1. Rodžer u 38 godini a treći na svetu pa to nije malaa stvar. Iz senke može bit favorit za titulu.
    (Poštovalac igre, 13. novembar 2019 12:21)

    # Link komentara

  2. nije bitno da li je 3 ...5 ili 10 sada kada vise nije prvi.
     (milan, 13. novembar 2019 10:23)

    # Link komentara

  3. Dođe mi da poželim da sutra Federer pobjedi Đokovića, da usreći sve svoje "navijače" na prostoru bivše Juge. I Nadal da uđe u polufinale kako god zna i umije i obraduje onu drugu polovinu bivših jugovića, koji, kao i za Federera, ne navijaju ni za koga u stvari, nego navijaju samo protiv Đokovića. A i zbog onih bolesno ostrašćenih Noletovih navijača, koji pljuju po svima i kvare ugled svom idolu. Pa dajte Nole, Medvedev i Cicipas, pustite ih, molim vas! Nekim ljudima je duševna hrana mržnja (s razlogom, bez razloga, nije bitno), pa bi malo više sreće (ili nesreće- kako za koga) odjednom možda rezultiralo prekomjernim izljevom te gadne emocije. Potrošili bi je i za neko vrijeme, dok ponovo ne napune srca otrovom, imali bi svi mi malo mira i mogli čitati neke ljepše i razumu ugodnije komentare sa smislom i ljudskošću.
    (Milena, 13. novembar 2019 09:48)

    # Link komentara

  4. Što mu se oni više približavaju to on sve više relativizuje njihove uspehe, ne videći da time relativizuje i svoje!!!
     (autošovinista, 13. novembar 2019 08:40)

    # Link komentara

  5. Prvo - bravo za Ziksa!!! Kraljevski rečeno! Drugo - ubiste se oko prepucavanja po pitanju sporta, Rodžera, tenisa i ostalih koještarija, ali ni jedan ni zarez ne zapisa kod članaka koji se tiču ekonomije, nauke, politike, i svih daleko važnijih tema! U mom kraju takve kao što ste svi vi, nazivamo BAĐAVDŽIJE!
     (Miki, 13. novembar 2019 08:26)

    # Link komentara

  6. Ne mozes biti prvi sa 38 god a Novak moze ... hhahahahha
     (stribor, 13. novembar 2019 08:18)

    # Link komentara

  7. Fascinantno je koliko ljudi ovde i ne procita tekst do kraja, vec samo "svajpuje" na pisanje komentara (citaj pljuvanje) o onima koji generalno nemaju apsolutno nikakve veze sa njihovim zivotom.
     (Pukovnik Vranic, 13. novembar 2019 08:10)

    # Link komentara

  8. Legenda
    (srba, 13. novembar 2019 08:01)

    # Link komentara

  9. Rodzer je puno toga sakupio kad je konkurencija bila slabija.Novak je morao da oduzima deo kolača od najboljih ikad.Na Novakovom mestu,ja bih potpuno zaboravio na plasmane i sve bi podredio GS I nekim mastersima.
    (Djed Gavrilo, 13. novembar 2019 07:38)

    # Link komentara

  10. (ziks, 12. novembar 2019 22:28)

    Tih 19 ljudi koji ti je dalo minus su slika i prilika Srbije...

    Pljuju svoje, sanjaju lagani keš, gledaju političare kao Boga, nadaju se poslu u državnoj službi i preziru svakog ko je u nečemu uspeo teškim radom...
     (saint, 13. novembar 2019 07:33)

    # Link komentara

  11. Kad više ne može da bude prvi, verujem da mu je svejedno da li će da bude peti ili deseti. Ovo nije slagao. On igra još samo do Olimpijskih igara, nadajući se da će možda ipak nekako da osvoji to zlato koje nema. Na prvo mesto on već odavno i ne računa.
    (Cane, 13. novembar 2019 03:59)

    # Link komentara

  12. Tako je Rodjo, nije vazno dal si treci peti il deveti kad ne mozes biti prvi.
     (DEX, 13. novembar 2019 01:05)

    # Link komentara

  13. Poceo je mnogo da palamudi...
     (Petar, 13. novembar 2019 00:21)

    # Link komentara

  14. Pa..., čoveče, pa Tebi treba sve nacrtati kao malom detetu. Lepo Ti priznam da sam permutovao reči Šangaj i Peking, a Ti opet o tome.
    Alo, čoveče, koncentriši se na sledeće jer Ti više neću objašnjavati:
    1) Novak ima, nisam 100% siguran, jedinstven rekord kod ATP500 turnira. 6 puta je došao u Peking i 6 puta je trijumfovao. Nećeš verovati, ali to znači da NEMA NIJEDAN PORAZ na tom turniru, samo pobede i to, čini mi se, 29:0.
    2) Bazel je turnir ATP500, ali Federerove pobede (čini mi se 10) su izvojevane uz otprilike isto toliko poraza. Dakle, Federer nema nulu nakon dve tačke (:). Zato se njihovi uspesi ne mogu porediti. Novak je pobedio svaki put kad je došao u Šangaj, a Federer otprilike svaki drugi put u Bazelu.
    Ako Ti i sad nije jasno, a Ti na velikom odmoru pročitaj drugarima. Naći će se jedan da Ti objasni...
    (Milan_PT, 12. novembar 2019 23:09)

    # Link komentara

  15. Kaze Mačor kad nemoze Grozdje da dohvati da je svakako kiselo...
    (Sims, 12. novembar 2019 22:53)

    # Link komentara

  16. A koga briga za Rodgera?
     (Baba s laptopom, 12. novembar 2019 22:45)

    # Link komentara

  17. Brate nikada te nisam voleo ali te strasno postujem. Pravi si vitez. Postovanje.
     (Slobodan, 12. novembar 2019 22:37)

    # Link komentara

  18. Milan_PT
    Pisao si o Sangaju, a ne o Pekingu. Napisao si da je 6 trofeja najvise na turniru te kategorije, pogledaj sopstvenu stavku 3. Sto se tice, Tokio, Peking, Bazel, svi su turniri 500 kategorije i svi su isti, pripadaju, istoj kategoriji. Ne razumem kako ne spadaju u istu kategoriju, samo zato sto su u Bazelu mnogi osvajali? Osim toga, nabrojis velika imena tenisa, koji su osvajali turnir u Bazelu, a za Peking kazes da je samo Novak. Opusteno mi napises kako je turnir u Pekingu zbog toga bolji. Hahaha, genije si, stvarno. Prosto mi neverovatno da si napisao jedan normalan komentar. Znaci, samo turniri koje je Novak osvajo su dobri, ostali ne spadaju u tu kategoriju. Dobro, da znam. Da se ne blamiram vise pred svetom, hvala sto si me prosvetlio.🤔🤔🤔😀😀
    (Pa...., 12. novembar 2019 22:33)

    # Link komentara

  19. Coby
    Ma da, sta Novaku fali, svega cca 8 meseci na prvom mestu, pa da prestigne Federera! Cirkus!
     (zemlja gruva, 12. novembar 2019 22:32)

    # Link komentara

  20. Lagis Rodjo :)
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Lex, 12. novembar 2019 20:10)

    evo, ovo je komentar sa vrha preporucenih, verovatno jedan od 95% koji padaju bez citanja vesti.
    covek je rekao sto i ranije, a to je da ga ne zanima mesto AKO nije prvo! to sigurno vazi i za novaka i za nadala! ali eto, izvuce se malo iz konteksta i uvek ima mase da se poprimi.
    (vrg, 12. novembar 2019 22:29)

    # Link komentara

  21. Али силне рекламе за FedEx на овом турниру су права симболика. Можда га оне додатно иритирају.
     (Сврабофил, 12. novembar 2019 22:28)

    # Link komentara

  22. Ne razumem srbe koji navijaju za švajcarca a pritom pljuju Novaka i ne vole ga. Šta mislite da švajcarci vole Novaka, NE naravno. Kako možete da navijate protiv Novaka, čovek srbin, predstavlja najbolje iz Srbije, ej bre onaj tamo iz Kine, Australije, Amerike je čuo za Srbiju zbog Novaka. Ne vole ga u celom scetu jer nije britanac, nemac ili amerikanac. Došao je do svog bogatstva zahvaljujići poštenom i teškom radu nije kriminalac ili političar koji je prevarama došao do para. Nismo svesni da imamo igrača iz TOP 3 tenisa u istoriji, sada i možda nikad više. Ja sam uvek uz Novaka, samo napred legendo. A vi navijajte za ''iskrenog švajcarca ''. Pozdrav ljubiteljima belog sporta!
     (ziks, 12. novembar 2019 22:28)

    # Link komentara

  23. Pa..., u pravu si za jednu stvar, a za drugu me nisi shvatio.
    Kad sam pričao o rekordu, mislio sam na turnir u Pekingu, a ne u Šangaju. Dakle, Novak nema nijedan jedini poraz na ATP500 turniru u Pekingu. Svaki put kad je došao u ovaj grad, Novak bi osvojio trofej. Na taj rekord sam mislio.
    A ovo što pričaš za Bazel, to nije u toj kategoriji, jer Federer ima poraze u tom gradu. Pobeđivao ga je Agasi, Enkvist, Nalbandijan, Henman dvaput, Ljubičić, Del Potro dvaput, pa čak i Novak Đoković...
    (Milan_PT, 12. novembar 2019 22:05)

    # Link komentara

  24. Ma jeste Rođo, pusti bodove i plasman, ko to još gleda :)
    (Saša, 12. novembar 2019 22:03)

    # Link komentara

  25. ma laze, pa sad kad vise nije prvi onda nije bitno.
    (Andrej, 12. novembar 2019 21:53)

    # Link komentara

  26. Milan_PT
    Nemam nista protiv tvoje analize, nemoj pogresno da me shvatis, ali da li si siguran u svoju tvrdnju, da niko nema vise od 6 trofeja na jednom turninu Masters serije? Rafa MC, Federer Sinsinati? Tokio, Peking, Bazel su turniri iste serije, 500. Jeste da mnogi ne prate tenis, jeste da ces ti reci da to nisi napisao, vec nesto drugo, ali ipak... Daj saberi se, ostavis jedan ok komentar, da prosto covek ne poveruje da si ti pisao, a onda drugi, sve to uprskas.
    (Pa...., 12. novembar 2019 21:32)

    # Link komentara

  27. Pročitajte šta je rekao...
    "Plasman nije važan osim ako naravno nije borba za prvo mesto".
    Pola komentara maši poentu i komentariše samo na osnovu naslova.
     (Vlad Rad, 12. novembar 2019 21:23)

    # Link komentara

  28. @pokvaren ko svajcarski sir

    Nije Beč nego Rotterdam, a što je vaš najveći sin radio u Tokiju ove jeseni?? Za neupućene: nastojao da smanji prednost Nadala na race ljestvici (sad se vidi koliko mu je zapravo tih 500 bodova odlično došlo, zar ne?). Sve legitimno zar ne?
    (CroFed, 12. novembar 2019 20:31)

    Nisi u pravu, prijatelju. Rekao bih da vrlo dobro znaš sledeće činjenice, tako da je tvoja tvrdnja o jurnjavi za bodovima u Tokiju, blago rečeno, zlobna.
    1) Tokijo se igra iste nedelje kao i Peking, i oba turnira su iste klase, ATP500.
    2) Pošto se turniri igraju pre obaveznog Mastersa u Šangaju, Novak uvek kad može igra tamo.
    3) Dosada je 6 puta igrao u Šangaju i svaki put tamo pobedio. Mislim da je to rekord za tu klasu turnira, čini mi se 29:0.
    4) Odmah nakon Vimbldona, dakle, kad se još nije ni znalo da će zbog kiksa na US Openu zapasti u frku sa poenima za najboljeg na kraju godine, objavio je da neće igrati u Kanadi i Rod Lavers Cupu, te da će umesto Pekinga ove godine igrati u Tokiju, zbog OI.
    Sve su ovo poznate činjenice, a Ti ga sad proglasi vidovitim u vezi sa lošim nastupom na US Openu...
    (Milan_PT, 12. novembar 2019 21:14)

    # Link komentara

  29. Pa da ti brojevi i bodovi nisu bitni davno bi ti u penziju!
    (zozoblansh, 12. novembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  30. Lisica, videći na jednoj visokoj lozi grožđe, pokušavala se svakojako kako bi ga dohvatila, a kad vidi da ni na koji način ne može do njega doći, onda otide govoreći: „Jošt je kiselo, ništa ne valja, trnu od njega zubi
    (ezop, 12. novembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  31. Kralj nas, najveci!!!!
    Sad stizu sveze ekskluzivne vesti iz Londona, kralj Rodzer je prenocio u bolnici jer je video komentare od nekoliko ljudi koji ga zovu dzemperko i pobegulja. Od 100 miliona ljudi koji prate tenis, 99,95 miliona ce u anketi Rodzer/Djokovic reci Rodzer. Samo pola Srbije Rodzeru pripisuje epitete koje nije zasluzio. I to ne cela Srbija, vec polovina.
    (sportman, 12. novembar 2019 20:58)

    # Link komentara

  32. @Spale

    Uf, idemo utvrditi gradivo, ajde, neće biti teško, nadam se...

    Znači, famozni Australian Open 2017, Novak bez ikakvih bolova ili naznake problema gubi senzacionalno od Denisa Istomina u 5 setova (njegov meč života pokazalo se). Što slijedi dalje? Povratnici nakon ozljeda Nadal i Federer koračaju prema anologijskom finalu, pritom Federer sklanjajući s puta s ponešto drame i Berdycha i Nishikoria i Wawrinku da bi došao u finale protiv noćne more Nadala (imao jako naporan meč s Dimitrovim u polufinalu). Ono što smo vidjeli u tom finalu je po meni vrhunac igre zadnje 3 sezone, atomski tenis dva najveća koji su igrali ovaj sport i slavlje Federera spektakularnim preokretom i winnerima koji su ostavili u čuđenju španjolskog Bika. Nakon tog susreta odnosi snaga između njih dvoje su se promijenili, i izgleda da Nadal nema odgovor za Rogera, barem kada su u pitanju brže podloge.
    (CroFed, 12. novembar 2019 20:56)

    # Link komentara

  33. Zdravlja boze nama i Novaku bice ti jos manje vazno kad Novak zavlada 300+ nedelja na vrhu!
     (Coby, 12. novembar 2019 20:52)

    # Link komentara

  34. Pa ako ti nije bitno prvo mesto zasto si vladao od 2004 do 2008?
    Cekaj, od 2004 do 2008... Auu od kad ti ne znas bajo kako je biti prvi haha. Vladao si u vreme kad su ti rivali bili Davidenko, Nalbandian, Roddick, Safin... Ali davno bese to.
     (Scania 164l 580v, 12. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  35. Neka, neka, rodjo.
     (Ujka Gorcilo, 12. novembar 2019 20:47)

    # Link komentara

  36. @pokvaren ko svajcarski sir
    Citaj tekst, rekao je da mu nije bitno, ako nije u pitanju prvo mjesto, mislim da je tako i Djokovicu i Nadalu, ako nisu prvi svejedno im da li su, drugi, peti ili deseti.
    (Alan Ford, 12. novembar 2019 20:43)

    # Link komentara

  37. Federer je veliki čovek. Nadal takodje. Ostali su etička boranija.
     (Drnda, 12. novembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  38. Sa ovim je indirektno rekao da su mu Grend Slemovi najvazni !! Ali i tu ce ostati bez rekorda....
    (Realni, 12. novembar 2019 20:41)

    # Link komentara

  39. Pa verovatno da je svestan da prvi vise ne moze biti a onda koje je mesto stvarno mu i nije vazno. On je putujuci cirkus. Gde god da se pojavi i na kojem god da je mestu, doci ce da ga gledaju.
    (Dex, 12. novembar 2019 20:39)

    # Link komentara

  40. Kako laze, a pre dve, tri godine je igrao Bec, na kraju godine, da bi bio prvi..
    (pokvaren ko svajcarski sir, 12. novembar 2019 20:17)

    auuuu videćete vi u četvrtak svog Boga :)
    (VK, 12. novembar 2019 20:34)

    # Link komentara

  41. Jedva cekam da citam komentare ostrascenih.
    (Pele 2.0, 12. novembar 2019 20:25)

    Prvi si se javio
     (007, 12. novembar 2019 20:34)

    # Link komentara

  42. Kako laze, a pre dve, tri godine je igrao Bec, na kraju godine, da bi bio prvi..
    (pokvaren ko svajcarski sir, 12. novembar 2019 20:17)

    Kao prvo, Rodzer nikad ne igra Bec, vec Bazel.. a kao drugo, prvo procitaj ceo tekst i pogotovo ono sto je pod navodnicima, ne samo naslov da se procita..
    Upravo si i sam rekao " da bi bio prvi ", e da si procitao text, procitao bi da je upravo i rekao da ga randing ne zanima, osim ako nije u pitanju borba za prvo mesto!
    Ljudi nisu jos naucili da se od naslova prravi vest i da mozda treba ppnelad i text da se procita, a ne samo da se napise nesto cisto eto da se napise lol
     (MarkoRF, 12. novembar 2019 20:34)

    # Link komentara

  43. CroPed@ mučeniče, nije se Roger vratio zato što je naprasno postao dobar i što mu je tužni Ljubičić postao trener, već zato što Novak u tom periodu nije ni igrao, a nisu igrali još neki poput Wawrinke, Nishikorija, Del Potra, nije igrao ni Murray ni Tsonga. Zverev, Medvedev i Tsitsipas su imali jedva 19 godina, tako da je veliki Roger opet iskoristio prazan prostor, kao i u periodu od 2002. do 2007. Gde su mu slamovi od 2012. do 2017.? Nije ga nešto išlo?
    (Spale, 12. novembar 2019 20:33)

    # Link komentara

  44. Ako mu nije bitno prvo mesto sto bese pokazivao onaj prst na RG 2011. Novaku??? Licemer bio i ostao
     (Zarko, 12. novembar 2019 20:32)

    # Link komentara

  45. Ne zamerite Rodžeru, on i ne zna šta znaci u ranoj fazi turnira igrati sa bolje plasiranim od sebe, jer kada je i imao prilike za to, namestali su mu zreb, on zaista nije kriv.
    (Dott, 12. novembar 2019 20:32)

    # Link komentara

  46. @pokvaren ko svajcarski sir

    Nije Beč nego Rotterdam, a što je vaš najveći sin radio u Tokiju ove jeseni?? Za neupućene: nastojao da smanji prednost Nadala na race ljestvici (sad se vidi koliko mu je zapravo tih 500 bodova odlično došlo, zar ne?). Sve legitimno zar ne?
    (CroFed, 12. novembar 2019 20:31)

    # Link komentara

  47. Folirant
     (Mo, 12. novembar 2019 20:31)

    # Link komentara

  48. Kako laze, a pre dve, tri godine je igrao Bec, na kraju godine, da bi bio prvi..
    (pokvaren ko svajcarski sir, 12. novembar 2019 20:17)

    Je l' si ti čitao izjavu? Rekao je da ga plasman ne zanima OSIM ako nije u pitanju 1. mesto.
     (esi mi nola?, 12. novembar 2019 20:30)

    # Link komentara

  49. Jel citate vi uopste? Lepo je rekao da mu je svejedno da li je treci peti ili deseti kada nije prvi lol. Skroz korektna izjava
    (okej.., 12. novembar 2019 20:28)

    # Link komentara

  50. "Rodja je do skora govorio da je vazno samo ko je prvi... a onda okrenuo plocu..."

    I sada kaze da je jedino borba za prvo mesto bitna a ako nije prvi nebitno je da li je treci ili peti. Treba i tekst razumeti !
    (IL, 12. novembar 2019 20:27)

    # Link komentara

  51. Kakav cinik od čoveka.Sada kada ne može nikog da pobedi,koga je briga onda.
    A suzu pusti,sećamo se
     (ujka sa Fontane, 12. novembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  52. Jedva cekam da citam komentare ostrascenih.
    (Pele 2.0, 12. novembar 2019 20:25)

    # Link komentara

  53. Brine ga 3 x 40 - 15. HA HA !
     (Nelson, 12. novembar 2019 20:24)

    # Link komentara

  54. Tako je GOAT-e naš.
    (raša, 12. novembar 2019 20:23)

    # Link komentara

  55. Zanimljivo je bilo čitati komentare tamo negdje 2015, 2016, kada je nakon neuspjeha u finalima Wimbledona i US Opena, te nemoći u polufinalu AO protiv Novaka (koji je vezao 4 slama) bio umirovljen od 95% Novakovih poklonika (i dobrog dijela svojih obožavatelja). No eto, par mjeseci odmora, rad na bekhendu s Ljubičićem (svojevremeno najbolji jednoručni bekhend na touru) su urodili plodom i najveći Roger se drznuo pokvariti planove nekima i s tri grand slama u godinu dana unio potrebnu dozu svježine i optimizma u sebe kao i onima koji obožavaju njegov tenis. Sada opet stvari ne izgledaju dobro, dvije je godine stariji, pojavili su se neki novi mladi lavovi, a njegov glavni krvnik Đoković i dalje sanja ovaj put ne hvatanje 17 slamova kao 2016 već 20. Što nam slijedi 2020? Konačno zbogom najvećeg umjetnika koji je tenis vidio, ili još jednu renesansu koju nitko nije očekivao? Prije ono prvo, no uživajte, i cijenite to što još imate šansu gledati ovu veličinu, voljeli ga ili ga kategorički ne podnosili..
    (CroFed, 12. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  56. Lisica i grožđe
     (Realni, 12. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  57. Vazi, vazi
     (Hakuna Matata, 12. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  58. Pih, ti bodovi, ko jos misli o bodovima. Podsjeti me sta to bijese... i bar za tren...
    (Memoreks, 12. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  59. Realna prica.. Ako nisi prvi onda i nema neke razlike da li si trec, peti ili osmi.. Mozes da osvojis turnire
    (Mixy, 12. novembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  60. Samo se sve vise i vise blamira, pre par godina nije ovako pricao, penzionisi se brate kao gospodin ovako ces samo sve vise sebe da ukopavas.
    (Papilon, 12. novembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  61. Ko te ne zna rodjo skupo bi te platio, da tebi nije bitno sve to ti bi se penzionisao jos pre par godina ali prpa rekordi su i pitanju koje drzis
     (Mitar, 12. novembar 2019 20:20)

    # Link komentara

  62. Rodja je do skora govorio da je vazno samo ko je prvi... a onda okrenuo plocu...
     (Mikrobion, 12. novembar 2019 20:19)

    # Link komentara

  63. Kako laze, a pre dve, tri godine je igrao Bec, na kraju godine, da bi bio prvi..
     (pokvaren ko svajcarski sir, 12. novembar 2019 20:17)

    # Link komentara

  64. Pa naravno da ga nije briga - prvo mesto je istorija, i za takve, ako nisu prvi postaje nebitno koji su. Bas kao i na turnirima - ako ga ne osvoji, polufinale mu ne znaci nista
     (smoren, 12. novembar 2019 20:17)

    # Link komentara

  65. Briga je Nola.
    (Darkwood, 12. novembar 2019 20:14)

    # Link komentara

  66. haha
    koga briga?
    briga je tebe više od bilo koga..
     (Napo Leon, 12. novembar 2019 20:11)

    # Link komentara

  67. Lagis Rodjo :)
     (Lex, 12. novembar 2019 20:10)

    # Link komentara