"Publika nije bila fer prema Novaku!"

Nekada četvrti teniser sveta, Britanac Greg Rusedski smatra da su pojedini navijači Rodžera Federera prešli granicu dobrog ukusa na meču sa Novakom Đokovićem.

Z.K. Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Pardon Gospodo,doslo je do zamena teza u komentarima pojedinih novinara povodom reakcije publike u mecu G-dina
    DJOKOVICA i FEDERERA!
    Naime,zalite Vi sto je Vasa publika sve manje kulturna i needukovana tj. sto joj kodeks ponasanja jedno Veliko NULA ,na mecevima ovog plemenitog i viteskog sporta.Njih Vi zalite i SAZALJEVAJTE,a ne ce njenog Novaka DJokovica,koji je svestani zna sta radi.On odavno definitivno vlada sobom,svojim bicem i verom! A,ONI ???
    (Anka Popovic (glumica- penz.SNP-LAV, 17. novembar 2019 11:56)

    # Link komentara

  2. poslednja izjava Federa i njegovo hvalisanje Novaka u svim osobinama uticalo je na to da Novak na ovom meču nije imao "inat" motivacije.
    Psihološki trik od strane Federa.
    Novak mora da zna da onako kakva je publika protiv njega takav je i Federa
     (feriz, 17. novembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  3. (Milos, 16. novembar 2019 07:02)

    NE, uopšte, A NE BOLI NI NOVAKA, videlo se po načinu kako je izašao iz hale.

    Zašto bi ga bolelo i zašto bi nas, srpske navijače Novaka, bilo šta bolelo.

    NOVAK JE OSVOJIO SVE, ALI BAŠ SVE, PRVI PREBACIO 100 MILIONA od turnirskih zarada, PRVI JE TO URADIO A NAJMLAĐI JE OD KONKURENCIJE ZA STOTKU, A ZNA SE DA Zapad samo lovu prati, ZNAČI LOVA JE OSVOJENA, ZATIM PEHARI, OSVOJIO JE SVE, ALI APSOLUTNO SVE, ČAK I MEDALJU NA OLIMPIJSKIM IGRAMA, jedini sa svim osvojenim mastersima, jedini je držao četiri slema u istom trenutku, osvojio sve gren slemove, rekorder na Australijskom Openu, BIO PRVI 5. PUTA NA KRAJU GODINE, znači čovek je majstor, genije, poliglota, porodičan čovek, sve, jednom rečju sve, A SMEŠTAJU MU SAMO TAKO, KAO NIKOME, JER JE KONKURENCIJA kada je borba za istoriju u pitanju.

    I NOVAKU su i dalje leđa čitava, glava na ramenima, svi rećni i zadovoljni, kada je porodica u pitanju, VREME ZA UŽIVANJE.

    SVE DRUGO osim ovog što sam napisala bilo bi bolesno, a NOvak je pametan čovek.

    VAŽNOST VELIKA I DA LI ĆE IŠTA VIŠE OSVOJITI, DOVOLJNO JE OSVOJIO, U SRBIJI JE NAJBOLJI, A TO JESTE NAJVAŽNIJE. Svi te zaborave osim porodice, a njegova porodica je Srbija i Srbi.
    (nikol dz feimija, 17. novembar 2019 01:46)

    # Link komentara

  4. nista neobicno za engleze.ostaju najpokvarenija naccija na svetu.to su dokazali milion puta do sada.polako propadaju i neka idu gde im je mesto.u proslost.
    (acaa, 16. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  5. Mnogi navijači u Srbiji smatraju da je navijanje rat, pitanje života i smrti, a nije tako, naprotiv.
    (dendi, 16. novembar 2019 15:16)

    # Link komentara

  6. Normalno je da se navija ko za koga hoće,a normalnije je da se navija za svog igrača,pa ako izgubi,ne treba ga pljuvati na sva usta.Mene boli kada Novak izgubi,ali život ide dalje.
    (Novi Sad, 16. novembar 2019 11:39)

    # Link komentara

  7. Englezi su izmislili rasizam i neguju ga na svakom koraku. Ako vas ne mrze po boji koze, mrzece vas po poreklu i teritorijalnoj pripadnosti. Za njih smo mi sa Balkana niza rasa i zato se trude da nam otezaju bilo kakav uspeh i superiornost u odnosu na ljude sa zapada. Mene medjutim cudi gomila ljudi u publici koji nisu Englezi, vec zive tamo i vidi se da su sa azijskog ili africkog kontinenta. Valjda kompleksi nize vrednosti i zelja da se dodvore Englezima i tako pokazu da su im ravni. Grdno se varaju.
    (kole, 16. novembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  8. Da je kojim slučajem pobedio, toj istoj publici koja je zdušno navijala za Rodžera, Novak bi slao srce.
    Ako zelis da neko ko te ne voli i omrzne, onda se ponasaj tako kao Novak i uspećeš u tome garant.
    (Dott, 16. novembar 2019 08:11)

    # Link komentara

  9. Mnogo vas boli ovaj poraz Novaka od Federera, jel tako
    (Milos, 16. novembar 2019 07:02)

    # Link komentara

  10. Nole kaze da je atmosfera bila superiska. Nemojte vi drugi da ga branite, ali on vas ipak sve voli.
    (Miguel’s, 16. novembar 2019 02:58)

    # Link komentara

  11. Staro dobro spinovanje. Kada ga nalupa Federer, onda se napada publika! Klecite smradovi botovski, samo klecite
    (opa, 16. novembar 2019 01:36)

    # Link komentara

  12. black_mirror, 15. novembar 2019 18:46


    DA. I plus zato što je Srbin.

    Da je narušio to što ste napisali a bio Nemac, voleli bi ga bez obzira na to "rušenje".

    ZAPAD VOLI SAMO SEBE i svoje, pa to i nije ništa strašno, samo je teško svima ostalima jer oni "ako kane osvojiti moraju pobediti kao i svi" ali moraju pobediti i publiku što onom Zapadnjaku ne stoji, on ne mora pobediti i publiku, što odmah znači da je Novaku teže i da je samim tim, kada pobedi,mnogo jači, pa oni na crtu ni ne mogu, jer nije isto igrati protiv Feda i 25ooo ljudi i igrati protiv Novaka sa 25ooo ljudi koji su uz tebe na stadionu, NIJE ISTO NITI MOŽE BITI, e sada istina je i to , da Srbi navijaju mnogo više i jače i žešće od svih Švajcaraca.
    (nikol dz feimija, 16. novembar 2019 00:56)

    # Link komentara

  13. Zapamtice publika ona tri zadnja udarca po metar u aut....tako se ne igra pred publikom koja je debelo platila karte, da gleda borbu, a ne predaju.
    (sasa jokic, 16. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  14. Svako ima pravo da navija za koga hoce, ne vidim u tome nikakav problem. Kad zvezdasi bubnjaju, ili se onako ponasaju kao kad su u plej ofu igrali sa Buducnosti, to je herojsko i velicanstveno navijanje ??? Zasto nije lepo ne navijati za Djokovica? Eto, ja, srbn iz Subotice, ne navijam za njega. Da li sam slucaj za zatvor ili ludnicu?
     (otrov, 15. novembar 2019 22:08)

    # Link komentara

  15. Ne mogu da podnesu da jedan Balkanac Srbin terorise zapadnjake deceniju unazad, to je sve
     (Zarko, 15. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  16. a kad je pa bila fer
     (realno, 15. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  17. Ma kakve veze ima publika sa losom igrom protiv Federera? Ajde bre pa taj isti novak imao par hiljada navijaca protiv sebe na Vimbldonu u finalu pa je spasio sto se ne spasava u jednom od 1000 meceva i osvojio ga... Losa igra i to je to...
     (Sone, 15. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  18. Ja sam nakon Vimbldona napisala da Đoković treba da se mane svakog kontakta s publikom. Dođe na meč- po propisu se pozdravi sa sudijom i protivnikom. Odradi meč- pozdravi se sa protivnikom i sudijom i ode. Ništa mahanje, srca, poklanjanje reketa, peškira- autograma itd.- nikakve izjave na terenu. NIŠTA. Na konferenciji za štampu samo pitanja o meču. Na svako provokativno pitanje reći da ne odgovara i tačka. Ne davati svoje mišljene o bilo kojem drugom teniseru. Ugasiti tviter nalog bar nekoliko mjeseci. Kontakte sa ljudima do kojih mu je stalo može imati na mnogo drugih načina.
    Sportisti su u suštini zabavljači, kao pjevači ili glumci. Njihova takmičenja su pretstava za publiku, koja plaća da ih gleda. Ako su se gadno ponašali prema nekom u toku neča, taj im nije dužan pružiti ništa više od onog što su vidjeli na terenu. S obzirom na njihov stav, nisam sigurna da išta i očekuju.
    A za one,takozvane Đokovićeve navijače, koji krenu s pljuvanjem čim izgubi, mogu reći da su vrijedni svakog prezira.
    (Milena, 15. novembar 2019 18:46)

    # Link komentara

  19. Ali ovi komentari - "mrze Đokovića jer je Srbin!" Ljudi moji, shvatite već jednom, ne mrze ga zato što je Srbin, jer 95% tih ljudi ne zna ni gde je Srbija. Pogledajte na youtube-u ili se informišite malo, kada pitate nekoga za Srbiju, pogledaju vas čudno i pomešaju sa Sirijom, Sibirom, itd.. Dakle, oni koji ga mrze, mrze ga jer je narušio ono što su imali Nadal i Federer par godina pre nego što je on počeo da dominira, ili zbog stila igre, koji je i po mom skromnom mišljenju manje interesantan za gledanje od Federerove elegancije ili Nadalove borbenosti i žilavosti.
    (black_mirror, 15. novembar 2019 18:46)

    # Link komentara

  20. Djokovica su voleli na pocetku, dok se salio, imitirao igrace. Posle je sve presao na to da hoce svi da ga vole, salje neka srca.. a to mnogo iritira kada neko nesto hoce na silu
    (stef, 15. novembar 2019 14:18)

    MNOGO gresis druze, Novaka su voleli dok se salio, da, ali kad je postao ozbiljan igrac i pretnja Federeru/Nadalu vise im nije interesantan. Radje bi da je zauvek ostao klovn pa da ih zabavlja.

    Ta teorija da je zbog slanja srca izgubio fanova, u to samo Srbi veruju i nema veze s vezom.
    (Washington, 15. novembar 2019 18:45)

    # Link komentara

  21. Pa dobro svi znamo koliko mogu navijači,da utiču na igru nekome daju dodatnu snagu a nekome oduzmu konstantnim dranjem i aplaizima na duple greške nije Novaku to prvi put osetio je on tu ljubav zapada i tada kada je bio mlad i još se borio,da dodje do samog vrha,da neko konstantno igra protiv igrača i publike a pritom osvoji sve živo i postane broj 1.dugi niz godina može se samo čestitati Novaku i odati počast za svu ustrajnost i borbu kad navija 20.hiljada ljudi protiv tebe a ti ipak pobediš sve najbolje igrače u finalma i to učiniš više puta zaredom.Nole kapa dole verovatno sam i sam više puta napisao iznerviran igrom novaka neki loš komentar ali uvek samo radi toga jer navijam za novaka i pravo ga je uživanje gledati zna to svaki sportista koji se ikad bavio profesionalnim sportom a novaku je bilo mnogo teže nego federeru ili ostalima kada jim je sve bilo na tacni zbog bogatih roditelja.
    (slaviša šmigič, 15. novembar 2019 18:41)

    # Link komentara

  22. @(Jumko, 15. novembar 2019 14:13)

    Kad je sledeci ispitni rok?

    Znam, znam da neces poloziti ali ipak mi reci, interesuje me.
    (-_-), 15. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  23. I dobi deda nebitan mec gde ga je jasno Novak pustio ali zato kad je bitno... pa to smo vec videli letos.
     (Dacha, 15. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  24. Stoke engleske nevaspitane.
    Najgori, primitivni narod!
    (Mare, 15. novembar 2019 15:40)
    Za razliku od nas uzvisenih koji na utakmicama obavezno zvizdimo tudjim himnama i to svima redom cak i kada su zemlje koje nas ne mrze. Najgori smo.
    (Hehe, 15. novembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  25. Vratiće se Nole!!!

    [link]
    (Dragan, 15. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  26. legenda kaže da ta baba i dalje drži prst u vis i čeka poen Federera :)
    (srle, 15. novembar 2019 15:08)

    Доживела спондилозу у току меча.

    Новак је направио велику грешку и упао у јефтину замку постављену од ових са лаганим кешом. Приметно је било по одређеним детаљима. Он то није могао да примети, али чуди ме да није то очекивао. Било је и сведока пошто је било пуно наших на трибинама. На жалост у тишини се најбоље чуле те екипе. Организатор наравно има своје резоне за ћутање. Новак треба добро да анализира ову ситуацију, и надам се да ће истина доћи до њега, и да не треба да тражи разлоге у не знам чему, већ у просто нашој реалности. На жалост наш проблем постаје све шири, пошто се неко отрго контроли.
    (mr, 15. novembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  27. Čudno. Uvek su ga podržavali.
     (Nebojša, 15. novembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  28. Samo vi fino uporedite Nada sa poslednjeg meca i Djokovica sa poslednjeg meca, pa cete vidjeti ko je sportista, a ko je deprimirani, letargicni, prazni sportista. Publika ima poravo da vise voli one prve.
    (Peki, 15. novembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  29. Primitivci se dočepali para,pa glume elitu odlazeći na teniske mečeve,ali primitivizam je teško skriti.
    (Dark, 15. novembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  30. Mnogi ovdje povrsno prate tenis otuda i veliki broj povrsnih komentara. Dakle, ne radi se ovdje o Londonu i londonskoj publici.. Federer je najomiljeniji sportista (dakle ne samo teniser) svih vremena i navijanje za njega se granici sa fanatizmom. Pri tom ima ubjedljivo najvise navijaca sirom planete (bukvalno vise nego Rafa, Novak i svi ostali zajedno). To je jedini teniser u istoriji za kojeg se navija na terenima svijeta protiv domacih igraca.. (npr. rotiv Mareja na Wimbldonu) Evo pojedinih primjera: 1.Novak Djokovic koji je inace vrlo omiljen u Kini suocio se 2014 na mastersu u Sangaju sa neocekivanim nevjerovatnim navijanjem za njegovog protivnika RF. Čitava hala je bila u bojama i zastavama Švajcarske koje su nosili Kinezi. Mislim da je Novak u "njegovoj" Kini shvatio da je Federer bozanstvo za publiku i da se pomirio sa tim da ce publika na svim terenima u njihovim medjusobnim duelima biti protiv njega. 2. Na konferenciji za medije posle finala Rolan Garosa 2011e Toni Nadal je zaplakao zbog odnosa publike prema Rafaelu i fanaticnog navijanja za Rodzera. Nije mogao da vjeruje da postoji toliki nedostatak poštovanja i da cijeli Šatrije navija protiv najveceg sampiona u istoriji tog turnira. Dakle, ne potencirajte pricu da je Novak omrazen jer nije tako.. Naprotiv, sirom svijeta i Novak i Rafa imaju mnogo navijaca i prilicno su omiljeni, ali kao sto ranije rekoh Rodzer je simbol personifikacija tenisa i najomiljeniji lik u sportu ikada i sa tim su naucili i oni da zive.
    (Igor Pg, 15. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  31. Publika je bila fantastična, izgubiti od starca je sramota i tačka, ako želiš biti naj bolji svih vremena ne smeš izgubiti od penzionera.
    Publika navija za nemoćnijega..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (micaiz kafica, 15. novembar 2019 15:43)


    Ja sam navijac Noleta genijalca.
    Ali ovaj komentar je tačan. Nole, ako čitaš ovo, glavu gore. I da pobediš i dedu na terenu, i babe što dižu prstići, i celu publiku. Hoćeš da budeš najbolji svih vremena.

    Pa onda uradi to da se pamti.
    Idemooooo Nole
    (Djole1, 15. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  32. Ne volite Noleta e pa to je vas problem mentalnog stanja...moja porodica i ja ga velicamo poput žive legende i uvek volim da pratim meceve protiv Rafe i Federera koje cenim ali Noleta obozavam kao i cela Srbija pa i normalniji ostatak sveta !!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (БобмаркСРБ "Којекуде чиниш 'волико", 15. novembar 2019 15:56)

    ne druze,njega ne voli cela srbija....veliki deo nase populacije nezadovoljna je samim sobom i ljubomorna na uspehe nekog svog,kada dodje poraz bude im drago zbog toga...nadal kada izgubi u spaniji ga masovno tek onda podrzavaju...ovde kada novak izgubi odmah ga penzionisemo...sto se tice publike u londonu navikao je novak na to...prosto juce je bio los ,federer je bio bolji i zasluzeno pobedio
    (maconii, 15. novembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  33. Nije to ljubav prema Federeru,nego mržnja prema svemu što nije zapadno.Toliko o njihovoj ljubavi.
    (englezi nikad bili ljudi, 15. novembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  34. Ne vole ga zato sto je los lik. Jednostavno
    (Misa, 15. novembar 2019 15:56)
    Да он је лош лик, као и ми што смо лоши људи јел да? А ону који се гуше од лицемерја, који су себични до бола е ти си сјајни. Но не чуди да бедно сиромашни духом подржавају исте такве а ти си прави пример.
     (ГласСрба, 15. novembar 2019 16:42)

    # Link komentara

  35. Mene pre svega nervira kod Noleta ta želja da ga vole.Šta te kog vraga zanima da li te voli neki iz Londona?Zašto moraju da te vole,uopšte?Nije to takmičenje u ljubavi,već ko je bolji u tenisu.Mislim da je Nole tu malo pobrkao lončiće.Fizički nije tako fit i nije tako motivisan kao 2011 da počisti sa terena svakog ko mu se nađe na putu a još se opterećuje glupostima kakvo je širenje ljubavi.Pretpostavljam da je svestan da je njegovo fantasziranje po tom pitanju predmet izrugivanja i nepoštovanja i među navijačima i među kolegama.Ja ne mogu da zamislim da se bilo ko podruguje ili podsmeva Nadalu -jer čak i kad non-stop izvlači gaće iz zadnjice on se bori do kraja i na kraju te i pobedi.I ne mogu da zamislim da se podruguju RF jer iako je neverovatan narcis,on može čistom elegancijom i lepotom i lakoćom poteza da te pobedi.Ali mogu da zamislim da se više ne plaše Noleta,kao što su ga se bojali 2011-pred meč on im ne uđe i glavui i ne misle,moram da trčim kao lud jer igram s njim već misle-pa,možda mu danas nije dobar horoskop i MOGU da igram s njim i tad ti se ruka opusti i tad je Nole u nevolji.Tim ga se više ne plaši,to se iz aviona vidi.Cicipas ga ni ne poštuje.Zverev misli da može da ga dobije.TO je najveći problem.
    (analiza, 15. novembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  36. A zamislite da je Marej(Britanac) dobio Djokovica u 4 finala Australije i finale RG, i sve ukupno 25 puta kao sto je Djokovic njega, i da taj Marej dodje u Beograd da igra da li bi ste navijali za njega???
     (Samo pitam, 15. novembar 2019 16:37)

    # Link komentara

  37. Milan_PT
    Bilo mi je jasno da tvoji normalni komentari nece dugo trajati. Moraces u nekom trenutku da ispoljis svoju pravu prirodu. Elem, ostavimo po strani sta je Rusedski rekao, jesi li ti svojim usima cuo da su navijaci u Londonu bili u delijirumu zbog 2 duple greske? Mozes li ovde napisati da nisu aplaudirali Novaku za dobre poteze? Pusti sta drugi pricaju, nemoj nikada u zivotu da dozvolis da necije tudje misljenje utice na tvoje. Nemoj da dozvolis da ti glavni argument bude, neciji tudji stav. Rusedski je poznat po tome da prica svasta.
    (Pa...., 15. novembar 2019 16:37)

    # Link komentara

  38. Koliko je publika uticala na Novaka da ga je odmah zabolio lakat.
    Mozda da prestane da trazi izgovore u povredama kad ga ne ide pa time da on utice na publiku.
    (Sta mislis, 15. novembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  39. Besmisleno i glupo je reći za Federera da je starac i penzioner, igra elegantno, moćno i lepo za gledanje
     (Vukica, 15. novembar 2019 16:35)

    # Link komentara

  40. Ni prvi ni poslednji put da je publika uz Federera, više nego da je domaći igrač, čak imam utisak da je ne samo za Federera, nego i protiv Novaka, ali to je nešto na šta bi Novak, već trebalo da bude naviknut, koliko god neprijatno i otežavajuće da je. Sa druge strane, bez obzira na teniski bonton, ne vidim zašto ne proslaviti u punoj meri osvojen poen, posebno ako je značajan, bez obzira da li je osvojen nakon greške rivala ili dobrog poteza miljenika. Kao sad treba da mi bude nešto krivo ili da imam obzira jer je taj i taj napravio dvostruku grešku, a on npr. rizikovao sa drugim servisom, pa nije prošlo.
    (Vladan R, 15. novembar 2019 16:30)

    # Link komentara

  41. Ko hoće da čuje Novak je jednom rečenicom rekao sve:
    ''Pa, s moje strane, blago rečeno, katastrofa, i igra i OSEĆAJ NA TERENU''

    Problem je što bi svi da gledaju robota a on je čovek od srca i duše kao i svi drugi.
    (kuc kuc, 15. novembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  42. Ko hoće da čuje Novak je jednom rečenicom rekao sve:
    ''Pa, s moje strane, blago rečeno, katastrofa, i igra i OSEĆAJ NA TERENU''

    Problem je što bi svi da gledaju robota a on je čovek od srca i duše kao i svi drugi.
    (kuc kuc, 15. novembar 2019 16:28)

    # Link komentara

  43. Takođe mi se ne sviđa masovno okretanje leđa Đokoviću od strane njegovih sopstvenih navijača, koji se ponašaju kao da je lično njih uvredio sinoćnom lošom igrom, a ne kao da je prvenstveno samom sebi naštetio.
    ---
    Mnogi bi izgleda sad udelili nekoliko "dobronamernih" vaspitnih ćuški i Đokoviću, i to osećajući se kao da na to imaju puno pravo.
    (Marija, 15. novembar 2019 15:56)

    Kako to da kad Đoković pobeđuje, onda igra za narod i svi imaju pravo da se sa njim identifikuju i prisvajaju njegove uspehe, a kad gubi, onda svi treba da budu tolerantni jer je on prvenestveno sebi naštetio? E, pa, ako ima frenetičnu podršku svojih navijača koji ga idolizuju, onda mora da istrpi i kritike, razočaranja, pa čak i uvrede. To je balans.

    I kud se sad dede njegov inat? Zar ne beše ono da njega još više motiviše kada publika masovno podržava njegovog protivnika i da on kada navijaju protiv njega zamišlja da navijaju za njega?

    I, da se razumemo - Đoković sinoć nije uopšte igrao loše, kao što nije ni na Vimbldonu. Štaviše, igrao je odlično, ali mu protivnik nije dozvolio da igra bolje. Baš kao što je to bilo i protiv Vavrinke i protiv Medvedeva. Đokovićeva igra je defanzivna i on je protiv agresivnih igrača konstantno u podređenom položaju, tako da u tim mečevima sve zavisi od protivnika. Ako ime je takav dan da pogađaju, Đoković nema nikakve šanse.
    (Monden, 15. novembar 2019 16:28)

    # Link komentara

  44. Ha, ha, Rusedski! Kanadjanin koji je hteo da bude Englez. Ne ide to, pa okreće protiv Engleza. Komedija.
     (pop, 15. novembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  45. Evo ga nas drug Rusedski, sad ce opet valjda i mama, ne znam, situacija je alarmantna, jedino da ATP uvede pravilo da svi moraju voleti Novaka?
     (sufnudle, 15. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  46. Aman ljudi, stvar je vise nego jednostavna.
    Nolo nije simpatican niti svojom fizickom pojavom niti stilom igre ogromnoj vecini teniske publike. Pogotovo zbog stila igre. Dodati i jos njegovu nimalo prijatnu potrebu da se dopadne svima. I sve to nema nikakve veze sa tim sto je Srbin.

    Ana Ivanovic nikada nije imala te probleme. Zasto? Zato sto je igrala atraktivan tenis, bila je preskromna, o lepoti da ne pricam.

    Pozdrav.
    (bojanb, 15. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  47. @(Nas Srbe na Zapadu niko ne voli, 15. novembar 2019 14:17)

    I ne želim da me vole. Ni ja njih ne volim. Sve zapadne ambasade treba zatvoriti i osoblje proterati. Treba sarađivati samo sa zemljama koja poštuju Srbe i Srbiju. Dovoljno mi je što mi moramo da igramo u fudbalu 16 kvalifikacija za ulazak u LŠ a iz tih zapadnih liga ulaze timovi sa sredine tabele. Paljba. Kao u košarci osnovati svoja takmičenja. Sami smo pristali da smo trećerazredni kad na to pristajemo da bi nam udelili milostinju. Proterati i evro i dolar. Nije to naša valuta.
    (Branko, 15. novembar 2019 14:38)

    @Branko
    Da znaš samo da nas Srbe(nde) ni u Srbiji niko nevoli. Pitaj se zašto.
    (Meni jasno zašto, 15. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  48. @(Negativni, 15. novembar 2019 15:47)

    To su te ti globalisti ubedili da ne možeš bez njih da se organizuješ, živiš i da se prehraniš. Gluposti. Jel zaista misliš da treba da dođe nemački tenis u Srbiju da nas nauči kako se uzgajaju svinje. Sve su uništili i onda su došli sa MMF-om kao spasioci sa njihovim subvencionisanim proizvodima. U toj sam struci i znam šta rade. Ubiše nas, opljačkaše nam rudnike i odvedoše najpametnije i onda mi ti dođeš da mi kažeš kako ne znamo da se organizujemo. Kako ćeš da proizvodiš jabuke kad ti uvezu subvencionisane 10x jeftinije da nemaš šanse da budeš konkurentan pa tačno ih skupljao u prirodi sa troškovima 0. To je samo jedan primer. A ima takvih primera koliko hoćeš.
    (Oterajte zapad, 15. novembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  49. zasto mora neko da voli djokovica?
     (neko, 15. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  50. Ovde su jako skuceni umno ljudi koji ostavljaju komentare.Ne radi se o tome da ga vole ili ne nego o respektu prema vec legendi i samom sportu.Gledajte mene boli uvo sta o meni misle druge komsije ili jos pogotovo zapadnjaci.Samo postujem sve sportiste koji igraju protiv mog naroda.Ne navijam za njih ali respekt svakako.Vec godinama ovo nije navijanje nego otvorena mrznja prema Đokoviću.Bio sam i uverio se na triibinama licno.To je parapsiholoska deformacija.U stvari to je taj gen koji je sklon mrznji ubijanju rasizmu fasizmu kolonijalizmu...Sve ono sto oni.nisu zele da uniste.Kad bi mogli oni bi se svakog "rešili"
    Jedino sto zameram Novaku to sto zeli respekt od njih a vidi da toga nema niti ce ga biti.Ima jos fore da ih sve prestigne i da mu ne bude zao za koju godinu kad bude svestan da je ubedljivo najjaci teniser koji ikad igrao a da nema sve rekorde i kao dokaz u brojkama za koji se svi hvataju ko pijan plota.
    Sve ostalo je neprevaziđeni level u tenisu.
    Tamo niko nikad nece stici.
     (Mirko Kojotovski, 15. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  51. mozda nije pobedio ali bar nije pruzio dobru partiju tenisa publici. to mi se dopalo mnogo.
     (biki, 15. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  52. Da je bilo vise treninga a manje odmora, vise Vajde i Grica a manje Marbelje i Imaza, vise posvecenosti a manje reikia, ni publika mu ne bi toliko smetala. To sa publikom je "stara prica". Pa on se posle AO nije vise pripremio ni za jedan turnir, kao sto je ranije radio (cak ni za W). Doduse, ima prava da mu se vise ne igra, da nema motiva ili da ima licnih problema.
     (petar pan, 15. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  53. Djokovica su voleli na pocetku, dok se salio, imitirao igrace. Posle je sve presao na to da hoce svi da ga vole, salje neka srca.. a to mnogo iritira kada neko nesto hoce na silu
    (stef, 15. novembar 2019 14:18)

    Ne, grubost, primitivizam, divljaštvo i foliranje su u pitanju. Niko takve ne voli.
     (jašta, 15. novembar 2019 16:13)

    # Link komentara

  54. Vrlo vulgarno navijanje. Primitivci.
    (Miki, 15. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  55. najveca posast u istoriji covecanstva-englezi,kad im dodje kraj vladace blagostanje na planeti
     (mrki, 15. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  56. O, pa to je tako tuzno. Mislim da treba obavezivati ljude da navijaju za No2a prilikom kupovine ulaznica i prazniti tribine ako tako i ne postupe. A je l se mr.Folirant zapitao zbog cega ga ne vole ni u rodjenoj drzavi a kamoli u inostranstvu? Mozda zbog folranja i prenemaganja, laznih povreda, pase trave na Vimbldonu, pametovanja na razne teme kompletne porodice pa cak i familije Djokovic, mini hidro elektrana, neigranja za reprezentaciju, izbegavanja poreza, svojatanja Hrvata, angazovanja Ivanisevica...? Spisak je stvarno predug a broj karaktera ogranicen. Putuj No2ona dno atp liste i ne brini za pupbliku. U Monaku ce te voleti do poslednjeg evra ( a i neki drugi ) na hrvatskom primorju ces imati odlicno mesto za jahtu...
    (Saky, 15. novembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  57. Sličan se sličnom raduje. Pa tako, ima ljudi koji vole Djokovića. Ceo svet, milijarde ljudi, ne vole karaktere poput Djokovića.
     (cucule, 15. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  58. To je kad fudbalski navijaci dodju da gledaju tenis.
     (Dragan, 15. novembar 2019 16:03)

    # Link komentara

  59. Pa da je turnir u Rusiji onda bi možda svi navijali za Novaka. Drugo Federer je nekoliko godina više na terenu od Novaka, i normalno je da ima više navijaca. A treće, svi ti Federerovi navijači zajedno kad se skupe, nemogu da vole više Federera nego što mi Srbi volimo Noleta. Mi Noleta volimo kao svog rođenog, oni za Federera samo navijaju.
     (Roki, 15. novembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  60. I ja cesto navijam za slabije..
     (Djordje, 15. novembar 2019 16:01)

    # Link komentara

  61. I ja navijam za Novaka samo kad igra Dejvis kup. Njego tenis je stvarno dosadan, za razliku od Rodžerovog kojeg je milina gledati. Potpuno mi je jasno zašto publika više voli Federera, a nije mi jasno kako to ostalima nije jasno.
     (Danilo, 15. novembar 2019 15:59)

    # Link komentara

  62. Čudna nacija, svi su ljubazni al nikoga ne vole, to je možda i razumljivo donekle, London je preplavljen strancima, ima svih rasa i vera u izobilju, a za nas misle da smo divljaci, mada kad upoznaju nekog lično znaju da priznaju da su pogrešili, bar je to moje lično iskustvo.
     (Ninamandarina, 15. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  63. Ne volite Noleta e pa to je vas problem mentalnog stanja...moja porodica i ja ga velicamo poput žive legende i uvek volim da pratim meceve protiv Rafe i Federera koje cenim ali Noleta obozavam kao i cela Srbija pa i normalniji ostatak sveta !!!
     (БобмаркСРБ "Којекуде чиниш 'волико", 15. novembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  64. Ne vole ga zato sto je los lik. Jednostavno
    (Misa, 15. novembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  65. Mislim da publika sinoć jeste bila preoštra prema Đokoviću. Ne samo na terenu, već i ova kraj malih ekrana. Meni je potpuno jasno zbog čega je Novak mnogima antipatičan. I mene nervira kad psuje, viče na skupljače loptica, lomi rekete, svađa se sa publikom, sudijama, svojim timom iz boksa, i ostalo bahato ponašanje (najmanji problem mi je slanje srca). Ali sinoć mi ga je iskreno bilo žao. Delovao je psihički loše, ponizno, pokunjeno i neraspoloženo, čak autodestruktivno, ni približno arogantnom i prkosnom stavu koji publika kod njega ne voli. Ako išta mrzim, to je gaženje čoveka koji je na dnu, i zato nikako ne mogu da podržim ponašanje publike u ovoj situaciji. Takođe mi se ne sviđa masovno okretanje leđa Đokoviću od strane njegovih sopstvenih navijača, koji se ponašaju kao da je lično njih uvredio sinoćnom lošom igrom, a ne kao da je prvenstveno samom sebi naštetio. Podsetilo me je na jednu bizarnu situaciju iz detinjstva. Dečak je vozeći bicikl uleteo u žbun bodljikavog šiblja i sav se unakazio. Kad se plačući nekako iskobeljao odatle, sačekala ga je mama i tako izbodenog i isprepadanog - istukla. Mnogi bi izgleda sad udelili nekoliko "dobronamernih" vaspitnih ćuški i Đokoviću, i to osećajući se kao da na to imaju puno pravo.

    Protiv Đokovića sinoć nisu navijali samo Federerovi, već i Nadalovi navijači, jer ovaj poraz automatski Nadalu osigurava prvo mesto na kraju godine (što odgovara i Federeru, kako bi što duže sačuvao svoj rekord po broju nedelja na prvom mestu).
    (Marija, 15. novembar 2019 15:56)

    # Link komentara

  66. @(srle, 15. novembar 2019 15:08)

    Kako si me samo nasmejao. Za babu i prst u finalu Wimbldona. Kafu sam polio po tastaturi. :))))
    (Miki, 15. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  67. Zašto bi bilo ko navijao za Djokovića??? Dajte jedan razlog. Samo jedan, ako ga ima, molim. Ništa?
     (cucule, 15. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  68. Ne verujem da je publika uticala prosto Federer je veliki igrač, nije mogao da dobije Novaka pune četiri godine i desi se baš sad kad ne treba kao i u polufinalu RG 2011 kad je Novak bio u naletu, mislim da je vise uticao poraz protiv Tima jer je Novak imao dva mini brejka u trecem setu u tajbrejku
    (Đorđe Zlatanović, 15. novembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  69. Odavno neko nije ovako dobro formulisao odnos publike prema odredjenim igracima. Upravu je covek sve do poslednje reci. Nazalost, Novak nikada nece dobiti podrsku kao Federer, ali nema veze. Bice upamcen kao srbin koji je pokorio svet!
     (Bobby, 15. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  70. Niko ne voli nas Srbe, pa ni ja.
     (roarrr, 15. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  71. Stvarno vas niko ne voli. Zasto?
    (Ovo je jedan svečarski trenutak, 15. novembar 2019 15:34)

    Jel' ti stvarno misliš da je nama srbima stalo da nas voli ENGLEZ??? Zabrinuo bih se da je obratno !!
    I ko to SVI?!?? Osim ako ne misliš da je nekoliko zemalja zapada SVI !!!!??
     (prijepolje, 15. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  72. I ne želim da me vole. Ni ja njih ne volim. Sve zapadne ambasade treba zatvoriti i osoblje proterati. Treba sarađivati samo sa zemljama koja poštuju Srbe i Srbiju. Dovoljno mi je što mi moramo da igramo u fudbalu 16 kvalifikacija za ulazak u LŠ a iz tih zapadnih liga ulaze timovi sa sredine tabele. Paljba. Kao u košarci osnovati svoja takmičenja. Sami smo pristali da smo trećerazredni kad na to pristajemo da bi nam udelili milostinju. Proterati i evro i dolar. Nije to naša valuta.
    (Branko, 15. novembar 2019 14:38)

    Ako proteramo evro i dolar ( tačno, to nije naša valuta - naša valuta je dojče marka ), i ako proteramo sve ambasade tih "zemalja što nas ne vole", onda nećeš imati šta da jedeš, jer mi sami smo nesposobni da se organizujemo, radimo, poštujemo zakone i da se hranimo. Bez zapadnih para, prvo bi se poubijali medju sobom, a onda bi preživeli pocrkali od gladi jer ne znaju ništa osim da kukaju i kradu.
    (Negativni, 15. novembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  73. On nije pocetnik, nego dugogodusnji vrhunski sportista. Kakve su to gluposti, publika je protiv njega? Sta bí trebao reci Mesi ili Ronaldo kad tuce slobodnjak sa 25 metara ili penal? Necu da tucem, stvarno je ne fer 60 000 gledalaca da mi zvizdi dok trebam da izvedem slobodnjak ili penal, dajte ucinite nesto da svi utihnu ili ih bar edukujte da me postuju. Nacin da te postuju ako te vec ne vole je da sve ucinis da pobedis.
     (Alex, 15. novembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  74. Ne prihvatam činjenicuda samo navijaju za Federera. Mislim da realno navijaju protiv Novaka- uvek i svuda.Pa navijali su za Tima do ludila, i mislim daje to kod Novaka izazvalo najviše razočarenja, jer je negde mislio da če možda nekad navijati za njega protiv mladjih koji tek dolaze. Ali ne osilio se neki momak iz neke tamo Srbije da se umeša u carstvo Rodžera i Rafe i ima pozitivan head to head. Treba mu pokazati dgde mu je mesto, a mislim da tim putem ide i Medvedev. Pa bože on je Rus ne zaslužuje da bude deo ovog cirkusa- bar ne kao pobednik.
    Zbog svega toga Novak je napravio duplo veći uspeh od ovoga, jer pitam se da li bi iko od ovih ostalih velikana i pre njega uspeli ostvariti išta u istim uslovima.
    Najbolji dokaz da je najbolji je da se svi protiv njega "našpanuju" da daju sve od sebe, pa još publika - a posle dva dana ih nema nigde. Dokaz je Tim i teško će uraditi išta više u Londonu. I još nešto važno što je Novaka dodatno sputavalo je dosta brz teren koji mu ne odgovara kao Rodžeru, gde nije mogao da odigra najbolji tenis.
    Ali to je sudbina svih nas sa ovih prostora i zato nemojte kritikovati Novaka već pokušajte se staviti u njegovu poziciju pa razmislite šta biste uradili. Pola Vas bi uzeli reket i otišlo u publiku da se obračuna sa nekulturnim gradjanima velikog Londona. Šalu na stranu nije to lako izdržati i isključiti se.
    (jaki, 15. novembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  75. Publika je bila fantastična, izgubiti od starca je sramota i tačka, ako želiš biti naj bolji svih vremena ne smeš izgubiti od penzionera.
    Publika navija za nemoćnijega..
     (micaiz kafica, 15. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  76. Morate da shvatite da su oni izuzetno nekulturni, ali nas ne treba to da pigadja a ni Novaka, jednostavno ne treba da mu bude bitno da ga ta zapadna kultura tj nekultura voli.. Ja zaista sebe smatram iznad tih nacija i zato me nikad oni ne mogu povrediti
    (Mina, 15. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  77. Ja u potpunosti razumrm navijace Federera da su takvi prema Djokovicu. Sustina je u tome, da ne oprastaju Djokovicu citav niz pobeda nad njihovim ljubimcem, i to u finalima GS. Potpuno je logicno da ga mrze, i potpuno su svesni cinjenice da ce to opet dogadjati.
     (sin lovca na medvede, 15. novembar 2019 15:41)

    # Link komentara

  78. Stoke engleske nevaspitane.
    Najgori, primitivni narod!
    (Mare, 15. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  79. Takozvana civilizovana londonska publika pokazala se odavno, još onomad, na fudblaskoj utakmici.
    No, divno je bilo gledati Rodžera i njegovu labudovu pesmu...
    (Postoji svet, i mi u njemu, 15. novembar 2019 15:39)

    # Link komentara

  80. Nisam rasista niti nacionalista, niti neka desnica... Ali, publika na zapadu mrzi Novaka zato sto je srbin, a obozava rodzera, zato sto se zove rodzer. Tu sve pocinje i zavrsava, kakve gluposti kako se on prenemagao, a kao ostali nisu, posebno na pocetku karijere. Covjek je igrao sa polu astmom, dok nije rjesio taj problem izdisao je na terenu. Drugi problem je sto je Novak srbin, a najbolji na svijetu. Jer da je on ostao na levelu raonica recimo, mrznja bi bila znatno manja...
     (dapace, 15. novembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  81. Ne vole ga jer covek dominira.
    (Urke, 15. novembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  82. Publika bira za koga ce da navija.
    (aca, 15. novembar 2019 15:10)

    Prijatelju, pročitaj ponovo izjavu. Niko nije rekao da pola arene mora da navija za Novaka, već da se radi o tenisu gde dosad nije zabeleženo (osim u DC) da publika pada u delirijum kad neko odservira duplu servis grešku. Što je najgore, to se ne dešava u nekom Dubaiju, gde do pre 10-15 godina nisu ni znali šta je tenis, već u Engleskoj, koja je navodno izmislila i ovaj sport i ferplej.
    Čovek je rekao "da su pojedini navijači Rodžera Federera prešli granicu dobrog ukusa". Veoma diplomatski, a vrlo dobro se znalo na šta je mislio. To je samo očaj nekih nefer navijača dugogodišnjeg GOATa, kojima teže nego samom Federeru pada neizbežna predaje krune iduće godine.
    Ima dosta toga i na ovom sajtu. Ti ljudi očigledno nisu shvatili da se radi o sportu i samo sportu, ništa više. Ali ni manje...
    (Milan_PT, 15. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  83. Nekulturni navijači, nekultiran Djoković, pa šta tu ne valja? Sve je u redu.
     (pop, 15. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  84. Novakovi navijači i domaći novinari kao da su se probudili iz višegodišnjeg sna,pošto se danas bave temom o londonskoj publici i njenom nevoljenju Novaka.Izgleda da su još nisu rasanili jer ovom temom se bave oko petnaestak godina koliko traje Novakova karijera.Ne znam zašto su se dohvatili londonske publike kad on ni na jednom turniru nije omiljen publici širom svijeta.Federer ,a potom Nadal imaju brojniju publiku čak i u Kini ,Japanu i Indiji od njega ,iako te zemlje Srbi smatraju velikim prijateljima.Ne znam šta im treba ova tema ,jer oni neće promjeniti mišljenje publike dok ova dvojica ,naročito Federer budu igrali.Nikako da shvate da je najvećim dijelom Novak sam kriv što je mnogima ,pa i na Balkanu antipatičan .To meže zahvaliti providnim ulizivanjem organizatorima turnira ,gradovima u kojima se odvijaju i naročito publici.Svojim "zabavljačkim " uratcima koji nisu nimalo zabavni najviše je sebe izblamirao ,a publika mu je posebno okrenula leđa nakon njegovih imitacija pojedinih tenisera i teniserki. Njegovim rivalima pogotovo se ne sviđaju ni njegovi neiskreni komplimenti upućenim njima.Publici se ne dopadaju ni njegoovo ponašanje na terenu kad pobjeđuje i kada gubi ,jer su masa puta čuli njegovo urlanje ,udaranje u "dične" grudi,kad pobjeđuje ,a kad gubi,onda na mu je repertoar obogaćen psovkama ,svađama sa tom istom publikom i svojim štabom,a ne mali broj puta bio je drzak prema djeci koja mu dodaju peškir ,ili loptice.
    (objašnjenje, 15. novembar 2019 15:36)

    # Link komentara

  85. Jadna publika !
     (Jao, 15. novembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  86. Stvarno vas niko ne voli. Zasto?
    (Ovo je jedan svečarski trenutak, 15. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  87. Slagvort za botove...
     (milos, 15. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  88. Publika ume da namirise foliranta.
     (Shigman, 15. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  89. 15:40
    (baki, 15. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  90. Pa naravno da je publika strahovito primitivna na Đokovićevim mečevima. I to po difoltu primitivna. Nije to ništa novo ni čudno. I sinoć U Londonu je to samo potvrđeno po ko zna koji put. Jeste Federer im je miljenik ali divljaštvo publike na Švajcarčevim mečevima protiv Đokovića odavno već prelazi granicu dobrog ukusa. Na Federerovim mečevima protiv drugih rivala nema tog ludila u publici, nema aplaudiranja na duple servis greške, nema zviždanja i urlanja, ali zato protiv Đokovića kada igra njihov miljenik sve se pretvpori u gomilu divljaštva i elementarnog nepoštovanja jednog velikog sportiste. I na drugim Đokovićevim mečevima publika je strahovito protiv njega ali kada igra protiv Federera onda je zaista tužno gledati tu gomilu razjarenih primitivaca koji sramno pljuju po jednom vrhunskom sportisti. I to će tako biti i u budućnosti. I tako će i ostati. I ne treba niko da se isčuđava time. I Đoković je na to odavno navikao i ne bi trebalo da ga to više iritira. Jedino što bi Đoković jednostavno MORAO da promeni je da SMESTA prekine da šalje toj istoj publici ona kič srca, time ih još više iritira. Totalno je nepotrebno i smešno to raditi.
    (Oposum, divna životinjica, 15. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  91. Ne znam ko mi je smesniji, Rusedski, ili komentatori. Gotovo svi koji pisu nisu gledali Novaka pre 2011. Da jesu, znali bi da ga publika tada nije volela zbog prenemaganja, predaje meceva, cestih med. tajm auta, stalno mu je nesto smetalo... Pa onaj cuveni mec protiv Rodika i ponasanje prema publici posle meca, kada su mu zvizdali. Pokusao je glimeci klovna da bar malo umilostivi publiku, ali nikada u tome nije uspeo. Naravno, ako je ljudima lakse da kazu sebi, kako publika sirom sveta ne voli Federera vise, nego u stvari mrzi Novaka, ok. Skloni smo tome, a ovo potpaljivanje u vidu Rusedskog, nije fer. Nije fer manipulisati ljudima.
    (Hahahaha, 15. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  92. Dosadil su bre sa “ljubavlju” publike....ko da im neko naruci, samo o tome pisu kad je Nole u pitanju.
    (Ne) pitam se zasto....

    Kad ce da shvate da....
    NE MOZE NAM NIKO NISTAAA JACI SMO OD SUDBINEEEEEE 😁⭐⚡
    (noleisthebest, 15. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  93. Novak igra stalno u neprijateljskoj atmosferi pogotovu kad igra protiv Federera, tako da ne mislim da je to bilo kakav uticaj imalo na ishod meca. Odigrali su 50 meceva , Novak se navikao na ovo Rodzer, Rodzer....
     (DokHoliday, 15. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  94. @(Nas Srbe na Zapadu niko ne voli, 15. novembar 2019 14:17)

    I ne želim da me vole. Ni ja njih ne volim. Sve zapadne ambasade treba zatvoriti i osoblje proterati. Treba sarađivati samo sa zemljama koja poštuju Srbe i Srbiju. Dovoljno mi je što mi moramo da igramo u fudbalu 16 kvalifikacija za ulazak u LŠ a iz tih zapadnih liga ulaze timovi sa sredine tabele. Paljba. Kao u košarci osnovati svoja takmičenja. Sami smo pristali da smo trećerazredni kad na to pristajemo da bi nam udelili milostinju. Proterati i evro i dolar. Nije to naša valuta.
    (Branko, 15. novembar 2019 14:38)
    Zbog takvih poput tebe nas i ne vole...
    (Rusofilija bolest najmilija, 15. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  95. @aca
    ne purgeru samo si utripovao
     (gari, 15. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  96. Setite se samo onih imitiranja igraca, djuskanja, cepanja majica, pentranja na sudijsku stolicu, psovanja svog boksa, deranja na decu sa peskirima, inatcenja sa publikom,.... sve to kada se skupi, vremenom pomalo postanes iritantan svima osim nama.
    (Zac, 15. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  97. Vamos Rafa je uzviknula neka stoka , u trenutku kada se Novak spremao da servira drugi servis u meču sa Federerom!!!! Nesportski i na nivo neke seoske priredbe. To ne opravdava Novaka da na kraju takmičarske godine protiv Federera servira ceo drugi set, prvi servis brzinom od 170 kmh!!? Da li je moguće da plaća experta za servis, da bi servirao sporije od top 10 igračica !?!? Očigledno je da provodi izuzetno malo vremena sa reketom u ruci između turnira. Nekoliko godina zaista nije bilo potrebe.Federer je isto trenirao kao i Novak sada i ništa nije osvojio. Nadal malo ,malo lečio kolena. Mladih igrača nije bilo. Danas je drugačija priča.Mladi igrači kidaju, Nadal i Federer vredno rade da bi trajali. Novak snima filmove o ishrani,vodi svetsku tenisku politiku, bavi se humanitarnim radom, gaji decu, selfuje sa Jelenom...sve radi ..samo ne trenira punom snagom. Tako da bi mogao da se obrati navijačima i saopšti im da mu tenis i br.1. više nisu prioriteti, da igra zbog potpisanih ugovora i jedno izvinite i hvala za godine podrške ! Da neko ko hoće da gleda Novaka na 60-70% igre sam odluči i navikne se na česte poraze. Ne mora to čovek više da gleda.Ali ni da se nada. Neka kaže šta radi i šta mu je takmičarski cilj?
     (ZeZ, 15. novembar 2019 15:18)

    # Link komentara

  98. To su zapadnjaci i njihova kultura,o svima misle da su primitivni a oni seljacine za medalju.
    (Radoslav, 15. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  99. Nisu to navijači Federera, to su mrzitelji Đokovića.
     (bobo mk, 15. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  100. Regrupisanje, a onda vracanje sa kamatom odnah od januara. Polako. Mrznja je bumerang
     (nex, 15. novembar 2019 15:12)

    # Link komentara

  101. Aj ne zezajte publika ima svog favorita i to je svugdje tako. Cujes aplaudirali na duplu ja nisam primjetio ali neko i jeste. A jad igraju kosarku pa zvizde na slobodna bacanja. Raskantao ga Rodzer i svaka mu cast nema to veze sa publikom
     (bokelj, 15. novembar 2019 15:12)

    # Link komentara

  102. Publika bira za koga ce da navija.
    (aca, 15. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  103. Da, sigurno je to presudilo.

    Federer je jedan od najomiljenijih sportista ikada, ako ne i najomiljeniji, čovek svuda ima publiku uz sebe čak i protiv domaćih igrača.
    Otac mi je prisustvovao polufinalnom meču Rolan Garosa 2009-te Federer-Monfis, više puta mi je pričao koliko se iznenadio što su ponosni Francuzi više navijali za Federera nego za svog Monfisa.
    Jednostavno čoveka vole svuda(osim u Srbiji izgleda).

    Novak se do sada sigurno navikao na to.
    (Campari, 15. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  104. Je l to opet neka zavera protiv Srba?
    (aca, 15. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  105. Šta reći kada su isti ti Britanci navijali za Federera u finalu Vimbldona protiv Mareja. Ali situacija se menja baš zbog ovakve nekulturne publike, jer se stvara polarizacija, oni koji previše vole Federera i oni kojima je preko glave njega i njegovih nekulturnih navijača. I pored svega toga, Novak Đoković je stao u red velikana tenisa i to 'e biti zapamćeno, a ne da li neka baba podiže prst za još jedan poen u finalu Vimbldona. Inače, legenda kaže da ta baba i dalje drži prst u vis i čeka poen Federera :)
    (srle, 15. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  106. pa zar te to ne moze ojacati samo jos vise?ne kapiram
     (omg, 15. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  107. @krastavcevic Kažete da Novaka treba biti sramota, nije mu se igralo,a publika platila skupe karte. Kako li je tek bilo toj publici kada ih je Federer onako ispalio,pa su za svoje pare dobili veliko ništa. Djoković je makar izašao na teren i odigrao meč.
    (Cph, 15. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  108. Brise suze parama
    (Karakondzula, 15. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  109. А шта друго очекивати од простих, злобних људи. Они, у ствари, и живе од мржње, без ње би им животи били празни.
     (Лепи Цане, 15. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  110. @(Kosta Č, 15. novembar 2019 14:37)

    Federer i živi u kantonu gde su najmanji porezi. Čak ni Federer ne bi tu živeo da nisu niski porezi nego bi bio u nekoj drugoj zemlji. Generalno nevezano za njega, većina sportista zbog niskih poreza tu ima rezidencije, npr. Michael Schumacher. Čak i ja planiram sa ženom da tamo kupim nekretninu upravo zbog poreza. Ovde u Nemačkoj jednostavno deru.
    (Neko iz Nemačke, 15. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  111. A ti Im I dalje šalji srca, marva anglosaksonska
     (printer MB, 15. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  112. Mrze ga zato što je najbolji. Teniska nacija, kog tenisera imaju? Marija? Mari je škot, a moraju da navijaju za njega. Isto im je kao i Hrvatima, pa kao navijaju za Djokovica, omiljenog srbina! Sto bi se reklo, tako blizu, a tako daleko...
     (nevaljakadmrzisjernemaskogadavolis, 15. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  113. Stvarno mi je žao Novaka,u stvari hocu tu energiju zaljenja da pretvorim u podrsku da produzi dalje svojim putem i ne obazire se na one divljake u dvorani i ove domace miseve,slepce i gluvaće..
    U onakvoj atmosferi je mnogo tesko bilo, za razlike koje su male medju njima... Dve duple servis greske i urlanje su bile pocetak njegove demotivacije i obrnuto za Federera.
    Ovaj deo ovde prisutnih koji su slepi i gluvi i pljuju Novaka. Nemam reči.... Ali mozete samo da ga pljubite u jedno mesto i da budete ljubomorni...Svi kada se skupite i iz dijaspore,ima Vas u malom pratu...sve skupa... Novace napred ti si istinski šampion i Veliki Srbin.
     (Miodrag@, 15. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  114. Greg je najbolji Novakov advokat, milina je čitati to kada je riječ o Novaku i odnos s publikom...
    (CroFed, 15. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  115. Sve je ovo namestaljka!!!Vreme ce pokazati!!!Ami mali bedni narod,uvek u stavu da komsiji crkne krava!!!!
     (bb, 15. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  116. @ Stef
    Sine , kazes nekad su ga voleli , a znas do kad je to bilo ? Dok nije poceo da suri sve redom i da osvaja GS , e tada je polako pocela netepeljivost prema njemu . Uzgred, ni meni se ne svidja sto salje ta srca , ali ne budimo ni mi na kraj srca , decko je sampion i uvek je iskazivao maksimalno postovanje prema svima , zamislite kako njemu , pa covek oseca da vise respekta dobijaju cak i ovi klinci , a on je jedan od najboljih u istoriji ove igre . Samo se nadam da ce uspeti to sve da kanalise i da radi i dalje nas nas inat i verujem da ce uzeti jos 5, 6 GS .
    (Kengur, 15. novembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  117. @(King Roger, 15. novembar 2019 14:21)

    Tužno koliko je samo velika tvoja mržnja prema Srbima. Mada si super naučio srpski jezik, svaka čast za to.
    (Maja, 15. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  118. Nas veliki Srbin i ujedno i najbolji sportista u istoriji celog Balkana je medju 3 najbolja igraca svih vremena, vise nije bitno ko ga voli ko ne.
    (ElHombre, 15. novembar 2019 14:41)

    # Link komentara

  119. da je Novak zdrav,ili u formi,svih 20000 mu nebi mogli nista pa makar imali svi rekete u rukama.
     (nikolaq, 15. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  120. Navikao je on na to nego sta ćemo sa ovim "domaćim" navijačima!Meč sinoćnije ni otišao u drugi set a mogli smo pročitati gomilu komentara u stilu izduvani knez od Monaka, vegan koji nema snage i motiva više itd itd.
     (OtacMakarije, 15. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  121. @(Nas Srbe na Zapadu niko ne voli, 15. novembar 2019 14:17)

    I ne želim da me vole. Ni ja njih ne volim. Sve zapadne ambasade treba zatvoriti i osoblje proterati. Treba sarađivati samo sa zemljama koja poštuju Srbe i Srbiju. Dovoljno mi je što mi moramo da igramo u fudbalu 16 kvalifikacija za ulazak u LŠ a iz tih zapadnih liga ulaze timovi sa sredine tabele. Paljba. Kao u košarci osnovati svoja takmičenja. Sami smo pristali da smo trećerazredni kad na to pristajemo da bi nam udelili milostinju. Proterati i evro i dolar. Nije to naša valuta.
    (Branko, 15. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  122. Ako ćemo realno, Đoković je 6 godina mlađi, Federer je 6ATP sezona skupljao navijače dok se Nadal i Đoković nisu pojavili.

    Uz sve to, već nekoliko godina ljudi idu masovno na njegove mečeve "da ga gledaju poslednji put". Koliko sam puta čuo u zadnjih nekoliko godina "This is maybe his last appearance on..."

    Čovek igra tenis sa 38 godina, a za razliku od nekih, živi tamo gde je rođen, a ne gde se plaća manji porez.
    (Kosta Č, 15. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  123. Publika navija za koga hoće. Nole nije ušao u meč kako treba, i tu je izgubio, a ne zbog publike. A da je publika preterala, to stoji, aplauz kad neko napravi duplu grešku, to je jadno i bedno ! Čak i pre u Dejvis Kupu gde je navijanje bilo više “fudbalski”, pa nisu ljudi tako reagovali.
    (JPR24, 15. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  124. Djokovica su voleli na pocetku, dok se salio, imitirao igrace. Posle je sve presao na to da hoce svi da ga vole, salje neka srca.. a to mnogo iritira kada neko nesto hoce na silu
    (stef, 15. novembar 2019 14:18)

    Nije to. Poceo je da im dere ljubimce redovno.
    (Gazda Dojkan, 15. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  125. Novaku je najteze da igra protiv Federera na US Openu i u Britaniji, mozda jedino teze iskustvo mu je bilo ono izgubljeno finale Vimbldona protiv Mareja kada se cak i Novakov potonji pajtas Dzerard Batler (koji mu na US Openu nije izlazio iz boksa, "This is Spartaaa" i ostale kerefeke) kezio i kreveljio na svaki Marejev osvojeni poen.
    Posto zivim u Britaniji, primecujem da ista ekipa urla za Federera kao sto navijaju (nekada) za Mancester Utd., samo bi pobedu i njihov ljubimac da bude najbolji, uvek i svuda i po svaku cenu. A ovde na finalu teniske sezone u O2 centru u Londonu, tu ionako niko ne seda da gleda sport dok ne istrese tri-cetiri piva u sebe pre pocetka, tako da mo's misliti sta ostane od fer-pleja, postovanja protivnika i objektivnog navijanja.
    Zato je nas Novak najbolji, i kada izgubi u ovim neprijateljskim uslovima, kada izgleda da mu nije do borbe, pomislite samo kroz sta sve on prolazi i sta mu je u glavi. Nama sef ili kolega ako nekada dreknu na poslu, mi smo u cudu i soku po nedelju dana, a ovaj divni covek sa reketom u rukama sto nosi boje nase zemlje trpi hiljade neartikulisanih urlanja i gomila li, gomila trofeje.
    Zato, Novace, samo napred i ne daj se!
    (brajko, 15. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  126. Ma baš me briga za publiku,on se ponaša kao razmaženo derište.Psuje,svađa sa svojom ložom i govor tela mu je luzerski.Treba biti veliki i kada nije sve potaman.
    (Libero, 15. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  127. Novak neka se pita sto ga publika nevoli
     (zoran, 15. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  128. Novaku uopšte nije smetalo što je publika, u ogromnoj većini, kao i u svih prethodnih njihovih 48 mečeva, pa tako i ovoga puta, navijala za Federera! Navikao je Đoković na to. Novaka je sinoć mrzelo da igra, bio je depresivan i istakao belu zastavu još pre početka meča! Videlo se to već na početku meča, a naročito u poslednjem gemu. I nije mu to prvi put. Trebalo bi da ga bude sramota,jer je publika platila skupe karte da gleda borbu, a ne blamažu!
    (krastavčević, 15. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  129. Novak nije fer prema engleskoj publici !
     (Sveti Krcun klupska slava, 15. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  130. Прочитајте коментаре на б92 на вест где је изгубио од федерера. Очекујемо да га воле они, а Срби га највише мрзе и оспоравају. Сумњам да Федерера називају фолирантом кад изгуби
     (Candyman, 15. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  131. Federer je tenis, normalno da ce imati apsolutnu podrsku publiku bez obzira s kim i gde igra.
    (fedex1, 15. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  132. Kakav mentalitet treba da imaš da na prvi servis aplaudiraš na grešku sportiste?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  133. Nije ni novak prema publici jer je igrao kao glista
    (srbija do čada, 15. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  134. Na Wimbledonu je bila , verovatno, ista publika i isto se ponašala, a Novak je, ipak, pobedio. Dakle, on to UME da prevaziđe. Zašto juče nije?

    Pa, mislim, da nije dovoljno spreman, nije na svom the best tenisu!
    (Petar II, 15. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  135. Ogledalo civilizacijskog trenutka.
    Mi stariji se secamo vremena kada su igrali Beker, Borg, Nastase...
    Bas je to tuzno i ruzno danas.
    (Wifi botoks navijaci, 15. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  136. Novak the man they love to hate.
    Potpuno ispravna analiza, jos bih samo dodao da na primer nadal ne bi uspeo
    da se digne sa 1:5 da je publika imala prema njemu isti odnos kao prema Novaku
    (najnoviji primitivizam, 15. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  137. Da su se Novakovi navijači tako ponašali,bilo bi "divljaci sa Balkana".
     (Woodstok, 15. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  138. Nije do publike nego ga je Kralj Federer ponizio.
     (King Roger, 15. novembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  139. Sad je publika kriva.Hahahahah
     (King Roger, 15. novembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  140. ako do sad noje navikao na to kada ce
    uostalom nije teniska publika sto je nakada bila
    to je sad novopecena skorojevicka masa slicnija fudbalskim nego teniskim navijacima
     (gari, 15. novembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  141. Sve sve ali "vamos Rafa" za vreme pripreme za servis je vise fudbalski žargon
     (stajaznam, 15. novembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  142. Djokovica su voleli na pocetku, dok se salio, imitirao igrace. Posle je sve presao na to da hoce svi da ga vole, salje neka srca.. a to mnogo iritira kada neko nesto hoce na silu
    (stef, 15. novembar 2019 14:18)

    # Link komentara

  143. Mnogo puta sam ovde pročitao da su "anglosaksonci" odvratni kao narod. Vređate, psujete, ismejavate ljude koji nose džempere i sad se žalite što Englezi navijaju protiv Novaka Srbina.
    (Nas Srbe na Zapadu niko ne voli, 15. novembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  144. Kada je mec za peto mesto?
     (Jumko, 15. novembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  145. sramotno i skandalozno je ponasanje publike. ali mogao je da udje ledjero u mec, imao je ogromnu prednost u taj brejku 3 seta protiv tima.
    (boki, 15. novembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  146. Po meni jeste bila ona navija za onoga koga voli
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 15. novembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  147. Nek sada iz inata prekine karijeru i ne dadne im više priliku da navijaju protiv njega. Marva nevaspitana!!!
    (Djuka, 15. novembar 2019 14:09)

    # Link komentara

  148. Oni to rade Đokoviću jer vide da se on na to kači. Žele ga poremetiti.
    (Topnik, 15. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  149. Evo nama i Rusedskog. Samo još fali Hantuhova.
    (rajko, 15. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  150. Prezivece
     (Hakuna Matata, 15. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara