1. Nezgodan taj Nadal. Taman smo ga otpratili, a on se povampirio.
    (Gedža, 14. novembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  2. Juce Nadal rekao da nema nikakvu povredu i da je Zverev posteno pobedio ali botovi i dalje pisu da Nadal nije spreman...
    (Donchy, 13. novembar 2019 15:24)

    Pa u prvom meču nije uopšte bio kao sada. Delovao je nespremno. Ne sto je izgubio. Već je tako igrao, nije bio borben kako zna da bude.
    Kakve to ima veze sa botovanjem ?
    (JPR24, 14. novembar 2019 09:00)

    # Link komentara

  3. Novaka su toliko preopteretili sa tim da bude na kraju godine br 1, da toliko igra stegnuto i bez ideje, jer mu je u glavi pritisak. Nole,opusti se, igraj tenis opušteno, onako kako ti znaš i umeš, pa nek bude kako bude. Mentalna snaga te uvek krasila, naravno sa godinama i ona slabi, jer si ti doživljavao kroz celu karijeru pritiske kakve nijedan od tenisera nije. Uvek neka afera pred mečeve. Šta god da se desi ti si za mene najbolji i ako sad nebudeš prvi, vrlo brzo ćeš se vratiti na mesto broj 1. Samo hrabrooooo, ponosu naš. Nadalu sve čestitke za "ludu" pobedu.
    (neka bude, 14. novembar 2019 07:41)

    # Link komentara

  4. Meč je očigledna nameštaljka.Jasno kao dan.Očigledno se neće birati sredstva da bi se sprečio povratak Đokovića na prvo mesto.
    (Petar, 14. novembar 2019 07:41)

    # Link komentara

  5. Nadal je samo iskoristio potpuni i neshvatljiv pad Medvedeva, nista on nije doprineo pobedi
    (znalac, 14. novembar 2019 07:05)

    # Link komentara

  6. Sumnjivo
    (NIKI, 14. novembar 2019 06:14)

    # Link komentara

  7. neverovatno da Nadal u 5 gemova napravi 2 greške...koja disciplina u igri...neviđeno. Još jednom se pokazalo da je sve u glavi. Super glavu imaju Rafa i Novak. Ostali imaju samo glavu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (mile, 13. novembar 2019 18:34

    A sta ti je tu neverovatno. Normalno da je napravio samo 2 greske, kada je Medvedev za to vreme napravio 30 grski. Jednostavno protivnik mu nije ni pruzio priliku da napravi neku gresku.
    Tacno je da je sve u glavi, ali ovde nije presudila Nadalova glava, nego Medvedevova. Nadal ima samo mnogo vece iskustvo, i svestan je da se tenis igra do poslednjeg poena.
    Na kraju Nadal sigurno nije mi pomisljao da moze da pobedi pri rezultatu 5:1. Na 5:3 je verovatno poceo malo da se nada, a tek na 5:5 je mozda poceo da veruje u pobedu.
    (realno, 14. novembar 2019 03:31)

    # Link komentara

  8. Pustite komentar da je meč 100% namešten, ceo tenis je jedna nameštaljka.
    (sasho, 14. novembar 2019 00:00)

    # Link komentara

  9. Medvedev se sam pobedio
    (Tom, 13. novembar 2019 23:59)

    # Link komentara

  10. @ ЂОКА - Наравно да сам при чистој свести. Нисам рекао да су намјестили него да ту могућност морамо узети у обзир поготово у данашњем времену гдје влада материјално.
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 23:46)

    # Link komentara

  11. Daj ne tupi, molim te. Sto Zverevu nije "pretila dijareja" kad je otresao Nadala pre 2 dana ...
    (Tazo, 13. novembar 2019 18:50)

    Sinak, to što si ti zaljubljen u Novaka, a ja sam "samo" njegov vatzreni navijač ne menja činjenicu da sam ja u pravu, a ti nisi. Najpre, Rafa je više nego očigledno igrao bojažljivo zbog povrede i pravio nesvakidašnje greške. Uostalom, Rafa-Tim 9:4, Rafa-Medvedev 2:0, Rafa-Cicipas 4:1, Rafa-Zverev 5:1. Federer ima manje uspeha, naročito protiv Tima, ali ima i dobre skorove (Federer-Medvedev 3:0), međutim čovek ima 38 godina i ne može se ni očekivati da baš dobija snažne udarače lako. Čak i tako, on makar igra svoju igru i protiv njih, ali ga ponekad dobiju.
    Za one punoletne koji daju i poneki konstruktivni komentar - Novak se, imam utisak, beskonačno troši besomučno prebacujući lopticu i čekajući da protivnik pogreši. Dokazao je da itekako ume da igra napadački protiv najboljih defanzivaca na svetu (setimo se finala AO ove godine), pa mi nije jasno čemu juče ona tročasovna igra u kojoj je bukvalno nameštao loptice Timu tako da sa sredine raspaljuje forhende i bekhende iz sve snage sa visine grudi. To je šablon na koji je toliko puta gubio od Vavrinke i skoro dva puta od Medvedeva i u Šangaju od Cicipasa. Da ima 5-6 godina manje, stizao bi možda čak i te bombe, ali Novak od 32 godine, koliko god bio fit, nema telo Novaka od 26 godina i tačka.
    (Runzo Objektivni, 13. novembar 2019 23:30)

    # Link komentara

  12. Za mene je to bio vrlo SUMNJIV MEC!
    Zasto? Zato jer to, sta je MEDVEDEV pokazao u 3. setu, ne bi se dogodilo ni pocetniku.
    Voditi sa 5:1, imati jak servis (20 asova) i zatim propustiti da te protivnik pobedi, to je
    cisto prodan mec.
    To je nesto nemoguce i vrlo, vrlo sumnjivo. Medvedev je na kraju stalno udarao jake
    lopte koje su odlazile van igralista. Da li se tu radi o prodaji meca, vrlo moguce.
    I sada kada je TSISIPAS pobedio ZVEREVA, ovaj ce se cuvati za dalje takmicenje i
    lako se moze desiti da TSISIPAS i NADAL idu dalje.
    ZALOSNO, ali tako je!
    Nadam se, da ce DJOKOVIC uspeti pobediti FEDERA i tako se dalej takmiciti.
    (SUMNJA, 13. novembar 2019 23:08)

    # Link komentara

  13. Situacija je jasna. Svaka pobeda Zvereva nad Medvedevim sada izbacuje Nadala, cak i 2 1. U slucaju pobede od 2 1 Zvereva, on ce imati set kolicnik 4 3 u broju setova i Nadal iako dobije dva nula imaju isti broj bodova, po 2, i set kolicnik, ali onda odlucuje medjusobni odnos, gde je Zverev dobio Nadala sa 2 0. Bice zanimljivo, i danasnja spektakularna pobeda Nadala moze biti pirova pobeda.
    (igor, 13. novembar 2019 23:08)

    # Link komentara

  14. @Dusanovo carstvo! Nadal na Thiema, Roger na Tsitsipasa a Novak u Monako na odmor.
    (Poz iz BG-a, 13. novembar 2019 22:41)

    # Link komentara

  15. Izaci ce ovaj decko iz ovog poraza jos jaci mozda je ovaj mec izgubio, ali je nesto dobijo za buducnost !!!
    (Nebojsa, 13. novembar 2019 22:40)

    # Link komentara

  16. Bravo. Eto zasto je Rafa prvi teniser sveta.
    (Bodibond, 13. novembar 2019 22:40)

    # Link komentara

  17. To se zove borbeni duh. Onoliko energije i mentalnog verovanja u sebe samo se od Nadala moze ocekivati.
    (No2e, 13. novembar 2019 22:33)

    # Link komentara

  18. Nije Nadal nista preokrenuo nego je Medvedev ispustio 5-1
    (Marco, 13. novembar 2019 22:15)

    # Link komentara

  19. @3oki gavran Nisu te razumeli izgleda, sudeci po plusevima.
    (Jumko, 13. novembar 2019 22:11)

    # Link komentara

  20. Nema sta Dimitrij Medvedev da trazi protiv Nadala.
    (Jumko, 13. novembar 2019 15:34)


    Care, Dimitrij Medvedev je politicar a Medvedev koga pominjes je Danil :)
    (Hektor, 13. novembar 2019 21:48)

    # Link komentara

  21. Ti si iz knezevine monako?


    Новака - човека који је из мале земље, много тежим путем дошао до невероватних резултата и који на свом примеру показује каква смо земља, пуна талента и потенцијала. 
    (@3oki gavran, 13. novembar 2019 21:41)

    # Link komentara

  22. Nadala su Zverev i Medvedev urnisali, samo Medvedev nije umeo da ga zavrsi kao Zverev pre 2 dana.
    (Baki, 13. novembar 2019 21:34)

    # Link komentara

  23. Medvedev pobedio sam sebe i poklonio pobedu Nadalu
    (Zarko, 13. novembar 2019 21:18)

    # Link komentara

  24. Smejao se Rafa cinicno kao neki kada je Medvedev pogodio 4 asa kada je servirao za ostanak u mecu? Ne verujem, ali 'ajde da pitam...
    (Jumko, 13. novembar 2019 21:14)

    # Link komentara

  25. Je*es mi sve ako ovo nije bilo namesteno.
    Pri rezultatu 5:1 u trecem setu, covek je odjednom poceo da salje u aut lake loptice.
    Sigurno je bila dobra kvota.
    (frank_castle, 13. novembar 2019 21:13)

    # Link komentara

  26. I da je izgubio,nije nista strasno .Hrabro se borio i pokusao sve.Nije igrao kukavicki i cekao da mu protivnik donese pobedu.Kao neki.
    (Kosta, 13. novembar 2019 21:10)

    # Link komentara

  27. Ja sam mislio da samo Troicki moze da se onoliko uplasi pobede....Medvedev ga je zajebao i to debelo...Ovo nije bio preokret velikog majstora kakav je Rafa,ovo je bilo srce u petama i blolokada u glavi jednog klinca koji nije ni poleteo a poceo je puno da sere...Bravo Rafa,Nole,Rodjo....Da Bog da upropastili i ovu generaciju mladih lavova kao i one pre njih...
    (Cola, 13. novembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  28. Захвалан сам што живим у ери Федерера - човека који игра најлепши тенис у историји; Надала - најборбенијег и најпожртвованијег тенисера икад: Новака - човека који је из мале земље, много тежим путем дошао до невероватних резултата и који на свом примеру показује каква смо земља, пуна талента и потенцијала. Надам се да ће сва тројица да трају што дуже могу , па кад се пензионишу, онда да уз кафу коментаришемо ко је највећи тенисер икад.
    (Трооки Гавран, 13. novembar 2019 21:00)

    # Link komentara

  29. Rafa broj 1.
    (Rasim, 13. novembar 2019 20:59)

    # Link komentara

  30. Prateci tenis vise od 30 godina mogu da konstatujem samo jedno u slucaju Medvedeva.On je jednostavno budala.Umisljena,nadobudna,budala slovenske krvi(veliki nedostatak).Trebace mu bar dve godine da te mane u glavi prebrodi.To sto je Nole uspeo da uradi to sto je uradio,a sa ovih je prostora,je prosto neverovatno.Nadal se na 4-0 pomirio I samo cekao da se zavrsi mucenje.A ovaj je poceo smekerski da hoda.Sledeci mec Tsi-Zve je bas neizvestan.Pojma nemam ko bi trebalo da dobije.Nole ce sutra pobediti.
    (ValterNBG, 13. novembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  31. da je nole preokrenuo rezultat
    ,dali bi tada rekli da je namesteno?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (neko, 13. novembar 2019 19:57)

    Ne, za Novaka uvek kazu da je imao srece.
    Ne znanje, ne umece, ne borbenost vec samo sreca.

    Tim je pobedio Federera 2:0 pa je Federer izjavio da ga Tim nije nadigrao. I to je ok jer to je izjavio Federer.
    Novak je u mecu sa Timom imao veliki sansu da ga pobedi ali ovde komentatori pisu da ga je Tim pocistio, razbucao, oducio od tenisa i bla bla bla
    (Just sayin', 13. novembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  32. ako verujemo samo onoliko koliko nam oci vide, veci smo slepci od samih slepaca.
    (dnK, 13. novembar 2019 20:40)

    # Link komentara

  33. Finale Nole Tim videcete.
    (Treca vecnost, 13. novembar 2019 20:31)

    # Link komentara

  34. Je l Medvedev ono reče: dolazi vreme mladih tenisera, velika trojka polako gubi primat
    (ArmadaJJ, 13. novembar 2019 20:29)

    # Link komentara

  35. Nije Vilander igrao bagminton pa da tek tako olako kaže da jedino Tim ima sve što treba, što je i pokazao protiv Novaka evo već drugi put, još malo konstantosti i biće on u Slemu, sve ima čovek, ove nove nade variraju, Tim je sl broj 1 vrlo brzo...
    (Delije Čikago, 13. novembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  36. @Andjela
    Nadal je fenomenalan teniser, ali je daleko od najkompletnijeg ikada.
    Da je najkompletniji ikada, ne bi van sljake imao svega dvadesetak titula, ne bi mu 2 trecine GS titula bile sa RG i ne bi imao svega 3 titule na travi.
    Sto se udaraca tice, SVAKI profesionalac zna da izvede sve udarce kvalitetno. I svaki ima svoj najjaci udarac. Nadalu je servis slabost, sto ne znaci da ne zna da ga izvede, nego da je slabiji od forhenda ili bekhenda. Dakle, najkompletniji nije, moras malo da naucis makar osnove tenisa da bi pricala o najkompletnijem.
    Nije ni Djokovic, igra na mrezi mu je ocajna. Nije ni Federer.
    (ako, 13. novembar 2019 20:26)

    # Link komentara

  37. @Loshmi... Kazes matematika kaze da je Novak bolji od Rafe. Jel matematika kaze da je 16>19?
    (Kole, 13. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  38. Tenis zivi. 3 velikana i 3-4 klinca koji cekaju da preuzmu tron. Mnogo lepse nego da su se "matori" povukli ili pali u formi, pa da ne znamo gde su klinci. Ovako se borba nastavlja, nijanse odlucuju...
    (Nikola, 13. novembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  39. Loshmi
    Novak ne zna da igra na mrezi i nikada se nije potrudio da nauci. Novak ne zna da smecije i nikada se nije pptrudio da nauci. Rafa je sticajem okolnosti, zbog povrede, vrlo rano mora da prilagodjava svoj stil igre, svom telu. Tako je od izrazitog defanzivca, kakav je bio na pocetku, postao neko ko zna da napadne u toku poena, a ne samo da se brani i vraca lopte u teren. To su primeri u cemu je Rafa ispred Novaka. BH paralela, vise puta u toku meca cujem od komentatora da je to Novakov udarac, nego sto on to odigra. Pre Federer i Rafa postignu poen iz BH paralele nego sto to Novak uradi. Pricam kada igra protiv dobrih tenisera. Eto, najsvezije, koliko puta je juce protiv Tima odigrao udarac, koji je njegov zastitni znak?
    (Hmmm, 13. novembar 2019 20:16)

    # Link komentara

  40. Jel to onaj najbolji svih vremena Medvedev?
    (Dacha, 13. novembar 2019 20:13)

    # Link komentara

  41. Ruku na srce više je Medvedev izgubio meč nego što ga je Nadal dobio. Čovek se isključio iz meča totalno.
    (Džoni, 13. novembar 2019 20:05)

    # Link komentara

  42. Ko ga nije voleo do sada sad znaju zasto je sampion kakav jeste!!
    (a dje je narod, 13. novembar 2019 19:59)

    # Link komentara

  43. Ovima što spinuju kao šatro nameštaljka. Eh ljudi nije vam vrhinski "tenis" Srbija.... mulajnje, podmićivanje kao stil života....nije tačno da je Nadal samo pobeđivao na šljaci. Medevedev je izgubio od Cicipasa, što znači da je u minimumu (ove godine je igrao sjajno). Ne može se održavati maksimum cele godine. Nadal je NAJKOPLETNIJI teniser (ikada), ume da izvede sve vrste udaraca, gradi poen, jer je i zbog (nije mu dala priroda) prosečnog servisa (nema dovoljno jak udarac) uspeo da pobeđuje servisere....da osvoji tolike turnire. Lepo je navijati za Novaka, ali zloba razjeda ljude.
    (Andjela, 13. novembar 2019 19:50)

    Najkompletni ikada posle Novaka, nista zloba samo matematika ;*
    (Loshmi, 13. novembar 2019 19:58)

    # Link komentara

  44. filantrop, 13. novembar 2019 15:31

    Idi uzmi drzavljanstvo Svajcarske ili Spanije, a mozes i Albanije.
    Nemas nista da kazes za Nadala. Umire, sepa, samo sto nije predao i onda kao zver
    (ultrasrbin, 13. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  45. da je nole preokrenuo rezultat
    ,dali bi tada rekli da je namesteno?
    (neko, 13. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  46. Hvala sto glasate...
    Mislim da je Ana ta koja je bila prva 1 nedelju😁😁😁 Jelena je sticajem okolnosti ipak bila duze od nje. Mada ni jedna ni druga ne bi bile prve da se Zastin Enan nije izbrisala sa WTA liste pred RG.
    (Hmmm, 13. novembar 2019 19:56)

    # Link komentara

  47. Neverovatan u ovom mecu je samo Medvedev.

    Za pamcenje. Gori je samo bio Federer protiv Novaka.
    (Kult, 13. novembar 2019 19:55)

    # Link komentara

  48. Sjajan mec.Medvedev je vec sada veliki igrac,ali to ne znaci da ce biti i veliki sampion.Pretpostavljam da se uspavao i opustio misleci da ima nedostiznu prednost.Ova situacija nam samo pokazuje kakvi su "monstrumi" Rafa,Nole i Federer kada su u stanju da iz godine u godinu budu u samom svetskom vrhu.
    (Boki, 13. novembar 2019 19:52)

    # Link komentara

  49. Ovima što spinuju kao šatro nameštaljka. Eh ljudi nije vam vrhinski "tenis" Srbija.... mulajnje, podmićivanje kao stil života....nije tačno da je Nadal samo pobeđivao na šljaci. Medevedev je izgubio od Cicipasa, što znači da je u minimumu (ove godine je igrao sjajno). Ne može se održavati maksimum cele godine. Nadal je NAJKOPLETNIJI teniser (ikada), ume da izvede sve vrste udaraca, gradi poen, jer je i zbog (nije mu dala priroda) prosečnog servisa (nema dovoljno jak udarac) uspeo da pobeđuje servisere....da osvoji tolike turnire. Lepo je navijati za Novaka, ali zloba razjeda ljude.
    (Andjela, 13. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  50. kod pomenutog rezultata od 5:1 ja sinu kazem sjecas se Troickog i eto ponovi se he he hheh
    (Branimir, 13. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  51. Koliko ti nemas veze sa tenisom. Nasa Jeca je bila prva CITAVIH NEDELJU DANA. Sedi, jedan!!!
    (hvala sto glasate za br.1, 13. novembar 2019 19:07)Ti nemaš veze....Bila je prva 18 nedelja i završila 2008 na prvom mestu...
    (škomi, 13. novembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  52. Колико је била уживо квота на Надала кад је губио 5-1 дал зна неко?(ДЕЛИЈА??, 13. novembar 2019 18:27)
    Mislim 15
    (nikolica s prikolica, 13. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  53. Nole sinoć u tajbrejku trećeg seta vodio 3-0 i izgubio ga 7-5.A Nadal se vratio u meč iako je gubio 5-1 u zadnjem setu.Po meni Novakne zaslužuje da bude broj 1 u ovom trenutku.
    (Cixi, 13. novembar 2019 19:36)

    # Link komentara

  54. Medvedev je Zverev 2.0
    (Samo jako, 13. novembar 2019 19:34)

    # Link komentara

  55. Prvo: Mnogo mi je krivo što se ovako završilo. Naravno da sam navijao za Medvedeva, prvenstveno zbog Novaka, a sigurno ovaj meč neću prežaliti nikad ako baš on bude odlučivao ko će biti prvi na kraju. Drugo: Postoji jedna mala stvar zbog koje mi je drago, a to je, da se ovi klinci spuste na zemlju. Ovo će biti veliki udarac za Danila. Siguro će sada i Novak znati da iskoristi ove padove u njegovoj igri(kada se budu sastali), a i sam Danil će znati da i Novak može da uradi ovo isto što i Rafa. Treće: Gledamo eru trojice najboljih svih vremena. Ovo da se desilo nekom od njih, oni bi se ubrzo oporavili. Ne zaboravite neke starije mečeve, kao što je finale Rolan Garosa 2004e, gde Korija nije iskristio dve meč lopte i nikad se više nije oporavio od tog meča, pa ne zaboravite Hjuita 2005e u finalu Australian Opena(na svom terenu), posle tog poraza nije više imao nijedan zapažen rezultat, itd... Ne kažem da se Medvedevu sada bliži kraj kratke karijere... taman posla, ali se sada već profilisala ova novija generacija. Danil ne ostavlja utisak velikog igrača. On je sposoban da stigne u finalu od 0:2 do 2:2, ali ne ume da prelomi. Novak je, koliko znam, jednom imao sličnu situaciju. 2013e je izgubio od Brediha u Rimu, a vodio je u setovima i imao 5:2 prednost i izgubio, ali je u to vreme već imao 6 GS i puno velikih mečeva iza sebe, a najviše je od velike trojke spasio izgubljene mečeve, a najmanje gubio dobijene(samo tri puta).
    (Dalibor, 13. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  56. Djoka,nemoj komentarisati jer nisi gledao mec.Na 4:0 skida patiku satro zulj,sepa a kad je osetio krv kida ko leopard.KAKO?On je jedini igrac kome kad je povredjen i kad mu stavis maksimalno opterecenje prolazi povreda.U Parizu pobego Noletu s noza a posle nedelju dana kida a satro povreda stomaka.NEMOGUCE je takvu povredu sanirati za 7 dana.U pamet se ljudi!!!!!
    (Radoslav, 13. novembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  57. Колико је била уживо квота на Надала кад је губио 5-1 дал зна неко?(ДЕЛИЈА??, 13. novembar 2019 18:27)Isto kao kvota uzivo na Zvezdu kad je gubila 5-0 od Totenhema : 650.
    (Goran ks, 13. novembar 2019 19:04)

    10,75
    (hvala sto glasate za br.1, 13. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  58. "I play each point like my life depends on it".

    -Rafael Nadal-
    (Mikii, 13. novembar 2019 19:22)

    # Link komentara

  59. E brate Danilo šta napravi. Kakav danak neiskustvu. Da ne ponavljamo po ko zna koji put šta je najvažnije u sportu. Ili imaš ili nemaš, teško se istrenira, ali mnogo znači. Šteta za njega, ali dobro, ima vremena još za popravke.

    Svaka čast Nadalu. Nije odustao, verovao je do kraja i odigrao šampionski kada je najviše trebalo. Borac kao i uvek. Odličan meč, mada sa puno oscilacija na obe strane.
    (Gde ja živim, 13. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  60. 👍 КЛАЏОМ ДО БОЛА - БРАВО! При ком резултату је била 10 квота? Е јесам се зај...., зезно. О Делијо, Делијо! 😯😯😯
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 19:16)

    # Link komentara

  61. Да сад не умањим Надалову побједу као и Тимову јуче ал морамо узети могуће намијештање, боље речено штимање противника. А и квоте су биле одличне
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 18:53)

    Jesi li ti pri čistoj svesti?
    (đoka, 13. novembar 2019 19:16)

    # Link komentara

  62. Mislite neverovatni Medvedev se vraca na staze "stare slave" i poklanja dobijen mec jer mu se ko zna sta desava u glavi?! Svaka cast Rafi, i iskreno se nadam da ce ovo biti putokaz Djokovicu. Kada krenes da gubis od ovih klinaca, stisni zube, odigraj muski, rizikuj, kreni da udaras jace.. sta je najgore sto moze da se desi?! Da, da izgubis. Sto ce se desiti svejedno ako odigras kao baba i cekas protivnikove greske, kao Djokovic juce. Svaka cast Nadalu, Medvedev mu je poklonio mec, ali to se nikada ne bi desilo da covek nije hrabro odigrao na sve ili nista i izvrsio pritisak na maloga..
    (Sabre, 13. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  63. Ja danas za neki sitan projektić zaradio samo 3500€ a ovi dobiju za par dana 1,5-2 mil,to se zove nepravda :(
    (cobo, 13. novembar 2019 19:11)

    # Link komentara

  64. (nasa Jeca je bar bila prva dugo)...I da ne nabrajam….ostavio je Danil ogroman negativan utisak u svakom pogledu
    (miodrag, 13. novembar 2019 18:30)

    Koliko ti nemas veze sa tenisom. Nasa Jeca je bila prva CITAVIH NEDELJU DANA. Sedi, jedan!!!
    (hvala sto glasate za br.1, 13. novembar 2019 19:07)

    # Link komentara

  65. делија

    ne znam kolika je kvota bila na 1:5 , mislim 15 , ja sam igrao na Nadala kad je kvota bila 10 ;)
    (kladzom do bola, 13. novembar 2019 19:06)

    # Link komentara

  66. Masina,ovo samo on moze da preokrene,uz duzno postovanje Djokovica i Federera.
    (Stomatolog, 13. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  67. Колико је била уживо квота на Надала кад је губио 5-1 дал зна неко?
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 18:27)
    Isto kao kvota uzivo na Zvezdu kad je gubila 5-0 od Totenhema : 650.
    (Goran ks, 13. novembar 2019 19:04)

    # Link komentara

  68. Браво Рафа! Желим финале са Новаком.
    (c i t i z e n, 13. novembar 2019 19:03)

    # Link komentara

  69. Raonic,Kacanov,Izner,Anderson,Raonic,Medvedev...nastavi niz propalih drvoseca, koji osim servisa nista drugo i ne znaju. Medvedev se mnogo bio napalio, a procice slicno Kacanovu, tj.sledece godine ga nece biti. Svaka cast jedino Timu od tih mladjih, i Zverev i Cicipas su takodje slicne visoke zamlate, bazirane na servisu.
    (pedja, 13. novembar 2019 19:01)

    # Link komentara

  70. Eto, sudbina ne da Noletu da bude prvi...bas sam tuzan...
    (Milan, 13. novembar 2019 19:00)

    # Link komentara

  71. Bravo Rafa !
    Održao si briljantan čas mentalne snage - upornosti , nepredavanja , borbe
    do kraja , vere u sebe a sve u stilu one parole "Nikad ne odustaj "
    Gledati ovaj meč je bilo vrhunsko zadovoljstvo i lekcija za sve nas.
    Veliko hvala i sretno u nastavku..
    (orao s visine, 13. novembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  72. "Rafa je meni kao svom navijaču danas održao važnu životnu lekciju. Pri rezultatu 0:4 u trećem setu, već sam počela da se opasno nerviram, i na 1:5 odlučila da poštedim sebe daljeg stresa i ugasim TV. Nešto kasnije odlučim da pogledam na netu sa koliko je izgubio, kad ono: još se igra, i ni manje ni više - 6:5! U tom trenutku sam shvatila šta njega (kao i drugu dvojicu) odvaja od nas ostalih smrtnika, i zašto je on u svom poslu jedan od najboljih svih vremena, a ja u svom ipak samo nadareni mediokritet. Nadal je daleko od svoje najbolje forme, daleko od svoje omiljene podloge, daleko od optimalnih terenskih uslova, i daleko od idealnog zdravlja. Ali to ga ne sprečava da da svoj maksimum i, čak i ako treba da izgubi, učini to sa žarom, boreći se za svaku loptu, ako treba i izgine na terenu. Sad ovako posramljena, i nakon što sam ga malopre otpisala, idem da premotam do tih 0:4 i pogledam na delu majstorstvo jednog od najjačih umova tenisa. I ovako ćemo za par godina moći samo da se sa nostalgijom osvrnemo na mentalnu snagu ove trojke, i divimo joj se kao nekoj mitskoj pojavi."
    (Marija)
    Moram samo u jednom da se ne složim.Rafa je taj koji će se boriti do poslednje kapi znoja,sa žarom,boreći se za svaku loptu.Druga dvojica nisu takvi-oni znaju da igraju kalkulantski,ziheraški kad ih neće,a jedan od njih zna i ziheraški i da se bori do kraja-kakav mu je horoskop za taj dan.
    (analiza, 13. novembar 2019 18:58)

    # Link komentara

  73. Kako aman ljudi veliki covek vrhunski sportista a folira povrede na svakom turniru-u Parizu stomak sad kao zulj i sepa,u pamet se ljudi!!!!
    (Radoslav, 13. novembar 2019 18:41)

    Gde ti vidiš da šepa? Koliko se ja sećam, Đoka se na US Oopen-u žalio na žuljeve, a onda je predao zbog ramena. Jel tako bilo?
    (đoka, 13. novembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  74. Odličan meč!"

    El matador kad pomisliš da je oboren on te na kraju demantuje na Nadala mislim. Jedan razlog njegove "aure" je nepobedljivost odnosno da je krajnji borac do poslednje kapi španske krvi. Novak i Rodžer takođe su! Al" se na Rafi vidi i previše taj pristup borbenosti i mentalnosti. Medvedev je sam luzer po sebi jer nije igrač sa jačom psihom a neosporno odličan teniser kako izgubi meč pa verovatnoo ni sam on ne zna.. Vodioo i imao šansu a na kraju izgubioo u nijansama razlika i zato je Nadal kao pobednik izašao bolji koga ova pobeda ostavlja u trci za polufinale i br.jedan na kraju godine.
    (Poštovalac igre, 13. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  75. Sad se Djokovicu komplikuje dolazak na No.1. I Nadal i on imaju po jednu pobedu i po jedan poraz. Znaci, ostala je razlika od 640 ATP poena u korist Nadala. Neka Nadal izgubi sve sledece meceve, ako Djokovic pobedi Federera (200 poena) i pobedi u polufinalu (400 poena) ostaje razlika +40 poena u korist Nadala. Znaci, Djokovic mora da pobedi u finalu (500 poena) da bi se vratio na No.1.
    (Pele 2.0, 13. novembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  76. Sad se Djokovicu komplikuje dolazak na No.1. I Nadal i on imaju po jednu pobedu i po jedan poraz. Znaci, ostala je razlika od 640 ATP poena u korist Nadala. Neka Nadal izgubi sve sledece meceve, ako Djokovic pobedi Federera (200 poena) i pobedi u polufinalu (400 poena) ostaje razlika +40 poena u korist Nadala. Znaci, Djokovic mora da pobedi u finalu (500 poena) da bi se vratio na No.1.
    (Pele 2.0, 13. novembar 2019 18:55)

    # Link komentara

  77. Vamos Rafa!!! Gazi boraniju!!!
    (Muamer, 13. novembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  78. Да сад не умањим Надалову побједу као и Тимову јуче ал морамо узети могуће намијештање, боље речено штимање противника. А и квоте су биле одличне
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  79. @ "Sad oni koji su mi lupali minuse juče - nađite moj komentar koji se odnosio na Nadala, pa ga pročitajte jos tri puta. Osnovna razlika između Novaka sa jedne i Federera i Nadala s druge strane je što ova dvojica ne praštaju "novodolazećima". Na žalost, Novak suviše šansi propušta u tim, uslovno rečeno, "manjim" mečevima. Kad Rafa stane s druge strane, protivnik može da vodi 1:0, 5:0 i 40:0 i da mu i dalje preti dijareja ako Nadal krene da igra….
    (Runzo Objektivni, 13. novembar 2019 18:30)"

    Daj ne tupi, molim te. Sto Zverevu nije "pretila dijareja" kad je otresao Nadala pre 2 dana? Zasto Timu nije "pretila dijareja" kad je otresao Federera pre 2 dana? Vidim kako ne praštaju "novodolazećima", haha. Mozda se trentuno plase Novaka manje nego Nadala, ali pre par godina Nadala se nije plasio ni 100. na ATP listi. I relano Nadal je trebao ovaj mec da izgubi da je Rus znao kako da kontrolise emocije.
    (Tazo, 13. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  80. Cist dokaz da Medvedev nema ono sto je potrebno da bi nasledio veliku trojku. Ili imas ili nemas ono nesto...Posle ovog poraza, bolje da predje na stoni tenis. Mozda mu krene...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (pribil, 13. novembar 2019 18:39)

    U pravu ste. Pre ovog turnira sam mislio da je Medvedev najveci favorit da ga pobedi. Medjutim, on je veceras pokazao sve one osobine koje su i Safina i neke druge istocno-evropske igrace sprecile da postanu znacajni deo teniske istorije. Nije tu samo u pitanju cinjenica da je Nadal preokrenuo mec iako je bio na konopcima, samo se cekao zavrsni udarac. Vise je u pitanju ono konstantno pokazivanje grimasa treneru, potpuno ludilo - nije mi bilo jasno da li on to nesto zamera treneru, ili vodi dijalog sam sa sobom dok mase treneru. Sve u svemu, mozda se jednog dana i stabilizuje, ali ovakak nece moci da postize dobre rezultate u kontinuitetu. Steta za 200 poena koje je dao Nadalu, ni krivom ni duznom.
    (uh, bas sam ga pogresno procenio, 13. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  81. na žalost moram konstatovati da je naš nole počeo igrati malo ofrlje naročito protiv ovih uslovno mlađih snaga,a da nadal još uvek ne da na sebe.mislim da niko od ovih nadolazećih ne bi imao šanse protiv novaka dokle god ovaj bude želeo da se takmiči,ali kad bi ovaj igrao sa punom snagom.ovako 'polovičan' je laka meta i time će samo okuražiti svoje protivnike umesto da im da do znanja ko je još uvek gazda.ova njegova defanzivna igra mu neće doneti puno radosti.on mora biti taj koji vodi igru.ovakav nadal ne bi imao puno šansi protiv novaka u njihovom eventualnom meču na mastersu i na ovoj podlozi.mislim da ni federer neće moći značajnije da mu se suprostavi.očekujem finale đoković-tim i nadam se sasvim drugačijem novaku nego sinoć
    (slobinator, 13. novembar 2019 18:49)

    # Link komentara

  82. Lepo narod kaže: Bez starca nema udarca!!!
    (Bajker, 13. novembar 2019 18:48)

    # Link komentara

  83. Nema ovo veze sa Rafom, Danil je napravio 15 neiznuđenih grešaka u 3 gema. Verovatno će ući u ginisov rekord. Stvarno, neverovatno.
    (Ridah, 13. novembar 2019 18:41)

    # Link komentara

  84. Medvedev, novi naslednik propalih igraca slicne igre, Cilica, Iznera, Raoonica. Tipican antiteniser, koji zna samo da servira do besvesti, ceka ga sudbina prethodno navedenih. Ove godine je dobio Noleta jer ga je srao servis do besvesti, sada cim mu je stao servis, decko nestao sa terena iako je imao 5 1. Neka, hvalio je ovih dana Nadala kao lud, eto mu Nadal. Tim je jedini od mladjih koji se razlikuje, ostali manje ili vece drvosece, Zverev i Cicipas isto, uglasvnom samo serviraju i za nijansu su drugaciji od Medvedeva. Nole ugledaj se na Nadala kao sto je ovaj igrao danas, napadacki i hrabro, nema balona!!
    (ivan, 13. novembar 2019 18:41)

    # Link komentara

  85. Kako aman ljudi veliki covek vrhunski sportista a folira povrede na svakom turniru-u Parizu stomak sad kao zulj i sepa,u pamet se ljudi!!!!
    (Radoslav, 13. novembar 2019 18:41)

    # Link komentara

  86. Koliko samo ovaj Nadal zaslužuje poštovanja, nema mrlje, svih 1167 mečeva "čist znoj" i poštenje.
    (Ilija, 13. novembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  87. Cist dokaz da Medvedev nema ono sto je potrebno da bi nasledio veliku trojku. Ili imas ili nemas ono nesto...Posle ovog poraza, bolje da predje na stoni tenis. Mozda mu krene...
    (pribil, 13. novembar 2019 18:39)

    # Link komentara

  88. Samo nek ova trojica osvajaju još bar 3 godine veće turnire, nedaj ovaj buraniji ništa!
    (ružičasti kadilak, 13. novembar 2019 18:35)

    # Link komentara

  89. neverovatno da Nadal u 5 gemova napravi 2 greške...koja disciplina u igri...neviđeno. Još jednom se pokazalo da je sve u glavi. Super glavu imaju Rafa i Novak. Ostali imaju samo glavu.
    (mile, 13. novembar 2019 18:34)

    # Link komentara

  90. srhttry,
    Sa 17 je dobio Federera, sa 19 osvojio GS i kazes da sigurno nije najtalentovaniji.
    (jsx, 13. novembar 2019 18:34)

    # Link komentara

  91. ‘El ovo ling-long liga ?
    (GavrAn, 13. novembar 2019 18:34)

    # Link komentara

  92. Kakav luzer!!!
    (Goran, 13. novembar 2019 18:34)

    # Link komentara

  93. Ovde nema drugog objašnjenja, nego da je Medvedev ovo namerno izgubio! Ni teniski pacer ne napravi u tri ipo gema 15 neiznuđenih grešaka! I, onda, nastavi, nastavi da greši.Pa, dobro zadužio je Rafu.
    (I.B., 13. novembar 2019 18:07)

    A da, zavera...
    (đoka, 13. novembar 2019 18:33)

    # Link komentara

  94. Najveci folirant na turu-Rafael Nadal.Kod 4:0 satro zulj,satro sepa a posle trci ko gepard.Sramota!!!!!
    (Radoslav, 13. novembar 2019 17:45)

    Izvini molim te dali si ikada imao priliku da gledas Novaka Djokovica i ono njegovo cuveno saplitanje...a sto se Nadala tice, on apsolutno nema problem da kaze da je protivnik bio bolji a do kraja meca ce ako treba skakutati na jednoj nozi.
    (Riri, 13. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  95. Kakav je fajter ovaj covek. Neverovatno! Bravo Rafa!
    (Roland, 13. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  96. Nadal na Tima (Nole majstor!), a Nole na Cicu.
    (Dusanovo carstvo!, 13. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  97. Bora, Sale, Bob Rock i jos desetina drugih

    Samo ne razumem, kako je ovaj Medvedev najantipaticniji zbog ponasanja, a Novak zbog takvog istog, nekad i mnogo goreg, dokaz da je mentalna gromada? Verovatno se i Danilovi frikovi cude sto ga publika ne voli. I ni oni, ni Novakovi fanovi, nikad nece nauciti da je prostakluk-prostakluk , bez obzira da li je akter prvi, ili stoprvi na svetu.
    (sufnudle, 13. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  98. Rafu najbolje opisuje recenica iz filma Roki 4: " Da bi me pobedio mora me ubiti, a ako zeli da me ubije mora i sam biti spreman da umre"
    (Pero, 13. novembar 2019 18:31)

    # Link komentara

  99. Gledao sam prvi I treci set. Mec je za ozbiljnu analizu. Prvo, rezultat indetican kao juce Tim -Novak (krajnji). Drugo, Nadala se jos uvek plase, Novaka vise ne. Trece, ponasanje Danila je kriminalno- on je sa takvom ironijom isprcao svaki svoj promasaj podizuci palac da bi ga trebalo suspendovati , da je to , naravno , moguce. Cetvrto, nikakav on nije hladni Rus, u njemu je pocelo da kuva posle prvih promasaja na 5:2 da je para siskljala na sve strane. Peto, iako je rezultat nepovoljan za Novaka, ja sam uhvatio sebe da navijam za Nadala, neverovatno. Sesto, naravno Danil je izgubi dobijeni mec, pa maltene kao Foco finale Vimblndona, maltene. Sedmo, Danil je vec pomislio da je on novi teniski Bog I poceo je tako da se ponasa a da za to , u svoje 24 g. nema , valjane osnove, jer nema GS, ni prvo mesto (nasa Jeca je bar bila prva dugo)...I da ne nabrajam….ostavio je Danil ogroman negativan utisak u svakom pogledu
    (miodrag, 13. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  100. Sad oni koji su mi lupali minuse juče - nađite moj komentar koji se odnosio na Nadala, pa ga pročitajte jos tri puta. Osnovna razlika između Novaka sa jedne i Federera i Nadala s druge strane je što ova dvojica ne praštaju "novodolazećima". Na žalost, Novak suviše šansi propušta u tim, uslovno rečeno, "manjim" mečevima. Kad Rafa stane s druge strane, protivnik može da vodi 1:0, 5:0 i 40:0 i da mu i dalje preti dijareja ako Nadal krene da igra.
    Kao zaista veliki Novakov navijač i poštovalac kažem da je ovo što je Rafa uradio u mojim očima vredno jedno 1000 poena. Ovako igra najbolji na svetu. Svaka čast, po stoti put kapa dole majstore - veliki čovek, vrhunski sportista, savršeni borac.
    Na Novaku je da dokaže da je, u ovom trenutku, zaista bolji.
    (Runzo Objektivni, 13. novembar 2019 18:30)

    # Link komentara

  101. Velika pobeda Nadala nema šta! Veliki je borac Rafa zaista, pravi teniski titan je! Gubio je 1:5 i dva brejka je bio u minusu i uspeo je to da preokrene! Međutim, i Medvedev je veoma kumovao ovom svom porazu. Jednostavno imao je velikog Nadala potpuno demoliranog, trebalo je samo da dovrši posao maltene rutinski, imao je dva velika brejka prednosti u 3.setu, imao je sav momentum na svojoj strani, imao je i meč loptu, i nije umeo sve to da iskoristi. Počeo je sramotno da gestikulira tim palcem prema svom treneru da je to jednostavno bilo iritantno za sve pa i za onu njegovu ćutljivu gospođu koja ne menja izraz lica za svo vreme trajanja meča pa trajao on do zore ona bi i dalje imala taj isti izraz, bez emocija. Iritantno i glupo s njegove strane. Zato je i izgubio ovaj meč i zato nije veliki igrač. Dobar igrač jeste, štaviše odličan je, ali velikan nije. Ta mentalna nestabilnost ga razdvaja od Velike Trojke definitivno. Što se Nadala tiče ne treba ga otpisati u nastavku turnira, mada nije u formi sada definitivno, i pobedi li Zverev večeras Cicipasa onda će ga mladi Grk napasti svim oružjima u 3. kolu i biti veliki favorit. Ali videćemo, nikada se ne sme potcenjivati veliki Rafica definitivno. Bravo Rafa na ovoj pobedi, zaslužio si je!
    (Oposum, divna životinjica, 13. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  102. Најјаче ми је било када коментатор на Р т с, на 5 : 1 за Медведева говори "биће ово победа Медведева"... А сећам се када је још једном приликом, исти коментатор, давно беше, када је наш Ноле имао меч, на 2 : 0 за Новака, он прокоментарисао "и нема Мелцер шта да тражи"... Кад оно, 3 : 2 изгуби Новак. Тако да, гледај меч до краја и коментариши потезе, реци који је резултат..немој отписивати човека и ти предвиђати ко ће победити..јесте 5 : 1 на први поглед велика предност, али не и недостижна =)
    (glory, 13. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  103. Колико је била уживо квота на Надала кад је губио 5-1 дал зна неко?
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  104. Rafa od 1-5 i 30-40 (mec lopta za Medvedeva) u 3. setu do 6-5 i pobede (7-6). Svaka cast Nadalu.
    (Nadal je BORAC, 13. novembar 2019 18:26)

    # Link komentara

  105. RAFA = G.O.A.T.
    (Muamer, 13. novembar 2019 18:24)

    # Link komentara

  106. Zna li neko zašto je prso Medvedev na svoju ložu?
    (Bob Rock, 13. novembar 2019 18:03)

    Jer su mu javili da pusti nadala.
    (železničar, 13. novembar 2019 18:24)

    # Link komentara

  107. намештаљка.
    (Лола Циганин, 13. novembar 2019 18:23)

    # Link komentara

  108. "Kap španske krvi", napisao bi Crnjanski.
    (Matador, 13. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  109. Jadna nameštaljka. Rusa treba doživotno suspendovati iz tenisa. Na 5:1 , Španci su se otvorili.Čist biznis. Br.1. vuče dodatne bonuse i čim su se nagodili, Medvedev je dobio signal iz boxa da ga pusti. Odvratno. Pored toga što je loš čovek, loš je i glumac.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ZeZ, 13. novembar 2019 18:04)

    Al je tebi dobro. Samo pazi da ne preteras. Vec si blizu granice.
    (Hahahahahaha, 13. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  110. Igrao je vrhunski cak se i Nadal predao u jednom trenutku i onda Medvedev odlucio da ne pobedi
    (Trinki, 13. novembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  111. Rafa je meni kao svom navijaču danas održao važnu životnu lekciju. Pri rezultatu 0:4 u trećem setu, već sam počela da se opasno nerviram, i na 1:5 odlučila da poštedim sebe daljeg stresa i ugasim TV. Nešto kasnije odlučim da pogledam na netu sa koliko je izgubio, kad ono: još se igra, i ni manje ni više - 6:5! U tom trenutku sam shvatila šta njega (kao i drugu dvojicu) odvaja od nas ostalih smrtnika, i zašto je on u svom poslu jedan od najboljih svih vremena, a ja u svom ipak samo nadareni mediokritet. Nadal je daleko od svoje najbolje forme, daleko od svoje omiljene podloge, daleko od optimalnih terenskih uslova, i daleko od idealnog zdravlja. Ali to ga ne sprečava da da svoj maksimum i, čak i ako treba da izgubi, učini to sa žarom, boreći se za svaku loptu, ako treba i izgine na terenu. Sad ovako posramljena, i nakon što sam ga malopre otpisala, idem da premotam do tih 0:4 i pogledam na delu majstorstvo jednog od najjačih umova tenisa. I ovako ćemo za par godina moći samo da se sa nostalgijom osvrnemo na mentalnu snagu ove trojke, i divimo joj se kao nekoj mitskoj pojavi.
    (Marija, 13. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  112. Ja bi zabranio klađenje za bilo koji sport. Kladionice su ubile sport. Ovo nema veze sa sportom
    (sumadinac, 13. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  113. Kad god pomislim da sam u ovom sportu sve video, Nadal me demantuje. Kakav mec, ja sam i dalje pod utiskom.
    (Mare, 13. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  114. 18 kvota bila na Nadala kad je bilo 1-5.Ko je imao hrabrosti da ulozi malo vece pare,mogao je lepo da zaradi.
    (JOE, 13. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  115. Cista namestaljka, pa dokle, dajte malo cistog sporta, jel bas sve mora da se namesti
    (deki, 13. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  116. Ma...Rafa se izborio, ovaj Medvedev sam sebe pobedio, najrealnije!
    (Dja, 13. novembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  117. @ZeZ
    U pravu si, po statutu ATP na kraju grodine mora Spanac da bude No1.
    A Medved, koji nema ni za povratnu kartu, morao je da ga pusti...
    (sasha, 13. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  118. Iskreno, sumnjiv mi je ovaj mec...
    (LosmiBgd, 13. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  119. Cestitke za Nadala, na kraju zasluzeno, protiv antitenisera Medvedeva kome se sve zasniva na servisu. Cim stane servis, ne zna sta ce. Polako krece putem Cilica, Iznera, Raonica i drugih drvoseca koji igraju antitenis. Slicno igraju i Zverev i Cicipas, jedini od tih mladjih koji ne zasniva sve samo na servisu je Dominik Tim, sto je i juce pokazao i dobio Nadala 2 0. Dakle, Medvedev koji je hvalio Nadala kao lud ovih dana ce ga sada sanjati, a najavljivao je i novu pobedu na Noletom mnogo je uzleteo. Tek ga ceka tezak pad, cim nema servisa, nema ni igre, neka pita Raonica, Cilica, Iznera.. imao 5 1 i, nema servisa i nestao, jer osim servisa nista i ne zna. Bravo za Rafu, veliki borac, Nole igraj ovako sutra, a ne da cekas tudje greske!!!
    (igor, 13. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  120. Alal vera Nadalu. Ovako se igra i udara..
    (cool, 13. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  121. Ovaj Medvedev se ponaša kao da je osvojio 30 GS s ne nijedan!
    (Arch Enemy, 13. novembar 2019 18:15)

    # Link komentara

  122. Medvedev po karakteru isti kao Djokovic. Kad ne ide opici po svom boksu, i ironicno cerekanje tu i tamo.
    (DokHoliday, 13. novembar 2019 18:15)

    # Link komentara

  123. Raging Bul!
    (Arch Enemy, 13. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  124. Špancima ne veruj ništa ni kad spavaju e moj Medvedev pade ti na latino fore
    (Srki, 13. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  125. Svaka cast Nadalu ali nista nije morao da radi osim da vraca loptice u teren, Medvedev je odradio ostatak posla
    (Boris, 13. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  126. Medvedev džentlmenski prepustio gem da ne bi bio krompirić...
    (A mater je domaćica..., 13. novembar 2019 17:25)

    Bas je ispao krompiric na kraju
    (Marko99, 13. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  127. Psiha je prevaga i Nadal je ima a Daniel malodušno izgledao da ne kažem zelen je.
    (Posmatrač, 13. novembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  128. Навијао сам против Надала због Новака ал кад је овакав борац и изгубљени меч добио сад ми и није жао што није изгубио. БРАВО МАЈСТОРЕ. 👍
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  129. Sta ti je glava... mislim na Medvedeva
    (Urke, 13. novembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  130. A prosecni Nolovac u dilemi: parovi/zadruga/Nadal? Sta gledati ovog popodneva
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:30)

    Napisa navijač Rohana Bopane iz Marinkove Bare koji je nedavno otkrio inter-net pa odlučio po ceo dan da pljuje jednog od 3 najbolja igrača u istoriji tenisa. :)
    (remax, 13. novembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  131. Ne “Neverovatni Nadal”,pre bih rekao “Neverovatni Medvedev”,naravno u negativnom smislu!!!
    (bokimrak, 13. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  132. Mozda nije najbolji
    Sigurno nije najtalentovaniji
    Ali da je najveci borac u istoriji tenisa, to niko ne moze da mu ospori.

    Da je Djokovic polovina ovakvog fajtera, (POGOTOVO KAD NE IDE)
    Nekako bih znao da je najbolji. Ovako...
    (srhttry, 13. novembar 2019 18:03)

    Podseti se finala Wimbledon-a protiv Federera pa se zapitaj zašto si dao tako glup komentar.
    (Kninska kobra, 13. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  133. Pojeo ga Medvedev, pojeo!
    (Snupi, 13. novembar 2019 17:27)

    #
    #
    #
    ...da, bas ga pojeo; verovatno je sad otisao da povrati !
    PS
    ...sve mi se, nekako, cini da si malko prerano pustio komentar !
    (al' 'ajd', naucicete vec jednom da je pobednik onaj ko osvoji poen kad ima "mec loptu")
    (misterX, 13. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  134. @x

    Bukvalno je Djokovic pre 20 godina imao 12,nesto se ne secam kako je osvajao sve tada..
    (Uros_, 13. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  135. Nije Rafa napravio preokret, nego Medvedev
    (Djokica, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  136. Rafa u stilu Novaka Djokovica, Medvedev nece ni igrati sledeci mec :D
    (Mo, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  137. Ovde nema drugog objašnjenja, nego da je Medvedev ovo namerno izgubio! Ni teniski pacer ne napravi u tri ipo gema 15 neiznuđenih grešaka! I, onda, nastavi, nastavi da greši.Pa, dobro zadužio je Rafu.
    (I.B., 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  138. Eto zašto ova deca ne mogu ni jedan veći turnir da osvoje osim velike trojke...Ovaj meč je dao odgovor...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  139. Ajoj Medjeda sta uradi.
    Ovo ce mu se morati obiti o glavu kad tad.
    (Koni, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  140. Najveći borac u istoriji belog sporta. Bikić sa Islasa Balearasa.
    (BURAZZERS, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  141. Zapamtite da ovaj momak pobedjuje u finalu i ostaje broj jedan.
    Takav mu je i bioritam.
    Djokovic i sutra gubi.
    Kada se sutra ovo desi neka vam bude zao sto ste mi dislajkovali komentar, kao i prosli za poraz od Tima.
    Pozdrav
    (Zos, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  142. Ovaj mec nam puno govori o iskrenosti "g-dina" Nadala u vezi "povrede" i mentalnom sklopu Medvedeva. Nadam se da ce sve ovo motivisati Noleta, da ih sve razbuca sa sve "gospodskom" publikom.
    (Simplex, 13. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  143. @Prejak je Medvedev za Nadala
    (fistik, 13. novembar 2019 17:13)

    Mislim da si u pravu, potpuno ga je razvalio u trecem setu, ali nema zivaca da zavrsi.
    Medvedev bi mogao po mnogo cemu biti psiholoski nasljednik Noleta, nervira ga publika koja mu se kezi u facu, ironicno im aplaudira umjesto da se koncentrise i oduva Nadala.
    Na svoju zalost on nema Noletov inat, da se vrati u mece i razbuca.
    Koliko god vrijedna Nasdalova pobjeda, jos je simptomaticnije da mlad igrac kao Medvedev ima kontrolu nad mecem, samo se njega pitalo kad i kako ce ovo da se zavrsi.
    Svaka cast Nadalu borio se lavovski, ali kraj Trojke se ipak priblizava.
    (Drndo Maroje, 13. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  144. Prosto "neverovatno" kako je Nadal preokrenuo...
    (Cirbo, 13. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  145. Da je Djokovic polovina ovakvog fajtera, (POGOTOVO KAD NE IDE)
    Nekako bih znao da je najbolji. Ovako...
    (srhttry, 13. novembar 2019 18:03)


    40-15 x 3
    (Hitmen, 13. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  146. Ne mogu da verujem šta sam odgledao.
    Kako li će Medvedev da spava večeras?
    (Mrgud, 13. novembar 2019 18:05)

    # Link komentara

  147. E zbog ovog klinci govore da je najteže pobediti Nadala iz velike trojke. A vi se posle ložite, kako tim pričama žele da isprovociraju Đokovića, kako ga ne vole i ostale zavere...
    (Salle, 13. novembar 2019 18:05)

    # Link komentara

  148. Hvala ti Bože što sam rođen u eri najvećeg NADALA
    (Muamer, 13. novembar 2019 18:05)

    # Link komentara

  149. Овако се постаје шампион.
    (Дс, 13. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  150. Velika trojka jos dise :) Postoji li veca inspiracija Djokovicu i Federeru u borbi protiv klinaca od ovakvog preokreta protiv najboljeg iz te grupe?! Verujem da ne. Nadal nije bik, on je lav sa Majorke.
    (Mikii, 13. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  151. Nadal bio za savete kod Novaka kako spastiti mec lopte i pobediti :)
    (Vuksa, 13. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  152. Jadna nameštaljka. Rusa treba doživotno suspendovati iz tenisa. Na 5:1 , Španci su se otvorili.Čist biznis. Br.1. vuče dodatne bonuse i čim su se nagodili, Medvedev je dobio signal iz boxa da ga pusti. Odvratno. Pored toga što je loš čovek, loš je i glumac.
    (ZeZ, 13. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  153. Tim, Zverev i Medvedev ispadoše u Parizu a da teren nisu zagrebali... i to ti je ta nova "mlada GEN."!?
    (Dejan, 13. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  154. Jeste Medvedev poceo da gresi,podosta.Najvise je pomogao Nadalu kada je prvi put servirao za pobedu.
    Posle toga je i Nadal poceo da igra manje vise bez greske..
    Svaka cast Rafa :)
    (milann, 13. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  155. E moj Medvedev pa nije ti Nadal Djokovic pa da mozes da ga pobedis. Ovo je Rafinja sine moj... 3:0 u pobedama laganica.. Hahhahahahahahha
    (Dejan, 13. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  156. Zna li neko zašto je prso Medvedev na svoju ložu?
    (Bob Rock, 13. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  157. Stao je servis Medvedevu koliko srece za spanca!
    (Kosta, 13. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  158. Mozda nije najbolji
    Sigurno nije najtalentovaniji
    Ali da je najveci borac u istoriji tenisa, to niko ne moze da mu ospori.

    Da je Djokovic polovina ovakvog fajtera, (POGOTOVO KAD NE IDE)
    Nekako bih znao da je najbolji. Ovako...
    (srhttry, 13. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  159. ja nisam gledao antipaticnijeg sportistu od ovog rusa
    (Sale, 13. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  160. Sta znaci glava, a Medvedev je nema
    (Evans, 13. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  161. Bitno da si od Zvereva izgubio kad si trebao velike pare da doneseš.
    (luj10, 13. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  162. Najveci choke godine nam je priredio Medvedev danas
    (Slabo, 13. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  163. Pobedi Medvedev sam sebe, 4-0 je imao i nekoliko brejk lopti za 5-0 i 5-1 kasnije
    (Milosh, 13. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  164. Sve vas koji otpisujete trojicu najvećih u istoriji ću pitati sledeće sezone šta i kako mada će i ovde igrati Rafa i Nole dalje pa i u finalu obojica ako im se žreb ne potrefi u SF
    (Dejan, 13. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  165. Ma, bravo! Kakva je mentalna gromada ovaj Rafa, nemam reči. Iznova i iznova izneđuje svojom snagom. Šta je uspeo da preokrene, od 1:5 do 7:6. Što bi rekli, "Novakovski". Još jedan tesno izgubljen meč Medvedeva protiv Nadala.
    (Robert, 13. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  166. BRAVOOO RAFA koliko mi je drago sto je pobedio samo zbog toga sto se nikad ne predaje pa makar bilo i 5:1 a Medvedev sa svojim ponasanjem ceo mec gestikulira prema svom treneru ironicno se smeje bas ruzno za gledanje. BRAVO RAFA!!!
    (Blue Moon 1871, 13. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  167. Ovaj medvedev treba pod hitno kod psihijatra...
    (Bora, 13. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  168. Koja ala od sportiste.
    (Grand, 13. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  169. Jel to onaj Medvedev sto ce da skine kraljeve s trona? E moj decko. Jos mnogo plazme i mleka moras da jedes
    (nex, 13. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  170. Spektakularni povratak Nadala! Najveći je to borac!
    (CroFed, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  171. Prejak je Medvedev za Nadala
    (fistik, 13. novembar 2019 17:13)
    Preporučujem (+32) Ne preporučujem (-21)

    Šta bi?
    (đoka, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  172. Sta bi? Otpisasmo najveceg borca u istoriji tenisa?
    (Zreb, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  173. Ako se Medvedev oporavi od ovoga svaka mu cast,ja ne bi
    (Sasa, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  174. Kakav borac. Svaka mu cast. Medvedev se na kraju sam dobio.
    (Liverpool Man, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  175. Farsa
    (Trumba, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  176. Legenda kaze da Medvedev jos dize palac gore.
    (Cestitke Nadalu na borbi i pobedi, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  177. Krajjjj tooo Kealjuuu Rafaaaaaa najboljiii si kad je najtezeeeeeeee bravooo majstoreeee.
    (Paki, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  178. Samo Nadal i Djokovic!
    (Deki A, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  179. Ovaj Medvedev samo Noleta dere...Federera i Nadala ne moze ni kada bi mu dali set prednosti...ili 2 brejka u setu...
    (Dja, 13. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  180. Kakva masinaaa,gde su strucnjaci?
    Gazii to bree!!
    (GOAT, 13. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  181. poklonite se kralju!

    to se zove upornost i primjer u zivotu me samo sportu. svaka cast!
    (vot, 13. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  182. Nadal nema igru za dvoranu prosto vidi se šablonski izgledaa loptice nemaju odskok kao na otvorenim terenima gde struje u vazduhu kod svakoga udarca. Zato nije nikad uspevao da napravi značajnoo i po svemu sudeći ostaje tako.
    (Poštovalac igre, 13. novembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  183. Rezultat potpuno isti kao u jucerasnjem mecu. Jos samo da vidimo da li Medvedev pobedjuje u tajbejku!
    (zozoblansh, 13. novembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  184. Zahvaljujemo se na glasu.

    London, novembar 2019, izgleda da je pocetak kraja sve trojce.
    (mikolaj, 13. novembar 2019 17:16)

    Ovako je nekad izgledao tenis. Gomila dobrih igrača, uvek neko drugi iskoči na neki period i dok je u formi osvoji neki GS i poneki masters. I tako u krug. I onda igrači sa po 8 ili 7 GS kao npr. Konors, Agasi, Lendl,Mekinro postanu legende jer su češće od ostalih imali periode kratke dominacije. Pojave se i neki Borg i Sampras koju sa po 11 I 14 GS postanu još veće legende.
    A onda dodju ova trojica i osvoje bukvalno sve u periodu od skoro 20 godina! I svaki put kad se desi da izgube neki turnir ljudi ih omalovazavaju, šalju u penziju...
    Ljudi, idite na lečenje!
    Do skoro igrači sa 32+ godina su odavno bili u penziji i igrali veteranske turnire.
    Budite srećni za svaki meč, za svaki poen koji u budućnosti odigraju!
    (x, 13. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  185. Au kako covek pobedi sam sebe
    (Comi, 13. novembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  186. Победио или не, Надал показује зашто је највећи борац у свету тениса - са 5:1 и суочавањем са меч лоптама, он се врати на 5:5.
    (Трооки Гавран, 13. novembar 2019 17:48)

    # Link komentara

  187. Medvedev je sam sebe pobedio!
    (kaja, 13. novembar 2019 17:47)

    # Link komentara

  188. GLAVA je ono što razdvaja VRH OD PROSEKA...JER SVI ONI ZNAJU FORHEND I BEKHEND....
    (gremlin, 13. novembar 2019 17:47)

    # Link komentara

  189. idemooo rafaaaa najveciii borac,nikad se je predajeee i vodi sa 6:5,a bilo je 1:5
    (Paki, 13. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  190. Idemoooo rafaaaa
    (prle, 13. novembar 2019 17:46)

    # Link komentara

  191. Najveci folirant na turu-Rafael Nadal.Kod 4:0 satro zulj,satro sepa a posle trci ko gepard.Sramota!!!!!
    (Radoslav, 13. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  192. Je l' realno da lik izgubi 2 brejka prednosti tj. imao je 5:1?
    (Mare, 13. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  193. nadal goat
    (kalcokera i trokorak bili, 13. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  194. Rafa pobedjuje!!
    (realno, 13. novembar 2019 17:44)

    # Link komentara

  195. Ha, ha... vrati se Rafa. Ne navijam za njega ali bas mi je drago
    (zozoblansh, 13. novembar 2019 17:44)

    # Link komentara

  196. Bravo Nadal, tako se bori pa šta god uradio, a ne metiljavo kao neki...
    (Rokabili, 13. novembar 2019 17:44)

    # Link komentara

  197. Nadal se nikad ne predaje, veliki borac.
    (Topnik, 13. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  198. Au kakav obrt. Gotov je Medo.
    (đoka, 13. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  199. Rafa borac nema stajanja. A ja naivan kritikujem Medvedeva sto je zapeo 6:0 da ga dobije, kad vidi ovo.
    (ST, 13. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  200. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ratko, 13. novembar 2019 17:02) # Link komentara
    Jos jedna od strasnih teorija srbskog nebeskog naroda. Kako je moguce da navijam i za Federera i za Nadala kada su njih dvojica najveci rivali u istoriji tenisa? Federer 20, Nadal 19, Djokovic 16. Laku noc, prijatno.
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  201. Koji Medvedev ajte bre
    (Daki, 13. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  202. Ovaj Medvedev zaista moćan. Kompletan je,imat će 10 GS do kraja karijere sto posto ako ga povrede zaobiđu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 13. novembar 2019 17:13)

    24-ta godina i nula GS. Dok Nadal i Đoković budu spremni za GS ta nula će i ostati.
    (oberin martel, 13. novembar 2019 17:36)

    # Link komentara

  203. Više sam voleo da prođe Nadal jer je lakši protivnik za Novaka. Sutra kući ide i starac
    (Paja Patak, 13. novembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  204. Овакви коментари се већ годинама провлаче, готови су, велика тројка треба да се повуче. Људи, будимо реални, крај је сезоне, мртви су уморни и нема тог жара ни код Федерера ни код Ђоковића. Просто то је нормално да понекад млади тенисери бљесну. Међутим, тврдим да у три добијена сета на гренд слему јако тешко могу да добију млади тенисери велику тројку и то ће потрајати још неко време. Добијају мечеве на класично искуство, тако да ови порази Надала нису чудни, а знамо да он не игра добро у дворани на бетону.
    (срле, 13. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  205. Mislim da će ovaj turnir ostati upamćen kao početak kraja velike trojke...
    (Alexa..., 13. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  206. Pojeo ga Medvedev, pojeo!
    (Snupi, 13. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  207. Medvedev džentlmenski prepustio gem da ne bi bio krompirić...
    (A mater je domaćica..., 13. novembar 2019 17:25)

    # Link komentara

  208. Medvedev je na kraju imao ogromnu podrsku i dobio velik aplauz na US Openu. Pa ni Nadal nije njihov, Nadal je spanac, Federer Svajcarac, Nishikori Japanac. Kakve to bre veze ima? To ima veze samo u bolesnim drustvima kao sto je nase. Kako Jokica vole u USA iako nije 'njihov' sta uopste znaci 'njihov' pogotovo kad su ameri u pitanju, a naveo si primer US open? Bice da Djokovica ne vole zbog njegove opsesije da bude voljen, pa izaziva kontra efekat time, bice da ga ne vole zbog tatinog ponasanja, njegovog primitivizma i tako dalje
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 16:34) 

    # Link komentara

    Jeste nam u nekim sefarana drustvo bolesno. Isto manje- vise kao i u drugim zemljama. Ali upravo zbog takvih likova poput tebe. Ti civece sijas takvom mrznjom i opsesivnoscu prema sopstvenom narodu. Mislim da ti ni sam sebe ne volis. Meni je tebe zao, mogu da zamislim kakav je tebi pakao u glavi. Ja cak i ne marim za tenis, ponekad odgledam. Ali ako je tebi Djokovic negativan primer ljudskog roda ti imas zesci problem u glavi.
    (Dusan79, 13. novembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  209. Sta je bese onaj novinar pitao Nadala?
    (ipak ima veze, 13. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  210. London, novembar 2019, izgleda da je pocetak kraja sve trojce.
    (mikolaj, 13. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  211. raspad sistema
    (gari, 13. novembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  212. Prejak je Medvedev za Nadala
    (fistik, 13. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  213. Rafa predji u kovace pobro bar nece kolena da te zezaju
    (DnK (°~°), 13. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  214. Ovaj Medvedev zaista moćan. Kompletan je,imat će 10 GS do kraja karijere sto posto ako ga povrede zaobiđu.
    (Ivan, 13. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  215. Bik sa Majorke protiv Medveda iz Rusije
    (barnone, 13. novembar 2019 14:51)

    Мислиш да је то случајно? Не бих рекао...
    (Лепи Цане, 13. novembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  216. Уживање је гледати Медведева. Нисам гледао како је изгубио од Циципаса, једино могу да закључим да је Циципас био изванредан.
    (драганТенис, 13. novembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  217. Ajmo Medvedev odigraj za naseg Noleta
    (Laske, 13. novembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  218. (neki veliki dr, 13. novembar 2019 16:34)

    Evo ti razlog zasto Novaka ne vole, tj ne navijaju za njega

    Ti si navijac Federera ili Nadala, Djokovic bije tvoje idole deset godina, rastura ih, par puta okrene 40-15 sto kod tebe proizvede neverovatnu gnev, toliku bol da moras da navijas protiv njega svuda gde god se pojavi.

    Sanjas ga svaku noc i molis se da ne obara rekore tvog idola ali on nastavlja da ti nabija komplekse

    Nema tu veze sto je Srbin tu si u pravu, ali od kad se pojavio postao je pretnja Nadalu i Federeru, mnogo toga im je uzeo, tebi i ostalim njihovim navijacima je uskratio mnogo njihovih duela, propatili ste mnogo i normano da ne mozete da podnesete Djokovica

    Ali tek cete da imate muku od njega samo polako
    (Ratko, 13. novembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  219. Posle dva seta isti rezultat kao juče u meču!
    (zozoblansh, 13. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  220. @Strucnjak Jumko rece da se Nadal povlaci zbog povrede?
    (Zabac, 13. novembar 2019 15:37)

    Eee druze, aj ne prebacuj ovo na jumka. Mnogi nolobotovi su pisali to i likovali vec unapred prvom mestu za "boga tenisa".
    (Aco, 13. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  221. Nadale najbolji si ti !
    (Grobarchina, 13. novembar 2019 16:38)

    # Link komentara

  222. (Branko, 13. novembar 2019 15:53)
    Medvedev je na kraju imao ogromnu podrsku i dobio velik aplauz na US Openu. Pa ni Nadal nije njihov, Nadal je spanac, Federer Svajcarac, Nishikori Japanac. Kakve to bre veze ima? To ima veze samo u bolesnim drustvima kao sto je nase. Kako Jokica vole u USA iako nije 'njihov' sta uopste znaci 'njihov' pogotovo kad su ameri u pitanju, a naveo si primer US open? Bice da Djokovica ne vole zbog njegove opsesije da bude voljen, pa izaziva kontra efekat time, bice da ga ne vole zbog tatinog ponasanja, njegovog primitivizma i tako dalje
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  223. A prosecni Nolovac u dilemi: parovi/zadruga/Nadal? Sta gledati ovog popodneva
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:30)
    Ti zato nemas nikakve dileme kad treba da se Nole mrzi, to ti je vidim duševna hrana mizerijo moja!
    (Veljoni, 13. novembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  224. uvek isto. izgubi set ode do garderobe ,zadrži se, a onaj na servisu čeka i naravno tapka loptu ko budaka. naravno se ohladi i izgubi momentima. a onda dodje Nadal i brejk. ali svaki meč tako. pogledajte na you Tube kada izgubi set. deo taktike ili nefer?
    (mokrogorac, 13. novembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  225. Hajmo Rafa...
    (Rasim, 13. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  226. Kako je iritantan ovaj rus.
    (Tequila, 13. novembar 2019 16:17)

    # Link komentara

  227. Nema Nadal sta da trazi u dvorani protiv najboljih igraca
    (DulePzs, 13. novembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  228. Medvedev je Djokovic sa drugacijim stilom, kad te uhvati pod svoje nema mrdanja ni gresaka, tesku defanzivu pretvara u cist napad, moze da se prebacuje do sutra, i jos ima dobar servis.
    (Vlada, 13. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  229. Juce Nadal rekao da nema nikakvu povredu i da je Zverev posteno pobedio ali botovi i dalje pisu da Nadal nije spreman...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Donchy, 13. novembar 2019 15:24)

    Razumljivo. Tako se botine udruže i da objasne kako je nekom prilikom Nole samo iz kurtoazije rekao da povreda nije uzrok poraza, iako je ovaj naglašavao da je protivnik zasluženo pobedio. :)
    (Robert, 13. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  230. Sto volim kad neko Rafu unistava njegovim oruzijem tj vracanjem loptice do prekosutra
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Konan, 13. novembar 2019 15:35)

    Ahahahaha, rece Novakov navijac za koga je Rafa malo dijete sto se tice prebacanja loptice dok protivnik ne pogrijesi.
    (delboj, 13. novembar 2019 16:00)

    # Link komentara

  231. Ајде Медведев!
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 13. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  232. Više tu nema lepe igre, teniseri oko 2 metra visine oslanjaju se na servis. Prođe gem ništa nisi video, ni lopticu. Dobro bi bilo da asovi nose po 5 poena, to bi na neki način usporilo propast tenisa.
    (OGARD, 13. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  233. @(neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:35)

    A ti na zapadu su sve sami "noblesi" i gospoda. Eh, da ne živim na zapadu pa da ti poverujem. Gori su od nas 10x po ponašanju. Ne vole ga zato što nije njihov. Može da se ponaša kako hoće opet će mu zviždati kao i svakom ko nije sa zapada. Primer: Medvedev, US Open.
    (Branko, 13. novembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  234. (filantrop, 13. novembar 2019 15:31)

    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:30)

    Uskaces iz jednog nika u drugi pa u treci, sve sa ciljem da ponizis najboljeg sportistu sveta, cemu to i kakvo ti to zadovoljstvo pricinjava, ne razumem?
    (Gedza, 13. novembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  235. (neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:35)

    Hahahahahaha sta si mu Nole to uradio?
    (Ratko, 13. novembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  236. Gledam Rafu i Danila,ali stalno imam osecaj kao da gledam usporeni snimak uporedjujuci ovaj mec sa onim sinoc izmedju Novaka i Dominika.
    (Djuro, 13. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  237. Strucnjak Jumko rece da se Nadal povlaci zbog povrede?
    (Zabac, 13. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  238. Sto volim kad neko Rafu unistava njegovim oruzijem tj vracanjem loptice do prekosutra
    (Konan, 13. novembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  239. Razlog sto Djokovica ne podnose je njegovo skandalozno i primitivno ponasanje. Prosto iz njega izbija balkansi sindrom zvani 'znas ti ko sam ja' a to se sinoc najbolje videlo. Nakon svakog poena razne gestikulacije, psovke, ispadi... Uzas jedan, kad god gubi pokaze svoje pravo lice. A satro salje srca, grli drvece, unistava reke po Srbiji...
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  240. Nema sta Dimitrij Medvedev da trazi protiv Nadala.
    (Jumko, 13. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  241. Trudim se da volim sve ljude na svetu, samo Djokovica ne mogu ocima da smislim. Boli me dusa sto smo sunarodnici. Takvog foliranta ova zemlja nije imala u svojoj istoriji
    (filantrop, 13. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  242. A prosecni Nolovac u dilemi: parovi/zadruga/Nadal? Sta gledati ovog popodneva
    (neki veliki dr, 13. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  243. Rafael slajs Nadal - ogavno
    (Rocesti, 13. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  244. Juce Nadal rekao da nema nikakvu povredu i da je Zverev posteno pobedio ali botovi i dalje pisu da Nadal nije spreman...
    (Donchy, 13. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  245. Jeste Djokovic po nekad igra defanzivno ali ovo sto radi Nadal je ubistvo tenisa, pogotovo sto je ubacio jos ove odvratne slajseve na betonu
    (Radek, 13. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  246. Neverovatno mi je da pored namestanja, da Djokovic opet bude prvi, sa zrebom, pa novinarom koji provocira Nadala, stavljaju Nadalovu tezu grupu da nema dan odmora pred polufinale! Strasno!
    (Jumko, 13. novembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  247. Cekaj, pa kako sada, zar strunjaci ovde nisu masovno utvrdili da ce Rafa da se povuce nakon sto izgubi prvi mec? Zbunjen sam sada, nista mi nije jasno. Moze biti da je neka zavera iza svega.
    (jupika, 13. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  248. Djokovic - Nadal 28-26
    Djokovic - Medvedev 3-2

    Cisto da se podsetimo ko je tata
    (Saric, 13. novembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  249. Gazi ga Medo, ne dozvoli mu da se izvuce kao na US Openu
    (Dare, 13. novembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  250. Ovo je mec a ne kada igra novak
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. novembar 2019 14:44)

    Cemu kradja nika, zar vam je Djokovic do te mere unistio zivot?
    (Nando, 13. novembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  251. Daniel ima sansu jer Rafa je povredjen i umoran od naporne sezone al pod uslovom da pristupi ozbiljno startu mecu u suprotno gine mu poraz. I od Nadala treba ocekivat reakciju bez obzira na probleme ko je ima spanac.
    (Poštovalac igre, 13. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  252. Ovo je mec a ne kada igra novak
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. novembar 2019 14:44)

    Novaku nisu ni do meniskusa. A tek mom Rođi...
    (Jumko, 13. novembar 2019 14:53)

    # Link komentara

  253. Bik sa Majorke protiv Medveda iz Rusije
    (barnone, 13. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  254. Ovo je mec a ne kada igra novak
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara