1. Sustina reprezentacije je da predstavlja svoju zemlju, takvu kakva jeste u tom sportu.
    Sta da se uvede pravilo 3-4 stranca? Znaci da bi i to trebalo iskoristiti? Pa uskoro bismo imali tim Ilinoisa ili neke druge americke drzave umesto nasih momaka. Mi bi trebalo da se borimo da kosarka ostane to sto jeste i da se zalazemo za zabranu igranja stranaca u reprezentacijama. Iskreno, vise bih voleo da komsija Mile ne uspe da se kvalifikuje na neko takmicenje, nego da mi Lebron ili bilo ko drugi koga bas briga za nasu zemlju, donese zlatnu medalju na tom takmicenju.
    (Lemi, 7. decembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  2. Sustinski stranci ne dolaze u obzir! Ne interesuje nas LeBron ni Durrent, pa ni cela prva postava USA da dolazi. Pobeda koja nije nasa nas ne interesuje.

    Reprezentacije su nacionalni sastavi, odnosno reprezentuju nacije, u tom smislu za igrace koji ce reprezentovati Srbiju u obzir dolaze iskljucivo "sustinski" drzavljani Republike Srbije (rodjeni, ziveli bar 10 godina u Srbiji i stekli drzavljanstvo i sl). Tudje pobede nas ne interesuju, vec da mi dosegnemo najvise visine (jer to i mozemo) radom, zalaganjem, timskim duhom.
    (Bane, 7. decembar 2019 10:04)

    # Link komentara

  3. Kaminski je skroz legitiman kandidat .on nije cista petica .Sad igra u Finiksj igrom slucaja jer je Ajton kaznjen .On moze da bude sasvim lep dodatak reprezentaciji,vec je duze vreme u Nba ,moze lepo da pojaca poziciju cetvorke .Sto da ne .
    (yPa, 7. decembar 2019 00:15)

    # Link komentara

  4. Idi druze u Sloveniju, Croasaniju, njih vodi sa strancima. Srbiju neces.
    (Cole, 6. decembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  5. Ne, brate Igore,ne!Ni sam Jordan iz najboljih igračkih da se javi, ne!:)
    (Kvboy, 6. decembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  6. Slažem se potpuno sa ovom konstantacijom o košarkrskim legendama svi znamo,da je Dražen bio košarkaški mocart i pomeni najbolji strani evropski igrč koji je ikad igrao u nba ligi koja je bila u ono vreme bar za razred a verovatno i dva kvalitetnija od današnje nba lige.Dražen je pomeni nedostižan nebitno što prave od dončiča veče ime od lebrona koji kvalitetom nije do kolena letečem djordanu Dražen je igrao nestvarnu košarku čak bi smeo dražena u onoj sezoni u Dalasu smestiti odmah iza letečeg čikaškog bika sa brojem 23.
    (slaviša šmigič, 6. decembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  7. Kokoskov je covek otvorenih shvatanja , treba primenuti najbolju ideju koja ce dati rezultat , teza samo Srbin u Srpskoj reprezentaciji je glupa , evo primera Hamilton Britanac uspesno vozi i osvaja svetska prvenstva u F1 za Nemacki Mercedes , treba uciti od drugih i primeniti na nas , ako stranac igra dobro i doprinosi pobedi samo napred , nije bitna boja macke vazno je da lovi miseve!
    (Miroslav NS, 6. decembar 2019 09:39)

    # Link komentara

  8. Ne.
    (Vlado, 6. decembar 2019 03:37)

    # Link komentara

  9. Dražen najbolji igrač, suši najbolja hrana, viski najbolje piće... Aj ti majstore najbolje vodi neku drugu reprezentaciju!!!
    (Jon Bon Jovi, 5. decembar 2019 22:59)

    # Link komentara

  10. @tutankamon za Srbiju igraju Srbi dok kod vas iskljucivo i samo stranci,nemate niti jednog domaceg igraca
    (@zemlja koja najvise kupuje, 5. decembar 2019 22:33)

    # Link komentara

  11. @xin thao ima Srbija i 2 titule prvaka sveta i 3 Evrope
    (to je tradicija, 5. decembar 2019 22:30)

    # Link komentara

  12. @tutakamon za razliku od vas za koje igraju iskljucivo i samo stranci u svim sportovima
    (istina, 5. decembar 2019 22:29)

    # Link komentara

  13. Ovaj ne zna da je to jedna od onih stvari koje se srbima ne smeju cak ni spominjati.Za svakog pravog srbina su kum,Zvezda i kosarkaska repka bez stranaca svetinje koje se ne smeju dirati.
    (oprosti mu boze, 5. decembar 2019 20:18)
    Pogotovo Zvezda. Pravom Srbinu. Svetinja. Osnovali je kozni mantili u pauzi punjenja jaraka i potoka nevinim domacinima 1945. Svetinja nad svetinjama. LEBAC TI POLJUBIM!!!!!!
    (Gagi, 5. decembar 2019 21:21)

    # Link komentara

  14. Samo ako je dobio državljanstvo po istom postupku kao i ostali strani državljani.
    (Nebojša, 5. decembar 2019 21:20)

    # Link komentara

  15. Ne, pa sve da se javi Majkl Dzordan iz 1995 godine....
     (xXx, 5. decembar 2019 16:16) 

    Jordan te godine jedino ako pravis bejzbol reprezentaciju.
    (Loki, 5. decembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  16. Ovde bih licno napravio razliku izmedju igraca koji imaju strano drzavljanstvo a nase poreklo, sa igracima koji nemaju nikakve veze sa Srbijom.
    Znaci nemam nista protiv da Kaminski. igra za Srbiju, jer on ima nase korene, dok recimo sam tesko protiv toga da, recimo Sejn Larkin igra za nasu reprezentaciju, ili recimo Jenkins (bez obzira koliko ga ja volio kao igraca), pa cak, kao sto selektor rece, ni LeBron ne bi trebao da igra za nas, jer nema nikakve, ama bas nikakve veze sa Srbijom.
     (Dragan Banjaluka, 5. decembar 2019 20:30)

    # Link komentara

  17. Ne, pa sve da se javi Majkl Dzordan iz 1995 godine....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xXx, 5. decembar 2019 16:16)

    Srbija nema bejzbol reprezentaciju. '94 i '95 je Majkl igrao bejvbol.
    (delboj, 5. decembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  18. Kosarku u Srbiji finansiraju prakticno gradjani kroz poreze (na ovaj ili onaj nacin) - a za reprezentaciju trebaju igrati igraci iz Srbije /ne treba nam ni Lebron, ni Harden...../ nek oni igraju za svoje drzave ako zele. Taj sistem s Amerikancima ME PODSECA NA "LEPOTICE PUNE SILIKONA"!!! To nije to.
    (O RUCK, 5. decembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  19. Ovaj ne zna da je to jedna od onih stvari koje se srbima ne smeju cak ni spominjati.Za svakog pravog srbina su kum,Zvezda i kosarkaska repka bez stranaca svetinje koje se ne smeju dirati.
    (oprosti mu boze, 5. decembar 2019 20:18)

    # Link komentara

  20. Ispipava puls naroda Kokoškov za preobraćivanje Dončića.

    Šalu na stranu, gledao sam Dražena mnogo puta. Dosta je tu istine, dosta je i fame. Bodiroga je imao mnogo šta što Dražen ili Kukoč nisu. Jedino je Džordan bio toliko clutch kao on. Praja bi kao šuter u današnjoj NBA bio ludilo cenjen. Marjanović bi pre 20 godina bio među boljim centrima. Treba tu imati i sreće. Dozvoljavam da bi Dražen uspeo da ostvari najviše da nije poginuo, ali to je sve hipotetički, mogao je i da padne u formi i izgubi se. Za sada su najbolji Novicki, Jokić (prošlogodišnji), Janis, Luka. Kojim god redom. Niko nije tako dominirao kao oni. Onda Pau Gasol i Parker, pa Dražen i Arvidas. Po prikazanom. Uz poslednju dvojicu uvek se postavlja čuveno pitanje: "šta bi bilo da saobraćajke/povrede nije bilo?"
    (onako usput, 5. decembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  21. Nikada se nismo kitili tudjim perjem. Kad je bilo tesko zbijali smo redove, ali nismo odustajali. To je tako sada i tako je bilo oduvek. Borili smo se protiv jacih i nismo bezali. Retko koja zemlja bi se usudila da razmislja o ratu protiv turaka (u ono vreme), pa protiv svetske imperije Austrougarske, pa svabije, pa protiv 19 najjacih zemalja... A mi nismo razmisljali o tome nego se kur*ili uzivo (iliti LIVE). Mi smo takvi, nekad teramo samo po svom, nekad i previse popustljivi, a nekad necemo ni kako mi hocemo. Ali smo takvi.

    Ja bih voleo da ostanem ponosan na NASE rezultate. Ma kakvi oni bili. Jednostavno ne bih se radovao i bio ponosan ni na kakvu medalju ili plasman da znam da su to napravili drugi. (gledam partizan i zvezdu sada i igra mi nema nikakvu draz, kao da gledam bilo koji evropski tim - sastavljen sa koca i konopca)

    Neka i peti na svetu, kad znam da su to postigli nasi orlovi. Bolje nego da se kitimo tudjim perjem. Barem po meni.
    (ret, 5. decembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  22. "Stojakovic, Doncic, Jokic su vec bolji od Petrovica koji je imao jednu dobru sezonu u NBA. A ni Bogdan nije daleko."

    @ElHombre, svako od njih pojedinačno bi ti rekao da nisi upravu jer odlično znaju kako je teško bilo njima da stvore nešto u NBA a koliko je tek teško bilo Drazenu ili ostalim tadašnjim igračima van USA. Dražen je bio košarka.
     (Tutankamon, 5. decembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  23. Ne razumem one koji misle da su pozvani da se Kokoškovu mešaju u posao. Kome se ne sviđa ono što on radi, treba da priželjkuje drugog selektora, a činjenica je da je Kokoškov bio ubedljivo najbolji kandidat (pod pretpostavkom da ima odrešene ruke da sprovede svoju zamisao). Njegov stav je da je cilj sastaviti najjači mogući tim uz potpuno iskorišćavanje svih mogućnosti koje pravila takmičenja dozvoljavaju, ne smatra da je legitimno postavljati neke kriterijume koji se kose sa tim, a navikao je na rad u multikulturalnom okruženju i ne smatra da će tim biti oslabljen ako neko npr. ne govori srpski. On se u reprezentativnoj košarci dokazao u sistemu u kome mu je bilo omogućeno da radi slično kao u klubu, sada mu je čast da znanje i iskustvo koje je stekao primeni na reprezentaciju svoje zemlje i treba mu dati šansu da taj projekat sprovede u potpunosti.
    (marko, 5. decembar 2019 19:21)

    # Link komentara

  24. zid

    Pa kapitalisti su živeli od nacionalizma(a i žive).Da li je prve zahvatio talas one koji su u njemu normalno živeli ili one koji su se od njega raspali?
    Sve počinje i završava se sa snagom individualne države/nacije i njenih konekcija,ostalo je trla baba lan(kolonije veruju na reč gazdi lol).
    (Sumadinac91, 5. decembar 2019 19:18)

    # Link komentara

  25. igranje kaminskog za srbiju, ukoliko momak zeli da igra i selektoru je potreban - ok...
    pejdz nije ok...
    cak ni selektor klemente nije ok...
    ni lebron, ni durent, ni mesi, ni ronaldo...
    pravila su idiotska...
     (lal, 5. decembar 2019 19:09)

    # Link komentara

  26. Ako Litvanci dozvole "strancima" da igraju za reprezentaciju, mi samo možda možemo da počnemo da razmišljamo o tome. Svakako, time bi se izgubio svaki smisao nacionalnih reprezentacija (pošto je to zvanično ime ekipa).
     (Pera Trta, 5. decembar 2019 19:08)

    # Link komentara

  27. Ne mislim da trebaju stranci da igraju za reprezentaciju. Ta Pejdz je igrala samo zato što je bila u vezi sa Maljkovićkom. Mogli smo i bez nje.
     (pk19, 5. decembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  28. Covek trenirao Sloveniju gde u prvoj petorci imas 3 igraca koji nisu slovenci, verovatno tako gleda na to, da je to sasvim u redu. U sustini mozda je i u pravu. Ali mi smo skoro uvek negovali da ne dovodimo igrace u reprezentaciju. Ponosni smo sto nemamo stranaca kao crnogorci, hrvati, francuzi i slicno. Previse je malo ziveo u Srbiji da zna da 99% navijaca zeli cistu reprezentaciju pa kakav god bio rezultat, nije ni bitno...
    (KG, 5. decembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  29. @peta mesna

    Kako ti je kontradiktoran komentar. Pa šta se desilo posle pada Zida, raspali se SSSR, Čehoslovačka i Jugoslavija, upravo zbog nacionalizma.
    (zid, 5. decembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  30. Kakav bre Kaminski, uslovi su da je odrastao ovde, da govori srpski, i da deli geneteske markere sa većinom stanovništa (dakle oni koji su poreklom iz Afrike, Azije, Amerika da ne igraju). Sa takvim igračima mogu da se poistovetim, mogu da kažem da me reprezentuju.
    (student, 5. decembar 2019 16:46)


    A kako onda ovi crnci u Partizanu i FMP2 dobise pasose, odrasli u Srbiji i govore srpski jezik?
    (xxx, 5. decembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  31. @Za mene je Pejdž pokazala veću želju, ljubav i poštovanje prema našoj reprezentaciji, nego 99% fudbalera koji igraju za našu reprezentaciju!
    (Ogi, 05. decembar 2019 15:52)

    Bravo,sve si objasnio. Jos bi tu dodao i pojedine kosarkase sa poslednjeg SP.
    Bilo koji stranac koji bi pokazao odnos kao Pejdz, uvek je dobrodasao. I, naravno, da ima trazeni kvalitet
     (nex, 5. decembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  32. eto ti ga sad..ovaj već počeo cirkus da pravi...ako...
    (Japanac, 5. decembar 2019 17:47)

    Ne svidja ti se? I Sale nije bio dobar? A ko ti se svidja?
    (111, 5. decembar 2019 18:16)

    # Link komentara

  33. Svi hoce zlato, a nece da se menjaju i da se prilagodjavaju... Ako je nesto u cemu se svi slazemo to da nam niko ne treba, onda smo na potpuno pogresnom putu.
    (Slavisa, 5. decembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  34. eto ti ga sad..ovaj već počeo cirkus da pravi...ako...
    (Japanac, 5. decembar 2019 17:47)

    # Link komentara

  35. ipak sam za to da u kosarci ne angazujemo strance,ali sam takodje za to da nacionalizam trebamo da izbacimo...imamo dovoljno kvaliteta da nam nisu potrebni stranci trenutno u kosarci...sto se tice Pejdz,pa mnogi tj velika vecina nije ni znala da imamo Amerikanku u timu,pa smo je odmah prihvatili kao nasu...i da,kao sto neko napisa ovde pamtice se zlatna medalja Slovenije,a ne Rendolf koji je igrao za nju
    (maconii, 5. decembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  36. Stojakovic, Doncic, Jokic su vec bolji od Petrovica koji je imao jednu dobru sezonu u NBA. A ni Bogdan nije daleko.
    (ElHombre, 5. decembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  37. Niko od njih . Samo domaći igrači .
    (Sasa, 5. decembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  38. То се онда више не би могле назвати и сматрати репрезентације, били би више као клубови. Доста што у клупској кошарци због тих странаца не могу играти наши играчи, па шта још и да им у репрезентацији зазузимају мјеста?! НЕ СТРАНЦИМА У РЕПРЕЗЕНТАЦИЈИ!!! 👎👎👎
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 5. decembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  39. Ma mani LeBrona, nagovori ako možeš Dončića.
     (bimmer, 5. decembar 2019 17:25)

    # Link komentara

  40. Stranci nikako. A svi Srbi bilo gde, kako i zašto rodjeni da.

    A naš najbolji igrač: Divac bez dileme. Temelj reprezentacije i revolucionarni doprinos igri centra koji je promenio shvatanje NBA o tome kakva igra centra treba da bude.
    (Deki, 5. decembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  41. Da li je moguće da su se ovde svi složili oko jedne stvari?

    Takodje smatram da imamo sasvim dovoljno domaćeg talenta.
    (Programerka, 5. decembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  42. Meni je iskreno ok da Kaminski igra za Nas, zbog porekla, jer ima nasu krv. Ali Ni LeBron ni Durent da hoce npr, ne bi to bilo to .
    Sve u svemu na ovak komentar Kokoskova
    1. Kaminski je centar ... a tu imamo Jokica, Milutinova, pa i Marijanovica, Kuzmica i jos kvalitetnih. Da li bi on uopste bio konkurencija ? ok dao je zadnji mec 23p , Ali je tipa 10 poena po proseku.
    2. Zasto bi dovolili i koje strance ? Imamo jako dobar tim . I npr Dzenkins Koji je ok igrac i jedini pored Kaminskog Koji bi uopste mogao da ugra za nas, na toj poziciji imamo verovatno vise od 10 kvalotetnija igraca.
    mislim da ova tema uopste ne bi trebala biti razlog za ikakva razmisljanja i price
     (Shkomi, 5. decembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  43. ok igore, razumem te, dugo si po amerikama gde nije bitno ko si, sta si, odakle si, vec koliko si dobar u onome sto radis.. i znam da mislis najbolje i da bi to bio neki vrhunski kosarkas koji bi pravio razliku, i da ti nije bas najjasnije zbog cega to ne bi uradio ako je po pravilu i ako to svi drugi rade, ali pomalo si zaboravio odakle si i kako razmisljamo, mislim da je ovo jedna od retkih stvari u kojoj se svi srbi slazu, a priznaces to nije ni malo lako :)
     (Pant.LA, 5. decembar 2019 16:49)

    # Link komentara

  44. LeBron i Durent - nikako, nemaju veze sa Srbijom. Kaminski da.
     (rango_unchained, 5. decembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  45. Kakav bre Kaminski, uslovi su da je odrastao ovde, da govori srpski, i da deli geneteske markere sa većinom stanovništa (dakle oni koji su poreklom iz Afrike, Azije, Amerika da ne igraju). Sa takvim igračima mogu da se poistovetim, mogu da kažem da me reprezentuju.
    (student, 5. decembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  46. NE! Kakav Lebron i Durrnt ovo je reprezentacija Srbije!!!
     (4k4.Dex, 5. decembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  47. Ja sam za, eto recimo da Doncic zaigra kao stranac...
    (Roksi, 5. decembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  48. Zašto, na primer, ne Kaminski ali su Mario Nakić i Stefan Peno u redu?
    (svašta, 05. decembar 2019 13:31)Aman dokle cete vise Pena i Nakica da spominjete.Peno je rodjen u Beogradu.Detinjstvo je proveo u Beogradu.Otac mu je Srbin,majka Gvajanka.Zasto ne bi igrao za Srbiju?Nakic je takodje odrastao u Beogradu,samo sto je njemu majka Srpkinja,a otac Hrvat.
    (KingJames, 5. decembar 2019 16:40)

    # Link komentara

  49. Kaminski da, Lebron i Durent ne...
     (Dr. Haus, 5. decembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  50. Ljudi ovde moraju da shvate da srbin ne mora nužno biti i pravoslavac, da mu se prezime ne mora završavati sa IĆ, i da ne mora da pije rakiju !!!

    Sve nas je manje zbog takvih poput vas, svadjate nas sa sopstvenim narodom, dosta je !

    Radije ću zagrliti nekog novog Ivu Andrića (srbin-katolik) ili Mešu Selimovića (srbin-musliman) nego srbendu Mišu Vacića ;)
    (Goran, 5. decembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  51. Ljudi Pejdž je pevala himnu!!!!!
    Ta devojka je pokazala kakav karakter ima i koliko voli našu zemlju. Imamo fudbalere koji neće da pevaju himnu koja nigde ne vređa njihovu versku pripadnost, a vi pljujete jednu Pejdž. Ko god iskreno voli narod koji predstavlja i pokazuje mu poštovanje može u rep. Evo ja sam Srbin od glave do pete ali odrastao sam u Grčkoj i to je jedina himna koju pored naše pevam ali ako moram da biram ko mi je draži, tu nema dileme uvek SRBIJA pa taman da mi nude i sam Olimp. Kokoškov 7 dana selektor i već se ogadio narodu a ni trening sa nama nije odradio. Lepo sam ja rekao da to nije trener za nas. Pravićemo mi Saleta od blata.
    (10ka, 5. decembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  52. Kokoškov objasnio na prvo mesto Dražen.
     (bravo, 5. decembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  53. Durent?
    Naravno, ko bi bio protiv?
     (C i n i k, 5. decembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  54. (tesla, 5. decembar 2019 14:43)

    Niko, nikom ne moze da ospori ono sto on oseca da jeste. Ako se ti osecas Srbinom to ti niko ne moze oduzeti ali isto tako ne mozes ti nikom reci da ne moze da bude Srbin ako on hoce ili misli da to jeste. Ti si sebi napravio set pravila koja su po tebi reper da li neko jeste ili nije Srbin da bi ti mogao da imas pokrice da ti jesi zaista Srbin i ako nisi rodjen u Srbiji nit su tvoji rodjeni u Srbiji. Ja kao neko ko ima porodicu cetiri generacije sa oceve strane koja jeste rodjena u sadasnjim granicama Srbije mogu tebe da osporim da ti nisi Srbin vec da si samo srspkog porekla u nekom momentu. Ali ko meni daju tu moc da ja tebi to smem da kazem ili da te ubedjujem da je to tako?

    Nacija i drzava jesu jedno te isto samo mi mali narodi smo izgubljeni u sizofreniji identiteta i u njegovoj potrazi gubimo se jos vise. Jedna plemenita strana Jugoslavije je bila bas to da smo prvo svi Jugosloveni pa teko onda plemena jer ono sto mi tvrdimo da su razlike su u stvari geografske razlike sasvim normalne za svako podneblje a u sustini mi smo isti narod. Vise imamo zajednickog nego onog sto nas razlikuje. Jednog dana cemo to valjda ukapirati i biti dominantni i pitati se nesto u ovom svetu onako kako znamo i mozemo.
    (Balkan, 5. decembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  55. meni je draze da igraju i nasi decaci od 18 godina nego bilo koji strani, makar i najbolji igrac, koji nikakve veze sa nama nema i ciji je iskljucivi motiv, licna promocija i materijalna korist.
    (stav, 5. decembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  56. Ne, pa sve da se javi Majkl Dzordan iz 1995 godine....
     (xXx, 5. decembar 2019 16:16)

    # Link komentara

  57. Za mene je Pejdž pokazala veću želju, ljubav i poštovanje prema našoj reprezentaciji, nego 99% fudbalera koji igraju za našu reprezentaciju!
    (Ogi, 5. decembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  58. samo srbin pravoslavac, 4 kolena dokazan, kršten normalno.
    (averkije džordanvilski, 05. decembar 2019 13:31)
    I da posti svaki post, pliva za krst casni, zubima otvara pivske flase i tradicionalno jednom mesecno potuce sa rodjenim bratom!
     (jaa, 5. decembar 2019 15:46)

    # Link komentara

  59. Sreo sam porodicu kineskog porekla u Srbiji, majka je dete zvala Lazare i pricao je perfektno nas jezik. Taj je ovde rodjen i odrastao, njegov izgled, boja koze ili religija je nebitna. Moze da igra i neki stranac tipa Dzenkins koji je dosta godine proveo u Srbiji i Beograd zove svojom kucom. Isto mi je okej i da mali Stokton zaigra za Hrvatsku ili Kaminski za Srbiju jer ima porekla i pre svega volju.

    Ali nije okej da amerikanac Larkin, koji je bio jednu sezonu u Spaniji i sad evo drugu u Turskoj odjednom zaigra za Hrvatsku reprezentaciju i to bi isto reko i da Kawhi pozeli da igra za Srbiju.
    Recimmo Holden je mnogo godina proveo u Rusiji i nemoze da se poredi nikako sa Rendolfom naprimer. Rendolf pre toga nikad nije bio u Sloveniji a sad sa EU pasosom u Spaniji nije vise stranac.

    Medjutim ovde ima komenatara da se najezis a posle se pravdaju kao nismo mi rasisti. Primer komentar: NBA je liga afrikanaca. U celoj NBA ligi nema deset igraca rodjenih u Africi. To sto je nekom igracu cukundeda bio rob njega ne cini amerikancem ili sta ? Ili ipak samo smeta njegova boja koze? Onda za Ameriku na treba da igraju ni belci, samo Indijanci ako cemo tom logikom?

    Slazem se sa selektorom da savez mora da donese odluku i da ta odluka mora da vazi za sve selekcije.
    Sto se mene tice stranac moze ako ima neke povezanosti sa nama, primere sam vec nabrojao. Bilo koji stranac nemoze makar bio i LeBron.
    (Milos, 5. decembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  60. Kako sad Frank stranac, a mnogi kažu Dončić najbolji srpski košarkaš? Sa takvim pristupom nema napredka...nikad.
    (Branko, 5. decembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  61. Ovdje dobar dio I ne zna da može samo jedan takav stranac da igra nego su ubjeđeni da se može cijela reprezentacija "napraviti" od stranaca.
     (Tutankamon, 5. decembar 2019 15:36)

    # Link komentara

  62. Pa Srbija već godinama ima strance u reprezentacijama samo što se neki prave naivni.
     (Tutankamon, 5. decembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  63. Nema stranaca....bolje ispasti u prvom kolu kao Srbenda....nego osvojiti zlato kao Srbin ali sa Dzordanom u timu....znaci ni Dzejms ni Durentula ne....ni jedan potpuni stranac ne....e sada poreklom Srbin moze čak i jedan deo Srbin kao Kaminsky....to je po meni okei malo sam i po tome skeptičan....ali mislim da je okei da on igra za nas!
    (MYNX, 5. decembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  64. Još od SP, kad je počela da se provlači priča o tome da bi Kokoškov mogao da bude selektor sam bio protiv takvog rešenja. Ovo samo pokazuje da sam bio u pravu. Ne mislim tu na igranje naturalizovanih igrača za reprezentaciju - lično nemam ništa protiv da Kaminski igra, jer ima naše korene - međutim, ovakva izjava samo pokazuje koliko se Kokoškov odrodio od Srbije i srpskog mentaliteta, a to je razlog zbog kojeg neće ni ostvariti nikakav uspeh sa našom reprezentacijom. Potpisujem da NIKO u Srbiji ne bi želeo da LBJ ili bilo koji drugi košarkaški as koji nema nikakve veze sa Srbijom, obuče naš dres. NIKO!
    (ja, 5. decembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  65. Los pocetak. Kokoskov uopste ne razume zemlju iz koje je ponikao i sta ovde znaci kosarka. Da li je zaboravio ili nikad nije ni shvatao.
    Kao ono kad su kukali sto Olipijakos nije pustio u EL. Necu niko da me pusta u basketu. Fudbal ne umemo, pa nemam ni stav, moze neka krivina.
    U kosarci nam ne treba ni MJ, a tek ne neko drugi. Ako ne mozemo sami, ni ne treba da igramo ni da osvajamo medalje.
    (Miodrag, 5. decembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  66. po ovom principu Katar osvaja Mundobasket čim se šeici zainteresuju za košarku
     (trn u oku, 5. decembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  67. filip: ahahaaaaaa, care!!!
     (singrrr!, 5. decembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  68. O kakvoj to tradiciji ovde ljudi pricaju. Mi od kako se zovemo Srbija imamo par srebrnih medalja i to je to. Slovenija nas je pobedila zato sto je imala Rendolfa.
    Da bi bili konkuretni sa Amerima na olimpijadi trebali bi nam Kahwi Leonard i Lillard ili makar Robert Covington i Patric Beverly. Inace opet cemo izgubiti 30 razlike. Sto je po nekima ovde bolje, nego da ne daj boze broj krvnih zrnaca ne poklapa sa vizijom idealnog Srbina.
    Takodje drzavu predstavlja ime i zastava i himna koje se pustaju pre utakmice, a ne ko su 2 od 12-15 igraca.
    (Xin Zhao, 5. decembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  69. Nije bitno koliko procenata srpske krvi ima, i da li mu je Srbin deda ili prababa. Ako se izjašnjava kao Srbin, ako je vaspitan kao Srbin i ako ima srpski mentalitet onda i jeste Srbin. Ako priča srpski, tako da ostatak ekipe ne mora zbog njega da priča engleski u pauzama, i ako će igrati da pogine za svoju zemlju i za nas što gledamo utakmicu, a ne da bi sebi obezbedio bolju karijeru, treba da igra, pa gde god da je rodjen i ko god da su mu preci. Ako nije tako, i najbolji na svetu bi nam doneo samo štetu.
    (ja nesto mislim, 5. decembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  70. Van sporta kao i u samome sportu u Srbiji se zakon ne postuje, niti se postuje volja gradjana, bilo da se radi o izborima ili sportu kao vaznim delovoma naseg drustva i drustva uopste. Nametanje volje nije idealitet demokratskog drustva. Sportisti su predstavnici citave nacije, a nacija zasluzuje, demokratski, pravo na odlicivanje o tome ko ce je predstavljati kada dodjemo do osetljivijih pitanja kao sto jeste ovo. Referendum je jedna od osnova demokratije. Raspisite ga, neka odluka bude nasa, a ne da se izjavljuje kako smo licemerni iako nas, kada je Pejdz u pitanju, niko nista zvanicno nije pitao. Dati sebi pravo da govoris i donosis, u ime drugih, zakljucke kroz licne primere je oblik autokratije, jer ti nikako ne mozes znati da li bi nacija zelela Lebrona i Durenta. Ovakvi pristupi nas unazadjuju i civilizovane plase, pokrecu. Drzava nije u sluzbi politicara niti je reprezentacija u sluzbi sportista. Donesene odluke nisu one koje utici na vas samo, vec i na nas. Ova drzava nije privatna svojina. Gradjani su obespravljeni, svako ko se nalazi na nekoj poziciji, misli da moze odlucivsti bez obzira na posledice po druge. Kokoskov je odlican trener ali ne zna o cemu prica. Tuzno i jasno u kakvom se sistemu svi nalazimo.
    (Sasa, 5. decembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  71. Sta ti je licemrje. Kada se hvali Spanija kako razvaljuje vec 15 godina, tada niko ne pominje da su kod 80% medalja igrali stranci i to kakvi. Mislite da Slovence pamte po strancima ili po zlatnoj medalji?
    (mrki, 5. decembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  72. Ne.
     (ivan, 5. decembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  73. samo srbin pravoslavac, 4 kolena dokazan, kršten normalno.
    (averkije džordanvilski, 05. decembar 2019 13:31)

    Да му прадеда пешачио преко Албаније и да му ћале возио кеца.
    (filip, 5. decembar 2019 14:20) # Link komentara

    Da se umiva zaleđenom vodom i širi ruke na "Ne može nam niko ništa, jači smo od sud-bi-ne!"
    (Srpkinja je ameba sve nas rodila, 5. decembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  74. (Sub013, 5. decembar 2019 14:18)

    A šta ako je taj crnac rođeni Srbin? Prosto me zanima?
    (DeusJ35, 5. decembar 2019 14:26)

    Kad se pravis pametan uradi to sa stilom. Nije mi akcenat bio na boji koze vec na dovodjenju stranaca u nas nacionalni tim. Kad bi bio ridjeni Srbin naravno da ne bih imao nista protiv ali takvih je kod nas malo pa je gotovo nemoguce da crnac - rodjeni Srbin zaigra za nasu reprezentaciju. Jos neko pitanje Gospodine pametni?
    (Sub013, 5. decembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  75. Verujem da vecina koji ovde komentarisu ne znaju da za reprezentaciju moze da igra samo jedan stranac,odnosno jedan naturalizovani igrac. Tako prica o koloniji crnaca ne pije vodu. Mislite da je Spancima smetao Mirotic ili Slovencima Rendolf, kada su osvojili EP... Siguran sam da vecina ovih koji negoduju, ima najvise da hvale tog stranca ako uzmemo zlato na EP 2021.
    (Ss, 5. decembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  76. Koliko sam se radovao dolasku Kokoskova, toliko sam sad iskreno zabrinut. Prva 3 intervjua samo prica o strancima nekim i pokusava da dokaze da je u pravu. Imamo dovoljno kvalitetnih kosarkasa da ne mora da insistira na ovoj prici, a cak i da nemamo, ne bi trebali da dovodimo strance.
    Neko cije 5 koleno je bio Srbin, pitanje je da li je taj Kaminski ikada bio u Srbiji, a kamoli sa li se oseca kao Srbin?
    Kokoskov je previse ziveo van Srbije, i primio je americko shvatanje sporta.
    Hoce li mu neko reci iz KSS da prekine vise sa ovakvim izjavama, nek teoretise negde drugde u cetiri zida.
    Ne bih pratio reprezentaciju ukoliko bi igrao stranac, isto kao sto su prestali da me zanimaju Partizan i CZV jer samo stranci igraju.
    Ovo je Srbija Kokoskove, mani se Slovenije, Gruzije, Hravtske i suvisne polemike. Hocemo zlatnu medalju sa Srbima i kreni da radis svoj posao.
     (aabb, 5. decembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  77. Onako kako ustav kaze: Srbija je drzava svih Srba i svih gradjana republike Srbije koji u njoj zive.
    Od Banja Luke do Trebinja i od Kotora do Subotice je san svakog Srbina da obuce nacionalni dres i slusa himnu Boze Pravde kao sto svi gradjani Srbije od Ljajica do Djule Mestera ostavljaju krv, znoj i suze na terenu u dresu Srbije. Da ne zaboravimo dijasporu i Kuzmanovića kome su u Švici unistili auto nakon odluke da igra za Srbiju, Neven Subotic je imao 3 izbora, Nedovic je rodjen i odrastao u Italiji...
    (Misko, 5. decembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  78. Игоре, спусти лопту и не таласај. Останимо верни и доследни нашој школи, каква год да је она у овом тренутку. Једино смо ми и Литванија остали принципијелни по том питању. Имамо квалитет и без тих странаца који би играли овде само да би добили пасош. Не треба нам то.
    (Вук, 5. decembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  79. Zna Kokoskov zasto je Pejdz izabrana, a ne neka druga iz SAD. devojka se bas uklapa. Ako ima nekog Amerikanca, Kanadjanina ili sta god sa Srpskim korenima, zasto da ne. Inace mislim da za sada imamo dobre igrace, rece neko i vise nego sto je trebalo, tako da nema bas potrebe sa nekim legionrima. Ako bi usfalio neko, da smo bas tanki na toj poziciji, a imamo igraca stranca koji dugo igra kod nas i uklpa se zasto da ne, mada mislim da su male sanse da se takav neki pojavi....
    (Digitron iz Buja, 5. decembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  80. Totalni stranci - ne, Kaminskom je deda Srbin - da.
    (Kratko i jasno, 5. decembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  81. srbi tek pre neku godinu shvatili da su berlinski zid i komunizam pali a ti im objasnjavas o (be)znacaju nacije i etnicke pripadnosti danas...
     (peta mesna, 5. decembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  82. НЕЕЕЕЕЕ, НЕ И НЕЕЕЕЕЕЕЕ!
     (Шумадинац 100%, 5. decembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  83. @lebovitz slažem se da se miješa pojam države i nacije, ali zar su tebi stvarno isti Srbin iz HR (ja npr.) ili Bosne (odakle sam porijeklom) koji priča isti jezik, ima iste korijene (moji su sa Zlatibora prije dosta koljena)
    istu kulturu, mentalitet kao i neki Amer koji se izjasni kao Srbin kako si rekao,(ne može se izjasniti kao Srbin, može samo zatražiti državljanstvo). Ili zar su ti isto Tijana Bošković i Brankica Mihajlović kao i neki Amerikanac???
    (tesla, 5. decembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  84. Ne trebo je da vodi simanica umesto bircevica.Prvi je izgubljen u sunčevim sistemu a drugi u univerzumu. Kad bude smena generacije juricemo bilo koga ko zna da hoda da igra za nas.
    (Lemi, 5. decembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  85. Не странцима у репки ма колико било у тренду или доносило побољшање. Пре би да губим као Србин неко био шампион са Леброном.
     (Ђурађ Курјак, 5. decembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  86. Ne razumem da svi potenciraju Djordjevica pre Danilovica. Djordjevic mu je "ukrao" slavu. Pogledajte kakve je partije pruzao Danilovic kad je Djordjevic najbolje igrao. Neprimetnih 20/25 poena u naj bitnijim momentima
    (nekotamo, 5. decembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  87. Koja je ponta nacionalnog dresa ako igraju stranci?
    (Maki, 5. decembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  88. Кокошков се овде мало залетео. Иако је ФИБА много замутила кошаркашке воде, на неке ствари није могла да утиче. Са економске стране гледано, глобализам је донео невиђени прилив новца у спорт, и не чуди што је завладало правило да се све може купити. Са правне, тешко је рећи данас ко је странац када на пример у Француској свако из њихових бивших афричких колонија има право на француско држављанство, макар не знао реч француског. Нама овде није проблем само то што код нас претеже схватање да постоји нешто важније од пара; нама је незгодно и то што страни играчи нивоа Леброна и Дурента не би играли за нас никада. Није то Ларкин, који још сања о НБА и мисли да се прода преко ОИ. То су људи који немају потребу да играју ни за репрезентацију САД, а камоли Србије. А до другог места на ОИ и СП успевамо да стижемо и без Ларкина. Зато је право питање: требају ли нам такви и слабији странци од њега, а не Леброн и Дурент? Камински је нешто друго, али већ сам написао: не верујем да он доноси нешто што Бјелица или Јокић већ немају.
    (Иван, 5. decembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  89. Ko mu zamera sto je Drazena stavio na prvo a Saleta na drugo taj nije zbilja gledao Drazena. Jedino bi stavio Bodirogu pre Kukoca i Divca i to je to sto se tice najbolje petorke od sredine 80 ih do sada. Starije ne bih sada komentarisao.
    (Eggy, 5. decembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  90. Aj ovako... Kome je smetala Dainel Pejdz u reprezentaciji minus, a kome nije plus! Pa da vidimo. Meni licno je bilo drago, odusevljavala me je igrom i zalaganjem, emocijama...
    (Steve G, 5. decembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  91. (svašta, 5. decembar 2019 13:31)

    Zato sto su i jedan i drugi rodjeni i odrasli u Srbiji, plus su im majke odavde npr.
    (ganja, 5. decembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  92. Lebron može. Durent ne. Toliko.
    (Simon, 5. decembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  93. Slazem se sa Igorom. To znaci, stranac da, ali samo pod jednim uslovom da je bolji od drugih za ulogu koja mu je namenjena. Igor je pokazao kako to funkcionise sa Entoni Rendolfom iz Reala, kog je pozvao u repku Slovenije i koji je perfektno odradio zamisljenu ulogu. Npr. nosio je njihov tim u finalu EP 2017. kada su ostali bez Doncica i Dragica.
     (Demar Derosan, 5. decembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  94. stop strancima,pa cak i zlato da osvojimo, to nije to...
     (neko, 5. decembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  95. A kada Doncic i Dragic igraju za Sloveniju, tu nema problema, je l tako dragi moji komentatori? :)
     (Stefaninho, 5. decembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  96. KSS bi trebalo da ima jedinstven stav povodom ovog pitanja i da se on postuje, a ne da svaki trener uvodi pravila na osnovu sopstvenog misljenja.
    (miki, 5. decembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  97. A šta ćemo sa onom teorijom da su Srbi stariji od ameba? Ako su svi narodi nastali od Srba i svi su Srbi, šta je onda loše u ovome o čemu priča selektor? To izgleda važi selektivno i kad kome odgovara. Sve velike patriote koje čekaju vizu za Nemačku, Norvešku, USA, ali znaju da neće stranca u reprezentaciji.
    (Djubre, 5. decembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  98. Šta ćemo sa ženskom reprezentacijom? Ako odlučimo da nećemo strance (oni koji su sigurno 100% stranci), da li ženska reprezentacija treba da se odrekne medalja? Šta bi rekle devojke koje su zahvaljujući strankinji postigle uspeh? Da li bi one radije birale reprezentaciju bez strankinje sa kojom možda ne bi osvojile ništa? Jako teška pitanja...
    (CarloNS, 05. decembar 2019 14:22)

    O kojoj strankinji pričaš?
     (Trapavi bot, 5. decembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  99. Ни они НЕ наравно!
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 5. decembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  100. e ae da se ne javljaju ovi sa komentarima tipa ja ne bih gledao vise reprezentaciju jer me stvarno ne zanima da li bi gledali a ne zanima me ni sada da li gledate, totalno ste mi nebitni u zivotu :D
    (sterlu, 5. decembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  101. Nije tacno! Nemoj da generalizujes stav svih ljudi, to nije lepo! Nikad ne bih voleo da igraju ni Lebron ni Durent niti bilo koji drugi superstar. Ako nam pored ovakve tradicije treba Lebron da bi nam donosio medalje onda neka hvala, niti bi mi bila draz da gledam takvu reprezentaciju niti bi mi takve medalje nesto znacile. Djordjevic jeste malo i sujetan i tvrdoglav, verovatno je Kokoskov i dosta strucniji od njega, ali bar nam je cuvao kult reprezentacije. Uvek sam bio ponosan na nasu reprezentaciju sto smo odoleli tom skandaloznom trendu koji preti da unisti reprezentativnu kosarku i iskreno se nadam da necemo dozvoliti da postanemo kao Hrvati, Crnogorci i sl. Radovao sam se kad su doveli ovog coveka ali sad sam vec ozbiljno zabrinut. Ne znam za vas, ali ja crnce u kosarkaskoj reprezentaciji Srbije gledati necu! Potpuno sam siguran da ovako razmisljaju i ljudi koji su nam stvarali kosarku, Duda, Kari, Zeljko, Sale... dok se mnoge nase kosarkaske legende prevrcu u grobu. Ovo je nesto sto se ne sme dozvoliti!
    (Sub013, 5. decembar 2019 14:18) # Link komentara

    A šta ako je taj crnac rođeni Srbin? Prosto me zanima?
    (DeusJ35, 5. decembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  102. Ako bi igrali Stranci , nebih više imao interesovanje za takav tim Srbije.
    To onda nije tim srbije nego afrike , koji igraju za Srbiju.Bolje je da nebudu šampioni sveta , nego šampioni sa strancima.Iz tog razloga i nepratim više naše košarkaške i fudbalske klubove ,vec samo reprezentaciju Srbije.
    Zapadne zemlje su sve upropastile , sport nije sport već industrija.
    NBA je afrička liga . Slično je i u evropi , nema više nacionalnih timova.
    Kad se vidi ko igra za francusku, više afrikanaca nego francuza.

    kakav si ti to srbin kad ne znas pravopis jezika kojim govoris :*
    (djura, 5. decembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  103. Kad bi se svi odazvali i bili zdravi tj bez povreda, stranci bi nam samo smetali...
    Vidi se koliko nam je falio Teo na svetskom...
     (Marko, 5. decembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  104. Standardno balkanski, u komentarima se miješa pojam države i nacije. Reprezentacija je državna, a ne nacionalna. Zato za reprezentaciju Srbije igra Adem Ljajić, koji nije Srbin, ali jeste Srbijanac. Isto tako, za reprezentaciju u svim sportovima igraju osobe koje niti su rođene u Srbiji niti odrasle tu, nego su iz Bosne, Hrvatske itd., samo se izjašnjavaju kao Srbi. Oni onda dobiju državljanstvo Srbije i igraju za reprezentaciju. Koja je onda razlika između tih ljudi i jednog rođenog u Americi, ako se izjasni kao Srbin i želi da igra? Pod uslovom, naravno, da zaslužuje da bude u reprezentaciji.
     (lebovitz, 5. decembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  105. lik je previse vremena proveo preko.. postao je amer u svakom smislu.
     (boxrc, 5. decembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  106. U redu je da nećemo stranca u reprezentaciji i ja lično nisam nešto oduševljen tom idejom. Međutim, gde je granica koja određuje da li je neko stranac ili nije? Jezik? Državljanstvo? Poreklo (koliko %)?, Vera? Boja kože? itd.

    Šta ćemo sa ženskom reprezentacijom? Ako odlučimo da nećemo strance (oni koji su sigurno 100% stranci), da li ženska reprezentacija treba da se odrekne medalja? Šta bi rekle devojke koje su zahvaljujući strankinji postigle uspeh? Da li bi one radije birale reprezentaciju bez strankinje sa kojom možda ne bi osvojile ništa? Jako teška pitanja...
    (CarloNS, 5. decembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  107. Smatram da za Srbiju ne treba da igraju stranci, cak posebno ne Lebron i Durent, ne treba nam pobeda protiv Amerikanaca ako cemo prvo da kupimo nekoliko Amerikanaca. Pa, te duele mahom Amerikanaca vec imamo priliku da gledamo na O2. Ona devojka Pejdz je stvarno bila sjajna, dobra i u igrackom smislu i posebno sto je srpsku himnu pevala strastvenije od nekih nasih. Kazem, nisam ni izricito protiv, ali da kupujemo megazvezde mislim da bi to tek bilo nepotrebno rasipanje novca. Kao da mi moramo da budemo bolji od nekih zemalja koje imaju 20 puta vise stanovnika od nas i ko zna koliko puta su povrsinski vece. A zar nismo malo puta bili najbolji? Da ne pominjem skoro sve druge sportove osim fudbala u seniorskoj konkurenciji. ne verujem da postoji u svetu manja zemlja a koja je u toliko sportova u samom svetskom vrhu.
    (SV, 5. decembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  108. Jedini stranci koji mogu da igraju su ovi sa srpskim poreklom, sve van toga ne prihvatamo.
    (Student, 5. decembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  109. samo srbin pravoslavac, 4 kolena dokazan, kršten normalno.
    (averkije džordanvilski, 05. decembar 2019 13:31)

    Да му прадеда пешачио преко Албаније и да му ћале возио кеца.
    (filip, 5. decembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  110. Nije tacno! Nemoj da generalizujes stav svih ljudi, to nije lepo! Nikad ne bih voleo da igraju ni Lebron ni Durent niti bilo koji drugi superstar. Ako nam pored ovakve tradicije treba Lebron da bi nam donosio medalje onda neka hvala, niti bi mi bila draz da gledam takvu reprezentaciju niti bi mi takve medalje nesto znacile. Djordjevic jeste malo i sujetan i tvrdoglav, verovatno je Kokoskov i dosta strucniji od njega, ali bar nam je cuvao kult reprezentacije. Uvek sam bio ponosan na nasu reprezentaciju sto smo odoleli tom skandaloznom trendu koji preti da unisti reprezentativnu kosarku i iskreno se nadam da necemo dozvoliti da postanemo kao Hrvati, Crnogorci i sl. Radovao sam se kad su doveli ovog coveka ali sad sam vec ozbiljno zabrinut. Ne znam za vas, ali ja crnce u kosarkaskoj reprezentaciji Srbije gledati necu! Potpuno sam siguran da ovako razmisljaju i ljudi koji su nam stvarali kosarku, Duda, Kari, Zeljko, Sale... dok se mnoge nase kosarkaske legende prevrcu u grobu. Ovo je nesto sto se ne sme dozvoliti!
    (Sub013, 5. decembar 2019 14:18)

    # Link komentara

  111. @Filip
    Objasnio si! Nadam se da se neće inficirati ovde.
     (Radebelukas, 5. decembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  112. Ako bi igrali Stranci , nebih više imao interesovanje za takav tim Srbije.
    To onda nije tim srbije nego afrike , koji igraju za Srbiju.Bolje je da nebudu šampioni sveta , nego šampioni sa strancima.Iz tog razloga i nepratim više naše košarkaške i fudbalske klubove ,vec samo reprezentaciju Srbije.
    Zapadne zemlje su sve upropastile , sport nije sport već industrija.
    NBA je afrička liga . Slično je i u evropi , nema više nacionalnih timova.
    Kad se vidi ko igra za francusku, više afrikanaca nego francuza.
    (nemirko, 5. decembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  113. Hajde Igore ne filozofiraj. Takvi nece da se jave, a oni koji bi se javili nece biti bolji od nasih, pod uslovom da ponovo krenemo da ozbiljno pravimo igrace. Druga je stvar sto je nekom lakse da kupi strance koga niko nece, nego da napravi svog igraca (mislim na srspke klubove, ne na Igora)
    (kratko i jasno, 5. decembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  114. Ja nisam za strance koji nemaju veze sa Srbijom(davanje psoša šakom i kapom), ali sam u svakom slučaju za sve koji imaju Srpske korene i koji žele da igraju. Ako bi smo se olako odricali "naših" ljudi koji su rođeni u stranim zemljama uz ovoliki trend odlaska mladih za dvadesetak godina će nam baza za sportiste biti duplo manja nego sada. Biće nam krivo kada za reprezentacije Nemačke, Norveške, SAD, Švajcarske, Austrije, Kanade i dr. budu igrali neki Petrovići, Jovanovići, Nikolići... a mi ih se tako lako odrekli.
     (Džoni, 5. decembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  115. Svi igraci koje je nabrojao su bili odlicni igraci sa nevjerovatnim karijerama ali je jedan KRESIMIR COSIC! ON je najvise uticao na kosarkasku igru od svih u svakom slucaju evropskih a mozda i americkih kosarkasa. Ovi ostali su bili dobri ali Kreso je bio kosarkaski vizionar koji je to primjenio na djelu.
    (Goran, 5. decembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  116. Znao sam, sada ce ovaj Igor Amerikanac, da dovuce Amerikance da igranju za Srbiju, a nasi igraci zbog njih nece moci da igranju za reprezentaciju Srbije. Znaci Ameri ce da reprezentuju Srbiju. Prevara od trenera je taj Igor Amerikanac, oterali ga u Finiksu, ove godine u Sakramentu nula od trenera.
    (Grobar, 5. decembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  117. Jeste majstore, al te bogate zemlje nikad nece imati kosarkase kao mi! Za reprezentaciju se igra sa ljubavlju! Vise volim gledati nase klince u drzavnom dresu pa makar nikad vise medalje neosvojili!
    (Jozo, 5. decembar 2019 14:07)

    # Link komentara

  118. Uvek kad treba da se napravi izbor najboljih kosarkasa sa ovih prostora, nervira me kako svaka generacija uzima u obzir samo one igrace na kojima su oni odrastali. Ali kosarka kod nas nije pocela kasnih osamdesetih, vec je vrhunac dozivela bas generaciju pre nje, sa zlatnom olimpijskom medaljom u Moskvi. Gde su u ovom izboru Kicanovic, Dalipagic, Delibasic, Cosic i naravno legendarni Radivoje Korac? Pa nije kosarka ovde pocela sa Drazenom.
    (Leksa, 5. decembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  119. Reprezentacija nije klub već reprezentacija jedne države. Znači reprezentovanje te države kroz neki sport. Logično je da tu državu predstavljaju ljudi koji su u njoj rodjeni, rasli, školovali se, odrasli.. koji u njoj imaju mamu, tatu, babe, dede, braću, sestre, tetke, stričeve..drugare, prijatelje, devojke, žene, prve ljubavi, ljubavnice itd. Koji znaju nešto o tradiciji i istoriji svoje zemlje. Kojima će pre svega i prvenstveno čast biti da predstavljaju svoju zemlju u nečemu, šta god to bilo..košarka, fudbal, šah, matematika.. I iz tog razloga smatram da je užasno jadno, glupo, licemerno da se kitimo tudjim perijem! Tako da taman lično da mole Lebron, Durant, Harden, Janis, Embid i ostali da zaigraju za rep.Srbije lično smatram da bi odgovor NE DOLAZI U OBZIR bio jedini odg.koji postoji. Jer u slučaju kad bi igrali svi oni i osvojili SP ili EP ili Olimpijadu, nije Srbija osvojila to takmičenje nego grupa PLAĆENIKA kojima ime zemlje koju prezentuju APSOLUTNO NIŠTA NE ZNAČI! Tako da gospodine Kokoškov, setite se gde ste odrasli i potrudite se da održite tradiciju da naša deca igraju za našu zemlju pa makar bili i poslednji! Ovo apsolutno mislim za sve druge nacije, zemlje i reprezentacije. Budimo zadovoljni onim što imamo! A hvala Bogu bar u košarci imamo toliko talenata..nisu na nivou Lebrona ali meni lično su i bolji. REPREZENTACIJA NIJE NEČIJI PRIVATNI KLUB! VEĆ NEŠTO NAJBOLJE JEDNE ZEMLJE! Isto važi i za druge! NE KITITE SE TUDJIM PERIJEM!
     (informativno, 5. decembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  120. Ovo proziva Danilovica za dvostruke standarde, pa dobro nas predsednik KSS ionako ima dva imena.
     (poznavalac ©®, 5. decembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  121. Ma i deda Jordan da se javi!!! Citao sam samo naslov, ako je stvarno to izjavio, onda... Ispade i reprezentacija biznis. Opasan. Platis i etooo. Javise se ova dvojica. Ko ima suske, ima i tim. Cirkus Montija Pajtona. Ja sam protiv, pa - ili + ko sta misli neka kaze.
    (Gerov, 5. decembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  122. Popunjeni smo Birčom I Kalinom na njihovim pozicijama???
     (vračarac, 5. decembar 2019 13:59)

    # Link komentara

  123. Nijedan zakon ne kaže da treba da budeš častan na takmičenju, što ne znači da treba oberučke prihvatiti nečasnost. Bio bih u potpunosti razočaran da vidim Lebrona i Durenta u srpskoj reprezentaciji. Ne gledam reprezentaciju zato što igra najbolju košarku na svetu, nego da vidim kako se momci takmiče za svoju zemlju. Već mi je muka od toga što u našim klubovima domaćih igrača gotovo da nema, ali ok, oni igraju za pare. Reprezentacija je nešto sasvim drugo.
    (Mare, 5. decembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  124. ovo sve mediji vade iz konteksta, Srbija ima odličnu reprezentaciju, to je izjaviomi Kokoškov
     (poznavalac ©®, 5. decembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  125. Paa.. Ne.. Ne bih voleo da Durent igra za Srbiju.. Šta će nam medalja koju nismo faktički osvojili? Kaminski ok, čovek ima srpske korene, al neki random stranac.. Zašto? Ovo nije klub, već reprezentacija jedne zemlje..
     (Zz, 5. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  126. Covek prethodno vodio Sloveniju i Gruziju, ne zamerite mu. Srbija u kosarci nije ni Makedonija, ni Slovenija, ni Crna gora ni Finska ni Gruzija....Ne treba nam ni Lebron ni Durent ni Marsovci. Reprezentacija je ekipa u kojoj igraju igraci jedne nacionalnosti, kratko i jasno.
     (north, 5. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  127. Ja sam kul sa time da igra Kaminski, ali dovoditi nekoga sa strane je bespotrebno.
    (Koškoško, 5. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  128. Kaminski je Americki Bircevic.Lik je bruka totalna sa 5 poena,pre neku noc se Luka sprdao s njim
     (Where is my sendvic?, 5. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  129. Ja sam za samo ako postoji neka nacionalna spona. U suprotnom, principijelno sam protiv, pa makar to bio i Lebron.
     (bata gaja, 5. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  130. Ne, nijedan Srbin iz Srbije ne bi rado video Durenta i Džejmsa u reprezentaciji. Nemoj projektovati, Igore.
    (Kontrast, 5. decembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  131. Sto se mene tiče Kokoskov je selektor i od mene ima punu podršku. Mene zanimaju rezulultati i hoću najmanje srebro na Olimpijadi. A ko će da digne pehar ili zastavu Srbije...Kaminski, Jokic ili Bircevic, uopšte mi je nebitno. Napred Srbija!!!
    (Logika, 5. decembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  132. da se javi ko god hoce, za reprezentaciju igraju gradjani Srbije, pa makar bili poslednji.. Zato se i zove reprezentacija.!
     (xsabo, 5. decembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  133. Ljudi, kako ko, ali ja se slazem sa svime sto je Kokoskov rekao.
    (zvekan, 5. decembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  134. Gresis derane, al zdravo gresis .
     (ilijev.vanja@gmail.com, 5. decembar 2019 13:55)

    # Link komentara

  135. Meni se ne svidja ta ideja, ne zato što sam šovinista u bilo kom smislu, jednostavno ne paše

    čudno bi to bilo da se ne lažemo, ne bih se osecao kao šampion da osvojimo svetsko a, lupam, Durent igrao za Srbiju...
    (daki, 5. decembar 2019 13:53)

    # Link komentara

  136. Reprezentacija nije klub da igraju naturalizovani Srbi pa makar bili Jordan,Lebron James i ostala ekipa.
    (Neso, 5. decembar 2019 13:53)

    # Link komentara

  137. Ako Kaminski ili bilo koji stranac zaigra za reprezentaciju, prestajem da pratim reprezentativnu kosarku
     (ns97, 5. decembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  138. Ni Lebron, ni Durant, ovo je srpska reprezentacija. Uostalom, procitati Teodosicev intervju od pre par godina na tu temu.
    (Nemanja, 5. decembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  139. Bolje u reprezentaciji da igraju strani plaćenici nego domaći izdajnici
    (v8engine, 5. decembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  140. Ne.
    (Bora, 5. decembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  141. lol opet bi isto bilo. mozda da smo neka slabija reprezentacija pa i ajde
    (Marko, 5. decembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  142. Stranac sa srpskim korenima da, stranac bilo koji, pa makar i LeBron, ne.
    Kao male su nas ucili "Da svi hoce da skoce sa litice, da li bi i ti?", tako da ne moramo i mi da dovodimo strance, ako svi ostali dovode.
     (IVORY, 5. decembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  143. Koliko ovaj covek normalno razmislja, vidi se da je dugo ziveo van.
     (Filip, 5. decembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  144. Ne bismo uzeli Lebrona i Durenta jer verujemo da možemo napraviti rezultat i bez toga... A sa njima, uvek bi bilo progovaranja da smo zbog njih napravili rezultat, a naša škola i talenat bi pali u drugi plan.
     (M, 5. decembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  145. vec vidim da se nas dvojica necemo slagati Igore ?
     (aleksandar, 5. decembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  146. Sve dok se na tajmautu bude pricalo na srpskom i da nema prevodioca pored, moze da igra i Harden sto se mene tice. Naravno ako mu je majka iz Cacka, na primer
    (Zorowitzki, 5. decembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  147. Da dodju u paketu sa sve Jordanom, ja ne bih bio za. Nije rezultat najbitniji. Ne bih mogao da zamislim da se na tajm autu priča bilo koji jezik a da nije srpski.
     (jako_i_do_samog_kraja, 5. decembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  148. + „ne“ za Lebrona
    - „da“ za Lebrona
    (South park, 5. decembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  149. Slažem se sa njim, ali je pitanje da li bi Kaminski bio pojačanje.
     (uvekljubazan, 5. decembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  150. malo oladi burazeru sa strancima imamo dovoljno naših kvalitetnih igrača
    akom Vam se ne sviđa idite
    (Zorica, 5. decembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  151. druze moj nemoj ti da pravis od nase reprezentacije americku ili spansku,ako ne mozes sa ovim nasim igracima tolikim da napravis normalnu ekipu onda lepo kazi i da se razilazimo.Posle svih sportova mislim da je na red dosla i kosarka da nam se unisti.Ne mogu vise da gledam ni zvezdu ni partizan kada od prvih pet cetiri su stranca pa sada ocete to da uradite i od reprezentacije.I ne netreba nama ni Lebron niti bilo ko pa makar igrali Tepic i Gagic oni su nasi i hocu da gledam nase igrace makar bili zadnji na svetu.Pravicemo mi Djordjevica od blata to sam rekao odmah posle svetskog sobzirom sta nam se sprema sa reprezentacijom.
     (boki89, 5. decembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  152. Slažem se.
    Ništa nećemo dobiti od teranja nekog inata. Ako Kaminsky može da igra krilnog centra bio bi nam od koristi posto nam ne treba još jedan centar.
     (Randy Marsh, 5. decembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  153. Bodiroga 1,Drazen 2. Change my mind !
    (Pljuvac svih stilova, 5. decembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  154. Jao bre čoveka, oće on opet nekog Rendolfa... Nismo mi bre Slovenija, ne znam što mu ne kažu ovi iz saveza da se suzdrži od ovakvih izjava... Nije još ni jednu utakmicu vodio do sada, već me nervira.
     (M, 5. decembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  155. Nikad neću razumeti ovu diskusiju. Zna se šta je reprezentacija. Tim koji reprezentuje DRŽAVU i njen NAROD. Znači za Srbiju treba da igraju samo SRBI ili ljudi koji su rođeni ovde ili već godinama žive ovde i koji su dobili državljanstvo na osnovu toga. Ovaj Kaminski ako ima srpske korene, onda je to okej, ipak ima neke veze sa Srbijom. Ali da igraju ljudi koji nemaju baš ikakve veze za Srbijom, to mi je baš smešno, pa čak i da Durent ili Džejms igraju za Srbiju. Nije mi bilo svejedno kad je Ralf Fajns onako olako dobio pasoš, a ne još da nas neko reprezentuje na svetskom nivou, pogotovo u sportu gde imamo i više nego dovoljno SVOJIH talenata.
    (Majk Litoris, 5. decembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  156. Kao sto si rekao, naravno da po pravilima moze da igra stranac. I mozda bi nam taj stranac i pomogao da ostvarimo bolje rezultate u buducnosti, ali izgleda da si u Americi toliko fokusiran na klub i njihovu filozofiju da si zaboravio odakle dolaziš. Dovesti amerikanca koji osim daljih korena ne zna ni jednu rec naseg jezika niti ista o nama, nikad mi nece biti drazi cak i od Bircevica i slicnih. Ne kvarite ono sto nas je do sada krasilo, u kosarci nam to stvarno nije potrebno!
    (lancecwcemi, 5. decembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  157. Ovo za dvostruke standarde je potpuno u pravu, ljudi imaju taj manir generalno i za druge stvari i ni ne primećuju, a mnogo je trulo. Meni se lično taj trend stranaca u reprezentacijama ne sviđa, mnogo je zanimljivije i pravičnije da nastupaju igrači koji su odrastali i ponikli u tim zemljama, ili su povezani sa nekom zemljom preko roditelja, i to je prava mera reprezentacije i slika popularnosti nekog sporta u zemlji. Sve dalje od toga obesmišljava reprezentaciju i svodi je na klupski fazon
     (Irena, 5. decembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  158. Ни они.
     (Скизер, 5. decembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  159. nikad stranci
     (pera, 5. decembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  160. Uf al se zakopava odma na početku. Kakav bre Lebron, da je bogotac, ako nije porastao ovde, ne može, Pejdž je greška i sramota. Ne može brate, previše je važna košarka ovde
     (zizitop, 5. decembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  161. Kakav Durent, kakav James, ja volim na moje da se ljutim. Kako Durenta da psujem i pitam kakav je on Srbin kad izgubi?
     (Samo Ti, 5. decembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  162. Kokoskov je vrh trener i odavno sam želeo da dodje na celo reprezentacije ali ako hoce da dovodi strance u reprezentaciju pa nek oni bili licno i lebron i durent i lenard, neka se odmah pokupi ide... Ovi koji imaju srpske korene ili kojima je jedan od roditelja srbin ok a ovo sto rade hrvatska, bosna, cg, slovenija i ostale reprezentacije to je odvratno i gubi svaku draž. Koja je poenta da tvoju reprezentaciju predstavlja igrac koji ni ne zna za tvoju zemlju niti ima ikakve veze sa njom?
     (Petarczv, 5. decembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  163. Ma i Džordan lično da se javi, opet bih bio protiv stranaca u reprezentaciji.
     (kickers, 5. decembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  164. Neka, hvala. Ne trebaju nam stranci u reprezentaciji.
    (G/L, 5. decembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  165. Ma ni oni ne dolaze u obzir makar bili najgori,posaljimo najbolje što imamo pa sta uradimo.Moze crnac ali ako mu je jedan od roditelja Srbin.
     (Aleksandar, 5. decembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  166. Da se javi Majkl Dzordan licno i to iz najboljeg vremena, ponovo ne bismo zeljeli da igra sa Srbiju. Kokoskov ocito ima drugaciji mentalitet od nas, sto moze biti i dobro i lose za reprezentaciju, nevezano za ovu pricu o strancima. Za njega je sef steucnog staba velike kosarkaske sile Srbije samo jos jedan dobar posao u CV-u...
    (Sash, 5. decembar 2019 13:39)

    # Link komentara

  167. aj dobro sad i ti...da ne's zvati Odzu i Fajea ... koga bi ti? Ima nase dece nek se igraju ionako sve postaje zabava za bogate
     (podoficir, 5. decembar 2019 13:39)

    # Link komentara

  168. stranci ne, poreklo.. do "drugog kolena"...
     (vlajko, 5. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  169. Kakvo "večito pitanje"?
    Otkad?
    Zašto i za čije babe zdravlje pravite veštačko pitanje?
    (paranoid, 5. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  170. Mozda da selektor bira reprezentativce za Hrvatsku. Meni Drazen niti bilo koji hrvatski sportista ne moze, barem javno, da bude ispred nekog naseg.
    A vi me nazovite licemerom.
    Da je hrvat nikad ne bi ovako nesto rekao.
    E Sale vec mi nedostajes...
     (djo, 5. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  171. Svaka mu je na mestu.
     (Heteria, 5. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  172. Ne pravi se lud Igore. Svi znamo ko su stranci a ko ne, i da, čak i da se javi LeBron, ne bih ga želeo u reprezentaciji. Imamo sasvim dobre igrače na svakoj od pozicija, pa zašto bismo uzimali tu?e?
     (blizanac, 5. decembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  173. Uh odakle krenuti. Prvo, imamo suvise talentovanih klinaca da bi uzimali istrosene Amerikance. Nece igrati za nas ni Zek Levin, a kamoli Kavai, Lebron ili Durent. Mada i cemu to vodi. Kada vec ne moramo zasto bi dovodili Kaminskog na poziciju centra gde su Jokic, Milutinov, Raduljica, Kuzmic,...
    Drugo, svaka cast za listu igraca, ali vidi se da je licna. Morao je pomenuti i Danilovica, Bodirogu, kasnije Stojakovica, a ja sam licno voleo i Rebracu kao nebeskog letaca. Bilo je tu jos igraca i iz drugih SFRJ republika tipa Radja i meni licno drag Slovenac Milic koji je kucao kao danas Gordon i Levin.
     (Aca86, 5. decembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  174. Frenk-cisto Srpsko ime.Kaminski jos vise Srpsko prezime.haha.Samo se sjetite koliko pljuvacine bilo kad je malena CG uzela amerikance u svojoj ekipi.
     (ogicg, 5. decembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  175. Ako vec dovodimo stranca da bude bar neki nivo i na poziciji gde smo deficitarni-PF. Sta ce nam raspali Kaminski petica imamo za izvoz.
    (Mladen, 5. decembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  176. Onda bi ispali šmekeri i rekli: No thanks, živ bio
    (Djulamester, 5. decembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  177. Molim vas ne dovodite strance u reprezentaciju. cak i da smo najgori na svetu, a moje skromno misljenje je da nismo, ne treba dovoditi strance. koja je poenta toga?
     (aabb, 5. decembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  178. Opet bih rekao NE strancima. Ne treba nam zlato ako ce ih Amerikanci osvojiti, obojeni bojama nase zemlje.
     (vitamin, 5. decembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  179. Jel ovo opet onaj novinar iz koš magazina?
    (Bora, 5. decembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  180. Tu se gubi smisao imati "svoju" reprezentaciju.
    I da je Lebron, ne bih vole da on igra za nasu reprezentaciju.
    (Pekar, 5. decembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  181. I da se pojavi cela All Star ekipa, nema sanse. Ako to uradite onda kupite stvari i cao
    (Kriticar, 5. decembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  182. Ne slažem se sa selektorom po ovom pitanju.
    Bez obzira što je dopušten po jedan naturalizovani stranac u reprezentaciji ja bih voleo da ne koristimo tu mogućnost.Po meni se sa strancem gubi koncept pojma reprezentacije, tj. trebalo bi da svaku zemlju predstavljaju igrači koji su ili odrasli u zemlji ili imaju korene nacije za čiju zemllju nastupaju.
    PS.Ne bih voleo da igra Lebron za Srbiju pa sve i da osvojimo narednih 10 prvenstva.
    (sitan vez, 5. decembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  183. Da bi igrač igrao za Srbiju mora da ima lične veze sa Srbijom, dakle ili da je rođen u inostranstvu a ima srpsko poreklo, da je rođen u Srbiji a nije Srbin, čak i neko ko je stranac rođen u inostranstvu a kao dete se doselio u Srbiju i ovde je odrastao i školovao se je na neki način vezan za našu kulturu i dolazi u obzir. Druga stvar jako bitna je da KALKULANTI NE SMEJU DA IGRAJU ZA REPREZENTACIJU! Igranje za reprezentaciju ne donosi igračima bog zna kakve finansijske koristi već je to uglavnom stvar ličnog zadovoljstva a retki su oni koji zbog partija u reprezentaciji zarade bolje ugovore, zbog toga je tu voljni moment jako bitan, da igrač voli i želi da igra za Srbiju i to samo za Srbiju, da nema nikakve dileme ako ima mogućnost da igra za neku drugu(ovo važi i za one koji mogu da igraju samo za Srbiju a mrzi ih) jer igrači koji kalkulišu neće uvek dati 100% i kad krene loše prvi će "pobeći".
     (Kokuz, 5. decembar 2019 13:33)

    # Link komentara

  184. Vrhunac licemerstva je sto vidim odobravanje da Kaminski igra za Srbiju. Nemam licno nista protiv, ali smo se iks puta izjasnjavali da to ne zelimo i glumili neku velicinu. Neka tako i ostane, a ne kad se ovako stvorila prilika da do toga dodje nalazimo izgovore u tome kako neko ima srpske korene pre ne znam koliko kolena. On nije Srbin, nije rodjen ovde, otac i majka mu nisi Srbi, pitanje je dal su ikada i bili u Srbiji, tako da vadjenje DNK od pre Hrista ne moze da bude izgovor.
     (Turbulencija, 5. decembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  185. Ne može Divac na 4, on skoro nikad nije igrao krilnog centra.
    (Aleks, 5. decembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  186. gospodski objasnjeno .
     (ivan, 5. decembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  187. Zašto, na primer, ne Kaminski ali su Mario Nakić i Stefan Peno u redu?
    (svašta, 5. decembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  188. E sad si ugasio. Hoces stranca u reprezentaciji, Dražen na prvom mestu...

    Ne može Srbadija tako široko da posmatra sve to, bolje se sam skloni dok te lešinari ne dohvate...
     (Vlad Rad, 5. decembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  189. Ni oni. Ali odavno je sve ionako izgubilo smisao.
    (lev, 5. decembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  190. Ne pravi od nase reprezentacije klub!!!! Mi imamo ko ce da igra za nas!!!!
    (ratar, 5. decembar 2019 13:29)

    # Link komentara

  191. Mogu i oni i dzordan, i medzik i leri bird...
    ne ide!
    (kosta, 5. decembar 2019 13:28)

    # Link komentara

  192. ja ne bih da mi igra Lebron za Srbiju. Ne treba nam takva zlatna medalja. Ako taj Kaminski stvarno ima nase korene, onda ok.
     (gospodin Popara, 5. decembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  193. U skoro svim sportovima nastupaju sportisti koji imaju srpsko poreklo. I to je skroz ok, na primer Čavić, Neven Subotić, Stevan Mićić (Rvač slobodnim stilom, obezbedio normu za OI, osvojio bronzanu medalju). Sa aspekta razvoja sportista iz Srbije ne treba preterivati sa strancima, ali ajde onda da mi fanovi, novinari i ostali ne pravimo pritisak da se jure rezultati.
    (25, 5. decembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  194. Poštujem mišljenje selektora, ali se ne slažem. Nacionalne selekcije jesu nacionalne selekcije. Apsolutno nemam problem da i npr tamnoputi igrač zaigra za nas , ako se rodio u Srbiji ili ima nekog pretka Srbina, jednostavno neka veza mora postojati, onda je u redu. Ovako, fali nam npr plejmejker mi platimo nekog amera i on dođe ne zna ni gde je došao ni zastavu ni jezik ništa... klubovi su klubovi, reprezentacije su reper, ako se to pomeša koja je razlika onda ? Nekako , znam da bih uvek imao gorčinu u ustima da npr osvojimo zlato na EP ili Sp, a da nam dva glavna strelca budu Badi Hild i Lilard... ili neki manje poznati što igraju Evroligu..
     (Aleks, 5. decembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  195. I da se jave, nemaju mesta pored Birče, i Radulje, kapitena.
    (Poreski obveznik, 5. decembar 2019 13:25)

    # Link komentara

  196. Da se javi MJ lično na vrhuncu, ja bih pre izabrao Ognjena Dobrića ili Vanju Marinkovića. Reprezentacija je bukvalno poslednja oaza domaće košarke i tako treba i da ostane.
    (DJ Ape, 5. decembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  197. Svaka mu je ko u Njegoša!Pametno zbori ovaj novi selektor sa veoma dobrom filozofijom shvatanja košarke.Posle dužeg vremena nećemo igrati košarku dosadnu košarku...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 5. decembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  198. posteno braco srbi
     (king, 5. decembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  199. Ja sam protiv...nolje nasi momci na poslednjem mestu...nego stranci na prvom...inace cemo i nacionalne selekcije komercijalizovati kao da nam klubovi nisu dosta!!!
     (dr.chemie, 5. decembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  200. Svaka ti je ka u Njegoša.
     (kaluđer, 5. decembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  201. Nema vecih mitomana i paljevina od ovih Kroasana :D Nije covek posteno ni seo na klupu velikana reprezentacije Srbije,evo njih,odmah oni trce da smaraju Kokoskova sa pitanjima i sami sebe hvale sa brojem NBA igraca,samo da bi im Igor kurtoazno pohvalio Bojana Bogdanovica ili jos nekog,pa da pojacaju svoje bajke i osete se bitno pred jedinim glavnim evropskim NBA trenerom .Znaju da covek ima elementarne kulture pa sigurno nece reci onako kako jeste u stilu "najobicnija ste kanta za napucavanje koju Angola gazi 20 razlike,a o gazenju od Madjarske,Holandije i Rumunije isto toliko sa sve vasim NBA igracima bolje i da ne pricam" kao i suvu istinu koja glasi "jedino kod vas sto vredi je tih par Srba poput Bogdanovica i Sarica" :D Kroasanska komedija
    (IGOR KOKOSKOV, 5. decembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  202. Posteno, ali ipak mislim da nam to ne treba!
     (fix, 5. decembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  203. Ja bih bio protiv i da obojica izraze zelju da igraju za Srbiju u tandemu. Nema svrhe prosto.
    Kaminski je prihvatljiv jer je Srbin poreklom.
     (era, 5. decembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  204. A bre Igi Kawhi Leonard ili ništa, jedino je on dostojan srpskog dresa.
    (Maksimilijan, 5. decembar 2019 13:22)

    # Link komentara

  205. Ne i Lebronu.Tačka.
     (duB9Vaj2, 5. decembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  206. Ne. Ne vidim cemu onda reprezentacije. Valjda reprezentujes svoju zemlju. Boze Igore.
     (Quint, 5. decembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  207. Realan odgovor. Sta, Srbi bi rekli necemo Durenta jer ne zna gde je Valjevo? Samo nemojmo imati dvostruke vrednosti.
    (Neo, 5. decembar 2019 13:19)

    # Link komentara