Novak Đoković
  1. Sve dogovoreno,o tome sam vec pisao.. A dogodine Nole tri Slema a Rale jedan...
    (Treca vecnost, 2. novembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  2. Au,velika vest za sve nas.Mnogo lakši protivnik u finalu...Idemo Nole do još jednog mastersa!!!!P.S nadam se da nije ništa strašno sa Nadalom...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. novembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  3. Šansaaaa noleeeeeeee
    (dax, 2. novembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  4. Побегуља
    (зезнуто питање, 2. novembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  5. Povrede su mu uništile karijeru... Najveći borac u istoriji sporta. Nikad više ta era sa njime, Novakom i Federerom!
    P.S. Sada Novak apsolutno ima sve u svojim rukama za broj 1.
    (Class, 2. novembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  6. A, šta se radi?
    (Hercegovina, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  7. Steta za Rafu.
    Novak sad uzme Pariz i London i prvi je bez obzira na Nadalov učinak
    (Vlad Rad, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  8. Bezi, bezi. I jeste tako najpametnije..
    (of skroz, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  9. Ajmo sada komentare kako se Rafa "uplašio", a u sebi ste srećni što je predao.
    (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  10. Zenidba ga upropastila fizicki skroz.
    (Branimir bjelica, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  11. Uplašio se Novaka,džemperko hahaha lebe mekani šta im radi Novak
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  12. Video da nema sanse protiv ovakvog Djokovica, ne treba mu zameriti
    (Viktor, 2. novembar 2019 16:49)

    # Link komentara

  13. Uteče.
    (only fools and horses, 2. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  14. Mislim da bi Djokovic lakse izasao na kraj sa Nadalom, jer ga Nadal 6 godina nije dobio na betonu
    (Realno, 2. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  15. Sve dogovoreno,o tome sam vec pisao.. A dogodine Nole tri Slema a Rale jedan...
    (Treca vecnost, 02. novembar 2019 16:46)
    Čuj ovog?!Ljudi ne bi puštali jedni druge ni u tabliću a ti pričaš na najvišem svetskom nivou?!Dođe kod mene na basket u kraj da vidiš šta je borba...Strašno!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. novembar 2019 16:50)

    # Link komentara

  16. Bez obzira sto to Novaku odgovara, ostaje
    zal za jos jednim najvecim blokbasterom
    koji tenis moze da pruzi. Novaku mnogo srece
    sa Sapovalovim i nadam se jos jednom mastersu
    u njegovoj kolekciji ali bi mi, ipak, bilo
    draze da ga je osvojio protiv velikog Rafe. Poz.
    (Cole, 2. novembar 2019 16:51)

    # Link komentara

  17. zicer
    (xd, 2. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  18. Uplašio se Novaka,džemperko hahaha lebe mekani šta im radi Novak
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 02. novembar 2019 16:48)
    Ajmo sada komentare kako se Rafa "uplašio", a u sebi ste srećni što je predao.
    (Poz iz BG-a, 02. novembar 2019 16:48)
    Svaka ti čast 2 komentara u istoj sekundi!Brzo pišeš....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  19. Znaci sad sve od Novaka zavisi, ako osvoji Pariz i London prvi je, idemoooo
    (Boris, 2. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  20. Novakovi navijači su mi oduvek bili fascinantna vrsta... Da mogu, dali bi mu svaki trofej u ruke bez odigranog poena i uživali bi u tome, kao što sada uživaju u porazu najvećeg rivala. Pa zar vam nije lepše da pobedi drugog najboljeg u finalu ako je već najbolji kao što pričate?
    (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 16:52)

    # Link komentara

  21. kakvo jadno i providno kalkulisanje od strane Nadala
    zna da nema šanse protiv Novaka u finalu i ne želi da pogorša međusobni skor
    izgubio sam svaki respekt za njega
    (Napo Leon, 2. novembar 2019 16:53)

    # Link komentara

  22. E moj mladozenja!
    (Nikola, 2. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  23. Ovaj opet gnjavi sa sto komentara ...veliki stručnjak .
    (Srbin iz Srbije a ne Srbijanac ili Srbenda, 2. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  24. Zadnji put kada je Nadal dobio Djokovica na betonu bilo je to pre 6 godina na US Openu a rezultati od tad su ovakvi:

    Djokovic 2-0 Peking
    Djokovic 2-0 London
    Djokovic 2-0 Majami
    Djokovic 2-0 Peking
    Djokovic 2-0 London
    Djokovic 2-0 Doha
    Djokovic 2-0 Indian Vels
    Djokovic 3-0 AO

    Nadal 6 godina nije uzeo set Djokovicu na betonu

    Glupo je reci da se Nadal uplasio ali vrlo je verovatno da se povukao jer nije dovoljno spreman i sam je svestan da protiv ovakvog Djokovica nema ni teoretske sanse.
    (Sale, 2. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  25. Opet pobeźe,kao USO 2018. Pusta finalistu da se odmori dan duže. Zna da u Parizu ne moźe Novaku nista
    (Dźontra Volta, 2. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  26. Steta, propustena sansa da Nole poboljsa skor sa Rafom..bice prilike na mastersu..
    (BariTokioDjokovicZvezda, 2. novembar 2019 16:54)

    # Link komentara

  27. Epa gdje ne preda juce pa da Novak titulom u Parizu i Londonu ima mogucnost da titulom zavrsi kao broj jedan. Ovako ako Nadal u Londonu dodje do finala bice broj 1. Znaci sve zavisi od drugih igraca.
    (Riki, 2. novembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  28. To je sjajna vest. Radujem se finalu i jos jednom komentaru.
    (dnevna doza olivera nedeljkovica, 2. novembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  29. Rafaaa brz oporavak,steta propade nam el klasik.
    (Paki, 2. novembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  30. Ma idi breeee!!!
    (Duci simonovič, 2. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  31. Novakovi navijači su mi oduvek bili fascinantna vrsta... Da mogu, dali bi mu svaki trofej u ruke bez odigranog poena i uživali bi u tome, kao što sada uživaju u porazu najvećeg rivala. Pa zar vam nije lepše da pobedi drugog najboljeg u finalu ako je već najbolji kao što pričate?
    (Poz iz BG-a, 02. novembar 2019 16:52)

    A ciji si ti navijac? Djok je predao US open zbog povrede, ne secam se da je Nadal nesto mnogo bio tuzan. Drugo ni on ni Fed nisu bili mnogo tuzni kad je Djok pola godine bio van terena
    (Larry, 2. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  32. Steta za nadala, nadam se da nije nista ozbilnije i da ce mo ga vec u londonu gledati,ako ne, novak ima otvoren put do prvog mesta,što bi bilo super ali ne na racun nadalove povrede.
    (Makedonac, 2. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  33. (Poz iz BG-a, 02. novembar 2019 16:52)

    28 puta ga je dobio Djokovic a i realno Nadal nije nikakav protivnik Novaku na betonu
    (Neca, 2. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  34. Rafaaa bez tebe nema tenis,brz oporav ti zelim.
    (Paki, 2. novembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  35. Pobeze mis
    (Zoki, 2. novembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  36. Sve dogovoreno,o tome sam vec pisao.. A dogodine Nole tri Slema a Rale jedan...
    (Treca vecnost, 02. novembar 2019 16:46)

    Kako si ti nama pametan lepo. bas smo ponosni na tebe. Nego ajde majke ti iznesi neki dolaz da je to sve namesteno?? Zasto prosecan srbenda misli da uvek sve zna, i da je uvek sve nesto namesteno, i uvek su neke teorije zavere u pitanju? Ajde molim te iznesi jedan jedini dokaz koji potvrdjuje tvoj zakljicak da je namesteno.
    (Mare, 2. novembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  37. Mogao je Nadal da uđe u finale i da preda kad već pišete gluposti.Ovako je verovatno dogovoreno da završni masters bude zanimljiviji zbog borbe za 1. mesto,jer da je Nadal ušao u finale bile bi mu potrebne 2 pobede u grupi za 1. mesto,ovako je Nadalu potrebno finale u Londonu uz sve 3 pobede u grupi da bi bio 1.Mada je najverovatnije da neće ni učestvovati u Londonu i Novak ostale broj 1.Možda su takva pravila igre.
    (điu,liu i sadriu, 2. novembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  38. Kakva karma za botove koji su bili ubedjeni da Djokovic nece biti prvi na kraju godine, bas ste se ponadali, sad sve zavisi od Djokera
    (Balkanac, 2. novembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  39. Nadal je i u meču sa Wawrinkom tražio medic time radi trbusnih mišića
    (Mister No, 2. novembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  40. Da malo je čudno ovo što se desilo. Liči na ... . Voleo bi da je to jer Nadal ima u karijeri gomilu povreda, to bi značilo da nije povređen ali bi i značilo da je i tenis u velikoj dubiozi i sve dolazi u pitanje. Jesu li onda njih troica , troica najvećih?
    (T67, 2. novembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  41. Sram vas bilo,pisete gluposti,jes pa bi Nadal u polufinale predao mec,a da nije povredjen,on nikada ne odustaje,to je najveci borac u istoriju tenisa.
    (Paki, 2. novembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  42. Nije sve gotovo u borbi za No1...
    Cak i da Djokovic osvoji Pariz i London(bez poraza),ako Nadal dodje do finala u Londonu bez poraza,Nadal je prvi sa 140 bodova vise od Noleta..
    (pejafan, 2. novembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  43. Nije mi drago što je Nadal predao ali ne mogu reći da mi je krivo jer ovom predajom i eventualnom Novakovom titulom Novak daje sebi šanse da završi sezonu kao no1.
    (Nebojša, 2. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  44. Dar s neba za Novaka!
    (CroFed, 2. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  45. Hajde sad B92 jedan tekst o prvom mestu.Koliko sam shvatio Novak mora da uzme i Pariz i London,ali mi nije jasno samo ovom predajom Nadala u polufinalu,sta on treba da uradi u Londonu da bi zadrzao prvo mesto koje ce preuzeti u ponedeljak?
    A sto se tice finala sutra pretpostavljam da 90% vas misli da ga je Nole vec pobedio.I nije bas ne trcimo pred rudu Sapovalov ima fantasticnu nedelju,a Nole je malo slabiji protiv mladje generacije u finalima.Secate se Zvereva ,Kacanova,Medvedeva,sve su to bila prakticno finala.Tako da zelim Novaku prvo dobro taktiku da spremi,i naravno titulu,tek da posalje por za London a pre svega i sledecu sezonu
    Sportski pozdrav!
    (Stefke98, 2. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  46. Nadal je čekao da li će Djokovic dobiti Grišu, a kad je video kako ga Djoković omlatio, odlučio je da ni ne pokušava da se suprotstavi Super Nolu ...Šalu na stranu, želim Rafi sve najbolje i da ga gledamo u finalu ATP Finalsa protiv Noleta i da taj meč odluči ko je najbolji teniser 2019. godine
    (Superstar, 2. novembar 2019 17:00)

    # Link komentara

  47. Ma utekao bre. Zamislite samo, potaje broj 1, a Novak ga dobije. Cirkus.
    (Milan, 2. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  48. Ocekivai sam da ce da izgubi... ali bez predaje. Cist poraz... ovo je ipak neocekivano.
    (Shansa, 2. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  49. Deplasirano je pričati o Nadalovoj kalkulaciji. Previše teorija zavere je u glavama. Čovek ima problema sa povredama to je činjenica. Ove godine igra najbolji tenis definitivno. Voleo sam pogledati još jedno finale između Novaka i Rafe. Biće prilike. Nadam se da Novak osvaja.
    (Konfučije, 2. novembar 2019 17:02)

    # Link komentara

  50. Gdebezite?
    (satelit, 2. novembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  51. Evo prilike za "poštovaoce" teniskog imena i dela N.Đ. da komentarima omalovaže njegov plasman u finale Mastersa u Parizu i njegov eventualni trijumf!
    (komnen barjaktar, 2. novembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  52. Da bi bio prvi na kraju godine, Novak mora da pobedi sutra Shapovalova i da osvoji i zavrsni masters u Londonu sa svim pobedama u grupi.

    + kalkulacije:
    1)Ako Nadal dodje do finala u Londonu sa svim pobedama u grupi, bez obzira na ishod u finalu, bice prvi na kraju godine.
    2)Ako Nadal dodje do finala u Londonu sa jednim porazom u grupi, a Djokovic ga pobedi, Djokovic ce biti prvi (pod pretpostavkom da Djokovic ostvari 3 pobede u grupi).
    3)Ako Nadal ispadne pre finala, Djokovic ce biti prvi ako osvoji turnir imao 2 ili 3 pobede u grupi.
    4)Postoji i opcija da Djokovic namerno izgubi jedan mec u grupi i ide direktno na Nadala u polufinale pod pretpostavkom da Nadal bude prvi u svojoj grupi, a da Djokovic kasnije osvoji turnir.

    Ovo su 4. solucije kako Djokovic moze biti prvi na kraju godine.
    (Perko33, 2. novembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  53. Znaci sad sve od Novaka zavisi, ako osvoji Pariz i London prvi je, idemoooo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Boris, 2. novembar 2019 16:52)

    Ne znam kako si dosao do tog zakljucka. Novak ako osvoji Pariz, Nadal ce imati 640 bodova vise, sto znaci,ako nadal dodje do finala sa sve 3 pobjede u grupi to je jos 1000 poena, sto je ukupno 1640. A zavrsni ukupno nosi 1500. Sto znaci da nije tako. Ako Nadal dodje do finala ali sa dvije pobjede u grupi, Djokovic mora da osvoji bez poraza i imao bi na kraju 60 bodova vise...
    (Zoki, 2. novembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  54. Rafaele pa gde ćeš sada kada je najzanimljivije?! Baš na polufinalu da te snađe neimenovana povreda? Ok, brzo se oporavi Rafa.
    (Saša, 2. novembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  55. Steta za Rafu.
    Novak sad uzme Pariz i London i prvi je bez obzira na Nadalov učinak
    (Vlad Rad, 02. novembar 2019 16:48)

    Netacno, ako Djokovic osvoji Pariz bice 640 bodova plus za Nadala. A ako osvoji i London a Nadal dodje do finala Djokovic ce dobiti 1500 a Nadal 1000 bodova (uz sve 3 pobede u grupi obojice) sto znaci da je opet Nadal prvi. Ne znam kako mozete tako samouvereno da pisete netacne informacije
    (jov, 2. novembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  56. @T67
    troica ? i to dva puta?
    (pera zdera, 2. novembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  57. Ženidba uništi i najveće! :-)
    (alba greaca, 2. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  58. Prosto neverovatno koliko Novakovi najveci rivali kalkulisu sa tim medjusobnim skorom(a opet su losiji)... Kakav bre crni trbusni misic. Tacno kad proceni da su mu male sanse za pobedu, izgubi ili preda... Realno, pogorsao bi skor, Novak bi stekao jos vecu psiholosku prednost nad njime, ne treba mu to u zivotu. Isto radi i Fed...
    (Keynes, 2. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  59. Zna sta ga ceka, pa predao, pametno, nema sta
    (Milos, 2. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  60. Nije Nadalu toliki prioritet prvo mesto koliko da prestigne Rodžera po broju GS. On veće šanse ima za to sledeće godine naspram Đokovića koji iza dvojice rivala. Svakako da ne bi imao šansu protiv Novaka sutra jer igru za dvoranu tj njegovi baloni ne poguduju takvim uslovima zbog čega ostaje žal što neće nikad kompletirat sve masterse odnosno uzet ikad Pariz pa čak London..

    Tako da ni kriv ni dužan Šapavalov igra prvo svoje finale u karijeri nekog mastersa a puko čudo treba da se dogodi kao prošle godine Hačanov pa da osvoji na kraju.
    (Poštovalac igre, 2. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  61. Ukoliko Novak osvoji titulu razlika će biti 640 bodova, što znači da Nadal mora još kiksati bar jedan meč u grupi ili polufinalu na završnom turniru, tako da ne drži još sve u svojim rukama..ali šanse su porasle...Treba prvo sutra ovo završiti :)
    (djape, 2. novembar 2019 17:07)

    # Link komentara

  62. Namesten zreb, sve protiv naseg Noloa. Namerno sabotiraju naseg Djovaka. Neverovatno. Svi su se urotili i ne dozvoljavaju vise Nolou da osvaja turnire. Velike svetske sile rade protiv nas. Povladjuju Nadalu, a nas Nolo ne moze sam protiv svih. Sramota.
    (Darko, 2. novembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  63. Poznato je da Nadalu ne odgovaraju ovi dvoranski uslovi, osim ako se ne radi o šljaci, a ona se u zatvorenim prostorima koristila jedino u Davis cupu. Zato i pored toga što je jedan od najvećih u ovom sportu nema osvojen završni masters, kog između ostalih imaju Dimitrov, Zverev...
    (sloga, 2. novembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  64. Hoće Rafa da učini Novaku zbog egzibicije. Svaka čast Rafo.
    (nešoe, 2. novembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  65. Kolika je verovatnoća da u Noletovoj grupi, na završnom mastersu, u Londonu budu i Federer i Medvedev?
    (Ćorava posla, 2. novembar 2019 17:09)

    # Link komentara

  66. Teorije zavere i mitovi su izmisljeni da bi Srbi poverovali u nesto
    (vf, 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  67. "Ukoliko se Nadal ne oporavi za igrati za desetak dana"

    Шта ово значи и на ком језику?
    (Алекса, 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  68. Znaci Djokovic osvaja titulu. Jeste steta ali Rafa treba sto bolje da se spremi za London.
    (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  69. Nadal je i u meču sa Wawrinkom tražio medic time radi trbusnih mišića
    (Mister No, 02. novembar 2019 16:59)

    Dobro i?
    (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  70. @Dzonta Volta
    Ako bi počeo da nabrajam sve turnire na kojima je Djoković zbrisao od meča sa Nadalom, bojim se da ne bi stalo u jedan komentar..divoljno da kažem da otprilike od RG 2016. i poraza od raznih Ćekinata, Cipiripija (tada je bio nn) i sl.al najsvežije zbrisanje je na RG i US ove godine..taj skor bi odavno bio poprilično u Nadalovu korist. Prema tome, nije ti baš pametna ta konstatacija..
    (ajde bre, 2. novembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  71. O ovome sam pricao pre neki dan...
    Bahatost Novakovih navijaca i potreba da vredjaju ostale tenisere radja kontraefekat i animozitet prema Djokovicu.
    Kao da nisu culi za jedan efekat pod nazivom bumerang!
    (Filozof, 2. novembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  72. Sramotno za nekog takvog da bude br. 1. Em predaje, em ne sme da se suprostavi istinskom br. 1.
    (No1e, 2. novembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  73. Da li je to moguće? Ne, kažite da je šala. Tolike predaje Djokoviću ... pa to je za istragu ...
    (pop, 2. novembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  74. Pobeze mis
    (Zoki, 02. novembar 2019 16:58)

    Pobegao od Novaka koga je razbio sa 6:0 u jednom od setova u finalu Rolan Garosa? Vrlo zanimljiva konstatacija, cestitam.
    (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:11)

    # Link komentara

  75. Zna sta ga ceka, pa predao, pametno, nema sta
    (Milos, 2. novembar 2019 17:12)

    # Link komentara

  76. ne oporavi za igrati za desetak dana

    Koje ste vi skole ucili ...
    (ne oporavi za igrati za desetak dana, 2. novembar 2019 17:13)

    # Link komentara

  77. Nadalova pobjeda u finalu US opena bi mogla imati još veći značaj nego što se čini. Tko zna koliko će još prilika imati, možda je kraj i bliže nego što mislimo. Ne može on odraditi sezonu bez ozljede, pogotovo na kraju sezone umor dolazi na naplatu. šteta što ranije nije igrao agresivno kao sada, manje bi se potrošio.
    (Topnik, 2. novembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  78. Poslao mu Rođa onaj njegov džemper, FEDEX-om.
    (monden, 2. novembar 2019 17:14)

    # Link komentara

  79. Ovo je najverovatnije dogovor. Slutim da se vodio otprilike ovakav dijalog:

    Nadal: „Ajde Srbine da sa mnom igraš egzibicioni meč u Kazahstanu, za moju humanitarnu organizaciju“.

    Đoković: „Važi, al da me pustiš da osvojim Masters u Parizu“.

    Nadal: „OK“.
    (Nicky boy, 2. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  80. Rafa, šta ti je trebalo da se ženiš?
    A za ove što računaju opcije za br.1 posle Londona, šta ako žena zabrani Nadalu da ide u London?
    (@Laki, 2. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  81. Nadal nije baš poznat po odustajanjima. Vjerujem da se povrijedio na treningu, jer, kao i obično, pretjeruje. Očekivala sam veliko finale, a vjerovatno i publika u Parizu. Bez zluradosti, drago mi je da Novak ima lakši posao u finalu. Bar se nadam da je lakši i da neće popustiti kao prošle godine. Sretno Nole! Nadalu brz oporavak.
    (Milena, 2. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  82. Kad je Novak predao mec protiv Vavrinke na USA Open citao sam takvu neumesnu kritiku na ovom portalu,pogotovo od Federerovih i Nadalovih fanova!Meni iskreno nije drago sto je predao.Dva su razloga:Nadalova igra skolonija je povredama na tvrdoj podlozi,videlo se to u mecu sa Vavrinkom.Ali Rafa je mudro priveo kraju ,skupio snagu i u savladao Congu u cetvrtfinali.Medjutim mrgdan sa Savapolovim,koji igra preporodjeno pod trenerom Juznijem,uz to je levoruk,gde Rafa ima uvek problema sa tim igracima,normalno je bilo da eskivira mec da nebi obnovio povredu stomacnih misica koju je naceo u mecu sa Vavrinkom.Prica kako ga ne interesuje prvo mesto su fore za naivne!Nadal ce se pojaviti u Londonu i pokusati zavrsiti godinu na prvom mestu.Nisam upoznat kako ce se zreb odrediti u Londonu ali sama cinjenica da moze izbeci Federera i Zvereva koji odlicmo igraju na tvrdoj podlozi daje mu tu nadu!Lukavi Latin svakako ce se pojaviti u Londonu jer ima sansu da izbegne na prvom GS Ao mnoge nezgodne igrace.Nas Novak podigao je u pravi cas,ali je mnogo bitnije da zdravstveno se oseca bolje,sto sad definitivno opravdava onu predaju na US Openu.
    (bradina, 2. novembar 2019 17:17)

    # Link komentara

  83. Šteta
    (sasho, 2. novembar 2019 17:18)

    # Link komentara

  84. Kolika je verovatnoća da u Noletovoj grupi, na završnom mastersu, u Londonu budu i Federer i Medvedev?
    (Ćorava posla, 02. novembar 2019 17:09)

    Ista kao da i ja zavrsim s njima u istoj grupi..dakle nikakva :)
    Djokovic i Nadal ce biti lideri u svojoj grupi, jer su po rankingu 1. i 2. , dalje se popunjava grupa tako sto od sledece dvojice tj 3. ( Federer ) i 4. ( Medvedev ) izvlaci ko ide Nadalu ( jer ce biti na zavrnom mastersu 1. nosilac ), a samim tim ovaj koji nije izvucen ide Noletu.
    Tako ide i za ostalu cetvoricu, odredjuje se gde ce 5. i 6. i na kraju gde ide 7. i 8. nosilac.
    (MarkoRF, 2. novembar 2019 17:19)

    # Link komentara

  85. Namesten zreb, sve protiv naseg Noloa. Namerno sabotiraju naseg Djovaka. Neverovatno. Svi su se urotili i ne dozvoljavaju vise Nolou da osvaja turnire. Velike svetske sile rade protiv nas. Povladjuju Nadalu, a nas Nolo ne moze sam protiv svih. Sramota.
    (Darko, 2. novembar 2019 17:08)

    Dobro, hteo si malo da ispadnes duhovit, ali si zaboravio da pri tome covek treba koliko toliko da bude malo i pismen.
    (Zarko, 2. novembar 2019 17:20)

    # Link komentara

  86. 28 puta ga je dobio Djokovic a i realno Nadal nije nikakav protivnik Novaku na betonu
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Neca, 2. novembar 2019 16:57)

    Jeste nikakav protivnik ni jedan ni drugi na svojim podlogama dobio ga ukupno 28 puta ali Nadal je vodio u početku karijere protiv Novaka na betonu i pobedio ga 2x na US Openu ukupno ima 7 pobeda ukupno dosad. Slično kao što Nadal dobio 26 puta uglavnom na šljaci a njega je Novak takođe 7 puta na šljaci dobio. Na travi je 2 prema 2. Sve je to lako proverljivo !
    (ispeci pa reci.., 2. novembar 2019 17:21)

    # Link komentara

  87. Sad je Nolo No2o.
    (Darkwood, 2. novembar 2019 17:22)

    # Link komentara

  88. (Pigmalion, 02. novembar 2019 17:11)


    Razbijanje je druze ono u Australiji od 3-0

    A i poznato je da Nadal 6 godina nije uzeo set Djokovicu na betonu.
    (Czv, 2. novembar 2019 17:25)

    # Link komentara

  89. @Pigmalion
    a na tvrdoj podlozi koliko za koga ajd pogledaj rezultate..
    kad je tvrdo ...mrka kapa..
    (deda, 2. novembar 2019 17:25)

    # Link komentara

  90. Steta za Rafu.
    Novak sad uzme Pariz i London i prvi je bez obzira na Nadalov učinak
    (Vlad Rad, 02. novembar 2019 16:48)

    Nije tačno.
    Nadal mora na završnom turniru da ispadne u polufinalu ili (u slučaju da uđe u finale) izgubi jedan meč u grupi.
    (x, 2. novembar 2019 17:25)

    # Link komentara

  91. Najverovatnije stomačni virus..Sigurno se nije prepao Šapovalova,a ni Noleta.Pa šta ako bi i izgubio od Noleta?To je kao neka sramota?Uozbiljite sr
    (Nebitno mišljenje, 2. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  92. Ako Novak pobedi Sapovalova imace 880 ATP poena manje od Nadala. Za pobedu za zavrsnom mastersu se dobija 1500 poena ali se oduzima 200 poena za svaki poraz u grupi. Ako Novak osvoji zavrsni masters bez poraza, a Nadal dodje do polufinala makar dobio sve meceve u grupi, Novak ce biti prvi na kraju sezone. Novak ce biti prvi cak i ako pretrpi jedan poraz u grupi a osvoji turnir ako Nadal takodje pretrpi jedan poraz u grupi a ispadne u polufinalu.
    (Goran, 2. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  93. Kolika je verovatnoća da u Noletovoj grupi, na završnom mastersu, u Londonu budu i Federer i Medvedev?
    (Ćorava posla, 02. novembar 2019 17:09)

    Federer zavrsio sezonu nisi upucen
    (Sasa, 2. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  94. Znalo se da Rafa nije spreman za kraj godine kao i vecini slucajeva u karijeri i ova 2-3 meca su verovatno zbog iole sanse da zavrsi godinu kao 1.Medjutim pitanje da li ce i igrati London, a i ako bude igrao tesko moze u finale tako da ipak sve zavisi od Novaka koji izgleda grize i po svoj prilici osvaja ova 2 turnira i zaista bi voleo da sledecu godinu uz malo srece uzme 4.slema i Olimpijadu to bi zaista bilo neverovatno..
    (Jack, 2. novembar 2019 17:26)

    # Link komentara

  95. zalosno je citati komentare, totalno van konteksta, nije mi jasna tolika polarizacija, mozda da je Novak Hrvat bi ga vise postovali!
    (stefan, 2. novembar 2019 17:28)

    # Link komentara

  96. O ovome sam pricao pre neki dan...
    Bahatost Novakovih navijaca i potreba da vredjaju ostale tenisere radja kontraefekat i animozitet prema Djokovicu.
    Kao da nisu culi za jedan efekat pod nazivom bumerang!
    (Filozof, 2. novembar 2019 17:11) # Link komentara

    A, onda, pametan covek u tim efektima ne odabere efekat zvani "animozitet" vec "racionalno" gledanje na efekte i shvati da Djokovic, kao ni bilo ko drugi, nije kriv sto njegovi navijaci imaju tako jaku potrebu za omalovazavanjem, i dozivi bumerang zvani prosvetljenje odnosno bespotrebno rasipanje emergije u slucaju odabira animoziteta.
    (Satiricno produktivan lik, 2. novembar 2019 17:28)

    # Link komentara

  97. jov
    Nole moze namerno da bude drugi u grupi i ide na Nadala u polufinalu. Razlika ce biti minimum 1300 prema 600 u korist Noleta. :) Ipak se Nole pita ko ce biti prvi na kraju godine
    (Hrkljus, 2. novembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  98. Zadnji put kada je Nadal dobio Djokovica na betonu bilo je to pre 6 godina na US Openu a rezultati od tad su ovakvi:

    Djokovic 2-0 Peking
    Djokovic 2-0 London
    Djokovic 2-0 Majami
    Djokovic 2-0 Peking
    Djokovic 2-0 London
    Djokovic 2-0 Doha
    Djokovic 2-0 Indian Vels
    Djokovic 3-0 AO

    Nadal 6 godina nije uzeo set Djokovicu na betonu

    (Sale, 02. novembar 2019 16:54)

    Mislio sam da ovo nije tacno ali jeste, nije sto je nas ali Novak je najbolji
    (Ivan, 2. novembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  99. svi zaboravljaju da se nakon Mastersa u Londonu igra i Dejvis kup koji se takođe boduje sa par desetina bodova svaka pobeda.
    (Dušan, 2. novembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  100. Kakve to veze ima sa Noletom?


    O ovome sam pricao pre neki dan...
    Bahatost Novakovih navijaca i potreba da vredjaju ostale tenisere radja kontraefekat i animozitet prema Djokovicu.
    Kao da nisu culi za jedan efekat pod nazivom bumerang!
    (Filozof, 2. novembar 2019 17:11)
    (Neno, 2. novembar 2019 17:29)

    # Link komentara

  101. Povreda trbusnih misica? Je l' zna neko kako se povredjuju trbusni misici?
    (Eugen, 2. novembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  102. I ja bi odustao kad bi znao da moram protiv onakvog Djokovica kao danas i juce da igram...
    (007, 2. novembar 2019 17:30)

    # Link komentara

  103. Vidi ove Novakove navijace sto likuju i raduju se povredi/predaji Nadala. Sta je ono bilo kad je vas idol predao Vavrinki u Sinsinatiju i to samo zato sto je Svajcarac bio nadomak pobede? To se ne radi tako, mec se predaje neposredno pre pocetka istog a ne kad izgubis prvi set i brejk u drugom setu kao jos ova dva dana najbolji teniser sveta protiv Vavrinke. Pametnom dosta, mislim da sam sve rekao.
    (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  104. Dobro ako ti je lakse,nije pobegao.
    Ali nije uradio to samo jer je "povredjen" inaceee hahaha
    (Dusan, 2. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  105. Vrlo vazno, prvi , drugi, vaznije mi je da vidim da Nole igra ovako dobro, energicno, briljantan juce i danas .....
    (Vukica, 2. novembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  106. Pobeze mis
    (Zoki, 02. novembar 2019 16:58)

    Cekalo bi ga isto sto i nakon pobede u finalu RG, pehar. Ali raduj se ovoj izvesnoj tituli u Parizu jer ce se Kralj Rafa oporaviti do Londona i osvojiti to. A onda ce opet biti kmecanja kao posle finala RG.
    (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:33)

    # Link komentara

  107. Vi koji tako strasno mrzite Novaka a Srbi ste predstavljate najbedniji skart koji postoji. Nazalost nema drzave, ali bice je opet. A zna se kako se preziru dezerteri i autosovinisti. Za komsije nemam sta da kazem, njima je to od zivitnog znacaja, ali za vas, sve najgore.
    (Bruder, 2. novembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  108. @Filozof
    Ako sam te dobro razumeo, ne volis Novaka zbog njegovih navijaca?
    Pod pretpostavkom da si ozbiljan, razmisili malo o svojoj logici, mada mislim da ti je ovo samo izgovor!
    U svakom slucaju, naopak komentar!
    (SamoDaKazem, 2. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  109. Nadal je igrac sa takvim renomeom kao i Novak i ne predaje mec osim ako zbog povrede ili neceg drugog ne moze da igra na svom nivou.Zelim mu oporavak brz.Noleta ceka svez Sapovalov u naletu i to zahteva istinski napor da pobedi.Napred Nole uz tebe smo
    (Mr, 2. novembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  110. Prpa pa predaja.
    (Tanjug, 2. novembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  111. Igrace Nadal zavrsni turnir. Ne znaci da ce Novak biti prvi. Mora da uzme i Pariz i London cak i da ne igra Rafa...Nadam se da moze biti prvi ali nigde ne pise da je Nadal zavrsio sezonu.
    (Liverpool Man, 2. novembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  112. Smirite se i posmatrajte stvari realno iako smo Srbi.
    Nole je ispao čovek od reči i dogovoreni meč u Kazahstanu (sav novac ide Rafinoj humanitarnoj fondaciji) igrao i pored gubljenja 1.mesta na ATP listi ( nije išao na turnire serije 500 , gde bi mogao da " osvoji " neophodne poene za čuvanje 1.mesta ) ;
    Rafa je to više puta istakao kao primer koji je redak u današnjem vrhunskom sportu.
    Rafa definitivno ima probleme sa trbušnim mišićima , te je odlučio da sačuva zdravlje - preda meč , a " prepusti " Noletu (i Šapovalovu ) da reše pitanje pobednika turnira ( Nole eventualno i prvog mesta ).
    Vuk(ovi) siti , ovčice na broju , čobani kao nešto rade i komentarišu ... dakle sve je OK.
    (Liga džentlmena, 2. novembar 2019 17:41)

    # Link komentara

  113. Могу злуради коментатори да пишу шта хоће, али остају као непорециве чињенице однос победа и пораза Нолета и Рафе. Нарочито у последњих 5-6 година на тврдој подлози у дворани...према томе...напред Ноле до нове победе!
    (mlekadžija, 2. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  114. Prejak je Djokovic za sve kada igra onakav tenis, nemaju ljudi volju ni da igraju kad znaju da nemaju sansu
    (Ime, 2. novembar 2019 17:43)

    # Link komentara

  115. Treba igrati maksimalno bez ikakvih kalkulacija pa neka br.1 bude najbolji. Novak je svojom losijom formom posle Wimbledona sam doveo sebe u nezgodnu situaciju da mora on da juri rezultate. Sto se tice Nadala, on inace lose igra zavrsni masters tako da ni sve tri pobede u grupi ne bi znacile nista, jer postoji mogucnoast da zavrsi takmicenje u polufinalu. A sto se Novaka tice,sve zavisi od njegove motivacije, ma koliko Medvedev i ekipa bili nabrijani. Bez mrznje, navijamo za vrhunski tenis, i nadamo se kraju godine sa Novakom na celu karavana?
    (GaleBanjica, 2. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  116. Pobeze Nadal...psihicki ne moze da podnosi vise poraze od Noleta :D
    (mladennn, 2. novembar 2019 17:45)

    # Link komentara

  117. Šteta zbog Rafe i nemogućnosti da dođe do još jednog velikog finala u kojem bi odmerio snage protiv Novaka.
    Ovde mnogi potcenjuju Šapovalova.
    Potpuno pogrešno.Nije on slučajno stigao do polufinala.Pun je samopouzdanja posle skoro osvojenog turnira(prvog u karijeri).
    Ako bude servirao kao što je radio u prethodnim mečevima-biće čupavo.
    Onaj je tip igrača protiv kojih Đoković ne voli da igra.Poeni kratko traju,traži venere,menja ritam.Nole mora biti baš dobar ako želi još jedan pehar sa mastersa u svojim vitrinama.
    (Вељкo, 2. novembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  118. Steta za jos jedan duel ovakvih velikana sporta
    (Maki, 2. novembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  119. Ja mislim da Nadal tokom karijere nije bio povredjivan bas kako je to zelio da prikaze..razlog..pa nikad u karijeri nije propustio sezonu sljake..malo cudno zar ne...jednostavno je previse kalkulacije..i Nole kalkulise ali ne kao Rafa..Rafa je ipak pomalo plasljivko..
    (Republika Srpska, 2. novembar 2019 17:50)

    # Link komentara

  120. Pobeze Nadal kao brzi Gonzales jer zna da na ovoj podlozi iliti u dvorani ne moze ni set da uzme od Noleta.
    (eX, 2. novembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  121. Verovatno je da Rafa bježi da protiv Novaka još više ne pokvari skor.
    Tvrdnje nekih da je to učinio da se revanšira Novaku za ranije odigranu egzibiciju ne stoje.
    Jednostavno, Rafa nikad i nikome u tenisu ništa ne poklanja. Takav je otkad je uzeo reket u ruke.
    (milutin, 2. novembar 2019 17:53)

    # Link komentara

  122. Predao zbog povrede trbusnjaka?? Nije mi jasno kako neko ko je u kondiciji
    moze povrijediti trbusnjake. Znam da misici mogu da bole nekoga ko nije
    aktivan pa se naglo preforsira ali za Nadala ne mogu da vjerujem.
    A sta kaze Greg Rusedski?
    (drop shot, 2. novembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  123. IMA FOBIJU MOMAK OD FINALA SA ĐOKOVIĆEM
    SKONTAO DA JE NAJBOLJE DA PREDA MEČ GLEDAO SVO VRIJEME NA LIVESCORE KO ĆE POBIJEDIT..
    A DA JE BILO KO DRUGI MIMO ĐOLETA U FINALE IGRAO BI.
    (Novi Pazar, 2. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  124. Струнио се...
    (Додо, 2. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  125. Ovo ne menja puno situaciju za borbu za 1. mesto na kraju godine. I dalje loptica nije u Noletovom dvoristu. Ako Nole osvoji Pariz, onda ce razlika biti 640 bodova. Pobeda u grupi u Londonu donosi 200 bodova, pobeda u polufinalu 400, a u finalu 500. I dalje ne zavisi sve od Noleta, vec i Rafa mora da izgubi polufinale ili jedan mec u grupi i finale.
    (Nikola, 2. novembar 2019 18:00)

    # Link komentara

  126. O ovome sam pricao pre neki dan...
    Bahatost Novakovih navijaca i potreba da vredjaju ostale tenisere radja kontraefekat i animozitet prema Djokovicu.
    Kao da nisu culi za jedan efekat pod nazivom bumerang!
    (Filozof, 02. novembar 2019 17:11)


    Bumerang je bote kada se ponadas da Djokovic nece biti prvi kad ono mosa.

    Dzabe trosis energiju i nerviras se, od jutros si napisao minimum 100 komentara a sta si dobio razmisli? :)
    (Profesor, 2. novembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  127. Pobegulja Nadal...
    (Milko, 2. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  128. Nista botovi spali ste na Sapovalova, ako vas on ne izvuce niko nece hahahaha Gazi Nole!
    (Bfc, 2. novembar 2019 18:03)

    # Link komentara

  129. Nole sada mora da kalkuliše da se sastane sa Nadalom u polufinalu Londona i pobedi ga kako bi sve zavisilo od njega.
    (Kalkulator, 2. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  130. Kakav bumerang i kakva karma za hejtere, zapamtite i dobro da utuvite u vase glave, NIKAD ne otpisujte kralja, jer Djokovic se nikad ne predaje.
    (Saric, 2. novembar 2019 18:05)

    # Link komentara

  131. Nolomani, da niste možda zaboravili onaj set sa NULOM koju je Nolo popio od Rafe, aaaaa!!! Ili na primer poslednji poraz na betonu od pre neki dan!!!
    (Labud, 2. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  132. Niko ovde ne bezi. Covek je povredjen i predao je mec. Zar je u to toliko tesko poverovati?
    (kritičar, 2. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  133. (Pigmalion, 02. novembar 2019 17:31)

    Ostavio si gomilu komentara a Novak igra finale, dzabe se stresiras, opusti se i uzivaj u igri Novaka.
    (Tadej, 2. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  134. Koliko su ovde ljudi maliciozni sa komentarima ,za nepoverovati...
    Najpre Nadal je kroz celu svoju karijeru bio veliki sportsmen i veliki borac ,otkazivao je mečeve samo onda kada je zaista morao ,koliko sam razumeo čitajući inostrane izvore zaradio je neku povredu trbušnih miśića,koja verovatno nije nimalo naivna jer Rafa sigurno (da je 100% zdrav) ni u ludilu ne bi predao meč pogotovu sada kada je već došao do polufinala turnira ,mislite malo o tome!
    (Goran, 2. novembar 2019 18:08)

    # Link komentara

  135. @Paki ,vjerovao ,ili ne,ali Nadal je po broju predatih mečeva u samom vrhu.Čak ih je više predao od Đokovića.
    (zanimljivo, 2. novembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  136. Brak je iscrpljujuća stvar. Treba se navići.

    Stvarno šteta, radovao sam se novom RAFOLEU, ali ne znači da će biti loš i ovaj meč sutra. Srećno Nole, za 5. Pariz Roleks.
    (Gde ja živim, 2. novembar 2019 18:10)

    # Link komentara

  137. Krozre mu se uši.Starija generacija zna o čemu pričam.
    (Sale Jagodina, 2. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  138. Nolomani, da niste možda zaboravili onaj set sa NULOM koju je Nolo popio od Rafe, aaaaa!!! Ili na primer poslednji poraz na betonu od pre neki dan!!!
    (Labud, 2. novembar 2019 18:06)

    Vise nam je ostalo u secanju 3-0 iz Australije

    I onih 40-15

    Hahahaha
    (Freedom, 2. novembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  139. Ove godine prvi, dogodine 4 slema i Olimpijadu i više nikakve dileme nema, čak ni po broju titula, ko je GOAT.
    (banned, 2. novembar 2019 18:37)

    # Link komentara

  140. Kakonigra Sapivalov na ovom turniru, samo da ne bude repriza sa Kacanovim.
    (sasa jokic, 2. novembar 2019 18:40)

    # Link komentara

  141. Trbusni misici vrlo sporo zarastaju, tanki su i traze mirovanje. Ako je stvarno trbusni misic, tesko da ce igrati London.
    (sasa jokic, 2. novembar 2019 18:42)

    # Link komentara

  142. Nolomani, da niste možda zaboravili onaj set sa NULOM koju je Nolo popio od Rafe, aaaaa!!! Ili na primer poslednji poraz na betonu od pre neki dan!!!
    (Labud, 2. novembar 2019 18:06)

    Pokrij se ušima. Ni Muamer se ne javlja, ni Mikii. Potpuno si van ritma života i procesa.
    Jel te neko pecnuo za razvaljivanje na AO? Nije.
    I ne treba. Gledamo napred valjda. A tu su obojica. Za sladokusce dovoljno.
    Kao Noletov navijač priželjkivao sam finale sa Rafom. I to je prava šteta. A tebe izjeda mržnja. Muko jedna.
    (Fx, 2. novembar 2019 18:44)

    # Link komentara

  143. Ноле ће рутински да добије Шаповалова, али не верујем да оваквом игром може освојити овај турнир у Паризу...
    (Лепи Цане уместо стручног коментатора, 2. novembar 2019 18:52)

    # Link komentara

  144. Moj drug je povredio trbusni misic nista nije smeo da radi pola godine, meni su Nadalove povrede iskreno jedna velika misterija...
    (Vukasin, 2. novembar 2019 18:57)

    # Link komentara

  145. Ноле ће рутински да добије Шаповалова, али не верујем да оваквом игром може освојити овај турнир у Паризу...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Лепи Цане уместо стручног коментатора,

    Cane, 'leba ti vrati se na ćemane, ne ide ti ovo pisanije.
    (Burduš, 2. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  146. Ne volim kad Novak preda mec a nije bio samo jedan ….ali po meni dva najveca gafa u tom smislu su to sto je uradio Starac Foco na finalu zavrsnog turnira, pojavivsi se pred prepunim gledalistem u dzemnperu da objasni da predaje mec I ovo sada....publika dosla , platila veliku cenu da gleda polufinala I onda im se saopstava na minut pre pocetka da se Vamos Tamos povlaci sa turnira.....pogotovu sam u soku jer to na njega ne lici....gledao sam nekoliko njegovih meceva gde je vidno povredjen igrao do kraja...setimo se samo finala AO protiv Vavrinke…..da je Novak uradio ovako nesto ,ili ne daj Boze ono sto je uradio dzemperko,,,,,,tri Morave ga ne bi oprale.
    (miodrag, 2. novembar 2019 19:14)

    # Link komentara

  147. šteta što ipak nisu igrali NADAL I šAPALOV ovako,ce šapalov ici izuzetno odmoran na novaka kome je bolest sigurno oduzela dosta energije.
    (slaviša šmigič, 2. novembar 2019 19:16)

    # Link komentara

  148. Vratio mu uslugu za Kazahstan.
    (Pippen, 2. novembar 2019 19:17)

    # Link komentara

  149. Kakvi su ovo komentari, Rafa je najjači fizički na turu, ali zbog velike mase trpi tijelo ( muskulatura, ligamnti ...). Zato je sklon povredama. Sa druge strane ovo je profesionalnu sport gdje igrači igraju za novac. Nije novitet namještanja mečeva. Pobedom Novaka posećenost u Londonu će biti za 10-20% veća na svim mečevima. TV ekipe će više da plate za prenos itd itd ...
    (T67, 2. novembar 2019 19:18)

    # Link komentara

  150. @zanimljivo
    Da, ali je posle tih predaja pauzirao i oporavljao se, a nije odma pojurio na neki turnircic kao da mu nije nista (i nije mu bilo nista) a predso je mec 3 gema pred kraj kao da je u najmanju ruku polomio nogu. Mislim da ni sam nije poverovao u pricu da je povredjen.
    Što se Nadala tiče, kakve veze Djoković ima sa predajom Šapovalovu, mogao je sutra da preda izgubio bi manje bodova.
    @No1e
    Po cemu je Dokovic istinski br.1? Pogledaj race listu, Nadal ima 1100 vise, a ni taj tron nije njegova dedovina..A to "sramotno", gledao si US open sigurno, ako hoces o sramoti, pogledaj ponovo mec Djokovic-Vavrinka.
    (ajde bre, 2. novembar 2019 19:23)

    # Link komentara

  151. Novak ga je zasmejavao kada su zajedno trenirali, tada je načeo trbušne mišiće.
    (Kiflica, 2. novembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  152. Доктор сам али не медицине али из авиона се види да је Надал набилдован мишићима у односу на Рођу и нашег Новака! Да ли користи стероиде или не то само он зна али чудно је да се тако често повређује! Рођа у позним годинама игра сасвим леп тенис а неких посебних мишића нема! Ноле да се није изглупирао и слушао будале приликом повреде лакта, већ га одмах оперисао, престигао би ову двојицу у ГС само тако већ, али Ноле као и Рођа нису мишићави већ "растегљиви" и то им даје предност! Па погледајте Серену физички ни једна тенисерка није јој ни близу али већ констатно губи мечеве од физички слабијих тенисерки!!! Понављам, не знам шта ради Надал али ако је на стероидима нек се мане тога! Мој сестрић је висок 174 ЦМ. А ИМА 95 кг., ЧИСТИ МИШИЋИ, БЕЗ ТРУНКЕ САЛА, И НЕ КОРИСТИ СТЕРОИДЕ, НАДАЛОВО ГОДИШТЕ И ИМА ЖЕСТОКЕ ПРОБЛЕМЕ СА КОЛЕНИМА, тако да ово са Надалом и честим повредама није ништа чудно! А што буде старији тај проблем ће бити све израженији! Да не испаднем много паметан ово мишљење ми је дала професорка ортопед која се брине о мојој десној нози јер сам ратни војни инвалид! Тако да Рођа и Ноле су у великој предности над Надалом с тим да, њено мишљење иако се не разуме у тенис, је да би Федерер требао да се повуче на крају године а Ноле да не прави паузе између турнира јер је то најгори пут да се повређује! Ако она не зна и лаже ( светски позната професор ортопедије) лажем и ја!
    (анђео Земун, 2. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  153. Da dodjem kod tebe u kraj,da vidim sta je basket i borba..Slusaj njega,poredi basket u kraju sa svetskim tenisom,obrtom i svim ostalim stvaroma..O kakav indijanac!
    (Treca vecnost, 2. novembar 2019 19:50)

    # Link komentara

  154. jedno pitanje: da li je Nadal sada sa samo četvrtfinalom iz Pariza siguran za prvo mesto na kraju godine na rang listi, bez obzira šta uradi Novak do kraja godine ili ipak nije? Hvala na odgovoru.
    (Mile, 2. novembar 2019 19:51)

    # Link komentara

  155. @andjeo Zemun
    Nadal je misicav, ocigledno je da mu to ne smeta. Izmedju njega i Novaka je razlika samo godinu dana, a Nadal ima mnogo vise GS titula od Novaka i duze traje u tenisu, posto je prvi GS osvojio jos 2005. Te gluposti o “rastegljivosti” su spinovi neukih novinara. Rastegljiv mozes biti i ako si misicav, samo pitaj gimnasticare npr.
    Nadal nema 95kg, on ima idealnu tezinu za svoju visinu, izgleda kao da je tezi jer je misicav.
    Nadal uz sebe ima neke od najboljih svetskih lekara i fizioterapeuta, citav tim izuzetnih strucnjaka koji mu savetuju da li da pravi pauze, ili ne. Isto vazi i za Federera i Novaka.
    Sto se dopinga tice, dopingovan covek uopste ne mora da bude misicav.
    Pogledaj bicikliste. Recimo, vece su sanse da je Novak dopingovan, zbog toga je uostalom i bio “povredjen” 6 meseci i propao u igri, zbog te nekadasnje izdrzljivosti koju je imao, nego Nadal.
    (LAC, 2. novembar 2019 19:54)

    # Link komentara

  156. @fx
    A koliko je setova sa NULOM izgubio?
    @miodrag
    Zamisli da je Djoković uradio to što je Federer u Londonu, da odustane od turnira za svoj džep da bi se što bolje oporavio za finale Dejvis kupa i osvajanje iste za svoju zemlju, pa vi bi ste potpisivali peticiju da se proglasi za Boga. Ali taj film od njega da se gled neće, jer je njemu igranje za svoju zemlju zadnja rupa na svirali.
    Samo ne znam da li može i Dinav i Sava da ga operu od bruke na US openu.
    (Nula, krompir, nista, cvonjak, 2. novembar 2019 19:57)

    # Link komentara

  157. Po cemu je Dokovic istinski br.1? Pogledaj race listu, Nadal ima 1100 vise, a ni taj tron nije njegova dedovina..A to "sramotno", gledao si US open sigurno, ako hoces o sramoti, pogledaj ponovo mec Djokovic-Vavrinka.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ajde bre, 2. novembar 2019 19:23)

    Prvi je na listi, sviđalo se tebi ili ne, zasluženo je tu, niko mu ništa nije poklonio.

    Race lista je nebitna, ne daju se trofeji za nju.

    Šta je sramotno bilo u meču Đoković - Vavrinka? Jel treba da se upropasti na 2 godine? Jel treba da prođe kao Del Potro? Đoković i da je zdrav ne bi mogao da pobedi Vavrinku posle 0 -2 u setovima. Šta je poenta ovog tvog komentara (poslednji pasus)?
    (treba da te je sramota, 2. novembar 2019 19:58)

    # Link komentara

  158. Povrede su mu uništile karijeru... Najveći borac u istoriji sporta. Nikad više ta era sa njime, Novakom i Federerom!
    P.S. Sada Novak apsolutno ima sve u svojim rukama za broj 1.
    (Class, 2. novembar 2019 16:47

    Kako unistile karijeru, koje su to povrede? Koliko turnira na sljaci je propustio u karijeri zbog povrede? Nadal je najveci folirant, prevarant i manipulator u istoriji sporta, a veci borci od njega su i Djokovic i Federer i Delpotro, pogotovu Marej i mnogi drugi igraci!
    (antiDebil, 2. novembar 2019 20:07)

    # Link komentara

  159. Ноле ће рутински да добије Шаповалова, али не верујем да оваквом игром може освојити овај турнир у Паризу...
    (Лепи Цане уместо стручног коментатора, 02. novembar 2019 18:52)

    Hahahaha hoće li neko da mi objasni šta je nobelovac hteo da kaže ovom dubokoumnom mišlju.
    (dakiliz, 2. novembar 2019 20:07)

    # Link komentara

  160. jedno pitanje: da li je Nadal sada sa samo četvrtfinalom iz Pariza siguran za prvo mesto na kraju godine na rang listi, bez obzira šta uradi Novak do kraja godine ili ipak nije? Hvala na odgovoru.
    (Mile, 02. novembar 2019 19:51)

    Mislim da Djokovic osvajanjem ovog turnira i zavrsnog mastersa ostaje na prvom mestu.
    (Znam sve ne PITAJ TE me kako, 2. novembar 2019 20:07)

    # Link komentara

  161. Da je ivo Novak uradio bio bi razapet. Ne bas sportski od Nadala. I Novak je bolestan pa je odigrao.
    (Noa, 2. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  162. (T67,
    Slazem se sa tvojim komentarom do onag ". Pobedom Novaka posećenost u Londonu će biti za 10-20% veća na svim mečevima"
    Kako nisi primijetio da je Novak nije ni blizu interesantan TV kucama kao
    sto je Nadal, pogotovo Federer. Ja gledam strimove, danas nisam mogao gledati Novaka jer ga ni jedna TV kuca prenosila. Novak je intereantan
    nama i nikom vise.
    (drop shot, 2. novembar 2019 20:22)

    # Link komentara

  163. Nadal je posle svog "debakla" na AO izjavio da je Novak nepobediv onda kada igra svoju igru. I da on tu ništa ne može da uradi. Prema tome, nakon takve Nadalove izjave, potpuno je nebitno šta pojedini ovde pišu o Noletu.
    Ako uopšte ima smisla pričati o GOAT-u, Novak ima najveće šanse da se o njemu govori u tom kontekstu, pre svega jer je najraznovrsniji igrač od sve trojice i mentalno najjači. Federer je takođe raznovrstan teniser, ali suvereno je vladao onih godina kad praktično nije imao konkurencije, početkom 2000-ih igrali su Hjuit i ekipa koji mu nikada nisu dorasli. Novak dominira u eri ATP tura kada 200. teniser više ne znači neznalica koju ćeš oprati u 2 seta, već svako svakog može da pobedi. Pritom, takmiči se sa Federerom i Nadalom, a realno je da Federera nadmaši i po broju nedelja na 1. mestu i po broju GS. Nadal je najveći borac od njih trojice, ali zbog povreda i činjenice da je dominantan na šljaci, solidan na travi a potpuno nevidljiv na betonu po meni nije GOAT.
    Niko nije uspeo da veže 4 GS, sve masterse osim Novaka i ne verujem da će ikada. Fali mu još zlato na OI + da osvoji više GS nego Federer (što je sasvim realno) i to je to, zakucao se u istoriji tenisa kao najbolji.
    (Aleks, 2. novembar 2019 20:26)

    # Link komentara

  164. Znate sta je interesantno, vecina ljudi koji pisu komentare ovde nisu pogledali ni jedan mec koji je Sapovalov odigrao u Parizu, a vec ga otpisali i protiv Nadala a da ne pominjem Novaka... Decko igra vrhunski tenis! Fizicki znacajno napredovao,noge nacimao kao Nadal, a kreativniji i lepsi tenis igra od vecine na turu! Dosta mi je zenskog tenisa kao sto su igrali danas Novak i Dimitrov, prebacujem ja tebi na bekhend,pa ti meni...pa ja tebi...i tako 36 puta! Dok se neko ne smori...gde su vam bre drajvoleji, gde su dropsotovi, gde su vam vineri?!
    (Kavrić, 2. novembar 2019 20:42)

    # Link komentara

  165. Nadal je povredjen, nezgodna je povreda trbusnog misica, tako da je pametno odlucio da pauzira. Ima prioritete i to treba ceniti jer se radi o velikom profesionalcu. Sve drugo sto se moze procitati u komentarima ovde je dno o kojem ne treba trositi reci. Novak bi takodje mogao da razmisli i proredi meceve, da odmara, jer ovako dokle ce stici, ostaje nepoznanuca, jer polako prodje vreme jureci neke rekorde. On ipak najbolje zna sta treba da cini.
    (Demar Derosan, 2. novembar 2019 21:04)

    # Link komentara

  166. @fx
    A koliko je setova sa NULOM izgubio?

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nula, krompir, nista, cvonjak,

    Nole dvanaestak setova, Rafa dva, Rodžer četiri. Ispravi me ako grešim.
    A poenta tvog pitanja je?

    Koliko puta je bilo koji igrač pustio set s nulom pa pobedio?
    Koliko puta je to učinio Živojinović?
    I na kraju ko ima najviše godišnjih tutula u datim nulama drugima (ne guglaj, Nole).
    Ne znam zašto me uvlačiš u raspravu na ovu temu. Ja volim tenis i volim Noleta. Sve druge poštujem. A najviše poštujem kad neko pobedi finale gs posle dve odbranjene meč lopte. 40:15.
    Ili najviše poštujem kad neko ima H2H u plusu sa deset najvećih rivala.
    Ali poštujem i kad neko ima tuce jednog gs. Super.
    Jedino ne poštujem govor mržnje.
    (Fx, 2. novembar 2019 21:05)

    # Link komentara

  167. Neka se meni moj Nadal oženija i skućija. Još da dođu dićica i da nađe neki ozbiljan posal i prestane se igrat sa balunom i pribacivat mrižu.
    Godine su mu za uozbiljit se.
    (miro split, 2. novembar 2019 21:09)

    # Link komentara

  168. Ja gledam strimove, danas nisam mogao gledati Novaka jer ga ni jedna TV kuca prenosila. Novak je intereantan
    nama i nikom vise.
    (drop shot, 02. novembar 2019 20:22)

    postoji tu jedna bitna stvar a to je ko su sponzori i kome...nike i adidas i neki jaki se tu pitaju oni koji daju strimovima lovu...Nole nema jake sponzorske ugovore jer mnoge nije ni hteo da prihvati pa tako nisikori koji nikad nista nije osvojo zaradjuje 9 miliona vise od novaka godisnje jer ima dobre ugovore a verovatno i boljeg menadzera
    (mixer, 2. novembar 2019 21:11)

    # Link komentara

  169. a sto nije predao pre meca novak-dimitrov?
    (rino, 2. novembar 2019 21:12)

    # Link komentara

  170. Ja gledam strimove, danas nisam mogao gledati Novaka jer ga ni jedna TV kuca prenosila. Novak je intereantan
    nama i nikom vise.
    (drop shot, 02. novembar 2019 20:22)

    Ne znam, evo ja sam mogao da biram izmedju RTSa i Sportkluba..
    (koko, 2. novembar 2019 21:15)

    # Link komentara

  171. @rino Da, baš ga je Novakov ubedljiv performans protiv Dimitrova naterao da se povuče.
    (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 21:19)

    # Link komentara

  172. (T67,
    Slazem se sa tvojim komentarom do onag ". Pobedom Novaka posećenost u Londonu će biti za 10-20% veća na svim mečevima"
    Kako nisi primijetio da je Novak nije ni blizu interesantan TV kucama kao
    sto je Nadal, pogotovo Federer. Ja gledam strimove, danas nisam mogao gledati Novaka jer ga ni jedna TV kuca prenosila. Novak je intereantan
    nama i nikom vise.
    (drop shot, 2. novembar 2019 20:22)

    Nije pitanje da li je on interesantan nego koliko je bliska borba za prvo mesto, verovatno je na to mislio. Ako Nole uzme ovaj turnir verovatno finale londona odlučuje ko je prvi.
    (dule, 2. novembar 2019 21:21)

    # Link komentara

  173. Koliko bolesno nerealno umnih komentara ovde ima.

    Te je Rafaa pobegaoo miš.
    Te je nikakav protivnik na betonu.
    Te je Novak zaslužio prvo mesto a po kriterijumu niste upravu uoptpunosti..

    1) Nadal nikad nije bežao kad je svee Okejj sa zdravljem.
    2) taj nikakav protivnik u dvorani na tvrdoj podlozi taj isto je otkinuo 2 GS na betonu svom najvećem rivalu koji nikad nije mogaoo na njegovoj šljaci da pomisli da bude blizu uz to je vodio u početku karijere 5-2 pobedama na betonu. Tek od 2011 godine se situacija menja upotpunosti za Novakaa kad prosto rešenje Nadal nije uspeo da nađe više na tvrdoj podlozi.
    3) Oko prvog mesta po svemu gledanoo Rafa je bioo bolji za nijansu da je zaslužio da se nađe kao broj jedan na kraju godine.
    (Posmatrač, 2. novembar 2019 21:29)

    # Link komentara

  174. Nadam se da će Novak pobediti, ali imam u vidu njegovu gore-dole formu.
    (uzgred, 2. novembar 2019 21:48)

    # Link komentara

  175. @ Posmatrač
    Nadal je uteka i to bi učinija svaki pametan čovik.
    Kad vidiš da su Ivanišević i Đoković skupa bižiš koliko te noge nose.
    Ta dva čovika nisu normalni svaki za sebe, a još kad su skupa onda čuvaj glavu.
    (miro split, 2. novembar 2019 21:54)

    # Link komentara

  176. Ja gledam strimove, danas nisam mogao gledati Novaka jer ga ni jedna TV kuca prenosila. Novak je intereantan
    nama i nikom vise.
    (drop shot, 02. novembar 2019 20:22)

    Ne znam, evo ja sam mogao da biram izmedju RTSa i Sportkluba..
    (koko, 02. novembar 2019 21:15)
    И наравно у северној Америци на ТСН и ЕСПН-у. Али где ће то овај скоројевић да зна, он само прати стримове!!!.
    (ГласСрба, 2. novembar 2019 21:55)

    # Link komentara

  177. Šta bi neki bolesnici komentarisali da je Novak predo meč pred sam početak meča. Ovaj tj.Nadal to uradi aal on je Bože "stvarno" povrijeđen.Ma nije nego!! Pobegulja!!
    (nena, 2. novembar 2019 21:56)

    # Link komentara

  178. Znate sta je interesantno, vecina ljudi koji pisu komentare ovde nisu pogledali ni jedan mec koji je Sapovalov odigrao u Parizu, a vec ga otpisali i protiv Nadala a da ne pominjem Novaka... Decko igra vrhunski tenis! Fizicki znacajno napredovao,noge nacimao kao Nadal, a kreativniji i lepsi tenis igra od vecine na turu! Dosta mi je zenskog tenisa kao sto su igrali danas Novak i Dimitrov, prebacujem ja tebi na bekhend,pa ti meni...pa ja tebi...i tako 36 puta! Dok se neko ne smori...gde su vam bre drajvoleji, gde su dropsotovi, gde su vam vineri?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kavrić, 2. novembar 2019 20:42)

    Cuj prebacuju na BH hahahah, koje tenisko zanje a cudi se da teniseri prebacuju a BH?????
    Dva takva relija su bila, /u Bazelu npr Federer De Minaur 39 udaraca/isto dobio bolji igra. Uglavnom se u ovom polufinalu igralo vrlo brzo i agresivno sa obe strane. Podloga je brza i tesko se odbraniti. Mec je dobio onaj ko je na servisu bio dominantniji 77% a drugi 75%.

    Ali eto b92 dobio novog-starog trola koji sada kao velica Shapovalova koji kada vineri ne idu igra vrlo ruzan tenis, bez mnogo onoga sto se zove teniski IQ
    (jao bre trolcino, 2. novembar 2019 21:57)

    # Link komentara

  179. Kazu Nadal uteka. Jeste, poceo je pod stare dane da imitira Djokovica koji to radi cijelu karijeru.
    (delboj, 2. novembar 2019 22:32)

    # Link komentara

  180. @Class
    Preteruješ druže, Nadal ima 19 GS i 35 Mastersa - mislim da mu nije 'uništena' kariera.
    Vrlo jednostavno, Nadal igra jako fizički naporan tenis, to mu je donelo veliku dominaciju na terenu ali i mnogo povreda tokom kariere.
    (diplomislav, 2. novembar 2019 23:43)

    # Link komentara

  181. @Fx
    Ti se kao malo praviš glup ili stvarno jesi...
    Krompir Nadal nikad nije popio od Djokovića, a ovaj za malo biciklo da vozi.....
    Taj H2H bi odavno pao da Djoković nije bežao par godina od njih kao djavo od krsta. A te dve meč lopte nisu odbranjene nego je protivnik pogrešio, a inačce je bio zgažen.
    (Nula, krompir, ništa, cvonjak, 2. novembar 2019 23:57)

    # Link komentara

  182. Kazu Nadal uteka. Jeste, poceo je pod stare dane da imitira Djokovica koji to radi cijelu karijeru.
    (delboj, 02. novembar 2019 22:32)

    да, да, зато Ноле има далеко највише мечева и победа против топ 10 тенисера.
    (мики, 3. novembar 2019 00:00)

    # Link komentara

  183. Pobegao ne pobegao,drago mi je što Đoković neće igrati protiv Nadala.Em lakši posao,em manje poena za Španca,a titula je titula,samo ako Novak opet ne bude bolećiv prema slabijim igračima kako to on često ume da radi
    (slobinator, 3. novembar 2019 00:17)

    # Link komentara

  184. Ноле је темпирао форму за полуфинале, али уз појачан рад ногу мислим да неће имати пуно проблема у финалу. Мислим да би му ово био други пут да везује титуле у Паризу и Берлину.
    (Лепи Цане уместо стручног коментатора, 3. novembar 2019 00:24)

    # Link komentara

  185. Taj H2H bi odavno pao da Djoković nije bežao par godina od njih kao djavo od krsta. A te dve meč lopte nisu odbranjene nego je protivnik pogrešio, a inačce je bio zgažen.
    (Nula, krompir, ništa, cvonjak, 2. novembar 2019 23:57)

    Kakva logika! Intelegencija ti je baš kao i nick.
    (Lik, 3. novembar 2019 01:26)

    # Link komentara

  186. Taj H2H bi odavno pao da Djoković nije bežao par godina od njih kao djavo od krsta.
    (Nula, krompir, ništa, cvonjak, 2. novembar 2019 23:57)

    A ko je sad pobegao, opet Novak?!
    Logika ti nije jača strana, očigledno.
    (Bager, 3. novembar 2019 01:33)

    # Link komentara

  187. A ko je sljedeće sedmice broj 1? Hahahaha
    (Muamer, 3. novembar 2019 01:54)

    # Link komentara

  188. Darko, nema spavanja ovog vikenda od muke
    (krkanje zvezde u londonu- 14:2, 3. novembar 2019 02:04)

    # Link komentara

  189. Hajde sad Novače dobri čoveče i ponosu Srbije, ostani na tronu svetskog belog sporta, jer ti si Beograđanin!!!
    (SRB, 3. novembar 2019 05:01)

    # Link komentara

  190. Kazu Nadal uteka. Jeste, poceo je pod stare dane da imitira Djokovica koji to radi cijelu karijeru.
    (delboj, 02. novembar 2019 22:32)

    Upravo se prozivljava jak prenos sramote radi ovako sastavljene izjave.
    (SaschaGermanyUS, 3. novembar 2019 07:42)

    # Link komentara

  191. Zaj...bi komentare. Sve Srpsko, misleće i normalno je uz tebe...kao i uvek. NAPREEEED!
    (Tin, 3. novembar 2019 07:43)

    # Link komentara

  192. Niko nije uspeo da veže 4 GS, sve masterse osim Novaka i ne verujem da će ikada. Fali mu još zlato na OI + da osvoji više GS nego Federer (što je sasvim realno) i to je to, zakucao se u istoriji tenisa kao najbolji.
    (Aleks, 2. novembar 2019 20:26)

    Prvo mora da ima više GS-a i Mastersa od Nadala, što naravno nema.
    Uzdaš se u to, da sto puta ponovljena laž može postati istina, ali uzalud se nadaš.
    Samo jedan igrač u istoriji Open ere ima sva 4 GS u jednoj kalendarskoj godini, a to je Rod Lejver.
    On je taj podvig ostvario još jednom, pre open ere i to od muškaraca nema niko, a kod žena samo Štefi Graf.
    Novak ima sva 4 GS u nizu ali u dve kalendarske godine, što uopšte nije ista stvar, jer onaj ko to učini u jednoj godini, mora zaredom da dobije Rolan Garos i odmah par nedelja kasnije i Vimbldon na totalno drugoj podlozi, što Novaku nikad nije pošlo za rukom.
    Što se tiče svih Mastersa, Lendl je držao sve Masterse u svoje vreme, ali kao što znamo broj Mastersa i gradovi gde se igra se menjaju i to je kategorija gde nema pravog poređenja, ko zna u kakvom formatu će se igrati u budućnosti.
    Broj osvojenih GS turnira i broj osvojenih Mastersa je nešto što se najviše vrednuje, ostali rekordi su egzotika, posebno omiljeni srpski h2h, po kome je Endi Rodik odavno GOAT, ali kad bi se zezali.
    (Statističar, 3. novembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  193. (Statističar, 3. novembar 2019 12:52)

    Pošto si se nakačio, da ti odgovorim. Novak ima taj čuveni trenutak u karijeri kada je u jednom trenutku (posle RG) imao sve 4 titule GS u svom vlasništvu. Na taj način ih je "vezao", to možeš i na vikipediji da nađeš i mislim da to svi koji pratimo Novaka znamo. Osim njega to imaju Lejver i još jedan lik kom se ne mogu setiti prezimena.
    Osim toga, JEDINI (dobro ovo pročitaj) ima Zlatni masters - da je osvojio sve turnire iz masters kategorije u periodu 2007-2018. To kako će se oni igrati za 150 godina ne menja činjenicu da je on time ispisao istoriju tenisa i da će biti jedini dok neko to ne ponovi (kako god se tada računalo).
    Naravno da treba da ima više mastersa i GS od Nadala, imaće ih, ali on želi da prestigne Federera i Nadal je tu samo usputna stanica. O "sto puta ponovljena laž postane istina" neću reći ništa.
    Ne izvlači H2H molim te jer je Novak tu ubedljivi GOAT.

    P.S. Nisi neki statističar, menjaj nick. :)
    (Aleks, 3. novembar 2019 15:20)

    # Link komentara