1. Urodio sudija kad je svirao nepostojeći penal i upropastio utakmicu. Derbi kola
    (Mirko, 3. novembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  2. Ajmo sad Mancester, bio bi red
    (Milos, 3. novembar 2019 16:23)

    # Link komentara

  3. Lako je pobediti Vojvodinu, pobedite vi Čukarički.
    (severac, 02. novembar 2019 16:12)

    Što nisi napisao zvezdu umesto Čuke? A da...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (železničar, 2. novembar 2019 16:25)
    ma lako je pobediti zvezdu.aj' ti pobedi juventus iz lučana
    (slobinator, 3. novembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  4. (nebojsa, 2. novembar 2019 22:46)
    ne možemo porediti šampionate sfrj u fudbalu sa ovim našim sadašnjim ling long ligama.prvenstvo sfrj je bilo ono što se sada zove liga petice,pa tako i nije bila senzacija ako zvezda i partizan duži niz godina ne uzmu titulu.tako je i zvezda od 1960 do 1968 uzela samo jednu titulu.osim velike četvorke titule su uzimali i vojvodina,željezničar ,sarajevo.tek u košarci smo imali žestoku konkurenciju,cibonu,jugoplastiku,bosnu,zadar.međutim kada se velika država raspala dobili smo paradoksalnu situaciju da dominira samo jedan klub,a da zvezda u daleko slabijoj konkurenciji osvoji znatno manje titula i u fudbalu i u košarci nego u velikoj državi.u staroj sfrj partizan je imao 11 titula u fudbalu za 47 godina ,a od tada za 27 godina čak 16,a situacija u košarci je još drastičnija.do 1992 samo 4 titule,a onda čak 17.kao što sam rekao nije čak ni važno koliko je ko titula osvojio već na koji je način dolazio do njih.slažem se da je zvezda čerupana,ali ko je dozvoliio da se jedan državni klub favorizuje,a drugi čerupa? to i jeste poenta cele ove priče
    (slobinator, 2. novembar 2019 23:46)

    # Link komentara

  5. Како то мислиш ОПЕТ, па Звезда је УВЕК имала више титула
    (ArDzej65, 02. novembar 2019 22:43)

    Ne bih da okupiram ovaj prostor, ali kada vec pitas, kao i kolega @NoName - zar nije 2013. godine Partizan sustigao Zvezdu po broju titula, ako se dobro secam? Ili se primakao na jednu? U svakom slucaju se priblizio a onda je usledila reakcija da se opet napravi razlika. U tom smislu sam rekao "opet". Inace, naravno da je Zvezda trofejniji i uspesniji klub od nas i to dosta, niko to ne spori, posebno sto ste bili i prvaci Evrope a i u medjusobnim susretima. Slicno vazi i za Partizan u kosarci. Vama mozda zabunu pravi to sto je Zvezda uzimala u oba sporta mnogo vise titula pre devedesetih a Partizan u poslednjih dvadesetak godina, pa deluje da je Partizan mnogo uspesniji nego sto to stvarno jeste ukupno gledano. A onda vi izvucete zakljucak da to nije pravedno. Nece biti da je bas tako...
     (nebojsa, 2. novembar 2019 23:20)

    # Link komentara

  6. Lalatov poklon stranackom saborcu i najvernijim glasacima svakog rezima.
    (Jerotije Pantic, 02. novembar 2019 19:13)
    Reče broj,a ne čovek!!!
    Koja zamena teza,strasno hahaha
    (vuk, 2. novembar 2019 23:08)

    # Link komentara

  7. Placite crveno bele sestrice,placite!!!
    (vuk, 2. novembar 2019 23:07)

    # Link komentara

  8. Prvo kolege @slobinator i @srbEUin, je l' vidite kako smo ocas posla uljudili raspravu i preveli je od uludog prepucavanja u normalan razgovor? Zasluzujemo pivo za ovo posle sledeceg derbija... Partizan je uzeo mnogo titula u kosarci i fudbalu, a vama je kao navijacima Zvezde jos teze palo sto je to bilo istovremeno i to je normalno. Ali vi mislite da je to bilo nezasluzeno. Partizan nije uzeo ni jednu titulu od 49. do 60. pa opet od 65. do 75. a 78. i 79. je bilo petnesti i trinesti. Da li to znaci da je svih tih godina bio potkradan? Ne bih rekao... U kosarci je Zvezda uzela skoro sve titule prvih petnestak godina posle rata a Partizan prvu tek tamo sedamdesetih. Je l' to znaci da su namestali za Zvezdu? Ne, naravno... Partizan je sa Duletom Vujosevicem uspostavio sistem rada koji je izbacio petnestak igraca svetskog kalibra a nije doveden ni jedan, bukvalno ni jedan igrac od ozbiljnog renomea sve do Kinzija. Hocete da kazete da za projekat Evropska Zvezda za vreme Zike Pauka nije bilo para? U fudbalu je Partizan prosto imao mnogo bolji tim i mnogo bolje trenere od vas. I opet nije niko doveden za neke ozbiljne novce, ni Moreira, ni Zuka, ni Dijara. Vi ste bili u rasulu, vase uprave su vas ocerupale i zaduzile, niste izbacivali dobre klince i rezultat je ocekivan. Slicno kao sto ste vi imali mnogo bolji tim od nas 90-ih kada ste i uzeli Kup sampiona. Kada ste bolji, ja prvi cestitam ali sada niste, pogotovo ne za dvadeset ili trideset bodova. I derbiji to pokazuju. Opet kazem, Zvezda je veliki klub, ne trebaju joj stvarno penali na 18 metara i baletske piruete svirane kao penal skoro u svakoj utakmici i da vas direktor ulazi u svlacionice protivnickog tima da ih pita sto su se rastrcali... Opet kazem, u nasem sportu svi ponesto muljaju, ali vi prekardasiste brate, postalo je skroz smesno. To vidi i vasa publika, nikada je nije bilo manje nego sada, zar ne?
     (nebojsa, 2. novembar 2019 22:46)

    # Link komentara

  9. Небојша
    Како то мислиш ОПЕТ, па Звезда је УВЕК имала више титула
     (ArDzej65, 2. novembar 2019 22:43)

    # Link komentara

  10. (nebojsa, 02. novembar 2019 19:46)

    Čoveče, kakve si ti nebuloze napisao... Zvezda se gura veštački da bi se iznivelisao broj titula? U kom svetu ti živiš? Zvezda je od postanka imala više titula, kako može neko da se iznivelise sa onim ko ima manje titula? Partizan je veštački guran da bi se iznivelisao sa Zvezdom, sinko moj, jer Zvezda ima više titula, više kupova, više pobeda u derbiju, više evropskih trofeja, više svetskih trofeja, više evropskih pobeda, više proleća u Evropi, više polufinala i finala u Evropi... Kako misliš da se Zvezda iznivelise sa Partizanom?
     (NoName, 2. novembar 2019 22:16)

    # Link komentara

  11. Puna podrška za Sava! Jeste da Partizan igra toplo hladno ove sezone, ali igra ofanzivno i kreativno. Samo neka nastave ovako, doci ce i rezultati.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (estiar, 2. novembar 2019 21:15)

    kud ćeš hladnije od - 10
    (slobinator, 2. novembar 2019 22:01)

    # Link komentara

  12. Da l' je ovo realno!? Jos malo svirace i za one sto se zagrevaju iza gola, ako se slucajno sapletu.
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 02. novembar 2019 15:27)

    ah, skoro da je potresno koliko moze da boli teski poraz voljene filijale. divan primer tople navijacke solidarnosti u kojoj ste kao jedan uzorni navijacki kolektiv decenijama bez premca. zato neutesno tuznom kolektivu cestitam od srca, dok individualno pozdravljam starog drugara :)
    (neutralni felsh, 2. novembar 2019 15:46)

    Kakva bre filijala, druze, Lalat i Vosa mi znace ko Palmer. Cisto znaci zbog bodova, prospete ovde, prospete onde… Da se ne lazemo, i vi volite kad negde zaginemo. Da je srece, pa da zaginemo zajedno na nekom pivu. I nazdravljamo TSC-ovoj tituli. ;)
    (Toto-ko-tunjo-vozikajuci-Usatog-na-tenku, 2. novembar 2019 21:59)

    # Link komentara

  13. Puna podrška za Sava! Jeste da Partizan igra toplo hladno ove sezone, ali igra ofanzivno i kreativno. Samo neka nastave ovako, doci ce i rezultati.
     (estiar, 2. novembar 2019 21:15)

    # Link komentara

  14. Kmeeeeeeee kmeeee
    (Lefty, 02. novembar 2019 19:01)
    Boze budale!
     (Udbaši i Poturice, 2. novembar 2019 21:10)

    # Link komentara

  15. (nebojsa, 2. novembar 2019 19:46)
    e pa g.nebojša i ja imam dosta leta ,a pratim sport još od 1979 kada je zvezda igrala finale kupa uefa i slobodan sam da tvrdim da nikada veće krađe u sportu nije bilo nego kada je država u vreme tzv.demokrata gurala svoje mezimče zvano'srpski makabi'partizan,a radila je to na razne načine,sponzorstvima javnih preduzeća,propagandom rts-a,uništavanjem drugih klubova.13 vezanih u košarci i 6 u fudbalu i sve titule u ekipnim sportovima 2011 ,to nije viđeno ni u izraelu ni za vreme franka u španiji i zato nemate prava da se bunite još jedan duži vremenski period
    (slobinator, 2. novembar 2019 20:50)

    # Link komentara

  16. Sada se pokusava da se velikim parama, oprastanjem milionskih kredita, sudijskim kradjama to vestacki iznivelise i da Zvezda opet ima vise titula od Partizana po svaku cenu.(nebojsa, 2. novembar 2019 19:46)

    Potunosi u pravu, samo si propustio da napomeneš najbitnije donacije: poklanjanje stadiona, izgradnju sportskog kompleksa, dva puta plaćanje licence, kao i pravnu pomoć: sudskim presudama dodeljene dve titule...
    Time je država jasno i odlučno stala uz svoj klub kako bi ostvario primat u Srbiji, kad već u regionu i šire ne može.

    Lokalne titule grabe pastorčići, jer samo tu bi mogli da dominiraju. Zvezdi je dovoljna samo jedna titula (a ima ih dve) da zauvek i za sva vremena bude najtrofejniji klub na Balkanu.
    (SrbEUin, 2. novembar 2019 20:48)

    # Link komentara

  17. Sinko.... tebi zaista nije dobro.

    Znas li ti kada je bio Karadzic?
    Sinko, ne samo da si pobrkao vek, uspeo si da pobrkas i milenijum!!!!

    Za vreme Toleta partizan je osvojio sest vezanih titula a Zvezda jednu i kada je Tole vec zglajzao.
    (Nevada, 02. novembar 2019 17:52)

    A za vreme Kokeze ( od 2016 do danas) Zvezda je osvojila 4 titule ako racunamo i ovu sezonu.
    (Bodibond, 2. novembar 2019 19:42)


    Онда се јави и жали тамо неке 2023. под условом да Звезда освоји све титуле до тада.
    (Луде зебрице, 2. novembar 2019 20:15)

    # Link komentara

  18. Za vreme Toleta partizan je osvojio sest vezanih titula a Zvezda jednu i kada je Tole vec zglajzao.
    (Nevada, 02. novembar 2019 17:52)

    Prvo, hvala na onom "sinko", kada dodjes u moje godine prijace ti svako podmladjivanje. Uz izvinjenje tebi i kolegi @Gossa placa Zeljko za moju ociglednu gresku. Permutovao sam argumente u zelji da budem kraci a htedoh reci da je u periodu od 96.- 01. takodje bila povika da se protezira Partizan a titule su osvajali i Zvezda dva puta i Obilic (te godine je Partizan bio tek treci) a da ista fama vazi i za Karadzicev mandat, za vreme koga je odnos u derbijima bio 8 pobeda Partizana, 3 neresene i 3 pobede Zvezde a na oko 190 utakmica su za Partizan svirana 23 penala, za Zvezdu 32 a za Vojvodinu 42. Uz to je Partizan objektivno imao za klasu bolji tim a Zvezda bila u potpunom organizacionom rasulu. Ponavljam, niko nije bezgresan i nemam nikakav problem da cestitam boljem a Zvezda je kroz istoriju cesto bila bolja od nas, imali smo i 15 godina bez pobede na Zvezdinom stadionu i lose sezone i lose sastave i ocajne uprave, Zvezda ima i vise medjunarodnih uspeha ukupno, ali je od raspada Jugoslavije Partizan je objektivno solidniji i bolji klub, to se vidi i po trofejima u tom periodu. Sada se pokusava da se velikim parama, oprastanjem milionskih kredita, sudijskim kradjama to vestacki iznivelise i da Zvezda opet ima vise titula od Partizana po svaku cenu. Najsmesnije je sto to navijacima Partizana uopste nije bitno, mi za nas klub navijamo podjednako i kada smo bili 15. i kada uzimamo titule u nizu. Najludje navijanje koje sam ikada u zivotu video je bilo kada je Bjekovic dao gol Hajduku u trenutku kada smo gubili 6:0, stvarno je izgledalo da ce se srusiti stadion. Nemamo mi problem sa porazima, imamo problem sa ociglednom nepravdom i preteranim lopovlukom. Kao sto rekoh vec, ni mi nismo bezgresni ali vi stvarno preteraste poslednjih godina...
     (nebojsa, 2. novembar 2019 19:46)

    # Link komentara

  19. Da bi se skrenula pažnja sa zvezdanajsteraca biće još ovakvih poklon penala za Partizan. Ionako je već prvenstvo završeno. To samo nije jasno napaljenim klincima kojima mama i tata dsju za burek i jogurt.
    (Grobar, 02. novembar 2019 19:38)

    Ti mozes da dobijes samo kiflu...
    Ali."logika" ...jeste poklon penal, ali to je da bi se skrenula paznja sa Zvedzde..Da mi je tvoj mozak da se odmorim...
     (Grobarski bot, 2. novembar 2019 19:44)

    # Link komentara

  20. Sinko.... tebi zaista nije dobro. 

    Znas li ti kada je bio Karadzic? 
    Sinko, ne samo da si pobrkao vek, uspeo si da pobrkas i milenijum!!!! 

    Za vreme Toleta partizan je osvojio sest vezanih titula a Zvezda jednu i kada je Tole vec zglajzao.
    (Nevada, 02. novembar 2019 17:52)

    A za vreme Kokeze ( od 2016 do danas) Zvezda je osvojila 4 titule ako racunamo i ovu sezonu.
     (Bodibond, 2. novembar 2019 19:42)

    # Link komentara

  21. Da bi se skrenula pažnja sa zvezdanajsteraca biće još ovakvih poklon penala za Partizan. Ionako je već prvenstvo završeno. To samo nije jasno napaljenim klincima kojima mama i tata dsju za burek i jogurt.
    (Grobar, 2. novembar 2019 19:38)

    # Link komentara

  22. Asano je najslabiji igrac Partizana. Ne znam sta taj uopste igra, cemu on sluzi ?
     (Sale, 2. novembar 2019 19:19)

    # Link komentara

  23. Lalatov poklon stranackom saborcu i najvernijim glasacima svakog rezima.
     (Jerotije Pantic, 2. novembar 2019 19:13)

    # Link komentara

  24. Za one mladje ,od 1945.do danas,komsije u KESu,danas Ligi sampiona,imaju ukupno 11 pobeda u grupnoj fazi,bez kvalifikacija.Samo 11 pobeda,toliko o velicini kluba!!!
    (SUT(WILD) CARD, 02. novembar 2019 16:18)


    momce u zabludi, za tebe smo fk mandingo :)
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 19:05)

    # Link komentara

  25. Partizan odlican.Bice Jos bolji.Bravo Savo.....Ovi sto navijaju za onu pacenicu neka gledaju Proleter.Bice penala koliko hoces.
    (AMSTERDAM, 02. novembar 2019 16:56)
    I koliko bese penala?
    Kmeeeeeeee kmeeee
    (Lefty, 2. novembar 2019 19:01)

    # Link komentara

  26. zamisli u kom ste vi kanalu,kad moraju sudije da vas spasavaju pocetkom novembra,da bi ostali u trci za Evropu i izborili bar 3.mesto.
    (Najrealnije, 02. novembar 2019 18:17)


    vas spasavali jos u oktobru duplim pingpong penalima protiv indjije a ti sad pricas o spasavanju treceg mesta? ne sekiraj se ti za trku za evropu - partizan ce tamo preko finala kupa, dok se vi opet budete tesili kako je "stigla direktiva" da izgubite finale... inace bi sve zivo osvojili ;)
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 18:58)

    # Link komentara

  27. Cestitke sudiji na dosudjenom nepostojecem penalu. Zalagali smo se za to i prije tunela.
    (FK Svi protiv nas, 02. novembar 2019 18:34)


    ali niko kao vas sudija indjijanac :)
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 18:53)

    # Link komentara

  28. PROFESORSKI ...
     (zoran, 2. novembar 2019 18:50)

    # Link komentara

  29. Bes Miloševića je urodio plodom – Sudija načeo a Natho deklasirao Vojvodinu!
    (sale, 2. novembar 2019 18:45)

    # Link komentara

  30. Cestitke sudiji na dosudjenom nepostojecem penalu. Zalagali smo se za to i prije tunela.
    (FK Svi protiv nas, 2. novembar 2019 18:34)

    # Link komentara

  31. nebojsa, o cemu pricas ti? Za vreme Karadzica Zvezda osvojila titulu? Pa za vreme Toleta, Partizan je uzeo 6 uzastopnih titula dok su mu pola Uprave cinili predsednici drugih klubova. Da ih se podsetimo: Vucurevic-Banatski Dvor, Vukadinovic-Metalac, Dzomba-Hajduk Kula, Sekulic-Javor, Radovanovic-BSK i onaj iz Sartida. I tebi je to tada bilo normalno? Pravdali ste te titule nekakvom Evropom. Igrali jednom LS, 2011 i uzeli 0 bodova u grupi sa Sahjtorom, Arsenalom i Bragom. Jel stvarno mislis da svi imamo amneziju?
    (Gossa placa Zeljko, 2. novembar 2019 18:33)

    # Link komentara

  32. Већ је јасно да Партизан да би добио у домаћем првенству не сме први да прими гол.То је већ један статистички податак који је дефиниција свих наших киксева.До сада смо имали три пораза и две нерешене и буквално у свакој од тих утакмица смо први примили гол.Једина утакмица у којој смо успели да победимо после првог примљеног гола то је Раднички у Нишу и на тој утакмици смо имали среће да брзо изједначимо ,да се то није десило питање је шта би било.Занимљиво је да у Европи много лакше излазимо из таквих ситуација.Имали смо случај против Молдеа да преокренемо и добијемо а против Алкмара смо преокренули и на крају ипак примили гол.Једноставно ,тешко је играти против екипа у домаћем првенству који су дефинитивно слабији од нас ,али постигну гол и повуку се сви у свој шенаестерац.Онда настаје паника и сада је већ очито да ниједан нови тренер који дође не може да нађе систем како да извуче тим из такве ситуације.
    (Шића, 2. novembar 2019 18:26)

    # Link komentara

  33. Sto su duhoviti navijaci tima koji je od Partizana primio duplo manje golova nego Vojvodina.
    (djoni, 2. novembar 2019 16:19)

    Bili biste i vi duhoviti ali tesko je to biti na -10
    (KaraDjordje, 2. novembar 2019 18:23)

    # Link komentara

  34. ...rezultat pada u vodu zasto sudije cute dok celo rukovodstvo skace i trazi penal na svaki nacin sramota za sudije ovo je na silu izborena pobeda najvece zasluge imaju treneri i rukovodst.
    (slaviša šmigič, 02. novembar 2019
    Au brajko, kako zalim tebe i tebi slicne. Al vam Terzic mozgove isprao, ne znate ni sta pisete. Vi kazete da Partizanu pomazu? Vi?
     (Udbaši i Poturice, 2. novembar 2019 18:21)

    # Link komentara

  35. Prvo, drago mi je što ne gledate partizanove utakmice, to je za pohvalu. Valjda ste sigurni u Linglong system i da vam titula ne može izmaći. A drugo, kada budete gledali snimak videćete da je penal čista kompenzacija za situaciju pre toga, kada je sudija oprostio crveni karton igraču Vojvodine koji ruši Sadika sa leđa, u situaciji jedan na jedan. Nije ni faul svirao da ne bi morao da daje crveni.

    A ima i treće. Zamislite u kom ste vi mulju, kad se Partizanu čist penal svira kao kompenzacija. E to je tek pokazatelj ozbiljne bolesti ove lige.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Stefan, 2. novembar 2019 17:49)

    Kao prvo,vi apsolutno svaku Zvezdinu utakmicu gledate,cak i kad je partizan u nekom drugom sportu na tv,vi gledate Zvezdu i to je za pohvalu jer sampion je sampion i treba da se gleda.Kao drugo,ako budes gledao snimak,videces da nema ni P od penala,kao sto nije bilo ni F od faula u prethodnom napadu partizana jer je igrac Vose prvo vratio loptu svom golmanu,klizecim startom a Sadik je pao preko njega ali je usledio cuveni partizanov pritisak na sudiju i covek se pogubio.Ima i trece,zamisli u kom ste vi kanalu,kad moraju sudije da vas spasavaju pocetkom novembra,da bi ostali u trci za Evropu i izborili bar 3.mesto.
    (Najrealnije, 2. novembar 2019 18:17)

    # Link komentara

  36. bez penala gola nebi postigli ili bi ga primili samo pritiskom sa klupe uz pomoc sudija se sudi ovako dosta partizanovog trazenja penala vec pre pocetka utakmice pravi se pritisak na sudiju,da se sudi penal strasno.zato bolje,da cute kad sude zvezdi.
    (slaviša šmigič, 2. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  37. Partizan jednostavno ima kompleks od Zvezde.
    (player

    Ako vec gemeralizujes-onda je posteno reci i obrnuto...Jer ,ako gledas istoriju-vi ste od nas primili najvise golova po mecu,i to ne samo u jednoj,vec u nekoliko utakmica...Pobednici su se menjali zavisno od generacije do generacije,u jednoj se vise pobedjivalo-u nekim vise gubilo,ali osecaj sa sudijama koji su svirali JU) u vasu kosist,(pokazatelj je 50 utakmica bez penala za nas-jedan od razloga ) je to sto zauvek ostaje upamceno.Ako cemo o sadasnjim kompleksima-ocigledno je da ih imate mnogo vise od nas,jer imate samo jednu pobedu u skoro 10 god na "JNA"....i,sta sad?Argumenti padaju,jel?Strah je kod vas veliki od velikog Partizana,to je jedino uocljivo ovih zadnjih 2-3 decenija pogotovo,zato se vracate u istoriju,koja bas i ne ide vama na ruci(miljanic babarogic mrakic siroki rumeni i komp.)
    (Pterodaktil, 2. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  38. Ludilo mozga.
    Partizan pobedio Vojvodinu, a njihovi navijaci pricaju o Zvezdi.
    (Gru, 2. novembar 2019 18:14)

    # Link komentara

  39. dolazi zimaaaa ... duga i hladnaaa ... to je činjenica, a vi se pržite i dalje, još je sladje ovako...
     (era, 2. novembar 2019 18:12)

    # Link komentara

  40. Озбиљно се укључују у борбу за друго место...
     (Црвена звезда 1913, 2. novembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  41. Ovo Bodibond maznuo ime? Ne smem ni da pomislim da je ovo neutralni.
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 02. novembar 2019 16:04)

    Jesam priznajem. Sad posto si me razotkrio zasluzujes KRKAnluk. Prijatno.
     (Bodibond, 2. novembar 2019 18:06)

    # Link komentara

  42. da nije sudija pomogo penalom veliko pitanje kako bi se odvila utakmica toliki pritisak na sudiju koji je podlego i svirao naravno penal posle se vojvodina morala otvoriti plus igrali grubo a sudija seckao igru vojvodine tokom cele utakmice bez penala stvarno je veliko pitanje rezultat pada u vodu zasto sudije cute dok celo rukovodstvo skace i trazi penal na svaki nacin sramota za sudije ovo je na silu izborena pobeda najvece zasluge imaju treneri i rukovodst.
    (slaviša šmigič, 2. novembar 2019 18:05)

    # Link komentara

  43. Hoće li mi neko reći, jesmo li mi igrali sa zvezdom? Pošto se ne mož' živi od ovih...
    (železničar, 02. novembar 2019 15:57)

    Izgleda da jesmo, posto i ovi imaju crveno bele dresove, a mogu ti reci da Vosa i Zvezda imaju dosta slicnih navijackih pesama. To znam iz pouzdanih i proverenih izvora.
     (Bodibond, 2. novembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  44. Ovo Bodibond maznuo ime? Ne smem ni da pomislim da je ovo neutralni.
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 02. novembar 2019 16:04)

    Ne smes da pomislis? A i kako bi zar ne? To je nemoguca misija.
     (Bodibond, 2. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  45. glavni utisak je pojava starih botova pod novim imenima ,zeleznicar,pigmalion.. 
    ex Patrik,xxx, I sl.
    (čoban je dojkanova ovca, 02. novembar 2019 16:51)

    A Jumko, Bodibond, Bon Jovi, Srbenda...? Cudno da i to nisi nabrojao. A pa daa, ne mozes da zapamtis toliko nikova, preveliki je to zalogaj za tebe. Zamisli sad kako je meni kad moram da brojim vase penale... Nije mi lako zar ne?
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 18:02)

    # Link komentara

  46. Kakav torpedo udarac Sase Zdjelara.Hvala momcima na odlicnoj igri.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 2. novembar 2019 17:59)

    # Link komentara

  47. Partizan odlican.Bice Jos bolji.Bravo Savo.....Ovi sto navijaju za onu pacenicu neka gledaju Proleter.Bice penala koliko hoces.
    (AMSTERDAM, 02. novembar 2019 16:56)

    Tako je, sjajan komentar.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  48. Бојкот??? Против чега бојкот? Бојкот против 17. места у Европи по клупском коефицијенту. Бојкот против два клуба у групама европских такмичења. Бојкот против победе у Лиги шампиона...…..
    (Марко, 2.
    Bojkot..isti onakav kakav ste vi organizovano trazili od svih,isti takav !!!Pocelo je vec,eto i Vosa se oglasila,vasa filijala.Preko glave ste nam,ubili ste fudbal u dusi.Vreme je !!!
    Pises o nekakvim bodovima,nekakvoj nevaznoj pobedi i LS,jednom u 25-30 god.Mozda i dvaputa.I?Fudbal niste igrali 25 god.Vas tadasnji kojificient nije ni postojao,jer Evropu niste ni videli 20 i kusur godina.Zar mislis da je neko to zaboravio,osim sto je Evropa zaboravila, na bas,pa pisala po transparentima "who the.f..ck are you'?
    Bojkot pre svega radi nase lige.Igrate sklanjalice po livadama,niko ,osim 3-4 ekipe nece da se kida sa vama,dok sa nama idu na noz.Bojkot radi svih zajednica ,koje ste zaposeli ko neki "Sitovi".Nije do titula,uzmite,prepisite jos koju,ali igrajte fudbal.Ne oze samo da vas Partizan pobedjuje kada hoce,mora postojati i nreseno i poraz za vas,ali ne date...zbog ove stvari cete se nekada kajati,veruj mi,a istina kad-tas izadje na videlo.....Bojkot !!!!!!!!
    (Digging Bill, 2. novembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  49. Lenny, 02. novembar 2019 17:31)

    Vi avangarda ???? hahahahahaha
     (Grobarski bot, 2. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  50. Koliko je bilo navijača?
    (ferdinand, 02. novembar 2019 17:10)

    Malo vise nego vas protiv Khimkija.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  51. Ja da sam sutirao penal, sutnuo bih ga u aut - da skinem sramotu sa svog tima.
    (savest, 02. novembar 2019 17:16)

    Napisi taj komentar kad Zvezda dobije penal. A daa, sad sam se setio, obraz ti je ravan djonu.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:57)

    # Link komentara

  52. Nema vise klasika ni u nasoj ligi/zemlji, to je pokazao septembarski veciti derbi.
    (Pigmalion, 02. novembar 2019 17:55)

    Ne lupaj
     (Grobarski bot, 2. novembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  53. Naravno. bes trenera. Oni su taki. Vole čvrstu ruku. Da se dave šamaraju...psuju. Pa to je bre borba!!!!
    Wild card za Ligu konferencija!!!
     (nenad, 2. novembar 2019 17:56)

    # Link komentara

  54. svakoj zemlji clasicco je merodavan pa tako i u nasoj 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 2. novembar 2019 16:22 

    Nema vise klasika ni u nasoj ligi/zemlji, to je pokazao septembarski veciti derbi.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  55. Najgore od svega je to sto njih nimalo nije sramota da osvajaju titule na ovakav nacin,oni se cak ponose time.Ovo najbolje dokazuje istinitost vica kada uciteljica pita Pericu zasto ne navija za CZ.
     (dragan, 2. novembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  56. Nakon poraza od Cuke nisam ocekivao ni da pobedimo a kamoli da damo 4 gola, golovi Zdjelara i Sadika su fantasticni.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 17:54)

    # Link komentara

  57. Durshluk

    Maleni sta se primas ?!
     (Grobarski bot, 2. novembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  58. @za vreme Karadzica, Partizan je osvojio tri titule, Zvezda dve a Obilic jednu, toliko o favorizovanju.
    nebojsa.



    ???…??


    Sinko.... tebi zaista nije dobro.

    Znas li ti kada je bio Karadzic?
    Sinko, ne samo da si pobrkao vek, uspeo si da pobrkas i milenijum!!!!

    Za vreme Toleta partizan je osvojio sest vezanih titula a Zvezda jednu i kada je Tole vec zglajzao.
    (Nevada, 2. novembar 2019 17:52)

    # Link komentara

  59. Kad Zvezda povede iz penala onda je naslov 'penal za Zvezdu!' a kada to uradi Partizan samo 'Vodi Partizan!'. Objektivno, nema sta
    (Sale, 02. novembar 2019 14:39)

    Prvo, drago mi je što ne gledate partizanove utakmice, to je za pohvalu. Valjda ste sigurni u Linglong system i da vam titula ne može izmaći. A drugo, kada budete gledali snimak videćete da je penal čista kompenzacija za situaciju pre toga, kada je sudija oprostio crveni karton igraču Vojvodine koji ruši Sadika sa leđa, u situaciji jedan na jedan. Nije ni faul svirao da ne bi morao da daje crveni.

    A ima i treće. Zamislite u kom ste vi mulju, kad se Partizanu čist penal svira kao kompenzacija. E to je tek pokazatelj ozbiljne bolesti ove lige.
     (Stefan, 2. novembar 2019 17:49)

    # Link komentara

  60. Napokon i njih jednom da otresemo...protiv Zvezde igraju ko babe a protiv nas uvek na krv i nož i pod tenzijom...ali ipak sramotno vredjanje Lalatovića je za svaku osudu, posebno spominjanje žene...njemu vikati bilo šta ali žena...sramota
    (JojićKojićDrinčićLukač, 2. novembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  61. (Vetar u ledja..

    Veze nemas....Nije samo Partizan taj koji nije igrao,,,,nije se igralo celo kolo.Pa sta nas se tice ko je drugi namestao,kada mi nismo?Jel bilo dokaza?Jesu pozvani delegati sudije protagonisti?Jel neko rekao nekakvu ucebu,uzeo pare?/ NE !!!Nismo hteli da uputimo materijal UEFI zaradi reprezantacije,onda bi bili pod sankcijama dok se sve ne rascisti,patila bi reprezentacija...Ko je tom igracu zabranio da igra???Pises nebuloze,Partizan je na terenu osvojio najvise bodova i imao najbolju gol razliku i tu je kraj price.To,sto vam je sajber pomogao-o tome sam vec pisao.sta mislis....da Partizan nije razmisljao da igra ponovo??/I ,sta? Ne bi ponovo pobedio?-jer ,po tvojoj logici Zeljo tada ne bi primio 3...4...5.,posto si obavesten da je utakmica bila "namestena"-onda bi ishod bio isti,ali kako vama objasniti kada verujete samo vasoj lopovskoj upravi,a ne vasim mozgom.Pitanje ostaje ..zasto Partizan nije zeleo (vidis cenu toga...2neigranja u KES-a,izgubljene milione maraka tada)da igra ponovo??..Jer ke posten !-nema drugog odgovora,jer dokaza nije ni bilo.A,to sud lako resava.
    (Eto ! Bas hocu !!!, 2. novembar 2019 17:36)

    # Link komentara

  62. Uvek ista prica. Od osnivanja do dan danas. Svetina, masa, vecina, mediokriteti svi Zvezdu u nebesa. Probrana avangarda sa drugacijim svetonazorom za Partizan. Zvezdas ce da slavi 3 boda ili titulu ili pehar i posle najsramnije igre i kukavicluka. Partizanovca rezultat nikad nije zanimao ali losu kukavicku dosadnu igru nikad nije prastao. Fundamentalni kontrapunkt CZV stavu "sve u sluzbi rezultata"
    (Lenny, 2. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  63. Ništa bez penala.
    Očekivano.
     (Nolan mr Smith, 2. novembar 2019 17:31)

    # Link komentara

  64. Iznenadjenje kola :D bravo patlidzan
    (Bane, 2. novembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  65. u svakoj zemlji clasicco je merodavan pa tako i u nasoj
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 2. novembar 2019 16:22

    Hahahaha ti to kazi Uefi . Oni ocigledno nisu o tome obavesteni pa guraju zvezdu u LS. Ili mozda mislis da je klasiko zvezda- cuka?
    (Hahahahahaha, 2. novembar 2019 17:20)

    # Link komentara

  66. ono kad grobari prozivaju za petarde i tako to, a dje dinamo tj. kroacija, dje petah tikva, dje slavija, samrok, konobari vodoinstalateri... da ne nabrajamo..
    (Twice upon a time in Macao

    Jeli pacove,...mozda mislis na vase petice(PSV Selta Samrok,Zenit Totenhem itd.. sestice(dve od nas samo,PSG.. i ne zabortavimo 7-micu -onu nasu,dobitnu na LOTO-u....jel na te mislis???
    krivo ti zbog filijale,jel?...ne sekiraj se,ove smo godine bas dobri sa kvalitetnijim ekipama,ne znam samo dali vi spadate u te,inace bih ti sada prozgnozirao...
    (Durshluk, 2. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  67. ja da sam sutirao penal, sutnuo bih ga u aut - da skinem sramotu sa svog tima.
     (savest, 2. novembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  68. Ne treba nam, plaćena titula...
     (duh sa sekirom, 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  69. Нисам ја за тебе дете, балавче! Тренутно Звезда има 17 победа више у дербију. Од пролећа 2001. до пролећа 2007, Партизан није добио ниједан дерби, а освојио је три титуле. Је л' би имао о томе нешто да кажеш? Ко је бољи, види се у Европи. Партизан није победио у Лиги шампиона, тј. Купу европских шампиона још од 1983, а Звезда је од тада добила 21 утакмицу (19 у Купу европских шампиона и 2 у Лиги шампиона) и постала првак Европе и света. У претходне две сезоне Партизан није добио ниједан дерби.
    (Марко, 02. novembar 2019 16:10)

    Nismo pobedili u zadnje dve sezone osim u finalu Kupa dva puta?! Od pobeda Partizana 2001 i 2007 , vi ste nas pobedili samo cetiri puta od 11 utakmica. Sta je tu sumnjivo?

    Da nije mozda Tole kriv sto jednu deceniju niste igrali u Evropi. Malo istine samo...
     (...., 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  70. Koliko je bilo navijača?
     (ferdinand, 2. novembar 2019 17:10)

    # Link komentara

  71. Partizan jednostavno ima kompleks od Zvezde.
     (player, 2. novembar 2019 17:06)

    # Link komentara

  72. Da li na derbijima mora da se svira penal?Kada je penal bio a nije sviran?.Zvezda moze da se zali na nepriznate golove, ne svirane penale itd
    (Krug dvojke, 02. novembar 2019 16:02)

    Koja je verovatnoca da jedan klub za pedesetak utakmica, 4500 minuta igre ne napravi ni jedan penal, kazi sam? Naravno da je ponekad i Zvezda bila ostecena, samo je pitanje proporcije. Inace, za vreme Karadzica, Partizan je osvojio tri titule, Zvezda dve a Obilic jednu, toliko o favorizovanju. Ponavljam, a ne odgovaras mi na to - da li se iko bunio kada Partizan po deset godina nije imao titule ili kada je zavrsavao kao 15. i 13. na tabeli? Ja sam u to vreme u medjunarodnim utakmicama navijao za Zvezdu. I nisam bio redak primer. Ali imam oci i ovo poslednjih godina se ne da izdrzati, bas je ruzno i bezmisleno. A mislim da je jako lose i po Zvezdu. Imate sto bodova prednosti na tabeli, gurate i u Evropi sa nekim uspehom, imate ogroman fond navijaca i opet vam na stadion dodje manje ljudi nego sto imate godisnjih karata. Budite realniji malo, svi vec vide sta se radi i ko ce to da gleda...
     (nebojsa, 2. novembar 2019 17:01)

    # Link komentara

  73. Partizan odlican.Bice Jos bolji.Bravo Savo.....Ovi sto navijaju za onu pacenicu neka gledaju Proleter.Bice penala koliko hoces.
    (AMSTERDAM, 2. novembar 2019 16:56)

    # Link komentara

  74. glavni utisak je pojava starih botova pod novim imenima ,zeleznicar,pigmalion..
    ex Patrik,xxx, I sl.
     (čoban je dojkanova ovca, 2. novembar 2019 16:51)

    # Link komentara

  75. Bravo za momke uz zalost sto su im dali samo 4 gola. Treba gaziti poslusnike Crvene Zvezde iz Novog Sada sto vise i to svaki put kada se susretnu sa njima.
     (Non, 2. novembar 2019 16:48)

    # Link komentara

  76. Znaci sledeći meč kiksiraju 100%. Samo ostaje da se vidi da li ce izgubiti ili igrati nereseno.
    (dark, 2. novembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  77. Sad kad Lalat progovori o namestanju, zakleo se pred ikonom.
    (Vlado, 2. novembar 2019 16:44)

    # Link komentara

  78. Nama da su svirali ovakav penal vec veceras bi "institucija" pisala zalbe najvisim evropskim instancama,sto fudbalskim sto i sire
     (antiJSD, 2. novembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  79. Ovog malog simpaticnog Japanca poslati u Teleoptik,mozda ce nesto da pokaze tamo.Ovde brate nista ali bukvalno nista.
    (Blandy, 2. novembar 2019 16:37)

    # Link komentara

  80. Obucite sledeci put plave dresove,mozda onda budete imali koji sut na gol ;)


    Ovi grobari ove sezone kao pomahnitali igraju kad vide crveno belo sa druge strane terena :)
    (železničar, 02. novembar 2019 15:34)
    (alejandro, 02. novembar 2019 15:52)

    Koji "mi" panju, prvo uključi malo mozak i pokušaj da shvatiš za koga navijam, pa onda repliciraj. Pored toliko čergara, ti si našao meni da odgovaraš...
     (železničar, 2. novembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  81. Ma tako je bre, idemoooooooo 4:0, gazi
    (Milos, 2. novembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  82. nije nikad teško, ali je uvijek lijepo nervirati Lalata.
     (zazo gabor, 2. novembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  83. gde je posebna vest o penalu?
     (čoban je dojkanova ovca, 2. novembar 2019 16:31)

    # Link komentara

  84. Ma tako je bre, idemooooooooo, 4:0, gazi.
    (Milos, 2. novembar 2019 16:30)

    # Link komentara

  85. A jel' Savo bio na konferenciji
    (Reda radi, 2. novembar 2019 16:30)

    # Link komentara

  86. ono kad grobari prozivaju za petarde i tako to, a dje dinamo tj. kroacija, dje petah tikva, dje slavija, samrok, konobari vodoinstalateri... da ne nabrajamo... cutite misevi. budite srecni i kad ste treci na tabeli na kraju sampionata... gledajte vas ne nas. kad sjasite sa Zvezdinih vesti, i mi cemo sa vasih, jer ste nebitni, a dok prozivate, ocekujte odgovor stalno... cao misevi
     (Twice upon a time in Macao, 2. novembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  87. Нисам ја за тебе дете, балавче! Тренутно Звезда има 17 победа више у дербију. Од пролећа 2001. до пролећа 2007, Партизан није добио ниједан дерби, а освојио је три титуле. Је л' би имао о томе нешто да кажеш? Ко је бољи, види се у Европи. Партизан није победио у Лиги шампиона, тј. Купу европских шампиона још од 1983, а Звезда је од тада добила 21 утакмицу (19 у Купу европских шампиона и 2 у Лиги шампиона) и постала првак Европе и света. У претходне две сезоне Партизан није добио ниједан дерби.
    (Марко, 02. novembar 2019 16:10)

    Ti ako si odrastao pošto tvrdiš da nisi dete, džaba tvoj rast kad si u glavi i dalje ostao mali deca :D
     (železničar, 2. novembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  88. Lako je pobediti Vojvodinu, pobedite vi Čukarički.
    (severac, 02. novembar 2019 16:12)

    Što nisi napisao zvezdu umesto Čuke? A da...
     (železničar, 2. novembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  89. Jednom Penaltizan uvek Penaltizan.Nastavljate po starom.Kad gledam Penaltizan kao da gledam neki cirkus, freakshow, gde su skupiše?Još se pitate zašto je razlika 70 bodova u zadnje dve sezone i ovo malo,lele..cirkus.
    (Robinjo, 02. novembar 2019 16:14)

    Kako te bre nije sramota ti zvezdanaesterac da se uopšte javljaš???
     (železničar, 2. novembar 2019 16:24)

    # Link komentara

  90. u svakoj zemlji clasicco je merodavan pa tako i u nasoj
     (realno, 2. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  91. Samo da ne polete posle ovog.
    (Papilon, 2. novembar 2019 16:22)

    # Link komentara

  92. Sto su duhoviti navijaci tima koji je od Partizana primio duplo manje golova nego Vojvodina.
     (djoni, 2. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  93. Savo demontira "najbolje srpske trenere!
    (Gagiša, 2. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  94. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (alejandro, 2. novembar 2019 15:52)
    jeste isto kao protiv az-a.i crveni mančester i az će vam dati po pet komada
    (slobinator, 2. novembar 2019 16:19)

    # Link komentara

  95. Za one mladje ,od 1945.do danas,komsije u KESu,danas Ligi sampiona,imaju ukupno 11 pobeda u grupnoj fazi,bez kvalifikacija.Samo 11 pobeda,toliko o velicini kluba!!!
     (SUT(WILD) CARD, 2. novembar 2019 16:18)

    # Link komentara

  96. Jednom Penaltizan uvek Penaltizan.Nastavljate po starom.Kad gledam Penaltizan kao da gledam neki cirkus, freakshow, gde su skupiše?Još se pitate zašto je razlika 70 bodova u zadnje dve sezone i ovo malo,lele..cirkus.
    (Robinjo, 2. novembar 2019 16:14)

    # Link komentara

  97. Lako je pobediti Vojvodinu, pobedite vi Čukarički.
     (severac, 2. novembar 2019 16:12)

    # Link komentara

  98. @Eto! Bas hocu..
    Po toj logici je trebalo celu ligu prebaciti u nizi rang jer ste samo vi odbili da igrate. Mozda bi bolje bilo da se zapitas zbog cega je vasa utakmica pocela 15 min kasnije i zbog cega najbolji igrac Zelje nije bio u sastavu....Istina je da je verovatno toga dana sve bilo namesteno a da ste se vi jedini pravili pametni.. Doduse, sa ove distance ste i ispali pametni jer vam je sud dao dve titule...Bilo kako bilo, imate te dve titule, pa titulu iz 99. i Toletovu eru sa sve onim zajednickim pevanjem Uzmi Tole sedmu titulu... Bas onako, za ponos....
    (Vetar u ledja.., 2. novembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  99. Нема више Томислава Караџића да Партизану намешта титуле и да Србију срозава на 27. место у Европи по клупском коефицијенту.
    (Марко, 02. novembar 2019 15:43)

    Jel ti navijas za ekipu koja u poslednjem derbiju nije uputila sut u okvir gola??!!!!

    Dete, mani se golova iz auta i penala sa 17 metara....derbi je pokazao ko je bolji.

    p.s. Otkad ste vi u LS pali su i rekordi, nekad sesrarda nekad petarda...dostojanstveno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (...., 2. novembar 2019 15:50)

    Нисам ја за тебе дете, балавче! Тренутно Звезда има 17 победа више у дербију. Од пролећа 2001. до пролећа 2007, Партизан није добио ниједан дерби, а освојио је три титуле. Је л' би имао о томе нешто да кажеш? Ко је бољи, види се у Европи. Партизан није победио у Лиги шампиона, тј. Купу европских шампиона још од 1983, а Звезда је од тада добила 21 утакмицу (19 у Купу европских шампиона и 2 у Лиги шампиона) и постала првак Европе и света. У претходне две сезоне Партизан није добио ниједан дерби.
    (Марко, 2. novembar 2019 16:10)

    # Link komentara

  100. P E N A L T I Z A N!!
    (Dusanovo carstvo!, 2. novembar 2019 16:09)

    # Link komentara

  101. Hoće li mi neko reći, jesmo li mi igrali sa zvezdom? Pošto se ne mož' živi od ovih...
    (železničar, 02. novembar 2019 15:57)

    Brane svoju najveću filijalu...
    (Dzhoni, 2. novembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  102. Nemate jer taj gol nije priznat. Good bye.
    (Pigmalion, 02. novembar 2019 15:39)

    Dali mi gol u derbiju koji vi ne.priznajete a sudija priznao.Vas arhitekta rece da nije bio gol.Aufviedersehen
     (Krug dvojke, 2. novembar 2019 16:05)

    # Link komentara

  103. vojvodina bolje da je nastupila u gostujucoj garnituri. partizan cim vidi crveno-belo puni bez pardona.
    najava zvezdinom jatu kako ce opet proci na buducem derbiju, sa sve njihovim taktickim genijem na celu kolone.
    (neutralni felsh, 02. novembar 2019 15:23)

    Ovo Bodibond maznuo ime? Ne smem ni da pomislim da je ovo neutralni.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 2. novembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  104. To su brojevi, prijatelju. Nemoj da se zalis meni, zali se matematici. Ja uopste nisam rekao da je svako prvenstvo koje osvoji Zvezda namesteno. Gde si to procitao? Partizan je imao periode i po deset godina bez titule krajem sedamdesetih i niko nije ni rec rekao. Govorio sam o poslednjim godinama kada i sami vidite koliko se ruzno namesta. Secam se i tih uprava koje pominjes, ali ne pominjes Babarogica u upravi Zvezde, pa Mrakica, pa Kokezu neki dan u Londonu, pa 23 godine bez penala za Partizan u derbiju, pa Terzu "sta ste se rastrcali" igracima Ofk-e, pa golmana Indjije... Mozemo tako do sutra. Vidim da pratis fudbal, komsija (nadam se da nisi od ovih Covicevih, onda nismo komsije) i da razumes stvari, jasno je i tebi o cemu pricam. Niko nije bezgresan, secas se Partizan-Zelja i Zvezda-Sarajevo sa po 4:0 i slicno, ali ovo poslednjih godina bas preteraste...
    (nebojsa, 02. novembar 2019 15:48)

    Babarogic je bio u upravi dve godine i to vreme ste vi bili.prvaci.Lako proverljivo.Mrakic nikada nije bio u upravi i to je lako proverljivo.U poslednjih sedam godina upravu cine privrednici, lekari.Nema ni jednog politicara,, fudbalskog sudije jer takav nista materijalno ne dobrinosi klub.Sve moze da se izgugla.Da li na derbijima mora da se svira penal?Kada je penal bio a nije sviran?.Zvezda moze da se zali na nepriznate golove, ne svirane penale itd
     (Krug dvojke, 2. novembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  105. Možda i pao neki dogovor da se skrene pažnja sa vaše očajne uprave.
    (Kontraš, 2.

    Bar se nasa ne trazi na Interpolu....
    (Digging Bill, 2. novembar 2019 15:59)

    # Link komentara

  106. -10
     (Rade, 2. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  107. Hoće li mi neko reći, jesmo li mi igrali sa zvezdom? Pošto se ne mož' živi od ovih...
     (železničar, 2. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  108. Odlicna igra, ali tuga na stadijonu! Volim Partizan napred Partizan.
     (Igor Grobar, 2. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  109. Mi smo dali gol na derbiju a to sto ga sudija nije priznao nije do nas.Tako da imamo sut u derbiju i to u mrezu.
    (Goran, 02. novembar 2019 15:21)

    Dali ste nepostojeci gol posle opravdano dosudjenog faula nad Stojkovicem. Srdjan Jovanovic je pored Mazica jedini srpski sudija koji sudi u ligi sampiona, a gle cuda bas njih dvojica navjise ne odgovaraju gospodinu Terzicu.
    (Sonic, 2. novembar 2019 15:57)

    # Link komentara

  110. polako, doci ce i tvoja zvezdica opet na red pa cete opet dobiti naknadne halucinacije da vam je ponisten gol :)
    (neutralni felsh, 02. novembar 2019 15:37)

    Mozda ali vi titulu videti necete???
    (stefan prvovencani, 02. novembar 2019 15:44)

    Pa to je upravo taj kuriozitet domaće lige. Šampion nije najbolja ekipa, već zvezda.
     (železničar, 2. novembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  111. Da nije bilo penala nista ne bi bilo lako je bilo posle kad se da takav poklon sramota
    (Dragan NS, 2. novembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  112. Sta bi Lalate? -
     (Slavko Vrekic, 2. novembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  113. Да вас је више па да признате да и оне титуле пред Судом удруженог рада нису ваше јес' да их УЕФА не броји, али би био ред да престанете да се китите њима и на домаћем тржишту...
    (Vesnik Patlixhani

    Zelite i njih,to je ocigledno...Nema veze sto vam je sajber direktno omogucio da igrate KES,umesto da idete u 4 liigu,realno..Jer ste ponovljenom utakmicom DIREKTNO priznali krivicu,i to se tako kaznjava.Ko o cemu-zvezda o njenom poznatom postenju...Ajde ,smesni ste,gledajte kako vasa filijala strada.
    (Eto ! Bas hocu !!!, 2. novembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  114. Partizanu wild card za Ligu konferencija. Momentalno!!!!
    (nenad, 2. novembar 2019 15:54)

    # Link komentara

  115. Raspricali se gani ovde, i zamislite oni pricaju o penalima???ajde gledajte kako se razbija vasa prva filijala,i zamislite se.sudija se samo prao,za nedosudjeni direktni crveni....Inace danas Partizan ...bas jak !!!Realno,Vosa me rzocarala,uvek je inpiritativno igrala protiv nas,ne znam danas sta bi...a,mozda je i neki tihi bojkot,radi cirkusa u Ligi,ako je tako,trebaju se i drugi prikluciti.Mozda nije samo fudbal ovde u pitanju.
    (Digging Bill, 2. novembar 2019 15:31)


    Бојкот??? Против чега бојкот? Бојкот против 17. места у Европи по клупском коефицијенту. Бојкот против два клуба у групама европских такмичења. Бојкот против победе у Лиги шампиона. Бојкот против два узастопна учешћа у Лиги шампиона. Бојкот против тога да два наша клуба дочекају пролеће у европским такмичењима. Хоћеш да се врати Томислав Караџић па да будемо поново на 27. месту у Европи по клупском коефицијенту, да за девет година имамо три сезоне у којима ниједан наш клуб не игра ни Лигу шампиона, ни Лигу Европе, да наш представник у кваливикацијама за Лигу шампиона из осам покушаја уђе само једном у Лигу шампиона и тамо изгуби свих шест утакмица? Да ли би то можда више волео?
    (Марко, 2. novembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  116. Obucite sledeci put plave dresove,mozda onda budete imali koji sut na gol ;)


    Ovi grobari ove sezone kao pomahnitali igraju kad vide crveno belo sa druge strane terena :)
    (železničar, 02. novembar 2019 15:34)
     (alejandro, 2. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  117. Tra-lalatovic, kao da ima grip?
     (Momo, 2. novembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  118. dolazi zima duga i hladna
    (era, 2. novembar 2019 15:51)

    # Link komentara

  119. Mi smo dali gol na derbiju a to sto ga sudija nije priznao nije do nas.Tako da imamo sut u derbiju i to u mrezu.(Goran, 02. novembar 2019

    Gle čuda. Nema ga nigde u statistikama... čak i kod stranaca. Čak i kod njih ima info da ste prešli 180 minuta bez šuta na gol. Čak i ginis objavio interes.
    (JPR24, 2. novembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  120. Znaći danas SAVO, OSTANI.
    (LOVRA VEREBI, 2. novembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  121. Нема више Томислава Караџића да Партизану намешта титуле и да Србију срозава на 27. место у Европи по клупском коефицијенту.
    (Марко, 02. novembar 2019 15:43)

    Jel ti navijas za ekipu koja u poslednjem derbiju nije uputila sut u okvir gola??!!!!

    Dete, mani se golova iz auta i penala sa 17 metara....derbi je pokazao ko je bolji.

    p.s. Otkad ste vi u LS pali su i rekordi, nekad sesrarda nekad petarda...dostojanstveno.
     (...., 2. novembar 2019 15:50)

    # Link komentara

  122. Marko
    Pa nije Tomislav Karadzic krov sto ste vi nesposobni bili da prodjete makar dva kola kvalifikacija nije on igrao umesto vas, nije vam zabranio da pobedite mocni Kairat u to vreme
    Samo se vi dičite pobedama, a to što nas brukate sa petardama to nikom ništa, dzabe pobeda ako necete proci dalje
     (PFC, 2. novembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  123. sudija bolje da je svirao ono sto je trebao nad sadikom i iskljucenje nego da nam tu nesto kompenzuje i izmislja penal,smesan penal.partizan ima jasnu dijagnozu-ako tim protiv partizana igra otvoreno bice napunjen do vrha a ako protivnicki tim igra bunker verovatno ce pobediti na kontre.eto kao navijac partizana kazem ako hoocete bodove protiv partizana ne igrajte otvoreno nego bunker.uprava partizana mora naci igrace koji ce znati da igraju protiv bunkera u nasoj ligi
    (nesa80, 2. novembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  124. Umes ti i bolje da pises.Eto sada 75 penala.Ajde da vidimo.od 1946 koliko penala..Znaci svako.prvenstvo koje Zvezda osvoji je namesteno a kada ga tvoj klub osvoji posteno.Secas li se momak kada su igrali Hajduk Kula, Smederevo, Metalac, BSK, Banatski dvor gde su.predsednici tih klubova bili i clanovi UO Partizan.Kada su svi.putovalj na medjunarodne utakmuce sa Partizanom
    (Krug dvojke, 02. novembar 2019 15:14)

    To su brojevi, prijatelju. Nemoj da se zalis meni, zali se matematici. Ja uopste nisam rekao da je svako prvenstvo koje osvoji Zvezda namesteno. Gde si to procitao? Partizan je imao periode i po deset godina bez titule krajem sedamdesetih i niko nije ni rec rekao. Govorio sam o poslednjim godinama kada i sami vidite koliko se ruzno namesta. Secam se i tih uprava koje pominjes, ali ne pominjes Babarogica u upravi Zvezde, pa Mrakica, pa Kokezu neki dan u Londonu, pa 23 godine bez penala za Partizan u derbiju, pa Terzu "sta ste se rastrcali" igracima Ofk-e, pa golmana Indjije... Mozemo tako do sutra. Vidim da pratis fudbal, komsija (nadam se da nisi od ovih Covicevih, onda nismo komsije) i da razumes stvari, jasno je i tebi o cemu pricam. Niko nije bezgresan, secas se Partizan-Zelja i Zvezda-Sarajevo sa po 4:0 i slicno, ali ovo poslednjih godina bas preteraste...
     (nebojsa, 2. novembar 2019 15:48)

    # Link komentara

  125. Da l' je ovo realno!? Jos malo svirace i za one sto se zagrevaju iza gola, ako se slucajno sapletu.
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 02. novembar 2019 15:27)


    ah, skoro da je potresno koliko moze da boli teski poraz voljene filijale. divan primer tople navijacke solidarnosti u kojoj ste kao jedan uzorni navijacki kolektiv decenijama bez premca. zato neutesno tuznom kolektivu cestitam od srca, dok individualno pozdravljam starog drugara :)
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 15:46)

    # Link komentara

  126. polako, doci ce i tvoja zvezdica opet na red pa cete opet dobiti naknadne halucinacije da vam je ponisten gol :)
    (neutralni felsh, 02. novembar 2019 15:37)

    Mozda ali vi titulu videti necete???
     (stefan prvovencani, 2. novembar 2019 15:44)

    # Link komentara

  127. "Jedva i slučajno"...
    Mi na maksimalnom broju obrtaja smo baš zeznuta ekipa...bravo momci...ovoga mi krsta dobro je ovo
     (hoćemo var u "super ligi" povilo, 2. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  128. Рутинско демолирање једне од Звездиних филијала, коју води звездаш Лалатовић. Победа је могла бити и убедљивија да је судија санкционисао груб старт једног играча Војводине над Садиком при резултату 0-0. То је требао бити фаул за Партизан и други жути, уједно црвени картон играчу Новосађана. Добро је што је Саво одмарао Суму и Тошића, као и што је извео Натха у 60. минуту. Мајсторе ваља сачувати од евентуалних повреда, како би били спремни за Манчестер Јунајтед. Данашња партија црно-белих, где је без Суме, Тошића и Лазара Марковића такорећи са пола снаге руинирана Војводина, доказује да је Партизан убедљиво најквалитетнија екипа у домаћој лиги, али зна се ко мора да буде шампион, то су већ неке ствари које са фудбалом немају везе.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 2. novembar 2019 15:23)

    У Мачви су и тренер и члан управе Гробари, Тешовић и Краљ. Што се Европе тиче, Црвена звезда је и ове године остварила победу у Лиги шампиона, као и прошле. А Партизан у Лиги шампиона није победио још од 1983. Од 1983. до данас Црвена звезда има 21 победу. Партизан од 1966. није победио ниједан европски клуб који је био вишеструки првак Европе. Наравно да ће првак Србије бити онај ко побеђује у Лиги шампиона, а не онај ко на такву победу чека неколико деценија. Нема више Томислава Караџића да Партизану намешта титуле и да Србију срозава на 27. место у Европи по клупском коефицијенту.
    (Марко, 2. novembar 2019 15:43)

    # Link komentara

  129. Molim pantere da ne kmece i ne kukaju zbog ovog penala, kompenzovace to Joca Segrt/Pera Piper/Novak Simovic/(onaj stoje sudio u Surdulici) u Novom Sadu protiv Proletera. Proleter 5 tekmi nema poraz ali danas prosto mora da se prekine taj sjajan niz.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  130. ..bas jak !!!Realno,Vosa me rzocarala,uvek je inpiritativno igrala protiv nas,ne znam danas sta bi...a,mozda je i neki tihi bojkot,radi cirkusa u Ligi,ako je tako,trebaju se i drugi prikluciti.Mozda nije samo fudbal ovde u pitanju.
    (Digging Bill, 02. novembar 2019 15:31 Možda i pao neki dogovor da se skrene pažnja sa vaše očajne uprave.
    (Kontraš, 2. novembar 2019 15:42)

    # Link komentara

  131. Mi smo dali gol na derbiju a to sto ga sudija nije priznao nije do nas.Tako da imamo sut u derbiju i to u mrezu.
    (Goran, 02. novembar 2019 15:21)
    Sudija je svirao faul, prekinuo igru. Taj sut u mrežu mozete da brojite sa sutevima u mrezu dok ste se zagrevali, pred utakmicu ;)
     (doktor iz predgradja, 2. novembar 2019 15:40)

    # Link komentara

  132. Mi smo dali gol na derbiju a to sto ga sudija nije priznao nije do nas.Tako da imamo sut u derbiju i to u mrezu.
    (Goran, 02. novembar 2019 15:21)

    Nemate jer taj gol nije priznat. Good bye.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:39)

    # Link komentara

  133. Kao ni Zvezda u derbiju ni Vojvodina nema suta na gol u 70 minuta igre..
     (Slavko Vrekic, 2. novembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  134. Ma tako je bre, idemo gazi 4:0 opala
    (Milos, 2. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  135. Pozdrav za Lalata.
     (Slavko Vrekic, 2. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  136. Posle velicanstvene pobede nad Mancesterom nastavak dobrih rezultata i u prvenstvu...ko je pomenuo Hozdovac, Lucane, Cukaricki...ja nisam...
    (Fenomen, 02. novembar 2019 15:16)


    polako, doci ce i tvoja zvezdica opet na red pa cete opet dobiti naknadne halucinacije da vam je ponisten gol :)
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  137. Suma, Ivanovic, Tosic... Ovaj Milosevic uvek iste izmene vrsi i identicne igrace menja, brate daj malo sansu Lutovcu, decko je mladi reprezentativac a ovaj Ivanovic samo protiv Vodozaje moze da postigne (barem) jedan gol.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:37)

    # Link komentara

  138. Da li je moguce da imate sve snimke osim snimka spornog penala?I gde je sad analiza da li je penal za Partizan nepostojeci kao sto radite kada se dosudi Zvezdi?I naravno,po obicaju,ovaj komentar nece biti objavljen!
    (Bari1991, 2. novembar 2019 15:35)

    # Link komentara

  139. Ovi grobari ove sezone kao pomahnitali igraju kad vide crveno belo sa druge strane terena :)
     (železničar, 2. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  140. pigmalion.....a sta ste vi za nas u fudbalu...boli vas bari jos....
     (marin, 2. novembar 2019 15:34)

    # Link komentara

  141. titulu ce oteti, filijale cemo im pokidati!!! napred PARTIZAN!!!
     (era 's onog sveta, 2. novembar 2019 15:33)

    # Link komentara

  142. Noname@ Nije mi jasno da ono nije faul i crveni. A za penal kakvi se vama sviraju pa cak i van 16 kad je ovo je penalcina.
     (neko, 2. novembar 2019 15:33)

    # Link komentara

  143. kažu i ove godine žestoka zima i mrazevi debelo u minusu ....
    (era, 2. novembar 2019 15:32)

    # Link komentara

  144. Ni p od penala
     (..., 2. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  145. (pigmaluon) 
    Mi smo dali gol na derbiju a to sto ga sudija nije priznao nije do nas.Tako da imamo sut u derbiju i to u mrezu.
    (Goran, 02. novembar 2019 15:21)


    bravo svaka cast! ;)
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  146. Raspricali se gani ovde, i zamislite oni pricaju o penalima???ajde gledajte kako se razbija vasa prva filijala,i zamislite se.sudija se samo prao,za nedosudjeni direktni crveni....Inace danas Partizan ...bas jak !!!Realno,Vosa me rzocarala,uvek je inpiritativno igrala protiv nas,ne znam danas sta bi...a,mozda je i neki tihi bojkot,radi cirkusa u Ligi,ako je tako,trebaju se i drugi prikluciti.Mozda nije samo fudbal ovde u pitanju.
    (Digging Bill, 2. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  147. @Pigmalion, 02. novembar 2019 15:25)
    Kakve veze ima sto utakmica pocinje u 14 sa slabom posetom? Vikend je.
    (Student, 2. novembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  148. Vojvodina srpska borusija
    Kakav bre nepostojeći penal, evo 4 0 vodimo akciju krstenu ne mozete da napravite a ne gol da nam date isto kao i ti sto kukaju za gol, kao prvo akcija je prekinuta i pre nego sto je gol postignut tako da nista od gola, drugo protiv tog istog vozdovca je Partizan pokraden onim sramotnim penalom, naucite da ne moze svaki kontakt biti penal, kakva dva cista penala nisu svirana objasni?
     (PFC, 2. novembar 2019 15:30)

    # Link komentara

  149. Znaci dva tima sa crveno belim dresovima u dve utakmice sut prema golu nemaju, dovoljno pokazuje o regularnosti prvenstva 
    (PFC, 2. novembar 2019 15:06) 

    Ciganima ponsiten cist gol za 0-1 a protiv nas danas sviran nepostojeci penal, takodje Napretku cist gol ponisten, Vozdovcu dva cista penala nisu svirana i opet izgubite, ali vi ocigledno srama nemate kad ovako komentarisete
    (Vojvodina Srpska Borusija, 02. novembar 2019 15:22)


    zvezdi ponisten "cist gol" u derbiju? ocigledno ste i vi iz "srpske borusije" naviknuti da im se svasta svira kao gol, pa cim nekad ne bude tako, odmah se hvatate za "ponisten gol" a zaboravite recimo na ona dva smesna neponistena penala protiv indjije itd... primera ima brdo.
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 15:29)

    # Link komentara

  150. Kad Zvezda povede iz penala onda je naslov 'penal za Zvezdu!' a kada to uradi Partizan samo 'Vodi Partizan!'. Objektivno, nema sta
    (Sale, 02. novembar 2019 14:39)
    Naravno da je objektivno jer Zvezdi daju penal na poklon pa je naslov "penal za Zvezdu" a Partizan da gol iz penala i povede pa je naslov "vodi Partizan". Smrt fašizmu živeo Partizan!!!
     (Liga Šampiona, 2. novembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  151. Da l' je ovo realno!? Jos malo svirace i za one sto se zagrevaju iza gola, ako se slucajno sapletu.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 2. novembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  152. sramotno
    (toma delija, 02. novembar 2019 15:09)

    Dva penala protiv Indjije i Radnika, po jedan protiv Mladosti, Proletera, Radnickog... stvarno sramotno, i ja kazem. Toliko para ulozeno na legiju stranaca a tipa trecina golova a polovina bodova osvojeno preko penala.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  153. Borba za cetvrto.mesto i domacinstvo.u.plej ofu sa Zvezdom
     (Krug dvojke, 2. novembar 2019 15:27)

    # Link komentara

  154. Groblje se pali protiv vecih klubova Zveze, Mancestera, Vose, pa nekada i dobiju ali zato narednih 7 dana ne mogu hodati... To se zove kompleks nize vrednosti.. Zato svoju slabost ispolje protiv malih klubova i redovno pucaju...
     (Junajted, 2. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  155. Kuće, este mi dobro?

    Partizan šampion !
    (Nicky boy, 2. novembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  156. samo u prolazu da pitam posto ste kukali gde je publika protiv himkija.. Sta je ovo ahahahaha
    (Penal??? Sram vas bilo, 02. novembar 2019 15:11)

    U prolazu da ti odgovorim, genije, igra se od 14 sati, nadam se da si svestan te cinjenice. A vi protiv Kimkija ste igrali u vecernjem terminu a cak ni tad ne mozete da napunite dvoranu, to mnogo govori. Covece, ovi panteri pisu sablonske komentare, ili pominju penale/sudjenje ili broje publiku, uglavnom su ti komentari ironicni posto su slaba poseta i penali usko povezani sa njihovim klubom. Imam utisak da sve te komentare pise jedna osoba pod vise komentara. Ako je to u pitanju ima bas velike komplekse. A nije ni cudo posto se radi o komsiji sampiona Evrope u kosarci, to je nesto sto ce zauvek biti kamencic u cipeli svakog zvezdasa.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  157. @
    Bez ikakve potrebe sviran onaj penal da bi se stvorila lazna slika kako se i partizanu sviraju penali kada je bilo jasno da ovo dobijamo lagano.
    (Grobar, 02. novembar 2019 15:12)
    Imate li vi ljudi granicu neku? Ovo je neverovatno. Kada dobijetr penal na poklon to je ucinjeno da bi vi ispali lopovi ili sta vec. Toliko nemate srama da je neobjasnjivo...
    (Student, 2. novembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  158. Рутинско демолирање једне од Звездиних филијала, коју води звездаш Лалатовић. Победа је могла бити и убедљивија да је судија санкционисао груб старт једног играча Војводине над Садиком при резултату 0-0. То је требао бити фаул за Партизан и други жути, уједно црвени картон играчу Новосађана. Добро је што је Саво одмарао Суму и Тошића, као и што је извео Натха у 60. минуту. Мајсторе ваља сачувати од евентуалних повреда, како би били спремни за Манчестер Јунајтед. Данашња партија црно-белих, где је без Суме, Тошића и Лазара Марковића такорећи са пола снаге руинирана Војводина, доказује да је Партизан убедљиво најквалитетнија екипа у домаћој лиги, али зна се ко мора да буде шампион, то су већ неке ствари које са фудбалом немају везе.
    (Sudija Djokic centarfor sampiona, 2. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  159. vojvodina bolje da je nastupila u gostujucoj garnituri. partizan cim vidi crveno-belo puni bez pardona.
    najava zvezdinom jatu kako ce opet proci na buducem derbiju, sa sve njihovim taktickim genijem na celu kolone.
     (neutralni felsh, 2. novembar 2019 15:23)

    # Link komentara

  160. Au ovaj gol Zdjelara vredi dva...
    (gremlin, 2. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  161. Znaci dva tima sa crveno belim dresovima u dve utakmice sut prema golu nemaju, dovoljno pokazuje o regularnosti prvenstva
    (PFC, 2. novembar 2019 15:06)

    Ciganima ponsiten cist gol za 0-1 a protiv nas danas sviran nepostojeci penal, takodje Napretku cist gol ponisten, Vozdovcu dva cista penala nisu svirana i opet izgubite, ali vi ocigledno srama nemate kad ovako komentarisete
    (Vojvodina Srpska Borusija, 2. novembar 2019 15:22)

    # Link komentara

  162. (pigmaluon)
    Mi smo dali gol na derbiju a to sto ga sudija nije priznao nije do nas.Tako da imamo sut u derbiju i to u mrezu.
     (Goran, 2. novembar 2019 15:21)

    # Link komentara

  163. Ja nisam video snimak za penal,ali,ako jnije,predlazem upravi i igracima da poklonjene penale ispucavaju prema korner zastavici!Ne moze se izjednacavati ovo i ono sto se do sad u prvenstvu izdesavalo!Penali za mezimicu su primer namestenog prvenstva!Necemo u isti kos s mafijom!
     (dure, 2. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  164. Lalatovic vrsi trostruku izmenu, za svaki primljen gol po jedna izmena buahahahaha lol brate mili.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:19)

    # Link komentara

  165. Posle velicanstvene pobede nad Mancesterom nastavak dobrih rezultata i u prvenstvu...ko je pomenuo Hozdovac, Lucane, Cukaricki...ja nisam...
     (Fenomen, 2. novembar 2019 15:16)

    # Link komentara

  166. Stojkovic na klupu malo.
    (Kantona, 2. novembar 2019 15:16)

    # Link komentara

  167. Ovakve titule kao i ona iz 46-te to dajte zvezdi. Neka se spremi mancester...
    (MarkoPFC, 2. novembar 2019 14:49

    Марко, брате? Најзад један колико толико разуман међ' вама (оксиморон, али не граматички него логички, па ће ми опростити учитeљица Рада)!!!

    Да вас је више па да признате да и оне титуле пред Судом удруженог рада нису ваше јес' да их УЕФА не броји, али би био ред да престанете да се китите њима и на домаћем тржишту...
    (Vesnik Patlixhani, 2. novembar 2019 15:15)

    # Link komentara

  168. Svi, bukvalno svi, komentari osim dva su od ovih Terzinih. Traze bilo kakav argument da nisu povlasceni novcem, sudjenjem, aranzmanima sa drugim klubovima pa gledaju pazljivo svaku utakmicu Partizana. Pa kako to Partizanu namestaju a on peti na tabeli? Ali otislo je predaleko, normalni Zvezdasi sa kojima pricam i sami kazu da ovo Zvezdi ne treba, 75 penala za sest godina, ubedljivo najvise u celoj Evropi, drugi na toj listi je Mancester kome je svirano 36. Evo i navijaci Vojvodine, inace u dobrim odnosima sa Zvezdom se bune protiv Kokeze i namestenog prvenstva. Sta ce to Zvezdi, veliki klub, bio i prvak Evrope a da se ovako bruka?
    (nebojsa, 02. novembar 2019 15:05)

    Umes ti i bolje da pises.Eto sada 75 penala.Ajde da vidimo.od 1946 koliko penala..Znaci svako.prvenstvo koje Zvezda osvoji je namesteno a kada ga tvoj klub osvoji posteno.Secas li se momak kada su igrali Hajduk Kula, Smederevo, Metalac, BSK, Banatski dvor gde su.predsednici tih klubova bili i clanovi UO Partizan.Kada su svi.putovalj na medjunarodne utakmuce sa Partizanom
     (Krug dvojke, 2. novembar 2019 15:14)

    # Link komentara

  169. @toma delija Jedino što je sramotno ste vi koje čeka još jedna petarda u sred Beograda...
     (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  170. za limenke koje komentarišu penal - možda će vam zvučati šokantno, ali pravila dozvoljavaju da se svira penal i za druge ekipe osim CZV.
     (antiprotivan, 2. novembar 2019 15:13)

    # Link komentara

  171. Bez ikakve potrebe sviran onaj penal da bi se stvorila lazna slika kako se i partizanu sviraju penali kada je bilo jasno da ovo dobijamo lagano.
    (Grobar, 2. novembar 2019 15:12)

    # Link komentara

  172. Ja samo u prolazu da pitam posto ste kukali gde je publika protiv himkija.. Sta je ovo ahahahaha
    (Penal??? Sram vas bilo, 2. novembar 2019 15:11)

    # Link komentara

  173. sramotno
     (toma delija, 2. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  174. Tako je bre, idemo gazi cist penal bio ko suza uostalom pozdrav i uzivajte u nastavku meca, cao
    (Milos, 2. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  175. Sadik najbolji igrac lige.
     (Partizanovac, 2. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  176. Upravo Sasa Zdjelar pozdravlja ove navijace Zvezde sto komentarisu ovde na portalu!
    (lepi, 2. novembar 2019 15:09)

    # Link komentara

  177. E tako se igra fudbal vodis 3:0 i napadas. Bravo crno-beli
    (Merlin, 2. novembar 2019 15:08)

    # Link komentara

  178. Ljudi imate vec na youtube-u postavljen snimak penala, sramota sta se u srbiji svira za zvezdu i partizan..
    (Penal, 2. novembar 2019 15:07)

    # Link komentara

  179. Kakve moralne gromade žive u ovoj našoj Srbiji pa to stvarno nema nigde. Sve se vidi ali se ipak ništa ne vidi. Nek nam miljenica bude prvak, a to što sasvim slučajno dva, kao najbolja kluba, protiv Partizana nemaju ni šut u okvir gola, nije ama baš ništa čudno. Ja samo mogu da zamislim kako bih se jadno osećao da igram profesionalni fudbal a ne mogu protiv par jačih klubova da se zalažem. U najmanju ruku bilo bi me sramota od svojih predaka koji zasigurno nisu bili takvog morala...I onda krene podsmevanje čoveku, kome je dosadilo da gleda kako se protiv nas što je sasvim ok zapinje, a protiv povlašćenih igra laganica. I zašto bi uopšte imao motiv i volju za ovakvim neregularnim prvenstvom.
    Savo kapa dole za sve!
     (lucky, 2. novembar 2019 15:07)

    # Link komentara

  180. Tako je bre, idemo gazi cist penal bio ko suza uostalom pozdrav i uzivajte u nastavku meca, cao
    (Milos, 2. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  181. Znaci dva tima sa crveno belim dresovima u dve utakmice sut prema golu nemaju, dovoljno pokazuje o regularnosti prvenstva
     (PFC, 2. novembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  182. Svi, bukvalno svi, komentari osim dva su od ovih Terzinih. Traze bilo kakav argument da nisu povlasceni novcem, sudjenjem, aranzmanima sa drugim klubovima pa gledaju pazljivo svaku utakmicu Partizana. Pa kako to Partizanu namestaju a on peti na tabeli? Ali otislo je predaleko, normalni Zvezdasi sa kojima pricam i sami kazu da ovo Zvezdi ne treba, 75 penala za sest godina, ubedljivo najvise u celoj Evropi, drugi na toj listi je Mancester kome je svirano 36. Evo i navijaci Vojvodine, inace u dobrim odnosima sa Zvezdom se bune protiv Kokeze i namestenog prvenstva. Sta ce to Zvezdi, veliki klub, bio i prvak Evrope a da se ovako bruka?
     (nebojsa, 2. novembar 2019 15:05)

    # Link komentara

  183. nepostojeći penal. hahahaha
    (Dušan, 02. novembar 2019 14:33)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Penal... 

    Kako drugacije?
    (Grba, 02. novembar 2019 14:33)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    Crni sudija,pa kako te nije sramota da ovo bude za penal?
    (Dragan Jove Torbica, 02. novembar 2019 14:33)

    Zahvaljujemo se na glasu.

    sraman penal. 
    ovi na silu otimaju. 
    ovo do sada nije bilo ni po afričkim zabitima.
    (čoban je dojkanova ovca, 02. novembar 2019 

    Alo botovi, kad je vama dosudjeno DVA penala protiv Indjije i Surdulice tad vam je bilo lepo i likovali ste kao da ste pobedili Barsslonu ili Inter. Sram vas bilo licemeri. Nemojte da trosite reci i tastaturu, sacuvajte to za onu utakmicu od 16 sati, ee tuu ce biti komedije od sudjenja, pogotovo ako Proleter bude tvrd protivnik i sacuva svoj gol.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  184. Ja nisam srećan zbog ovog penala. Kao prvo,mi nismo taj klub kome se sviraju ovakvi penali.Šta je cilj lopova iz FSS i njihovog mezimčeta? Cilj je sada ovaj JEDAN penal izjednačiti sa njihovih DESET ovakvih.Cilj je staviti nas u isti koš sa onim bestidnicima i umuljati nas u isto blato sa njima. I sve to uraditi kada je prvenstvo gotovo,na -10 bodova.Apelujem na upravu da to ne dozvoli.Ovakvih situacija će biti sada sve više,kada se oni ne mogu ugroziti.Biće odluka na njihovu štetu(ali bez posledica),a i u našu korist.Nemojmo dozvoliti da za deset godina,kada god dođe na red analiza ovogodišnjeg nm cirkusa,penali protiv Inđije i još mnogih,golmanske komične reakcije,dođu sa znakom jednakosti sa ovim nebitnim penalima.Namerno će to raditi,zato apelujem na upravu da da instrukciju igračima,da kada nam sviraju sumnjiv penal, namerno promaše gol.Kada smo već izgubili titulu,ne moramo da budemo u istom blatu sa njima.
     (dejan, 2. novembar 2019 15:04)

    # Link komentara

  185. Kakav smesan penal,uzas.Igrac Vojvodine je startovao na loptu kod one situacije pre gola i penala.Odmah pritisak Save i igraca Partizana.Isti su ko Zvezda.Sjasi kurta da uzjase murta odmosno sjase jedan blizanac dodje drugi.
    (pera kojot super genije, 2. novembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  186. Opaa, i novosadska Crvena Zvezda bez suta u gol. Bas znamo da igramo sa ovim Zvezdama.
    (Pigmalion, 02. novembar 2019 14:48)

    Izvini,ali novosadska Crvena zvezda igra neku novosadsku ligu. Trenutno igraju Partizan i Vojvodina.
     (NSslaninar, 2. novembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  187. Cista kompezacija za onaj faul. Da je svirao faul automatski crveni. Veci je faul bio no sto je ovo penal.
    (neko, 02. novembar 2019 14:45)

    Onda ti je jasno kakav je penal kad znaš da ono nije bio faul.
     (NoName, 2. novembar 2019 15:02)

    # Link komentara

  188. Zasto se panteri bune na ovaj penal? Kad su oni dobili dva nepostojeca penala protiv Indjije (i jos su gubili dobrih 50 minuta) i Surdulice sve je bilo lepo, posteno i regularno i nisu se bunili a sada na cist faul u kaznenom prostoru oni se bune. Pa dobro i ja bih bio na strani PAOK-a ili Cska, u neku ruku ih i razumem.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  189. "I Savo se postideo penala"....na zalost taj stida nema.
    Setite se kako je kritikovao Toleta,pa zavrsio kao zapoalen u savezu.
    Setite se kako je kritkovao upravu Partizana na izborima,pa zavrsio na klupi Partizana..pa sada,lepo se vidi na snimku kako kaze ironicno "lopta" pitajuci nekog sa klupe Vojvodine kod onog "faula" nad Sadikom.
    (Miljan, 2. novembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  190. Kakav pritisak na sudiju a onda dobiju izmišljen penal i bude posle sve ok. Za gađenje...
    (NS, 2. novembar 2019 14:54)
    Penal cist kao Sunce.Vi posle ona dva protiv Indjije imate pravo samo da se pokrijete usima i cutite 10 godina.
    (lenny, 2. novembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  191. @ Sale

    Kad zvezdana postigne gol iz debelog auta, kada joj se golovi priznaju a da lopta uopste nije presla gol liniju i kada joj se penali sviraju kad im je igrac fauliran na centru terena onda su ti golovi po vama potpuno regularni.A da to su tzv "objektivni navijaci zvezdane".Nista neuobicajeno za vas.
    (Toma, 2. novembar 2019 15:00)

    # Link komentara

  192. Prvo nije dao crveni igracu Vojvodine zbog prekrsaju nad Sadikom a onda izmislio zvezdanesterac,snimak postoji samo jedan iz aviona kod penala a sudija je metar udaljen od toga,sta reci koju posluku porati sad kad zvezda ima 10+ onda i nama sviraju poklon penali,vise bih voleo da je svirao prekrsaj nad sadikom !!!
    (Bibo, 2. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  193. Provokacija uspela! Ne sviraš očigledan faul nad Sadikom u zoni šuta (zabranjeno) a onda ispuniš normu za žute kartone čas posla. Posle možeš i zvezdanesterac Partizanu da sviraš, šta hvali! Kartoni su važni za derbi i da urazume Sava jer taj nebi menjo tim nikad. Voli da pobeđiva.
     (Šta hvali?, 2. novembar 2019 14:59)

    # Link komentara

  194. Pitam nase medije gde je anketa za penal partizana???
     (Dokle vise?, 2. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  195. Mene SRAMOTA
    (BlackJack, 02. novembar 2019 14:36)

    Doveli ste brdo stranaca, potrosili 3 dzaka para i izgubite veciti derbi, bez suta u gol, petarda u Londonu, trojka u Minhenu, ... ima sijaset razloga da te bude sramota. A (ne)pismenost necu ni da komentarisem jer ce te biti sramota jos vise.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:58)

    # Link komentara

  196. Kod nesviranog "penala",igrači Partizana na terenu i sa klupe napadaju sudije, pritiskaju ih i traže neku pravdu. Odmah sledeća situacija,svira se penal(!?) za Partizan,koji otprilike nema veze sa životom. Jeste,Voša igra očajno,ali da bude 2:0 za Partizan,to baš i nije zasluženo...
    Onda pričaju kao da se Vojvodina gura, pa pogledajte ovo! Svi ste vi isti, samo nek komšiji crkne krava...
    U Beogradu večiti rivali,u Novom Sadu najbolji drugari...
     (NSslaninar, 2. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  197. Ajmo grobari!
    Vidite da komšije više prate i komentarišu ovu utakmicu od nas... Al šta ćeš, moraju i oni fudbal da gledaju negde...
     (Alex, 2. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  198. E realni taj ofsajd si samo ti video. Zasto lazes to ti znas.
     (neko, 2. novembar 2019 14:57)

    # Link komentara

  199. Tako je bre, idemo gazi cist penal bio ko suza uostalom, pozdrav i uzivajte u nastavku meca, cao
    (Milos, 2. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  200. Ovi Lalatovi 0 suteva za 45 minuta. To je crveno-belima izgleda u genima.
    (Gazda Dojkan, 2. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  201. Kako je lepo kad imas vodjstvo protiv tima crveno bele boje.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  202. Pitam nase medije gde je anketa za penal partizana???
     (Dokle vise?, 2. novembar 2019 14:56)

    # Link komentara

  203. Tako je bre, idemo gazi cist penal bio ko suza uostalom, pozdrav i uzivajte u nastavku meca, cao
    (Milos, 2. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  204. Posle starta nad Sadikom i nedosuđenog penala, Savo je trebao da izvede ekipu sa terena. Dva nula je, ali mislim da Partizan treba da prekine sa ovakvim cirkusom od suđenja i po cenu izbacivanja iz lige.
    (Pogled sa Rtnja, 2. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  205. @NS Mora da je tužno navijati za Vojvodinu... Šta loše čoveku mora da se desi u životu da bi navijao za Vojvodinu
     (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  206. Jel i dosudjen penal spada u domen perfidnosti i teatrlanosti?!
    (petarczv, 02. novembar 2019 14:37)

    Evo ja cu da ti odgovorim, kad je penal cist i regularan onda ne spada u taj domen, ali kad se dosude kao za one situacije u Indjiji i Surdulici e to ti je primer perfidnih i teatralnih penala. Idi sad komentarisi vesti o NBA ligi posto ti to bolje ide. Izgleda da bolje znas startnu petorku Denvera, Oklahome ili Nju Orleansa nego pravila fudbala.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  207. Posle starta nad Sadikom i nedosuđenog penala, Savo je trebao da izvede ekipu sa terena. Dva nula je, ali mislim da Partizan treba da prekine sa ovakvim cirkusom od suđenja i po cenu izbacivanja iz lige.
    (Pogled sa Rtnja, 2. novembar 2019 14:55)

    # Link komentara

  208. Znaci za komentatore sto kukaju da nije penal, Partizan je evidentno bolji sa 6 udaraca na gol dok Vojvodina nema nijedan sut u okvir gola tako da ne preterujte
    (Merlin, 2. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  209. Kakav pritisak na sudiju a onda dobiju izmišljen penal i bude posle sve ok. Za gađenje...
    (NS, 2. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  210. vise nas je ovde ,nego ljudi na tribinama,zabrana ? ili sta je u pitanju?
     (Nislija 1389, 2. novembar 2019 14:54)

    # Link komentara

  211. Kako može uopšte neko ko navija za Zvezdu da piše o penalima? Pa protiv Inđije ste dobili penal van 16 alo?!
     (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  212. Evo ti penal, ne cmizdri više.
    (shone, 02. novembar 2019 14:37)

    Malo je jedan, neki su protiv Indjije i Radnika dobili dva penala.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:52)

    # Link komentara

  213. Jel i drugi bio iz penala? Kako uopšte možete da pričate o penalu, pogledajte kako sramotno loše igra Vojvodina!? Ako ne dobiju još 2 treba da organizuju neko slavlje.
     (Poz iz BG-a, 2. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  214. To da li je oboren Sadik ne treba razmatrati,jer pre primanja lopte bio je u dubokom ofsajdu,a penal nema smisla komentarisati tu je sve jasno
     (realni, 2. novembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  215. Gledam Djokovica ne gledam utakmicu,kako je partizan poveo...
     (Dejan CZ, 2. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  216. uvek prijateljska
    (r8, 02. novembar 2019 13:27)
    Desilo se svetsko čudo zadnje kolo pre ovog nije Zvezdi sviran penal...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 02. novembar 2019 13:35)

    Hahahhahahha ko nam prica o penalima ahahhahah
     (ajmoo, 2. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  217. Za ovakav penal da je zvezdi dosudjen, ne bi nam se skinuli sa grbace godinu dana.
    (Ivan, 02. novembar 2019 14:41)

    Zvezda koja je protiv Indjije, Radnika, Proletera i Radnickog dobila SEST (6) penala nema pravo godinu dana da se javlja i pominje penale.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  218. Ovo penal?!?!?
     (Gospodin čovek, 2. novembar 2019 14:50)

    # Link komentara

  219. Lajavi krelac nama je penal sviran u 16 a vama na 20 metara od gola...
     (Pivke, 2. novembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  220. Sramota sta nije svirano za partizan. Rusenje Sadika koji ide sam prema golu. Partizan igra najlepsi fudbal. Podrška Savi i igračima, samo gazite. Ovakve titule kao i ona iz 46-te to dajte zvezdi. Neka se spremi mancester...
    (MarkoPFC, 2. novembar 2019 14:49)

    # Link komentara

  221. Opaa, i novosadska Crvena Zvezda bez suta u gol. Bas znamo da igramo sa ovim Zvezdama.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  222. Niste trebali da svirate penal, zna se kome samo moraju da sviraju..
     (.., 2. novembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  223. Kakva farsa... JSD = uništitelji sporta! Neviđen pritisak na sudije i javnost, radi stvaranja lažne slike, a stvarnost dijametralno suprotna. Pošto nemaju kvalitet, pobede ostvaruju na neregularan način.
    (Aksentije, 2. novembar 2019 14:48)

    # Link komentara

  224. Sad kada je faktički rešeno prvenstvo dobismo i mi jedan zvezdanaesterac...
    (slobo, 02. novembar 2019 14:36)

    Polako..
    Tek je - 10
    Ima još da se igra..
    Želimo - 30
     (shone, 2. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  225. penaltizan.
     (aman, 2. novembar 2019 14:47)

    # Link komentara

  226. Срамотан пенал
     (клепам дени, 2. novembar 2019 14:46)

    # Link komentara

  227. Cista kompezacija za onaj faul. Da je svirao faul automatski crveni. Veci je faul bio no sto je ovo penal.
     (neko, 2. novembar 2019 14:45)

    # Link komentara

  228. Pa kada se svira penal a bio je faul od igrača Partizana !
     (Grada, 2. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  229. Da li će konačno neki penaltizam?
    (Bane, 02. novembar 2019 14:32)

    Suma, Sumarum... vi ste svoje dobili :)
     (boske, 2. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  230. Penaltizam
     (he he, 2. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  231. komedija..
     (bg, 2. novembar 2019 14:44)

    # Link komentara

  232. опет звезданаестерац...докле више овакво пријатељско суђење за Звезду и апартхејд....не...чек'...није тај...


    ....опет склањалица...играчи Војводине практично сами организују нападе на свој гол, Звезда води без иједне шансе....не, не, није ни тај...овај је:

    Херојска борба младих Партизана и велики гол против противника који је боље рангиран на табели. Парни ваљак опет меље...

    (Тај је!)
    (Vesnik Patlixhani, 2. novembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  233. Da je Zvezdi sviran ovako smešan penal bilo bi jedno 1000 histeričnih komentara, ali je sada sve pošteno, zar ne?
    (Lajavi krelac, 2. novembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  234. Partizan više nikog ne može dobiti, bez skakanja i pritiska na sudije, od prve minute i za svaku sitnicu..
    tako i sad protiv Voše..
    gostujući igrač čisto odnese loptu ispred Sadika, a ovi čoporativno skaču na sudiju i traže penal..
    i ovaj par minuta kasnije "izmisli" penal da ih skine s grbače, i to u obostranom povlačenju gomile igrača i gužvi kod kornera..
    posebno jadno je ponašanje Miloševića, kojeg svaku utakmicu mora smirivati četvrti sudija, i za to nikad ne dobije kaznu..
    kao ni za izbegavanje novinara, kad izgubi..
    (parodija, 2. novembar 2019 14:43)

    # Link komentara

  235. Za ovakav penal da je zvezdi dosudjen, ne bi nam se skinuli sa grbace godinu dana.
     (Ivan, 2. novembar 2019 14:41)

    # Link komentara

  236. Posteno, cist penal
    (Milos, 2. novembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  237. Kad Zvezda povede iz penala onda je naslov 'penal za Zvezdu!' a kada to uradi Partizan samo 'Vodi Partizan!'. Objektivno, nema sta
    (Sale, 2. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  238. Pa ovo ni Vucela ne bi smeo da svira kao penal. A ovi pustaju snimak "prekrsaja" koji je snimljen iz helikopter, e toliko je kamera bila blizu...
     (Mile, 2. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  239. Naravno, iz nepostojeceg penala, kad je bilo jasno da nikad nece dati gol, dosudjen Penaltizanu penal...mora da se cuva trece mesto svim sredstvima.
    (ViscoSalejo, 2. novembar 2019 14:39)

    # Link komentara

  240. “Nije najjasnije da li je bilo prekršaja, ali se čini da je Sadik oboren, ali nije potpuno očigledno ni na ponovljenom snimku da li je Đuričić stigao prvi do lopte. “ Kako vas nije sramota??? Ali kako vas nije sramota??? Pa iz aviona se vidi da je prvo sklonio loptu, koliko je samo daleko otišla nakon starta igrača Vojvodine, promenila smer!!! Ali zato mora biti da je bio penal i to na 10 metara od lopte. Nego, -10, pa se prividjaju stvari na ‘ladnoci.
    (veliki strumf, 2. novembar 2019 14:38)

    # Link komentara

  241. au kakav penal...komedija...u slucaju neuspeha bilo bi tumbanje u Humskoj...To mora da se spreci makar i ovakvom kradjom
    (kodzo, 2. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  242. Sramotno sudjenje. Izgleda po direktivi. Faul koji nije sviran nad Sadikom za Zvezdu bi bio penal i crveni karton igracu' jer je bio poslednji igrac odbrane
    Sramota
    (neko, 02. novembar 2019 14:30)

    Evo ti penal, ne cmizdri više.
     (shone, 2. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  243. Pazite vi ovo, igrac Vojvodine srusi Sadika a sudija nece da pokaze igracu Vojvodine drugi zuti karton ali zato Ostojic dobije zuti karton. Sudjenje je iz kola u kolo sve perfidnije i teatralnije, zna se u ciju korist i na ciju stetu. Ne mogu da verujem.
    (Bodibond, 02. novembar 2019 14:28)

    Jel i dosudjen penal spada u domen perfidnosti i teatrlanosti?!
     (petarczv, 2. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  244. Sudija kompenzovao nepostojeci penal (posle ofsajda) nepostojecim penalom. I grobarska prepodobna-trash-romanticna-licemerna avangarda ovde spocitava nekome nesto. Veze s vezom nemate.
     (Max, 2. novembar 2019 14:37)

    # Link komentara

  245. Navijaci treba da budu svesni da Partizan nema para poput Zvezde i Cukarickog, ali ni sudije kao Vojvodina.
    (Milojevic sestko, 2. novembar 2019 14:05)

    Sudije ima itekako i oduvek ih je imao a so se tice Zvezde i Cukarickog,moglo bi se reci da nema kvalitet kao ova dva kluba,pare mu drzava daje i sakom i kapom,sto se sudija tice,to smo vec zakljucili a i videli ovim sramnim penalom.
    (Istina, 2. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  246. Sad kada je faktički rešeno prvenstvo dobismo i mi jedan zvezdanaesterac...
     (slobo, 2. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  247. Pa ovo nema ni u juznobanatskoj B ligi. Posle jedne situacije koja je realno 50-50,ni posle 100 snimaka ne moze normalan covek odrediti jel se moze racunati kao start na loptu ili faul, sta god uradis nekog si ostetio, sudija oseca krivicu i izmislja penal. U normalnoj ligi nikad vise ne bi sudio
    (Petarp, 2. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  248. Igrac Partizana legao na travu sam od sebe a lopta vec otisla iza gola. Ovo je katastrofa od sudjenje. Taj sto je legao je bio 5 metara od lopte kada je izbacena van igre...
     (Slaninar, 2. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  249. Mene SRAMOTA
     (BlackJack, 2. novembar 2019 14:36)

    # Link komentara

  250. Jel video neko penal osim sudije? Ovakvih kontakta je bilo samo pri tom izvodjenju kornera jos jedno 5-6 sa obe strane. Ovaj penal je zasenio onaj Zvezdin protiv Indjije. Ovo je jednostavno poklon od sudije
    (karudijan, 2. novembar 2019 14:35)

    # Link komentara

  251. Srecom pa se na usporenom snimku videlo da je Ostojic povucen u skoku na milimetar od lopte kod dosudjenog penala!?? Jedno 5 metara se bacio preko igraca vose...eto vam penal
     (fancy, 2. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  252. Zvezdanaesterac za Partizan! Parodija srpskog fudbala...
     (kohibo esperante, 2. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  253. Kakav pritisak na sudije, u maniru Vucelicevih dnevnika iz 90tih. Morao je biti ovaj sramni penal, a sporni start na Sadiku cist kao suza
     (Enrico Pallazzo, 2. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  254. Sve sam mislio da ću da doživim, ali da navijači Vojvodine, kluba koji se sklanja Zvezdi izbacuju transparent kući da se pobednik lige unapred zna i skandiraju, Kokeza c..... j..... ti sudije. E, to nisam očekivao ni u najludjim snovima. Nije Partizan slab, gube svi klubovi, Real gubi 15 bodova u 10 kola, Mancester, Celzi, PSZ. Svi samo Zvezda ne.
     (Cxevu, 2. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  255. Hahahahah pa ovo ni u kosarci nije faul ali kad dizu buku o nameštenom prvenstvu tako ide
    (Nenad, 2. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  256. Navijaci treba da budu svesni da Partizan nema para poput Zvezde i Cukarickog, ali ni sudije kao Vojvodina.
    (Milojevic sestko, 02. novembar 2019 14:05)


    Op penal za Partizan, šta je sad aa sudijama, jer su Vošini, ili te je sramota?
     (VericaNe, 2. novembar 2019 14:34)

    # Link komentara

  257. Penal...

    Kako drugacije?
    (Grba, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  258. nepostojeći penal. hahahaha
     (Dušan, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  259. Crni sudija,pa kako te nije sramota da ovo bude za penal?
     (Dragan Jove Torbica, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  260. sraman penal.
    ovi na silu otimaju.
    ovo do sada nije bilo ni po afričkim zabitima.
     (čoban je dojkanova ovca, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  261. Dva penala i crveni!
    (Mrtvac, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  262. Cudi me da su preposteni Grobari prihvatili da im se svira poklon penal!
     (dragan, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  263. Kakav penal hahah, da li je realno da se ovi žale na sudjenje, sramota.
     (perica, 2. novembar 2019 14:33)

    # Link komentara

  264. Судија свира пенал а са трибина се чује смех навијача... смешно и жалосно...
     (Лепи Цане, 2. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  265. I savo se postideo penala
     (Zuljkko, 2. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  266. Ništa bez penala. Savu je zabranjeno dati crveni zbog ponašanja.
     (ArtuDitu, 2. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  267. Da li će konačno neki penaltizam?
    (Bane, 2. novembar 2019 14:32)

    # Link komentara

  268. Partizan je totalno oducio od igre lidera prvenstva i meni je to dovoljno.
    (Pogba iz Ugande, 02. novembar 2019 14:01)

    A tek sto se urnisali Junajted ajao
     (nista o nicemu, 2. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  269. Sadik je bio u ofsajdu u zacetku napada
    (qqlele, 2. novembar 2019 14:31)

    # Link komentara

  270. Penaltizan. Uzalud vam sve.
     (Manchester U21, 2. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  271. Sramotno sudjenje. Izgleda po direktivi. Faul koji nije sviran nad Sadikom za Zvezdu bi bio penal i crveni karton igracu' jer je bio poslednji igrac odbrane
    Sramota
     (neko, 2. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  272. A od 2007 do 2013 je sve bilo ok...!?!
     (krvno zrnce, 2. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  273. Penal, too bre, tako i treba.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:30)

    # Link komentara

  274. uvek prijateljska
    (r8, 02. novembar 2019 13:27)

    Smatracu da si sarkastican.
     (Pigmalion, 2. novembar 2019 14:29)

    # Link komentara

  275. Cist start.. Ajmo teorije zavere FK Kuknjava hahaha
     (HQ, 2. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  276. Čist start, a Sadik ne ume da vodi loptu.
    (Klokot, 2. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  277. Pazite vi ovo, igrac Vojvodine srusi Sadika a sudija nece da pokaze igracu Vojvodine drugi zuti karton ali zato Ostojic dobije zuti karton. Sudjenje je iz kola u kolo sve perfidnije i teatralnije, zna se u ciju korist i na ciju stetu. Ne mogu da verujem.
     (Bodibond, 2. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  278. Posle pobede onomad na Mančesterom 0:1,jasno je da ova ekipa ima veoma jak pobednički mentalite. To su dokazali na Banovom Brdu gde su pobedili 1:2
    Danas se takođe očekuje izvrsna partija i nova pobeda.
    (as, 02. novembar 2019 13:49)

    Tipujem laganu pobedu partizana od dva gola razlike. Konacan rezultat 1:3!
     (EUFORIJA, 2. novembar 2019 14:28)

    # Link komentara

  279. Sad će kmečanje zbog čistog starta na Sadiku.
     (ferdinand, 2. novembar 2019 14:27)

    # Link komentara

  280. Партизану је и реми довољан да остане у борби за пласман у плеј-оф, Војводина мора да иде на победу ако жели титулу вицешампиона. Биће занимљиво...
    (Лепи Цане, 02. novembar 2019 13:58)

    Partizan je totalno oducio od igre lidera prvenstva i meni je to dovoljno.
    (Pogba iz Ugande, 02. novembar 2019 14:01)

    Vama LE, Zvezdi LS! Svako je tamo gde i pripada.
     (EUFORIJA, 2. novembar 2019 14:26)

    # Link komentara

  281. Zalosno je kako mnogi ne cene rad uprave, koji se odvija u nemogucim uslovima. Ne bih nikako voleo da budem na mestu Vucelica jer njegov posao zahteva ogromnu odgovornost koju on pokazuje, ali niko ne ceni jer zivimo u takvom drustvu.
    (lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 02. novembar 2019 14:04)
    A, ta uprava je iz stranke...
     (EUFORIJA, 2. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  282. Da ste zivi i zdravi, ubili su Kicu sinoc razumljivo da nema navijaca
    A prozivate vi ciji navijaci dolaze samo na evropske utakmice
     (PFC, 2. novembar 2019 14:24)

    # Link komentara

  283. Zalosno je kako mnogi ne cene rad uprave, koji se odvija u nemogucim uslovima. Ne bih nikako voleo da budem na mestu Vucelica jer njegov posao zahteva ogromnu odgovornost koju on pokazuje, ali niko ne ceni jer zivimo u takvom drustvu.
    (lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 02. novembar 2019 14:04)
    Žališ čoveka koji ima milionsku platu.Koji za ništa ne odgovara.Koji sedi u stolici u toplom a ti možda kopaš kanal po kiši i snegu...Zbog takvih kao ti nam i jeste tako.Da mogu dao bi ti mesecnu platu 10 hiljada dinara pa “žali” još dalje takve ljude...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. novembar 2019 14:23)

    # Link komentara

  284. koga zanima još namešteno prvenstvo. nekim je trebalo više a bekima manje da shvate, ali posle 30 godina ovakva armosfera je bila za okečivati
     (Bgd, 2. novembar 2019 14:22)

    # Link komentara

  285. Jedan crveno beli klub je pao u Humskoj i to 22 septembra, danas je red da porazimo i drugi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 2. novembar 2019 14:04)

    Тај што је пао 22. септембра има 17 победа више у дербијима.
    (Марко, 2. novembar 2019 14:19)

    # Link komentara

  286. Sve prazniji stadioni u Srbiji. Nece narod da svojim prisustvom daje podrsku muljanjima i prevarama..
     (tor, 2. novembar 2019 14:18)

    # Link komentara

  287. Navijaci treba da budu svesni da Partizan nema para poput Zvezde i Cukarickog, ali ni sudije kao Vojvodina.
    (Milojevic sestko, 02. novembar 2019 14:05)

    Ne para, pameti nema.
     (@Laki, 2. novembar 2019 14:16)

    # Link komentara

  288. Partizan je totalno oducio od igre lidera prvenstva i meni je to dovoljno.
    (Pogba iz Ugande, 02. novembar 2019 14:01)

    Toliko ga je oducio da je lideru ponisten prvi gol na tekmi... svaje godine pokradete po jedan derbi i opet ne vredi...

    Vas je oducio jedan Vozdovac... od tad ste izgubili 4 tekme a komentarise Zvezdu.

    Pobedite prvo mladost...
     (Rocky, 2. novembar 2019 14:15)

    # Link komentara

  289. Prazan stadion.
    I frakcijasi digli ruke od avangardista.
     (Bane, 2. novembar 2019 14:12)

    # Link komentara

  290. Bez Tosica i Sume ovo je ubedljiva pobeda.
     (Zoro, 2. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  291. gde su frakcijasi? ne cuju se nesto.. Odustaju od borbe izgleda, samo je basket u modi ove godine...
     (pivce za zivce, 2. novembar 2019 14:10)

    # Link komentara

  292. Navijaci treba da budu svesni da Partizan nema para poput Zvezde i Cukarickog, ali ni sudije kao Vojvodina.
    (Milojevic sestko, 2. novembar 2019 14:05)

    # Link komentara

  293. Jedan crveno beli klub je pao u Humskoj i to 22 septembra, danas je red da porazimo i drugi.
     (Bodibond, 2. novembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  294. Zalosno je kako mnogi ne cene rad uprave, koji se odvija u nemogucim uslovima. Ne bih nikako voleo da budem na mestu Vucelica jer njegov posao zahteva ogromnu odgovornost koju on pokazuje, ali niko ne ceni jer zivimo u takvom drustvu.
    (lebdim iznad rupe, a u Parizu pucaju šestice, 2. novembar 2019 14:04)

    # Link komentara

  295. Da je liga normalna Partizan bi pobedio, ali ako ne pobedimo bar znamo da je uprava u pravu kada kaze da je celo takmicenje neregularno.
    (Bodibond, 2. novembar 2019 14:02)

    # Link komentara

  296. Партизану је и реми довољан да остане у борби за пласман у плеј-оф, Војводина мора да иде на победу ако жели титулу вицешампиона. Биће занимљиво...
    (Лепи Цане, 02. novembar 2019 13:58)

    Partizan je totalno oducio od igre lidera prvenstva i meni je to dovoljno.
     (Pogba iz Ugande, 2. novembar 2019 14:01)

    # Link komentara

  297. Партизану је и реми довољан да остане у борби за пласман у плеј-оф, Војводина мора да иде на победу ако жели титулу вицешампиона. Биће занимљиво...
     (Лепи Цане, 2. novembar 2019 13:58)

    # Link komentara

  298. Ako ovo ne dobijemo,neka se pokupi cela uprava i napolje. Kad je Ilijev, kao sportista video da ne ide,dao je ostavku ali ova trojica koji nisu sutnuli loptu ne bi otišli i da ispadnemo u treću ligu. Stvar je obraza.
     (MaliMare, 2. novembar 2019 13:56)

    # Link komentara

  299. Sava probudio Sumu da bi pobeđiv'o. Sad bi da ga uspava ponovo jer pobede mu nisu u interesu. Samo zarada Uprave i nezameranje!
     (Nije lako biti mezimče, 2. novembar 2019 13:55)

    # Link komentara

  300. uvek prijateljska
    (r8, 02. novembar 2019 13:27)

    Ne igraju Zvezda i Vojvodina ovo kolo...... Ili Zvezda i Radnicki, Zvezda i Cukaricki ili Zvezda i Spartak....tako da nije prijateljska
     (Rekkles, 2. novembar 2019 13:54)

    # Link komentara

  301. I svakako smo razbili protivnika i bez penala, dok vas razbijaju Vozdovac i Cuka...
    uvek prijateljska
    (r8, 02. novembar 2019 13:27)
    Desilo se svetsko čudo zadnje kolo pre ovog nije Zvezdi sviran penal...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 02. novembar 2019 13:35)

    I svakako smo razbili protivnika i bez penala, dok vas razbijaju Vozdovac i Cuka...
     (new fortress, 2. novembar 2019 13:50)

    # Link komentara

  302. Posle pobede onomad na Mančesterom 0:1,jasno je da ova ekipa ima veoma jak pobednički mentalite. To su dokazali na Banovom Brdu gde su pobedili 1:2
    Danas se takođe očekuje izvrsna partija i nova pobeda.
     (as, 2. novembar 2019 13:49)

    # Link komentara

  303. uvek prijateljska
    (r8, 02. novembar 2019 13:27)
    Desilo se svetsko čudo zadnje kolo pre ovog nije Zvezdi sviran penal...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 2. novembar 2019 13:35)

    # Link komentara

  304. 8-0 za domace
     (PFC, 2. novembar 2019 13:31)

    # Link komentara

  305. uvek prijateljska
     (r8, 2. novembar 2019 13:27)

    # Link komentara