1. @Daki sve si dobro napisao, ali oni igraju za druga mesta heheh
    (nikako da shvate, bez titule nista, 14. januar 2020 22:04)

    # Link komentara

  2. @viceprvak svijeta jos da osvojite neki trofej kao sto je to Zvezda napravila pa da maknes taj vice u nadimku ,ali tesko to ide, zato cete uvijek biti vice ,pozdrav bez puse i svrati na Mitica da vidis usatog
    (vec smo vas nadmasili, 14. januar 2020 21:57)

    # Link komentara

  3. Moramo da priznamo Srbi su za nas sportska sila ,ap cak i u tom nogometu imaju trofeje ,imaju 3 x vise medalja od nas u svim sportovima, ulazu manje od nas, to je talent ,nama ni kupovina stranaca ne pomaze
    (hrvoje,

    Jos da poradiš na književnom hrvatskom, netko bi ti i povjerovao.
    Nadmašite Viceprvake Svijeta, broncu sp-a i Balon d’or i moći ćete s Hrvatima u istu rečenicu.
    Kada ono idete na EP? :D
    Pusa
    (Viceprvaci Svijeta, 14. januar 2020 21:36)

    # Link komentara

  4. Joviću, sledi ti pozajmica Salernitani.
    (B. Špijun, 14. januar 2020 18:44)

    # Link komentara

  5. (Jesi li svestan svoje nesvesti?, 14. januar 2020 14:34

    Da li si ti svestan toga sta pises? Pitanje je retoricke prirode.
    Jos jednom: Pisem o tome da je Jovic nesto pre Modrica zaigrao za veci klub, sto je ZANIMLJIVA cinjenica, a koja ne garantuje uspeh. Dakle, ne radi se o poredjenju (ko je bolji fudbaler, ko ima vise trofeja odnosno ko je uspesniji), niti se, ponavljam, radi o tome da je dolazak u veliki klub garancija uspeha, vec o zanimljivosti koja kaze koliko je, u stvari, Jovic imao srece. Da li je tebi i dvojcu genijalaca kao i onima koji dislajkuju komentar potrebno crtati? Pomenuto je bila konstatacija, jer ocigledno, sustinski, govorimo o istom.
    Kakva svita infantilnih piskarala.
    (RnR, 14. januar 2020 15:59)

    # Link komentara

  6. Izvini ali kako su hrvati bolji od nas u fubdalu a nemaju ni jednu titulu u fudbalu ?

    Mi smo barem bili u20 svetski prvaci i u19 evropski prvaci...a zvezda je osvojila ligu sampiona i takodje bio svetski prvak.

    Toliko o realnost.
    (Daki, 14. januar 2020 15:53)

    # Link komentara

  7. @(Koke, 14. januar 2020 11:57)

    Pa pošto se ovde negira čak i da je ta prošla sezona za Jovića bila uspešna i da je bio najbolji napadač Bundeslige, započeta je diskusija o tome. Neki ljudi imaju problem sa razumevanjem pročitanog, ne mogu da se pomire sa nekim stvarima, pa im je potrebno objašnjavati malo duže i detaljnije.
    Što se tiče ove sezone i razlozima nedostatka Jovićevih golova, bilo je dosta poruka na tu temu od ljudi koji su zaista pratili mečeve (ne mislim da ove bljuvače vatre koji nisu ni gledali), ali vidim i ti imaš problem sa razumevanjem pročitanog. Nijedan od vrhunskih napadača se ne bi snašao na Jovićevom mestu, u uslovima bojkota od strane saigrača i pri ovakvoj koncepciji igre Reala. Zato se slažem da konstatacojom da Jović ne bi trebalo da zaigra za Real više nijedan minut. Trebalo bi da potraži normalan klub sa nesebičnim i timskim orijentisanim saigračima i pokaže klasu koju ima jer je jedan od najboljih napadača na svetu trenutno. Ovako ostankom u Realu samo navlači na sebe bljuvanje i omalovažavanje svakojakih lajavaca.
    (stat, 14. januar 2020 15:40)

    # Link komentara

  8. Moramo da priznamo Srbi su za nas sportska sila ,ap cak i u tom nogometu imaju trofeje ,imaju 3 x vise medalja od nas u svim sportovima, ulazu manje od nas, to je talent ,nama ni kupovina stranaca ne pomaze
    (hrvoje, 14. januar 2020 15:21)

    # Link komentara

  9. Moramo da priznamo Srbi su za nas sportska sila ,ap cak i u tom nogometu imaju titule ,imaju 3 x vise medlja od nas u svim sportovima, ulazu manje od nas, to je talent ,nama ni kupovina stranaca ne pomaze
    (Hrvoje, 14. januar 2020 15:17)

    # Link komentara

  10. @... gde si nabrojao 3 x vise medalja hahah auuu jos jedan koji voli da lazira, pa evo ti jedan podatak mi imamo duplo vise medalja kad se zbroji EP, SP i OI u svim sportovima, 3 x manje ulazemo u sport ,a osim toga ko kaze da ih ima manje posto su poznati da kupuju najvise stranaca u svim sportovima
    (bolji smo od vas u sportu , koliko god lazirao, 14. januar 2020 15:14)

    # Link komentara

  11. Moramo da priznamo,budimo realni da su Hrvati za nas izmislili fudbal a pogotovo rukomet,sto se tice ta dva sporta kapa dole,za ostale ekipne sportove smo mi kraljevi
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mikloš Salamander

    Tačno. Mi smo bolji u kosarci, odbojci, vaterpolu (mada su i oni u vaterpolu vrh), oni su bolji u fudbalu i rukometu. Ali su i bolji u atletici i imaju mnogo vise osvojenih olimpijskih medalja, otprilike 3x vise od nas. Ima ih i gotovo dva puta manje od nas i to treba da se uzme u obzir. Kako god okreneš i mi i oni smo velike sportske nacije
    (..., 14. januar 2020 14:55)

    # Link komentara

  12. Uhvatio se onom sponzorusom koja je bila sa pola reprezentacije
    (Hanis, 13. januar 2020 14:53)
    al zato sofiju razbija po snizenoj ceni za veliku kolicinu.
    (gacmann, 13. januar 2020 14:33)

    Prvo, pola reprezentacije je za nju malo, a drugo, cisto sumnjam da takve daju diskont na kolicinu!
    (Toliko, 14. januar 2020 14:40)

    # Link komentara

  13. RnR,
    Potpisao je i Halilovic iz Dinama za Barsu sa 18, igrao je par utakmica u prvom timu. Rame uz rame sa Mesijem, Rakiticem, Suarezom.
    Gde je danas decko?
    Potpisao je i Kovacic kao mlađi od Jovica za Real? Iiiiii?
    Koja je tvoja poanta, decko?
    U nedostatku golova i dobre Joviceve igre ti se vadiš na to ko je kada potpisao za Real?
    Hahahahaha mnogo bitno.
    Minusi na tvoje komentare govore da ti bre nista ne razumes.
    Poenta je i dalje ista. Jovic dao 1 gol u 17 utakmica. Pa sve i da je potpisao sa 9 godina.
    (Jesi li svestan svoje nesvesti?, 14. januar 2020 14:34)

    # Link komentara

  14. (leptirica, 13. januar 2020 20:02

    (Koke, 13. januar 2020 20:09) # Link komentara

    Genijalci, niste shvatili sustinu komentara koja se ne odnosi na broj trofeja (uspeh), vec duzinu perioda potrebnog za dolazak u jedan od najvecih klubova sveta.
    Jovicev put jeste bio kraci, u 22. godini je potpisao ugovor sa Realom, Modric nekoliko godina kasnije. To je sva "mudrost" koju, ocigledno, niste uspeli da razumete.
    Ne radi se o poredjenju karijera, merenju uspeha na tasu, vec jednog dela iste koji nista ne znaci jer ne osigurava uspeh, ali u pitanju je samo jedna ZANIMLJIVA cinjenica. I, svako dalje piskaranje sa vase strane je bespotrebno i dokaz nerazumevanja osnovnih recenicnih sklopova uz tendenciju ka pisanju u tomovima. Zato, leptirice, stvarno i jos jednom, ko ovde sve pise. Isto vazi i za Kokea drobilicu. Jednostavnije od ovoga ne moze. Drugo put razmislite o napisanom pre nego sto se nadovezete.
    (RnR, 14. januar 2020 13:59)

    # Link komentara

  15. Stat,
    Poznato je da mi Srbi volimo da zivimo u proslosti. Svetska klasa nije neko ko ima 1 uspešnu sezonu, nego vise njih za redom.
    Kao Mbape (iako je mladji od Jovica), kao Mesi, Levandovski, Modric, Salah, Benzema, e to su dečko klase.
    Ti prosipaš neku statistiku iz prosle sezone u kojoj je i dalje Jovic bio 3.napadac Bundeslige.
    Ajde da se vratimo u stvarnost i sadašnjost.
    Kakva je joviceva statistika ovu sezonu? Hm?
    Koliko golova je dao po utakmici?
    Reci cu ti ja...0,058
    U 17 utakmica 1 gol...
    Ne brukaj se vise keve ti ...
    Samo zato sto ti zelis da verujes u dobre vile, ne znaci da mi drugi nemamo oči i mozak
    (Koke, 14. januar 2020 11:57)

    # Link komentara

  16. @(Ako koza laže, rog ne laže

    Statistika sa sofascore profila Luke Jovića i Levandovskog za prošlu sezonu:
    Luka Jović, gol na svakih 133 minuta u Bundesligi i svakih 95 minuta u Ligi Evrope
    Levandovski, gol na svakih 134 minuta u Bundesligi

    Levandovski je dao više golova,ali je imao veću minutažu od Jovića i pri tom je bio izvođač penala u Bajernu. Levandovski je započeo 33 utakmice, Jović 25. Kažem započeo, ne odigrao. Pako Alkaser je bio rezervni igrač čija je brzina i odmornost dolazila do izražaja u poslednjih pola sata kad je ubacivan u igri, otprilike nešto kao Radonjić u poslednjih nekoliko utakmica. Proglasiti rezervnog igrača za najboljeg bilo bi blesavo. Jović je i u toj kategoriji odnosa minutaže i golova bio najbolji u Bundesligi kad imamo u vidu standardne napadače. Dakle, bio je najbolji. Pomiri se s tim.
    (stat, 14. januar 2020 11:45)

    # Link komentara

  17. Opet da poručim ovom sto je pao s Marsa.
    Pako Alkaser je bio najuspešniji napadač Bundeslige po davanju golova s obzirom na minutažu. Najbolji napadač prosle sezone u Bundesligi bio je Levandovski.
    U obe kategorije nema Jovica, osim po tvom utisku i nekog sindikata kojeg si se uhvatio kao pijan plota.
    Znači, da ponovim.
    Real, Barsa i veliki klubovi ne kupuju igrace po utisku.
    Kupuju igraca po tome KOLIKO GOLOVA je dao, a tu je opet Levandovski br.1.
    Zato su ga godinama i želeli.
    Proslu sezonu, u 33 odigrane Leva je dao 22 gola.
    U 32 odigrane Jovic je dao 17 golova.
    Znaci, Leva 1. sa 22 gola, Pako 2.strelac sa 18 golova.
    Na 3.mestu, po 17 golova dali su: Kramarić, Reus, Jović, Haverc i Veghorst.
    Po utakmici su davali:
    Pako golova/po utakmici 0.69
    Leva 0.67
    Reus 0.63
    Kramarić 0.56
    Jović 0.53
    A ovde imas sve crno na belo da se vise ne blamiraš: [link]
    (Ako koza laže, rog ne laže, 14. januar 2020 10:38)

    # Link komentara

  18. Decko, utisak ostavi za balet.
    Kada Real ili Barsa kupuju napadača ne gledaju utisak nekih nevažnih sindikata, nego gledaju STATISTIKU.
    Po statistici je Jovic bio 3.napadac Bundeslige i to mesto je delio sa četvoricom.
    Prvi i najbolji Levandovski.
    Ti kao da si s Marsa pao pa zivis u svetu belih lala.
    (Koke, 13. januar 2020 23:15)

    Statistika iz prošle sezone:

    Mesi, gol na svakih 75 minuta u prvenstvu i svakih 70 minuta u Ligi Šampiona.
    Mbape, gol na svakih 71 minut u prvenstvu i svakih 71 minut u Ligi Šampiona.
    Neymar, gol na svakih 96 minuta u prvenstvu i svakih 106 minuta u LIgi Šampiona.
    Levandovski, gol na svakih 134 minuta u prvenstvu i gol na svakih 89 minuta u Ligi Šampiona
    Benzema, gol na svakih 141 minut u prvenstvu i gol na svakih 147 minuta u LIgi Šampiona
    Ronaldo, gol na svakih 128 minuta u prvenstvu i svakih 125 minuta u Ligi Šampiona
    Hari Kejn, gol na svakih 143 minuta u prvenstvu i svakih 155 minuta u Ligi Šampiona
    LUKA JOVIĆ, gol na svakih 133 minuta u prvenstvu i svakih 95 minuta u Ligi Evrope.
    Aleksandar Mitrović, gol na svakih 298 minuta u prvenstvu.

    Uz to, Jović najmlađi od svih njih osim od Mbapea. Cena sasvim pristojna u poređenju sa cenama svih navedenih (osim Mitrovićeve koji i nije neki vrhunski napadač i ne spada u ovo društvo,ali ga navodim čisto kao poređenje). Još uvek se pitate zašto je Real kupio Jovića.
    (stat, 14. januar 2020 00:25)

    # Link komentara

  19. Decko, utisak ostavi za balet.
    Kada Real ili Barsa kupuju napadača ne gledaju utisak nekih nevažnih sindikata, nego gledaju STATISTIKU.
    Po statistici je Jovic bio 3.napadac Bundeslige i to mesto je delio sa četvoricom.
    Prvi i najbolji Levandovski.
    Ti kao da si s Marsa pao pa zivis u svetu belih lala.
    (Koke, 13. januar 2020 23:15)

    Dete, to nije moj utisak, nego zvanicno proglasena stvar od strane Bundeslige.Pao si sa Saturna.
     (Dino, 13. januar 2020 23:53)

    # Link komentara

  20. Reče čovjek koji je za 7 godina u Realu odigrao 21 utakmicu i dao 2 gola....
     (Komentator, 13. januar 2020 23:52)

    # Link komentara

  21. Jović je lenj i inteligentan igrač. Voli da da gol atraktivno a da se ne zamori previše. Da je pola radnik ko Ronaldo dao bi bar tri gola dosad. Još ga izgleda i devojka lomi pa kolena klecaju. I Real nije samo fudbal. Realu trebaju ovakvi šarmantni plavušani jer imaju puno i ženske publike. Kada je igrao Bekam dresovi su išli ko alva. Ali Bekamove lopte su imale oči a Jovićeve podočnjake:).
    (Mita, 13. januar 2020 23:35)

    # Link komentara

  22. Opet lazi i obmane.
    Jovic je zvanicno proglasen najboljim napadacem Bundeslige za proslu sezonu!
    Jedno je biti najbolji strelac, drugo najbolji napadac!
    Ovo prvo je cista brojka statistika, ko je dao vise, ovo drugo izbor od strane Unije nemackih liga!!
    (Domagoj,)

    Decko, utisak ostavi za balet.
    Kada Real ili Barsa kupuju napadača ne gledaju utisak nekih nevažnih sindikata, nego gledaju STATISTIKU.
    Po statistici je Jovic bio 3.napadac Bundeslige i to mesto je delio sa četvoricom.
    Prvi i najbolji Levandovski.
    Ti kao da si s Marsa pao pa zivis u svetu belih lala.
    (Koke, 13. januar 2020 23:15)

    # Link komentara

  23. Decko verovatno vise razmislja o ljubavnim problemima nego o fudbalu.Kako rece jedan novinar, kada sam video koja je bacila oko na njega znao sam da od ozbiljnog fudbala vise nema nista.
    (MILOJKO, 13. januar 2020 23:15)

    # Link komentara

  24. Ima na internetu doduše stariji text na španskom o najgorim pojačanjima ikada u Realu. A to su među 10 najgorih prinova, Spasić, Petrović i Ognjenović. Dok je npr Crnogorac Mijatović legenda kluba! Znam da ovo nećete da pustite ali je istina. Dok su košarci najbolji.
    (Nikad Srbin nije blistao u Real, Milana, Bayern i Barcelona, 13. januar 2020 23:10)

    # Link komentara

  25. Opet laži i obmane.
    Jovic nikada nije bio najbolji napadač Bundeslige.
    U njegovoj jedinoj i najboljoj sezoni bio je 3.strelac Bundeslige zajedno sa četvoricom napadaca. Najbolji je bio Levandovski koji je dao 5 ili 6 golova vise od Jovica. A ukupno je Levandovski prosle sezone dao 37 golova.
    O cemu ti decko pricas?
    Izgugluj i informiši se pre nego provališ glupost.
    (Deki, 13. januar 2020 21:46)

    Opet ne kapiraš suštinu i treba ti podrobno objašnjavati jednu te istu stvar. Luka Jović je proglašen najboljim napadačem lige za prošlu sezonu od strane sindikata nemačkih profesionalnih fudbalera koji mu je, vodeći se svojim kriterijumima za najboljeg, dao prednost u odnosu na Levandovskog. Levandovski jeste bio zvanično prvi strelac lige, ali je Jović bio bolji od Levandovskog po odnosu minutaže i golova. Sem toga, Levandovski je bio izvođač penala u Bajernu.
    (stat, 13. januar 2020 22:48)

    # Link komentara

  26. "Zauzeo je poziciju 'devetke', a nijednom se nije okrenuo da vidi ko dolazi iza njega. To dosta govori kakav je on igrač."

    ... ovo slicno kao kad nasi treneri za nekog igraca kazu "ne podize glavu, slabo gleda". ako pritom takav napadac ima malo slabiju anticipaciju, jos u mladjim kategorijama se obicno naknadno salje na krilo, pa onda na beka, ako ima konfiguraciju i ako moze da trci, naravno.
    zanimljivo, slican problem je imao bas njegov saigra, benzema, do nekde sredine karijere je imao konstantan problem sa pregledom igre tokom dok ima loptu, narocito pri kretnji sa njom, dok je vodi - ali, on je od samog srarta imao bolju "tu anticipaciju" (osecaj za nagovestenu akciju ili gol priliku), uz bolji dribling, i realizaciju naravno. zato su ga istrpeli u realu, sve dok nije proradio na sto posto.
    ali svejedno, benzema kao top centarfor spada u one koji se ne uklapaju bas skroz u fudbalsku estetiku.

    uzgred, odavno je proslo vreme bezbriznih lenjih devetki. jovic ako hoce da igra na top nivou, kao sto klubovi tipa real zahtevaju, mora mnogo vise da trci, i narocito da se vise otvara. suvise cesto se mota oko protivnickih igraca, sto kazu pravi guzvu ali nedovoljno produktivnu i nedovoljno konstruktivnu. ok za ekipe u kojima se ostali igraci manje krecu i otvaraju, igrajuci vise na centarfora nego na sebe i ostale kolege u vezi. naravno, real je sve samo ne takva ekipa. tamo kao stranac mora da se kreces za dvojicu inace dobijas ovakve ruku na srce bezobrazno direktne kritike. znak da te ne fermaju jer vide da mozes ali se ne trudis.
     (neutralni felsh, 13. januar 2020 22:34)

    # Link komentara

  27. Opet laži i obmane.
    Jovic nikada nije bio najbolji napadač Bundeslige.
    U njegovoj jedinoj i najboljoj sezoni bio je 3.strelac Bundeslige zajedno sa četvoricom napadaca. Najbolji je bio Levandovski koji je dao 5 ili 6 golova vise od Jovica. A ukupno je Levandovski prosle sezone dao 37 golova.
    O cemu ti decko pricas?
    Izgugluj i informiši se pre nego provališ glupost.
    (Deki, 13. januar 2020 21:46)

    Opet lazi i obmane.
    Jovic je zvanicno proglasen najboljim napadacem Bundeslige za proslu sezonu!
    Jedno je biti najbolji strelac, drugo najbolji napadac!
    Ovo prvo je cista brojka statistika, ko je dao vise, ovo drugo izbor od strane Unije nemackih liga!!
     (Domagoj, 13. januar 2020 22:18)

    # Link komentara

  28. Suština je da osim tu jednu sezonu u Eintrahtu nije pokazao ništa. Modrić gdi god da je igrao je bio top igrač. Dečko možda uspije, možda ne. Modrić je i te kako uspio i ovo uopće nije za usporedbu.
    (leptirica, 13. januar 2020 18:57)

    A kad da pokaze kada je juce usao u profesionalni fudbal?! Hahahahaha, kakvi kompleksi! Pa Jovic igra tek trecu pravu seniorsku sezonu u zivotu, nije ih igrao 33 pa da se u samo jednoj istakao!
     (Domagoj, 13. januar 2020 22:16)

    # Link komentara

  29. Luka je odlican golgeter, ali mu Realov stil igre ne odgovara. U Ajntrahtu su svi igrali za njega i bilo je dobro i za njega i klub. Real tako ne igra. Ne bi dali 60 miliona da ne vredi. Treba i srece puno imati.
     (trener, 13. januar 2020 22:07)

    # Link komentara

  30. Genije. Razbio Pericu !
    (JPR24, 13. januar 2020 22:06)

    # Link komentara

  31. ali Jović je kupljen kao najbolji napadač Bundeslige i
    (stat)

    Opet laži i obmane.
    Jovic nikada nije bio najbolji napadač Bundeslige.
    U njegovoj jedinoj i najboljoj sezoni bio je 3.strelac Bundeslige zajedno sa četvoricom napadaca. Najbolji je bio Levandovski koji je dao 5 ili 6 golova vise od Jovica. A ukupno je Levandovski prosle sezone dao 37 golova.
    O cemu ti decko pricas?
    Izgugluj i informiši se pre nego provališ glupost.
    (Deki, 13. januar 2020 21:46)

    # Link komentara

  32. Vrati se u Zvezdu maliio !!!! ....
    (Milan, 13. januar 2020 21:42)

    # Link komentara

  33. Dakle, sasvim je logično poređenje sa Modrićem u njegovim godinama koji je sa 21 godinom još uvek igrao u NK Dinamo. Kako će se odvijati njegova karijera videćemo za 10 godina, ali je besmislica da mlađanog Jovića poredite sa 34-ogodišnjim Modrićem.
    (stat,

    Jovic ima pune 22 godine. Modric je u to vreme bio igrac u najjačoj ligi sveta, engleskoj.
    Modric je imao sa 22 osvojenih 6 trofeja i bio je nosioc igre totenhema, a Jovic je sa 22 jos uvek talenat...kao i 18-godisnji Rodrigo koji se pokazao mnogo uspesniji od Jovica iako je mladji 4 godine i doselio je ne iz druge zemlje nego sa drugog kontinenta. O cemu ti pricas, decko?
    (Miki, 13. januar 2020 21:38)

    # Link komentara

  34. Po istim standardima je Alen Halilović bolji od jednog i drugog. Alen je sa 17 godina potpisao za Barcelonu... i gdi je završio? ....Ponavljam ne čini igrača vrhunskim to što je potpisao mlad za vrhunski klub, zato i ja kažem... Ovdje svakakvi pišu.
    (leptirica, 13. januar 2020 20:02)

    Daješ jednu potpuno naopaku paralelu. Halilović je kupljen kao potencijalni mladi talenat za koga je jasno da neće odmah ni konkurisati za prvi tim... veliki klubovi kupuju tako dečkiće od 14, 15, 16 godina za omladinski pogon... ali Jović je kupljen kao najbolji napadač Bundeslige i Lige Evrope i (posle Mbapea koji je zaista preskup) kao najbolji mladi napadač Evrope. On jeste kupljen da bi konkurisao za prvi tim, da bi zamenio Benzemu već u sledećoj sezoni (možda čak i u ovoj). Dakle, sasvim je logično poređenje sa Modrićem u njegovim godinama koji je sa 21 godinom još uvek igrao u NK Dinamo. Kako će se odvijati njegova karijera videćemo za 10 godina, ali je besmislica da mlađanog Jovića poredite sa 34-ogodišnjim Modrićem. Njihove karijere ćemo moći upoređivati kad Jović napuni 34, a do tada ti ne znaš šta će se desiti.
    (stat, 13. januar 2020 21:01)

    # Link komentara

  35. Alvaro Benito makar igrao za Real za razliku od komentatora,a Jović pa ako mu ne krene u Realu nije ni Rodriguez u a opet ga svi Žele nema zime za njih dvoje.
    (Murinjo, 13. januar 2020 21:01)

    # Link komentara

  36. Luka Jović je Predrag Spasić ovog doba.
    (Milisav, 13. januar 2020 13:06)

    Teško...

    Spasić je dao dva evrogola...

    Doduše u svoju mrežu...
     (P-76ers, 13. januar 2020 20:37)

    # Link komentara

  37. Covek nije mislio bukvalno genije! Upravo to sto ti sam kazes, sa 22 je tek otisao sa hrvatskih livada u Totenhem, uz jedino jos iskustvo u Zrinjskom. Jovic sa 22 vec ima iza sebe Crvenu zvezdu, Benfiku, Ajntraht i sada Real. U tome je sustina.
    (Andrija, 13. januar 2020 17:48)

    Zapravo to je i veličina Modrića, pravo sa bosanskih livada u Premijer ligu, dokazao se tamo, pa u Real, gde je bio kičma godinama dominantnog i trofejnog tima. Znači ako si ruža procvetaćeš, a da vidimo da li će Jović, za sada ne deluje uopšte tako.
    (Petargg, 13. januar 2020 20:27)

    # Link komentara

  38. Pisu o cinjenici da je Jovic u odnosu na Modrica (u identicnoj kalendarskoj dobi) vec dosao do vrhunskog kluba, dok je Modric u istom periodu zivota orao po balkanskim livadama. Jasnije? Dakle, ne porede se kao fudbaleri, jer je svima jasno da je Modric bolji i uspesniji, vec govore periodu koji je bio potreban jednom i drugom kako bi dosli do vrhunskog kluba, a u tome Modric ne moze da se poredi sa Jovicem,zato sto je Jovicu bio potreban kraci period. Jednostavna stvar jeste u pitanju, a tvoja sustina je besmislena za temu koju su pokrenuli.
    Ovde svakakvi pisu....
    (RnR,

    Ma o čemu ti drobiš, mileni?
    Modric sa 22 imao 6 osvojenih trofeja i zaigrao u najjačoj ligi sveta, premieršipu...
    Karijere ne mogu da im se porede, Modric jedan od najboljih veznih ikada, Jovic talenat koji je dosao iz prosecnog kluba Bundeslige.
    Kovacic je bio mladji od Jovica kada je zaigrao za Real Madrid i sta sada?
    Znaci da je bio bolji od modrica u njegovo vreme? Ajde....
    (Koke, 13. januar 2020 20:09)

    # Link komentara

  39. @(bmiles, 13. januar 2020 18:56)
    Lepo ste objasnili suštinu stvari, ali na žalost ovde u komentarima dominiraju oni koji em pojma nemaju, em nisu ni gledali utakmicu, ali su voljni da bljuju pakost i zlobu.
    (kopa, 13. januar 2020 20:08)

    # Link komentara

  40. Pisu o cinjenici da je Jovic u odnosu na Modrica (u identicnoj kalendarskoj dobi) vec dosao do vrhunskog kluba, dok je Modric u istom periodu zivota orao po balkanskim livadama. Jasnije? Dakle, ne porede se kao fudbaleri, jer je svima jasno da je Modric bolji i uspesniji, vec govore periodu koji je bio potreban jednom i drugom kako bi dosli do vrhunskog kluba, a u tome Modric ne moze da se poredi sa Jovicem,zato sto je Jovicu bio potreban kraci period. Jednostavna stvar jeste u pitanju, a tvoja sustina je besmislena za temu koju su pokrenuli.
    Ovde svakakvi pisu....
    (RnR, 13. januar 2020 19:34)

    Pa upravo to očito i nije dobro za njega. Po istim standardima je Alen Halilović bolji od jednog i drugog. Alen je sa 17 godina potpisao za Barcelonu... i gdi je završio? U pravu si da svakakvi ovdje pišu, govoriš o nogometu/fudbalu kao da je cilj što prije doci do čim boljeg kluba, a najčešće upravo to što se zapostavi razvoj igrača dovede do srozavanja u karijeri. Po meni je cilj da igrač napreduje i stvori karijeru, ne da se što bolje proda i grije klupu. Modrića je dinamo poslao u Zrinski da se dokaže, često šalje igrače u Lokomotivu... Po meni je upravo to problem što ti istices kao prednost, Modrić da je otišao umjesto u Tottenham direktno u Real, nebi bio to što je danas. Ponavljam ne čini igrača vrhunskim to što je potpisao mlad za vrhunski klub, zato i ja kažem... Ovdje svakakvi pišu.
     (leptirica, 13. januar 2020 20:02)

    # Link komentara

  41. Suština je da osim tu jednu sezonu u Eintrahtu nije pokazao ništa. Modrić gdi god da je igrao je bio top igrač. Dečko možda uspije, možda ne. Modrić je i te kako uspio i ovo uopće nije za usporedbu.
    (leptirica, 13. januar 2020 18:57)

    Luka Jović je proradio sa 20 godina. Trebalo je po vama i sa 15 godina da pokaže ekstra klasu. U Realu se po ovakvim uslovima ne bi snašao nijedan vrhunski centarfor. Nije krivica u Joviću koliko u postavci igre i nedostatku timske igre saigrača. Modrić ove sezone dobro igra kad mu se ukaže šansa, ali daleko od toga da je bio oduvek top igrač. I kao zreo igrač u Realu je imao očajne sezone iza sebe. Jovićevu karijeru ćemo sumirati za 10 godina.
    (stop pljuvacima, 13. januar 2020 19:46)

    # Link komentara

  42. Ovi sto komentarisu da Benito nema pojma jer im ne odgovara da čuju istinu, samo da podsetim.
    Murinjo je bio loš igrač ali je pokazao neverovatno fudbalsko znanje sto je pokazao kao trener.
    Benito je igrao u Realu a mi nismo pa opet ima vece pravo da komentariše.
    Boli me uvo za tog lika ali je nazalost u pravu sve sto je rekao.
    U 6 meseci 1 gol Jovica.
    Govorili smo da nema dovoljnu minutažu, evo poslednje dve utakmice odigrao po 80 minuta, pa su sada krivi saigrači jer su sebični.
    Uvek kriv neko drugi. Osvestimo se.
    (Žare, 13. januar 2020 19:46)

    # Link komentara

  43. Suština je da osim tu jednu sezonu u Eintrahtu nije pokazao ništa. Modrić gdi god da je igrao je bio top igrač. Dečko možda uspije, možda ne. Modrić je i te kako uspio i ovo uopće nije za usporedbu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (leptirica, 13. januar 2020 18:57) # Link komentara

    Pisu o cinjenici da je Jovic u odnosu na Modrica (u identicnoj kalendarskoj dobi) vec dosao do vrhunskog kluba, dok je Modric u istom periodu zivota orao po balkanskim livadama. Jasnije? Dakle, ne porede se kao fudbaleri, jer je svima jasno da je Modric bolji i uspesniji, vec govore periodu koji je bio potreban jednom i drugom kako bi dosli do vrhunskog kluba, a u tome Modric ne moze da se poredi sa Jovicem,zato sto je Jovicu bio potreban kraci period. Jednostavna stvar jeste u pitanju, a tvoja sustina je besmislena za temu koju su pokrenuli.
    Ovde svakakvi pisu....
    (RnR, 13. januar 2020 19:34)

    # Link komentara

  44. Ne ulazeci u to da li je ovo tocno ili ne, guglao sam, kao i svi ovog lika.
    Kakva super bizarna i opskurna karijera. Cijelo vrijeme se selio izmedju c,b i a sastava reala, u kojem je odigrao 21 mec u periodu 95-2001 (a vjerojatno je sve ulazio kao takticka rezerva ili igrao u kupu). Ostalo van reala su 2 posudbe, 98 tenerife i 2003 getafe, ukupno je van reala odigrao 8 meceva.
    U cijeloj karijeri ima 72 nastupa. :D
    Pa iz kojeg naftalina su ovog lika izvukli, boze mili...
    (Pijani zlotvor, 13. januar 2020 19:12)

    # Link komentara

  45. Jovic bi mogao imat karijeru kao Mateo Kovačić. Mahom klupa, poneki gol tu itamo, isključivo vrhunski klubovi, pregršt osvojenih trofeja, i love do krova.
    (Andrija, 13. januar 2020 18:58)

    # Link komentara

  46. Pišeš neistine, Modrić je za Zrinjski igrao sa 17 godina, sa 22 godine i 10 mjeseci je potpisao za Tottenham.
    (Marin, 13. januar 2020 17:18)

    Covek nije mislio bukvalno genije! Upravo to sto ti sam kazes, sa 22 je tek otisao sa hrvatskih livada u Totenhem, uz jedino jos iskustvo u Zrinjskom. Jovic sa 22 vec ima iza sebe Crvenu zvezdu, Benfiku, Ajntraht i sada Real. U tome je sustina.
    (Andrija, 13. januar 2020 17:48)

    Suština je da osim tu jednu sezonu u Eintrahtu nije pokazao ništa. Modrić gdi god da je igrao je bio top igrač. Dečko možda uspije, možda ne. Modrić je i te kako uspio i ovo uopće nije za usporedbu.
     (leptirica, 13. januar 2020 18:57)

    # Link komentara

  47. Dok god ne daje golove,kriticari poput Benita i ostalih isplivace na povrsinu i svojim jezikom bljuvati vatru svakodnevno!Prosto nece da cekaju jer je to "bolest" skojom se suceljavaju svi novodosli igraci u Realu.Bilo je to sa Mijatovicem,do nedavno Benzemom,traje sa Bejlom,Azard je povredjen i postedjen bar za sad.Preostao je Jovic a i on je stranac,doveden za poprilicnu svotu zar ne!?Sad uvidjam zasto je CR7 otisao,ni on "njima" nije valjao!?Njegovim odlaskom,sve se promenilo jer vise nije bilo igraca koji ce nadomestiti sve rupe u igri Reala!Na stranu to sto je Real tim a njegovi navijaci nestrpljivi jer ocekuju to odmah i od svakog pogotovo stranca koga su doveli!Godinama to tako radi Real,dovodeci najbolje na svetskom trzistu.Kad se svemu tome doda da je Real promenio taktiku,da sad istureni spic poput Jovica biva "zrtveno jagnje",jer je sam u spicu protiv 3-4 odbrambena igraca timova kojima je jedini cilj da sacuvaju sopstvenu mrezu stvar biva jasnija.Usput Real ima suvise "potrosaca lopte" u sredini i u toj igri okolo-naokolo sanse se mogu izbrojati na prste koje ima napadac!Sreca da ZiZu kao trener to zna i razume!Za sada je jovic pokriven njegovim strpljenjem i verom jer Jovic radi ono sto on zeli a Real usput pobedjuje,pa se pitam u cemu je problem!?CR7 je imao Benzemu,ponekad i Vaskeza uz sebe i bilo mu je lakse da iskaze svoj potencijal!Nas golgeter je usamljen i dobice otpatke koje bi trebalo da realizuje,a njih nema puno i tu je njegov najveci problem.
    (bmiles, 13. januar 2020 18:56)

    # Link komentara

  48. U jednom se slažem sa nekim komentarima a to je da Jović po meni ne grize dovoljno nema tu dovoljno agresije i želje. Verovatno to ima veze sa njegovim privatnim životom i sklonošću ka sponzorušama.
    S druge strane on realno nije ni imao dovoljno prilika da se prilagodi na način igre i saigrača ali i španskog fudbala u celini koji je svakako različit od nemačkog.
    Ali takođe kako ti stručnjaci što napadaju Jovića zaboravljaju na Azara koji je skoro duplo skuplji od Jovića a šta je on pokazao do sada a imao je sve moguće prilike i apsolutnu podršku Zidana.
    Takođe kako prošle godine ne videsmo nijednu kritiku na igre Krosa, Kazemira i Varana koji su imali katastrofalnu sezonu i igrali očajno a kritike su bile usmerene samo na Bejla koji je realno najbolji igrač Reala.
    (Johan, 13. januar 2020 18:53)

    # Link komentara

  49. Šta reći,prekodrinski cirkuzant!
    (selektor, 13. januar 2020 18:50)

    # Link komentara

  50. nije pružio nikakvu partiju jer danima razmišlja gde će devojku da izvede na doček
    (Ratko, 13. januar 2020 18:41)

    # Link komentara

  51. Dovedite Niku Kovača da trenira Real. Hercegovac je znao kako da mu prodre u tvrdu glavu.
    (Milan, 13. januar 2020 18:40)

    # Link komentara

  52. Ja sam gledao samo 1. poluvreme, pa se ograđujem, ali da sam mogao da uđem u tv da ga išamaram -toliko me nervira njegova nonšalantnost, lenjost, pa kao da je na zalasku karijere, i čeka da mu padne s neba. Umesto da juri na bekove, pa makar i ispao smešan, pokaže želju, on se sve nešto krije i, da prostite, guzelja, bez oštrine,borbe, faula, ideje, namere da nešto uradi.Zasad je iskreno rečeno -jadan.
    (Laki, 13. januar 2020 18:38)

    # Link komentara

  53. Dosta vise da mazu Jovica. Placen 60 miliona jedan gol. Hazard 120 miliona jedan gol i niko nista ne pise. Dobijao je vise sansi nego Jovic. Jeste se povredio ali je i Jovic bio povredjen. Gledaju sta je uradio protiv Atl. Madrida,protiv ekipe koja igra bunker. Daj Jovicu vise utakmica i stvori mu vise sansi kao u Ajntrahtu. Spanski mediji da crknu svi
    (Masina, 13. januar 2020 18:31)

    # Link komentara

  54. Klasicni smaraci.

    Pustite ga da igra a da ostali ne kukaju i krenuce ga.
    (Litbarski, 13. januar 2020 18:21)

    # Link komentara

  55. Razlika je samo u tome sto je Modric u Jovicevim godinama orao livade po Bosni u Zrinjskom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MojteDiRa, 13. januar 2020 13:28)

    Pišeš neistine, Modrić je za Zrinjski igrao sa 17 godina, sa 22 godine i 10 mjeseci je potpisao za Tottenham.
    (Marin, 13. januar 2020 17:18)

    # Link komentara
    Preporučujem (+32

    Svaka Modricu cast ali Totenhem za koji je on tada potpisao je bio 7-8 tim po snazi u PL.Mnogo manje pritiska i svega nego jedan Real.Inace Jovic moze da bude TOP igrac ako se otkaci od ovih sponzorusa i pocne da se koncetrise na fudbal...
    (XiDe, 13. januar 2020 18:18)

    # Link komentara

  56. Uzeo im je pare i boli ga uvo. Cinjenica je da je lik navikao da mu dodaju scaku loptu u peterac u Ajntrahtu i sad se gubi. On niti zna da doda, niti da ostavi drygom igracu loptu, niti zna da dribla. Zna to sto je radio u Ajntrahtu, da se namesti na nekih 5 metara od gola i sutne. Nine to lose, nije prvi napadac te vrste ali za Real mora i ostale stvari da zna.
    (Petar, 13. januar 2020 14:51)
    Au brate, ajde pogledaj opet ti te golove.
     (jashtaman, 13. januar 2020 18:06)

    # Link komentara

  57. @Kiklop
    Neverovatno je koliko si pogresnih stvari naveo, ali bukvalno je neverovatno.
    Spor? Ne ume da se krece? Nema tehniku?
    Cak je i sinoc pokazao sve suprotno od toga, ali nema veze...
    Decko u tri dodira primi tesku loptu, slomi kicmu dvojici odbrambenih igraca dva puta i za mm promasi gol. U tri dodira. Da li si svestan koliko je to tesko?
    Pre toga sa centra terena vuce loptu do peterca, maltene sa cetiri igraca na ledjima, pritom odbrambenih igraca Atletika.
    Ali to nije ni brzina, ni snalazljivost ni tehnika...
    80% vas ovde sto komentarise uopste nije ni gledalo utakmicu sinoc, garantujem.
    Najjaci su komentari "nezainteresovan",
    to tek nema smisla, ali svaka cast ljudi, stvarno svaka cast.
     (jashtaman, 13. januar 2020 18:04)

    # Link komentara

  58. Pokazatelj je da kad god je dobio sansu, iskoristio je.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Darija, 13. januar 2020 17:11)

    Kod Grofa ju je dobio šansu pa je nije iskoristio. A Grof valjda zna najbolje! Pa ne bi bio grof da ne zna.
    (Da prostite..., 13. januar 2020 18:03)

    # Link komentara

  59. Pišeš neistine, Modrić je za Zrinjski igrao sa 17 godina, sa 22 godine i 10 mjeseci je potpisao za Tottenham.
    (Marin, 13. januar 2020 17:18)

    Covek nije mislio bukvalno genije! Upravo to sto ti sam kazes, sa 22 je tek otisao sa hrvatskih livada u Totenhem, uz jedino jos iskustvo u Zrinjskom. Jovic sa 22 vec ima iza sebe Crvenu zvezdu, Benfiku, Ajntraht i sada Real. U tome je sustina.
     (Andrija, 13. januar 2020 17:48)

    # Link komentara

  60. Smejali su se tako i Modricu prvu god kad je dosao iz Totenhema ... pa posta jedan od glavnih igraca za dve do tri god. Polako samo
    (SubaBL,

    To nije tačno.
    Modric je propustio pripreme zbog navlačenja Totenhema i Reala, a pripreme su najvazniji deo pre sezone. Drugo, Modric je zbog priprema koje nije prosao trebao 3-4 meseca za prilagodbu (ne godinu dana kako ti kazes).
    U sezoni 2012./2013. kada je dosao u Real odigrao je 53 utakmice. Izbacio Man junajted golom i poceo da igra u kontinuitetu.
    Ni priblizno nije sedeo na klupi kao Jovic.
    Jovic je prosao kompletne pripreme plus imao je modrica u Realu za pomoc dok Modric nije imao nikoga i nije znao jezik. Ali ga je decko pricao vec za 2-3 meseca. To govori o razlici u mentalitetu ova 2 igraca zato je Modric postigao to sto jeste.
    Prestanimo da trazimo opravdanja i zivimo u lazi.
    Neko sa jednom odlicnom sezonom u prosecnom klubu Bundeslige nije garancija uspeha u Realu.
    (Crni, 13. januar 2020 17:26)

    # Link komentara

  61. Razlika je samo u tome sto je Modric u Jovicevim godinama orao livade po Bosni u Zrinjskom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MojteDiRa, 13. januar 2020 13:28)

    Pišeš neistine, Modrić je za Zrinjski igrao sa 17 godina, sa 22 godine i 10 mjeseci je potpisao za Tottenham.
    (Marin, 13. januar 2020 17:18)

    # Link komentara

  62. Real se ne odbija, odbijes ga jednom i cao zdravo, vise te nema kolko god bio dobar
    (MarkoSS, 13. januar 2020 17:15)

    # Link komentara

  63. Jovic je igrao ocajno za Benfiku. U Ajtrahtu prve godine solidan u drugoj odlican. Ko im je kriv sto su pozurili da ga kupe. Jedna dobra sezona nije pokazatelj.
    (Polidor, 13. januar 2020 12:38)

    Namerne lazi jedno autosoviniste. Istina je sledeca:
    Jovic u Benfici nije mogao da igra ni dobro ni lose jer nije ni igrao uopste, imao je samo 18 godina.
    U Ajntrahtu prve sezone dobio sansu pred kraj sezone koju je fantasticno iskoristio sa 8 golova!!!
    Druge sezone je prvi put u svojoj karijeri dobio veliku minutazu negde, eksplodirao je i napravio bum.
    Pokazatelj je da kad god je dobio sansu, iskoristio je.
     (Darija, 13. januar 2020 17:11)

    # Link komentara

  64. Kako je krenulo Jović će u Modrićevim godinama iste livade orati.
    (Tereza, 13. januar 2020 14:32)

    U tvojim pustim snovima samo. Ali nadaj se, hrani svoj zivot tim iluzijama.
     (Darija, 13. januar 2020 17:04)

    # Link komentara

  65. Treba shvatiti ozbiljno čoveka koji je imao takvu bogatu karijeru i toliko nastupa za Real Madrid, a usput je i svirao gitaru. Veliki Alvaro Benito, igračina koja bi zasenila Mesija i Ronalda da je malo mlađi.
     (milan010, 13. januar 2020 17:00)

    # Link komentara

  66. Inace je polako bio clan prvog tima, pa onda pretrpio 3 brutalne povrede, i taman kad se oporavio - saobracajka. Covjek je pretjerao malo u izjavi, ali Jovic je jedna od vecih prevara.
    (Blaugrana[CG], 13. januar 2020 16:49)

    Veca prevara od tvoje Milogore ne postoji na svijet.
     (Herceg Novi, 13. januar 2020 16:59)

    # Link komentara

  67. Jovic ima lose saigrace pa ne moze da dodje do izrazaja? A i ne gleda nazad...
    (12345, 13. januar 2020 16:58)

    # Link komentara

  68. Jovic nije trebalo da igra u Madridu u opste vec u neni jaci klub lige petice kako bi se razvio i pravog napadaca...
     (Stefan, 13. januar 2020 16:57)

    # Link komentara

  69. U Barsi su baš zadovoljni Jovićevim igrama!
     (Logično, 13. januar 2020 16:49)

    # Link komentara

  70. Alvaro Benito od 1995 do 2001 za Real igrao na 22 meča, pametnom dosta.
    (king, 13. januar 2020 12:11)

    Inace je polako bio clan prvog tima, pa onda pretrpio 3 brutalne povrede, i taman kad se oporavio - saobracajka. Covjek je pretjerao malo u izjavi, ali Jovic je jedna od vecih prevara.
     (Blaugrana[CG], 13. januar 2020 16:49)

    # Link komentara

  71. S ovakvim bojkotom nece uspeti, kad bi ga igraci ispoštovali samo malo bilo bi bolje, dzaba se on otvara i trazi loptu kad mu je niko ne daje, kros ga ne vidi nikad, rodrigo takodje, isko, svi sebicni, gledam juce minimum 10tak puta se otvara i ovi ga odjebu, ide lopta u krug do besvesti umesto ka njemu...
    (srbenda, 13. januar 2020 14:05)

    Verujem da ste jedan od retkih komentatora koji je zaista odgledao utakmice.
    (svaka čast, 13. januar 2020 16:40)

    # Link komentara

  72. Svako svog Lazara Markovica ima, nada/talenat bez pokrica :)

    Ok Perica nije ni ocekivao da igra u Realu, vec samo da udje u anale da je potpisao ugovor. Doduse i za njega je steta sto je proveo najbolji deo karijere na klupi. Ali verujem da Luka zeli da igra i najbolje bi bilo da sam trazi premestaj u "razvojnu ligu". Sto rece neko Albasete.

    Nikakvog zlonamernog bojkota od strane realovih fudbalera nema, ali on se lose otvara, ne gleda saigrace, dribling mu je slab tako da nema svrhe davati mu loptu u polju, a tesko da ume sam da se izbori za sut. Jedino da ga gadjaju kad je sam u glavu ili na nogu, ali takav fudbal se vise ne igra. Svi su manje ili vise neki allaroud igraci. Jeste ima nekad dobre momente, kada povremeno bljesne, ali za Real koji uvek ima cilj svake godine sva cetiri trofeja, apsolutno nedovoljno. Nije covek za najjaci klub na svetu i idemo dalje.
    (Levante, 13. januar 2020 16:37)

    # Link komentara

  73. Prve godine su svi novinari i strucnjaci u Spaniji govorili i pisali da je Luka Modric prevara od igraca!
    (Che, 13. januar 2020 15:09)

    Bas tako.
    Proglasen je za najgore pojacanje u primeri te godine.
    Ali, pruzena mu je sansa i on je to kasnije opravdao...
     (Njaah, 13. januar 2020 16:36)

    # Link komentara

  74. Ali ovi likovi iz Reala su dali 60 miliona evra za fudbalera koji ima jednu dobru sezonu u Bundes ligi.Pre toga su jedva ceklii da ga se otarase iz Benfike gde je par puta usao u igru, a vecinu vremena provodio u Benfici B i na dvadesetak utakmica u Benfivi B dao 2 gola.
    (Agent Jovica je genije, 13. januar 2020 16:27)

    # Link komentara

  75. У другом полувремену је био најбољи играл Реала. Чак је и наместио 100% шансу за Валвердеа. Ако Реалу не одговара, има клубова којима би био премија...
     (aco, 13. januar 2020 16:25)

    # Link komentara

  76. Alvaro Benito od 1995 do 2001 za Real igrao na 22 meča, pametnom dosta.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (king, 13. januar 2020 12:11)

    Nije odigrao toliko meceva jer je bio los igrac, nego mu je koleno otislo i od cega se nikad nije oporavio, a jos gore za njega je to sto je imao saobracajnu nesrecu nakon povrede kolena. Jovic je sam kriv jer je skroz nezainteresovan.
    (Ivan, 13. januar 2020 16:25)

    # Link komentara

  77. U prvom poluvremenu je bio los,nezainteresovan,sto se nikako ne sme dopustiti ali ni saigraci mu nisu hteli dodavati lopte kada je ocigledno trebalo,dok je u drugom poluvremenu bio jedan od najboljih igraca Reala i zasto to ne kaze bivsi igrac Reala.Ipak je ovo finale kupa,tvrda utakmica i nijedan igrac nije postigao gol tokom utakmice,tako da nije fer da proziva samo Jovica.
    (Realno, 13. januar 2020 16:10)

    # Link komentara

  78. Pa vi mislite da se njemu igra? Ostvario san srpskog fudbalera, maznuo vrh ribu, uzeo dosta love, oblaci uske i kratke farmerke, nosi široke kačkete, znači uspešan fudbaler. Kakvi golovi kakvi bakrači.
    (MilosBG, 13. januar 2020 16:09)

    # Link komentara

  79. Pa šta, kompetentniji je od tebe. I Nola komentariše tj hvali neki tamo Rusedski čije se izjave redovno prenose.
    (banjica, 13. januar 2020
    Rusedski je veliko ime u tenisu
     (zvezda, 13. januar 2020 16:08)

    # Link komentara

  80. Kod Jovica me jedino nervira to njegovo arogantno i nadmeno ponasanje. Stice covek utisak ko da je Ronaldo licno. Dok, s druge strane, pogledate onog Modrica koji je jedan od najboljih igraca na svetu poslednjih desetak godina, a izgleda kao da je sisao sa Stare planine u Madrid, pa mu sve fino, sve novo, srecan ko malo dete. Potpuno prirodan, nasmejan, skroman. To je prava stvar.
     (Mikii, 13. januar 2020 16:07)

    # Link komentara

  81. Svi mozemo lupetati i onako i ovako, decku treba kontinuitet od nekoliko meceva, bar sedam-osam pa nakon toga mozemo sagledati njegove sposobnosti i umece, bar malo. No, ovaj tekst je pisao neko ko nije Zvezdas.
     (Dragan, 13. januar 2020 16:05)

    # Link komentara

  82. Perica Ognjenović
    (Komšija Rade, 13. januar 2020 16:04)

    # Link komentara

  83. Gde je sofi? Saće da ostavi luku, uvukla se u redove reala
    (alfred iz irana, 13. januar 2020 15:59)

    # Link komentara

  84. Ne znam zasto je problem biti realan i reci da decko prosto nije top svetska klasa. Nije nivo za jedan Real. Ne krasi ga neka brzina, cak sta vise spor je, trom.. Prosecna tehnika i dribling, prosecan sut, kretanje ispod proseka, zavrsnica takodje nista vise nego prosecna.. U reprezentaciji je odigrao katastrofalno onaj euro za mlade. Za seniore nista jos nije pokazao, cak se i neprofesionalno odnosi prema nacionalnom dresu. Pokupio slavu i lovu i ocigledno ga vise nista ne zanima osim nasih starleta i hostesa.. Ne trudi se dovoljno da nadomesti nedostatak talenta. Cigan sam, ali sam prosto realan. Ovakvi, tj velika vecina trenutno nam ne trrba u reprezentaciji. Nije on jedini slucaj.1 gol u 6 meseci? O cemu mi pricamo.Kakvo bojkotavanje u sl.Pa cak i da jeste to slucaj, verovatno imaju saigraci itekako razloga da mu ne daju dovoljno lopti.S njim su svakodnevno na treninzima,vide koliko (ne)moze i jos kad dodamo povlacenje po terenu kao prebijena macka, i ne cudi onda ako ga cak u jednu ruku i bojkotuju.Mlad,zdrav,pun snage, dosao igrati za najveci klub na svetu i umesto da leti terenom, da prsti u svakom duelu, on se ponasa kao da ga neko tera puskom da igra. Ni kvalitet a ni voljni momenat mu nije na nivou reala. Napravio je gresku odlaskom dole ako gledamo iskljucivo sportske motive. U manjem klubi bi verovatno vise napredovao.Ovo su sve cinjenice, nisam nikakav hejter i sl. Ako nesto ne valja, onda ne valja brate. I kako smo mi kompetentni da komentarisemo a ovaj lik ne?
    (Kiklop, 13. januar 2020 15:59)

    # Link komentara

  85. Najprecjenjenji igrac u istoriji
    (rogerthebest, 13. januar 2020 15:59)

    # Link komentara

  86. Pa šta, kompetentniji je od tebe. I Nola komentariše tj hvali neki tamo Rusedski čije se izjave redovno prenose.
    (banjica, 13. januar 2020 15:08)
    Od mene da ali nije kompetentan da komentariše da li bi dao Joviću minute ili ne, jer navedeni već ima bolju karijeru od njega, iako je tek počela. Dobar si primer naveo i za Đokovića ali primer kojim si potvrdio moju tvrdnju.
     (svejedno je, 13. januar 2020 15:58)

    # Link komentara

  87. Hahahaha..
     (bh, 13. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  88. Otjerati ga .... miljama daleko...
     (bh, 13. januar 2020 15:52)

    # Link komentara

  89. Ali ce igrati , eto ti kontra.
    (Daki, 13. januar 2020 15:49)

    # Link komentara

  90. Jovic je vec legenda
     (Sasa, 13. januar 2020 15:46)

    # Link komentara

  91. Kako se Real tako prevario da da tolike pare za Jovića? Kavi su to skauti?
    Obruka se Jović kao nijedan naš futbaler!
     (stanislav, 13. januar 2020 15:45)

    # Link komentara

  92. U Albasete na kaljenje.
    (ikpeba, 13. januar 2020 15:31)

    # Link komentara

  93. Luka ni kao petlic ni kasnije nije imao radne navike,izuzetno lenj igrac.
     (Coki, 13. januar 2020 15:30)

    # Link komentara

  94. Pati molim te kao na 17 mečeva upisao gol i asistenciju, a ne piše da je na 99% mečeva ulazio u 82min..
     (., 13. januar 2020 15:28)

    # Link komentara

  95. Na stranu sve,dobar je igrac,uostalom,sigurno ga jedan Real ne bi uzeo da nisu videli nesto u njemu,ali pritisak je prevelik i ocekivanja su ogromna,iskreno preći negde u manju sredinu biti glavni igrač,gde ce se sve vrteti oko tebe,kao recimo sto je bio u Frankfurtu i cao,mani Reala i veci su propadali tamo.
     (Miroslav., 13. januar 2020 15:24)

    # Link komentara

  96. I ne treba, jer se ne trudi dovoljno.
     (miroslav, 13. januar 2020 15:14)

    # Link komentara

  97. U al ste ga motivisali....
     (Kole, 13. januar 2020 15:10)

    # Link komentara

  98. luka ima 22, a realu igraju klinici koji imaju po 18 godina.


    luka nije balavac nego odrastao covek
     (kola, 13. januar 2020 15:10)

    # Link komentara

  99. Prve godine su svi novinari i strucnjaci u Spaniji govorili i pisali da je Luka Modric prevara od igraca!
     (Che, 13. januar 2020 15:09)

    # Link komentara

  100. Komentar čoveka koji je za 7 godina u Real Madridu odigrao 22 meča i postigao 2 gola! Jović će već ove sezone biti bolji od njega, postajete tabloidni medij, prenosi se bilo šta samo da se ostavi sto više komentara. Komentar navedenog je bitan koliko i njegova karijera u Realu, bez guglanja niko ne bi ni znao da je igrao tamo, možda njegova porodica, eventualno.
    (svejedno je, 13. januar 2020 14:44)

    Pa šta, kompetentniji je od tebe. I Nola komentariše tj hvali neki tamo Rusedski čije se izjave redovno prenose.
    (banjica, 13. januar 2020 15:08)

    # Link komentara

  101. prolazno vrijeme novog modrića je da s 22 bude najbolji igrač reprezentacije i idealnom timu eura a ne neki klubovi di kose travu
    (suso, 13. januar 2020 15:08)

    # Link komentara

  102. Alvaro Benito od 1995 do 2001 za Real igrao na 22 meča, pametnom dosta.
    (king, 13. januar 2020 12:11)

    Tipican srpski komentar, i dobije najvise pluseve!
    (Ad Hominem, 13. januar 2020 14:36)

    Tipičan autošovinista.
    Rečena je istina.
    Neko ko je za 7 godina odigrao dvadesetak utakmica u Realu, daje sebi za pravo da komentariše ko je igrač za Real a ko ne.
    Azar, igrač od koga se mnogo očekivalo pre povrede nije pokazao apsolutno ništa, nevidljiv je, pa se opet ne dovodi u pitanje njegovo mesto u Realu...
    Kako će Luka da vam zapuši usta...
     (Njaah, 13. januar 2020 15:02)

    # Link komentara

  103. Ne brini Perice, bićeš ti uskoro najbolji strelac Salcburga. Draćeš Rapid i Lask samo tako! hahahahaaaaaa
    (banjica, 13. januar 2020 14:57)

    # Link komentara

  104. Nije ni do sad igrao.
    (Pan, 13. januar 2020 14:55)

    # Link komentara

  105. Ima 20 godina. Ako su videli potencijal treba da ga istrpe, ovih par utakmica sto je igrao nije dovoljno da bi se davali ovakvi komentari.
    (Mare, 13. januar 2020 14:54)

    # Link komentara

  106. Uhvatio se onom sponzorusom koja je bila sa pola reprezentacije
     (Hanis, 13. januar 2020 14:53)

    # Link komentara

  107. Uzeo im je pare i boli ga uvo. Cinjenica je da je lik navikao da mu dodaju scaku loptu u peterac u Ajntrahtu i sad se gubi. On niti zna da doda, niti da ostavi drygom igracu loptu, niti zna da dribla. Zna to sto je radio u Ajntrahtu, da se namesti na nekih 5 metara od gola i sutne. Nine to lose, nije prvi napadac te vrste ali za Real mora i ostale stvari da zna.
    (Petar, 13. januar 2020 14:51)

    # Link komentara

  108. Luka namesti sansu Valvederu da sa peterca samo ubaci loptubu gol....i ovaj upropasti priliku.
    Da bi igrao dobro, moras imati minute. Nova sredina, nova zemlja, novi jezik, klinac od dvaes i jednu i sad ocekujete da udje u igru i zabije 3 komada.
    Smesno.
    Daj mu 5-6 meceva u kontinuitetu i onda ce se pokazati da li vredi ili ne.
    (Vanja LFC, 13. januar 2020 14:48)

    # Link komentara

  109. Bayern polu kontre i kontre?? Protiv Bayerna se Niki ne brani?? Otvorena igra??? Svašta!!!!
    (Igor, 13. januar 2020 13:35)

    pa ok ,protiv zvezde su igrali napadacki.:d

    a kad uplatis kablovsku,gledaces bajern u bundes ligi kad po 10 min ne prelaze centar ili kad ga ajntraht zgazi sa 5-1..pa borusija,leverkuzen...
     (belgrado, 13. januar 2020 14:47)

    # Link komentara

  110. Komentar čoveka koji je za 7 godina u Real Madridu odigrao 22 meča i postigao 2 gola! Jović će već ove sezone biti bolji od njega, postajete tabloidni medij, prenosi se bilo šta samo da se ostavi sto više komentara. Komentar navedenog je bitan koliko i njegova karijera u Realu, bez guglanja niko ne bi ni znao da je igrao tamo, možda njegova porodica, eventualno.
     (svejedno je, 13. januar 2020 14:44)

    # Link komentara

  111. Tankoza!
     (Posmatrač, 13. januar 2020 14:43)

    # Link komentara

  112. Obicno u Srbiji mozemo da citamo placene tekstove od strane menadzera ili novinara koji se uvlace pa pisu hvalospeve o sportistima. Jedino je ovaj covek na stubu izrugivanja u svim medijima od kako je krocio u Real. Izgleda da je nokoga to posebno zabolelo i ozbiljno naskodilo pa se desava sportski linc nad ovim deckom. Kad se samo setim poslednjeg velikog ludila oko Milinkovic Savica koji je mozda i losije cak igrao u nekom Laciju, a pisani su hvalospevi. Voleo bi da znam ko je taj koga je ovaj decko toliko nasekirao.
    (Srpska bolest, 13. januar 2020 12:58)

    Slažem se u svemu osim u delu oko Sergeja. O njemu jesu pisani hvalospevi, ali onda kad je zaista briljirao u Laciju i nakon sezone ušao u idelanu postavu lige. Inače je dečko izložen istoj medijskoj hajci i zlobi kao i Luka Jović. Kod Sergeja samo nedostaje neka starleta za ove što vole da poturaju nos u tuđe krevete i privatne živote.
    (jhkjhjkhj, 13. januar 2020 14:42)

    # Link komentara

  113. Jovic najgori igrac na terenu. 17 utakmica jedan gol i asistencija. Lose za momka od 60 miliona. Po meni bi bilo najbolje da ode u Chelsea, Arsenal, Man Utd ka sta sam i napisa na dan njegovog transfera i dobija brdo minusa. Kvalitetan, fizicki jak i tehnicki potkovan igrac i triba mu liga ka sta je Premier liga da sazrije pa ako prikaze igre iz Frankfurta onda ide u Real, Barcu, Bayern, Liverpool. Real ne trpi losu igru( a imaju i pravo jer daju ogromne novce za igrace) i mnogo vece igracine i bolje igracine od Jovica su propadale u Realu. Uostalom da nije Niko Kovac bija trener Frankfurta Jovic bi puno prije otisa u Real i tamo propa. Nazalost ljudi u svim utakmicama koje je Jovic igra je bija proglasen za najgoreg ili top 3 najgora. Vi cete se sad ljutit ali to je cinjenica. Neka ide tamo di ce igrat 90 min i sazrivat jer je to najbitnije za jednog igraca. Pozz
    (Imotep, 13. januar 2020 14:42)

    # Link komentara

  114. Istina je uvek jedna i uvek nekoga boli, a to je da je Modric klasa, a Jovic taraba. Prevara decenije. Pozdrav
     (moralni gmizavac, 13. januar 2020 14:37)

    # Link komentara

  115. Alvaro Benito od 1995 do 2001 za Real igrao na 22 meča, pametnom dosta.
    (king, 13. januar 2020 12:11)

    Tipican srpski komentar, i dobije najvise pluseve!
    (Ad Hominem, 13. januar 2020 14:36)

    # Link komentara

  116. al zato sofiju razbija po snizenoj ceni za veliku kolicinu.
     (gacmann, 13. januar 2020 14:33)

    # Link komentara

  117. Razlika je samo u tome sto je Modric u Jovicevim godinama orao livade po Bosni u Zrinjskom.
    (MojteDiRa, 13. januar 2020 13:28)

    Kako je krenulo Jović će u Modrićevim godinama iste livade orati.
    (Tereza, 13. januar 2020 14:32)

    # Link komentara

  118. Velika je razlika između Modrića i Jovića, a najviše u mentalitetu i borbenosti.
    (MiRa, 13. januar 2020 12:51)

    Razlika je samo u tome sto je Modric u Jovicevim godinama orao livade po Bosni u Zrinjskom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MojteDiRa,

    Opet laži i frustracije na djelu.
    Modric je sa 22 imao vec 6 osvojenih trofeja, i prešao je u Tottenham. Sinoc je s Realom osvojio 22.trofej u karijeri. Nositelj igre Viceprvaka Svijeta, Najbolji igrac na svijetu 2018., i ima individualnih priznanja vise nego je Jovic golova dao u cijelom svom zivotu.
    Zato decko ne brkaj babe i žabe. Usporedba talenta s jednim od najvecih veznjaka Planete je čisti kompleks manje vrijednosti.
    (Tata mata, 13. januar 2020 14:32)

    # Link komentara

  119. Koliko dana ce trebati sofiji da nadje novog ,,decka'' kada Luka na leto ode iz reala? + više od 7 - manje od 7
    (Sstrelac, 13. januar 2020 14:27)

    # Link komentara

  120. Ima meata u Macvi.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 13. januar 2020 14:25)

    # Link komentara

  121. Vezara.... jeste naš ali Real traži gotov proizvod a to ti nisi. Šic iz Reala. Bundesliga ti treba. Verstehen!?
    (made in Serbia, 13. januar 2020 14:24)

    # Link komentara

  122. Jest ovaj komentator bezvezan. Ali Luka se stvarno treba ili hitno mijenjati ili ući odma dogodine u farmu kao Đani da džaba ne gubi vreme. Luka pozdrav od DELIJE koji te savetuje ko sina, mani se tih sponzoruša.
     (Banjalučanin, 13. januar 2020 14:17)

    # Link komentara

  123. Normalno kad je dekoncentrisan, u glavi mu starlete.
    (filip, 13. januar 2020 14:11)

    # Link komentara

  124. Auu izgleda da na ovim prostorima više nema fudbalera sve sami manekeni i starletani.
     (XXL, 13. januar 2020 14:09)

    # Link komentara

  125. S ovakvim bojkotom nece uspeti, kad bi ga igraci ispoštovali samo malo bilo bi bolje, dzaba se on otvara i trazi loptu kad mu je niko ne daje, kros ga ne vidi nikad, rodrigo takodje, isko, svi sebicni, gledam juce minimum 10tak puta se otvara i ovi ga odjebu, ide lopta u krug do besvesti umesto ka njemu...
     (srbenda, 13. januar 2020 14:05)

    # Link komentara

  126. Rekao igrac koji je za 6 sezona zabelezio 22 nastupa. Nebitan lik. Sigurno vise od ovog pajsera znaju Kross i Zidane, koji svaki dan treniraju sa Jovicem. Ljudi,i da je svaku utakmicu kad je usao postigao gol,isto bi bilo,Benzema je prvi spic,igrac svetske klase. Sledeca sezona je Lukina. Nek ove sezone da bar 4-5 golova zbog samopouzdanja i cisto da ove tastatura strucnjake koje lopta nije pogodila ni na odmoru u skolskom dvoristu.
    (Optimus, 13. januar 2020 14:02)

    # Link komentara

  127. Real je u ovom trenutku previše za njega....mlad je, možda je trebao prvo u neki slabiji klub na pozajmicu (tipa Viljareal, Hetafe), da se navikne na Španski fudbal, pa od sledeće sezone da bude u Realu.
    PS. Imaš 22 godine, već igraš za jedan od najboljih klubova na svetu, pri tom imaš šta pozeliš (pare, kola, manekenke...), logično da nema motiva.
    (Miloš V, 13. januar 2020 14:00)

    # Link komentara

  128. mene fascinira nhegova nezainteresiranost za prilagodbom...inace, vas srbe kad sretnem djelujete pomalo autisticno, kao neki opasni tipovi..mos mislit
    (srbijanski kauchosi, 13. januar 2020 12:

    Pokazali smo vam vec jednom koliko smo jaki kada smo dosli do zagreba. Jos uvek kukate zvog toga, tako da idi na jutarnji i tamo seri.
     (ls, 13. januar 2020 14:00)

    # Link komentara

  129. Da je ovako nesto izjavio jedan Raul,jedan Morijentes ili jedan Ugo Sancez na primer onda bi imalo tezinu.Posto je ovo izjavio neki anonimus koji je za 7 godina boravka u Real Madridu kao igrac sredine terena odigrao 21 mec i dao 2 gola,pritom karijeru bio prinudjen da zavrsi u 27-oj godini jer je sve ukupno do tada skupio 50-ak meceva u svim klubovima u kojima je igrao te je bilo jasno da nije za vrhunski fudbal,onda je jasno da ovaj amater zeljna malo paznje i da njegovi reci imaju tezinu koliko i moga komsije Pere Limara ispred lokalnog dragstora.
    (Fudbaloman, 13. januar 2020 13:59)

    # Link komentara

  130. Koji su ovo mrmoti, docepaju se love, par manekenkica se zalepi za njih, izgube glavu, a kad skontaju da je karijera u kanalu, tad vec bude kasno.
    (qpus, 13. januar 2020 13:57)

    # Link komentara

  131. što ste bre taki......zaboraviste kako je sam doveo Srbiju U-21 do uspeha na EP!!
    (deniro, 13. januar 2020 13:55)

    # Link komentara

  132. (Mihajlo, 13. januar 2020 12:38)

    Samo da vedžbaju penali a koji numedu, da nauču da padaju, da se strovaljuju ako treba. I za cigani - dosta!
     (svezdaški javnos, 13. januar 2020 13:51)

    # Link komentara

  133. Sofija Milosevic reprezentavtivka ?
    (pazarac, 13. januar 2020 13:48)

    # Link komentara

  134. Pustite Real. Nego sta se desava sa Sofijom Milosevic?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (katalonac, 13. januar 2020 12:42)

    Dešava joj se, dešava.
    (Iggy, 13. januar 2020 13:44)

    # Link komentara

  135. za 60 000 000 eurova sta su ocekivali , da daje na svakoj po 3,4 gola ? Ako to hoce trebaju da dovedu za 100 000 000 evrova i Segeja iz Lacija i da ih upare . Kezmane lajkuj me ;)
     (kladzom do bola, 13. januar 2020 13:44)

    # Link komentara

  136. on ti je kao igrac shefilda
    za mali klub zivotinja
    za veliki nije
     (Jamie Vardy, 13. januar 2020 13:44)

    # Link komentara

  137. Mislim nasao ko da nesto kaze pa Jovic vec sada ima vise utakmica u Realu od ovog.
     (Tool Pneuma, 13. januar 2020 13:43)

    # Link komentara

  138. problem je sto je statican fudbaler,stoji i ceka a to u realu ne vole.
     (neko, 13. januar 2020 13:38)

    # Link komentara

  139. Kao što sam sinoć napisao, samo je jedan kraljevski Luka. Modrić
    (Ivan, 13. januar 2020 13:38)

    # Link komentara

  140. nije real za njega!
    trebao je on u bajern na predje.
    njemu lezi brza igra,polu kontre,kontre...
    protiv reala svi igraju bunker sa 7 pozadi i on tu ne funkcionise.
    pod hitno u nemacku ili englesku..
    kompletan spic,ali ne za barsu,real...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (belgrado, 13. januar 2020 13:01)

    Bayern polu kontre i kontre?? Protiv Bayerna se Niki ne brani?? Otvorena igra??? Svašta!!!!
    (Igor, 13. januar 2020 13:35)

    # Link komentara

  141. @(belgrado, 13. januar 2020 13:01)
    ali nije u pitanju liga...mogao bi on da igra i u primeri , ali u nekom timu gde bi imao vise sansi, gde bi bio prvi spic, a u Realu on nema sanse, a i Real je previse za njega, Ajntraht je prosto drugi svet , mogao je da ostane u Nemackoj, Herta ili Salke bi se radovali da ga vide u ekipi...Bajern...ne znam, oni su skroz promenili tim renoviraju se....imaju privremenog trenera... u svakom slucaju Jovicu je bolje da ode iz Reala, mlad je on, ali i dovoljno iskusan, da bi samo zbog para sedeo negde na klupi.
    (Sigurd, 13. januar 2020 13:35)

    # Link komentara

  142. (bre, 13. januar 2020 12:32), šta onda reći za predhodnu utakmicu sa Valenciom, Real dao tri gola a on opet nijedan?
    (sinny Boy, 13. januar 2020 13:32)

    # Link komentara

  143. Kakvo ispiranje mozga sa Jovicem.. ovo je gore nego Novak i Jokara zajedno! Cas clanak kako je dobar cas kako je ocajan! Ne mogu viseeee....
    (Otac Makarije, 13. januar 2020 12:27)

    Pa da, ali Novak i Jokić su uspešni priznati igrači u svom sportu, Jović igra loše.
    (Kole, 13. januar 2020 13:31)

    # Link komentara

  144. To je igrač kome Terzić nije dao da igra za mlade na svetskom prvenstvu za mlade, koje smo i osvojili. U Frankvurtu svi igraju za sve, u Realu je drugačije...
    (Deki, 13. januar 2020 13:30)

    # Link komentara

  145. Velika je razlika između Modrića i Jovića, a najviše u mentalitetu i borbenosti.
    (MiRa, 13. januar 2020 12:51)

    Razlika je samo u tome sto je Modric u Jovicevim godinama orao livade po Bosni u Zrinjskom.
     (MojteDiRa, 13. januar 2020 13:28)

    # Link komentara

  146. Jovic je igrao ocajno za Benfiku. U Ajtrahtu prve godine solidan u drugoj odlican. Ko im je kriv sto su pozurili da ga kupe. Jedna dobra sezona nije pokazatelj.
    (Polidor, 13. januar 2020 12:38)

    On je u Benfici bio premlad. Imao je 18, 19 godina i nije mu pružana šansa. Budi malo realan, a ne toliko zloban. Njegov učinak pre Reala treba posmatrati imajući u vidu njegove godine. U prvoj sezoni u Ajtrahtu je takođe čekao šansu sa klupe. Po statistici je počeo 9 mečeva, dao 8 golova, odnosno gol na svakih 116 minuta. Nijedan 20-togodišnjak nije imao bolji učinak u Bundesligi te sezone. Da mu je šansa više pružana verovatno bi imao blistavu sezonu kao i prethodnu.
    U sezonu 2018-2019 je u Ligi Evrope i Bundesligi dao 27 golova. U Bundesligi gol na svakih 133 minuta,a u Ligi Evrope gol na svakih 95 minuta. Poređenja radi, Benzema prošle sezone, uigran i uklopljen u tim, gol na svakih 141 minut, Levandovski gol na svakih 134 minuta, Ronaldo gol na svakih 128 minuta...
    (stat, 13. januar 2020 13:27)

    # Link komentara

  147. Bio je OK juce. Ipak je to Atletiko tu je uvek 0:0 nema tu mnogo prostora. Lepo je juce par puta pokusao sam da se izgradi. Ovo lupeta neki nebitan lik kao i uvek. Nahvalili su ga u madridu kako se trudio.
     (4k4.Dex, 13. januar 2020 13:25)

    # Link komentara

  148. Ne ulazim u pricu oko Jovica i Reala,jer vrlo slabo gledam,skoro uopste,pa da ne pricam bez pokrica da li on jeste za Real ili nije. Meni se tu cini da nije problem u fudbalu u Realu vec u necem drugom oko Reala i sa Jovicem licno.

    Ali,ljudi, ovaj Benito (ako ga se iko seca,ja jedva nesto kao kroz maglu) je kao da za misljenje pitate npr. Trisovica (Zvezda) ili Predraga Luku (Partizan).
    (Slobodni Klikeri, 13. januar 2020 13:24)

    # Link komentara

  149. Alvaro Benito je toliko poznata figura u fudbalu da mu na Wikipediji stoji slika sa gitarom.
     (hahaha, 13. januar 2020 13:21)

    # Link komentara

  150. U pravu je ovaj lik 100 posto.Uvek sam na strani naših ljudi ali Jović izgleda užasno u Realu,nezainteresovano i bezvoljno.Bolje da uci španski jezik,umesto što troši vreme na one parazite iz Srbije koje je doveo u Madrid da žive kod njega.Imam utisak da on kao da nije svestan kakvu je šansu i privilegiju dobio.Poredjenja sa Modricem...Modric jeste imao tezak početak u Realu ali je pre toga imao sjajne sezone u Totenhemu,i već je bio nosilac hrvatske reprezentacije,zato su ga i čekali jer su znali da će kvalitet isplivati kad tad.Jović ima jednu dobru sezonu u svojoj karijeri.Real ga sigurno neće čekati kao Modrica.Možda se Jović zadovoljio sa ovim sto ima sada,milioni,sponzoruse,izlasci...
     (roten, 13. januar 2020 13:17)

    # Link komentara

  151. decko se zaljubio,pustite ga da uziva
    (Limeni, 13. januar 2020 13:17)

    # Link komentara

  152. I kao što rekoh letos: Perica.
     (nikad u taxi, 13. januar 2020 13:15)

    # Link komentara

  153. Stavimo to ovako: Srbin postigao najskuplji go na svetu!
    Neka mu je sa srecom u nekom drugom klubu i da vrati staru formu, to mu zelim!
    (Lemi, 13. januar 2020 13:14)

    # Link komentara

  154. Alvaro Benito od 1995 do 2001 za Real igrao na 22 meča, pametnom dosta.
    (king, 13. januar 2020 12:11)
    Opet je igrao više od tebe a ti ga učiš pameti, svašta ćemo ovde pročitati
     (lala, 13. januar 2020 13:13)

    # Link komentara

  155. Decko je nazalost zavrsio profi karijeru,kao i Zivkovic.Sad moze ladno da se ljubi 2 minuta bez prestanka sa starletom.
     (nik sloter, 13. januar 2020 13:11)

    # Link komentara

  156. @ Hoces iskreno. Ne trpi mlade igrace. Pa nece biti. A Valverde, a Vinisijus, a Asensio, a Raul dete kluba, a Guti,dovodi naravno i zvezde i starije ali nece biti da ne daje sansu mladim igracima,,nista razlicito i sto jije vidjeno kod drugih top klubova
     (legolas, 13. januar 2020 13:09)

    # Link komentara

  157. Luka Jović je Predrag Spasić ovog doba.
    (Milisav, 13. januar 2020 13:06)

    # Link komentara

  158. Mislim da mu je bolje da se vrati u Zvezdu. Sad je tu Deki, gradi se ekipa a i takva liga mu je plafon.
     (Scania 164l 580v, 13. januar 2020 13:04)

    # Link komentara

  159. Ma sta ga briga. Jurice starlete po klubovima i splavovima to mu bas dobro ide.
     (Bojša, 13. januar 2020 13:03)

    # Link komentara

  160. Kada je igrao za našu mladu reprezentaciju od onda je sve jasno.Bio bi dobar za natezanje konopca.
     (Boris, 13. januar 2020 13:02)

    # Link komentara

  161. nije real za njega!
    trebao je on u bajern na predje.
    njemu lezi brza igra,polu kontre,kontre...
    protiv reala svi igraju bunker sa 7 pozadi i on tu ne funkcionise.
    pod hitno u nemacku ili englesku..
    kompletan spic,ali ne za barsu,real...
     (belgrado, 13. januar 2020 13:01)

    # Link komentara

  162. Rekoh jos letos prevara od igraca. Ko Perica Ognjenovic i onaj jedan bosanac sto su dva najveca promasaja Reala. Cuka za 2-3 godine. Nema tu igre kad lomi Sofi svaku vece.
    (Apis, 13. januar 2020 12:58)

    # Link komentara

  163. Obicno u Srbiji mozemo da citamo placene tekstove od strane menadzera ili novinara koji se uvlace pa pisu hvalospeve o sportistima. Jedino je ovaj covek na stubu izrugivanja u svim medijima od kako je krocio u Real. Izgleda da je nokoga to posebno zabolelo i ozbiljno naskodilo pa se desava sportski linc nad ovim deckom. Kad se samo setim poslednjeg velikog ludila oko Milinkovic Savica koji je mozda i losije cak igrao u nekom Laciju, a pisani su hvalospevi. Voleo bi da znam ko je taj koga je ovaj decko toliko nasekirao.
    (Srpska bolest, 13. januar 2020 12:58)

    # Link komentara

  164. mene fascinira nhegova nezainteresiranost za prilagodbom...inace, vas srbe kad sretnem djelujete pomalo autisticno, kao neki opasni tipovi..mos mislit
    (srbijanski kauchosi, 13. januar 2020 12:02)

    mene fascinira kako hrvatijanci opstaju, prirodan ste fenomen, postojite a mozga nemate
     (hrvatijanski glineni golubovi, 13. januar 2020 12:54)

    # Link komentara

  165. Smejali su se tako i Modricu prvu god kad je dosao iz Totenhema ... pa posta jedan od glavnih igraca za dve do tri god. Polako samo
    (SubaBL, 13. januar 2020 12:37)

    Velika je razlika između Modrića i Jovića, a najviše u mentalitetu i borbenosti.
     (MiRa, 13. januar 2020 12:51)

    # Link komentara

  166. (Mihajlo, 13. januar 2020 12:38)
    Ono kad se razumes u fudbal kao Mara....
    (Destroyer, 13. januar 2020 12:50)

    # Link komentara

  167. Za 83 minuta na terenu imao je 24 kontakta sa loptom. Sve givori koliko se trudi, a ja to givirim od trenutka kad se je počelo oisati o prelasku u Real. Nije on za velike klubove, može on u Javoru, Radniku, Napredku, Voždovcu i sl.
     (MiRa, 13. januar 2020 12:49)

    # Link komentara

  168. Jedna zanimljivost. Dal neko pamti ovoga u Realu i njegova epohalna dostignuća u 22 utakmice za 6 sezona.
    (Nenad, 13. januar 2020 12:44)

    # Link komentara

  169. Jovic je nabolji na svetu, CIA i Vatikan ne daju!
    (bot, 13. januar 2020 12:43)

    # Link komentara

  170. Apsolutno tacno.Decko je izgubljen na terenu. Dobar je za Ajntraht,Everton,Lacio itd
    Nikako za klubove Barsu Real Bajern Atletiko Liverpul City itd
    Mozda bi se u Bajern bolje snasao. Sad je gotovo
     (Oliver Kosta, 13. januar 2020 12:43)

    # Link komentara

  171. Pustite Real. Nego sta se desava sa Sofijom Milosevic?
     (katalonac, 13. januar 2020 12:42)

    # Link komentara

  172. ..po mišljenju alvara benita. inače jako bitna figura u istoriji reala, odigrao je na poziciji levog krila 21 utakmicu i dao 2 gola za 7 godina "igranja" za prvi tim reala. luka je odigrao više takmičarskih utakmica do svoje 22. godine nego ovaj tip u čitavoj karijeri.
    (nebitno, 13. januar 2020 12:40)

    # Link komentara

  173. Niti oni njemu pruzaju pravu sansu, niti on ima neku zelju da se dokaze...
     (shone0709, 13. januar 2020 12:40)

    # Link komentara

  174. Šteta za onaj jedan gol što je dao,nadao sam se da će biti veći promašaj od Spasića i Perice
    (Joka i Jeka, 13. januar 2020 12:39)

    # Link komentara

  175. Upropasti ga Sofija, gde je lova tu je i ona, kad ostane bez love, otići će ona. Ali će biti kasno za njega.
     (duško Petrović, 13. januar 2020 12:39)

    # Link komentara

  176. Darko Pančev broj 2
     (andrija, 13. januar 2020 12:39)

    # Link komentara

  177. Jovic je igrao ocajno za Benfiku. U Ajtrahtu prve godine solidan u drugoj odlican. Ko im je kriv sto su pozurili da ga kupe. Jedna dobra sezona nije pokazatelj.
     (Polidor, 13. januar 2020 12:38)

    # Link komentara

  178. Evo ideje, vraćamo bivše igrače u Zvezdu na leto!

    Rajkovic golman REMS
    Dmitrovic golman EIBAR

    Odbrana
    Maksimovic Napoli
    Spajic Krasnodar
    Jovanovic Bordo
    Mladenovic Legija
    Terzic Fiorentina
    Tosic Dusko Gvangzu

    Sredina terena
    Grujic Herta
    Maksimovic Hetafe
    Milivojevic K.Palas
    Racic Famalikao
    Lazovic Verona
    Radonjic Marsej
    Ristic Monpelje
    Luka Ilic Breda
    Ivan Ilic Breda
    Marin Al Ahli
    Luka Adzic Anderleht
    Katai LA Galaksi

    Napad

    Jovic Real Madrid
    Joveljic Ajntraht
    Despotovic Ordabaši

    Napred Zvezda i živela Srbija!
     (Mihajlo, 13. januar 2020 12:38)

    # Link komentara

  179. Smejali su se tako i Modricu prvu god kad je dosao iz Totenhema ... pa posta jedan od glavnih igraca za dve do tri god. Polako samo
    (SubaBL, 13. januar 2020 12:37)

    # Link komentara

  180. @srbijanski kauchosi Vidiš, totalno drugačije mišljenje imaju purgerke kojih je pun BG svaki vikend.
     (Милош, 13. januar 2020 12:35)

    # Link komentara

  181. Videcete kako ce igrati u sledecem klubu ako ga Real najuri. Decko je strasan igrac, samo u Realu ne rade sa njim na pravi nacin.
    (gunners, 13. januar 2020 12:34)

    # Link komentara

  182. Svidjalo se to nekom ili ne, Luka je u Ajntrahtu pokazao da može da igra na visokom nivou ali ovo što sad radi u Realu ne bi mogao da igra ni u zonskoj ligi kod nas. On je totalno nezainteresovan na terenu, krece se toliko sporo, bledo, niko i ne zeli da mu doda loptu kad vidi kako se ponaša. Ima neki problem ali sta je to samo on zna.
     (Ma ćao, ne raspravljaj se s mene, 13. januar 2020 12:34)

    # Link komentara

  183. Glupa konstatacija. Protiv atletika se ni jedan centarfor ne bi naigrao. Da je Jovic dobio sansu protiv donjeg dela tabele da igra kao Benzema, dao bi bar 5-6 komada.
     (Ivan, 13. januar 2020 12:34)

    # Link komentara

  184. Utakmica se igrala 120 minuta i niko nije dao gol, mec zavrsen na penale i sad je Jovic najgori sto ostalih 9 igraca i izmena nije nesto uradilia .. pljuju igraca koji pola godine nije odigrao svega 5 utakmica .. znam da nije mozda klasa za real ali da mu pruzis malo vise bozda mi jednog dana i bio
     (bre, 13. januar 2020 12:32)

    # Link komentara

  185. dečko se svaki dan raskantava sa devojkom, a svaki drugi se mire... progledajte mu kroz prste... a inače, to je reprezentativna devojka!...
     (Aleksa, 13. januar 2020 12:32)

    # Link komentara

  186. Teško je igrati u Realu.

    Kam tu Red Star bro, igrati za tenkiste ništa lakše, bez muke i znoja sudije ti donose bodove.

    A ponekad i protivnički igrači sklanjalicama, namernim autogolovima...
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 13. januar 2020 12:32)

    # Link komentara

  187. Sama cinjenica da ga nisu poslali na pozajmicu govori o tome sta u Realu misle o njemu. A izjave starih, ljubomornih i posenilelih igraca uopste ne dopiru do uprave Madrida.
    Podrska igracu reprezentacije Srbije! Lp
    (Saldatore, 13. januar 2020 12:30)

    # Link komentara

  188. Ne razumem sta ljudi ocekuju od Jovica, da uzme loptu predliba 3 i da gol? Pa levi bek i levi vezni mu daju loptu samo kada vise nemaju gde i to uglavnom kad je oktenut ledjima golu, okej Jovic nije igrac tipa Ronalno ali tom Ronaldu saigraci ubace bar 3 korisna centarsuta po utakmici. Mislim da bi Premier liga bila idealna za Jovica, neka prosecna ekipa. Bar ljudi vole da ubace loptu u 16 sa strane vise nego hleb da jedu. Stoji da mu najjvise odgovara Nemacka, ali samo ekipa kao Frankfurt gde su svi igrali za njega..
     (ne komrntarisi, 13. januar 2020 12:29)

    # Link komentara

  189. ...propala, promašena investicija reala, malo čudno za njihove skaute, tako pogriješiti...
    (oli, 13. januar 2020 12:28)

    # Link komentara

  190. Kakvo ispiranje mozga sa Jovicem.. ovo je gore nego Novak i Jokara zajedno! Cas clanak kako je dobar cas kako je ocajan! Ne mogu viseeee....
     (Otac Makarije, 13. januar 2020 12:27)

    # Link komentara

  191. Pa i Modrića su proglasavalu za najveceg promasaja u istoriji Reala,a gde je sad?Sta ocekuju,het-trik i 2 asistencije?Momku nije pruzena prava sansa,al realno gledano,ni on ne pokazuje zelju i upornost.Ajde mali,ne igra se u Realu uvek,kreni da zabijas!
    (lukaaa, 13. januar 2020 12:25)

    # Link komentara

  192. Posteno.
    (ime, 13. januar 2020 12:25)

    # Link komentara

  193. Ja i dalje itekako smatram da treba biti strpljiv sa njim... decko je veliki talenat i ima osecaj i instinkt za gol...e sad,mozda mu treba malo vise vremena da se uklopi,ali ako budu strpljivi s njim...mali ce eksplodirati u golgetera...
     (sarkazzz;), 13. januar 2020 12:24)

    # Link komentara

  194. Kad kazete 17 utakmica, pomenite da je 15 puta usao sa klupe i igrao prosecno 10 min po utakmici.... pa ni ronaldo (zuba), ibra, kavani, levandovski i ostali spicevi u 23 godine u prvoj sezoni u velikom klubu nisu imali bolji ucinak... dajte mu 5 utakmica za redom 90 min, pa cete videti da li zna ili ne zna da igra (mada i to je malo da bi se dokazao, ali neka bude pocetak)
     (asi, 13. januar 2020 12:24)

    # Link komentara

  195. Da da, rece jedan Benito, trener otpusten iz Reala B posle javnih kritika svojih igraca!
    (Pierre, 13. januar 2020 12:23)

    # Link komentara

  196. apsolutna istina, ali sad ce vrsni balkanski strucnjaci objasniti bivsem igracu real madrida kako nema pojma sa zivotom
     (zmaj od sopota, 13. januar 2020 12:23)

    # Link komentara

  197. Nemojte tako, sinoc je bio opasan, jeste videli kako je izborio korner?
    Da imam menadzera kao Jovic, obezbedio bih i svoje praunuke. Na koji fazon on igra u tom Realu nikome nije jasno..
     (Bane, 13. januar 2020 12:22)

    # Link komentara

  198. Već smo imali puno puta prilike da vidimo da igrač bude sjajan u nekom timu, gde su mu pasovali i saigrači i sistem i trener, a kad promeni sredinu - ne vidi se. Sad je lako biti general i pričati kako bi Joviću bilo bolje da je ostao u Nemačkoj. Bitno je da su se okrenule neke pare. Valjda će naći sredinu gde će doći do izražaja.
    (Gradimir, 13. januar 2020 12:21)

    # Link komentara

  199. Upravu covek
     (djordje, 13. januar 2020 12:21)

    # Link komentara

  200. real madrid B
    (autocorrect off, 13. januar 2020 12:21)

    # Link komentara

  201. Gledao utakmicu i u potpunosti se slazem. Sramno ponasanje ni za beton ligu.
    (sramota, 13. januar 2020 12:20)

    # Link komentara

  202. biće da su bacili pare... msm 17 utakmica, jedan gol? ne znam dal je mozda iz penala
    (malisa, 13. januar 2020 12:19)

    # Link komentara

  203. Normalno da nisu bitni samo golovi, nego i njegovo kretanje na terenu. Neka uci od Benzeme on je živa vatra na terenu.
     (cxy, 13. januar 2020 12:19)

    # Link komentara

  204. Real nije nikakav skup vanzemaljaca koji odskaču kvalitetom od Jovića. Davao je on golove i Čelziju, Interu, Marselju... zašto ne bi raznim alavesima i betisima po španskoj ligi.Jović bi trebalo da pronađe klub sa normalnim i timski orijentisanim saigračima i zaista više nijedan minut ne bi trebalo da odigra za Real. Nijedan centrafor ne bi uspeo u takvim uslovima bojkota od strane saigrača. Skup alavih sebičnjaka kakav je Real nije sredina za njega.
    (...., 13. januar 2020 12:17)

    # Link komentara

  205. Monogamista..ceo. Madrid ga ismejava zbig toga a ovde ne sme ni da se objavi..
    (Marko, 13. januar 2020 12:17)

    # Link komentara

  206. Ne trenira, doveo Sofiju i drustvo tamo, lumpovanje, zurke..
    Nešto sto je uvek i uvek ce kociti nas Srbe, jednostavno ne-radan smo narod i zasitimo se brzo. Jovic je u glavi dosegao svoj maksimum i to je to, on je svoje zavrsio sa ozbiljnim fudbalom nazalost..
    Jer cisto sumnjam u to da vec formirana licnost moze da promeni radnu etiku tek tako..
     (Florida Area, 13. januar 2020 12:17)

    # Link komentara

  207. Meni je drago sto mu se sve ovo desava.
    Real je poznat klub koji apsolutno ne trpi mlade igrace, i to dokazuju svake godine.
    Oni su navikli na instant igrace,velike zvezde za koje doju ogromne pare.
    Njihova filozofija nema saznanja o tome kako treba raditi sa mladim igracima. Eto,tako je barem poslednjih 20 godina.
    Jovic treba da promeni agenta koji ga je uvalio u ovo zbog debelog procenta.
    (Hoces Iskreno ?!, 13. januar 2020 12:16)

    # Link komentara

  208. ovo stoji odavno na stolu, dečko nezainteresovan za fudbal
     (kola, 13. januar 2020 12:13)

    # Link komentara

  209. Alvaro Benito od 1995 do 2001 za Real igrao na 22 meča, pametnom dosta.
     (king, 13. januar 2020 12:11)

    # Link komentara

  210. Zahvaljujući Joviću, Perica Ognjenović polako pada u zaborav. Za njega je dobro ispalo. Za njega i za onu "koja ima iskustvo".
    (Pećko Pivo, 13. januar 2020 12:10)

    # Link komentara

  211. Álvaro Benito reče i uze gitaru u ruke i otpeva “Bohemian rhapsody” od Freddie Mercury live hahahahahahahahhahahahahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. januar 2020 12:10)

    # Link komentara

  212. manire se više Jovića.
     (Zoran, 13. januar 2020 12:07)

    # Link komentara

  213. Čekaj Benito da ti strucnjaci sa B92 objasne da Jovic dobija malo minuta. A kada ih dobije da su svi igraci sebični. A zato sto su sebični nece niko da mu doda loptu. Krivi su saigraci. Ne vole Jovica. Kako ga do sada nisu naucili da prica Španski? Da se trudi na treninzima. Ma kriv je Pajo patak i to sto Jovic nikad nema srece.
    Jesam li zaboravio jos koji razlog?
    (Darko, 13. januar 2020 12:07)

    # Link komentara

  214. Ovo je za Real fudbalski promasaj epskih razmera.
    (Swift, 13. januar 2020 12:05)

    # Link komentara

  215. mene fascinira nhegova nezainteresiranost za prilagodbom...inace, vas srbe kad sretnem djelujete pomalo autisticno, kao neki opasni tipovi..mos mislit
    (srbijanski kauchosi, 13. januar 2020 12:02)

    # Link komentara