1. A o fudbalu da ne trošim riječi. Definitivno najgluplji sport na svetu, u kojem sat ipo čekaš dve tri uspele akcija, nagledaš se šuteva po 3 metra pored ili preko gola i na kraju 0:0
    Popularan je samo zato što je najprostija igra na svetu, komad livade ili parkinga, četiri kamena, a može i bilo šta kao golovi, lopta je bilo šta što se kotrlja i raspali.
    koliko nisi upravu fudbal je izuzetno težak sport gde moraš 11 igrača ukomponirati u celinu kako bi došao do gola i dao gol kako reče jednom zvone boban da neki ljudi stvarno neznaju ništa a za fudbal treba inteligencija i naravno u fudbalu je najviše nadmudrivanja kad daš fudbalerima košarkašku loptu vidiš,da lagano igraju košarku ali kad okreneš i ovima daš fudbalsku loptu onda nastaje cirkus i smeh inače rukomet je igra na snagu gde krila retko i vidiš,da postignu gol ako čemo iskreno fudbal jeste najzanimljivija igra na svetu i zato i nije čudo zašto je najpopularniji sport na svetu.o rukometu šta reči grub sport nek idu u k1 pa nek se tamo dokazuju i razbijaju glave.
    (slaviša šmigič, 8. februar 2020 22:29)

    # Link komentara

  2. šta očekivati od američkih novinara sem,da prosipaju gluposti nebi gol dali za godinu dana rukomet je izuzetno čvrst sport šta reči o kriketu,bejzbolu,golfu pa zanimljivije mi igrati šah nego pratiti takvu šugu od sporta stvarno smešni sportovi a oni ni u basketu nemogu uvek reči,da su najbolji srbija jih dobila sa kompletnom all star selekcijom u indionapolisu gde nije igrao samo đordan i šekil ostalo bili sve all star igrači bolje jim je da čute
    (slaviša šmigič, 8. februar 2020 22:14)

    # Link komentara

  3. To su cinjenice. Da li je nesto lako/tesko nema veze sa time koliko je popularno. Imao sam priliku da radim na Menhetnu neko vreme i bila vaterpolo utakmica Srbija protiv Amerike na tv-u. Prolazio je moj tadasnji sef, Amerikanac, inteligentan i fakultetski obrazovan i pitao, koji je ovo sport. Ja kazem vaterpolo, on se nasmejao i rekao, ja znam samo za Marko polo (ona decija igra u vodi). U Americi se mnogo radi i sve se naplacuje. Nemaju prosecni Ameri vremena da prate bilo sta od onog sto im se servira. To ne znaci da su glupi, nego da svoje vreme samo trose na zaradjivanju novca.
    (nexus, 7. februar 2020 21:43)

    # Link komentara

  4. Kad naučiš pravila bejzbola shvatis zasto je toliko popularan sport.
    (Texas navija za Fulham, 6. februar 2020 20:50)

    Gde ??
    (America nije centar sveta, 7. februar 2020 20:31)

    # Link komentara

  5. Individualna mišljenja su dozvoljena u demokratskim društvima. Takođe su dozvoljena mišljenja o drugim mišljenjima, ma koliko da su ista pristrasna, bez osnova i izraz arogancije i neznanja. Jednom rečju: Od popa i molitva.
    (Desiderio, 7. februar 2020 18:39)

    # Link komentara

  6. Komentar je smešan i izraz nepoznavanja sporta o kojem se govori.

    Ali na stranu to, moj problem s rukometom je što se veoma konzervativan i jako puno se bazira na sirovoj snazi, osim krila i bekova, koji uzgred imaju tehniku šuta.

    Do pojave Balića, nisam video igrača koji je imao dribling kojim izbaci čuvara.
    Rukomet mi je uvek izgledao kao rvanje s loptom, gde je nameran prekršaj dozvoljen i često se, baš kao i u fudbalu, nagrađuje jer daš vremna da se postavi odbrana.

    Kad pivot dobije loptu, pokušava da se okrene i šutne, dok mu na leđima visi čovek od 100 ili više kila. Ako ga sruši, najčešće samo novi napad, a možeš tako rušiti ljude celu utakmicu. U košarci suprotno, ideš svesno da iznudiš faul jer u 95% faulova na niskom postu su slobodnjaci.

    Rukomet jeste grub, "muški", brutalan i dinamičan, pogotovo kad se skandinavci rastrče i igraju na kontru, ali nedostaje mu ona misaona dimenzija, taktičko nadmudrivanje, tehnika driblinga s raznih pozicija.

    A o fudbalu da ne trošim riječi. Definitivno najgluplji sport na svetu, u kojem sat ipo čekaš dve tri uspele akcija, nagledaš se šuteva po 3 metra pored ili preko gola i na kraju 0:0
    Popularan je samo zato što je najprostija igra na svetu, komad livade ili parkinga, četiri kamena, a može i bilo šta kao golovi, lopta je bilo šta što se kotrlja i raspali.
    (Dvokorak, 7. februar 2020 18:04)

    # Link komentara

  7. Sve sve ali kako znam kad Srbi glume Hrvate u komentarima da trolaju susjede ili sami svoj narod je kad uporno upotrebljavaju riječ "Šport". Ta riječ je odbačena prije 20 godina, čak ni na HRT-u se ne koristi. Tu riječ koriste samo Slovenci i doslovno nitko više. Pazite na taj detalj.
    (Nemanja protiv Domagoja, 06. februar 2020 20:09)

    Hahahahah! Jel se salis?! Pa ovde 99% Hrvata glumi Srbe! Poneki Srbin ako i glumi Hrvata to je samo odgovor na vase trolovanje. Covek je iz sprdnje napisao Domagoj, vidis i sam da je komentar na srpskom. A da ste slavili te 2007.slavili ste.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Milan protiv "Nemanje", 6. februar 2020 21:02) # Link komentara

    Ma ko bre? Ko bre?
    (dabar, 7. februar 2020 16:34)

    # Link komentara

  8. @ Texas navija za Fulham Znam pravila bejzbola i OK mi je sto ga Amerikanci vole. Ja ne vidim nista zanimljivo u bejzbolu i mogu da ga gledam maksimalno 10 minuta. Zato sam i napisao da ne treba ismevati nego postovati razlike, a ovi ismevaju sport za koji su culi pre nedelju dana.
    (Vojvodjanin, 7. februar 2020 14:28)

    # Link komentara

  9. Jos jednom. Kosarka i rukomet su dva razlicita sporta u svim segmentima, jedino sta ih spaja je igra zasnovana na koriscenju ruku. Intenzitet koriscenja fizickog kontakta u kosarci je preskakanje lastisa u odnosu na percipiranje fizickog kontakta u rukometu. Niti jedan kosarkas nebi izdrzao 60min. rukometne utakmice i kolicinu batina kojoj bi bio izlozen. Prosto njegovo telo nije naviklo na takav kontakt i nazalost zasigurno bi bio povredjen (iscaseno rame, nabijen misic, istegnuce neke tetive itd.) Prosto njegovo telo nije istrenirano za takav intenzitet fizickog kontakta. Isto tako rukometas ne bi izdrzao 1/4 u kosarci jer bi mu svirali pet licnih za pet minuta, tri namerne i dve tehnicke. Prosto filozofija ova dva sporta, sto u napadu sto u odbrani, nije ni priblizno ista. Kosarkas u rukometu po fizikalijama ne moze parirati rukometasima i obrnuto jer im fizikalije nisu iste. Percepcije igre im nisu iste. Filozofija igre im nije ista. To sto LBJ moze da zakuca i izvali kos, ne znaci da bi u rukometu iz skok suta zabijao ko od sale. Prilikom zakucavanja skoro da i nepostoji fizicka pretnja izmedju njega i kosa. Prilikom skok suta sa deset metara bi ga udvojili i BUKVALNO fizicki rukama vratili odakle je i posao. A sve opet u skladu sa filozofijom igre koju u dato momentu igra, bilo da je rukomet ili kosarka u pitanju. Ja bih bas voleo da vidim ona dva nadobudna Amera u ulozi rukometasa, bilo bi neprocenjivo.
    (Ivan, 7. februar 2020 13:56)

    # Link komentara

  10. Rukomet nam je bio obavezan sport u osnovnoj školi, ali niko nije voleo da ga igra. Jedva smo čekali da nas nastavnik ponekad pusti da odigramo košarku, pa čak i odbojku, a kad bi nas jednom godišnje pustio da igramo fudbal - oduševljenju nije bilo kraja.
    I interesantno je da se kao deca nikad nismo spontano okupili i dogovorili da igramo rukomet. Fudbal, naravno, kao i basket. Ponekad odbojku, čak smo improvizovali i hokej na travi sa nekim štapovima i teniskom lopticom, ali rukomet nikad nismo igrali u slobodno vreme. Jednostavno, nezanimljiv sport za igranje.
    (gersvin, 7. februar 2020 13:32)

    # Link komentara

  11. @Aca
    Aco, a ti uporno teraš o košarkašima i njihovoj snazi!
    Shvati da se ne radi o istoj RASPODELI snage - da se tako izrazim.

    Sva kucanja i lomljave koševa su potpuno pogrešan aspekt na koji se pozivaš - tu se radi o obično vučnoj sili, ili korišćenju svog tela da se "obesi" o koš i tu će svaki pući kada imaš nekoga ko je težaš 100+kg!
    Čista fizika, čak ti ne treba ni prevelika težina koliko momenat kretanja koji unosiš. Obična poluga.
    Kada se govori o eksplozivnosti, svaki profesionalni rukometaš će bilo kog košarkaša da vrati u obdaniše. Upamti to.
    (trajce, 7. februar 2020 12:58)

    # Link komentara

  12. Jedna od najgorih stvari koja ti se moze desiti u zivotu je da igras basket protiv rukometasem :). Basketas protiv rukometasa nema sanse u fizickom duelu.
    (DM32, 7. februar 2020 12:28)

    # Link komentara

  13. Rukomet se igra ozbiljno osim u Evropi i u ARG, BRA, J KOR, JAP, sjeverne afričke zemlje TUN, ALG, EGI. Čak je i HRV imala problema i sa ARG, BRA, TUN na SP ranijih godina. Balić je dobio najviše batina u tom sportu od 2003. - 2013., da to nije normalno šta su suci sve istolerilali u tim mečevima. Rukomet je jedini grubi popularni kontaktni evropski sport. Ameri pojma nemaju šta je rukomet, isto kao i mi kada gledamo američki nogomet i bejzbol. Uz nogomet ga je i najzanimljivije gledati, jer nema isprekidanosti igre i vrlo je brza igra, pogotovo zadnjih 10 god. Dok je u košarci puno prekida, faulova, minuta odmora, sudac stalno zviždi, pa slobodna bacanja, pa diskusije sa sucima i to potraje, itd. Košarka na TV je postala raj za puštanje reklama, tako da je to poprilično dosadno za gledati, dok je u rukometu stalna jurnjava, kao i u nogometu koji je po meni najneizvjesniji sport za gledanje, svak svakog može dobiti.
    (zgtom, 7. februar 2020 12:26)

    # Link komentara

  14. Kao neko ko je trenirao Veterpolo i Rukomet, mogu da kazem da je vaterpolo mnogo tezi za trening zbog same strukture sporta, tj. sto nismo pravljeni da nam je glavno zivortno okruzenje voda. Ali Rukomet, braco moja, jedino mozda mogu da ga uporedim sa Ragbijem, ti treninzi nisu realni kao ni dueli u kojima se igraci nalaze. Ovi NFL i NBA manekeni bi prosli kao bosi po trnju kada bi usli u duel sa bilo kojim profesionalnim Rukometnim igracem.To su momci od po 190, 2m gradjeni kao betonski stubovi koje mogu da pomere isti takvi stubovi iz protivnicke ekipe. Mada sta ima bilo ko da objasnjava Amerima, nek naprave Rukometnu ekipu, dao bih sve da se plasiraju na OI i da nalete na neku Evropsku ekipu, bilo koju Evropsku ekipiu... Gol razlika bi bila 600:20 sa par preloma i frakturama glave, dislociranjem ramena itd.
    (ccc, 7. februar 2020 12:23)

    # Link komentara

  15. @lignjoslav, da, LBJ verovatno nema explozivne ruke :-) inace kad je zakucao protiv Bostona zamalo je iscupao obruc. Sad ces verovatno reci da je cista glupost ali snaga kojom je on zakucao loptu je jaca od Tajsonovog udarca.
    (aca, 7. februar 2020 11:36)

    # Link komentara

  16. Sta je to Americki fudbal ? Da li se to igra na OI ?
    (rukometas, 7. februar 2020 11:34)

    # Link komentara

  17. Mnogi ovde pojma nemaju o cemu pricaju. Svaki sport telo razvija na drukciji nacin. Misici, tetive i ligamenti se razvijau od potrebe sporta kojim se bavis i sta taj sport iziskuje od tvog tela. Dalje mind set svakog sportiste je u skladu sa tim istim sportom, kako percipiras stvari, odnosno na koji nacin se sport koji treniras igra. Neko je spomenuo Shakila Onila i kako bi razvaljivao u rukometu. Taj covek nikada nije bio izlozen fizickom kontaktu kakav imas u rukometu. Voleo bi da ga vidim na skok sutu sa 10m, svukli bi ga ko pijanac zavesu bio bi posterizovan kao nikad u svom zivotu. Da nepricamo o tehnici suta koja varira od sporta do sporta. Kosarkasi bi sami sebe povredili (rame) jer njegovi rameni misici i tetive ramenog dela nisu naviknute na takvu vrstu izbacaja prilikom suta. Ja sam vaterpolista 2m i 120kg igrao sam iz zezanja sa prijateljima koji se profi bave rukometom. Bilo me je sramota. Kao da sam igrao protiv osam betonskih zidova na tockicima. Ali kad smo usli u bazen, druga prica. Za njih sam bio ORKA kit ubica. Samo nepoznavanje sporta, ignorntnost i prepotentnost moze da poredi vrhunske sportiste iz razlicitih oblasti sporta... NEBO i ZEMLJA
    (Ivan, 7. februar 2020 11:02)

    # Link komentara

  18. svidjalo se to nekom ili ne rukomet je uglavnom evropski sport. sva globalna takmicenja se od druge faze pretvaraju u evropsko prvenstvo i nije li samo jedna neevropska reprezentacija ikada osvojila olimpijsku medalju, zenska juznokorejska bronzu? nema tu veze koliko je razlicitih osvajaca zlatnih medalja bilo, kosarka i odbojka su recimo znatno popularniji i istinski globalni sportovi, a ako racunamo i srebrne i bronzane medalje sto u ovim sportovima ima znacaj (za razliku od recimo fudbala i ragbija gde je samo osvajac titule zaista vazan) onda nisam siguran da je rukomet ispred po broju uspesnih reprezentacija. u svakom slucaju nije kada se racuna globalnost sporta, tu je i vaterpolo jaci.

    meni licno je rukomet oduvek bio dosadan za gledanje, moj licni ukus. rukometasi isto ne mogu biti jaci od recimo ragbista (ne mesajte ragbi i americki fudbal, molim vas), posebno igraca ragbi lige koji su na profesionalnom nivou prave zivotinje. rukomet je geografski ogranicen koliko i americki fudbal, jedino sto u evropi ima mnogo drzava pa je moguce organizovati medjunarodna takmicenja.
    (wiener, 7. februar 2020 10:39)

    # Link komentara

  19. @aca
    Ne govorim o snazi, ne govorim o grubosti rukometa, vec o ruci rukometasa koja bezbroj puta ponavlja isti pokret koji podseća na udarac pesnicom. A pri tome pored eksplozivnosti i brzine, taj pokret izvodi neverovatno precizno.
    Taj pokret kosarkaši nemaju.
    Niko ne kaze da je kosarkaš ili LBJ slabašan, nego da njegov udarac pesnicom ne moze da bude ni priblizno jak kao udarac rukometaša.
    Da si video rukometasa na "delu" sokirao bi se (i ja sam)
    (lignjoslav, 7. februar 2020 09:45)

    # Link komentara

  20. @lignjoslav, mislim da kad bi LBJ zaigrao rukomet fizicka snaga i tuca sa ostalim na terenu bila najmanji problem. Rukomet je malo vise od fizickog kontakta. Bas svi gresite ako mislite da su NBA kosarkasi slabasni.
    (aca, 7. februar 2020 09:11)

    # Link komentara

  21. @Aca
    Decko je mislio "fizicki potukao"
    Veruj mi da bi rukometas od 100inak kg zaista, ali zaista nokautirao posle 10 sec "115 kg čistih misića u vidu LBJ"
    Tu nije stvar u snazi tela, vec o eksplozivnosti i "teskim" rukama koje vrhunski rukometasi imaju.
    Naravno ne govorim o i fajtu rukometasa od 80kg i kosarkasa od 120 kg, ali u istoj kategoriji, pa moze i za jednu kat manje...rukometaš nokautira svako kosarkasa
    Ako nisi gledao tuču između rukometasa i bilo kog drugog, onda ne znas o cemu pricam.
    Ja gledao jednu i takav nokaut iz jednog udarca cak ni u mma nisam viđao.
    (lignjoslav, 7. februar 2020 06:53)

    # Link komentara

  22. Moja lista
    :
    10. jedrenje
    9. vaterpolo
    8. sinhrono plivanje
    7. ritmička gimnastika
    6. boks
    5. rukomet
    4. kriket
    3. američki fudbal
    2. bejzbol

    i ubedljivo na prvom mestu -karling:)
    (commie, 7. februar 2020 05:45)

    # Link komentara

  23. Do pre 20-30 godina su ismevali Soccer ili fudbal,pa im sada jedan od najgledanijih sportova.Cela moja generacija je igrala odbojku I rukomet.Neki kosarku I fudbal,Ali u Loznici je tada oko 2000 i malo ranije fokus bio na odbojci I rukometu.Ljudi da li ste vi svesni koliko vise snage trazi rukomet u odnosu na kosarku.Ja ne znam ko od klinaca Kaze LeBron bi ovog istukao,onog pojeo.Ja znam dva momka pivotmena ne preko 185 Ali zato preko ledja me znam koliko su siroki.Ne bih bio u kozi nijednog sportiste u nekoj borbi sa rukometasem.To su Momci gromade uvek spremni.Ovo sto Ameri ponizavaju to je ESPN.Bolje da menjaju ime u LeBron.Ne daj boze da padne klapna npr Stoilovu,Voriju ili nekom od nabrojanih odmah masakr.
    (Sasa Loznica, 7. februar 2020 03:25)

    # Link komentara

  24. Sa mnom u vojsci bio lik, igrao u juniorima Metaloplastike. Sačuvaj Bože…
    (lajkovačka pruga, 6. februar 2020 23:41)

    # Link komentara

  25. Pre bih se tukao sa bokserom, karatistom i nekim MMA istovremeno nego sa nekim rukometašem. Toliko.
    (peki, 06. februar 2020 17:47)

    ako ovaj komentar ili slicni nisu cisto preterivanje onda stvarno ne znam sta je preterivanje :-) ne znam kako uopste poredite ko je jaci kosarkasi ili rukometasi? Naravno da se Lebron ne bi bas proslavio u rukometu ali takodje nijedan rukometas ne bi mogao sa njim da se gura pod kosem. Kao sto Ameri potcenjuju rukomet tako ovde ljudi potcenjuju snagu NBA igraca. Ako niste u fazonu nekih teorija zavera ili da Ameri bas za sve lazu pogledajte npr. sport science na tjubu i ono njegovo cuveno kucanje protiv Bostona od pre 10tak god. pa ce vam biti jasno o kakvoj se zivotinji radi. Brzina od 32km/h, 115 kg cistih misica i odraz 110cm, nije bas da je balerina i da je bas svaki rukometas jaci od njega.
    (aca, 6. februar 2020 23:08)

    # Link komentara

  26. Rukomet je najgrublji i najteži sport koji sam imao priliku da igram. Nisam nikakav sportista,ali sve po malo sam igrao kao dete i mladić. Na rukometu moraš bit čvrst baš baš..ko nije igrao bolje da ne komentariše...
    (Zoran, 6. februar 2020 22:53)

    # Link komentara

  27. Rukomet je najlepsi, najtimskiji i najmuskiji od svih sportova a bogami i jedan od najtezih. Nema sportista - osim, mozda, vaterpolista - koji u meni bude tako iskreno divljenje kao rukometasi.
    (DEDA CVETKO, 6. februar 2020 22:25)

    # Link komentara

  28. Ništa na ovom svetu ne mrzim više od rukometaša na basketu, kad igraju svoju kretensku odbranu raširenih ruku i pomeraju se i guraju telom, pa se bune zbog faula, hvataju za glavu i svađaju.
    (Tumbarajko, 6. februar 2020 22:22)

    # Link komentara

  29. Sama činjenica da mi komentarišemo Amere i njihove programe govori da jesu najjači. Nikog ne teraju da gledaju njihove medije, sportove, filmove, a opet ceo svet bulji. Tako i znamo za bejzbol, ložimo se na njihov fudbal, i mnogo čega još. E sad, komentarisanje rukometa treba gledati iz tri ugla. Jedan je zabava - hteli su da budu duhoviti. Nije im baš uspelo, ali hoće to u moru hiperprodukcije sportskih sadržaja. Drugi je sportski - prosto nemaju pojma. Treći je da nisu namenili ovo Evropljanima i nije bilo zle namere. Inače, oni zaista ne znaju šta je rukomet. Ako kažete "handball", asocijacija je na igri na pikniku u parku. Ako kažete "team handball", kako ga zovu, 95% vas gleda belo. Tek kad kažete da je olimpijski sport, i dalje većina vas gleda belo, ali ide ono potvrdno "aaaa..."
    (gopher, 6. februar 2020 22:11)

    # Link komentara

  30. Ma dajte molim vas. Ni kosarka, ni rukomet, ni odbojka, ni tenis, ni hokej, ni golf, ni bejzbol, ni rukomet, ni formula 1, ni skijanje... nista nema popularnost, gledanosot, planetarnu slavu kao nogomet.
    (Livno, 6. februar 2020 21:48)

    # Link komentara

  31. Dzej Katler je GOSPODIN koji bi trebao da STANE MIRNO ispred rukometasa jer KARMA JE CUDO a PAMETNOM JE DOSTA.
    (Mirk, 6. februar 2020 21:46)

    # Link komentara

  32. Šekil bi bio dobar prvih 5 minuta a onda bi lipsao na rukometu. Veći teren i daleko više trčanja je u rukometu. Rukometaš može da istrpi daleko jače kontakte baš kao i ragbista mada ragbista sa godinama postaju deformisani od načina na koji se igra razvija. Lebron bi ovakav kakav bez rukometni treninga i ne naviknut na samu igru ispao smešan i verovatno ljut pošto bi dobio preko nosa od čoveka manjeg i lakšeg od njega. On jeste atleta ali jedan Stoilov bi ga satro i što je naj bolje nebi imao gde da pobegne od bucka. Karabatić može više i brže da trči od Lebron.
    (lomanalualua, 6. februar 2020 21:42)

    # Link komentara

  33. Zamisli kolektivne sportove gdje su glavni rekviziti toljaga i ogromno jaje. E sad zamisli naciju koja se bavi takvim sportovima.

    A najveći paradoks je da upravo ta nacija vlada ovom planetom! Neko se ozbiljno šprda sa nama.
    (Boske, 6. februar 2020 21:42)

    # Link komentara

  34. Igrao sam ga 9 godina i ko nije probao može samo kao ovi da laje izdaleka...
    (Mare, 6. februar 2020 21:39)

    # Link komentara

  35. Koji je od njih troje u studiju, taj mućak, Džej BAtler?
    (JivaNS, 6. februar 2020 21:25)

    # Link komentara

  36. Neznalice. Posto sam gledao americki fudbal, mogu komotno reci da je mozda samo on u ravni sa batinama koje se dobijaju u rukometu, sa tim sto igraci u americkom fudbalu nose zastitnu opremu a rukometasi ne. Sto se same igre tice, ko misli da moze da igra rukomet lagano-neka proba. Iluzije ce brzo prestati-cim izadje na teren.
    (Ivan Ivanovic, 6. februar 2020 21:19)

    # Link komentara

  37. Košarka je za fenseraj sportiste, uglavnom glupe i narcisoidne tipove favorizuje. Strit basket je blizu rukometa, muška igra, puno faulova koji se ne sude, umesto gola i golmana, lopta blizu obima lopte rukometaša.
    (Dragan, 06. februar 2020 17:24)

    Kosarka je savrsena sredina izmedju tehnike i koordinacije pokreta s jedne i snage s druge strane.
    Razni su tipovi igraca, Magzi Bougz je imao 160cm visine i igrao profi, rukomet bi mogao samo da sanja.
    Ali nema rukometasa koji bi uspeo da zaustavi npr. Šakila O Nila sa 216 cm visine i 142 kg, odraz s laktom iznad obruca. Potpisujem da bi O Nil u najboljim godinama sravnio sa zemljom svakog rukometasa na planeti.
    Poenta je da rukomet jeste tezak sport a ovakve price besmislene. Izvolite pa se pokazite.
    (sryugos, 6. februar 2020 21:10)

    # Link komentara

  38. To bese kao onomad kada se Michael Jordan dohvatio bejzbola. :)
    (Indijana, 6. februar 2020 21:07)

    # Link komentara

  39. Sve sve ali kako znam kad Srbi glume Hrvate u komentarima da trolaju susjede ili sami svoj narod je kad uporno upotrebljavaju riječ "Šport". Ta riječ je odbačena prije 20 godina, čak ni na HRT-u se ne koristi. Tu riječ koriste samo Slovenci i doslovno nitko više. Pazite na taj detalj.
    (Nemanja protiv Domagoja, 06. februar 2020 20:09)

    Hahahahah! Jel se salis?! Pa ovde 99% Hrvata glumi Srbe! Poneki Srbin ako i glumi Hrvata to je samo odgovor na vase trolovanje. Covek je iz sprdnje napisao Domagoj, vidis i sam da je komentar na srpskom. A da ste slavili te 2007.slavili ste.
    (Milan protiv "Nemanje", 6. februar 2020 21:02)

    # Link komentara

  40. (palop, 06. februar 2020 20:15)
    Pa to je kao kad bi ja rekao da bi dizač tegova razbio Lebrona u basketu jer je jači i diže veću težinu...
    (Lane, 6. februar 2020 20:58)

    # Link komentara

  41. Da da, samo balkanci imaju pravo da ismevaju sve zivo. Ne dao bog da se ameri nasale na neciji racun..
    (Xl,
    Niko nema pravo sa nikog ismeva osim ako nije humoristica emisija. Covek zapravo ismeva samog sebe kad prica sa visine o necemu o cemu nista ne zna. Sta je znam o atomskoj fizici pa zar cu da se rugam naucnicima koji se bave necim sto se ne vidi golim okom? Da kazem da su oni ludi? A ja pametan. Ja bih imao toliko obraza da ne ismevam bejzbol koji u Americi ima tradiciju citavog jednog veka, nama evropljanima je smesan a ni pravila mu ne znam.
    (srbendijanac, 6. februar 2020 20:55)

    # Link komentara

  42. Lacross je super
    (Neplivač, 6. februar 2020 20:51)

    # Link komentara

  43. Volim rukomet i znam koliko je težak i zahtevan sport. Sa druge strane, bejzbol mi je ubedljivo najdosadniji sport koji sam pokušao da gledam u životu. Zanimljivije mi je čak i gledanje maratona ili jedrenja a Amerikanci pune stadione na utakmicama bejzbola. Treba prihvatiti razlike a ne ismevati...
    (Vojvođanin, 06. februar 2020 15:52) Kad naučiš pravila bejzbola shvatis zasto je toliko popularan sport.
    (Texas navija za Fulham, 6. februar 2020 20:50)

    # Link komentara

  44. Komentarisu rukomet a srbin im deli lekcije u njihovom voljenom sportu -kosarci i obara sve zive rekorde svako vece.
    (Jokara doktor, 6. februar 2020 20:44)

    # Link komentara

  45. @ palop Жељка да(тако се зове),али нек насрне Ле Брон на неке од европских бекова од 204-206 и 107-110 кила.Ко гужвара би био.Ма на Карабатића од 196 цм.
    (артиљерац, 6. februar 2020 20:38)

    # Link komentara

  46. @Rukomet Nije sport i treba ga zabraniti, to je kao americki vrestling gde se pobednik odluci pre utaklice i sudije mogu da sviraju kako oce samo da bi odluka pobednika pre utakmice bila snazna i realizovana. Americki NBA veterani bi slakocom bili rukometni pobednici svetskog prvenstva i olimpiada. Samo da treniraju godinu dana tri sata dnevno i odigraju pedesetak utaklica. Sto neko rece brazilke bile sampionke sveta u beogradu, da potvrdim i to dominantno bez obzira da nisu imale i nemaju nacionalnu ligu vec igraju tranvajske turnirice ali jednu godinu dana su trenirale 5 sata dnevno i slomile sve devojcad sveta.
    Rukomet je gori sport od KLISA, bake core i trule kobile a da nepricam o zuci.
    (Beoman, 6. februar 2020 17:13)
    Beoman je rekao ovo stotinjak puta i pre desetak godina, sto znaci amerima je potrebno deset godina da skuze da Rukomet nije sport ali ako se lova vrti po prvenstvima postaje zanimljiv. Pogledaj tenis, 0,2% dece proba igrat tenis i to nije sport vec klasika ali je veliki novac u igri i tenis je velik i ravan fudbalu i kosarci. ali rukomet je gori od americkog vrestlinga i treba ga izbacit sa OI, za mene je atraktivniji Rukomet na pesku i bolji sport.
    Jos da dodam Beomane da NBA veterani nebi dosli ni do polufinala na mondialima jer nisu navikli na stipanje, udaranje i prljavu igru. Nek stave nekog golmana na gol sto vaga 500 kg bi bilo perfekt.
    odbojka i vaterpulo jeste sport a rukomet nije!
    (Goran, 6. februar 2020 20:34)

    # Link komentara

  47. Ja bih im poslao specijanlu pozivnicu da ucestvuju na OI. Svi bi imali koristi od toga - sport bi se popularizovo u Americi, a svaki tim protiv koga bi igrali bi ih oplavio k'o farmerke.
    (Rukometni Bora Stankovic, 6. februar 2020 20:34)

    # Link komentara

  48. Volim rukomet i znam koliko je težak i zahtevan sport. Sa druge strane, bejzbol mi je ubedljivo najdosadniji sport koji sam pokušao da gledam u životu. Zanimljivije mi je čak i gledanje maratona ili jedrenja a Amerikanci pune stadione na utakmicama bejzbola. Treba prihvatiti razlike a ne ismevati...
    (Vojvođanin, 06. februar 2020 15:52)
    Slažem se, rukomet iako je težak i zahtevan sport ujedno je i zanimljiv i za gledanje i igranje - iz iskustva, trenirao sam ga! ali, što se tiče bejzbola, ne slažem se i to sam igrao, ima nešto što ti stvara pozitivan naboj dok čekaš lopticu da udariš, a kada je šikneš pa uđeš u sprint, osetiš olakšanje neko i ujedno neopisiv adrenalin.. problem je samo kod navika: kako Amerikanaca, tako i Evropljana.. Ameri ne kapiraju rukomet, zato što se to kod njih niti igra, niti gleda, u Evropi je obrnuto sa bejzbolom.. Sve je stvar navike i kulture, pa na Novom Zelandu svi igraju ragbi, a soccer je sporedna stvar.. Ovde je najveći problem, što se jedan Jay Cutler pravi pametan, čovek celu NFL karijeru bio izvikan, večito povređen, pa bi sada da igra rukomet.. u 36oj godini, ne bi on sastavio 2 utakmice bez povrede ni u našoj ligi, garantujem.. a LeBron bi bio zver, kao i u svakom sportu gde se traže brzina i snaga..
    (vlade, 6. februar 2020 20:33)

    # Link komentara

  49. Da da, samo balkanci imaju pravo da ismevaju sve zivo. Ne dao bog da se ameri nasale na neciji racun..
    (Xl, 6. februar 2020 20:28)

    # Link komentara

  50. Ej, ali Katler...pa to je najgori QB možda u istoriji NFL, njega su mrzeli saigrači, protivnici, majka rodjena...teški nemač pojma je bio.
    (CJC, 6. februar 2020 20:16)

    # Link komentara

  51. @(артиљерац, 06. februar 2020 19:48)

    Sad ti stvarno mislis da Lebron, jedan od atletski najjacih igraca u NBA ikada nije jaci od tog tvog rukometasa? Pa nosio bi ga lakse nego ovaj tebe...
    (palop, 6. februar 2020 20:15)

    # Link komentara

  52. Sve sve ali kako znam kad Srbi glume Hrvate u komentarima da trolaju susjede ili sami svoj narod je kad uporno upotrebljavaju riječ "Šport". Ta riječ je odbačena prije 20 godina, čak ni na HRT-u se ne koristi. Tu riječ koriste samo Slovenci i doslovno nitko više. Pazite na taj detalj.

    Što se tiče osobe koja se predstavlja Srbinom pod imenom Domagoj (lol) te tvrdi da je 2007. izašlo 50 000 ljudi na ulice kad se pobjedila Srbija u vaterpolu ne znam koga lažeš ali to se jednostavno nije dogodilo, kao što se nije dogodilo ni kad se pobjedila Srbija i osvojilo EP koju godinu kasnije. Zadnje što ja pamtin da se nešto posebno pratilo vaterpolo na državnoj razini je ono finale EP u Kranju. Vaterpolo je popularno samo na području bivse Dubrovačke republike te je nazalost u vecine naroda sklono ismijavanju njegove bitnosti sto je tuzno jer ga ja smatram jako zahtjevnim sportom.
    (Nemanja protiv Domagoja, 6. februar 2020 20:09)

    # Link komentara

  53. Stavite Katlera na gol i neka mu šutne Nenad Peruničić ovako mator, siguran sam da bi mu otkinuo glavu.
    U Pioniru je protiv Francuza pogodio prečku da je lopta stigla do plafona Pionira.
    (mile rizik, 6. februar 2020 20:08)

    # Link komentara

  54. americki fudbal sa onoliko stitnika na sebi mogu igrati i zene a da ne zarade ni modricu.
    (Rikelme, 6. februar 2020 15:45)

    Kakvi crni stitnici, da te sastave dva NFL defanzivca, ne bi ti ni full viteski oklop pomogao...
    (palop, 6. februar 2020 20:06)

    # Link komentara

  55. Pa dobro nista cudno isto kao sto su za vecinu ovde bejzbol i americki fudbal dosadni i glupi sportovi tako su i za njih ovi koji se uglavnom igraju u Evropi. Jedino je razlika u tome sto oni forsiraju svoje i posveceni su svojim sportovima, dok ce kod nas recimo pre poceti da forsiraju americki fudbal koji nikad nece privuci toliku gledanost na nasim prostorima nego da uloze u sport u kom zaista imamo uspeha kao sto su vaterpolo, odbojka...
    (Elnino92, 6. februar 2020 20:06)

    # Link komentara

  56. Rollerball uskoro realnost.
    (dnevna doza prosečnog Srbijanca, 6. februar 2020 20:04)

    # Link komentara

  57. Neka naprave američki rukomet.
    (Slušaj bre Emanuele, 6. februar 2020 20:03)

    # Link komentara

  58. Mala ispravka,za kolegu malo nize.Bejzbol je postojao i pre Amerikanaca,samo se zvao Šoranje.Ne znam da li se i pre toga igrao i gde, ali znam sigurno da se igrao u Vojvodini pre nego u Americi.
    (mesni narezak, 6. februar 2020 19:59)

    # Link komentara

  59. Rukomet je misaoni sport, a rukometaši su spremni kao desetobojci!
    (tako je to, 6. februar 2020 19:54)

    # Link komentara

  60. Vaterpolo igra mali broj zemlja, rukomet takodje.... Sa kosarkom to nije slucaj, u kosarci je strasna konkurencija... A sta kazu cinjenice? Pa kazu da je sport u kojem je najmanji broj drzava osvojilo OI ili SP upravo kosarka. USA, SSSR, SFRJ, Brazil, Argentina, SRJ i Spanija. Da nije Aleksandar Bjelov 1972 ubacio sporne poene na kraju meca i da nije bilo bojkota OI u Moskvi od strane USA, svet bi znao za samo dva olimpijska pobednika u kosarci u citavoj istoriji, USA i Argentinu? Svaki od "nepopularnih" sportova koje ste naveli, Rukomet, Odbojka i Vaterpolo ima mnogo vise osvajaca zlata. Ali, ovo je vreme kada cinjenice nisu mnogo bitne.
    (Miroslav, 6. februar 2020 19:49)

    # Link komentara

  61. Те квотербекове и Ле Брона би рукометни пивоти одували ко снег.Ја у ЈНА 1981.
    Прволигашки ватерполиста.Дође момак(тада)Рјечанин,рукометаш,игра у "Замету".
    Кад се скинуо,кад смо видели мишиће,плочице,сајле од руку и ногу,пали смо.
    Играмо кошарку,ја 190 ц,и око 82 киле.Он 185-6,носио ме ко мачка мачиће.Стао
    му један Босанац,као рукометни голман,БиХ лига.Избомбардовао га је,још се
    сећам.Побеже гоша после 2 минута.Него,Амери,подругљиво се односе према свему што не знају,као ма то није ништа.
    (артиљерац, 6. februar 2020 19:48)

    # Link komentara

  62. Smesni su svi koji ismevaju bilo koji sport, ukljucujuci i rukomet, gadjanje glinenih golubova, bejzbol i americki fudbal. Treba zviznuti lopticu koja ide ka tebi ko zna kojom brzinom i felsom koji obican covek ne moze da izvede (bejzbol) ili predvideti putanju lopte na osnovu trzaja ruke i zgloba (golman u rukometu), ili baciti/uhvatiti jajastu loptu i proci pored gomile misicavih stokilasa (americki fudbal).
    (Zambezi, 6. februar 2020 19:43)

    # Link komentara

  63. rukomet i ono ali vaterpolo?! tebraaaaaaa
    (mikul, 6. februar 2020 19:33)

    # Link komentara

  64. Svi nešto tripuju kako su košarka i hokej američki sportovi. Ljudi to su Kanadski sportovi, izmišljeni i patentirani u Kanadi. A komšije preuzele i napravile od toga spektakl. Ameri su svetu dali tupavi američki fudbal i glupavi bejzbol, to je sve.
    (Igor, 6. februar 2020 19:32)

    # Link komentara

  65. chek a ko je katler?
    (struja, 6. februar 2020 19:29)

    # Link komentara

  66. Za golmane je u pravu. Kad igrač šutne sa nekoliko metara loptu veoma jako, nema šanse da golman vidi u kom pravcu ide lopta i pravilno postavi ruke. Može samo da maše pa šta bude.
    PS Ne kažem da ti momci nisu jaki i utrenirani, fizički spremni, nego samo da brane uglavnom napamet.
    (iks, 6. februar 2020 19:22)

    # Link komentara

  67. Smejurija od sporta, takodje pravila su nejasna tako da je rukomet prakticno ne-sport.
    (Djocko Harizmatovic, 6. februar 2020 19:22)

    # Link komentara

  68. Klasično ismevanje nečeg što ne poznaješ, što vrlo karakteristično za Amere... Međutim, mora se priznati, jedna opaska koju je izrekao crni komentator jeste bila pogođena tačno u centar: Koji to 8-godišnjak sanja da postane rukometni igrač? Rukometaši postaju oni koji nisu bili dovoljno dobri u fudbalu ili košarci. - Pa, 'ajmo priznati da to jeste tačno, čak i u našoj zemlji, gde je rukomet popularan i ima dugu tradiciju. Kako je u, na primer, Skandinaviji, to ne znam - ali da ovde nema klinaca kojima je prvobitni san bio da postanu rukometaši - to znam.
    (rukomet je zakon, 6. februar 2020 19:18)

    # Link komentara

  69. Iako više volim košarku (moj prvi sport) moram priznati da mi je rukomet zanimljiviji i ako se nešto igra u isto vreme prednost dajem rukometu.

    Fudbal i košarka jesu najpopularniji, ali se vrlo često igraju bezveze utakmice, gotovo da se uspavaš... Sa druge strane, rukomet i hokej su brzi i dinamični sportovi, neizvesni. Pogotovo hokej, prisustvovao sam NFL meču i bilo je sjajno iskustvo. Pratio sam i Miami Heat uživo, i par x mi se desilo da izađem tokom 4 četvrtine jer je bilo dosadno.

    Kada sam trenirao kod nas, delili smo često salu sa rukometašima, kao i prostor za vežbanje. rukometaš od 180-190 i 100kg protiv krilnog centra 205 sa definisanim mišićima, rukometaš ga prevrne kako hoćeš. Uz ragbi igrače (pravi ragbi) i vaterpoliste najjači sportisti. Možda nisu lepo definisani kao košarkaši, ali verujte, to je sirova snaga.
    (Eldorado, 6. februar 2020 19:12)

    # Link komentara

  70. Ameri da bi se sprdali s evropskim fudbalom izmislise fudbal s jajastom loptom. Predlažem da mi izmislimo košarku s jajastom loptom, pa da vidimo čija majka crnu vinu prede.
    (Voja, 6. februar 2020 19:11)

    # Link komentara

  71. Svaki sport je priča za sebe.
    Ono što je mene najviše iznenadilo kad su sportovi u pitanju je konjicki sport, na primer preskakanje prepona. Izgleda kao da bi mogao moj deda to da radi a u suštini je jedan od najkomplikovanijij i najopasnijih sportova (generalno jahanje).
    Samo ukucajte u google "most dangerous sport, top ten" pa se iznenadite.
    A da ne pričam da je recimo u Italiji, Francuskoj, Nemačkoj, Engleskoj po brojnosti takmičara u samom vrhu....
    (donkey kong, 6. februar 2020 19:07)

    # Link komentara

  72. Američki autizam i nepoznavanje ostatka sveta u svom punom sjaju.
    (remax, 6. februar 2020 19:06)

    # Link komentara

  73. Malo su se momci prenaglili. Rukomet je opak sport i nije za ljude koji ne mogu istrpjeti bol. Ne moraju biti ovi još aktivni "monstrumi" kao Karabatić, Duvnjak, Hansen, dovoljan je neki penzić a la Saračević ili Jovo Cvetković koji su pucali s 10 metara. Ne treba ga pogoditi u glavu, dovoljno je u nogu... Vanjski igrači ( bekovi ) su redovito visoki 2 m, ali za razliku od košarkaša nisu mršavi i izlomljeni, već kompaktni i građeni poput ljudi atletske građe visokih 1.70- 1,85. Ruka Stefana Kretschmara je poput lopate, a žile debele ko slepići. I sad se ti guraj s njim. Rođak je bio kadetski reprezentativac Hrvatske, odličan pivot i onda na trening dođu buduće klase ; kaže da su od svih njih Losertu mogli gol dati Džomba i Šujster. Kad je Džomba počeo uskakati s krila shvatio je da postoje ljudi koji lete.
    (djedmedjed, 6. februar 2020 18:55)

    # Link komentara

  74. Ma cuj u rangu! Ispred je kosarke, sigurno hahahahahahahahah, botovi kroasanski se blamiraju pa ne odustaju
     (Domagoj, 6. februar 2020 18:28) 

    # Link komentara

    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Brate realno ovo sto prica nije daleko od istine, pogledaj ovo rukometno prvenstvo, prepune hale, sto se ne bi moglo reci za kosarkasko..a sto se klubova tice, u francuskoj i nemackoj je rukomet popularniji od kosarke, prepune su hale u domacim prvenstvima, o ls da ne pricam..dok u kosarci osim spanaca, fenera i ovih nasih klubova skoro niko ne puni halu, pogledaj u rusiji na sta to lici..u Evropi se igra najbolji svetski rukomet, a ova kosarka koja se ovde igra je nazalost 3 klase ispod one koja se igra u USA..tako da nemojmo da budemo kao doticni amer koji ponizava sportove u kojima su ocajni da bi dizali ove u kojima smo dobri..
    (Aaa, 6. februar 2020 18:54)

    # Link komentara

  75. prestanite da ismevate nešto o čemu nemate pojma.a za ove amere no koment
    bivši rukometaš
    (oktobar, 6. februar 2020 18:54)

    # Link komentara

  76. za nekog ko se NE bavi rukometom,sam sport i nije zanimljiv za gledanje,osim ako ne igra reprezentacija. Ipak jednom sam uleteo u ekipu koja rekreativno igra rukomet i mogu reći da je igranje rukometa 100x zanimljivije od gledanja
    (daj Bože zdravlja, 6. februar 2020 18:53)

    # Link komentara

  77. @boki ne lupaj majketi. Amerkanci su fizicki mnogo aktivniji od Srba. Oni imaju te neke mega velike ljude ali procentualno koliko ljudi vezbaju i paze sta jedu je mnogo vece nego u Srbiji. Pricam za ljude koji stvarno ali stvarno paze sta jedu i vezbaju. Pa na svakom koraku ljudi voze bicikla, trce... Teretane pune. 80% omladine nesto trenira. Dal kroz skolu ili neke timove. Tako da ti ta prica ne pije vodu.
    (Tequila, 6. februar 2020 18:51)

    # Link komentara

  78. @Rikelme brate a.fudbal mozda amazonke mogu da igraju bez problema ali ne samo zene nego ni obicni muskarac to ne moze da igra jer su ljudi koji se ceo zivot spremaju i treniraju za taj sport umirali od trauma koje im je mozak trpeo od silnih udaraca plus svake nedelje neko nesto pokida.
    A sto se tice ove vesti totalno nepostovanje nekog nebitnog lika koji ima pravo na svoje misljenje uprkos tome sto nije bas za ponos i javnost.
    (aaaa, 6. februar 2020 18:51)

    # Link komentara

  79. A da im neko napise da Americki fudbal, bejzbol i golf, ne igra niko nigde na svetu niti im se svidja?
    (Petar, 6. februar 2020 18:50)

    # Link komentara

  80. A ko se bavi vašim jadnim i vanamerički-nepopularnim glupim sportovima? Nikoga ne zanimaju ni Američki Fudbal, ni bejzbol niti bilo šta drugo što ste vi osmislili i što prkosi bilo kojoj normali.
    (Poz iz BG-a, 6. februar 2020 18:50)

    # Link komentara

  81. Hahaha, tako i mi o bejzbolu....
    (Eeeee, 6. februar 2020 18:48)

    # Link komentara

  82. I kopanje uglja je tesko. Ne znaci da treba da se gleda kao popularna aktivnost. Sportove tipa rukomet, vaterpolo, odbojka retko ko gleda, ne vrte novac i ne izazivaju paznju i shodno tome ne donose dovoljno zabave velikom broju ljudi. A sport je upravo to - ZABAVA za mase. I to treba potpuno odvojeno gledati od fizičkog obrazovanja i zdravlja nacije.
    (Los Angeles, 6. februar 2020 18:48)

    # Link komentara

  83. Skupite najbolju momčad američkog fudbala, tog vašeg "muškog sporta", i jednu prosječnu rukometnu momčad, evo, njemačke lige.
    Odigrat će dva meča, 1 američki nogomet, jednu rukomet.
    Znamo da će biti 1:1.
    Al ono što vi ne znate, jeste da će vas poslije tog skupljati po bolnicama.
    Jedino gore što vas može dohvatiti od rukometaša, jeste možda ragbi. Znate, to je ono što ima opravdanje da se zove muški sport, a ne to vaše, 10 sekundi igre i bacanje na hrpu ispod 2 tone oklopa i 5 kg stereoida po igraču da bi izdržao tih 10 sekundi prije novih 5 minuta pauze.
    Ili da bude lakše, da vidimo ko ima jači udarac loptom, vaš dodavač ili ti quaterback ili jedan vanjski šuter u rukometu.. Mislim da bi se Amerikanci začudili rezultatima..
    (Ante, 6. februar 2020 18:38)

    # Link komentara

  84. Rekoše oni gde se igra bejzbol. Rukomet je prelep sport. Pravi muški sport. Brz, eksplozivan, sa tolikim akcijama... Šteta što više nemamo tim koji bi se borio za najviše odličje.
    (vanzemljaki, 6. februar 2020 18:37)

    # Link komentara

  85. sasa, 06. februar 2020 18:15)

    Ja postujem i volim mnoge zenske sportove, najvise tenis, skijanje, odbojka, rukomet (mozda i najvise volim)
    Ali kosarka je jednostavno mnogo teska za gledanje kad su u pitanju zene.
    Govorim ovo u svoje ime.
    Zenska kosarka je bas negledljiva..
    (E, 6. februar 2020 18:35)

    # Link komentara

  86. Nikada na jednoj temi nisam video toliki procenat glupavih komentara.
    Neko je nesto lupio pa se svi nadovezali.
    Slucajno nikada nije bilo mnogo crnaca u rukometu, plivanju i vaterpolu ali jeste u kosarci i atletici.
    To je malo do popularnosti u nekim zemljama ali i do anatomskih osobina rase.
    Rukomet je uvek bio popularan kod Svaba, Skandinavaca a i na Balkanu.
    Francuska je zaigrala rukomet u poslednjih 15 godina.
    Srbija ima dobre igrace ali nema ljude u savezu i nema reseno finansiranje omladinskih skola i klubova.
    A ovi basketasi mogu da probaju i mozda bi bili blizi istini pre par decenija ali danas ima manje teskih bekova velike snage vec se igra daleko brze i malo svilenije.
    Ja kao bivsi rukometas sam vise voleo skok suteve Jovice Cvetkovica, Veselina Vijovica, Stinge, Radivoja Krivokapic, snagu Vukovica, Rnica i brzinu Isakovica nego suludo trcanje gde ekipe mogu i da dobiju i izgube sa 10 razlike.
    (Aleksa Pufta, 6. februar 2020 18:32)

    # Link komentara

  87. Sta da kazemo mi za hokej onda? Koja je poenta sporta u kom pubilka ne vidi pak?
    (ognjen, 6. februar 2020 17:22)

    Prvo, hokej je jedan od zanimljivijih i kompleksnijih sportova na svetu, a tvoj komentar ocigledno dolazi iz nepoznavanja te igre. Drugo, pak je velicine teniske loptice, i duplo veci od loptice za golf ili stoni tenis, pa se niko nikad nije bunio oko "poente" tih sportova. Tvoj komentar cak nije ni smesan. Toliko.
    (Sava, 6. februar 2020 18:31)

    # Link komentara

  88. Šta uradi Rusko ljeto od ovolikog čoveka:D
    (lol, 06. februar 2020 16:55)

    Ni blizu kao Novakova decenija ovolickom kao ti :D
    (Xnodeh, 6. februar 2020 18:31)

    # Link komentara

  89. Kada su Srbi i Crnogorci , bivsa SR Jugoslavija postali prvaci sveta u kosarci 2002. godine u Americi, anketirani na ulicama Indianopolisa grada domacina Svetskog prvenstva, upitani ko je prvak sveta u kosarci u horu su odgovarali - Amerika.(6.mesto). Toliko o "izuzetnosti" Jenkija.
    (Nenad Stojadinovic, 6. februar 2020 18:30)

    # Link komentara

  90. Nametnimo svetu svoj sport pa ismevajmo ostale sportove. To rade amerikanci. Secam se kad je bilo svetsko prvenstvo u fudbalu '94. u Americi. Pitaju jednog Afroamerikanca sta misli o tome a on kaze:... "posmatrao sam igraca Kameruna kako se tu nesto nogama muci oko lopte da je potera i pomislih sto se bre ne sagnes i uzmes loptu rukama!" E toliko se oni razumeju u fudbal ili rukomet. Meni je smesan bezbol. Ne razumem ni pravila. To je valjda kulturni jaz i svako tera svoje.
    (srbendijanac, 6. februar 2020 18:30)

    # Link komentara

  91. Da da jako tesko igrati ako ne mozes da trpis stipanje i udaranje. Nije ni cudo sto izigravaju, a verujem da bi i oni mogli lopticu u gol da posalju.
    (wow, 6. februar 2020 18:29)

    # Link komentara

  92. zoran , ima Američki fudbal , nema efektivne igre ni 5 minuta za čitav meč
    (sani, 6. februar 2020 18:29)

    # Link komentara

  93. Ma to ti je iskompleksirani Xnodeh, ima ga pod tisuću nickova. Kameleon:D
    (lol, 06. februar 2020 17:32)

    Najveci trol na b92 nekom da kaze da je iskompleksirani kameleon Hahahahahah :D
    (Domagoj, 6. februar 2020 18:29)

    # Link komentara

  94. Rukomet je megasport za vaterpolo. Rukomet je konkurencija svih velikih evropskih zemalja, Skandinavija, Francuska, Nemačka, Španija, Italija, Hrvatska, Poljska itd. Vaterpolo samo 3-4 zemlje uvek osvajaju sve, Srbija, Mađarska, Hrvatska i tu se negde umešaju Španija i Italija za 3-4 mesto. Rukomet je kao reprezentativni sport u rangu sa košarkom u Evropi, ako ne i jači.
    (Mića, 06. februar 2020 17:46)

    Ma cuj u rangu! Ispred je kosarke, sigurno hahahahahahahahah, botovi kroasanski se blamiraju pa ne odustaju
    (Domagoj, 6. februar 2020 18:28)

    # Link komentara

  95. Realno rukomet i iestebprilicno nevitan sport nije medju nor. 10ak najpopularnijih na svetu ali ipak nije toliko los. Ako znaju za vaterpolo morali bi i za rukomet. Jeste da su oba dosadna za gledanje ali opet...
    (4k4.Dex, 6. februar 2020 18:27)

    # Link komentara

  96. bejzbol je za amere jer mogu i debeli igrati a posto je kod njih 80% debelih to je za njih
    (boki, 6. februar 2020 18:26)

    # Link komentara

  97. Rukomet ili gađanje glinenih golubova? Teška dilema koji je sport i teži i bitniji za razvoj "domoljublja". (Ikac Jagodinac, 6. februar 2020 18:02)

    Opsesivnokompulzivno ponašanje ili šizoparanoja. Teška dilema koji je mentalni poremećaj bitniji za razvoj asocijalno fobičnih nagona.
    (Sandro, 6. februar 2020 18:23)

    # Link komentara

  98. O okusima ne treba raspravljati kazu pametni ljudi i istina ja licno rukomet ne podnosim od kad znam za sebe ali to ne znaci da imam pravo da javno ismejavam sport kojim se bave hiljade ljudi i tako vredjam sve njih. Amerikanci to tako vole pogotovo ovi kvazi voditelji tako dizu gledanost sa tim nebulozama...
    (Nenad, 6. februar 2020 18:19)

    # Link komentara

  99. Rukomet je itekako zanimljiv sport ne svakome ali moj Boze ni meni nije bejzbol i americki fudbal zanimljiv pa ga nepljujem
    (koja, 6. februar 2020 18:18)

    # Link komentara

  100. @....... (Mikii, 06. februar 2020 17:20)Potrči, deder, da odbraniš Amere, oni su najdivniji i sve su u pravu i ne možeš im se prosto nadavati komplimenata kolika je to velesila.Autošovinizam u Srba uspeva u svim disciplinama, evo vidim i u sportu, ali mu je motiv uvek isti - mržnja prema samom sebi i potreba da se ubediš da si bolji.Nisi bolji ako pređeš na suprotnu stranu, bato, ali si svakako drugačiji. Kao recimo onaj Crnac šef posluge u Đangovoj osveti.
    (PetarP, 06. februar 2020 18:02)


    .
    Što ti je Petre?? Zar nasjedas na ovakve komentare??
    Kakav autošovinizam , kakav Srbin protiv sebe???
    Zar ne vidiš da je komentar od pripadnika NVO stroja?? Opusti se .. za to su plaćeni..
    (djuro, 6. februar 2020 18:17)

    # Link komentara

  101. ...Rukometa se okani, idi bolje gledati zensku kosarku!
    (Oliver, 06. februar 2020 16:53)

    Sta fali zenskoj kosarci? To sto zenska fizonomija nije ista muskoj pa sve ide sporije i manje atraktivno za nas koji smo navikli da gledamo "misice" ne znaci da nesto nije uredu sa zenama. One igraju shodno svojim mogucnostima.
    Ja sam na leto gledao zenski fudbal (kojeg balkanci takodje obozavaju da kritikuju) i podsetio me da ne mora sve sto smatramo kvalitetnim da ide na misice, grubost, brzinu... Zene igraju precizna dodavanja, uvek izigravaju akcije, nema grubih startova ni iznudjenja prekrsaja, valjanja po travi... A ovih dana jedva cekam da vidim americki zenski kosarkaski dream team.
    (sasa, 6. februar 2020 18:15)

    # Link komentara

  102. Da li ima glupljeg sporta od bejzbola?!
    (zoran, 6. februar 2020 18:14)

    # Link komentara

  103. Draga gospodo da vas nešto pitam.Zašto mi vas nebi zavitlavali zbog toga što ste nikakvi u fudbalu i u rukometu?Nas na primer ima negde u rukometu koji nije ni malo lak sport za razliku od bejzbola kojeg ne prati pola sveta.Razmislite malo kada osuđujete druge jer će možda sutra vama neko da ismeva bejzbol.
    (Šapčanin, 6. februar 2020 18:13)

    # Link komentara

  104. Ja sam cuo da tamo u Americi svi gledaju kako na terenu mlate drvenom palicom u pokusaju da sto jace udare loptu.... smisao tog udaranja i uzbudjenje oko tog zamahivanja drvenom palicom vecem delu sveta nije jasan.... osim da palica I moze biti upotrebljiva za drugu svrhu...
    (hm?, 6. februar 2020 18:10)

    # Link komentara

  105. Potvrdilo se da su tri kosarkasa, iz geta, sa skromnim obrazovanjem ograniceni. Tj. ne ograniceni, vec potcenjivaci i omalovazavaci. Na koga te to podseca, na koju naciju? Pa o ogranicenosti pripadnika odredjene nacije dovoljno govori to sto drugu naciju, decenijama najmocniju na svetu nazivaju ogranicenom, pritom prateci njihove filmove, muziku, sport, itd. E, to su ti Srbi. Koliko ste vi puta omalovazavali streljastvo, kriket, americki lacrosse, bacanje kugle? Milion puta. Ne svi, ali nadje se idiotski deo, kao i kod Amerikanaca. Naravno da ce od nacije koja broji 300 miliona ljudi postojati deo limitiranih mozgova. U Srbiji od 7 miliona, ima ih bar pola. I onda se jedan od takvih nadje da nesto spocitava takvoj velesili. Nacija koja 30 godina bira jedne iste ljude da ih unistavaju na svim nivoima. More, pokrijte se usima, sram vas bilo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikii, 6. februar 2020 17:20

    Ovo si ti opisao Katolibane,sve u rijec.
    (cento, 6. februar 2020 18:09)

    # Link komentara

  106. па колко плачу код сваког фаула и хватају се за раме, тешко...
    кошарка је прелеп спорт, али је заиста, заиста јако мекан. одувек је била мекан спорт, а данашњи нба је без преседана. практично балет.
    да се не лажемо, нба пратим редовно, а рукомет нисам погледао годинама, али што се тиче "лако је" то је друго...
    е сад, ја мислим да ове црнце из нба интересује одбојка.... вау! е то би већ стварно било демолирање. да дођу сви ови куцачи и да крену да варе смечеве са по три и по метра изнад паркета. ћао здраво.
    (живац, 6. februar 2020 18:08)

    # Link komentara

  107. I meni je smesan bejzbol,o americkom fudbalu da ne pricam ubijaju se zbog jajaste lopte?paaaaa!!!!
    (dovla, 6. februar 2020 18:06)

    # Link komentara

  108. Potvrdilo se da su tri kosarkasa, iz geta, sa skromnim obrazovanjem ograniceni. Tj. ne ograniceni, vec potcenjivaci i omalovazavaci. Na koga te to podseca, na koju naciju? Pa o ogranicenosti pripadnika odredjene nacije dovoljno govori to sto drugu naciju, decenijama najmocniju na svetu nazivaju ogranicenom, pritom prateci njihove filmove, muziku, sport, itd. E, to su ti Srbi. Koliko ste vi puta omalovazavali streljastvo, kriket, americki lacrosse, bacanje kugle? Milion puta. Ne svi, ali nadje se idiotski deo, kao i kod Amerikanaca. Naravno da ce od nacije koja broji 300 miliona ljudi postojati deo limitiranih mozgova. U Srbiji od 7 miliona, ima ih bar pola. I onda se jedan od takvih nadje da nesto spocitava takvoj velesili. Nacija koja 30 godina bira jedne iste ljude da ih unistavaju na svim nivoima. More, pokrijte se usima, sram vas bilo.
    (Mikii, 06. februar 2020 17:20)

    Potrči, deder, da odbraniš Amere, oni su najdivniji i sve su u pravu i ne možeš im se prosto nadavati komplimenata kolika je to velesila.
    Autošovinizam u Srba uspeva u svim disciplinama, evo vidim i u sportu, ali mu je motiv uvek isti - mržnja prema samom sebi i potreba da se ubediš da si bolji.
    Nisi bolji ako pređeš na suprotnu stranu, bato, ali si svakako drugačiji. Kao recimo onaj Crnac šef posluge u Đangovoj osveti.
    (PetarP, 6. februar 2020 18:02)

    # Link komentara

  109. Branite rukomet a definitivno je glup sport.
    (sisoje, 6. februar 2020 18:02)

    # Link komentara

  110. Rukomet ili gađanje glinenih golubova? Teška dilema koji je sport i teži i bitniji za razvoj "domoljublja".
    (Ikac Jagodinac, 6. februar 2020 18:02)

    # Link komentara

  111. komplex amera sto se rukomet igra samo u evropi,za razliku od odbojke ili vaterpola gde je olimpijsko zlato mnogo teze uzeti nego evropsko,dok u rukometu samo evropljani osvajaju.po broju kombinacija u utakmici najvise ima rukomet,kosarka pa fudbal.al sve jedno ne mozemo umanjiti vrednot dva olimpijska zlata hrvata,al oni nama u uspehu u sportu ne mogu prici,jer sta smo mi osvojili i napravili kontonuitet u kosarci,odbojci,vaterpolu i djokovic u tenisu oni mogu samo da sanjaju.pricati o tome da su igrali finale u fudbalu i osvojiti svetsko su dva sveta,samo pogledajte ko je sve igrao finale a ko osvajao ligu sampiona u fudbalu ,samo veliki i najbolji,a i tu je neki nas klub,izvini te.
    (ns boy, 6. februar 2020 18:00)

    # Link komentara

  112. Mogu da probaju sa tom ekipim iz emisije. Nesto mi se cini da bi otreznjenje brzi stiglo a i bilo bi veoma bolno.
    (blabojzna, 6. februar 2020 18:00)

    # Link komentara

  113. Amerikanci dolaze da gledaju show - njih sport slabo interesuje. Dolaze da se najedu, piju. Bar trecina njih kasni na pocetak utakmice ili cetvrtine....zbog cekanja u redu za hranu/pivo/kokice.
    Bejzbol je ubedljivo najgluplji "sport" - sportisti za stomacima do zuba - ko da su 7. mesec trudni!
    Americki fudbal: najvise se, posle velikog finala, prica o Sakiri i J. Lo. !!! Toiliko o njihovom "sportu".
    (Saki, 6. februar 2020 17:55)

    # Link komentara

  114. Zasto su amerikanci najpopularniji po ragbiju i atletici? Jer tu baki je 10% talenat 90% snaga pa udri dopingu
    (aca, 06. februar 2020 16:36)

    Amerikanci ne igraju ragbi. Igraju Americki fudbal. Osim oblika lopte nista drugo nemaju zajednicko. Totalno razliciti sportovi. Vecu slicnost imaju futsal i fudbal i ako su i to dva razlucita sporta.
    Tako da, ne znas koji sport igraju, ali se razumes u taj sport ??? Srbenda ?
    (mr.wolf, 6. februar 2020 17:54)

    # Link komentara

  115. Gledam Lashu Talakhadzea i njegov snatch od 220kg. Umro sam od smeha. Dodje mi da se skinem i 22 puta podignem 10kg. Smesan sport.
    (Scipion, 6. februar 2020 17:54)

    # Link komentara

  116. Džej Katler - igrač koji nije bio ništa posebno ni kao QB u svom matičnom sportu (gospodin pick six), našao da priča o nekom drugom sportu.

    Bolje bi bilo da kaže koliko puta je uveo Chicago Bearse u play-of ako je toliki mangup.
    (Wllaxy, 6. februar 2020 17:53)

    # Link komentara

  117. Rukomet, sport u kojem sudija mozda i najvise moze da utice na samu igru. Na prvenstvu evrope 2012. u Srbiji, uz domacinsko sudjenje, smo bili drugi, a posle, pa i 10ak godina pre toga, nas nigde nije bilo.
    (nostradamus, zodiac i stari zavet, 6. februar 2020 17:53)

    # Link komentara

  118. Ma sused, ne znam kako se zove, ali nema smešnijig sporta od onog na kojem se lupaju po dupetu.
    (Xnodeh, 06. februar 2020 16:10)

    Ova ti je dobra, tapšanje po dupetu. hahaha
    (www, 06. februar 2020 17:42)

    A jos bolja je ona, bolje tapsenje po dupetu, nego valjanje po parketu. Hahahahaha, ne znam kako se zove. Ne znate ni vi, zemljo glinenih golubova.
    (Domagoj, 6. februar 2020 17:53)

    # Link komentara

  119. Ok je šala i sve to, ali ne treba preterivati.
    Pogotovo je tužno kad to dolazi od lika koji je bio više nego prosečan kvoterbek u NFL-u. Nijedna titula, rejting 85 (tek iznad 100 si vrhunski), jednom se nekako uglavio na ProBol utakmicu
    Verovatno bi bio mnogo popularniji da je igrao rukomet
    (Ivan, 6. februar 2020 17:52)

    # Link komentara

  120. ) Komičan si. Pozdrav iz Valjeva (koje je u Srbiji ako nisi znao).
    (Pedja, 06. februar 2020 17:07)

    Smesan si Rvat. :)
    (Domagoj, 6. februar 2020 17:51)

    # Link komentara

  121. @Mikii

    Promasio si temu. Jedno je omalovazavati sport zbog njegove medijske nepopularnosti a drugo je pricati kako svako sa malo truda moze da osvoji olimpijsko zlato u bilo cemu. Srbi mozda rade ovo prvo ali vest se odnosi na drugi slucaj. Vaterpolo nije popularan ali bi se ovaj Amer udavio u bazenu posle prvog napada.
    (Miroslav, 6. februar 2020 17:49)

    # Link komentara

  122. Pre bih se tukao sa bokserom, karatistom i nekim MMA istovremeno nego sa nekim rukometašem. Toliko.
    (peki, 6. februar 2020 17:47)

    # Link komentara

  123. Rukomet je megasport za vaterpolo. Rukomet je konkurencija svih velikih evropskih zemalja, Skandinavija, Francuska, Nemačka, Španija, Italija, Hrvatska, Poljska itd. Vaterpolo samo 3-4 zemlje uvek osvajaju sve, Srbija, Mađarska, Hrvatska i tu se negde umešaju Španija i Italija za 3-4 mesto. Rukomet je kao reprezentativni sport u rangu sa košarkom u Evropi, ako ne i jači.
    (Mića, 6. februar 2020 17:46)

    # Link komentara

  124. @miki
    Ja sam se tako nervirao sa njihovim očevima i dedovima ubivši se objašnjavajući pre 20-30 godina, ti sa njihovom decom i unucima Mani se džaba trošiš slova.
    (ma mi smo najpametnija nacija, 6. februar 2020 17:46)

    # Link komentara

  125. Celu mladost sam trenirao kosarku i sada mi je omiljeni sport, a poske nas kosarkasa su treninge u istoj sali imali rukometasi. Jednom smo ostali da igramo basket protiv njih. Ja protiv cvrscih ljudi u zivotu nisam igrao. Uci na ulaz ili prici kosu je bila nemoguca misija. Odbijali smo se od njih kao od zida. Ljebron ma koliko jak, uz dobrog flastera ne bi uspeo ni loptu da primi a ne da udje na ulaz. Eventualno bi mogli da sutiraju sa 10 m, ili sa pola terena, ali bi to kvalitetan rukometni golman u velikoj vecini odbranio. Jos jednom ponavljam, rukometasi su najcvrsci sportisti a pivot bi mogao uz malo treninga da izadje na tatami.
    (MJ, 06. februar 2020 17:23)

    Jedino da LeFlopu daju sudije iz NBA
    (Аспера, 6. februar 2020 17:46)

    # Link komentara

  126. Džej Katler jedna od najvećih sprdnji u NFL-u svih vremena...
    (DOOM, 6. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  127. Xnodeh i ostali mudrijasi
    Hrvatska je zemlja nogometa i tu smo od prvog dana u svjetskih top 10, sto je u vojno-politickom smislu ekvivalent tome da imamo atomsku bombu. Ovo ostalo su sve utjesni sportovi. Nitko u hrvatskoj ne prati klupski rukomet, ali ako repka nesto napravi onda logicno da ce biti proslava. Ista stvar i sa vaterpolom.
    Sto se 'rasirenosti odbojke' tice: kad ste sad nedavno osvojili neko prvenstvo (ep?) poceli ste s divljanjem u komentarima kako je to ekstremno bitan sport. Ne budi lijen, otisao sam na guardian, gazzetu, marcu i bild i pokusao naci vijest o tome. Te vijesti nije bilo nigdje, a nit je taj sport u meniju. Vidio sam na naslovnicama dzeku, bobana, perisica, modrica, liverpool, formulu 1 i neko sp za bicikliste. Dakle, jos jednom: odbojke nije bilo u meniju. Sve ovo mozete provjeriti u 5 minuta, izvolite.
    (Pijani zlotvor, 6. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  128. Američki pametnjakovići.. Pa oni bi imali probleme i sa našim.. A da ne pričam o jakim i ova.. Oni su navikli da nemaju kontakt.. Oni bi se upiškili od sramote.. Američki treš..
    (HanSolo, 6. februar 2020 17:45)

    # Link komentara

  129. Kraljica sportova. Skoro pa ekstreman sport. Postoji razlog što oni tako govore, razlog je možda i kolekcija minijaturnih povreda mozga, ali ajde da ne vredjam im sport. U rukometu toga nema, jer njegova zahtevnost da se bude fit i glavom i telom ne dozvoljava da se igra povredjen, ili sa bilo kakvom motornom manom, jer onaj protiv koga igraš ima da te polomi u jednom potezu, za razliku od američkog fudbala koji je u stvari samo vizuelno nasilan, a u stvari u poredjenju sa rukometom vrlo nežan i mekan sport, kojim eto mogu da se bave i deca i to mladjeg uzrasta. Rukometom se baviti kao malo dete nije moguće. Rukomet je sport za odrasle i fit ljude, a ne za decu. U SAD deca igraju američki fudbal. A opterećenja pri pri pucanju i brzina rotacije pri bacanju u rukometu su na granici fiziološki mogućeg, u američkom fudbalu samo do 57%. Toliko, cifre ne lažu. Rukomet je daleko zahtevniji sport sa daleko većim stepenom razvoja sportiste.
    (trener, 6. februar 2020 17:44)

    # Link komentara

  130. Ima li nešto gluplje od bejzbola
    (bzzzzz, 6. februar 2020 17:44)

    # Link komentara

  131. @aca Po ragbiju??? Kom ragbiju bre. To je americki fudbal ma kako cudno ime zvucalo i razlikuje se od ragbija. Ovde je ragbi egzotican sport. Vi u Srbiji kad utuvite da sve znate i u sve se razumete. Nisi prvi cak sam se i raspravljao s rodjacima da to nije ragbi- ubedjuju oni mene koji zivim ovde kako je i sta ovde u Americi.
    (Pozdrav iz Amerike, 6. februar 2020 17:24)

    prevedi na engleski, nista te ne razumem.
    (les andjoles, 6. februar 2020 17:44)

    # Link komentara

  132. Pa jeste rukomet smiješan sport kojeg nitko ne prati 
    (lol, 06. februar 2020 15:37) 

    Ma sused, ne znam kako se zove, ali nema smešnijig sporta od onog na kojem se lupaju po dupetu.
    (Xnodeh, 06. februar 2020 16:10)

    Ova ti je dobra, tapšanje po dupetu. hahaha
    (www, 6. februar 2020 17:42)

    # Link komentara

  133. Rukomet je kompletniji sport i ima mesta za sve: brze, spore, lake, teške, pametne, manje pametne... Košarka je za fenseraj sportiste, uglavnom glupe i narcisoidne tipove favorizuje. Strit basket je blizu rukometa, muška igra, puno faulova koji se ne sude, umesto gola i golmana, lopta blizu obima lopte rukometaša.
    (Dragan, 06. februar 2020 17:24)
    Au brate ako je kosarka za glupe a rukomet za pametne ja sam onda Zorica Brunclik sa sve Kemišom i armonikom.Kosarka za glupe hahahhaahhahahaha.
    (Back in Black, 6. februar 2020 17:40)

    # Link komentara

  134. Najteze je igrati kosarku protiv rukometasa. Prvo, zato sto su jaki, a drugo sto im je to oko faula malo strano - posebno je tesko objasniti im da ne smeju rukama da cuvaju i igrace i da je bez veze da prave 12 faulova u jednom napadu.
    (marko, 6. februar 2020 17:35)

    # Link komentara

  135. U rukometu nikada nisam razumeo ono gde igrac skoci padne u sedmerac ili kako se vec zove i onda dok je sa nogama na parketu šutne na gol i to se priznaje.Znaci takvih golova koliko zelis jos kada daju usporeno tacno se sve lepo vidi.Jos kao klinja sam se cudio i pitao čaleta kako ovo moze ali čale ko čale kune se samo u fudbal.
    (Back in Black, 6. februar 2020 17:34)

    # Link komentara

  136. @Tony Nisi ti Hrvat, ovo je samo pokusaj pravopisa i hrvatskog rjecnika... Ako kojim slucajem i jesi, onda si imao klimavu dvojku iz gramatike! Rukometa se okani, idi bolje gledati zensku kosarku!
    (Oliver, 06. februar 2020 16:53)

    Ma to ti je iskompleksirani Xnodeh, ima ga pod tisuću nickova. Kameleon:D
    (lol, 6. februar 2020 17:32)

    # Link komentara

  137. Kao vaterpolo, to niko živi ne prati niti koga zanima.
    (Pedja, 6. februar 2020 15:53)

    A boli te vaterpolo?! Boli a? Kad vas ne zanima zasto ste 2007. godine izasli 50.000 ljudi na ulice Zagreba da slavite pobedu nad Srbijom na SP?
    (Domagoj, 6. februar 2020 16:11)

    :) Komičan si. Pozdrav iz Valjeva (koje je u Srbiji ako nisi znao).
    (Pedja, 06. februar 2020 17:07)

    Da, iz Valjeva kod Bjelovara.
    Đape, mojne.
    (Bogoje Panajotović, 6. februar 2020 17:30)

    # Link komentara

  138. Da se razumemo nista oni nisu mnogo preterali sa izjavom za rukomet i jeste nekicudan sport ja jedva mozda pogledam kad igra i reprezentacuja,stas kad je tako sta cu sad
    (Miroslav, 6. februar 2020 17:28)

    # Link komentara

  139. Ja mislim da su oni taj sport zamenili sa rukomećanjem...
    (Mediocritical, 6. februar 2020 17:26)

    # Link komentara

  140. Rukomet je kompletniji sport i ima mesta za sve: brze, spore, lake, teške, pametne, manje pametne... Košarka je za fenseraj sportiste, uglavnom glupe i narcisoidne tipove favorizuje. Strit basket je blizu rukometa, muška igra, puno faulova koji se ne sude, umesto gola i golmana, lopta blizu obima lopte rukometaša.
    (Dragan, 6. februar 2020 17:24)

    # Link komentara

  141. @aca Po ragbiju??? Kom ragbiju bre. To je americki fudbal ma kako cudno ime zvucalo i razlikuje se od ragbija. Ovde je ragbi egzotican sport. Vi u Srbiji kad utuvite da sve znate i u sve se razumete. Nisi prvi cak sam se i raspravljao s rodjacima da to nije ragbi- ubedjuju oni mene koji zivim ovde kako je i sta ovde u Americi.
    (Pozdrav iz Amerike, 6. februar 2020 17:24)

    # Link komentara

  142. Celu mladost sam trenirao kosarku i sada mi je omiljeni sport, a poske nas kosarkasa su treninge u istoj sali imali rukometasi. Jednom smo ostali da igramo basket protiv njih. Ja protiv cvrscih ljudi u zivotu nisam igrao. Uci na ulaz ili prici kosu je bila nemoguca misija. Odbijali smo se od njih kao od zida. Ljebron ma koliko jak, uz dobrog flastera ne bi uspeo ni loptu da primi a ne da udje na ulaz. Eventualno bi mogli da sutiraju sa 10 m, ili sa pola terena, ali bi to kvalitetan rukometni golman u velikoj vecini odbranio. Jos jednom ponavljam, rukometasi su najcvrsci sportisti a pivot bi mogao uz malo treninga da izadje na tatami.
    (MJ, 6. februar 2020 17:23)

    # Link komentara

  143. Sta da kazemo mi za hokej onda? Koja je poenta sporta u kom pubilka ne vidi pak?
    (ognjen, 6. februar 2020 17:22)

    # Link komentara

  144. Jer americki fudbal se inace igra u celom svetu i jako je bitan sport.
    Sama koncepcija sporta je praistorijska- da objasnim plasticno. Jedan neandertalac je nasao jaje nepoznate zivotinje u nekoj pecini, ostali su ga spazili, i krenuli onako u coporu da ga jure.
    Eto, tako otprilike normalnom coveku izgleda njihova najpopularnija “igra”.
    I sad su se oni nasli da sprdaju druge sportove, koji postoje duze nego sto oni imaju drzavu. Daleko bilo.
    (Stevan, 6. februar 2020 17:21)

    # Link komentara

  145. Ovaj catler ni u svom sportu nije mogao da se sastavi
    (bogibot, 6. februar 2020 17:21)

    # Link komentara

  146. Jos jednom se potvrdjuje da su ameri ogranicena nacija
    (cole, 06. februar 2020 15:51)

    Potvrdilo se da su tri kosarkasa, iz geta, sa skromnim obrazovanjem ograniceni. Tj. ne ograniceni, vec potcenjivaci i omalovazavaci. Na koga te to podseca, na koju naciju? Pa o ogranicenosti pripadnika odredjene nacije dovoljno govori to sto drugu naciju, decenijama najmocniju na svetu nazivaju ogranicenom, pritom prateci njihove filmove, muziku, sport, itd. E, to su ti Srbi. Koliko ste vi puta omalovazavali streljastvo, kriket, americki lacrosse, bacanje kugle? Milion puta. Ne svi, ali nadje se idiotski deo, kao i kod Amerikanaca. Naravno da ce od nacije koja broji 300 miliona ljudi postojati deo limitiranih mozgova. U Srbiji od 7 miliona, ima ih bar pola. I onda se jedan od takvih nadje da nesto spocitava takvoj velesili. Nacija koja 30 godina bira jedne iste ljude da ih unistavaju na svim nivoima. More, pokrijte se usima, sram vas bilo.
    (Mikii, 6. februar 2020 17:20)

    # Link komentara

  147. nisu oni videli S. Kitić Dašić u mlađim danima...
    (АЗ-5, 6. februar 2020 17:18)

    # Link komentara

  148. evo mi iz Crvenke bas volimo rukomet... i kod nas deca od osam godina zele da treniraju taj sport... i to pre kosarke i odbojke...
    Nacuo sam da je i u Kacu, Sapcu, Zrenjaninu i Nisu slicno...
    (jaffa, 6. februar 2020 17:17)

    # Link komentara

  149. Rukomet Nije sport i treba ga zabraniti, to je kao americki vrestling gde se pobednik odluci pre utaklice i sudije mogu da sviraju kako oce samo da bi odluka pobednika pre utakmice bila snazna i realizovana. Americki NBA veterani bi slakocom bili rukometni pobednici svetskog prvenstva i olimpiada. Samo da treniraju godinu dana tri sata dnevno i odigraju pedesetak utaklica. Sto neko rece brazilke bile sampionke sveta u beogradu, da potvrdim i to dominantno bez obzira da nisu imale i nemaju nacionalnu ligu vec igraju tranvajske turnirice ali jednu godinu dana su trenirale 5 sata dnevno i slomile sve devojcad sveta.
    Rukomet je gori sport od KLISA, bake core i trule kobile a da nepricam o zuci.
    (Beoman, 6. februar 2020 17:13)

    # Link komentara

  150. Bahatost.
    (#FrankDrebin#, 6. februar 2020 17:12)

    # Link komentara

  151. Čitam komentare, za ili protiv su uglavnom oni kojima je kuckanje po tastaturi jedini sport. Pešačenje je za njih nedostižna disciplina.
    (@Laki, 6. februar 2020 17:11)

    # Link komentara

  152. Ne znam što su vam ovi gori od ovih naših koji ovde u komentarima redovno ismevaju Nfl a nisu ga ni pogledali verovatno, potpuno isti mentalni sklop, dakle nije do nacija, do ljudi je.
    (perica, 6. februar 2020 17:11)

    # Link komentara

  153. Od svoje 11te sam se bavio rukometom. Drljali smo i fudbalere i kosarkase dugi niz godina u bilo kom sportu na bilo kom takmicenju. Samo odbojkase nismo mogli u odbojci da dobijemo lako, mada je i to prolazilo ponedak. Igrali smo basket za skolu kao ekipa, mali fudbal (gde rukoetni golman kida) pa cak i fudbal. Vole bih da ih vidim da probaju...
    (Djenka, 6. februar 2020 17:10)

    # Link komentara

  154. LeBron vec redovno koristi cetvorokorak u NBA, koliko bi koraka pravio kao rukometas?
    (Dezerter, 6. februar 2020 17:10)

    # Link komentara

  155. Pa ameri misle da u televizoru zive mali ljudi!
    (vuk, 6. februar 2020 17:09)

    # Link komentara

  156. Neka ih neko podseti da je na prvom mestu najglupljih sportova na svetu njihov bejzbol.
    (Nikola, 6. februar 2020 17:07)

    # Link komentara

  157. Kao vaterpolo, to niko živi ne prati niti koga zanima.
    (Pedja, 6. februar 2020 15:53)

    A boli te vaterpolo?! Boli a? Kad vas ne zanima zasto ste 2007. godine izasli 50.000 ljudi na ulice Zagreba da slavite pobedu nad Srbijom na SP?
    (Domagoj, 6. februar 2020 16:11)

    :) Komičan si. Pozdrav iz Valjeva (koje je u Srbiji ako nisi znao).
    (Pedja, 6. februar 2020 17:07)

    # Link komentara

  158. Rukomet je grub sport i drago mi je da su Hrvati odlični u njemu, a mi Srbi u košarci.
    (dragan, 6. februar 2020 17:07)

    # Link komentara

  159. ...da stanu na gol i brane 10 sedmeraca, brzo bi naucili da postuju rukomet...
    ...lazarevic je cesto znao da svrati u nasu gimnaziju na treninge subotom i nedeljom...
    ...kad zavrti rukom 3x u krug, ispusti projektil i pogodi stativu sa pola terena, ceo gol od 200 kg bi se pomerio 10cm iza linije...
    ...nas nekolicina je pristajala da stoji na golu samo kad je sedmerce pucao sa pola terena...
    ...to bi se zvalo dvadeseterac...
    (kraja, 6. februar 2020 17:06)

    # Link komentara

  160. On i nisu ni culi za rukomet. Kad im pomenes "Handball" on i povezuju sa igrom slicnom squash-u koja se rekreativn o igrala pocetkom 20-og veka - prakticno odbijanje lopte o zid koriscenjem ruku. Kad im pomenes "Team Handball" - nas rukomet nemaju pojma, a onda im pustis snimke i iznenade se kako je dinamican sport. USA je jedno hermeticko i izolovano drustvo bez ikakve globalne veze sa svetom, njima je Pariz isto kao i ostrvo u Polineziji.
    (Pozdrav iz Amerike, 6. februar 2020 17:04)

    # Link komentara

  161. Ne secam se da se Darko Milicic poceo baviti rukometom posle kosarke...
    (Fan Pennyja Hardawaya, 6. februar 2020 17:03)

    # Link komentara

  162. Ja verujem da bi ovaj voditelj zajedno sa Lebronom, ako se prijave na vreme pobedili i na svetskom prvenstvu u šahu. A pogotovo ako bi igrali u dublu!!!
    (Staka Zulu, 6. februar 2020 17:03)

    # Link komentara

  163. Zamislite njihov zamah rukom... da udari samar, praunuci da treau glavom.
    (Razocarani Srbin, 6. februar 2020 16:19)

    Zamisli tek da ti nervozni Sergio Ramos ukliza...
    (banjica, 6. februar 2020 17:03)

    # Link komentara

  164. A sta reci za njihov Bejzbol i Ragbi....To samo oni mogu gledati.Gledas i uspavas se posle 15 minuta.Rukomet je muski sport,dinamican,brz,stalno se nesto desava.
    (Sinki, 6. februar 2020 17:01)

    # Link komentara

  165. Bavio sam se košarkom u vreme stare Jugoslaviju. Moj prijatelj je igrao rukomet u Zvezdi. Jedno, onako iz sale, prime oni mene da odigram malo rukometa. Ha..ha..Kao da sam u zid udario..razbili me u komade. Košarkaš bilo koji nema nikakve šanse da se sudari sa rukometaše. Mnogo jaki ljudi..otporni na udarac, bol..Karabatic kada bi samo dodirnuo LeBrona ovaj ne bi znao gde se nalazi.
    (Marko, 6. februar 2020 17:01)

    # Link komentara

  166. Bavio sam se košarkom u vreme stare Jugoslaviju. Moj prijatelj je igrao rukomet u Zvezdi. Jedno, onako iz sale, prime oni mene da odigram malo rukometa. Ha..ha..Kao da sam u zid udario..razbili me u komade. Košarkaš bilo koji nema nikakve šanse da se sudari sa rukometaše. Mnogo jaki ljudi..otporni na udarac, bol..Karabatic kada bi samo dodirnuo LeBrona ovaj ne bi znao gde se nalazi.
    (Marko, 6. februar 2020 17:00)

    # Link komentara

  167. Amerikanci su poznati kao zatupljeni ljudi koji misle da sve sto ne postoji u njihovim granicama,nije vredno paznje.Rukomet ima svoju vrednost,kao i bilo koji drugi sport koji zahteva puno trcanja,skakanja i kretanja.Sto se popularnosti tice,i tu moze da se ljuti ko god hoce,ali istina je da je rukomet popularan samo na Balkanu,Skandinaviji i u Spaniji,Francuskoj,Nemackoj,Poljskoj i Rusiji.Konkurencija u rukometu je smesna.Pogledajte osvajace SP,OI i EP u poslednjih 20 godina.Sve se vrti oko Francuske,Danske,Spanije kod muskaraca i Norveske i Rusije kod zena.Van Evrope rukomet jedva da se igra,a nijedna reprezentacija na ostalim kontinentima nije ni blizu neke konkurencije ovima u Evropi,cista egzotika za popunu broja.Sa druge strane,odbojka je npr. mnogo rasprostranjenija od rukometa.Igra se na svim kontinentima,konkurencija je zestoka kod oba pola,
    SAD,Brazil,Kanada,Argentina,Egipat,Kina,Iran,Meksiko,
    a o Evropi da ne pricam,Italija,Srbija,Rusija,Poljska,Francuska,Nemacka,
    Bugarska,Slovenija,Holandija,Belgija,cak je i Spanija.Pogledajte odbojcu ,videcete neuporedivo raznovrsnije osvajace medalje.E u takvoj odbojci Srbija je dvostruki prvak Evrope i plus prvak sveta.A u onakvom rukometu,Hrvatska skoro 20 godina ne moze da bude prvak,a i doprvak je jedva na svakih 10.Plus,rukomet se svake godine za nesto igra a odbojka svake druge ili cetvrte.I onda Hrvati dodju i potcenjuju odbojku,a ljute se kad Amerikanci to isto rade rukometu iako imaju mnogo vise razloga za to.Smesno.
    (Ljubitelj sporta, 6. februar 2020 16:59)

    # Link komentara

  168. pa bejzbol i americki fudbal su za debile. U americkom fudbalu si dobar ako si brz i mozes dvojicu da nisis na ledjima. A bejzbol je toliko glup i dosadan sport da ne mogu da opisem. Americki navijaci nula
    (Cooler, 6. februar 2020 16:57)

    # Link komentara

  169. Rukomet je uz ragbi i vaterpolo, bez trunke sumnje, najgrublji sport sa loptom koji postoji. Nijedan košarkaš ne bi mogao tek tako da pređe u rukometaše, pa tako ni Lebron. Zapravo, pogotovo Lebron.
    (Loser, 6. februar 2020 16:57)

    # Link komentara

  170. Kad bi Lebrona 'sastavili' dva tri puta,vratio bi se u njegovu NBA ligu odmah...
    (pejafan, 6. februar 2020 16:57)

    # Link komentara

  171. Ovo sto oni pricaju je apsurdno, verujem da nisu imali materijala za emisiju pa su u fazonu kucaj na guglu neki sport koji mi ne igramo tj nismo dobri u tome. E sad vi koji pricate o americkom fudbalu i bejzbolu, pa vi ste isti kao oni, jer nikad niste igrali te sportove. Kao sto je Karabatic njima rekao ako pobede njegov tim on im da zlatnu medalju, tako i ja vama kazem ako pobedite moj tim u bejzbolu, ja vam dam sta god hocete :)
    (auu, 6. februar 2020 16:56)

    # Link komentara

  172. U Hrvatkoj se rukomet uzima za veoma bitan šport,ali nažalost Hrvati kao i 
    obično nisu svjesni realnosti van granica Hrvatske.To što su naši Kauboji 
    heroji nacije,ne znači da bilo tko to prati i poznaje u svijetu.Rukomet znači 
    Francuzima,Njemcima,nama i Skandinaviji i tu se priča oko toga završava. 
    Rukomet je šport za ismijavanje u 90% djelova diljem svijeta.
    (Tony, Xnodeh.06. februar 2020 16:17)

    Šta uradi Rusko ljeto od ovolikog čoveka:D
    (lol, 6. februar 2020 16:55)

    # Link komentara

  173. Ono kada o nekom sportu sa podcenjivanjem priča lik čiji se sport igra u helankama. Ovaj Katler bi mogao da preskače jedino lastiš, kakav rukomet kakvi bakrači.

    Kada smo kod glupih američkih sportova neko je pomenuo bezbol u komentarima. Za mene je najgluplji američki sport koji sam video zove se Lacrosse [link]
    (Maksimilijan, 6. februar 2020 16:54)

    # Link komentara

  174. @Tony Nisi ti Hrvat, ovo je samo pokusaj pravopisa i hrvatskog rjecnika... Ako kojim slucajem i jesi, onda si imao klimavu dvojku iz gramatike! Rukometa se okani, idi bolje gledati zensku kosarku!
    (Oliver, 6. februar 2020 16:53)

    # Link komentara

  175. Istiuna je, rukomet je nebitan sport, doduše nebitni sportovi su i bejzbol ali i američki fudbal, no pre svega je to rukomat, to naši susjedi nikako da shvate, oni koji ne uspeju u drugim sportivina se bace na rukomet, zato su i susjedi sve karte bacili samo na rukomet, ali kao što vidimo ni tu ne mogu da dođu do zlata.
    (BAK, 06. februar 2020 16:18)

    Ne, nego stara poslovica kaže, ko ne zna da igra nogomet igra košarku.
    (..., 6. februar 2020 16:51)

    # Link komentara

  176. Ovi amere misle da su bog i batina
    (IvoLolaRibar, 6. februar 2020 16:50)

    # Link komentara

  177. rukomet je odlican i jako zanimljiv sport ali sam prestao da ga pratim jer je neverovatno koliko sudije mogu da upropaste jedan tim. Po pravilu upropastavaju slabiju ekipu.
    (aca, 6. februar 2020 16:45)

    # Link komentara

  178. Ne sumnjam da bi bili dobri ali da su trenirali cio zivot, ovako, izgledali bi smijesno uz sve njihove fizicke predispozicije i cudili se kako im te "dekice" na golu citaju svaki sut.
    (kakone, 6. februar 2020 16:45)

    # Link komentara

  179. Strašno volim rukomet i smatram ga dinamičnim i atraktivnim sportom i strašna mi je želja da se i kod nas vrati na stare staze slave kada smo osvajali titule svetske i olimpijske i klupske evropske Metaloplastike i Proletera i beogradskog Radničkog u ženskoj konkurenciji ali fakat je da što se tiče globalne popularnosti daleko je ispod košarke, odbojke, hokeja.Fudbal neću ni da stavljam u isti koš sa ovim sportovima jer nije dvoranski sport. Odbojka npr. je najrasprotranjeniji sport u svetu čak i ispred košarke ali zbog velike popularnosti u Americi čini se da je ona malo ipak popularnija ali rukomet je baš da kažem lokalni evropski sport jer je popularan i ozbiljno se igra kao i vaterpolo u 10ak evro zemalja.
    (dakiliz, 6. februar 2020 16:43)

    # Link komentara

  180. Koliko smo podeljena nacija, to je jezivo. Sa jedne strane ovi sto im tudje go... No lepse mirise nego domaca ruza a sa druge nacionalisticke zadribalde koje ne vide dalje Sabana Saulica. Ovim drugima ne bih nista porucio a ovim prvima cu reci sledece: Bas me briga sto na svetu cevape jede samo 1% ljudi, ja cu ih sa uzivanjem jesti dok sam ziv i uvek ce mi biti zao ovog resta od 99%...
    (Dusan, 6. februar 2020 16:42)

    # Link komentara

  181. Nije tačno da oni koji ne mogu da se bave drugim sportovima igraju rukomet pošto najbolji rukometaši dolaze iz skandinavskih zemalja gdje je rukomet lokalno najpopularniji sport po broju igrača i po gledanosti takmičenja i iako ne može da se mjeri po gledanosti LŠ, popularniji je od lokalne fudbalske lige. U zemljama gde su drugi sportovi popularniji igrači dolaze iz gradova i sela gde je rukomet jedini profesionalni sport i djeca zaista odrastaju sa željom da se bave rukometom plus djeca iz velikih gradova koja su se odlučila kasnije. To se vidi i po timovima koji igraju prvi i drugi rang u Srbiji gdje dosta timova dolazi iz manjih gradova, u drugoj ligi ima dosta timova koji dolaze iz sela koja nemaju nijedan drugi tim a i na najvećem nivou u Evropi Kil je velikan evropskog rukometa a kao grad je veoma mali u odnosu na mnoge druge gradove u Njemačkoj. Nijedan sport nije konkurent rukometu kad je u pitanju baza igrača i prije bi se moglo reći da rukomet otima košarci atletski dominantne igrače od 1'90. - 2 metra zbog čega Evropa nema bekove i plejeve koji imaju atleticizam da pariraju američkim bekovima već uglavnom ima fizički inferiorne bekove koji igraju na vještinu i mozak.
    (Rukomet, 6. februar 2020 16:42)

    # Link komentara

  182. Kad pogledaš, mi o njihovim sportovima imamo još gore mišljenje.
    I - to je to.
    (Bogoje Panajotović, 6. februar 2020 16:41)

    # Link komentara

  183. Budimo realni, to je ipak slabo poznati sport van Evrope. Kao nama naprimer Kriket, Lakros, Hokej na travi...

    Da ima jači i precizniji udarac od 99% rukometaša, to stoji, ipak su u njega ulagani milioni i milioni, u sportu gde je konkurencija nenormalno puta veća... da se šutiraju samo sedmerci, sigurno bi ubacivao golmane sa sve loptom unutra, ali daleko da je u rukometu samo to bitno.

    Drugo dinamika je isto važna. On se sprema za ultra precizan, jak, dugačak pas po nekoliko minuta, i zaista ima tu jednu stotinku da ga uputi. Ali ovde igraš i napad i odbranu, bez prestanka, bez prilika za pregled terena i igrača.
    (Ostin A, 6. februar 2020 16:38)

    # Link komentara

  184. Pripadnici najarogantnije nacije kojima je Basebal sport br.1
    (TedZG, 6. februar 2020 16:38)

    # Link komentara

  185. Pijani zlotvor

    Bravo za komentar!
    (Samo Evropa, 6. februar 2020 16:38)

    # Link komentara

  186. Rukomet je porava muska igra. A Ameri... Sta tek da kazemo o sportu zvani bejzbol??? Koliko je tek to retardirano...
    (hm, 6. februar 2020 16:37)

    # Link komentara

  187. Zasto su amerikanci najpopularniji po ragbiju i atletici? Jer tu baki je 10% talenat 90% snaga pa udri dopingu
    (aca, 6. februar 2020 16:36)

    # Link komentara

  188. Vise ljudi gleda na tribinama europsko u rukometu nego eurobasket
    (Zigzaga, 06. februar 2020 16:06)

    U tvojim snovima.
    (Istrijan, 6. februar 2020 16:36)

    # Link komentara

  189. Mene njihov američki fudbal mnogo manje zanima od rukometa. Ali ovo pljuvanje i ponižavanje rukometa kao sporta je samo odraz inteligencije tih ljudi što su to izjavljivali i sprdali se.
    (miki, 6. februar 2020 16:36)

    # Link komentara

  190. Volim rukomet i znam koliko je težak i zahtevan sport. Sa druge strane, bejzbol mi je ubedljivo najdosadniji sport koji sam pokušao da gledam u životu. Zanimljivije mi je čak i gledanje maratona ili jedrenja a Amerikanci pune stadione na utakmicama bejzbola. Treba prihvatiti razlike a ne ismevati...
    (Vojvođanin, 06. februar 2020 15:52)

    Tocno. Ali to su Amerikanci, ismijavu sve sto nije kod njih zazivjelo. Mada, mora se priznat, rukomet i je za ismijavanje djelomicno. Ja mnogo vise volim americki nogomet.
    (Istrijan, 6. februar 2020 16:36)

    # Link komentara

  191. A zamislite tek vaterpolo? Skoro da ga niko i ne igra. Savrsen u Srbiji za osvajanje nacionalnog priznanja (Pemzije).
    (Na budzetu kao u majcinom krilu, 6. februar 2020 16:35)

    # Link komentara

  192. Rece neko kome je bejzbol najpopularniji sport
    (kloki, 6. februar 2020 16:34)

    # Link komentara

  193. Dodao bih jos tu vaterpolo i kosarku, sportovi u kojima su sudije glavni akteri....
    (xxx, 6. februar 2020 16:33)

    # Link komentara

  194. Ima nekih poluistina u ovome što tvrde, no na osnovu toga i nastaju šale.

    Ali jedno je sigurno:

    kada bi samo i pokušali da zaigraju, makar i na nekom najamaterskijem nivou, ma samo došli na jedan trening, tako bi dobili preko p...e da se do kraja života nikada više ne bi nasmejali na pomen rukometa.
    (Ime šampiona, 6. februar 2020 16:32)

    # Link komentara

  195. Potpuno su u pravu što se tiče tog rnjanja, koje nazivaju sportom. Sudije drže potpuno u rukama celu utakmicu, pola golova je iz prestupa, pola utakmice su koraci, devet metara, sedam metara - sami bog zna šta će sudijama da se dapadne ili šta im je naloženo...
    (+MAKSIM, 6. februar 2020 16:31)

    # Link komentara

  196. 1994. je nogometni selektor Frank Arena izjavio da će Amerika za 10 godina postati prvak svijeta u nogometu (fudbalu), što bi bilo 2004. Ono što je zanimljivo jest da je Frank Arena bio vrlo ozbiljan u razgovoru. Pa kad tako ozbiljni nisu uspjeli, kud će ova neinteligentna lupetanja. Nek se drže oni svojih sportova u kojima su uspjeli. Mogu i ja reći da mi Baseball liči na klince koji se igraju s nekim štapovima, ali sam itekako svjestan koliko je zahtjevan taj sport.
    (gulag, 6. februar 2020 16:31)

    # Link komentara

  197. Neee, bolji je onaj sport sa onom motkom, gde nešto žvaću i pljuju po travi.... Kako se to zove, zaboravih?
    (zliZo, 6. februar 2020 16:30)

    # Link komentara

  198. Nisam neki ljubitelj rukometa ali sam odmah ukapirao sta je cilj ove igre i pravila. Njihov Americki fudbal, ragbi i onaj sport sa palicom sam gledao desetine puta i pojma nemam sta ljudi igraju.
    (Slobo, 6. februar 2020 16:28)

    # Link komentara

  199. rukomet je grub ali lep branio sam kao mlad pa znam dosta a tom sportu.ako hocete meni je tenis dosadan sport jbg.svako ima svoje afinitete prema necemu neko voli lov neko pecanje neko kafanu neko svaleranje pa nismo svi isti pobogu
    (banacanin, 6. februar 2020 16:28)

    # Link komentara

  200. Ma sused, ne znam kako se zove, ali nema smešnijig sporta od onog na kojem se lupaju po dupetu.
    (Xnodeh, 06. februar 2020 16:10)

    Dzabe krades nick konpleksasu. Idi upucavaj glinene golubove.
    (Pravi Xnodeh, 6. februar 2020 16:26)

    # Link komentara

  201. Ovog Katlera da propusti jedan rukometni bek kroz sake dao bi mu sve pare samo da ga pusti da pobegne sa terena.
    Salu na stranu ista budalastina kao kada se kod nas ismevaju sportovi koji ovde nisu popularni. Samo neki od njih bi bili Ragbi, Jedrenje, Kriket, Badminton, Biciklizam itd. sve je lako kada se malo igras na poljancetu sa drugarima, ali profesionalno takmicenje je u svakom krvav rad.
    (Tasa, 6. februar 2020 16:26)

    # Link komentara

  202. Imam prijateljicu koja nije potrcala u zivotu i ima maks 50 kg, ali samouvereno tvrdi kako bi ona bila vrhunski sportista, samo da je htela(ne pominje koji sport, svejedno joj je).....e to je taj neki mentalni sklop sa kojim se ne vredi ni raspravljati.
    (Stalno mi kradu nick, 6. februar 2020 16:24)

    # Link komentara

  203. ograničeni ameri..
    (SUNĐER BOB, 6. februar 2020 16:23)

    # Link komentara

  204. Rukomet nije sport za svakoga, naročito za one kojima se svira svaki faul za dodir prstom!!
    (Rastvorcev, 6. februar 2020 16:22)

    # Link komentara

  205. @bzvz
    Imaš li ti čime da misliš? Stvar je ukusa da l je smešan, nije u tome poenta već u aroganciji koja se često vidi preko bare. On koji ne zna ni pravila će da pobedi nekog ko ceo život trenira? Šta je s mozgom?
    (kronos, 6. februar 2020 16:21)

    # Link komentara

  206. Rukomet nije atraktivna igra, ali ono sto je sigurno kao smrt je to da je sigurno bolja od onog njihovog poremecenog 'sporta' kojeg zovu nogomet, a igraju ga rukama, i svodi se na nosenje lopte koja izgleda kao jaje dok se poput 2 krda bivola zabijaju jedni u druge.
    U usa nikad ne bih mogao zivjeti, j**es ljude koji ne prate pravi nogomet, prevode oznake za tempo s talijanskog na engleski, manijakalno zabranjuju pusenje, groze se seksualnosti i ne znaju nista o povijesti ili geopolitici. Samo europa, bejbe!
    (Pijani zlotvor, 6. februar 2020 16:19)

    # Link komentara

  207. Hahaha,
    Dve vrste sportista za koje je bih voleo da me negde dofate u sake su rukometasi i vaterpolisti. Zamislite njihov zamah rukom... da udari samar, praunuci da treau glavom.
    Sto se tice popularnosti, mozemo pricati gde su vece pare, marketing i interesovanje, ali ocigledno da se igra svuda na svetu svakavi sportovi.
    Zamislite u Srbiji igraju ragbi i na Adi imaju ragbi teren. I sad neko dodje i kaze kako je to smesan sport jer kod nas to niko nece da igra...
    Ne treba se rugati stvarima u koje se ne razumete
    (Razocarani Srbin, 6. februar 2020 16:19)

    # Link komentara

  208. Mene apsolutno ne privlace sportovi poput rukometa, vaterpola, odbojke... Sto ne znaci da cu da pljujem po tim sportovima.

    Volim fudbal, kosarku, tenis i formulu 1.
    Neko voli odbojku i rukomet, sve ok. Nek gleda sta ko voli i nek puste druge da zive, cemu prozivanja?
    (drmr, 6. februar 2020 16:19)

    # Link komentara

  209. Da im pomognem, rukomet se igra u Evropi, delu Afrike uz Sredozemlje, nesto minorno u Juznoj Americi (svetska titula Brazila u zenskoj konkurenciji u Beogradu je onomad bas osvezila scenu), a to je opet mnogo vise nego njihov americki fudbal. Meni je tu zanimljiva Italija, njih je rukomet nekako zaobisao, a ne vidim logiku kako. Sto se tice ovog omalovazavanja same igre, golmana, pa tako se moze banalizovati svaki sport, pogotovo njihovi. Npr, americki fudbal, jedan igrac da drugome loptu i on sa njom trci dok ga ne uhvate, ili jedan igrac baci drugom loptu, a on treba da je uhvati. O sprdnji zvanoj bejzbol ne bih ni trosio reci. Nesto pomalo i morbidno ima u tom sportu kada ovaj udari palicom i onda trci ukrug, a drugi gleda gore i hvata odbijenu loptu.
    (my way, 6. februar 2020 16:19)

    # Link komentara

  210. A ja potpisujem da kad bi ga sastavili dvaput u odbrani nebi vise ni pomisljao da krene ka golu, a kamoli da ide u fintu i skok-šut :)
    (Nikola83, 6. februar 2020 16:18)

    # Link komentara

  211. Istiuna je, rukomet je nebitan sport, doduše nebitni sportovi su i bejzbol ali i američki fudbal, no pre svega je to rukomat, to naši susjedi nikako da shvate, oni koji ne uspeju u drugim sportivina se bace na rukomet, zato su i susjedi sve karte bacili samo na rukomet, ali kao što vidimo ni tu ne mogu da dođu do zlata.
    (BAK, 6. februar 2020 16:18)

    # Link komentara

  212. Dok su bejzbol i američki fudbal "najbolji". Šta očekivati od potomaka kauboja?!
    (The Advocate, 6. februar 2020 16:18)

    # Link komentara

  213. @Rikelme

    Koliko ti pojma nemas o sportu. Nema doduse ni Katler doduse, mozete da parirate jedan drugom.
    (Lala, 6. februar 2020 16:18)

    # Link komentara

  214. U Hrvatkoj se rukomet uzima za veoma bitan šport,ali nažalost Hrvati kao i
    obično nisu svjesni realnosti van granica Hrvatske.To što su naši Kauboji
    heroji nacije,ne znači da bilo tko to prati i poznaje u svijetu.Rukomet znači
    Francuzima,Njemcima,nama i Skandinaviji i tu se priča oko toga završava.
    Rukomet je šport za ismijavanje u 90% djelova diljem svijeta.
    (Tony, 6. februar 2020 16:17)

    # Link komentara

  215. Hajde da se to shvati kao sala, sto i jeste, ali da Katler, karikatura od QB, nekog ismeva, ma dajte molim vas... Ko je pratio tih godina NFL jasno mu je. Njega je svojevremeno South Park fino potkacio.
    (Rico89, 6. februar 2020 16:17)

    # Link komentara

  216. Ma americki fudbal i bejzbol su sportovi, sve ostalo je smesno. Koga oni zajebavaju?! To sto oni igraju te sportove bez ikakvog smisla ne znači da treba da nipodastavaju ostale. Rukomet je jedan od najtežih i pravi muški sport. Te kosarkaske balerine ne bi nikad mogle da se nose ni sa jednim rukometasem.
    (admiral31, 6. februar 2020 16:17)

    # Link komentara

  217. Ja sam samo cuo za Dzeja Katlera bodi bildera, visestrukog Mr Olimpia, a NFL solidno pratim i za ovog stvarno nisam cuo...
    (Stevara, 6. februar 2020 16:16)

    # Link komentara

  218. Hahahaha...jeste smešno, ali smešno je to koliko ovi likovi spinuju. Šta je tu lako, jel neko od njih video koliki odraz ima prosečno krilo u rukometu, ili pivot koji 60 minuta nosi dvojicu na leđima. Da li su videli kako izgleda prosečan bek? Nek stane Džejms na gol, voleo bih da vidim reakciju kad ga ta "malena loptica" pogodi u neki deo tela. Dajte, šala je šala ali nemojte da lupetate baš toliko.
    (Alekso, 6. februar 2020 16:15)

    # Link komentara

  219. Hajmo sad. Rukometasi su najjaci, Jaci od americkih fudbalera, izdrzljiviji od nasihfudbalera, ovo ono a realno je sport dosadan. Ne dopinguju se kao amerkanci...
    (Tequila, 6. februar 2020 16:15)

    # Link komentara

  220. To bi bilo zanimljivo videti, mislim da niko od ovih likova ne bi npr Šterbiku čoveku pred penzijom dao gol iz sedmerca iz deset pokušaja
    (skoba, 6. februar 2020 16:14)

    # Link komentara

  221. Jedino bi im koraci u rukometu odgovarali, toliko ih i sad prave, mada je pitanje da li bi tapkali loptu uopšte.
    (kunta bez kinte, 6. februar 2020 16:13)

    # Link komentara

  222. Svaki rukometas je fizicki jaci od ove dvojice. Posle jednog napada bi ove dve balerine bile ocerupane i sa 50 modrica, ali u rukometu Lebron ne bi mogao da flopuje.
    (stefan, 06. februar 2020 15:56)

    Lebron ima mnogo više para, to je mnogo bitnije od "ko je jači". Rukomet je još super, vaterpolo je najgori sport.
    (Adriano_Galliani, 6. februar 2020 16:13)

    # Link komentara

  223. Kao vaterpolo, to niko živi ne prati niti koga zanima.
    (Pedja, 6. februar 2020 15:53)

    A boli te vaterpolo?! Boli a? Kad vas ne zanima zasto ste 2007. godine izasli 50.000 ljudi na ulice Zagreba da slavite pobedu nad Srbijom na SP?
    (Domagoj, 6. februar 2020 16:11)

    # Link komentara

  224. Pa jeste rukomet smiješan sport kojeg nitko ne prati
    (lol, 06. februar 2020 15:37)

    Ma sused, ne znam kako se zove, ali nema smešnijig sporta od onog na kojem se lupaju po dupetu.
    (Xnodeh, 6. februar 2020 16:10)

    # Link komentara

  225. Kao neko ko je trenirao rukomet vrlo dobro znam koliko je to težak, ali i koliko je i lep sport.
    Sa druge strane ne bih nikad ismevao druge sportove koji su popularni u drugim kulturama. Takve različitosti i čine ovaj svet zanimljivim.

    A vi koji ovde u komentarima ismevate američki fudbal i bejzbol ništa niste bolji od ovih neinteligentnih Amera.

    Poštujmo se, bolje će biti svima.
    (Randy Marsh, 6. februar 2020 16:09)

    # Link komentara

  226. Bitno da su bejzbol, golf i americki fudbal popularni sportovi. Bejzbol i golf moj deda sa 80 moze da igra a americki fudbal sa onoliko stitnika na sebi mogu igrati i zene a da ne zarade ni modricu.
    (Rikelme, 06. februar 2020 15:45)
    Svaka cast! Uspeo si jos vecu glupost da kazes nego oni.
    (Tenis, 6. februar 2020 16:09)

    # Link komentara

  227. Pa jeste rukomet smiješan sport kojeg nitko ne prati
    (lol, 06. februar 2020 15:37)
    Vise ljudi gleda na tribinama europsko u rukometu nego eurobasket
    (Zigzaga, 6. februar 2020 16:06)

    # Link komentara

  228. pa jeste smesan hahaha hahaha sta se palite balkanci, ko igra rukomet, pet nacija, vidim i kod nas se deca na ulici pale na rukomet sve prsti, dosta vise sa imbecilnim komentarima kako su ameri ograniceni, nije nego je obrnuto mi smo ograniceni, mislite o tome ako imate sa cime.
    (bzvz, 6. februar 2020 16:06)

    # Link komentara

  229. Udarci,batine,štipanje,modrice,su u rukometu teži nego u ragbiju i vaterpolu
    Optereceni svi zglobovi,udarci svuda po telu,padovi gori nego tacdaun,nokaut popijes udarcom lopte u telo a kamoli glavu
    Lebron ne bi mogao da ušeta u reket sa odličnom odbranom vrhunskih odbrambenih igrača u kosarci a tek u rukometu kako se igra vrhunska odbrana
    Posle svih batina ti zadrzi umetnost i osecaj u ruci i skini golmanu paučinu sa 9 metara i zadrzi snagu udarca,pritom misli o taktici,rasporedu svojih igrača,dernjanju trenera i psihičkom stanju tvojih saigrača i kontroliši svoju smirenost i huk sa tribina,pritom se pravi lud ko vodi klub i savez
    (da, 6. februar 2020 16:01)

    # Link komentara

  230. Svaki rukometas je fizicki jaci od ove dvojice. Posle jednog napada bi ove dve balerine bile ocerupane i sa 50 modrica, ali u rukometu Lebron ne bi mogao da flopuje.
    (stefan, 6. februar 2020 15:56)

    # Link komentara

  231. u jednom su u pravu,ko ne uspije u fudbalu,kosarci ili amer.fudbalu taj trenira rukomet.Na zalost rukomet je pao zbog ozbiljnih sudijskih grešaka,grubosti,manjak sponzora i interesa.Nekad sam ga gledao ali u zadnjih dvadest i vise godina je vise nego providno favorizanje pojedinih timova.
    (Mirko Kojotovski, 6. februar 2020 15:56)

    # Link komentara

  232. Pa jeste rukomet smiješan sport kojeg nitko ne prati
    (lol, 6. februar 2020 15:37)

    Kao vaterpolo, to niko živi ne prati niti koga zanima.
    (Pedja, 6. februar 2020 15:53)

    # Link komentara

  233. Volim rukomet i znam koliko je težak i zahtevan sport. Sa druge strane, bejzbol mi je ubedljivo najdosadniji sport koji sam pokušao da gledam u životu. Zanimljivije mi je čak i gledanje maratona ili jedrenja a Amerikanci pune stadione na utakmicama bejzbola. Treba prihvatiti razlike a ne ismevati...
    (Vojvođanin, 6. februar 2020 15:52)

    # Link komentara

  234. Jos jednom se potvrdjuje da su ameri ogranicena nacija
    (cole, 6. februar 2020 15:51)

    # Link komentara

  235. Pa i nisu daleko od istine. Stvarno, ko je sa 8 godina poželeo da se bavi baš rukometom? Igraš fudbal, košarku, odbojku, pa ako ti ništa od toga ne ide, a onako si konjina koja je gradjena za ragbi ali se on kod nas ne igra, e onda ti nastavnik fizičkog u osmom razredu kaže da bi mogao da treniraš rukomet.
    A ovo za golmane su potpuno u pravu, slatko me nasmejaše.
    (cojle manojle, 6. februar 2020 15:45)

    # Link komentara

  236. Bitno da su bejzbol, golf i americki fudbal popularni sportovi. Bejzbol i golf moj deda sa 80 moze da igra a americki fudbal sa onoliko stitnika na sebi mogu igrati i zene a da ne zarade ni modricu.
    (Rikelme, 6. februar 2020 15:45)

    # Link komentara

  237. Jedan mnogo lep i mnogo grub sport, a i realno rukometasi su zveri od ljudi
    (posmatrac, 6. februar 2020 15:44)

    # Link komentara

  238. Baš bih hteo da vidim ovog Katlera
    (ja, 6. februar 2020 15:41)

    # Link komentara

  239. Pa jeste rukomet smiješan sport kojeg nitko ne prati
    (lol, 6. februar 2020 15:37)

    # Link komentara