1. Poenta mog komentara nije bila gramatika srpskog jezika.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (@Laki, 18. novembar 2019 22:09)

    Poenta tvog prvog komentara se odnosila na gramaticku gresku koje nema, a na sta ti je ukazano. Drugim komentarom istices drukcije tumacenje fraze zeleci da ispravis prvobitnu gresku. Ne, doticnom prvim komentarom nisi zeleo ukazati na neznanje i (nazivanjem ciglom) istaci ga. Nakon toga, znajuci da si ostao bez argumenata, primenjujes identican metod, pisuci kako sam bukvalista i da nema svrhe za pametovanjem, pokusavas degradirati moje razumevanje. Nisi uspeo, jer je za manipulaciju potrebna pronicljivost. Ne posedujes je, kao ni osnovnu kulturu.
    I nema svrhe, jer si lak za citanje, kao i svaki reprezentativni primer megalomana.
    Sve najbolje. Trebace ti. A, uzalud je takvima kao ti pisati.
    Kraj price.
    Prijatno....
    (Sasa, 19. novembar 2019 16:41)

    # Link komentara

  2. Ma šta se ti žališ, donio vam VAR titulu svjetskih prvaka.
    (zgslavac, 19. novembar 2019 11:36)

    # Link komentara

  3. War je za kladionicare ubica. Narocito za one koji igraju na over. Tako da sam ja zrtva war tehnoligije:)
     (neko, 19. novembar 2019 08:27)

    # Link komentara

  4. A Anrijeva ruka protiv Irske je pravo remek djelo..
     (bh, 19. novembar 2019 07:24)

    # Link komentara

  5. Bivši...
     (krtac, 19. novembar 2019 07:07)

    # Link komentara

  6. Ниједан вид видео провере судијске одлуке не умножава никакав проблем, већ може само да помогне. Нас на СП-у није оштетио ВАР него Брих који га није користио. Много је више погрешних одлука исправљено, него што је након гледања снимка донешено. Пример за ову другу је она ситуација у некој нижој лиги, немачкој мислим, када је играч шутирао на гол, промашио, резервни фудбалер противника је зауставио лопту када је излазила у гол аут. Сви су наравно стали, све је било јасно и уместо да се гол аут и суди судија је гледао снимак да види да ли је лопта целим обимом прешла линију, па пошто је снимак показао да није то је третирано као утицај на игру играча који није међу 11 и свиран је пенал. Дакле, оно што треба у фудбалу, као и у кошарци увести је право да тренери траже "челенџе", пошто је у оба спорта комплетан систем провере у рукама судија. Поготово у кошарци то мора много да се доради, јер некада се не гледа снимак спорне ситуације уопште, а некада око глупости судије укоче меч и буље толико да и публика и што је још важније играчи буду у фазону што каже Шаренац "аман, свирајте више шта хоћете само дајте да наставимо". Спорт који је челенџ систем препородио је тенис. Најтежи за суђење, са највише судија и највише грешака од свих постао је захваљујући "хок ају" одједном најчистији спорт што се тога тиче. Ствар се изокренула потпуно због природе тениса то је био пун погодак.
    (my way, 19. novembar 2019 00:24)

    # Link komentara

  7. isto tako sindikat ulicnih dzeparosa tvrdi da je video nadzor gomila smeca, a sindikat prosritutki da je tinder najvece zlo :)

    da matori,
    slobodno se oseti prozvanim :)
    (wer, 18. novembar 2019 23:33)

    # Link komentara

  8. VAR + CHALLENGE
    (Miljan, 18. novembar 2019 23:11)

    # Link komentara

  9. Zbog toga su njega i Blatera skinuli.
    (Vlado, 18. novembar 2019 22:48)

    # Link komentara

  10. A ti si obican lopov.
     (nikolaq, 18. novembar 2019 22:38)

    # Link komentara

  11. Fifu vode kriminalci koji su postavili svoj sistem,Mišel je bio jedini čovek koji je želeo dobro fudbalu.Hvala mu na svemu,bio je vrhunski igrač,smetao je toj krimogenoj organizaciji,zato su mu i namestili igru.
     (Igor, 18. novembar 2019 22:24)

    # Link komentara

  12. Ispravka ispravke. 
    Ne, ne slazu se samo drva, pravilna jesu oba oblika. 
    "Slazem se sa tobom" kao i "saglasan sam sa tobom". 
    Zato nemoj vise pametovati.
    (Sasa, 18. novembar 2019 20:55)

    Poenta mog komentara nije bila gramatika srpskog jezika, ali pošto si bukvalno shvatio, neću ti pametovati, nema svrhe. Oba izraza su ispravna, samo je jedan primenjiv i za materijal, recimo bukve, cigle, ćuskije....
     (@Laki, 18. novembar 2019 22:09)

    # Link komentara

  13. Mislim da je on i pored svega stavljao igru iznas biznisa. Nazalost stvari danas funkcionisu tako da niko nije cist. Ipak da nije njega mi nikada ne bi igrali ligu sampiona, ni Partizan ni Zvezda. On je otisao i naravno, pravi se niza evropska liga za siromasne, da im ne smetamo...
     (Sasa, 18. novembar 2019 21:07)

    # Link komentara

  14. VAR jeste dobra ideja, ali jos uvek daleko od dobrog sistema. Sve dok kontrolu imaju jedino sudije do tada cemo posle svakog meca imati razloge da osporavamo njihove odluke. Verujem da ce se vremenom pravila iskristalisati i da cemo na kraju imati nesto poput chalenge-a u americkoj NFL ligi gde trener ima pravo da ospori sudijsku odluku i trazi da se pregleda snimak odredjene situacije. Isto imamo i u tenisu, gde teniser ima pravo na dva chalenge-a po setu, odnosno do dva promasaja, ali sve dok je u pravu onda ima pravo da trazi da se pregleda snimak... Ovakav VAR, kao sto je sada nam nosi jos vise spornih momenata poput onog na SP u Rusiji kada Brih nije prihvatio sugestiju da gleda snimak, ili poput proslog kola u Premier ligi kada je bilo brojnih prituzbi na sudijske odluke sa meca Liverpool - Manchester City.
     (chupavi, 18. novembar 2019 21:03)

    # Link komentara

  15. Ne moze se tek tako namestati, sada, zar ne g-dine Platini?
     (cito, 18. novembar 2019 21:02)

    # Link komentara

  16. ВАР је чиста глупост. И судије су учесници у утакмици. И они имају права да погреше као и остали учесници. Ако неко може са пет метара да промаши празан гол, онда и судија може да погрешно досуди неки офсајд или пенал. Након прегледања ВАР снимка, опет може да дође до неслагања у процени неке ситуације. У тенису тога нема. Ствар је проста. Гледа се само да ли је лоптица пала у терен или изван терена. У фудбалу су чак и те ситуације са линијама компликованије него у тенису, јер је у тенису то 2Д проблем, а у фудбалу је 3Д проблем, тј. у тенису је битно где је лоптица када је пала на подлогу, а у фудбалу је битно и где је када је у ваздуху. У тенису би и робот могао да буде судија, у фудбалу то неће моћи да се оствари ни за 100 година.
    (Марко, 18. novembar 2019 21:02)

    # Link komentara

  17. I ja se slazem sa Platinijem, nista gore nije uvedeno u fudbal.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. novembar 2019 19:06)

    “Platini: VAR? To je obična gomila smeća!”
    -Ali zato nisam omun na pare.To ipak moram priznati nije smeće! -Mišel Platini-
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. novembar 2019 19:21)

    Brate...je l' sve uredu? O__O
    (sveti Đole, 18. novembar 2019 20:56)

    # Link komentara

  18. I ja se slazem sa Platinijem, nista gore nije uvedeno u fudbal.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. novembar 2019 19:06)

    Cigle se slažu, a ljudi su saglasni.
    VAR mu dođe nešto po sistemu, a da napravimo komisiju, možda će ona...Neko je uzeo debele pare, Platini je mala maca.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ispravka, 18. novembar 2019 19:50)

    Ispravka ispravke.
    Ne, ne slazu se samo drva, pravilna jesu oba oblika.
    "Slazem se sa tobom" kao i "saglasan sam sa tobom".
    Zato nemoj vise pametovati.
    (Sasa, 18. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  19. Nekako mi se cini da je nakon prve godine koristenja VARa i losijih rezultata na SPu i ligi prvaka bogatih i utjecajnih ekipa, ove godine krenula kampanja protiv VARa. Ako pogledamo da su prosle godine polufinala sp igrale Hrvatska i Belgija a lp Ajax i Tottenham, zamislite koliki je bio financijski gubitak velikih kompanija u odnosu da su umjesto njih igrali npr. Njemacka, Spanjolska, Brazil ili Real i Juventus u lp. I odmah ove godine kao da se VAR namjerno pogresno koristi, odugovlaci kod odluka i iritira ljude samo da se donese odluka o ukidanju VARa i sve kroz romanticnu pricu o starom neiskvarenom nogometu. Jer prije VARa se najvise kralo na sumnjivim ofsajdima i penalima. Imam osjecaj da idu na to da ce se ubuduce samo gledat dali je lopta presla gol crtu, a ofsajdi i penali nazad na "slobodnu sudacku procjenu" a znamo sta to znaci.
    (Trifon Ivanov, 18. novembar 2019 20:34)

    # Link komentara

  20. rece lola koji je izbacen iz fudbala, var je ok...samo treba uvesti celendz kao u tenisu.
     (jojufff, 18. novembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  21. Obraz ko djon.
    (ime*, 18. novembar 2019 19:51)

    # Link komentara

  22. I ja se slazem sa Platinijem, nista gore nije uvedeno u fudbal.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. novembar 2019 19:06)

    Cigle se slažu, a ljudi su saglasni.
    VAR mu dođe nešto po sistemu, a da napravimo komisiju, možda će ona...Neko je uzeo debele pare, Platini je mala maca.
     (ispravka, 18. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  23. Upravo tako ! Gol tehnologija da, VAR ne !!! Ubija igru i selektivno se primenjuje !!! Ako sledece godine uvedemo VAR i on se bude primenjivao kao u engleskoj premijer ligi , pa to ce biti cirkus zivi i jos vece teorije zavere nego sada !!! Uostalom videli ste sve priotiv Svajcarske na SP sta znaci VAR i cemu on sluzi !!!
    (aaaaaaaaaaaa, 18. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  24. Lopoveee
     (jole, 18. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  25. Zato je Anrijev gol rukom umetnost sporta...
    (gremlin, 18. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  26. “Platini: VAR? To je obična gomila smeća!”
    -Ali zato nisam omun na pare.To ipak moram priznati nije smeće! -Mišel Platini-
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. novembar 2019 19:21)

    # Link komentara

  27. De si bre PlatiMi
    (Laik, 18. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  28. I ja se slazem sa Platinijem, nista gore nije uvedeno u fudbal.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. novembar 2019 19:06)

    # Link komentara