1. Ruzno je da Zvezdasi pricaju ovako ruzno o svom buducem predsedniku kluba!
    (NR, 6. decembar 2019 17:44)

    # Link komentara

  2. Decko je zalutao na ovaj nivo košarke. Dozovite se pameti ljudi, aman bre vise. Imate statistiku, postoji i nešto što se zove napredna statistika. U svim relevantnim parametrima imenom i prezimenom Filip Čović je najlošiji, ponoviću – NAJLOŠIJI igrac EL.. On ne da ne čini svoje saigrače boljima, već svi do jednoga imaju lošiji rejting sa njim na parketu. Svi do jednoga. Ako mi ne verujete, pogledajte statistiku i brojke. Nema laži nema prevare.
    (Milicija trenira strogocu, 5. decembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  3. Kraljevi šljake...
    (poštar, 4. decembar 2019 18:36)
    Pa, kao i u fudbalu. Igrali ste finale LS, kad se igralo krpenjacama. Ali ti to ne smeta da se hvalis time, zar ne?
     (Bili Kid, 5. decembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  4. Problem Filipa nije samo što je loš plej za ovaj nivo košarke a to kažu sve statistike i svi koji se razumeju u košarku a nazavisni su, nego i činjenica da mu je tata predsednik. To nema ni u jednom normalnom klubu i tu se sva priča završava!
    (oseti svlačionica, 5. decembar 2019 09:37)

    # Link komentara

  5. Tekst u funkciji opstanka FČ u Zvezdu. Ja cenim sve sto je Nebojsa Čovic uradio za Zvezdu i ima neogranicen kredit kod mene ali Filip nema kvalitet za LŠ.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mile, 4. decembar 2019 10:39)


    Tipicni novokomponovani zvezdas.

    Ja hocu moju Zvezdu bez Covica, Terzica, duha i Mileta i slicnih. Makar igrali petu ligu, ali cistog obraza.
    (zmaj, 5. decembar 2019 07:16)

    # Link komentara

  6. Ne može se igra Simanića i Dobrića voditi kao nekonstantna, kad ih sva 3 trenera menjaju posle prve greške i imaju 7 minuta po utakmici. Problem je u svim strancima, Đenka, Faje i Bili od sjaja do očaja, Stratos povređen, Lorenco se još traži, Derik promašaj koga ne mogu da se otarase, Gist odlično objašnjen u tekstu. Ko to može i mora da posloži, trener naravno. Da li je to Šakota, naravno nije...
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 4. decembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  7. Đenka igra odbranu bolje 333 Filipa..dao 13 ili 3 il 33 koša..Đenka postovanje za tebe i naklon do poda..
     (SUNĐER BOB, 4. decembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  8. Velikan iz Beograda? Po čemu to? Da nije taj velikan osvojio neki od evropskih trofeja do sada u svojoj istoriji? Koliko znam, nije nijedan. Ne govorim samo o tituli šampiona Evrope, već i o drugim evropskim takmičenjima.
    (Mladen, 04. decembar 2019 10:36)

    Naravno da ne znas Mladene jer navijas za ekipu koja ja u prvu ligu usla sedamdesetih godina a kosarka se kod nas igra od cetrdeset i neke ...
    Prvi evropski trofej u bivsu Jugoslaviju je donela Crvena Zvezda, bili su pobednici kupa kupova a prvu titulu prvaka Evrope u bivsu drzavu je donela zenska sekcija te iste Crvene Zvezde ...
    (Slobodan, 04. decembar 2019 11:12)
    Kraljevi šljake...
     (poštar, 4. decembar 2019 18:36)

    # Link komentara

  9. @Stockton Ja sam se radovao i toj trojci 1992. kao što sam te 2010. navijao za Partizan u pomenutoj utakmici protiv Olimpijakosa, ali ne očekujem da zašto je to bilo tako ukapira lik kao što si ti, ovo kažem bez ikakvih namera da te uvredim. Jednostavno iz tvojih komentara mi je takvo nešto jasno.
    (Profesor logike, 4. decembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  10. Kada sam bio visok 178 počeo sam da treniram košarku...ubrzo su mi sugerisali da sam nedovoljno visok, pa sam odustao, a i inače mi je to odgovaralo jer je poznato da je peti razred najteži u osnovnoj školi.
    (Svi cemo biti locirani kao Laki, 4. decembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  11. O Profesore/Tastaturo, pa ti si isti lik! :-D Slusaj, Bajernov gol nije sreca, to je bio cist Dikin kiks. Kao sto ni stativa Volfarta (na 1-2) nije cista sreca - da je sutirao bolje, dao bi gol, ovako nije. Cesto postoje elementi srece ili nedostaci iste, ali se razlikuje nesto sto se 'slucajno' desilo od uspesnih pokusaja, makar kako ocajno izgledali. Pogledaj video Kecmanove trojke, kako trazi loptu da bi je brzo uputio sut na kos pa reci da je to samo sreca i nista vise. Ili pogledaj kako je Djordjevic 'ponovio' svoju trojku protiv Hrvata na EP (tada si se, nadam se, i ti radovao i verovatno nisi govorio da smo srecno pobedili).
    I sto spomenu ranije Trifunovicevu trojku: Nije sreca sto ju je dao - to je hteo, pokusao i uradio (tj. nije zatvorio oci, okrenuo se tri puta u krug i onda bezveze bacio loptu). Ali je sreca to sto se zbunio pa mislio da vam treba trojka, inace bi se mozda drugacije zavrsilo ...
    (Stockton, 4. decembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  12. Ponovicu, tim koji je u toku sezone menjao trenera, nikada nije osvojio ABA ligu. Vama je Sakota treci trener ove sezone.
    (Gazda Dojkan, 4. decembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  13. @Stockton Sreća najveća je da je Vujošević oteran u Zvezdu 1991. inače Kk Partizan nikada ne bi osvojio KEŠ.
    (Dulo, 4. decembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  14. (nebojsa, 4. decembar 2019 15:23) 


    Zaboravio si Grbovica, Krstica, Rebracu, Pekmena, Drbnjaka, Scepanovic, Haris Brkic....i mrzi me vise da pisem velika imena koji su legende Partizana. Kvalitet, talenat, znanje.
    (fifi 060, 04. decembar 2019 15:48)

    I blanko ugovori. Pekmen zna zašto.
     (NoName, 4. decembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  15. (nebojsa, 4. decembar 2019 15:23)


    Zaboravio si Grbovica, Krstica, Rebracu, Pekmena, Drbnjaka, Scepanovic, Haris Brkic....i mrzi me vise da pisem velika imena koji su legende Partizana. Kvalitet, talenat, znanje.
    (fifi 060, 04. decembar 2019 15:48)

    Ma nisam zaboravio, nego ko ce ih sve pobrojati... Bobana Petrovica, Marica, Micu Berica, pa nase Peru Vilfana i Moku Slavnica...:)
     (nebojsa, 4. decembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  16. Ali kad panteri nabrajaju svoje legende "Ljubodrag Duci, Simonović, Dragan Kapičić, Dragiša Vučinić, Vladimir Cvetković itd"
    prvo: nema "itd" , ni na silu da pokusate
    drugo: od ove 4ce kojje si nabrojao ljudi znaju samo za jednog (toliko kolike su legende"

    Sa druge strane.... da ne pocinjem da nabrajam legende koje su osvojile SVE. Od klubskih trofeja, reprezentativnih, najbolji treneri evrope... A jes, do duse, zaboravio sam vasu jedinu legendu, Covketa. Toliko o velicini kluba.
    (Delije sa seRvera, 04. decembar 2019 14:52)

    Ko ti je kriv što imaš 18 godina. Ali zato vas poslednjih pet godina nema nigde. History chanel. I oni vas izbacili iz programa jer niste interesantni. U kanalu ste
     (NY, 4. decembar 2019 16:16)

    # Link komentara

  17. Sve u svemu dobar tekst ali ne zaključak. Zvezda mora da dovede još jednog pleja tipa volters koji će da dopunjuje lorenca a čović kao treći da popunjava rotaciju u aba ligi. Bezveze sedi nenadić na klupi bez minuta a sa tim jednim plejem garantovano top 8 i uzimanje aba
     (Velja, 4. decembar 2019 16:06)

    # Link komentara

  18. @Profesor logike, nije ti komentar u skladu sa nadimkom. Posto vidim da se i ti, kao i @Tastatura, mucis da ukapiras, da ti dam primer u fudbalu/KES-u koji si spomenuo. Nije sreca sto ste osvojili KES na penale, ali je sreca onaj autogol Augentalera.
    (Stockton, 4. decembar 2019 15:21) Iako je jasno da uzaludno pokušavam(o) da ti objasnim(o)...ti si i utakmicu protiv Bajerna sveo na poslednji šut! A nije sreća Bajernov gol iz slobodnog udarca na primer? Da ne navodim sve ostalo...blago tebi sa takvom logikom!
    (Profesor logike, 4. decembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  19. (nebojsa, 4. decembar 2019 15:23)


    Zaboravio si Grbovica, Krstica, Rebracu, Pekmena, Drbnjaka, Scepanovic, Haris Brkic....i mrzi me vise da pisem velika imena koji su legende Partizana. Kvalitet, talenat, znanje.
    (fifi 060, 4. decembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  20. Ko je bitniji Covicu, Filip ili Zvezda? Ja koliko znam on drugog sina nema, a drugi klub ima, tako da... Pssst
     (_S, 4. decembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  21. Да држава даје паре , али коме . Партизан спортско друштво још увек . Нешто што је још увек власништво свих нас . Такозвана ЦЗ , приватни клуб . Значи паре свих нас иде у приватни џеп . Ако је то исто уреду . Али онда ако је тако нек ми држава уплати неке паре онако . Или Човић пошто је то исто .
     (Pera, 4. decembar 2019 15:33)

    # Link komentara

  22. Covicu dosta sam te branio, ne mogu vise.
     (CRVENA ZVEXDA 1913, 4. decembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  23. Zvezdaš sam , ali toliko vim košarku da od sedamdesetih uživo pratim utakmice u Beogradu- ito: OKK BEOGRAD- 50-60%; RADNIČKI 70-80%; ZVEZDU 95%(100% međunarodne)PARTIZAN 80-85% (100% KEŠ i EL),pratio sam i IMT i FMP, pa mogu ponešto i o “legendama”. Prvo smo prave legede imali mi, a ja sam uživo gledao Cvetkovića, Ducija,Moku, Kaponju,Vučka, pa Jarića, Meka, Kotarca,Kneževića, pa se pojaviše čuda- Kića i Praja- pre njih je bilo baš mučno gledati Partizan i jedini koji je bio kakva takva klasa- Miško Čermak, a od Kiće i Praje- zbilja lepota- zato sam i gledao tolike utakmice “mrskog mi” Partizana! Dakle, apsolutno najatrajtivniji i sa najvećim potencijalom je bio Duci, Kića bio najbolji i dizao sve oko sebe iznad realnih mogućnosti, Praja najbolji napadač bez konkurencije! Bogu hvala, i posle njih mnooogo sjajnih igrača- teško mi je da priznam da u Zvezdi nismo imali rang Paspalja, Divca, Saleta, Danilovića i Bogdanovića- jedino su im blizu Rakoč , a Bjelica tu!
    Eto mislim da sam objektivan, ali čovek koji je napisao da od četborice Zvezdinih legendi- ljudi znaju samo jednog- pa to je patologija! Ko ne prati i ne voli košarku- ne mora da zna ni za jednog, ali oni koji bi da kao pišu o košarci?????
    (blagonakloni, 4. decembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  24. ISTINA:

    Mi trenera vise menjati necemo, Sakota jetu sigurno do kraja sezona.
    Nama treba drugi play!!
    Nisam pljuvac, ali F.Covic igra katastrofalno, i snjim na terenu mi smo u debelom minusu... Poenta nije progurati tatinog sina, jer tojeono sto se sad radi.. Svako drugi sa onim statistikima bi odleteo. Nije vreme zaponos i ego, nego za razum. Ima jospuno da se igra, ali ocigledno je da F.Covic to ne moze. Graska postaje greska samo ako se ne prizna..
    Kostace nas titule..
    (sasa the red baron, 4. decembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  25. Pa zašto je Dule digao glas? Prestalo sipanje države.
    (NY, 04. decembar 2019 15:00)

    Pusti ti prijatelju guslanje, nego lepo odgovori - koji igraci su kupljeni od tog sipanja, kada Partizan igra sa Stevom, Vranjesom i Gojkom Salicem? Vas je vas novi gazda inficirao demagogijem i racunovodstvom, kao da navijate za knjigovodsvenu firmu a ne sportski klub. Sportski uspeh se ne kupuje, vestacki klubovi su kratkog daha uvek bili. Za pravljenje igraca nije potrebno sipanje, nego znanje i rad. Uz teske muke si se setio par imena od pre pola veka. A od tada? Ko su vasi Paspalj, Divac, Djordjevic, Danilovic, Rebraca, Maric, Bertrans, Milutinov, Veseli, Milosavljevic, Vesterman, Lucic, Lovernj, Bogdanovic, Zoc Obradovic, Dule Vujosevic, da ne pominjem Kicu i Praju a ko zna koga sam sve i zaboravio? Vi ove godine dovedete ovakve igrace za silne milione i onda promenite tri trenera za dva meseca, gazda vam poziva tajm aute a njegov sin vam igra pleja. I opet vam kriv Partizan?
     (nebojsa, 4. decembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  26. @Profesor logike, nije ti komentar u skladu sa nadimkom. Posto vidim da se i ti, kao i @Tastatura, mucis da ukapiras, da ti dam primer u fudbalu/KES-u koji si spomenuo. Nije sreca sto ste osvojili KES na penale, ali je sreca onaj autogol Augentalera.
    (Stockton, 4. decembar 2019 15:21)

    # Link komentara

  27. @mare
    Bravo za komentar, poentirali ste !
     (Demar Derosan, 4. decembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  28. Najveci poraz ove sezone je odlazak trenera. Covek selektirao ekipu kako je zeleo, pripreme i onda ode i go posle par utakmica. Sad treba neko da vadi kestenje iz vatre, ko zna sta ce biti do kraja sezone..
    (ST, 04. decembar 2019 10:50)

    Zanimljiv mi je odnos pluseva i minusa na ovom komentaru, a secam se da je ogromna vecina bila za otkaz Tomicu. Ljudi misle da znaju sta zele, a onda kad dobiju to, video da i nije bas kao sto su zamislili...
     (palop, 4. decembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  29. Meni smeta sto su i Zvezda i Partizan odbacili postulate nase skole kosarke i sistema razvoja igraca. Pogotovu sto poticu iz Srbije, a ne Spanije, Turske, Rusije itd gde ce se uvek naci neko da se isprsi za sumanute sume novca i uspeti da napravi instant uspeh. Oni unesto da kroz selekciju i surove treninge razvijaju talente, oni tu talentovanu decu uz pomoc roditelja nabede da su zvezde sa 12 godina i da ne moraju nista da rade, a da ce postati svi dzordani i onda ih sa 20 nema vise nigde i ako neki prodje na njegovu poziciju se dovedu dva felericna stranca jer on nema iskustva. Zadnju trener koji je uspecao da uradi prelaz igraca iz juniora u seniore je Vujosevic, ovi sada sa sve rukovodstvima se ponasaju kao razmazena tinejdzerka u sopingu. Zvezda je poslednju cestitu sezonu u EL odigrala kada je u ekipi imala na svim pozicijama bar po jednog domaceg igraca i trenera koji je po mom misljenju bio limitiran, ali je bar znao da bez truda nema uspeha i da stranci nece ispoljoti energiju koju ce ispoljiti domaci igraci...
    (mare, 4. decembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  30. E, to je ta sreca protivnika - jer da je Teo samo malo bolje sutirao i bar pogodio taj obruc, mi bi usli u finale.
    (Stockton, 4. decembar 2019 14:34)

    Upravo je to sreća KK Partizan u Istanbulu, jer da je Đorđević samo malo lošije šutirao i ne nužno promašio, nego kako ti to lepo napisa - bar pogodio obruč, Huventud bi bio šampion te 1992.

    Da nije bilo sankcija, Zvezda bi bar još jednom osvojila KEŠ u fudbalu...toliko o sreći i nesreći, a ta neodbranjena titula KEŠ je daleko od najvećih nesreća koje su nas zadesile tih godina.
    (Profesor logike, 4. decembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  31. Sipanje? Partizan je, momce, postao prvak Evrope sa Stevanovicem kao centrom a Final Four igrao sa Vranjesom a za to vreme je proizveo dvadeset igraca ranga NBA i Evro lige. Za sve te godine nije kupljeno ni jedno jedino zvucno ili skupo ime, osim mozda Kinzija. Dovodjeni su anonimni igraci koji sada redom imaju svetske karijere. U Partizanu se sinovac uvek radilo bez da se menjaju imena i adrese. Ovaj vas novi klub za koji sada navijate, vec godinama kupuje Perperoglue i Gistove za ozbiljan novac i gde je sada? Nema bez rada i znanja nista. Evo vam petorka od igraca koje je Dule Vujosevic napravio samo poslednjih godina - Bogdanovic, Milosavljevic, Lucic, Veseli, Milutinov. Sta jos nije jasno?
    (nebojsa, 04. decembar 2019 14:30)

    Nemaš ti momak pojma. Spominješ Stevanovića. Pa to govori kakav je kvalitet tada FIBA Champions league imala. Taj ni reprezentativac nije bio i igrao protiv koledž igrača iz Amerike. Pa zašto je Dule digao glas? Prestalo sipanje države. Ko vam je obećavao halu za ttening i zašto? Znaš li da je tvoj klub ostao dužan za režijske troškove za halu Pionir. Znaš li da ste i danas dužni za porez državi i na 85 mestu ste najvećih poreskih dužnika. Lako proverljivo. I država ništa ne čini da dug naplati a u napomeni stoji da će se naplatiti iz tekućeg poslovanja. Koje poslovanje kada kupujete trenere i igrače
     (NY, 4. decembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  32. FilipMoraPobediti
    (nebojsa, 4. decembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  33. ALi kompleks male komsinice ce ostati jos 100 godina. Samo prenosite sa generacije na generaciju. Samo vam Partizan u mislima, da ne kazem, nocnim morama.
    (Samo Partizan, 4. decembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  34. Evo vam petorka od igraca koje je Dule Vujosevic napravio samo poslednjih godina - Bogdanovic, Milosavljevic, Lucic, Veseli, Milutinov. Sta jos nije jasno?
    (nebojsa, 04. decembar 2019 14:30)

    Dodaj i Bertansa, već sezonama standardnog NBA igrača.
    (Lorimer, 4. decembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  35. Ali kad panteri nabrajaju svoje legende "Ljubodrag Duci, Simonović, Dragan Kapičić, Dragiša Vučinić, Vladimir Cvetković itd"
    prvo: nema "itd" , ni na silu da pokusate
    drugo: od ove 4ce kojje si nabrojao ljudi znaju samo za jednog (toliko kolike su legende"

    Sa druge strane.... da ne pocinjem da nabrajam legende koje su osvojile SVE. Od klubskih trofeja, reprezentativnih, najbolji treneri evrope... A jes, do duse, zaboravio sam vasu jedinu legendu, Covketa. Toliko o velicini kluba.
    (Delije sa seRvera, 4. decembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  36. @Tastatura grobarska fiskultura - Da ti objasnim, posto ocito nisi razumeo: Djordjeviceva trojka nije sreca, to je bio uspeli pokusaj suta na kos u poslednjim trenucima meca. Spomenuta sreca protivnika je kada Teodosic ne dobaci ni do obruca pri pokusaju suta za trojku i tu loptu uhvati Childres i poentira za produzetak. E, to je ta sreca protivnika - jer da je Teo samo malo bolje sutirao i bar pogodio taj obruc, mi bi usli u finale.
    (Stockton, 4. decembar 2019 14:34)
    E baš si mi vujoševićevski objasnio. Košarka je u stvari samo poslednji napad ! Oči si mi otvorio, jer ja skoro 50 godina gledam cele utakmice, koje gubljenje vremena.
    I sjajna logika i za Saletovu trojku, jer onda ni Kecmanova nije sreća nego plod treninga, jer igrači zaista treniraju i takve šuteve. Trifunovićeva trojka koju sam imao sreće da vidim uživo u Pioniru, takođe nije sreća, pogotovo ona nije jer je bilo vremena da ide na polaganje, a svakako da normalno šutne, ali eto on valjda usled dobrog treninga bio je siguran da če dati sa svoje polovine. I sada poučen tvojom analizom, ja zapravo nisam siguran da je Teo šutirao, jer on kao jedan od najtalentovanijih dodavača mislim da je uvežbao na treningu tu akciju sa Čildersom. A ukoliko je to ipak bio pokušaj šuta, pretpostavljam da bi pogodak bio sreća, a pogodak obruča očekivan ishod, i samim tim zaslužen prolazak u finale? Ovakvu logiku koju si ti pokazao, i ja karikirao neki nazivaju demagogijom.
    (Tastatura grobarska fiskultura, 4. decembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  37. @NY, verujem da si uz tesku muku, preznojavanje i pomoc interneta uspeo da iskopas cak 5 velikana. Ili 4? Posto si stavio zarez posle Ducija, ne bi li valjda to izgledalo bogatije. Kako god, i sa svim zarezima i bez zareza mene bi bilo sramota da se javljam i blamiram ovim imenima. Ne znam sta je onda bio Voja Stojakovic, pa i taj Cvetkovic bese clan SPSa i ministar sporta. Mani se gluposti i lazi i vasih cuvenih zaverenickih prica kako su vama jadnima nesto branili a gurali druge. Kako god bilo, ti ni uz pomoc interneta ili nekih prastarih pratilaca kosarke ne mozes da iskopas nijedno ime sem Moke. Ova sto si napisao su samo da se iskidam od smeha.
     (stoler, 4. decembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  38. smatram da sam totalni laik za košarku ali ono što sam primetio je još sa prirpema protiv olimpiakosa da tadašnja igra tima ne liči na ozbilju košarku koju je zvezda forsirala sa radonjićem pa i posle. nekako sve silovanje i individualni kvalitet tada Gista. treba njih razigrati i uigrati ako je moguće.
    (mirko, 4. decembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  39. Novinari se utrkuju ko ce lepse da uvije kako nije Filip Covic kriv sto ostali igraci nista ne igraju... Nije Filip kriv sto nije npr. Sejn Larkin, ali jeste kriv za to sto nema kvalitet da igra na ovom niviou, sto je njegov doprinos uzasan, a uprkos svemu tome igra po 15-20 minuta. Statistika nekad govori vise nego dovoljno. Za ovih 11 utakmica EL, index korisnosti mu je 1,4 za 15 minuta na terenu. I nije to tolika tragedija, da najveca propast kod njega nastaje zbog igre u odbrani. On ne moze da sacuva bukvalno nikoga. Pravi rupe tako da 15-20 minuta igramo sa igracem manje i nijeni cudno sto se ostali igraci trose pa ni u napadu nisu produktivni.
    Lorenco Braun igra maestralno nakon 2-3 utakmiice koje je losije odigrao na startu. Sa njim na parketu imamo manje ili vise +15, dok sa Filipom na terenu imamo konstatno -15. To je napredna statistika koja se vodi i u EL i u ABA. Nije sporno da nekad sa nekim igracem imas zaostatak, a nekad visak... ali odnos Lorenco/Filip je konstantno +15/-15.

    I na kraju, niko ne mrzi Filipa. Dobar momak, sve ok, jako vazan sraf u tituli proletos, ali pre ce biti da je tu nadmasio svoje mogucnosti, kao i da mu KLS i ABA sudjenje prijaju vise od EL (i u ABA a narocito KLS sviraju svako pogled) pa dosta indeksnih poena skupi na tome sto ga stalno neko faulira. To sto je dobar momak, ne znaci da treba da bude rezervni pelj u Zvezdi u EL. Dovodjenjem jednog igraca, koji moze biti samo pristojna zamena Lorencu, Zvezda moze i u top 8. Toliko.
    (Medved, 4. decembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  40. Ja i dalje kazem ali ne vidim odgovor, napisite 5 imena, vase legende a ja cu ispod svakog imena da napisem 5 legendi ne samo Partizana vec evropske i svetske kosarke?? Nema?? Idemo, 5 imena iz CZ?? I sve to nema veze sa generastabom, vec sa talentom, kvalitetom i radom u Partizanu. Jer da tog nema ti igraci nikada ne bi bili ono sto jesu. Ovo sto sam napisao je dovoljno da barem pokusate da shvatite gde ste u odnosu na Partizan. Ili ja da napisem 5 imena?? Nemojte, pa mnogo ce da vas zaboli. Velika su to imena svetske kosarke.
    (fifi 060, 4. decembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  41. znali smo u junu da je fica drugi plej

    ps.meni je veci horor sto nemamo treceg pleja ili alternativu
    sta ako se lomrenco povredi?
     (kalcokera i trokorak bili, 4. decembar 2019 14:35)

    # Link komentara

  42. @Tastatura grobarska fiskultura - Da ti objasnim, posto ocito nisi razumeo: Djordjeviceva trojka nije sreca, to je bio uspeli pokusaj suta na kos u poslednjim trenucima meca. Spomenuta sreca protivnika je kada Teodosic ne dobaci ni do obruca pri pokusaju suta za trojku i tu loptu uhvati Childres i poentira za produzetak. E, to je ta sreca protivnika - jer da je Teo samo malo bolje sutirao i bar pogodio taj obruc, mi bi usli u finale.
    (Stockton, 4. decembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  43. Treci trener pre pola sezone, to nikome nikad dobro donelo nije a sva je prilika i da nece. Drugo, fc igrac, ne covek nego igrac, na zalost nema mesta u kk zvezda i nesto drugo ne moze da dokaze ni fil dzekson. Trece, da isti je sjajno odigrao plej of i sta sad, minuli rad u sportu ne postoji u iole ozbiljnom klubu a drzim da zvezda to jos uvek jeste. Cetvrto, on je ovde u braku gde svi vide da mu je dosao kraj osim njega, a znamo kako to ide, bolje da odes sto pre...Previse stranaca a premalo emocije, partizan, zvezda, to je emocija, osecaj, zelja, oni to nikad nikad nece imati kao neko nas. Obrni okreni mnogo vise pogresnih od dobrih stvari je uradjeno i to ce na kraju i da prevagne...ko god i kakvo god imao misljenje o duletu mnogo toga su mogli uzeti, ukrasti od njega jer definitivno je bilo i jako dobrih stvari ali ne, ta potreba da se uvek prave pametni. Mozda je ipak bilo bolje uzeti keca i peticu, platiti po milion i oko njih skupljati nase igrace, nista bitno se ne bi promenilo, koja pobeda vise ili manje a final four svakako videti nece. Bez strategije, ideje, jasnog putokaza gde i u kom pravcu se ide nigde nece ni stici. I ocigledno je, na prvoj uzbrdici vec stucaju...
    (Jdc, 4. decembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  44. .. I to sipanje države trajalo do 2013...
    (NY, 04. decembar 2019 13:34)

    Sipanje? Partizan je, momce, postao prvak Evrope sa Stevanovicem kao centrom a Final Four igrao sa Vranjesom a za to vreme je proizveo dvadeset igraca ranga NBA i Evro lige. Za sve te godine nije kupljeno ni jedno jedino zvucno ili skupo ime, osim mozda Kinzija. Dovodjeni su anonimni igraci koji sada redom imaju svetske karijere. U Partizanu se sinovac uvek radilo bez da se menjaju imena i adrese. Ovaj vas novi klub za koji sada navijate, vec godinama kupuje Perperoglue i Gistove za ozbiljan novac i gde je sada? Nema bez rada i znanja nista. Evo vam petorka od igraca koje je Dule Vujosevic napravio samo poslednjih godina - Bogdanovic, Milosavljevic, Lucic, Veseli, Milutinov. Sta jos nije jasno?
     (nebojsa, 4. decembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  45. Alo ljudi, pa ne mozemo uvek da budemo ubedljivo prvi bez poraza a kamoli prvi ilo medju 4. Nekada losa nekada ne, kada se pogleda unazad skoro pa deceniju, imamo zavidnih rezultata. Bitno je da postoji nekakav sistem, izasli smo iz dugova, naosvajali se trofeja, ne moze uvek prvi.
    E, sad,.druga je stvar sto Srbija nema zaslugu da ima dva mesta za EL, i to sto je EL nekakvo privatno kapitalisticko takmicenje. Ali takva je i LŠ u fudbalu. Ko pare ima taj ce uradi nesto, ko nema njemu ce da urade.
    A ovo sto kmece iz uprave Partizana, FK i KK, grobari, da vam bratski nesto kazem a vi mislite sta hocete: Ne laje kera radi sela nego radi sebe.
     (ho ho, 4. decembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  46. "A šta ti imaš od titule FiBA prvaka Evrope. Koju istoriju tvoj klub ima kada je prvu titulu nekada najjače lige u Evropi uzeo 1977.I Cibona, Bosna, Jugoplastika su mnogo više postigli pa ih danas nema nigde. Ni vas ne bi bilo da nije bilo SPS/JUL koalicije a onda kasnije kada se sipalo šakom i kapom"
    (NY)
    Bebo Popoviću,čisto da znate,te godine su u Evropi postojala SAMO FIBA TAKMIČENJA i mogao si biti samo FIBIN-prvak Evrope i ničiji više.Prekinite sa spinovanjem.
    (analiza, 4. decembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  47. kazem da nisi u pravu ali mislim da ima dosta drugih igraca stranih koje treba oterati a ne djenku!! Djenka je deo nas ti to ne mozes da razumes jer ne navijas ni za nas ni za partizan.. djenka je nas zaduzio veruj mi kao niko .. a sad mi reci koji je to nacin da se otera filip ako nije zvizduk ? Znajuci naseg predsednika tesko drugacije
    (bbrs mile, 04. decembar 2019 13:46)
    Pa eto ti si opet opisao Djenku u tom fazonu koji sam ja napisao zasto on ne dobije jedan zvižduk.Da je Djenka Srbin ma ja mislim sada bi bilo i drvlje i kamenje na njega.Realno on vec par godina ne igra ozbiljnu kosarku a ove godine je posebno loš.Meni je jedino krivo sto se u nasim klubovima mnogo vise istrpe stranci nego nasi igraci koji se brze bolje prodaju.Nemoguce je da mi kao zemlja kosarke,koja je iznedrila takve majstore sada nemamo niti jednog talentovanog igraca.Sada u Zvezdi i Partizanu nasi igraci su epizodisti.Ono Mozli,Mozli,Mozli ,Djenka Srbine i te fore ali ajde sta da vam kazem ako je vama dobro meni je jos bolje.
     (Tool, 4. decembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  48. Чланак као чланак је ОК,има ту доста реалних констатација и запажања АЛИ и тешких пропуста...Сад да ли намјерних (неки дил са Човићем ради одбране достојанства његовог сина) или ненамјерних,не бих да улазим у то...Мени смета једна друга ствар.Зашто сви новинари који бране Човића оптужују Џенкинса да није оправдао очекивања?! Како вас побогу није блам да убедљиво најбољег дефанзивца Европе блатите због нечега што апсолутно није његова кривица?То је човек против кога се нико није наиграо.Ни противничке 4-ке не могу да га помјере са мјеста.Гледао сам и просто био одушевљен како успије да чува свог играча а онда и преузме играча који је побјегао Човићу и спријечи га да шутира.Превазишао је и Лазића у најбољим данима када је дефанзива у питању...Свако нормалан зна да вам након толико потрошене енергије у одбрани шут не може бити на врхунском нивоу осим оних који би то морали да знају и да напомену читаоцима умјесто што га нападају неби ли дали кредибилитет дотичном сину.Погрешног браните...
    Има још доста до краја сезоне,стабилизоваће се Звезда као што је и у току претходне сезоне (једноставно превише квалитетних играча на једном мјесту).Сад да ли у овом саставу или нешто измијењеном то је на тренеру и управи да процијени...По мени сав проблем се да ријешити довођењем плеја који игра добру одбрану,има солидне нападачке могућности и врти добро пик.Тиме би се ријешила 2 највећа проблема : црни минути са Човићем на кецу и лош учинак центара...
    (Иду дани..., 4. decembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  49. @@@ Grr To slusamo godinama. Haha Kako je Zvezda u Evroligi kanta? Mislim, mogu ja sad da napisem sta god hocu koliko god to nemalo veze s mozgom i koliko god bilo suprotno od istine, ali to i dalje nije tacno.
    (Loki, 4. decembar 2019 12:09)

    Najiskrenije uopšte nisam to mislio. Da pokušam ponovo, smatram da CZ u toku sezone ništa ne nadogradi nad timom koga formira. Stvarno mislim da kada se napravi tim sa tolikim budžetom, sa dobrim radom on mora da raste kako sezona odmiče i da je CZ mogla daleko da dogura u prethodne 3 sezone da je se poštovala struka, a ne da se o svemu pita samo jedan čovek koji nažalost misli da sve zna najbolje. Ima CZ itekako i struke igračke i trenerske koje bi mogle da stanu iza kluba i sigurno bi rezultati bili značajno bolji.
    (Grr, 4. decembar 2019 13:59)

    # Link komentara

  50. Batice mani me to srce na terenu znaci nisam navijac ni jednog niti drugog tima nije vas Djenka uveo u Evroligu vec jedan od najzasluznijih je bio Filip Covic to sto ti njega ne volis to je druga stvar.Djenka Srbin kako ga zovete je zesce limitiran igrac,gde god je otisao nista nije uradio i jedino ga u Zvezdi trpe.Radonja ga je trpeo pola sezone i ovaj mu kao vratio.Sto se ne istrpi tako neki nas igrac,verujem da bi bio deset puta bolji od Djenkinsa.Ali ovaj je veci Srbin od svih Srba,one fore simpatican je,kako mozes da ga ne volis a realno od 20 utakimca on je na 15 igrac manje.Nisam primetio niti jedan zvizduk na njegov racun a ove godine je odigrao tri solidne utakmice i nista vise.Da ti kazem ja nesto neutralan posmatrac najbolje vidi i kod Zvezde i kod Partizana sta valja a sta ne.Filip jeste problem i treba da ode ali ovo nije nacin na koji se on tera.
    (Tool, 04. decembar 2019 12:37 ne kazem da nisi u pravu ali mislim da ima dosta drugih igraca stranih koje treba oterati a ne djenku!! Djenka je deo nas ti to ne mozes da razumes jer ne navijas ni za nas ni za partizan.. djenka je nas zaduzio veruj mi kao niko .. a sad mi reci koji je to nacin da se otera filip ako nije zvizduk ? Znajuci naseg predsednika tesko drugacije
    (bbrs mile, 4. decembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  51. Kad je igrala? Od 1945. do 1955. Kad su bili prakticno jedini klub ozbiljnije organizovan, naravno od drzave, partije cega god hoces. I onda 1955. prestaje vasa bitnost. Pa sve do danas. Ja se ne bih bas hvalio takvim stvarima. I bolje sto smo kao klub poceli da postajemo ozbiljniji od sedamdesetih godina kada su pocele.zlatne i prave godine nase kosarke, nego da se hvalimo titulama na betonu i vremenu krpenjaca. To kakav ste vi klub dovoljno govori to sto za 70 godina postojanja u raznim oblicima imate jednu i jedinu istinsku legendu i velikog igraca-Moku Slavnica. I ti se ovde dicis vama i vasom praistorijom, bolje cuti i ne progovaraj nista.
    (stoler, 04. decembar 2019 13:13)

    Ljubodrag Duci, Simonović, Dragan Kapičić, Dragiša Vučinić, Vladimir Cvetković itd A onda došlo vreme kada je državna firma Genex sa pok. Mikijem Savićevićem i državna firma Energoprojekt sa pok. Miketom Djurićem počela da sipa šakom i kapom posle ispadanja iz lige i brzim povratkom posle letnje lige. I to sipanje države trajalo do 2013.A predsednici kluba bili Radojica Nikčević JUL, Boriša Vuković JUL, Ivica Dačić SPS. A kasnije podršku imali od Mladjana Dinkića, Borisa Tadića
     (NY, 4. decembar 2019 13:34)

    # Link komentara

  52. @Filip Covic prije svega nema visinu,zbog toga nema prodor,ne moze da sutne preko igraca,ne moze da igra odbranu. Djenka po meni jedino treba da ide na prodor,posto ima snagu,a malo zna o kosarci.Lazic ne zna nista,eventualno da da slobodno bacanje ili trojku kada je sam. Mislim da je Sakota katastrofalno rjesenje(mogli su makar Zdovca da dovedu,ako nisu ove ostale). Najbolji je ubjedljivo Perperoglu.
    (dr, 04. decembar 2019 11:34)
    Kako da dovede Zdovca kad bi on odmah najurio Covkinsa ?
    (Tesla, 4. decembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  53. (ranac, 4. decembar 2019 12:58) Kad je igrala? Od 1945. do 1955. Kad su bili prakticno jedini klub ozbiljnije organizovan, naravno od drzave, partije cega god hoces. I onda 1955. prestaje vasa bitnost. Pa sve do danas. Ja se ne bih bas hvalio takvim stvarima. I bolje sto smo kao klub poceli da postajemo ozbiljniji od sedamdesetih godina kada su pocele zlatne i prave godine nase kosarke, nego da se hvalimo titulama na betonu i vremenu krpenjaca. To kakav ste vi klub dovoljno govori to sto za 70 godina postojanja u raznim oblicima imate jednu i jedinu istinsku legendu i velikog igraca-Moku Slavnica. I ti se ovde dicis vama i vasom praistorijom, bolje cuti i ne progovaraj nista.
    (stoler, 4. decembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  54. Covic je u kkczv ulozio vise nego sto je ulozeno u fkcz, a pored toga na raspolaganju cela masinerija u vidu FMP,a koju Evroliga ne uracunava u budzet El timova.
    (el_kiddo, 4. decembar 2019 13:11)

    # Link komentara

  55. @ (stivi, 4. decembar 2019 11:05)
    Pretpostavljam da si nesvesno omalovažio najveći uspeh KK Partizan jer ako kažeš: "kada mu je pukom srecom protivnika izmaklo finale EL", to je isto kao da si rekao da je KK Partizan pukom srećom osvojio KEŠ 1992. u Istanbulu.
    I da ne zaboravim najvažnije, Filip Čović nema kvalitet za igranje u KK Crvena Zvezda, nije imao ni kada je bio prvi put ubačen od strane svog oca, a nema ni sada. Nije on uveo Zvezdu u ovogodišnju EL, jer su u plej ofu ABA 2019,veći doprinos imali svi ostali prvotimci, za početak Bili Beron koji je bio proglašen za MVP-a. Od domaćih igrača više su doprineli Dobrić, Davidovac, Simanić i Lazić. Nemojmo više da ponavljamo tuđe neistinite tvrdnje o Filipovim zaslugama. Sticajem nesrećnih okolnosti, pa i pogrešnom selekcijom ekipe, posle povrede Reglenda, Filip je bio jedini plej u ekipi, pa samim tim i najbolji. Po istoj logici, i sada je najbolji rezervni plej u ekipi.
    (Tastatura grobarska fiskultura, 4. decembar 2019 13:08)

    # Link komentara

  56. U devet mečeva Evrolige u kojima je Čović igrao:
    dok je Čović na parketu, Zvezdin skor je -64;
    dok je Čović na klupi, Zvezdin skor je +37.
    U proseku na 40 minuta:
    sa Čovićem na parketu, skor je 63:83
    sa Čovićem na klupi, skor je 78:71.

    U 5 ozbiljnih ABA mečeva (gde nije bilo 20-40 razlike za Zvezdu)
    dok je Čović na parketu, skor je -46; Prosečno na 40 minuta 72:90
    dok je Čović na klupi, skor je +36: Prosečno na 40 minuta 80:65

    Ukupno u ovih 14 mečeva:
    sa Čovićem na parketu -110. Prosečno na 40 minuta 67:86
    sa Čovićem na klupi +73. Prosečno na 40 minuta 78:69.

    U ovih 14 mečeva, Zvezda je samo jednom dobila period dok je Čović na parketu (protiv Cibone). U istih 14 mečeva, Zvezda je samo tri puta izgubila period dok je Čović na klupi (Budućnost, Efes i Alba).
    (Crvenkapa, 4. decembar 2019 13:02)

    # Link komentara

  57. O svemu ovome sam pisao, čini mi se na vest o "povredi Čović Filipa"...
    I tada i sada se u potpunosti slažem sa tekstom, nije Filip najveći a ni jedini problem. Protiv Valensije se video neki novi trenutak najviše zbog dobre igre Lorenca pa samim tim i Đenke koji je "oteo" 4,5 lopte i ušao u klinč za poene. Manje lopti je trošio Beron koji trenutno pokazuje zašto je bio ispod radara svima i da je "igrala je samo jedno leto". Rekoh tada sem Đenke, Berona i Stratosa koji ne igra ostali zavise od same igre, nisu sposobni da kreiraju sebi.
    Čović je kriminalan a Lorenco i više od toga jer ipak je prvi izbor i 2/3 ili češće 3/4 utakmice je na parketu. Kao i Regland prošle ne "vrti" pik, nisu mu ass najjači adut. Regland se povredio Zvezda "prodisala" i igrala stvarno dobro.
    Derik Braun sem finansijski nije nikakav teret jer Simanić i Faye su tu, veći problem je Kuzmić-Gist-Odžo ali i oni pate jer nemaju playa koji će ih razigravati a ni bekove. Ipak trenutno bar polovina poraza bi se izbegla da Stratos igra jer to je uvek 10-15pts izmišljenih na suvi kvalitet a i nema drugog krila koje to može.
    Ono o čemu Zvezda mora da razmišlja jesu 3 poraza Bud, Ced i KKP, znači svi koji će biti u vrhu su joj naneli poraz, dve dočekuje kući ali i gostuje Primorskoj koja igra dobro.
    Rezovi su Šakota out, Čović out, Derik out..., dovesti trenera kod koga se rudari, dovesti prvog playa , Lorenco backup play.
    (mohikanac, 4. decembar 2019 13:01)

    # Link komentara

  58. @fifi 060, Kad je Zvezda igrala košarku na ovim prostorima, tvoj klub JSD KK Partizan Igokea nije bio ni u planovima Generalštaba.
    (ranac, 4. decembar 2019 12:58)

    # Link komentara

  59. Ne znam zasto bi neko bio veliki Srbin da bio igrao za Zvezdu ili Partizan? Oni su placeni da igraju u bilo koju zemlju da dodjes moras da igras zato sto si placen. Da li to znaci ako neko igra u Francuskoj da mora da voli Francusku, ne mora. Neko je dosao zbog novca, neko da se bolje proda. Igras za klub koji te placa sytra promenis i igras za drugi klub, volis i taj klub zato sto te placa. Veoma je malo igraca kojinigraju iz ljubavi prema klubu. Ta vremena su odavno prosla
    (VRUI, 4. decembar 2019 12:56)

    # Link komentara

  60. Napisite 5 imena koji su legende CZ, ispod svakog cu napisati ime igraca koji nije samo legenda Partizana vec evropske i svetske kosarke. O imenima koji su u kuci slavnih necu da pricam. Vi kao klub, nemate znanje za ovaj sport. NE znate! Pojma nemate.Rezultate koje ste ostvarivali na momente, su samo zbog novaca koji vam je upumpavan u klub. A poslednjih godina zahvaljujucu rusenju Partizana da bi ova vlast podigla vas klub. I opet je Buducnos bila bolja a ove godine , kada imate najveci budzet u istoriji kluba vi ne znate gde bijete. Ne znanje ne moze novcem da se kupi. O vasim rezultatima na betonu necu ni da pricam jer je beton odavno zamenio parket i tu ste nista u kosarci. Vidite, ovo je kosarka, nije fudbal a kosarku vole i za nju navijaju , navijaci koji nisu fudbalski navijaci kao sto je vas slucaj. Ni u tom smislu , kada su navijaci, kosarkaski navijaci, Partizanu ne mozete ni da pridjete. I za to je potrebno znanje. Kako navijati.Ucite pa mozda nesto bude i od vas..I da...Partizan je bio prvak Evrope , kao vi ali u fudbalu..Ovo je kosarka.
    (fifi 060, 4. decembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  61. Problem Čovića juniora nije u napadu (iako i tu ima problema sa dodavanjima zbog svoje visine) već u odbrani. Sa njim Zvezda ima BUKVALNO igrača manje. Već godinama ne može da ukapira osnove odbrane, a to je da se ne zabija kao ovan u igrača koji postavlja blok i ispada na spoljnu stranu (gde igrač kojeg treba da čuva odavno nije tu, a centar mu beži u reket), umesto da zaobilazi sa unutrašnje strane i igra preuzimanja. I svi ga vozaju na isti fazon i onda dolazi do zbrke u preuzimanju u odbrani, pa Kuzmić, Gist, Odžo i ostali moraju da udvajaju i preuzimaju i u tome često ispadaju, pa primaju lagane koševe ili prave glupe faulove. Evo, protiv Cedevite klasika - Boutrajt povede loptu, Stipanović se postavi, FČJ se zabije u njega, izađe na spoljnu stranu, ostane na liniji za tri dok ovi dvojica kreću sami ka centru i šta ko tu može da uradi osim faula i laganog primanja??? Pa, taj Stipanović u deset prethodnih utakmica nije dao ukupno poena koliko je zabio Zvezdi. A Cedevitini bekovi se našutiraše kad je junior u ekipi jer lagano izbacuju čuvara, a onaj ko ih preuzima trenutno mora da pazi na dva igrača istovremeno.
    Ali nije jedini krivac on, već jeziva neuigranost ekipe. Baš kao Budućnost prošle godine - nekoliko dobrih igrača koji igraju za sebe i ni traga timskoj igri. Zamislite dva Brauna i Perperoglua, na primer, ko ih je sve vodio, a završe u timu koji vodi pomoćnik, pa pomoćnik pomoćnika?? ko ne bi pomislio "Jeste li vi ozbiljni"??
    (NastyB, 4. decembar 2019 12:46)

    # Link komentara

  62. Na celu analizu treba dodati da je Zvezda primila najmanje poena u EL ,al apsurdno ali je tako...Problem je roster.Kad su na terenu Djenka , Lazic , Faje , Gist i Dobric mi smo cement u odbrani ali onda napad ne stima i obrnuto.Mora se naci balans neki...
     (duledudule, 4. decembar 2019 12:44)

    # Link komentara

  63. Zategnite petlju pa objasnite narodu sta se desilo 2011.
    Pulicerova nagrada te ceka!
     (Djalma, 4. decembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  64. neistina, panteri imaju selektivno pamćenje.
    partizan je igrao F4 sa jezgrom od domaćih igrača i da je uloženo pola para kao u projekat 'evropske zvezde' verovatno bi uzeo ponovo EL.
    (tuše, 04. decembar 2019 11:56)

    Care, pogledaj format takmičenja, timove koji su igrali, sastave timova i nilkada grupu niste prošli sa više pobeda od poraza. Danas svi timovi EL odigraju više utakmica u ligaškom delu nego onda neko sa plej ofom, Danas igraju odabrani nema Rytasa, Zelene gore, Lotomatike, Olimpije, PAOK, Sarloa, Huventuda itd. Danas budzeti deset puta veći, igraju NBA igrači. Kao kada bi ja sad uporedjivao vreme kada je Zvezda bila prvak Evrope u fudbalu
     (NY, 4. decembar 2019 12:42)

    # Link komentara

  65. Pred pocetak sezone f4 el ili osvajanje eurokupa,a posle kukanje i kmecanje...
    (ada, 4. decembar 2019 12:41)

    # Link komentara

  66. Filip Covic treba da bude trener-igrac, sve drugo je gubljenje vremena i mazanje ociju navijacima.
     (Izgubljen u prevodu, 4. decembar 2019 12:40)

    # Link komentara

  67. Slažem se sa gospodinom ocem, Nebojšom Čovićem da svi napadaju Filipa Čovića, a pod svi - mislim na protivničke trenere. Mora da je postavljen neki rekord koliko poena smo primili direktno, ili posredno zbog Filipove inferiornosti u odbrani bilo koje vrste.
    Providno je da nam samo partizanovci, na čelu sa V.Tegeltijom objašnjavaju da je Filip dobar, i da nije u njemu problem. Sada mu verujem za jedno - da su Čovići partizanovci.
    (Reservoir dog, 4. decembar 2019 12:39)

    # Link komentara

  68. Tool, 04. decembar 2019 11:01) ljudi vide sve,tom djenki bi aplaudirao da ne da vise ni jedan kos do kraja u zvezdi,zasto ? Zato sto ostavlja srce na parketu a i prethodna dva puta je bio nas najbolji igrac. a filip ? Zasluzuje svaki zvizduk jer ne da ne zasluzuje da bude u zvezdi nego ne zasluzuje da prodje pored nje ? Neko ce reci sta je uradio u plej ofu . Pa svi su uradili sve u tom plej ofu a najvise nasa publika pred kojom bi u takvoj atmosferi pao i real i barsa a fica dao 10p i 8 asistencija i napravili junaka od njega.. daleko mu lepa kuca gde je igrao osim zvezde i fmpa? I da je dobar tako igrac kqo sto pricate zar ne bi negde drugde igrao ? Zar ga ne hi trazio neko? Ja cu vam reci nece nikad nigde igrati jer ga niko ne zeli jer je igrac za kosjeric
    (bbrs mile, 04. decembar 2019 11:45)
    Batice mani me to srce na terenu znaci nisam navijac ni jednog niti drugog tima nije vas Djenka uveo u Evroligu vec jedan od najzasluznijih je bio Filip Covic to sto ti njega ne volis to je druga stvar.Djenka Srbin kako ga zovete je zesce limitiran igrac,gde god je otisao nista nije uradio i jedino ga u Zvezdi trpe.Radonja ga je trpeo pola sezone i ovaj mu kao vratio.Sto se ne istrpi tako neki nas igrac,verujem da bi bio deset puta bolji od Djenkinsa.Ali ovaj je veci Srbin od svih Srba,one fore simpatican je,kako mozes da ga ne volis a realno od 20 utakimca on je na 15 igrac manje.Nisam primetio niti jedan zvizduk na njegov racun a ove godine je odigrao tri solidne utakmice i nista vise.Da ti kazem ja nesto neutralan posmatrac najbolje vidi i kod Zvezde i kod Partizana sta valja a sta ne.Filip jeste problem i treba da ode ali ovo nije nacin na koji se on tera.
     (Tool, 4. decembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  69. Bice bolje...
     (Hakuna Matata, 4. decembar 2019 12:37)

    # Link komentara

  70. Mala zvezda se opet upinje da jeko spomene kao bitnu. ali ne ide. Nemate istoriju, znanje, a ni ono najbitnije, titulu prvaka evrope. Kompleksi su neizlecivi.
    (Istanbul 92 u glavi, 04. decembar 2019 12

    A šta ti imaš od titule FiBA prvaka Evrope. Koju istoriju tvoj klub ima kada je prvu titulu nekada najjače lige u Evropi uzeo 1977.I Cibona, Bosna, Jugoplastika su mnogo više postigli pa ih danas nema nigde. Ni vas ne bi bilo da nije bilo SPS/JUL koalicije a onda kasnije kada se sipalo šakom i kapom
     (NY, 4. decembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  71. @Istanbul 92 u glavi, Imaš tipičan kompleks malog komšije. Čestitam ti još jednom na tituli u košarci. Čestitaš li ti meni na fudbalu?
    (epcot, 4. decembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  72. bRavo za Nebojsu. Filipa mogu da ne vole samo oni koji ne misle dobro KkCz . Podrska za Sakotu, Lorenco aut
    (..., 4. decembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  73. Евролига статистика каже да Филип Човић има 6.3 коша по утакмици за 13:38 минута при шуту од 54.5% за 2 поена 32.5% за 3 и бацања 82.6% и близу 3 асистенције по утакмици, дакле ок статистика.Човек је кривац за тренутно стање колико и остали играчи. Број странаца јесте проблем, због милион фактора који утичу на игру али пустите то дечије, татин син и сличне приче. Сасвим солидан играч, спозобан за промену ритма.
    (ПМ, 4. decembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  74. Ekipa sakupljena s konca i konopca bez ikakvog plana. Kako je moguće da sezona čestito se nije ni zahuktala a toliko povredjenih igrača. Peperoglu ni jednu utakmicu nije odigrao. Koji su to menadzeri koji uvaljujuju igrače. Sezona koja ništa ne donosi. ABA ništa ne donosi. Nema više EL, u F8 možda ali teško. Sa mnogo jeftijim timom se može do četiri u ABA i obezbediti EC. Nije stvar do trenera već do igrača
     (Zvezdaš, 4. decembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  75. (Ljutice Bogdanova 1, 4. decembar 2019 12:09)





    :)))))
    prvu titulu osvojili trideset jednu(31) godinu posle osnivanja, za 46 godina u sfrj osvojili cele četiri(4), dok je zvezda slavila prvi internacionalni trofej ovdašnji oni ispadali iz prve lige zbog čega je moralo da se igra i leti, generali jna im bili zaduženi za transfere ucenom najboljih igrača služenjem vojske, tako isfrustrirani uz podršku države i saveza patentirali otimanje, gepekovanje, prebijanje, davljenje, štipanje i ostale avangardne ljubavne tehnike i samoproklamovali se za instituciju, evroligu, u kojoj su ponižavani od ekipa kojih se ni u domicilnim državama više ne sećaju, će, dok postoje, gledati samo na televiziji, takvi, dakle - komentarišu stabilnog evroligaša?!
    (mladići borovi, devojke jele, 4. decembar 2019 12:30)

    # Link komentara

  76. Mala zvezda se opet upinje da jeko spomene kao bitnu. ali ne ide. Nemate istoriju, znanje, a ni ono najbitnije, titulu prvaka evrope. Kompleksi su neizlecivi.
    (Istanbul 92 u glavi, 04. decembar 2019 12:11)

    Tacno ti ovo za komplekse. Izdrzi sine, uspeces ti to jednog dana da izlecis
     (Tito partija crno bela SNS armija, 4. decembar 2019 12:27)

    # Link komentara

  77. @milamini
    Cekaj 14 miliona eur malo? Jos koliko treba da pate penzioneri Srbije da bi imali dobar tim?
     (moralni gmizavac, 4. decembar 2019 12:25)

    # Link komentara

  78. Dvojac bez kormilara Covic-Covic su najveci krivci uzasne Zvezdine sezone!
    Kad se KK CZ resi njih dvojice, bice sve mnogo bolje!
    (bigserb, 4. decembar 2019 12:24)

    # Link komentara

  79. Stice se utisak da je njima jedini cilj bio da svrgnu Buducnost i zato su igrali iznad svojih mogucnosti, u transu...ove godine nijedan nije ni bleda senka igraca od prosle sezone
    (Posmatrac, 4. decembar 2019 12:20)

    # Link komentara

  80. Sto dajete toliki znacaj ovom trulom i totalno nebitnom klubu? Klubu koji svoju istoriju zasniva od 2011, mislim,smesno.
    Nikakve analize i vanredna stanja im nece pomoci da se ubrzo ponovo ugase. To im je sto im je, ove sezone bice 5 u Aba Ligi a u Evroligi tek sledi veoma brzo preuzimanje fenjera.
     (mirotvorac, 4. decembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  81. Mala zvezda se opet upinje da jeko spomene kao bitnu. ali ne ide. Nemate istoriju, znanje, a ni ono najbitnije, titulu prvaka evrope. Kompleksi su neizlecivi.
     (Istanbul 92 u glavi, 4. decembar 2019 12:11)

    # Link komentara

  82. Grr To slusamo godinama. Haha Kako je Zvezda u Evroligi kanta? Mislim, mogu ja sad da napisem sta god hocu koliko god to nemalo veze s mozgom i koliko god bilo suprotno od istine, ali to i dalje nije tacno.
    (Loki, 4. decembar 2019 12:09)

    # Link komentara

  83. @ Velikan iz Beograda? Po čemu to? Da nije taj velikan osvojio neki od evropskih trofeja do sada u svojoj istoriji? Koliko znam, nije nijedan. Ne govorim samo o tituli šampiona Evrope, već i o drugim evropskim takmičenjima.
    (Mladen, 4. decembar 2019 10:36)
    Aj' ponovi gradivo. Kad smo imali evropski trofej, vi niste imali titulu...titule vam dala drzava, mnooooogo kasnije.
    (AZ Alkmar 10, i ne mozete im nista, 04. decembar 2019 11:30


    hahahahha. O cemu ti pricas covece? Stvarno spominjes malu zvezdu kao faktoru bilo cemu? Pa vi nikada niste bili bitni ni u ex yu, a kamoli sada.
    Evropski prvaci, 3 evropska Radivoja Koraca, 4 final foura, jos par evropskih nebitnih trofeja...
    Istanbul 92 vam neda da spavate mirno.
     (Ljutice Bogdanova 1, 4. decembar 2019 12:09)

    # Link komentara

  84. Filip Čović je rak rana ekipe. Ne može se reći da je nepravedno kritokovan kada čovek ima najgori +/- u istoriji EL, a da nike u pitanju igrač koji igra minut-dva. Svako ko je pogledao nekoliko utakmica Zvezde ove sezone, mogao je da vidi da se Filipovim ulaskom igra bukvalno raspada. Evo, sada u Ljubljani je ušao na nerešenom rezultatu, a izašao na -12. I tako svaku utakmicu! Njegova rešenja u derbiju recimo su skandalozna. Odbrana ne postoji, asistencije u nekom basket fazonu što u EL ne prolazi, a čak ni šut mu više nije jača strana. Ako na to dodamo i očiglednu nezainteresovanost, reći da je nepravedno kritikovan je zaista neverovatno!
     (dex, 4. decembar 2019 12:01)

    # Link komentara

  85. zvezda igracki slaba ove godine. vecinu igraca su precenili. u celoj zvezdi imate 2-3 dobra igraca, ostalo jako tanko, klupa kratka a ni ok trenera covic ne ume da nadje.
     (milamini, 4. decembar 2019 11:58)

    # Link komentara

  86. "Iako Čovićeve partije nisu bile na evroligaškom nivou, Filip je selektovan kao drugi plejmejker ekipe, iza Lorenza, i tu ulogu je vršio do maksimuma svojih mogućnosti."

    Ovo je zapravo ključni argument za izbacivanje F.Čovića iz tima i traženja adekvatnog rešenja za poziciju drugog plejmejkera ekipe.
    Jednostavno njegov maksimum je nedovoljan ne za EL, ili EC (što smo videli prošle godine, gde je Tomić bio prinuđen da iznalazi alternativna rešenja, jer je Filip neretko imao problem da prevede loptu iz polja odbrane u polje napada, dok o njegovoj "odbrani" ne znam dokle više da trošimo reči), već je nedovoljan i za nivo ovogodišnje ABA lige.
    Statistika (kako njegova individualna, tako i timska sa njim i bez njega u igri) mnogo govori, ali i mimo statistike uočljivo je odsustvo organizacije u napadu, kada je u igri, dok u odbrani protivnici realizuju 90% napada, na neki način napadajući njega (1 na 1 licem, ili leđima svejedno je jer su direktni rivali i brži, i jači, pa i viši, ili pikom).
    On nema kvalitet da bude ni treći plej, a ne rezervni i tačka. Dogorelo je do nokata odavno, ako je očeva (pa i naslednikova) sujeta jača od interesa kluba onda OK, ja to ne mogu da sprečim, a one koji mogu izgleda da nije briga.
    (Slike su za zid, 4. decembar 2019 11:57)

    # Link komentara

  87. Bas tog jutra moj brat iz uprave KKCZ imao sastanak sa Covicem kada ga je Tomic zvao i saopstio da odlazi. Niko nije mogao da veruje da je takav ispao. Ali Tomica postujem, bio je veliki igrac, veliki dzentlmen kao trener, ali sa veoma losim sklopom ekipe koju nije on bas birao. Covic je kriv za celu situaciju, slazem se i ja. KKCZ tone, dok KKP i Cedevita rastu daleko brze od projektovanog. Ovo je jedna od 3 najuzbudljivijih sezona u ABA ligi koju smo mogli da pratimo.
    (Moler, 4. decembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  88. @Marko
    neistina, panteri imaju selektivno pamćenje.
    partizan je igrao F4 sa jezgrom od domaćih igrača i da je uloženo pola para kao u projekat 'evropske zvezde' verovatno bi uzeo ponovo EL.
    (tuše, 4. decembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  89. Milion stvari sam već napisao i još bih napisao. Medjutim, sada ću samo jednu koja se ne vidi kao veliki problem ali jeste ogroman problem. Zvezda očigledno nije napadačka ekipa, iako je po imenima koja su dovedena i koja su ostala od prošle godine izgledalo da ćemo ove godine u svakom meču davati po 80-90 poena, da ćemo igrati na kos više. Ne, pažnja se mnogo poklanja odbrani, tu se igrači troše i onda ne mogu da ubodu otvorene suteve (lako ubaciti Mornaru 100, ili Partizan Krki kući, kad se tu odbrane i ne igraju, nema fizicke igre ni potrošnje). Medjutim, i odbrana može da bude problem Zvezde. Imamo najmanje tri vrlo loša defanzivna igrača. O Čoviću ne vredi trošiti reci, Beron je isto vrlo loš defanzivac, kao i Davidovac ako čuva (ili preuzme) igrače na poziciji 1-3, jer je prespor, i ako ga prodju to je siguran kos. E sada, kad su dvojica od ove trojice u timu mi prakticno imamo 2 igrača manje u odbrani i preostala trojica mogu da poginu ali će teško odbraniti kos. A kad su sva trojica istovremeno na parketu - to je nemoguća misija! Upravo to se dogodilo u zadnjim minutima protiv Cedevita - ej, mi jurimo rezultat a na parketu Covic, Beron i Davidovac! Pa koga da stigneš sa takvim “defanzivcima” (a nešto nisu bas plodni i u napadu). Zato nije ni čudo sto je na kraju bilo 11 razlike (sto može biti problem ako budemo imali isti broj pobeda i poraza na kraju, jer ćemo ih teško dobiti tolikom razlikom kući).
    (veliki strumf, 4. decembar 2019 11:55)

    # Link komentara

  90. Čović je odličan igrač za Aba ligu i sasvim upotrebljiv igrač za Euroligu.. Svi koji ste njega uzeli na pik - griješite a bome i olako zaboravljate kako vam je izvukao prošlu sezonu.. Nije on u Zvezdi najbolje plaćen igrač pa da od njega očekujete da bude najbolji na terenu.
    (zoran, 4. decembar 2019 11:53)

    # Link komentara

  91. Biće to bolje...
    (niksy, 4. decembar 2019 11:51)

    # Link komentara

  92. 1. Treba nam strpljenje a veliki broj navijaca ga nema. Nije jos sve izgubljeno.
    2. Nema dileme da Covic ne zadovoljava potrebe koje iziskuje mesto drugog pleja ali nije samo on problem. Ocajni smo na centarskim pozicijama. Odzo i Gist ne koriste ni ono malo upotrebljivih pasova koje dobiju. Kada bi oni proigrali kako se ocekuje , nedostaci Covica bi bili manje vidljivi.
    3. Napadacki smo impotentni. Ne ulaze otvoreni sutevi sa distance koji su prosle sezone resavali mnoge utakmice. To je stvar glave ( psiholoskog pritiska). To je zadatak moji Sakota mora prvo da resi.
    4. Mozda je vreme da se Covic otarasi nekih skupih igraca. Pre svega mislim na Derika Brauna.
    (Uvek Zvezdas nikad Delija, 4. decembar 2019 11:48)

    # Link komentara

  93. Pa sami ste u analizi rekli da nemamo pleja koji ce razigrati centre prevashodno Gista I Kuzmica.Lorenco to nije ali ima kvalitet.Kombo bek-dobar suter I asistent umesto Covica nesto kao Volters pre par sezona.Ali nerealno ne da tata sincica tako da ce ovo biti mucna sezona za gledati daj boze da dohvatimo I doigravanje u ABA ligi.
     (Aleksandar, 4. decembar 2019 11:48)

    # Link komentara

  94. Aj' ponovi gradivo. Kad smo imali evropski trofej, vi niste imali titulu...titule vam dala drzava, mnooooogo kasnije.
    (AZ Alkmar 10, i ne mozete im nista, 04. decembar 2019 11:30)

    Ok. Po toj logici, mi kada smo u fudbalu igrali najjače evropsko takmičenje, kada smo stizali do finala, vi ste osvajali u košarci. Titule u fudbalu i tim '91 kada je bojkotovano prvenstvo od strane najjačih klubova vam je država dala.

    Svašta.
     (Wild West, 4. decembar 2019 11:46)

    # Link komentara

  95. @ Mladen

    Zvezda je 1974. osvojila Kup pobednika kupova. Čini mi se da je to bio prvi trofej koji je jedna košarkaška ekipa u tadašnjoj Jugoslaviji osvojila u evropskim klupskim takmičenjima.
     (ArtuDitu, 4. decembar 2019 11:46)

    # Link komentara

  96. samorealno- Izgleda da mi što gledamo Zvezdu nemamo pojma a ni oči i da je statistika potpuno nebitna... Čovkins je odličan drugi plej koji ima ulogu da prevede loptu, proba da je ne izgubi prvih 15 sekundi napada, a onda baci vruć krompir nekom od saigrača koji za 5 sekundi mora da izmisli nekakav šut. Naravno osim ako nije završnica utakmice onda se ne baca vruć krompir nego šutira trojka preko ruke sa osam metara u stilu Stefa Karija.
     (pn, 4. decembar 2019 11:46)

    # Link komentara

  97. Mene jedino nervira sto recimo Djenka da ima nula ucinak dobio bi aplauz a Filipa i nekog drugog naseg igraca ocemo da razapnemo.Realno Djenka od 20 utakmica na 15 je neprimetan.Bio je sinoc jedan tekst na jednom portalu na temu zasto nase vredjamo a strance dizemo u nebesa.I stvarno je tako u svim sportovima.Znamo kroz sta su mladi Partizanovi igraci prolazili od šamaranja,oduzaimanja trake,konstantnog vredjanja nije ni cudo sto jedva cekaju da pobegnu odavde.Mitrovic se jos nije ispilio a vec je otisao u Belgiju.Secam se Zvezda Olimpijakos,Milojevic menja nekog naseg igraca a zviždi mu ceo stadion pa kako to da utice na nekog klinca od 18 godina.Tri igraca koje je zamenio na toj utakmici dobili su salve zvižduka a sve su bili nasi igraci.A ovamo se busaju i jedni i drugi kako su uvek uz tim i kada pobedjuje kada gubi.
    (Tool, 04. decembar 2019 11:01) ljudi vide sve,tom djenki bi aplaudirao da ne da vise ni jedan kos do kraja u zvezdi,zasto ? Zato sto ostavlja srce na parketu a i prethodna dva puta je bio nas najbolji igrac. a filip ? Zasluzuje svaki zvizduk jer ne da ne zasluzuje da bude u zvezdi nego ne zasluzuje da prodje pored nje ? Neko ce reci sta je uradio u plej ofu . Pa svi su uradili sve u tom plej ofu a najvise nasa publika pred kojom bi u takvoj atmosferi pao i real i barsa a fica dao 10p i 8 asistencija i napravili junaka od njega.. daleko mu lepa kuca gde je igrao osim zvezde i fmpa? I da je dobar tako igrac kqo sto pricate zar ne bi negde drugde igrao ? Zar ga ne hi trazio neko? Ja cu vam reci nece nikad nigde igrati jer ga niko ne zeli jer je igrac za kosjeric
    (bbrs mile, 4. decembar 2019 11:45)

    # Link komentara

  98. Kada je formirana ekipa Crvene zvezde bilo je jasno da će sezona biti turbulentna, ali je malo ko očekivao ovakav splet okolnosti??? hahahahahah,ocekivali ste laganu ABA titulu i minimum top 8 eurolige,da je bilo ko rekao da ce sezona biti turbulentna pre pocetka bio bi popljuvan najstrasnije,tako da nema potrebe da umanjujete ovu blago receno katastrofu od najskupljeg tima sa ovih prostora.
    (omg??!!, 4. decembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  99. pišite o dugu i čiji je ovo sada klub. posle sunovrata, koji je neizbežan, to će biti glavna pitanja...
    mislim da posle udarca koji sledi a neizbežan je i posle nerealno uložene ogromne love, zvezda će biti definitivno sahranjena.
    (ende, 4. decembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  100. Filip Covic je osnovni kamen spoticanja ali izgleda da samo Alek ovu bruku može da resi jer osionost Covica ide do te mere da kaže da napravimo svoj klub i dovodimo igrače. Ej on je i selektirao tim sa Tomićem namerno da sve namesti Filipu dovode se 5 igrača na poziciji 4 a samo Lorenco na pleja.?
    (Tesla, 4. decembar 2019 11:42)

    # Link komentara

  101. Glavni uzrok krize je Filip Covic on ne treba da je u timu i to svako vidi i zna, protivnički treneri samo gledaju da li je on u petorci kako bi iskoristili sto ne igra odbranu. Odlaskom Covkinsa sve bi se poslozilo osim sto je Derik Brown stvarno hronično povredjeno koleno koje mu konstantno otiče i ne može ni da trenira kako treba više na žalost.
    Dakle Filipa da zamenimo da ide i da se ne ljubimo.
    (Tesla, 4. decembar 2019 11:36)

    # Link komentara

  102. Vec dvse godine Zvezda nema 'temelj'tima , to je trebao da bude ,Davidovića,Dobrić,Simanic i Jovanović, oni su trebali biti uigrani da nose ekipu a ostali su se trebali dodavati. To je verovatno suština ovih dobrih trenera za stvaranje dobre ekipe, ovako kako se radi u Zvezdi nema nikakve perspektive. Možda treba dovesti mladog i perspektivnog našeg trenera da proba staviti stvari na mesto.
    (Dragan Gacinovic, 4. decembar 2019 11:35)

    # Link komentara

  103. Filip Covic prije svega nema visinu,zbog toga nema prodor,ne moze da sutne preko igraca,ne moze da igra odbranu. Djenka po meni jedino treba da ide na prodor,posto ima snagu,a malo zna o kosarci.Lazic ne zna nista,eventualno da da slobodno bacanje ili trojku kada je sam. Mislim da je Sakota katastrofalno rjesenje(mogli su makar Zdovca da dovedu,ako nisu ove ostale). Najbolji je ubjedljivo Perperoglu.
     (dr, 4. decembar 2019 11:34)

    # Link komentara

  104. Velikan iz Beograda? Po čemu to? Da nije taj velikan osvojio neki od evropskih trofeja do sada u svojoj istoriji? Koliko znam, nije nijedan. Ne govorim samo o tituli šampiona Evrope, već i o drugim evropskim takmičenjima.
    (Mladen, 4. decembar 2019 10:36)
    Aj' ponovi gradivo. Kad smo imali evropski trofej, vi niste imali titulu...titule vam dala drzava, mnooooogo kasnije.
     (AZ Alkmar 10, i ne mozete im nista, 4. decembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  105. Pa i Walden je u Partizanu doveden kao prvi play, pa sad uporedite Gordica i Covica. Uz to, njima i Paige moze odigrati playa par minuta ako treba. A Gordic nije nista losiji od Waldena. Kod nas igra drasticno pada kada udje Filip, i to i u odbrani i u napadu. I vecina ekipa ima i treceg playa, samo mi nemamo. Zasto?
    (Kosarkaski zvezdas, 4. decembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  106. Šteta što CZB ne iskoristi ovu priliku i napravi neki rezultat u situaciji kada je svim ostalim timovima u Srbiji zabranjeno direktno ili indirektno da nešto urade. Kada se vrati stanje u normali neće imati ama baš ni najmanje šanse. Iza Partizana stoji mašinerija i snaga kako igračkog tako i trenerskog dokazanog godinama kvaliteta i potencijala, a CZB se oslonila na jednog čoveka koji se o svemu pita, ima ogromni ego, da ne kažem komplekse, i vuče nebulozne poteze kao što su napr. smena trenera koji je selektirao tim a da pri tome nema adekvatnu zamenu,...
    (Grr, 4. decembar 2019 11:25)

    # Link komentara

  107. Na kraju ce da ispadne da oni nemaju vec 4 poraza i da u evroligi nisu kanta. Ispada kao od igraca koje imaju ovo je super. A budzet 13 miliona, dobija ih Krka.
    (haha, 4. decembar 2019 11:24)

    # Link komentara

  108. Covicev privatni klub, moze mu se kako hoce. Kao onaj azijat sto je kupio Kardif, to je i dalje F. K. Kardif, ali on mu je promenio boje dresova, on dovodi igrace, trenere, on je sve jer on je vlasnik. Kada to shvatite bice vam lakse.
     (Kiza i Komina, 4. decembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  109. Kako ne shvatate da nije problem Filip (koji treba da bude druga rezerva), nego tata i njegov izbor plejeva koji je diskutabilan vec nekoliko sezona? Mi ove sezone sa Lorenzom i prosle sa Reglandom imamo plejeve koji prosto nemaju asistenciju u reket, koji ne igraju PnR, koji samo dele lopte na stranu ili forsiraju individualni kvalitet. Redovno imamo vise prodatih lopti nego asistencija. Ne mozes ocekivati saradnju sa Gistom na nacin kako je to radio Calathes, kad je postavka igre takva da bekovi resavaju sami ili guraju loptu teskom centru za 1-on-1 (gde je Ojo kao neartikulisani dzin medju decom, a Kuzmic ne moze ni da skoci, a kamoli da zakuca ili probije cuvara).
    Umesto da imamo dva krstena pleja i eto mozda Filipa da pokrije poziciju kad treba (povrede, laksi mecevi, trash time), mi vec godinama imamo jednog pleja i jednog koji je i za KLS diskutabilan. Ne moze se pucati visoko kada imas jednog pleja u ekipi i tacka. Sve ostalo sto je napisano u tekstu je tacno i slazem se 99%.
    Zasto se niko ne zapita kako nas to pokidase pre par dana Simonovic i Zirbes koji su u svojoj poslednjoj sezoni u Zvezdi imali epizodne uloge? Mi od prosecnih igraca znamo nekako da napravimo korisne radnike, ali sa dobrim igracima ne znamo sta i kako. U ovoj ekipi postoji nekoliko ozbiljnih igraca kojima se samo gurne lopta i ceka se da izmisle kos. Ne ide to tako...
    I da, ne dirajte Barona, da njega nema, mi bismo imali 0 pobeda ove sezone, jer covek bukvalno sa 2 cuvara igra sve vreme.
    (Kanta, 4. decembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  110. Velikan iz Beograda? Po čemu to? Da nije taj velikan osvojio neki od evropskih trofeja do sada u svojoj istoriji? Koliko znam, nije nijedan. Ne govorim samo o tituli šampiona Evrope, već i o drugim evropskim takmičenjima.
    (Mladen, 04. decembar 2019 10:36)

    Ne znate dobro gospodine Mladene. Osvojila je Kup Pobednika Kupova. Drugo po snazi takmicenje u to vreme.

    Ako nema u vugla, ima u Googla... Slobodno ga koristite da proverite.
     (J&B, 4. decembar 2019 11:22)

    # Link komentara

  111. Postoji vrlo precizno izvedena napredna statistika koja govori o učinku Filipa Čovića i tima na terenu i učinku tima dok nije u igri, učinku njegovih saigrača dok je u igri i van igre. Sve to ima na internetu i ljudima koji se bave tom statistikom se preti, proganjanjaju se i prozivaju se javno od strane Nebojše Čovića na konferencijama za štampu. Filip Čović je korektan košarkaš za neki osrednji ABA liga tim, ali u ovom timu Zvezde za njega objektivno nema mesta i to je i navijačima jasno. Ovakav tekst u kome se pokušava "umivanje" Filipa Čovića ne ide u prilog nikome, a najmanje njemu samom, jer nikakav matriks ne može prikriti negativne aspekte njegovog učinka.
    (milutin, 4. decembar 2019 11:19)

    # Link komentara

  112. Do kraja godine dovedite igraca na poziciji jedan!

    Ili je propalo sve. Filip nam ne moze igrati
    (Koliba, 4. decembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  113. Velikan iz Beograda? Po čemu to? Da nije taj velikan osvojio neki od evropskih trofeja do sada u svojoj istoriji? Koliko znam, nije nijedan. Ne govorim samo o tituli šampiona Evrope, već i o drugim evropskim takmičenjima.
    (Mladen, 04. decembar 2019 10:36)

    Naravno da ne znas Mladene jer navijas za ekipu koja ja u prvu ligu usla sedamdesetih godina a kosarka se kod nas igra od cetrdeset i neke ...
    Prvi evropski trofej u bivsu Jugoslaviju je donela Crvena Zvezda, bili su pobednici kupa kupova a prvu titulu prvaka Evrope u bivsu drzavu je donela zenska sekcija te iste Crvene Zvezde ...
    (Slobodan, 4. decembar 2019 11:12)

    # Link komentara

  114. @Usagi dzaba statistika i crno na belo, autor teksta kaze nepravedni napadi na Covica. Eeej, kao da smo mi svi iz pecine pa ne gledamo meceve. Nije on igrao po 5 minuta vec po 18. Niko nije ni trazio da on preokrece ali ne sme sa njim na terenu tim da potone svaki put -15, to je nenadoknadivo. Naravno da on nije jedini krivac, mnogi su u losoj formi ali je generator lose atmosfere u i oko ekipe i da je imalo pameti najbolje bi bilo za sve da ode. Ovako, dosta mucna sezona u kojoj idu dva gostovanja Primorskoj i Buducnosti koja dosta odredjuju borbu za plej of, sto je trenutna realnost ovog tima.
     (Djenka, 4. decembar 2019 11:11)

    # Link komentara

  115. Neverovatno je ruzno zvizdati svom igracu, kakav god on bio (osim ako je provokacijama to zasluzio). Filip Covic nije zasluzio sve ovo, ali on je kolateralna steta. Svima je jasno da on ne moze da igra na ovom nivou, problem je pozicija back-up plejmejkera koju autor teksta niti jednom nije pomenuo. Braun svoj posao radi sve bolje, sve pobede Zvezde u Evroligi obelezile su njegove dobre partije. Iskreno, ja ne vidim izlazak iz ove krize, ne vidim ni Sakotu kao resenje, i plasim se onoga sto sledi a to je totalni mrak generalno u srpskoj kosarci. Mada, primitivizmom i nacinom na koji funkcionisemo, utakmice finalne serije u 21 veku i sve ostalo kada se uzme u obzir, mi to mozda i zasluzujemo. Pritom, ne mislim samo na Zvezdu, vec i na Partizan, Buducnost... Jednostavno, karma je cudo. Jedno je strastveno navijanje a drugo je primitivizam, pljuvanje, takmicenje u tome ko ce biti gori domacin. Moramo se prvo izdici iznad toga, postaviti zdravo rivalstvo, resiti se placenih navijaca, napraviti jednu zdravu kosarkasku pricu i krenuti dalje. Siguran sam da ce nam svima biti bolje.
    (neki veliki dr, 4. decembar 2019 11:06)

    # Link komentara

  116. Zvezda i Partizan šampione evrope što u fudbalu što u kosarci, umrli su zajedno sa državom koja je postojala do recimo 1992.. ovo su samo njene kopije, ne znam sta ljudi očekuju da uzmemo Evroligu ili sta, tako je stanje kao i u društvu
    (Marko, 04. decembar 2019 10:33)

    Moze da se odigra odlicna sezona sto je Partizan pokazao one godine kada mu je pukom srecom protivnika izmaklo finale EL sa jeftinim timom za evropske uslove, znaci moze se, mnogo lakse nego u fudbalu samo treba pogoditi pojacanja sto je kod Zvezde poseban problem otkako je Covic na celu kluba...
     (stivi, 4. decembar 2019 11:05)

    # Link komentara

  117. Озбиљна, стручна, прецизна анализа, без грешке у тексту. Све похвале!
     (Стара школа, 4. decembar 2019 11:03)

    # Link komentara

  118. Mene jedino nervira sto recimo Djenka da ima nula ucinak dobio bi aplauz a Filipa i nekog drugog naseg igraca ocemo da razapnemo.Realno Djenka od 20 utakmica na 15 je neprimetan.Bio je sinoc jedan tekst na jednom portalu na temu zasto nase vredjamo a strance dizemo u nebesa.I stvarno je tako u svim sportovima.Znamo kroz sta su mladi Partizanovi igraci prolazili od šamaranja,oduzaimanja trake,konstantnog vredjanja nije ni cudo sto jedva cekaju da pobegnu odavde.Mitrovic se jos nije ispilio a vec je otisao u Belgiju.Secam se Zvezda Olimpijakos,Milojevic menja nekog naseg igraca a zviždi mu ceo stadion pa kako to da utice na nekog klinca od 18 godina.Tri igraca koje je zamenio na toj utakmici dobili su salve zvižduka a sve su bili nasi igraci.A ovamo se busaju i jedni i drugi kako su uvek uz tim i kada pobedjuje kada gubi.
     (Tool, 4. decembar 2019 11:01)

    # Link komentara

  119. @Mladen... Da znas nesto o kosarci znao bi ko je osvojio prvi Evropski trofej na ovim prostorima. Da Zvezda je velikan!
     (Mile, 4. decembar 2019 11:00)

    # Link komentara

  120. Čuj, nisu problemi minuti Filipa Čovića, koji kad god uđe napravi minus od 10-15 poena, u zavisnosti koliko ga drže na terenu? Nije problem što završi na zadnjici svaki put kada mu protivnici uzmu loptu kao malom detetu? Pa šta je onda problem, što Lorenco ne isporučuje 45 poena po utakmici?
    (Pera Ždera, 4. decembar 2019 10:54)

    # Link komentara

  121. Analiza je odlična, ali se mogla svesti u rečenicu dve.
    Zvezda je ove sezone - jedno ništa!

    Katastrofalna je bila selekcija pri dovođenju nekih bezvrednih igrača ...
    (Crni Grga iz Mokroga Luga, 4. decembar 2019 10:53)

    # Link komentara

  122. Filip Covic je najgori igrac u istoriji Evrolige, to ne kazem ja vec statistika.
     (Usagi, 4. decembar 2019 10:51)

    # Link komentara

  123. Najveci poraz ove sezone je odlazak trenera. Covek selektirao ekipu kako je zeleo, pripreme i onda ode i go posle par utakmica. Sad treba neko da vadi kestenje iz vatre, ko zna sta ce biti do kraja sezone..
     (ST, 4. decembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  124. Gospodine Luka da li je moguce da ste napisali da “Filp Covic igra odlicno kao drugi plej?
    (samorealno, 4. decembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  125. Pa kad se ponašaju kao pijani ruski milioneri - troši, kupuj, šta te briga ima se...
     (Vlad Rad, 4. decembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  126. Po meni lose selektiran tim. Gradili smo tim da budemo sila u reketu a ocajni smo. Preveliki broj stranaca takodje koji su u godinama i nemaju kvalitet. Valjda ce biti malo bolje kad se vrati peperoglu.
    (milan, 4. decembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  127. Nije samo trener problem. Problem su igrači i njihova konstantnost. Problem je pozicija pleja, jer Filip ne igra ni ABA ligu na nivou od prošle godine. Davidovac je u minus fazi, Simanić je previše nekonstantan, Đenka se traži, Bily nije svoj, a najveći problem je što Stratos ne igra. Kad se vrati on možda i vežemo više pobeda. Ako se vrati.
     (Robin Hood, 4. decembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  128. Tekst u funkciji opstanka FČ u Zvezdu. Ja cenim sve sto je Nebojsa Čovic uradio za Zvezdu i ima neogranicen kredit kod mene ali Filip nema kvalitet za LŠ.
     (Mile, 4. decembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  129. Velikan iz Beograda? Po čemu to? Da nije taj velikan osvojio neki od evropskih trofeja do sada u svojoj istoriji? Koliko znam, nije nijedan. Ne govorim samo o tituli šampiona Evrope, već i o drugim evropskim takmičenjima.
     (Mladen, 4. decembar 2019 10:36)

    # Link komentara

  130. Zvezda i Partizan šampione evrope što u fudbalu što u kosarci, umrli su zajedno sa državom koja je postojala do recimo 1992.. ovo su samo njene kopije, ne znam sta ljudi očekuju da uzmemo Evroligu ili sta, tako je stanje kao i u društvu
    (Marko, 4. decembar 2019 10:33)

    # Link komentara