1. Ovo je jedna od boljih utakmica kada je nagoveštaj u pitanju!?!?!?!?? Sta ovo znaci
    (Blue Moon 1877, 17. novembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  2. Ako nema boljeg od Rodića onda gasi fudbal
    (neko iz mase, 17. novembar 2019 18:24)

    # Link komentara

  3. Ako nemas nista pametno
    da kazes, ti uz'i pa cuti.
    Da pojasnim - Cut' more!!!
    (Cole, 17. novembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  4. “Tumbaković: Srbija u ovom trenutku teško da ima bolje..”
    -Znači nema nam spasa...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. novembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  5. Koji li te menadzer to slagao da mi je znati...
    (Roki Balboa, 17. novembar 2019 18:25)

    # Link komentara

  6. Lepo si rekao. A sada se odreknete visokih plata ako smete. Svi u FSS.... Ne može na buvljaku da se kupe Reebok patike za 200€, NEGO onoliko koliko sme da košta bofl roba! Ne može da primate godišnju platu sa šest cifara a da se oslanjate na fudbal po njivama i krtičnjacima.
    (made in Serbia, 17. novembar 2019 18:28)

    # Link komentara

  7. E onda još teže da ćete videti EP...
    (Del Piero#10, 17. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  8. Mozda sto se tice igraca Srbija nema bolje ali sto se tice predsednika saveza i trenera ima mnooogo mnogo bolje
    (branko, 17. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  9. Niti ima bolje igrace niti boljeg selektora ovo nam je sto nam je ali ovo je najbolje i najbolji spoji
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  10. Od tebe sigurno ima..
    (Dexter, 17. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  11. Ima po nekog igraca u Mancesteru i Realu ali to nije taj nivo kao ovi nasi koji su igrali protiv Ukrajine...
    (Siki, 17. novembar 2019 18:33)

    # Link komentara

  12. Bojkot menadžerske selekcije i naprednog FSS!
    (ok87, 17. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  13. Taman posla od tebe da ima bolje, ti si cuveno trenersko ime u svetu fudbala...
    (petarczv, 17. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  14. Hvale samo Bane Ivanović,Neven Subotić,Grujić,Jović...
    (Vizionar, 17. novembar 2019 18:36)

    # Link komentara

  15. “Tumbaković: Srbija u ovom trenutku teško da ima bolje..”
    -Znaci još 20 godina bez EP...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 17. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  16. U prevodu - ja sam najbolji.
    (Baš zato što te znamo, 17. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  17. Misliš na sebe ili na igrače? Ili još bolje na rukovodstvo FSS? Ne zna se ko je gori...karma je problem
    (Došlov, 17. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  18. Za igrače nisam siguran ali sigurno ima boljeg selektora od jos iz doba Mirka Marjanovica istrošenog trenera...
    (SUNĐER BOB, 17. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  19. Možda nema bolje igrače u ovom trenutku ali sigurno ima bolje trenere od tebe.
    (Markoni, 17. novembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  20. Koji je ovo folirant od trenera.Menadzer u pokusaju.
    (Beograd, 17. novembar 2019 18:44)

    # Link komentara

  21. Нека, нека. Тако вам и треба. Питаћемо вас када изгубите од Норвешке. Каже ”немамо боље”. Буди једном мушко и реци ”ни су ми дали да позовем боље”. Јад и беда. Игра никаква, када наш играч добије лопту, мало скокне на месту док прима лопту и онда као врућ кромпир до првог до себе, најчешће назад.

    Баш ми је драго што скоро нико није дошао да гледа. Ето вам, имате тзв. ”навијаче”, оне са дебелим досејима који раде за вас, па уживајте у муљу заједно са њима.

    Неки спомињу како су они који Тумбаковићу достављају списак у праву да више не зову Јовића, јер он је само резерва, не игра редовно у клубу. А Радоњић? Зашто се онда он звое, још и стартер, када ни он не игра у клубу? Ах да, ко је њему оно менаџер? И како да не игра Радоњић, када су због њега отерали Муслина.
    (јд123, 17. novembar 2019 18:45)

    # Link komentara

  22. Dajte otkaz ovom polutreneru i vracajte Antica sto pre.
    Sve ide od trenera,kad imas trenera imas sve.
    Pogledajte sta je Kovac uradio u odbojci sa prosek ekipom.
    Sa tumbom ni baraz u martu necemo proci.
    Antic Svetsko trenersko ime, red je za novi mandat sa Srbijom.
    Kad je on bio selektor prvi i jedini put smo igrali fudbal.
    Lik je bukvalno jedini nas strucnjak, svi ostali polutreneri i amateri, nisu mu do clanaka.
    (nekle, 17. novembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  23. Hvale samo Bane Ivanović,Neven Subotić,Grujić,Jović...
    (Vizionar, 17. novembar 2019 18:36)
    @

    Hvale? WTF?
    (SUNĐER BOB, 17. novembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  24. Pa lepo je čovek rekao. To što smo mi umislili da su SMS, Gaćinović, Kostić, Mitrović, Milenković...neki veliki igrači jer igraju u italijanskoj, engleskoj ili nemačkoj ligi, to je klasična srpska mitomanija. Pa mi osim Tadića i Kolarova, maltene nemamo igrača sa kontinuiranim iskustvom u LŠ. Čak ni Tadić nije mnogo puta igrao LŠ. A Ukrajinski reprezentativci igraju za Šahtjor ili Dinamo Kijev redovno u LŠ. Dakle, mi smo ovde umislili ( ne sećam se nika onog cara koji me je napljuvao jer sam se usudio da kažem da Portugalci igraju u jačim klubovima nego naši) da smo neka sila jer nam par igrača igraju u Laciju, Junajtedu, Romi i Ajntrahtu. Pa to su sve bivši velikani za koje nisam siguran da li bi prošli Šahtjor. Lacio je osmoplasirani tim u nikada slabijoj seriji A, a mi smo od SMS-a napravili mit kako je bolji i skuplji od Bernarda Silve, a ono ispade da su ukrajinski igrači sredine terena izmislili fudbal za njega. Mnogo se, brate, ložimo. Muslin je uspeo nešto da napravi od ovog tima i to je to. Nikakve mi zvezde nemamo. Ali, to nije toliki problem, može se kroz kvalifikacije i sa takvim igračima, itekako. problem je dublji - smena uspešnog selektora zbog menadžera i postavljanje marionete koja ne zna ni selektorski posao, a ne zna ni da se ponaša, pokazalo je igračima kakav odnos ljudi koji vode fudbal imaju prema nacionalnom timu. I to je to. Tu bez menjanja stvari iz korena, ništa više ne pomaže.
    (Negativni, 17. novembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  25. Nije stvar u kvalitetu igrača već u pristupu igri. Zalaganju a onda individualni kvalitet dolazi do izražaja. U Švedskoj, Ceskoj, i mnogim drugim ekipama igrači dolaze iz manjih klubova ali zalaganje je nešto drugo
    (Zuja, 17. novembar 2019 19:04)

    # Link komentara

  26. Sram te bre bilo!
    (Vlad Rad, 17. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  27. Liku se vidi na faci da je totalno pogubljen, ostao u 90im.
    (döbling, 17. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  28. Ima Strahinju Pavlovića koji je za dve klase bolji od svih ovih nazovi štopera koji ti igraju.
    (Luke Babbitt gravedigger, 17. novembar 2019 19:07)

    # Link komentara

  29. ...od tebe teško neko može da bude gori!
    (Panta, 17. novembar 2019 19:08)

    # Link komentara

  30. jd123 Za sve si u pravu osim za Radonju. On je naš najbrži igrač u moru ostalih puževa i jedini uz Tadića koji ima kakav takav dribling. Pored Mitra najopasniji po gol protivnika.
    (ljungberg, 17. novembar 2019 19:10)

    # Link komentara

  31. Nadam se da necemo ici na prvenstvo. Da se ne brukamo tamo.
    (Misa, 17. novembar 2019 19:11)

    # Link komentara

  32. Kog iz Mancestera, Matica? Nije dovoljno spora i bezidejna igra, samo fali jos on da se okrece na sredini terena i kaska sa loptom, kao na fudbalici u kraju. Nama treba centralni vezni igrac, sa vizijom na terenu, sa pregledom igre, neko da vezuje odbranu i napad. Ali mi odavno takve igrace ne pravimo, vec "kosarkase" od 1.9 koji su spori i tromi. Poslednja desetka je bio Piksi, od tad raspad. Najsporija reprezentacija u Evropi. Gvardiola da sedne na klupu, ne moze nista. Ti momci ne znaju i to je to. Bolna istina, ali istina.
    (Losmi, 17. novembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  33. Ko o cemu Srbi o selektorima. Prodrmajte one lutkice što se šetaju po terenu, a ne samo selektore.
    (lol, 17. novembar 2019 19:14)

    # Link komentara

  34. Svaki selektor ignoriše po nekoliko igrača. Prosto je neverovatno da smo konstantno jedina ekipa u Evropi, možda i na svetu kioja ne koristi sve raspoložive snage. Ne bi rezultat sa Jovićem, Grujićem, Nastasićem itd. bio daleko bolji, ali bi bar bio nešto bolji i imali bi koliko toliko veći izbor na klupi i mogućnost za neke kombinacije.
    Naravno za neki koliko toliko povoljniji rezultat ipak treba i selektor.
    Još jedan ciklus je bačen u vodu, i opet se spremamo za sledeće kvalifikacije sa nedefinisanim timom, a verujem do tada i novim selektorom u rangu Neška Milovanovića.
    (dex, 17. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  35. @Vizionar, piše se i kaže se "FALE".
    (rebro, 17. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  36. Ne razumem navijace CZ zasto kritikuju reprezentaciju, tj. FSS? Zar nije jedini problem bio Tole? Eto, Tole odavno nije tu (akcije Djenova i dron su uspele), dr Kokeza vodi FSS (a tu su i dr Marko Pantelic, dr Dragisa Binic...) tako da nemate razloga za nezadovoljstvo i negodovanje. Reprezentacija ispunjava svoj prvenstveni cilj (Radonjiceva prodaja je najbolji dokaz), FSS takodje funkcionise kao sat (sviraju se zvezdanaesterci kao nikada pre)...uzivajte.
    (Pecko Pivo, 17. novembar 2019 19:26)

    # Link komentara

  37. Daj ostavku, bruko !
    (roarrr, 17. novembar 2019 19:27)

    # Link komentara

  38. Prava slika srbije..ovaj tumba.demagogija,sporost,nestručnost..ali ceo život u nekoj sivoj zoni.nit smrdi nit mirise..moze A i ne mora..samo da.dodje.prvi da se strpa pozamašna suma deviza.u džep.i ide se dalje.niko nije kriv,nema odgovornosti,sve je prazna priča.i takvi prolaze,u ovom nakaradnom sistemu.samo poltroni i ulizice.u svim sferama društva. Samo terajte napred,A mi ćemo ko ovce za vama.za bolje i nismo,kad smo vas izabrali..
    (Sova966, 17. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  39. Zasto npr nije uigravan stoperski tandem Nastasic-Milenkovic?

    Sta je sa Maticem? Kosticem na krilu (danas povredjen ali generalno ne igra Bog zna koliko)?
    (boki, 17. novembar 2019 19:40)

    # Link komentara

  40. Nema bolje?
    Evo ja cu ti nabrojati bolje: Nastasic, Subotic i Ivanovic za pocetak.
    (2CRAZY, 17. novembar 2019 19:44)

    # Link komentara

  41. Dajte Anticu, da vodi, pa da vidite sta je igra, sa istim timom
    (brat Djura, 17. novembar 2019 19:47)

    # Link komentara

  42. Od tebe sigurno ima bolje!
    (Kontraš, 17. novembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  43. Otmar Hicfeld je onomad sa Grckim anonimusina uzeo EP u fudbalu i time pokazao i dokazao da je trener 95% ostalo je trening.Dovedite Antica ili Paunovica i videcete kako ce sve da krene nabolje.
    (maximus, 17. novembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  44. .... има, има
    (Кики, 17. novembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  45. tumbakovicu, odlazi!
    (djoka, 17. novembar 2019 20:12)

    # Link komentara

  46. Od igraca - mozda. Od trenera - svakako da ima, i to puno bolje....
    (DaniloVB, 17. novembar 2019 20:17)

    # Link komentara

  47. Realno mi nm igrace za fudbal,ok su za kosarku ali ovi nisu za fudbal.
    Oni su svi 2 m i ne znaju sa loptom.
    Rodic ?!
    Strasno,krivac za 2.gol,pogledajte tacno sta je uradio,a onda vrhunac,stize mu lopta pred njihovih 16 umesto da doda ili centrira on se trkom vraca nazad,vraca nazad loptu ?
    Cela odbrana na celu sa Kolarovim mora napolje.
    Ali moramo da dovedemo i Paunovica ako je moguce jer ovaj "patriota"samo ponavlja "losi nam igraci,ne vredi, nema bolje, i to je to.."
    Kakav je to selektor?
    On ni sa CG nista nije uradio a u klupskom fudbalu je odavno bez ikakvih rezultata.
    Ja sm ocekivo od igraca da ce da proradi neki bes ali nista,bas sam razocaran.
    Radonjic?
    Jeste brz ali je to sve.
    On nikakvu ideju nema sta bi sa loptom kada je stigne u polju.Nijedan pas mu nije ispravan.
    Mitros i Tadic su ok,ostali prosto ka ta stro fa!
    (C i n i k, 17. novembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  48. "... Каже ”немамо боље”. Буди једном мушко и реци ”ни су ми дали да позовем боље”. ...
    Неки спомињу како су они који Тумбаковићу достављају списак у праву да више не зову Јовића, јер он је само резерва, не игра редовно у клубу. А Радоњић? Зашто се онда он звое, још и стартер, када ни он не игра у клубу? Ах да, ко је њему оно менаџер? И како да не игра Радоњић, када су због њега отерали Муслина.
    (јд123, 17. novembar 2019 18:45)
    'alo, stručnjače! Nije naš problem u navali i centarforu. Naš problem su odbrana i zadnji vezni igrači. Dati dva gola Ukrajini nije uspelo ni jednom Portugalu koji nam je ovde uvalio čak 4 komada. I koga od odbrambenih igrača da pozove Tumbaković? Kad ih Srbija jednostavno nema! Možda jedino Kalabu iz Partizana!? Sve ostale je zvao i... mrka kapa. Pa mi ne možemo naći adekvatnu zamenu vremešnom Rukavini. Malo, malo pa ga selektori vraćaju u tim. Zar ne vidiš da Partizan godinama ne može da sastavi solidan bekovski par i da upari oba centarhalfa a u sličnoj je situaciji i Zvezda. Onaj Degenek je reprezentativac Australije. Rodić, Gobeljić, Milunović i nekakav Jovančić su se već okušali u reprezentaciji i ništa. Sve reprezentacije koje su iznad nas, a među njima i Hrvatska, su tamo uglavnom zahvaljujući ODBRANI. Ni u jednom kolektivnom sportu nema uspeha bez jake odbrane. Seti se samo naših poraza od Španije i Argentine na SP u košarci. Grčka je 2004 godine osvojila EP samo zahvaljujući odbrani. Navalu nije ni imala.
    (Bilal, 17. novembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  49. Opet ista priča, nije to problem, koliko je angazovanost. Kad se igrači trude, bore, to je okej, iako nema kvaliteta za više, ali im neće niko zameriti. Ali kad imaš dva igrača, Mitra i Tadića, a ostalo rupe, koji bleje po terenu, i još trener nema pojma... Nema
    Dalje.
    (JPR24, 17. novembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  50. Nikakve mi zvezde nemamo. Ali, to nije toliki problem, može se kroz kvalifikacije i sa takvim igračima, itekako. problem je dublji - smena uspešnog selektora zbog menadžera i postavljanje marionete koja ne zna ni selektorski posao, a ne zna ni da se ponaša, pokazalo je igračima kakav odnos ljudi koji vode fudbal imaju prema nacionalnom timu. I to je to. Tu bez menjanja stvari iz korena, ništa više ne pomaže.
    (Negativni, 17. novembar 2019 19:03)


    Realno... Gledam npr. sastav Svedske, igraci u klubovima slicnog ranga kao mi, cak su jos vise igraca isprobavali tokom kvalifikacija.
    Ali oni su prosli - imaju samo jedan poraz u grupi od Spanije.
    Od onih igraca s kojim je Grcka osvojila EP, cuo sam mozda za jednog.
    Nemaju svi zvezde u timovima pa se opet kvalifikuju i stizu do zavrsnica.
    Kod nas se to ne desava jer nam diletanti vode savez.
    (Djogani, 17. novembar 2019 20:30)

    # Link komentara

  51. Bard Zivadinovic u tandemu sa bata Djorom i eto nama velesile od reprezentacije
    (Mio, 17. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  52. Ако Сергеј наводно вреди 100 милиона евра, колико би данас вредели Пикси или Савићевић? 800 милиона, милијарду?
    (Иван Грозни, 17. novembar 2019 20:59)

    # Link komentara

  53. Jedino rjesenje u ovom momentu je smjena Tumbakovica. Dovesti nekoga od domacih trenera. moj prijedlog je ili Jokanovic ili Nikolic ili Lalatovic. Neki ce reci zasto Lalatovic ali realno covek je dobar trener, gdje god da je radio napravio je rezultat u Srbiji. Jedina mrlja mu je ponasanje ali se i to da korigovati
    Nikolic je takodje dobro rjeaenje jer zaista ima potencijala. Ja kao zvezdas smatram da Miloje recimo nije za repku ili barem ne sada dok ne zavrsi u Zvezdi. sve u svemu faca kao Lalatovic bi bila najbolje rjesenje...budalas jeste ali je dobar trener...
    (Republika Srpska, 17. novembar 2019 21:03)

    # Link komentara

  54. Vladimir Stojkovic. Covek bio proglasen nasim najboljim igracem 2018. god. o cemu mi pricamo? Primamo puno golova? Pa naravno da ih primamo.
    (Realnost, 17. novembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  55. 'alo, stručnjače! Nije naš problem u navali i centarforu. Naš problem su odbrana i zadnji vezni igrači.
    (Bilal, 17. novembar 2019 20:25)


    Slazem se s ovim.
    Zar ne mozemo da "kupimo" neke kvalitetne odbrambene igrace, Spance, Portugalce, damo im pasose pa da igraju za Srbiju.
    Vidim Rusi to rade i eto ih na Euru.

    Ovako ako cekamo novu generaciju, Tadic i Mitar mozda nece vise igrati, ko zna sta ce biti.

    Da se "uveze" odbrana i da se angazuje stvarno dobar trener tipa Rehagel. Onda bismo mogli da pricamo o nekim rezultatima.
    (Pozdravlja vas vasa Zora, 17. novembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  56. Izjava od 3. jula:

    Tumbaković u Mozzartu: Dok sam gledao Srbiju, mislio sam se - eh, da su meni svi ovi igrači

    Izjava od 17. novembra:

    NEMAMO BOLJE: Tumbaković posle Ukrajine odgovorio na pitanje o igračima koji ne zaslužuju dres Srbije!

    OBJAVITE KOMENTAR!
    (Srdjan, 17. novembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  57. hteo je reći srbija nema bolje od tumbakovica i FSS
    (da, 17. novembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  58. Od tebe garantovano ima!
    (vuk, 17. novembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  59. a, bolji trener da dodje na tvoje mesto, za početak?
    (z’brda, 17. novembar 2019 21:25)

    # Link komentara

  60. Antara! Vrati se!
    (Ahtung, 17. novembar 2019 22:20)

    # Link komentara

  61. Halo bre Tumba, losa taktika, losa odbrana gde su Jovic, Ivanovic menjas Radonjica, slabo se trci ltd. Idi sto pre i nista nisi bolji od Predhodnika. Ah ovde fali Muslin.
    (Srbin 500%, 17. novembar 2019 22:27)

    # Link komentara

  62. На трансфермаркету процене су другачије.
    (Марко, 17. novembar 2019 23:04)

    # Link komentara

  63. Samo me jedna stvar zanima, u cemu je to Maksimovic bolji i kvalitetniji stoper od Strahinje Pavlovica i da li imamo jednog veznog igraca sa srpskim pasosem koji moze sa loptom da istrci 30 metara u sprintu, da zna da da loptu iz prve i dubinski pas da da, eto da li postoji jedan takav u celom svetu od 8 miliona Srba? Hvala
    (Vile sampion izraziti favorit, 18. novembar 2019 00:45)

    # Link komentara

  64. od tebe, vala, ima..
    17 primljenih golova ukupno, to je trenerov (ne)rad
    (H.U.D., 18. novembar 2019 02:46)

    # Link komentara

  65. Dajte da igramo sa Kosovom što prije ! Da Tumbi vidimo ledja vrijedi i priznati takozvane i samoproglašene.
    (Zoka Bosanac, 18. novembar 2019 07:29)

    # Link komentara

  66. Imamo veoma dobre igrače koje treba uigrati i čudo bismo napravili.

    Npr. forsirati 3-5-2 taktiku ili 3-4-2-1 (Muslinovu taktiku) sa brzim wing bekovima (Kostićem i Lazovićem koji su u odličnoj formi). Kakav crni Maksimović na beka?!

    Kakav Gudelj, Gobeljić, Despotović... ma kakav Tumbaković i Krstajić selektori pobogu ljudi?!

    Realno, naša reprezentacija je po igračima za klasu bolja od Ukrajine i stvarno treba biti "stručnjak" pa izgubiti 5:0 od njih ili patiti se sa Luksemburgom kod kuće.

    I ne znam šta treba da se desi da FSS podenese ostavku. Odlučujuća utakmica za aplasman na Euro i jedva 2 hiljade navijača mazohista došlo na stadion. Tužno, pretužno!
    (Svarožić, 18. novembar 2019 08:34)

    # Link komentara

  67. Sada vam je valjda jasno kakvo fudbalsko znanje imaju Gobeljić, Rodić i Radonjić i da se nakrcavanjem nastupa za reprezentaciju pokušavaju utopiti u bilo koji klub.
    (Bad Spenser, 18. novembar 2019 09:42)

    # Link komentara

  68. Jad i beda.A Tumbakovic?Da nije bio trener tokom Toletove vladavine tesko da bi ista osvojio.
    (matori, 18. novembar 2019 10:06)

    # Link komentara

  69. A Tumbakovic je?
    (aca, 18. novembar 2019 10:07)

    # Link komentara

  70. U pravu si selektore,nikako biti strog,treba reprezentativce hvaliti kako igraju,a i pustiti ih da uce, napreduju u fudbalskoj igri.Mladi su nemaju u proseku ni 28 god,kada ce ako ne sada.
    (Stevan, 18. novembar 2019 12:50)

    # Link komentara