1. Joka nije pogađao floutere i dvojke koje mu uvek ulaze, pa ni trojke, zato nije dao 15-20 kao inače. Zato je u skokovima briljirao i to je to.
    (Mirko, 27. novembar 2019 19:11)

    # Link komentara

  2. @shox
    Definitivno komentar nedelje! Samo me zanima ako je igrač sa jednom nogom u vazduhu, u Evropi, kako se to računa? I koji sudija tačno prati da li je igrač u vazduhu? Da li postoji neka tolerancija, ili ne? Unapred hvala na objašnjenju...
     (Alija Sirotanović, 27. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  3. Luka Doncic nocas sut iz igre 4 od 14, sut za 3 poena 0 od 8, da od strane sudija nije dobio na poklon toliko slobodnih bacanja, pitanje je da li bi uopste protiv Klipersa ostvario dvocifren kosgeterski ucinak. Definitivno je jos uvek "zelen" za NBA "zveri" kave su Lu Vilijams, Pol Dzordz i (pogotovo!) Kavaji Lenard!

    p.s. - Jedan zanimljiv statisticki podatak - Doncic je imao 16 sutiranih slobodnih bacanja, dakle vise slobodnjaka nego Lenard, Dzordz i Vilijams ZAJEDNO! Za mene, podatak koji mnogo, MNOGO toga govori ... vezano za nacin stvaranja potencijalnih novih NBA zvezda i njihovu vise nego preteranu protekciju od strane sudija ... uz moje priznanje da je decko zaista fantastican talenat i (vec sada) fenomenalan NBA igrac!
    (Mad Max, 27. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  4. (артиљерац, 27. novembar 2019 14:39)

    Izvinite što nemamo para da odemo u Ameriku i gledamo uživo utakmice, pa pratimo putem TV-a i interneta. Očigledno to diskredituje naše mišljenje u startu. Ali kako Vi vidim poznajete materiju i za razliku od nas ste gledali uživo NBA košarku, dajte svoje mišljenje i neki sadržajniji komentar od ove provokacije. Samo ako je moguće da komentarišete košarku ovog veka. Pozdrav.
    (Aleks, 27. novembar 2019 15:36)

    # Link komentara

  5. Bez namjere da umanjujem Doncicev kvalitet, jer je decko kosarkaski genije, mora se priznati da je u regularnoj sezoni NBA show, i do zadnjih 5minuta se ni ne igra odbrana, tako da je lako poentirati. Klipersi su ozbiljna ekipa, i sa Lenardom, PG i Vilijamsom kandidati za prsten...
    (nemanja, 27. novembar 2019 08:27

    Ako se ne igra odbrana, zasto onda Marjanovic nema 20 minuta po utakmici kada imam najbolji PER u istoriji NBA??
    (Straight Outta München, 27. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  6. Феноменални коментари."Стручни",сви све знају,једино што НИКО од вас који
    пишете није одгледао НИЈЕДНУ NBA утакмицу УЖИВО,у дворани.Гледате на ТВ,па сте
    као стручњаци.Све статистике знате.И колико је који играч пикио и какио у току
    године.Јел СТВАРНО немате шта да радите?Нађите бре девојке,па оно опа-цупа, ђиђи-риђи,да видите како је то ЛЕПО.Лепше МНОГО од праћења NBA.Много лепше.
    Иначе,62 су ми године.Био сам у САД много пута.Одгледао сам бар 10 NBA текми.
    Прву,1980,Никси против незнамкога(39 година)и последњу Лејкерси vs Индијана,
    не памтим резлтат.То нису текме,то је ЦЕЛОВЕЧЕРЊИ ШОУ.Кошарка је повод.Што се
    палите,децо?
    (артиљерац, 27. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  7. Zbog toga u NBA statistika tzv. "skokova" deluje toliko naduvano, a leđna tehnika i boxing out je još bitnije zahvaljujući čemu se sa manje truda dolazi da većeg broja "odbitaka" nego što je "skokova" u Euroligi.

    (shox, 27. novembar 2019 13:36)
    Bravo sada je i meni jasno. U principu se broji koliko neki igrac skoci puta na utakmici a to uopste ne mora da bude u skoku za loptu. Recimo stoji u mestu i skace i nabija statistiku!?
    Kakvi sve ovde komentarisu...
    (Bla, 27. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  8. @petarczv
    Da, da... Baš si ti jedan ODRASO (!!!) čovek :-)
    Brukaš se ovde mesecima :-)
    (Dragan, 27. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  9. Sta ti je komplex, grobari mrze doncica samo zato sto navija za zvezdu hahahah
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 27. novembar 2019 11:01)

    Da ne bi nesto pergrubo napisao, kakav bzv komentar. Decko razbija ali ces uvek imati ljudi koji ipak imaju i drugacije misljenje da nekazem zajedljivo pogotovo kod nas Srba, dovoljan primer je jedan Djokovic. Sta je sve covek postigao u zivotu i koliko nas je puta obradovao i koliko smo samo pozitivno prikazani zbog njega iako smo bili u dnu crne rupe sto se tice medijskog prostora u svetu. Tako da, pusti to navijacko razmisljanje, ovde je u pitanju srpski mentalitet i nista vise od toga.
    (sremac, 27. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  10. prodje 20 utakmica a niko da pomene to kako je Grant "legao" Denveru???
    (gao, 27. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  11. Ne želim da umanjim Jokićeva dostignuća koja su nesumnjivo tu.

    Mislim da bi zabune pri čitanju NBA statistika bilo manje kada bi "rebound" preveli sa "odbitak".

    To je ono što je i mene dugo bunilo šta sve računaju na NBA kao skok, jer nije neophodno biti u skoku pri hvatanju lopte koja se odbila od koša. Dovoljno biti prvi koji je pokupio odbijenu loptu - bez obzira da li je igrač pritom bio u vazduhu ili kampovao na parketu.

    Zbog toga u NBA statistika tzv. "skokova" deluje toliko naduvano, a leđna tehnika i boxing out je još bitnije zahvaljujući čemu se sa manje truda dolazi da većeg broja "odbitaka" nego što je "skokova" u Euroligi.

    (shox, 27. novembar 2019 13:36)

    Znaci čekao si da jokic napravi 20 skokova pa da onda odgonetnes zagonetku koja te je tako dugo mučila...

    A inače za tvoju informaciju ako se u evroligi lopta odbije od kosa i padne nekom igracu u ruke a taj se igrac ne odvoji od zemlje to se isto racuna kao skok i u EL se isto zove Rebound sto možes videti na njihovom zvanicnom sajtu na statistici bilo koje utakmice.

    Ili mislis da se piše "Jump"?!
     (petarczv, 27. novembar 2019 14:07)

    # Link komentara

  12. Igraju sa pola gasa,ne lozite se “poznavaoci kosarke” .
    (Joker 994, 27. novembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  13. Veći paradoks je što ti mrziš jednog Srbina (Bogdana Bogdanovića) samo zato što je grobar. Dončića nema razloga niti da volimo niti da mrzimo, jer kao Slovenac nikakve veze nema sa nama. Za koga navija apsolutno je nebitno. Kao i tvoje nebulozno razmišljanje... A izgleda da ti dete ne razumeš pravo značenje reči kompleks. Ne prođe dan a da se ti ne pojaviš ovde sa izlivima gluposti na račun Bogdana. E to je dečkonjo pravi kompleks.
    (železničar, 27. novembar 2019 13:13)

    Cek cek cek, pa ti nama jos nisi reko kako je to bogdan bio starter na prethodnih 7 utakmica kad ga vec pominjes?! Ti si dakle dokazani lazov i neznalica a svakodnevno ovde prosipas neke mudrosti. Drugo ja nisam nikakvo dete već odraso čovek a to sto se moje i tvoje misljenje razlikuju to nema veze sa tim ko je srbin a ko nije. Ja sam srbin i najviše volim srbiju ali ne mora da znači da moram da volim bogdana! A to sto ja pisem o bogdanu nisu gluposti vec činjenice, gluposti pises ti kao kad si napisao da je bogdab u poslednjih 7 utakmica bio starter a nije bio. Malo se zamisli sta te navodi da dodjes na portal i izmisljas stvari. Posto mene zoveš "dete" oretpostavljam da si stariji ne valja ti onda to
     (petarczv, 27. novembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  14. Jokic je bolji od Doncica
     (Monika Seles, 27. novembar 2019 13:43)

    # Link komentara

  15. Uh bre... da Harris nije ovoliko u kanalu Jokić bi bio ubedljivo najlošiji igrač u startnoj petorci. Harris kad ne doprinosi poenterski barem igra odbranu!
    (shamanNS, 27. novembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  16. Ne želim da umanjim Jokićeva dostignuća koja su nesumnjivo tu.

    Mislim da bi zabune pri čitanju NBA statistika bilo manje kada bi "rebound" preveli sa "odbitak".

    To je ono što je i mene dugo bunilo šta sve računaju na NBA kao skok, jer nije neophodno biti u skoku pri hvatanju lopte koja se odbila od koša. Dovoljno biti prvi koji je pokupio odbijenu loptu - bez obzira da li je igrač pritom bio u vazduhu ili kampovao na parketu.

    Zbog toga u NBA statistika tzv. "skokova" deluje toliko naduvano, a leđna tehnika i boxing out je još bitnije zahvaljujući čemu se sa manje truda dolazi da većeg broja "odbitaka" nego što je "skokova" u Euroligi.

    Povrh svega je bitno reći da se tokom ranijeg dela sezone u NBA igra aljkavije, napadi su sve kraći, posle šuta se ređe ide na ofanzivni skok i pogađanje iz "druge šanse". To objašnjava veloku disproporciju između defanzivnih i ofanzivnih tzv. "skokova", pardon odbitaka.

    Da se vratim na Jokića. Očigledno igra koliko je potrebno, klasa se vidi ali i višak kilograma koje je nakupio krajem leta, iako zna da bude neočekivano brz na prvom koraku i veoma okretan . Nadam se da će se stesati i poraditi na agilnosti da bi imao još više opcija u napadu ali da bi postao još konkurentniji u odbrani 1-na-1 što će Denveru biti neophodno za dalje domete u plej-ofu.
     (shox, 27. novembar 2019 13:36)

    # Link komentara

  17. Sto se tice Luke, ok los mec. Ali igrao je protiv najozbiljnije spoljne linije u NBA. Polako za par godina nece mu ni oni moci nista.
     (kejt winslet, 27. novembar 2019 13:25)

    # Link komentara

  18. Odlicna utakmica Denvera sinoc. Starteri na odmoru od sredine trece cetvrtine. Posle su se lepo razmahači rezervisti, vidi se da su voljni parketa. Pogotovo bizli
     (kejt winslet, 27. novembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  19. Kakvo spinovanje ovde.
    Kad Jokić odigra dobar meč sa dosta poena onda 150,200 komentara u stilu
    "vau, najbolji centar sveta, najbolji svih vremena, igra se, itd.."
    Kad odigra loše, što uglavnom i čini ove sezone onda ide spinovanje
    "car, ne mora da igra i da se muči, što da se muči kad dobijaju,itd..

    Vi ste fenomeni majke mi.
    Posebno Srbenda koji i dalje ne gleda utakmice.
    (Lepršavi Srbenda, 27. novembar 2019 13:16)

    # Link komentara

  20. Denver je ove godine gospodar prstenova
    (dare slovenac, 27. novembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  21. Sta ti je komplex, grobari mrze doncica samo zato sto navija za zvezdu hahahah
    (petarczv, 27. novembar 2019 11:01)

    Veći paradoks je što ti mrziš jednog Srbina (Bogdana Bogdanovića) samo zato što je grobar. Dončića nema razloga niti da volimo niti da mrzimo, jer kao Slovenac nikakve veze nema sa nama. Za koga navija apsolutno je nebitno. Kao i tvoje nebulozno razmišljanje... A izgleda da ti dete ne razumeš pravo značenje reči kompleks. Ne prođe dan a da se ti ne pojaviš ovde sa izlivima gluposti na račun Bogdana. E to je dečkonjo pravi kompleks.
     (železničar, 27. novembar 2019 13:13)

    # Link komentara

  22. Dočekala se i Lukina slabija partija, pa opleti! Ne znam ko je stvarno mislio da Luka može ovoj i ovakvoj ekipi Klipersa da ubaci 40 poena? Jaki su kao crna zemlja. I to nije za omalovažiti Luku, on je zaista još uvek dečak, pa '99 je godište. Aman. Ali za sve je kriv medijski hajp oko Luke jer je on očigledno projektovan za novog najboljeg belog igrača NBA (novi Dirk Novicki), pa se publika podelila na one koji ga već svrstavaju u rang Džordana i one koji uporno ponavljaju da je sve to jer se ne igra odbrana tamo. Istina je negde između i da Luka tek treba da napreduje.
    (Aleks, 27. novembar 2019 13:12)

    # Link komentara

  23. Jokić je kao i Marej, igrao samo 25 minuta, što je praktično jedno poluvreme i za to vreme je uz Bartona, bio igrač sa najviše "dobara" u Denveru, 33.
    Pod dobrima podrazumevam zbir poena, skokova i asistencija.
    Umesto da pohvalimo čoveka što je težim putem došao do te cifre jer lakše je većim brojem šuteva, neki ga ovde još kritikuju. :-)
    Zna se da su Jokić i Marej igrači koje će Meloun odmarati kad god se ukaže prilika.
    Utakmica je bila skoro rešena već u 20. minutu.
    Snaga Denvera je baš to što nije ni bilo potrebe da njih dvojica ulaze u poslednjih 15 minuta.
    U odnosu na prošlu sezonu, ove je rotacija Denvera mnogo bolja i npr. jedan Plamli sa kojim smo se prošle sezone sprdali je sinoć pokidao.
     (remax, 27. novembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  24. (box, 27. novembar 2019 11:14 zanemarijes vremenski aspekt i cinjenicu da je drazen bio medju prvim evropljanima u NBA. Cinjenica je da se tada igracima iz Evrope nije verovalo i da su retki uopste dobijali priliku da budu draftocani a kamo li da potpisu ugovor. Pitanje je sta bi bilo kada bi uslovi bili isti
    (mare, 27. novembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  25. Kiza
    Jek shvatas da je od 22 poena 14 dao sa slobodnih bacanja?
    Znaci samo 8 iz igre uz sut 0 od 8 za tri poena
    Cim je ozbiljnija odbrana decko ne moze da se sastavi
     (PFC, 27. novembar 2019 12:48)

    # Link komentara

  26. Za mene najveće iznenadjenje Barton. Skroz promenio igru naspram proslih sezona i najzad je koristan za tim. Denver kida da li Jokić dao 20+ poena ili 8. Sve u svemu izrastaju u ozbiljan tim.
     (petar-nbg, 27. novembar 2019 12:36)

    # Link komentara

  27. Student zbog roditelja ide na faks, i kritikuje Doncica da je neobrazovan.
    (Polupismeni student, 27. novembar 2019 12:00)

    # Link komentara

  28. @Ostin ti apsolutno ne znas na primer na kom nivou je Real Madrid u odnosu na neke nba timove,recimo pobedjivali su i bili su egal sa Nba timovima,jesu bile pripremne utakmice ali secam se da je Westbruk jako hvalio Real posle njihovog duela. Doncic je sam rekao gde je lakse poentirati i tu se svaka prica zavrsava i ne igra svaki nba tim isto. @Box Lebron James "Petrovic is the best international player ever" sad se ja pitam jel Lebron ne razume kosarku ili ipak razume? Petrovic uopste nije dobio priliku u Blejzersima,ne bi je dobio niko od Evropljana u ono vreme. U Netsima je odmah pokazao sta zna,treci tim lige i jos je treci u pricentu suta za 3 svih vremena. U danasnjoj Nba je mogao da bude Klay Thompson sa ovoliko suteva i run and gun igrom. Doncic je vestiji kosarkas a ovo da sportisti napreduju je vec opeglana prica sa moje strane posto vam stalno navodim primere igraca koji uspesno igraju u 2,3 razlicite ere cak i kao veterani. Jordanu ni njegova fizicka sprema,skocnost i losa kolena nisu smetala da opegla kida,mariona,pirsa,pedju,dirks,cartera,garneta sa 39 godina. Finale 2006 Dalas petorka Desagna Diop,Dirk,adrien griffin,josh howard,terry a Miami deblji,out of prime Shaq,Haslem,Walker,mladi Wade,Wiliams sa klupe matori payton i ovo su finalisti nba lige koje bi Sonixi iz 96te razglavili bukvalno ali niko ne proziva tu eru kad pruca da kosarka napreduje jer je i tad igrao Lebron James :)) Ja sam odrastao 2000tih i tad su pricali da su 90te mnogo jace.
    (vince carter, 27. novembar 2019 11:50)

    # Link komentara

  29. Izvin'te molim vas al' svaka sličnost sa Rodmanom je slučajna.
    (Lajte kere Jakobsfelda, 27. novembar 2019 11:50)

    # Link komentara

  30. Bolji je od Jordana, svako ko kaze drugacije ne razume se u kosarku.
     (kosta, 27. novembar 2019 11:41)

    # Link komentara

  31. U vezi ovih rekorda koje je Dončić oborio kao najmlađi košarkaš, treba napomenuti da većina košarkaša u nba dolazi nakon završenih koleđa odnosno univerziteta (gde takođe igraju košarku), a to je dob 22-23 godine.Majkl Džordan, najbolji košarkaš u istoriji, je statistiku u nba počeo ostvarivati tek sa 22 godine a njegovih pet prstena su nedostižni za Dončića. Ustvari, Dončić nema nikakvu školu niti obrazovanje pa ga neki tamnoputi košarkaši prozivaju da je nepismen.
    (Student, 27. novembar 2019 11:04)

    Koliko gluposti u jednom komentaru... Prvo najpoznatija stvar u kosarci i u nba na svetu je da je jordan osvojio 6 prstenova iz 6 finala... A komentar da doncica neki tamnoputi igraci prozivaju za obarzovanje je presmesan ahahahahahahhahaha pa oni svi zajedno cela liga da im das zadatak iz naseg osmog razreda iz matematike ako bi rešili ja bi skocio sa brankovog mosta.. Inače luka je srednju skolu zavrsio u madridu sa najvisim ocenama. ..
     (petarczv, 27. novembar 2019 11:36)

    # Link komentara

  32. (WillyWonka, 27. novembar 2019 11:03)
    Zbog toga jeste lider tima, brzo smo zaboravili Minesotu i Filadelfiju, davace on 20+ kad bude trebalo.
    Meni se iskreno svidja sto igra na pola gasa i sto Denver trazi i druge opcije u napadu, jos kada bi se stvorio taj luksuz da ga Malone odmori koju bilo bi carski.
    (paspalj chandler, 27. novembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  33. Jokić kao "Rodman". Rodman je bio vrhunski skakač u napadu, stena u reketu.

    A ovde:
    20 skokova
    18 u odbrani
    2 u napradu
    Čak 15 su NCR (Non contested rebound), tačnije skok kada mu niko nije bio u okruženju.

    I ponovo je imao čudne odluke, sam kao duh u napadu na nekoliko sekundi do kraja napada, on dobacuje Mareju ili Bartonu da forsiraju šut preko igrača. Mogu da postoje samo 2 razloga za to.
    1. Hoće da puni statistiku asistencija
    2. Ima mentalnu blokadu i strah od šutiranja
    (Kostantin, 27. novembar 2019 11:26)

    # Link komentara

  34. U vezi ovih rekorda koje je Dončić oborio kao najmlađi košarkaš, treba napomenuti da većina košarkaša u nba dolazi nakon završenih koleđa odnosno univerziteta (gde takođe igraju košarku), a to je dob 22-23 godine.Majkl Džordan, najbolji košarkaš u istoriji, je statistiku u nba počeo ostvarivati tek sa 22 godine a njegovih pet prstena su nedostižni za Dončića. Ustvari, Dončić nema nikakvu školu niti obrazovanje pa ga neki tamnoputi košarkaši prozivaju da je nepismen.
    (Student, 27. novembar 2019 11:04)
    Šest,decko šest prstena i to u zlatnoj eri NBA.Cenim Doncica,svaka mu cast,pratim njegove utakmice,decko je stvarno cudo ali bi sve ovde zamolio a posebno klince da ne stavlljaju Jordana i Doncica u isto koš,Jordan je druga dimenzija,ne samo po igri vec po svemu.
     (Back in Black, 27. novembar 2019 11:24)

    # Link komentara

  35. Ne zna se ko je veci kandidat za MVP-a jokic ili doncic. Jokic prosek 12,3pts, doncic 9,8 izgubljenih lopti po mecu
    (Enrik Masip, 27. novembar 2019 11:20)

    # Link komentara

  36. Bez namjere da umanjujem Doncicev kvalitet, jer je decko kosarkaski genije, mora se priznati da je u regularnoj sezoni NBA show, i do zadnjih 5minuta se ni ne igra odbrana, tako da je lako poentirati. Klipersi su ozbiljna ekipa, i sa Lenardom, PG i Vilijamsom kandidati za prsten...
    (nemanja, 27. novembar 2019 08:27)

    Barem se igra veća odbrana nego u Evropi. Uzmimo na primer Real Madrid koji postiže 84 poena po utakmici.

    Da mu utakmica traje 20% duže kao u NBA, dođe da bi Real sa sadašnjom igrom davao 100 poena po utakmici. E sad u Evropi ima taj aspekt usporavanja igre kad se pređe pola jedno 5,6 sekundi se lopta vrti u krug pre prve akcije. Prosečan napad u Evropi traje 4,5 sekundi duže. Ok, za to nije zaslužan samo usporeni ritam već i sporija tranzicija i spori igrači, manje fizičke spremnosti.

    Na kraju dođe da kada bi doveo NBA tim u Evroligu, a Evroliga povećala igru na 48 minuta, ponovo bi davali 120 poena. Samo naravno, pošto bi igrali protiv Evropskih timova, davali bi im po 150 poena.
    (Ostin A, 27. novembar 2019 11:17)

    # Link komentara

  37. Ne znam kako mozete da poredite Drazena i Luku. Luka je tri klase iznad vec sad, superzvezda lige, a u Drazenovo vreme on je uglavnom bio rezerva sa jednom i po dobrom sezonom. Luka ima sve, visinu, tehniku, kretanje, mentalitet, sut, pregled igre, osecaj...Drazen nije bio ni blizu kosarkaski obucen i vest, svakako je bio vanserijski poenter ali se kretao sto rece neko u komentarima ko da ima kolac umesto kicme, a mentalitet mrsav. Naravno igra se promenila i igraci su napredovali pa nije za ocekivati da je Drazen mogao da bude na nivou na kom je Luka danas, pa me tim pre nerviraju jugonaostalgicari koji forsiraju tu pricu o tome kako je Drazen najbolji igrac koji se ikad rodio, a zapravo je bio bolja i atletskija verzija Nese Ilica. Luki sve najbolje, veliki potencijal al da sacekamo bar jedan plejof da vidimo kako sve to izgleda kad je "prava" igra u pitanju.
    (box, 27. novembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  38. U vezi ovih rekorda koje je Dončić oborio kao najmlađi košarkaš, treba napomenuti da većina košarkaša u nba dolazi nakon završenih koleđa odnosno univerziteta (gde takođe igraju košarku), a to je dob 22-23 godine.Majkl Džordan, najbolji košarkaš u istoriji, je statistiku u nba počeo ostvarivati tek sa 22 godine a njegovih pet prstena su nedostižni za Dončića. Ustvari, Dončić nema nikakvu školu niti obrazovanje pa ga neki tamnoputi košarkaši prozivaju da je nepismen.
    (Student, 27. novembar 2019 11:04)

    # Link komentara

  39. Tako je Jokicu, bravo
    (Milos, 27. novembar 2019 11:04)

    # Link komentara

  40. Jokić je apsolutno legendaran, šta on ima da šutira, ako se ne mora? Zbog toga nikad neće biti pravi lider tima, ali sviđa mi se njegov pristup. Zašto se nametati, kad ekipa već pobjeđuje? Na ovaj način, karijera će mu trajati 20 godina, minimum.
    (WillyWonka, 27. novembar 2019 11:03)

    # Link komentara

  41. Sta ti je komplex, grobari mrze doncica samo zato sto navija za zvezdu hahahah
     (petarczv, 27. novembar 2019 11:01)

    # Link komentara

  42. Jokic je klasa i tacka, pozdrav i uzivajte strucnjaci naravno jel vazi ajd cao
    (Milos, 27. novembar 2019 11:01)

    # Link komentara

  43. Globtrote@ po komentaru bi se reklo da ti je nadimak @gluptroter
     (Monika Seles, 27. novembar 2019 10:57)

    # Link komentara

  44. Jokic je klasa i tacka, pozdrav i uzivajte strucnjaci naravno jel vazi ajd cao
    (Milos, 27. novembar 2019 10:54)

    # Link komentara

  45. Богами,направи Јокара од Денвера ТИМ. Нико се не истиче бројкама претјерано али побјеђују.Чак ни Бартон не форсира и прихватио је своју улогу у тиму.
     (Nowitzki, 27. novembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  46. Kad citas komentare na lukinim vestima 80% niih pise kako je nba cirkus i kako odbrane nikad nisu bile losije i kako je on povlašćen valjda zato sto lici na kapetan ameriku hahahahahaha... A kad udjes na vest bogdan solidan,onda idu komentari tipa nba najjaca liga na svetu, mislite da je lako dati 14p u nba, bogdan je treci strelac u jednoj nba ekipi i ostale budalastine... Dakle odlucite se jel nba cirkus ili najaca liga na svetu?!
     (petarczv, 27. novembar 2019 10:49)

    # Link komentara

  47. Rebounds moze da bude samo skok,skokovi u prevodu a nikako odbitak.Ne odbija se tebi lopta nego ti skaces za njom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Back in Black, 27. novembar 2019 09:41)
    Protivnik šutira na koš, lopta se odbije od koša/table, tvoj igrač pokupi ili skoči, zavisi od odbitka, jel?
    (Salle, 27. novembar 2019 10:46)

    # Link komentara

  48. Jokic se ocigledno stedi, igra sa nekih 20% i cuva se za kasniji deo sezone. Najbolje se to vidi na 0:52 u videu kada se iznervirao zbog nedosudjenog faula u proslom napadu i lagano izgurao Brajanta ispod kosa za lake poene. Da je hteo mogao je ovako 100 puta sinoc. Bice on zver kad bude trebalo.
    (white chocolate, 27. novembar 2019 10:43)

    # Link komentara

  49. Tako je Jokicu majstore, bravo gazi
    (Milos, 27. novembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  50. Dončić u svakom slučaju jeste veliki talenat,i još uvek jako mlad igrač.I mišljenja sam da bi jednog Dražena Petrovića danas pojeo.Ovo govorim jer sam Dražena uživo gledao još 1988/89 god.Dražen je imao izuzetan put,ali se kretao kao da ima kolac u leđima.Sa druge strane, Dončić je Captain American Look,i veliki je hajp na i oko njega napravljen,sa sve tetovažom svevidećeg oka na nadlaktici.Ako dođu do plej-ofa taj dečko ima da bude pojeden odbranom.Imaće on nekih svojih 15-20poena,ali posmatrajte karakter igrača u tom delu sezone,tu se svako prepoznaje.Jokić je svoje brojke sve povećao.U svakom slučaju sve najbolje obojici.
    (Penny Hardaway, 27. novembar 2019 10:01)

    A kako ti znaš kakav ce doncic da bude u playoffu?! Nismo znali ni za jokica i isto se tako govorilo i za njega da kad udje u playoff da nece da se vidi a on ubaci 40p...
     (petarczv, 27. novembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  51. Manite se Nba i statistike. Dodaš čoveku loptu on predribla pet ljudi i zakuca sa slobodnog bacanja i tebi se to računa kao asistencija.
    (Prosecan, 27. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  52. Tako je Jokicu majstore, bravo gazi
    (Milos, 27. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  53. Samo 16 slobodnih bacanja, malo je to da bi se stiglo do tridesetak poena. NBA je cirkus zešci...
    (Ja, 27. novembar 2019 10:13)

    Koliko su ga tukli trebao je da ima 26...a ti Plači
     (petarczv, 27. novembar 2019 10:36)

    # Link komentara

  54. Evo jih, izasli grobari. Neka, ali Doncic voli Zvezdu, on je Zvezdas za sva vremena, zapamtite to.
    (Bogoljub, 27. novembar 2019 10:30)

    # Link komentara

  55. Jokara bas bas slabo
     (4k4.Dex, 27. novembar 2019 10:27)

    # Link komentara

  56. Nije on ni prašina od Rodmana a niti će biti.
    (ratata-tira, 27. novembar 2019 10:27)

    # Link komentara

  57. drazen je nadmasen od doncica ,i bice najbolji igrac sa ovih prostora,decko je ubica...njegovo vreme je doslo,svaki trener kad igra protiv dalasa,ima samo u glavi luka,ave ce to doci na svoje mesto:)
     (stanko, 27. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  58. Meni je fascinatno da je Dončić odmah postao projekat. Ono što ja vidim je da je dobio zaštitu sudija poput Hardena što je degutantno. Sinoć je bio prilično loš, ali vidim ljudi ovde navode 22 poena, a ne znaju da je imao 16 bacanja. Dečko stalno traži poene preko faulova, bukvalno su napravili novog Hardena. Sinoć se videlo njegovo pravo stanje šuta za tri, a inače mu procenat nije savršen.

    Inače, neko ko se potpisao sa Vince Carter je savršeno objasnio ovim zaluđenicima za statistikom realnu sliku NBA-ja. Ja bih dodao da tamo napadi idu kao na traci za razliku od evropske košarke. U najvećoj meri to su besmislene, potpuno sebične igre pojedinaca koji imaju slobodu da rade šta god požele. Bljak!!! Napadi im prosečno traju 13-14 sekundi što u prevodu znači da imaju oko 170 poseda po meču. Odatle proizlazi da ekipe imaju 40-50 skokova po utakmici. Kao što je čovek već napisao to uglavnom nisu skokovi iz borbe već hvatanje odbitaka. O asistencijama da ne govorimo.
    (Globtroter, 27. novembar 2019 10:16)

    # Link komentara

  59. gledao sam OBE utakmice ( uporedo ) i zaključak : Luka se ponaša kao razmaženo detence ( za onakve reakcije na sudijske odluke, Jokić bi dobio 3 utakmice neigranja, a mali ni jednu tehničku ), sude mu se fauli kao u baletu ( a Heris dobija tehnjčku, jer mu odbiju obe ruke,a sudija ne svira faul ),slobodna kao Hardenu. Jeste izrazit talenat, ali ovakvim ponašanjem će to proćerdati. A Jokić , onako, lagano, lalinski. Kad vidi da ne mora,onda i ne zapinje. Nije mu važna lična statistika, kad tim igra dobro. 'Ladno je mogao TD.......
    (valjevac, 27. novembar 2019 10:15)

    # Link komentara

  60. Dr Kuzma

    Ili si trol ili nemas pojma o kosarci. Mislim da je ovo drugo u pitanju.
    (Roki, 27. novembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  61. Samo 16 slobodnih bacanja, malo je to da bi se stiglo do tridesetak poena. NBA je cirkus zešci...
    (Ja, 27. novembar 2019 10:13)

    # Link komentara

  62. Vidim svi su jedva dočekali da kritiju Luku. Imao je lošiji meč, najviše zbog trojki, koje je šutirao 0 od 8. Sinoć su igrali paklenu odbranu na njemu, po trojica bukvalno. I to Pat, Džordž, Kavaji :) Ipak ih je vozao nekoliko puta po ringispilu, ovo su mečevi gdje on uci i postaće još bolji. Svi ostali nikakvi u Dalasu, plus su odigrali veoma lošu odbranu. Tek se sinoć vidjelo da Dalas nema centra ni ving defendera. Klipersi super moćni, više bih volio Denver i Lejkersi da osvoje, al veoma teško. Jednostavno su Pakleni. Osim Pola i Kavaja imaju Svit Lua koji je ofanzivno Kobe. Herel koji igra odbranu kao Rodman a u napadu je brutalan, Zubac sve bolji. Plus klupa koja sipa trojke odasvud. Možda im treba još jedan plej i mislim da je igra gotova.
     (the truth, 27. novembar 2019 10:12)

    # Link komentara

  63. @kadnezelispriznatiistinu
    Ne znam za ostale ali meni je uzrok to sto je uslovljavao igranje za reprezentaciju sa tim kako sude njemu i njegovom timu. I gle posle toga dobi on vise slobodnih nego ceo protivnicki tim zajdno
    Da je Djordjevic bio toliki karakter kao sto su svi tvrdili posle takve izjave ne bi video reprezentaciju.
     (frosty, 27. novembar 2019 10:10)

    # Link komentara

  64. Porzingis=Raduljica za bogate...
     (forrest13, 27. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  65. Doncic obuzdan zavrsio "samo" sa 22 poena uz 8 skokova i 6 asistencija.
    Obrati paznju na slici sa Jokicem, koju sirinu kukova i masu ima. Telom ispod struka gradi poziciju a za to se ne sviraju prekrsaji.
    (dragan, 27. novembar 2019 08:48)


    14 poena iz slobodnih bacanja. znaci 8 poena iz igre. iz igre. celih 8 poena za celu utakmicu. ni jedna trojka od 8 pokusaja. da Jokicu sude faulove kao Doncicu , imao bi 25 plus koseva na svakoj utakmici.Uz malu razliku, kada Jokic slabo poentira, njegov tim pobedjuje a kada Doncic ovako poentira njegov tim gubi. Ko ovakvom igrom vise steti svom timu? Jos da dodam, 7 izgubljenih lopti. Nije se pominjao Bogdan , osim par puta, dok kada se pise o Bogdanu, ne moze da se zivi od komentara vezanih za Doncica? U poslednjoj utakmici Bogdan je promasio sut za pobedu ali je barem pogodio dve trojke. Ovaj iz 8 pokusaja..nula trojki. Eto da ja napisem o Bogdanu..
    (123, 27. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  66. nema Doncic pojma pogle za 3 poena 0/8 a Bogdan juce 2/13 ili ipak Doncic ima lose vece a Bogdan nema pojma
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (stivi, 27. novembar 2019 09:30)
    Oper bb fanovi porede njega sa doncicem. Bb nije ni priblizno ta klasa. On sto pre da ukapira svoju ulogu u ekipi i bice mnogo bolje, a ne da se lozi da moze da igra kao doncic.
    Inace 22 poena a ukupno pogodio 4 suta za 2 poena iz igre. To 8 poena iz igre i 14 sa slobodnih bacanja. To jeste katastrofa moderne kosarke i velikog hajpa oko luke. Iako ima 22 peona ovo je partija za zaborav i pokazatelj de he u ofnosu na najbolje u nba ligi. Jokic je i za njega i za bb igracina.
    (Bla, 27. novembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  67. Ne lupajte ,Doncic los dan pa 22 poena ovi nasi kad daju 15 mi vicemo odlicno.Jedini je igrac sa ovih prostora koji ima sansu na nadmasi pokojnog Drazena samo steta sto nije igrao u Evropi duze pa bi bilo merodavnije a u NBA je vec egal a tek je poceo!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kiza, 27. novembar 2019 08:48)

    Dončić u svakom slučaju jeste veliki talenat,i još uvek jako mlad igrač.I mišljenja sam da bi jednog Dražena Petrovića danas pojeo.Ovo govorim jer sam Dražena uživo gledao još 1988/89 god.Dražen je imao izuzetan put,ali se kretao kao da ima kolac u leđima.Sa druge strane, Dončić je Captain American Look,i veliki je hajp na i oko njega napravljen,sa sve tetovažom svevidećeg oka na nadlaktici.Ako dođu do plej-ofa taj dečko ima da bude pojeden odbranom.Imaće on nekih svojih 15-20poena,ali posmatrajte karakter igrača u tom delu sezone,tu se svako prepoznaje.Jokić je svoje brojke sve povećao.U svakom slučaju sve najbolje obojici.
    (Penny Hardaway, 27. novembar 2019 10:01)

    # Link komentara

  68. blob, 27. novembar 2019 09:34)

    Pa jel hoces da igramo ps4 ili ne? Ili ipak ti ne znas kako ta "masina" izgleda ko sto ni ja ne znam sta je sport?
     (kupus, 27. novembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  69. Dončić protiv malo boljih defanizavaca nema tu igru. Kada bi većina NBA timova igralo odbranu kao što ne igra on bi davao oko 20pts, i kada se ne bi svirao faul na shot fake-u kao što radi Harden.
    Tačno vidiš da je NBA uveo pravila kako bi igrači postizali 30+ / 40+ sa 15 bacanja, pa ukinuli hand checking. Prave zvezde od igrača i to veštački klasičan primer je Dončić, belac, kapetan Amerika bukvalno u konzervativnom Teksasu i sudije ga vole nije to slučajno.
     (hc, 27. novembar 2019 09:58)

    # Link komentara

  70. Jel vi, ljudi, shvatate da je "skok" srpski termin koji se uporno koristi iz nekog razloga iako se na engleskom prevodi kao odbitak.
    (el, 27. novembar 2019 09:24)

    Pa kad budemo madjari, necemo koristi srpske termine.
     (like, 27. novembar 2019 09:55)

    # Link komentara

  71. @(kupus, 27. novembar 2019 08:32)

    Ti 22 poena nisi dao ni na Soniju, a soliš nama pamet kako je loše odigrao protiv tima koji obe godine pretenduje na titulu. Jezivo.
    (blob, 27. novembar 2019 09:04)

    Ne, to je komentar ekvivalentan pljuvanju Bogdana iz ciste obesti cim ima lose vece. Luka je opasan igrac ali svako moze da ima lose vece/eri... E sad Luka nikom nije upropascavao klub za koji navija a Bogdan jeste pa tu lezi pravi problem i napinjanje oko ovih komentara. U sustini slazem se sa tvojim komentarom ali reko sam ti sta je uzrok.
     (kadnezelispriznatiistinu, 27. novembar 2019 09:55)

    # Link komentara

  72. Došao Patrik Beverli i ušao u glavu Dončiću i nije pogodio ništa a zaštićeniji je od Hardena imao gomilu slobodnih. Prva malo bolja defanzivna ekipa i nema Dončića nigde samo čekajte plej-of da vidimo ko je igrač. Regularna sezona nije merilo samo plej-of.
    Dalas ako nema trećeg igrača sa 20pts+ gube sigurno prošlu je Hardavej ubacio dosta poena večeras ga nije bilo.
    Odbrana slaba isto.
    Meč Denvera i Vašigntona teška kaubojština a wuzardsi su blagi uzaš od ekipe dovoljno je pogledati taj meč da vidiš na kakvim je granama NBA danas...najgora odbrana u ligi.
     (fl, 27. novembar 2019 09:52)

    # Link komentara

  73. Msm da bi i Jokic i svi navijaci denvera potpisali da jokic ne postigne ni kos vise do kraja prvenstva ako bi uzeli titulu na kraju. A vi se opterecujete koliko je dao ili koliko nije dao, dok mu ekipa pobedjuje.
     (10somae, 27. novembar 2019 09:52)

    # Link komentara

  74. Da li me matematika još služi i računam da je Doncic šutnuo minimum 14 sl. bacanja?
    (ShV, 27. novembar 2019 08:45)

    Nisi pogrešio. 16 je šutnuo, 14 pogodio. 4-6 dvojke, 0-8 trojke i 7 izgubljenih lopti. A na kraju svi vide samo 22 poena, 8 skokova i 6 asistencija. Ovo ostalo je nebitno...
     (železničar, 27. novembar 2019 09:51)

    # Link komentara

  75. Alo bre Jokic i skokovi?? Pa bucko ne moze da se odlepi od parketa. To sto se u NBA svasta racuna u statistici to nema veze sa realnim zivotom. Danasnja igra je zezanje i guranje statistike. Takmicarskog zara i taktike nema. Kome nije jasno nek se seti Skole....
     (dr. kuzma, 27. novembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  76. Kad ovaj Denver igra u gostima?
    (Beli medvedi, 27. novembar 2019 08:57)

    Od sledećih 6 utakmica, u 5 će gostovati, počev od Sakramenta (subota 23h).
    Kod njih postoje vezana domaćinstva i mini turneje zbog veličine zemlje.
     (remax, 27. novembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  77. Jel vi, ljudi, shvatate da je "skok" srpski termin koji se uporno koristi iz nekog razloga iako se na engleskom prevodi kao odbitak.
    (el, 27. novembar 2019 09:24)
    Rebounds moze da bude samo skok,skokovi u prevodu a nikako odbitak.Ne odbija se tebi lopta nego ti skaces za njom.
     (Back in Black, 27. novembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  78. @(el, 27. novembar 2019 09:24)

    Tačno odbitak. Dobro zapažanje. Debeli je odigrao jednu jako ležernu partiju. Tih 20 skokova skoro svi su bili odbitci od promašaja igrača Vašingtona gde je u većini slučajeva bio sam pod košem. Car!!!
     (blob, 27. novembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  79. @(kupus, 27. novembar 2019 09:28)

    Ti ne znaš kog je oblika lopta, a ne da "prangijaš". Promeni sekciju na vestima za sport nisi. Jezivo!!!
     (blob, 27. novembar 2019 09:34)

    # Link komentara

  80. @(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 09:16)

    Sad si našao statistike online da ispadneš pametan u društvu. I dalje samo pišeš da bi se dodvoravao ljudima. Jezivo!
     (blob, 27. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  81. nema Doncic pojma pogle za 3 poena 0/8 a Bogdan juce 2/13 ili ipak Doncic ima lose vece a Bogdan nema pojma
     (stivi, 27. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  82. blob, 27. novembar 2019 09:04)

    Tacnije na ps4 igram kao doncic i harden prangijam i dajem 40 poena ako te zanima mozemo i online da odigramo?
     (kupus, 27. novembar 2019 09:28)

    # Link komentara

  83. @vince carter

    Fighta, kako pises, nema jer kad zagradis igraca onda je skakanje nepotrebno, jer ako je ovaj imalo pametan, ce ode u odbranu, a ne da te gura u ledja, pokupite loptu i ti se izmaknes i pretrcis ga u kontri. Nista komplikovano, al tako se igra ako ceo tim zagradjuje. Ako je u timu samo jedan som koji stalno zaboravlja da zagradi onda su tu skokovi u napadu, "fight" i sl.
    (Eto, 27. novembar 2019 09:25)

    # Link komentara

  84. Jel vi, ljudi, shvatate da je "skok" srpski termin koji se uporno koristi iz nekog razloga iako se na engleskom prevodi kao odbitak.
     (el, 27. novembar 2019 09:24)

    # Link komentara

  85. @poyy
    MVP decko, ima procenat suta bolji nego LeBron. Sa takvim procentom sinoc, on 22 poena. Jokic ni do 10 vise ne moze.
    (@@@, 27. novembar 2019 09:23)

    # Link komentara

  86. @(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 08:30)Iz komentara se vidi da nisi gledao utakmicu i da pišeš čisto da se dopadneš ljudima. Jezivo.
    (blob, 27. novembar 2019 09:02)
    Barton 2/5,Marej 0/2,Heris 1/6,Moris 0/1,Bizli 1/3,Milsap 0/1,Grant 1/4...Ja bi bolji procenat za 3 imao....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 09:16)

    # Link komentara

  87. @Titik ocigledno da nisi gledao Doncica protiv Lejkersa,mozda ne znas ni da mu je ovo druga sezona a ne prva pa je tako sreo sve timove i igrace ukljucujuci i Wariorse sa Durantom i ostalima :))
    (vince carter, 27. novembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  88. Svaka im cast obojici. Prepoznali su na koji nacin najbolje mogu da se uklope u NBA, svako na svoj nacin. Zbog njih dvojice i pratim kosarku.
     (igor, 27. novembar 2019 09:13)

    # Link komentara

  89. Doncic obuzdan zavrsio "samo" sa 22 poena uz 8 skokova i 6 asistencija.
    Obrati paznju na slici sa Jokicem, koju sirinu kukova i masu ima. Telom ispod struka gradi poziciju a za to se ne sviraju prekrsaji.
    (dragan, 27. novembar 2019 08:48)

    Sut Doncica za tri 0/8, slobodna bacanja 14/16 i 7 izgubljenih lopti... to je taj MVP ekipe koja nece ni da udje u plej-of...od 17 utakmica 13 su igrali sa ekipama koje su ispod 8. mesta u svojim konferencijama.
    (poyy, 27. novembar 2019 09:12)

    # Link komentara

  90. Donciic se polako, ali sigurno pretvara u Hardena.
     (Milan, 27. novembar 2019 09:12)

    # Link komentara

  91. Jokic je sa 24god. postao trener na terenu...Nece on juriti statistiku nego ce pomoci ekipi da bude sve bolja i bolja... Tako se postaje sampion... Idemo Bucko
    (bokelis, 27. novembar 2019 09:11)

    # Link komentara

  92. @(Grobar, 27. novembar 2019 09:00)

    Dosta olako uzimaš šta je dečko postigao za jako malo godina života. Mož misliti ne može protiv svakog i uvek i još manje sam. Kako vas ne mrzi više da gazite redovno po tuđem teškom i mukotrpnom radu. Duše su vam pakosne i zatrovane. Jezivo!!
     (blob, 27. novembar 2019 09:11)

    # Link komentara

  93. @(kupus, 27. novembar 2019 08:32)

    Ti 22 poena nisi dao ni na Soniju, a soliš nama pamet kako je loše odigrao protiv tima koji obe godine pretenduje na titulu. Jezivo.
     (blob, 27. novembar 2019 09:04)

    # Link komentara

  94. Jokić gadjao 8 puta koš, a treba minimum 15. Očigledno je Meloun popustio jer vidi da ovaj ima svoju strategiju, sa kojom pobedjuju. Zato je 20 skokova impresivno, naročito za ove što kažu da ne može da skoči.
    Dončić očekivano slabiji protiv Kavaja koji je ipak najbolji defanzivac lige. Pol Džordž i Kavaj su ubitačan defanzivni dvojac, teško će neko njih puniti.
    Nagetsi melju. Jedino mi je krivo što ne razigravaju Bol Bola i MPJ-a, pa i Čančara, ali mislim da prvo žele da naprave solidan bafer pobeda i onda malo eksperimentišu. U svakom slučaju pozitivno je što su počeli da pobedjuju i kada im Jokić ne igra 40 minuta.
    (tocka, 27. novembar 2019 09:03)

    # Link komentara

  95. @(dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 08:30)

    Iz komentara se vidi da nisi gledao utakmicu i da pišeš čisto da se dopadneš ljudima. Jezivo.
     (blob, 27. novembar 2019 09:02)

    # Link komentara

  96. Jel igrao najbolji igrac univerzuma Luka Doncic?Lako je davati 40p ekipama poput Hjustona koji odbranu i nepomisljaju da igraju ajd daj ti Kavaiju i PG!!!

    Bogi bi uspeo!!!
    (Grobar, 27. novembar 2019 09:00)

    # Link komentara

  97. Klipersi već u prvoj četvrtini prave razliku, u drugoj završili posao, Denver je rešio u drugoj, posle, drugo poluvreme i na jednoj i na drugoj utakmici je bilo za rutinako održavanje prednosti. Jokic nije forsirao, druge je išlo osim Harisa koji ima velike probleme sa sutem za tri, Barton potpuno drugaciji igrač, igra rezonski, ne forsira, skupio 8 asistencija, tako već od početka sezone, daleko manje srljanja, sto je naravno pozitivno za Denver. Klipersi odradili, u Lenarda i Dzordza, dobar doprinos Harela i Zubca, i standardno Lu Vilijams, Dalas nije mogao više, Doncica nije šut isao, zatvorili ga, zato i toliko faulova, 8 poena iz igre, ostalo slobodna bacanja, ostali su nivo ispod, za nekoliko dana igraju protiv Lejkersa, a sredinom decembra im sledi “turneja” na istoku : majami, milvoki, boston i fila, tu će se videti da li mogu nešto.
    (JPR24, 27. novembar 2019 08:59)

    # Link komentara

  98. Kad ovaj Denver igra u gostima?
    (Beli medvedi, 27. novembar 2019 08:57)

    # Link komentara

  99. Kupus,, jel mislis na jokic?
     (salerno, 27. novembar 2019 08:56)

    # Link komentara

  100. @kupus
    i pored toga je ostvario 22/8/6, nije za potcenjivanje. hajde da vidimo kako se ostali top bekovi i niska krila igrati protiv granitne (kada je kompletna) odbrane Clipersa..
     (brada, 27. novembar 2019 08:56)

    # Link komentara

  101. E pa ako je neko mogao delimicno da zaustavi Doncica to su Beverli,Lenard,Dzordz i Harel. Sve vrhunski defanzivci
    (blinkibile, 27. novembar 2019 08:53)

    # Link komentara

  102. Doncic obuzdan zavrsio "samo" sa 22 poena uz 8 skokova i 6 asistencija.
    Obrati paznju na slici sa Jokicem, koju sirinu kukova i masu ima. Telom ispod struka gradi poziciju a za to se ne sviraju prekrsaji.
    (dragan, 27. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  103. @srbenda sto znaci da bi "asistencija" bila "asistencija" saigraci moraju da pogode kos,a ovde predstavljaju da oni pogadjaju kos jer im je neko vratio obicnu povratnu loptu,kao da je taj zasluzan sto je ovaj dao kos :)) Mnoge asistencije nisu stvarno to,skokovi nisu skokovi vec samo odbijanke u ruke...nema fighta za skokove u reketu pa tako Doncic zgrabi 15 skoka na mecu i onda moze da se napise da je bolji skakac od Rodmana ili tako nekog ko je ginuo u reketu sa protivnicima i saigracima,recimo nadskace Shaqa i Horoce Granta,plus pipena,jordana i ostale iz drugog plana.
    (vince carter, 27. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  104. Ne lupajte ,Doncic los dan pa 22 poena ovi nasi kad daju 15 mi vicemo odlicno.Jedini je igrac sa ovih prostora koji ima sansu na nadmasi pokojnog Drazena samo steta sto nije igrao u Evropi duze pa bi bilo merodavnije a u NBA je vec egal a tek je poceo!
     (kiza, 27. novembar 2019 08:48)

    # Link komentara

  105. Da li me matematika još služi i računam da je Doncic šutnuo minimum 14 sl. bacanja?
     (ShV, 27. novembar 2019 08:45)

    # Link komentara

  106. @nemanja
    Zasto onda Jookaaa ne moze da postigne vise od 8 poena?
    (@@@, 27. novembar 2019 08:45)

    # Link komentara

  107. @kupus
    Jokic Jookaaa ne moze ni protiv ovih neozbiljnih. 8 poena...
    (@@@, 27. novembar 2019 08:44)

    # Link komentara

  108. Prva ozbiljnija odbrana i novi jordan ne moze nista da pogodi... :p
    (kupus, 27. novembar 2019 08:32)
    Kupusar, batali se kosarke,drž' se njive...
     (Hogar, 27. novembar 2019 08:44)

    # Link komentara

  109. Interesantno mi je bilo kako lik @nbalive posle svake pobede Lejkersa nicim izazvan pise komentare kako ce oni pregaziti Kliperse a Lejkersi sve igraju sa timovima ispod 50% a klipersi pobedjuju Lejkerse,raptorse,rocketse,celticse,sad Dalas koji postize najvise poena nije prebacio 100,Lenard i George nisu igrali ni 30 minuta,Shamet ne igra. Jos se oni uigravaju,4 utakmice zajedno,klipersi obicno gubili kad je Lenard preskakao utakmice. Jos je Lenard odavno rekao da ga regularna sezona,mvp priznanja,jurenje statistike ne interesuje a Nik Nurse trener Toronta rekao da Lenard svake veceri moze da postize 40 poena,jednostavno igra pod kocnicom regularni deo. Za titulu je bitno da igraci ostanu zdravi,to se odnosi na sve timove. Po meni Klipersi i Lejkersi su jedini ozbiljni kandidati,sa istoka mozda Bucksi i Raptorsi,Hjuston igra katastrofa kosarku sa Westbrukom,Denver je jos neiskusna ekipa po meni..ostali nisu kanditati sa Zapada....tamo su u jednom trenutku igrali Recimo 2015 aktuelni sampioni Spursi,buduci Wariorsi,Durant i oklahoma,chris paul i ostali klipersi,gasol memfis i mika guster iz ritopeka sa B92 njihov fan i Konlija Majka...drugo vreme :))
    (vince carter, 27. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  110. - Mvp ?
    - 0 od 8 za tri points ?
    - Kavaj i Patrik ga stavili u džep ?
    - Nema Bulsa i Niksa da im radi šta hoće ?
    - Prevara ? Da !
    (Titik, 27. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  111. Covek igra koliko treba.Ni malo vise i ne opterecuje se brojkama.Hoce odmoran u plejof.
     (kom, 27. novembar 2019 08:32)

    # Link komentara

  112. Prva ozbiljnija odbrana i novi jordan ne moze nista da pogodi... :p
     (kupus, 27. novembar 2019 08:32)

    # Link komentara

  113. Treba reći da Jokara u ovom delu sezone ne forsira sa šutem.Ekipi ide dobro pobeđuje.Uzeo je samo 8 šuteva.Imao 5 asistencija.Da su bekovi pokađali za 3 kao što godinama ne mogu brod da pogode imao bi 15 asistencija u ovom meču....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 27. novembar 2019 08:30)

    # Link komentara

  114. Bez namjere da umanjujem Doncicev kvalitet, jer je decko kosarkaski genije, mora se priznati da je u regularnoj sezoni NBA show, i do zadnjih 5minuta se ni ne igra odbrana, tako da je lako poentirati. Klipersi su ozbiljna ekipa, i sa Lenardom, PG i Vilijamsom kandidati za prsten...
     (nemanja, 27. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara