Lejkersi opet imaju Šekila O'Nila VIDEO

Entoni Dejvis je posle samo četiri utakmice pokazao da Los Anđeles Lejkersi nisu pogrešili što su za njega dali pola tima.

A. Kovačević Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. @petarczv - ti se brate drzi Zvezdane, jer konstruktivnu kritiku i tudje misljenje ne umes da prihvatis. Dovoljno je sto AD ume da sutne bacanje i vec time je bolji od Shaqa. A ti sve svodis na rezime karijere, gde AD nije ni na polovini svoje, a Shaq nesto pametuje po ESPN pokusavajuci da roastuje Ser Carlsa

    @Vincecarter - slazem se sustinski, ali gledano sada - koga bi uzeo da gradis fransizu u naponu snage - AD ili Shaqa, nije vazno u kojoj eri? Za mene je AD stvarno kompletniji igrac jer bolje sutira za 1,2,3 poena (naglasavam na sutira, ne igra na low postu). Shaq je zver bio, tu nema nikakve dileme, ali su ga radne navike(ili bolje reci manjak njih) unistile da bude GOAT. Imao je sve predispozicije da bude to. I da, u pravu si - Hakim je jedini koji je mogao sa njim igrati ravnopravno, a to vec kaze mnogo koliko je dobar bio Shaq.
     (Student Medicine, 31. oktobar 2019 10:03)

    # Link komentara

  2. Za one koji se pozivaju da neko od nas imamo kratko pamćenje ili ne znamo kako je igrao Šekil, evo javlja se jedan od 50+ koji gleda NBA još od Karima. Davis je izmislio košarku za Šekila. Ako ga povrede zaobiđu u budućnosti biće rame uz rame sa najboljim centrima svih vremena u koje sigurno en spada Šekil, iako čovek ima nesumnjivo i brojke i nekoliko titula.
    (clint eastwood, 31. oktobar 2019 09:46)

    # Link komentara

  3. Je igracina sad je ovde jos malo vise rasterecen ,vrca rotacija vise kvalitetnih igraca ,za razliku od Pelikansa.Sad jedino da uspe da odrzi kontinuitet i da ovo bude sezona bez povreda .
    (Dejvis, 31. oktobar 2019 02:47)

    # Link komentara

  4. Nemojte da vredjate Šeka, aman.
     (76er, 30. oktobar 2019 23:38)

    # Link komentara

  5. Samo zdravlje da posluži i da ostane tu bar 7 godina.

    Podseća na Dankana iz sezona 99,00,01
    (agent mahoun, 30. oktobar 2019 19:36)

    Po cemu tacno podseca na Dankana? Bukvalno nebo i zemlja.
     (76er, 30. oktobar 2019 23:37)

    # Link komentara

  6. Tek 26?
    Pa nema 16
     (krajisnik, 30. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  7. @Dak Pekikansi jesu izgubili sve 4 utakmice,ali sve tesno. Ne igra Zion,holiday i mur su falili tako da su neiskusni i jos se svi uigravaju ali igraju dobro a nije da se ne sastavljaju.
    (vince carter, 30. oktobar 2019 21:35)

    # Link komentara

  8. @vince carter tako je. šek je bio dominantan, za mene bolji, ali isto tako mislim da je dejvis kompletniji zbog šuta i handlinga.
    inače, svi su osporavali ovaj trejd. ja sam, kao fan lejkersa jedva čekao da se otarasimo 'young core'-a. eno ih sad u NOP ne mogu da se sastave. džaba 30+ ingramu. dejvis pravi razliku, lebron mu prepušta prvu violinu. samo da ostane zdrav.
     (Dak, 30. oktobar 2019 21:05)

    # Link komentara

  9. Šek bi smazao komplet kompletnog dejvisa i još uz njega komplet lepinju.
    (lerma, 30. oktobar 2019 20:47)

    # Link komentara

  10. Po mom misljenju - AD je kompletniji igrac nego sto je Shaq ikada bio.
    (Student Medicine, 30. oktobar 2019 19:11)

    Drzi se ti medicine... Shek je vlasnik 4 nba prstenova i jedan od 10 najboljih igrača svih vremena...
     (petarczv, 30. oktobar 2019 20:46)

    # Link komentara

  11. Obrva je zver ! To se videlo na startu njegove karijere ko iole ozbiljnije prati NBA ligu.
    (Ivan Milinkovic, 30. oktobar 2019 20:03)

    Nikad ništa u playoffu nije uradio... Igrač za zabavu
     (petarczv, 30. oktobar 2019 20:42)

    # Link komentara

  12. Ma koji AD imao je on i ranije ovakvih partija ali on nije igrac za velika dela. U playoffu ga nema nigde...
     (petarczv, 30. oktobar 2019 20:41)

    # Link komentara

  13. Po mom misljenju - AD je kompletniji igrac nego sto je Shaq ikada bio.
    (Student Medicine, 30. oktobar 2019 19:11)

    Na stotine ih bilo je kompletnijih, ali sve ih je Šek dominantno ponizio u jednom momentu(osim možda Hakima). Ovakvima kao što je AD Šek je trpao po 50 poena u onoj muškoj ligi. U ovoj bebećoj bi možda i AD imao neke šanse, ali u pravoj staroj NBA košarci, muškoj igri - teško.
     (No kill rule, 30. oktobar 2019 20:20)

    # Link komentara

  14. Ovde mnogi imaju kratko secanje ili imaju povrsno znanje o Shaqu. Cesto se mogu videti komentari da je Shaq samo igrao na snagu ili samo kucao. Shaq je bio neverovatno pokretljiv za svoju velicinu,cuveni roling kad se okrene oko cuvara,imao je i svoj sut jednom rukom iz okrete dalje od kosa,trcao coast to coast u kontri gde niko nije mogao da mu stane na put ako dobije loptu u zaletu. U Orlandu bio totalno fit i neverovatno pokretljiv,tamo negde od 2003 prestao sa ozbiljnim treninzima i zapustio se. Odlican bloker i defanzivac,sve sto jednom centru treba da bi bio kompletan. Kazu sad svi suturaju trojke a istina je da 80% njih ne sutira,jedan Gortat je do skoro bio prvi centar ekipe u Nba ligi. Interesantna stvar je da kad ljudi hoce da ospore Kobe Bryanta,kazu "To su bile Shaqove titule,kakva je sila bio Shaq,bez njega bi Kobe bio nista,drugi bekovi bi sa Shaqom isto osvojili" ali ako se slucajno Shaq uporedi sa Davisom,onda je nekompletan,cepanka,pretrcavali bi ga itd..:)) Kad gledas Nba utakmicu,vidis koliko ljudi promasuju,promasuju otvorene suteve,sutiraju trojke 0-17,2-18 i dodje lik "sef strucnog staba" i kaze u Nba svi znaju da sutiraju :))
    (vince carter, 30. oktobar 2019 20:18)

    # Link komentara

  15. Da li ste čitavi pa AD(koji je vrhunski košarkaš)porediti sa najdominantnijim centrom u NBA ikad,uz Vilta verovatno.To će vam potvrditi svaki bivši NBA as.
    (Steva Signal, 30. oktobar 2019 20:12)

    # Link komentara

  16. Obrva je zver ! To se videlo na startu njegove karijere ko iole ozbiljnije prati NBA ligu.
     (Ivan Milinkovic, 30. oktobar 2019 20:03)

    # Link komentara

  17. Samo je pitanje da li moze biti zdrav u kontinuitetu. Takodje, nedostaju mu plej of utakmice.
     (popaco, 30. oktobar 2019 19:49)

    # Link komentara

  18. Samo da se ne povredi. Lejkersi konacno u PO ako sve bude u redu
     (Mister One Two, 30. oktobar 2019 19:46)

    # Link komentara

  19. Wilt Chamberlain n.1
    (Goliat, 30. oktobar 2019 19:44)

    # Link komentara

  20. Svilen. I juce rame povrijedio. I dao 26 poena sa slobodnih. A svaki kontakt ocigledan, sjekirica jer ga ne mogu cuvati. On i Djanis mogu da vode do titule. Durent, Lebron, AD, Djanis i Kavaj. To su su trenutno igraci koji su sposobni da uzmu prsten. Durent sledece godine, taman Kajri jos 1 da uzme. Jer on kao on ni u PO ne moze uvesti ekipu. Svi ostali su tu da popunjavaju prazan prostor, pune tribine. I mozda Vesbruk ove godine odigra zrelo. On kad igra zrelo i bez pucanja trojki, je igrac za prsten. Ali nekad je bilo dosta igraca u ligi koji su bili sposobni da uzmu titulu. Sada se svelo sve na 3-4. Ako neko misli da Jokic je koji bi vodio do titule, taj stvarno nema pojma o kosarci. Takodje to nisu ni Kari bez Tompsona, ni Micel, ni Harden...
     (Srba, 30. oktobar 2019 19:41)

    # Link komentara

  21. Bolji od Šejka i spremni su konačno za Salataru
     (Bejn, 30. oktobar 2019 19:39)

    # Link komentara

  22. Kompletnost igrača u košarci se dovodi u pitanje. Ako naučiš jednu stvar, ali tako da niko ne može da te sačuva, nisi kompletan, ali si nezaustavljiv
     (manevar, 30. oktobar 2019 19:37)

    # Link komentara

  23. Samo zdravlje da posluži i da ostane tu bar 7 godina.

    Podseća na Dankana iz sezona 99,00,01
     (agent mahoun, 30. oktobar 2019 19:36)

    # Link komentara

  24. konacno lejkersi
     (sssss, 30. oktobar 2019 19:34)

    # Link komentara

  25. Bolji od LeFlopa definitivno.
     (mladi patriota, 30. oktobar 2019 19:23)

    # Link komentara

  26. Bice mnogo bolji od Sejka ima da bude najbolji ikada
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 30. oktobar 2019 19:21)

    # Link komentara

  27. Po mom misljenju - AD je kompletniji igrac nego sto je Shaq ikada bio.
     (Student Medicine, 30. oktobar 2019 19:11)

    # Link komentara