1. Ostadosmo bez dve četvorke u svega nedelju dana, sad se vidi kolika je bila greška otpustiti Fajea, treba nam i plej, šta ako se Lorenco povredipred odlučujuće mečeve kao Regland prošle sezone, dakle još jedan plej bi trebalo da se dovede.
    (KAZNA KRU, 13. januar 2020 20:07)

    Prošlo je vreme dovođenja igrača, ovo što imaš ti je do kraja sezone
    (totalno nepoznavanje materije, 14. januar 2020 15:49)

    # Link komentara

  2. Čitaj tabelu prvo,pa onda komentariši.Zvezda 23 boda a u dnu tabele stoji da je oduzet jedan bod.Ako ne bude kazna na snazi to je 24 boda plus dva boda za eventualnu pobedu u Pg ,26 ,bod manje od Partizana.Pogledaj pobede i poraze pa će ti biti jasno.
    (Baš zato što te znamo, 13. januar 2020 23:33)

    Da, oduzet je jedan bod, ali je jedan i dobijen za poraz od 20:0, kao što se uvek i dobija bod za poraz u košarci. Znači, za eventualnu pobedu, briše se oduzet bod i umesto jednog boda za poraz, dobijaju se dva boda za pobedu, što znači da će Zvezda imati dva boda više nego sad, ne može nikako da bude tri više. Je li sad jasnije?
    (sgdp, 13. januar 2020 23:56)

    Apsolutno nisi u pravu. Oduzet je taj jedan bod koji bi dobili za poraz. Znaci umesto jednog boda za poraz, Zvezda je dobila nula bodova, sto prevedeno znaci da je anulirana jedna pobeda. Npr ovu sinocnu pobedu protiv Mege mozes da vodis kao poraz. Da li ti je jasnije sada?
    (jare, 14. januar 2020 11:28)

    # Link komentara

  3. Kakva nerealnost. Po cemu je Zvezda jaca od Partizana?
    (Merit Son, 14. januar 2020 09:23)
    Ajde realno a po čemu nije?
     (Zastava101Specijal, 14. januar 2020 11:26)

    # Link komentara

  4. Grobari samo ovo vas pitam šta ako Zvezda bude četvrta a Partizan prvi i Zvezda vas izbaci, dali će vam žabar ostati na klupi i dali vam ostaje barem jedan kršten igrač u rosteru?
    Jeste li razmišljali o tome ili ne smete ni da pomislite?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zastava101Specijal, 14. januar 2020 10:16)

    Pitanje je smesno. Ovo je sport i sve je moguce.

    A ako se kojim spletom okolnosti i desi da Zvezda izbaci Partizan, Partizanu je ove sezone svakako primaran plasman u finale Evrokupa jer to obezbedjuje igranje Evrolige sledece sezone. Titula ABA lige to ne donosi.
    (Merit Son, 14. januar 2020 11:20)

    # Link komentara

  5. Grobari samo ovo vas pitam šta ako Zvezda bude četvrta a Partizan prvi i Zvezda vas izbaci, dali će vam žabar ostati na klupi i dali vam ostaje barem jedan kršten igrač u rosteru?Jeste li razmišljali o tome ili ne smete ni da pomislite?
    (Zastava101Specijal, 14. januar 2020 10:16) polako brate januar je,oni to razmisljaju za jedno mesec,dva
    (mile tranzišn, 14. januar 2020 11:15)

    # Link komentara

  6. Ovu ABA stvarno više ne treba igrati. Povredi se sada i Davidovac i to pred dva veoma važna meča u EL kod kuće! Povređen Kuridža, sada Davidovac, od ranije Perperoglu i Čović, rovit Lorenco, rovit Gist, Kuzmić još nije na nivou posle povrede i nesreće... Previše je ovo pehova za borbu na dva fronta a realno ova ABA nam samo nevolje stvara. Nadajmo se samo da će se svi što pre oporaviti.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni, 13. januar 2020 17:38)

    A sta bi ti da igras? Svi klubovi igraju dva takmicenja. Aba je jos i kratka. Spanska liga na primer ima 18 klubova. Druga je stvar sto su to veterani pa je i normlano da ce se cesce povredjivati. O tome se vodi racuna pri kupovini. Kad kupis starijeg igraca, svestan si ovog rizika. A ovo sa Davidovcem je laksa povreda, koja se sanira za dve nedelje.
    (Nevera, 14. januar 2020 10:55)

    # Link komentara

  7. Grobari samo ovo vas pitam šta ako Zvezda bude četvrta a Partizan prvi i Zvezda vas izbaci, dali će vam žabar ostati na klupi i dali vam ostaje barem jedan kršten igrač u rosteru?
    Jeste li razmišljali o tome ili ne smete ni da pomislite?
     (Zastava101Specijal, 14. januar 2020 10:16)

    # Link komentara

  8. Ja lično vidim ovaj scenario, Zvezda bez obzira koja bude na tabeli uzima aba ligu, zašto? zato što ima najbolju ekipu, ima dobrog trenera, igra jako takmičenje EL i ulazi u formu u pravo vreme tako da ostali a na prvom mestu Partizan jednostavno džabe bacaju silne novce ove godine jer će na kraju samo imati veće dugove kao i Zvezda verovatno ali ne i titulu ABA lige a onda raspad.
     (Zastava101Specijal, 14. januar 2020 10:07)

    # Link komentara

  9. Ne spadam u one koji se odmah pale, ali mislim da bi odlican potez Zvezde bio taj da dovedu ovog Perija. Bio bi odlicna pomoc Braunu. Kada su mogli prosle godine D. Enisa da dovedu u sred sezone, sto ne bi mogli njega ove godine.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdaš, 14. januar 2020 08:09)

    Ne moze. Igraci koji su igrali za neki drugi ABA klub mogu da potpisu samo izmedju 11 i 12 kola.
    (Merit Son, 14. januar 2020 09:24)

    # Link komentara

  10. SASVIM JE SVEJEDNO;
    Zvezda bila 4 ili 1 , ovu ZvezdU kakva jeste nece niko u ABA dobiti...
    (sasa the red baron, 14. januar 2020 08:22)

    Kakva nerealnost. Po cemu je Zvezda jaca od Partizana?
    (Merit Son, 14. januar 2020 09:23)

    # Link komentara

  11. SASVIM JE SVEJEDNO;
    Zvezda bila 4 ili 1 , ovu ZvezdU kakva jeste nece niko u ABA dobiti...
    (sasa the red baron, 14. januar 2020 08:22)

    # Link komentara

  12. Ne spadam u one koji se odmah pale, ali mislim da bi odlican potez Zvezde bio taj da dovedu ovog Perija. Bio bi odlicna pomoc Braunu. Kada su mogli prosle godine D. Enisa da dovedu u sred sezone, sto ne bi mogli njega ove godine.
     (zvezdaš, 14. januar 2020 08:09)

    # Link komentara

  13. vratio se djenka
     (262@@28383, 13. januar 2020 16:58) 

    Polako se aktivira!
    (The Jenkins Factor, 14. januar 2020 00:19)

    # Link komentara

  14. @Baš zato što te znamo

    aj jos malo pogledaj tabelu pa izracunaj
     (Vicesla, 14. januar 2020 00:08)

    # Link komentara

  15. Nemaš pojma i još komemtarišeš. Odluku mora da potvrdi viša instanca. Takmičarska komisija je samo uradila ono što je delegat u izveštaju napisao. Postoji žalba koja je poslata. Jesi li čuo za višu silu? Zvezda je dva puta nila u avionu. Znači nije do nje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znalac, 13. januar 2020 22:27)


    I sta ce to visa instanca da utvrdi? Mogli su igraci 10 puta da ulaze u avion, NISU izasli na utakmicu? Sta je to delegat napisao a da nije potpuno jasno pa to treba neko da utvrdjuje? Da nece ta visa instanca da utvrdi ono sto je BIA zahtevala od kluba? Mislis da ce uslovi u ponovljenoj utakmici ako to po tebi visa instanca utvrdi, da budu drugaciji? I da ce BIA da da zeleno svetlo da igraci udju u avion?? Ne lupetaj covece. Vi ste trebali da odigrate utakmicu a ne da ulazite i izlazite iz avijona . Delegat je jasno potvrdio da niste izali na teren i sada neka visa instanca treba da donese odluku da se igra druga utakmica? Zbog BIE?? Ajde da vidimo tu ponovljenu utakmicu , sta ce tu da bude drugacije nego sto bi bilo na utakmici na kojoj niste izasli na teren? Da vidimo i to cudo. Iznedju vasa dva kluba je sve vec vidjeno. Doneli ste zlu krv u ABA i zato se ovo i desava. Pravi se cirkus.
    (111, 14. januar 2020 00:04)

    # Link komentara

  16. Čitaj tabelu prvo,pa onda komentariši.Zvezda 23 boda a u dnu tabele stoji da je oduzet jedan bod.Ako ne bude kazna na snazi to je 24 boda plus dva boda za eventualnu pobedu u Pg ,26 ,bod manje od Partizana.Pogledaj pobede i poraze pa će ti biti jasno.
    (Baš zato što te znamo, 13. januar 2020 23:33)

    Da, oduzet je jedan bod, ali je jedan i dobijen za poraz od 20:0, kao što se uvek i dobija bod za poraz u košarci. Znači, za eventualnu pobedu, briše se oduzet bod i umesto jednog boda za poraz, dobijaju se dva boda za pobedu, što znači da će Zvezda imati dva boda više nego sad, ne može nikako da bude tri više. Je li sad jasnije?
    (sgdp, 13. januar 2020 23:56)

    # Link komentara

  17. @sgdp i još po neki
    Čitaj tabelu prvo,pa onda komentariši.Zvezda 23 boda a u dnu tabele stoji da je oduzet jedan bod.Ako ne bude kazna na snazi to je 24 boda plus dva boda za eventualnu pobedu u Pg ,26 ,bod manje od Partizana.Pogledaj pobede i poraze pa će ti biti jasno.
    (Baš zato što te znamo, 13. januar 2020 23:33)

    # Link komentara

  18. Ako bi se kojim slucajem odigrala utakmica izmedju Zvezde i Buducnosti,pobedim bi Zvezda dosla na skor od 10-5 i bila bi vec sada na drugom mestu sto bi najverovatnije i sacuvala. Sta je tu sporno?
     (master of papets, 13. januar 2020 23:19)

    # Link komentara

  19. Задовољан сам, фино смо играли иако има ту ствари које треба поправити. Штимац даје кошеве, скаче, игра одбрану, асистира, доноси потребну енергију која није постојала неко вријеме. Ако овако настави биће истинско појачање. По мојој процјени ШТИМЦА ЗА ПРВОГ ЦЕНТРА без икакве дилеме. БРАВО ЗВЕЗДО! ???
    (ДЕЛИЈА??, 13. januar 2020 21:47)

    podizemo formu to je evidentno, jos kad se stratos vrati i unese dodatnu sigurnost to ce biti tip top. samo mala ispravka, stimac i jeste prvi centar, nije bitno sto ulazi sa klupe, kad je naj neizvesnije on je u rosteru.
     (Ivan, 13. januar 2020 23:16)

    # Link komentara

  20. Diogene, zaboravio si da ste se švercovali godinama jer su vas FMP i Zvezda puštali do polufinala, te da su se sudije blamirale, kako bi se prostitucija plasirala.Cvililu su Hrvati i Slovenci, pretili da će napustiti ligu.
     (miško, 13. januar 2020 22:30)

    # Link komentara

  21. Još kada se odigra neodigrana utakmica u Titogradu stvari dolaze na svoje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znalac, 13. januar 2020 19:35)


    Hoce , sledece sezone i bod ce da vam se oduzme. Niste izasli na teren, sudija je podbacio loptu. Ja zelim svim srcem da budete cetvrti. Da se nadjemo...Pa da popricamo..
    (111, 13. januar 2020 20:47)

    Nemaš pojma i još komemtarišeš. Odluku mora da potvrdi viša instanca. Takmičarska komisija je samo uradila ono što je delegat u izveštaju napisao. Postoji žalba koja je poslata. Jesi li čuo za višu silu? Zvezda je dva puta nila u avionu. Znači nije do nje
     (znalac, 13. januar 2020 22:27)

    # Link komentara

  22. Meni je i dalje Miloje simpatican mladic.
    (Dino, 13. januar 2020 22:24)

    # Link komentara

  23. Zaboravio si streljanje.Zvezda napušta takmičenje ako joj ne uvaže žalbu, i to je prva opcija.Ako žalba bude uvažena,Zvezda sa potencijalno tri boda , je na samo bod zaostatka iza Partizana već sada, a u derbiju je domaćin, pa sad ti meni objasni računicu.
    (Baš zato što te znamo, 13. januar 2020 21:18)

    Objasni ti meni kako Zvezda može iz jednog meča u košarci da dođe do tri boda. Dakle, i da joj se uvaži žalba, umesto dosadašnjih 0 bodova za meč iz Podgorice (+1 za poraz, -1 kao oduzet bod, što ukupno daje 0), može maskimalno da dobije dva boda ukoliko pobedi, čime će imati dva boda manje od Partizana. Dobro kažeš da treba da ti se objasni računica, a mogao bi da se vratiš i u prvi razred osnovne, tamo se uči sabiranje i oduzimanje jednocifrenih brojeva.
    (sgdp, 13. januar 2020 22:14)

    # Link komentara

  24. *Baš zato što te znamo, 13. januar 2020 21:18


    Sinak...
    Ako vam uvaze zalbu nikako ne mozete imati potencijalna 3 boda iy te utakmice.
    Mozete ili dva ili jedan....
    Tri nikako...
    (Neko iz mase, 13. januar 2020 22:07)

    # Link komentara

  25. Ja zelim svim srcem da budete cetvrti. Da se nadjemo...Pa da popricamo..
    (111, 13. januar 2020 20:47)

    Druze, da li si svestan da od kad smo prekinuli vašu Bogom danu dominaciju, vi pretite.Evo vec petu-šestu godinu vi nama pretite i pričate kako baš nas želite za protivnike, samo nas i nikog drugog...
    A za to vreme mi vama nikad nismo pretili.Mi smo igrali košarku.Uglavnom smo pobedjivali, malo smo i gubili, ali vam nikad nismo pretili.I jos nesto mnogo bitno, nikada vam se nismo podsmevali, nikada vaše uspehe nismo umanjivali ni nipodaštavali, nikada vas ponižavali.
    A vi šta god da radite, radite da biste nama nešto dokazali.
    Radite sve da biste nas unizili.Igrate da biste pobedili samo nas.
    Pa onda idemo u halu da IM pokazemo da nas ima vise, da vide ONI kako se navija, da vide ONI kako mi volimo svoj klub.
    Shvatite, vi nas ne zanimate.
    I jedno pitanje...Zasto vam (posebno) KKCZ smeta?Jel to zato što vam je dirnula u svetinju?Zato što je dodirnula nedodirljive, Bogom dane šampione.
    Zašto se plašite? Da ne padnete u zaborav?
    Ne brinite, ovaj napredni neće to da dozvoli, kao što je dozvolio onaj žuti... ;)
     (Njaah, 13. januar 2020 22:02)

    # Link komentara

  26. *Baš zato što te znamo

    Samo vi racunajte.
    Odluka se vec zna samo treba da se saopsti.
    A i da vam uvaze zalbu.
    Hrabro racunas pobedu u PG u koju ne smete ni da odete, kao i pobedu u derbiju.
    A i posle toga vam fale dve pobede vise od Partizana. jer cak i za izgubljenu se dobija bod jer Partizan redovno dolazi na utakmice.
    (Rece neko, 13. januar 2020 22:00)

    # Link komentara

  27. (Tok, 13. januar 2020 20:23)

    Nije verovatno.
    Da bi CZT bila druga, morala bi imati skor 7:0 = 37 bodova, (izvodljivo) a istoremeno COl max 5:2 = 37 bodova uz poraz od CZT 12+ (moguće) i Bud max 3:4 = 36 bodova, (nije verovatno).

    Skor do kraja:

    1.KKp 5:2 = 39
    2.Bud 5:2 = 38
    3.Col 5:2 = 37
    4.Czt 6:1 = 36
    5.FMP 4:3 = 35
    6.Mor 3:4 = 33

    Najrealnije: KKP prvi, a Bud druga. Od meča CZT-Col zavisće ko će od njih biti 3 a ko 4. Moguće su i kalkulacije oko izbora protivnika u 1/2.

    Zvezda se može plasirati u play off na pos 4, čak i sa skorom 5:2 = 35, uz pobede protiv Mor i FMP. Sa skorom 7:0 mogla bi na pos3. Najverovatnije neće juriti pos 3, jer joj je nebitno da li pos 3 ili pos 4, u oba slučaja za titulu mora pobediti svaku od prve dve ekipe bar po jedan meč u gostima, bilo u polufinalu ili u finalu.
    (SrbEUin, 13. januar 2020 21:59)

    # Link komentara

  28. FMPezda je karakteristična i po tome što FMP, klub čija je filijala,
    mora paralelno da gubi utakmice da bi mezimica mogla u prve četiri ekipe.
    (Diogen, 13. januar 2020 20:21)

    Ti nisi odavno iz tog bureta izlazio, a?

    I feel frustration
    (Lefty, 13. januar 2020 21:58)

    # Link komentara

  29. Задовољан сам, фино смо играли иако има ту ствари које треба поправити. Штимац даје кошеве, скаче, игра одбрану, асистира, доноси потребну енергију која није постојала неко вријеме. Ако овако настави биће истинско појачање. По мојој процјени ШТИМЦА ЗА ПРВОГ ЦЕНТРА без икакве дилеме. БРАВО ЗВЕЗДО! 👏👏👏
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. januar 2020 21:47)

    # Link komentara

  30. Sampion ABA lige od 7 meceva ima 4 na svom terenu,a ,,gostuje" u Zelezniku.Tako da se na gostovanju Mornaru i utakmicom u Bg protiv COL,odlucuje hoce li na kraju biti drugi ili treci.Sanse da zavrse kao cetvrti su jednake tome da im za ne odazivanje obavezama u Podgorici oduzmu bod,dakle nikakve.
    (Joffrey, 13. januar 2020 21:43)

    # Link komentara

  31. Mislim da smo trebali dati bodove Megi. Kaznu nam sigurno nece smanjiti tako da bi spasili Megu ispadanja. Jedino ako Coki ne resi da napustimo ligu pa u tom slucaju ne ispada niko.
     (POPE, 13. januar 2020 21:31)

    # Link komentara

  32. A sto je jos zanimljivije sad kalkulisu a za tri dana kad objave uz lige kaznu da ne mogu da prodju u narednu rundu sve da ostvare sve obede do kraja bice kmecanje i napustanja lige. :)
    (Rece neko, 13. januar 2020 20:56)

    Prpa sine, a ?!
     (Isprani mozgovi kkSNS, 13. januar 2020 21:23)

    # Link komentara

  33. @Reče neko
    Zaboravio si streljanje.Zvezda napušta takmičenje ako joj ne uvaže žalbu, i to je prva opcija.Ako žalba bude uvažena,Zvezda sa potencijalno tri boda , je na samo bod zaostatka iza Partizana već sada, a u derbiju je domaćin, pa sad ti meni objasni računicu.
    (Baš zato što te znamo, 13. januar 2020 21:18)

    # Link komentara

  34. Zanimljivo je gledati racunicu simpatizera Zvezde.
    kalkulacije kako ce biti drugi pa onda ko s kim.
    Svako bezi od njih, a u njihovim kalkulacijama svaka kombinacija se svodi na igranje sa Partizanom ili Cedevitom.
    A Partizan ima 3 teze utakmice do kraja dok Zvezda,Buducnost i Cedevita po 4.
    Sta ce biti ako Buducnost bude druga a vi treci? :)
    A sto je jos zanimljivije sad kalkulisu a za tri dana kad objave uz lige kaznu da ne mogu da prodju u narednu rundu sve da ostvare sve obede do kraja bice kmecanje i napustanja lige. :)
    (Rece neko, 13. januar 2020 20:56)

    # Link komentara

  35. Звезда у налету али брину ове повреде...Но срећа је да осим Перпероглуа сви остали имају неке ситне повреде са паузама између 5-10 дана па и није толико страшно.Мислим да за Брауна неће бити проблема али питање је за Давидовца.Евентуално у Петак,сумњам да ће моћи да заигра против Жалгириса. Ту је расположени Добрић као замјена,доћи ће мало до претумбавања (ипак нису иста позиција иако Давидовац покрива и позицију 3) у екипи али неби требало превише да се одрази на квалитет тима.Перпероглу би (напокон !)могао да заигра против Цибоне док се нешто слично очекује и за Куриџу. Симанић за сада не оправдава одлуку тренера и управе да се на уштрб њега елиминише Фаје.Можда ће га истрпјети до КРК због лимита странаца а након тога можда и испадне из комбинације ако настави овако...Џенкинс одличан данас.Нека настави овако и у ЕЛ.Мало теже због велике потрошње у одбрани али ако пренесе самопоуздање из овог меча не бринем за скор 2/2 ове недеље(11/9 укупно)Овог Перија капарисати за следећу сезону ако је икако могуће.Бруталан играч.Откад је дошао у Мегу има сјајне бројке тако да се не може рећи да је због доброг расположења вечерас.Вероватно ће Партизан имати предност јер је Мега његова филијала но више зависи од нивоа такмичења у којем ће вечити играти следеће сезоне...
    (Иду дани..., 13. januar 2020 19:28)
    Mega Partizanova filijala? Ljudi vas neko opasno laze. Kakva crna filijala, pa nikad Zvezdu pobedili nisu, dakle nikad. Do ove sezone trenirali u Zelezniku. Misko prodaje igrace po rangu takmicenja pa ce uvek evroligas imati prednost. Dajte saberite se malo
    (Harakiri, 13. januar 2020 20:51)

    # Link komentara

  36. Još kada se odigra neodigrana utakmica u Titogradu stvari dolaze na svoje
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znalac, 13. januar 2020 19:35)


    Hoce , sledece sezone i bod ce da vam se oduzme. Niste izasli na teren, sudija je podbacio loptu. Ja zelim svim srcem da budete cetvrti. Da se nadjemo...Pa da popricamo..
    (111, 13. januar 2020 20:47)

    # Link komentara

  37. Ovaj Peri kao onaj dosadan komarac što ga juriš celo veče pa ga na kraju zalepiš za zid
     (Boki, 13. januar 2020 20:42)

    # Link komentara

  38. Grobari ajd ako smete budite prvi :)
    (Jedva cekam, 13. januar 2020 20:38)

    # Link komentara

  39. Da,novom stotkom prelagano. Rutinski, prelagano sa nekih 1,001 posto snage odrađen trening gospodina Sakote i Crvene Furije srpskog evroligasa sa A licencom(višegodišnjim ugovorom), a ovaj put sparing partner u ABA ligi bila je simpatična ekipica Mega Keksa.Jedna lagana dozirana utakmica uz odmaranje Lorenca i bez povredenih Perpera,Covkinsa,Odza, Kuridze i jos rovitog Gista.Mega kao i prethodnih sezona jedna divlja ekipica, tim bez glave i repa, zvrndanje po terenu bez ikakve organizacije.Ubedljivo najlošiji su u ligi i sa iole normalnim suđenjem ne vidim kako mogu izboriti opstanak.Sada za nasu Zvezdu slede dvije utakmice evrolige, tj viseg nivoa košarke protiv Zalgirisa i Albe kuci i uz te dvije realne pobede hvata se šesto mesto koje im pp kvalitetu i pripada.Bravo momci,sledeci molim!
    (Radikal Republika Srpska, 13. januar 2020 20:38)

    # Link komentara

  40. Mislite li da je ovo dobro za srpsku košarku? Ove usiljene pobede i oni usiljeni porazi, nameštanja, politika, saopštenja, otrov? (DN, 13. januar 2020 18:11). Govoriš o Zenitu, Olimpijakosu, Bajernu, Asvelu, pre toga Armaniju, Valensiji, Žalgirisu???
    (veliki strumf, 13. januar 2020 20:06)

    Pusti,vidis da mapetovci pokusavaju da naprave svoj klub.
    (cosmo, 13. januar 2020 20:38)

    # Link komentara

  41. Zvezda će biti najmanje druga u ABA! NAJMANJE! Živi bili, pa videli!
    (MK1, 13. januar 2020 20:37)

    # Link komentara

  42. Ogi Dobrić najbolji udarač rampi na planeti posle Lebrona. Doktorirao one iz kontre, takozvane "chasedown".

    Umetnost je gledati kako ih lovi i zalepi, kao gladni gepard mučenu antilopu.
     (detektiv kokni kol, 13. januar 2020 20:32)

    # Link komentara

  43. Sad kad nastane cirkus u poslednjih par utakmica pa kada pocnu i KKP i Buducnost da gube ne bi li izbegli stradanje od 4toplasirane Zvezde. U stvari, Buducnost je vec izgubila od Krke...
     (Pedagog, 13. januar 2020 20:29)

    # Link komentara

  44. Sklanjalica
     (Zvonik, 13. januar 2020 20:28)

    # Link komentara

  45. Najgori na terenu sudije. Različiti kriterijumi kod dosuđivanja prekršaja. Oprošteno nesportsko, grubo sapliranje Berona, pa isto povreda Davidovca.Dokle ti lopovluci.
     (miško, 13. januar 2020 20:26)

    # Link komentara

  46. Nadam se da ce jednom doci kraj da ljudi koji se bave mutnim poslovima nemaju uticaj u sportu koji bi trebalo da je i da bude apolitican.
    (Merlin, 13. januar 2020 20:23)

    # Link komentara

  47. Poredak pred plej of:
    Partizan
    Budućnost
    Zvezda
    COL
    (pan, 13. januar 2020 19:50)


    Partizan
    Zvezda
    COL
    Budicnost

    Polufinala:

    Partizan Budicnost
    Zvezda COL
     (Tok, 13. januar 2020 20:23)

    # Link komentara

  48. (pan, 13. januar 2020 19:50)
    ne zna se to još dok ne bude zvanične odluke o meču budućnost zvezda.sad partizan ide fmp-u na noge,ako to izgubi nije siguran na 1.mestu
    (slobinator, 13. januar 2020 20:21)

    # Link komentara

  49. FMPezda je karakteristična i po tome što FMP, klub čija je filijala,
    mora paralelno da gubi utakmice da bi mezimica mogla u prve četiri ekipe.
    (Diogen, 13. januar 2020 20:21)

    # Link komentara

  50. Najbolja koš razlika,a katastrofalan odnos pobjeda i poraza
     (krajisnik, 13. januar 2020 20:20)

    # Link komentara

  51. Vratićemo ih nazad u Laktaše.
    (zvezdale, 13. januar 2020 16:39)

    Najjaci komentar ikada. Lik hoce da vrati Megu u Laktase. Evo ti plusic panteru. Za trud.
    (Djalma, 13. januar 2020 20:17)

    # Link komentara

  52. Dovesti Perija kao drugog pleja i to je to.Covoc u fmp.
    (Delija, 13. januar 2020 18:50)

    Znači 10tog stranca dovesti? Mi smo tek nešto zaigrali kada smo sklonili par stranaca iz ekipe.
    (totalno nepoznavanje materije, 13. januar 2020 20:16)

    # Link komentara

  53. Odgledate jednu utakmicu igrača koji igra u menadžerskom klubu gde se nabija statistika za prodaju i odmah bi da ga dovodite...
    (Mare, 13. januar 2020 20:15)

    # Link komentara

  54. -Zvezda veliki fond igrača i može Šakota dosta i da rotira a moze i da odmara neke igrače
    -problem za Šakotu veliki broj povređenih igrača i rotacija manja
    -Zvezda ulazi u plejof Abe,pitanje pozicija
    -dovodjenjem Štimca ,Pantera i Kuridze i postavljanjem za trenera Sakote unapredila se igra i to prilicno .
    - maksimalne mogućnosti tima zavise sada isklučivo od zdravstvenog stanja igrača .
    -pravi primer Perperoglu igrač klasa a sa njim Zvezda drastično jači tim i povećavaju se mogućnosti .
    -misljenja sam da su Zvezda i Partizan igrački 2 najbolja tima u Aba ligi . -Cedevita ove sezone jako dobro izgleda i mislim da su jači nego ikad . -Buducnost igra promenljivo ali ni malo nisu naivni , posebno u Morači je pritisak ogroman i tamo niko ne voli da gostuje ......tako da čeka nas uzbudljiv plejof sa mnogo pritisaka sa svih strana .
     (ivkovic zoran, 13. januar 2020 20:09)

    # Link komentara

  55. Ostadosmo bez dve četvorke u svega nedelju dana, sad se vidi kolika je bila greška otpustiti Fajea, treba nam i plej, šta ako se Lorenco povredipred odlučujuće mečeve kao Regland prošle sezone, dakle još jedan plej bi trebalo da se dovede.
    (KAZNA KRU, 13. januar 2020 20:07)

    # Link komentara

  56. Mislite li da je ovo dobro za srpsku košarku? Ove usiljene pobede i oni usiljeni porazi, nameštanja, politika, saopštenja, otrov? (DN, 13. januar 2020 18:11). Govoriš o Zenitu, Olimpijakosu, Bajernu, Asvelu, pre toga Armaniju, Valensiji, Žalgirisu???
    (veliki strumf, 13. januar 2020 20:06)

    # Link komentara

  57. Kakav preporod ekipe otkad ne igra Filip Covic. Igra tima se ne moze prepoznati i nadam se da ce junior ostati do kraja sezone povredjen, da ne kvari ekipu. Njegovim neigranjem, tim je postao jaci. Jos kad bi umesto njega stvarno bio neki plej, gde bi nam bio kraj.
    (Pedja, 13. januar 2020 19:03)

    Ne može jedan igrač da pokvari 11 igrača. Više igrača koji se ne trude mogu da pokvare sve, što je i bilo početkom sezone. Sklonjeni su stranci, zato Zvezda igra bolje. Još Gist da se skloni i biće to sve tip top.
    (neznalica, 13. januar 2020 20:06)

    # Link komentara

  58. Sto je Mega uzela halu partizanu ?!?! Nemojre tako. Vratite partizan u tu halu.
    (zvezdaš, 13. januar 2020 17:56 Tako je! JSDP
    (naše će sene ..., 13. januar 2020 20:05)

    # Link komentara

  59. Skocni zglobovi stradaju kako nagaze na nogu protivnika. Neko će reci kako mogu u NBA. Prvo, u NBA su mnogo vece atlete koje igraju za MNOOOOGO vece pare (pa su i oni često povredjeni). Drugo, svaka ekipa ima svoj avion pa se ne čeka redovna linija. Trece, tamo se prave rasporedi pa odeš na turneju 4-5 utakmica, pa 4-5 igraš kuci. Evroligasi nemaju ravnopravan polozaj u svojim ligama jer bi makar rasporedom moglo malo da im se olakša - ipak većina timova igra samo 1 meč nedeljno, a oni često po 3, uz dugačka putovanja u Moskvu, Valensiju...(veliki strumf, 13. januar 2020 18:46)Kakve veze imaju povrede sa količinom zarade?
    (petarczv, 13. januar 2020 18:59). Nemaju veze nego si ti iskopirao deo mog komentara koji ti je odgovarao. Ovo za NBA sam napisao zbog velikog napora i potrošnje, a ne zbog mogucnosti povrede skocnog zgloba. U NBA su mnogo vece atlete pa lakše podnose napore, putovanja, utakmice i mogu da igraju svaki drugi-treći dan. Osim toga, tamo se zna ko su 5-7 nosilaca tima i oni igraju 60-70% vremena svaku utakmicu. Rezerve na klupi i nisu toliko fizički snažne, i oni ne bi ni izdržali toliki napor.
    (veliki strumf, 13. januar 2020 20:04)

    # Link komentara

  60. Ovaj Peri je pravo brutalan igrac. Veceras jos odlicni Beron, Djenka, Stimac i Gist. Lepa utakmica.
     (Leposav, 13. januar 2020 19:58)

    # Link komentara

  61. @ pokuzujete nam evo vec 6 godina i to uvek u decembru i januaru ,posle ste na mute
    (mile tranzišn, 13. januar 2020 17:39)

    Milence, predhodnih šest godina niko nije pretio sa Vrabcem i ostalim omladincima (i tad nas niste derali, nego su morali trokoraci) ... Ali sad će biti zanimljivo, iako ste favoriti... Pozdrav
     (nešto onako, 13. januar 2020 19:55)

    # Link komentara

  62. Radonjić Dejan u dvorani, dobio je najveći aplauz!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (OtacMakarije, 13. januar 2020 17:03)

    I ako je zaslužio je. Evo ja kao grobar sam njega bas gotivio, narocito one sezone kad su nosioci bili Jovic, Kuzmic, Simonovic. Tad sam najvise navijao za vas i divio se pruzenim partijama u Evroligi i nadao sam se plasmanu u top 8, bez obzira što inače ne navijam za vas, nisam mogao da ostanem imun na lepotu košarke koja je prikazana sa realno poluprosecnim rosterom.
    (Q42, 13. januar 2020 19:51)

    # Link komentara

  63. Poredak pred plej of:
    Partizan
    Budućnost
    Zvezda
    COL
    (pan, 13. januar 2020 19:50)

    # Link komentara

  64. david....cela mega protiv partizana zadnja cetvrtina je smesna a nenadic je nista ako cemo realno
     (marin, 13. januar 2020 19:50)

    # Link komentara

  65. "Ne sme Peri da izvodi loptu... Peri ne sme da izvodi... poslednje upozorenje!!! Peri ne sme da izvodi loptu, Peri se najbolje demarkira... Peri NE SME da izvodi!!!"
    (m, 13. januar 2020 19:46)

    # Link komentara

  66. Sta dobija pobednik ABA lige ?
     (Driver, 13. januar 2020 19:43)

    # Link komentara

  67. skreno bih voleo da se zvezda domogne tog cetvrtog mesta i da udari na moj partizan. Da vam pokazemo ko vozi kombajn a ko vezuje dzakove :)
    (Mica, 13. januar 2020 17:13)




    :)))))
    krotko, sinak!
    prvo ćete morati da naučite od kojO se drvO pravi svirajka, potom ćete na krov zbog antene, pa pred kapiju zbog traktora, a kad dođu dulo, dalo, salo i plejo - tek tada ćete pred nikad slabiji kombajn sa nikad jačim džakovima!
    (mladići borovi, devojke jele, 13. januar 2020 19:40)

    # Link komentara

  68. Samo kada bi neko obratio pažnju na Nenadiceve greške,smešno.
    (David 80, 13. januar 2020 19:38)

    # Link komentara

  69. Još kada se odigra neodigrana utakmica u Titogradu stvari dolaze na svoje
     (znalac, 13. januar 2020 19:35)

    # Link komentara

  70. Звезда у налету али брину ове повреде...Но срећа је да осим Перпероглуа сви остали имају неке ситне повреде са паузама између 5-10 дана па и није толико страшно.Мислим да за Брауна неће бити проблема али питање је за Давидовца.Евентуално у Петак,сумњам да ће моћи да заигра против Жалгириса. Ту је расположени Добрић као замјена,доћи ће мало до претумбавања (ипак нису иста позиција иако Давидовац покрива и позицију 3) у екипи али неби требало превише да се одрази на квалитет тима.
    Перпероглу би (напокон !)могао да заигра против Цибоне док се нешто слично очекује и за Куриџу.
    Симанић за сада не оправдава одлуку тренера и управе да се на уштрб њега елиминише Фаје.Можда ће га истрпјети до КРК због лимита странаца а након тога можда и испадне из комбинације ако настави овако...
    Џенкинс одличан данас.Нека настави овако и у ЕЛ.Мало теже због велике потрошње у одбрани али ако пренесе самопоуздање из овог меча не бринем за скор 2/2 ове недеље(11/9 укупно)
    Овог Перија капарисати за следећу сезону ако је икако могуће.Бруталан играч.Откад је дошао у Мегу има сјајне бројке тако да се не може рећи да је због доброг расположења вечерас.Вероватно ће Партизан имати предност јер је Мега његова филијала но више зависи од нивоа такмичења у којем ће вечити играти следеће сезоне...
    (Иду дани..., 13. januar 2020 19:28)

    # Link komentara

  71. Mega zaslužuje da ispadne,razvojni Ražnatovićev klub bez ambicija.Idealna ABA Liga bi bila sa 14 klubova,a oni bi bili : Mzt,Partizan,Crvena Zvezda,Borac,Vršac,Primorska,Olimpija(ali samo Olimpija,bez Cedevite),Krka,Zadar,Cibona,Split,Mornar,Budućnost I Igokea,a I druga liga bi bila jaka...Mega I Fmp kao razvojni tim bez dozvole ulaska u prvu ligu,zatim Metalac,Novi Pazar,Vojvodina,Šibenik,Karpoš,Bosna,Široki,Spars,Sutjeska,Lovćen,Helios I Tajfun,ja bi voleo da bude po 14 klubova a ne 12,ali nemam ništa ni protiv 12,smatram da bi imali 2 korektne lige I da bi se igrala kvalitetna košarka.Za one koji ne podržavaju ABA ligu mogla bi da se igra srpska,tj. da srpski klubovi igraju samo srpsku ligu,ni to ne bi bilo loše,bili bi smo sigurno rame uz rame sa grčkom ligom,evo : Partizan,Crvena Zvezda,Mega,Borac,Vršac,Spartak,Novi Pazar,Vojvodina,Sloboda,Spartak,Dinamik,Tamiš I oživeti Radnički Kragujevac I Konstantin,to bi bila lepa priča,samo kad bi se malo uložilo,ne bi voleo samo Fmp,znate već I zbog čega,bio sam malo maštovit...
    (zemo, 13. januar 2020 19:28)

    # Link komentara

  72. iskreno bih voleo da se zvezda domogne tog cetvrtog mesta i da udari na moj partizan. Da vam pokazemo ko vozi kombajn a ko vezuje dzakove :) 

    Polako mali. Prvo ćemo da vam objasnimo ko vozi traktor a ko otvara kapiju.
    (Pa, 13. januar 2020 19:04)

    Čekajte malo obojica, da vas prvo čiča nauči ko trese šljive, a ko trči u potok da ih kupi. Sve mora po redu, vi bi odmah na traktor i kombajn.
     (@Laki, 13. januar 2020 19:27)

    # Link komentara

  73. Lepa porodična atmosfera.
     (Grut, 13. januar 2020 19:21)

    # Link komentara

  74. Bilo bi dobro da Zvezda dodje do drugog mesta a Buducnost 4. I onda da se makljaju Partizan i Futura a mi sa Cedvitom, nadam se da ce tako biti na kraju
    (Sasha, 13. januar 2020 18:57)

    Bilo bi idealno, mi svakako dobijamo Partizan, a velike su sanse i da ih i Fmp dobije, izvukao se Partizan u prvoj utakmici.
     (Tok, 13. januar 2020 19:18)

    # Link komentara

  75. Da se spreme splicani !!!
     (UGASENO JSD partizai, 13. januar 2020 19:16)

    # Link komentara

  76. zvezda osvaja sa cetvrtog mesta
    ne zanosite se
    zvezdi je 4 mesto plafon
    ne
    moze vise
     (kalcokera i trokorak bili, 13. januar 2020 19:15)

    # Link komentara

  77. Ono kad imas jedan mec izgubljen 20 : 0 , a imas najbolju kos razliku u ligi.
    Svaka cast momcima veceras, da tako nastave i u Evroligi.
     (Wisp, 13. januar 2020 19:10)

    # Link komentara

  78. Znalo se i pre pocetka ko ce biti top 4 Aba ligee. To se posle ovog kola i vidi. 1.partizan 2.zvezda 3.buducnost 4.cedavita.. Jedini poraz Partizana ili Zvezde ce biti u derbiju i to je to, ostalo sve glat dobijaju!
    (Hop ili op?, 13. januar 2020 19:05)

    # Link komentara

  79. Interesantan podatak: u zadnja 4 meča Zvezda je protivnicima u jednom od poluvremena ubacivala 50+ koševa: Megi 54, Asvelu 53, Krki 51 (sve u drugom poluvremenu), a Bajernu 53 u prvom poluvremenu. Ubrzali smo igru, podigli procente. Odbrana nekad bolja, nekad slabija. Protiv Žalgirisa ipak ne treba očekivati veliki broj poena, već snažne odbrane.
    (veliki strumf, 13. januar 2020 19:05)

    # Link komentara

  80. iskreno bih voleo da se zvezda domogne tog cetvrtog mesta i da udari na moj partizan. Da vam pokazemo ko vozi kombajn a ko vezuje dzakove :)

    Polako mali. Prvo ćemo da vam objasnimo ko vozi traktor a ko otvara kapiju.
     (Pa, 13. januar 2020 19:04)

    # Link komentara

  81. Kakav preporod ekipe otkad ne igra Filip Covic. Igra tima se ne moze prepoznati i nadam se da ce junior ostati do kraja sezone povredjen, da ne kvari ekipu. Njegovim neigranjem, tim je postao jaci. Jos kad bi umesto njega stvarno bio neki plej, gde bi nam bio kraj.
    (Pedja, 13. januar 2020 19:03)

    # Link komentara

  82. serija se nastavlja Mesicek 8,5+ da 7 u prvoj i ostane minus...
    (auu, 13. januar 2020 19:02)

    # Link komentara

  83. Straight outta Minhen
    Boriša pokidao?
    Napravio dva glupa faula i zavrsio utakmicu vec u trecoj cetvrtini
    (PFC, 13. januar 2020 18:34)

    Gledaš gledaš hahahaha
     (petarczv, 13. januar 2020 19:00)

    # Link komentara

  84. Bravo, pobedili filijalu...
    (ja, 13. januar 2020 19:00)

    # Link komentara

  85. Skocni zglobovi stradaju kako nagaze na nogu protivnika. Neko će reci kako mogu u NBA. Prvo, u NBA su mnogo vece atlete koje igraju za MNOOOOGO vece pare (pa su i oni često povredjeni). Drugo, svaka ekipa ima svoj avion pa se ne čeka redovna linija. Trece, tamo se prave rasporedi pa odeš na turneju 4-5 utakmica, pa 4-5 igraš kuci. Evroligasi nemaju ravnopravan polozaj u svojim ligama jer bi makar rasporedom moglo malo da im se olakša - ipak većina timova igra samo 1 meč nedeljno, a oni često po 3, uz dugačka putovanja u Moskvu, Valensiju...
    (veliki strumf, 13. januar 2020 18:46)

    Kakve veze imaju povrede sa količinom zarade?
     (petarczv, 13. januar 2020 18:59)

    # Link komentara

  86. Bilo bi dobro da Zvezda dodje do drugog mesta a Buducnost 4. I onda da se makljaju Partizan i Futura a mi sa Cedvitom, nadam se da ce tako biti na kraju
     (Sasha, 13. januar 2020 18:57)

    # Link komentara

  87. Mislite li da je ovo dobro za srpsku košarku? Ove usiljene pobede i oni usiljeni porazi, nameštanja, politika, saopštenja, otrov?
    (DN, 13. januar 2020 18:11)

    A šta je ovde usiljeno i namešteno? Zvezda dobija fenjeraša. Ubedili ste sebe da zvezda loše igra, priviđa vam se od mržnje.
    (Klokot, 13. januar 2020 18:55)

    # Link komentara

  88. Veliki strumf.. Da dodam na odlican komentar.. I nba igraci tokom sezone je treniraju, samo igraju utakmice...
     (Macan, 13. januar 2020 18:53)

    # Link komentara

  89. Ovi nisu mega nego miligram.
    (Radoslav, 13. januar 2020 18:52)

    # Link komentara

  90. Bice zanimljiva zavrsnica ove godine. U finalu dva nasa kluba, bez dileme. Jedina razlika bice sto ce KKP imati domacinstvo vise. Igrace se 5 utakmica. Nema dileme. E sad, da li ce ABA imati evroligasa ostaje nerazjasnjeno.
    (Harakiri, 13. januar 2020 18:50)

    # Link komentara

  91. Dovesti Perija kao drugog pleja i to je to.Covoc u fmp.
    (Delija, 13. januar 2020 18:50)

    # Link komentara

  92. Auh od toliko igrača mi nemamo sa kim da igramo. Perperoglu povredjen cele sezone, Kuridza se povredio, Davidovac se povredio (mnogo glupo), Lorenco rovit posle iskrenuca zgloba protiv Asvela, Gist malo malo pa povredjen, Covic povredjen (sto je doduše bilo od koristi ali skraćuje rotaciju za ABA), Odzo povredjen... Previše je utakmica. Zvezda igrala u petak, pa evo ponedeljak, pa sreda, petak, ponedeljak. U 10 dana 5 utakmica. Nenormalno skroz. Putovanja, aerodromi... Logično da mora da se povredjuju. Skocni zglobovi stradaju kako nagaze na nogu protivnika. Neko će reci kako mogu u NBA. Prvo, u NBA su mnogo vece atlete koje igraju za MNOOOOGO vece pare (pa su i oni često povredjeni). Drugo, svaka ekipa ima svoj avion pa se ne čeka redovna linija. Trece, tamo se prave rasporedi pa odeš na turneju 4-5 utakmica, pa 4-5 igraš kuci. Evroligasi nemaju ravnopravan polozaj u svojim ligama jer bi makar rasporedom moglo malo da im se olakša - ipak većina timova igra samo 1 meč nedeljno, a oni često po 3, uz dugačka putovanja u Moskvu, Valensiju...
    (veliki strumf, 13. januar 2020 18:46)

    # Link komentara

  93. Ovo je tek u trecoj brzinu i to sam pola tima, sa grobarima u drugoj brzini a EL top8 prva brznia! Ima da meljemo!
    (DULE KUKAVICA, 13. januar 2020 18:45)

    # Link komentara

  94. Hahahah…ahah a “na kolenima”... hahahahahahahahahaha...
    (Samo je sljaka iznad nas..., 13. januar 2020 18:43)

    # Link komentara

  95. Tendenciozno sudjenje na stetu Zvezde, sto je vec postalo pravilo u ABA.
    Uz normalno sudjenje rezultat bi bio otprilike 169:71.
    (Bimbo, 13. januar 2020 18:41)

    # Link komentara

  96. DN
    Usiljene pobede od 20 razlike protiv tima koji je zadnji na tabeli.Jel Covic namesta i u evroligi gde imamo 4 pobede za redom
    (Markos, 13. januar 2020 18:40)

    # Link komentara

  97. Nije hendbal za vas pa se radujete pobjedama malog kluba crvena zvezda.
    Aba liga hhaahahaha
    (Šaka jada, 13. januar 2020 18:39)

    # Link komentara

  98. Straight outta Minhen
    Boriša pokidao?
    Napravio dva glupa faula i zavrsio utakmicu vec u trecoj cetvrtini
     (PFC, 13. januar 2020 18:34)

    # Link komentara

  99. Na stranu rezultat i navijačko opredeljenje,ali suđenje je katastrofalno generalno. Zvezda i Partizan kad igraju, stekne se utisak po statistici slobodnih bacanja da se ljudi ubijaju, a zapravo je Oberknežević uzrok.
     (Dag Kristi, 13. januar 2020 18:32)

    # Link komentara

  100. Svaka cast Miloju za sve al ova Mega stvarno treba da ispadne a on ako je vec tako dobar trener da potrazi neki izazov,ovakvu seljacku kosarku nisam gledao godinama... Koji vec put u nizu stotka
    (xxx, 13. januar 2020 18:32)

    # Link komentara

  101. cinjenica@ Ti si za prvu petorku, za trenera, selektora. U redu?
     (NS, 13. januar 2020 18:31)

    # Link komentara

  102. Mislite li da je ovo dobro za srpsku košarku? Ove usiljene pobede i oni usiljeni porazi, nameštanja, politika, saopštenja, otrov? Videćete u narednim godinama šta ste napravili.
    (DN, 13. januar 2020 18:11)

    Kakve veze ima sa dobrobitom za srpsku košarku. Nadam se da će veštački klub Miška da ispadne iz ABA. Klub je samo poslovni potez agenta. Dovedi i prodaj
     (znalac, 13. januar 2020 18:29)

    # Link komentara

  103. Gazimo partizana i cedevitu kod kuce, i prakticno dolazimo u situaciju da biramo mesto u plej od u poslednja 2 kola.
    (Ivan, 13. januar 2020 18:25)

    # Link komentara

  104. Nece ti Borivoje Mega nigde.
    (Gossa placa Zeljko, 13. januar 2020 18:24)

    # Link komentara

  105. Razbija Zvezda svoju drugu filijalu. Nikada ni FMP ni Mega nisu dobili utakmicu protiv njih. Verovatno nikada ni nece.
     (ej bre, 13. januar 2020 18:24)

    # Link komentara

  106. Laganica odradjivanje posla bez Brauna, samim tim bez klasicnog pleja u timu, cak bi nam i Covic znacio da odradi desetak minuta u ovakvoj situaciji.
    (Ivan, 13. januar 2020 18:22)

    # Link komentara

  107. Оберкнежевић и екипа упорно хоће да унаказе утакмицу, али им не полази за руком. Пета лична Симанићу је чист безобразлук.
    Штимац, Лазић и Кузмић сјајни, Добрић одличан!
     (Стара школа, 13. januar 2020 18:21)

    # Link komentara

  108. Simanic i kuzmic nisu za prvu petorku.
    (cinjenica, 13. januar 2020 17:09)

    Na otvaranju trece cetvrtine Kuzmic i Simanic pokidali. Prakticno resili pobednika.
    (Straight Outta München, 13. januar 2020 18:15)

    # Link komentara

  109. Kakav 5. faul Simanicu odsudi Obrknezevic pa to nigde nema. Jest da dečko nije mnogo bistar, ali ono veze sa faulom nema.
    (veliki strumf, 13. januar 2020 18:14)

    # Link komentara

  110. idemo mega.....gazi fmp...gazi boraniju...
     (borivoje surdilovic, 13. januar 2020 18:12)

    # Link komentara

  111. Mislite li da je ovo dobro za srpsku košarku? Ove usiljene pobede i oni usiljeni porazi, nameštanja, politika, saopštenja, otrov? Videćete u narednim godinama šta ste napravili.
    (DN, 13. januar 2020 18:11)

    # Link komentara

  112. Napred Zvezdo. Dodatna selekcija, pocinjemo da igramo tek sada...a drugi su na maksimumu.
     (,,,, 13. januar 2020 18:10)

    # Link komentara

  113. Vraticemo ih nazad u Laktase.
    @zvezdale

    Kad je Mega dosla iz Laktasa?
     (cz2011, 13. januar 2020 18:09)

    # Link komentara

  114. Zvezda je pobedjivala Megu zato sto je imala kvalitetniji tim. Partizan je gubio zato sto je imao slabiji tim. Jednostavno.
    (StaY_CooL, 13. januar 2020 18:03)

    # Link komentara

  115. Koliko je bilo faul koševa za Megu? 10? Kako to premekano ulaze u duele?? Ako praviš faul - ne sme da bude i kos. Opet loša odbrana u prvom poluvremenu.
    (veliki strumf, 13. januar 2020 18:03)

    # Link komentara

  116. Jel moze neko da mi objasni koja je fora s ovim...ako zvezda dodje do plej ofa?
    Mislim ok, moguce je da nece, ai sa eventualnom pobedom veceras o
    dolazi na cetvrto mesto( po skoru) ili na deobu petog mesta sa jos dve ekipe, a ima jos 6 kola...Realno je da dodjemo do četvrtog mesta, možda i do trećeg, ali pitaju se i drugu naravno.
    Vidim da grobari priželjkuju isključivo nas u polufinalu i to je razumljivo, jer na dve dobijene i imaju neke šanse.Na tri, teško.Mada bi najviše voleli da nas ne sretnu, da nas nema.Kao nekada.
     (Njaah, 13. januar 2020 18:03)

    # Link komentara

  117. Sudije opasno guraju FMP1!!
    (Grobar, 13. januar 2020 18:01)

    # Link komentara

  118. Ako sve bude regularno FMP1 nece videti plej of!!!

    Pantera pozdravio Jaramaz!!
    (Grobar, 13. januar

    FMP nece igrati plej off igrace ga Zvezda i osvojice opet titulu...
    Pozdravio vas dr Nebojsa.. ceo vas crno beli svet pozdravlja...
     (Dejan CZ, 13. januar 2020 17:57)

    # Link komentara

  119. Sto je Mega uzela halu partizanu ?!?! Nemojre tako. Vratite partizan u tu halu.
     (zvezdaš, 13. januar 2020 17:56)

    # Link komentara

  120. Mico, i ja bih isto to voleo. Da vi vidite KO VRTI ANTENU, A KO VICE DOBRO JE.
     (zvezdaš, 13. januar 2020 17:54)

    # Link komentara

  121. svaki pokušaj da se zaustavi sut,oni dobiju slobodna
     (Gate 4 Fanatic, 13. januar 2020 17:47)

    # Link komentara

  122. Koraci Jaramaza nja nja nja
     (Randy Marsh, 13. januar 2020 17:47)

    # Link komentara

  123. Koliko sinoc tuge frakcijasa zbog poraza FMPa. Šta im uradi Čović dr Nebojša, navijaju za FMP, pa sam ja sad zbunjen. Za koga prosečni frakcijaš veceras navija? Ako može neko da objasni, pitam za strinu iz Donjeg Brijanja.
    (Spale, 13. januar 2020 17:46)

    # Link komentara

  124. Idemo šampioni šampionski! Ponosni smo na vas,samo napred.
    (KK CZ. Velikan, 13. januar 2020 17:46)

    # Link komentara

  125. iskreno bih voleo da se zvezda domogne tog cetvrtog mesta i da udari na moj partizan. Da vam pokazemo ko vozi kombajn a ko vezuje dzakove :)
    (Mica, 13. januar 2020 17:13) pokuzujete nam evo vec 6 godina i to uvek u decembru i januaru ,posle ste na mute
    (mile tranzišn, 13. januar 2020 17:39)

    # Link komentara

  126. Iskreno voleo bih da Zvezda bude nekako treca i da udje u finale protiv mog Partizana. Veliki derbi i spektakl za kraj sezone na 3 dobijene utakmice, potencijalnih 5 utakmica, pa bolji nek pobedi!!!
    (Q42, 13. januar 2020 17:39)

    # Link komentara

  127. Ovu ABA stvarno više ne treba igrati. Povredi se sada i Davidovac i to pred dva veoma važna meča u EL kod kuće! Povređen Kuridža, sada Davidovac, od ranije Perperoglu i Čović, rovit Lorenco, rovit Gist, Kuzmić još nije na nivou posle povrede i nesreće... Previše je ovo pehova za borbu na dva fronta a realno ova ABA nam samo nevolje stvara. Nadajmo se samo da će se svi što pre oporaviti.
     (Džoni, 13. januar 2020 17:38)

    # Link komentara

  128. Kako Zvezdu masakriraju ove sudije u aba ligi ovo je nerealno.. znaju i oni jadni ko ce u evroligu i dogodine dzaba im sve
    (mile tranzišn, 13. januar 2020 17:37)

    # Link komentara

  129. Ma bravo za CZ!
     (NS, 13. januar 2020 17:37)

    # Link komentara

  130. Ko će koga da pusti? Šala, naravno
    (Ljuti Ciganin, 13. januar 2020 17:21)

    # Link komentara

  131. Ko je posle ove pobede u play-of?A, prpa bato...
     (ferdinand, 13. januar 2020 17:18)

    # Link komentara

  132. Zbog cega igra ovakav kuzmic?
    (pitanje, 13. januar 2020 17:06)
    Tako je rekao gazda kluba.Ako vam se ne sviđa pravite sebi svoje klubove pa dovodite igrače!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. januar 2020 17:14)

    # Link komentara

  133. iskreno bih voleo da se zvezda domogne tog cetvrtog mesta i da udari na moj partizan. Da vam pokazemo ko vozi kombajn a ko vezuje dzakove :)
     (Mica, 13. januar 2020 17:13)

    # Link komentara

  134. Radonja preuzima Megu na kraju sezone ako Mega ne ispadne.
     (Bard Živa, 13. januar 2020 17:12)

    # Link komentara

  135. Simanic i kuzmic nisu za prvu petorku.
     (cinjenica, 13. januar 2020 17:09)

    # Link komentara

  136. Zbog cega igra ovakav kuzmic?
     (pitanje, 13. januar 2020 17:06)

    # Link komentara

  137. Radonjić Dejan u dvorani, dobio je najveći aplauz!
     (OtacMakarije, 13. januar 2020 17:03)

    # Link komentara

  138. Nadam se da su ozbiljno shvatiti ovaj jako vazan mec
     (dexim, 13. januar 2020 17:03)

    # Link komentara

  139. Идемо Звездо! ✊😲
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. januar 2020 17:02)

    # Link komentara

  140. Dzenkins se vratio a grobari pisali kako je pobegao jer mu nije placeno hahahayahahah
     (Rajko, 13. januar 2020 16:59)

    # Link komentara

  141. vratio se djenka
     (262@@28383, 13. januar 2020 16:58)

    # Link komentara

  142. Ako sve bude regularno FMP1 nece videti plej of!!!

    Pantera pozdravio Jaramaz!!
    (Grobar, 13. januar 2020 16:57)

    # Link komentara

  143. Idemo da zgazimo filijalu Partizana
     (Zeka, 13. januar 2020 16:56)

    # Link komentara

  144. Idemo Zvezdoooo
     (Coa, 13. januar 2020 16:55)

    # Link komentara

  145. Neka pobedi Mega protiv ZVEZDE,i protiv Partizana i FMP-a,samo da ostane u ligi!!!
    (Mesecina,mesecina...., 13. januar 2020 16:55)

    # Link komentara

  146. Vratićemo ih nazad u Laktaše.
    (zvezdale, 13. januar 2020 16:39)

    # Link komentara