Novak Đoković
  1. Čovjek je 2.na svijetu a vi mu želite da odmori i zahvaljujete mu na svemu. Pa nije 202. nego drugi..alo drugi. Uostalom vratit će se na čelo i to jako brzo.
    (Ante, 18. novembar 2019 23:27)

    # Link komentara

  2. @Milan_PT, 18. novembar 2019 19:18

    "...ali nisam siguran da će da skače sa jednog turnira na drugi, uzimajući u obzir da se Adelajd završava 18-og, a AU Open počinje 20-og..."

    Milane, u pravu si. Tim nece forsirati u 2020. Proredice turnire, igrace samo masterse i GS.
    (Pele 2.0, 18. novembar 2019 22:59)

    # Link komentara

  3. Rafa ostaje do druge polovine marta najmanje na prvom mestu, a to je samo da udje u drugu nedelje AO.
    To sam cuo od rts-og komentatora???
    (Nebojsa, 18. novembar 2019 14:57)

    Pa da. Iako teoretski Novak može da ga prestigne još na AU Openu, promena na vrhu je nemoguća ako Rafa ostvari polovičan rezultat na tom turniru. U februaru se igra ATP500 u Akapulku, a u martu Indijan Vels i Majami. U aprilu su Monte Karlo i Barselona, a u maju Madrid i Rim.
    Rafa obično igra sve ove turnire, a prošle godine je uglavnom ispadao u polufinalima i osvojio Rim. Novak je bio još gori, ali je osvojio Madrid i igrao u finalu Rima.
    Komentator je u pravu. Ako Novak pobedi u AU, u martu bi na jugu SAD imao šansu da prestigne Rafu. Osvajanje prvog mesta pre toga je na nivou teorije...
    (Milan_PT, 18. novembar 2019 19:37)

    # Link komentara

  4. @Milan_PT, 18. novembar 2019 13:19

    "Njega teorijski jedan od njih i može da preskoči (obojica nikako, jer ne mogu obojica da osvoje po 2000 poena), ali to baš ne bi bilo 'ladno..."

    U pravu si za Rafu. Ako bi Tim igrao Dohu, Adelaidu ili Oukland i osvojio neki od turnira mogao bi da preskoci Djokivica i Federera
    (Pele 2.0, 18. novembar 2019 16:02)

    Pa, Tim bi mogao da igra pobrojane turnire samo ako ga multipliciramo u nekoliko primeraka. Doha je od 6-11, Okland od 6-18, a Adelajd od 11-18 januara. Pritom, Tim predvodi tim Austrije na ATP Kupu koji se igra od 3-12. Mogao bi da zaigra u Adelajdu ako ispadne ranije u ATP Kupu, ali nisam siguran da će da skače sa jednog turnira na drugi, uzimajući u obzir da se Adelajd završava 18-og, a AU Open počinje 20-og...
    (Milan_PT, 18. novembar 2019 19:18)

    # Link komentara

  5. @ Muamer:
    Tako je, Bog te cuo! Da nam Rafa osvoji i AO i RG iduce godine i time dostigne i prestigne Federera po broju GS titula!
    Cestitke Rafi na finalnom broju 1! Vamoooos!!!
    (Sasha, 18. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  6. @Milan_PT, 18. novembar 2019 13:19

    "Njega teorijski jedan od njih i može da preskoči (obojica nikako, jer ne mogu obojica da osvoje po 2000 poena), ali to baš ne bi bilo 'ladno..."

    U pravu si za Rafu. Ako bi Tim igrao Dohu, Adelaidu ili Oukland i osvojio neki od turnira mogao bi da preskoci Djokivica i Federera
    (Pele 2.0, 18. novembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  7. RAFA = G.O.A.T.
    (Muamer, 18. novembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  8. Povratnici među su Gael i Bautista kome je najbolji rejking u karijeri. Što se tiče pozicije od 4-8 mala razlikaa. Federer tu drži 3.poziciju ubedljivo. Nadal zasluženo prvi na kraju a Novak je imao šansu. No" iskoristio nijee. Sledaća sezona biće jako zanimljiva mnogo.
    (Poštovalac igre, 18. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  9. #Saric
    Ma poklonio mu RG,USO, Kanadu, MK a naročito Rim :D
    (ju ju, 18. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  10. Rafa ostaje do druge polovine marta najmanje na prvom mestu, a to je samo da udje u drugu nedelje AO.
    To sam cuo od rts-og komentatora???
    (Nebojsa, 18. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  11. Nije Nadal najbolji vec je prvi, Djokovic mu prepustio prvo mesto
    (Saric, 18. novembar 2019 10:25)

    Kako mu prepustio??? Pa igrali su obojica završni turnir. Djoku nalupali iako je zapinjao iz petnih žila, Nadal se borio i pobedio dva puta.
    (ePufta, 18. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  12. BRAVO RAFA! Odlična sezona je morala da se kruniše tronom, Rafi nije prioritet 1.mesto već dobra igra i osvajanje turnira, a tron dolazi kao posledica toga. I u narednoj godini neka bude tako i nema zime. SREĆNO I DUGOVEČNO!
    (HD, 18. novembar 2019 13:32)

    # Link komentara

  13. Na AO Djokovic brani pobedu (2.000 ATP poena), a Nadal finale (1.200 ATP poena). Ako ranije ne nalete na neku "minu", tipa Kirgios, Bautist Agut, Hacanov ili Deminor, u cetvrtfinalu ih cekaju Medvedev, Cicipas, Zverev ili Beretini. Pretpostavljam da se nece plasirati ni u polufinale. To znaci da bi Djokovic izgubio naanje 1.640 a Nadal 840 ATP poena, tako da ih 'ladno mogu da preskoce Tim ili Medvedev.
    (Pele 2.0, 18. novembar 2019 12:26)

    Verovatno nisi ni gledao ATP listu dok si pisao komentar. Rafa ima 9985 poena. Ako ni ne ode u Australiju izgubiće 1200, pa će imati 8785. Tim ima 5825. Čak i da osvoji taj turnir osvojiće 2000-45 poena, tj imaće 7780, tj nedostajaće mu za Rafu preko 1000 poena, čak i u najpovoljnijoj kombinaciji za njega, a Ti si pravio računicu gde bi Rafa i osvojio neke poene.
    Što se tiče Novaka, ako on ne bi otputovao u AU, pao bi na 7145. Njega teorijski jedan od njih i može da preskoči (obojica nikako, jer ne mogu obojica da osvoje po 2000 poena), ali to baš ne bi bilo 'ladno...
    (Milan_PT, 18. novembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  14. Volimo te Noleeeeee.
    (anica, 18. novembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  15. Srecno Rafa i da budes tu 2 godine.
    (M.Bacevac Np, 18. novembar 2019 12:30)

    # Link komentara

  16. Na AO Djokovic brani pobedu (2.000 ATP poena), a Nadal finale (1.200 ATP poena). Ako ranije ne nalete na neku "minu", tipa Kirgios, Bautist Agut, Hacanov ili Deminor, u cetvrtfinalu ih cekaju Medvedev, Cicipas, Zverev ili Beretini. Pretpostavljam da se nece plasirati ni u polufinale. To znaci da bi Djokovic izgubio naanje 1.640 a Nadal 840 ATP poena, tako da ih 'ladno mogu da preskoce Tim ili Medvedev.
    (Pele 2.0, 18. novembar 2019 12:26)

    # Link komentara

  17. Pitanje je da li ce se Novak vratiti na prvo mesto naredne godine, jeste da ne brani mnogo poena, ali brani Australiju, sa ovakvom igru tesko do titule, takodje Rafa je prosle sezone imao slabu sezonu na sljaci sto znaci da ce ove sezone sigurno napredovati, propustio je Peking Sangaj potom predao u Parizu
    (tennisman, 18. novembar 2019 12:17)

    # Link komentara

  18. Idemo Rafa kralju, želim ti da dugo vremena ostaneš broj 1 I da uzmeš u januaru AO I da tako postaneš jedini igrač koji ima sve GS-e minimalno po 2 puta
    (Muamer, 18. novembar 2019 12:08)

    # Link komentara

  19. @danijel nas nista ne boli....a tebe?
    (oz, 18. novembar 2019 12:03)

    # Link komentara

  20. Vas boli ovo sto Novak vjerovatno nece bit na prvo mjesto sigurno 3/4 mjeseca jer ne brani...

    Utjeha vam je wimbeldon mec.lopte sa covjekom koji ima 38 godina.
    Isti taj covjek sprijecio da bude Djokovic na prvom mjestu makar jos 3 mjeseca mlatene sigurno.
    ????
    (Danijel, 18. novembar 2019 11:51)

    # Link komentara

  21. Idemo Sebendo po Dejvis Kup a broj 1 ce doci vec posle Australije
    (Hari)

    Vrlo teško. Novak trenutno zaostaje 840 poena za Nadalom. Kad im se oduzmu poeni sa prošlogodišnjeg AU Opena - Novaku 2000, a Rafi 1200, onda je realni zaostatak Novaka za Rafom 1640 poena, što bi značilo da recimo Novak mora da osvoji taj turnir, a da Rafa ne sme da pređe četvrtfinale, koje donosi 360 poena. Ali pre tog turnira biće nekoliko manjih takmičenja, gde se razlika između njih dvojice može izmeniti.
    Tu je najvažniji ovaj novi ATP kup koji startuje 03/01 i teoretski može da donese i do 750 poena članu pobedničkog tima. Sistem je malo komplikovan, broj poena koji zaradiš pobedom zavisi od ATP rankinga poraženog protivnika. Problem je što se igraju samo 2 singl i 1 dubl-meč, pa igrači zavise od igre drugih članova tima, tj Novak može da dobije sva 3 meče u svojoj grupi, ali da ekipa Srbije ne prođe dalje. Tad Novak za 3 pobede može da ima ukupno od 60 do 225 poena. Inače, smatram da će i tu Rafa biti u prednosti, jer je njegov partner Agut, koji je trenutno 9. na svetu, a naši Đere i Krajinović su oko 40-og mesta.
    Ali biće tu i Doha turnir koji Novak igra tradicionalno i gde je ove godine osvojio 90 poena. Tu može biti problem, jer se on završava 05/01, tako da utrčava par dana u ATP Kup. Postavlja se pitanje kako će se to rešiti. Moguće je da većina igrača ne odigraju nijedan meč između ATP Kupa i AU Opena, tako da neće biti novih prilika da se osvoje dodatni poeni...
    (Milan_PT, 18. novembar 2019 11:48)

    # Link komentara

  22. @Stevane ,nije Novak razbio Federera na Wimbldonu ,pobjedio je samo pukom srećom i ja mislim da je i Novak svjestan toga.Za razliku od Novaka, Federer je njega razbio na Mastes kupu sada u Londonu i vjerovatno će Novak dugo pamtiti taj meč.
    (nepobitne činjenice, 18. novembar 2019 11:35)

    # Link komentara

  23. Neki tamo dr
    Kako je porazom Novaka, Rafa postao prvi? Zar nije Novak otisao u Tokio, posle povrede na USO ? Zar nije Novak pobedio u Parizu, a Rafa predao onaj mec, zbog koga ga neki osudjuju? Pa da je igrao finale Pariza, prednost bi bila veca, sve da je i izgubio. U Londonu, Novak je izgubio 2 meca, to je tacno, ali nikome on nista nije poklonio. Rafa je gubio od Medvedeva 5:1 i mec lopta, ali je dobio taj set, a samim tim i mec. Nije njemu Novak nista poklonio, on se sam izborio za to. Protivno misljenju vecine, nije London odlucivao o prvom mestu, vec sve ono sto se dogadjalo cele godine. Igrajuci dobro cele godine, Rafa je stvorio sebi uslove da bude prvi, posle Londona.
    (Hmmm, 18. novembar 2019 11:20)

    # Link komentara

  24. Mislim da ce sledeca Novakova sezona biti kao 2011. ili 2015.
    (Ahmet, 18. novembar 2019 11:10)

    # Link komentara

  25. samo kidaj legendo
    (ognjen, 18. novembar 2019 11:10)

    # Link komentara

  26. @ adem Eto prilike da zgrneš grdnu lovu pošto se kladiš.Ipak pročitaj ponovo šta si napisao jer ti sam sebi ne veruješ.Kažeš trojka neće biti među pet a u sledećoj rečenici kažeš da je i prvo mesto upitno.Onda kažeš da neće osvojiti GS ali možda AO Nadal a W Novak.Prijatelju sredi misli,dogovori se sam sa sobom a onda ostavi komentar.Posle toga trk u kladionicu.
    (Sigurica, 18. novembar 2019 11:06)

    # Link komentara

  27. Odmaraj Novače i igraj samo Grand slamove, a neka se mladi tuku na mastersima i za ATP listu.Hvala ti za sve radosti i tuge u zadnjih 15 godina.
    (misko, 18. novembar 2019 11:03)

    # Link komentara

  28. E,brate Novače,evo ti inspiracije za sledeću sezonu.Nadal ne beži mnogo,mladi nadiru svom žestinom,to je pravi motiv za tebe da pokažeš od čega si sazdan po ko zna koji put.Srećno majstore u novoj sezoni.
    (Novi izazov, 18. novembar 2019 10:57)

    # Link komentara

  29. @adem

    Nije loše. Evo, ja se kladim da ćeš ti uzeti 33000 Grand Slamova, 11100 Masters 1000 turnira i biti broj 1 na ATP listi 5.000.000 godina.
    (Kowalski, 18. novembar 2019 10:56)

    # Link komentara

  30. @Stevan

    Točno! Kako je igrao Novica dobar dio sezone, ovo je odličan plasman za njega. Realno, samo ga i ta dva rezultata drže na drugom mjestu, sve ostalo je mahom bilo prosječno ili loše...
    (CroFed, 18. novembar 2019 10:52)

    # Link komentara

  31. Čestitke odlazećim, ali došlo je vreme da neki novi klinci zasednu na tron!
    (pesničaranje, jer pesma i pesnica nisu iste čari, 18. novembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  32. Jako slaba konkurencije iskreno, ove nove ni ne poznajem. Zlatna eta tenisa je bila negde oko 2010. Mary, rodick, del Potro, Nalbandian, tipsarević, conga, Blake, Baghdatis....
    (Realan, 18. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  33. Djokovic broj 2 ali bitno da je razbio Nadala u Australiji i naneo najbolniji poraz Federereru na Vimbldonu
    (Stevan, 18. novembar 2019 10:24)

    Posle onih 40-15 Nole je mogao lagano u penziju :)
    (Robredo, 18. novembar 2019 10:37)

    # Link komentara

  34. (Jumko, 18. novembar 2019 10:10)

    Pa jesi video na koji nacin je Nadal postao prvi, PORAZOM! Djokovic mu je prosto poklonio čelo Atp liste.
    (neki tamo dr, 18. novembar 2019 10:36)

    # Link komentara

  35. Federer iza Djokovica i Nadala tu mu je i mesto
    (neki tamo dr, 18. novembar 2019 10:27)

    # Link komentara

  36. Idemo Sebendo po Dejvis Kup a broj 1 ce doci vec posle Australije
    (Hari, 18. novembar 2019 10:26)

    # Link komentara

  37. Nije Nadal najbolji vec je prvi, Djokovic mu prepustio prvo mesto
    (Saric, 18. novembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  38. Djokovic broj 2 ali bitno da je razbio Nadala u Australiji i naneo najbolniji poraz Federereru na Vimbldonu
    (Stevan, 18. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  39. ja mogu da se kladim da trojka nece biti medju top5 u 2020. cak ni za broj jedan nisam previse siguran, recimo 60%. i ne evrujem da ce osvojiti vise od dva GS, ovaj AUS open, mozda, i to nadal, onda RG, veroavtno nadal, Wim, mozda djokovic.. i po neki masters. mladih ima dosta, i mora neko biti u formi za svaki turnir, koliko da pomersi racune staroj gardi
    (adem, 18. novembar 2019 10:24)

    # Link komentara

  40. 2020. je Novakova godina.
    (neki tamo dr, 18. novembar 2019 10:18)

    # Link komentara

  41. Pa sta!? Uopste nije bitno ko je prvi na listi i ko je prvi na kraju godine! Ni ovaj zavrsni Masters nije bitan! Ok, pre nedelju dana je sve bilo bitno, ali sada nije... Sledece godine se osvajaju sva 4 GS turnira, tako da...
    (Jumko, 18. novembar 2019 10:10)

    # Link komentara

  42. Baš vam je lepa ova ATP lista!
    (esi mi nola?, 18. novembar 2019 10:09)

    # Link komentara