1. (Walldorf, 03. novembar 2019 20:38)

    3000 za gospodina, da kupi cevape i pivo za tih petoro sto zavise od njega, bar za trenutak da zaborave na svoju nesrecu.
    (Nikad kao Bane . . . ., 5. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  2. @Walldorf

    Da, to je to cuveno srpsko ime, Walldorf.
    Cak petoro ljudi zavisi od tebe od 1987?
    Jadni ljudi.
    (Realno, 4. novembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  3. Zašto mešate KSS. Čini mi sa da oni nemaju veze sa ABA. Možda grešim
    (Mi, 4. novembar 2019 10:04)

    # Link komentara

  4. @Demar Derosan,eh da nas je više takvih,ja kao navijač Partizana sam plakao kad je Zvezda gubila u tadašnjem kupu Radivoja Koraća od Reala 1988 lil 1989-te godine,ali ovo danas je obesmišljavanje svega!
     (War Inside My Head, 3. novembar 2019 23:43)

    # Link komentara

  5. Da li je to neka fora iz 1913e? ;)
    (čisto onako, 3. novembar 2019 21:24)

    pa oni su ti nosili crvene petokrakice jos pre komunista...
    sekundarci a hipsteri, ma cudo nevidjeno :)
    (wer, 3. novembar 2019 22:27)

    # Link komentara

  6. Jel" se ovo sprema alibi za 17. novembar?
    (ljuba, 3. novembar 2019 22:26)

    # Link komentara

  7. ..umalo zaboravih...
    Dodao bih i da je lopta pre neku godinu presla Drinu, pa bih u istom stilu nastavio i da je ne tako.davno grb promenjen u Cepter..
    Takodje, napomenuo bih i da ,,institucija,, trenutno ima 7 stranih igraca plus trenera stranca, kako sam cuo, trener igra iz ljubavi a igraci za stipendije.
    Mozda, za kraj,KSS na celu sa Danilovicem pravi istorijske rezultate...ni jedna medalja u mladjim kategorijama, neke selekcije su cak ispale u drugu diviziju....
    Seticu se jos necega..
    (Urke, 3. novembar 2019 22:24)

    # Link komentara

  8. Ne, pozdravićemo vas aplauzom. 17. novembra vatu u uši... Sve kako ste zaslužili.
    (pera, 3. novembar 2019 22:23)

    # Link komentara

  9. Waldorf-lagiš nas da imas ztavstveno uverenje...
     (dure, 3. novembar 2019 21:47)

    # Link komentara

  10. Ко вам то негира?
    Ствар је у томе да назив није потпун а потпун гласи-ЛАЖНА ИНСТИТУЦИЈА! Дакле јесте институција онолико колико је макета зграде-зграда!
    (Црвена звезда 1913, 03. novembar 2019 21:10)
    Kad ti navijač kluba kome niko ne moze da zabrani kako ce da se zove priča o nazivu...:):):), znači ludilo! Da li je to neka fora iz 1913e? ;)
     (čisto onako, 3. novembar 2019 21:24)

    # Link komentara

  11. Наравно да се зовемо и сматрамо Институцијом јер то јесмо!
    (Aлександар Ст., 03. novembar 2019 18:29)

    Ко вам то негира?
    Ствар је у томе да назив није потпун а потпун гласи-ЛАЖНА ИНСТИТУЦИЈА! Дакле јесте институција онолико колико је макета зграде-зграда!
     (Црвена звезда 1913, 3. novembar 2019 21:10)

    # Link komentara

  12. Doktore, doktore...Reče jednom jedan politicar, vraticemo 5 puta gore. Ovo je sve uvertira, za buduće postavljanje Ultra Cop u prve redove. Kad naprave haos, bice ona stara iz Zeleznika, a šta ste vi radili...Uvek isto i uvek prolazi, kod navijača FMPa.
     (čisto onako, 3. novembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  13. Walldorf

    Jadni ljudi. Ti što zavise od tebe. Ako si pravičan i fer kao što je klub koji podržavaš, velika je muka na njima. Teška vremena.
    (mag, 3. novembar 2019 21:03)

    # Link komentara

  14. (Walldorf, 03. novembar 2019 20:38)

    Čoveče, nešto sa tobom debelo nije u redu!!!
     (statuskan, 3. novembar 2019 20:55)

    # Link komentara

  15. Sećate li se pljuvanja Vlade Jovanovića, drmanja koševa i kesa sa urinom u Železniku?
    (No One, 03. novembar 2019 16:21)

    Ma slabo im je pamćenje prijatelju, više mrze Partizan nego što vole svoj klub.
    Da sam 100% u pravu je jedna situacija koja se precuti svih ovih godina a to je onaj čuveni SMS.
    (Samo je Dule pravi otac, 03. novembar 2019 19:10)
    Kako ste tako licemerni i lažljivi?! Vi pričate o slabom pamćenju? Bacanja stolica, pljuvanje i udaranja igrača se ne važe, m? Kako ste tako dvolični, kako bre možete? Neverovatno, o gašenju tudjih klubova, gepekovanju sudija neću da govorim. Valjda vam se zato sada sve i vraća. Kosmička pravda.
     (Aparthejd, 3. novembar 2019 20:40)

    # Link komentara

  16. mag

    Prvo,nisam tvoj prijatelj.Ne znam otkud ti pravo da se nekome koga ne poznajes,obracas tako, kao sto komuniciras sa svojim pajtosima uz pivce,ispred zadruge.Dalje,moje zanimanje zahteva krajnju koncentraciju,inteligenciju i obavezno lekrasko uverenje o stopostotnom zdravlju.Sve zbog toga jer bih, u suprotnom,zivotno ugrozio petoro ljudi koji direktno zavise od mog rada.Svoj posao obavljam od 1987. godine.Ko si ti,jugoslovenski sine,da ovde nekoga prozivas i pises lekarske upute?Tvoje ponasanje i ophodjenje prema ljudima koji ovde komentarisu je tipicno.Jugoslovensko,partizansko,beskrupulozno.Liseno minimuma osnovnog kucnog vaspitanja.U rekomentu,nisi napisao nista u vezi samog saopstenja KK FMP,niti se bar potrudio da faktima,cinjenicama i istinom negiras makar delic navoda iz pomenutog saopstenja.Sta ti to govori? O tebi,licno?Tebe ne zanima sto ti braca po "domovini", konstantno, bez trunke stida i srama udaraju na porodice,na decu igraca i funkcionera KK FMP I KK Crvena zvezda.To ne rade ni najokoreliji kriminalci.Vidis,i oni imaju nekakav kod casti.Za razliku od tebe i tvoje jugo brace.Vi se ne stidite nikoga I nicega.To mentalno stanje nazivate "avangardom".Ja tebi necu pisati uput za strucnu pomoc.Jer mi je sve jedno. I nije mi stalo do tvog psihickog zdravlja.Nadam se da sam bio jasan,mag(loviti).Zavrsio bih uobicajenim recima(Sportski pozdrav), no,to u tvom slucaju necu uciniti.Ne zasluzujes nikakav pozdrav.Mozda samo,zbogom.Jer sam Srbin.
    (Walldorf, 3. novembar 2019 20:38)

    # Link komentara

  17. Aлександар Ст., 03. novembar 2019 18:29)


    Vladane sine, budi jednom covek i gluposti koje napises, potpisi vlastitim imenom.
     (Jerotije Pantic, 3. novembar 2019 20:21)

    # Link komentara

  18. tiranci i kosarka.... Ne ide.
     (xoxo, 3. novembar 2019 20:17)

    # Link komentara

  19. U međuvremenu, u duhu regularnosti, pozdrav od novog sportskog direktora CZ, do juče prvog čovjeka lige i čovjeka koji je donio odluku da se peta utakmica finala odigra uprkos tome što su igrači Budućnosti u više navrata fizički napadnuti i povrijeđeni.
    (mag, 03. novembar 2019 17:14)

    A kakvi su bili uslovi dole u Podgorici? Ko je beše ušetao na teren tokom zagrevanja i pljuvao i gađao upaljačima igrače? Ko je loptama gađao na zagrevanju? Naravno da je dogovorena ta predstava pre majstorice i neka je, trebalo je pokazati zube malo i na tom njihovom "terenu".
    Jeste mi žao igrača jer su samo pioni u svemu tome ali dobro se zna ko ih je prvi stavio u tu ulogu.
    Inače opet neki drugi mnogo poleću u novembru, trežnjenje neće lako pasti.
     (sryugos, 3. novembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  20. Meni je najbolje sto se u ovom saopstenju priča i o sudjenju gde je sudjenje evidentno bilo na štetu Paritzana. U najmanju ruku nije sudjeno jedno 50% čisti faulova igračima iz Železnika i bar 2 nesportske. Ekipa koja zna samo da šutne za 3 poena ocekuje da dobije utakmicu, da jesu to bi bio strašan poraz košarke.
    (Ko jel ja?, 3. novembar 2019 20:08)

    # Link komentara

  21. Šta se desilo konkretno na utakmici? Na šta se odnosi ovo pismo? Jel’bio neki incident?
    (z’brda, 3. novembar 2019 19:48)

    # Link komentara

  22. (Urke, 3. novembar 2019 17:30)

    Zaboravio si da dodas, titulu prvaka Evrope. Cisto da te potsetim.
    (111, 3. novembar 2019 19:42)

    # Link komentara

  23. Koliko laži u ovom saopštenju.
    Radnički basket, sada fmp, nikad ama baš nikad nije osvojio ABA ligu i dao i jednog reprezentativca.
    Kk Uvo Lola Ribar iz Železnika ,ili fmp, ugasio se da bi ustupio mesto u ABA i KLS ugašenoj KK CZ. A za gostoprimstvo i pristojno navijanje u Železniku je besramno reći da je normalno.
    Sve u svemu smešno saopštenje.
    (Dragan, 3. novembar 2019 19:33)

    # Link komentara

  24. Meni je jedna recenica nelogicna..KK FMP dvostruki osvajac ABA lige. Da jeste tacno ali taj klub se sada zove ILR Zeleznik i nigde se ne takmici, ovaj KK FMP izvorno Radnicki Basket nema osvojenu nijednu titulu u ABA ligi tako da ne vidim logiku u pocetku saopstenja.
     (Petar, 3. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  25. Sećate li se pljuvanja Vlade Jovanovića, drmanja koševa i kesa sa urinom u Železniku?
    (No One, 03. novembar 2019 16:21)

    Ma slabo im je pamćenje prijatelju, više mrze Partizan nego što vole svoj klub.
    Da sam 100% u pravu je jedna situacija koja se precuti svih ovih godina a to je onaj čuveni SMS.
     (Samo je Dule pravi otac, 3. novembar 2019 19:10)

    # Link komentara

  26. Имам 51 годину и још као дете одлазио сам на,утакмице. У току утакмице, не ретко, за време владавине разних режима, било је свакаквих скандирања и често увредљивих. Никада нико није оволико плакао због увреда од стране публике. Никада се утакмице нису прекидале због скандирања или натписа. Никада! Само господин легенда клуба кука и запомаже.При том говори о вулгарном понашању према ФМП-у а јасно је да мисли и Звезди коју сасвим логично не помиње јер исто је то, а увреде иду тамо где је он, јер не може да се ставља тачка на црно-бели свет који је најуспепнији у том спорту у цеој држави, а да то прође без пацки по рукама. При том мутант клуб чији је највећи успех топ 8 ЕЛ једном покушава да се представи као да није само случајно залутао да заузме туђе место јер неко то воли, помаже и чини га срећним. Наравно да се зовемо и сматрамо Институцијом јер то јесмо!
     (Aлександар Ст., 3. novembar 2019 18:29)

    # Link komentara

  27. Obrusio se Covic i Radnicki basket.
    (Vlado, 3. novembar 2019 18:26)

    # Link komentara

  28. I sve to čujemo od kluba za koji svi znamo da ima upisana dva poraza u sezoni,zagarantovana!P.S ni pod razno ne opravadavam navijačke uvrede i nasilje!
     (War Inside My Head, 3. novembar 2019 18:13)

    # Link komentara

  29. Биће реприза представе 17. новембра у Арени. Што волим када сам прост, а Др се фрустрира.
     (Aлександар Ст., 3. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  30. ajde vise mutanti o.....
     (podoficir, 3. novembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  31. Prvo saopstenje Radnickog??? Neka vam je na srecu. Sad iz 3 kluba lazete i mrzite. samo udri.
     (trt mrt, 3. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  32. Priznajte kriminal iz 2011, vratite se u petu ligu, vratite sve osvojene trofeje, vratite sva svoja dugovanja...
    Jel to dovoljno za prezir, mrznju, revolt, nezadovoljstvo...?
    (Karaburac, 03. novembar 2019 15:59)

    Nije kolega , to je hrana za nase komplekse.
    Evo ja priznajem da sam iskompleksiran, priznaj i ti. Meni je lakse, bice i tebi veruj mi
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grobarski bot, 3. novembar 2019 16:08) # Link komentara

    Ovo sto cu ti reci kolega nemoj nikome i nikada da priznas. Jesmo brate limenke i olako smo sve to prihvatili. Kako da se cupamo iz ovoga?
    (Covicev bot, 3. novembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  33. Vladika Grigorije je rekao ko i kakav vam je predsednik. Tu je tačka, a Ostoja će da stavi tačku na crveni svet!
     (Salaso, 3. novembar 2019 17:53)

    # Link komentara

  34. Koliko ovaj Partizan krade, naročito u Evropi.
    (DusanUS, 3. novembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  35. ko god se poveze na bilo koji nacin sa bivsom zvezdom, nasledi njihove komplekse, divljastco i primitivizam.
     (xoxo, 3. novembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  36. ...Sto se krivo rodi, vreme ne ispravi...
    (Janko Bobetko, 3. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  37. Interesantni su lopatarski komentari koji psu o sukobu interesa...kao jedan covek vlasnik 2 kluba, bla, bla ,bla...A nije im smetalo kad su vlasnici Hajduka iz Kule, Jagodine, Metalca, Mladog radnika bili u njihovoj upravi kao potpredsednici...Pozdravio vas Dzomba...zbog takvih ste sada na dnu...

    Dodao bih tu Javor iz Ivanjice i jos par prvoligasa..
    Takodje bi dodao trojku iz auta, pa bih dodao pivlacenje Partizana sa terena najmanje 5 puta.
    Napomenuo bih i prebijanje sudija u tunelu, ucenjivanje igraca igranjem za reprezantaciju.
    Poenta...urin, izmet, pljuvanje i drmanje koseva mu dodje kao decija igra..
    (Urke, 3. novembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  38. Očigledno zvezdanom Čoviću treba skretanje pažnje sa njegovih "uspeha" u Euroleague takmičenju.
    Stari dobri recept iz svakodnevne kuhinje posebmo aktuelan posednjih nedelja.
    Prvo KKS, pa sad Partizan.
    Zaboravljaju kako su organizovali finalnu seriju protiv Partizana i Budućnosti.
    FMP je neko slučajno izostavio kod utvrđivanja "sukoba interesa" pa bi valjao podsetnik.
     (YoYo, 3. novembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  39. Samo budak može da navija za takav klub.
     (Grada, 3. novembar 2019 17:21)

    # Link komentara

  40. Pogrešna adresa panteri ovo takmičenje ne organizuje KSS već ABA.
     (?, 3. novembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  41. Walldorf

    Prijatelju imaš toliko iskrivljenu percepciju stvarnosti da je to zastrašujuće. Ako nisi N. Č. glavom i bradom, ili ako nisi debelo plaćen za ovakve pisanije, iskreno preporučujem konsultovanje stručnog lica.

    U međuvremenu, u duhu regularnosti, pozdrav od novog sportskog direktora CZ, do juče prvog čovjeka lige i čovjeka koji je donio odluku da se peta utakmica finala odigra uprkos tome što su igrači Budućnosti u više navrata fizički napadnuti i povrijeđeni.
    (mag, 3. novembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  42. Snimak, pa u zatvor i milionske odštete, ako je ovo pravna država. Sa ovima samo tako, oni su opasniji od side. Kakva crna institucija, crna rupa su.
     (BILI nekad kao neko, 3. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  43. Vidi sto se javljaju cigani da podrze svoj klub. Ja lepo kazem da ste obicne limenke vi se ljutite.
    (Vlada, 3. novembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  44. Ja sam mislio delije da vam je Covicevo rentiranje isteklo kada ste vasu crvenu izvadili iz zamrzivaca al izgleda to vama uslo u krv pa sad i za dzabe navijate za Fmp.
    Da nike tako ne bi vas ovoliko bilo na vestima o FMP i Partizanu.
     (as, 3. novembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  45. nema sada to više veze sa Vujoševićem.oni su tako odgojeni.on im je usadio naviku da plaču,lažu,mole i kunu se,a odmah potom zabiju nož ako im okreneš leđa.prihvatili su sve navike naroda iz grada iz kog su potekli,obraz nikad nisu ni imali.
    oni koji bi trebalo da reaguju na njihov kriminal,neljudskost,su ili su uplašeni time što se ubijaju između sebe,ili su obrlaćeni njihovim svakodnevnim zahvaljivanjima.
    rak srpskog sporta, partizan,se hrani i raste u svim smutnim i teškim vremenima.
    jedini lek za njih bi bilo uvođenje reda i zakona.
    (mutava pastorčad, 03. novembar 2019 16:34)

    Rak srpskog sporta je Crvena zvezda, bila i ostala. Uvek ste na silu hteli da nas pobeđujete, pa kad vam ne upali, onda pravite medijski haos. Sramota od vas, vaših manipulacija i zamena teza više. Jednostavno - pogledajte se u ogledalo i završite svaku dalju diskusiju!
     (Mladen, 3. novembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  46. Prvo prekinite da RadničkiBasket nazivate FMP - om.
     (Aki, 3. novembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  47. Sećate li se pljuvanja Vlade Jovanovića, drmanja koševa i kesa sa urinom u Železniku?
    (No One, 03. novembar 2019 16:21)

    Ajde i tebi da odgovorim.Da li to znaci ako ti je komsija kriminalac da i ti treba da budes?
     (Autolakirer, 3. novembar 2019 16:53)

    # Link komentara

  48. Vec sam sinoc napisao,ali cu ponoviti samo jos jednom.Nakon sinocnjeg fizickog napada na igraca CedOlim,Boutrajta,i skandaloznog "sudjenja" i histericnog divljanja "navijaca" KK Partizan,ABA Liga je u ozbiljnim problemima.Ukoliko rukovodstvo ABA Lige ne reaguje HITNO i ostro,samo takmicenje i regularnost istog bice dovedeno u "slepu ulicu",sto ce dalje implicirati i pitanje samog opstanka ABA Lige.Sto se tice samog saopstenja KK FMP,tu se nema sta ni dodati a ni oduzeti.Svaka rec je na svom mestu,pa s'toga predstavlja jedan precizan,sazet i realan pogled na trenutno stanje ABA Lige i desavanja u srpskoj kosarci,koja se urusava pod nesposobnim i opterecenim rukovodstvom KSS.Ugodno popodne zelim.Sportski pozdrav!
    (Walldorf, 3. novembar 2019 16:51)

    # Link komentara

  49. 1. Kojim FMP je osvojio 2 titule ABA lige? Vi niste!
    2. Zašto prozivate KSS, kad oni ne organizuju ovo takmičenje?
     (Dovla, 3. novembar 2019 16:51)

    # Link komentara

  50. ako 5 osoba procita u celosti ovo saopstenje, secite me gde sam najtanji...
    (white, 03. novembar 2019 14:06)

    Ја прочитао! Фале још четири.
     (Јабучило, 3. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  51. Стварно је тај Дуле Вујошевић опет прекардашио...
     (Јабучило, 3. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  52. Partizan unistio zivot i zvezdasima svijevremeno i panterima. Zato toliko mrze.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xoxo, 3. novembar 2019 16:12)
    Sta lupetaš bre. Kakva bre mržnja činjenica samo da skupi tim sa jos skupljim trenerom za naše uslove nije smeo da dozvoli poraz sinoć pa su sudije morale da poguraju. To i niša više a to je sramota KSS koji godinama unazad vode grobari i sve je podređeno Partizanu gde okoanisu tima čine stranci kao sinoć Rašon Tomas. I pored trenera od milion
    (Kalimero partizan, 3. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  53. Interesantni su lopatarski komentari koji psu o sukobu interesa...kao jedan covek vlasnik 2 kluba, bla, bla ,bla...A nije im smetalo kad su vlasnici Hajduka iz Kule, Jagodine, Metalca, Mladog radnika bili u njihovoj upravi kao potpredsednici...Pozdravio vas Dzomba...zbog takvih ste sada na dnu...
     (Fenomen, 3. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  54. Ne zna se ko ima gadniju i ljigaviju upravu KKCZ/FMP ili FK Partizan.
    I jedni i drugi su sramota za sport u Srbiji!
    (gru, 03. novembar 2019 16:19)

    Blazenokasneci Ostoja je ipak nesto uzvisenije. O produhovljenom Terzicu vec ne bih ni trosio reci.
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 03. novembar 2019 16:38)

    Hahahaaa potpisujem
     (Šmuci, 3. novembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  55. Pa cemu sluzi publiku da dodje i zvizdi,psuje i vredja ne razumem stvarno. Pogledajte Englesku premijer ligu na tribinama debilne face koje psuju vredjaju,jednostavno to je njihov izduvni ventil. Vazno je da niko nije povredjen a sta ce ko da dobacuje sa tribina to je nebitno. Sta je trebalo,predsednik Partizana da se popne na tribine i da osluskuje sta ko prica
    (M.M., 3. novembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  56. Grozna slika.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 3. novembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  57. Ne zna se ko ima gadniju i ljigaviju upravu KKCZ/FMP ili FK Partizan.
    I jedni i drugi su sramota za sport u Srbiji!
    (gru, 03. novembar 2019 16:19)

    Blazenokasneci Ostoja je ipak nesto uzvisenije. O produhovljenom Terzicu vec ne bih ni trosio reci.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 3. novembar 2019 16:38)

    # Link komentara

  58. nema sada to više veze sa Vujoševićem.oni su tako odgojeni.on im je usadio naviku da plaču,lažu,mole i kunu se,a odmah potom zabiju nož ako im okreneš leđa.prihvatili su sve navike naroda iz grada iz kog su potekli,obraz nikad nisu ni imali.
    oni koji bi trebalo da reaguju na njihov kriminal,neljudskost,su ili su uplašeni time što se ubijaju između sebe,ili su obrlaćeni njihovim svakodnevnim zahvaljivanjima.
    rak srpskog sporta, partizan,se hrani i raste u svim smutnim i teškim vremenima.
    jedini lek za njih bi bilo uvođenje reda i zakona.
     (mutava pastorčad, 3. novembar 2019 16:34)

    # Link komentara

  59. Ok, nećemo o drmanju koševa i pljuvanju trenera ili ti o počecima prostakluka. Ali može li neko da kaže da li je sukob interesa da jedan čovjek danas piše saopštenje ispred KK Crvena zvezda usmjereno ka košarkaškom savezu, a sutra saopštenje piše ispred KK FMP Železnik usmjereno prema KK Partizan. Jednoga dana kad ovo ludilo prođe, ostaće sramota ove lige što je tako nešto dozvolila.
    p.s. Partizan bi se trebao jasnije ograditi od vređanja bilo čije porodice, ako već ne može da utiče da se takve stvari ne dešavaju na našim utakmicama.
    (Hinterland, 3. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  60. Sećate li se pljuvanja Vlade Jovanovića, drmanja koševa i kesa sa urinom u Železniku?
     (No One, 3. novembar 2019 16:21)

    # Link komentara

  61. Ne zna se ko ima gadniju i ljigaviju upravu KKCZ/FMP ili FK Partizan.
    I jedni i drugi su sramota za sport u Srbiji!
    (gru, 3. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  62. zbogom dovidjenja pa sad pisite saopstenja, trpaj!
    (dorcol, 3. novembar 2019 16:15)

    # Link komentara

  63. kosarka u srbiji je talac frustracija i kompleksa jedne porodice...
    (Alberto Rato, 03. novembar 2019 14:42) Ne samo košarka.
    (sjfhj, 3. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  64. Partizan unistio zivot i zvezdasima svijevremeno i panterima. Zato toliko mrze.
     (xoxo, 3. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  65. Mislim da je iskazivanje mržnje u odnosu na lik i djelo malog napoleona iz predgrađa, bivšeg udbaša i miloševićevog potrčka dužnost svakog građanina svijeta koji drži do sebe i određenog sistema vrijednosti, vaspitanja, morala, poštenja. Unaprijed se radujem svakom vašem porazu, do mjere da mi je potpuno svejedno ko će biti prvak - samo da vi ne budete.

    Nemam kompleks (ko bi ga i mogao imati i u odnosu na šta - visinu od metar i pokušaj ili ukradene pehare i titule osvojene stolicama po leđima gostiju), samo na nivou životnih principa ne podnosim otimanje, laganje, krađu i prostakluk. Otud i gorenavedeni stavovi.

    Na nivou sporta i života uopšte - svaki vaš poraz trijumf je dobra nad zlom, trijumf sportskog duha i pravde.
    (mag, 3. novembar 2019 16:11)

    # Link komentara

  66. @@@ Ne podrzavam ovakva prepucavanja, ali se slazem sa svim sto je napisano. Generalno i navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP.
    (Milan)

    Evo navedite razloge zbog kojih tobož
    navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP.
    (Grr, 03. novembar 2019 15:23)

    Ne znamo ih, ali ih Dzikic sigurno zna. Otera jednog od vasih da gleda FMP. I mi se pitamo sta vam smetaju. Nama Igokea ne smeta.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 3. novembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  67. Čović je na atmosveru linča u Podgorici na 4. utakmici odgovorio atmosverom još većeg linča na 5. utakmici u Beogradu. Time se u TV emisiji pohvalio u smislu da može da na loše da uzvrati još gore. Sada se poziva na domaćinstvo i drži lekcije o moralu na tribinama. Atmosvera na tribinama, koju ne podržavam, je deo sportskog srpskog foklora više od 30 godina. Svakako da naši igrači moraju biti od strane kluba psihološki pripremljeni na taj pritisak sa tribinama tim pre što stranci koji dolaze iz "civilizovanijih" sredina se brzo, često na prvom derbiju, priviknu na tu istu atmosveru.
    (vujošević, 3. novembar 2019 14:24)

    Nesto si pomijesao. 4-ta utakmica je bila za primjer. 3-ca utamica je bila nesportska adekvatna drugoj iz BG. A peta je bila ne samo atmosfera linca vec se isti gotovo i dogodio cemu u prilog ide fizicki napad i udaranje igraca Buducnosti, slicno napadu torcide na vaterpoliste Zvezde.
    (delboj, 3. novembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  68. Kao zvezdasu, idete mi na zivce sa saopstenjima
     (krajisnik, 3. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  69. Priznajte kriminal iz 2011, vratite se u petu ligu, vratite sve osvojene trofeje, vratite sva svoja dugovanja...
    Jel to dovoljno za prezir, mrznju, revolt, nezadovoljstvo...?
    (Karaburac, 03. novembar 2019 15:59)

    Nije kolega , to je hrana za nase komplekse.
    Evo ja priznajem da sam iskompleksiran, priznaj i ti. Meni je lakse, bice i tebi veruj mi
     (Grobarski bot, 3. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  70. Zar ne bi trebalo da se oglasi Crvena Zvezda a ne FMP? Navijaci su vredjali Predsednika Kk Crvena Zvezda, ne vidim sta to smeta FMP-u da oni daju saopstenja?! Bez obzira ko je napisao saopstenje, ABA liga treba kazniti FMP zbog pricanja o sudijama, specijalcima. Kao i svaki drugi klub koji spomene ovako sudije treba biti strogo kaznjen, da bi ova liga bila iole normalna!
     (Kontra, 3. novembar 2019 16:08)

    # Link komentara

  71. Prestao sam da citam kod ovog “Fmp klub sa istorijom”
    (Hhah, 03. novembar 2019 15:57)

    I ne mora da se cita. Gledaj sliku.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 3. novembar 2019 16:05)

    # Link komentara

  72. Prostakluk navijaca Partizana je prisutan.Besni sto im neko ubio vodju.Vredjaju clanove porodica pa tako juce i Lalatovica izvredjase.To je odraz nemoci
     (NY, 3. novembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  73. U ovom klubu su ponikli mnogi nasii iraci pocevsi od Tea, Gudurica, Dobrica pa i do vaih Macvana, Bogdanovica...
    Zato uzivajte u kosarci, i ne opterecujte se glupostima
    (Dragan, 3. novembar 2019 14:10)

    Sve sam cuo, ali da je Bogdan, koji je kao junior proveo 2 meseca u FMPu, ponikao kod njih......ta notarna laz pobija ceo tvoj festival lazi (namerno nisam hteo da kopiram ceo tekst, jer takve lazi i takav nedostatak mentalnog zdravlja, odavno nisu zabelezeni i nezasluzuju da se sire)....
     (pARTizan, 3. novembar 2019 16:01)

    # Link komentara

  74. @@@ Ne podrzavam ovakva prepucavanja, ali se slazem sa svim sto je napisano. Generalno i navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP.
    (Milan)

    Evo navedite razloge zbog kojih tobož
    navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grr, 3. novembar 2019 15:23) # Link komentara

    Priznajte kriminal iz 2011, vratite se u petu ligu, vratite sve osvojene trofeje, vratite sva svoja dugovanja...
    Jel to dovoljno za prezir, mrznju, revolt, nezadovoljstvo...?
    (Karaburac, 3. novembar 2019 15:59)

    # Link komentara

  75. Prestao sam da citam kod ovog “Fmp klub sa istorijom”
    (Hhah, 3. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  76. .
    (Miodrag@, 03. novembar 2019 15:49)

    Ja sam mislio da je meni Zvezda unistila zivot ali sad vidim da ima i gorih od mene.
    Podrska kolega, izdrzi !
     (Grobarski bot, 3. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  77. Sad i juniori , samo da završe sa Cibonom...
    (JPR24, 3. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  78. U ovom klubu su ponikli mnogi nasii iraci pocevsi od Tea, Gudurica, Dobrica pa i do vaih Macvana, Bogdanovica...
    Zato uzivajte u kosarci, i ne opterecujte se glupostima
    (Dragan, 03. novembar 2019 14:10)

    Ovi, gore nabrojani igrači, nikad nisu igrali za Radnički basket. Stvarno ne znam o čemu pišete.
     (only fools and horses, 3. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  79. Jel Covic opet pis'o?
     (mr.montenegro, 3. novembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  80. Ovo je stvarno dno dna,za Čovića i njegove obozavatelje... Da desetak sekundi jje jedna grupa pevala neprihvarljivu pesmu za VČ i spiker je upozorio... ostalo bez psovke zvizdanje i zezanje... ovo saopstenje je čista politika sa strane Čovica,pokusaj skretanjapaznje sa problema u KKCZ i pokusaj provokacije.. sve to radi vec godinama. Ali doci ce vreme kada nece Exelom podnositi izvestaje ,nego realno ce biti jasno koliko para je ovaj čovek potrosio pokusavajuci svoje bolesne ambicije da zadovolji... a koliko je popunio budzet svoje porodice...
    Filip ima ugovor izmedju 250-300 hiljada evra...
     (Miodrag@, 3. novembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  81. Ali "samozvana" institucija...

    Ahahaha…haha ...

    Pa ako smo mi kao bivsi prvaci evrope, tri puta osvajaci Kupa Koraca i uz to pride jos cetiri Fajnl Fora "samozvana" institucija!

    Ko su onda ovi FMP1 i FMP2 ahahah…ahah a...

    Dobro, evo priznajem, vi ste institucija! Ahahaha…haha ...
     (Parti Zanovac, 3. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  82. To sto ste napisali je istina osim da ste izgubili zbog toga, prodali ste 3 lopte u zadnjem minutu e to je razlog poraza.
     (srb, 3. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  83. @@@ Nigde na svetu, ni u jednom profesionalnom sportu, nije dozvoljeno da se takmice dva kluba koja su u vlasnistvu istog gazde ! To je moguce samo u ABA i u prvoj Ligi Srbije. Zasto niko ne pokrene to pitanje ???
    (Batke, 3. novembar 2019 14:46)

    Više pita sam pisao o tome, čak su mi par puta i objavili. Barsa, Real, Fener su siromašni i glupi da ne bi mogli da igraju sa dva i tri svoja kluba isto takmičenje? Samo je FMP pametan. ABA i KLS totalno neregularni podlednjih 5 godina.
     (Grr, 3. novembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  84. Nigde na svetu, ni u jednom profesionalnom sportu, nije dozvoljeno da se takmice dva kluba koja su u vlasnistvu istog gazde ! To je moguce samo u ABA i u prvoj Ligi Srbije. Zasto niko ne pokrene to pitanje ???
    (Batke, 3. novembar 2019 14:46)

    Formalno je tako.
    Ali, faktički, Čović je bog i batina u oba kluba podjednako.
    Ali, svejedno, vlasnik je FMP-a i predsednik Zvezde... Zar ne izgleda i formalno makar kao sukob interesa?
    (Aleksandar, 3. novembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  85. @@@ Ne podrzavam ovakva prepucavanja, ali se slazem sa svim sto je napisano. Generalno i navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP.
    (Milan)

    Evo navedite razloge zbog kojih tobož
    navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP.
     (Grr, 3. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  86. Već je bilo slučajeva da autori objavljuju uradke i pod svojim imenom i pod pseudonimom. Doduše, to najčešće rade kad žele da se oprobaju u nekom žanru koji se drastično razlikuje od onoga u kojem su se prvobitno afirmisali, ali ovaj slučaj je specifičan po tome što ovaj autor ostaje i dalje u žanru u kom se i te kako oprobao i dokazao. Slučaj je specifičan i po tome što za razliku od npr. Dž. K. Roling, koja knjigu pod pseudonimom Robert Galbrajt objavljuje s razmakom od nekoliko godina između objavljivanja knjiga iz serijala o Hariju Poteru, ovaj autor u četvrtak objavljuje uradak pod jednim imenom, u nedelju pod drugim, i tako redom. Specifičnost su i izrazite stilske sličnosti, bolje reći identičnosti, što samo govori da pisac zapravo uopšte i ne želi da se sakrije. Naizgled bismo mogli da se zapitamo čemu onda pribegavanje pisanju pod pseudonimom, ali treba da shvatimo da razloge za literarno podvajanje u ovom slučaju ne treba tražiti na planu poetike i fikcije - naprotiv, iza njih se krije kriza identiteta u stvarnom svetu.
    (Marko, 3. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  87. Igokeanci
    (Ovo sve oko nas nije istina, 3. novembar 2019 15:18)

    # Link komentara

  88. Ovo mi sluti na 2011. Mnogo je nervozan.
    (Karaburac, 3. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  89. Ovo sapštenje da su izdali Lejkersi manje bi bilo prepotentno i bez razloga nipodaštavsjuće prema Partizanu i njgovom predsedniku. Klubovi čiji navijači godinama bacaju morraću na teren, pljulju trenere i rukovodstvo Partizana, napadaju fizički košarkaše Budućnosti na terenu pred početak utalmice, kradu pefare,..... sada pričaju o nekom sporskom ponsšanju. Toliko su svojim ptimitivnim postupcima navukli gnev navijača Partizana, da jedino i samo takav primitvan gest mogu oni da shvate. Ovom prilikom su navijači postupili na jedino mogući način, po onoj narodskoj - sa grbavim možrš samo grbavo.
     (Grr, 3. novembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  90. Zamislite da Novica posle svakog skandiranja daje saopštenja, a ništa manje delije ne vređaju Novicinu porodicu nego Grobari Čovićevu!
     (KingsOfTheRings, 3. novembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  91. @@@(Dragan, 03. novembar 2019 14:10)
    Gde je Bogdan ponikao???
    Prestanite vise da lazete i da u starom maniru 100 puta ponovljena laz postaje istina,mrcvarite ljubitelje kosarke u Srbiji.
    Decko je vec mnogo puta ponovio da nije ponikao u Fmp-u vec u Zitko basketu,ne znam dokle vise da izvrcete istinu.
    Takodje,bio sam juce na utakmici i apsolutna je laz da je bilo nekog brutalnog vredjanja.Osim pesme za gospodju Vesnu,koja je trajala desetak sekundi i koju je pevao mizeran broj ljudi.Nije se ni jednom pevala poznata pesma za gospodina vlasnika 2 privatna kluba,ni jednom!!!
    Laz je i da su sudije tendeciozno sudile u Partizanovu korist!!!Sta vise,mnogo veci broj gresaka na Partizanovu stetu ali dobro,navikli smo vec...
     (Leonida, 3. novembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  92. Čemu ovakvo saopštenje, sinoć nije igrala zvezda
    (mikac678, 3. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  93. Kakve je nekada navijace imao Partizan, voleli svoj klub i cenili protivnika. Ove danas frakcijase ne bih komentarisao. Samo velikog udela u ovome ima jedan novinar sto je skidao kosulju...
     (Kole, 3. novembar 2019 15:07)

    # Link komentara

  94. Kako bilo ko moze da ima protiv saopstenja KKFMP iz Partizana, Partizana koji ima svoju tv emisiju na.YT gde siri lazi, klevete, uvrede, pretnje i mrznju!
    Ljudi moji, pa da li je to normalno?
     (Milica, 3. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  95. Sram vas bre bilo vise! Dokle da nam gadite kosarku.
     (smrt botovima, 3. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  96. Nigde na svetu, ni u jednom profesionalnom sportu, nije dozvoljeno da se takmice dva kluba koja su u vlasnistvu istog gazde ! To je moguce samo u ABA i u prvoj Ligi Srbije. Zasto niko ne pokrene to pitanje ???
    (Batke, 3. novembar 2019 14:46)

    Crvena Zvezda nije u Covicevom vlasnistvu. To je drzavni klub, kao i partizan. To je vas spin.
    (Ivan, 3. novembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  97. U toj hali u Zelezniku igraci i treneri Partizana su bili vredjani, gadjani kesicama urina, gadjani bakljama, pljuvani, drmali su nam koseve i jos mnogo toga i onda im nije jasno zasto navijaci Partizana rade to sto rade ovo nema veze sa igracima FMP-a i trenerom Jovanovicem koji zasluzuje sve pohvale za igru ove sezone.
     (Blue Moon 1857, 3. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  98. Ajde Grobari, vi nešto pričate o vlasniima Zvezde i FMP-a, a dok su Partizan i Igokea upravo to imali zajednicko, to je tad bilo ok?
    Vi čak ne možete ni da navijate za svoj klub bez vredjanja protivnika...
    A da je bilo vredjanja i to onog najprimitivnijeg to je sigurno.
    Svi koji dodju da vredjaju, umesto da navijaju za svoj klub je stoka primitivna.
     (Хаџи, 3. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  99. Па чекај, ФМП или ЦЗ? Чија су оно два трофеја? Дајте, договорите се већ једном а не да их газда по потреби приписује час једном а час свом другом клубу у овој лиги...
    (Пријатељство још из доба Римске републикk, 03. novembar 2019 14:36)
    Ja kao grobar ti pišem da FMP ima 2 trofeja ABA lige odavno, gledao utakmicu, momci se bore fantastično, na ne iskustvo su izgubili. Gledao sam prenos bez tona tako da...
     (Nenad, 3. novembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  100. koji osvajač ABA lige ? pa postali ste članovi ABA lige 2016. Koliko znam nista niste osvojili
     (Ivan, 3. novembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  101. Ovde nije problem u fmp1, fmp2, partizan, zvezda.. Jedini problem je ovaj koji pise ova saopstenja godinama unazad, koji je spinovao i vrsio podele jos od 90ih do dana danasnjeg. Jedini covek koji bi preziveo radijaciju kao bubasvaba.
    Pozdrav za b92, ne vidim razlog za neobjavljivanje komentara.
     (moralni gmizavac, 3. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  102. Možete da nam pljunete pod prozor.
    Šampion evrope,besmrtni Partizan,ponos Srbije!
     (Čoban, 3. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  103. Dovoljno govori slika o kakvim se "ljudima" radi.
     (Bivsi Grobar, 3. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  104. Uh, uh... ko se to nama uplašio?
    Ne brini gospodine vlasniče dva privatna kluba u ABA ligi, jedan smo ti klub reciklirali, drugi će uskoro doći na red, a ti plači.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bagg

    Koliko ja znam,vi ste u basketu reciklirani vec nekoliko godina,a sigurno ce se niz nastaviti jos dugo ne brini,a sto se tice drugog kluba,tu je doslo do zahladjenja,kazu da je vec -10,a ne sluti na bolju vremensku prognozu,tako da psssst.
    (Red, 3. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  105. Samo "veliki klubovi i njihovi navijači" vredjaju zene i decu... Nekada je Partizan imao prave navijace. Voja Pancevac gospodin covek navijac Partizana ovo sada odron od ljudi.
     (Bg, 3. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  106. Mislite Čovicevo saopstenje
     (Dulo, 3. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  107. pokrali su fmp..ali lagano.
     (bg, 3. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  108. Fmp juce bio bolja ekipa da nije bilo navlacenja od strane sudija i prljava igra Partizana,posebno Zagorca i Jaramaza Partizan bi ovo izgubio sa 10+.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Goran, 3. novembar 2019 14:38) # Link komentara

    Da li smo gledali istu utakmicu ? FMP je igrao dobro sve dok su ubacivali trojke, sut za 3 55%, za 2 62%, kada je stao sut, kraj...licne greske samo jedna vise za FMP na kraju!
    (Lanister, 3. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  109. Ne podrzavam ovakva prepucavanja, ali se slazem sa svim sto je napisano. Generalno i navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP. To se videlo kroz mnostvo izjava, i postupaka i kod igraca i trenera. Pocevsi od Nikole Jankovica, Tegeltije, Milojevica itd. A o navijacima da se i ne govori, konstantno vredjanje FMP, Zvezde, kao i ljudi koji nisu u kosarci u opste(supruga Nebojse Covica). Sve neki strucnjaci za pravo i dugove, a osnovni problem lezi u tome sto ne mogu da podnesu to sto je Zvezda prekinula dugogodisnju dominaciju Partizana, i postala najkvalitetniji srpski klub. Ne vidim potrebu za ovim, kako su god Zvezda i FMP rijesili dugovanja, to nije problem navijaca, a pogotovo igraca. Ukoliko zelite sparite se i vi sa Megom il sa kim hocete, imate pravo na to. A ako necete onda prestanite da prozivate ljude koji rade odlican posao. U ovom klubu su ponikli mnogi nasii iraci pocevsi od Tea, Gudurica, Dobrica pa i do vaih Macvana, Bogdanovica...Zato uzivajte u kosarci, i ne opterecujte se glupostima
    (Dragan, 03. novembar 2019 14:10)Taj prekid dominacije,gle čuda,desio se upravo sa dolaskom na vlast nekoga ko bese od vajkada cuveni Partizanovac?Sta je on?Zvezdas!!!Ma nema sanse.
    (pedjahn, 3. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  110. Svojevremeno je Krleža izjavio "sačuvaj me Bože srpskog junaštva i hrvatske kulture" . A ja kažem "sačuvaj me Bože partizanove kulture i poznavanja košarke i Čovićevog poštenja". Zlo i naopako , mržnja preneta na teren. Uvrede se nižu i sa jedne i sa druge strane , a običnom i normalnom čoveku se prevrće po stomaku. Muka mi je i od zagoraca i od stuBova srBstva i od igokejaca i od limenkara i od pantera i od fuzija i od toga ko je prvi počeo a kraja nema , samo prostakluk , sinoć u Pioniru,sutra opet u Pioniru , ali sa druge strane , prekosutra u Železniku, Sanjam dan kada će se ugasiti blizanci i privatizovati , kada će doći normalna vlast i poslati sve ove današnje na deponiju istorije , zajedno sa sve košarkaškim velikanima iz prošlosti a koji sada prljaju ruke i obraz u malograđanskim prepucavanjima.Dičimo se 'navijačima' koji su ništa drugo do raspojasana rulja koja nas bruka svuda po Evropi. A sada se ta rulja prenela i u uprave. Sledeće su masovne tuče igrača na parketu ? Fuuuj svi !!!!!
    (Al Kos, 3. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  111. Ne podrzavam ovakva prepucavanja, ali se slazem sa svim sto je napisano. Generalno i navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP. To se videlo kroz mnostvo izjava, i postupaka i kod igraca i trenera. Pocevsi od Nikole Jankovica, Tegeltije, Milojevica itd. A o navijacima da se i ne govori, konstantno vredjanje FMP, Zvezde, kao i ljudi koji nisu u kosarci u opste(supruga Nebojse Covica). Sve neki strucnjaci za pravo i dugove, a osnovni problem lezi u tome sto ne mogu da podnesu to sto je Zvezda prekinula dugogodisnju dominaciju Partizana, i postala najkvalitetniji srpski klub.
    Ne vidim potrebu za ovim, kako su god Zvezda i FMP rijesili dugovanja, to nije problem navijaca, a pogotovo igraca. Ukoliko zelite sparite se i vi sa Megom il sa kim hocete, imate pravo na to. A ako necete onda prestanite da prozivate ljude koji rade odlican posao.
    U ovom klubu su ponikli mnogi nasii iraci pocevsi od Tea, Gudurica, Dobrica pa i do vaih Macvana, Bogdanovica...
    Zato uzivajte u kosarci, i ne opterecujte se glupostima
    (Dragan, 3. novembar 2019 14:10) # Link komentar
    Majsore supruga nebojse covica je presednica FMP-a kako onda nema veze sa kosarkom(to je tuzno ali istinito)? I kakve veze ima Milojevic i Tegeltija sa partizanom trenuto?
    (Milan, 3. novembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  112. Au, koliko je Čoviću teško pao poraz od Partizana?

    Već ga hvata strah i panika od predstojećeg duela filijale kluba iz Železnika, koji sebe naziva KK Crvena zvezda, sa Institucijom?!

    Da nije smešno bilo bi žalosno. Na atmosferu kukaju oni koji bacaju kese sa urinom, drmaju koševe, gađaju protivničke igrače stolicama, kradu pehare itd. Da, oni kukaju, oni pišu ovakva saopštenja, a ovi su samo obični spikeri – marionete.

    Ko zna šta se ove sezone sprema ekipama koje gostuju kod oba FMP-a? Sigurno ništa dobro. Takvi mogu da pobeđuju samo kad stvore atmosferu nasilja ili iz petokoraka. Ovakva saopštenja predstavljaju pripremu terena za zakulisne radnje izvan terena, koje su filijali FMP-a (samozvanoj Zvezdi) tako bliske srcu i njihovom mentalitetu.
    (Sveti Krcun klupska slava, 3. novembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  113. Šta je problem? Skandiranje, suđenje ili KSS?
    (jackie, 03. novembar 2019 14:15)

    Problem je sto je Partizan neunistiv, sto jos uvek postoji i sto nije uspeo "da stavi tacku na crno beli svet"! To je najveci problem...to ga boli, razara ga, umrece mucenik od mrznje, pakosti, zlobe! Uziva u tome da svakoga ko mu smeta uvuce u svoje blato i mulj jer je to teren gde se najbolje snalazi i gde najbolje igra svoju igru...ako to nije Partizan onda je Buducnost, KSS i td., sa svima se posavadjao i zaratio. Ovim saopstenjima i pokusava ( a nazalost i uspeva ) svakoga da uvuce u to njegovo blato a jos uvek se nije nasao neko inteligentan da ga samo ignorise, pa neka pise "legenda" do mile volje!
     (realno, 3. novembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  114. Kako je rekao onaj oficir JNA ,"Popoviću sutra da se javiš na trening u Partizan", nema više oficira sad su drugi naredjivaći.
    (LOVRA VEREBI, 3. novembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  115. Koji tačno FMP? FMP 1 ili FMP 2, ili, što je i najverovatnije, oba istovremeno. Čisto me zanima kakve veze ima predsednik kluba, koji danas nazivaju Crvena Zvezda, i njegova porodica sa FMP-om? Zašto se rukovodstvo novosadskog kluba buni ako su navijači i vređali nekog tamo iz Železnika? Vidimo da se ovi iz Železnika ne potresaju baš kada se na mečevima koji oni organizuju sa tribina vređa Novica Veličković, kada su vređani Aleksandar Džikić i njegova majka, kada je vređan Duško Vujošević ili Aleksandar Pavlović i njegova ćerkica od 4-5 godina. Tada se spiker ni jednom nije oglasio da umiri ovu "gospodu" na tribinama, a takođe nije reagovao iko iz ovog "gospodskog" kluba, čiji predsednik u jutarnjem programu na nacionalnoj televiziji navijače protivničkog kluba naziva nenormalnima. Da smo mi izlazili sa terena svaki put kad su oni iskazivali svoje " gosodske manire" ni jedan meč ne bi bio odigran. Ali to je naviklo da napada protivnike samo kada su mu ruke vezane, da igraju pet na tri, a sada kad dobije pljusku nazad nije mu pravo. Još na sve to i poraz na terenu... Ijaoooo... Verujem da im nije nimalo lako, a biće sve teže. :)
     (Del Piero#10, 3. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  116. ko je potpisao kk.saopstenje
     (racki, 3. novembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  117. Nigde na svetu, ni u jednom profesionalnom sportu, nije dozvoljeno da se takmice dva kluba koja su u vlasnistvu istog gazde ! To je moguce samo u ABA i u prvoj Ligi Srbije. Zasto niko ne pokrene to pitanje ???
    (Batke, 3. novembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  118. koji su ovo bolesnici....fmp1,2, radnicki basket....al drzmo se ovog....i samo jedno, jedinino mesto u srbiji gde nije dozvoljeno gostujucim navijacima da prisustvuju...
     (borivoje surdilovic, 3. novembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  119. nesto se ne secam saopstenja kad su mu pre par dana sina vredjali njegovi navijaci...
     (Alberto Rato, 3. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  120. I onda kad bude "vraćeno gostoprimstvo" eto ga Bokan, ovaj Ostoja. Bravo elito Srbije.
    (Laki, 3. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  121. Kakve veze ima sadašnji FMP sa onim starim klubom koji je osvajao ABA ligu, za koji su igrali Frimen, Rašić, Teodosić...? Zar ovo nije potpuno novi klub?
    (Zoran, 3. novembar 2019 14:14)

    Kakve veze ima sadasnji partizan sa onim iz 1992? Promenio je ime i grb deset puta, fuzionisao se sa klubom iz BIH. Nece vam proci ti spinovi, da vi napadima na druge prikrivate ono sto je radio partizan.
    (POBEDA PROTIV JUNAJTEDA 0:1, 3. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  122. u potpisu ......
     (Goran, 3. novembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  123. Spin majstore, pomeni da ste nas gađali urinom, pljuvali trenera, tresli koševe, bacali svinjske papke na teren, najogavnije vrijeđali Vujoševića?
    (sasa pg, 3. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  124. kosarka u srbiji je talac frustracija i kompleksa jedne porodice...
     (Alberto Rato, 3. novembar 2019 14:42)

    # Link komentara

  125. Ovo saopstenje je pisao Covic. Delija sam, ali smatram da nije dostojan naseg kluba, istorije, tradicije i navijaca. Bavi se iskljucivo stvarima i spletkarenjem van terena na najvulgarniji nacin. Bodiroga je nedavno lepo objasnio njegovu sustinu. Da bi Aba liga i srpska kosarka imali bilo kakvu buducnost, resenje je da se iz nje odstrane Covic i Bokan jer sa sportom nemaju nikakve dodirne tacke.
     (Demar Derosan, 3. novembar 2019 14:41)

    # Link komentara

  126. ...šta li će tek biti kad dobijemo fmp1?
     (Ivan, 3. novembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  127. Zasto ne pise ko je vlasnik kluba i ko je pisao saopstenje?haahahahaha...malo za prvi njegov privatni klub pise saopstenje,pa posle za drugi privatni klub svoj,pa na kraju kao prvi covek ABA lige,a povremeno kao pomocnik gradonacelika,kad zatreba.
    (nepismeni, 3. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  128. Ko o cemu.........
    (Milan, 3. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  129. Cim izgube odma saopstenja...
     (Danny, 3. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  130. Bitno da drmanje kosa nije prostakluk, kao ni ometanje igraca Partizana prilikom izvodjenja slobodnjaka vristanjem dezurnog navijaca FMP-a/czv, kao ni pljuvanje igraca i gadjanje kesom pune mokrace.
    (Sonic, 3. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  131. Fmp juce bio bolja ekipa da nije bilo navlacenja od strane sudija i prljava igra Partizana,posebno Zagorca i Jaramaza Partizan bi ovo izgubio sa 10+.
     (Goran, 3. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  132. Fmp ili Radnicki?
    (Ja sam ja, 3. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  133. Čović pisao? Mogao bi i on ladno u spisatelje poput zamenika Vesića. Voli da piše čovek!
     (vs, 3. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  134. Па чекај, ФМП или ЦЗ? Чија су оно два трофеја? Дајте, договорите се већ једном а не да их газда по потреби приписује час једном а час свом другом клубу у овој лиги...
     (Пријатељство још из доба Римске републикk, 3. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  135. Ovo sa saopštenjima postaje sociološki fenomen sam po sebi i zaslužuje poseban naziv: "kmeČOVanje".
     (GT, 3. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  136. Па што вређате? Зато што не можете да поднесете да је неко подигао вашег вечитог ривала на ноге? Зато што мислите да сте предодређени да само ви освајате трофеје и ЕЛ? Зато што мрзите? Зашто вам тај Човић није сметао док није преузео Звезду? Браво ФМП-у на саопштењу!
    (Лаик, 3. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  137. Ко о чему,човић о поштењу!!
     (Веверица, 3. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  138. Ja ne znam da li postoji neko pored grobara da skandira uvredljivo o nečijoj porodici. Uvek je bilo prepucavanja ali ovako ne. E sad, verovatno da Čović ništa nije uradio za sve ove godine onda ni grobari ne bi bili ovako ostrašćeni. A s obzirom da je uzeo toliko trofeja onda ih razumem ali ne opravdavam.
     (Igra bez granica, 3. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  139. Ovo saopstenje radnickog nije njihovo nego su samo procitali ono sto je napisao nebojsa covic.
    (simo, 3. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  140. Covicu, ti li si?
     (rango_unchained, 3. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  141. Ja ne znam otkud Čoviču toliko vremena da stalno saopštenja piše i objavljuje, nekad imam osećaj da se sam sa sobom svađa.
    (Markoni, 3. novembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  142. Napad najbolja odbrana... Cim su ovoliko zapenili jugosloveni znači da je pogodjena suština...
     (petarczv, 3. novembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  143. Železnik Workers
     (lomanalualua, 3. novembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  144. Da je bilo 30 razlike ne bilo ni saopstenja, zar ne?
    Zato ih treba gaziti uvek punom snagom...
     (magnifico, 3. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  145. Čovke,ti li si?Nema Vujoševića pa su sada krivi Danilović i Tomašević za ovakve istupe trovanja i baljezgarije.Ne sporno je da je bilo vređanja kao i na svakoj predhonoj između Partizana i FMP1 i FMP2 ali bez razlike ko je domaćin.Slične pesme samo imena drugačija i od jednom čuđenje.Vratite pehar pa ćemo redom...
    (Kaur, 3. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  146. Hahahha trla baba lan da joj prodje dan
     (Kalco, 3. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  147. Teske su to frustracije. Ne mogu da se pomire sto je Nebojsa Covic podigao Zvezdu iznad Partizana, pa koriste svaku priliku da ga vredjaju.
     (Vucko, 3. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  148. Nebojsa iz Zeleznika!
    (Bozza, 3. novembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  149. Plaky, boli nas uvo sve za FMP
    (nole, 3. novembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  150. Ovo kao da je pisao magistar.Boze,poceo sam da haluciniram....
    (Kikivoje, 3. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  151. Bravo za saopštenje.
    (Slobodan, 03. novembar 2019 14:05)
    Sad će još malo Nova godina.Po paketić u Železnik!Zaslužio si!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 3. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  152. A pa to ti je, navikli samo saopstenja da pisu. Polu covjek polu saopstenje.
     (Mladjo, 3. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  153. Slazem se da smaraju sa saopstenjima svi.Ali pogledajte ove glave na tribinama.Za bezazlene prozivke nebi prekidao tekmu ali za najmanje pominjanje porodice i clanova porodice , bilo to Novicine ili Coviceve ili od ovog ili onog , prekidao bi utakmicu.Realno idite tucajte kamen pa izbacite te frustracije iz vas ovo je samo sport
     (duledudule, 3. novembar 2019 14:25)

    # Link komentara

  154. Čović je na atmosveru linča u Podgorici na 4. utakmici odgovorio atmosverom još većeg linča na 5. utakmici u Beogradu. Time se u TV emisiji pohvalio u smislu da može da na loše da uzvrati još gore. Sada se poziva na domaćinstvo i drži lekcije o moralu na tribinama. Atmosvera na tribinama, koju ne podržavam, je deo sportskog srpskog foklora više od 30 godina. Svakako da naši igrači moraju biti od strane kluba psihološki pripremljeni na taj pritisak sa tribinama tim pre što stranci koji dolaze iz "civilizovanijih" sredina se brzo, često na prvom derbiju, priviknu na tu istu atmosveru.
    (vujošević, 3. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  155. Некада су навијачи Партизана били узор како се воли и навија за свој клуб. Сећам се било је то давно утакмице са Сплитским Хајдуком и поред високог пораза су спортски бодрили свој клуб и на крају утакмице. Где сам се ја као Звездаш дивио томе и имао симпатије за те навијаче. А шта је сада?? Како су ти навијачи постали ово што су сада?? Претпостављам да су за узор узели великог мага и то пренели на трибине. Уместо спортског навијања су постали нешто најгоре у нашем спорту. Легло криминала и простаклука. Нажалост на нашим трибинама је све горе и горе а ови су авангарда у томе.
     (Милорад, 3. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  156. Ali Ostoja limar iz Prislonice ...
    Nego grobari zasto vi mrzite FMP ??
    Nesto nisam upucen u to, moze li neki normalan navijac "ako ga imate" da mi to objasni ???
    Negde cu vas shvatiti zasto mrzite Zvezdu, ljubomorni ste i isfrustrirani, svesni ste ko ste i odakle ste pa se branite mrznjom ali sta vam je uradio FMP da mrzite njih ???
    (Slobodan, 3. novembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  157. Covic ce biti grobar Srpske kosarke, uzas, neka ga neko zaustavi!!!
    (Slobodan, 03. novembar 2019 13:56

    Uporedi rezultate reprezentacije od pocetka Parrizanove dominacije (2003), broj igraca u NBA, sa periodom normalizacije uslova u domacoj kosarci 2013/2014....Vidi se po tome ko je grobar kosarke. Da ti pomognem, trenutno trenira nekog rumunskog drugoligasa...
    (Straight Outta München, 3. novembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  158. "Ali, ako je to u skladu sa propisima ABA lige i načelima sporta, onda ova liga i košarka u Srbiji nemaju nikakvu budućnost!"

    Gospdine Čoviću da li je u skladu sa propisima ABA lige i to da vlasnik jednog kluba, bude predsednik drugog? I da se oni ravnopravno takmiče u istoj ligi.
     (?, 3. novembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  159. A kada se vredja Milan Macvan od strane navijaca i (svih) igraca to je oke posteno
    (Sasa Vasiic, 3. novembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  160. Kako je Čović dosadan. On se non stop svađa i prepire sa nekim, sa Vujoševićem, sa Bokanom, sa Ostojićem, sa Danilovićem, sa Bodirogom... Čovjek je kancer srpske košarke. Ovo mu je 100. saopštenje. Kako mu se da više.
     (Beskitchmenjak, 3. novembar 2019 14:20)

    # Link komentara

  161. Nista bolji mi nismo od njih i ovi nasi iz Partizana pisu saopstenje svake nedelje..
     (Vuk, 3. novembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  162. Zasto izjave Crvene Zvezde podsecaju na izjave Fmp-a?

    Samo pitam...
    (Aha, 3. novembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  163. A gde vam je taj mvp??
     (pARTizan, 3. novembar 2019 14:18)

    # Link komentara

  164. Kuj je stavio potpis na kraju?
    (KKP, 3. novembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  165. Šta je problem? Skandiranje, suđenje ili KSS?
     (jackie, 3. novembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  166. Gospodo Fmp-ovci (iz oba kluba, i nikako mi nije jasno kako to nije sukob interesa da dva kluba ciji je vlasnik isti mogu da igraju u istoj ligi i medjusobno) imate kratko pamcenje i zaboravljate Vase domacinstvo na kojem su navijaci Vaseg kluba gadjali kosarkase Partizana sa kesama punim urina, pljuvali ih...
    (Tristan, 3. novembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  167. Jel ovo Covic pisao saopstenje?
    (srdjan, 3. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  168. Kakve veze ima sadašnji FMP sa onim starim klubom koji je osvajao ABA ligu, za koji su igrali Frimen, Rašić, Teodosić...? Zar ovo nije potpuno novi klub?
    (Zoran, 3. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  169. KK Saopstenje 2! :)
    (Z, 3. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  170. Očekivao sam saopštenje još sinoć oko 22:15, kasnite, ccc...
    (lesapfc, 3. novembar 2019 14:14)

    # Link komentara

  171. Ja ne verujem šta sam upravo pročitao. Pa vi ste drmali koš dok igrač Partizana izvodi slobodno bacanje!
     (sale, 3. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  172. Radnički Basket iz Novog Sada dva puta šampion Jadranske lige hahhahaha, e šta sve neću danas da čujem :D
    (Nemanja, 3. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  173. Na obicnoj ligaskoj utakmici praviti onakvu atmosferu stvarno je tuzno ali to je najbolji pokazatelj u kakvoj se situaciji nalazi nasa kosarka, isto juce u Baru navijac ulece na teren na dobijenu utakmicu 3 sekunde pre kraja...ne cudi me sto nas polako izbacuju iz svih evropskih takmicenja, bolje tretman mi realno i ne zasluzujemo a posle nam svi krivi..
    (Kosarka, 3. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  174. А кога су то вређали да вам је то толико засметало, а при томе да има везе са вашум клубом?
     (цврц милојка, 3. novembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  175. Već odavno navijači sportskog društva Partizan izgubili su ono što su generacije Partizanovih navijača stvarale.Današnje navijanje im se svodi na vređanje ali ne samo protivnika nego njihovih članova porodica i na nacionaloj pripadnosti ili mestu stanovanja.Imamo poruke koje skandiraju za Vojvođane,supruge predsednika klubova,supruge igrača...Ništa to nije čudno kad su isti ti navijači podeljeni i nemaju pravog vođu koji bi ih naučio da vole Partizan...Partizan,klub koji je nekad imao navijače za primer.
     (Maurizio, 3. novembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  176. A kada je to tim iz Novog Sada, sa trenutnim prebivalištem u Železniku, osvojio bilo koji trofej?!
    (Vojkan, 3. novembar 2019 14:11)

    # Link komentara

  177. Ne podrzavam ovakva prepucavanja, ali se slazem sa svim sto je napisano. Generalno i navijaci i rukovotstvo Partizana zajedno sa igracima preziru kk FMP. To se videlo kroz mnostvo izjava, i postupaka i kod igraca i trenera. Pocevsi od Nikole Jankovica, Tegeltije, Milojevica itd. A o navijacima da se i ne govori, konstantno vredjanje FMP, Zvezde, kao i ljudi koji nisu u kosarci u opste(supruga Nebojse Covica). Sve neki strucnjaci za pravo i dugove, a osnovni problem lezi u tome sto ne mogu da podnesu to sto je Zvezda prekinula dugogodisnju dominaciju Partizana, i postala najkvalitetniji srpski klub.
    Ne vidim potrebu za ovim, kako su god Zvezda i FMP rijesili dugovanja, to nije problem navijaca, a pogotovo igraca. Ukoliko zelite sparite se i vi sa Megom il sa kim hocete, imate pravo na to. A ako necete onda prestanite da prozivate ljude koji rade odlican posao.
    U ovom klubu su ponikli mnogi nasii iraci pocevsi od Tea, Gudurica, Dobrica pa i do vaih Macvana, Bogdanovica...
    Zato uzivajte u kosarci, i ne opterecujte se glupostima
    (Dragan, 3. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  178. Od sad ovi iz Železnika umesto konferencije za nivinare(trener-igrač) šalju saopštenja posle 24 h....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 3. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  179. Šta je 2011-e zapravo uradkla Zvezda? Zar ona nije tada postala FMP, a ugasila prethodni klub Crvena zvezda kako bi joj bili otpisani dugovi? A FMP je iznova osnovan kao novi klub sa tim imenom?
    (Saša, 3. novembar 2019 14:08)

    # Link komentara

  180. Dokle, bre, više Čovke? Pa ovo već svaku meru prevazilazi. Kako bilo koji tim od njegova 2 izgubi, odmah idu neka saopštenja i spinovanja? Kakva navijačka ostrašćenost u KSS kad su ti u savezu dva velika Zvezdaša Tomašević i Rakočević? Šta očekuješ, da svako ko igra protiv neke od tvoje 2 ekipe raširi noge čim se pojaviš? Zašto lični neuspeh u javnosti pravdaš saopštenjima gde je najveći problem u Srbiji Partizan? Pa gađali ste u Železniku igrače kesama punim mokraće, drmali koševe, o kakvom ti gostoprimstvu pričaš? Poluprazan ti je Pionir na svakoj Zvezdinoj utakmici, otkad si u Zvezdi, nisi imao veći budžet, i ko ti je kriv što ti sin igra ispred malog Radanova koji je NBA potencijal, a Simanić, isto NBA potencijal, do juče sedeo na tribinama? Objavite mi komentar.
     (Heteria, 3. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  181. Bitno da drmanje koseva nije prostakluk, kao ni dekocentrisanje igraca Partizana pri izvodjenju slobodnjaka vristanjem dezurnog navijaca, kao ni pljuvanje igraca Partizana i gadjanje kesom punom mokrace.
    (Sonic, 3. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  182. ako 5 osoba procita u celosti ovo saopstenje, secite me gde sam najtanji...
     (white, 3. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  183. Možete vi menjati imena, adrese, grbove klubovima, ali iz vas uvek izadje ono po čemu vas lako prepoznamo. Sportski pozdrav panteri, do sledeće prilike.
     (Rogue, 3. novembar 2019 14:06)

    # Link komentara

  184. Ali Ostoja, ponosni clan iz Prisolnice koji je samo 3 godine u kosarci:) Sta im radis Dr. Nebojsa, laz ne mogu da sakriju.
    (Gossa placa Zeljko, 3. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  185. Bravo za saopštenje.
     (Slobodan, 3. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  186. Muka mi je od ovih, pa cak i mojih kad izdaju saopstenja posle poraza! Pa gde god da odes na stranu vredjat ce te i psovati! Sta misle oni!?
    (Gojko/PFC, 3. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  187. Recikliraj.
     (black w, 3. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  188. Ahahaaahahaahahahahahaha ovi ne mogu bez saopštenja pa to ti je!!! Nebitno dal je eFeMPe 1 ili eFeMPe 2 samo štancuj štancuj
     (Dr.Satrapovski, 3. novembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  189. Radnički basket nikada nije osvojio ABA ligu.
     (realno, 3. novembar 2019 14:03)

    # Link komentara

  190. A da vas lepo izbace iz takmicenja posto po pravilima jedan gazda ne moze da ima dva tima u ligi i problem resen.
     (vv, 3. novembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  191. iiii evo ga i Radnički Basket, filijala Fmp Dive 1, nismo dugo cekali. Da li iko ovo i procita??? Hahhaha
     (jedinac, 3. novembar 2019 14:01)

    # Link komentara

  192. Hahah izgleda da se vlasnik 2 kluba u ovoj Aba ligi nesto naljutio opet ? :)
    (ime i prezime, 3. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  193. Hehe, covic ne moze da doceka derbi. Pa daj jedno saopstenje za zagrevanje. Toliko je toksican za srpski sport da se to recima ne moze objasniti.
     (bo, 3. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  194. Ma dajte bre ljudi. Klub izdao saopstenje zbog skandiranja. Pa navijaci Crvene Zvezde kada su domacini, vredjaju preko 50% vremena Partizan i Novicu Velickovic.

    Ovo je smesno i zna se ko je napisao.
    (ja, 3. novembar 2019 14:00)

    # Link komentara

  195. E, ne znam za vas, ali meni ovo saopstenje mnogo lici na neka slicna saopstenja jedne druge ekipe. Kao da je, sta znam, pisao isti covek...
     (Jugram Haschwalth, 3. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  196. Nasi reprezentativci, nasa deca a za fmp igraju Pot, Jeremic, Seslija, Tejic - niko mladji od 25 godina. A i prozivanje nekoga ko je iz Cacka koje dolazi od nekoga iz Zeleznika je malo degutantno
    (kkrk, 3. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  197. Pravda za Radnicki basket!!
    (CasaDePapel, 3. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  198. Saopštenje!(Trener posle utakmice nije imao primedbi.)
    (vojislav, 3. novembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  199. Jovanovic TRENER je FER I SPORTSKI ČESTITAO NA POBEDI,a ovu predstavu legenda samo pokazuje da je malo nervozan...p.s.Kad je igrano 3-5 onda NISTE NAPUŠTALI PARKET....legenda je uvek “pošten”sportski i POLITIČKI radnik...
    (gremlin, 3. novembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  200. Uh, uh... ko se to nama uplašio?
    Ne brini gospodine vlasniče dva privatna kluba u ABA ligi, jedan smo ti klub reciklirali, drugi će uskoro doći na red, a ti plači.
     (Bagg, 3. novembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  201. Jel ovo saopstenje pisao Covic?
     (new fortress, 3. novembar 2019 13:57)

    # Link komentara

  202. Covic ce biti grobar Srpske kosarke, uzas, neka ga neko zaustavi!!!
     (Slobodan, 3. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  203. Ovo već postaje bolest.Znamo iz čije kuhinje izlaze saopštenja.
     (?, 3. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  204. Gade mi se svi...
     (Krobdof, 3. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara