1. Ako bude pameti mogu da se uguraju među 8.
    (Saca, 22. februar 2020 21:39)

    # Link komentara

  2. Jedno pitanje za dezurne pljuvace. Da li mozete da zamislite gde bi Zvezda bila da nije dosao Sakota?
    (Gazda Dojkan, 22. februar 2020 09:22)
    Ili obrnuto, gde bi saki bio da nije dosao u zvezdu, pa u formalinu naravno.. Tj penziji.
     (dragan, 22. februar 2020 15:45)

    # Link komentara

  3. Džoni, 22. februar 2020 07:19)
    Odgovor tebi i našem Grobaru što je potvrdio tvoje reči u principu tačno ali ne treba tim od 20 miliona evra za konkurenciju, treba rad i rad i samo rad. Partizan na F4 jeftin tim, Zalgiris na F4 jeftin tim. Trebaju mladi, talentovani igrači i par iskusnih stranaca i da se radi. Pa onda napravi od tvog tima koji je npr 6-8 miliona da vredi 20. To je bio recept Partizana, to je bila ideja Zvezde pod Radonjicem i onda se odustalo od toga. Ne možemo da se merimo u novcu sa ostalim klubovima ali možemo u talentu i radu.
    (Nenad, 22. februar 2020 09:01)
    Da, u pravu si, ali čim neki mladi i iskoči kupuju ga ovi bogati, tako da je teško zadržati kvalitetnog mladog igrača više od jedne sezone(taman da ga primete) a to je malo da bi se stvorila ekipa koja bi uradila nešto u EL. Ono što je nekad bilo sa Partizanom i klincima to je bilo tada i više nikada, odoše igrači za parama pa makar i grejali klupu i nikada ne zaigrali. Samo lova je danas bitna i to je surova realnost.
     (Džoni, 22. februar 2020 14:39)

    # Link komentara

  4. @Dzoni

    Poenta svega je da mi u Srbiji zelimo evroligu samo da je ne igra neko drugi. Kad udjemo u nju, ona nam nije bitna.
    Nije to sto si napisao nista novo, takav je bio i Vujosevic. I on je isto pricao kako je svaka pobeda u evroligi cudo i kako je prioriotet ABA liga.
    Zamisli kako je besmisleno reci da je utakmica protiv Krke npr. vaznija nego mec protiv CSKA ili Reala. Da sam vlast, pre bih jedne godine dao gomilu para sa zadatkom da se napadne titula u evroligi nego svake godine dolivao po malo.
    Ovako, ni para ni titule.
    (Buca, 22. februar 2020 12:02)

    # Link komentara

  5. Jes bilo neprijatno slušati kukanje sedog gospodina. Zvezda to nije zaslužila!
     (Tuga i bespomočnost, 22. februar 2020 11:16)

    # Link komentara

  6. On je rekao da je igrao. Hahahahaha. Pa reko sam...
     (Boban Vranje, 22. februar 2020 11:10)

    # Link komentara

  7. On je rekao da je igrao...
    Jel moguce ovo?
     (DD, 22. februar 2020 11:05)

    # Link komentara

  8. (Lorimer, 22. februar 2020 09:04)

    Takvu akciju je igrao Milaknis, prva tri minuta protiv Zvezde. Ubacio 3/3 dok nisu promenili odbranu na njemu. Onda do kraja 0. Svi treneri imaju skauting i znaju koga i kako treba čuvati. Beron ne može da pobegne jer svi znaju da je on jedini šuter pa ga uvek preuzimaju i udvajaju. Pobegne 2-3 puta za meč, baš kad protivniku padne koncentracija.
    (SrbEUin, 22. februar 2020 10:18)

    # Link komentara

  9. Ja mislim da povodom suđenja mora da se izda hitno saopštenje u kome će se pretiti istupanjem iz lige. Ako je saopštenje već izostalo posle kupa, sad ne sme da izostane, gubi se kontinuitet.
     (Vlade, 22. februar 2020 10:17)

    # Link komentara

  10. jel se samo meni cini ili mozda jos nekome da je od pocetka utakmice atmosfera i kod igraca i navijaca takva da se zna da ce izgubiti?
     (aca, 22. februar 2020 09:48)

    # Link komentara

  11. Jedno pitanje za dezurne pljuvace. Da li mozete da zamislite gde bi Zvezda bila da nije dosao Sakota?
    (Gazda Dojkan, 22. februar 2020 09:22)

    # Link komentara

  12. Sudjenje? Evroliga je potvrdila neke sudijske greske ove sezone. Jedna od njih je i ponistena trojka Valensiji, bas protiv Zvezde. Zbog te greske ste dobili tu utakmicu.
     (moze i za našu braću, 22. februar 2020 09:21)

    # Link komentara

  13. treneru ako ti nije suvise ispod casti, odes na internet nekosta nista pogledas kako je Dusko Vujosevic pravio akciju za Urosa Tripkovica kad je on iz bloka ili duplog bloka iz punog trka pogadjao za tri poena, to moze bez problema Bili Beron i bolje od Tripkovica a nije neka dubokoumna akcija da ovi mozgovi na terenu ne mogu da je shvate, sad ja znam da je ispod casti kopirati Vujosevica ali kad vec nemamo ni jednu akciju za takvog sutera bar prekopiraj...
    (Hmmmm, 22. februar 2020 08:23)

    Tu akciju je Vujošević napravio još onomad, za Danilovića. Ovaj je maltene napravio karijeru na šutu posle istrčavanja iz bloka. Ali mlad je Šakota, ima vremena da uči i usavršava se.
    (Lorimer, 22. februar 2020 09:04)

    # Link komentara

  14. (Džoni, 22. februar 2020 07:19)
    Odgovor tebi i našem Grobaru što je potvrdio tvoje reči u principu tačno ali ne treba tim od 20 miliona evra za konkurenciju, treba rad i rad i samo rad. Partizan na F4 jeftin tim, Zalgiris na F4 jeftin tim. Trebaju mladi, talentovani igrači i par iskusnih stranaca i da se radi. Pa onda napravi od tvog tima koji je npr 6-8 miliona da vredi 20. To je bio recept Partizana, to je bila ideja Zvezde pod Radonjicem i onda se odustalo od toga. Ne možemo da se merimo u novcu sa ostalim klubovima ali možemo u talentu i radu.
     (Nenad, 22. februar 2020 09:01)

    # Link komentara

  15. Ali meni je najbolja ova rečenica "Nama je rekao da je igrao!"
    Kao da je ovo 18 vek pa ne možeš da dođeš do informacije.
    (TIGER, 22. februar 2020 08:40)

    # Link komentara

  16. Ja vidim da to mnogo bolje izgleda kada Brauna menjaju Beron i Panter, nego kada ga ti držiš u trećoj četvrtini posle 6 uzastopnih promašaja i 2 izgubljene lopte. Ej bre, 8 grešaka a ti ga i dalje držiš u igri i upravo zbog toga i te četvrtine izgubiš utakmicu. A to se ponavlja, ponavlja, ponavlja i nikad kraja.
    (Djomla, 22. februar 2020 08:30)

    # Link komentara

  17. Indikativne su izjave Stimca i Sakote na poluvremenu. Zvezda vodi, a i Stimac i Sakota na pitanje novinarke u prvoj recenici kazu : Znate, oni su sampioni Evrope.

    Na stranu sto ovaj CSKA nema mnogo zajednickog sa onim proslogodisnjim, ali meni je to zazvucalo kao alibi u slucaju poraza. Na poluvremenu gde vodis?! Tako se ne dobijaju jace ekipe...
    (Realan, 22. februar 2020 08:26)

    # Link komentara

  18. Pa Muta Nikolic je za ovog domtor, gosn Muti je bar evrokup bio nebitno takmicenje, ovom Evroliga. Bog te poziveo gospodine i jos dugo da sedis na klupi kluba kojem niko ne moze da zabrani kako ce da se zove!
    (zvekete, 22. februar 2020 08:24)

    # Link komentara

  19. treneru ako ti nije suvise ispod casti, odes na internet nekosta nista pogledas kako je Dusko Vujosevic pravio akciju za Urosa Tripkovica kad je on iz bloka ili duplog bloka iz punog trka pogadjao za tri poena, to moze bez problema Bili Beron i bolje od Tripkovica a nije neka dubokoumna akcija da ovi mozgovi na terenu ne mogu da je shvate, sad ja znam da je ispod casti kopirati Vujosevica ali kad vec nemamo ni jednu akciju za takvog sutera bar prekopiraj...
     (Hmmmm, 22. februar 2020 08:23)

    # Link komentara

  20. Sto se tice sudija, protiv Valensije ste dobili 3 razlike. Posle utakmice je EL zvanicno potvrdila da je Valensiji neopravdano ponisten kos za 3 poena.

    Razmisljam samo koliko biste tek onda plakali...
    (Realan, 22. februar 2020 08:19)

    # Link komentara

  21. Džoni, 22. februar 2020 07:19


    Dzoni, navijac sam Partizana i potpisujem sve u ime Partizana. Radije takmicarski EC nego EL "koja nije prioritet"
    (Kopernik, 22. februar 2020 08:16)

    # Link komentara

  22. Ovo je toliko bedno,za jednog trenera u tvojim godinama i za normalan klub:
    "generalno nemamo dobro sudjenje"
    BRUKA.....
    Nemamo tim iako imamo igrace
    Nemamo igru iaki imamo dobre poteze
    Nemamo uvek sudjenje koje nam je potrebno
    Sram Vas bilo!!!! Skoro 15mil ?,kome i zbog ?ega ??? da bi igrali takmicenje,za koje u polovini trener kaze da nije prioritet?????
     (Miodrag, 22. februar 2020 07:50)

    # Link komentara

  23. Komsije su cudo,vise vole da komentarisu Zvezdu ,posto su pocistili malo smeca iz svoje kuce!
    (Mesecina,mesecina...., 22. februar 2020 07:37)

    # Link komentara

  24. Kao prvo Zvezda tj uprava treba da sedne i da odluči da li je nama prioritet ova EL. Već nekoliko sezona mi igramo EL i uporno pričamo kako nam je primarno takmičenje ABA liga, a ovde šta uradimo. To se jednostavno odražava i na pristup utakmicama, a to navijači i vide i zato ni ne dolaze više u velikom broju na utakmice. Nekako je sve konfuzno, igraš takmičenje gde si na pobedu od top8(realno nemamo neke velike šanse za to, ali bi ih imali samo da je pristup bio drugačiji od početka sezone) i otaljavaš utakmice a ovamo pričaš kako ti je prioritet ABA i da se opet plasiraš u EL da bi opet istu igrao bez ikakvih ambicija? Jasno je da za ozbiljne rezultate EL moraš da imaš i budžet od bar 20mil koji ti opet ne garantuje uspeh, a mi pošto takav budžet ne možemo da skrojimo postavlja se pitanje zašto se kidati onda u EL sa tolikim strancima i tolikim bacanjem para kad bi mogli da napravimo tim sa našim mlađim igračima koji bi uz par stranaca igrao ovu ABA i borio se za nešto više u EC što bi nam realno bilo takmičenje po meri. Ok, da imamo tu A licencu pa da možemo da jačamo budžet i roster nevezano za druge rezultate, ali ovako sezonu po sezonu ne vidim baš neki interes da imamo 10 amera u ekipi i kao sad u derilijumu da navijamo za njih a oni se svi promene na kraju sezone?
     (Džoni, 22. februar 2020 07:19)

    # Link komentara

  25. Slika je top
     (PerSu, 22. februar 2020 07:09)

    # Link komentara

  26. ...nama je rekao da je igrao ...
    sta reci vise, vrlo ozbiljno
     (deda, 22. februar 2020 07:03)

    # Link komentara

  27. "U poslednja dva dana smo malo trenirali posle emotivne situacije i onog poraza u kupu..."
    -Plakali ste? :)
    (rax gravedigger, 22. februar 2020 06:56)

    # Link komentara

  28. Jel moguce da od vec 23 utakmice izgubljene u sezoni za sve su krive samo sudije
     (bot, 22. februar 2020 06:29)

    # Link komentara

  29. Covek napise komentar u 23.26. A Srbenda mu odgovara u 23.28, pre nego što je ovome komentar objavljen...
    (Randy Marsh, 22. februar 2020 00:01)
    I dobije puno pluseva..
     (cokipkijg, 22. februar 2020 06:18)

    # Link komentara

  30. Sudije su za sve krive,i u aba i u el
     (misa87, 22. februar 2020 04:23)

    # Link komentara

  31. Kućo, 'este mi u Top18?
     (Joca, 22. februar 2020 02:05)

    # Link komentara

  32. Nije Šakota kriv, sudije su krive! Uvek sudije! Da nema sudija, Zvezda bi bila prvak NBA lige.
    (ja, 22. februar 2020 00:54)

    # Link komentara

  33. Hoces nekad priznati da si za neke izgubljene utakmice ti kriv " veliki stručnjače"
     (Marrssa, 22. februar 2020 00:22)

    # Link komentara

  34. преломи утакмицу ако те краду, реагује, нека те искључе, направи ситуацију, овако како дође неко други, свира шта хоће, како хоће, нема повратне реакције осим публике, а остали тренери скачу судијама по глави
     (darko, 22. februar 2020 00:11)

    # Link komentara

  35. Ekspertiza sudjenja
    (Lorimer, 22. februar 2020 00:06)

    # Link komentara

  36. Šakota da sad igra još 5 utakmica sa CSKA svih 5 bi izgubio. Malo je utakmica u EL gde se može sigurno pobediti.
     (Grr, 22. februar 2020 00:04)

    # Link komentara

  37. Covek napise komentar u 23.26. A Srbenda mu odgovara u 23.28, pre nego što je ovome komentar objavljen...
     (Randy Marsh, 22. februar 2020 00:01)

    # Link komentara

  38. Stvarno više ne znam jel oni stvarno kolektivno ne razumeju košarku i pravila igre, ili samo kukaju na suđenje jer tako sebi prave alibi.
    U svakom slučaju dosadili su i bogu i narodu.
     (Usput, 21. februar 2020 23:58)

    # Link komentara

  39. Opet je neko drugi kriv, a po ko zna koji put izgubili utakmicu u kojoj im se pobeda "sama nudila". Očigledno je potreban jedan pametan motivator-psiholog u stručnom štabu. Ilić i Topić nemaju škole za to....
    (🤔, 21. februar 2020 23:48)

    # Link komentara

  40. Pusti sudjenje, kaži nam zašto nemamo dve krštene akcije u napadu.
    (zoro, 21. februar 2020 23:38)

    # Link komentara

  41. Ali slika koju ste stavili uz vest je fenomenalna.... Malo mi zao Sakote, prevelika ocekivanja navijaca, a atmosfera u timu na ne bas sjajnom nivou, a deluje da ni u upravi nije sjajno...
     (teophrastus, 21. februar 2020 23:37)

    # Link komentara

  42. Jurite pleja,a oterali ste Reglanda jednog od najboljih plejmejkera koje je Zvezda ikad imala
     (Radovan, 21. februar 2020 23:36)

    # Link komentara

  43. "Nama je rekao da je igrao", reče trener i ostade živ! Pa, ljudski je verovati čoveku! I nama su rekli da si ti trener za EL ekipu samo više ne verujemo!
    (Komentator, 21. februar 2020 23:35)

    # Link komentara

  44. Rajko je nevaspitana seljacina u penziji koji ne radi nigde. Ako je realno da Zvezda pobedi CSKA onda je realno i da Srbija ima vevi standard od Nemacke.
    Ajde da roknemo napunimo prvo tu Cedekitu.
    (paki, 21. februar 2020 23:35)

    # Link komentara

  45. ovaj nije kao trinki da mlati praznu slamu,jasno kaže šta je problem.
     (ovcaječoban, 21. februar 2020 23:34)

    # Link komentara

  46. Da li možemo da odigramo jednu akciju za Berona, da ostane sam na šutu? Čovek mora sam sebi da iskreira poziciju. Pitam onako, jer je CSKA imao veceras jedno 20 otvorenih šuteva za 3.
    (ranac, 21. februar 2020 23:31)

    # Link komentara

  47. I dalje pominju kup... Al ne boli njih sam kup kao kup, nije to bitno takmičenje - boli ih što su shvatili da je prošlo njihovo i da je vreme da se polako razilaze... Institucija se vratila!!!
     (Vlad Rad, 21. februar 2020 23:30)

    # Link komentara

  48. Sramna konferencija za medije Šakote,prvo kuka na sudije a posle se izderao na novinara koji ga je lepo pitao zašto igraju tako loše u zadnje vreme.
    (Čoban, 21. februar 2020 23:26)
    Non-stop se dere na Rajka,jedinog novinara u Srbiji koji sme nešto da pita stub srBstva!Pravda za Rajka!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 21. februar 2020 23:28)

    # Link komentara

  49. Opet cela konferencija kukanje ali nešto drugo mene strašno nervira Zvezda je na jednu pobedu od TOP8 čovek je rekao da njima ova utakmica nije toliko bitna i non stop ponavlja da je Olivita najvažnija utakmica igraš najjače takmičenje u evropi na jednu pobedu si od plej-ofa i ti kažeš utakmica nije bitna i posle mu nije jasno zašto publika zviždi....
     (Blue moon 1987, 21. februar 2020 23:28)

    # Link komentara

  50. Utakmica sezone protiv cedevite.
     (Limar, 21. februar 2020 23:27)

    # Link komentara

  51. Sramna konferencija za medije Šakote,prvo kuka na sudije a posle se izderao na novinara koji ga je lepo pitao zašto igraju tako loše u zadnje vreme.
     (Čoban, 21. februar 2020 23:26)

    # Link komentara

  52. Ništa, daj još dva nova Amera.
     (Randy Marsh, 21. februar 2020 23:26)

    # Link komentara