1. Komsije resenje je jednostavno, Niko Kovac je slobodan.
    (Davorin, 8. novembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  2. On je dodao da je Totenhem, uz Bajern, nivo iznad Crvene zvezde.

    Slatko me nasmejao, pa Bajern je pet nivoa iznad Zvezde. Ah da vi ste pobedili Liverpul, o tome cete trubiti sledecih 30 godina.
    (Milica navijacica Bajerna, 8. novembar 2019 13:27)

    # Link komentara

  3. Najveci krivci za ovako selektiran tim za LS su : Milojevic, Mrkela i Terzic....
    (Slavisa, 7. novembar 2019 15:19)

    Kako moze Miloje da bude krivac?! Pa on se ne pita oko igraca!! Njegova je taktika, on ne moze ni Jovancu da ostavi na klupi bez amina druge dvojice!! NE PITA SE MILOJE OKO DOVODJENJA IGRACA!! On ne bira strance, ne bira ni prvih 11!!

    DOLASCI
    Dovodjenje Garsije - pogodak (1.8m).
    Degeneka - pogodak (200k).
    Jander - LE moze, LS ne (200k).
    Kanjas - LE moze, LS ne (free transfer)
    La Para - promasaj (1.2m).
    Tomane - promasaj (750k).
    Ivanic - ne znam sta se sa njim desava, solidan je igrac ali se nije nikako snasao (1.3m)
    Boaci - LE moze, LS ne, radije bih da nije vracen a da je Jovelja ostao.

    ODLASCI
    Stojkovic - nije za LS + bez obestecenja
    Savic - po meni nije bolji od postojecih stopera ali bez obestecenja otisao
    Causic - nisam ga mogao gledati kao jovancu ove sezone (500k, dosao za 1m)
    Ebecilio - ne treba nam (500k, dosao za 600k)
    Terzic - uvalili ga Fiorentini (1.7m)
    Jovelja - zao mi kad klinci odlaze (4m)

    Balkan nema bas mogucnost da svake godine dovede jednog ili dva igraca od po 60m. To je surova realnost. Ovo nakantavanje u LS je moranje.

    Nadam se da ce pare da se ulazu u djecu i da kao Ajaxu, cilj bude da u dvije sezone imamo 3 klinca za prvi tim. To je jedini nacin da budemo konkurentni.
    (sale, 8. novembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  4. Najsmešnije od svega, što imamo losiji tim,igramo gore nego prošle godine, ali cemo verovatno sa jednom 0:0 bunkericom u Atini prezimiti u Evropi.
    I onda ce se sve ovo zaboraviti i opet cemo da kujemo igrace i trenera, a nama ni Klop ne bi pomogao da pariramo ekipama kao Totenhem.
    Nije to do fudbalskog znanja, to je jednostavno fizika. Moderan fudbal ne trpi spore igrače. Svaki duel, svaka lopta u prostor i tu nema šta fizički inferiorniji igrač da traži.
    Miloje izvlaci maksimum iz ove ekipe.
    Igra onako kako mora, da bi imao bilo kakvu šansu. U 9 od 10 slucajeva to nije dovoljno, jednom je bilo, pa se desio Liverpul.
    Nasa šansa nije bio ni Totenhem ni Bajern, vec Grci. Prvo poluvreme smo odradili vrhunski, ono drugo u Grckoj moramo kako znamo i umemo. Nikakvo umiranje u lepoti, ofanziva nebuloze ajmo ajde svi u napad.
    Olimpijakos je za nijansu bolja ekipa od nas, ali smo mi dokazali da te odlučujuce utakmice sa ekipama slicnog kvaliteta odigramo na rezultat. Siguran sam da ce biti tako i ovaj put
     (lignjoslav, 8. novembar 2019 06:55)

    # Link komentara

  5. Ovaj lik je dobar za mečeve između Javora i Surdulice, Malog Borka i Žagubice, Pekara i Graničara iz Riđice. Za međunarodnu scenu mora trener koji zna kako se igra na zapadu.
    (Kole, 8. novembar 2019 00:38)

    # Link komentara

  6. @(slobinator, 07. novembar 2019 17:27)

    Sve si lepo rekao, i sve potpisujem, osim kad si napisao tu recenicu o Totenhemu. Tone sve dublje, okej, ali kakve to veze ima sa kvalitetom tog tima? Brza ekipa, tehnicki izuzetna, taj Son i Kejn su igraci top klase koji imaju mesta u svakom timu na svetu. Pa onaj levi bek Rouz, ubija. Njima Eriksen na klupi sedi ove sezone. To je top 4 ekipa premijer lige godinama unazad, ekipa koja se nije menjala, samo se pojacavala. Finalista LS prosle sezone, to je isti tim. Sa kim da im pariras, sa Pavkovim, Tomaneom, La Parom? Pa jednom se moze desiti da pobedis 10 puta jaci tim, jednom u 100 puta. Poslusajte svi Milojevicevu konferenciju.
     (Losmi, 7. novembar 2019 19:49)

    # Link komentara

  7. 👍СЛОБИНАТОР - Овај твој претходни коментар потписујем од ријечи до ријечи. 👏👏👏
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 7. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  8. @ДЕЛИЈА
    Pozdrav i tebi,bratac.Vidis,moji komentari su ostri upravo zbog ljudi koji dolaze na utakmice Zvezde.Ljudi potegnu iz Stare Srbije,Crne gore,Republike srpske,iz inostranstva.Odvoje tesko zaradjen novac za put,za kartu,za hranu i pice,mozda i poneki suvenir.I sta dobiju za uzvrat?Tim koji je svake sezone slabiji.U skladu sa tim,ni rezultati ne mogu biti bolji.To je ono sto pogadja sve nas.Evo,ja stvarno ne znam,koliko "igraca" imamo pod visegodisnjim ugovorima.Trideset,cetrdeset?Koliko to kosta?Dovodimo poluproizvode od igraca,igrace koji u Zvezdi "ozivljavaju" svoje karijere,nakon teskih povreda ili zbog toga sto nisu igrali u bivsim klubovima.I cim neko od njih stane na noge i vrati se u formu,ubrzo bude liferovan!!!Svakome je jasno o cemu se tu radi.No,i pored svega toga,sinoc je opet Marakana bila na 46 000.ljudi.Srbi jednostavno vole svoju Zvezdu.Svoj Klub.I to rukovodstvo Zvezde zna.Zna da ce i pored loseg strucnog rada,uvek biti Srba na stadionu.Sta je resenje?Posteno,ne znam.Privatizacije sigurno nece biti,jer onda vise nema placenih vodja navijaca,nema muljanja sa menadzerima,nema ugradjivanja u kupovine i prodaje igraca.Sve bi to bilo izvodljivo,da nije otrovnog upliva politicara u poslovanje i Zvezde i Partizana.I sve dok je tako,pevacemo "Nek' se Marakani vrate slavni Dani..."No,plasim se,od tih slavnih dana,zbog svega gore navedenog,nece biti nista.Uvek ce nas drzati u stanju iscekivanja i nade,dok ce oni ziveti savrseno.Svako dobro ti zelim.Ziveli!
    (Walldorf, 7. novembar 2019 17:36)

    # Link komentara

  9. nisam reč rekao kad su primili 6 komada u parizu,a iskreno delovali su smešno.dobili su posle od tog psg 4 i beogradu,ali bilo je ipak neke vatre u tom meču.dobili su i 4 komada na enfildu ,ali posle su odigrali ratnički meč u beogradu.malo sam se namrštio kad su primili 3 laka komada u minhenu i 2 puta prešli centar.posle je ipak bilo solidno protiv grka.od petarde u londonu mi je bilo muka,ali sam se uzdao u huk sa marakane u revanšu.posle ovog sinošnjeg blama stvarno ne mogu da ćutim.nije sramota izgubiti od boljeg ,ali je sramota izgubiti na onakav način.primiti 9 komada u dvomeču sa ekipom koja u svom prvenstvu tone sve dublje i verovatno dogodine i neće videti ligu šampiona je težak blam.naneta je sramota klubu velike tradicije koju ni jedan velikan nije lako mogao dobiti na njenom bunjištu ma koliko da je bio jači u tom trenutku ili bogatiji od nje.priča miloje o nekom njegošu kako je on nekakav biser.dragi miloje.setimo se recimo 1996 godine i gostovanja slavne barselone sa ronaldom i rivaldom i đovanijem koja je branila 3-1 iz prvog meča 2.kola kupa kupova.vodila je zvezda do pred kraj, sa svojim biserima ali onim pravim pericom i dekijem,lomila je barsu i malo je falilo da je slomi kao pre toga u 1.kolu rehagelov kajzeslautern.to je bila ekipa sastavljena od naših klinaca,bez stranaca,kao i ona generacija zvezdine škole iz 1979 godine.to su bili biseri.danas se svako isuviše lako proglašava'biserom'
    (slobinator, 7. novembar 2019 17:27)

    # Link komentara

  10. miloje samo se vadiš nauči od save miloševiča,da nesmes dozvoljavati,da odbrana totenhema mirno zapocinje napad ispred svog gola a trcimo i trosimo se mi uzalud igraci su u prvom poluvremenu istrcali duplo vise jer si dozvolio,da nasi stoje daleko od njihovog gola i onda igraci totenhema iz zadnje linije mirno organizuju napad dok mi trcimo ma i da smo dali primili bi pet jer se samo branis i bunkurises umaras svoje igrace nepotrebno zar te nije nimalo sramota nasih navijaca dal ti imas malo hrabrosti u tom malenom srcu pa igras samo bunker kotkuce kako te nije sramota igraj na gol vise pa sta bude dosta vise bunkerisanja bata djore ugledaj se na savu milosevica nije totenhem nista jaci od mancestera pa su napadali i trebali dobiti sa bar 2.gola razlike uspeo si tom taktikom da izvuces sve atome trcali su duplo vise samo zato jer si dozvolio da njihova odbrana zapocinje mirno organizovan napad.da zelimo gledati bunker komotno moze voditi i bata djora.
    (slaviša šmigič, 7. novembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  11. vi ste izgleda zaboravili da nas je ovaj covek u poslednje tri sezone dove jedanput do sesnaestine finala le i dva puta do grupne faze ls, gde smo jedanput dobili buduceg sampiona evrope sa 2:0 pred svojim navijacima. setite se ovoga pre nego stomu nesto lose kazete.
     (iceman, 7. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  12. Podrška za Miloja. Hvala za dve Lige šampiona, nešto što nam niko drugi nije "doneo".
    (SOS, 7. novembar 2019 16:03)

    # Link komentara

  13. Dve godine za redom LS,dve pobede u LS,jedno prolece u LE.Miloje i uprava rade odlicno.Nista ne moze preko noci.Setite se,operacija Prvak Evrope je pocela 79’ poraxom u finalu Kupa Uefa.Podrska!!!
    (aca, 7. novembar 2019 13:40)

    Jeste batice, ali tada je u klubu struka vodila računa o kondiciji fudbalera, pa smo gazili protivnike i sa igračem manje, dok ovi dovedoše onog portira Grofa Božovića, koji je tvrdio da mu ni ne treba kondicioni trener, a zatim dovedoše i ovog konobara Miloja, koji nema blage veze ni sa vođenjem ekipe, ni sa treniranjem iste.
    Samo i dalje, vi „veliki zvezdaši“, palite narod da - „će biti bolje, da ovi rade odlično“.
    Čekaju nas crni dani.
    (maSi, 7. novembar 2019 15:58)

    # Link komentara

  14. Milojevic osudio svoježe njihovom golu kako nebi mogli zapoceti igru ispred svog gola svi povuceni igrace,da trce bez lopte na poraz jer nema hrabrosti kao milosevic,da postavi igrace bliže njihovom golu i tako nebi dozvolio,da napad mirno započinju igru ispred svog gola.takticki je primoe golaao igrace zvezde,da trce a ovi mirno igraju ca ali igra ofanzivno nebitno koja ekipa igra protiv njih.ispred svog gola i tako se neumaraju oni vec mi.bas sam razoćaran uvolikom strahu milojevica nek se malo ugleda na partizan i savu milosevica igraju ofenzivno,da cekaju kao mi ispred svog gola primili bi i oni 5 komada nemaju boljih igraca ali igraju ofenzivno a miloje poput bata djore sramota brate moras biti mazohista,da mozes gledati kako se ekipa samo brani fuj ogadio si se milojevic svima ovakvom kukavičkom igrom.
    (slaviša šmigič, 7. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  15. NebaCar
    Druze, ta ekipa je svemirski brod za ovu.Ono sto ljudi zaboravljaju da su Zigic, Pantelic i ta generacija u kvalama za protivnike mogli dobijat cetvrtoplasirane iz liga 5, holandske velikane, Galatu, Fener, Dinamo Kiev, Spartak iz Moskve i sl.Onda je dosao Platini i reformisao sistem kvalifikacija, pa je sada daleko lakse uci u grupnu fazu Lige sampiona za ekipe iz regiona. Recimo i Dinamo sa Modricem, Eduardom, Corlukom i comp, koji su bila odlicna generacija, nikad nije usao u grupu, iako je 3 puta pokusavao, prije nego su ih rasprodali.
    (role, 7. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  16. 👍 ВАЛДОРФ - Увијек једва чекам да прочитам твој коментар јер мислимо доста слично. А мој одговор на твоје питање "зашто смо слабији него прошлих сезона а зарадили смо велике паре"? Слабији смо зато јер су отишли бољи играчи него што су дошли. Има вјероватно нешто и до Милоја иако сам мишљења да он можда и не бира 100% ко игра, неко му утиче на састав. А ови су дошли углавном да би се многи на њима уградили, а резултат ако буде буде, ако не буде небитно. Баш њих брига што се ми сикирамо, њима је битно да су се уградили на продаји и куповини. Они то раде из интереса а ми навијамо из љубави, бар ја навијам из љубави и кад се скрпи нека пара одем на стадион дати своју подршку колико могу. Против Олимпијакоса и јуче нисам ишао, неизвијесно је и против Бајерна. Надам се зато 3.мјесту и да у фебруару одем. Видјећемо. Поздрав. 🙌
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 7. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  17. miloje ovoliko defenzivno neigra vise nijedna ekipa na svetu,da dozvoljava obrambenim igraciuma totenhema da primaju mirno loptu ispred svog gola da do pola terena nema igraca onda se desi,da ekipa trci duplo vise i umaras svoje igrace mi smo u 1.poluvremenu trcali toliko bez lopte,da u 2.poluvremenu niko nije vise mogao stajati kamoli igrati.iste greske radi miloje pa zasto igraci nestoje visoko,da sprece golmana,da mirno da loptu stoperu ovaj beku do sredine nijednog naseg igraca to bi popili petardu i od daleko gorih ekipa,ovome se kaže kukavičko bez znanja umesto da stanemo visoko i prisilimo golmana na izbijanje lopte.kakvo mirno primanje i time doyvolis,da oni organiyuju napad a mi trčimo bez lopte.ista greska miloja u evropi se ponavlja svaku utakmicu nesme se dozvoliti zapocinanje napada mirno ispred svog gola.stvarno nisam ocekivao od miloja ovoliki kokavicluk nek se uci od save milosevica,da se ekipa napadne na njihovoj polovini.kakvo primanje lopte od golmana stoperu i onda rade sta god pozele da toliko daleko stojimo od njihovih igraca pozadi samoubistvo.svoje ekipe avtomatski znači i poraz.
    (slaviša šmigič, 7. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  18. ostavi ti narod na miru i gledaj kako na namestiš sledeću u dingdong ligi.
    (narod, 7. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  19. Najveci krivci za ovako selektiran tim za LS su : Milojevic, Mrkela i Terzic. Oni su odgovorni za selekciju igraca Veliki broj prosecnih stranaca je dovedeno, od kojih ni jedan nema kvaliteta za LS.Cetiri stranca u kljucnoj utamici sede na klupu??? Zasto su dovedeni ako ne za LS, za Radnik, Javor, Mlasost, Macvu. Kao da su pravili tim za domace prvenstvo a ne za Evropu. Gospodo draga ili radite posao kako treba ili se sklonite. Bilo je C.Zvezde i pre vas, bice i posle vas. Ne brukajte se i nemojte da tim za Evropu sluzi ekipama za gol razliku. Da nije bilo utakmice sa C.Zvezdom trener Totenhema bio bi bivsi. Oni nisu pobedili nikog u mesec dana , a nama su dali devet golova u dva meca. Bravo majstori !!!
    (Slavisa, 7. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  20. Citam komentare vas zvezdasa, 90% vrlo pametni i opravdano kriticki. Vecina kaze kukavicka igra vec mesecima, beskrvna, bez organizacije ikakve, Partizan nas nadigrava u 9 od 10 derbija itd.
    I niko da kaze i nikom da bude sumnjivo kako bre onda sve pobede, sem protiv Partizana, imamo!? Onaj Partizan koji jos i odigra po neku casno, posteno i napadacki pa je izgubio gomilu utakmica, a mi ne igramo nista i dobijemo sve. Nema gospodo puta napred dok ne priznamo svoje greske i oteramo bagru. I nije bitno da li je u proslosti ko krao i ko je vise krao. Ova posast mora da stane zbog buducnosti i vase i nase i srpskog fudbala u celini. Jer priznajte zivi se nekoliko godina od pobede protiv Liverpula, a nemate pojma s kim ste u nedelju igrali u prvenstvu, to niko vise i ne prati. Prvenstvo nam odavno sluzi kao sredstvo preko koga se stize do evropskih utakmica, da je moguce prespavali bi ga. Sluzi, doduse i da se godinu dana svadjamo. Da se ne mora niko ga gledao ne bi, a i ovako samo ga ukucani fudbalera prate.
    (Bob Sent Kler, 7. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  21. Nije stvar u parama sto je krater ovoliki nego losa selekcija, skauting i stanje struke kod nas ili bolje reci nepostojanje struke. Nema apsolutno nikakve veze izmedju toga koliko vrede igraci Totenhema i cinjenice da zvezdini igraci ne mogu da povezu 3 dodavanja. Isto ko i u reprezentaciji. Nasi klubovi su poslednjih 30g nazadovali dok je bas ceo svet napredovao mi danas igramo tehnicki gore i sporije nego pre 30 godina. Ako im je cilj bio samo da se plasiraju i budu kanta za napucavanje, ispunjen je. Pametni klubovi bi i ako sve izgube iskoristili takmicenje da promovisu neke igrace za prodaju. Ovaj Zvezdin tim nema nikoga na kome moze da se zaradi.
    (Mladen, 7. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  22. Voleo bih da na KZS novinari pokazu malo vise hrabrosti,poznavanja igre I da u skladu sa tim,postave makar jedno konkretno pitanje.Npr,pitanje za Miloja:-Zasto svaku, iole znacajniju utakmicu, pocinje sa Jovancicem u startnoj postavi?Ali ne,novinari se uhvatili malog Petrovica,pa na njemu silje *****.Dalje,ostavio bih Miloja,jer se cudom cudim i pitam:Zasto Zvezda ima slabiju ekipu sada,kada je zaradjena gomila para,nakon tri vezana ucesca u grupnoj fazi LE i LS,nego u vreme Donalda,Kange,Krsticica,V.Savica,Radonjica,Stojkovica?Ko je odgovoran,recimo,za transfer Ivanica?Za tog momka smo platili,ako se ne varam,MILION I DVESTA hiljada Evra.Samo za otkup.Plus prinadleznosti koje smo dali Ivanicu.To je,sve skupa,cca 2+ miliona Evra!!!Pa za te pare smo mogli dovesti dva igraca tipa Natha iz Partizana.Prosuli smo pare Jos I za dva-tri promasaja,I to su direktna pitanja za g.Mrkelu I g.Terzica.Na kraju,sve se svodi na osnovno pitanje.Zasto smo slabiju danas,kada smo zaradili od UEFA i sponzora,nego u sezoni kada smo igrali nokaut fazu LE?Bilo bi Lepo kada bi neko od pomenute dvojice,odgovorio na to pitanje milionima Srba u zemlji I rasejanju.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 7. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  23. У праву је за Његоша. Само мало више у теретану да га баци и биће дечко одличан. Озбиљан сам, не зезам се, види се да дечко има визију, много је изнад просека. Има и брука самопоуздање, вероватно су га још отац и мајка цео живот ложили да је светац чим су му и име такво дали, али нема везе, испало је супер за фудбалера. Дакле, критичан је тренутак - дечко треба да ради бар 10 сати дневно и има шансе да буде централни везни светског калибра, каквог дуго нисмо имали. Мислим, надам се да је Србин, кад је већ Његош?
     (зоркаптил, 7. novembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  24. Dve godine za redom LS,dve pobede u LS,jedno prolece u LE.Miloje i uprava rade odlicno.Nista ne moze preko noci.Setite se,operacija Prvak Evrope je pocela 79’ poraxom u finalu Kupa Uefa.Podrska!!!
    (aca, 7. novembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  25. Ми ћемо увек бити у великом проблему када играмо против екипа са технички поткованим и брзим фудбалерима.
    Сон је Звезди могао да да десет голова у две утакмице, јер, због спорости нашег средњег реда и одбране, њега нико не може да прати нити заустави.
    Тотенхем јесте за нас посебна димензија, али није екипа против које 0:9 у два меча делује нормално и прихватљиво.
    Ништа не очекзјем против Бавараца, једноставно су много бољи од нас, а са оваквим кадровским решењима, да не кажем глупостимљ (непријављивање Бена за ЛШ и куповином углавном спорих и просечних странаца) и са оваквом физичком спремношћу, бојим се да се ни против просечних Грка нећемо славно провести.
    (Ајнштурценде Нојбаутен, 7. novembar 2019 13:03)

    # Link komentara

  26. Nema opravdanja.Ovakva taktika I igra je do sada nezabekezena u fudbalu.Nema sredine terena,igraci spori,igra SE zona umesto da se pokrivaju igraci I pritiskaju.Zadnja linija na 16 metra a zadnjih vezni daju lopte unazad na 5 metra umesto da pokusaju da je iznesu ka sredini.Borjan je najvise sinoc od svih igrao nogom.Vezni red ne postoji.Nema osnovnog trougla u sredini,nema otkrivanja I trcanja bez lopte,uklizavanja,borbenosti.Bolje da se pikusalo sa Ivanicem I Vulicem u sredinu I Vukanovicem koji je brz u spicy.Jedini pravi desni bek nije registrovanih za LS.Pa sigurno da je zbog ovoga trener najvecu krivac.Da smo imali sinoc Krsticica I Jovicica kao zadnjeg I desnog beka Zuleta ili Gajica ne bi se THam naigrao.Zvezdi treba sveza krv,Novi trener I pojacanja koja donose prevagu I bolji igru I koja SE moraju dobro platiti!
     (Ares, 7. novembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  27. pokušavam da objasnim ortaku iz nemačke kako igra zvezda, šta to karakteriše njenu igru, šta forsira trener, kako vidi fudbal...?
    sramota me je jer mi se čini da zvezda igra sasvim neobjašnjiv i bezukusan fudbal i da nema reči za ovo što prikazuju na terenu.
    daj loptu marinu, a on, ako ima sreće, pronaći će pavkova ili izbaciti neku kontru?
    muvamo loptu od aut linije do aut linije pokušavajući da neko drugi preuzme odgovornost i da nisam ja kriv?
    levog beka stavimo na desnog, da zbunimo protivnika?
    ne trčimo nazad iz izgubljene (polu)kontre jer borjan brani sve?
    ne znam, bre.
    može pomoć?
    miloje, kosanoviću, terzo mađijo... neko?
    (al najlepši, 7. novembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  28. Možda bi ovo bilo realno, dešava se, ne daš gol primiš i tako dva puta ok je to. Ali Kanjas, Garsija, Van La Para, Tomane ... bljesne neko povremeno ali se vidi da nisu ni za "Cipiripi" što bi rekli u košarci. Tanko baš.
    Žandera neću ni da komentarišem jer je jedan običan cirkuzant sa jahanjem lopte i forama sa malog fudbala koji bolje da igra krilo nego beka. Manja je šteta.

    Ivanić, Meleg, Ebisilio,Simić... možda nekog i zaboravim, svi ofanzivni vezni, nekadašnje polutke, niko proigrao nije niti ima ta distribucija kroz linije protivnika ka njima niti oni mogu da igraju krila ili drugog zadnjeg zbog Marina. Oni tu kretnju nemaju. To je Milojeviću već previše igrača, nemoguće da je samo do njih.
    Izguraće do pauze uz šarenu igru i na silu u Ping Pong ligi, možda i odigraju protiv Bayerna i Oly korektnije ali remont je preko potreban. Ako ništa drugo treba nekog i prodati a ovi teško negde da mogu u ovom stanju. Zato rez, par klinaca sa kosturom koji može da igra. Dugo Zvezda igra u ler modu, još od proleća prošlog, kažem bljesne ponekad ima tu kvaliteta ali nije to to.
    (nemi posmatrač, 7. novembar 2019 12:49)

    # Link komentara

  29. Milojevic nije Muslin, ne pita se oko igraca, ni oko sastava. Ovi mu dovode igrace, odredjuju ko ce koliko da igra i sl.

    Sa ovakvim Jovancicem i ovakvim bekovima, ne postoji dobra taktika. Sinoc nije bunker bio ni u najavi, ali sta da radi ekipa kad prespori jovanca izgubi loptu na centru, kada tranzicija ne postoji jer nema tacnog pasa. Onda pucaju kontre i polukontre... A kako doticnog natjerati da potrci, da bude fizicki spremniji (nije jedini) kada se ne pitas oko izbora igraca?!?!
    (sale, 7. novembar 2019 12:34)

    # Link komentara

  30. Jesmo li takav narod kada vam se sviraju nepostojeci penali, kada olovkom upisujete nepostojecu titulu, kada vam banke otpisuju dugove, kada vam budzet nema ogranicenje, kada vam milioni sede na klupi ili u publici...?
    Kakav smo tada narod?
    (Sah-mat, 7. novembar 2019 12:25)

    # Link komentara

  31. Milojević uvek ima opravdanje.Sad je u pitanju budžet, a šta je onda problem bio protiv Partizana u kupu i prvenstvu.Problem je Milojevićeva kukavička igra, a prema njoj i selektira igrače pa mu posle ne valjaju.Gde su Čaušić, Ebesilijo, Stojiljković, Meleg, Ivanić, Jeftović i ko više zna kog su sve više doveli a uopšte ne igra.Pojačanja su im ispod proseka, samo troše novac.
     (Zvezdaš, 7. novembar 2019 12:18)

    # Link komentara

  32. Veze ti nemas, nikakav trener. 0 obicna. Amater Savo te razvali kada god se sastanete. Budi covek i prepusti nekom ko ima znanja.
    (Dzivdzan, 7. novembar 2019 12:17)

    # Link komentara

  33. "Такав смо народ"???
    Какав, да хоћемо најбоље?
    А, не, баш је кул примити 9 голова од екипе која не може да се састави ове сезоне.
    Да, баш је ок изгубити 0:4, Галата изгубила 6:0, еј!
    Славија играла 0:0 на Камп Ноу? Ништа онда...
    Жандер као измена на десном беку?
    Не очекујем ја од Звезде ништа, ко сам ја да очекујем, али нису баш сви људи глупи што вам спочитавају грешке. Кад победите, у небесима сте, тад вам коментари не сметају.
    Сад трпите критике, играте лоше месецима. Без видљиве организације игре, без пожртвованости, без физичке спреме, без жара.
    Ми ћемо гледати сваку текму, маштати о бољим временима. А ви мало оправдајте те плате, за српски стандард(у државном предузећу!), ипак високе.
    Ја сам године провео са тобом...
    (Niko i Ništa, 7. novembar 2019 12:14)

    # Link komentara

  34. Ovo nisu brukanja, ali boticima ne mozes objasniti...
    (Dzony, 07. novembar 2019 10:33)

    Aj po tebi kolko komada bi bilo brukanje?
    Igru koju Zvezda nema da zanemarimo.
     (as, 7. novembar 2019 12:10)

    # Link komentara

  35. Miloje, ako se ti pitaš išta oko dovođenja igrača - onda, zbogom! Reci nam ako ti ih drugi dovode bez tvog mišljenja, da ti damo podršku
     (Lax, 7. novembar 2019 12:06)

    # Link komentara

  36. За улазак у европску лигу и два пута лигу шампиона, за "прољеће" против ЦСКА, за титуле, за бод против Наполија, за побједе против Ливерпула и Олимпијакоса, за Борјана, за Марина, за Крстичића, за Бена, за Дегенека, за још нека добра појачања свака могућа похвала играчима, Милојевићу, Мркели, Терзићу и свима у клубу. А за поразе у Паризу, Ливерпулу, Напуљу, Минхену, Лондону, синоћ и прошле јесени против Париза код куће, за многа промашена појачања, за кукавичку и "бескрвну" игру, за ове сезоне прескупе улазнице за наше џепове...свака могућа критика свима њима. Треба се што боље припремити и "изгинути" на терену да се против Бајерна узме барем бод, још ако Олимпијакос изгуби у Лондону што је реално мада није сасвим сигурно, онда код њих у Грчкој тражити пролаз даље са паметном и чврстом игром јер ће они имати императив побједе и мораће кренути у напад. Добро је што и даље све зависи од нас и распоред и резултати других утакмица нам иду у прилог. Опет понављам: АКО НЕ БУДЕМО ТРЕЋИ ОВО ЈЕ ОНДА НЕУСПЈЕХ! Пуно сам можда критичан ал схватите ме, ВОЛИМ ЗВЕЗДУ.
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 7. novembar 2019 11:52)

    # Link komentara

  37. "Такав смо народ"???
    Какав, да хоћемо најбоље?
    А, не, баш је кул примити 9 голова од екипе која не може да се састави ове сезоне.
    Да, баш је ок изгубити 0:4, Галата изгубила 6:0, еј!
    Славија играла 0:0 на Камп Ноу? Ништа онда...
    Жандер као измена на десном беку?
    Не очекујем ја од Звезде ништа, ко сам ја да очекујем, али нису баш сви људи глупи што вам спочитавају грешке. Кад победите, у небесима сте, тад вам коментари не сметају.
    Сад трпите критике, играте лоше месецима. Без видљиве организације игре, без пожртвованости, без физичке спреме, без жара.
    Ми ћемо гледати сваку текму, маштати о бољим временима. А ви мало оправдајте те плате, за српски стандард(у државном предузећу!), ипак високе.
    Ја сам године провео са тобом...
    (Niko i Ništa, 7. novembar 2019 11:50)

    # Link komentara

  38. Svaka cast za rezultate,al mene interesuje zasto se dovode ovi stranci koji ne prave razliku.
     (BOSS, 7. novembar 2019 11:41)

    # Link komentara

  39. Da je teško jeste, ali dok god naša deca nisu nosioci igre tu neće biti pomaka, šta bi bilo da se desilo da je Riletu priznat gol protiv Krasnodara, gde bi sad bili, zašto nas u derbiju Partizan već 10 derbija osim jednog nadigrava, nemoguće je da ne možemo naći dva solidna srednjaka i dva brza beka, zašto su volšebno nestali Vujadin Savić i Stojković koji su bili nosioci igre u odbrani, zašto su karte bile kao da živimo u Švajcarkoj, ne smemo bežati od kritika i pričati gde smo bili pre 5, 10 godina, kako smo protiv Zubine Barse igrali 1:1 i imali 5,6 zicera, ajd da se ne lažemo, ovakvu Crvenu Zvezdu ni jedan normalan navijač ne želi da gleda, bićemo tu uvek, i to nije sporno, kako je moguće da ss daju tolike plate na igrače koji zaista ne vrede, zašto ne igra Nikolić, Eraković, i još dvojica mladih, zašto se onda onda ulaže u školu mkadih igrača, Miloje nema izbora, ali ovo nije odgovor osvešćenog navijača, mi smo nekada bili Ferari, ali ne moramo da budemo sad jugo, potrošiće se i ova lova a šta posle, pitanja je mnogo a odgovora nema...
     (Delije Čikago, 7. novembar 2019 11:40)

    # Link komentara

  40. Igrači ti igraju kao pi.ke i našao si da pričaš o budžetima ekipa!?!
    Postavljas istu taktiku iz utakmice u utakmicu, Milošević te pročitao jer ima igrače koji mogu da pariraju. Ali i ostali će se se iz naše lige ohrabriti, pa ces i tu pucati.
    Zvezda Milojeviću nije to što ti radiš! Zvezda se ne brani na Marakani posebno, Zvezda kidise i igra... Bas kao sa Liverpulom u I poluvremenu lane.
    Sta si igrao sinoć, šta si igrao do crvenog kartona sa Olimpijakosom? Ništa, baš ništa čoveče!
    Ako nemaš igrače za to, zašto ste dovodili ove pacere?!
    Oholost i gordost se pre ili kasnije obije o glavu, a Zvezdi će se to izgleda ubrzo desiti.
     (Ajde@, 7. novembar 2019 11:36)

    # Link komentara

  41. Videli smo Galatasaraj ali videli smo i Slaviju Milojeviću.
    Imamo i mi internet i tv.
     (ipak se okreće, 7. novembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  42. Sta smo ocekivali ovde od ovakve grupe ocekivan poraz nikakvo iznanadjenje nisam ocekivao.
    (Mane, 7. novembar 2019 11:21)

    # Link komentara

  43. @ ЏОНИ - Био "ПЕТАР ЦЗВ" звездаш или партизановац или неко трећи, написао је истину. Да, док год се успоређујемо са лошима нећемо напредовати! А сад се лијепо извини човјеку. ПЕТРЕ, БРАВО ЗА КОМЕНТАР МАЈСТОРЕ! 👏👏👏
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 7. novembar 2019 11:20)

    # Link komentara

  44. Cuveni pateticar prica o odnosu u parama i budzetima. Objasni onda ljudima i kako to onda zvezda nema igru u odnosu npr. na Indjiju a zvezda je za njih u najmanju ruku ono sto je Totenhem za zvezdu ako nije i duplo veca razlika !? Gde se onda izgubi ta razlika u parama, budzetima, infrastrukturi !? Nemas igru, nemas prvih 11, Jovancic i Njegos ne igraju ni u Ling long ligi pa ih sad stavis u prvih 11 sa Totenhemom. Nakrcao tim sa gomilom igraca a vec ih pola otpisao. Doveo Gajica za desnog beka i onda ga ne registruje za Ligu sampiona pa mu desnog beka igra mladi Brazilac Zander od 31 godine doveden iz super jakog Kiparskog Pafosa. Da ne pricamo o Benu ili Boaceu koji cim udje u igru se povredi.
    (Kubik, 7. novembar 2019 11:16)

    # Link komentara

  45. Koje stravicno odsustvo bilo kakve samokritike...
    (Radoslav, 7. novembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  46. Saslušao sam celu Milojevu konferenciju i mogu reći nikad bolje nije govorio,sve kulturno objasnio,takav treba da bude i u izjavama posle utakmica u prvenstvu,jer njemu guranje u pobede samo otežava posao
    (NS neutralni, 7. novembar 2019 11:14)

    # Link komentara

  47. A gde je onaj “covek iz senke” koji drzi “taktiku i fudbal u malom prstu” , Kosanovic, koji se sepurio po Rts i pricao svima nama kako je zvezda u stvari bila bolja od Salcburga 3 poluvremena !?

    Od kad su on, Milojevic i Mrkela poceli da dovode igrace tako je i igra pocela da lici na ovo na sta lici. Treba spoemnik da podignu Bozovicu Grofu sto im je doveo one igrace jer su i sve rezultate napravili na osnovi tima koju je Grof napravio i ostavio. Ovi od kad su poceli da se igraju menadzera ne mogu krstenog igraca da pogode a potrosili ljudi desetine miliona evra na pojacanja
    (Strucnjaci, 7. novembar 2019 11:10)

    # Link komentara

  48. Ali kako je iskusno gurnuo Njegosa znajuci da ne moze da se nosi i da se sva kola slome na njemu. Jovancic i Njegos ne igraju ni domacu ligu i onda ih ubaci protiv Totenhema u prvih 11 😂😂 Kakav strucnjak. Ne registruje Gajica i onda ubaci Zandera da mu igra desnog beka !? Pojma ovaj covek nema, jos i dobro prolazi koliko mu ekipa katastrofalno izgleda.
    (Cirkusaner, 7. novembar 2019 11:08)

    # Link komentara

  49. Ma nemoj kakvo je to skupljanje prostora to je godpodine Milojevicu antifudbal jadan Pavkov decko je skocio 50 puta koliko ste ga gadjali loptama jer se plasite da igrate fudbal a za to ste placeni.Pa bolje ste u Londonu i Minhenu igrali bar ste pokusali igrati fudbal pa izgubili nema veze. Bio sam sinoc na stadionu bilo je mucno gledati i atmosfera na tribinama pala nikad gora i nas ste umrtvili za sta da grmimo i bodrimo da ispucate loptu sramota. Isto je bilo protiv Olimpijakosa do onog crvenog kartona. Hocete mi reci da je Mancester mnogo losija ekipa od Totenhema a Partizan bio ravnopravan sa njima. Nema veze igracete fudbal protiv Javora za vikend.
     (vele, 7. novembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  50. Pre 5 godina, Terzic je pokupio svu najbolju decu iz Srbije, i stvarno Zvezda je bila dominantna u mladjim kategorijama. Mislio sam da je napravljen sistem neki kad ono... Toj deci je najbolje da odu u inostranstvo, slicno je u kosarci.
    (Vladimir, 7. novembar 2019 11:06)

    # Link komentara

  51. baš nas vučeš za jezik.kakav ti je to pa biser njegoš? šta on to ume sa loptom ,a da to ne vidi prosečan navijač? kakav smo mi to narod? narod koji radi za 300 evra mesečno dok ovi tvoji papci nizašta zarađuju stotine hiljada evra. sa 20 godina su piksi,savićević.jugović.mihajlović,prosinečki već bili velike zvezde,a sa 22 su bili prvaci evrope i sveta.stavljaš u ekipu ljude koji ne znaju da povežu dva pasa,jovančića koji se sapliće o svoje noge i gubi čiste lopte na sredini terena.oterao si pola prošlogodišnje ekipe koja je igrala ligu šampiona.niste registrovali ni bena,a doveli ste onog levaka la paru i bacili pare.imaš na platnom spisku 30 poluigrača.skrešite to na 20 i kupite 2 krštena igrača da se ne blamiramo više,jer je ovo totalna katastrofa.najteži poraz u evropi na marakani od 1977.godine,a ovde su u međuvremenu gostovale sve najbolje ekipe evrope.kada se boriš i trudiš i bacaš na glavu za svaku loptu,onda se razlika u kvalitetu ne primećuje toliko.sinoć sam ja više pretrčao pored televizora nego ovi tvoji panjevi na terenu.zapitaj se samo šta ti je igrao marin.ništa drugo ne treba objašnjavati.da i sramotno je,ali to je na račun uprave da nabijete onoliku cenu karata,pa da pravi navijači ostanu kući,da vidimo poluprazne tribine u ligi šampiona i slušamo onaj jad od navijanja
    (slobinator, 7. novembar 2019 11:06)

    # Link komentara

  52. Moze i ovako da se gleda. Odigrali su 20% bolje nego prvu utakmicu. Korak po korak...
     (igor, 7. novembar 2019 11:05)

    # Link komentara

  53. Mislim da mi ništa nismo naučili, da smo večiti ponavljaci, o Miloje neznalico!!!!
     (Ja II, 7. novembar 2019 11:03)

    # Link komentara

  54. Dobar i realan komentar.
    Par pravih samsi ali bez gola.
    (Vlado, 7. novembar 2019 11:01)

    # Link komentara

  55. Sima Strahota@
    Tacno.Slavija igra moderan,lijep fudbal.
    Mi sa druge strane igramokao nasa reprezentacija.
    Mislim da je tu trenerova filozofija igre presudna
     (krajisnik, 7. novembar 2019 10:56)

    # Link komentara

  56. Nivo iznad naše Zvezde su Slavija Prag, Salzburg, Klub Briž, Lokomotiva Moskva, pa i Dinamo koji je pre 2 godine bio na nivou sadašnje Zvezde .

    Bajern, Totenhem, Napoli su druga dimenzija nažalost, a do generacije Žige, Baste, Jankovića, Biševca, Pantele su bili samo nivo iznad.. Jednostavno sve što valja tj ima talenta se rasproda za kikiriki zbog menadžer-uprava kombinacija, tala, i slično, dok ostali talenti ne mogu od ovih večitih talenata koji imaju menadzerčiće razne da dobiju šansu ...
     (NebaCar, 7. novembar 2019 10:56)

    # Link komentara

  57. Sve dok se ne reformiše naš fudbal i liga nema nama pariranja sa prvim i drugim šeširom izvlačenja. Korupcija mora da se iskoreni.
    (filip, 7. novembar 2019 10:55)

    # Link komentara

  58. Mnogo pametnjakovića na komentarima. Ljudi kao da ne shvataju da je Totenhem trenutno u vrhu svetskog fudbala što dokazuje i prošlogodišnje finale. Mi smo tu gde jesmo i sam ulazak u LŠ je za nas bio ne očekivan uspeh hteli mi to da priznamo ili ne. Naša reprezentacija koja je sačinjena od najboljih igrača ne bi ništa bolje prošla protiv Spursa.
     (Max, 7. novembar 2019 10:53)

    # Link komentara

  59. Sramota je ovog lika nazvati trenerom. On o trenerskom poslu nema blage veze. Da ima imalo poštenja dao bi ostavku. Ovakav kakav je, gori je i od Krstajića. Iz Zvezde je oterao sve što je vredelo a doveo neke sa plantaža banana. Sadašnji tim igrača Zvezde je skup invalida koji žele da se bave fudbalom a o tome nemaju pojma. Jedini spas za Zvezdu je da ovaj trener u pokušaju ode što dalje od nje. A može povesti sa sobom i celu Upravu i nazovi pojačanja. Od kako je Lukić oterao Prosinečkog Zvezdini igrači ne znaju dva pasa da sastave. Sadašnji lrgrači, treneri Uprava su bruka za klub koji je bio prcak Evrope i Sveta.
     (Realni Zvezdaš, 7. novembar 2019 10:53)

    # Link komentara

  60. sramotni treneru daj otkaz vise Mani se filozofije I idi Sto dalje od srbije
     (vtsns, 7. novembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  61. njegoš da,slažem se..ali jovančić trenutno ne,u katastrofalnoj formi je,neprepoznatljiv,direktan krivac za prvi gol..trebao je tu kanjas da igra ali izgleda da terza tvrdi pazar
     (ss.petrovic@gmail.com, 7. novembar 2019 10:47)

    # Link komentara

  62. Trebali ste da naučite "nešto", pre poraza.
     (Smuleco, 7. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  63. Cena fudbalera na trzistu raste ukoliko igraju evropska takmicenja, za reprezentaciju, ili ako su uspesni u domacoj ligi. Milojevicu tim pravi Terzic, i on se tu gotovo nista i ne pita. "Evo ti postava za ovaj mec", igraj sa njima kako znas i umes.Forsiraju se menadzerski igraci, igraci iz starih "dilova", igraci koji moraju da se prodaju sto pre za milion, dva ili tri a koji po kvalitetu ne zasluzuju ni da imaju trzisnu vrednost. Gobeljic, Pavkov, Jovancic, Rodic, Simic, Vukanovic, sve su to igraci koji po kvalitetu zasluzuju klub koji je u drugoj polovini LingLong lige. Kupe ih za 100 000 evra a prodaju za 2 miliona. Zvezda je nazalost jedan veliki projekat.
    (Miljan Krcobic, 7. novembar 2019 10:45)

    # Link komentara

  64. Stvar je vrlo prosta.Tim Slavije iz Praga vredi na fudbalskom trzistu oko 40% manje od tima Zvezde a igra 400% modernije i bolje. Svako ko je gledao meceve Inter - Slavija i Barsa - Slavija je to i video.

    Znaci nema opravdanja, precenjeni poluigraci i precenjeni polutrener. Pa vas je mucno gledati,Cak i kad dobijete nekog u ovoj nasoj smesnoj ligi, to izgleda sporo, dekadentno, nikako... Jel tako, tako je.
    (Sima Strahota, 7. novembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  65. 2,3 igraca iz prvih 11 ne bih stavio da igraju ni u ulici za mene a kamoli u zvezdi . Brate moj 9 komada na 2 utakmice je mnogo a ako ti sam ne vidis da neki ne trebaju da igraju , sta ima tu dalje da se prica .
     (kladzom do bola, 7. novembar 2019 10:44)

    # Link komentara

  66. Pola ovih "zvezdasa" ovde su ustvari grobari... placeni da pisu gluposti protiv Milojevica...
     (Istina, 7. novembar 2019 10:36)

    # Link komentara

  67. Ako bude igrao sastav kao u Londonu, dobicemo opet 2-3 gola minimum. Ne moze se protiv najaceg spica i srednjeg reda u Evropi, sa tankom odbranom,previse ofanzivnim bekovima i igracima od 65 kg na sredini protiv Sisoka,Sanceza,Lamele itd. Polako,oprezno sa 3-2-4-1 formacijom pocetku jos ako se da gol,dodatno ojacati sredinu. Steta sto nemamo igrace tamo 180cm visine kao nekada Boskovica,Lerinca,Mladenovica,Acimovica itd.
    (Oprezno, 6. novembar 2019 14:44)
    Ovo sam napisao juce,pogresih za gol sto dadose vise.Opet ofanzivno,
    neozbiljno na sredini terena.Bekovi ne znam gde su.Zandera kao nekada Jurisica,kad kao half davao autogolove pa ga Bata Stane prabacio na centarfora,treba premestiti u napad,na krilo,decko se izgubi i ne zna da se vrati. Ne moze se igrati sa igracima Napretka,Rada,Las Palmasa,Radnickog, liga sampiona uspesno.To je kao da u Totehnemu igraju momci sto do juce igrali u Koventriju,Njuportu ili Donkasteru. Ipak je Zvezda u 5 tekmi kod kuce,dve dobila jednu nereseno odigrala,protiv PSZ drzala donekle.Sad je ovo drugacije,ali jednostavno Vi vise nemate koga da dovedete od domacih niko ziv nije vise za LS.Pa nasu reprezentaciju bi demolirali i Totenhem i Bajern.Nasi mladi,omladinci vec gube od Letonije,Austrije itd. Vidlei ste EP do 23 letos i demontaze svih protiv Jovica,Milenkovica,itd.15 godina nemomo igrac sredine terena da zna loptu da iznese,drzi par sekundi u nogama,a kamoli lucidno da odigra.Sve u svemu prevelik uspeh zadnje tri godine,limitiranog tima.
    (Oprezno, 7. novembar 2019 10:35)

    # Link komentara

  68. Samo u Srbiji može da pametuje trener koji dve godine ubedljivo gubi sve utakmice sa ozbiljnim timovima iz EU i od Partizana.
    Na klupi mu sedi Vukanović, dokazani strelac i najbolji igra domaćeg prvenstva (pre nego što je došao u Zvezdu) , a trener-menadžer daje prednost polovičnim i nedokazanim igračima koje će ubrzo prodati i uzeti proviziju.
    (Zvezda u srcu, 07. novembar 2019 09:18)

    Gubi sve utakmice??? pa zvezda ti je u Srcu a izmisljas i spinujes. To sto je zvezda postigla u LS niko nije na ovim prostorima...
     (Exe, 7. novembar 2019 10:34)

    # Link komentara

  69. @Mare, 7. novembar 2019 09:36

    "Neću ni da čitam komentare, jer od 750 koliko ih ima 500 su grobarskih i to zlonamernih..."

    Mare, pogodio si k`o prstom...
    Nemoj da donosis sudove o drugima prema sebi.
    Ti se ogledas u tvom komentaru.
    (Pele 2.0, 7. novembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  70. Sad je narod kriv za ova dva brukanja protiv Totenhema.
    (Vlad Rad, 07. novembar 2019 09:07)

    Ovo nisu brukanja, ali boticima ne mozes objasniti...
     (Dzony, 7. novembar 2019 10:33)

    # Link komentara

  71. kod nas je problem mentalitet a i skauting igraca danas se traze brzi okretni hitri igraci normalno koji znaju juce njih 11 nas 11 a oni stalno imaju visak igraca slobodno primaju loptu rade sta hoce zvezda ima halfove balvane koji pojma nemaju sa fudbalom degenek milunovic gobeljic jovancic ako ima obraza sam ni trazio ispisnicu njegosu sa 20 godina neko treba da objasni da mora da pravi faul kaze miloje biser fudbala ako je on buducnost zvezde mi smo na .bali
     (nesa, 7. novembar 2019 10:32)

    # Link komentara

  72. Koja demagogija kao vidite galatu oni su izgubili 6:0 a mi samo 4:0...e moj treneru dok god se Uporedjujes sa najlosijima nikad nista neces uraditi! Što se nisi malo zamislio pa reko sebi vidi onu slaviju uzela bod mocnoj barseloni na sred kamp nou i nije se branila... Mrzim ovakve trenere. Kao treba da dodjemo na njihov nivo. Pa kako ces da dodjes ako bar ne probaš da igras na tom nivou kako ces da napredujes ako stalno igras bunker sa idejom da primis što manje golova i unapred se predas jer oni su na "visem" nivou... A opet sve jedno primis 5 komada. Kako nemas to neko takmicarsko u sebi i kazes momci pun stadion, nemamo sta da izgubimo ajde da ih napadnemo pa sta bude. Garantujem da ne bi bio losiji rezultat! I najgore na kraju odigras nikako primis 4 gola i kao oni su visi nivo budimo srećni sto igramo uopste protiv njih bla bla bla koji luzerski mentalitet....
    (petarczv, 07. novembar 2019 10:03)

    ne treba ti samo czv u imenu da bi bio zvezdas... Ovako si samo napisao prosecan grobarski komentar.
     (Dzony, 7. novembar 2019 10:32)

    # Link komentara

  73. Mogli bi Miloje i Terzic da nauce nesto od Zidana i Reala.Ubaci u vatru dete od 17 godina i dobije novog Ronalda za narednu deceniju.A pri tom ima lose rezultate na svim frontovima.Ali nije kukavica.Pa gde je taj famozni Nikolic????Niko ga ne vide ni minut a ima 21 godinu!!!Ali mora da igra Kanjas,brza je moja pokojna prababa Gospava.
    (Kolja, 7. novembar 2019 10:31)

    # Link komentara

  74. Razlika između Zvezde i klubova iz najjačih liga Evrope, je ne merljiva. Međutim ono što finansijski donosi liga šampiona je veliki dobitak za Zvezdu. Ali ako se taj novac troši na pojačanja kao što je Van La Para, onda nešto nije u redu. Apsolutno prosečan igrač, ma ni prosečan, takvih igrača u Srbiji ima na pretek, gledam sinoć onog malog Ranđelovića u Olimpiakosu, igra dečko sasvim solidno, više utiče na igru nego naš La Para. Jovančić je već posebna priča, očajan, zaista očajan. Ostala pojačanja...toplo-hladno, ali Mateo i Kanjas mogu da prođu. Liga evrope je takmičenje gde do nekle Zvezda može da bude konkurentna. Pošto vetovatno po svim parametrima gubimo mesto u LE od naredne godine, onda je novo takmičenje koje uvodi UEFA po našoj meri, protiv Bugarske, Rumunije, Mađarske, Azerbejdžana itd...
    Naravno proželjkujem da Zvezda ostane neporažena u Atini i da ipak dočekamo proleće u Evropi. No ako budemo igrali sramno, bunker, teško i to.
     (objektivan, 7. novembar 2019 10:23)

    # Link komentara

  75. "Volimo da nemamo banke, a da vozimo Ferari".
    Lepo receno. Na zalost takvi smo postali i takva su nam ocekivanja.
     (NBGD, 7. novembar 2019 10:22)

    # Link komentara

  76. ne razmete vi njegosa
     (sale, 7. novembar 2019 10:13)

    # Link komentara

  77. Није ми јасно да Чеси могу да се боре и остану непоражени у гостима код Барселоне, а овај након 0:9 против ове године просечног Тотенхема (види табелу Премијер лиге), нам прича о парама, Галатасарају те нам вређа интелигенцију.
    (Милоје, губиш конце и баљезгаш, 7. novembar 2019 10:10)

    # Link komentara

  78. Samo ucimo, do sada bismo vec trebali da budemo doktori nauka.
     (srb, 7. novembar 2019 10:09)

    # Link komentara

  79. Narode, kakva Zvezda!? Ako Zvezdase vise ne interesuje taj klub, sta se vise pise i prica!? Ej, u LS Zvezda, a ne trazi se karta vise!? 1 procenat Zvezdasa sirom sveta nije zainteresovana za najjace takmicenje, od "4 miliona", jedva 40 hiljada! I nisu tu samo cene karata u pitanju...
     (Jumko, 7. novembar 2019 10:08)

    # Link komentara

  80. Koja demagogija kao vidite galatu oni su izgubili 6:0 a mi samo 4:0...e moj treneru dok god se Uporedjujes sa najlosijima nikad nista neces uraditi! Što se nisi malo zamislio pa reko sebi vidi onu slaviju uzela bod mocnoj barseloni na sred kamp nou i nije se branila... Mrzim ovakve trenere. Kao treba da dodjemo na njihov nivo. Pa kako ces da dodjes ako bar ne probaš da igras na tom nivou kako ces da napredujes ako stalno igras bunker sa idejom da primis što manje golova i unapred se predas jer oni su na "visem" nivou... A opet sve jedno primis 5 komada. Kako nemas to neko takmicarsko u sebi i kazes momci pun stadion, nemamo sta da izgubimo ajde da ih napadnemo pa sta bude. Garantujem da ne bi bio losiji rezultat! I najgore na kraju odigras nikako primis 4 gola i kao oni su visi nivo budimo srećni sto igramo uopste protiv njih bla bla bla koji luzerski mentalitet....
     (petarczv, 7. novembar 2019 10:03)

    # Link komentara

  81. blamaza ne zbog igre nego zbog imena zvezde... eto sluzimo da ostali treniraju nad nama...
    (rumenige, 7. novembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  82. Ne valja mu narod? Duh koji lebdi progovara iz Miloja.

    Mada mi je zanimljivo da se novinari istresaju na nekom junosi a ne na Marinu, Garsiji, Zanderu, La Pari i ostalim strancima kojih po pravilu nigde nema na terenu protiv iole jacih protivnika. Takvih "pojacanja" puna ding-dong liga, nisu morali da "skautiraju" po belom svetu.
    (Gazda Dojkan, 7. novembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  83. Sve je to fudbal. Dali su momci sve od sebe, rival je kvalitetniji. Necemo zaboraviti sta je sve ekipa postigla do sada.
     (sasa, 7. novembar 2019 10:00)

    # Link komentara

  84. Mi smo toliko imali poraza i izjava da iz ovog poraza moramo da učimo da bi sad trebali da budemo doktori fudbala a i dalje tavorimo na dnu. Pomalo se zadovoljimo da budemo topovsko meso, uz po neku pobedicu, ali realno ništa se u igri ne pitamo kad dođe evropski meč, nego bunker, pa ako nekako uđe, dobro je. Mučno je bilo juče gledati Zvezdu
     (Dejan, 7. novembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  85. Naravno da Njegos treba da igra, nije on problem, nego Jovancic, najgori veznjak u Zvezdi u poslednjih 15g. Taj covek je beskoristan, spor, zadrzava loptu, smeta brzim igracima, a kiksve necu ni da pominjem. Prosto je uvek tamo gde ne treba! Sinoc je kod prvog gola prvo poklonio loptu i otvorio im kontru, a onda se nacrtao pored Borjana i time sprecio bilo kakvu mogucnost ofsajda kod onog silnog napucavanja??!! On je covek doktor da jednu dobru stvar koju uradi, u sledeca tri poseda ponisti sa tri gluposti. Prosto je neverovatno da uvek ima mesto u timu, a jedini njegov doprinos na utakmici je to sto pomaze protivnicima. Strasno!
    Efikasnost nasih spiceva je takodje vrlo ocigledna, posto nama treba 5 stopostotnih sansi da damo jedan gol, a oni su iz 4 solidne situacije dali isto toliko golova.
    Najgore od svega je sto se Marin totalno smorio jer nema vise sa kim da igra - sve ono sto on vidi i napravi, saigraci upropaste.
    (Kanta, 7. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  86. ok ušli u lš, razlog su bile pare. pare dođu i prođu, uglavnom (kod nas) ih pokupe lica sa poternice koje su političari namestili na to mesto da klepaju za njih.
    ali šta ostaje. ostaje sramota, zabeležena, koja će se spominjati za vijek i vjekova.
    (gladni dobrivoje, 7. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  87. Cujte njega, Negos Petrovic biser. ahahahahh
    (Duka, 7. novembar 2019 09:56)

    # Link komentara

  88. E ova mu je dobra! Nemamo banke a volimo da vozimo ferari. Bas u centar pogodi covek.
     (Aca, 7. novembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  89. Čujem ljude koji koji kukaju kako se Zvezda bruka, ne znam ni ja šta. Pa pola igrača iz prve postave Zvezde nemaju mesta ni u rezervama Totenhema ili Bajerna. Zvezda kad da 4-5 miliona za igrača, to je veliki trošak i pojačanje, a Totenhem više izdvaja za godišnje plate skoro svih igrača prve postave. Oni dovode najbolje, a Zvezda šta može. I taj Totenhem je izgubio 7-2 od Bajerna na svom terenu. Pa šta, i Barsa i PSŽ su punili jedni druge. Umesto da ste srećni i da uživate što je Zvezda u prilici da igra protiv najboljih timova na svetu, vi se žalite. Pa ako je neko očekivao da Zvezda može ravnopravno da igra sa Totenhemom i Bajernom, onda vam je potrebna stručna pomoć. Ona pobeda protiv Liverpula je izuzetak. To se desi kad veliki klub potceni mali, a taj mali još ima svoj dan.

    I lak primeti posle 5 minuta, da je razliku u kvalitetu između Totenhema i Zvezda, kao između Zvezde i nekog kluba i vojvođanske lige. To je realnost. Ako Zvezda hoće da napreduje, mora da prođe kroz ovo. Koliko je dugo Dinamo bio kanta za nabijanje u LŠ, a sad već igraju ravnopravno...a imali su mnogo veće budžete od Zvezde. Ono što smo bili 1991. i sva istorija, zaboravite na to. Današnji fudbal je skroz drugi sport u odnosu na pre 20 godina, a ne 30-40, kada je zvezda bila neki faktor u Evropi.
    (brm, 7. novembar 2019 09:52)

    # Link komentara

  90. Tako je Miloje. Moje postovanje i respekt do neba. Gospodin si i intelektalac kakvih retko u Srbiji ima. Hvala i nastavi sa ideologijom i pristupu fudbalu koji je promenio dosta toga u Srbiji...
    (CZV 1969, 7. novembar 2019 09:49)

    # Link komentara

  91. Njegos je za Kanjasa-Buskets licno.Nema iskustvo ali pluca i srce ima za ovaj nivo.Sramota je da su nasli njega da kritikuju,a ceo tim bio gori od njega.Problem je sto u Zvezdi nemaju petlju da u vatru bace i Nikolica i Krstovica,pogotovo u ovakvim utakmicama koje su lisene bilo kakve rezultatske neizvesnosti.A klub bi dobijao igrace za buducnost da ne dovode isluzene sporace kojima iskustvo nista ne pomaze.A Miloje ih pominje, a nema herca da ih gurne u vatru.Pa ugledajte se na omrazeni Dinamo,pogledajte gde je Olmo.Ali igra u kontinuitetu vec 3 godine.A godiste je kao Nikolic,koji nema ni sekund,ni u Linglongpingpong raspaloj ligi.
    (Kolja, 7. novembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  92. drugo poluvreme bez desnog beka, to ni u domacem prvenstvu ne bi proslo, sva tri gola su isla po toj strani. proslu sezonu Zvezda je imala jaci, izbalansiraniji tim, ovo sto je La Para odigrao, mogao je i Vukanovic, sigurno bi bolje to uradio. fali i Krsticic, a i povredjeni Jovicic. Kanjas takodje promasaj, ostao Garsija kao jedini koji je nesto pokazao. kupuje se i prodaje stihijski i onda Miloje mora da sve to nekako ukombinuje.
    (zz, 7. novembar 2019 09:47)

    # Link komentara

  93. Uspeli ste da utakmice ls koje igra CZ gledamo bez zara i ikakvog takmicarskog duha. Postalo je mucno gledati u svim utakmicama kako nas razbijaju u bunkeru koji vec koju utakmicu sa redom nije doneo nista dobro.
    (Nikola, 07. novembar 2019 09
    lepo reko čovek da je to naša realnost... i potpuno je u pravu. ulazak u LS je dobar za budžet kluba (ukoliko pare odu gde treba) i ostaje nam da se nadamo jačem timu i boljim rezultatima. ja navijam za 2 mesta iz naše lige u LS pa neka nas kantaju koliko mogu, isplatice se na kraju
     (X-ADV, 7. novembar 2019 09:45)

    # Link komentara

  94. takav smo narod, naravno da poraz boli, prije par godina igrali smo sa Ekranasom, ispadali od Torpeda, frčili se od Bakua i Slovana itd,sad smo prerasli taj nivo i sta reci.. Totenhem, riječi nemam, ko imalo prati fudbal sve mu je jasno...Zvezda treba da nastoji da dogradi tim, vrati npr.Krstičića, da se u svakom smislu nadogradjuje.Njegošu podrška, momak poslije Totenhema može, ako ima mozga da bude samo bolji igrač.Idemo dalje, biće i pobjeda i poraza
    (rajaram, 7. novembar 2019 09:37)

    # Link komentara

  95. Tanak trener!
     (Aco81.rs, 7. novembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  96. Neću ni da čitam komentare, jer od 750 koliko ih ima 500 su grobarskih i to zlonamernih. 2 promašene stopostotne šanse, moraju brutalno da se kazne na ovom nivou fudbala. Glupo je tojest smešno je porediti Englesku i našu Ligu u svakom smislu te reči. Posle ovakvih poraza zapitaš se da li je vredno igrati LŠ, i shvatiš da ipak jeste, pošto je Zvezda zaradila više od 45 miliona € od svega šta LŠ donosi. A kako stvari stoje ako ne budemo 15. Partizan će Ligu Šampiona moći da igra samo na Pesu, srećno sutra protiv nezainteresovanog Uniteda za Ligu Evrope.
    (Mare, 7. novembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  97. Ja reko i ovaj počeo da citira Njegoša...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. novembar 2019 09:35)

    # Link komentara

  98. Ne pamtim kad je ubacen mlad igrac U Zvezdi,tako da niko ne krivi tog malog. Nego sta je sa Veljkom Nikolicem i drugi klincima, niko da pridje prvom timu, a pogledajte lep primer vecitog rivala sa svojom decom.
    (Vladimir, 7. novembar 2019 09:35)

    # Link komentara

  99. Realno sagledano. Imali smo svoje šanse, nismo ih iskoristili i vratilo nam se sa kamatom. Probati da se uzme bod Bajernu pa sa Olijem - ko bude bolji neka ide dalje. Što bi i bilo fer. Što se mene tiče i ove godine su prevazišli očekivanja, sledeće godine da se proba ponovo sa ulaskom u LS. Samo tako možemo da napredujemo. I da se ne dovode raznorazne La Pare nego ulagati pametnije u igrače. Sve u svemu hvala i Miloju i igračima na svemu, počev od Krasnodara pa na ovamo.
    (Sunce Slobode, 7. novembar 2019 09:35)

    # Link komentara

  100. Realno sagledano. Imali smo svoje šanse, nismo ih iskoristili i vratilo nam se sa kamatom. Probati da se uzme bod Bajernu pa sa Olijem - ko bude bolji neka ide dalje. Što bi i bilo fer. Što se mene tiče i ove godine su prevazišli očekivanja, sledeće godine da se proba ponovo sa ulaskom u LS. Samo tako možemo da napredujemo. I da se ne dovode raznorazne La Pare nego ulagati pametnije u igrače. Sve u svemu hvala i Miloju i igračima na svemu, počev od Krasnodara pa na ovamo.
    (Sunce Slobode, 7. novembar 2019 09:35)

    # Link komentara

  101. Zvezdaska javnost,novinari,televizije,Madera,razni drugi mediji,u nedostatku pravog bisera,tipa nas Stevanovic,od suvog proseka tipa Petrovic prave zvezdu.Na daleko cuvena kuhinja.Samo mi recite ime mladog igraca zadnjih 5 sezona koji je uspio u CZ?
     (nik sloter, 7. novembar 2019 09:34)

    # Link komentara

  102. Ako nam je Njegos Petrovic biser, stvarno smo u kanalu sto se fudbala tice.Ali bolje je svakako da igra on kakav god bio i Vukanovic,nego Van la Para koji ne zna primiti loptu(odbije se od njega kao od zida) a placen prema novinama 1.8 mil.ili Kanjas koga Son na 50 metara ostavi 20 iza sebe i to sa loptom u posedu. Onaj Zander u odbrani u drugom poluvremenu kao da ganije ni bilo na beku. Zasto dovode strance kad su isti ili slabiji od nasih . Pusti da igraju omladinci ako nema nikog drugog, rezultat ne bi bio gori od ovog.
    (Slobo, 7. novembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  103. Tvoja demagogija je veci problem nego ovaj narod. Poredjuje ovu utakmicu sa Galatasarajom.. kako su oni primili 6 komada od Reala, a nece da se poredi sa Slavijom koja je igrala hrabro na Kampnou i nije primila niti jedan gol od najboljih napadaca na svetu. Ako je ista bilo za pohvalu, onda su to samo omladinci koji su pobedili Totenhem sa 2:0.
    (AlexVS, 7. novembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  104. Na ovakvim utakmicama se dokazuje ko ima mu☆a. Siromašna Slavija je uzela bod velikoj Barsi na Kamp Nou što znači da Miloje nije u pravu.Defanzivnom i pogresnom taktikom postajes topovska hrana tako je i bilo.
    (Aljoša, 7. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  105. "Probali smo da odigramo drugačije nego u Londonu, da smanjimo prostor"
    ...
    Ma kakvo bre smanjivanje prostora!?
    Prvih 60 metara terena Totenhem opušteno igrao, jer niko ne izlazi na igrača sa loptom.
    Ovakvom "taktikom" bi nas opušteno pobedili i sa 10 igrača.

    OK, ušli smo u LŠ zahvaljujući tome što smo dali 3 penala iz 7 pokušaja, to je veliko trenersko umeće, svaka čast, ali je vreme za rastanak.
    (Torrente, 7. novembar 2019 09:30)

    # Link komentara

  106. Čovek se uči dok je živ ali ne 2 godine na istim greškama. Jedino što smo do sada "naučili" je da smo u svakom porazu pobedili. Dokle god tako mislimo, nećemo ni da pobedimo.
    A atmosfera je bila ispod proseka. Da nije možda cena karata uticala na to?
    (realnost, 7. novembar 2019 09:29)

    # Link komentara

  107. Ne znam samo ko je najodgovorniji za selekciju igrača koji se dovode u klub. Ljudi moji, ovo je srazmerno ne malim platama jako, ali jako loša igra i ekipa generalno. Uvek smo, čak i u vreme najveće krize imali pojedince u ekipi koji su bili interesantni bogatijim klubovima za transfer. Sada dolazimo do paradoksa da igramo dve uzastopne LŠ, a da pritom imamo igrače koje niko ne želi, u suštini jedna neperspektivna instant ekipa. Gde su nam omladinci naši koji su decenijama bili okosnica što prvog tima, što finansijske stabilnosti i generalno identiteta samog kluba. Ne mogu da se identifikujem sa ovom ekipom preko nekog Kanjasa ili Van La Pare pobogu?! Gde su nestala sva ta naša deca? Kada smo to raskrstili sa tim pravcem razvoja kluba i ko nam je to saopštio? Nemoj samo Njegoša iz Rada da mi ubacujete u tu priču, to nije to.
    (Milan, 7. novembar 2019 09:27)

    # Link komentara

  108. Miloje je odlican trener kog ce oterati veliki "poznavaoci" fudbala koji smatraju da CZV ne igra dovoljno "leprsavo" i "brazilski" protiv najjacih ekipa Evrope. Podrska Miloju i poruka navijacima da se sete gde smo bili pre dolaska ovog coveka.
     (Cenendler Bong, 7. novembar 2019 09:27)

    # Link komentara

  109. Ostavka!
    (Saša, 7. novembar 2019 09:26)

    # Link komentara

  110. Zvezda je krš ekipa koja nema takmičarsku vrednost, to su poluigrači skupljeni s'koca i konopca i naduvanim ugovorima, pogotovu otpad iz inostranstva.
     (ljuba, 7. novembar 2019 09:20)

    # Link komentara

  111. jednostavno jednostavno jednostavno stvarno
    (stvarno jednostavno, 7. novembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  112. Samo u Srbiji može da pametuje trener koji dve godine ubedljivo gubi sve utakmice sa ozbiljnim timovima iz EU i od Partizana.
    Na klupi mu sedi Vukanović, dokazani strelac i najbolji igra domaćeg prvenstva (pre nego što je došao u Zvezdu) , a trener-menadžer daje prednost polovičnim i nedokazanim igračima koje će ubrzo prodati i uzeti proviziju.
    (Zvezda u srcu, 7. novembar 2019 09:18)

    # Link komentara

  113. Miloje samo hrabro!!!
     (Srb, 7. novembar 2019 09:17)

    # Link komentara

  114. Zasto Jovancic? Njegos je ok decko.
     (zex, 7. novembar 2019 09:16)

    # Link komentara

  115. Sve je to ok Miloje, ali ovde se postavlja nekoliko pitanja. Zasto Jovancic i Njegos pre Vulica koji je u dobroj formi i Kanjasa? Zasto La parla pre Vukanovica koji je u formi? Zasto nemamo startnih 11? Mi nemamo pevog napadaca. Ne zna se ko pocinje koju utakmicu, nekada je to Pavkov, nekada Tomane, nekada Boaci. Verujem da su i igraci time frustrirani jer ne znaju kada igraju a kada ne i zbog cega. Igru nemamo, jednostavno nemamo. Za to je odgovoran trener i nikakva opravdanja tu ne pomazu.
    (Gossa placa Zeljko, 7. novembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  116. Da je srece da su ostali i Joveljic kao drugi napadac, a ne da imamo 2 stranca na istoj poziciji i da je ostao Terzic kao drugi levi bek.

    Ako negde nije problem istrpeti mladjeg igraca to je ovakva neka utakmica gde nemas sta da izgubis...
    (K-9 se javlja na raport, 7. novembar 2019 09:13)

    # Link komentara

  117. Slazem se za njegoša..Jos i Ristića kad bi vratili
     (zvezdas, 7. novembar 2019 09:09)

    # Link komentara

  118. Sad je narod kriv za ova dva brukanja protiv Totenhema.
     (Vlad Rad, 7. novembar 2019 09:07)

    # Link komentara

  119. Ne daj se Miloje!
     (Dexim, 7. novembar 2019 09:05)

    # Link komentara

  120. Uspeli ste da utakmice ls koje igra CZ gledamo bez zara i ikakvog takmicarskog duha. Postalo je mucno gledati u svim utakmicama kako nas razbijaju u bunkeru koji vec koju utakmicu sa redom nije doneo nista dobro.
    (Nikola, 7. novembar 2019 09:03)

    # Link komentara