1. A gde moze da se vozi taj ferari , sem Nemacke gde nema ogranicenja brzine . To je biznis za one koji zive ne realni zivot .Zivim u Australiji i vozim hyundai i30 dizel.Jako cesto vozeci sina na treninge sam morao proci kroz naslja gde zive bogati , tu sam na njegovo zadovoljstvo preticao : maserati , porse ,ferari ... jer je ogranicenje od 60 do 80 km . Kad sam pretekao ferari kao da sam prosao pored tenka , ogranicenje brzine je 70 km i on ide polako a motor urla , ogromna snaga u malom prenosu .To vam je kao trkacko konj po kaldrmi .Statisticki svaki peti engleski bogat fudbaler bankrotira , pa su im zbog toga i obavezni doprinosi da uplacuju u penzioni fond za fudbalere . Na kraju Sasa Curcic je imao puno automobila pa cak i autobus pa je bankrotiro .
    (zdravko logika, 13. novembar 2019 03:30)

    # Link komentara

  2. A gde moze da se vozi taj ferari , sem Nemacke gde nema ogranicenja brzine . To je biznis za one koji zive ne realni zivot .Zivim u Australiji i vozim hyundai i30 dizel.Jako cesto vozeci sina na treninge sam morao proci kroz naslja gde zive bogati , tu sam na njegovo zadovoljstvo preticao : maserati , porse ,ferari ... jer je ogranicenje od 60 do 80 km . Kad sam pretekao ferari kao da sam prosao pored tenka , ogranicenje brzine je 70 km i on ide polako a motor urla , ogromna snaga u malom prenosu .To vam je kao trkacko konj po kaldrmi .Statisticki svaki peti engleski bogat fudbaler bankrotira , pa su im zbog toga i obavezni doprinosi da uplacuju u penzioni fond za fudbalere . Na kraju Sasa Curcic je imao puno automobila pa cak i autobus pa je bankrotiro .
    (zdravko logika, 13. novembar 2019 03:29)

    # Link komentara

  3. @Milunka Malina, Markos

    Nije čovek niti ljubomoran niti zavidan. Samo se čudi dokle je svet dogurao, kada omladinci što trče za loptom za to dobijaju milione. I što se sredovečni tipovi sede glave raspravljaju oko tih istih omladinaca. Sasvim ispravno razmišljanje.
    (Eldorado, 13. novembar 2019 02:42)

    # Link komentara

  4. @Laki,
    Kupovina luksuzne robe kreira nova radna mesta i sve sto je tvoja škola ekonomije nabrojala a kupcu luksuzne robe smanjuje osnovicu za porez recimo. Neki ulažu u slike, neki u vina, neki u virtualne pare, neki u mašine za čišćenje kanalizacije a neki u kola koja polovna vrede više nego nova samo zato što su im poznate ličnosti bile vlasnici.
    (Vladimir, 12. novembar 2019 20:49)

    # Link komentara

  5. Da imam mogucnosti odmah bih kupio Lipicanera i crveni Ferari i nek crknu dusmani i komsiji krava:-D Potrosicu pare na auto hleb da ne jedem,takav smo mi narod.
    (Nidza, 12. novembar 2019 19:50)

    U tome i jeste poenta, on nece potrositi sve pare ako kupi Ferarija vec jednu platu dok cemo mi za polovnu Opel Vektru da damo 10 plata. I onda ne razumem zasto ovde svi pametuju i pricaju o nekom bacanju para kada fudbaler kao sto je Lengle godisnje moze 10 Ferarija da kupi?!?
     (djoni, 12. novembar 2019 20:46)

    # Link komentara

  6. Ok razumem šta priča.Ali mi nije jasno kako se ljudi foliraju kao naše gazde drže firme ubijaju se od love a kao prave se pošteni ne isticu se kolima kucama ničim.Pa zašto onda igra i uzima pare i držiš firmu onda daj nezbrinutoj deci pa pare su za trošenje ako mnogo zaradjujes zašto da ne kupis skup auto a volis to.Zaradjujs mnogo para guras pare u banke i praviš se fin kao ne zanima mene to a uzimas milone godišnje.Odna podeli bolesnima kome su potrebne Al nece ni to
    (Medvedev, 12. novembar 2019 20:43)

    # Link komentara

  7. naravno da je ludost kupiti ferari ako ti za nista ne koristi sem da pokazes status. ali, ako ti koristi da zaradis jos novca, e onda nije ludost.
     (Jeremy, 12. novembar 2019 20:10)

    # Link komentara

  8. NYC
    Jel vi svi koji godinama pricate te gluposti,mislite da se iz istog budzeta isplacuju lekari i fudbaleri,pa kao nepravedno je rasporedjeno.Utuvite jednom vec u glavu da taj lik ako dobije 36 miliona,verovatno ce svom gazdi doneti 50 miliona zarade.Ronaldo kad je dosao u Juventus,placen je 100 miliona a samo od prodaje dresova na predstavljanju,klub je zaradio 50 miliona.Bukvalno im se pola za dan vratilo.Tako da prestanite da moralisete i ljubomorisete i lupate izlizane floskule
    (Markos, 12. novembar 2019 20:04)

    # Link komentara

  9. Da imam mogucnosti odmah bih kupio Lipicanera i crveni Ferari i nek crknu dusmani i komsiji krava:-D Potrosicu pare na auto hleb da ne jedem,takav smo mi narod.
     (Nidza, 12. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  10. Covece kupi Ferari zaradjujes ogromnu lovu, svakao si nerealno placen....
    Neki ljudi stvarno imaju sizofrene poglede na svet
    (colon, 12. novembar 2019 19:39)

    # Link komentara

  11. Petar

    Pametniji su uvek u manjini. Kad pamet zacuti onda fukare progovore...
     (Tek onako usput..., 12. novembar 2019 19:10)

    # Link komentara

  12. Koji je to auto bolji od Moskviča?
     (Što te biju ovi dobri ljudi?, 12. novembar 2019 18:44)

    # Link komentara

  13. Јој коментара.А СВИ заједно немате пара за Ладу Весту.
    (артиљерац, 12. novembar 2019 18:41)

    # Link komentara

  14. Kupio novu Seat Ibizu, 1.0 tsi.
     (S...F, 12. novembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  15. ja sam sreo prije dve godine Modrica sa obitelji u Zadru kraj hotela covijek vozi BMW x5 ja se iznenadio jel mogao je voziti sta god poželi kao X6 koji je tad vec bio.auto sive boje taman stvari vadili ja i supruga ih pozdravili i oni nas a mene bilo stid traziti autogram pa mi sad zao.
     (ngslavonac, 12. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  16. Htedoh i ja da kupim ferari ali mi rođak kaže bratko kako ćemo svinju da prenesemo za slavu, de je gepek? a i mnogo nisko, kad me zaustavi pandur treba ko žirafa da istegnem vrat da bi mu se uneo u facu. Kad bolje razmislim, to su kola da ih vozi neka Barbika od beauty salona do implant klinike.
    (Maxi, 12. novembar 2019 18:15)

    # Link komentara

  17. @NYC Gledaj kako da stvoris,izmislis,pretvoris znanje i ideju u novac. Gledaj kako da i ti imas,a ne zali se sto drugi imaju. To se zove kompleks.
     (Milunka Malina, 12. novembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  18. Ajmo sad realno. Ferarija voze samo kompleksasi. Aj sad skontajte nekog gospodina da vozi Ferari. Jednostavno ne ide. Pravoj gospodi je ispod casti da voze ta napucana auta koja osim brzine bukvalno al bukvalno nemaju nista.
     (Milos, 12. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  19. Dok je R.Carlos igro u Realu vozijo je Audi A3 TDI, dok su ostali igraci birali RS4, RS6, on je covek izabro Audi A3, naravno sponzorski. Neki ce reci da je debil opet drugi da je skroman. Nekom auto znaci sve nekome samo vozilo!
    (sportdetective, 12. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  20. Kad budem zarađivao kao ovaj momak mogu da komentarišem da l' mu paše Ferrari ili pak 'stojadin'. Do tada svaka čast momku na uspehu, a ne kao moj sestrić sav važan dok je igrao u SSV Ulm kad je rekao Mariu Gomezu "... Mario ti si stalno na klupi ...", a ovaj će mu "... doći će i mojih 5 minuta ..." i došlo je. Sestrić prestao sa fusbalom ode u neke menadžere za špediciju, a ovaj postade golgeter.
     (XXL, 12. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  21. Е мој клеман , ћевапи од 3€ у ресторану , су на Балкану и даље високо достигнуће....
     (митар пфк, 12. novembar 2019 17:51)

    # Link komentara

  22. kako da se popnem sa ferarijem na bankinu. nikako . ...bes auto ;)
     (miki ns, 12. novembar 2019 17:35)

    # Link komentara

  23. Odakle tebi to da svako dete masta da ima Ferari? Da li si ikada makar video taj automobil.l? Osim brzine, nista nema. Imam novac da kupim Ferari, ali mi ne pada na pamet tako nesto.
    Vozim dobar automobil, udoban, brz, bezbedan, zabole me bas za Ferari i slicne gluposti koje sluze da bi iskompleksirani likovi nadoknadili neke nedostatke, obicno visinu i velicinu.
    Najnormalnije je platiti rucak 100e, ako imas novac. To je mnogo normalnije nego dati milion za neudobnu kantu.
    (..., 12. novembar 2019 16:23) # Link komentara

    ljudi koji imaju za ferrari ne komentarisu i ne posecuju portale...znam ljude koji imaju ferrari-je
    (rumenige, 12. novembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  24. Zasto je van svake pameti kupiti Ferari? Ako neko zeli da impresionira najbolje manekenke i takmici se sa gomilom onih koji odmah kupe Ferari i jure zene, naravno da ce i on da kupi. Svako igra u svojoj ligi. Pa tinejdzeri kod nas svi na AirMaxu od 200 eur a ovde se prosipa prica o siromastvu i skromnosti. Koliko oni zarade? Prema tome, nema svrhe pametovati nekome ko pripada visoj ligi, zasto se tako i ponasa.
    (Nikola, 12. novembar 2019 17:28)

    # Link komentara

  25. Štaaaaa ne trošiš pare na Sofiju Milošević, pa ti pojma nemaš!
     (MIRO, 12. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  26. Ferrari je precenjena i ultra neudobna talijanska kanturina. Sluzi samo seljacicima bez mozga za k.rcenje. Toliko...
     (Termodinamicar, 12. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  27. Dobro, poenta je na mestu, ali konkretno Ferari je pre investicija nego trošak, i to pametna investicija. (Kecman, 12. novembar 2019 14:05)

    Da da, investicioni fondovi i savetnici sirom sveta savetuju ulaganje u Ferari. Svaki vrhunski bankar to predlaze. Nemoj da se lozis. Automobil ili jahta nisu nikakva investicija. To je potrosna luksuzna roba. Imas li ideju koliko kosta osiguranje, odrzavanje, itd. Pre bih rekao da su bogati ljudi prisiljeni da kupuju skupe igracke jer bi im drzava svejedno uzela vecinu zarade kroz porez. Pa ako vec moram da biram, kupiti tri ferarija pa nek stoje u garazi, ili dati taj novac drzavi...nije tesko skapirati zasto svi bogatasi imaju vozni park. Sistem je postavljen tako da sto vise zaradujes, vise moras i da trosis.
    (Boris, 12. novembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  28. Vidim da mnogi osudjuju komentare da je kupovina Ferrarija investicija. U mnogim slučajevima to zaista jeste, pogotovo ako su u pitanju retki i limitirani modeli poput 2017 La Ferrari ili čak i starije i ne toliko limitirane verzije poput 1989 F348 ili 1991 Ferrari Testarossa, jer vremenom im se cena povećava i samim tim vlasniku donose profit ukoliko se odluči na prodaju. Nije poenta u tome već u činjenici da je bacanje para na skupocene stvari u mnogim slučajevima kompenzacija za nešto: nedostatak samopouzdanja, nesigurnost u sebe, kompleks niže vrednosti itd. Poput one anegdote kada je jedan naš fudbaler posle potpisivanja za Juventus brže bolje kupio Lamba dok je najveća zvezda tima Zidan vozio Punta. Ne treba nikog osudjivati naravno, nek svako radi sa svojim parama koje je zaradio poštenim radom šta mu je volja.
    (ArizonaOrthodox, 12. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  29. Odakle tebi to da svako dete masta da ima Ferari? Da li si ikada makar video taj automobil.l? Osim brzine, nista nema. Imam novac da kupim Ferari, ali mi ne pada na pamet tako nesto.
    Vozim dobar automobil, udoban, brz, bezbedan, zabole me bas za Ferari i slicne gluposti koje sluze da bi iskompleksirani likovi nadoknadili neke nedostatke, obicno visinu i velicinu.
    Najnormalnije je platiti rucak 100e, ako imas novac. To je mnogo normalnije nego dati milion za neudobnu kantu.
    (..., 12. novembar 2019 16:23)

    Ti da imas taj novac ne bi visio ovde na komentarima.
     (Centurion, 12. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  30. @MOE
    Odakle tebi to da svako dete masta da ima Ferari? Da li si ikada makar video taj automobil.l? Osim brzine, nista nema. Imam novac da kupim Ferari, ali mi ne pada na pamet tako nesto.
    Vozim dobar automobil, udoban, brz, bezbedan, zabole me bas za Ferari i slicne gluposti koje sluze da bi iskompleksirani likovi nadoknadili neke nedostatke, obicno visinu i velicinu.
    Najnormalnije je platiti rucak 100e, ako imas novac. To je mnogo normalnije nego dati milion za neudobnu kantu.
    (..., 12. novembar 2019 16:23)

    # Link komentara

  31. svako trosi pare na ono sto zeli. osim osnovnih potreba, tu su i hirovi. ako neko zeli i moze da priusti ferarija ne vidim razlog da ga bilo ko osudjuje. nose se satovi od po nekoliko desetina hiljada evra na ruci, pretpostavljam da ga i doticni ima. po meni je problem kad ljudi osudjuju druge kako su potrosili novac koji su sami zaradili, a ne sto je taj neko potrosio svoje pare onako kako neko drugi ne bi
    (dzo, 12. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  32. Kupovina Ferrarija je investicija a ne potrosnja tako da mu to nije na mestu. Pametnom dovoljno.(Tek onako usput..., 12. novembar 2019 15:17)

    sudeci po ocenama tvog komentara, samo si ti pametan :)
    (petar, 12. novembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  33. Mercedes za svaki dan a rentiras sportske zveri.Tako da imas sve.Auto je auto ali tek kad probas sve spoznas bit auta kao stvari koja je potrebna od A do B da te preveze.Sa poršea na smarta u danasnjem svetu je najbolja opcija pogotovo ako zivis u velikom gradu.Kad se pozelis odes i rentiras.To je to
     (Mirko Kojotovski, 12. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  34. Dobro, poenta je na mestu, ali konkretno Ferari je pre investicija nego trošak, i to pametna investicija.
    (Kecman, 12. novembar 2019 14:05)

    Mala školica ekonomije:
    Investiranje se vrši prevashodno radi sticanja profita, a njeni benefiti su novo zapošljavanje radnika, privredni rast, rast budžetskih prihoda po osnovu poreza, tehnološki razvoj itd.
    A skupoceni automobil je prevashodno trošak, cena zadovoljstva, za onoga ko ga je kupio, te nikako ne može biti investicija.
     (@Laki, 12. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  35. Vozi Audi Q serije, neka srednja varijanta. S obzirom da zaradjuje 3mio godisnje, vrlo skromno.
    (RRoyce, 12. novembar 2019 16:13)

    # Link komentara

  36. Skroman čovek, tera A8.
    (Ahtung, 12. novembar 2019 14:45)

    Svi iz Barse i Reala imaju Audije jer je Audi sponzor oba kluba. Na pocetku svake sezone izaberu jedan model i njega voze te sezone, pa sledece biraju opet i tako dok klub ima ugovor sa Audijem.
     (nope, 12. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  37. Glupo je i plaćati fudbalere toliko koliko su plaćeni.
    (Dušan, 12. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  38. Van svake pameti je ponajvise da fudbaler zaradi 36 miliona za par godina fudbala pri cemu igra 4-5 sati nedeljno. A neurohirurg u npr. USA, gde su najvece zarade, ne zaradi toliko za ceo zivot. Pusti kola.
    (NYC, 12. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  39. Ne slažem se sa fudbalerom. Ja imam auto, cipele, kuću... u skladu sa svojim ekonomskim mogućnostima. Treba imati meru, ali ako si bogat ponašaj se u skladu sa tim, a ne da glumis prizemnog lika sa milionima na racunu. Ferari je pravljen za takve, a za budale su starlete i one vode u propast. Pitaj kolegu iz Reala.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ayala, 12. novembar 2019 15:42) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Razlika medju ljudima identicnog ekonomskog statusa jeste u tome sto neki od njih NE GLUME PRIZEMNE LIKOVE, vec to i jesu, a pomenuti jeste pricao kako nije potrebno neracionalno trositi novac, sto za njegovu perspektivu jeste kupovina Ferarija. Valjda je sada jasno cipelicu. Novac oblikuje karakter beskicmenjaka. Udari se cipelom po glavi, molim te, vrati deo namestaja na poziciju kojoj pripada.
    (Vojvodjanin, 12. novembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  40. Rekao bih da je razlog kupovine najbitniji, odnosno da li kupuješ nešto zato što ti se sviđa ili zbog statusnog simbola. Ima svakakvih ekstrema. Moj otac ima love i obožava mercedes i audi automobile, ali ih nikad ne bi kupio jer ga mahom voze horde primitivaca i jednostavno ne želi da ga neko trpa u taj koš. Pogotovo jer većina ljudi nema para ni gume na vreme da zameni. Kaže bilo bi mu neprijatno i zbog toga što su ljudi generalno ljubomorni i zavisni i gledaju na luksuzna kola kao na bahaćenje. Iako mislim da malo preteruje, kapiram ga.
    (Oleg, 12. novembar 2019 15:51)

    # Link komentara

  41. Veselo uzmi pa radi nešto..
     (Pivke, 12. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  42. Ne slažem se sa fudbalerom. Ja imam auto, cipele, kuću... u skladu sa svojim ekonomskim mogućnostima. Treba imati meru, ali ako si bogat ponašaj se u skladu sa tim, a ne da glumis prizemnog lika sa milionima na racunu. Ferari je pravljen za takve, a za budale su starlete i one vode u propast. Pitaj kolegu iz Reala.
     (Ayala, 12. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  43. Veselo@ eh jadan li si..
    (Spale, 12. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  44. To je samo mišljenje još jednog fudbalera ništa više od toga da bi sada bio veći ili manji u nečijim očima.Čovek pošteno zarađuje novac i ima puno pravo i slobodu da ga potroši na način koji on to želi.
     (OtacMakarije, 12. novembar 2019 15:41)

    # Link komentara

  45. Van svake pameti je kupiti Ferarija, san svakog coveka i nesto o cemu masta svako dete da ima nekada u zivotu, ali zato nije van svake pameti placati rucak 100e!!!!
    Genijalna izjava koju vidim mnogi podrzavaju iako bi svi oni voleli da imaju kesa za neki takav auto.
    (MOE, 12. novembar 2019 14:44)

    Nije svugde jeftino u restoranima kao kod nas. Bilo gde u zapadnoj Evropi ne možeš da ručaš u restoranu i popiješ nešto uz to ispod 30-40 evra, i to dobiješ znatno lošiju hranu nego u restoranu kod nas gde je obrok 700-800 dinara. Ako hoćeš nešto kvalitetnije da ručaš ili večeraš u nekom solidnom restoranu, ne nadaj se trošku ispod 60-70 evra za jednu osobu. Za ekskluzivan restoran, koji nije ništa bolji od naših gde su obroci oko 1500 din. moraš da izdvojiš 100-150 evra.
    (brm, 12. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  46. Ni mi brate, krompir i sir juče za ručak, gladan večera. Dužan majci i sestri jer nemam više prijatelja od kojih pozajmio. Svi su švorc, čitam o tome ko nas i zbog čega pljačka šta je kapital i ko su radnici. A sport? Ih gledam život bogatih, sanjam o američkim palačinkama. Imam svoju riječ koja malo vrijedi, a skupo košta. A Ferari?
    (Veselo, 12. novembar 2019 14:51

    Svorc si i u dugovima jer si neodgovoran, a ne zato jer je drzava losa.(ili bar mnogo vise ovo prvo, nego ovo drugo)
    To je stvar karaktera i navika, nacin zivota i ne zavisi od toga koliko para zaradjujes i u kojoj drzavi zivis.
    (Vasic, 12. novembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  47. Ovo me podseti na Adema Ljajica koji je svog Ferarija dovezao u Novi Pazar i zaglavio se na kaldrmi :) Hteo covek da ga vide valjda.
    (bananamen, 12. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  48. Gledam slike njegovih automobila i nisam bas primetio da ima neko auto ispod 80 k E... Ali dobro ,bitno je da je skroman.
    (El loco, 12. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  49. Ni ja nbh kupio Ferari, bio bi mi dovoljan onaj novi hibrid Bmw X5, ali bih svakako kupio mnogo toga,pre svega nekretnine po Evropi,opet,36 miliona se brzo i potrose kad ste u masini...
     (C i n i k, 12. novembar 2019 15:21)

    # Link komentara

  50. Van svake pameti je kupiti Ferarija, san svakog coveka i nesto o cemu masta svako dete da ima nekada u zivotu, ali zato nije van svake pameti placati rucak 100e!!!!Genijalna izjava koju vidim mnogi podrzavaju iako bi svi oni voleli da imaju kesa za neki takav auto.
    (MOE, 12. novembar 2019 14:44)

    Ne kapiras. Čitaj malo ponovo. A 100€ za ručak, zavisi gde ideš, u Francuskoj ako ideš u gastronomski restoran, 3 zvezdice u Guide Michelin, kontaj 400/500€ po osobi. Ali to ne radiš svaki dan, ali ako imaš i mozes, sto ne bi nekad otišao, to i nije jelo već umetnost. U svici idi u Cirih, 100 franaka (90€) picerija za dvoje, restoran normalno, ne obična picerija uzmi i iri kući, takav je standard. Kao i u svim većim gradovima, dobar restoran, platiš.

    Čovek samo kaže da ne mora da gleda, 40 ili 100 nije pitanje. Opet bolje i to sto kaže nego onaj Riberi sto daje 1500€ za pozlaćeni tomahavk goveđi stek ili šta beše. Ali i pored toga, neće da baca pare, tu je cela poenta. Koliko njih je kupilo ferari, lamborgini pa se slupaju kad ne znaju ni da voze takve bolide, nekima su čak i rekli nećemo da vam prodajemo, ugrozavate nam imidž sa vašim glupostima !
    A san svakog coveka, izvini, nije Ferari. Nekome jeste. Nekome me.
    (JPR24, 12. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  51. Meni je suludo da ljudi koji imaju milione i mogu sebi da priušte limuzine i vozače, i dalje kupuju i sami voze svoje automobile!
    (Boris, 12. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  52. Kupovina Ferrarija je investicija a ne potrosnja tako da mu to nije na mestu. Pametnom dovoljno.
     (Tek onako usput..., 12. novembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  53. Covek je potpuno u pravu. Vecinu fudbalera, kao i ostalih ljudi, cine ljudi koji pate od kompleksa i onda, kada im se pruzi prilika, pokusavaju da skupim stvarima rese komplekse i impresioniraju ostale kompleksase. Naravno, stvar je uzaludna, upravo otkriva slabost, a nista ne resava.
    (Lemi, 12. novembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  54. Dobro, poenta je na mestu, ali konkretno Ferari je pre investicija nego trošak, i to pametna investicija.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kecman, 12. novembar 2019 14:05)

    Ne bilo koji Ferari vec samo posebne edicije, za vecinu je nerazumno skupo odrzavanje i cijena mu vremenom pada.
    (neko, 12. novembar 2019 14:55)

    Da se nadovezem na @neko, posebne edicije ferarija(kojima cena raste s vremenom a ne pada) mogu da kupe samo ljudi koji su na posebnom spisku VIP klijenata ferarija. A na tu listu se stize tako sto su ili ultra popularne licnosti ili imaju odredjen broj kupljenih ferarija, naravno novih(pogadjate i one modele kojima pada vrednost) tako da sa ferarijem zaista nema zarade vec samo mogucnost da se bude na nuli i to tesko.
    (Da ti i ja odgovorim, 12. novembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  55. ono sto je najtuznije je sto je toliko ljudi u srbiji u situaciji da misli da je rucak od 100€ luksuz iole uporediv sa posedovanjem ferarija.
    (mrmlj, 12. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  56. Van svake pameti je kupiti Ferarija, san svakog coveka i nesto o cemu masta svako dete da ima nekada u zivotu, ali zato nije van svake pameti placati rucak 100e!!!!
    Genijalna izjava koju vidim mnogi podrzavaju iako bi svi oni voleli da imaju kesa za neki takav auto.
    (MOE, 12. novembar 2019 14:44)

    Covek sigurno na rucak ne ide sam. I sigurno za rucak ne jede pljeskavicu na kiosku ili u MekDonaldsu. I ti sigurno nisi makao iz svog sela, kad ovako govoris. Pa covece u Zapadnoj Evropi ne mozes pristojno da jedes u restoranu za manje od 30€ po osobi. Flasica vode izmedju 1.5 i 3€. Pa to vise ni u Srbiji ne mozes u pojedinim gradovima. Najobicnije mesano meso, ono, tres hrana za siroke mase, ti je 8-10€ porcija. Espreso, kolac i pice u Srbiji za dve osobe- od 10 do 15€. Eeej, bato- u Srbiji u nekoj zabiti. A zamisli u centru Barselone.
    Pre par dana sam bio na rucku sa devojkom i nekim prijateljima- bilo nas je petoro i racun je izasao oko 14 000din., dakle 25€ po osobi.
    Ja sam naravno platio za sebe i svoju devojku- dakle 50€. E sad, ako ja sa platom od 70 000din. mesecno mogu da potrosim 50 eura za rucak, ne vidim zasto Lenglet sa platom od 70 000 eura nedeljno ne bi mogao da rokne 100 ili 200€ za isti.
    Ovde si se raskokodakao kao da su 100€ neke pare... sa tom novcanicom vise ni pristojnu kupovinu u marketu ne mozes da obavis.

    I da- dobar Ferari kosta pola miliona eura ili vise. Pa ti proceni da li je to isto kao da platis rucak 50-100€.
    (Vasic, 12. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  57. Ahtung, 12. novembar 2019 14:45)

    U fudbalskom klubu Barselona svi voze Audija, jer im je sponzor. Na kraju ih vraćaju i dobijaju nove modele.
    (Vodolija, 12. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  58. Dobro, poenta je na mestu, ali konkretno Ferari je pre investicija nego trošak, i to pametna investicija.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Kecman, 12. novembar 2019 14:05)

    Ne bilo koji Ferari vec samo posebne edicije, za vecinu je nerazumno skupo odrzavanje i cijena mu vremenom pada.
    (neko, 12. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  59. Jer starsna postava je najvaznija...
     (justis, 12. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  60. Van svake pameti je kupiti Ferarija, san svakog coveka i nesto o cemu masta svako dete da ima nekada u zivotu, ali zato nije van svake pameti placati rucak 100e!!!!
    Genijalna izjava koju vidim mnogi podrzavaju iako bi svi oni voleli da imaju kesa za neki takav auto.
    (MOE, 12. novembar 2019 14:44)

    Pravi opis za ljude poput tebe, a da te ne uvredi, je upadljivo limitiran.
     (Despot, 12. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  61. Ni mi brate, krompir i sir juče za ručak, gladan večera. Dužan majci i sestri jer nemam više prijatelja od kojih pozajmio. Svi su švorc, čitam o tome ko nas i zbog čega pljačka šta je kapital i ko su radnici. A sport? Ih gledam život bogatih, sanjam o američkim palačinkama. Imam svoju riječ koja malo vrijedi, a skupo košta. A Ferari?
    (Veselo, 12. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  62. eee koliko si samo Ferarija pojeo po restoranima ....
     (gljuvc_@hotmail.com, 12. novembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  63. Skroman čovek, tera A8.
     (Ahtung, 12. novembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  64. @Kecman Vise nije.
     (Deda Kreza, 12. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  65. On vozi yugića kao Batistuta i sve repa šalje kevi.
     (stipume tebra, 12. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  66. Van svake pameti je kupiti Ferarija, san svakog coveka i nesto o cemu masta svako dete da ima nekada u zivotu, ali zato nije van svake pameti placati rucak 100e!!!!
    Genijalna izjava koju vidim mnogi podrzavaju iako bi svi oni voleli da imaju kesa za neki takav auto.
    (MOE, 12. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  67. Ko voli automobile, realno san mu je da kupi Ferari ili nesto tog tipa, kao sto je svakom pravom fudbaleru san da zaigra za Barselonu, Real, Mancester, itd...Ali vecina provikanih fudbalera danas zbog kompleksa ih kupuje
    Danas svako ko potpise ugovor sa nekim klubom iz liga petice moze sebi da priušti ovo skoro od mesecne plate.
     (Bane, 12. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  68. sve pare salje kevi!
     (hahaha, 12. novembar 2019 14:41)

    # Link komentara

  69. Audi R8 je sasvim dovoljan.
    (Poz iz BG-a, 12. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  70. Плус ко се сјетио послије ове приче ,,Кад порастем бићу кенгур" и Батистуте...:-)
     (Миле, 12. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  71. Covek rekao za ferari. Za porše ili lambordzini nije rekao ništa.
     (fenomen, 12. novembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  72. Dobro, poenta je na mestu, ali konkretno Ferari je pre investicija nego trošak, i to pametna investicija.
     (Kecman, 12. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  73. Zdravo on razmislja ali je kao fudbaler obicno drvo
     (new fortress, 12. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  74. Ovaj tip, kakav god da je čovjek nebitno, jedan je u moru razloga zašto je Barselona tu gdje jeste...
    (Bivši, 12. novembar 2019 13:32)
    Njegoše ti li si?
     (kad porastem biću ništa, 12. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  75. Lengle igra sasvim soldino i bolji je od pikea a dečko ima 24 godine.svako ko kaže drugačije mrzi barcu.
    (leo mesi, 12. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  76. Vozi Yugo, a? :)
    (and1, 12. novembar 2019 13:45)

    FIAT 500L, lično mu dovezao iz Kragujevca
     (,,,, 12. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  77. Momak, ti si na mestu, ali si zalutao među većinsku fudbalsku "intelegenciju"
    kojoj je skupoceni automobil vrh pameti i moći.
     (@Laki, 12. novembar 2019 13:47)

    # Link komentara

  78. Vozi Yugo, a? :)
    (and1, 12. novembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  79. Ovaj tip, kakav god da je čovjek nebitno, jedan je u moru razloga zašto je Barselona tu gdje jeste...
     (Bivši, 12. novembar 2019 13:32)

    # Link komentara