1. (nebo, 8. novembar 2019 09:26)
    najtužnije od svega u priči je klinja koji navija za partizan...
    (slobinator, 9. novembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  2. koji pamtimo ta vremena mozemo da kazemo da je Hajduk tada bio otprilike kao Barselona. Gde god su "Bili" igrali trazila se karta vise. Prava egzotika od kluba i navijaca. A cim su se "preselili" u Hrvatsku ligu i skinuli petokraku nestali su s fudbalske mape. O gradu Splitu danas da ne trosim reci. Hajduk je sada ogledalo tog novog propalog Splita. Jednostavno nema dodirne veze s onim velikim evropskim klubom i gradom.
    (Igor, 8. novembar 2019 00:38) # Link komentara

    Kad ti neko iz srbije priča o propasti....
    (Samo se nasmiješ, 8. novembar 2019 23:19)

    # Link komentara

  3. A tek sledeća utakmica što je bila dobra... Izgubili od Videoton sa 5:0. Ta je baš bila za pamćenje..
    (Mito, 8. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  4. Naslovna strana jednog zagrebačkog sportskog lista(u to vreme):Čuvari kraljičinog parka poklekli pred partizanima!
    (Kiparski baštovan, 8. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  5. (veliki strumf, 7. novembar 2019 16:29) #
    Hajde više skinite te navijačke naočale. Ili ne znaš ili se praviš... Kup UEFA je bio vrlo jak Kup. Recimo kao da danas 2, 3 i 4 tim iz nekih jakih liga igra taj kup. Da ti bude jasnije, recimo Barselona, Atletiko, Liverpul, Čelzi, Totenhem, Inter i slični timovi bi igrali Kup UEFA. Znači to je skoro Liga šampiona. To što pričaš za Kup kupova je totalno besmisleno. To je uvijek bio treći po jačini kup. Često je pobjednik tog takmičenja bio recimo petnaesti klub iz prvenstva a nerijetko u nekim ligama bi i drugoligaš osvajao taj kup. Pa recimo Borac iz Banja Luke je pobijedio najjači tim CZ u tom kupu neposredno pred rat??? Ali dajte više prestanite lupati navijačke gluposti. Ta utakmica Partizana protiv QPR je istorijska. To je recimo kao sada što CZ i Partizan igraju protiv Totenhema i MU. Jer taj QPR je bio među 4 najbolje ekipe u Engleskoj. A što se tiče Videotona, on je te godine igrao finale kupa UEFA! Nekada je bilo možda teže doći do finala kupa UEFA jer je bilo mnogo više ekipa i igrao se kup sistem - ispadanje! A kad već potcjenjuješ Videoton koji je igrao finale onda zašto se vi hvalite vašim finalom kupa UEFA? To je bio daleko najveći uspjeh vašeg kluba sve do 1991. godine.
    (nbc, 8. novembar 2019 13:45)

    # Link komentara

  6. Umalo nisam poginuo kada je Mance dao gol za 1:2 u Londonu. Zatrcao sam se u stanu, zaklizao kao Mance na koljenima- i svom snagom udario glavom u komodu. Kada me je majka dozvala svijesti bilo je vec 2:2...a poslije i svih 6:2. Uh, kako sam tuzan bio. Sa tatom sam se okladio da ipak idemo dalje (iako se nisam kladio ni prije ni poslije s njim) i on mi je rekao da ce uzeti pare. Ipak je Zvezdas. Par dana poslije umre baka koju smo svi volili kao bozanstvo. Citavu noc sam je gledao na odru. Imao sam 12 godina i djetinjstvo je prestalo. Vracamo se nazad kuci. Tata me zaustavlja i daje mi dva crvena "konja". Gledam ga zblanuto. Kaze:"Dobio si." Sta? 4:0? Mislio sam da me pokusava izbaciti iz tuge. To vece gledam reprizu utakmice sa dedom, dao mi je i da cigaretu popusim.
    (nebo, 8. novembar 2019 09:26)

    # Link komentara

  7. Pa dobro, nije za ponos, zato vi mozete da se ponosite jer ste u poslednje dve sezone u LS primili 30 golova? E to nije za ponos, to je SRAMOTA.
    (111, 07. novembar 2019 19:12)

    Jesi ti svestan da si upravo uporedio poraz Partizana od Videotona (5:0), sa porazima Zvezde od nemerljivo skupljih i jacih klubova, sto je u novijoj istoriji fudbala jako, jako izrazeno. Ja cu nabrojati klubove, a ti za svaki slucaj pogledaj njihove sastave (posto izgleda da nisi neki poznavalac fudbala), dakle:
    Napoli (na Marakani nereseno)
    PSZ (je l znas koliko vredi ovaj tim?)
    Liverpul (pobednik lige sampiona, kojeg smo dobili na Marakani)
    Bajern (necu trositi reci)
    Totenhem (proslogodisnji finalista)
    I pritom pobeda portiv Olimpijakosa.

    Ajde sada, objektivno (iako to kod vas u recniku ne postoji) kazi ti meni, kako onako jak tim Partizana pukne od Videotona i taj poraz se moze meriti sa svima gore navedenim?
    (76er, 8. novembar 2019 01:34)

    # Link komentara

  8. @ na JNA je samo jednom bilo 60.000, na prolece 1976. protiv Hajduka.
    (roarrr, 7. novembar 2019 14:30)

    Mi koji pamtimo ta vremena mozemo da kazemo da je Hajduk tada bio otprilike kao Barselona. Gde god su "Bili" igrali trazila se karta vise. Prava egzotika od kluba i navijaca. A cim su se "preselili" u Hrvatsku ligu i skinuli petokraku nestali su s fudbalske mape. O gradu Splitu danas da ne trosim reci. Hajduk je sada ogledalo tog novog propalog Splita. Jednostavno nema dodirne veze s onim velikim evropskim klubom i gradom.
    (Igor, 8. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  9. hahah cirkus
    vi tih godina ni na svoje utakmice niste smeli da idete,
    vodje vam taksijem dolazile na derbije...
    i oni bili na partizan- dinamo?
    (belgrado, 7. novembar 2019 21:11)






    :)))))
    slagala te baba.


    nego, ajd ti, blago čiki, na lalanje - sutra imaš pismenu vežbu iz poznavanja prirode...
    (mladići borovi, devojke jele, 7. novembar 2019 22:56)

    # Link komentara

  10. nisi bio baš toliki klinac da se ne setiš da je posle 0:2 na jugu bio muk, i da je partizan počeo da igra tek kada ga je od početka drugog poluvremena fanatično poneo sever, a onda prihvatili i svi ostali.

    i dan danas mi je slatko kada se setim kako ne možemo da preko jezika prevalimo partizanovo ime, nego iz sve snage skandiramo - beli, beli!
    (mladići borovi, devojke jele, 07. novembar 2019 17:44)

    hahah cirkus
    vi tih godina ni na svoje utakmice niste smeli da idete,
    vodje vam taksijem dolazile na derbije...
    i oni bili na partizan- dinamo?

    vic godine :d
    (belgrado, 7. novembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  11. Drugo kolo kupa UEFA...
    (ZZ pop, 7. novembar 2019 20:45)

    # Link komentara

  12. A jel ja tebe treba da informišem, da su navijači iz Splita uhapšeni na južnoj tribini ?! Znaš ti dobro šta ja pričam, nego spinuješ dobro kao Pantić. I još nešto, i ja sam kao zvezdaš (od rođenja učlanjen u Zvezdu) išao na tu čuvenu utakmicu protiv Dinama, sa drugarima na jug(s Partizanovim šalom) da vam dam podršku protiv Hrvata. I nikada to sebi neću oprostiti, jer ste na sledeću Zvezdinu utakmicu u Evropi došli (na jug)i navijali (kao pravi domači izdajnici) protiv srpskog kluba ! Od tada je počeo ovaj animozitet...eto i ti nešto da naučiš.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ron Džeremić, 7. novembar 2019 19:46)


    Te nazovi navijace su grobari skinuli gole i odrali ih od batina? Secas se. Inace ja kao navijac Partizana sam isao na skoro sve utakmice u Bgd. kada ste imali strasan tim i te godine osvojili KS. Toliko o tome. I nije mi zao kao tebi , jer ti pises o nekima koji nisu navijaci a mene ne trpaj u isto.
    (ccc?, 7. novembar 2019 20:00)

    # Link komentara

  13. Naravno, kad je i to Splitski klub. Vi i danas gajite posebne veze... 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ron Džeremić, 7. novembar 2019 18:46) 


    Cisto da te informisem. Partizan je u to vreme imao pozitivan skor u Spitu u odnosu na Zvezdu. Da nesto naucis umesto sto pokusavas da budes duhovit i zajedljiv.
    (ccc?, 07. novembar 2019 18:58)

    A jel ja tebe treba da informišem, da su navijači iz Splita uhapšeni na južnoj tribini ?! Znaš ti dobro šta ja pričam, nego spinuješ dobro kao Pantić. I još nešto, i ja sam kao zvezdaš (od rođenja učlanjen u Zvezdu) išao na tu čuvenu utakmicu protiv Dinama, sa drugarima na jug(s Partizanovim šalom) da vam dam podršku protiv Hrvata. I nikada to sebi neću oprostiti, jer ste na sledeću Zvezdinu utakmicu u Evropi došli (na jug)i navijali (kao pravi domači izdajnici) protiv srpskog kluba ! Od tada je počeo ovaj animozitet...eto i ti nešto da naučiš.
    (Ron Džeremić, 7. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  14. Realno, mi iz Dalmacije smo išli na Hajduka ko nedjeljom na svetu misu, ali s guštom. 
    To je bilo MORANJE. Morao si, ali i želio si. 
    A kad bi se zaželjeli čisto nogometa radi nogometa.. Pa pogledali bi Partizana kako igra. 
    Ako netko pita, to tvrdi moj drugar, ne ja.
    (Ante, 07. novembar 2019 18:19)

    Naravno, kad je i to Splitski klub. Vi i danas gajite posebne veze...
    (Ron Džeremić, 07. novembar 2019

    normalno,tada najjaci i
    najorganizovani navijaci su bili torcida i grobari.
    dinamo i zvezda su bili seljana i tek pred kraj 80-ih se organizovali,tj organizovale ih sluzbe .
    (belgrado, 7. novembar 2019 19:42)

    # Link komentara

  15. ... iz drugog plana natrčava Zvonko Živković, momak koji je samo tri dana pre utakmice došao sa odsluženja vojnog roka..."Sustina je ovde recena. Ovo je bio amaterski fudbal. Realno. U danasnje vreme, 3 dana posle vojnog roka, ne bi mogao da igras ni nasu Ling Long ligu...Tada je sve, jos uvek bilo na talenat, vic, i neku spremnost naravno, vecu od obicnog coveka.Danas fudbal, vrhunski, igraju momci koji imaju fizicke predispozicije, profesionalnog atleticara. Potrosnja kiseonika, sagorevanje kalorija, broj otkucaja srca, krvni pritisak...sve imaju ko astronauti.Od 2000. na ovamo, fudbal je postao pre svega fizika pa onda sve ostalo...
    (Pedja J7, 07. novembar 2019 13:43) Pa taj Zivkovic je ceo vojni rok proveo u Humskoj!!!
    (Texas navija za Fulham, 7. novembar 2019 19:29)

    # Link komentara

  16. Neverovatno koliko smo skloni preuveličavanju i nipodaštavanju, u zavisnosti od toga ko za koga navija, odnosno koji klub je postigao uspešan rezultat. Pa se tako da jedne strane omalovažava QPR, iako je u to vreme Engleska liga bila ubedljivo najjača u Evropi, i niti jedan njihov klub nije bio slab. Uzeli su u 8 godina 7 puta KEŠ: 4 Liverpul, 2 NF i 1 AV. U kupu UEFA pojavi se niotkuda Ipsvič i osvoji ga i tako redom. Sa druge strane pojedini pomenuti kup UEFA, proglašavaju jačim od KEŠ iako je bio treće takmičenje po rangu. Prisjetili su se da je samo šampion išao u najjače takmičenje, ali zaboravljaju da je druga ili treća najbolja ekipa, išla u KPK kao osvajač kupa, koji je u to vreme bio izuzetno cenjen. Domaća liga zbog toga što se nije moglo pre 27-28 godina u inostranstvo, bila izuzetno jaka, a zbog ograničenog broja stranaca, kvalitet nije bio ni blizu skoncentrisan u tek nekoliko najboljih klubova. CZ je skoro pa redovno igrala proljeće, a svako malo bi iskočio još po neki klub, i dolazio da 1/2f kupa UEFA kao npr Hajduk Radnički Željezničar.
    (Vladan R, 7. novembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  17. Samo Pele je u istoriji fudbala bolji od Pavkova....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. novembar 2019 14:16)

    Kako moze biti bolji od Pavkova, kad nikad nije igrao u Evropi!?
    (nisam ja, ja je, 7. novembar 2019 19:24)

    # Link komentara

  18. Uh bio sam na ovoj utakmici, nikad je necu zaboraviti. Stadion je bio krcat satima pre pocetka, lepo vreme, svi se nalozili kao da nismo u prvoj razvaljeni. Secam se izlaska fudbalera na zagrevanje i zgranutih faca gostiju kad su videli i culi masu i znao sam da moze nesto da bude
    (Mire, 7. novembar 2019 19:16)

    # Link komentara

  19. Sve pisac teksta napisao fino, samo nije rekao šta je bilo u sledećem kolu! Seća li se neko? Mance opet bio opušten, zvakao zvaku, pokazivao na Marakanu, a Videoton uvalio 5 komada! Madjari. Nekad velesila, ali ne i osamdesetih. Pa vi ste od QPR i Videotona u tom tada trecem po rangu takmicenju (za Super kup Evrope igrali su pobednik KEŠ i Kupa kupova, a ne Kupa UEFA, sto znaci da je Kup kupova bilo 2. po rangu takmičenje) primili u gostima JEDANAEST GOLOVA!!! Stvarno za ponos.
    (veliki strumf, 7. novembar 2019 16:29) #



    Pa dobro, nije za ponos, zato vi mozete da se ponosite jer ste u poslednje dve sezone u LS primili 30 golova? E to nije za ponos, to je SRAMOTA.
    (111, 7. novembar 2019 19:12)

    # Link komentara

  20. Ja se sećam meča Hajduk-Totenhem iz tog perioda. Po mom dečjem, sujbektivnog osećaja najbolja evropska utakmica svih vremena. Kad se to gol Sliškovića protiv Torina i sudija u prethodnom kolu - milina.
    (JivaNS, 7. novembar 2019 19:09)

    # Link komentara

  21. Драаагаааан Мааанцеее,

    Драаагааан Мааанцеее!
    (Јабучило, 7. novembar 2019 19:06)

    # Link komentara

  22. Realno, mi iz Dalmacije smo išli na Hajduka ko nedjeljom na svetu misu, ali s guštom.
    To je bilo MORANJE. Morao si, ali i želio si.
    A kad bi se zaželjeli čisto nogometa radi nogometa.. Pa pogledali bi Partizana kako igra.
    Ako netko pita, to tvrdi moj drugar, ne ja.
    (Ante, 07. novembar 2019 18:19)

    Naravno, kad je i to Splitski klub. Vi i danas gajite posebne veze...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ron Džeremić, 7. novembar 2019 18:46)


    Cisto da te informisem. Partizan je u to vreme imao pozitivan skor u Spitu u odnosu na Zvezdu. Da nesto naucis umesto sto pokusavas da budes duhovit i zajedljiv.
    (ccc?, 7. novembar 2019 18:58)

    # Link komentara

  23. Realno, mi iz Dalmacije smo išli na Hajduka ko nedjeljom na svetu misu, ali s guštom. 
    To je bilo MORANJE. Morao si, ali i želio si. 
    A kad bi se zaželjeli čisto nogometa radi nogometa.. Pa pogledali bi Partizana kako igra. 
    Ako netko pita, to tvrdi moj drugar, ne ja.
    (Ante, 07. novembar 2019 18:19)

    Naravno, kad je i to Splitski klub. Vi i danas gajite posebne veze...
    (Ron Džeremić, 7. novembar 2019 18:46)

    # Link komentara

  24. @(mladići borovi, devojke jele, 07. novembar 2019 17:44)

    "Kada sam izašao na drugo poluvreme, atmosfera me je pogodila kao grom iz vedra neba. Onakvo navijanje nisam video u u životu, i znao sam da da to neće izaći na dobro. Mojim igračima su zaklecala kolena i Partizan je stigao šampionskih 2:2. Eh da ja imam ovakve navijače gde bi mi kraj bio" - Ćiro Blažević
    (Dvorska budala, 7. novembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  25. e svašta.pa gde baš ovu nađoše.to nije čak ni najbolja partizanova utakmica u evropi.čuj qpr.kakav je to uopšte tim bože me sačuvaj.da su recimo izabrali ludu utakmicu seltik-partizan 5-4 kada je partizan izbacio škotlanđane to bih mogao i da razumem ,ali ovo je smešno.nisam gledao tu njihovu nazovi listu,ali čitam komentare da nema zvezdinih utakmica što je idiotizam.zvezda je u evropi odigrala na desetine klasika,a među sigurno 50 najboljih su utakmice liverpil-zvezda 1-2 (1973),zvezda-bajern 2-2 (1991) i 3-2 (1979) i zvezda-real 4-2 godine 1987,a najveći preokret je viđen 1979 kada je u 1.kolu kupa uefa izbacila dinamo berlin posle poraza od 5-2 u prvom meču i vodstva dinama od 1-0 na poluvremenu u beogradu
    (slobinator, 7. novembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  26. Meni su poznatija prezimena tadašnjih nego današnjih igrača Partizana
    (Acinjo, 7. novembar 2019 18:27)

    # Link komentara

  27. Rodjen sam 1983 ali se utakmice secam kao da je bilo juce. Nemojte da se cudite jer imam fotografsko pamcenje i secam se svega vec od treceg meseca zivota. I sad mogu da vratim ceo snimak koji je na zalost crno beli jer nismo imali tv u boji.
    (Vrlo dobro, 07. novembar 2019 17:21

    Batice, to ti je godina kada je FK Partizan poslednji put pobedio u Ligi Šampiona. 1983 godina. Pa ti vidi, nisi doziveo ni jednu pobedu svog kluba.
    (taman si natrcao, 7. novembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  28. Realno, mi iz Dalmacije smo išli na Hajduka ko nedjeljom na svetu misu, ali s guštom.
    To je bilo MORANJE. Morao si, ali i želio si.
    A kad bi se zaželjeli čisto nogometa radi nogometa.. Pa pogledali bi Partizana kako igra.
    Ako netko pita, to tvrdi moj drugar, ne ja.
    (Ante, 7. novembar 2019 18:19)

    # Link komentara

  29. (onako, 7. novembar 2019 17:40)
    Pametni, nisam pricao o Partizanu, vec o takmicenju kup UEFA, za koje mnogi smatraju da je bilo mozda i jace od KES-a. To isto koje je Zvezda igrala finale, mozda i tezi put nego 91-ve. I dalje neverovatno sta neki pisu ovde.
    (xxxx, 7. novembar 2019 18:18)

    # Link komentara

  30. Dobro pamtim sve..
    (glava, 07. novembar 2019 17:27)

    Verovatno onda pamtis i utakmicu protiv Vikinga 1983 godine. Tada ste poslednji put pobedili u Ligi Šampiona.
    (cipelici, 7. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  31. Dodajte samo i informaciju da je Partizan poslednji put u Ligi Sampiona pobedio Viking Stavanger i to 1983 godine.
    Nazivaju se institucijom a pobedu imali pre 36 godina!
    (KK, 7. novembar 2019 18:15)

    # Link komentara

  32. I to posle penala u 83.minutu nad Vargom i posle vodjstva Dinama od 0:2. Kakva je to utakmica bila, 100.000 u Rupcagi, tacno, maj '83.
    (Salaso, 07. novembar 2019 17:13)

    Penal nad Vargom je bilo za 1:2 a Mance glavom za 2:2 u 83.minutu.
    (Dvorska budala, 7. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  33. @Batice utakmicu je na radiju prenosio Marko Marković
    (Mister, 07. novembar 2019 17:32)

    imaš pravo, Jordan je nagradu dobio za utakmicu Seltik - Partizan, za koju nije bilo tv prenosa. sada proverio...
    (matori, 7. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  34. A ja tada svim srcem navijao za partizan, imao 15 godina... sada mi se gade, zbog ove balavurdije.
    (Mozzart, 7. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  35. @mladići borovi, devojke jele


    Nece bas biti da je tako bilo, to da ste vi sa severa poveli navijanje koje je jug u muku prihvatio
    (ntt, 7. novembar 2019 18:00)





    :)))))
    važi!
    (mladići borovi, devojke jele, 7. novembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  36. I danas se naježim kad se setim, utakmica je počinjala u sedam sati a u četiri igla nije imala gde da padne i svi su verovali i govorili da ih dobijamo i idemo dalje!
    (Superoperater, 7. novembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  37. Pobegao iz škole, osmi razred, stajao na Istoku bočno, tolika je bila gužva da se celu utakmicu nisam pomerio...samo osećaš talase mase...i veruješ...Napred Partizan!
    (Crvena Zvezda Tirana 22.04.1945., 7. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  38. @ Partizan je inace najveca sportska institucij na Balkanu. Ponos Srbije!
    (Ventonny, 07. novembar 2019 14:12). Ne da niste na Balkanu, Srbiji, čak ni Beogradu, nego niste najveći čak ni na brdu na kom se nalazite! Uvek ćete biti samo mali komšija, a veliki kompleksasi. Tu ste najveći, tu vam premca nema.
    (veliki strumf, 7. novembar 2019 16:24)

    Druze, sa cije strane brda se nalae kompleksi si upravo ti dokazao. Dzabe uspeh kada ste uvek bili mali i sitni. Niko preko noci nije postao veliki, a to vas boli. Bez drzavne propagande i mitova ne bi niko ni znao za vas, kao sto je i bilo do druge polovine osamdesetih.
    Samo Partizan!!!
    (Samo Partizan!!!, 7. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  39. @mladići borovi, devojke jele


    Nece bas biti da je tako bilo, to da ste vi sa severa poveli navijanje koje je jug u muku prihvatio
    (ntt, 7. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  40. Đizas!! Koliko isfrustiranih likova iz rupe, koji ne mogu da prebole što su neki tamo, a da nemaju veze ni sa ZVE ni sa PAR, stavili DVE utakmice PAR u najlepših 100, a njihove ljubimice NULA. Ovde je reč o lepoti, vi funkcionalno nepismeni, ne o rezulatatima.
    (Dragan, 7. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  41. Zaboravio si 100 k na utakmici Partizan Dinamo 2:2 1983 koja se igrala u rupi. Naravno Mance za 2:2 i titulu. 
    (Dvorska budala, 07. novembar 2019 16:31) 

    Mali komša, jedio se
    što je tako mali,
    popeo se na stolicu
    pa se visok hvali??
    (Kornjača Rade, 7. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  42. Bio sam klinac sa devojkom na jugu
    (Radoslav, 7. novembar 2019 17:06)





    nisi bio baš toliki klinac da se ne setiš da je posle 0:2 na jugu bio muk, i da je partizan počeo da igra tek kada ga je od početka drugog poluvremena fanatično poneo sever, a onda prihvatili i svi ostali.

    i dan danas mi je slatko kada se setim kako ne možemo da preko jezika prevalimo partizanovo ime, nego iz sve snage skandiramo - beli, beli!
    (mladići borovi, devojke jele, 7. novembar 2019 17:44)

    # Link komentara

  43. Danasnji klinci ne mogu ni da zamisle JNA sa 55000 navijaca ili Marakanu preko 100000. Na 89-tom derbiju je bilo 110000 i napolju ostalo 20000, na Drezdenu ista situacija, spiker na poluvremenu moli ljude da se sabiju da bi usli ljudi sa kartama koji su ispred a cale mi je pricao da je protiv KCJene bilo preko 120000.
    (Misko, 7. novembar 2019 16:00)

    Pa sta? Ni vi ne mozete da zamislite kako je lep zivot nas koji smo odmah posle zavrsene skole otisli da zivimo u inostranstvo.
    (Mehanicar, 7. novembar 2019 17:42)

    # Link komentara

  44. treba da prestanemo da gledamo u prošlost vec da se okrenemo prema buducnosti.Ne zivi se od stare slave.To važi i za Zvezdu i za Partizan.Neki su osvajali evropske titule,neki igrali polufinala i finala ali to je bilo nekada sada smo srecni ako prodjemo u grupnu fazu bilo kog takmicenja.
    (koshke1977, 7. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  45. @xxxx
    Hehe možda i najjače takmičenje haha i opet hahaha...
    Pa srama nemate i dan danas.
    Alo bre dunsteri Evro fudbala Kup UEFA jeste bio treće takmičenje po značaju u Evropi, ne može vaš subjektivni prikaz da poništava golu istinu.
    Drugo osvrni se pre nego počneš sa iluzijama ko je imao 2,3,4,5 u Kupu UEFA?
    KEŠ 1, KPK 1 i najviše 3 još u K UEFA a velika većina samo 2, još Liga Kup u Engleskoj vodio u Evropu ili ti Kup Miki Mausa , Coca Cole, Pepsija i sl ... Da ne objašnjavam kako su se najjači klali za nacionalni Kup i samim tim je imao kvalitet. Ipak u to vreme značajan trofej koji je izgubio na značaju danas formatom LŠ gde igra i kurta i murta iliti 2,3,4,5 a to što nisu nikad bili šampioni ili po 30 god koga briga.

    Al' krojite istoriju kako vam odgovara, šampioni ste u tim glupostima tipa " od 2006.... ili zadnji derbi... ili...".
    Za psihijatriju su te stvari, kada se ne miriš sa realnošću, ispoljavaš komplekse niže vrednosti, insistiraš na trivijalnom u odnosu na suštinu...
    (onako, 7. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  46. Secam se ovog dvomeca kao da je proteklo ne vise od mesec dana, a ne citavih 35 godina. Debakl u Londonu, ono pravo englesko vreme, kisa ubija. Odbrana kao paucina, Omerovic prima golove kroz usi.
    Revans na JeNeA sam pratio preko "Beogradske Hronike", gde su se svako malo ukljucivali na stadion. Svaki put kad padne gol, voditeljka prekida tok emisije i najavi da "idemo na stadion, upravo je pao gol". I nikad ne znas ko ga je dao dok ne vidis koji tim se raduje ili naslutis ko ga je dao po reakciji publike. Secam se uzbudjenja kako su se golovi nizali do potpune ekstaze kada je Zivkovic zabio cetvrti gol za prolaz. Jedina utakmica koja je bila blizu ovoj po uzbudjenju jeste ona protiv Rome, ali to je bila prva utakmica u dvomecu pa pobeda nije imala toliku tezinu kao ova protiv QPR-a. Potpuno luda utakmica.
    (Dejan, 7. novembar 2019 17:39)

    # Link komentara

  47. Dragan, Nikica i Ivan, tada Golac nije bio trener.
    (Kiril, 7. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  48. Ало петарде, небитна је јачина клубова утакмица као утакмица је уврштена у топ 100...
    (19JF99, 7. novembar 2019 17:37)

    # Link komentara

  49. Koliko sam samo plakao kada je Mance poginuo. Bio sam prvi razred osnovne škole, i dobro se sećam trenutka kada sam prvi put čuo da je nastradao. Vraćam se kući, moj drugi dan u školi, a matori me čeka na vratima. Oči mu pune suza kao i meni. Samo ćutimo i ništa ne govorimo. Tako je njega učio njegov stari, pa tako i on mene: muškarci ne plaču, muškarci se slome iznutra i ćute svoju tugu. Eto, danas nema više ni mog starog. Pustim ponekad na Youtube snimke sa utakmica Partizana iz tog vremena, što sam stariji to ih češće gledam, ne znam, nostalgija neka, ko bi ga znao, ili me možda podseća to na mog starog, nisam siguran.
    (kolja, 07. novembar 2019 15:31)


    Au čoveče,krenuše mi suze.....moj tata(stari)je došao po mene u obdanište, vreo septembarski dan je bio....prvi put sam kao dečak od 6 godina video svog oca očiju punih suza,samo je rekao"Više nema Mancea".....došla je nedelja,zatim druga,treća....Vreme sporta i razonode se slusalo,ali Dragana više nije bilo u rečenicama Marka Markovića,Milana Andjica....legendarnog voditelja Svete Vukovica(koji se upokojio avgusta ove godine)........Sve je bilo lepše, drugačije,opuštenije....
    (Nikolaus, 7. novembar 2019 17:36)

    # Link komentara

  50. koliko se sećam da je za radio prenos ove utakmice Jordan Ivanović dobio specijalno priznanje.
    inače, suze su mi krenule, sada kada sam čitao i evocirao uspomene na ovaj meč. bio sam klinac od 13 godina, napaljen na sport, ( više na košarku), i Partizanovac. skakao sam po kući kao majmunče.... dok sam gledao...
    (matori, 07. novembar 2019 17:14

    Batice utakmicu je na radiju prenosio Marko Marković
    (Mister, 7. novembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  51. (Vrlo dobro, 07. novembar 2019 17:21)

    Ajde bre ne lazi narod, televizor nisi imao tad
    (Kecman, 7. novembar 2019 17:28)

    # Link komentara

  52. Dobro pamtim sve..
    (glava, 7. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  53. Ja ne znam da je neko od klubova bivse Ju ikad nadoknadio minus 4 gola u Evro kupovima. Ako neko zna lepo bi bilo da nam javi. (Djalma, 7. novembar 2019 13:54) # Link komentara

    Evo da ti javim. CZ je nadoknadila 4 gola ne za revans, nego za jedno poluvreme. Dinamo iz Berlina (prva utakmica 5/2 za Dinamo) je u Beogradu na poluvremenu vodio sa 1/0 pa je ukupna prednost bila 6/2 za Dinamp.
    Zvezdi je za prolaz tada bila potrebna pobeda od 4/1 , i postigli su ta 4 gola a to se dogodilo u prvom kolu kupa uefa 1978/1979 , kada je CZ igrala finale sa Borusijom.
    (Slobo, 7. novembar 2019 15:57) # Link komentara

    Ako je prva utakmica bila 5:2 kako je nadoknadila 4 gola razlike?
    (Djalma, 07. novembar 2019 16:19)

    Lepo ti je dečko napisao da je na poluvremenu gubila sa 1-0 što uz onih 5-2 daje ukupno 6-2, što je 4 razlike. I nadoknadili za poluvreme.
    (NoName, 7. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  54. Rodjen sam 1983 ali se utakmice secam kao da je bilo juce. Nemojte da se cudite jer imam fotografsko pamcenje i secam se svega vec od treceg meseca zivota. I sad mogu da vratim ceo snimak koji je na zalost crno beli jer nismo imali tv u boji.
    (Vrlo dobro, 7. novembar 2019 17:21)

    # Link komentara

  55. Neposredno pre uzvratne utakmice, gospodin Golac je bio gost u 'Beogradsko hronici'. Odgovara na pitanja potpuno samouvereno, kao da Partizan nije raskantan u prvoj utakmici. Pita ga voditelj na kraju, vidno iznerviran: 'Ali gospodine Golac, 6:2?!?'... na šta Partizanov trener, mrtav 'ladan odgovara: '6:2? M', nema problemaaa'. Kralj...
    (Dragan, Nikica i Ivan, 7. novembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  56. Neki se ponose sto su pobedili QPR, Groningen, Seltik, a neki Reala, Bajerna, Liverpula, Arsenala itd...
    (dileja, 7. novembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  57. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!
    Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 7. novembar 2019 14:12)

    Mene je kao Zvezdasa sramota toga što si napisao.
    (Misa, 7. novembar 2019 17:18)

    # Link komentara

  58. Od 2000. na ovamo, fudbal je postao pre svega fizika pa onda sve ostalo...
    (Pedja J7, 7. novembar 2019 13:43)
    ... Jel ti zaista mozes ozbiljno da tvrdis da kad te cekao u odbrani Maldini, Kostakurta i Barezi, da se igrao amaterski fudbal?
    (xxxx, 7. novembar 2019 14:51)

    Danas nisu isti kriterijumi za faulove, danas su napadači zaštićeni kao balerine, ne sme odbrambeni igrač da ga pipne, inače odmah ide žuti karton.

    Slična priča je i u košarci, ko ne veruje neka pogleda finala u NBA iz druge polovine 90-ih, kad se igralo po 7 utakmica, odbrana je bila gotovo neprobojna, ali se opet išlo na igru u reketu, dok je danas samo trčanje i trčanje, i pucanje trojki. Ono, ima 40% šuta za 3 poena i vodi se kao vrhunski igrač...
    (Veliki brat, 7. novembar 2019 17:18)

    # Link komentara

  59. Međutim, ekipa iz rupe će pre da umre nego što bi priznala tu činjenicu.
    Zato... VOLIM PARTIZAN.
    (Mr. Bojangles, 07. novembar 2019 17:08)

    Ma bilo 200.000 plus oni sto udjose za dzabe.
    Kako vi lazete sebe, fenomenalno.
    (Tito partija crno bela SNS armija, 7. novembar 2019 17:18)

    # Link komentara

  60. koliko se sećam da je za radio prenos ove utakmice Jordan Ivanović dobio specijalno priznanje.
    inače, suze su mi krenule, sada kada sam čitao i evocirao uspomene na ovaj meč. bio sam klinac od 13 godina, napaljen na sport, ( više na košarku), i Partizanovac. skakao sam po kući kao majmunče.... dok sam gledao...
    (matori, 7. novembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  61. @Mr. Bojangles

    Dinamo je na poluvremenu vodio 2:0.

    U drugom smo ga stigli.
    (Beli beli, 7. novembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  62. Zaboravio si 100 k na utakmici Partizan Dinamo 2:2 1983 koja se igrala u rupi. Naravno Mance za 2:2 i titulu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dvorska budala, 7. novembar 2019 16:31)
    I to posle penala u 83.minutu nad Vargom i posle vodjstva Dinama od 0:2. Kakva je to utakmica bila, 100.000 u Rupcagi, tacno, maj '83.
    (Salaso, 7. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  63. Bio na utakmici. Jug naravno.

    4 dana kasnije je bilo jos bolje, pa je posle toga sve bilo crno belo.


    Do videotona.
    (ntt, 7. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  64. Zaboravio si 100 k na utakmici Partizan Dinamo 2:2 1983 koja se igrala u rupi. Naravno Mance za 2:2 i titulu.
    (Dvorska budala, 07. novembar 2019 16:31)
    Nije bilo baš 100k, ali je bilo nekih 97k i kusur. Ta utakmica se igrala u rupi zato što je JNA bio zauzet zbog priprema i uvežbavanja za slet (tj, proslavu Dana mladosti). Dinamo je vodio dva puta, mi smo ih dva puta stizali i izjednačili smo u 83. minutu.
    Inače, javna je tajna da je na toj utakmici oboren rekord u broju gledalaca na utakmicama prvenstva SFRJ. Međutim, ekipa iz rupe će pre da umre nego što bi priznala tu činjenicu.
    Zato... VOLIM PARTIZAN.
    (Mr. Bojangles, 7. novembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  65. Dvorska budalo,svaka cast sto me podseti na Partizan Dinamo na Mari.Bio sam klinac sa devojkom na jugu, da ne bi nekog krsnog djetica svu bi je izlomili.Ljudi,nije bilo stolica a na jednom stepeniku su jedan iza drugog stajale po 3 osobe.Bio sam i na svim Zvezdinim velikim u to vreme i to na severu sve sa talasima al onu guzvaru sa Dinamom je bilo za izneverovati.Secam se na severu Dinamovci i Zvezdasi sa zastavama i motkama.U nekom trenutku vidi se samo kako se crveno belo sa jednog kraja severa spusta ka dinamovcima i komesanje.Sou i na tribina a tek na terenu,jedna od najjacih utakmica bivse Juge.
    (Radoslav, 7. novembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  66. @pedja
    sve stoji.. ali i vojska se promenila. pre su ljudi u vijsci bili fizicki spremni, marsevi pod punom ratnom opremom. sada bi jedan rekreativni mma borac podavio rukama celu cetu..
    (vule, 7. novembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  67. Osamdesetih godina je nasa liga bila u velikom usponu, a Zvezda, Partizan, Hajduk, a povremeno i Dinamo, Zelja i Radnicki iz Nisa su igrali ozbiljne uloge u evropskim kupovima. Sav taj kvalitet je krunisan u Bariju 1991. To ne treba da cudi, tada se u inostranstvo odlazilo sa 27, tako da je liga bila prepuna odlicnih igraca. U sustini, u nasim klubovima je zbog tog pravila kvalitet bio koncentrisan u odnosu na sada, a u Evropi je bilo obrnuto - zbog ogranicenja broja stranaca, kvalitet je bio relativno ravnomerno rasporedjen na vise klubova, umesto na par njih kako je danas.
    (Danas su klubovi multinacionalne korporacije, 7. novembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  68. Sve pisac teksta napisao fino, samo nije rekao šta je bilo u sledećem kolu! Seća li se neko? Mance opet bio opušten, zvakao zvaku, pokazivao na Marakanu, a Videoton uvalio 5 komada! Madjari. Nekad velesila, ali ne i osamdesetih. Pa vi ste od QPR i Videotona u tom tada trecem po rangu takmicenju (za Super kup Evrope igrali su pobednik KEŠ i Kupa kupova, a ne Kupa UEFA, sto znaci da je Kup kupova bilo 2. po rangu takmičenje) primili u gostima JEDANAEST GOLOVA!!! Stvarno za ponos.
    (veliki strumf, 7. novembar 2019 16:29)
    Au ljudi kakvih sve gluposti ovde mozes videti. Ajde razmisli malo. Ako je npr, Milan sampion i ide u KES, gde idu Juventus, Inter, Lazio, Roma, Napoli i ostali? U kup UEFA naravno, sto znaci, po kvalitetu, to je bilo tad mozda i najjace takmicenje. Ponavljam, iz najjacih liga 2,3,4 i 5 mesto se tamo takmicilo.
    (xxxx, 7. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  69. Vidim lupate minuse ljudima koji pišu da je ovo duel dva ispodprosečna kluba Evrope.
    Neki idu toliko daleko da ovde "umetnički dojam" objašnjavaju.
    Sastale se dve mrše Evro fudbala i eto spektakla.

    U kakvim vi lažima živite, "Partizan igrao najlepši fudbal" , koliko bre imate godina? Ko vam priča ove bajke? Gde skupljate ove mitove?

    FK Partizan je igrao najbolji fudbal od '63. do '66. to je sve od lepote i od igrača što je vredelo odnosno bilo bolje od drugih. Tim se raspao a time se i završila svaka priča oko kluba i uspeha.

    Razumem kada nemaš istoriju tj imaš ali je to toliko prazno da moraš QPR da uzdižeš.
    (onako, 7. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  70. QPR je klub londonske policije a osnivac je cuveni Alf Remzi.Nema ni jedan osvojen trofej u Engleskoj.Najbolji rezultat 2-go mesto u Englesioj proj ligi .Najznacajnija pobeda je Zvezde protiv Reala predvodjenog Brajtnerom,Stilikeom,Butragenjom 0:2,2:o,Penalima prosla Zvezda predvodjena Dzajicem.Velike pobede su pobede protiv velikih timova!
    (Ares, 7. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  71. Ova utakmica mi je ostala urezana u glavi I dan danas.
    Voleću te do kraja života!!
    (sedamdesetosmo, 7. novembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  72. Zvezda je ovakvih imala jedno 20. A kako i ne imala kada je imala vise evro proleca nego ostatak velike cetvorke zajedno!
    (Samo istina, 7. novembar 2019 15:46). Ali ni jednu u Top 100 svih vremena...
    (xxx, 7. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  73. qpr je igrao kup uefa kao peti iz prethodnog engleskog prvenstva, a to je završio na 19. mestu - nikad jači, znači!
    inače, to im je bilo drugo i poslednje učešće u nekom evropskom takmičenju.

    videoton koji je igrao finale, u osmini finala je uvalio petardu junačkom partizanu - u polufinalu je izbacio sarajevski željezničar golom 3 minuta pre kraja kada su veseli bosanci već počeli da slave finale.
    real, drugi finalista i osvajač, je te godine ranije izbacio rijeku, posle poraza od 3:1 na kantridi, udruženim zločinačkim poduhvatom u režiji sudija i službenika uefe, i to tek u drugom poluvremenu u madridu.
    osim realesterca, pamtiće se crveni karton najboljem fudbaleru rijeke desnici, inače gluvonemom, zbog nastavka akcije posle sviranog ofsajda i prigovora sudiji(?!) i odbijanja službenika uefe da vide desničinu medicinsku dokumentaciju...
    (mladići borovi, devojke jele, 7. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  74. @ Zvezda je ovakvih imala jedno 20. A kako i ne imala kada je imala vise evro proleca nego ostatak velike cetvorke zajedno!
    (Samo istina, 7. novembar 2019 15:46)

    Kompleksi? Ko je vas spoemnuo bilo gde? Tz tz tz.
    (Neroes sa severa, 7. novembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  75. Molim igrače Partizana da večeras osvete moju Zvezdu i povrate čast srpskog fudbala! Dovoljan je i bod.
    (Hudini, 7. novembar 2019 16:41)

    # Link komentara

  76. To je bio fudbal...a ne ovo danas-udruženje dilera.
    (Dušan, 7. novembar 2019 16:41)

    # Link komentara

  77. U to vreme mi smo na stadion išli obučeni kao da idemo u crkvu: odela, kravate, dobre talijanske cipele, jer je Beograd tada bio veliki i moćan grad gde je dominirala građanska kultura, i ljudi koji su dolazili iz drugih krajeva Jugoslavije bili su isti kao mi, eto, to sam hteo da kažem.
    (Cipele marke "bally", 7. novembar 2019 16:37)

    # Link komentara

  78. To su bila neka druga,mnogo bolja vremena,pogledajte samo kako je lepo bilo biti na tom stadionu bez ovih danasanjih "navijaca"...
    (C i n i k, 7. novembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  79. @(Misko, 07. novembar 2019 16:00)

    Zaboravio si 100 k na utakmici Partizan Dinamo 2:2 1983 koja se igrala u rupi. Naravno Mance za 2:2 i titulu.
    (Dvorska budala, 7. novembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  80. Sve pisac teksta napisao fino, samo nije rekao šta je bilo u sledećem kolu! Seća li se neko? Mance opet bio opušten, zvakao zvaku, pokazivao na Marakanu, a Videoton uvalio 5 komada! Madjari. Nekad velesila, ali ne i osamdesetih. Pa vi ste od QPR i Videotona u tom tada trecem po rangu takmicenju (za Super kup Evrope igrali su pobednik KEŠ i Kupa kupova, a ne Kupa UEFA, sto znaci da je Kup kupova bilo 2. po rangu takmičenje) primili u gostima JEDANAEST GOLOVA!!! Stvarno za ponos.
    (veliki strumf, 7. novembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  81. Plakao sam kao kiša tada posle meča, a i sada ovo čitajući javi se poneka! Ajmo crno-beli!
    (vladad, 7. novembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  82. @Zvezda je ovakvih imala jedno 20. A kako i ne imala kada je imala vise evro proleca nego ostatak velike cetvorke zajedno!
    (Samo istina, 07. novembar 2019 15:46)

    Pa kako onda ne uvrstise neku zvezdinu utakmicu u 100 najboljih??
    (navijac, 7. novembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  83. @Pedja J7
    To sto si napisao je naravno, apsolutna neistina.
    Nazvati ondasnji fudbal amaterskim, moze samo amater.
    Ti ne znas da su fudbaleri, narocito oni iz Partizana, u ondasnjoj JNA imali sve uslove za trening i bili “povlasceni” u odnosu na “obicne” vojnike. Vojni rok su sluzili jer je takav bio zakon, a drzava ozbiljna, ali su imali sve uslove za trening, posebnu ishranu, teretanu, medicinsku negu itd.
    To je danas nezamislivo, ali JNA je imala ogroman budzet i mogla je to sebi da priusti.
    Danasnji fudbaleri nemaju nikakve narocite fizicke predispozicije. Ne treba im visina, brzina, snaga... sve se to kasnije “stvori”. Vecina nabije odlicnu kondiciju, vestina je tu i to je fudbal. Danas vise borave u teretani nego tada, ali nije tu neka velika razlika u spremi.
    Osim za amatere.
    (nje, 7. novembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  84. Цео живот свој сам с њим
    Од рођења ми смо заједно
    Мој Партизан мене је одредио
    Пуно срце, ожиљци,
    човек постао сам с њим
    Од када памтим љубав ми је једина

    Добро памтим све, све што било је
    Свуд сам иш’о да бих њега бодрио
    Kада умрем рећи ће Гробар био је
    И Партизан једино је волео

    Прошло је много година
    Ништа није се променило
    Љубав та све је победила
    Уз Партизан још смо ту
    И у добру и у злу
    Сви другари моји Гробари
    (детелинара, 7. novembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  85. Partizan je inace najveca sportska institucij na Balkanu. Ponos Srbije!
    (Ventonny, 07. novembar 2019 14:12). Ne da niste na Balkanu, Srbiji, čak ni Beogradu, nego niste najveći čak ni na brdu na kom se nalazite! Uvek ćete biti samo mali komšija, a veliki kompleksasi. Tu ste najveći, tu vam premca nema.
    (veliki strumf, 7. novembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  86. Bio na zapadu. I imao 13 godina.
    (pfcpanta, 7. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  87. Dimitrijević, Smajić , Mance, Živković !!!

    šta reći a ne zaplakati ko sve danas igra u crno belom dresu....
    (radost, 7. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  88. Jedan od najsrecnijih momenata mog fudbalskog detinjstva. Slusao sam na radiju celu utakmicu u tandemu sa jezivim hukom sa stadiona jer sam ziveo u soliteru nedaleko od JNA. Imao sam 7 godina. Neponovljivo.
    (Mare, 7. novembar 2019 16:20)

    # Link komentara

  89. Ja ne znam da je neko od klubova bivse Ju ikad nadoknadio minus 4 gola u Evro kupovima. Ako neko zna lepo bi bilo da nam javi. (Djalma, 7. novembar 2019 13:54) # Link komentara

    Evo da ti javim. CZ je nadoknadila 4 gola ne za revans, nego za jedno poluvreme. Dinamo iz Berlina (prva utakmica 5/2 za Dinamo) je u Beogradu na poluvremenu vodio sa 1/0 pa je ukupna prednost bila 6/2 za Dinamp.
    Zvezdi je za prolaz tada bila potrebna pobeda od 4/1 , i postigli su ta 4 gola a to se dogodilo u prvom kolu kupa uefa 1978/1979 , kada je CZ igrala finale sa Borusijom.
    (Slobo, 7. novembar 2019 15:57) # Link komentara

    Ako je prva utakmica bila 5:2 kako je nadoknadila 4 gola razlike?
    (Djalma, 7. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  90. Gledam I plačem
    (Danilo, 7. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  91. Kako ovaj (Misko) laze ljudi ja ne vjerujem...a tata ti druze nije znao brojat...o cemu ti pricas, nikada nije bilo 120 000 i nikada 55 na Jna
    (srbicg10, 7. novembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  92. Samo istina..
    Pa nabroj dve utakmice,nemoras 20.
    (Hajduk, 7. novembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  93. Ову екипу је разби Видеотон са 5:0.
    (брука Србије одувек, 7. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  94. Videoton je igrao te sezone finale Kupa Uefa i izgubio od Reala.
    (Vojvoda Momčilo, 7. novembar 2019 15:39)





    :)))))
    videoton je, nate, bio projektovan za finale lige šampiona, nate, pa je taj poraz od 0:5 u stvari pobeda junačkog partizana.
    nate!
    (mladići borovi, devojke jele, 7. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  95. @ Misko, odlicno receno! Nekad smo na Jugu radili prepjev punk i rock i Clockwork orange a danas seljana kako si rekao! Pozdrav od Grobara iz NYC
    (Nucky Thompson, 7. novembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  96. Danasnji klinci ne mogu ni da zamisle JNA sa 55000 navijaca ili Marakanu preko 100000. Na 89-tom derbiju je bilo 110000 i napolju ostalo 20000, na Drezdenu ista situacija, spiker na poluvremenu moli ljude da se sabiju da bi usli ljudi sa kartama koji su ispred a cale mi je pricao da je protiv KCJene bilo preko 120000. Na JNA poslednja utakmica pred 55 hiljada je finale kupa kada su Grobari uzeli kup svemirskoj Zvezdi (nekada bio hram nastala nakon nereda na toj utakmici) dok je Marakana poslednji put bila dupke puna na derbiju br 100. Na Barsi je bilo oko 85000 ali je vec tada UEFA uvela pravilo da se za 20% smanji kapacitet stajanja (sever i jug).
    Tada su navijaci bili gradski smekeri, punk not dead a sada gusle, seljana i prepevi narodnjaka.
    (Misko, 7. novembar 2019 16:00)

    # Link komentara

  97. Ja ne znam da je neko od klubova bivse Ju ikad nadoknadio minus 4 gola u Evro kupovima. Ako neko zna lepo bi bilo da nam javi. (Djalma, 7. novembar 2019 13:54) # Link komentara

    Evo da ti javim. CZ je nadoknadila 4 gola ne za revans, nego za jedno poluvreme. Dinamo iz Berlina (prva utakmica 5/2 za Dinamo) je u Beogradu na poluvremenu vodio sa 1/0 pa je ukupna prednost bila 6/2 za Dinamp.
    Zvezdi je za prolaz tada bila potrebna pobeda od 4/1 , i postigli su ta 4 gola a to se dogodilo u prvom kolu kupa uefa 1978/1979 , kada je CZ igrala finale sa Borusijom.
    (Slobo, 7. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  98. Možda na listi, ali klubova koji nisu ništa osvojili.
    (hrkljuš, 7. novembar 2019 15:51)

    # Link komentara

  99. A sledeće kolo Videoton Partizan 5:0
    (Dvorska budala, 7. novembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  100. Zvezdale,pa Mance bi iz one sinocne sanse Pavkova dao 3 gola odjednom,Pavkov ne bi mogao ni kopacke da mu pere.Strasno je koliko je sistem vrednosti u Srbiji devalvirao.
    (Radoslav, 7. novembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  101. @ 29.05.1991 Bari Italija
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Fandjo, 7. novembar 2019 15:31)

    16.04.1992 Istanbul, Turska
    (Enver Hodza, 7. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  102. Zvezda je ovakvih imala jedno 20. A kako i ne imala kada je imala vise evro proleca nego ostatak velike cetvorke zajedno!
    (Samo istina, 7. novembar 2019 15:46)

    # Link komentara

  103. Bio sam na utakmici i nesvojstveno za mene na jugu. Nije bilo karata za istok i zapad. Igla nije mogla da padne, talasi, jedva sam ostao ziv ali mi nije zao jer cu tu utakmicu pamtiti dok sam ziv. Erupcija na stadijonu nakon svakog gola. Mance i Zivkovic koji je dosao iz vojske su postizali izvanredne golove. Svi su verovali da mogu da stignu prednost i daju 4 gola. U tome je stvar. Kada izadjes na teren moras da verujes, boris se i imas takav stav. U suprotnom nema sanse. Gubis. Danas malo ima takvih igraca sa takvim stavom zato su nam i takvi rezultati. Koga je briga sto veceras igramo protiv MJ. Izadji i pokazi zube. Ako se sakrijes u misju rupu ima da dozivis katastrofu. To su nekada bila lepa vremena a danas? Videli smo sinoc.
    (323, 07. novembar 2019 15:24)

    01

    Druga su vremena bila Vi, mi oni svako svoju školu fudbala, svoje igrače po neki sa strane iz domaće lige, kako mi tako i englezi, a ovo danas gde su stotine miliona u igri gde jedan tim ima po trideset reprezentativaca više nije normalno. Neka Totenhem i MU igra samo sa Englezima o mi samo Srbima ma dobili bi nas ali nas ne bi ponizili.
    (zastava101specijal, 7. novembar 2019 15:45)

    # Link komentara

  104. 323, na JNA ne mogu biti talasi zato što su ulazi nisko a i mali je stadion. Talasi su bili na onom drugom,većem stadionu. Mali si bio pa si pobrkao.
    (ranac, 7. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  105. Uvrstili u 100 najboljih. Na JNA?
    (lical, 7. novembar 2019 14:08)

    Ne znam šta se sad iščuđavaš. Partizan nije najuspešniji klub sa ovih prostora, ali je skoro uvek igrao izuzetno lep fudbal. Čak i dan danas Partizan igra fudbal koji je jako lep za gledanje. Napadački svih 90 minuta. Rezultati ne prate igru, ali ne možeš sve imati. Verovatno si klinac čim možeš da napišeš da je Partizan mali klub. Partizan je bio finalista Kupa Šampiona. Ukupno je 40 timova imalo tu čast. Po tvojoj logici to su uglavnom "mali klubovi". Uz to Partizanova škola fudbala je uz Ajaksovu najproduktivnija u Evropi. Od prvih 6 najboljih strelaca reprezentacija Jugoslavije pet mesta drže igrači Partizana. Što takodje govori o napadačkom fudbalu.

    Da se vratim na ovu utakmicu protiv QPR. Imao sam tu sreću da budem na tribinama. Jedna od utakmica koje se pamte ceo život. Partizan je napadao bukvalno od prvog do poslednjeg minuta. NI to što je već imao dovoljnu prednost ga nije zasitilo. Ova utakmica je po izboru Eurosporta postavljena na 70. mesto najlepših utakmica svih vremena. Medjutim još jedna Partizanova utakmica je na toj listi. I to među privh deset. Utakmica između Seltika i Partizana (5-4) na Seltik Parku, kada je Partizan golom Šćepovića u poslednjoj minuti prošao u četvrtfinale Kupa UEFA je izabrana na 9. mesto najlepših utakmica u istoriji fudbala. Znači dve utakmice Partizana su među 100 najlepših svih vremena. Nijedne ekipa bivše SFRJ nema na ovoj listi.
    (Roki, 7. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  106. Otiso si dragane
    (Jovan, 7. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  107. Nije postojala tad sportska četa, ona je kasnije formirana i "živela" par godina, Dejo, Pančev, Boban, Vokri su tako služili, Živković nije.
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 7. novembar 2019 15:10)

    Nije ali su imali povlascen polozaj. Nisu se valjali po blatu sa nama nego individualno trenirali u kasarni i imali sve druge neformalne olaksice. Oficiri su ih voleli i to njihovo sluzenje je bilo puka forma. Eto da budu u kasarni. Dobijali su sva moguca vanredna odsustva i skidali se ranije i po par meseci. Sluzili su po velikim gradovima i cesto i trenirali sa lokalnim klubovima.
    Istina, tada fudbal nije bio na ovom nivou pa razlika u fizickoj spremi nije bila kljucni faktor. Igraci su cesto mogli "na svezinu" da odigraju utakmicu.
    (Gazda Dojkan, 7. novembar 2019 15:39)

    # Link komentara

  108. Bio sam baš mali klinac tada, ni 10 godina nisam imao i ne sećam se detalja te utakmice, ali sam kasnije od svojih saznao o toj utakmici a sada se i sam uverio zahvaljujući internetu i JuTjubu na koji je način Partizan čudesno pobedio u revanšu sa 4:0 nakon 2:6 u Londonu i prošao dalje! To je bio dragi partizanovci vaš poslednji pažnje vredan rezultat u Evropi, odnosno poslednja veća pobeda mada je nakon toga iste te jeseni već u sledećem kolu usledila velika blamaža i potop protiv Videotona sa 0:5 u Mađarskoj kojim ste bacili senku na ovu divnu pobedu.
    (Oposum, divna životinjica, 07. novembar 2019 13:48)

    Videoton je igrao te sezone finale Kupa Uefa i izgubio od Reala. Tada nisi imao ni 10 godina, a danas pišeš gluposti na nivou tog uzrasta.
    (Vojvoda Momčilo, 7. novembar 2019 15:39)

    # Link komentara

  109. 29.05.1991 Bari Italija
    (Fandjo, 7. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  110. Koliko sam samo plakao kada je Mance poginuo. Bio sam prvi razred osnovne škole, i dobro se sećam trenutka kada sam prvi put čuo da je nastradao. Vraćam se kući, moj drugi dan u školi, a matori me čeka na vratima. Oči mu pune suza kao i meni. Samo ćutimo i ništa ne govorimo. Tako je njega učio njegov stari, pa tako i on mene: muškarci ne plaču, muškarci se slome iznutra i ćute svoju tugu. Eto, danas nema više ni mog starog. Pustim ponekad na Youtube snimke sa utakmica Partizana iz tog vremena, što sam stariji to ih češće gledam, ne znam, nostalgija neka, ko bi ga znao, ili me možda podseća to na mog starog, nisam siguran.
    (kolja, 7. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  111. Tad se znao red i brojevi igrača vsu bili u skladu sa pozicijama. To je bio legendarni sastav:
    1 Omerović
    2 Marjanović
    3 Rojević
    4 Ješić
    5 Kaličanin
    6 Radanović
    7 Smajić
    8 Živković
    9 Mance
    10 Dimitrijević
    11 Klinčarski
    Imao sam 9 godina i slušao prenos na radiju. Kako sam bio srećan.
    (Talas, 7. novembar 2019 15:28)

    # Link komentara

  112. @ Djalma, nadoknadio je Dinamo, kad vas je naduo 5:0.
    (lucart, 7. novembar 2019 14:39)

    Prva utakmica je bila 1:0 za Partizan u BGu. I to je prva utakmica izmedju srpskih i hrvatskih timova od raspada yu. Isalovic 1:0.
    Vi u 4 tekme 19 golova. Ili u poslednje 2 - 9. kako ti lakse.
    (Samo Partizan!!!, 7. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  113. Bice veceras utakmica godine kad popiju 5 komada od najraspalijeg utd a ikada
    (ajmo, 7. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  114. Bio sam na utakmici i nesvojstveno za mene na jugu. Nije bilo karata za istok i zapad. Igla nije mogla da padne, talasi, jedva sam ostao ziv ali mi nije zao jer cu tu utakmicu pamtiti dok sam ziv. Erupcija na stadijonu nakon svakog gola. Mance i Zivkovic koji je dosao iz vojske su postizali izvanredne golove. Svi su verovali da mogu da stignu prednost i daju 4 gola. U tome je stvar. Kada izadjes na teren moras da verujes, boris se i imas takav stav. U suprotnom nema sanse. Gubis. Danas malo ima takvih igraca sa takvim stavom zato su nam i takvi rezultati. Koga je briga sto veceras igramo protiv MJ. Izadji i pokazi zube. Ako se sakrijes u misju rupu ima da dozivis katastrofu. To su nekada bila lepa vremena a danas? Videli smo sinoc.
    (323, 7. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  115. Bio sam na stadionu sa svojim cimerima iz Studenjaka...... Posle utakmice otišli smo na večeru u Našoj čuvenoj studentskoj kafani koju smo Mi zvali DŽAKARTA, a ustvari kafana se zvala TOŠIN BUNAR.
    Bila su to divna i nezaoravna vremena kada sam sa mojim tadašnjim drugarima (a danas kumovima ) Partizanovcima zajedno odlazio na Oba stadiona....... bilo je to vreme kad se nismo mrzeli......
    Moj naklon, pokojnom Manceu.
    (Najveći Zvezdaš lkad, 7. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  116. Jedn stvar je interesantna, ne znam da li ce se iko sloziti sa mnom, al ajd da je napisem. Juga je bila ultramilitarna nakon razlaza sa Staljinom. Zatim 53-ce umire Uncle Joe, Juga krece da dise, vojska nije sve i svja, mogu novci da se ulazu i u ekonomiju i Armija izlazi iz Partizana. Ipak, zemlja je i dalje centralisticki nastrojena, svaka centrifugalna tendencija je gusena svemoci OZNA. Desava se onda cuveni Brionski plenum 66-te, Rankovic je sklonjen, prevladala je radtakajuca struja koju je iz mraka vodio Kardelj i drzava klizi ka konfederaciji nacionalno zaokruzenih republika i ekonomija, sto je formalno uobliceno Ustavom 1974-te a kulminiralo bankrotom i zavadom osamdesetih. U tom svetlu, republike, osobito vece dve, su imale svoje uskogrude ciljeve, ponasanje ali i simbole i u te su simbole upumpavale novac. To je Hrvatska radila sa Dinamom, sa Hajdukom sedamdesetih, a Srbija je to pak cinila sa Zvezdom u koju je rokala novac iz svih vecih preduzeca, Rk Beograd, IMR, IMT... Partizan pak postaje zaboravljen i bez podrske u ekonomskom smislu zbog cega nije imao kako da parira projektima iz Zagreba i Beograda i zato je tavorio. Raspadom zemlje, suzavanjem na potez Kotor-Horgos, nestalo je opsesije oko nadmetanja sa SR Hrvatskom, pa je deo vladajuce klike mogao da usmeri tokove i ka Partizanu (zanimljivo Krajisnik Mirko Marjanovic bio je taj eksponent, iz poslovicno zvezdaske regije), ali je ekonomija kolabirala pa sam tim i moc klubova u Evropi, sve sa sankcijama. Danas, svima je jasno ko je omiljen jer vodja mora da izleci mladalacke deficitarnosti i na sportskom nivou, no spas vise ne lezi u drzavnim jaslama. Privatizacija je resenje, jedan zdrav reset je neophodan ili cemo propasti nacisto. I mi i oni. Gore od Rendzersa, nepovratno.
    (Key and Peele, 7. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  117. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!
    Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 07. novembar 2019 14:12)

    Zbirni skor 9-0 od Tottenham-a koji je na 11. mestu u Premier ligi... Istom tom Tottenhamu je Bayern zabio 7 komada, a vi od njega primili 9 u dve tekme. Tuga...
    (Svarog, 7. novembar 2019 15:20)

    # Link komentara

  118. Nista se nije promenilo a proslo je 35 godina. Zvezda je tada redovno skidala skalpove Realu, Barsi, Milanu a ovi ekipicama poput KPRa. Zvezda sada bije Liverpul a ovi slave 0:1 i "hrabru" igru protiv blede senke Mancester junajteda. Ovakvih ekipa poput KPR nabacala je Zvezda na gomilu koliko hoces... Realno, tadasnji Partizan je bio Real za KPR i nije njegova pobeda od 4:0 toliko briljantna koliko je poraz od 6:2 sraman od toliko slabijeg protivnika.
    (Feliks Brih, 7. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  119. @as

    Nije postojala tad sportska četa, ona je kasnije formirana i "živela" par godina, Dejo, Pančev, Boban, Vokri su tako služili, Živković nije.
    (Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja, 7. novembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  120. Gledajući klipove na YT utakmice Partizana i Zvezde zaključio sam da se danas u BG igra amaterski fudbal.Pogledajte brzinu igrača,kako barataju loptom i kako dodavaju a kako to sinoć radi Jovančić!Realno,ni po babu ni po stričevima!!!
    (TP, 7. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  121. Nezaboravne su utakmice protiv Reala, Borusije, Bajerna, Kelna, Milana, Anderleht, PAO.. a mali komšija protiv nekakvog Kvins Park Rendzersa, za koje je najveći uspeh 1/4 kupa UEFA. N
    (oberin martel, 7. novembar 2019 14:37) # Link komentara

    I od svih njih ste poispadali i sad mi reci po cemu ih pamtis.
    Po klicanju publike Jugoslavija, Jugoslavija...
    (Karaburac, 7. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  122. Ja ne znam da je neko od klubova bivse Ju ikad nadoknadio minus 4 gola u Evro kupovima.
    Ako neko zna lepo bi bilo da nam javi.
    (Djalma, 07. novembar 2019 13:54)

    Retko ko je od eks ju klubova primio 6 komada pa morao da juri toliki minus.
    (76er, 7. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  123. Utakmica je bila neverovatno, svi koji su bili na stadioni su uzivali. U to vreme iako u drugorazrednom takmicenju, imali smo jaci tim od danasnjeg i to duplo. Sto se tice posete ne treba preterivati,to su naduvane brojke, kada su bila mesta za stajanje na severu i jugu - bez stolica stadion je primao 45.000 ljudi, znali su nekad za vazne meceve da prodaju vise karata pa da se narod stisne i sedi po stepenicama, teoretski je neizvodljivo da bude toliko na nasem stadionu. Davno sam bio na njemu kada je bio pun do poslednjeg mesta, i poseta je bila 42.000.
    (Pfcfootball, 7. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  124. kao da sad slušam radio prenos..."centaršut sa dosta efea i gol! 4:0"
    (duško, 7. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  125. Amateri? Pa Admir Smajic je imo vise talenta u malom prstu desne noge nego ovi danasnji igraci ,a o Manceu ,zivkovicu ..i da ne pricam.
    (pinjoe, 7. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  126. To vam je bio vrhunac.
    (majkan,

    Partizan kroz istoriju je pobedio i Spartu sa 5:0,uprkos porazu u Pragi od 1:4 prosao u polufinale KESa.Zatim se desilo ovo,sa QPR-om,ali ne zaboravimo i onu utakmicu koja je svrstana u 50 najboljih meceva ikad odigranih u istoriju fudbalana planeti Zemlji,sa Seltikom u Glazgovu.....5:4 za njih,ali je opet Partizan prosao....Ma,Partizan je cudo,u svakom smislu reci....znao je da nas odusevi,da nas baci u trans,ali znao je i dobijeno da prokocka,ili da nas i zestoko naljuti...nazalost ovo drugo preovladava.U istoriji smo imali velikane i timove kakve nije imao (skoro) niko,ili je imao slabije od nas generlno,a opet,samo jedno finale KESa???Premalo za takvu velicinu kluba,bas premalo,obzirom da je davao i daje najvise Reprezentativaca u bilo kojoj drzavi da je rec(3-4).Kazem cudo....
    (Eto ! Bas hocu !!!, 7. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  127. Od 2000. na ovamo, fudbal je postao pre svega fizika pa onda sve ostalo...
    (Pedja J7, 7. novembar 2019 13:43)
    Fudbal je od 2000-te postao fizika, a od 2010-te polako i negledljiv. Sve se svelo na trcanje. Imam utisak kad bi jos malo ubrzali igru da mogu komotno da pustaju muziku iz Beni Hila. Fudbal iz 80-tih je bio sporiji ali sa daleko jacim i surovijim odbranama nego danas, tako da je tesko reci u kojoj eri se bolji fudbal igrao. Jel ti zaista mozes ozbiljno da tvrdis da kad te cekao u odbrani Maldini, Kostakurta i Barezi, da se igrao amaterski fudbal?
    (xxxx, 7. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  128. Frustracije posle 0:9 lece se na vestima o Partizanu.
    (nik sloter, 7. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  129. KUP UEEFA tad je u početku zvalo se takmičenje od 1971-2009 godine.

    Sad je liga evrope do dana današnjeg!" Inače partizan je retko neke evropske mečeve imao za pamćenje. Ovo ne pamtim al" odajem priznanje kao ono finale KEŠA iz 1966 čuvene partizanove bebe kad su izgubili od Real Madrida.
    (Poštovalac igre, 7. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  130. Djalma, nadoknadio je Dinamo, kad vas je naduo 5:0.
    (lucart, 7. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  131. To vam je bio vrhunac.
    (majkan, 7. novembar 2019 14:20)

    Taj QPR je tada igrao u Evropi i nikada više. Sledeća utakmica JSDP-a bilo je valjda 0:5 protiv nekih Mađara.
    (pivljanin, 7. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  132. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 07. novembar 2019 14:12)
    Samo Pele je u istoriji fudbala bolji od Pavkova....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 07. novembar 2019 14:16)

    Hahahahahah, al si me nasmejao, lepo si mu objasnio. Ipak mislim, da je on klinac, pošto zna samo Pavkova.
    (Rade, 7. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  133. U to vreme i pre toga, Zvezda je skoro redovno proleće čekala u Evropi. Nezaboravne su utakmice protiv Reala, Borusije, Bajerna, Kelna, Milana, Anderleht, PAO.. a mali komšija protiv nekakvog Kvins Park Rendzersa, za koje je najveći uspeh 1/4 kupa UEFA. N
    (oberin martel, 7. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  134. Ae ne laži!
    (Exe, 7. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  135. "...drugog plana natrčava Zvonko Živković, momak koji je samo tri dana pre utakmice došao sa odsluženja vojnog roka..."

    Sustina je ovde recena. Ovo je bio amaterski fudbal. Realno. U danasnje vreme, 3 dana posle vojnog roka, ne bi mogao da igras ni nasu Ling Long ligu...
    Tada je sve, jos uvek bilo na talenat, vic, i neku spremnost naravno, vecu od obicnog coveka.
    Danas fudbal, vrhunski, igraju momci koji imaju fizicke predispozicije, profesionalnog atleticara. Potrosnja kiseonika, sagorevanje kalorija, broj otkucaja srca, krvni pritisak...sve imaju ko astronauti.

    Od 2000. na ovamo, fudbal je postao pre svega fizika pa onda sve ostalo...
    (Pedja J7, 07. novembar 2019 13:43)

    I nagore je to, da sada igraju nikakav fudbal, koji bi se tada igrao u petoj ligi. Đabe pare i sva pomagala, kad igrači nemaju više taj šmek Jugo fudbala a pritom su još postali devojčice istetovirane. Sramota.
    (Rade, 7. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  136. Bilo je 50.000 ljudi, na JNA je samo jednom bilo 60.000, na prolece 1976. protiv Hajduka.
    (roarrr, 7. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  137. "...drugog plana natrčava Zvonko Živković, momak koji je samo tri dana pre utakmice došao sa odsluženja vojnog roka..."

    Sustina je ovde recena. Ovo je bio amaterski fudbal. Realno. U danasnje vreme, 3 dana posle vojnog roka, ne bi mogao da igras ni nasu Ling Long ligu...
    Tada je sve, jos uvek bilo na talenat, vic, i neku spremnost naravno, vecu od obicnog coveka.
    Danas fudbal, vrhunski, igraju momci koji imaju fizicke predispozicije, profesionalnog atleticara. Potrosnja kiseonika, sagorevanje kalorija, broj otkucaja srca, krvni pritisak...sve imaju ko astronauti.

    Od 2000. na ovamo, fudbal je postao pre svega fizika pa onda sve ostalo...
    (Pedja.

    Nisu fudbaleri tada isli u vojsku kao obicni vojnici,oni su bili u takozvanoj sportskoj ceti,igrali fudbal i trenirali tako da ne mora da znaci da je bio nespreman.
    Da se fudbal danas promenio to je tacno ali on se promenio u Evropi gde se gledaju svi ti parametri koje si nabrojao i to u vrhunskim ligama.
    Kod nas je gori nego sto je bio tada kada se igrala ta utakmica.Tadasnji Partizan i Zvezda bi otresli ove danasnje tako lako da je to smesno.Dzaba stranci,dzaba sve...
    (as, 7. novembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  138. Tako se gaze Englezi a kod komsije Milosa cuju se kikirezi.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Opet sa Azucom, 7. novembar 2019 13:55)
    6.11.1973. proguglaj malo
    (lol, 7. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  139. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!
    Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 07. novembar 2019 14:12)

    Klasičan komentar primitivaca i huligana koji nema veze sa sportom.
    (Rade, 7. novembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  140. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 07. novembar 2019 14:12)
    Najviše je voleo da daje golove vama
    (Walt, 7. novembar 2019 14:21)

    # Link komentara

  141. Uf, imao sam tada 11 godina i plakao od sreće kao kiša. Dragan Mance za uvek češ ostati u našim srcima, krenuše mi suze. Grobar Postojna.
    (Rade, 7. novembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  142. To vam je bio vrhunac.
    (majkan, 7. novembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  143. Bio i preživeo!Preživeo 90. minut i izlazak Stejnroda pred Omera dok sam živ pamtiću tu sekundu kada je stadion zamro ai erupciju radosti kada je odbranio.Drugi detalj je istrčavanje Mancea iz tunela,trk do centra i pokazivanje na Marakanu.Derbi se igrao za par dana.
    (Libero, 7. novembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  144. Prisustvovao sam utakmici u Beogradu. Bilo je veličanstveno.
    Pratio sam sve Zvezdine evropske utakmice krajem osamdesetih i početkom devedesetih u Beogradu, neke i van našeg glavnog grada. Bio sam svedok manje-više svih derbija večitih rivala, a osamdesetih i devedesetih i duelima sa Dinamom i Hajdukom, bilo u Beogradu, bilo u Splitu ili Zagrebu. Ipak, atmosferu i navijanje sa utakmice Partizan-QPR nisam ponovo doživeo.
    (Sremac, 7. novembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  145. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 07. novembar 2019 14:12)
    Samo Pele je u istoriji fudbala bolji od Pavkova....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. novembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  146. Molim vas promenite datum revanš utakmice u tekstu, tačnije godinu kada se odigrala.. Mance je poginuo 03.09.1985
    (krasan je odmor (jadransko more), 07. novembar 2019 14:00)

    prolupao si, lepo piše 35 godina, što će reći 7.11.1984.
    (Recko: zvezda nek se spremi za Napoli, a za nas nek ne brine, 7. novembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  147. Oposume,divna zivotinjice uopste n8si u pravu,jos je bolje bilo sa Romom sa Kontijem 4:2 u Bg a sad sto je to ekipa prodala u Rimu 2:0 druga je prica.Tad je zabarsko prvenstvo bilo najjace.
    (Radoslav, 7. novembar 2019 14:13)

    # Link komentara

  148. Vau... Mance dao golove trećeligašu - QPRu!
    Nije ni do kolena Pavkovu, koji je razorio šampiona evrope - Liverpul
    (zvezdale, 7. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  149. Partizan je inace najveca sportska institucij na Balkanu. Ponos Srbije!
    (Ventonny, 7. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  150. Bio na jugu,kakva utakmica i sad se secam svakog momenta iako sam bio cuga.
    (Radoslav, 7. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  151. Uvrstili u 100 najboljih. Na JNA?
    (lical, 7. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  152. Molim vas promenite datum revanš utakmice u tekstu, tačnije godinu kada se odigrala.. Mance je poginuo 03.09.1985
    (krasan je odmor (jadransko more), 7. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  153. Naježio sam se pod utiskom teksta.
    (jaknds, 7. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  154. Tako se gaze Englezi a kod komsije Milosa cuju se kikirezi.
    (Opet sa Azucom, 7. novembar 2019 13:55)

    # Link komentara

  155. Ja ne znam da je neko od klubova bivse Ju ikad nadoknadio minus 4 gola u Evro kupovima.
    Ako neko zna lepo bi bilo da nam javi.
    (Djalma, 7. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  156. To je Partizan!
    (pszvkm, 7. novembar 2019 13:53)

    # Link komentara

  157. Secam se da je Mance sve vreme zvakao zvaku i bio opusten. Nije se jurilo i zurilo, a moglo je biti i ubedljivije na kraju.
    (Kao nekad, 7. novembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  158. Skroz nebitna stvar
    (bob, 7. novembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  159. Revans je bio novembra 1984-a ne 1985.
    (zanoa, 7. novembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  160. U kupu UEFA ste decenijama igrali.
    (epcot, 7. novembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  161. Bio sam baš mali klinac tada, ni 10 godina nisam imao i ne sećam se detalja te utakmice, ali sam kasnije od svojih saznao o toj utakmici a sada se i sam uverio zahvaljujući internetu i JuTjubu na koji je način Partizan čudesno pobedio u revanšu sa 4:0 nakon 2:6 u Londonu i prošao dalje! To je bio dragi partizanovci vaš poslednji pažnje vredan rezultat u Evropi, odnosno poslednja veća pobeda mada je nakon toga iste te jeseni već u sledećem kolu usledila velika blamaža i potop protiv Videotona sa 0:5 u Mađarskoj kojim ste bacili senku na ovu divnu pobedu.
    (Oposum, divna životinjica, 7. novembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  162. Kup UEFA, nešto kao liga Evrope.
    (ranac, 7. novembar 2019 13:46)

    # Link komentara

  163. "...drugog plana natrčava Zvonko Živković, momak koji je samo tri dana pre utakmice došao sa odsluženja vojnog roka..."

    Sustina je ovde recena. Ovo je bio amaterski fudbal. Realno. U danasnje vreme, 3 dana posle vojnog roka, ne bi mogao da igras ni nasu Ling Long ligu...
    Tada je sve, jos uvek bilo na talenat, vic, i neku spremnost naravno, vecu od obicnog coveka.
    Danas fudbal, vrhunski, igraju momci koji imaju fizicke predispozicije, profesionalnog atleticara. Potrosnja kiseonika, sagorevanje kalorija, broj otkucaja srca, krvni pritisak...sve imaju ko astronauti.

    Od 2000. na ovamo, fudbal je postao pre svega fizika pa onda sve ostalo...
    (Pedja J7, 7. novembar 2019 13:43)

    # Link komentara