1. Za lidera treba imati petlju a Jokic je nema kao ni ostali u Nagetsima.
    Da su imali lidera prosli bi Portland u proslom PO.
    (nba fan, 30. oktobar 2019 06:55)

    # Link komentara

  2. Najbolji igrac u istoriji cele bivse Jugoslavije, Nikola Jokic, prvi centar NBA lige. Niko nije imao takvu vaznu ulogu u svom timu kao Nikola.
    Stize polako i Luka Doncic, rookie sezone. Srbija i Slovenija i dalje najbolji.
    (ElHombre, 29. oktobar 2019 19:40)

    # Link komentara

  3. POGLEDAJMO TO "MALČICE" iz drugog ugla ....IRVING ima 37/4/6 po utakmici FASCINANTNO .....No TIM za koji igra JE IZGUBIO 2 Od 3 utakmice !
    A DENVER 3 pobede 0 poraza !
    TO NIKOLA HOĆE DA KAŽE !
    (MPP, 29. oktobar 2019 17:21)

    # Link komentara

  4. Gledao utakmicu protiv Kingsa, jednog mrzi da igra , drugi se napalio da oce pare izgleda gleda Doncica mnogo pa samo step back , ispade Bjelica najbolje odigra. Ali msm da nocas gube od Mavsa sa ovakvom igrom i sutom iz prve 3 utakmice.
    (Starlinger, 29. oktobar 2019 16:04)

    # Link komentara

  5. Zato i ne mozete da budete sampioni.
     (gomez, 29. oktobar 2019 16:01)

    # Link komentara

  6. Лидер се постаје на терену а не на речима. Пре неки дан после пораза Сакрамента од Јуте Барнс је изјавио ”ја сам лидер ове екипе” - смехотрес. Јокић је својим играма постао један од лидера, посебно у плеј-офу када је скоро сам вукао читаву екипу. Понекад се понаша детињасто а не као лидер, али још је млад и временом и искуством ће то доћи на своје.

    Види се и на терену да је лидер, када показује саиграчима где да се ко постави - као продужена рука тренера. Али нико не може из своје коже и не може се од Николе тражити да буде оно што није, то би било контрапродуктивно. Екипи требају и играчи са дозом дрскости, који уносе додатну енергију када екипи не иде и који могу да их тргну из летаргије. То Никола није, као уосталом ни Богдан. Тео је нпр. таква личност и то нам је фалило на СП. Зато Николи требају такви саиграчи. Мареј је такав, видело се и јуче у једној сцени а изгледа да и Херис има дозу дрскости у себи.

    Скоро да не постоји играч који поседује све карактеристике лидера - да прави саиграче бољима, да повуче екипу када треба, да узме задњи шут, да буде дрзак, да подвикне на саиграче и тргне их из летаргије, ако екипи не иде итд. Не видим играча који има све то, последњи који је био такав је Мајкл Џордан.
    (јд123, 29. oktobar 2019 15:49)

    # Link komentara

  7. I zato nikad tu nece biti ni titule.
    (delboj, 29. oktobar 2019 15:17)

    # Link komentara

  8. Treba da uzmu Karmela čisto da skinu pritisak sa Nikole, mislim da bi se tim potezom priblizili finalu jer se u plejofu pritisak multiplicira, prosle godine je Mrej prosto izgoreo a i Jokic je bio na ivici Pucanja,,
    (MILE JNA 2, 29. oktobar 2019 11:28)

    U pravu si. Ako je namera da ugase fransizu !
    (JPR24, 29. oktobar 2019 13:34)

    # Link komentara

  9. Kosarka je timski sport, i tim je uvek ispred igraca, ne sme se solirati ili nabijati statistika, jer onda uglavnom tim "pati". Ali mislim da svaki tim, svaki tim koji ima sampionske ambicije mora imati lidera. Mora imati coveka koji ce da povuce. Slazem se sa frazom: 'pobedjujemo kao tim, gubimo kao tim'. Ali ako ekipa nema vodju, onda je to "grupa gradjana". Nadam se da to Jokic ima u sebi, mislim da se malo i plasi/ne zeli da se istice. Kako kazu: 'vise se plasim armije magaraca koju predvodi lav, nego armije lavova koju predvodi magarac'.
     (Boxer, 29. oktobar 2019 13:11)

    # Link komentara

  10. NBA je kao holivud. U timu ima dosta igraca kao i na filmu dosta glumaca, ali mora da se zna kosu glavni glumci (lica fransize). Oni se isticu u prvi plan tokom cele sezone od strane samog kluba, tako i od strane javnosti. Istina ti igraci uglavnom i jesu najbolji u timu. Ima toga u evropi, ali mislim da nije izrazeno u tolikoj meri kao u NBA. Svakom prosecnom evroligaskom timu je prioritet rezultat, manje bitno ko je koliko postigao poena. U americi je bitan rezultat, ali je takodje bitno, da igraci o kojima sam pisao dodju do svojih brojki kako bi nastavio da se okrece novac.
    (Ivan, 29. oktobar 2019 12:40)

    # Link komentara

  11. "Nikola je među centrima igrač koji najbolje kreiga igru. Čini se da on pre pokušava da proigra saigrače nego što sam namerava da postigne koš"

    Ovakvu brigu o timu sam video i kod Luke, trudi se apsolutno svakog da proigra a posebno one kojima ne ide, prilazi im i strpljivo objašnjava gde da stanu šta da urade, i to bez trunke arogancije i nipodaštavanja, drugačije liderstvo od npr. Lebronovog. Mislim da je to uopšteno odlika evropskih košarkaša.
    (stepback, 29. oktobar 2019 12:24)

    # Link komentara

  12. Lazna skromnost je najgorw vrsta skromnosti
    (Mišel Zubenica, 29. oktobar 2019 11:26)

    Vama što to pričate je svaka skromnost lažna i naravno to vam je opravdanje za alavost i egocentričnost. Jokiću, samo napred!
     (Ujka Žitko, 29. oktobar 2019 11:54)

    # Link komentara

  13. Treba da uzmu Karmela čisto da skinu pritisak sa Nikole, mislim da bi se tim potezom priblizili finalu jer se u plejofu pritisak multiplicira, prosle godine je Mrej prosto izgoreo a i Jokic je bio na ivici Pucanja,,
    (MILE JNA 2, 29. oktobar 2019 11:28)
    ja ne znam sta sam gledao onda, jokic u plej ofu imao prosek umalo tripl dabl, mislim da je samo u jednoj utakmici zakazao sa poenima. Bio na ivici pucanja, a igrao preko sat vremena jednu utakmicu protiv portlanda, imao 40 poena, i umalo da pukne. Salu na stranu, i ove sezone izgleda kao da ce da pukne, kipi na sve strane, al ne bojim se ja za njega, bice on bolji nego prethodne u to sam siguran
     (navijac, 29. oktobar 2019 11:52)

    # Link komentara

  14. Jokic nece da bude lider. Neka Denver angazuje Bogdanovica za 180 miliona i evo jim lidera. Bogi obozava da bude lider.
    (Radojko, 29. oktobar 2019 11:46)

    # Link komentara

  15. “Jokić: Denver nema lidera, niti sam to ja, niti bilo ko drugi.”
    -Možda nisi lider u reprezentaciji Srbije pored Birčević ali Denver u potpunosti zavisi od tvoje igre.Pa 90% napada ide preko tebe.Svaka NBA franšiza ima svog lidera da li se on zvao Durent,Lebron ili neko deseti.Ti si lider Denvera u narednih deceniji.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 29. oktobar 2019 11:30)

    # Link komentara

  16. Treba da uzmu Karmela čisto da skinu pritisak sa Nikole, mislim da bi se tim potezom priblizili finalu jer se u plejofu pritisak multiplicira, prosle godine je Mrej prosto izgoreo a i Jokic je bio na ivici Pucanja,,
    (MILE JNA 2, 29. oktobar 2019 11:28)

    # Link komentara

  17. To je lepo, ali to je ujedno i problem kada dodju teske plejof utakmice.
     (palop, 29. oktobar 2019 11:26)

    # Link komentara

  18. Lazna skromnost je najgorw vrsta skromnosti
    (Mišel Zubenica, 29. oktobar 2019 11:26)

    # Link komentara