Jokić: Više me ne zanima, gotovo je sa tim

Košarkaš Denvera Nikola Jokić rekao je da se ne opterećuje statistikom i da ne mari za kritike koje su mu upućene na račun slabijeg starta sezone u NBA ligi.

SV Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Jokic je morao da nabije dobru statistiku da bi dobio maksimalan ugovor. Sada kada je dobio veliki ugovor i priznanje na igri skoncentrisan jesamo na rezultate tima. Sta je tu pogresno?
    (Goran, 30. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  2. Jedna utakmica sa 8 bodova i odmah pljujete, za veceras kad zabije 20+ vi isti cete da ga hvalite... Jadan smo mi narod. Sta i da vise nikad ne da ni jedan kos, ko vama daje za pravo da ga uzimate u usta i komentarisete. Toliko pametnjakovica a zadnja smo rupa od drzave na svetu, pa ulozite tu pamet u nesto korisno...
    (Miki, 30. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  3. U opšte dečko nije ne zreo kako neki pišu, nego se baš nasuprot veoma zrelo poneo u ovom slučaju.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni, 29. novembar 2019 19:10

    Dobio si pozitivnu ocenu za komentar, a negativnu kada je u pitanju pravopis jer ovo je katastrofa.
    (Vitrina besmislenih medalja, 29. novembar 2019 22:41)

    # Link komentara

  4. “Jao hoce da puknu dusmani sto nidzu neinteresuje statistika i govore mu da je u nba i kosarci najbitnija a opet igrače koje statistika samo i zanima harden, westbrook i ostali njih pljuju zbog statistike hahahaha koje ludilo mozga...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 29. novembar 2019 18:50) “

    Koje ludilo mozda da TI ovo pises!!! Da ti pominjes da statistika nije bitna, a Bogiju samo statistiku gledas licemeru!!! A celokupni doprinos timu mu je podjednak kao i Jokicev u Denveru!

    Koje ludilo mozga od ovog petrafmpa...citam i ne verujem!!!
    (SakaKV, 29. novembar 2019 20:54)

    # Link komentara

  5. Oce u penziju za dvije sezone...
    (sale, 29. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  6. @ "...ali najbolji igrac je svima omrazeni Barton....
    (Rodneyi, 29. novembar 2019 17:45)"

    Daj nemoj da trolujes :)
    Barton igra malo racionalnije ove godine jer mu je otisao njegov mastermind i inspiracija IT, ali reci da je on njihov najbolji igrac je komedija. Mogao bih doktorsku disertaciju da napisem na tu temu, ali me mrzi.
    (Tazo, 29. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  7. U pravu je čovek. Pozicirao se na visoko mesto kao igrač, dobio je ono što je verovatno želeo, a to je naravno maksimalan ugovor i sada čovek može da se posveti i podredi timu i da probaju da osvoje ligu, sada ili za godinu ili dve. Ne vidim ni jedan razlog zašto bi nešto preterano silovao u napadu i nabijao sebi statistiku a da pri tome trpi ekipa? U opšte dečko nije ne zreo kako neki pišu, nego se baš nasuprot veoma zrelo poneo u ovom slučaju.
     (Džoni, 29. novembar 2019 19:10)

    # Link komentara

  8. Jao hoce da puknu dusmani sto nidzu neinteresuje statistika i govore mu da je u nba i kosarci najbitnija a opet igrače koje statistika samo i zanima harden, westbrook i ostali njih pljuju zbog statistike hahahaha koje ludilo mozga...
     (petarczv, 29. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  9. Slazem se sa Nikolom u vecini recenog, ali ove izjave vise govore o njegovim godinama da nekazem nezrelosti. Svako ko prati NBA zna da je statistika broj 1 parametar, svi to prate i to je merilo broj 1. Totalna podrska za izjavu da je tim najvazniji, ali jedna cinjenica se precutuje a to je da Nikola nebi bio ni u prvoj petorci da nije imao impresivnu statistiku, ta ista statistika ga je dovela gde je sad i sada jednostavno kao da govori svima ljudi ja sam dobio max ugovor moja licna statistika me ne zanima, mozda ne tebe Nikola ali ljude koji te placaju itekako to zanima. Pored svega toga nemogu a da ne primetim koliko malu minutazu Nikola ima u poredjenju sa ostalim 'franchise' igracima u drugim timovima, kao da ga trener gusi kad treba da ekspodira ili ugovori drugih igraca imaju uticaj. Sve u svemu gledaj svoj licni uspheh Nikola, budimo realni tvoji saigraci su prosek i realno najbolje za tebe je da odes u neki tim koji ima jos koju zvezdu ako mislis nesto da osvojis, tesko da ce neki jaci tim da te treba ako svake godine brojke idu nadole, sportski pozdrav.
    (voja, 29. novembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  10. Hejteri na aparatima, Jokic im rekao da ga ne zanimaju...
    prdite u prazno zemljaci (i ovi drugi)
     (kejt winslet, 29. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  11. nabio mu letos deda Skola statistiku za sva vremena...
    (Tex, 29. novembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  12. Јел су овде људи завидни или пакосни... Замерају Јокићу тривијалне ствари... Дечко игра растура, хвалио га један Ајзеа Томас, жива легенда...
    А овде стручњаци га критикују због неагресивне игре...
    Биће то право како време буде одмицало.
     (Хаџи, 29. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  13. Vise te ne zanima nista, sem masnog bureka.
    (sova, 29. novembar 2019 17:48)

    # Link komentara

  14. Ponavlja se situacija iz prošle sezone, imao je slične brojke do januara kad je eksplodirao. Tako da budite bez brige.
    (Red John, 29. novembar 2019 17:48)

    # Link komentara

  15. Ovi sto pricaju kako je Marej glavni, grese. Marej jeste preuzeo vecu odgovornost na sebe i sada je igra Denvera vise prilagodjena njemu, ali najbolji igrac je svima omrazeni Barton. Denver inace igra mozda i najruzniju kosarku od svih vodecih timova, ono sto im donosi rezultat je odbrana i ona je trenutno najbolja u ligi. Razlog ruzne igre po meni je upravo to sto je Jokic prepustio Mareju glavnu rec, a on sam vise statira u napadu. Tuga je koliko je on malodusan i ne znam zasto se uopste bavi kosarkom. Kao da zaboravlja da su svi oni tu zbog navijaca, a on ih je stekao prilican broj zbog svog talenta i jedinstvene kosarke koju igra. Objektivno, ko bi u Srbiji navijao za Denver da nije Jokica!? I ja sam jedan od navijaca, ali zbog njegove malodusnosti, ove sezone sve manje i manje pratim sve to oko njega. Nista me vise ne frustrira nego kada neko ima ogroman talenat i mogucnost da napravi nesto veliko, a on jednostavno nece ili ga mrzi.
    (Rodneyi, 29. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  16. KRALJU BRAVO ZA KOMENTAR. PRAVO U CENTAR!!!

    Изгледа баш да је тврдоглав и ”тешка” личност. Човече, лепо је да тебе то не занима, него само победа, али мораш се прилагодити на услове посла ако хоћеш бити успешан. Као неко мало дете па не схвата да је НБА бизнис а не само кошаркашко такмичење.

    Ништа се ти не брини Јокићу, ако не будеш имао добру личну статистику, улога у тиму ће ти бити све мања. Још они зависе од тебе, па ти то и пролази. Али због твоје очигледне тврдоглавости више те не представљају као последњег играча када играте кући, као што је то био случај прошлих и на почетку ове сезоне. То је сада Мареј. И све више реклама за време меча се врте око Мареја.

    И шта ти то значи ”не интересује ме лична статистика, само победа”? Да ли тиме хоћеш да кажеш да Мареја не интересује победа? Не бих рекао, када се види како изгара на терену, како командује играчима на клупи, у једном интервју који сам гледао рече ”my boys". Срећа твоја је, што Мареј још нема тај квалитет а питање је да ли ће га икада имати и што ниједна звезда неће у Денвер.

    Када ти нећеш да будеш звезда, не може те Денвер на то натерати. Зато су очигледно одлучили да покушају од Мареја направити франшизног играча. Тренер изјављује ”Јокић је МВП кандидат”, ти одговараш ”то ме не интересује”. Да ли то значи да си у сукобу са Мелоуном, када му се јавно супротстављаш?

    Сада је више него јасно да му на СП није сметало што је Богдан одређен да буде главни играч и да због тога сигурно није било несугласица у екипи.
    (јд123, 29. novembar 2019 13:20)
     (SUNĐER BOB, 29. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  17. ... Ovakav pristup igri i slabija statistika se najvise ne svidja Misku Raznjatovicu koji treba da pregovara za njegov sledeci ugovor. Misko vec ima u glavi 200 + milki po isteku ovog ugovora ali to ce biti jako tesko.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (DokHoliday

    Kojih crnih $200+ milona, sa ovakom igrom ne bi dobio ni pola od $150 miliona.
    (nba fan, 29. novembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  18. nadmena paprika somborka polako gubi kompas ..uskoro ce puci od punjenja..
     (SUNĐER BOB, 29. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  19. Он има кошарку у малом прсту...кад почне плејоф сјетите се својих коментара ...
     (драгганн, 29. novembar 2019 17:20)

    # Link komentara

  20. Ne vodite brigu o Jokicu, videcete kad dodje plej of ko kosi a ko vodu nosi. Svaki mec ce da bude 30+ poena
     (neko, 29. novembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  21. Ljudi su cudni skroz. Prosle godine je isto tako bilo, lose krenula sezona, Jokic lose igrao, sad kada na sledecoj ubaci 40 poena svi ce u misju rupu.
     (Odzidza Ofoe, 29. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  22. Koliko negativne energije u komentarima...Ono sto je najgore od svega je to sto nasi ljudi preko nasih sportista zele da se takmice sa ne znam kim. Oce preko njihovih uspjeha da lijece frustracije, da pokazu nekom da smo bolji od njega...Totalno ludilo. Ljudi, sport je nadmetanje, nekad dobijes, nekad izgubis...A u medjuvremenu uzivas u njemu. Nemojte da ovo shvatate licno...Jedna utakmica sa losim brojkama i vi odma to dozivljavate ka vas neuspjeh...Opustite se
    (Ministar, 29. novembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  23. Realno Marej polako preuzima mesto kormilara ekipe, a ovaj odnos pobeda/porazi su najviše pridoneli Marej, pa vrhunska klupa pa Jokić. Marej vrlo moguće prestiže Jokića kao najboljeg asistenta tima, a najbolji poenter će biti sigurno.

    Treba fokusirati kritike da Jokić ima manje asistencija, manji procenat uspešnosti šutiiranja (a šutira ređe)... jedino što ima više su kilogrami i pare. Takođe ko gleda utakmice, vidi neke sumnjive poteze, tipa kada stoji sam kao duh, pa ponovo izbegava šut ili prodor.

    Čovek očekuje da se igrač sa 24 godine razvija, a ne da ima stav da dolaze neki drugi klinci i on je tu da im pomogne.
    (Ostin A, 29. novembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  24. Jokic sledeca utakmica jos gora statistika, to mi lici na njega posle ovakvog intervjua.

    Jednostavno Jokic nema mentalni sklop da bude mega zvezda , ne zbog kosarkaskog znanja- naprotiv, vec zbog svog karaktera. Ovakav pristup igri i slabija statistika se najvise ne svidja Misku Raznjatovicu koji treba da pregovara za njegov sledeci ugovor. Misko vec ima u glavi 200 + milki po isteku ovog ugovora ali to ce biti jako tesko.
     (DokHoliday, 29. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  25. Ahahahaha, kada ne moze, onda ga “ne zanima”. Jednostavno su ga provalili svi i on protiv jace odbrane ne ume da igra. Kada ga veteran Skola onako stavi u dzep, jasno je koliko je sati.
    (Ivan, 29. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  26. @Cole
    Dankan je zasluzio privilegiju da moze tako da se ponasa, a i to je radio u fazi karijere u kojoj je vec prepustao primat mladim snagama. U Jokicevim godinama Dankan je rusio sve pred sobom, dominirao na terenu i nije mu padalo na pamet da da prepusta ulogu lidera nekom drugom. Zato je Dankan velikan, a Jokic ce ostati samo jedan u gomili. San Antonio je uspeo da osvoji 5 titula jer su svi davali sve od sebe, niko nije zabusavao ni u odbrani ni u napadu, a imali su dominantne igrace na vise pozicija. Jokic nije dominantan kao sto su bili Dankan i Robinson, Marej nije Parker ni Djinobili, a Meloun nije ni do kolena Gregu Popovicu. Denver je nesto slicno nekadasnjem Nju Dzersiju, dobar tim, organizovan, sa solidnim pojedincima, ali u plej ofu ne moze nista protiv najjacih.
    (ikar, 29. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  27. On jednostavno nije glavni igrac Denvera. Tu ulogu preuzeo je Marej, a Jokicu ostaje da se bori da ga neko ne izbaci iz startne petorke. Jednostavno, sa prosek od 16 poena u NBA ligi u kojoj se igraju slabe odbrane je smesan, u Evropi ne bi imao ni 8 poena po utakmici.
    (alo, 29. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  28. Ako si ti glavni igrac tima ti moras sutnuti 15 puta na kos + slobodna bacanja... Dakle neka ubacuje minimum 5 suteva od tih 15(10-12p) i 5-6 slobodna bacanja to je vec minimum 15 poena po utakmici uz najlošije procente suta... Dakle mani me tih utakmica sa 8 poena...
    (Bojan, 29. novembar 2019 15:37)

    1. Ne mora on nista
    2. Po prostoj logici brojki, on ni nije glavni igrac tima. Marej ima veci ugovor i vecu minutazu od njega
    3. Ako su svi u timu zadovoljni, sta se mi navijaci stresiramo oko statistike
     (bozza, 29. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  29. Nikola Jokić =Tim Duncan
     (petarczv, 29. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  30. E to želi jokic a verujem da bi zeleo i trener i saigraci i svi u denveru...
    (petarczv, 29. novembar 2019 13:52)

    Чуј ти овога што само пљује српске играче. Шта су ти Срби скривили да их само пљујеш? Зашто уопште долазиш на НБА вести, када те само интересује Звезда? Иди на домаћу кошарку па објашњавај Гробарима како су Браун, Џенкинс или неки други странац најбољи на универзуму, јер играју за Звезду. А они теби нека узврате са странцима из Партизана.

    Када су вам клубови важнији од српских играча, најбоље би било да се свађате око странаца у вашим клубовима, уместо што долазиш на НБА вести и пљујеш наше репрезентативце.

    А то шта желе у Денверу - жеље су једно а стварност је друга. Шта ће да прича ако испадну нпр. у 1. колу плеј-офа и њега окриве и кажу ”није ни чудо када је Јокић играо лошије од прошле године, погледајте му бројке”? Нико не каже да треба да набија статистику као Харден или Вестбрук. Али мора да пронађе баланс, да у континуитету игра на одређеном нивоу. Уосталом не верујем да му је баш свеједно, када су га прошле године изабрали за ол-стар, радовао се као мало дете. Баш да видим шта би рекао и како би се осећао, ако би ове године изабрали Мареја а он остао кући.

    Да ли сам у праву или не, видет ћемо следећа два месеца. Ако подигне ниво игре и тиме статистику, да буде изабран за ол-стар, онда баш и није тако да га само интересује тим. Можда је и други разлог, да једноставно није физички спреман а ово су само изговори.
    (јд123, 29. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  31. najpametnije i najzdravije razmisljanje, sasvim suprotno od ovih nba zvezda (cast izuzetcima). Pogledajte Rasa, trijes hiljada tripl dablova i trejdovali ga. Kome je to bitno kad u PO ne uradis nikad nista.
    Gledam Jokica ove sezone, pusti sebicnog Marija da srlja i trosi lopte, ako ekipi krene, covek odradi svoj posao i lagano. Ako treba da se povuce, covek ukljuci max brzinu obicno u 3. cetvrtini i da 10 - 12 poena u tom periodu i resi, ako treba zadnji sut, moze i to, ako treba samo da gradi moze i to.
    Mislim da je nasao pravu meru stvari, ne lozi se, igra koliko je bitno, denver ima super skor i to je to. Cak je i malo zastrasujuce kad se vidi da nisu kiksnuli protiv autsajdera atlante i nop, sta bi bilo.

    Dodatno, ceo tim igra prilicno dobro, barton i milsap bukvalno preporodjeni, dele lopte, igraju svi kao tim, heris jedini pati u napadu, forma mu je losa, al gine u odbrani sto je super. Vrlo izjednacen tim. Treba malo vremena za MPJ da udje u sistem, dosta gresi i brzoplet je, ali verujem da se cuva jos uvek zbog jezivih povreda.
    Nadam se da ce samo ostati zdravi jer ovaj tim igra skroz drugaciju kosarku, timsku, borbenu, a stegli su odbranu.
    Dodatno, ne treba brinuti, jokic ce doci na svojih cc 20ppg, 7+ as, 10+ skokova, uveren sam.
    Ako bude medju prve 2 ekipe na zapadu, vrlo lako ce biti legitimni kandidat za MVP. Ako ode u polufinale ili finale konferencije opet ce biti najmanje top 5 igraca lige. Zivi bili pa videli :)
    (bob, 29. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  32. zamislite( milicic je o tome pricao) kosarkasa koji napravi tripldabl a tim mu izgubi, dal on treba da slavi i raduje se.ocel onda zadovoljiti "javna mnjenja novinare i ostalu buraniju" a zamislite tek obrnutu situaciju tim pobedi svi u svlacionici srecni a tom istom kosarkasu suze na oci zove mamu zove tatu da ga utese. lepo je covek rekao ako vlasnik kaze dobro je ako trener zdovoljan igraci oko njega zarovoojni pa cak i rukiji su zadovoljni ko smo mi da malerisemo rezultate.
     (nebitan srbin, 29. novembar 2019 15:39)

    # Link komentara

  33. Ako si ti glavni igrac tima ti moras sutnuti 15 puta na kos + slobodna bacanja... Dakle neka ubacuje minimum 5 suteva od tih 15(10-12p) i 5-6 slobodna bacanja to je vec minimum 15 poena po utakmici uz najlošije procente suta... Dakle mani me tih utakmica sa 8 poena...
     (Bojan, 29. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  34. Jokic kao da ne kapira da igra protiv tima a ne timski ako ne daje svoj prosek poena jer nema ko te poene da nadomesti. Ok je u zdravoj meri ali on uopste ne gleda kos. Iz cistih pozivcija i logicnih situacija za napad na obruc, ceka da proigra. hmm.. Takav igrac 1 na 1 ispod kosa na linija za bacanja nije uopste?

    Mnogi ovde pricaju, ja takodje, ok taktika da se tim navikne da ne zavisi samo od njega bla bla ali u ovolikoj meri? Da svom najboljem ofanzivnom igracu (najmeksa ruka u zoni oko obruca u ligi) ubiju formu i napadacki ritam? Sut za tri svake godine sve gori, kilaza i forma ove godine ocajna?

    Davanje svog proseka poena, koji i nije bio "nasilan" i "antitimski" je upravo timska igra i doprinos pobedi jer rada Denver 95% pobedjuje. Ovoliko forsiranje razigravanja bez ikakvog gledanja ka kosu je upravo suprotnog od teorije koju forsira. Timski doprinos pobedi.

    Jasno je sve, utice na toliko nacina na igru, nezamenjiv cak i bez poena, razigrava tim ali u ovolikoj meri gubi formu, sut, napadacku odgovornost.
    Moras dati svoje poena koje nema ko da nadomesti u ekipi.
    Njegovih 20pt svakako nisu niti ce uticati na timski, poenterski balans itd.
    Naprotiv.
    (Pera Ždera, 29. novembar 2019 14:44)

    Izvini koji je skor denvera i koji su na tabeli? Dovidjenja i prijatno
     (petarczv, 29. novembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  35. Da su Nagetsi sesti na tabeli kritike bi imale smisla. Ali kada od poslednjih deset utakmica pobedite devet, kritike deluju malo budalasto.
    Pravu ocenu cemo dati tek nakon plej-ofa. A ako i u ovom bude morao da igra 35-60 minuta kao u prethodnom, malo laganiji tempo na pocetku sezone ce mu svakako prijati. Uzgred, Jokic se svake sezone budi u februaru koliko se secam.
     (Phoenix, 29. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  36. Bravo Jokiću!
    (charlie, 29. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  37. ili ne kapira da je NBA sou biznis i da kupac hoce ono sto je platio, ili kapira ali sledi milicica
    (sdf, 29. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  38. Mi Srbi hocemo da Jokic igra i za SRBIJU i za NAGETSA.
    Ovog leta igrao je za Srbijy ispostovao nas, sad kazemo da nije spreman i oran za Denver.
    E, NIJE!
     (Zoran, 29. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  39. Ovo je mentalitet,ovo nije karakter! Djokovic je snazan karakter,koga je maentalitet naseg naroda kocio i ponekad se u njegovim izjavama to oseti(malodusnost),ali Novaik mu ne da da prevlada... Jokic se "umorio" od velike karijere ,on bi da bude ispomoc,da pripomogne.. To moze u Evroligi,ali u NBA ce prvo u Jokaru da upere prstom ako prerano ispadnu.. Jer tamo je novac sve,kolko para uzimas toliko vredis i moras da isporucis...Znate kada bi Toronto uzeo titulu da nije Lenard onako silio?Nikad!
    (mladen, 29. novembar 2019 15:18)

    # Link komentara

  40. Neki su dobronamerni, neki su besni jer ih Jokic ispaljuje na kladionici a neki su samo u Bogdanovic/Partizan taboru zbog prepucavanja oko BG blizanaca na drzavnoj si_i...
    Zasto vas pogadja da li Jokic igra sjano ili ocajno? Zasto vas i pogadja da li reprezentacija igra dobro ili lose? Da li je to samo bezanje od sumorne stvarnosti na koju mislite da ne mozete da uticete? Verujte mi, mozete...
    Od kad Jokic igra slabije ja samo gledam manje YT klipova njegovih akcija... Zivot mi je isti kao iu pre Jokica...
    (A37, 29. novembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  41. (Pera Ždera, 29. novembar 2019 14:44)

    Ono kad je tim drugi na tabeli, a ti pričaš nema ko da nadomesti njegove propuštene poene? O čemu ti dečko pričaš?
     (Kolektivna amnezija, 29. novembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  42. Bice bitno kad dodje vreme za obnovu ugovora
     (majstor, 29. novembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  43. leo mesi

    Ako su ameri glupi kao sto kazes, a sto je onda otisao tamo? Kakav crni evropski duh? Gledam sinoc euroligu i smorim se skroz, spora losa kosarka, losi suteri, losa odbrana malo poena. Sta tu ima interesantno? Uostalom, moji ameri salju dream team u Tokio, pa ces videti kada oderu sve sa 30+ !!!
    (Usa, 29. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  44. Covek je shvatio da se sve resava u plej ofu. Kao svi Evropski igraci, ume da igra na rezultat. Ako tim vodi sto da se angazuje previse a ako je gusto, postize "clutch" poene.
    (Goran, 29. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  45. pa kad mu je najbolji drug Darko milicic.
     (stefan, 29. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  46. Jokic kao da ne kapira da igra protiv tima a ne timski ako ne daje svoj prosek poena jer nema ko te poene da nadomesti. Ok je u zdravoj meri ali on uopste ne gleda kos. Iz cistih pozivcija i logicnih situacija za napad na obruc, ceka da proigra. hmm.. Takav igrac 1 na 1 ispod kosa na linija za bacanja nije uopste?

    Mnogi ovde pricaju, ja takodje, ok taktika da se tim navikne da ne zavisi samo od njega bla bla ali u ovolikoj meri? Da svom najboljem ofanzivnom igracu (najmeksa ruka u zoni oko obruca u ligi) ubiju formu i napadacki ritam? Sut za tri svake godine sve gori, kilaza i forma ove godine ocajna?

    Davanje svog proseka poena, koji i nije bio "nasilan" i "antitimski" je upravo timska igra i doprinos pobedi jer rada Denver 95% pobedjuje. Ovoliko forsiranje razigravanja bez ikakvog gledanja ka kosu je upravo suprotnog od teorije koju forsira. Timski doprinos pobedi.

    Jasno je sve, utice na toliko nacina na igru, nezamenjiv cak i bez poena, razigrava tim ali u ovolikoj meri gubi formu, sut, napadacku odgovornost.
    Moras dati svoje poena koje nema ko da nadomesti u ekipi.
    Njegovih 20pt svakako nisu niti ce uticati na timski, poenterski balans itd.
    Naprotiv.
     (Pera Ždera, 29. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  47. Balkanac. Koliko je čudan taj mentalitet. Da Jokić ima bar malo npr slovenačke krvi kao Dončić, niko mu ni do kolena ne bi bio.
    (železničar, 29. novembar 2019 13:48)

    имам и ја дијагнозу за тебе. Словеначка крв? куку леле.
     (мики, 29. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  48. bilo mi je zadovoljstvo je sarkastičan pozdrav,ok
     (E Vala, 29. novembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  49. Bravo Jokara to je razmisljanje pravog sportiste koji igra timski sport a ne oni licni statisticari koji se foliraju kako ih kao to ne zanima.Mislim ono kada tako nesto izjavi Harden covek koji kao da je sam na parketu.
     (Back in Black, 29. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  50. Jokić je doktor košarke, ali ne radi na prijemu pacijenata nego hirurg.
     (blob, 29. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  51. Prvo Nikola da izjavu na engleskom (koji realno nije savladao kao da mu je maternji, tj da razmišlja na eng) i samim tim mu je daleko teže da se izrazi a onda novinari to malo srede pa onda naši prevode to na srpski. Pa to je šou izgubljenog prevoda.

    A što se tiče košarke Nikola je doktor nauka, ko to nije shvatio do sada on ne treba ni da ga gleda. Kada LeBron igra slabije tokom sezone a onda ubaci u višu u plejofu on je car a ako Jokic igra slabije (ali slabije u smislu da ne zapinje) a pokazao nam je x puta da kada treba on je tu bilo to da uzme zadnji šut i donese pobedu ili da celu noć teroriše odbrane samo kada je potrebno.
     (ko je ovde lud, 29. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  52. Sine, moraš malo i da ih karaš...
    Znam da čekaš da uključiš PO mod pa da ekipu odvedeš tamo gde treba..
    u međuvremenu miševi ecc..
     (boaz, 29. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  53. jokara statistika je kao bikini, puno pokazuje, al ono najvaznije sakriva!
    (rijecanin, 29. novembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  54. U danasnjoj NBA dominiraju ekipe koje imaju vrhunske plejeve bekove i krila. ekipe kojima je centar najbolji igrac nista nisu uradile 5 godina. Pogledajte gde je samo Minesota sa KAT-om, pa Filadelfija sa Embidom je jedva stigla do polufinala konferencije. Sacremento sa Kazinsom koji je tada bio najbolji centar lige nije uspeo ni u play of da udje...

    Sa druge strane Voriorsi su uglavnom igrali bez centra, ili su im igrali ispodprosecni centri. Isto i u Klivlendu kad su bili prvaci. Pogledajte ucinak Gasola u Torontu prosle godine. Uglavnom se igra centara svodi na odbranu, u napadu nisu bili ni treca opcija.

    Hocu da kazem, ako Denver zeli da bude sampionska ekipa mora da ima vrhunske igrace na niskim pozicijama. Prosle godine kada je centar bio prva opcija u napadu jedva su izbacili nikad losiji SA i ispali od Portlanda. Ta kosarka jednostavno vise ne prolazi.
    (milos, 29. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  55. Realnost ce te lupiti po glavi kad ispadnete u PO! Od tebe se ocekuje da budes to sto neces..Ne igras ti decko za klikere,nego za 30 milki po sezoni! Statistika je odraz kvaliteta..Mali Doncic ne vija statistiku,to je deo njegove igre,talenta..radi sve jer mu se moze..Lebron takodje ne vija statistiku ,ali je ona tu..Rasel W.ipak ganja,to je druga prica
    (satelit, 29. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  56. Balkanac. Koliko je čudan taj mentalitet. Da Jokić ima bar malo npr slovenačke krvi kao Dončić, niko mu ni do kolena ne bi bio.
    (železničar, 29. novembar 2019 13:48)

    Ma pusti jokica nego ti nama objasni kako je bogdanovic starter a nije počeo nijednu utakmicu?! Hahahahahah
     (petarczv, 29. novembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  57. Slazem se u delu da je uspeh tima vazniji od licne statistike, ali ovo sto Jokic pruza ove sezone je ispod proseka i tracenje njegovog talenta. Denver mozda i osvoji titulu, ali su ipak vece sanse da je nece nikad osvojiti jer je to u NBA uzasno tesko i po cemu ce onda ostati upamcen ako ne po statistici?! Ako nastavi kao sto je poceo ove sezone, 5 godina po zavrsetku karijere ostace upamcen kao samo jedan u nizu prosecnih kosarkasa. A objektivno, da zeli, moze da bude HOF bez problema.
    (Joe, 29. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  58. Svako bi se posle 150 miliona $ popismanio u tim godinama, ali takav je sistem u NBA. Drugacije “grizes” kad si obezbedjen za zivota....
    (sasa jokic, 29. novembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  59. Denver ima 13:3 znaci tim je na pravom putu i tako i treba
    (zika, 29. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  60. Maznuo 150 miliona dolara I boli ga uvo za sve .
     (dekkson, 29. novembar 2019 13:53)

    # Link komentara

  61. Изгледа баш да је тврдоглав и ”тешка” личност. Човече, лепо је да тебе то не занима, него само победа, али мораш се прилагодити на услове посла ако хоћеш бити успешан. Као неко мало дете па не схвата да је НБА бизнис а не само кошаркашко такмичење.

    Ништа се ти не брини Јокићу, ако не будеш имао добру личну статистику, улога у тиму ће ти бити све мања. Још они зависе од тебе, па ти то и пролази. Али због твоје очигледне тврдоглавости више те не представљају као последњег играча када играте кући, као што је то био случај прошлих и на почетку ове сезоне. То је сада Мареј. И све више реклама за време меча се врте око Мареја.

    И шта ти то значи ”не интересује ме лична статистика, само победа”? Да ли тиме хоћеш да кажеш да Мареја не интересује победа? Не бих рекао, када се види како изгара на терену, како командује играчима на клупи, у једном интервју који сам гледао рече ”my boys". Срећа твоја је, што Мареј још нема тај квалитет а питање је да ли ће га икада имати и што ниједна звезда неће у Денвер.

    Када ти нећеш да будеш звезда, не може те Денвер на то натерати. Зато су очигледно одлучили да покушају од Мареја направити франшизног играча. Тренер изјављује ”Јокић је МВП кандидат”, ти одговараш ”то ме не интересује”. Да ли то значи да си у сукобу са Мелоуном, када му се јавно супротстављаш?

    Сада је више него јасно да му на СП није сметало што је Богдан одређен да буде главни играч и да због тога сигурно није било несугласица у екипи.
    (јд123, 29. novembar 2019 13:20)

    Koliko si ti povrsan to je strasno... Koliko gluposti u jednom komentaru prosto neverovatno ne znam odakle bi počeo...

    Meloj kaze da je jokic mvp kalibar, jokic kaze da njega to neinteresuje, zakljucak jokic se javno suprodstavlja treneru hahahahahahah. Covece to samo govori da je skroman a da meloun ceni svog igrača.

    Mislis da dok god denver pobedjuje da ce ih intrresovati bilo sta u vezi jokica. Jokic je pametan dečko. Jesi cuo mozda za tim dankana jedan od najbokjih visokih igraca svih vremena i najbolji spurs koji je igrao na nba terenima!? E vidis i njega nije interesovala statistika ni svletlost holivuda niti bilo sta vezano za slavu koja nba donosi. Pogledaj na netu kako se pojavljivao na utakmicama to jest u kojoj i kakvoj garderobi ko da je student koga roditelji izdrzavaju. Znaci ne ko 95% ovih cirkuzanata iz nba koji ma utalmice dolaze kao iz nekog cirkusa u raznoraznim stajlizima koji su presmesni ali njima sve stoji oni su nba zvezde... Dankana su takođe interesovale samo pobede i saigraci i svoja ekipa i slsvoji sparsi. U slicnoj sredini kao denver sredini i koju retko ko hoce, u kojoj se trener slusa, u kojoj je licna statistika na poslednjem mestu, u kojoj jedan manu djinobili prihvata da bude igrac sa klupe to jest sesti igrac e u takvoj sredini je dankan je od sparsa napravio najuspešniju fransizu u nba i igrao najlepsu, najtimskiju i najcistiju kosarku u istoriji nba, ekipu koja je premocni majami sa sve lebronom, bejdom, boshem, alenom pobedio sa najvecom prosecnom razlikom u istoriji nba finala! E to želi jokic a verujem da bi zeleo i trener i saigraci i svi u denveru...
     (petarczv, 29. novembar 2019 13:52)

    # Link komentara

  62. Joka igra dobro, brojevi su ok mada ne kao prosle godine, ali samo strpljivo, bez povreda, duga je sezona tako da je najvaznije da u plej ofu zablista. Ne treba da se poredi sa Doncicem, igraju razlicite pozicije, u razlicitim timovima u pogledu ambicija itd.
     (Demar Derosan, 29. novembar 2019 13:51)

    # Link komentara

  63. Balkanac. Koliko je čudan taj mentalitet. Da Jokić ima bar malo npr slovenačke krvi kao Dončić, niko mu ni do kolena ne bi bio.
     (železničar, 29. novembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  64. Covek je timski igrac, zbog toga su i drugi na tabeli, za razliku od nekih, pozdrav
    (Milos, 29. novembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  65. Alo "poznavaoci"... pozdravio vas "onaj" sa super statistikom... od koga su prvo pobegli Brada i Tarantula... Samo guraj Nikola druže i pusti Mikiije i ostale da prosipaju mudrosti, a da ne ubaciše ništa sem kokice u usta...
     (Auuu!?!, 29. novembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  66. Momak ima 98,6 defanzivni rejting tj. šesti je igrač lige, u defanzivnom win/share-u je deveti, a defanzivni box plus/minus mu je osmi.
    Ne znam kako je to pao po "svim odbrambenim parametrima".
    (bojan, 29. novembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  67. Dzak masti....tako rekose NBA strucnjaci..
    (zvrk, 29. novembar 2019 13:39)

    # Link komentara

  68. Rasel Vestbruk je čist primer da statistika ništa ne znači.Nikada ništa neće osvojiti a toliko jadno izgleda kada on juri TD a njegova ekipa gubi.
    (điu,liu i sadriu, 29. novembar 2019 13:38)

    # Link komentara

  69. Los stav. Ugledaj se na Doncica i postani kidalica. Taj stav "briga me", "necu da budem zvezda", "ne zanima me statistika"... To ga sputava u karijeri. Mora da ima killer instikt,da razbija. Moze to, a ne radi... Velika steta.
    (Keynes, 29. novembar 2019 12:27)



    Ništa ti nisi razumeo. Ako staviš prst na čelo shvatićeš da je Jokara poseban i veoma inteligentan. Prošle godine smo svi čekali da vidimo kako će se snaći u Playoff-u, da ne pričamo da su ga mnogi omalovažavali i predviđali da će biti smešan. A onda im je svima pokazao kako igra kada je bitno.

    Trenutna Dončićeva statistika je potpuno besmislena i ništa ne govori. Najverovatnije će se dočepati Playoff-a s obzriom na to da su ih zadesile srećne okolnosti (izgubljena sezona GSW-a). Videćemo šta će mali tu uraditi kada svi budu napaljeni i gladni. Ako tada bude kidalica kao što kažeš, možemo da pričamo o ozbiljnom košarkašu.

    Ono što je za sada sigurno je da Dončić nije odigrao nijednu značajnu utakmicu u karijeri - mislim naravno na finala i sl.
    (Globtroter, 29. novembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  70. (Cole, 29. novembar 2019 12:31)

    Sve si lepo rekao , samo msm da si pogrešio u vezi Mareja..
     (vinjakkola, 29. novembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  71. U reprezentaciji si bio više nego uspešan!!!
     (Dejan Rakočević, 29. novembar 2019 13:28)

    # Link komentara

  72. Dobar i odlican kosarkas, ali sto se tice kretanja i kilaze, sasvim su u pravu. Mlad je i sugestije treba da shvati prirodno i dobronamerno, a ne da bezi od istine.
     (M. Radosavljevic, 29. novembar 2019 13:24)

    # Link komentara

  73. creative mindset vs competitive mindset
    (segamega, 29. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  74. Ne zanima te jer ne možeš i nisi više dominantan.
    (Antusa, 29. novembar 2019 13:23)

    # Link komentara

  75. KAKO TO JEDNOSTAVNO ZVUČI !"Samo me pobeda interesuje "
    ALI PAZITE i to je STATISTIČKI PODATAK ......odnos pobeda i poraza ! I to GLAVNI STATISTIČKI ČINILAC ! AKO niste u tome dobri , u čemu ste onda zaista dobri ? AKO ste u toj statistici loši , vredi li sva ostala stistika i KOLIKO !?! Ovaj momak mi se sve više i više svidja .
    ON JEDNOSTAVNO NE DOZVOLJAVA da BUDE DEO TOG CIRKUSA koji preti da bude važniji od IGRE ! Često govorimo ovde o tome , o komercijalizaciji i dehumanizaciji sporta pretvarajući LJUDE U BROJKE A IGRU U STATISTIKU !
    AMERIKANCI vole da sve objasne brojkama .

    "Statistika je kao bikini otkriva skoro sve i ne pokazuje ništa" !
    NIKOLA JE za mene od kako se pojavio bio sinbol borbe protiv STEREOTIPA i GLUPOSTI !
    "Ako ne volite to kako igra Nikola , vi ne volite košarku"

    Čarls Barkli
    (MPP, 29. novembar 2019 13:22)

    # Link komentara

  76. Изгледа баш да је тврдоглав и ”тешка” личност. Човече, лепо је да тебе то не занима, него само победа, али мораш се прилагодити на услове посла ако хоћеш бити успешан. Као неко мало дете па не схвата да је НБА бизнис а не само кошаркашко такмичење.

    Ништа се ти не брини Јокићу, ако не будеш имао добру личну статистику, улога у тиму ће ти бити све мања. Још они зависе од тебе, па ти то и пролази. Али због твоје очигледне тврдоглавости више те не представљају као последњег играча када играте кући, као што је то био случај прошлих и на почетку ове сезоне. То је сада Мареј. И све више реклама за време меча се врте око Мареја.

    И шта ти то значи ”не интересује ме лична статистика, само победа”? Да ли тиме хоћеш да кажеш да Мареја не интересује победа? Не бих рекао, када се види како изгара на терену, како командује играчима на клупи, у једном интервју који сам гледао рече ”my boys". Срећа твоја је, што Мареј још нема тај квалитет а питање је да ли ће га икада имати и што ниједна звезда неће у Денвер.

    Када ти нећеш да будеш звезда, не може те Денвер на то натерати. Зато су очигледно одлучили да покушају од Мареја направити франшизног играча. Тренер изјављује ”Јокић је МВП кандидат”, ти одговараш ”то ме не интересује”. Да ли то значи да си у сукобу са Мелоуном, када му се јавно супротстављаш?

    Сада је више него јасно да му на СП није сметало што је Богдан одређен да буде главни играч и да због тога сигурно није било несугласица у екипи.
    (јд123, 29. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  77. Jokic ima natprosecan IQ (inteligentan tip) i prevazisao je decije bolesti (sarlah i tako to) mladolikih crmpurastih igraca, kojima je NBA sansa da izbegnu kriminalni milje iz kojeg generalno poticu. Plus jos ima 150 milki u dzepu, cisto podrske radi i dusevnog mira. NBA je cirkus, kao uostalom i bilo koji profitabilni sport (fudbal, americki fudbal, tenis, boks). Garantujem da kada bi se MVP odredjivao po ucinku za ekipu (+/- statistika npr), da bi Nikola bio neprikosnoven. Ali koga to u cirkusu realno zanima? Ovakav Nikolin stav podredjivanja timu je odlican za ekipu, ali mu licno nece doneti slavopojke. Ali kao sto rekoh, covek je to prevazisao (ne zanima ga), a onda ti je samo nebo granica.

    Pozdrav,
    (Gajetano, 29. novembar 2019 13:18)

    # Link komentara

  78. Pa Djokovic je protiv Zila Simona 2016 u Australiji imao 100 neiznudjenih gresaka, pa je na kraju pobjedio i osvojio turnir. Eto vam te statistike.
     (Stanimal, 29. novembar 2019 13:10)

    # Link komentara

  79. Skola je tebi pokazao ko si i sta si. Samo cuti.
     (Mikii, 29. novembar 2019 13:02)

    # Link komentara

  80. Uz ovakvo razmisljanje, dečko će uzeti prsten. Samo je pitanje vremena..
     (Monarh, 29. novembar 2019 13:02)

    # Link komentara

  81. To je to, to je pravi stav i znak da je sazreo.
     (I Ja sam Beli, 29. novembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  82. Svaka cast najpametnije...
     (petarczv, 29. novembar 2019 12:54)

    # Link komentara

  83. Prestao sam da čitam medije, kaže. E zato si i toliko dobar. Činjenica.
     (vuko, 29. novembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  84. Jasno je da nije nabijac statistike kao neki Hardeni, Raseli.. decko ima cilj da osvoji titulu,sto mislim i da ce uraditi opet za razliku od ove dvojice..
     (vinjakkola, 29. novembar 2019 12:45)

    # Link komentara

  85. Legenda...Prenosi evropski duh na glupe amerikance koji to nikada neće shvatiti!
    (leo mesi, 29. novembar 2019 12:43)

    # Link komentara

  86. Legenda.
    (Fantazi igrači na aparatima, 29. novembar 2019 12:40)

    # Link komentara

  87. U pravu je. U NBAu se sve vrti oko statistike i rusenja nekih nebitnih rekorda .
    Retko koja ekipa igra sa strascu i emocijama na terenu.
    Mozda je to najjaca liga na svetu ali evropska kosarka je mnogo vise od same kosarke.
     (franky, 29. novembar 2019 12:32)

    # Link komentara

  88. Ono kada sa 24 godine
    imas stav i ponasanje na
    terenu kao Dankan u zreloj
    fazi karijere, na terenu kontrolise
    “decu”, a kad treba da povuce,
    tada izlazi najbolje od njega.
    Ko zna, mozda u buducnosti
    od Denvera dobijemo nove
    SAS, od Melouna novog Grega,
    od Mareja novog Parkera... Poz.
    (Cole, 29. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  89. Decko je ugasio drustvene mreze, resio da se ne opterecuje okolnim glupostima u svom zivotu nego da uziva i zivi punim plucima. Ima love, jedan od najboljih kosarkasa na svetu, mlad, inteligentan, saljiv, misli o svom Somboru i konjima, sta mu vise treba. Nema potrebe da juri statistiku jer je shvatio da kosarku igra tim a ne jedan igrac i bice on na +20p, 10sk, 10as kada bude najpotrebnije i onda ce svi da ga opet dizu u nebesa. Nba je sou, igra pojedinaca i velikih statistickih brojeva sto na kraju ne donosi titule. Ni MJ sa svojom statistikom ne bi bio 6 puta NBA prvak da nije imao Pipena, Kukoca, Rodmana itd...
    (Cxd, 29. novembar 2019 12:31)

    # Link komentara

  90. Pametno. Džaba tripl dablovi, dabl dablovi, i sve ostalo kad izgubiš, ili ne vidiš ni plejof !
    (JPR24, 29. novembar 2019 12:28)

    # Link komentara

  91. Los stav. Ugledaj se na Doncica i postani kidalica. Taj stav "briga me", "necu da budem zvezda", "ne zanima me statistika"... To ga sputava u karijeri. Mora da ima killer instikt,da razbija. Moze to, a ne radi... Velika steta.
     (Keynes, 29. novembar 2019 12:27)

    # Link komentara

  92. Bravo Jokara!!! Mislim da mu je dojadio pritisak koji je imao od svih prve 3 sezone da ima sto bolju statistiku kako bi izborio ugovor koji je sasvim zasluzeno i dobio na kraju. Sad moze lepo da uziva u kosarci i igra opusteno, a ne da se opterecuje koliko je puta skocio i šutnuo ns koš!
    (Veljoni, 29. novembar 2019 12:23)

    # Link komentara