1. Kad ste objavili mišljenja sa ovog portala ko je najbolji teniser decenije,zašto ne objavite rezultate glasanje gledalaca na britanskom portalu ko je najbolji teniser svih vremena,a ko najbolji sportista svih vremena.
    (pitanje, 14. decembar 2019 16:15)

    # Link komentara

  2. Da, decenija počinje 2011. godinom, ali 2011. godina počinje onog trenutka kad se proslavi 2010. Tada je prošlo punih 2010 godina nove ere i počinje da odbrojava 2011. Kao analogija lakša za razumevanje bi bila činjenica da si Isus nije rodio 1. godine, već nulte godine, ali od trenutka njegovog rođenja počinje odvijanje prve godine, iako na kalenaru stoji godina 0.
    (Nikola, 12. decembar 2019 12:33)

    Ne, razmisli malo. Nulta godina ne postoji. To je prva godina nove ere, a pre nje je bila 1. godina PNE. Svaki niz pocinjes prvim clanom, koji, kao sto mu i ime kaze, nosi oznaku 1. Kad je pocela prva godina, nisi josnimao punu godinubodnpocetne tacke. Tako kad pocne 10. godina, nemas punih 10 godina dok se ne zavrsi 10. godina. Broj na kalendaru ne oznacava godine koje su prosle, nego redni broj godine koja je u toku. Kao kad pocnes, na primer, da jedes cevape. Imas 10 cevapa. Pocnes da jedes prvi, i njega oznacis sa 1.
    (Milan, 13. decembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  3. Za sve one ne upućene,ATP organizacija tenisku deceniju računa od 0 do 9 tako da je to 2010-2019.Sve lepo piše na njihovom sajtu.Mada Nole će biti najbolji i u kalendarskoj deceniji koja se završava zaključno sa 2020 godinom.Nemojte da brinete😉
    (ZM, 13. decembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  4. Da li je iko procitao (bar) naslov pre komentarisanja ?? Pise lepo "protekla decenija"
    (GuA, 13. decembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  5. Naravno, slažem se da je Nole izdominirao u prethodnih 8 godina. Nego mi para uši to "teniser decenije" u ovom momentu. Da ipak sačekamo da se decenija završi krajem 2020. pa da mu dodelimo tu titulu?
    (Giolle, 13. decembar 2019 04:03)

    # Link komentara

  6. Apsolutno zasluženo je Đoković proglašen za tenisera decenije od strane tog uglednog teniskog medija. To što je Đoković činio na teniskim terenima širom sveta u toj deceniji, to je jednostavno za divljenje svih objektivnih i iskrenih obožavalaca tenisa. U velikoj teniskoj eri on je sa svoja dva najveća velika rivala Federera i Nadala koji su, naročito Federer naravno, miljenici publike za razliku od njega kome publika sramno aplaudira na duple servis greške, on je uspeo da osvoji ogromnih 15 Slemova u toj deceniji i da Federera i Nadala pobedi u mnogim teškim epskim mečevima od kojih će mnogi ostati u istoriji tenisa za sva vremena kao najbolji mečevi u istoriji tenisa. Upravo pomenuto finale ovogodišnjeg Vimbldona i Đokovićeva maestralna epska pobeda u tom velikom meču protiv Federera koga publika naprosto idolopoklonički obožava je nešto što će se zauvek pamtiti i sa čime je Đoković potvrdio svoju veliku dominaciju svetom tenisa u protekloj deceniji. To sve potvrđuje da je Nole zaista najbolji teniser sveta u protekloj deceniji i to ubedljivo najbolji!! Bravo Nole šampione, želim ti dobro zdravlje i puno uspeha u porodičnom i sportskom životu i u budućnosti i još puno titula da osvojiš!!
    (Ivan Veljković, 12. decembar 2019 23:23)

    # Link komentara

  7. #Vuk, Federer vodi 20:16 protiv Novaka, to je jedina istina, ostalo je kozmetika.
    (Danilo, 12. decembar 2019 13:51)

    @Danilo, ne vodi Federer protiv Novaka sa 20:16, već protiv svih onih tenisera s kojim se sastajao u finalima GSova, a tu prednjače i neka imena kao Rodik, Bagdatis, Filipusis. Što se tiče Novaka, samo ga je dobio jednom, 2007. u finalu US Opena, a odtada 4 pobede Novaka nad njim. Tri od njih su na omiljenoj Rodžerovoj podlozi, na omiljenom Rodžerovom GS turniru.
    Dakle, istina je da Federer ima 20 GS, a u finalima ima sa Novakom 1:4. Zasada...
    (Milan_PT, 12. decembar 2019 22:23)

    # Link komentara

  8. (ElHombre, 12. decembar 2019 17:15)
    И да подсетим и тебе и остале: низ од освојена сва 4 гс и комплетиране све мастерсе!
     (Kolagen, 12. decembar 2019 21:00)

    # Link komentara

  9. ... moze biti mozda treci, to mu je maksimum. ima manje gs od dvojice rivala, manje mastersa od jednog, manje neelja na prvom meston od drugog... itd...itd..
    (adem, 12. decembar 2019 14:55)

    А да ствари поставимо овако. Једини Новак има освојене све мастерсе. Једини од њих тројице је имао сва 4 гс у низу и има бољи међу скор са обојицом!
    Дакле, како вам драго. И што се тиче гс, видећемо, а број недеља на првом месту може да падне 2020-е.
     (Kolagen, 12. decembar 2019 20:57)

    # Link komentara

  10. (Milos, 12. decembar 2019 13:28)

    Милоше, и сви остали... А комплетирање СВИХ МАСТЕРСА!!! А сва 4 ГРЕНД СЛЕМА У НИЗУ!!!
     (Kolagen, 12. decembar 2019 20:43)

    # Link komentara

  11. Bravo, Majstore!
    Sta vise reci....najbolji so, the best...laganica care...you’ve got th world in your hand...ne brini nista...tu sam, tusmo!
    (noleisthebest, 12. decembar 2019 20:29)

    # Link komentara

  12. Jos kad bi im neko objasnio da je ova decenija (druga u ovom veku) pocela 2011, a ne 2010. Sto je u ovom slucaju vrlo bitno, jer u 2010. nije osvojio nista, vec je dominaciju zapoceo u 2011.
    (Superhik, 12. decembar 2019 11:00)

    Ипак си ти вероватно хик, без супер, осим ако то неби значило много.
    Дакле, овако ће бити најједноставније, у коју декаду спада година 1 или прва, а 10-а (и све између), и сад долазимо до 11-те. У реду?
     (Kolagen, 12. decembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  13. Roger we love you.
    (Rodžer - švajcarski, a naš (svetski), 12. decembar 2019 19:27)

    # Link komentara

  14. ...ima manje gs od dvojice rivala, manje mastersa od jednog, manje neelja na prvom meston od drugog... itd...itd..
    (adem, 12. decembar 2019 14:55)

    Interesantna logika poredjenja. Dva protiv jednog. Onda reci da Federer ima manje mastersa i od jednog i od drugog, da Rafa ima manje nedelja i od jednog i od drugog. Po principu uzmem iz statistike sta se meni svidja.
    Meni se svidja da je po mnogima dvojcu najboljih ikada, Novak mlatio svuda, ima vise pobeda. U finalima, kada je najbitnje, Novak ima duplo vise pobeda. Pa kakvi su to "najbolji ikada" kada ih deceniju oducuje od tenisa jedan igrac?
     (he he, 12. decembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  15. Imao je najvise nedelja kao broj 1, uzeo je najvise GS titula, imao je najveci broj ATP poena ikada u istoriji u ovom periodu, imao je pozitivan h2h odnos protiv Nadala i Federera. Srbija je ponosna.
    (ElHombre, 12. decembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  16. 20...19...….. 16
    (no name, 12. decembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  17. Moram da podsetim da najbolji od najboljih i dalje ima cetiri najvece titule manje od nekog ko je losiji od njega i od jos jednog isto tako losijeg igraca ima cak 3 najvece titule manje.
    (vladimir, 12. decembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  18. ja novaka ne volim. previse je izvestacen, na silu pokusava biti neko koga ce publika voleti. zatim kad igra, njegov pogled me cesto uplasi...itd...itd.
    ali sto se ove decenije tice, on je najbolji, ne znam da li se za to dobija neka titula, ali kao teniser uopste, tu moze biti mozda treci, to mu je maksimum. ima manje gs od dvojice rivala, manje mastersa od jednog, manje neelja na prvom meston od drugog... itd...itd..
    (adem, 12. decembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  19. Pa sta. Proglasio ga teniserom decenije jedan portal. Ionako tih portala ima na stotine. Istorija ce pamtiti Federera kao najveceg svih vremena, a njega kao nekoga koji se "slepao" uz najveceg svih vremena i Nadala.
     ("čeprkanje" po člancima, 12. decembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  20. Decenija počinje 2011, a završava se 2020.
     (Leonida, 12. decembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  21. #Vuk, Federer vodi 20:16 protiv Novaka, to je jedina istina, ostalo je kozmetika.
     (Danilo, 12. decembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  22. Još jedna potpuno bezvredna "titula".
     (Kole, 12. decembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  23. @ objektivno, 12. decembar 2019 12:07

    Toliko si "objektivan" da sve sljasti od neobjektivnosti:
    - Federeru su godine PLUS, a Novaku MINUS,
    - mladi stizu i pretnja su Novaku, a Federeru nisu,
    - Federeru ce popularnost da raste, a Novaku opada jer ce "neko drugi" zameniti Federera…
    itd, itd…

    PS Nemoj da te ja EKAVAC, ucim tvom MATERNJEM ijekavskom: nije "pobJEditi", vec "pobIJEditi", nije "pobJEdio", vec "pobIJEdio"...
    (Objektivno do neobjektivnosti, 12. decembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  24. U vezi decenije. Kada govorimo o prvoj, drugoj itd. deceniji veka, tacno je da pocinje prve,jedanaeste itd. godine.

    Ako deceniju shvatimo kao bilo koji desetogodisnji period onda je i 2003-2012 decenija.

    Tenis.com je pretpostavljam birao najbolje igrace osamdesetih i devedesetih godina dvadesetog veka, sto je period 1980-1989, odnosno 1990-1999, pa sada nastavlja niz, mada se ne govori "nultih", "desetih" godina.
    (rosa u podne, 12. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  25. „On je šampion, prosto i jednostavno“ i najbolji teniser sveta ikada, to govore brojke, a navijane i ljubav nemaju veze sa objektivnosti, to su subjektivna osećanja.
     (milke, 12. decembar 2019 13:33)

    # Link komentara

  26. 2011. je bila uzivancija gledati njegov uspon
     (xd, 12. decembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  27. Logicno, igrac koji je ove decenije osvojio ubjedljivo najvise Gren Slemova (15) ispred Nadala (9). Igrac koji je ove decenije osvojio ubjedljivo i najvise mastersa (29) ispred Nadala (17). Igrac koji je ove decenije osvojio ubjedljivo najvise masters kupova (4) ispred Federera (1), Mareja (1), Dimitrova (1), Zvereva (1) i Cicipasa (1). Igrac koji je bio ubjedljivo najduze na mjestu broj 1 ove decenije (275 nedelja) ispred Nadala sa oko 100 nedelja. Najvise puta zavrsavao godinu na prvom mjestu ove decenije (5 puta) ispred Nadal (3 puta).
     (Milos, 12. decembar 2019 13:28)

    # Link komentara

  28. svi ti rekordi pobede, mastersi, slemovi, nedelje na prvom mestu, sve je to lepo i verovatno nekada nekom dostizno.. ali po meni onih 17.000 poena, pored zivih i zdravih rodje i rafe (odrao ga u sedam finala za redom) verovatno nikad niko nece da dostigne, a pogotovu ne u takvoj konkurenciji.. nas brat nole..
     (Pant.LA, 12. decembar 2019 13:21)

    # Link komentara

  29. Izdominirao je zadnju deceniju.Najviše svojih GS titula je osvojio u ovoj zadnjoj deceniji.Od 2011 pa na ovamo.Zasluženo!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 10:43)
    Hvala ti na obavestenju,ali sve smo to vec videli u tekstu. P.S. Prestani da smaras vise
     (Stefan, 12. decembar 2019 13:17)

    # Link komentara

  30. vuk
    svaka cast, bas si se potrudio..
    evo i ja da dodam :)
    247-33 na najvecim turnirima..
    goat
     (Pant.LA, 12. decembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  31. Bez dileme.Svaka cast.Legenda.
     (Simke, 12. decembar 2019 13:08)

    # Link komentara

  32. @google, 12. decembar 2019 11:53

    "Kažite to teniskoj javnosti kojoj pripada i ugledni Tennis.Com, Tennis Magazine nekadašnji kada nije bilo interneta a koja oduvek računa deceniju-10 punih teniskih sezona sa time što brojanje decenije kreće od 0."

    Nas mudri narod kaze: "Ko radi, taj i gresi.", pa i Tennis.Com i Tennis Magazine.

    Uostalom, proguglaj malo o kalendaru i kako se racunaju decenije i milenijumi.

    Pa, 01.januara 2000.godine su u Parizu, Londonu, Njujorku, Sidneju i u mnogim svetskim metropolama bili vatrometi i proslave povodom ulaska u XXI vek i III milenijum. Pa onda dogodine ispravka i ponovo proslave.
    (Pele 2.0, 12. decembar 2019 13:07)

    # Link komentara

  33. ma hajde de. neka ga decenije a zna se ko je vijeka i historije
     (Sandzak, 12. decembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  34. Biti najbolji u jednoj deceniji u doba Federera i Nadala je posredno priznanje da je Novak najbolji teniser ikada.
    (Favory, 12. decembar 2019 12:56)

    # Link komentara

  35. Djokovic je toliko bio dominantan da Federer 5 godina nije uspeo da ga pobedi pre Londona, a Nadal vec 5 godina nije dobio Djokovica na betonu i ko zna da li ce ga vise ikad dobiti na tvrdoj podlozi
    (Shorty, 12. decembar 2019 10:44)

    Djokovic je bio toliko dominantan da je i dalje ubedljivo treci, hahahaha
     (Mikii, 12. decembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  36. Da, decenija počinje 2011. godinom, ali 2011. godina počinje onog trenutka kad se proslavi 2010. Tada je prošlo punih 2010 godina nove ere i počinje da odbrojava 2011. Kao analogija lakša za razumevanje bi bila činjenica da si Isus nije rodio 1. godine, već nulte godine, ali od trenutka njegovog rođenja počinje odvijanje prve godine, iako na kalenaru stoji godina 0.
    (Nikola, 12. decembar 2019 12:33)

    # Link komentara

  37. Vise puta sam napisao tako da cu ponoviti: Novak Djokovic je sportska (teniska), istorijska licnost. To je postao jos za vreme trajanja aktivne mu teniske karijere. Svakako teniser br. 1 druge decenije dvadeset prvog veka.
    P.S. : procitah komentar u kome se neko ismeva da druga decenija 21. veka pocinje godinom 2011. Da, pocinje! E sad ko bi trebao da se vrati u osnovnu skolu ne znam!? Za sebe tvrdim da ne treba.
    (komnen barjaktar, 12. decembar 2019 12:16)

    # Link komentara

  38. @Dule,Federer je imao preko trideset godina kad ga je Novak tri puta pobjedio na Wimbldonu.Ove godine je bio lošiji u svim segmentima od Federera ,ali je imao nestvarno ludu sreću pa osvojio trofej.Vi, Novakovi navijači uvjereni ste da će Novak i ubuduće osvajati velike trofeje, ,međutim zaboravljate da je ušao u 33 godinu i da njegov stil igre zahtijeva veliku snagu koji on polako gubi u što ste se uvjerili na Masters kupu u Londonu ,gdje ga je lako pobjedio čak i Federer koji je od njega stariji 6 godina.Zaboravljate takođe da se na teniskoj sceni pojavila grupa mladih tenisera ,koji poštuju Federera ,Nadala i Novaka ,ali smatraju da je vrijeme da ih skinu sa tronya i to su već pokazali da ih mogu pobjeđivati.I na kraju,treba da shvatite da Novak nikad neće biti najomiljeniji teniser od Nadala ,a pogotovo od Federera.Ne vjerujem da će publici biti najomiljeniji i kad se ova dvojica završe karijeru,jer će među mladima naći one za koje će navijati.
    (objektivno, 12. decembar 2019 12:07)

    # Link komentara

  39. "On je šampion, prosto i jednostavno", zaključio je Anakon.

    PUNKTUM!

    Komentarišite dalje kako god želite.
    (Zoran, 12. decembar 2019 12:03)

    # Link komentara

  40. Najbolji srpski sportista svih vremena. Ako neko misli drugacije neka navede ime boljeg i uspesnijeg.
    (Toplica, 12. decembar 2019 12:03)

    # Link komentara

  41. ahahhaha gle ovog sto je napisao da decenija pocimnje 2011, ajd nazad u skolu molim te!
     (ej Salaši, 12. decembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  42. Svaka cast Djokovicu. Ostvaio je najbolje rezulatate od svih tenisera u periodu 2010-2019. godine.

    I opet se pravi greska: II decenija XXI veka traje od 01. januara 2011. godine do 31. decembra 2020. godine. To znaci daprava decenija jos nije zavrsena.

    Slicna greska je napravljena kad su svetski mediji objavili da XXI vek i III milenijum pocinju 01. januara 2000. godine. Toga dana su sirom planete odrzane proslave povodom ulaska.

    A u stvari, XXI vek i III milenijum su poceli 01. januara 2001. godine.

    Posle su mediji ispravili svoju gresku i ponovili proslave. Jer i 2000. godina pripada XX veku i II milenijumu.
    (Pele 2.0, 12. decembar 2019 11:05

    Kažite to teniskoj javnosti kojoj pripada i ugledni Tennis.Com, Tennis Magazine nekadašnji kada nije bilo interneta a koja oduvek računa deceniju-10 punih teniskih sezona sa time što brojanje decenije kreće od 0
    (google, 12. decembar 2019 11:53)

    # Link komentara

  43. Bilo bi lepo da napokon dobijemo odgovor na pitanje koja je decenija od imala 9 godina, s obzirom na to da nulta godina nije postojala.
    Ova decenija se ne zavrsava 2019, vec 2020. godinom, i pocela je 2011. godine, a ne 2010, u kojoj je Nadal osvojio tri gren slema, tako da ce Novakova prednost biti jos ubedljivija i impresivnija na kraju 2020, kada se ova decenija stvarno zavrsava.
    (Borko, 12. decembar 2019 11:33)

    # Link komentara

  44. G.O.A.T.
     (Grobarchina, 12. decembar 2019 11:26)

    # Link komentara

  45. Nole za mene a i većinu nas srba si ti br.1
    legendo
     (n6, 12. decembar 2019 11:22)

    # Link komentara

  46. Ponos Srbije. Top 3 svih vremena.
    (ElHombre, 12. decembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  47. Nagrada koja greje srce!!!!!!!
    (mile, 12. decembar 2019 11:12)

    # Link komentara

  48. 3 puta dobio Federera u finalima Vimbldona i neko se i dalje usudjuje da kaze da je Federer bolji, bilo ko da je ta 3 puta bio umesto Djokovica Federer bi osvajao
     (Dule, 12. decembar 2019 11:10)

    # Link komentara

  49. jako slicna dominacija kao Federer od 2000- 2009, skoro sam negde gledao statistiku , s tim sto Realno Federer je zaista tek krenuo od 2002 godine, odnos pobeda i poraza je skoro isti, po 15 grend slem titula su osvojili obojica, mislim da je Federer odigrao jedno Finale vise ali obojica su imali po cini mi se 61 titulu, s tim sto je Novak neuporedivo osvojio vise Mastersa, tj velikih turnira, preko 10 cini mi se vise, obojica su po 5 puta zavrsavali godinu na prvom mestu ali je Novak nesto duze bio broj jedan u svojoj dekadi, opet realno Je Novak imao izgubljenu jednu celu sezonu zbog cega vec i realno tek krenuo od 2011, tako da otprilike je isti odmer snaga, a opet kada se se sve stavi na vagu zaista neverovatno koliko je Novak u stvari bio dominantan u ovoj zadnjoj deceniji..
     (realno, 12. decembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  50. Svaka cast Djokovicu. Ostvaio je najbolje rezulatate od svih tenisera u periodu 2010-2019. godine.

    I opet se pravi greska: II decenija XXI veka traje od 01. januara 2011. godine do 31. decembra 2020. godine. To znaci daprava decenija jos nije zavrsena.

    Slicna greska je napravljena kad su svetski mediji objavili da XXI vek i III milenijum pocinju 01. januara 2000. godine. Toga dana su sirom planete odrzane proslave povodom ulaska.

    A u stvari, XXI vek i III milenijum su poceli 01. januara 2001. godine.

    Posle su mediji ispravili svoju gresku i ponovili proslave. Jer i 2000. godina pripada XX veku i II milenijumu.
    (Pele 2.0, 12. decembar 2019 11:05)

    # Link komentara

  51. IDEMO!!!
    (Pravi Valter, 12. decembar 2019 11:04)

    # Link komentara

  52. Jos kad bi im neko objasnio da je ova decenija (druga u ovom veku) pocela 2011, a ne 2010. Sto je u ovom slucaju vrlo bitno, jer u 2010. nije osvojio nista, vec je dominaciju zapoceo u 2011.
    (Superhik, 12. decembar 2019 11:00)

    # Link komentara

  53. CESTITKA ĐOKOVICU!
    Divna vijest na moj rodjendan!
    Danas biram da citam samo poneku vijest i to iskljucivo onu koja koja razgali srce i dusu.
     (Olja, 12. decembar 2019 10:56)

    # Link komentara

  54. Slažem se! Epske 2011 i 2015 su razlog tome, kao i povratak 2018 nakon 2 godine suše. Znači Novica najbolji u ovom desetljeću, Roger u prošlom (16 slamova), no kvaka je u tome što će vrlo vjerojatno jedno treće ime za par godina imati status Najvećeg, ili??
    (CroFed, 12. decembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  55. Tolika superiornost u odnosu na ostale, cak i administrativna, po broju poena u odnosu na ostale tenisere i zasluzuje da bude decenijska.
    (Djunta, 12. decembar 2019 10:49)

    # Link komentara

  56. Logicno da mora biti uspsniji od RN i RN u dekadi 2020-2029.
    Federer verovatno vise nece osvojiti GS (ima neke sanse na Vimbldonu 2020.).
    Nadal moze da osvoji jos neki RG (2 najvise) i mozda jos jednu GS titulu na betonu.
    Novak je najveca nepoznanica. Moze da ne osvoji vise nista, a moze da osvoji i preko 5, a to zavisi od njegovog novoa igre. Ovi mladji klinci mogi da otkinu po neki GS u naredne 2-3 godine, ali ako Novak bude drzao ovaj nivo osvajace po 1-2 GS godisnje. E sad, koliko ce ovaj nivo trajati zavisi i broj GS.
    (x, 12. decembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  57. Djokovic je toliko bio dominantan da Federer 5 godina nije uspeo da ga pobedi pre Londona, a Nadal vec 5 godina nije dobio Djokovica na betonu i ko zna da li ce ga vise ikad dobiti na tvrdoj podlozi
     (Shorty, 12. decembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  58. Novakov pogled pri osvajanju poslednjeg Vimbldona govori sve o njegovoj neverovatnoj snazi koja ne poznaje prepreke. I o gospodstvu koje bahata publika nije ni bila u stanju da pojmi. Ljudi ne moraju da ga vole, ali svakako moraju da ga poštuju. Takav sportista se nece pojaviti jos dugo.
     (Anya Lill, 12. decembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  59. Izdominirao je zadnju deceniju.Najviše svojih GS titula je osvojio u ovoj zadnjoj deceniji.Od 2011 pa na ovamo.Zasluženo!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 12. decembar 2019 10:43)

    # Link komentara

  60. Djokovic je najbolji i najkompletniji ikada a Federer za sada najuspesniji.
     (Rasa, 12. decembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  61. Lejver 60-ih, Borg 70- ih, vise njih 80-ih, Sampras 90- ih, Federer u prvoj deceniji ovog veka i Nole u ovoj deceniji, fascinantno!
     (bocko, 12. decembar 2019 10:34)

    # Link komentara

  62. A ko je teniser prosle decenije ? Naravno Federer ! Bio 237 uzastopnih sedmica ili preko 4,5 godina broj 1 !
     (Vlado, 12. decembar 2019 10:29)

    # Link komentara

  63. Teniser veka? Naravno Rodzer.
    (papipapi, 12. decembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  64. Jos ovu nestvarnu statistiku treba pomenuti:

    Poslednjih 30 meceva
    Djokovic Federer

    Đokovic Federer 2-0 Dubai 2011
    Đokovic Federer 2-1 IW 2011
    Federer Đokovic 3-1 RG 2011
    Đokovic Federer 3-2 US Open 2011
    Đokovic Federer 2-0 Rim 2012
    Djokovic Federer 3-0 RG 2012
    Federer Đokovic 3-1 W 2012
    Federer Đokovic 2-0 Sinsi 2012
    Đokovic Federer 2-0 London 2012
    Đokovic Federer 2-1 Pariz 2013
    Đokovic Federer 2-1 London 2013
    Federer Đokovic 2-1 Dubai 2014
    Đokovic Federer 2-1 IW 2014
    Federer Đokovic 2-0 MK 2014
    Đokovic Federer 3-2 W 2014
    Federer Đokovic 2-0 Sangaj 2014
    Đokovic Federer 2-0 London 2014
    Federer Đokovic 2-0 Dubai 2015
    Đokovic Federer 2-1 IW 2015
    Đokovic Federer 2-0 Rim 2015
    Đokovic Federer 3-1 W 2015
    Federer Đokovic 2-0 Sinsi 2015
    Đokovic Federer 3-1 US Open 2015
    Đokovic Federer 2-0 London 2015
    Federer Đokovic 2-0 London 2015
    Đokovic Federer 3-1 AO 2016
    Đokovic Federer 2-0 Sinsi 2018
    Đokovic Federer 2-1 Pariz 2018
    Đokovic Federer 3-2 W 2019
    Federer Đokovic 2-0 London 2019

    20-10 za Đokovica


    Poslednjih 30 meceva
    Đokovic Nadal

    Đokovic Nadal 2-1 Majami 2011
    Đokovic Nadal 2-0 Madrid 2011
    Đokovic Nadal 2-0 Rim 2011
    Đokovic Nadal 3-1 W 2011
    Đokovic Nadal 3-1 US Open 2011
    Đokovic Nadal 3-2 AO 2012
    Nadal Đokovic 2-0 MK 2012
    Nadal Đokovic 2-0 Rim 2012
    Nadal Đokovic 3-1 RG 2012
    Đokovic Nadal 2-0 MK 2013
    Nadal Đokovic 3-2 RG 2013
    Nadal Đokovic 2-1 Kanada 2013
    Nadal Đokovic 3-1 US Open 2013
    Đokovic Nadal 2-0 Peking 2013
    Đokovic Nadal 2-0 London 2013
    Đokovic Nadal 2-0 Majami 2014
    Đokovic Nadal 2-1 Rim 2014
    Nadal Đokovic 3-1 RG 2014
    Đokovic Nadal 2-0 MK 2015
    Đokovic Nadal 3-0 RG 2015
    Đokovic Nadal 2-0 Peking 2015
    Đokovic Nadal 2-0 London 2015
    Đokovic Nadal 2-0 Doha 2016
    Đokovic Nadal 2-0 IW 2016
    Đokovic Nadal 2-0 Rim 2016
    Nadal Đokovic 2-0 Madrid 2017
    Nadal Đokovic 2-0 Rim 2018
    Đokovic Nadal 3-2 W 2018
    Đokovic Nadal 3-0 AO 2019
    Nadal Đokovic 2-1 Rim 2019

    20-10 za Djokovica
     (Vuk, 12. decembar 2019 10:26)

    # Link komentara

  65. AHOJ, POSADO!!! Kako ste mi jutros?
    (lovac na Federeromane, 12. decembar 2019 10:21)

    # Link komentara