1. @rebro sta cemo sa Nikolom Teslom koji je rodjen na podrucju Austrougarske a izjasnjavao se kao Srbin? Hoces da kazes da nije?
    Toliko kontradiktornosti iznosis i bitno je da napomenes da si rodjen u Beogradu a nosis komplekse vise vrednosti. Evo ja imam drzavljanstvo Bosne i Srbije pa sta cemo sada. Nadje se uvek neki pametnjakovic kao ti da kaze da je iz Beograda haha
    (Ki, 10. decembar 2019 08:22)

    # Link komentara

  2. Tu su i Srbi protestanti koji se sada zovu Nemcu pa sinto i budisti srbi a sad su kao Japanci. Pola sveta su srbi, samo su promenili ime plenena. Cak ima srpskih plemena u africi. Kralj solomon je ozenio srpkinju jovanku 'sibu' maric
    (Joki, 5. decembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  3. @rebro

    Nalupetao si se za medalju, uzmi sada par dana slobodnog da se regenerises i oporavis. Sigurno ti nije bilo lako.
    (bolidi, 5. decembar 2019 15:18)

    # Link komentara

  4. @rebro Čovjek je ono što osjeća da je. To što su u Češkoj svi Česi, ne znači da su u Bosni svi Bosanci. Evo ja živim u Barseloni koja je dio španske države pa se mnogi ne osjećaju Špancima. Ili smo mi Srbi bili Turci dok se nismo oslobodili otomana? Dakle, činjenica da neko posjeduje ovaj ili onaj pasoš ne znači da je saglasan s tom državom i da ne želi da promjeni status teritorije na kojoj živi. Vrlo jednostavno. I treba prestati miješati riječi kao prijateljstvo i suživot sa drzavnoscu. Dakle, ako Albanac želi nezavisnost Kosova, to ne znači da mrzi Srbina i obratno. Većina katalonaca ne mrzi Špance, naprotiv, ali žele otcjepljenje. Isto tako i u BiH. Na kraju, i Jugoslavija se mogla rastati kao što su se rastali Česi i Slovaci.
    (Srle, 5. decembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  5. @rebro
    Vole ljudi da se gadjaju "cinjenicama", kao da zivimo u 80-tim, i miko sa dva klika ne moze da proveri pravo stanje stvari...
    Presently, 39.8% of Czechs consider themselves atheist; 39.2% are Roman Catholics; 4.6% are Protestant, with 1.9% in the Czech-founded Hussite Reform Church, 1.6% in the Czech Brotherhood Evangelic Church, and 0.5% in the Silesian Evangelic Church; 3% are members of the Orthodox Church; and 13.4% are undecided
    (m1k3, 5. decembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  6. Nabroja čovek sve same Srbe...
    (železničar, 5. decembar 2019 01:02)

    # Link komentara

  7. On bi prvi trebao da zna koja je njegova kao i ostalih nabrojanih prava vera, koja im je krv u venama i za koju bi jedinu reprezentaciju trebali da igraju. Ako mu kojim slučajem nije jasno, nek pita roditelje, babe i dede, ili nek prostije pročita knjigu Nož i sve će mu biti jasnije...
    (železničar, 5. decembar 2019 01:00)

    # Link komentara

  8. @rebro
    Ako nisi znao (a očigledno nisi), ne postoji država Bosna, već je njen naziv Bosna i Hercegovina. Bosanac je termin koji označava regionalnu pripadnost a ne nacionalnu, isto kao i Hercegovac, u Srbiji Vojvođanin, Šumadinac itd. Zna se koja su 3 konstitutivna naroda u BiH, dakle nikakvi ''Bosanci'' kao narod ne postoje.
    A moraću te razočarati jer ne postoji ''Republika Srpska'' (namjerno si je stavio pod navodnike s ciljem provokacije), nego postoji Republika Srpska - međunarodno priznat entitet srpskog naroda, sa skoro svim elementima državnosti (za razliku od Vojvodine), i koja funkcioniše kao država u državi.
    Takođe, Republika Srpska ima svoja predstavništva (tzv. mini ambasade) u više zemalja - Austriji, Belgiji, Grčkoj, Izraelu, Njemačkoj, Rusiji, SAD-u, Srbiji, čini mi se i u Australiji i na Kipru.
    Pa i Kolinda kada dođe u posjetu kod Dodika u Banja Luku, sjedi u njegovom kabinetu pored zastave Srpske i geografske karte na kojoj je Srpska prikazana kao država... Ni njoj se to ne sviđa kao ni tebi, ali ćuti i trpi. ;)
    (Banjalučanin, 4. decembar 2019 23:49)

    # Link komentara

  9. Rebro, pa po toj tvojoj sopstvenoj definiciji ti nisi Srbin, već Čeh,
    u Srbiji živi 9 miliona Srba, ništa Albanci, ništa Mađari, ništa Rusini, ništa Džedaji, a Kosovo je samo loš trip međunarodne zajednice kojem se nekako potkrala i "putovnica".
    (Ma kako da ne..., 4. decembar 2019 23:16)

    # Link komentara

  10. Svaka cast na tweetu. Bosanci su najjaci ljudi, pjevaci i sportisti. Bosanskim govori cijela Srbija, sto se najbolje vidi po tome da su Bosanci bolji pjevaci od Srbijanaca, jer je pjevanje samo ubrzani govor. Bosanci su i bolji sportii, ali ostali kradu, nazalost.
    (Sandzaklija, 4. decembar 2019 14:23)

    Ovo za pevanje ne znam, što se jezika tiče, čista besmislica a sportski rezultati pokazuju da je BiH jedna od najneuspešnijih sportskih nacija u Evropi.
    (Toliko, 4. decembar 2019 22:53)

    # Link komentara

  11. @Suki, meni je glupo da postoje entiteti koji formiraju državu Bosnu, a onda ti entiteti misle da su država u državi.
    (rebro, 4. decembar 2019 22:14)

    # Link komentara

  12. Kakve glupe price ovih nov9pecenih bogatasa. O cemu ti pricas Nurkicu, pa do pre 20 godina sno se klali toliko da bi se istrebili da Amerima nije dosadilo da se igraju rata kod nas.
    I onda napravljena drzava na silu koju "ne" priznaje 2/3 stanovnistva.
    Hrvati svi listom navijaju za Hrvatsku kao i Srbi svi navijaju za Srbiju. Kad tome dodas retoriku BiH politicara sa sve tri strane koja je ista kao i 1990 (samo se Ameri sad nebi igrali rata), sta tu ima da se neko pita sto se neigra za Bosnu.
    Pa za BIH reprezentaciju igraju samo likovi koji znaju da ce kroz neku tzv.reprezentaciju ostvariti bolje polazne osnove za nove ugovore po klubovima. Tako je svugde a o BiH da ne pricamo.
    I dosta patetike , ovo su cinjenice o BiH i batalite cudjenje i neveru sta se to tamo desava.
    Sad bez ikakve kampanje raspisite referendum u BIH gde i ukojoj državi bi ljudi voleli da zive...,shvaticete da ni sami muslimani (danasnji bosnjaci) nebi glasali za opstanak BiH, dobar dio bi glasao da se pripoji Turskoj a o Srbima i Hrvatima da ne pricas.
    (lemi, 4. decembar 2019 22:01)

    # Link komentara

  13. Ja sam po nacionalnosti Alah, jer se tako osećam i izjašnjavam, i hoću da mi se svi klanjate. Nema veze šta su mi i ko su mi bili preci, bitno je kako se ja osećam i izjašnjavam, i ako mi se ne klanjate, onda vređate moja nacionalna osećanja. Ja sam večita žrtva, a vi ste večiti zločinci i ako vam se ne sviđa možete da se iselite iz samo moje države, iako su u njoj vaši preci živeli možda i pre mojih.
    ("Bošnjaci", eto kako zvučite nama koji to nismo, 4. decembar 2019 21:34)

    # Link komentara

  14. @rebro
    vidimo da ti je RS trn u oku. Ne moras dalje da objasnjavas. Postedi nas mrznje i lazi.
    (Suki, 4. decembar 2019 21:13)

    # Link komentara

  15. @Boske, postoji i Bavarska, MOrava, Kalifornija, Novi Meksiko, Lombardija, ali nisu države već samo entiteti ili teritorije. Postoji i u Srbiji VOjvodina koja ima neka svoja predstavništva po EU, ali nije država. Isto je i sa tom "Republikom Srpskom". To nije država. Sama činjenica da imate bosanski pasoš jasno govori tome u prilog.
    (rebro, 4. decembar 2019 20:57)

    # Link komentara

  16. Isto je i u Bosni. Imaš pravoslavne, katolike i muslimane i svi su listom Bosanci. Imaš i ateiste koji su takođe Bosanci.
    (rebro, 4. decembar 2019 20:14)

    Dečko, ja živim u RS/BiH i nisam nikakav Bosanac niti ću ikada biti. Možda samo po geografskoj odrednici. Samo sam i isključivo Srbin. A ti te priče prodaj nekom drugom.
    (Borivoje, 4. decembar 2019 20:31)

    # Link komentara

  17. Da li je neko priznao "Republiku Srpsku"? Nije, niti će.
    Šta tu ima nejasno?
    (rebro, 4. decembar 2019 19:59)

    Priznale su je vodeće svetske sile koje su stale iza Dejtonskog sporazuma u kojem je jasno definisan legitimitet i legalitet Republike Srpske kao ravnopravnog dela BiH.
    (Boske, 4. decembar 2019 20:23)

    # Link komentara

  18. @mikac678, ja sam rođen i do svoje 32. godine živeo u Beogradu, a poslednjih 13 živim u Pragu. Ja sam Srbin, a i češki državljanin. Nisam Turčin, nisam Bosanac, a nisam ni vernik.
    U Češkoj recimo 90% stanovništva su ateisti, ali su i dalje Česi. Ima nešto i pravoslavnih Čeha, a i katolika. I zamisli svi su Česi.
    Isto je i u Bosni. Imaš pravoslavne, katolike i muslimane i svi su listom Bosanci. Imaš i ateiste koji su takođe Bosanci.
    Ja razumem da ti je teško da to prihvatip jer bi onda morao da se saglasiš sa tvrdnjom da se u Bosni vodio etnički rat među Bosancima, a nikako među tri naroda, ali ipak je tako.
    (rebro, 4. decembar 2019 20:14)

    # Link komentara

  19. parafraziracu mehmeda mesu selimovica...
    do juce ste bili ono sto danas zelite da zaboravite, a niste postali ni nesto drugo... s' nejasnim osecanjem stida zbog krivice i otpadnistva ne zelite da gledate unazad, a nemate gde da gledate unapred...
    (lal, 4. decembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  20. @Ljubisa Livaac, ako si rođen kao Srbin onda i umireš kao Srbin. To što si promenio veru ne znači da si promenio nacionalnost.
    Ja sam Srbin, ali nisam vernik. TI misliš da si Srbin, ali nemaš ništa zajedničko sa mojom državom Srbijom. Apsolutno ništa, ali misliš ako si pravoslavac onda si Srbin. Pogrešno.
    Uzgred, ja sam rođen i živeo u Beogradu do svoje 32. godine, a poslednjih 13 godina živim u Pragu. Nemam ja ništa sa Bosnom. Nisam nikad ni bio tamo.
    (rebro, 4. decembar 2019 20:03)

    # Link komentara

  21. @dalibor79, ja saam rođen i živeo do svoje 32. godine u Beogradu, a poslednjih 13 godina živim u Pragu. Ja sam Srbin, i državljanin Češke za razliku od tebe koji si Bosanac. Nema šta da se ukida nešto što postoji samo u dejtonskom sporazumu. Bosna i Hercegovina postoji kao država. Vi Bosanci imate bosanski pasoš koliko ja znam. Da li je neko priznao "Republiku Srpsku"? Nije, niti će.
    Šta tu ima nejasno?
    (rebro, 4. decembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  22. E sto mi ide na zivac kad mi neko drugi govori ko sam, sta sam, kako treba da razmisljam, koji jezik pricam itd.
    (Torcida Sarajevo, 4. decembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  23. @Ljubisa Livaac, piše se "nepročitano", ali nema veze.
    (rebro, 4. decembar 2019 19:45)

    # Link komentara

  24. @refko i combe

    vidim na de znaš puno o fr. ovde svih se izjašnjavaju kao alzirac Srbin Marokanac itd.....to što francuska misli da su joj još pod rukom bivše kolonije je druga stvar.....
    (Deki-Pariz, 4. decembar 2019 19:33)

    # Link komentara

  25. @kiza D

    Da, objasnio je kako izgleda nepoznavanje osnovnih stvari i ne procitati niti jednu knjigu u zivotu.
    (Ljubisa Livaac, 4. decembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  26. mozda zato sto bi se i dalje vodila pod Jugoslavijom a ustvari bila bi Srbija. e pa nema da moze, citaj edukuj se nije sve crno belo kako neki kazu
    (@pravi se englez, 4. decembar 2019 19:17)

    # Link komentara

  27. Tamo gde imas drzavljanstvo ili jos bolje gde si i rodjen to je tvoja nacija. Tako je etnicki Alzirac rodjen u Parizu pripadnik francuske nacije .
    (Refko i Combe, 4. decembar 2019 14:25)

    I vi mesate karte. Sada ste uveli princip drzavljanstva, to je treca stvar. Dakle, tipicna situacija s pocetka 20.veka - Srbin, muslimanske veroispovesti, drzavljanin Austro-Ugarske monarhije. Upravo tako su ih tretirali i registrovali u AU - etnicka/narodna pripadnost, religijska pripadnost i drzavljanstvo.
    Ne znam kako je u Francuskoj, ali cu da vam kazem kako je u Holandji (gde zivim). Uzecu za primer Amsterdam, gde je vecinsko alohtono stanovnistvo (stranog porekla), u odnosu na autohtono (Holandjani). Otkud ovo znaju kada su svi Holandjani po drzavljanstvu, cak je veliki broj morao i da se odrekne svog originalnog (turskog, marokanskog, srpskog itt pasosa)? Pa zato sto je to tako, to se zna i za trecu generaciju dosljaka, i oni ulaze u statistiku kao stranci i zna se kog su porekla. Mozda se u mesovitim brakovima posle par generacija to izgubi, narocito kada je muskarac Holandjanin, ali to je logicno, zar ne!?
    Dakle, ta kosmpolitska prica o svima nama u Holandji je vec dovoljno lepa time sto svi zivimo u ovom gradu i komuniciramo jedni sa drugim. Ali idealizicija tipa da vlasti ne znaju ko su stranci (i iz koje zemlje dolaze) ne pije vodu. Pri tome treba imati u vidu da je Holandija jedna od najkosmpolitskijih zemalja
    (drzavljanstvo, 4. decembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  28. Ево објашњења од такође једног Тузлака, као што је и овај несретник из вести. Меша Селимовић о муслиманима из Босне:

    "Најзамршенији људи на свијету.
    Ни са ким историја није направила такву шалу као са нама.
    До јуче смо били оно што данас хоћемо да заборавимо.
    Али нисмо постали ни нешто друго.
    Стали смо на пола пута, забезекнути.
    Не можемо више никуд.
    Отргнути смо, а нисмо прихваћени.
    Као рукавац што га је бујица одвојила од мајке ријеке, и нема више ни тока ни ушћа, сувише мален да буде језеро, сувише велик да га земља упије.
    С нејасним осјећањем стида због поријекла, и кривице због отпадништва, нећемо да гледамо уназад, а немамо куд да гледамо у напријед, зато задржавамо вријеме, у страху од ма каквог ријешења.
    Презиру нас и браћа и дошљаци, а ми се бранимо поносом и мрзњом.
    Хтјели смо да се сачувамо а тако смо се изгубили, да више не знамо ни шта смо.
    Несрећа је што смо завољели ову своју мртвају и нећемо из ње.
    А све се плаћа па и ова љубав."
    (Ко жели, схватиће, 4. decembar 2019 18:51)

    # Link komentara

  29. Бијељина и Република Српска навијају за Звезду или Партизан и мајку Србију, каква Бих какви бакрачи бре !!
    (apokalipsa, 4. decembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  30. Narodna poslovice, pusti ti narodne poslovice nego mi objasni. Evo ja ne znam, a ti mi objasni.....ali bez tih glupih objasnjenja tipa narodne poslovice. Mozes li ?
    (neko, 4. decembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  31. Bujrum se opredijeli, preko Save ili preko Drine, pa doživljavaj šta ti volja.
    (@Delija, 4. decembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  32. Koja Bosna??? To država??? U kojoj 2 od 3 naroda sebe neidentifikuju sa ni jednim simbolom državnosti a samim tim i sa reprezentacijama. Bosanski muslimani treba da puste druga dva naroda da se samoopredjele, a ono što ostane, neka bude Bosna i neka sebe nazivaju Bosancima. Ja, kao i većina Srba u BiH, Federaciju doživljavam kao susjednu državu....
    (Delija, 4. decembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  33. Dnevna dozo Srbende, odgovori mi molim te kako se to prestaje biti Srbin? Kako to da su oni "nekada" bili Srbi? Unapred zahvalan na odgovoru.
    (neko, 4. decembar 2019 16:33)

    Ne vredi objašnjavati onom koji, ne da ne može, već NE ŽELI da razume.
    (Narodna poslovica, 4. decembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  34. Овај се, по обичају, прави нормалан...
    (Ћезо рца, 4. decembar 2019 16:42)

    # Link komentara

  35. Dnevna dozo Srbende, odgovori mi molim te kako se to prestaje biti Srbin? Kako to da su oni "nekada" bili Srbi? Unapred zahvalan na odgovoru.
    (neko, 4. decembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  36. Kakva glupost za Osmana!! Pa sta ako je igrao za Bosnu, covek je rodjen u Makedoniji i treba igrti za njih, kakve veze ima Bosna?!
    (bskfan, 4. decembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  37. @svega ima, sigurno da su Srbi tj. državljani Republike Srbije. Religijsko opredjeljenje neka zadrže za kuće. Isto važi i za ove moje tj. Bosance i Hercegovce.
    (Tutankamon, 4. decembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  38. Evo jedan odgovor, ukratko, da na ovim prostorima nije bilo otomanske i austro-ugarske okupacije, danas biste svi vi i još mnogi pride mogli da igrate samo za reprezenteciju Srbije, uključujući tu i Dončića.
    (KAZNA KRU, 4. decembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  39. ,,Krv je krv!Ona ne zavisi od kape koju nosis,ni od boga kome se molis,ni od barjaka ni od imena!"
    (Poreklo, 4. decembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  40. vrlo je jednostavno, vi niste htjeli sa Srbima '92. sad neće Srbi s vama '19.....fer?.....fer.
    (ciciban, 4. decembar 2019 16:00)

    # Link komentara

  41. Nek odgovori prvo sam sebi zasto tzv. Bosnjaci i Hrvati nisu vise hteli da budu Jugosloveni i Titovi pioniri i odgovor na ovo sto se pita ce mu se sam javiti.
    (pravi se Englez, 04. decembar 2019 12:47)

    pa jesi ti i dalje Pionir i Jugosleven ili ?
    (K1P3, 4. decembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  42. ljaka@
    Pa to i mi Srbi želimo i uporno ponavljamo,
    Republika Srpska put pod noge:-).
    (Dorian Gray, 4. decembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  43. @Marko

    "Po meni, vi ste Bosanci pravoslavci"


    A ko si ti tacno te je tvoje "po moni" iole relevantno? Kada bi se islo tvojom "logikom" i "inteligencijom", u Srbiji bi svi trebalo da su Srbi, neko sa muslimanskom verom, neko sa katolickom, neko sa znanjem stranih jezika albanskog ili madjarskog... probaj ti Madjarima, Albancima, Hrvatima ili onima iz tzv "Sandzaka" da objasnis da su svi oni Srbi.
    (svega ima, 4. decembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  44. Dragi Jusufe, odgovor je jako prost. Otkako je uspostavljen koncept nacionalne države na Balkanu, svaka ptica svome jatu leti. S jedne strane, jake i nacionalno obojene Srbija i Hrvatska onemogućavaju da Bosna bude shvaćena kao domovina Srbima i Hrvatima. Drugo, iskreno, čak i kada bi neki prešli preko toga, i vi Bošnjaci ste upali u to mentalno stanje 1990. tako da ostali i kad bi hteli, neće sa vama. Priča Đuro "divno je kad te jutrom budi mujezin u Sarajevu." Jeste, prijatelju, ali ti si otišao u Ljubljanu da živiš. Niti će Kosovo ikad ponovo da bude Srbija, niti će Bosna biti država, samo će jednog dana doći do prepoznavanja stanja na terenu. Da me pogrešno ne shvatite, ja sam totalno protiv nacionalnih država, jer je mnogo bolje imati državu u kojoj je inteligentni Srbin, Hrvat, Bošnjak, Iranac, Rus pored tebe, nego neinteligentni pripadnici sopstvenog naroda. Ali, realnost na terenu je pokazala da je stanje na žalost drugačije i tu promene teško da može da bude. Na žalost, opet kažem, ali tako je.
    (Granota, 4. decembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  45. 00

    Za Bebop Rocksteady: ti su sigurno mlad i rodjen tomom agresije na BiH, ili čak kasnije. Zao mi je, ali ti živiš u Bosni i Hercegovini i Bosanac si, po rodjenju. Uvek ćeš biti, a Milorad Dodik je najveći Bosanac svih Bosanaca. To su NEBULOZE sto ti pišeš. Kakva razlika u kulturi i mentalitetu? Pa vi Bosanci se od nas srbijanqca razlikujete, kao nebo i zemlja. Spominješ današnju Hrvatsku, to je uvek bila Hrvatska, pa i tada je bila SRH. Probudite se konačno, od nacionalizma se ne živi. Po meni, vi ste Bosanci pravoslavci
    (Marko, 04. decembar 2019 14:51)
    Sada bi mi trebali da mislimo da si ti Srbin pa mi Srbi sebe ne zovemo srbijancima kako si ti napisao, zato Mujo (ne Marko) sledeći put pametnije ako umeš.
    (zastava101specijal, 4. decembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  46. @ rebro

    Kako ja imam drzavljanstvo Republike Srpske ako drzavljanstvo RS ne postoji ? Raspitaj se pre nego sto lupis. Svi Srbi u BiH imaju drzavljanstvo Republike Srpske i pasos BiH jer je malo vise moja nego sto pripada onima kojima je Alija ostavio u amanet. U Republici Srpskoj je svakom sportisti san da obuce nacionalni dres i da cuje himnu Boze Pravde. Vestacka drzava i ta reprezentacija su opcija za sportiste iz Srpske koji nemaju kvalitet da se nadju na najsirem spisku kandidata za dres Srbije pa upisu par nastupa za BiH da malo sebi dignu cenu na trzistu.
    Paradoks je da upravo ti sportisti nakon par okupljanja reprezentacije i skandiranja publike u Zenici ili Tuzli dobiju iznenadni nagon pa tetoviraju cetnicke vojvode po telu
    (Misko, 4. decembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  47. Kako može Srbin ili Hrvat iz BiH osećati povezanost sa tom državom kada se i danas 25 godina nakon rata pripadnici njihovih naroda pa čak i čitavi narodi od strane većinskih Bošnjaka nazivaju zločinačkim? Inače Bošnjaci su morali da uče na primeru Srba koji su kao većinski narod stvorili dve Jugoslavije ali amnestirali zločince protiv sopstvenog naroda radi mira.
    (David, 4. decembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  48. Zasto ovaj lik ne postavi pitanje zasto bosnjaci gradjanski rat u BiH nazivaju agresijom Srbije i Hrvatske i negiraju postojanje Srba i Hrvata u BiH (nazivaju ih Bosancima pravoslavcima i katolicima) a u isto vrijeme slave ZAVNOBIH koji kaze da je BiH drzava Srba, Hrvata i Muslimana. Zasto ovaj lik na mecu protiv Denvera (samo da bi provocirao Jokica) nosi majicu na kojoj su napisana imena komandanata muslimanske arbih koji su ubijali Srbe? Zasto ne kaze da Gordic nece da vise igra za BiH zato sto mu je KSBiH obecao obnoviti kucu (koju mu je zapalila muslimanska arbih) pa su ga prevarili? I kako je on od normalnog momka postao zestoki nacionalista, pogledajte njegove objave na drustvenim mrezama, isilovska brada, pjevanje islamskih vjerskih pjesama o ratu u bih, propaganda Srebrenice i sta sve ne...
    (Sasha, 4. decembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  49. kakve veze ima osman rodjen u makedoniji,kakve veze ima Bogdanovic koji je hrvat(al vjerujem da su mu preci Srbi),isto i Zubac je hrvat tako da ja tu nevidim nijednog bosanca i neznam sta je cudno.
    (rep srpska, 4. decembar 2019 15:41)

    # Link komentara

  50. Ja kao Srbin iz Bosne nikad se necu odreci Bosne zato sto je to moja zemlja, to je srpska zemlja. A Nurkic je pre svega balvan i gradjom i mozdanim kapacitetima. Pri tom je i licemjer prve klase. Sta treba on sa Oricem na majici i Milicic sa svojim tetovazama da igraju zajedno?!
    (brt, 4. decembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  51. umjetna država koju treba što prije rastavit...
    (darko, 4. decembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  52. Za Bebop Rocksteady: ti su sigurno mlad i rodjen tomom agresije na BiH, ili čak kasnije. Zao mi je, ali ti živiš u Bosni i Hercegovini i Bosanac si, po rodjenju. Uvek ćeš biti, a Milorad Dodik je najveći Bosanac svih Bosanaca. To su NEBULOZE sto ti pišeš. Kakva razlika u kulturi i mentalitetu? Pa vi Bosanci se od nas srbijanqca razlikujete, kao nebo i zemlja. Spominješ današnju Hrvatsku, to je uvek bila Hrvatska, pa i tada je bila SRH. Probudite se konačno, od nacionalizma se ne živi. Po meni, vi ste Bosanci pravoslavci
    (Marko, 04. decembar 2019 14:51)

    Samom slucajnosti sam zapravo rodjen u Hrvatskoj u Zagrebu (zbog komplikacija majke koje je imala tokom trudnoce). Svako od nas zna dobro sta jeste i niko drugi ne moze niti smije da mu bilo sta namece. Mi u RS imamo svoj jezik, ucimo svoju istoriju, imamo svoje kulturne spomenike i vijekovima cuvamo i pamtimo sta nam se tokom te istorije desavalo. To koliko se neko razlikuje od nekoga je vise stvar subjektivnog osjecaja, ali je cinjenica da mi Srbi pa i Hrvati ovde jako tesko prihvatamo muslimanske obicaje i nacin komunikacije. Mi prakticno 30 godina nemamo medjusobni intenzivniji kontakt i vise ga imaju nasi ljudi koji zive u inostranstvu. Ne radi se ni o kakvom nacionalizmu, ja to nikako nisam i postujem sve ljude, radi se o pravu da budes ono sto ti jesi. Ja sam Srbin i moji preci su uvijek bili samo Srbi.
    (Bebop, Rocksteady, 4. decembar 2019 15:32)

    # Link komentara

  53. "Aleksa! Zar to nije tako u Srbiji?! Srbi age a svi drugi raja! Ja sam bošnjak iz Sandzaka i kada idem za NP kroz Srbiju se osecam kao u tranzitu dok ne stignem do znaka NP, tek tada shvatim da sam svoj na svome!. Eto tako doživljava svaki bošnjak Srbiju ( Tranzit) jer i sami smo svesni kako vi nas dozivljave, od policajca pa do predsednika, svi isto. Za vas smo neprijatelji države bili i ostali.
    (Senad, 04. decembar 2019 13:19)" - vidis, dok su vasi preci prodavali veru za veceru, nasi su trpeli turski zulum i borili se dok se nisu izborili - ta borba i kicma kohju smo drzali uspravno kroz vekove nam daju pravo da se osecamo ponosnima ili ti kao "Age" sto ti kazes, a zasto se ti osecas manjim od makovog zrna, stavi prst na celo i razmisli...
    (Milos, 4. decembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  54. Ma sve su to 'ercegovci! A ti 'ercegovci su jako gadan narod! Čim im se nešto ne sviđa, naprave hršum i stvore nove "narode"! Tako su od tih pobunjenih,'ercegovaca nastali Srbi, 'Rvati, Bošnjaci, Crnogorci. Sad će u 'ercegovini nastati i Dodikovci, koji će odvojiti svoje crkve u mjestima u kojima su većina!
    (Hastali šejtan, 4. decembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  55. pitaš se jel da?
    nastavi da se pitaš...ni ti nebi trebao da igraš ga bih nego za Srb
    (Bobo, 4. decembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  56. Aleksa! Zar to nije tako u Srbiji?! Srbi age a svi drugi raja! Ja sam bošnjak iz Sandzaka i kada idem za NP kroz Srbiju se osecam kao u tranzitu dok ne stignem do znaka NP, tek tada shvatim da sam svoj na svome!. Eto tako doživljava svaki bošnjak Srbiju ( Tranzit) jer i sami smo svesni kako vi nas dozivljave, od policajca pa do predsednika, svi isto. Za vas smo neprijatelji države bili i ostali.
    (Senad, 04. decembar 2019 13:19)

    Opusti se malo. Biće ti bolje. A ti upitaj tamo neke tvoje patlidžane zašto izigravaju lude, kao i ove sto su nam elita u Srbiji , pa će ti neke stvari biti jasnije. A mi, normalni i obicni ljudi, nemamo problema, nit sa tobom, niti sa ostalima, normalnim i običnim ljudima, bili oni muslimani, ili šta god drugo hoćeš, to nas ne zanima, važnije mi je pričati sa cestitim čovekom nego da mu brojim krvna zrnca ili ispitujem šta i kako veruje itd.
    (JPR24, 4. decembar 2019 15:16)

    # Link komentara

  57. @rebro, 4. decembar 2019 13:20
    Republika Srpska i te kako postoji, koliko god Vama i Vama sličnima to smetalo. I ti ljudi tamo koji se izašnjavaju Srbima to i jesu. Kao što su i ljudi koji žive tamo i izjašnjavaju se Hrvatima - Hrvati. Usput, pored tamo nekakve Bosne, postoji i Hercegovina. I to znatno duže od Bosne ako ćemo biti iskreni. Pod drugim imenima, doduše, ali... Plus, Srbi govore srpskim - uostalom, istočnohercegovački dijalekt je svojedobno bio primarni dijalekt srpskog književnog jezika - Hrvati hrvatskim. Za Bošnjake zbilja ne znam kojim jezikom govore. Tačno je da se taj jezik razlikuje i od srpskg i od hrvatskog, prvenstveno u jezičkom idiomu, te da se kao takav mora smatrati zasebnim jezikom, ali se isti nipošto ne sme zvati bosanskim. A na temu "Bosanaca", smeo bih se opkladiti da se niti jedan Hercegovac vrijedan svoje soli, bez obzira na etničku pripadnost, nikada neće izjašnjavati kao Bosanac. I da, mislim da to i te kako važi i za muslimane iz Hercegovine.

    @Истина, 04. decembar 2019 13:09 & @sandalj, 4. decembar 2019 13:19
    Drugim rečima, oba Bogdanovića Hercegovci. Makes sense. Dražen Dalipagić, Dražen Petrović, Dejan Bodiroga, Predrag Danilović, Zoran Savić... Sve zapravo Hercegovci. Valjalo bi pomenuti i Ranka Žeravicu.

    *Nadam se da će komentar biti objavljen u celosti.
    (Low Key Lyesmith, 4. decembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  58. Pa I jesmo mi Srbi cudan narod, neki od nas su otisli zapadno u Rimsku pokrajinu Kroacija, pala im katolicka vera I sad misle da su bas za bas, neki su se pomesali tamo juzno sa Bugarima u Grcku pokrajinu zvanu Makedonija I sad vise ni oni ne znaju sta su, neke su zatekli Turci po Bosni, primili se na islam ko baba na penziju i sad se nesto istripovali da su oni kao Muslimiani gradili neke piramide pre 17,000 godina...a neki se razbezali po tamo nekim crnim gorama pa sad od sramote ne znaju ni kako da zovu jezik skojim pricaju...a neki su eto ostali I moraju sve to da trpe. Sta ces, cudan narod...
    (Dvojnik, 4. decembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  59. Pa Jusuf je Bošnjak i on jedini oseća Bosnu kao svoju državu a dok su Bojan, Ivica i Dragan sve hrvati iz Bosne i to je isto kao što dosta Srba iz Bosne igra za Srbiju a ne za BiH.
    Isto tako i kad navijaju na velikim takmičenjima ljudi iz RS navijaju za Srbiju, ljudi iz Hrvatskih delova navijaju za HR a niko od njih za BiH ne navija, samo Bošnjaci a Jusuf je jelte Bošnjak i nema tu on šta da se čudi.
    Ostalo je samo još da se prekroje granice i da se završi sa tim.
    (ko je ovde lud, 4. decembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  60. Sta to bese Bosanac...?
    (MAca, 4. decembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  61. Svi ste vi Srbi pa igrate za druge drzave iz cisto verskih razloga, neko je odlucio da ne moze postojati Srbin katolik ili musliman pa vam je osmislio nove identitete
    (mrRobot, 4. decembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  62. rebro, ako republika srpska ne postoji, zasto se zalazete vec skoro tri decenije da se ta ista republika srpska ukine? kako da se ukine nesto sto ne postoji? pogledaj ustav svoje zemlje (Bosne) pa ces videti da li republika srpska postoji iili ne. a sto se tice srba i pravoslavaca, kako ja znam srbi iz rs pripadaju srpskoj pravoslavnoj crkvi a ne u bosanskoj, jer ta nikada nije ni postojala.
    (dalibor79, 4. decembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  63. Rebro
    је објаснио..прочитајте његов коментар..
    (kiza D., 4. decembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  64. Zato što je BiH umjetna tvorevina, nastala umovima KPJ i nitko je od dva domicilna naroda ( Hrvati i Srbi) ne doživljava kao svoju!
    Mi Hrvati čekamo potvrdu svoje Banovine , koju nam je kralj dao, i pripojenje sa Hrvatskom a i Srbi čekaju nešto svoje što im je omogućio Dayton. Vrlo vjerovatno da se od tog svega neće ništa desiti do nekog novog svjetskog poretka ali nitko nam ne može oduzet maštu i nadu te se tako i ponašamo. Živimo đe moramo a nadamo se nečemu (od tog 'nečemu' već imamo koristi jer odtud koristimo dokumente i putujemo svijetom na miru). Kako svojim možeš zvati onoga koji je konvertirao vjeru, a znamo svi kako je to išlo pod Osmanlijama, a danas priča kako su mirnim putem oni to i da je Islam vjera mira i ljubavi! Ne kažem da ta religija nije tako zamišljena ali sto posto znam da je bilo silovanja, mučenja, odvođenja u roblje, povećanje nameta za 30-50 % i sl.stvari a oni nama da je to mirno sve išlo. I umjesto da se ispričaju i ponovno konvertiraju i vrate korijenima, bilo pravoslavlju ili katolicizmu,oni nešto svoje ufuravaju i misle da će im to proć! Dok moje srce kuca ( a i srce moje djece )nikad s njima ništa ozbiljno. Samo onoliko koliko se mora.
    (mostar, 4. decembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  65. Za Bebop Rocksteady: ti su sigurno mlad i rodjen tomom agresije na BiH, ili čak kasnije. Zao mi je, ali ti živiš u Bosni i Hercegovini i Bosanac si, po rodjenju. Uvek ćeš biti, a Milorad Dodik je najveći Bosanac svih Bosanaca. To su NEBULOZE sto ti pišeš. Kakva razlika u kulturi i mentalitetu? Pa vi Bosanci se od nas srbijanqca razlikujete, kao nebo i zemlja. Spominješ današnju Hrvatsku, to je uvek bila Hrvatska, pa i tada je bila SRH. Probudite se konačno, od nacionalizma se ne živi. Po meni, vi ste Bosanci pravoslavci
    (Marko, 4. decembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  66. Nece da igraju za vestacku drzavu.
    (323, 4. decembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  67. Па то ти Јусуфе само говори колко је босна држава... тачније, међународни уговор, потписам са пиштољима на слепочницама...
    (Невен, 4. decembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  68. Najgore je kad kojekakvi balvani od dva i po metra nadju sebi shodno politicariti. On mucenik misli da su mu dali milione zato sto je pametan, a ne zato sto ima 120kg i moze se dobro rvati sa ostalim balvanima. Ja shvatam da je on rodjen '94, ali ne pocinje istorija sveta te godine. Tako da mu je bolje da cuti jer samo nanosi gnev na sebe zarad dokazivanja svog Bosnjastva. Bio je simpatican dok je samo bio kosarkas a ne i politicar.
    (Bojan, 4. decembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  69. Najgore je kad kojekakvi balvani od dva i po metra nadju sebi shodno politicariti. On mucenik misli da su mu dali milione zato sto je pametan, a ne zato sto ima 120kg i moze se dobro rvati sa ostalim balvanima. Ja shvatam da je on rodjen '94, ali ne pocinje istorija sveta te godine. Tako da mu je bolje da cuti jer samo nanosi gnev na sebe zarad dokazivanja svog Bosnjastva. Bio je simpatican dok je samo bio kosarkas a ne i politicar.
    (Bojan, 4. decembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  70. e moj Nurkiću i tvoj pradjed je jeo slaninu pa po toj logici bi ti trebao da igraš za Srbiju a ne BIH.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vesko,

    Kakve veze ima njegov pradeda? Moj pradeda se doselio u Bosnu pa se ja
    vise osjecam kao Bosanac nego Crnogorac. A sto se Nurkica tice i u pravu
    je a i nije. On nije bio rodjen kad je Alija pozivao bosanske muslimane,
    danasnje Bosnjake, da po zapadnim zemljama napadaju Srbe, da im pokucaju
    na vrata i pucaju u njih, bacaju bombe na njihove restorane... Nisam ja
    ovo izmislio nego sam gledao na TV krajem aprila `92. I poslije svega
    njegov sin nastavlja istim stopama. U Bosni Arapi doijaju drzavljanstvo
    a Bakir prica o multieticnosti. Nisam ja protiv muslimana Bosnjaka,
    imao sam vecinu prijatelja muslimana i nisu mi politicari otvorili oci.
    Vi sto spominjete njihove pretke niste u pravu. Ja mogu sutra da promjenim
    religiju i niko nema pravo da kaze da ja nisam katolik, protestant ili
    musliman. Bosne je bilo i bice je, nadam se da ce narod shvatiti da im
    politicari ne misle dobro.
    (nba fan, 4. decembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  71. Pa verovatno što ovakvu BiH me smatraju svojom domovinom, gde bi da se Bošnjaci pitaju za sve a ostali ništa
    (Berberbre, 4. decembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  72. Pogledaj film "Nož", pa će ti sve biti jasno.
    (Nenad, 4. decembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  73. Nebi navedeni igrali za Bosnu sve da ne igraju za Hrvatsku hahaha
    (Zigzaga, 4. decembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  74. Ja sam iz Republike Srpske, imam oba drzavljanstva ali ne osjecam nista prema Bosni i Hercegovini i nikad ne bih volio da bilo koji moj uspjeh bude pripisan toj drzavi pa vjerujem ni ovi momci. Jednostavno ne osjecam tu drzavu kao svoju nakon svega. Moji roditelji i njihovi roditelji koji su porijeklom iz danasnje Hrvatske, dijelom iz Bosne i iz Crne Gore su uvijek bili samo Srbi i tako se izjasnjavali. Ne znam da mi se iko iz porodice ikad izjasnjavao kao Jugosloven iako mi je deda bio u partizanima. To je pravo svakog covjeka da se izjasnjava kako zeli i da bude ono sto jeste. Kao sto neko rece, Bosnjaci sada zele Bosnu, a Jugoslavija im nije bila dobra. Ne volim Dodika i kako stvari u RS danas jesu ali nikad necu biti za tu njihovu BiH kakvu oni zele i zivjecu ovde samo dok imamo neki vid autonomije. Njihova kultura se vec toliko razlikuje od nase da su te razlike nepremostive. Nisam za bilo kakve sukobe, samo smatram da svako ima pravo da bude ono sto jeste i znam da se 99% mojih prijatelja osjeca isto ovako.
    (Bebop, Rocksteady, 4. decembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  75. Nema nikakvih bosanaca na popisu stanovništva u obe Jugoslavije, Srbi su oduvek znali ko su i sta su a ti decko mlati praznu slamu i dalje.
    (Nope, 4. decembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  76. U bre, a šta ćemo onda mi sa Bogdanovićem, Popovićem, Šarićem, Dragićima i Dončićem? Turkoglu i Turdžan? Svi smo mi jedno, zla krv je ušla među nas. Tolerancija je izmišljena stvar, volite se ljudi i poštujte.
    (Šumadinac pali topa!, 4. decembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  77. Za vas koji pitata za Čedi Osmana, tačno da nije Bosanac ali je kao dete živeo u Sarajevu i tamo je naučio košarku, igrao je u Bosni u mlađim kategorijama.
    (Bane, 4. decembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  78. Najjače što ni mnogi NBA komentarori to ne kapiraju pa često može da se čuje "Ivica Zubac, Bosnian.."
    (čiroki, 04. decembar 2019 13:28)
    Ne kapiraju ocigledno neki ni ovde, kako li ce tek tamo neki komentator...
    (jashtaman, 4. decembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  79. Ovoga puta Jusuf razmislja na pravi nacin . Rodjeni ste u jednoj zemlji ,imate pasos - znaci deo ste nacije te zemlje i logicno je igrati za nju .
    Ako mislite da gresi - primenite to na Srbiju ; primeri su Alen Smailagic i Mario Nakic . (Naciju ne cine samo oni ljudi iste vere ,etnicke grupe - ovo je opste poznato ; uzmite francuski primer -svi ALzirci su u nacionalnom smislu Francuzi - ostavlja se po strani etncicko ,religijsko )

    Naravno ovo je pravilno razmisljanje koje ne prolazi na Balkanu vec u Evropi .Ovako Evropljani shvataju naciju . Tamo gde imas drzavljanstvo ili jos bolje gde si i rodjen to je tvoja nacija. Tako je etnicki Alzirac rodjen u Parizu pripadnik francuske nacije .Na balkanu je drugacije - nacionalizam se vezuje za etnicko poreklo ( A. Smith -Nacionalni identitet je dobra knjiga za upoznavanje ).
    (Refko i Combe, 4. decembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  80. A ne cudi te sto koga od vas muslumana pozovu odmah igra za Tursku. Da se Hrvati u Bosni pitaju bili bi deo Hrvatske, da se Srbi pitaju bili bi deo Srbije. Ovako napravili su vam drzavu koju niko osim vas ne zeli i iz intresa globalne politike opstaje pa bi jos na silu da one koji nece a moraju da budu sa vama naterate da vole vasu Bosnu.
    (box, 4. decembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  81. Svaka cast na tweetu. Bosanci su najjaci ljudi, pjevaci i sportisti. Bosanskim govori cijela Srbija, sto se najbolje vidi po tome da su Bosanci bolji pjevaci od Srbijanaca, jer je pjevanje samo ubrzani govor. Bosanci su i bolji sportii, ali ostali kradu, nazalost.
    (Sandzaklija, 4. decembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  82. e moj Nurkiću i tvoj pradjed je jeo slaninu pa po toj logici bi ti trebao da igraš za Srbiju a ne BIH.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (vesko, 4. decembar 2019 13:52) # Link k

    E moj Vele,tvoji su vjerovali u Peruna,Vesnu,Vida a ti u Isusa...
    (Blavor, 4. decembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  83. tacno sam ocekivao ovakve komentare. srbi bi da ubede muslimane da su oni srbi, muslimani bi da ubede i sebe i srbe da su oni bosnjaci, mrzi me da skrolujem dalje da vidim da li se i neki hrvat javio.

    e zato smo tu gde jesmo, svi mi ovde na brdovitom balkanu. zato sto uporno pokusavamo da ubedimo nekod da je nesto sto ne zeli da bude ili da nije nesto sto zeli da bude. dok to ne prestane, dok ne prihvatimo da svako moze da bude ono sto hoce i ono sto moze, i da niko nikome ne moze i ne sme nista da nametne na silu, ni naciju, ni veru, ni drzavu, ni prijatelja, ni neprijatelja, ni bracnog druga, ni misljenje, e dok to ne shvatimo ovde na ovom brdovitom balkanu nece biti srece nikome. a to sto neki zovu bosna je izgleda jos uvek najbrdovitije brdo na brdovitom balkanu.
    (Simerijanac Anarhista, 4. decembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  84. @Prslo rebro, entitet nije država baš kao što ni Kalifornija nije država. Ti imaš bosanski pasoš i državljanstvo. Proveri ti to. Možda su ti dali kalifornijsko.
    (rebro, 4. decembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  85. @rebro

    Srbi na tim prostorima zive vekovima. Pre dolaska Turaka, pre masovnih poturcavanja i prelazaka u islam. Ziveli su i tada i zivece i uvek. To sto su vas pogresno ucili i sto ste dobili federaciju ne znaci da mozete negirati Srbe kao narod. Narod i nacija nije isto.
    (Ljubisa Livaac, 4. decembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  86. @Ne postoji "Republika Srpska". Nemoguće je da jedna država ima naziv druge države. To je kao kada bi postojala "Republika Rumunska" pored Rumunije.
    Tu tkz. "Republiku Srpsku" nije priznal ani Srbija, niti će. Vi niste Srbi već Bosanci. Ne govorite srpskim jezikom već bosanskim dijalektom više sličnim hrvatskom jeziku. Mislite da ako ste pravoslavni odmah ste i Srbi. Pogrešno. I češki hokejaš Jaromir Jagr je pravoslavc, ali nije Srbin već Čeh.
    Vi ste Bosanci, a neki od vas su pravoslavni, neki nisu vernici uopšte.
    (rebro, 04. decembar 2019 13:20)

    Pa Bosanci su nekad bili Srbi i Hrvati dok nisu prihvatili islam.
    (Leonida, 4. decembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  87. @nenad ch, piše se "srpsku". To je prisvojni pridev koji se završava na -ski i piše se malim slovom. Isto pravilo važi i za prideve koji se završavaju na -čki, -ški.
    Ti to ne znaš jer su ti kupili diplomu osnovne škole. Isto tako ne znaš da Srbin može biti pravoslavan, katolik, musliman, ateista, budista, subotar, Jehovin svedok itd. Veroispovest ne određuje nacionalnost. Ja sam Srbin, ali nisam vernik, a muftija beogradski Jusufspahić je Srbin muslimanske veroispovesti.
    (rebro, 4. decembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  88. kakav lik ovaj Nurkić. Vidiš mu na glavi da nema dvije zdrave u istoj, tako da i ne može razumijeti zašto Hrvati i Srbi iz BiH ne igraju za njih. Ne treba mu ni pokušati objasniti. Pozdrav svim kršćanima/hrišćsnima iz Bosne.
    (crni mrgud, 4. decembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  89. nije mi jasno kako ne rezumijete neke stvari. zamisli zivis u zemlji gdje svi zele da mislis i zivis kao oni. da ti zena nosi dimije i samije, da se klanjas turcima, da nazivas srbe genocidasima i prljavim cetnicima, agresorima itd.
    na njihovim utakmicama se pjeva kolji i ubij srbina, nose se zastave islamskih zemalja i sada neko treba da igra i navija za tu zemlju. u pola federacije ne postoji cirilica na znakovima, obrisana je.
    srbi teze ka srbiji, hrvati hrvatskoj a muslimani turskoj. ovaj nurkic svako malo objavljuje javno mrznju prema srbima i velica muslimanske zlocine ali to je ok jer je otisla u svijet slika da su srbi takvi kakvim ih muslimani iz bih predstavljaju
    (sima strahota, 4. decembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  90. Pravoslavci iz BIH gdje god da odu oni su Bosancerosi i najvise su to u Srbiji..Znam da istina boli ali tako je..Cak vas i Srbi i ne mirisu i ne gotive jer ste vi za njih samo Bosanci.Pozz iz vaseg glavnog grada Sarajeva , da poz Pravoslavcima sirom BIH.
    (Mr_Melbourne, 4. decembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  91. Zato što nikada nije bila država, niti će biti, to je uvek bio protektorat.
    (Razlog je jednostavan, 4. decembar 2019 14:07)

    # Link komentara

  92. Ljaka91
    Nije bosna vasa da se ti mozes postavljat na nacin 'kome se ne svidja, van'.
    'Bosnjaci' postoje od 1993, a hrvati (i srbi) na prostoru bosne zivjeli su prije nego je lazna devetka muhamed napravio transfer iz nk meke u nk medinu. A kompletna vasa nacija zasniva se na vjeri koja je mladja od nas kao naroda.
    Vrati se krscanskim korijenima, hoces se zvat kresimir ili nemanja, nije bitno. Istrazi obiteljsko stablo i ucini pravu stvar.
    (Pijani zlotvor, 4. decembar 2019 14:07)

    # Link komentara

  93. Pogledaj Nurkiću na šta liče komentari na portalu klix.ba kad naiđe vest o Srbiji i Srbima (često i o Hrv i Hrvatima) pa ćeš dobiti odgovor na svoje pitanje. Sami ste sebi dovoljno teški, ne trebaju vam Srbi i Hrvati da vam mute vodu. Bolje pitaj zašto za BiH ne igra Nihad Đedović, zašto vam se dva, tada najbolja igrača, Teletović i Musa potukoše nasred utakmice, zašto se Kikanović u 30 godini povukao iz reprezentacije... Što se pozivaš na igrače kojima BiH nije bila ni na kraj pameti.
    (Fatamorgana, 4. decembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  94. A ako će mo o košarkašima, Petrovići Dražen Aca, Šarić Predrag Darijo( majka Crvak Elemes), Stojko Vrankivic , sve Macure koje su takođe košarkašku loptu , Donči , Dragić, Oetar Popivic sin mu Marko, Arijan Komazec,... I još na stotine Srba koji su igrali za ko zna koga
    (naše će sene ..., 4. decembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  95. Jao naručenih komentara , hahaha eto BIH je nakaza , pa šta je onda Srbija ? Ode Kosovo , Vojvodina lagano šumi , svi mrze Beograd ma divno....
    (Davidoff, 4. decembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  96. (Pijani zlotvor, 04. decembar 2019 13:20)

    на пали мајсторе. ми знамо шта су прави Хрвати радили у другом светском рату, и само су их комунисти спасли вешала. историјска неправда. додуше, толико вас има да можда изумрете за пар генерација. не би била штета.
    (мики, 4. decembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  97. Ćuj ba Jusufe, ne mereš ti to razumijet da živiš još jedan život. Uci istoriju Jusufe pa zaključi sam nema ti druge.
    (laki, 4. decembar 2019 14:01)

    # Link komentara

  98. Bežao si iz škole vidi se. Učio si samo selektivno uglavnom istoriju Turske i Osmanskog carstva iako si rođen u toj nekoj BiH. Da si sve čitao kako treba shvatio bi mnogo što šta.
    (Šaomi, 4. decembar 2019 14:01)

    # Link komentara

  99. Bravo Jusufe. Ne bi trebali ni Bošnjaci da igraju za Srbiju ili Hrvatsku, u bilo kojem sportu. Naše komsije, znaju samo da broje krvna zrnca. Za ove što govore da da Bosne nema, prije će biti da nema Srbije
    (Bošnjak, 4. decembar 2019 14:01)

    # Link komentara

  100. (rebro, 04. decembar 2019 13:20)

    куку леле. да ли разумеш разлику између етничке, религиозне и националне припадности? Босанац постоји таман колико и Сарајлија или Мостарац. дијалекти српског језика свакако постоје, па можеш слободно да их зовеш хрватски, црногорски, па чак и босански. сви су и даље српски језик. не постоје амерички, аустралијански нити канадски. сви до једног су енглески. бесмислена расправа и потурање бестидних потурица и покрштених издајица. туга.
    (мики, 4. decembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  101. Ne postoji "Republika Srpska". Nemoguće je da jedna država ima naziv druge države. To je kao kada bi postojala "Republika Rumunska" pored Rumunije.
    Tu tkz. "Republiku Srpsku" nije priznal ani Srbija, niti će. Vi niste Srbi već Bosanci. Ne govorite srpskim jezikom već bosanskim dijalektom više sličnim hrvatskom jeziku. Mislite da ako ste pravoslavni odmah ste i Srbi. Pogrešno. I češki hokejaš Jaromir Jagr je pravoslavc, ali nije Srbin već Čeh.
    Vi ste Bosanci, a neki od vas su pravoslavni, neki nisu vernici uopšte.

    Jeste upravu si, kao i vi što ste se odrekli pravoslavlja i katoličanstva. Prešli na islam pa mislite da ste turci
    (mikac678, 4. decembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  102. @rebro

    Probaj da zavrsis osnovnu skolu, procitaj koju knjigu i preskoci ovo razmetanje neznanjem i gluposcu. Zbog sebe samog.
    (glupost nema nacionalnost a ni granica, 4. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  103. Kad već " vusi " po internetu neka pogleda film " Nož" i eto mu odgovora na sva pitanja!
    (naše će sene ..., 4. decembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  104. Pametan si ti mnogo...
    Kao i svi Muslimani, koji bi nama ovdje da nametnu sve, ajde da svi igramo, za VARTINU zastavu...
    (E, 4. decembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  105. Aleksa! Zar to nije tako u Srbiji?! Srbi age a svi drugi raja! Ja sam bošnjak iz Sandzaka i kada idem za NP kroz Srbiju se osecam kao u tranzitu dok ne stignem do znaka NP, tek tada shvatim da sam svoj na svome!. Eto tako doživljava svaki bošnjak Srbiju ( Tranzit) jer i sami smo svesni kako vi nas dozivljave, od policajca pa do predsednika, svi isto. Za vas smo neprijatelji države bili i ostali.
    (Senad, 04. decembar 2019 13:19)

    Сенаде, откада си ти "Бошњак"? од јуче? од 2000-е? 91-е? шта то уопште значи? измишљен појам да замаскира вероисповест. како треба ја тебе да доживљавам када не поштујеш, или чак и мрзиш, своје српско порекло, своју државу и људе у тој држави који су вековима гинули и страдали да ти имаш миран живот у том новом пазару. не очекујем да схватиш, много вас бре има затуцаних.
    (мики, 4. decembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  106. Ne postoji "Republika Srpska". Nemoguće je da jedna država ima naziv druge države. To je kao kada bi postojala "Republika Rumunska" pored Rumunije.
    Tu tkz. "Republiku Srpsku" nije priznal ani Srbija, niti će. Vi niste Srbi već Bosanci. Ne govorite srpskim jezikom već bosanskim dijalektom više sličnim hrvatskom jeziku. Mislite da ako ste pravoslavni odmah ste i Srbi. Pogrešno. I češki hokejaš Jaromir Jagr je pravoslavc, ali nije Srbin već Čeh.
    Vi ste Bosanci, a neki od vas su pravoslavni, neki nisu vernici uopšte.
    (rebro, 4. decembar 2019 13:20)

    Ja veću glupost nisam čuo u svom životu. Potpisana i pečatirana na međunarodnim konferencijama u Dejtonu i Parizu i uneta u ustav BiH kao ustavna kategorija. U istom tom ustavu piše da je BiH država 3 naroda (Bošnjaci, Srbi, Hrvati) i 2 entiteta (Republika Srpska i Federacija BiH). A onda se javi pametnjaković poput tebe da negira postojanje REPUBLIKE SRPSKE i SRPSKOG NARODA u BiH. Zbog tavkih retrogradnih, negirajućih stavova, nikad neće ni biti nacionalnog jedinstva unutar države, već će svaki narod da vuče na svoju stranu. Čuj, ti njega, on će da određuje šta postoji a šta ne.
    (Prslo rebro, 4. decembar 2019 13:53)

    # Link komentara

  107. e moj Nurkiću i tvoj pradjed je jeo slaninu pa po toj logici bi ti trebao da igraš za Srbiju a ne BIH.
    (vesko, 4. decembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  108. Mislite da ako ste pravoslavni odmah ste i Srbi. Pogrešno. I češki hokejaš Jaromir Jagr je pravoslavc, ali nije Srbin već Čeh.
    Vi ste Bosanci, a neki od vas su pravoslavni, neki nisu vernici uopšte.
    (rebro, 4. decembar 2019 13:20)

    Ozbiljno mesas karte. Nije svaki pravoslavac Srbin, naravno. Upravo je poenta u tome da se ne treba ODRICATI svog nacionalnog/etnickog identiteta zarad religije. Ogromna vecina muslimana iz BiH se pocetkom 20.veka izjasnjavala kao Srbi, jedan deo kao Hrvati, malo njih kao Turci. Isto tako je u Hrvatskoj veliki broj broj Hrvata sebe smatrao Srbima katolicke veroispovesti - u tom smislu preporucujem knjigu s pocetka 20.veka "Povijest Dubrovacke republike" napisane od strane katolickog svestenika Ivana Stojanovica... moze se naci na internetu u pdf formatu. ON tu jasno govori koliko su bili rasprostranjeni SRBI katolicke veroispovesti u Dubrovniku i okolini, jos od vremena kada su primili hriscanstvo.
    Da zakljucim, nisu svi pravoslavni Srbi, ali su Srbi svi oni koji su bili Srbi pre 1000 godina, ne vredi im sto se danas nazivaju Bosnjacima, Hrvatima itt, to su u njihovom slucaju samo religiozne odrednice.
    (zbunjenost, 4. decembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  109. Ne igraju, pre svega zbog raznih "nurkica". Setimo se samo one njegove majice sa kojom je paradirao.
    (jos se cudis?, 4. decembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  110. @rebro

    Možda ste vi Srbi muslimanske veroispovesti? Naša imena su Srpska, idemo u Srpsku pravoslavnu crkvu. Ili mislite da ćete nam nametnuti bosansku pravoslavnu crkvu kao u CG?
    (nenad ch, 4. decembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  111. Biznis.
    (222, 4. decembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  112. Pozdrav iz Republike Srpske ;)
    (+ Trebinje +, 04. decembar 2019 12:57)

    браво мајсторе! поздрав требињцима, Србима који знају ко су и шта су. не дајте се!
    (мики, 4. decembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  113. ne treba, Bosna Bosnjacima,ostali put pod noge.
    (ljaka91, 4. decembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  114. ...
    Kada je u pitanju Bojan Bogdanovic gleda se mesto rodjenja, a kada je u pitanju Osman onda se gleda to sto mu je tata musliman, nema veze sto je tata iz Srbije, mama Srpkinja, a on rodjen u Makedoniji. Ako ovako nastavi svi muslimani iz sveta ce biti deklarisani kao Bosanci. Ova zbunjenost uveliko potice od cinjenice da je narod Muslimana izmisljen (bas kao i novo ime Bosnjaci, izabrano jer bolje zvuci zapadu, a ima i indirektnu namenu svojatanja cele BiH). Ako pogledate biografije znamenitih muslimana s pocetka 20.veka videcete da se najveci broj njih deklarisao kao Srbi, jedan deo kao Hrvati i veoma mali deo kao Turci. Tito i komunisti oko njega su izmislili narod Muslimana upravo da bi ponistili srpsku nacionalnu svest (i hrvatsku ali to je bila kolaterarna steta koja se morala platiti zarad viseg cilja) kod muslimana iz BiH - i u tome su uspeli. Zato su ti jadni ljudi danas pogubljeni, znaju oni u dubini duse da te price o narodu Bosnjaka ne piju vodu, ali moraju da je guraju jer su od svog srpskog porekla podmuklim metodama na duzi period odvojeni.
    (zbunjenost, 4. decembar 2019 12:52)


    Slazem se.Imam dva Primjera.Sa pocetka 90-tih.Kolega trazio porjeklo i nadje ga unazad 300g.da je Srbin a sada se zove Mirsad.Drugi primjer je posle rata.U nadi da je mozda hrvatskog porjekla i mogucnosti dobijanja putovnice.I izvisi covjek.Definitivno je Srbin gdje sa majcine strane ima i primjese drugog naroda (ali ne turskog ili arapskog).
    (iz Bosne, 4. decembar 2019 13:44)

    # Link komentara

  115. (detektiv kokni kol, 04. decembar 2019 12:47)

    још кад му будеш рекао да је и Кулин Бан Србин (истина!), тек му онда ништа неће бити јасно.
    (мики, 4. decembar 2019 13:42)

    # Link komentara

  116. Aleksa! Zar to nije tako u Srbiji?! Srbi age a svi drugi raja! Ja sam bošnjak iz Sandzaka i kada idem za NP kroz Srbiju se osecam kao u tranzitu dok ne stignem do znaka NP, tek tada shvatim da sam svoj na svome!. Eto tako doživljava svaki bošnjak Srbiju ( Tranzit) jer i sami smo svesni kako vi nas dozivljave, od policajca pa do predsednika, svi isto. Za vas smo neprijatelji države bili i ostali.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Senad, 4. decembar 2019 13:19)


    Pa rodjace, kad budes kao glavni grad dozivljavao Beograd a ne Sarajevo, kad ti reci Zukorlica i Ugljanina ne budu reper prava muslimana u Srbiji, kad ti bude miliji Sumadinac nego Isis-ovac iz rova u Alepu i kad ne budes mahao turskim zastavama kad igra Srbija, onda cemo i mi da se menjamo.

    Puno pozdrava Pazarcima i dobrim ljudima islamske veroispovesti, i da im ona teletina uvek bude onako sveza i ukusna, kao i do sada.
    (svako dobro, 4. decembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  117. Iskren da budem ni meni nije jasno šta glume ti narodi tamo, država je Bosna i Hercegovina, i na pasošu piše tako, onaj ko je odatle i tamo živi bez obzira kojeg je etniciteta treba da igra za nju. Problem je sto su ovde države nacionalne a ne građanske. Na zapadu svi došljaci igraju za te reprezentacije sa ponosom bez obzira da li su sa Balkana ili iz Azije, Afrike.
    Evo ja sam iz Hrvatske i da nekim slučajem nas Hrvati nisu isterali i da nije bilo rata ne vidim razlgo zašto ne bih igrao za Hrvatsku, to je moja zemlja. Imam taj mentalitet takvo okruženje, HrvatI Dalmatinci su isto ko i ja samo druge vere. Tako i ovi Bosanci, pa mogu oni da pričaju šta hoće svi ti Hrvati i Srbi su u matičnm zemljama samo Bosanci. Svi ti to kažu domaći tako. I ovde u vojvodini gde živim jako dobro se zna ko je pravi domaći a ko Bosanci, Dalmatinci, Hercegovci...
    (janbo, 4. decembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  118. A zastava ko logo Varta akumulatora...Bihahaha
    (Miroslav, 4. decembar 2019 13:29)

    # Link komentara

  119. Najjače što ni mnogi NBA komentarori to ne kapiraju pa često može da se čuje "Ivica Zubac, Bosnian.."
    (čiroki, 4. decembar 2019 13:28)

    # Link komentara

  120. Друже тапкај ту лопту и пусти кризу идентитета...Претопи се сад у неког амера биће ти лакше.Босанци могу да играју али за Српску репрезентацију јер ту друге државе нема.
    (Праве вредности., 4. decembar 2019 13:27)

    # Link komentara

  121. Stvari su jednostavne. Gdje god da dođu oni su Bosanci i Hercegovci a ovi licemjeri koji ne vole svoju domovinu bilo bi onda lijepo i da je se odreknu kroz papire a ne samo da laprdaju ali uredno koriste pogodnosti koje im država pruža. Isto važi i za katolike iz BiH i za pravoslavce a Boga mi i za muslimane iz Hrvatske i Srbije. Htjeli ili ne to ste što ste.

    Ne vjerujem da će ovaj komentar proći ali i ako prođe slobodno "udarite" minuse.
    (Tutankamon, 4. decembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  122. @Drax

    Sve i da je tačno što si napisao, ne negira činjenicu da Bošnjaci neguju taj eksterni turski indentitet. Ne samo od Alijine islamske deklaracije, muslimanskog bratstva, šehida, mudžahida itd. nego mnogo ranije. Pisali toliki ljudi, Andrić, Selimović. Koreni problema su dublji od puke '92, koju svi nemušto intepretiraju.

    I opet si fulao sve, u Americi je sve nacionalizovano, Amerikanac si bilo kog porekla, potpuno nacionalna priča. Baš kao u staroj Turskoj, lonac za rastapanje.
    (detektiv kokni kol, 4. decembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  123. Zato sto u Bosnjakistanu misle da da su bogom dani i da citava zemlja pripada njima,gde su Srbi i Hrvati na onoj zastavi i drugim simbolima? Toliko su sposobni sami da je Bosna jedina uz Albaniju u Evropi bez olimpijske medalje.
    (Avg, 4. decembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  124. Drax
    Amerikanci nisu narod. Hrvati i srbi jesu. Za srbe me bas briga sta ce, ali mi smo hrvati bili i prije 1400 godina, a i bit cemo isto to i za 1400 godina.
    Nama ne pocinje povijest u jednom hotelu 1993 i ne trebamo upute na jumbo plakatima kako da se izjasnimo na popisu stanovnistva.
    Hrvat je hrvat, bio on rodjen u dubrovniku, malmou, sarajevu ili zemunu, nebitno je. I na osnovu tog svog osjecaja pripadnosti, logicno da ce izabrati to da igra s ljudima s kojima dijeli krv, kulturu, jezik i povijest. Zaista ne znam sta tu nije jasno.
    I ne, to nije nacionalizam nego zdrav razum.
    Evo, u hrvatskoj imas razne manjine. Domagoj vida je porijeklom slovak. Ne cisti, ali ipak. I zasto bih ja bio protiv toga da on igra za slovacku ako ju vise osjeca od hrvatske? Ne bih imao nista protiv.
    (Pijani zlotvor, 4. decembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  125. Ne postoji "Republika Srpska". Nemoguće je da jedna država ima naziv druge države. To je kao kada bi postojala "Republika Rumunska" pored Rumunije.
    Tu tkz. "Republiku Srpsku" nije priznal ani Srbija, niti će. Vi niste Srbi već Bosanci. Ne govorite srpskim jezikom već bosanskim dijalektom više sličnim hrvatskom jeziku. Mislite da ako ste pravoslavni odmah ste i Srbi. Pogrešno. I češki hokejaš Jaromir Jagr je pravoslavc, ali nije Srbin već Čeh.
    Vi ste Bosanci, a neki od vas su pravoslavni, neki nisu vernici uopšte.
    (rebro, 4. decembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  126. Bogdan je Crnogorac.
    (..., 04. decembar 2019 12:52)
    Богданови су из Плужина у Пиви што му дође Херцеговина, до 1878. виђели нису Црну Гору. А и као такви су Срби, а он београдско дете.
    (Истина, 04. decembar 2019 13:09)

    Vjerovatno misli na Bojana Bogdanovića koji je rođen u Mostaru, a otac mu je sa Udore između Stoca i Ljubinja
    vjerovatno misli na Bojana
    (sandalj, 4. decembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  127. Aleksa! Zar to nije tako u Srbiji?! Srbi age a svi drugi raja! Ja sam bošnjak iz Sandzaka i kada idem za NP kroz Srbiju se osecam kao u tranzitu dok ne stignem do znaka NP, tek tada shvatim da sam svoj na svome!. Eto tako doživljava svaki bošnjak Srbiju ( Tranzit) jer i sami smo svesni kako vi nas dozivljave, od policajca pa do predsednika, svi isto. Za vas smo neprijatelji države bili i ostali.
    (Senad, 4. decembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  128. Bogdanović je odlučio da igra za Srbiju i to je to!
    (poznavalac ©®, 4. decembar 2019 13:16)

    # Link komentara

  129. Mladen, 04. decembar 2019 12:39)
    Znaci svaka cast!
    U centar.
    (toba, 4. decembar 2019 13:12)

    # Link komentara

  130. Možda zato što osim Muslimana, pardon Bošnjaka, nikom nije stalo do te veštačke države.
    (Patriota, 4. decembar 2019 13:11)

    # Link komentara

  131. Kako ti se zvao otac?
    (coi, 4. decembar 2019 13:10)

    # Link komentara

  132. "Bojan Bogdanović rođen je u Mostaru, baš kao i Ivica Zubac, Dragan Bender je iz Čapljine, dok je Čedi Osman rođen na Ohridu (Makedonija), majka mu je iz Srpkinja iz Novog Pazara, a u mlađim kategorijama je igrao za KK Bosna."

    Iz ovog paragrafa se vidi prava mera zaslepljenosti (i zbunjenosti) muslimana iz Bosne.
    Kada je u pitanju Bojan Bogdanovic gleda se mesto rodjenja, a kada je u pitanju Osman onda se gleda to sto mu je tata musliman, nema veze sto je tata iz Srbije, mama Srpkinja, a on rodjen u Makedoniji. Ako ovako nastavi svi muslimani iz sveta ce biti deklarisani kao Bosanci. Ova zbunjenost uveliko potice od cinjenice da je narod Muslimana izmisljen (bas kao i novo ime Bosnjaci, izabrano jer bolje zvuci zapadu, a ima i indirektnu namenu svojatanja cele BiH). Ako pogledate biografije znamenitih muslimana s pocetka 20.veka videcete da se najveci broj njih deklarisao kao Srbi, jedan deo kao Hrvati i veoma mali deo kao Turci. Tito i komunisti oko njega su izmislili narod Muslimana upravo da bi ponistili srpsku nacionalnu svest (i hrvatsku ali to je bila kolaterarna steta koja se morala platiti zarad viseg cilja) kod muslimana iz BiH - i u tome su uspeli. Zato su ti jadni ljudi danas pogubljeni, znaju oni u dubini duse da te price o narodu Bosnjaka ne piju vodu, ali moraju da je guraju jer su od svog srpskog porekla podmuklim metodama na duzi period odvojeni.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 4. decembar 2019 13:09)

    # Link komentara

  133. Bogdan je Crnogorac.
    (..., 04. decembar 2019 12:52)
    Богданови су из Плужина у Пиви што му дође Херцеговина, до 1878. виђели нису Црну Гору. А и као такви су Срби, а он београдско дете.
    (Истина, 4. decembar 2019 13:09)

    # Link komentara

  134. Pa i tvoji preci su bili Srbi pa ni ti ne igraš za nas.
    (Mare, 4. decembar 2019 13:08)

    # Link komentara

  135. Momcino, sve najbolje ti zelim, ali si pristalica mudzahedina i kojekakvih "anti-drugih" nacija sto javno ispoljavas, a kao sportista ne bi trebao. Ako si za Tursku - idi igraj u Turskoj, ako si za Bosnu, onda postuj i druge nacije.

    Jasnije?

    Nece, bolan, ljudi da igraju sa tobom, koliko god dobar kosarkas bio, hoce civilizovanu reprezentaciju.
    (Zoki, 4. decembar 2019 13:07)

    # Link komentara

  136. @zuco
    Ma de lako matori... :)
    (stanke..., 4. decembar 2019 13:07)

    # Link komentara

  137. Kakva država, takvi i reprezentativci.
    (Pera Ždera, 4. decembar 2019 13:06)

    # Link komentara

  138. Ma totalno nefukcionalna država
    (Srbija, 4. decembar 2019 13:05)

    # Link komentara

  139. Kako igrati za nešto što ne postoji?
    (jako i do samog kraja, 4. decembar 2019 13:03)

    # Link komentara

  140. I kamen da može iz Bosne bi pobegao, a ovaj se čudi što ovi ne igraju za istu...
    (Sveznajući sveznalac., 4. decembar 2019 13:02)

    # Link komentara

  141. To je zbog onog trenda Velikosrpstva i Hrvatstva i da je musliman zapravo Turcin pa je ostalo saka Bosanaca u Bosni.Tako vam je kada nista gradjanska drzava nego nacionalisticka drzava.Za USA igraju crnci azijati Irci Poljaci Englezi Nemci Skandinavci itd itd.Znaci sve nacije i sve veroispovesti i sve rase i polne orjentacije.
    (Drax, 4. decembar 2019 13:00)

    # Link komentara

  142. Niste htjeli Jugoslaviju, cemu onda mala Jugoslavija? Mi Srbi imamo Republiku Srpsku i Srbiju, Hrvati imaju Hrvatsku a vi dalje velicajte Aliju i Nasera.
    (Leo, 4. decembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  143. ne kontam po cemu je osman iz bosne...
    (mirislavande, 4. decembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  144. Pozdrav iz Republike Srpske ;)
    (+ Trebinje +, 4. decembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  145. Zato što je veštačka tvorevina koju samo retki smatraju domovinom.
    (steva, 4. decembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  146. Ona lista sa Domercant, Wright i Renfroe je još čudnija.
    (Gospodin Džovi, 4. decembar 2019 12:56)

    # Link komentara

  147. A u stvari sve Srbi...
    (Ludi Birča, 4. decembar 2019 12:54)

    # Link komentara

  148. Ovaj je umesto sportom da se bavi previse usao u politicke vode...bio mi je ok,ali je postao ponalo ljigav lik.
    (Pajsije prepodobni, 4. decembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  149. То је Нуркићу зато што БиХ постоји само у вашим главама. Ни Срби ни Хрвати је не желе. А не желе је јер је замишљена тако да ви будете аге а ми раја....Држава у којој сте ви већина, није држава за коју ће се борити било ко осим вас.

    Кад на српском зовемо српски језик да би вам угодили "бошњачки" вама и то није довољно, него инсистирате да српски језик зовемо "босански" јер га ви, на српском који ми зовемо бошњачки, зовете "босански"...е таква вам је и БиХ држава. Ви бисте све нас да натерате да да је држава ваша а да смо сви ми гости...
    (Aleksa, 4. decembar 2019 12:53)

    # Link komentara

  150. Odgovor je vrlo jednostavan. Ne osecaju BIH kao svoju drzavu, ne osecaju pripadnost toj drzavi.
    (Ivan, 4. decembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  151. “Bogdanović, Osman... svi iz BiH, a niko ne igra za nju"..
    -Ironija sve Srbi hahahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 4. decembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  152. "Bojan Bogdanović rođen je u Mostaru, baš kao i Ivica Zubac, Dragan Bender je iz Čapljine, dok je Čedi Osman rođen na Ohridu (Makedonija), majka mu je iz Srpkinja iz Novog Pazara, a u mlađim kategorijama je igrao za KK Bosna."

    Iz ovog paragrafa se vidi prava mera zaslepljenosti (i zbunjenosti) muslimana iz Bosne.
    Kada je u pitanju Bojan Bogdanovic gleda se mesto rodjenja, a kada je u pitanju Osman onda se gleda to sto mu je tata musliman, nema veze sto je tata iz Srbije, mama Srpkinja, a on rodjen u Makedoniji. Ako ovako nastavi svi muslimani iz sveta ce biti deklarisani kao Bosanci. Ova zbunjenost uveliko potice od cinjenice da je narod Muslimana izmisljen (bas kao i novo ime Bosnjaci, izabrano jer bolje zvuci zapadu, a ima i indirektnu namenu svojatanja cele BiH). Ako pogledate biografije znamenitih muslimana s pocetka 20.veka videcete da se najveci broj njih deklarisao kao Srbi, jedan deo kao Hrvati i veoma mali deo kao Turci. Tito i komunisti oko njega su izmislili narod Muslimana upravo da bi ponistili srpsku nacionalnu svest (i hrvatsku ali to je bila kolaterarna steta koja se morala platiti zarad viseg cilja) kod muslimana iz BiH - i u tome su uspeli. Zato su ti jadni ljudi danas pogubljeni, znaju oni u dubini duse da te price o narodu Bosnjaka ne piju vodu, ali moraju da je guraju jer su od svog srpskog porekla podmuklim metodama na duzi period odvojeni.
    (zbunjenost, 4. decembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  153. I Jokić je poreklom iz BiH, ali ne znam jel tamo rođen. Bogdan je Crnogorac.
    (..., 4. decembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  154. Zivela Republika Srpska.
    (Robert kvatro Levangolski, 4. decembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  155. Nznm za koji entitet da igraju
    (Raikonen, 4. decembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  156. Evo da ti objasnim, Srbi iz Republike srpske se ne osećaju ni kao Bošnjaci ni kao građani nekakve Bosne i Hercegovine. Neki od nas pamte istoriju, i mi smo samo Srbi gde god da živeli. Danas to u političke svrhe svako spinuje, pa ti misliš da si nekakav Bošnjak, ali u stvari si Srbin muslimanske veroispovesti.
    (Srbin, 4. decembar 2019 12:51)

    # Link komentara

  157. Moj predlog ti je da potrazis pomoc od lekara.Bolestan si, sada je vec svima jasno..
    (Lesaffm, 4. decembar 2019 12:50)

    # Link komentara

  158. Nemora da igraju, nisu vrijedni BIH dresa.
    (dario, 4. decembar 2019 12:48)

    # Link komentara

  159. Rođen sam i ja u Beogradu, pa nisam Beograđanin.
    (Zemun grad, 4. decembar 2019 12:48)

    # Link komentara

  160. Nek odgovori prvo sam sebi zasto tzv. Bosnjaci i Hrvati nisu vise hteli da budu Jugosloveni i Titovi pioniri i odgovor na ovo sto se pita ce mu se sam javiti.
    (pravi se Englez, 4. decembar 2019 12:47)

    # Link komentara

  161. Kakve veze Osman ima sa BiH? On je mogao da igra za Srbiju jedino.
    (samorealno, 4. decembar 2019 12:47)

    # Link komentara

  162. Pa vidi Jusufe, ne može priča Sarajvo glavno, Bošnjoci gazde, jedini od Kulina Bana, svi ste ba kod nas na stanu i onda kad dođe reprezentacija, haj svi smo raja, multietnićari normala, ko nas zavadi tja.

    Svaka ptica svome jatu, nema ljutiš. BiH je neprirodna koalicija na 101 način i sport je samo ogoljuje. Ne mo'š đecu prevariti. E da, Čedi je Makedonac.
    (detektiv kokni kol, 4. decembar 2019 12:47)

    # Link komentara

  163. Pa i vi ste svi nekada bili Srbi pa ne igrate za istu reprezentaciju ako ćemo iskreno....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 4. decembar 2019 12:46)

    # Link komentara

  164. Шта прича овај глупости? Џеди Осман је Турчин рођен у (не на) Охриду. Ако је требало да игра за некога то је Македонија у којој је рођен и има право да наступа, определио се за матичну земљу.
    (Дарко, 4. decembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  165. Pa izmišljena država koju niko ne smatra za svoju, ništa čudno.
    (Saša, 4. decembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  166. Mozda i bi igrali da tu reprezentaciju nisu prisvojile osmanlije, ti prvi ne bi trebao postavljati ovakva pitanja...
    (South park, 4. decembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  167. Zato što nisu "Jusufi"! Ne znam šta ti nije jasno Jusufe?
    (Kolektivna amnezija, 4. decembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  168. Sta tek mi Srbi da kazemo? U mnogim reprezentacijama u svim sportovima sirom sveta ima toliko nasih sportista da bi mogli po 5 vrhunskih reprezentacija u svakom sportu da napravimo!
    (bigserb, 4. decembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  169. Au matori,nije tebi lako...
    (Zuco, 4. decembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  170. pa zato sto su im u srcu srbija ili hrvatska , a ne ta nakaza od drzave b&h
    (tomy bgd, 4. decembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  171. A sto a se pravi naivan...
    (Dalibor Banja Luka, 4. decembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  172. Можда зато што не осећају да је то њихова држава, већ једна наметнута мала Југославија у којој један народ жели да доминира иако га нема више од 50%. Ако велика Југославија није опстала, зашто се мала толико пази и чува?
    (Влада, 4. decembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  173. I ja sam uz Bosne pa ne navijam za nju,sve dok su takvi kao Nurkić sa tim bradicama i kratkim pantalonama u velikoj većini i koji svojataju tu našu Bosnu samo za svoju mislim da neću imati nikakvih simpatija za takvu BiH ,a tek komentari od dotičnog gospodina su sve ne samo prijateljski nastrojeni prema ostalim narodima u BiH.
    (Slobo.B, 4. decembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  174. sve dok on bude velicavao svoje zločince «šehide» nista ne mora da se pita. Nek i dalje nosi oni majicu i peva pesme o njima.
    (Balls of Steel, 4. decembar 2019 12:40)

    # Link komentara

  175. Bravo Juka , 100% si u pravu . Nisu oni krivi , boje se njihovi roditelji šta će komšije reći, mozga bez.
    (Davidoff, 4. decembar 2019 12:39)

    # Link komentara

  176. Lik na patikama i majicama vise puta do sada nosi "imena heroja" tj. ljudi koji su ubijali sunarodnike ovih koji ne zele da igraju za Bosnu i onda se kao pita zasto ne zele da igraju za istu tu BiH. A u istoj toj BiH takvih kao Nurkic koji stalno vrijedjaju i nipodastavaju sve koji nisu Bosnjaci je gomila, i njima je onda cudno kako Srbi i Hrvati u istoj toj BiH levitiraju ka Srbiji, odnosno Hrvatskoj. Ne znam za vas, ali meni koji sam iz BiH je ovaj Nurkicev tweet cisti bezobrazluk.
    (Mladen, 4. decembar 2019 12:39)

    # Link komentara

  177. Pa igraju za hrvatsku..
    (ivan-kg, 4. decembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  178. Pa možda jer Bosna ne treba ni da postoji kao država< Hrvat će uvek igrati za Hrvatsku a Srbin za Srbiju, dok Bošnjacima kao uvek nešto nije jasno...
    (Marko, 4. decembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  179. Evo ti prilika da staviš njihova imena na majicu...
    (Dr. Bero, 4. decembar 2019 12:33)

    # Link komentara

  180. Evo ja cu ti reci zasto.Zbog one majice koju nosis.E zato.
    (Croat, 4. decembar 2019 12:32)

    # Link komentara