1. Majorka je pobedila Real sa samo 1 sutem u okvir gola. U zadnjih 9 sezona samo je Granada uspela da pobedi u Spanskoj ligi bez suta u okvir gola protivnika, kada su pobedili Real Madrid autogolom Kristijana Ronalda (1:0 u februaru 2013).
    [link]
    (Neko ko zna, 20. oktobar 2019 14:20)

    # Link komentara

  2. @dokle vise Da iole pratis desavanja u evropskom fudbalu i da nisi ostao u 2008. godini znao bi da su danas u Spaniji kao i Engleskoj sve ekipe kvalitetne na svoj nacin, i da je u ovom trenutku Granada mnogo kvalitetnijo tim od Verdera sto govori i plasman na tabeli.
    (sef strucnog staba, 20. oktobar 2019 13:05)

    # Link komentara

  3. Uh, kad se udruze Grobari i Hrvati, kakva to sila nastane na internetu. Samo puca od minuseva i pluseva i njihov virtuelni svet u kojem zive je u ravnotezi.
    (Mustra,

    Jos da španci znaju srpski pa da se i oni udruze i da ti kazu sta misle o jovicu.
    Decko mnogo si iskompleksiran.
    Kakve veze ima partizan,hrvati,rusi ili amerikanci sa faktom da je luka jovic los i da u 300 minuta za real nije dao gola? A nije ni za orlice kroz celo ep...talenat i nista vise a ti placi do sutra i krivi kisele žabe ako hoces, džaba ti
    (Djubre, 20. oktobar 2019 11:24)

    # Link komentara

  4. Hahaha, koja neznalica. Lukina igra u Frankfurtu i u Madridu je slicna, nije on nista losiji igrac ali kvalitet fudbala u la ligi i teret Madrida u odnosu na bundesligu i Frankfurt gde imas vise klubova kojima mozes da das 8 golova se ne porede.
    (sef strucnog staba, 20. oktobar 2019 09:18)

    Uh, koji si to znalac. Granada i Majorka su toliko jače od Verdera i Bajer Leverkuzena... pa pričaj te bajke nekom drugom, znalče. Luka je prošle sezone u Ligi Evrope davao golove i Čelziju, Interu, Marselju, Benfici...
    (dokle više, 20. oktobar 2019 11:12)

    # Link komentara

  5. E brate ako u Realu nema s kim da igra onda ja ne znam. Jovic je tip igraca da se mota oko protivnickog sesnaesterca i da je cusne u gol. Ta igra moze samo da mu prodje u timovima da velikim posedom lopte kao Real,mada ni tu mu ne ide. Benzema se izvlaci, mozes ga videti po celom terenu, bori se i ore covek, pa i kad ne da gol uradio je nesto za tim. I taj Vinicijus je nesto pokusavao. Luka je bio igrac manje. Realu fale Modric i Ronaldo, koji je donosio prevagu uvek u ovakvim situacijama. Mislim da su sad gori nego ikada. Barsa takodje jako losa, eto ima Mesija da ih vadi.
    (Petargg, 20. oktobar 2019 10:39)

    # Link komentara

  6. Gube Real, Barsa, Juve, PSG, Bajern. Gube Brazilci i Argentinci. Samo naša komšinica ne može da izgubi.
    (mr čović i dr terzić, 20. oktobar 2019 10:36)

    # Link komentara

  7. Iskreno mi je drago sto niko nas ne igra za tim koji navijam jer bi samo o njemu bilo komentara igrao 2 ili 82 minuta u proseku...
    Skoro da mi nedostaje pljuvanje Modrica i oni Penaldo-Penalesi komentari, a oni su bas vrhunac jadnosti.
    (jsx, 20. oktobar 2019 10:30)

    # Link komentara

  8. Real je neubedljiv nemaju igru. Nemaju sistem. Samo pritiskaju na kvalitet pojedinaca ali nema tu sistema koji melje i dok Azar ne pocne da ogra kako bi trebalo i dok igra ne pocne da se vrti oko njega nekako nece ni Real proigrati.
     (4k4.Dex, 20. oktobar 2019 10:27)

    # Link komentara

  9. Na lijepsi nacin receno da je Jovic igrac za osrednji klub petice koji je par puta u svojoj istoriji osvojio prvenstvo a ne za najvrijedniji klub na svijetu (4.2 milijarde $) koji je 13 puta bio prvak Evrope i 7 puta prvak svijeta...i sad igrac Jovic dobar a klub Real nije...
    (Samir, Sarajevo, 20. oktobar 2019 08:25)

    Ne verujem da je španska liga jača od Bundeslige i da su recimo Granada, Majorka, Osasuna...jače od Bajer Leverkuzena, Verdera, Kelna...A Jović je prošle sezone u Ligi Evrope davao golove i Interu, Čelziju, Marselju, Benfici... U Realu koji ima jači vezni red valjda bi trebalo da lakše dolazi u šanse. Može on da se otvara i trči,ali lopte u Realu dobiti neće dok je u povoljnoj prilici za gol. Znam da to ne odgovara zlobnicima koji se naslađuju njegovim trenutnim neuspesima i golgeterskom postu, ali to je istina.
    (dokle više, 20. oktobar 2019 10:16)

    # Link komentara

  10. nešto onako av, 20. oktobar 2019 08:28



    o cemu pricas ti, kakav dekadentan i 3 decenije



    decko je super zahvalan kao igrac. to sto igra gde igra je njegova privatna. decko je super srecan u fulamu, i ne vidim sto to nekome smeta.




    jeste da fulam nema veze ali to je treca stvar. imali 80 posto posed lopte , nisi sutnuli i prvom polivremenu na gol, i izgubili 2:0. ovo ni zadan ne bi uradio.
     (milan, 20. oktobar 2019 10:05)

    # Link komentara

  11. Florentino licno.
     (Marko, 20. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  12. opoo

    Da. A sad se nadaju da ce ga taj isti Modric vaditi iz...

    Kad nema 2 najbolja igraca svijeta, Modrica i Ronalda, onda je Real drugoligaska ekipa. Ronaldova zamjena neki Jovic majko mila haha.

    Pa cak i Modric koji igra na 50 metara od gola i cijelu sezonu je ozlijedjen ima gol i asist a Jovic 5 metara od gola i ima 0 golova i 0 asista. Jovic moze samo sanjati onakav gol kao Modricev protiv Granade ili kao onaj asist protiv Villareala.

    Dovoljno je da bude jedan Hrvat i u Mallorci pobijedit ce Real ako je na drugoj strani Srbin. Srba nema u vrhunskom nogometu, Hrvati 7 godina zaredom osvajaju Ligu Prvaka (9 od 10 godina u finalima, po 2 puta u obje ekipe).
    (drago, 20. oktobar 2019 09:43)

    # Link komentara

  13. ne mogu da dobiju 18. na tabeli
    glup Real
    i kad za par godina odu svi dobri igraci
    znaci 4-5 bice kao junajted sada
     (Jamie Vardy, 20. oktobar 2019 09:40)

    # Link komentara

  14. Dovoljno je da bude jedan Hrvat i u Mallorci pobijedit ce Real ako je na drugoj strani Srbin. Srba nema u vrhunskom nogometu, Hrvati 7 godina zaredom osvajaju Ligu Prvaka (9 od 10 godina u finalima, po 2 puta u obje ekipe).
    (drago, 20. oktobar 2019 09:38)

    # Link komentara

  15. Kad nema 2 najbolja igraca svijeta, Modrica i Ronalda, onda je Real drugoligaska ekipa. Ronaldova zamjena neki Jovic majko mila haha.

    Pa cak i Modric koji igra na 50 metara od gola i cijelu sezonu je ozlijedjen ima gol i asist a Jovic 5 metara od gola i ima 0 golova i 0 asista. Jovic moze samo sanjati onakav gol kao Modricev protiv Granade ili kao onaj asist protiv Villareala.
    (drago, 20. oktobar 2019 09:33)

    # Link komentara

  16. Ako ne gledaš utakmice Reala i ako nisi gledao utakmice Ajntrahta mani se glupih komentara jer samo dokazuješ zlobu i neznanje.
    (nnn, 19. oktobar 2019 23:48)

    Hahaha, koja neznalica. Lukina igra u Frankfurtu i u Madridu je slicna, nije on nista losiji igrac ali kvalitet fudbala u la ligi i teret Madrida u odnosu na bundesligu i Frankfurt gde imas vise klubova kojima mozes da das 8 golova se ne porede.
    (sef strucnog staba, 20. oktobar 2019 09:18)

    # Link komentara

  17. Kako svima nije jasno, nasim igracima su plafon Belgija, Holandija i Njemacka, ne sto su lose odskolovani, vec sto u otvorenijem stilu mogu doci do izrazaja. U ostalim vrhunskim ligama mogu proci iskljucivo stoperi.
     (usput, 20. oktobar 2019 09:05)

    # Link komentara

  18. Jovic je car
     (Sasa, 20. oktobar 2019 09:03)

    # Link komentara

  19. "ma moze Real i bez Ronalda" ....moze al do 5. mesta u orvenatvu :)
    A Zidan je ocajan trener...mozda treba njegov sin da brani, da ucvrsti odbranu.
     (ArmadaJJ, 20. oktobar 2019 08:36)

    # Link komentara

  20. Posle ovih komentara što brane Luku da mu niko ne dodaje, pa se ne može iskazati, imam jedan komentar : nema šta da traži u reprezentaciji Srbije, pa tek tamo nema ko da mu doda... Mitrović je za fudbal (dekadentan) koji gura Srbija (već 3 decenije) tata... Pozdrav
     (nešto onako av, 20. oktobar 2019 08:28)

    # Link komentara

  21. Nije loš Jović, ali za neki timski orijentisan klub iz Bundeslige, a ne za Real gde igraju sebične ajkule.
    (dokle više, 19. oktobar 2019 23:30)

    Na lijepsi nacin receno da je Jovic igrac za osrednji klub petice koji je par puta u svojoj istoriji osvojio prvenstvo a ne za najvrijedniji klub na svijetu (4.2 milijarde $) koji je 13 puta bio prvak Evrope i 7 puta prvak svijeta...i sad igrac Jovic dobar a klub Real nije...
     (Samir, Sarajevo, 20. oktobar 2019 08:25)

    # Link komentara

  22. Овде је у питању само “глава” Луке. Објаснио је то Зидан, помињући знање језика. То је важно како би се са саиграчима уклопио ван терена. Слика на терену је одраз онога што се дешава ван терена, игноришу га, не припада ником. Бразилци су посебна секта када играју заједно..
    Више храбрости је неопходно, концентрација, добар психотерапеут.
    Не наседајте на коментаре комшија из лепе њихове, њима је животни сан да овде испљују било шта наше.
    (Руска Душа, 20. oktobar 2019 07:56)

    # Link komentara

  23. promasena prica u startu.
    (leba i igara, 20. oktobar 2019 07:39)

    # Link komentara

  24. Ljudi ni ne gledaju utakmicu a lupaju gluposti. Zidan ga forsira u neku rolu sa izvlacenjem, decko igra one touch spica. Nije imao 1 upotrebljivu loptu. Bitno je da mu nazirete kraj. Naravno da niko ne moze igrati kao isturen napadac pored Zidanovog zemljaka isto alzirskog porekla Benzeme.
    (Pol sa Šanzike, 19. oktobar 2019 23:22)
    Upravo suprotno. Benzema se izvlaci, a Jovic igra klasicnog napadaca.
    (spor, 19. oktobar 2019 23:35)

    Jeste, gledao sam utakmicu, ali ni jednu loptu nije dobio. Imao je Vinicijus jednu sansu, isao na 3 igraca, Luka mu se otvorio i ostao sam na golmana i nije mu dodao loptu
     (Kun' fu Panda, 20. oktobar 2019 07:38)

    # Link komentara

  25. No Modric,no party!
    (metal gear, 20. oktobar 2019 07:18)

    # Link komentara

  26. kada real zove, real se ne odbija.. on zove samo jednom i to je to. jovic mora da bude istrajan i uporan... zidan mu daje da igra isturenog spica a benzema da se vraca ali sta vredi kad vinisijus je decko debil.. 5 puta nije centrirao i kad je to ucinio
    uradio je lose
    teski dani za real i jovica ali proradice luka ne smunjamo
    (boan, 20. oktobar 2019 06:48)

    # Link komentara

  27. Докад ће Гранада да издржи?
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 20. oktobar 2019 04:17)

    # Link komentara

  28. ladno se u komentarima grobari svete preko luke za bogija.. rijaliti par-czv se nastavlja na svakoj vesti koja ima iole dodirnih tacaka sa blizancima.. ludilo
     (Pant.LA, 20. oktobar 2019 03:55)

    # Link komentara

  29. ko stiti zidana?
     (Lagano, 20. oktobar 2019 03:37)

    # Link komentara

  30. Zalosno je koliko nama smeta i koliko gorimo od zavisti kad neko nas uspe u zivotu i naplati svoje znanje i talenat. Pljujete klinca kao da je Real vasih 60 miliona dao njemu. Zasto? Real se raspada. Sutra ce novog da dovede i tako u nedogled. Samo je jedan Luka i on je nas. Decku treba podrska sada i zasluzuje je jer je fenomenalan fudbaler i pocece opet da daje golove kad tad.
    (ko-ometator, 20. oktobar 2019 03:19)

    # Link komentara

  31. Mozete da napadate Jovica, ali realnost je da Real nije napravio niti jednu sansu na celoj utakmici. Precka Benzeme nije bila nakon izradjene akcije nego nakon vrlo duboke lopte.
    (Vlada, 20. oktobar 2019 03:14)

    # Link komentara

  32. Jovic zamalo da udje u sansu.
     (oscar, 20. oktobar 2019 02:37)

    # Link komentara

  33. Jeste videli Jovića kako je otišao u svlačionicu sa igračima Majorke? Večeras putuje na Ostrvo na put bez povratka tzv. posudba. Sve mu se poklopilo, ključni igrači po bolnicama, a on ne iskoristi priliku u 10 kola. Večeras je bio najslabija karika u timu.
    (Milojka, 19. oktobar 2019 23:09)

    Obratite paznju na termin "posudba". Cisto da ne bude posle da niste znali da je ovo hrvatski trol kada opet bude svakodnevno trolovao.
     (Janica, 20. oktobar 2019 02:10)

    # Link komentara

  34. La liga pripada barsi ove godine, a u januaru jović ide na pozajmicu u englesku.
    (filip, 20. oktobar 2019 02:06)

    # Link komentara

  35. I Perica je uspio zabiti jedan...
    (Zigzaga, 20. oktobar 2019 01:45)

    # Link komentara

  36. Svi mogu da izgube osim mezimice. A Jović je najgora investicija Reala u istoriji.
     (Regent, 20. oktobar 2019 01:45)

    # Link komentara

  37. No modrić no party.
    A što se tiče Luke Joviča dečko ima malo i tremu a htio bi se na brzinu dokazati. Ja mislim kad luka udje da mu noge jednostavno klecaju. Ali u igrati če se naš Jović. Samo malo dok se navikne i raskomoti. mlad je ima vremena.
     (Don, 20. oktobar 2019 01:44)

    # Link komentara

  38. Znaci svi su sebicni i ne daju Jovicu loptu? Slazem se ali Hild i Fox e oni nisu sebicni pa ne daju Bogdanu loptu? Ajde sada lepo da mi objasnite i nema veze sto su razliciti sportovi. Da cujem objasnjenje?? Nema?
    (123, 19. oktobar 2019 23:42)

    Poredis babe i zabe. Tvoje poredjenje bi imalo smisla da je fudbal sport u kome se postize desetak golova po utakmici sa obe strane, i da Jovic ne postigne ni jedan od tih 10.
    (Ivan, 20. oktobar 2019 01:17)

    # Link komentara

  39. Real bez Krosa i Modrica nema igru. Nivo Eibara. I to se lepo videlo veceras. Protiv mrtve Majorke oni ne mogu 3 pasa da spoje. Tim bez igre, glave i repa. Jovic loš i utopljen u sivilo tima
    (Djubre, 20. oktobar 2019 01:15)

    # Link komentara

  40. Nemojte pljuvati coveka. Taman mu je krenulo na treninzima.
    (Rixon, 20. oktobar 2019 01:13)

    # Link komentara

  41. Narode moj! (Zoran Radmilovic) Pljuj coveka.
    (LukasChe, 20. oktobar 2019 01:04)

    # Link komentara

  42. Uh, kad se udruze Grobari i Hrvati, kakva to sila nastane na internetu. Samo puca od minuseva i pluseva i njihov virtuelni svet u kojem zive je u ravnotezi.
    (Mustra, 20. oktobar 2019 00:43)

    # Link komentara

  43. Eto ti ga Halland is Salzburga stize sledeceg leta.Em visi em snazniji ,em mladji,izbacice Luku a pre toga Srbiju sa Norveskom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Where is my sendvic?, 19. oktobar 2019 23:11)

    Haland ne igra u Norveškoj prvu postavu i do sada za seniorski tim ima 60ak minuta protiv Malte bez učinka i 15ak minuta porotiv Švedske takođe bez učinka dok je na ovim poslednjim mečevima protiv Španaca i Rumuna bio povređen. Daleko je on od ozbiljnog nivoa i dalje, u tom istom Salcburgu je Soriano imao učinak od gola po meču pa posle toga otišao u Kinu.

    A za Norvešku je Srbija pojam u fudbalu, kamo sreće da dvomeč sa njima odluči ko će ne Euro, nikad slađi prolaz posle 0-5 u Ukrajini i 4 gola primljena od Portugalaca u Beogradu.
    (gg46, 20. oktobar 2019 00:42)

    # Link komentara

  44. I pustite nas razumnije ovih glupih komentara tipa niko mu ne dodaje, ne vole ga blabla...Nisu ni Benzemi dodavali pa se vracao nazad po loptu nebrojano puta, u Frankfurtu mozes da cekas od drugih da ti spremaju golove, u Realu nekad sam moras da napravis priliku i resis je, a daleko bilo da trcis po terenu kao izgubljen slucaj. 
    (sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 23:24) 

    Ako ne gledaš utakmice Reala i ako nisi gledao utakmice Ajntrahta mani se glupih komentara jer samo dokazuješ zlobu i neznanje.
    (nnn, 19. oktobar 2019 23:48)

    nnn iliti stats,
    sto ne izvuces neku statistiku?
     (broj, 20. oktobar 2019 00:18)

    # Link komentara

  45. Pljujete ovde Jovica , a on nije nimalo kriv. Real Madrid jednostavno nemaju kao tim ni igru ni taktiku. Realno Frankfurt igra trenutno bolji fudbal od Real Madrida , oni bi lagano dobili taj Real Madrid u ligu evrope (Briz i PSG idu dalje)

    Drugo pitanje a sta je Benzema pokazao veceras ?
    (Daki, 20. oktobar 2019 00:12)

    # Link komentara

  46. Ja za 20ak minuta gledanja primetih da nijedna lopta njemu nije isla. Neki bojkot saigraca ili sta? Budimo realni, ne moze se niko dokazivati ako ga preskacu u igri...
    (Aleksa, 20. oktobar 2019 00:11)

    # Link komentara

  47. barsa sa ne tako jakim timom osvaja titulu! ali bez mesija ce biti tesko u buducnosti!
    (internazionale, 19. oktobar 2019 23:52)

    Barsa sa ne tako jakim timom?????
    Covece, na cemu si?
    Barsa ima odlican tim, samo sto igra veoma lose za tako jak tim.
     (mraz, 20. oktobar 2019 00:09)

    # Link komentara

  48. I pustite nas razumnije ovih glupih komentara tipa niko mu ne dodaje, ne vole ga blabla...Nisu ni Benzemi dodavali pa se vracao nazad po loptu nebrojano puta, u Frankfurtu mozes da cekas od drugih da ti spremaju golove, u Realu nekad sam moras da napravis priliku i resis je, a daleko bilo da trcis po terenu kao izgubljen slucaj.
    (sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 23:24

    Zapravo je sve obrnuto, u klubovima poput Reala, Barse,Bajerna itd gde su sredine terena mnogo jake napadacu je olakšan posao jer dobija upotrebljivije lopte. Dok u manjim klubovima to nije slucaj i cesto napadaci moraju da se vracaju u sredinu, gde gube na snazi tokom meca i zato i teze daju golove.
     (Mare, 20. oktobar 2019 00:04)

    # Link komentara

  49. steta za Barcu sto se odlozio el clasico, barca bi se sprdala sa ovim realom
     (Sandzak, 20. oktobar 2019 00:03)

    # Link komentara

  50. Novo katastrofalno izdanje Real Madrida u La Ligi ove sezone! Veoma je očigledno da je Kraljevski Klub u dubokoj krizi igre i rezultata koja traje evo već drugu sezonu za redom! Sada se tek vidi koliko je veliki Kristijano Ronaldo bio važan za ovaj Real! Od trenutka kada je Ronaldo prešao u Juve Real jednostavno ne može da se prepozna! U Ligi Šampiona beleži katastrofalne rezultate, uzmiaju mu meru gotovo redom, čak čak i Briž je odoleo na Bernabeuu i odneo bod a Oariz Sen Žermen ih je totalno deklasirao, dok, u La Ligi vidimo da ih je večeras i dojučerašnji drugoligaš Majorka potukao na svom terenu! Jednostavno ovo su dani potopa Reala i potrajaće sve dotle dok ne nađu opet nekog poput Kristijana naravno a to nije nimalo jednostavno jer se igrač poput njega rađa jednom u veku!
    (Ivan, 19. oktobar 2019 23:59)

    # Link komentara

  51. Neću nešto da pametujes niti da kudim niti da hvalim ali brate onaj Vinisijus je tako iritantna za gledati da je ubi boze. Pa za njega je Harden mala beba u silovanju lopte! A što je najveća ironija njega uvek ovaj uplati sa ovim nesretnim Lukom i ovaj ne vidi loptu celu utakmicu haha..onaj C Ronaldo bi dobio slog da igra pored ovog Vinisijusa..kopackom bi ga gadjao što mu ne daje loptu haha
     (Brat Gospodin, 19. oktobar 2019 23:58)

    # Link komentara

  52. pa rekose pre par kola Barsa imala najlosiji start sezone u poslednjih 25 god. a prva sad. pa koliko bi bodova bezali drugom da nisu imali naj losiji start sezone
     (srbija, 19. oktobar 2019 23:53)

    # Link komentara

  53. barsa sa ne tako jakim timom osvaja titulu! ali bez mesija ce biti tesko u buducnosti!
     (internazionale, 19. oktobar 2019 23:52)

    # Link komentara

  54. zasto bre ode u r.m.? gde god da je otisao sigurno ne bi ovakakav pritisak imao i ovakvo pljuvanje, i to najvise od Srba(zalosno kakav smo narod). srecno u nastavku karijere decko za primer!
     (internazionale, 19. oktobar 2019 23:48)

    # Link komentara

  55. I pustite nas razumnije ovih glupih komentara tipa niko mu ne dodaje, ne vole ga blabla...Nisu ni Benzemi dodavali pa se vracao nazad po loptu nebrojano puta, u Frankfurtu mozes da cekas od drugih da ti spremaju golove, u Realu nekad sam moras da napravis priliku i resis je, a daleko bilo da trcis po terenu kao izgubljen slucaj.
    (sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 23:24)

    Ako ne gledaš utakmice Reala i ako nisi gledao utakmice Ajntrahta mani se glupih komentara jer samo dokazuješ zlobu i neznanje.
    (nnn, 19. oktobar 2019 23:48)

    # Link komentara

  56. Znaci svi su sebicni i ne daju Jovicu loptu? Slazem se ali Hild i Fox e oni nisu sebicni pa ne daju Bogdanu loptu? Ajde sada lepo da mi objasnite i nema veze sto su razliciti sportovi. Da cujem objasnjenje?? Nema?
    (123, 19. oktobar 2019 23:42)

    # Link komentara

  57. Ovo je veceras bilo uzas i katastrofa,bezidejno,bez neke posebne zelje da se nesto promeni,bez zelje za pobedom,od golmana preko bekova,u veznom redu jedino Kazemiro da je neko radio svoj posao u veznom redu,Isko uvek vec 2-3 godine uvek 1-2 poteza vise,Dz. Rodrigez nevidljiv i precenjen,Benzema se vracao i nesto pokusavao ali sem one precke nista vise,Vinisijusu neko da objasni da je ovo timski sport i kad bi znali da njegovu brzinu i tehniku upotrebe zq dobrobit ekipe bolje bi to izgledalo,Jovic pogubljen i nd grize,sve u svemu katastrofa odigrano kolektivno,nema opravdanja,sezona lici i deluje da ce biti veca katastrofa nego prosla,ovde trebaju korenite promene.
    (Mare Maronne, 19. oktobar 2019 23:40)

    # Link komentara

  58. Luka Jovic ima tehniku, zna da da gol. Medjutim, kad se pogleda Mitrovic kako igra, on grize, nije nesto brz, nema ni neku tehniku, ali gura sve oko sebe, pokusava da dodje do lopte, agresivan. Luka Jovic ceka da njegova tehnika dodje do izrazaja, nema tu agresiju. I kad igras u timu gde se ocekuju samo pobede, to je vrlo zeznuto jer zacas mozes da ispadnes iz tima. Na stranu sto neki drugi igraju sebicno, ne ubacuju mu, ali jednostavno mora da pruzi nesto vise. U svakom slucaju, kako god da bude, osigurao se za ceo zivot, meni bi bilo dovoljno i milion dolara, a ne 10.
    (Pedja, 19. oktobar 2019 23:40)

    # Link komentara

  59. Pa dobro ljudi, dace gol do kraja prvenstva, sto ste nervozni? Polako..
    (123, 19. oktobar 2019 23:37)

    # Link komentara

  60. Ja mislim da Vatikan neda Joviću da uspe!!
    (Ops, 19. oktobar 2019 23:36)

    # Link komentara

  61. Ljudi ni ne gledaju utakmicu a lupaju gluposti. Zidan ga forsira u neku rolu sa izvlacenjem, decko igra one touch spica. Nije imao 1 upotrebljivu loptu. Bitno je da mu nazirete kraj. Naravno da niko ne moze igrati kao isturen napadac pored Zidanovog zemljaka isto alzirskog porekla Benzeme.
    (Pol sa Šanzike, 19. oktobar 2019 23:22)

    Upravo suprotno. Benzema se izvlaci, a Jovic igra klasicnog napadaca.
     (spor, 19. oktobar 2019 23:35)

    # Link komentara

  62. FLOPčina od igrača. Smijali ste se Modriću kad je došao i uigravao se sa igračima na sredini terena i jedva čekali lošu vijest o njemu... Karma is A bitch! Sanjali ste o tome da Modrić od iz Reala i da se ne snađe, a sada je vaš igrač u istoj situaciji i sada vas nema više miševi???
    (opoo, 19. oktobar 2019 23:34)

    # Link komentara

  63. Da su igrali Kostić, Rebić i Gaćinović večeras u Realu, možda bi Jović još ubo nešto. Ovako, mrka kapa. Nije on Ronaldo da svaka ide njemu. Načekaće se bogami on da mu neko asistira... A i postavka 442 nije za njega, jer mu je onda tu Benzema. On može samo ako ga Zidan stavi samog u špic... ali se to teško može desiti.
     (Ostap, 19. oktobar 2019 23:32)

    # Link komentara

  64. Vidim većina ovde priča kako se ne dodaje Luki,i to je tačno ali to je Real tamo se dodavalo samo Ronaldu uvek.Moraš sam da se izboriš za gol u suprtonom ti ga niko neće namestiti ako misli da ima i promil šanse da ga sam postigne,to je Real oduvek.
    (Walt, 19. oktobar 2019 23:31)

    # Link komentara

  65. Dragan Ciric proglasen za najgore pojacanje Barselone ikada.Luka Jovic najgore pojacanje Real ikada.
    (Where is my sendvic?, 19. oktobar 2019 23:10)

    Predrag Spasić je proglašen za najgore pojačanje Reala ikad. Taman i da Jović ne postigne gol za Real, neće sigurno dati autogol kao Spasić i to u meču sa Barselonom. Nije loš Jović, ali za neki timski orijentisan klub iz Bundeslige, a ne za Real gde igraju sebične ajkule.
    (dokle više, 19. oktobar 2019 23:30)

    # Link komentara

  66. A gde nam je Luka? Jel ga video neko?
    (Šogun, 19. oktobar 2019 23:27)

    # Link komentara

  67. Nazalost, ipak je Real prevelik zalogaj za Jovica. Izgleda da je podlegao pritisku, a veliki klubovi kao Real to ne prastaju. Oni traze vec izgradjenog igraca, koji je odmah spreman da da doprinos. Ukoliko to izostane, vrlo lako okrecu ledja tom igracu.
    Real je ostavljao i mnogo vece zvezde nego sto je Jovic, iako su mu ti igraci donosili titule. Setite se kako su se lako odrekli Raula, Ronadla su prodali mnogo manje nego sto on vredi...
    Morace da pocne da koristi sanse koje dobija, nece ih biti puno, pogotovo ukoliko izostanu golovi.
    i nemojte uporedjevati Azara i Benzemu sa njim. Ipak su ovo dvoje izgradjeni igraci i zna se sta moze da se ocekuje od njih. Benzema je pored Ramosa, za sada nedodirljiv
    (s, 19. oktobar 2019 23:27)

    # Link komentara

  68. Gledao sam celu tekmu.Luka igra kao u Frankfurtu.Trči,otkriva se...Problem je u celoj priči što niko lopte neće da mu baci.Neshvatljivo mi je da onaj Vilnisijus kao vo trči i šuta iz svih pozicija i nikog na terenu ne vidi...Greota je šta mu rade...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. oktobar 2019 23:09)

    A da, on je jedno nevinasce kome zle cike zele da napakoste. Kako da ne
     (r8, 19. oktobar 2019 23:25)

    # Link komentara

  69. Eh da su mu Kostic,Rebic i Gacinovic :)
     (cobo, 19. oktobar 2019 23:25)

    # Link komentara

  70. ZiZu, da se ne ljubimo. Real igra katastrofa od pocetka sezone, odbrana pogotovo, ne mogu nista da odbrane.
    Umesto ovog Odriosole bolje da igra bilo ko drugi, decko nema pojma. Jedino sto zna je da trci, centarsut mu prodje jednom u nekoliko meseci. Ne znam koji djavo je odmarao Karvahala kada je on odigrao samo jedan mec za Spaniju, pritom, El Klasiko je odlozen, tako da su slobodni sledeceg vikenda.
     (spor, 19. oktobar 2019 23:24)

    # Link komentara

  71. I pustite nas razumnije ovih glupih komentara tipa niko mu ne dodaje, ne vole ga blabla...Nisu ni Benzemi dodavali pa se vracao nazad po loptu nebrojano puta, u Frankfurtu mozes da cekas od drugih da ti spremaju golove, u Realu nekad sam moras da napravis priliku i resis je, a daleko bilo da trcis po terenu kao izgubljen slucaj.
    (sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 23:24)

    # Link komentara

  72. Na veliku žalost, ali ovo nije tim za Luku, jer ne dobija konstne šanse, plus real ne čeka na igrače.
    (Miki, 19. oktobar 2019 23:23)

    # Link komentara

  73. Gledao sam mec, niko nije hteo da igra s Jovicem osim Benzeme. On je u stvari jedini nesto kombinovao s Lukom.
    Inace, Jovic je bio u situaciji za 1:1, prakticno sam pred golom, ali sebicni Vinicijus nije hteo da mu doda.
    Za sad je bitno da Zidan i Benzema racunaju na Jovica. Ima vremena.
    (Bivsi dizajner tobogana, 19. oktobar 2019 23:22)

    # Link komentara

  74. Rekoste Jović ,srpski Falkao,pre bi reko veći promašaj i od Perice Ognjenovića!
    (Aha, 19. oktobar 2019 23:22)

    # Link komentara

  75. Kraljevski klub , lepo ga je gledati ako ne navijas za njega .
     (kladzom do bola, 19. oktobar 2019 23:22)

    # Link komentara

  76. Ljudi ni ne gledaju utakmicu a lupaju gluposti. Zidan ga forsira u neku rolu sa izvlacenjem, decko igra one touch spica. Nije imao 1 upotrebljivu loptu. Bitno je da mu nazirete kraj. Naravno da niko ne moze igrati kao isturen napadac pored Zidanovog zemljaka isto alzirskog porekla Benzeme.
    (Pol sa Šanzike, 19. oktobar 2019 23:22)

    # Link komentara

  77. Neverovatno konfuzan i Real i Zidan. Igra 442 a krilo mu Vinisijus, dečko koji ne vidi ništa ispred i oko sebe, praktično i ne ume da centrira i sarađuje sa napadačima. Isko igra čistog veznjaka, šatro treba imitira Modrića, niđe veze.

    Ubacuje Rodriga, mali isto neki budibogsnama igrač neko brazilsko kasačko krilo bez mozga itd.

    Krenuo loše i menjao još gorim ukratko. Moraće Real još provetrava ekipu.

    Žali Bože majstora Rodrigesa, ulupava fantastičnu formu sa ovima, a legao bi Napoli i Karlu samo tako.
     (detektiv kokni kol, 19. oktobar 2019 23:21)

    # Link komentara

  78. Gledao sam celu tekmu.Luka igra kao u Frankfurtu.Trči,otkriva se...Problem je u celoj priči što niko lopte neće da mu baci.Neshvatljivo mi je da onaj Vilnisijus kao vo trči i šuta iz svih pozicija i nikog na terenu ne vidi...Greota je šta mu rade...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. oktobar 2019 23:09)

    Kako da ne, svi su krivci za poraz samo je Jovic odigrao sjajno. Dajte malo onjektivnosti
     (r8, 19. oktobar 2019 23:20)

    # Link komentara

  79. Luka Jović je igrač za Real ,ali onaj sa Nišave,dajte ga Tončevu pa da se opet nosimo sa blizancima iz BG-a!
    (meraklija, 19. oktobar 2019 23:20)

    # Link komentara

  80. Bice posle nije dobijao sansu,a dobio je dovoljno sansi,jednostavno nije ta klasa.Gledaju ga treneri na svakom treningu dva puta dnevno,znaju da su prosuli pare na igraca koji je jednu jedinu sezonu u karijeri dao preko 10 golova,proslu,17 golova ukupno u sva tri takmicenja.
    (abcd, 19. oktobar 2019 23:17)

    # Link komentara

  81. koliko je ovaj Vinicius Junior sebican to je strasno. ni jednu jedinu Loptu nije ubacio sa strane.
     (Tuta Bugarin, 19. oktobar 2019 23:17)

    # Link komentara

  82. Za sve je kriv "Bik sa Majorke" Nadal,zeni se covek pa zvao drustvo iz Reala.Ovi su mortus pijani odigrali mec garant.
    (Dije mlada, 19. oktobar 2019 23:17)

    # Link komentara

  83. real mnogo los, ali mnogo.


    vinicius lik hoce sve sam, a sto je najgore jedini je i on igrao u realu. benzema se trudio koliko toliko, imao jednu solidnu priliku i par promasaja.

    jovic, dodirnuo loptu u 32 minutu kada se vratio na svoju polovinu. drugim recima nije ga nigde bilo. cudno je to, ne grize, nije navalentan. ceka da mu neko doda da on utrci a to uradi benzema umesto njega. benzema je par put sam povukao loptu sa svoje polovine i stigao da doda u sesnestercu.

    uglavnom jovic bas bas los.
     (milan, 19. oktobar 2019 23:16)

    # Link komentara

  84. au posle one priče o otkazu Valverdea i očajne igre Barse oni ostadoše prvi na tabeli, svašta
     (z, 19. oktobar 2019 23:15)

    # Link komentara

  85. E moj Jovicu, ides ti uskoro u Numansiju na pozajmicu
     (Hju, 19. oktobar 2019 23:14)

    # Link komentara

  86. Jovic nikada nece dati gol u ovako raspalom realu. svaki njegov kontakt je bio korektan ali decko nije bio ni blizu sanse jer je onaj rodrigo sebican nenormalno imao je situaciju da doda samom Jovicu ali nije hteo. Ostalo je sivilo do kraja meča. Raspad sistema. Vazno je da mu zidan veruje sve ce ovo proci kada Real postane tim. Trenutno nisu ni blizu. Mislim da u Srbiji nebi bili ni treći
     (zex, 19. oktobar 2019 23:14)

    # Link komentara

  87. Sto je igrao igrao je. Nazalost.
     (relevantnost, 19. oktobar 2019 23:13)

    # Link komentara

  88. Jos jedno prvenstvo ide Barseloni
     (David, 19. oktobar 2019 23:13)

    # Link komentara

  89. Bruka od igrača ..., daju mu 10 milona platu, koji promašaj..., pa onda pehovi sa povredama igrača..., garantujem da Real neće proći grupu Lige prvaka ...,
     (bh, 19. oktobar 2019 23:12)

    # Link komentara

  90. Odvratan tim Reala,Ramos izvodi slobodnjak kao da je Mesi licno,Vinisijusa necu ni da komentarisem,uzasan tim a Zidan pogubio konce skroz.Luka promasio ekipu definitivno
    (Kraljevina Mirijevo, 19. oktobar 2019 23:12)

    # Link komentara

  91. Eto ti ga Halland is Salzburga stize sledeceg leta.Em visi em snazniji ,em mladji,izbacice Luku a pre toga Srbiju sa Norveskom.
     (Where is my sendvic?, 19. oktobar 2019 23:11)

    # Link komentara

  92. I ova utakmica samo dokazuje koliko u Realu bojkotuju Jovića. Nije dobio nijednu loptu kad je bio u povoljnoj poziciji i nije nijednom šutirao na gol. Bez obzira na Jovića, inače je ta sebičnost velika boljka Reala jer svako igra za sebe. Fudbaleri Reala bi se morati privikavati na timsku igru, a odvikavati od sujete i sebičnosti ako ne žele u budućnosti gubiti od ovakvih protivnika.
    (dokle više, 19. oktobar 2019 23:11)

    # Link komentara

  93. Dragan Ciric proglasen za najgore pojacanje Barselone ikada.Luka Jovic najgore pojacanje Real ikada.
     (Where is my sendvic?, 19. oktobar 2019 23:10)

    # Link komentara

  94. jovic odlican opet. falilo je malo srece samo da zabije.
     (marko, 19. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  95. Jeste videli Jovića kako je otišao u svlačionicu sa igračima Majorke? Večeras putuje na Ostrvo na put bez povratka tzv. posudba. Sve mu se poklopilo, ključni igrači po bolnicama, a on ne iskoristi priliku u 10 kola. Večeras je bio najslabija karika u timu.
     (Milojka, 19. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  96. Jovicu se smesi takva posudba...
     (Srbin iz Krajine, 19. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  97. Sad se vec ne moze reci da nije dobio sansu i da mu Zidan ne dozvoljava da igra. Treba biti realan i reci da Luka Jovic trenutno nije kvalitet za Real Madrid i to je to. Benzema ne moze uvek sam bez Bejla i Azara. Jovic skroz beskoristan.
    (sef strucnog staba, 19. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  98. Gledao sam celu tekmu.Luka igra kao u Frankfurtu.Trči,otkriva se...Problem je u celoj priči što niko lopte neće da mu baci.Neshvatljivo mi je da onaj Vilnisijus kao vo trči i šuta iz svih pozicija i nikog na terenu ne vidi...Greota je šta mu rade...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  99. Jović i Šaponjić izjednačeni po broju postignutih golova.
     (Čoban, 19. oktobar 2019 23:08)

    # Link komentara

  100. Sreca za Real pa je otkazan Klasiko inace bi im Mesi uvalio 5 komada
     (Milosh, 19. oktobar 2019 23:07)

    # Link komentara