1. Bogdanovic Bojan-20p,4skoka 2ass
    Bogdanovic Bogdan - 14p,2skoka 4ass
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:35)


    Pa i to si zakinuo. Ako već stavljaš statistiku, budi precizniji. Npr ovako :
    Bojan - 21,5 poena, 4,2 skoka, 2,2 asistencije, 2,8 izg lopti, 0,8 ukradenih za 33 minuta.
    Bogdan - 15,3 poena, 2,7 skoka, 4,8 asistencija, 1,8 izg lopti, 1,6 ukradenih za 28 minuta.
    Kao što vidiš, Bojan je bolji jedino u 2 parametra i to ne mnogo. Taman za tih 5 minuta više na parketu.
    Znam da ne podnosiš Bogdana jer je grobar, ali ne moraš baš toliko bolestan da budeš.
     (društvance iz predgrađa, 28. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  2. Jokic nema nijedan trofej a duplo je bolji igrač od obojice... Svako je imao drugaciji put do najace lige na svetu. Da je Bojan igrao u partizanu umesto bogdana isto bi osvojio sve te titule u domacem prvenstvu kao i jokic.

    Sad su svi u istoj ligi sa istim pravilima i mogućnostima i kad se podvuce crta bogdan je losiji u nba od bojana i gotovo...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 28. novembar 2019 15:09)

    Hahahaha. Da je Bojan igrao u Partizanu umesto Bogdana ne bi Partizan uzeo tu čuvenu titulu, koje se ti jako dobro sećaš pošto je Bogi strpao tvojoj Zvezdi koliko ono beše poena? Znaš to bolje od mene jer te izgleda i danas boli :D Bukvalno je sam doneo tu titulu Partizanu. Takođe je direktno zaslužan za to što je Fener prošao PAO u F4 pošto je odigrao te utakmice kao u transu. Te sezone su i osvojili Evroligu.

    Prema tome, titule su i te kako važne i u tom smislu ni Jokić ni Bojan se ne mogu porediti sa njim. Reci nam, ako titule nisu bitne, kako to da Lebronu koji spada među najbolje individualce u istoriji NBA toliko zameraju izgubljena finala?

    Trenutno i Bojan i Joka imaju bolju NBA karijeru od njega, ali još će oni igrati. Računi se svode na kraju karijera, a ni Bojan ni Bogi nisu blizu kraja. Polako postaje neprijatno šta ti ovde lupetaš da bi unizio igrače koje ne voliš...
    (Aleks, 28. novembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  3. Upravo tako. Ja stalno govorim kao +/- ne govori mnogo. Moze igrac deset minuta da trci napred nazad i da ima +30, a da nije ni pipnuo loptu. A neko ce reci da je cinio cuda. Plus sto mnostvo ljudi brka sa indeksom u Evroligi, a ova dva pojma nemaju veze jedan sa drugim.
    (Roki, 28. novembar 2019 11:46)

    Vec sam napisao u jednom prethodnom komentaru da +/- indeks mozda nije toliko bitan za centre (jer ne uticu na igru celog tima u velkoj meri, osim ako nisu tip Jokica) - ali za bekove je bitan, jer ako je bek los ceo tim ce igrati lose, pa ce i indeks biti losiji. Dakle, za bekove je to dosta dobar pokazatelj. Inace, iz sadrzaja komentara nisam zakljucio da je bilo ko to pomesao sa indeksom u Evroligi, ne znam otkud vam to!?
    (hmmmm, 28. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  4. Izvini a kad smo u istoriji nase kosarke imali glavnog igrača jednog nba tima sa 20godina?? Nikad imamo sad jednog i on se zove Nikola Jokić on je glavni igrač svog tima i jedan od najboljih igraca u ligi! Bogdan to nije niti ce ikada biti i to je istina ne znam sta je problem
    (petarczv, 28. novembar 2019 15:05)

    Ти да си прочитао мој коментар, видео би да си промашио поенту. Кажеш не знаш шта је проблем? Па проблем си ти и теби слични, који долазе на НБА вест и пљују српске играче, само зато што су играли или чак само навијали за Партизан или Звезду.

    Зашто ти не пљујеш Звезду, јер не развија домаће таленте, него јој играју странци? Теби је прече попљувати српског играча а заболи те уво шта Партизан и Звезда раде, то што дају предност странцима.

    Само се питам шта ћеш ти да радиш за пар година, када не само у НБА, него ни у Евролиги не буде наших играча, који воде главну реч а у Звезди и Партизану буду играли само странци? Појешћеш се жив, јер неће бити српских играча да их попљујеш. Да се препиреш са Гробарима око странаца ти вероватно неће бити интересантно. Јер да јесте, ти би се већ данас свађао са њима око тих странаца у наша два највећа клуба.

    Али не, теби је једино важно да попљујеш Србина.
    (јд123, 28. novembar 2019 17:21)

    # Link komentara

  5. u sustini bb je ok igrac ali od kada je u nba i podanici velikog maga su odlucili da ga velicaju te kako je u 3 najbolja beka lige te kako je bolji od doncica i u rangu sa jokicem te kako bi on bio prva ili druga violina u timu koji se bori za titulu nba mi se smucio.
    prave od njegovog neuspeha sa reprezentacijom senzaciju i unizavaju istu. sve je to bas glupo i nerealno
    (bla, 28. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  6. Kad već polemišemo, Bojan Bogdanović (inače izuzetan igrač da se razumemo), 30 godina, u karijeri ako zanemarimo neuspeo pokušaj u Realu igrao dve sezone u Ciboni, tri u Fenerbahčeu i igra već šestu sezonu u NBA ligi. Za to vreme je osvojio jedno prvenstvo Hrvatske, jedno prvenstvo Turske i kup Turske. Reprezentaciju Hrvatske ne bih spominjao.
    Igrač istog prezimena, sa sličnim razvojnim putem, Bogdan Bogdanović, igrao je u karijeri 4 sezone u Partizanu, tri u Feneru i sada mu je treća u NBA ligi. Da uopšte ne uzimam srpsko prvenstvo, osvojio je dve ABA lige, dva prvenstva Turske, kup Turske i Evroligu, plus sa reprezentacijom ima tri srebra sa velikih takmičenja.
    Znači Bogi je sa sličnim ekipama, sličnim ulogama u uspesima/neuspesima osvojio par trofeja i par srebrnih medalja više. Tu bi po meni trebala da se završi svaka priča.m..
    (Boris, 28. novembar 2019 13:37)

    Jokic nema nijedan trofej a duplo je bolji igrač od obojice... Svako je imao drugaciji put do najace lige na svetu. Da je Bojan igrao u partizanu umesto bogdana isto bi osvojio sve te titule u domacem prvenstvu kao i jokic.

    Sad su svi u istoj ligi sa istim pravilima i mogućnostima i kad se podvuce crta bogdan je losiji u nba od bojana i gotovo...
    (petarczv, 28. novembar 2019 15:09)

    Da su svi igrali sa M Dzordanom u timu imali bi 6 nba prstenova.
     (NebaCar, 28. novembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  7. Bruka od ekipe, komentarisem igru ekipe, zbog toga pozdravljam strucnjake, jer je ekipa smesna kao i ovi nasi sto igraju u njoj, pojma nemaju ocigledno, nazalost.....ali dobro poz za petar czv, uzivaj druze, samo polako, opusteno, jel vazi, ajd cao
    (Milos, 28. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  8. Bruka od ekipe, komentarisem igru ekipe, zbog toga pozdravljam strucnjake, jer je ekipa smesna kao i ovi nasi sto igraju u njoj, pojma nemaju ocigledno, nazalost.....ali dobro poz za petar czv, uzivaj druze, samo polako, opusteno, jel vazi, ajd cao
    (Milos, 28. novembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  9. Fila je imala zesce domacinsko sudjenje. Svaki, cak i minimalni, kontakt dobijali su faul u svoju korist. Sa druge strane u odbrani su tukli i sudije u dosta slucajeva nisu nista svirali.
    Nisu svirali nekoliko puta faul na prodoru gde su igraci Sakramenta dobijali ocigledne udarce po rukama.
    Najsmesnija odluka je bila kada je Embid udario laktom u lice Dzozefa, a sudije su prvobitno svirale faul Dzozefa koji nista nije uradio. Onda je Volton trazio celendz i samo su ponistili faul Dzozefa, a Embidu nisu nista dosudili iako su imali pravo, iako je bio ocigledan udarac.

    Utakmice koje Filadelfija igra kod kuce su negledljive zbog polozaja kamere. Kamera umesto da stoji u ravni polovine terena, ona stoji skoro u ravni trojke na levoj polovini. Katastrofa. Cini mi se da ima solidan broj hala u NBA koji imaju takav polozaj kamere.
     (komp, 28. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  10. Kad već polemišemo, Bojan Bogdanović (inače izuzetan igrač da se razumemo), 30 godina, u karijeri ako zanemarimo neuspeo pokušaj u Realu igrao dve sezone u Ciboni, tri u Fenerbahčeu i igra već šestu sezonu u NBA ligi. Za to vreme je osvojio jedno prvenstvo Hrvatske, jedno prvenstvo Turske i kup Turske. Reprezentaciju Hrvatske ne bih spominjao.
    Igrač istog prezimena, sa sličnim razvojnim putem, Bogdan Bogdanović, igrao je u karijeri 4 sezone u Partizanu, tri u Feneru i sada mu je treća u NBA ligi. Da uopšte ne uzimam srpsko prvenstvo, osvojio je dve ABA lige, dva prvenstva Turske, kup Turske i Evroligu, plus sa reprezentacijom ima tri srebra sa velikih takmičenja.
    Znači Bogi je sa sličnim ekipama, sličnim ulogama u uspesima/neuspesima osvojio par trofeja i par srebrnih medalja više. Tu bi po meni trebala da se završi svaka priča...
    (Boris, 28. novembar 2019 13:37)

    Jokic nema nijedan trofej a duplo je bolji igrač od obojice... Svako je imao drugaciji put do najace lige na svetu. Da je Bojan igrao u partizanu umesto bogdana isto bi osvojio sve te titule u domacem prvenstvu kao i jokic.

    Sad su svi u istoj ligi sa istim pravilima i mogućnostima i kad se podvuce crta bogdan je losiji u nba od bojana i gotovo...
     (petarczv, 28. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  11. Где је наш 20-годишњак који је главни играч једног НБА тима? Какве резулате постижу младе селекције у задње време? Уместо да окренете леђа Партизану и Звезди, јер не развијају наше играче, ви пљујете оно мало што нам је остало. Срам вас било.
    (јд123, 28. novembar 2019 14:09)

    Izvini a kad smo u istoriji nase kosarke imali glavnog igrača jednog nba tima sa 20godina?? Nikad imamo sad jednog i on se zove Nikola Jokić on je glavni igrač svog tima i jedan od najboljih igraca u ligi! Bogdan to nije niti ce ikada biti i to je istina ne znam sta je problem
     (petarczv, 28. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  12. Zasto uzalud?Nek bar nervira hejtere...
    (Radoslav, 28. novembar 2019 08:35)

    Sa 18 p?? Hahahahaahahah
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:16)

    Ne, sa 123...
    (Leteći veverac, 28. novembar 2019 14:38)

    Hahahahahahaha vrh fora
     (petarczv, 28. novembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  13. Pretpostavljam da većina nije gledala utakmicu pa da malo pojasnim. Na polovini 4 četvrtine Fila je imala 17 koševa prednosti i onda su počeli da se ispucavaju. Za nekih 2 minuta Sakramento je dao 10 koševa, stigao na -7 i onda su počeli žestoko da promašuju. Filadelfija im se baš nudila, kao da su se trudili da izgube. Očigledno je da im je ponestalo snage pa su nastavili da šutiraju trojke iz bezveznih pozicija, ali Sakramento nije umeo to da kazni. Igrači Sakramenta su promašivali otvorene šuteve (uključujući i Bogdana). Što se tiče Embida on je iskoristio to što je fizički jači od Holmsa i cele postave Sakramenta. Pošto Holms ne šutira iz daljine, Embid je imao prednost na svakom delu terena. Bjelica slab, izgleda da je došlo do zamora materijala zato je počeo da promašuje.
    (Locutus, 28. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  14. (Dragan-Borca, 28. novembar 2019 14:13)

    U pravu si da Bogdan vredi više, ali ne slažem se za Voltona. Nije on toliki dunster baš, mada ima i Kokoškova. Reci mi koga imaju na klupi da vodi drugu postavu a da ne izgledaju kao grupa basketaša ispred zgrade? Foksa, Badija? Jednostavno je, Bogdan može da igra u prvoj postavi i to svi znaju, on može da menja i Foksa i Hilda ali oni njegove "rupe" ne mogu da pokrpe. Ako u Kingsima postoji nezamenljiv igrač, to je on, on može da bude SG umesto Badija bez problema, ali Badi ne može biti 6. igrač umesto njega. To je sva misterija ove priče, Volton i dobro izvlači iz njih s obzirom na to ko mu je u rotaciji. Zato BB i treba da ode u neku ekipu gde će imati jasniju i bolju ulogu i koja puca na visoko.
    (Aleks, 28. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  15. Zasto uzalud?Nek bar nervira hejtere...
    (Radoslav, 28. novembar 2019 08:35)

    Sa 18 p?? Hahahahaahahah
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:16)

    Ne, sa 123...
     (Leteći veverac, 28. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  16. Volton nema blage veze covek. To je suludo ne igrati sa Bogdanom od pocetka, a top 3 igraca im, a ako uzmemo u obzir i iskustvo i raznovrsnost mozda cak i najvazniji igrac tima. Da mi je znati kakvog agenta ima onaj Herison, ko prati NBA zna kalva je to prevara od igraca, prosto je neverovatno da takav igrac dobije 24 miliona ove godine za statistiku 15 poena, 2 asistencije i par skokova. Lik igra po 35, 40 minuta za 15 koseva. Pa Bukvalno bi i Bircevic za 40 minuta nakacio 10 ak poena. Za te pare treba da razbija, a Bogdan igra 28 minuta juce, a znaci klasa je za lika koji je eto tu tek tako poneki kos da postigne. Kori Dzozef tezak mediokritet 28 minuta ko Bogdan hehe. Volton malo, tj malo vise ne ceni evropske igrace. Bjelica mu nijednu skoro nije igrao zadnju cetvrtinu. Herison im je najveci promasaj, ogromne pare su spucali na lika koji je totalni prosek. To je van pameti pocinjati na klupi sa bukvalno najboljim igracem svetskog prvenstva. -22 su imali bez njega na parketu. Voleo bih da mu neko da 100 miliona da ode negde da igra koliko zasluzuje po 33-34 minute. Bjelica igra koliko moze, solidan, nekad bolji, nekad slabiji, ali Bogdan ima 27 i moze mnogo toga jos da pruzi, samo ne verujem da ce se u Sakramentu naigrati. Kad se vrate Bagli i Fox opet ce biti 15 poena i oar asistencija i 25-26 minuta. Mislim da je blesav ako ostane tamo da sluzi vezarama Foxu, Herisonu, Badiju, Bagliju.
    (Dragan-Borca, 28. novembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  17. Већ постаје досадно читати коментаре. Овде 90% коментара препуцавања на релацији Партизана и Звезде, плус коментаришу људи који очигледно нису гледали утакмицу.

    Klupa Kingsa je igrala protiv klupe Filadelfije a ne prve petorke.
    (kimi, 28. novembar 2019 10:42)

    Да си гледао утакмицу, видео би да је тренер Филаделфије мешао, да нису стално играле резерве или стартери. Тако су нпр. Симонс и Херис играли и са резервама. Такође није тачно да су резерве Филаделфије толико лоше. Онај руки нпр. играо страшну одбрану, плус убацио мислим 15 поена, значи ”само” два мање од Богдана.

    Ко је гледао утакмицу могао је видети да Богдан није био одличан, имао је неколико нерезонских акција. Али Бади Хилд је био још гори, џаба Хилду највише поена, када се у кључним моментима испуцавао, губио лопте, итд.

    Само да још пошаљем поруку овим клинцима што се препиру. За коју годину, када не буде наших играча, јер нема младих надолазећих талената, ви ћете се вероватно и даље препирати око Звезде и Партизана, али у вези странаца. Мислим зашто се и сада не свађате око странаца који заузимају место нашим талентима? Вама су репрезентацјиа и наши играчи задња рупа на свиралу, када стално пљујете српске играче само што су из оног или овог табора.

    Где је наш 20-годишњак који је главни играч једног НБА тима? Какве резулате постижу младе селекције у задње време? Уместо да окренете леђа Партизану и Звезди, јер не развијају наше играче, ви пљујете оно мало што нам је остало. Срам вас било.
    (јд123, 28. novembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  18. Kad već polemišemo, Bojan Bogdanović (inače izuzetan igrač da se razumemo), 30 godina, u karijeri ako zanemarimo neuspeo pokušaj u Realu igrao dve sezone u Ciboni, tri u Fenerbahčeu i igra već šestu sezonu u NBA ligi. Za to vreme je osvojio jedno prvenstvo Hrvatske, jedno prvenstvo Turske i kup Turske. Reprezentaciju Hrvatske ne bih spominjao.
    Igrač istog prezimena, sa sličnim razvojnim putem, Bogdan Bogdanović, igrao je u karijeri 4 sezone u Partizanu, tri u Feneru i sada mu je treća u NBA ligi. Da uopšte ne uzimam srpsko prvenstvo, osvojio je dve ABA lige, dva prvenstva Turske, kup Turske i Evroligu, plus sa reprezentacijom ima tri srebra sa velikih takmičenja.
    Znači Bogi je sa sličnim ekipama, sličnim ulogama u uspesima/neuspesima osvojio par trofeja i par srebrnih medalja više. Tu bi po meni trebala da se završi svaka priča...
    (Boris, 28. novembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  19. “Sta je sa komentarima?? Pisete kao da je dao 30p i imao 10ass i skokova. A on 18p 2/6 za tri, 2skoka i 3ass.slobodna bacanja 50%... Solidno kao i uvek. A inace posto ulazi sa klupe igrao protiv rezerva filadelfije koji su ocajni...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 28. novembar 2019 10:21)”

    Auuuu decace koliko se ti ne razumes u kosarku!!!

    Cuj ovo. Ulazio sa klupe, znaci igrao protiv njihovih rezervi?!?!? Da li si odgledao bilo koju kosarkasku utakmicu? Znaci trener menja nesto u ekipi, uvodi igraca sa klupe... to automatski znaci da protivnicki trener uvodi rezervu? Da ne zadrzava igrace koji dobro igraju?

    Ovo je definitivno komentar godine i zasluzuje zlatnu malinu!!!
    (SakaKV, 28. novembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  20. Svi znamo da Bogdan ne ulazi kao starter, a to je i potpuno nebitno. Igra koliko neki starter a nekad i duže od njih, dok recimo ima bitniju ulogu nego Beli koji je u startnoj petorci ali najčešće ne završava utakmice. Drugo, ekipa koja ima Bogdana kao 6. igrača je u startu u prednosti u odnosu na većinu protivnika kad je reč o klupi, jer njegovu polivalentnost teško da neko može nadoknaditi. Treće, na klupi Kingsa su većinom jedva prosečni igrači ali koje Bogdan odlično vodi i čini boljima, te su konkurentni sa protivnicima. Dok Bogi vrlo lagano može igrati i u prvoj petorci. Ali ovo je najbolja taktika da se izbalansiraju prednosti i mane ekipe, pokrpe neke rupe i da se Bogdan istakne. Koliko je važan za tim pokazuje to da očigledno rovit igra poslednje dve utakmice, njegova povreda je samo zalečena. Da se dobro rehabilituje do Denvera, ovo jurcanje po Istoku bilo je naporno. :)
    (Aleks, 28. novembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  21. Ako je bitno onda napiši tačan broj a ne da izmisljas. U utakmici kad je bogdan postigao 31p imao je +- - 5!!! Ta kolona jeste pokazatelj za neke stvari ali nije nas toliko bitna. Eto tad je bogdan imao najbolju utakmicu u nba sacramento je pobedio a imao je - 5...a sinoc poraz, srednje zalosna utakmica 8 +15...to samo znaci da je klupa sacramenta bila bolja od klupe filadelfije nista drugo...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (petarczv, 28. novembar 2019 12:34)

    U pravu si, bilo je -5, izvinjavam se. Interesantno je da nisi reagovao na gresku prethodnog komentatora koji je rekao -7, izgleda da je samo bitno da BB ne izgleda bolje nego sto jeste.
    Inace, kao sto rekoh, u trenutku kada su svi hvalili BB zbog 31 poena, ja sam napisao komentar (nik "moram da kazem teska srca") da je Bogdan imao negativan +/- skor. Ovo sam ucinio kao navijac Partizana. Zasto? Pa zato sto sam ozbiljno igrao kosarku i zato sto je za mene igra vaznija od klubova. A ti samo nastavi da budes ostrascen i da svoj zivot zasnivas na mrznji prema Partizanu.
    (bitno je, 28. novembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  22. Upravo tako. Ja stalno govorim kao +/- ne govori mnogo. Moze igrac deset minuta da trci napred nazad i da ima +30, a da nije ni pipnuo loptu. A neko ce reci da je cinio cuda. Plus sto mnostvo ljudi brka sa indeksom u Evroligi, a ova dva pojma nemaju veze jedan sa drugim.
    (Roki, 28. novembar 2019 11:46)

    Bitno je, ali moraš gledati utakmicu da ne bi za igrača koji je samo pipnuo loptu dvaput rekao da je činio čuda. Pritom, to se retko i dešava. Ja obično kad gledam utakmicu s vremena na vreme bacim pogled na +/- na Sofascore-u da bih bila "u toku". Cela prva postava Kingsa je noćas prosto bila katastrofa, radili su im igrači Filadelfije šta su hteli. Sa Dedmonom i Bogdanom u igri smanjivali su prednost, i nije slučajno da njih dvojica imaju tako visok + indeks. Taj podatak nešto govori, ali samo ako pažljivo gledamo utakmicu, a ne pročitamo podatak iz tabele ujutru. Kako god, osoba iza nika JPR24 se začudila jer je Bogdan kada je ubacio 31 poen bio u minusu, pa ću probati da mu odgovorim. Gledala sam utakmicu i pratila njegov +/- indeks tokom iste, bio je u + sve vreme do pred kraj kad je imao par izgubljenih lopti i neke greške u dodavanjima, a tada je osetio i problem sa povredom i izašao. Rekla bih da je to uticalo.
    Bogdan kada igra odlično može da ih vuče do pobede ali nažalost ne protiv ovako jake ekipe, što pokazuje koliko jak uticaj na igru ima u odnosu na Badija koji i kada strpa 40+ mogu izgubiti. Jednostavno, mora ceo tim biti na nivou da se dobije.
    (Aleks, 28. novembar 2019 13:16)

    # Link komentara

  23. Ćutimo a?
    (petarczv, 28. novembar 2019 11:08)

    Ej balavac, ajde sjaši života ti. Ne mogu na svaku tvoju glupost da repliciram, prosto je polemika sa tobom besmislena. Gubljenje vremena. Jel sad kapiraš zašto ćutim? Ne zato što tebi ne znam da odgovorim, već zato jer nema svrhe polemisati sa klincem prazne glave.
    (železničar, 28. novembar 2019 11:37)

    Koja nemoć cccc ajde evo reko sam ti samo mi odgovori na pitanje kako si ti primetio da je bogan bio starter na 7 utakmica zaredom i ja ne da necu tebi vise da repliciram već necu vise nijedan komentar da ostavim na ovom portalu.

    Hahahahahahaha
     (petarczv, 28. novembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  24. @ Goran .... Druze, ne razumes poentu. Naravno da je statistika Luke 22+8+6 losa jer se od njega, s obzirom na kvalitet, ocekuje mnogo vise dok je Bogijevih 17+2+3 dobro i u skladu sa Bogijevim kvalitetom i ocekivanjima.
    (Cika Toni, 28. novembar 2019 12:47)

    # Link komentara

  25. Imaš srpsko ime, ali ti je hrvat draži od Srbina, samo zato što je grobar. E moj ti...
    Inače, nisu samo poeni merilo koliko je ko dobar igrač. Bojan je klasičan šuter i samo koš vidi. Koliko ima asistencija na utakmici? Koliko izgubljenih lopti, ukradenih?
    Sinoć Bojan 6 izg lopti, Bogdan 1. Bojan 1 ukradena, Bogdan 4!
    Nije sve u poenima, Bogi je mnogo kompletniji igrač, tako da tih samo 5 poena koliko ovaj tvoj postiže više je ništa u odnosu na celokupan učinak. Mada čisto sumnjam da uopšte možeš da ukapiraš o čemu pričam...
    (železničar, 28. novembar 2019 10:10)

    Bogdanovic Bojan-20p,4skoka 2ass
    Bogdanovic Bogdan - 14p,2skoka 4ass
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:35)

    stvarno mi nije jasno šta si hteo ovim poređenjem da postigneš? lepo čovek napisao uporedi odnos ukradenih i izgubljenih lopti i ti to prećutiš. 1-6 hrvat, 4-1 bogdan. da li je i to nebitna stavka po tebi? ali šta očekivati od vas klinaca koji pratite košarku od juče.
    (društvance iz predgrađa, 28. novembar 201

    Ako nisi primetio postavio sam ukupnu statistiku i jedna utakmica ne odredjuje ko je bolji... A ako gledamo sinocnu utakmicu to bi izgledalo ovako

    Bojan Bogdanović - 30p trojke(4/7), 5skokova 2ass
    Bogdan Bogdanović-17p trojke (2/6) 2 skoka 3ass...

    Imao je bogdan ukradene lopte ali uz ukupan ucinak zanemarljiva stavka posto je bojan imao duplo vise poena i skokova...
     (petarczv, 28. novembar 2019 12:47)

    # Link komentara

  26. Kao da je to toliko bitno. Sad skoro kada je dao 31 poen, trojke 7-9 imao je -7
    (Mili, 28. novembar 2019 10:57)

    Jeste to je jako bitno - upravo sam ja postirao ovde njegov negativan skor na toj utakmici (nije bio -7 nego -2) i rekao da sam bio iznenadjen. Tom prilikom sam rekao da BB skoro uvek ima jedan od tri najbolja skora. Ovaj skor mozda manje bitan za centre (osim kada je Jokic i slicni u pitanju) jer ne mogu toliko da uticu na igru cele ekipe. Medjutim, jako je bitan za bekove jer su oni ti koji razigravaju ostale. Ima ovde onih koji tvrde da je BB los organizator ali njegova +/- statistika u poslednjih 10 meseci (od kako je pratim) pokazuje apsolutno suprotno!
    (bitno je, 28. novembar 2019 11:46)

    Ako je bitno onda napiši tačan broj a ne da izmisljas. U utakmici kad je bogdan postigao 31p imao je +- - 5!!! Ta kolona jeste pokazatelj za neke stvari ali nije nas toliko bitna. Eto tad je bogdan imao najbolju utakmicu u nba sacramento je pobedio a imao je - 5...a sinoc poraz, srednje zalosna utakmica 8 +15...to samo znaci da je klupa sacramenta bila bolja od klupe filadelfije nista drugo...
     (petarczv, 28. novembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  27. Ja ovde stalno citam kako je odbrana u toj NBA vic i svako danas moze da ubaci 30p Kako onda Bogdan dobar kad ubacio samo 17? Zbunjen sam.
    (Mladen, 28. novembar 2019 12:33)

    # Link komentara

  28. @Bojan Bogdanovic postize 21.5 poena po utakmici uz vrhunski postotak suta i to u mnogo boljoj ekipi od Sakramenta. To je igracina, a ne nas Bogdan.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 09:23)

    Slab pokušaj trolovanja komšo, u Srbije se kaže procenat, a ne postotak.
    (Leonida, 28. novembar 2019 11:49)

    Meni su ovi hrvati presmesni, vec godinama pokusavaju da se predstave ko srbi i uvek prave iste pocetnicke greske... Uvek kao potpis stave ili hrvatsko ime ili ultra srpsko sto je providno i sto je najsmesnije uvek ubace neku niihovu novu rec iz unakazenog srpsko - hrvatskog jezika... Ne mogu dve rečenice da sklope
     (petarczv, 28. novembar 2019 12:29)

    # Link komentara

  29. Dok su Bogdan i Dedmond bili u igri +15 Bogdan, +20 Dedmond. Holmes u reketu nije mogao ništa, apsolutno ništa, ni u napadu ni u odbrani. Hild posle dobre partije, opet ispucavanje. Od 9 slobodnih ubace samo 4, dok je Fila domaćinski imala 24, ubacili 20. Globalno, nije Fila bila toliko dobra koliko je startna petorka Kongsa, izuzev Barnsa, bila loša. Na centarskoj poziciji su slabi totalno, Dedmond se i nekako držao dok nije bilo Embida, koji je radio šta hoce u reketu. Sad u subotu uveče im dolazi Denver...(JPR24, 28. novembar 2019 09:21)Pa postoji razlika izmedju prve i druge postave, holms je igrao protuv embida a dedmon protiv skota... Da su igrali u prvoj isto ne bi mogli ništa... Mije isto kad te cuva jedan od najboljih centara lige i kad te čuva jedan od najgorih igraca lige...
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:25)

    Zar ne vidiš da sam napisao da se Dedmond držao nekako dok nije bilo Embiida ! Protiv Embiida ni on ni Holms nisu ništa mogli, prosto su dva nivoa ispod.
    (JPR24, 28. novembar 2019 12:18)

    # Link komentara

  30. Lopta nije kif njega i knda on ima ulogu da sutira dobro kada je dobije. To je teska uloga a organizatori igre u sakramentu (bb i foks) su ispodprosecni. Dodatno bb sada igra za sebe tako ce se tesko nesto popraviti.
    (Bla, 28. novembar 2019 11:12)


    Normalno da mora da igra sam za sebe jer to i drugi rade. Gledam nocas, koliko treba da si kosarkaski neinteligentan? Filadelfija ima 4 kosa prednosti, Kingsi smanjili 16 koseva prednosti. Brane se Kingsi, krece napad i nema tu akcije da se da siguran kos, nego Barns odmah sutira , cigla , Filadelfija uzima loptu, kontra i povecaju prednost? I TO STALNO TAKO.. Ali je bitno da je neko napravio 20 plus koseva a to sto je u toku utakmice ukanalio svoj tim i to u bitnim trenucima, to nije bitno? Zato i gube meceve jer Kingsi nemaju hrpu dobrih sutera i moraju da dodju do kosa iz izgradjenih akcija. Medjutim to je retkost, jedino u ozbiljnim timovima a ti timovi imaju i strasne sutere i sve se svodi , primim loptu, jedan na jedam pa sutiram.
    (ccc?, 28. novembar 2019 12:07)

    # Link komentara

  31. Kad vec pratite tu + - statistiku da vam kazem da je bogdanova + - statistika na svim mecevima -1,a bojan bogdanovic ima +5
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rs, 28. novembar 2019 10:25)


    Poredjenje +/- koeficijenta izmedju razlicitih timova nema mnogo smisla - ukoliko je jedan tim bolji od drugog onda ce cela ekipa u proseku imati bolji +/- koeficijent. DA li ovaj vas podatak za Bogdana za ovu sezonu, ukupno NBA, ili sta?
    (nema smisla, 28. novembar 2019 11:52)

    # Link komentara

  32. Kad vec pratite tu + - statistiku da vam kazem da je bogdanova + - statistika na svim mecevima -1,a bojan bogdanovic ima +5
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (rs, 28. novembar 2019 10:25)

    Molim link. Ja pratim ovu statistiku mec po mec od februara i skoro svaki put je Bogdan bio medju najboljim i SK. Trazio sam da vidim gde to ima zbirno za celu NBA karijeru i po sezoni, ali nisam nasao. Dakle, molio bih za link.
    (bitno je, 28. novembar 2019 11:50)

    # Link komentara

  33. @Bojan Bogdanovic postize 21.5 poena po utakmici uz vrhunski postotak suta i to u mnogo boljoj ekipi od Sakramenta. To je igracina, a ne nas Bogdan.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 09:23)

    Slab pokušaj trolovanja komšo, u Srbije se kaže procenat, a ne postotak.
     (Leonida, 28. novembar 2019 11:49)

    # Link komentara

  34. Kao da je to toliko bitno. Sad skoro kada je dao 31 poen, trojke 7-9 imao je -7
    (Mili, 28. novembar 2019 10:57)

    Jeste to je jako bitno - upravo sam ja postirao ovde njegov negativan skor na toj utakmici (nije bio -7 nego -2) i rekao da sam bio iznenadjen. Tom prilikom sam rekao da BB skoro uvek ima jedan od tri najbolja skora. Ovaj skor mozda manje bitan za centre (osim kada je Jokic i slicni u pitanju) jer ne mogu toliko da uticu na igru cele ekipe. Medjutim, jako je bitan za bekove jer su oni ti koji razigravaju ostale. Ima ovde onih koji tvrde da je BB los organizator ali njegova +/- statistika u poslednjih 10 meseci (od kako je pratim) pokazuje apsolutno suprotno!
    (bitno je, 28. novembar 2019 11:46)

    # Link komentara

  35. Mili

    Upravo tako. Ja stalno govorim kao +/- ne govori mnogo. Moze igrac deset minuta da trci napred nazad i da ima +30, a da nije ni pipnuo loptu. A neko ce reci da je cinio cuda. Plus sto mnostvo ljudi brka sa indeksom u Evroligi, a ova dva pojma nemaju veze jedan sa drugim.
    (Roki, 28. novembar 2019 11:46)

    # Link komentara

  36. Brate mili kojih strucnjaka na ovom sajtu. Ponavljanje na destine komentara da ako ulazis sa klupe igras protiv druge petorke protivnickog tima???? Gdje ste vi igrali, pardon vi vjerovatno niste nikada igrali, gledali kosarku??? Mozda na vasem FMP/CZ kanalu??? Bogdan je jedan od najkompletnijih igraca. Porediti njega i Bojana je kao da poredite Medzika i Birda. Bird je izuzetan igrac bio ali je Medzik mnogo kompletniji i bolji. Ali vi stubovi srpstva ste truli stubovi kada vise volite nekog hrvata ili slovenca od nasega samo zato sto je igrao u Partizanu. Bolesno nema sta. I pustite tu pricu kako vi pricate samo o kosarci. Vi pojma nemate.
    (nbc, 28. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  37. I od kad je on starter, a to je 7 utakmica, imaju 5 pobeda i 2 poraza koji su bili na jednu loptu. Inače dok nije bio starter, imali su 2 pobede i 5 poraza. Pa tu razliku ne može da primeti samo panj, a ti si po svemu sudeći ti dečko.
    (železničar, 25. novembar 2019 12:07

    Ajmo žeki lepo ti nama objasni kako je to bogdan bio starter 7 utakmica?! Nije fer vec 3-4 dana cekam na tvoj stručni odgovor.
     (petarczv, 28. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  38. Imaš srpsko ime, ali ti je hrvat draži od Srbina, samo zato što je grobar. E moj ti...
    Inače, nisu samo poeni merilo koliko je ko dobar igrač. Bojan je klasičan šuter i samo koš vidi. Koliko ima asistencija na utakmici? Koliko izgubljenih lopti, ukradenih?
    Sinoć Bojan 6 izg lopti, Bogdan 1. Bojan 1 ukradena, Bogdan 4!
    Nije sve u poenima, Bogi je mnogo kompletniji igrač, tako da tih samo 5 poena koliko ovaj tvoj postiže više je ništa u odnosu na celokupan učinak. Mada čisto sumnjam da uopšte možeš da ukapiraš o čemu pričam...
    (železničar, 28. novembar 2019 10:10)

    Bogdanovic Bojan-20p,4skoka 2ass
    Bogdanovic Bogdan - 14p,2skoka 4ass
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:35)

    stvarno mi nije jasno šta si hteo ovim poređenjem da postigneš? lepo čovek napisao uporedi odnos ukradenih i izgubljenih lopti i ti to prećutiš. 1-6 hrvat, 4-1 bogdan. da li je i to nebitna stavka po tebi? ali šta očekivati od vas klinaca koji pratite košarku od juče.
     (društvance iz predgrađa, 28. novembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  39. Prosto je neverovatno kako prošle i ove sezone treneri daju malo šuteva za 3 poena Bjelici kada ubedljivo ima najbolji procenat ne u Kingsima nego je uvek među 5 POWER FORVARD-a cele NBA!?!?! Ukupna efikasnost šuta u Kingsima: Holms 0,66, Bjelica 0,60, Barns 0,58, Hild 0,54 i Bogdan 0,53!!! E sad uzmite u obzir svu statistiku i plate. Barns i Hild imaju godišnje 2,5 puta veću platu od Belog i dva puta veću od Bogdana a samo u nekoj kategoriji imaju bolju statistiku jer igaju u proseku 5 i 7 minuta duže po utakmici. 
    (Đole, 28. novembar 2019 10:03) 

    Da bi mnogo sutirao moras biti sposoban da sebi izgradis poziciju za sut, Bjelica sa godinama i kilazom koju je dobio sve teze izgradjuje sam sebi poziciju uglavnom uzima ili otvorene ili dalekometne suteve koji se ne brane toliko agresivno, tesko je pored skocnih i mladih igraca iskreirati dobru poziciju za sut
     (stivi, 28. novembar 2019 11:38)

    # Link komentara

  40. Ćutimo a?
    (petarczv, 28. novembar 2019 11:08)

    Ej balavac, ajde sjaši života ti. Ne mogu na svaku tvoju glupost da repliciram, prosto je polemika sa tobom besmislena. Gubljenje vremena. Jel sad kapiraš zašto ćutim? Ne zato što tebi ne znam da odgovorim, već zato jer nema svrhe polemisati sa klincem prazne glave.
     (železničar, 28. novembar 2019 11:37)

    # Link komentara

  41. Realno, ne samo da je Bogdan suvi prosek, odnosno prevara od igraca, nego je i retko iritantan lik. A vi grobari, samo se ponosite Bogdanom.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 11:28)

    # Link komentara

  42. Petarfmp pise svaki sedmi komentar ovde ili oko 14%.
    Mozes ti to bolje Perice...
     (Vlad Rad, 28. novembar 2019 11:27)

    # Link komentara

  43. Prosto je neverovatno kako prošle i ove sezone treneri daju malo šuteva za 3 poena Bjelici kada ubedljivo ima najbolji procenat ne u Kingsima nego je uvek među 5 POWER FORVARD-a cele NBA!?!?! Ukupna efikasnost šuta u Kingsima: Holms 0,66, Bjelica 0,60, Barns 0,58, Hild 0,54 i Bogdan 0,53!!! E sad uzmite u obzir svu statistiku i plate. Barns i Hild imaju godišnje 2,5 puta veću platu od Belog i dva puta veću od Bogdana a samo u nekoj kategoriji imaju bolju statistiku jer igaju u proseku 5 i 7 minuta duže po utakmici.
    (Đole, 28. novembar 2019 10:03)
    Lopta nije kif njega i knda on ima ulogu da sutira dobro kada je dobije. To je teska uloga a organizatori igre u sakramentu (bb i foks) su ispodprosecni. Dodatno bb sada igra za sebe tako ce se tesko nesto popraviti.
    (Bla, 28. novembar 2019 11:12)

    # Link komentara

  44. @železničar

    Ćutimo a?
     (petarczv, 28. novembar 2019 11:08)

    # Link komentara

  45. Kingsi sa Bogdanom na parketu +15, a izgubili 7. Dakle, dok je on bio na klupu uspeli su da naprave -22, za 20 minuta.
    (maticeee, 28. novembar 2019 08:38)

    Kao da je to toliko bitno. Sad skoro kada je dao 31 poen, trojke 7-9 imao je -7
    (Mili, 28. novembar 2019 10:57)

    # Link komentara

  46. Samo deca i grobari mogu da se loze na ovog isforsiranog, nazovi sutera.
     (Kukatilo, 28. novembar 2019 10:55)

    # Link komentara

  47. Prosto je neverovatno kako prošle i ove sezone treneri daju malo šuteva za 3 poena Bjelici kada ubedljivo ima najbolji procenat ne u Kingsima nego je uvek među 5 POWER FORVARD-a cele NBA!?!?! Ukupna efikasnost šuta u Kingsima: Holms 0,66, Bjelica 0,60, Barns 0,58, Hild 0,54 i Bogdan 0,53!!! E sad uzmite u obzir svu statistiku i plate. Barns i Hild imaju godišnje 2,5 puta veću platu od Belog i dva puta veću od Bogdana a samo u nekoj kategoriji imaju bolju statistiku jer igaju u proseku 5 i 7 minuta duže po utakmici.
    (Đole, 28. novembar 2019 10:03)

    Bjelica uvek nabije nerealno dobar sut na pocetku od preko 50 posto, taj procenat opada kao i prosle posle nekih 15 meceva.
    Jednostavno, on nije nikada bio cisti suter, u Evropi je bio all around i radio je sve po malo. U NBA to ne moze zbog svog ne atleticizma i ostaje mu da bude samo post up suter.
    U poslednja tri meca je na 2/14 za tri poena, bukvalno ni otvoren sut nije u stanju da pogodi. Minutazu ce mu sve vise smanjivati, vise ni ne zavrsava meceva a kada se Begli vrati igrace jos manje.
    Prosle godine bio je kriv Jeger a ove ce biti Volton za Bjelicinu minutazu, kao sto su svi treneri bili krivi sto Boban malo igra.
     (kimi, 28. novembar 2019 10:55)

    # Link komentara

  48. Ja ne znam ko može da navija za Sakramento, najbezlicniju franšizu u ligi zajedno za Memfisom već desetinama godina. Jedno vreme su im Bobketsi u tome preuzeli ali to je bilo kratkog perioda.
    (Kuki, 28. novembar 2019 10:54)

    # Link komentara

  49. Богдан не може бити прва нападачка опција екипе. Невероватно је колико он тога уме да уради, има све, шут, продор, пас, одбрану прве линије, скок, али никад не знаш хоће ли учинити како треба или ће забрљати. У једном моменту синоћ је пресекао лопту, а онда допустио у истом нападу да је изгуби кад је имао зицер под кошем. Као крава која проспе све млеко што даје. Једина ситуација у којој он бриљира је кад се баш све врти око њега, али ни тада он није капацитет да доноси победе. А екипа трпи јер Богдан нема изразиту предност у нападу, па доста времена троши да изгради позицију.
    Бјелица са друге стране нема игру леђима. Ту је безопасан, а и улаз му је дискутабилан. Паметан је, прецизан, али он има јасне лимите. Добро је што је нови селектор тамо, поред њих. Сам би себе бламирао када би наставио да ради оно што је претходно радио Ђорђевић јер би тиме показао да не познаје ни играче које непосредно тренира. А Сакраменто је показао да је озбиљан оним неизбором Дончића. Није у питању Лука, у питању је то да су свесно ишли на медиокритетне опције. Ни Бегли, ни Фокс, ни Богдан не могу бити главна полуга јаког НБА тима. Најбитније је створити ту јаку основу, надградња после лако иде. Оо што раде Кингси је муљање на слабим основама.
    Гудурић је суви просек. Штета што нема више живота у њему, у Мемфису му је конкуренција Дилон Брукс, можда и најслабији стартни бек-шутер у НБА.
    Ово није ништа против наших играча, већ против неких нереалних очекивања. И подсећање на значај тренера.
    (Иван, 28. novembar 2019 10:54)

    # Link komentara

  50. petar, kukatilo i ostali pustite vi bojana bogdanović, deder nekog iz "stuba......." u poslednjih 30-ak godina.... hajde napregnite te crvene "vijuge".... "iskopa cete" barem jednog... barem da dodaje lopte BOGDANU....
     (info, 28. novembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  51. Bjelica kao i prosle godine, na pocetku odlican dok ga je sluzio sut za tri, kako mu pada trojka tako Beli nije u stanju da prebaci ni 5 poena.
    Kada se vrati Begli drasticno ce mu smanjiti minutazu.
     (kimi, 28. novembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  52. Bogdanovic Bojan-20p,4skoka 2ass 
    Bogdanovic Bogdan - 14p,2skoka 4ass
    (petarczv, 28. novembar 2019 10:35)

    Mali ispravak Bojan 21,5 poena
     (www, 28. novembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  53. Sramotan +- kompletne prve petorke Kingsa. Klupa predvodjena Bogdanom je koliko toliko popravila situaciju, ali nedovoljno.
    (Milan, 28. novembar 2019 09:20)

    Klupa Kingsa je igrala protiv klupe Filadelfije a ne prve petorke.
     (kimi, 28. novembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  54. Kingsi sa Bogdanom na parketu +15, a izgubili 7. Dakle, dok je on bio na klupu uspeli su da naprave -22, za 20 minuta.
    (maticeee, 28. novembar 2019 08:38)

    Zato što kad Bogdanović igra, uglavnom neigraju Simmons, Tobias Harris i Embid. Sacramento na poziciji centra ima promaju, što je Embid koristio.
    (Ostin A, 28. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  55. Kada Luka da 22 kosa 8 skokova i 6 asistencija onda je to lose a kada nas Bogdan da 17 koseva 2 skoka i 3 asistencije onda je to dobra partija!!! Daj postavite neke standerde za igru: uzasno, lose,dobro, veoma dobro , odlicno , nevjerovatno na primjer.
    (Goran, 28. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  56. Imaš srpsko ime, ali ti je hrvat draži od Srbina, samo zato što je grobar. E moj ti...
    Inače, nisu samo poeni merilo koliko je ko dobar igrač. Bojan je klasičan šuter i samo koš vidi. Koliko ima asistencija na utakmici? Koliko izgubljenih lopti, ukradenih?
    Sinoć Bojan 6 izg lopti, Bogdan 1. Bojan 1 ukradena, Bogdan 4!
    Nije sve u poenima, Bogi je mnogo kompletniji igrač, tako da tih samo 5 poena koliko ovaj tvoj postiže više je ništa u odnosu na celokupan učinak. Mada čisto sumnjam da uopšte možeš da ukapiraš o čemu pričam...
    (železničar, 28. novembar 2019 10:10)

    Bogdanovic Bojan-20p,4skoka 2ass
    Bogdanovic Bogdan - 14p,2skoka 4ass
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:35)

    # Link komentara

  57. Imaš srpsko ime, ali ti je hrvat draži od Srbina, samo zato što je grobar. E moj ti... 
    Inače, nisu samo poeni merilo koliko je ko dobar igrač. Bojan je klasičan šuter i samo koš vidi. Koliko ima asistencija na utakmici? Koliko izgubljenih lopti, ukradenih? 
    Sinoć Bojan 6 izg lopti, Bogdan 1. Bojan 1 ukradena, Bogdan 4! 
    Nije sve u poenima, Bogi je mnogo kompletniji igrač, tako da tih samo 5 poena koliko ovaj tvoj postiže više je ništa u odnosu na celokupan učinak. Mada čisto sumnjam da uopšte možeš da ukapiraš o čemu pričam...
    (železničar, 28. novembar 2019 10:10)

    Nije što je Hrvat, ali je igračina za ovog našeg. Prvo se računaju poeni sve ostalo je manje važno. Kad su naši igrači u pitanju vama je dobar i grad kad nema kiše, ali ne i meni.
     (cxy, 28. novembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  58. Petarfmp se od danas pretvorio u Bogoljuba hahahaha...
    (železničar, 28. novembar 2019 10:12)

    O pa gde si železničar nisi nam jos objasnio kako je bogdan na 7 utakmica bio starter?! Čemu izmisljanja i laži?! Ako mi to objasnis vise ne komentarisem bogdana...
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  59. Gledao sam utakmicu i mogu da kazem da nisam bas siguran koliko se Bogdan oporavio od povrede loze od pre 7 dana.. Nekoliko puta dok je trcao sprint u odbranu se lepo vidi kako vuce levu nogu, tako da verovatno da igra rovit ovu turneju. Loza nije naivna,mozda je trebao da odmori i zaleci to.. Inace,utakmica Badija Hilda za zatvor :)
    (ime i prezime, 28. novembar 2019 10:32)

    # Link komentara

  60. Nisam neki preveliki strucnjak,ali primjecujem jer je nas,kad je Bogdan u igri utakmica je makar na dva posjeda,kad izadje ovi odose na preko deset.
    (drago, 28. novembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  61. Posle jos jedne "solidne" partije bogdana i poraza brže bolje se svi uvatili +- statistike ajde u nečemu je bogdan bio najbolji... Oh wait ipak nije ipak ke dedmon bio unedljivo najbolji u toj kategoriji, znaci dedmon je najbolji igrac kingsa??!
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  62. Dok su Bogdan i Dedmond bili u igri +15 Bogdan, +20 Dedmond. Holmes u reketu nije mogao ništa, apsolutno ništa, ni u napadu ni u odbrani. Hild posle dobre partije, opet ispucavanje. Od 9 slobodnih ubace samo 4, dok je Fila domaćinski imala 24, ubacili 20. Globalno, nije Fila bila toliko dobra koliko je startna petorka Kongsa, izuzev Barnsa, bila loša. Na centarskoj poziciji su slabi totalno, Dedmond se i nekako držao dok nije bilo Embida, koji je radio šta hoce u reketu. Sad u subotu uveče im dolazi Denver...
    (JPR24, 28. novembar 2019 09:21)

    Pa postoji razlika izmedju prve i druge postave, holms je igrao protuv embida a dedmon protiv skota... Da su igrali u prvoj isto ne bi mogli ništa... Mije isto kad te cuva jedan od najboljih centara lige i kad te čuva jedan od najgorih igraca lige...
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  63. Kad vec pratite tu + - statistiku da vam kazem da je bogdanova + - statistika na svim mecevima -1,a bojan bogdanovic ima +5
     (rs, 28. novembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  64. Sramotan +- kompletne prve petorke Kingsa. Klupa predvodjena Bogdanom je koliko toliko popravila situaciju, ali nedovoljno.
    (Milan, 28. novembar 2019 09:20)

    Predvodjena dedmonom...
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:23)

    # Link komentara

  65. Sta je sa komentarima?? Pisete kao da je dao 30p i imao 10ass i skokova. A on 18p 2/6 za tri, 2skoka i 3ass.slobodna bacanja 50%... Solidno kao i uvek. A inace posto ulazi sa klupe igrao protiv rezerva filadelfije koji su ocajni...
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:21)

    # Link komentara

  66. Očekivani poraz od File, probudila se zver u Embidu. Sad se videlo koliko su slabi na centru, Holms nije mogao apsolutno ništa da uradi u reketu. Naravno, Barns i Hild protiv jakih ekipa nestanu, Badi opet šut za tri 25% a sad je trebalo da sipa i rešeta te trojke da nekako pobede! Najveći problem napada Kingsa je što imaju dva vrhunska šutera, sa ogradom kad im ide šut, ali problem je što Badija i Bogdana nikako da krene šut kad su zajedno na terenu. Uvek je jedan vruć, a drugi hladan ili su obojica mlaka. Kad bi bili u ritmu na terenu dobili bi 30% više utakmica i lakše bi dobijali. Cela startna postava sa +/- učinkom u debelom minusu, šta su ovi ljudi radili... Odmah su dozvolili Filadelfiji prednost, 11:2. Bogdan je imao +15 i posle Dedmona (DEDMONA!) najbolji učinak u ekipi. Obrazac je jasan, ulazi krajem 1/4 a ovi su odmah napravili razliku, igra dobar deo 2/4, nekad počinje i 3/4 a završava 4/4. Ali nedovoljno je da imaš dva čoveka sa klupe koji vade situaciju, i ne samo nedovoljno nego ne sme da se dešava da prva petorka bude baš ovoliko očajna. Neshvatljivo kako izgubiše samo sa 6 razlike, što pokazuje da neki kvalitet ipak imaju.
    (Aleks, 28. novembar 2019 10:19)

    # Link komentara

  67. Bogdan deli od 7 do 11 mesta u celoj NBA kao kradljivac lopti sa igračima poput: Džamal Marej, Džejms Harden, AD, Rasel Vestbruk. Bogdan je jedan od rektih belaca koji igraju na niskim pozicijama koji igra odličnu odbranu. Tato su Kingsi počeli da pobeđuju jer kada su dve rupe u odbrani Foks i Bagli otišli na odmor, Kingsi su počeli da igraju odbranu, nije tajna u napadu. Uostalom to su izjavili i treneri Kingsa da su uspesu došli zahvaljujući odbrani.
    (Đole, 28. novembar 2019 10:17)

    # Link komentara

  68. Javite se strucnjaci
    (Milos, 28. novembar 2019 08:40)

    Reci druže?
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  69. Zasto uzalud?Nek bar nervira hejtere...
    (Radoslav, 28. novembar 2019 08:35)

    Sa 18 p?? Hahahahaahahah
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  70. Bogdan od početka sezone konstantno je u top 3 poentera svoje ekipe.Mnogo bolje partije nego prošle sezone....Samo neka nastavi tako....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 28. novembar 2019 08:34)

    Pa drugi poenter ekipe je povredjen a on je bek suter posao mu je da daje poene... Dončić je u top 3 poentera lige bogdan svoje ekipe...
     (petarczv, 28. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  71. Kingsi na poziciji centra imaju gm Divca I promaju. Normalno da ce ih Embid razvaliti.
    (Misko, 28. novembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  72. Petarfmp se od danas pretvorio u Bogoljuba hahahaha...
     (železničar, 28. novembar 2019 10:12)

    # Link komentara

  73. Bojan Bogdanovic postize 21.5 poena po utakmici uz vrhunski postotak suta i to u mnogo boljoj ekipi od Sakramenta. To je igracina, a ne nas Bogdan.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 09:23)

    Imaš srpsko ime, ali ti je hrvat draži od Srbina, samo zato što je grobar. E moj ti...
    Inače, nisu samo poeni merilo koliko je ko dobar igrač. Bojan je klasičan šuter i samo koš vidi. Koliko ima asistencija na utakmici? Koliko izgubljenih lopti, ukradenih?
    Sinoć Bojan 6 izg lopti, Bogdan 1. Bojan 1 ukradena, Bogdan 4!
    Nije sve u poenima, Bogi je mnogo kompletniji igrač, tako da tih samo 5 poena koliko ovaj tvoj postiže više je ništa u odnosu na celokupan učinak. Mada čisto sumnjam da uopšte možeš da ukapiraš o čemu pričam...
     (železničar, 28. novembar 2019 10:10)

    # Link komentara

  74. Gledam Bogdan plus 15, ekipa izgubila 7 razlike. Bojan minus 22, daleko najgori minus u ekipi. Iako daleko bolji procenat šuta. Brutalan. Dalje prosudite sami.
    (the truth, 28. novembar 2019 09:31)

    Michelle je u jednom trenutku imao 25% šut iz igre, šta je Bojan kriv što ovaj premašuje? U zadnjoj četvrtini su drugi promašivali, pa zato Bojan -22. Bravo Babo samo peri.
     (www, 28. novembar 2019 10:06)

    # Link komentara

  75. Hajmo opet, možda neko nešto nauči. Po statistici ESPN Bogdan je ubedljivo najbolji kradljivac lopti a prvi je i po broju asistencija. Takođe, u proseku daje isto koševa koliko Harison Barns koji prosečno igra 5 minuta duže po utakmici!!! Po PER statistici Bogdan je drugi igrač tima iza Holmsa. U šutu za 3 poena Bogdan ima isiti procenat kao Badi Hild 39,6% ispred su Barns i na prvom mestu uvek Bjelica sa 41,8%. Prosto je neverovatno kako prošle i ove sezone treneri daju malo šuteva za 3 poena Bjelici kada ubedljivo ima najbolji procenat ne u Kingsima nego je uvek među 5 POWER FORVARD-a cele NBA!?!?! Ukupna efikasnost šuta u Kingsima: Holms 0,66, Bjelica 0,60, Barns 0,58, Hild 0,54 i Bogdan 0,53!!! E sad uzmite u obzir svu statistiku i plate. Barns i Hild imaju godišnje 2,5 puta veću platu od Belog i dva puta veću od Bogdana a samo u nekoj kategoriji imaju bolju statistiku jer igaju u proseku 5 i 7 minuta duže po utakmici.
    (Đole, 28. novembar 2019 10:03)

    # Link komentara

  76. Tabela zapada?
     (dzudza, 28. novembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  77. Gubitnicka ekipa, nazalost
    (Milos, 28. novembar 2019 09:53)

    # Link komentara

  78. Ne kužim što bi Bojan Bogdanović tražio među ovim zvijezdama?! Pa to treba bit tim koji će pobjedit u NBA.
    (lol, 27. novembar 2019 22:20)

    Michelle je u jednom trenutku imao 25% šut iz igre, šta je Bojan kriv što ovaj premašuje? U zadnjoj četvrtini su drugi promašivali, pa zato Bojan -22.
     (www, 28. novembar 2019 09:51)

    # Link komentara

  79. Embid se probudio a u glavi ludilo...
    (bokelis, 28. novembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  80. bogdan je fakticki odigrao jedno poluvreme, tako da je ovo ok.
    inace koliko ja znam ugovorima se definise i koliko ce igrac imati minuta po utakmici, tako da nije samo na treneru koliko ce koga drzati u igri.
     (marko, 28. novembar 2019 09:39)

    # Link komentara

  81. Bogdanova + - statistika je +15 sto je ako nije greska prosto neverovatno sobzirom da je ikipa ozgubila 6 razlike
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (samo kazem, 28. novembar 2019 08:42)


    Gledao sam utamicu i jasno je o cemu se radi. U periodu kada je bio na klupi Filadelfija je napravila prednost od 16 koseva. Bogdan ulazi obicno u igru pred kraj prve cetvrtine i igra pocetak druge i sigurno poslednjih 5,6 min. poslednje cetvrtine. Taj +- je u stvari u periodu kada je na terenu, njegov uticaj na igru tima . Jasno je kakvu prvu petorku imaju Kingsi. Oni ovakve utakmice gube od samog pocetka. Pocetak utakmice i ovi vode 11-2? Za 5 min. prva petorka postigla 2 kosa? I onda se juri rezultat..
    (111, 28. novembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  82. Gledam Bogdan plus 15, ekipa izgubila 7 razlike. Bojan minus 22, daleko najgori minus u ekipi. Iako daleko bolji procenat šuta. Brutalan. Dalje prosudite sami.
     (the truth, 28. novembar 2019 09:31)

    # Link komentara

  83. Dve tri solidne, jedna dobra pa dve tri katastrofalne. Solidni
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (..., 28. novembar 2019 08:48)

    Gudura se bori zato za MVP-ija, ahahah…ahah hahahaha
    (PredragDrobnjak, 28. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  84. Treba da se Kingsima vrate Fox i Bagli, ne mogu Hild i Barns sve sami.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 08:52)

    "Hild i Barns sve sami" - sinoc Hild imao +/- skor od -16, Barns -2! Bogdan drugi najbolji sa +15, najbolji Dedmon sa +20. Toliko o pozitivnom i negativnom uticaiju na igru tim.
    (pametnom dosta, 28. novembar 2019 09:29)

    # Link komentara

  85. Dzabe sve, kad ekipa gubi, pozdrav
    (Milos, 28. novembar 2019 09:24)

    # Link komentara

  86. Embid se probudio, u prevodu nema Mark Gasola da ga ponovo oduči :)
    (Petar, 28. novembar 2019 09:24)

    # Link komentara

  87. Bojan Bogdanovic postize 21.5 poena po utakmici uz vrhunski postotak suta i to u mnogo boljoj ekipi od Sakramenta. To je igracina, a ne nas Bogdan.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 09:23)

    # Link komentara

  88. Koga zanima ovaj,iduce sezone igrat ce za Igokeu,pisite kako Mvp Lebron i Davis gaze sve pred sobom dok Kawhi odmara jer ga stizu godine
    (Nbalive, 28. novembar 2019 08:44) # Link komentara

    Tebe zanima, samo ti niko to nije rekao.
    (Duka, 28. novembar 2019 09:22)

    # Link komentara

  89. Dok su Bogdan i Dedmond bili u igri +15 Bogdan, +20 Dedmond. Holmes u reketu nije mogao ništa, apsolutno ništa, ni u napadu ni u odbrani. Hild posle dobre partije, opet ispucavanje. Od 9 slobodnih ubace samo 4, dok je Fila domaćinski imala 24, ubacili 20. Globalno, nije Fila bila toliko dobra koliko je startna petorka Kongsa, izuzev Barnsa, bila loša. Na centarskoj poziciji su slabi totalno, Dedmond se i nekako držao dok nije bilo Embida, koji je radio šta hoce u reketu. Sad u subotu uveče im dolazi Denver...
    (JPR24, 28. novembar 2019 09:21)

    # Link komentara

  90. Sramotan +- kompletne prve petorke Kingsa. Klupa predvodjena Bogdanom je koliko toliko popravila situaciju, ali nedovoljno.
    (Milan, 28. novembar 2019 09:20)

    # Link komentara

  91. Bogdan ove sezone mnogo bolji nego prethodne
    (Predrag, 28. novembar 2019 09:01)

    # Link komentara

  92. Nije Bogdan u top tri poentera Kingsa. To su Hild, Fox i Barns.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 08:58)

    # Link komentara

  93. Treba da se Kingsima vrate Fox i Bagli, ne mogu Hild i Barns sve sami.
    (Bogoljub, 28. novembar 2019 08:52)

    # Link komentara

  94. Ništa od play off-a. Loše vođenje franšize, neoprostiva greška za Dončića. bez obzira na priče nije htio u SAC ovo ono. Nije ni Wiliamson htio u NO pa je prihvatio situaciju.
    (Austrofil, 28. novembar 2019 08:52)

    # Link komentara

  95. Dve tri solidne, jedna dobra pa dve tri katastrofalne. Solidni
     (..., 28. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  96. Koga zanima ovaj,iduce sezone igrat ce za Igokeu,pisite kako Mvp Lebron i Davis gaze sve pred sobom dok Kawhi odmara jer ga stizu godine
    (Nbalive, 28. novembar 2019 08:44)

    # Link komentara

  97. Bogdanova + - statistika je +15 sto je ako nije greska prosto neverovatno sobzirom da je ikipa ozgubila 6 razlike
     (samo kazem, 28. novembar 2019 08:42)

    # Link komentara

  98. Javite se strucnjaci
    (Milos, 28. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  99. Nije Bogdanova dobra partija, dosao je minus, 18.5 mu bila granica.


    Nista nezna
    (Limenkacz, 28. novembar 2019 08:39)

    # Link komentara

  100. Kingsi sa Bogdanom na parketu +15, a izgubili 7. Dakle, dok je on bio na klupu uspeli su da naprave -22, za 20 minuta.
    (maticeee, 28. novembar 2019 08:38)

    # Link komentara

  101. Zasto uzalud?Nek bar nervira hejtere...
    (Radoslav, 28. novembar 2019 08:35)

    # Link komentara

  102. Bogdan od početka sezone konstantno je u top 3 poentera svoje ekipe.Mnogo bolje partije nego prošle sezone....Samo neka nastavi tako....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 28. novembar 2019 08:34)

    # Link komentara