1. Nećete me ubediti da niste obrazovani poput poput nas dvojice;)
    (analiza, 20. oktobar 2019 21:10)




    :)))))
    što bih ja vas dvojicu ubeđivao u bilo šta, niste moj nivo - ma na koji način vi to shvatili...
    (mladići borovi, devojke jele, 20. oktobar 2019 23:28)

    # Link komentara

  2. Za "mladići borovi, devojke jele" - moram da primetim da i vi imate široko obrazovanje, s obzirom da znate za komifo i mikofo-čim ste razumeli o čemu "neutralni" piše i baš to poređenje navodite. Nećete me ubediti da niste obrazovani poput poput nas dvojice;)
    (analiza, 20. oktobar 2019 21:10)

    # Link komentara

  3. @ dijagnostičar

    Ajmo redom. Koju je to utakmicu Zvezda trebala da izgubi. Ako misliš sa Indijom, u vrh glave nerešeno, jer je drugi penal bio čist. Naravno možeš da kreneš sa pričom, da je pitanje da li bi bilo drugog penala, da nije sviran prvi, jer bi psihički momentum, bio sasvim drukčiji itd, da je ostalo 0:0. Tu ima istine, ali onda u priču ulazi i nepostojeći ofsajd u 50om minutu kad je Ivanić imao 1 na 1, i da je tad Zvezda izjednačila, možda bi okrenula i pre tog nepostojećeg penala. Ako misliš da je u Kruševcu trebalo da ostane nerešeno, kako ti ne pade na pamet, da je trebao da bude penal za CZ i crveni za Napredak, u prvih 10tak minuta utakmice, pa je veliko pitanje dokle bi Napredak održao nerešeno, sve i da je taj nedosudjeni penal. Dalje ako misliš da je Partizan protiv Voždovca oštećen, da te samo potsetim, da ako i nije bio taj dosudjeni penal, nešto kasnije nije dosudjen penal koji jeste bio. Pa šta ćemo sa derbijem i nepriznatim golom. Nemoj samo, kao dali ste dva gola, pa taj gol ne bi uticao na rezultat. Možda da je taj gol bio nakon 0:2, ali pošto je bio na 0:0, ne mnogo pre kraja utakmice, pitanje je kako bi se derbi završio. Na kraju šta ćemo sa nedosudjenim penalima za Napredak protiv vas. Nije problem reći pogurani ste u jednom trenutku npr. protiv Indjije i protiv Napretka, ali je problem što treba treba biti objektivan, i sagledati sve redom, pa priznati da smo bili sapliteni i protiv Napretka i na derbiju, pa i protiv Indije.
    (Vladan R, 20. oktobar 2019 18:36)

    # Link komentara

  4. C-c-c, neutralni, zašto koristite reči za koje je neophodan rečnik i malo šire obrazovanje?!
    (analiza, 20. oktobar 2019 16:03)






    :)))))
    zbog toga što je felširani samo ubogi mikofo, komifo, što se na svakodnevnom srpskom, a po svemu sudeći da isto važi i za tebe, čita kao - pokondirena tikva...
    (mladići borovi, devojke jele, 20. oktobar 2019 17:13)

    # Link komentara

  5. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego
    ovde.
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)
    a da probate u albaniji.tamo je vaš stari poznanik fljamurtari
    (slobinator, 20. oktobar 2019 16:35)

    # Link komentara

  6. Ociglecno je Mladost Lucani pravi ISIS srpskog fudbala.
    (Gluposti, 20. oktobar 2019 16:31)

    # Link komentara

  7. ovaj tu nešto mrsi umesto da kupuje drva na -7
    (slobinator, 20. oktobar 2019 16:24)

    # Link komentara

  8. C-c-c, neutralni, zašto koristite reči za koje je neophodan rečnik i malo šire obrazovanje?!
    (analiza, 20. oktobar 2019 16:03)

    # Link komentara

  9. ArDzej65@,upravo je to razlika izmedju velikih klubova i Zvezde,svi mogu da izgube u svojim ligama-samo Zvezda u nasoj nema sanse.Svi ponavljaju da su sudije najveci problem,ja se ne bi slozio,najveci problem su "prijateljske" utakmice.Dovoljno je pogledati medjusobne meceve Zvezda-Radnicki(kada je Radnicki bio jak) a ove Vojvodina.Pogledajte broj zutih kartona tih ekipa u mecevima sa Zvezdom i uporedite sa ostalim mecevima koje su te ekipe odigrale .
     (marko992, 20. oktobar 2019 15:44)

    # Link komentara

  10. Утихнуће ова саопштења, утихнуће дечија препуцавања овде...мене радује општи утисак, а то је да наш фудбал у оваквом облику (незабележен у пристојним државама), полако, али сигурно тоне...и потонуће...до тада ће овакви ликови сами отићи из њега...доказ томе је посета на утакмицама, слабо праћење репрезентације (чак су испали са РТС-а) и равнодушност на резултате...питање је само колико ће то трајати, а ту би УЕФА могла да помогне...испита насумице неколико утакмица и уведе забрану играња у Европи...кренуло би се од млађих селекција и за неколико година имали би здрав фудбал
    (Capricorn, 20. oktobar 2019 15:39)

    # Link komentara

  11. To zna cela Srbija vec cetiri godine to traje.A sta cete vi uciniti povodom toga !!!???
    (Enverovci, 20. oktobar 2019 14:04) Vracajte pasose i pravac Brisel.
    (Dusanovo carstvo!, 20. oktobar 2019 14:26)

    # Link komentara

  12. To zna cela Srbija vec cetiri godine to traje.
    A sta cete vi uciniti povodom toga !!!???
    (Enverovci, 20. oktobar 2019 14:04)

    # Link komentara

  13. viscosalejo koji je bio rezultat u derbiju? koliko ste puta sutnuli u derbiju? gde nestade magija mocne Zvezde u derbiju?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rrrrr, 19. oktobar 2019 23:58)


    Где је била Партизанова магија у дербијима од пролећа 2001. до пролећа 2007? У том периоду Партизан је освојио три титуле а није победио ни у једном дербију. Звезда је победила у четири дербија у том периоду.
    (Марко, 20. oktobar 2019 13:59)

    # Link komentara

  14. Ovo je govor mrznje prema delu nacije koji podrzava Crvenu Zvezdu. Tim recnikom mogu da se sluze "navijaci" ali ne i funkcioner Pratizana.
    (Srle, 20. oktobar 2019 12:26)

    # Link komentara

  15. Pobeđujte vi pa onda kenj..te. A ne - 7 i da se žališ na nešto.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Vitez Lukić od lamburginija, 20. oktobar 2019 10:55)


    Pa to i jeste kvaka. Partizan je bio los i izgubio je sedam bodova (dva mu oduzele sudije)
    Zvezda je takodje trebala da ixgubi jednu utakmicu i jednu da odigra nereeno, jer je bila LOSA. Pa sad oduzmi Zvezdi 5 boda , dodaj Partizanu 2 , pa saberi ko bi koliko bodova imao. Stvar je u tome da izgubis kad zasluzis , a ne da ti FSS poklanja pobede. Svuda u svetu se gube i dobijaju utakmice , samo Zvezda "mora" sve da pobedi.
    ("Dijagnosticar" Nis, 20. oktobar 2019 11:59)

    # Link komentara

  16. Profesore, svaka čast!
    Krajnje je vreme da se stvari nazovu pravim imenom.
    Meni uopšte nije jasno zašto se stide kada im napišem da su naprednjaci, to nije lepo jer ovo je slobodna zemlja i svako bira kome će da se prikloni.
    Jel tako FK naprednjaci?
    (Nenad, 20. oktobar 2019 10:39)

    Nenade, sledeci put kada budes pisao komentar skloni se od ogledala
    Klasican oksimoron
     (Tito partija crno bela SNS armija, 20. oktobar 2019 11:33)

    # Link komentara

  17. @ neutralni felsh 
    Kad si tako pametan, objasni nam svima ovde sta je to "preispoljni".
    (Skakac u stomak, 20. oktobar 2019 05:25)

    narocito istaknut i specijalno upadljiv.
     (neutralni felsh, 20. oktobar 2019 11:18)

    # Link komentara

  18. viscosalejo koji je bio rezultat u derbiju? koliko ste puta sutnuli u derbiju? gde nestade magija mocne Zvezde u derbiju?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (rrrrr, 19. oktobar 2019 23:58)

    Hocemo li da delimo titule po uspehu u derbiju?!
    Odmah potpisujem, imace ih Zvezda 15-ak vise od Partizana.
    (ViscoSalejo, 20. oktobar 2019 11:18)

    # Link komentara

  19. Najurili su Duska Vujosevica,najurili su istinske legende,Piksija,Sekija,Deju,prebili su Andjusa,izbacili reprezentaciju u Djenovi,prete Viktoru Savicu jer se stidi Zvezdinih lopovluka...Kunu se u Covica i Terzica i ne smeta im Vucic kad gura drzavne pare i servisira dugove u Zvezdi...Dobrodosli u Zvezdasrbiju,zemlju gde je najveci greh reci istinu.Profesore kapa dole za hrabrost.
    (Hover Ghost, 20. oktobar 2019 11:17)

    # Link komentara

  20. Moram da pitam, kad počnu nemiri i gradjanski rat, oče biti mobilizacija ili će ići samo dobrovoljci. Ovakav govor mržnje nisam čuo od raspada SFRJ do danas, a imam 65 godina. Ovo je direktno poredjenje funcionera ove države sa teroristima,
    (Laki, 20. oktobar 2019 10:06)

    Gde si ti sprcao 65god. ako sada moras da budes bot..!? Auuu majko mila.
    (Marko, 20. oktobar 2019 10:36)
    Ne volim da odgovaram, budalama, ali ti si iznimka. Ja sam "sprcao" svoje godine na slušanje ovakvih budala , koje su kasnije izvukli guzicu a poslali nas i našu decu rat. I ovaj se ugledao na velikog vidju, i on bi da tera pravdu, a sutra bi i on da komanduje državom. Tebi bi bilo bolje da ne slušaš njega jer ćeš i ti uskoro u uniformu.
    (LOVRA VEREBI, 20. oktobar 2019 11:13)

    # Link komentara

  21. Šta li ste tek vi gospodine Vuletiću?
    (Boban, 20. oktobar 2019 11:10)

    # Link komentara

  22. ISIS? I to kaže predstavnik kluba u kojem su igrali Vokri, Omerović, Prekazi, Šalja, Smajić, Župić, Jusufi, Hasanagić, ...
    (Odgovor, 20. oktobar 2019 11:08)

    # Link komentara

  23. Isti takav penal je sudjen na istom mecu i protiv Zvezde, ali to niste komentarisali? Dali ste cete podneti prijavu protiv sebe jer komentarisete sudjenje? Ako je Zvezda ISIS vi ste onda Gebels srpskog fudbala!
     (direwolf, 20. oktobar 2019 11:07)

    # Link komentara

  24. Kad jedna metafora upali alarm u generalstabu RSB-a i izazove salvu lazi,spinova i fasisoidnih ispada zvezdasrpske populacije znate da ste pogodili u centar.Slicno je prosao i Viktor Savic,veliki zvezdas,samo zato sto je rekao da se stidi lopovluka u korist Zvezde.Pominju Toleta a isto su radili i tada,svirano im najvise penala,sakatili protivnike crvenim kartonima,samo protiv Partizana i u Evropi im nije islo,tu su im "otimali" pobede.Elem,puna podrska i samo nastavite da raskrinkavate bandu,a oni neka okupljaju legende i glume zrtve,znamo ih nismo od juce.
    (Hover Ghost, 20. oktobar 2019 11:06)

    # Link komentara

  25. Srce me je zabolelo kad sam video sliku.

    A što se tiče Titinih blizanaca, nama ostalima su oni potpuno isti, nema tu nikakve kvalitativne razlike.
     (dule, 20. oktobar 2019 10:57)

    # Link komentara

  26. Pobeđujte vi pa onda kenj..te. A ne - 7 i da se žališ na nešto.
     (Vitez Lukić od lamburginija, 20. oktobar 2019 10:55)

    # Link komentara

  27. Profesore, svaka čast!
    Krajnje je vreme da se stvari nazovu pravim imenom.
    Meni uopšte nije jasno zašto se stide kada im napišem da su naprednjaci, to nije lepo jer ovo je slobodna zemlja i svako bira kome će da se prikloni.
    Jel tako FK naprednjaci?
    (Nenad, 20. oktobar 2019 10:39)

    # Link komentara

  28. Pozivam ISIS da sudi Vuletić da Bog da.
     (miško, 20. oktobar 2019 10:38)

    # Link komentara

  29. Za partizai su svi isis - terorise ih ko stigne!
    (iks, 20. oktobar 2019 10:36)

    # Link komentara

  30. Moram da pitam, kad počnu nemiri i gradjanski rat, oče biti mobilizacija ili će ići samo dobrovoljci. Ovakav govor mržnje nisam čuo od raspada SFRJ do danas, a imam 65 godina. Ovo je direktno poredjenje funcionera ove države sa teroristima,
    (Laki, 20. oktobar 2019 10:06)

    Gde si ti sprcao 65god. ako sada moras da budes bot..!? Auuu majko mila.
    (Marko, 20. oktobar 2019 10:36)

    # Link komentara

  31. Opet Gebels nja.
    (Ganci, 20. oktobar 2019 10:32)

    # Link komentara

  32. Moram da pitam, kad počnu nemiri i gradjanski rat, oče biti mobilizacija ili će ići samo dobrovoljci. Ovakav govor mržnje nisam čuo od raspada SFRJ do danas, a imam 65 godina. Ovo je direktno poredjenje funcionera ove države sa teroristima,
    (Laki, 20. oktobar 2019 10:06) # Link komentara

    Funkcioneri ove i one drzave su bili crvena zvezda. Nista sporno cica.
    Zlo da ga veceg nema. I funkcioneri i zvezda i to crvena.
    (Duka, 20. oktobar 2019 10:23)

    # Link komentara

  33. 101%...tacno!!!!
     (CRVENA ZVEZDA=PETOKRAKA, 20. oktobar 2019 10:13)

    # Link komentara

  34. Moram da pitam, kad počnu nemiri i gradjanski rat, oče biti mobilizacija ili će ići samo dobrovoljci. Ovakav govor mržnje nisam čuo od raspada SFRJ do danas, a imam 65 godina. Ovo je direktno poredjenje funcionera ove države sa teroristima,
    (Laki, 20. oktobar 2019 10:06)

    # Link komentara

  35. Ovoga pod hitno treba najuriti iz fudbala. Jedna protuva koja se uhvatila fotelje u Parizanu, iako je operisan od fudbala i zdravog razmišljanja. Stalno trovanje izjavama je zlokobno prvo za Partizan i ligu u celini. Partizan je primio gol greškom golmana, nije iskoristio šanse i sada je kriva CZ.
    (Mito, 20. oktobar 2019 10:01)

    # Link komentara

  36. Partizan igra lose i izgubi.
    Zvezda igra lose i pobedi jer joj se sviraju nepostojeci penali.
    Kapiras razliku?
    Ne?
    Onda ok.
    (Djalma, 20. oktobar 2019 09:31)
    Sve si u pravu, pa po tome se i razlikuju Veliki klubovi od onih malih
     (ArDzej65, 20. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  37. Logicnije je da igrate u Hrvatskoj, kakvi bre Madjari i Bugari.
    (Zdravko, 19. oktobar 2019 23:10)

    Баш Мађарска!
    Зашто?
    Зато што је Загреб био под Мађарском а Далмација под Аустријом!
    Гени су чудо!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Црвена звезда 1913, 20. oktobar 2019 00:00) # Link komentara

    I Srbija je bila pod delijama 500 god.
    Geni nisu cudo vec nasledje ali su zato Gani cudo. Cudo nevidjeno.
    (Karaburac, 20. oktobar 2019 09:45)

    # Link komentara

  38. Uzgred, Rodić je izjavio da je dobio udarac nogom u koleno od golmana Rada. Meni se u prvi mah činilo da situacija nema blage veze sa penalom, jer sam posmatrao golmanove ruke, međutim kada sam pogledao snimak posle ove izjave, ne bih mogao da kažem da Rodić nije u pravu.
    (Realno, 20. oktobar 2019 06:24)

    Da si malo bolje pogledao, mozda bi i video da lopta u ruku pogadja Gobeljica pre gola. Ali dobro, vi ste majstori spina ( mislim da nisi imao losu nameru sa komentarom) , kao i onaj sto je bio na Severu a sad je glavni.
     (Gejevi borovi, bez devojaka, 20. oktobar 2019 09:42)

    # Link komentara

  39. Profa kad puca, pravo u centar.
    (Zvezda zlo Srbije, 19. oktobar 2019 20:51)

    A i ti "polagao" kod profe ?!
     (glodari gluplji od teletabisa, 20. oktobar 2019 09:39)

    # Link komentara

  40. Kakve veze ima Zvezda sa dve ocajne utakmice Partizana? Ima toliko toga da se priča o samom Partizanu. Savo kaže da mu je problem rotacija a tek su izasli iz pauze.....
    (drula, 20. oktobar 2019 07:47) # Link komentara

    Partizan igra lose i izgubi.
    Zvezda igra lose i pobedi jer joj se sviraju nepostojeci penali.
    Kapiras razliku?
    Ne?
    Onda ok.
    (Djalma, 20. oktobar 2019 09:31)

    # Link komentara

  41. Malo je regularnih prvenstava u Srbalja,ali da se svake nedelje ovako brutalno i ocigledno krade nije vidjeno ni u "sampionskoj"sezoni Obilica.Ali zivimo u drustvu koje ne poznaje znacenje reci sramota,pa otuda i gomila komentara koji govore o opcinjenosti Zvezdinim rezultatima.Fudbal kao i ostali sportovi su stariji od Zvezde i Partizana,a ovo sto se kod nas desava je obesmisljavanje sporta kao delatnosti ljudskih bica.Posle onog dogadja u Lucanima,pitanje je da li pripadamo ljudskoj vrsti.
    (Ranko, 20. oktobar 2019 09:24)

    # Link komentara

  42. Viktor Savić: Svi znate da sam zvezdaš, ali ovo je sramota

    Ljudi su poceli da se ogradjuju od ovakvih pobeda.Samo sacekati ,vreme radi u korist pravde.Ovo sto je osvojeno na ovakav nacin,sigurno se gubi za zalenim stolom u narednim godinama.Oni,ako pricaju istinu, konacno neka dokazu "Toletove titule" jer ce ovakve titule sigurno izgubiti.
    (Istine radi, 20. oktobar 2019 08:29)

    tako je, pravac Sud udruzenog rada, pa sve titule prepisati Partizanu, ne bi vam bilo prvi put.
    (Uprava i 5 igrača su prodali meč sa Romom, 20. oktobar 2019 09:23)

    # Link komentara

  43. @Dzoni Manila
    Druze, u nacelu si, sto bi se reklo u pravu. Ali i to je jedno veliko ali sudjenje i namestanje mora da se posmatra u globalu. Ne mozes da kazes da je do one vase “najdraze” titule u istoriji sve bilo ok i posteno a da je sada dotaklo dno. Znas i sam sta se sve godinama radilo i kako su se uzimali i delili bodovi. Prva velika sramota novije istorije (od raspada SFRJ) je ona titula Obilica i sve sto se tada desavalo a tu ubrajam i vas u ucesnike. Kada je to proslo shvatilo se da sve moze. Titula ‘99. je dodeljena Partizanu iz kog razloga? Kumanovski sporazum je potpisan 10.6. a Partizan je 12.6. proglasen za sampiona posle 24 odigrana kola i samo 2 boda vise od Obilica. Sta se tada desilo? Je l to bilo posteno? Sportski? Problem svih kasnijih liga pa i Toletove lige nisu samo bile sudije vec i celokupna organizacija prve lige u kojoj si imao Metalac, Buducnost BD, Hajduk iz Kule, BSK iz Borce pa cak jedno vreme i Novi Pazar klubovi ciji su predsednici ili istaknuti clanovi uprave kluba bili ujedno i funkcioneri i osvedoceni navijaci Partizana. I niko nije govorio nista o sukobu interesa. Tu i tamo se neko usudio da govori o tome i to uglavnom na kraju prvenstva kada se odlucivalo o ispadanju iz lige...A mozemo da pricamo i o ligi SFRJ i o titulama SUR, vremenu po Maksimu, prosirivanju lige da FKP ne bi ispao iz lige itd... Sustina price je da mora jednom da stane. Da, meni “ne prija” penal protiv Indjije, ni ovaj protiv Rada (srecom nije uticao na rezultat i isti takav je njima dosudjen) niti bilo koji drugi ali kada se setim svega sto se radilo nekako mi je lakse....
    (Vetar u ledja.., 20. oktobar 2019 09:00)

    # Link komentara

  44. Znate li na koga me ovo podseća? Neko je skoro optužio protivnike da su nacisti, ko li je to bio?
     (Leonida, 20. oktobar 2019 08:56)

    # Link komentara

  45. Da l' ovaj zna da su danas izgubili?
    (petar, 19. oktobar 2019 22:55)

    Mislis da bi pisao da su dobili? Moraju da zadrze svoje g'ce u foteljama i onih kreatura od fudbalera na travi. Ovo je tipicno skretanje paznje.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 20. oktobar 2019 08:47)

    # Link komentara

  46. Klasični govor mržnje! Ovo je stvarno za procesuiranje. Čemu to? Oko nas toliko ispravnih mozgova, kojima samo treba ubaciti u glavu ovakva poređenja, i šta onda ako se nešto desi? Ako neko nekoga napadne, ili ne daj Bože ubije?! Alo, zlo srpskog društva!!!? Pobogu čoveče ne truj i ne huškaj više klince na gluposti! Pravnik si, tuži, radi šta hoćeš, ali ne širi mržnju više u javnosti! Stidi se svog zvanja i obrazovanja! Ti da nam decu učiš, a koristiš se
    ovakvim poređenjima i etiketitanjima?! Kakvu poruku šalješ, da sada fizički uništimo Zvezdu, kao ISIS? Strašno... Molim te ne širi više mržnju i zlo. Zbog fudbala da se ubijamo čoveče?!! Sram te bilo, najiskrenije...
     (mladen70, 20. oktobar 2019 08:35)

    # Link komentara

  47. Grobari izlazite iz ove kokezine lige, sto pre.
    Neka se nasladjuju isisovci.
    Olimpiakos vam je primer.
    (Karaburac, 20. oktobar 2019 08:32)

    # Link komentara

  48. Ovakve "osobe" treba odstraniti iz sporta, politike, ma bilo čega u javnom sektoru za početak. Tužiti ga za širenje mržnje i ako ne dobije veliku kaznu onda stvarno treba pustiti ovu državu niz vodu. Hej porediti teroriste koji ubijaju, kolju, bombarduju ljude, žene, decu sa sportskim klubom?? Jesi ti normalan čoveče?
     (Smeh, 20. oktobar 2019 08:32)

    # Link komentara

  49. Čovek je zlo našeg društva i sporta, kakav primer daje ovo je strašno.
    Pusti čoveče više demagogiju kakva je trava kod komšije, počni od svog dvorišta, jednom iznenadi nekom pametnim komentarom.
     (Ivan, 20. oktobar 2019 08:31)

    # Link komentara

  50. Viktor Savić: Svi znate da sam zvezdaš, ali ovo je sramota

    Ljudi su poceli da se ogradjuju od ovakvih pobeda.Samo sacekati ,vreme radi u korist pravde.Ovo sto je osvojeno na ovakav nacin,sigurno se gubi za zalenim stolom u narednim godinama.Oni,ako pricaju istinu, konacno neka dokazu "Toletove titule" jer ce ovakve titule sigurno izgubiti.
    (Istine radi, 20. oktobar 2019 08:29)

    # Link komentara

  51. Mladost je Amerika !!!
    (SrbinMusliman, 20. oktobar 2019 08:25)

    # Link komentara

  52. ovakvu mržnju je širio Vujošević preko kk,od tada jw među navijačima nastala mržnja a ne rivalstvo,ovakve ljude pod hitno sklonotiniz sporta ali i društvenog života,zamislite kad bi njemu student doša u majici sa grbom Zvezde?!
     (Aleksandar21, 20. oktobar 2019 08:11)

    # Link komentara

  53. Čovek je očigledno prolupao
     (bez reci, 20. oktobar 2019 08:00)

    # Link komentara

  54. Majstore, daj vidi šta ćemo sa 7 "grešaka" u koristi Partizana. Zvezda je "tek" na četiri.
     (dex, 20. oktobar 2019 07:56)

    # Link komentara

  55. Kakve veze ima Zvezda sa dve ocajne utakmice Partizana? Ima toliko toga da se priča o samom Partizanu. Savo kaže da mu je problem rotacija a tek su izasli iz pauze.....
    (drula, 20. oktobar 2019 07:47)

    # Link komentara

  56. Čista mržnja, bez ikakve odgovornosti za posledice. Možemo samo da zamislimo šta bi se desilo da je njima poništen čist gol za pobedu u međusobnom susretu...
     (Toma, 20. oktobar 2019 07:40)

    # Link komentara

  57. Napokon saopstenje. A gle cuda, ne prica o losoj igri Partizana. Kamo srece da saopstenja bude sve vise i vise (TO znaci da je Partizan sve gori i gori). Shvatite narode. Lose stanje na tabeli se mora opravdati. Zanima me samo sto ce da smisle kad stigne VAR
    (Napokon, 20. oktobar 2019 07:03)

    # Link komentara

  58. I Zvezda i Partizan su ISIS i pijavice i te klubove treba pogasiti za dobrobit srpskog sporta i naroda.
     (Jovan M., 20. oktobar 2019 06:44)

    # Link komentara

  59. Od kako Zvezda učestvuje u LŠ, naš klupski fudbal napreduje na evropskoj tabeli uspešnosti nacija. Približili smo se tome da imamo dva predstavnika u kvalifikacijama za LŠ.

    E, onda se pojavi Vuletić sa svojim nebulozama.

    Uzgred, Rodić je izjavio da je dobio udarac nogom u koleno od golmana Rada. Meni se u prvi mah činilo da situacija nema blage veze sa penalom, jer sam posmatrao golmanove ruke, međutim kada sam pogledao snimak posle ove izjave, ne bih mogao da kažem da Rodić nije u pravu.
    (Realno, 20. oktobar 2019 06:24)

    # Link komentara

  60. Ovaj čovek je lud skroz.
     (Goran, 20. oktobar 2019 06:19)

    # Link komentara

  61. @ neutralni felsh
    Kad si tako pametan, objasni nam svima ovde sta je to "preispoljni".
    (Skakac u stomak, 20. oktobar 2019 05:25)

    # Link komentara

  62. Dve stvari su ovde pravi problem:

    1. Ova osoba predaje na državnom univerzitetu. Strašno je što državni organi ne reaguju. U normalnoj zemlji bio bi mu zabranjen ulaz, kad nas mu niko ne dira katedru.

    2. Gomila navijača Partizana misli isto ovo. Gomila. Ljudi iz paralelne stvarnosti. Možda nisu većina, ali ih je mnogo. A to je na duge staze baš problem. Oni su garancija da će zlo i mržnja opstati.
    (no.es.bueno, 20. oktobar 2019 02:55)

    # Link komentara

  63. A ti si,zajedno sa ostatkom uprave isis Partizana. Veliki uvjek traze razlog neuspjeha u sebi. Mali,tj ti,razlog traze u drugima. Analize sudjenja,samo u ovoj godini su pokazale da smo tu negdje po plus i minus odlukama. Isto vazi i za vas. Da ne pominjemo kako ste vi godinama dolazili do titula.E u plakanju vam nema ravnih na kugli zemaljskoj.
    (Miko Pg, 20. oktobar 2019 02:36)

    # Link komentara

  64. Sutra podnosim prijavu protiv doticnog.. Protiv sirenja mrznje i lazi na stetu drzave Srbije to jest njihovih gradjana
    (Soko83, 20. oktobar 2019 02:33)

    # Link komentara

  65. Pustite Zvezdu, sta bese Partizan uradio juce? A da, izgubio...
     (Deda Kreza, 20. oktobar 2019 01:38)

    # Link komentara

  66. Mladost:Partizan 1:0
    20 udaraca prema golu od strane partizana ( 9 u okvir gola,11 van okvira) 0 golova.
    Mladost 1 udarac total, 1 gol.
    jel i za ovo kriv Terzic i Crvena zvezda?!?
    Gubite prvenstvo na glupim utakmicama,nemate realizaciju.
    Pricate samo o penalima koji vam nisu dosudjeni i o zvezdinim neregularnim penalima.
    Ok,nije bio penal,vidi se iz svemira, neka suspenduju sudiju do kraja prvenstva,al smo mi pored toga dali 2 gola ovako. Sto vi niste??
    Dok je ljudi kao taj Vas u fudbalu koji svoju nesposobnost i lose rezultate pokusava da prikrije napadima na Zvezdu,nece biti srece. voleo bi da nam ne sviraju vise ni jedan penal do kraja prvenstva,a vama i kada nije....neka sviraju,svejedno cete biti u vrh glave drugi. Uporedjuje zvezdu sa Isisom?!?! Gde je pamet?! Vidimo se....
     (Dex, 20. oktobar 2019 01:29)

    # Link komentara

  67. treba proveriti lekarski preglede doticnog
    (alan ford, 20. oktobar 2019 01:20)

    # Link komentara

  68. Toliko,predlazem ti izbor broj jedan,sedi ovaj legni....
    (CUPRIJA TOWN, 20. oktobar 2019 01:17)

    # Link komentara

  69. Zaboravili ste vaše ISIS dane. Isti ste vi i muka mi je od vas!
     (zliZo, 20. oktobar 2019 01:10)

    # Link komentara

  70. Ulazim u reku i plivam prema planu.Crni Vladimire, kupao si se u ovo doba.Jeste.Za ovakav dokaz skocio bih i u zaledjenu reku.HHHHAAAAAAAHHHHHAAAAAAA.Balkanski spijun.
    (CUPRIJA TOWN, 20. oktobar 2019 00:58)

    # Link komentara

  71. Ovako je to nekad bilo.Daj griz, ili cu da te tuzim kod uciteljice.Danas vidite sliku i priliku vlasti partizana.Daj da pobedimo u derbiju ili cu da vas sve tuzim.I pade covek.GDE CRNI PADE.Pa na zemlju, gde bi inace pao.
    (CUPRIJA TOWN, 20. oktobar 2019 00:53)

    # Link komentara

  72. I ovaj je kao neki profesor,boze me sacuvaj.
     (Back in Black, 20. oktobar 2019 00:39)

    # Link komentara

  73. Majstore...
    Dabogda ceo život ostao na čelu partizana!!!
    Volimo te..
    Delije Sever..
     (shone, 20. oktobar 2019 00:36)

    # Link komentara

  74. sve bi ja to u sibir
     (oz, 20. oktobar 2019 00:24)

    # Link komentara

  75. Ovog slobodno mogu reći bolesnika treba ili institucionalizovati što pre,ili uhapsiti sa optužbom da širi mržnju među narodom,ovo prevazilazi svaku moguću ludost,bolest,patologiju...
    Neko će nastradati ni kriv ni dužan zbog ove osobe...
    Pritom ne komentariše 2 čista penala na današnjoj utakmici Partizana koji nisu dosuđeni Mladosti,kao što nisu ni Voždovcu pre nedelju dana...
    Molim da objavite komentar,ovo je apel da se ovakve osobe koje šire mržnju među istim narodom hospitalizuju ili privedu pravdi što pre....
     (Parter B, 20. oktobar 2019 00:19)

    # Link komentara

  76. Treba ih bojkotovati, igrazi prvenstvo sa omladinskim kombinovanim timom. Dinamo Berlin je za CZ46 bio malo dete.
     (Grr, 20. oktobar 2019 00:12)

    # Link komentara

  77. Dok ste vi vladali na čelu sa đurom frizurom nikad gore nam liga nije bila kotirana, sad kad vlada iss
    mi nikad u boljoj poziciji da imamo dva prestavnika u kl lš da može i al-kaida do lš.
    (geak, 20. oktobar 2019 00:08)

    # Link komentara

  78. Logicnije je da igrate u Hrvatskoj, kakvi bre Madjari i Bugari.
    (Zdravko, 19. oktobar 2019 23:10)

    Баш Мађарска!
    Зашто?
    Зато што је Загреб био под Мађарском а Далмација под Аустријом!
    Гени су чудо!
     (Црвена звезда 1913, 20. oktobar 2019 00:00)

    # Link komentara

  79. Molim uljudno,objavite mi komentar.Ovakvi "ljudi" pod hitno moraju van iz srpskog sporta.Oni su okidac necega sto se u buducnosti,ne daj Boze, moze dogoditi.Ovaj covek,uz mrzitelja Pantica mora na sud,zbog govora i sirenja mrznje.Nadam se da Vi,gospodo,to ne zelite.Unapred zahvalan...
    (Walldorf, 19. oktobar 2019 23:58)

    # Link komentara

  80. @viscosalejo koji je bio rezultat u derbiju? koliko ste puta sutnuli u derbiju? gde nestade magija mocne Zvezde u derbiju?
     (rrrrr, 19. oktobar 2019 23:58)

    # Link komentara

  81. Dve stvari su sigurne, smrt i penal za Zvezdu u domacoj ligi.
    (Toliko, 19. oktobar 2019 22:31)

    I sudija produžava dok Partizan ne da gol.
    I da će da izađe saopštenje ako Partizan ne pobedi. Bezobzira dal je zaslužio ili nije.
    (Mirko, 19. oktobar 2019 23:56)

    # Link komentara

  82. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego 
    ovde. 
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)

    Хаха, Мађарска наравно и то она стара у сред Загреба!
    Крв није вода, вуче вас Загорју...
     (Црвена звезда 1913, 19. oktobar 2019 23:55)

    # Link komentara

  83. Жао ми је мене..наравно нисам прочитао текст..срамота ме је на невиђено..
    Тошић,Шћекић,Милетић,Асано,Остојић ..шта рећи...а имамо само једног нападача..Играјте фудбал..
    (киза Д, 19. oktobar 2019 23:49)

    # Link komentara

  84. Definitivno nisam za vaše društvo, ja baš nikog ne mrzim. ZBOGOM
    (LOVRA VEREBI, 19. oktobar 2019 23:49)

    # Link komentara

  85. Covek koji u zivotu nije sutno loptu, komentarise Zvezdu svakih par dana. Opravdava svoje poraze Zvezdinim utakmicama. Ne zna ni sta prica ni gde je levo. Opet ide opravdanje i napad na Zvezdu preko klupske televizije. Smesno.
    (Gossa placa Zeljko, 19. oktobar 2019 23:43)

    # Link komentara

  86. Ti si ISIS srpske prosvete!!!
    (srki2311, 19. oktobar 2019 23:42)

    # Link komentara

  87. A šta si objavio za poraz od Mladosti??? Grobari, oterajte ovog iz Partizana ako mislite da budete uspešan klub, to vam Zvezdaš iskreno kaže!
     (MomaSRB, 19. oktobar 2019 23:41)

    # Link komentara

  88. Teško je igrati fudbal pod ovakvim okolnostima. Još teže gledati. Svaki vikend Zvezdine sudije i oni koji im diriguju pljuju u lice svakom normalnom posmatraču. Mučno je sve to gledati. Zaista. Vi koji se naslađujete i pišete ovde svakojake gluposti, pitam vas. Zar vi zaista želite takve pobede? U čemu je draž takvih pobeda?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni Manila, 19. oktobar 2019 22:15)
    Razumem ja vas, to je vaša višegodišnja trauma, vi odlično znate kako je to pobedjivati, a znaš da je Tole sve sredio.
    Samo ima ovde jedan feler, imate samo jedan tim, a igra se sreda, nedelja, dok Zvezda je kupila malo lošije igrače ali ima 2 tima, od kojih normalno jedan služi da tambura o ove vaše koji vas tamburaju
    (Laki, 19. oktobar 2019 23:39)

    # Link komentara

  89. Kakva blamara majko moja
     (Azer, 19. oktobar 2019 23:39)

    # Link komentara

  90. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego
    ovde.
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)

    Nema Toleta ni u Madjarskoj ni u Bugarskoj...
    (ViscoSalejo, 19. oktobar 2019 23:36)

    # Link komentara

  91. TOLIKO i treca stvar koja je sigurna je tvoja glupost.
    (Pera Detlic, 19. oktobar 2019 23:34)

    # Link komentara

  92. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego
    ovde.
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)

    pa i prosle godine ste istupili ili niste?
    (vivax, 19. oktobar 2019 23:26)

    # Link komentara

  93. Ma marš iz Partizana više. Samo lud čovek može da poveruju u te tvoje priče. Ti samo radiš protiv Partizana...
    (Loznica, 19. oktobar 2019 23:22)

    # Link komentara

  94. U PRAVU JE SKROZ,ZLO SRPSKOG SPORTA I DRUSTVA!!!
     (nikolaknez, 19. oktobar 2019 23:21)

    # Link komentara

  95. Sta kazu zdravstveni radnici na ponasanje ovog lika?
    (ovde, 19. oktobar 2019 23:21)

    # Link komentara

  96. terapija pod nazivom "kako zaboraviti zvezdinog milojka".
    (neutralni felsh, 19. oktobar 2019 22:32)

    Већ седам и по деценија покушавате да заборавите Звездиног "Милојка" :D :D :D
     (Igokea since 2007, 19. oktobar 2019 23:20)

    # Link komentara

  97. TV Bastilja je malo dete za ovoga.
    (svako kolo oni igraju protiv Zvezde, 19. oktobar 2019 23:19)

    # Link komentara

  98. Mladost - Ludost.
     (Opticus, 19. oktobar 2019 23:17)

    # Link komentara

  99. За 20 година ће причати како смо ми играли фудбал у Лондону а они ослобађали Косово....
    Е профо, стара лажовчино...
     (Црвена звезда 1913, 19. oktobar 2019 23:16)

    # Link komentara

  100. Trla baaba lan da joj prodje dan...
    Ali drago mi da je covek ziv. Nije se javljao vec par dana :D
     (Nemanja, 19. oktobar 2019 23:14)

    # Link komentara

  101. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego
    ovde.
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)

    Logicnije je da igrate u Hrvatskoj, kakvi bre Madjari i Bugari.
    (Zdravko, 19. oktobar 2019 23:10)

    # Link komentara

  102. Nadam se da će sve utakmice biti isto tako nameštene za Zvezdu kao ova juče i da će Zvezda bar 5 godina za redom igrati ligu šampiona!!! A vi grobari crknite od muke! :)))
    (MilanBg, 19. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  103. Teško je igrati fudbal pod ovakvim okolnostima. Još teže gledati. Svaki vikend Zvezdine sudije i oni koji im diriguju pljuju u lice svakom normalnom posmatraču. Mučno je sve to gledati. Zaista. Vi koji se naslađujete i pišete ovde svakojake gluposti, pitam vas. Zar vi zaista želite takve pobede? U čemu je draž takvih pobeda?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni Manila, 19. oktobar 2019 22:15)

    Derbi sudila Grobarcina, on tvrdi da su sudije Zvezdine? Znamo svi koliki je Grobar, ponistio je gol, neka mu je na cast
     (nista o nicemu, 19. oktobar 2019 23:06)

    # Link komentara

  104. Da samo ponovim ono sto sam vec jednom rekao pre, ne stavljajuci se ni na ciju stranu. Fudbal nam je truo do srzi. Skoro svaka utakmica mucna za gledanje, svako saopstenje raznih doktora i magistara uvreda za razum. Da je srece svi da se g. motkom rasteraju...
    (Sweet as, 19. oktobar 2019 23:00)

    # Link komentara

  105. Da l' ovaj zna da su danas izgubili?
     (petar, 19. oktobar 2019 22:55)

    # Link komentara

  106. Posle derbija sam pisao, jedina dobra stvar za Zvezdu u tom porazu jeste što će na talasu tog trijumfa Partizana još neko vrijeme ploviti ova uprava sa Vuletićem, Vazurom, Vučelićem....
     (bojke, 19. oktobar 2019 22:49)

    # Link komentara

  107. E Vuleticu Vuleticu!
     (Goran, 19. oktobar 2019 22:48)

    # Link komentara

  108. Hahaha, pa ovi su hit. Kratko pamcenje i zaboravljene Toletove titule. Jel vam Zvezda kriva sto ne mozete da date gol Mladosti iz Lucana ? Sto vas je Vozdovac preslisao ? Sram vas bilo. Uvek drugi krivi.
     (Ljubisa Livaac, 19. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  109. vazi.
     (Ernesto ce, 19. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  110. Nevezano za vecite...ma, za sport uopste: sta nama predaje na BU, to je uzas zivi.
     (Pera Magic Mitic, 19. oktobar 2019 22:40)

    # Link komentara

  111. (Markan, 19. oktobar 2019 22:18)
    To si decko pobrkao loncice, to je cuveni komentar Milojka Pantica iz 80-ih zvezda Partizan, izlaze igraci Partizana a evo i nasih.
     (antibot, 19. oktobar 2019 22:40)

    # Link komentara

  112. То што је "ово" професор много говори о нама...
     (Црвена звезда 1913, 19. oktobar 2019 22:34)

    # Link komentara

  113. Sedi, jedan!
    (Trifunović, 19. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  114. Jednom davno, pa ima već i decenija, reče spiker na najavi utakmice BSK Borča Partizan.. evo izlaze igrači Borče a evo ih i naši... Živa istina, bio sam tu. E nema više Borče, nema Kule, nema Metalca, nema Smedereva, izvinjavam se ako sam nekoga zaboravio..... a sad je Zvezda ISIS???
    (Markan, 19. oktobar 2019 22:18)


    terapija pod nazivom "kako zaboraviti zvezdinog milojka".
     (neutralni felsh, 19. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  115. Ja mislio da su u Lučanima izgubili zbog uvredljivog skandiranja zaposlenih u namenskoj "Milan Blagojević" sa tribina.

    Nezgodno je to kad protivnik počne da te "poštuje" tako što igra na pobedu, nedostaje im ono vreme od 2007. do 2013. kad su protivnici "poštovali" Partizan tako što nisu smeli da pređu polovinu terena.
    Partizan je tada 6 godina zaredom bio prvak Srbije, i ne sećam se ovakvih pljuvanja iz Crvene Zvezde koja je uvek završavala na drugom mestu, osim u sezoni 2008/2009. kad je bila treća, a Vojvodina druga.

    Zvezda je tek 2 godine zaredom prvak, pre toga je bio Partizan, godinu pre Zvezda, a godinu pre opet Partizan, i godinu pre toga Zvezda po prvi put nakon 6 godina dominacije od strane Partizana.

    Kako je krenula ova sezona, Zvezdi se opet smeši titula, a ovi iz Partizana već u panici. A šta bi da je Zvezda već 5 ili 6 godina zaredom prvak, šta bi tek onda pričali?
    (Veliki brat, 19. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  116. Dve stvari su sigurne, smrt i penal za Zvezdu u domacoj ligi.
    (Toliko, 19. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  117. Lepo što je u jednoj od mnogobrojnih tirada dotični za kog se pouzdano veruje da nikad u životu loptu nije šutnuo pomenuo i isto tako sumnjiv (nepostojeći) penal za Rad...

    Šta, nije pomenuo... Prosto neverovatno za njega...
     (Wllaxy, 19. oktobar 2019 22:30)

    # Link komentara

  118. Teško je igrati fudbal pod ovakvim okolnostima. Još teže gledati. Svaki vikend Zvezdine sudije i oni koji im diriguju pljuju u lice svakom normalnom posmatraču. Mučno je sve to gledati. Zaista. Vi koji se naslađujete i pišete ovde svakojake gluposti, pitam vas. Zar vi zaista želite takve pobede? U čemu je draž takvih pobeda?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Džoni Manila, 19. oktobar 2019 22:15)

    Драж је у томе да ћете скупо да платите за Томислава Караџића.
    (Марко, 19. oktobar 2019 22:30)

    # Link komentara

  119. nekad je partizan predvodila gospoda,pukli u Lucanima,a ko veli daj da prebacim pricu u komsijsko dvoriste,da malo.lozim svoje,kako su ovi drugi zli.i naopaki...e moj Vuleticu,e moja braco grobari,iskreno,dosta je bilo...lise onog izraelca plus jos dva krstena,drugo nije ni za Vozdovac ili Rad,para nema----- udri po Zvezdi
     (rajaram, 19. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  120. Samo mi pojasni: da li vam je Zvezda kriva što u Lučanima za skoro 100 minuta ne možete da date gol?
    (Hmm, 19. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  121. Nema nama zime dok su u upravi partizana ovakvi .... poput ovog
    (fcrs, 19. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  122. Може да пише саопштења а не може мени да одговори на мејл да бих се пријавио на вежбе из римског...
     (Mr. Dr., 19. oktobar 2019 22:24)

    # Link komentara

  123. Gkedaj malo u svoje dvoriste..Lucani vas ubise nhih boli sto se ne sklanjaju protiv njih..nema vise Toleta
     (Igor(realni zvezdas), 19. oktobar 2019 22:23)

    # Link komentara

  124. Kako je tebi dobro...
    (Perić, 19. oktobar 2019 22:21)

    # Link komentara

  125. Jednom davno, pa ima već i decenija, reče spiker na najavi utakmice BSK Borča Partizan.. evo izlaze igrači Borče a evo ih i naši... Živa istina, bio sam tu. E nema više Borče, nema Kule, nema Metalca, nema Smedereva, izvinjavam se ako sam nekoga zaboravio..... a sad je Zvezda ISIS???
     (Markan, 19. oktobar 2019 22:18)

    # Link komentara

  126. Nije bolest sve što boli
     (sa x, 19. oktobar 2019 22:18)

    # Link komentara

  127. Teško je igrati fudbal pod ovakvim okolnostima. Još teže gledati. Svaki vikend Zvezdine sudije i oni koji im diriguju pljuju u lice svakom normalnom posmatraču. Mučno je sve to gledati. Zaista. Vi koji se naslađujete i pišete ovde svakojake gluposti, pitam vas. Zar vi zaista želite takve pobede? U čemu je draž takvih pobeda?
     (Džoni Manila, 19. oktobar 2019 22:15)

    # Link komentara

  128. ФСС хитно да реагује!!! Да заштити такмичење од оваквих људи. Ово више није никакав аргумент, ово је мржња.
    Одстранити га из фудбала на 2 године и одузети бодове партизану. Граница мора да постоји. Немој да манипулишеш овим народом.
    (кире, 19. oktobar 2019 22:15)

    # Link komentara

  129. Jiudi moji ja stvarno nemogu da svatim ovog vuletica on sve sto vise kuka na zvezdu zvezda kako koje kolo sve veci plus nad partizanom. Zato netreba da krivi zvezdu vec ove klubove a na aaastoim su uzeli bodove a zvezda im dala bodove dabi bilo prvenstvo zanimjiivije ali sta vredi kad im citaju lekcije mladost vozdovac napredak tsc backa zato nema svrhe da kukate na tudjem grobjiu I gledaj svoje dvoriste
    (zdravkogfwk, 19. oktobar 2019 22:14)

    # Link komentara

  130. Kad profesor kaze onda je tako. Samo ne znam gde vrsi profesuru. Tviter ili instagram.
    (Mare, 19. oktobar 2019 22:13)

    # Link komentara

  131. Budalama je u životu najlepše, jer i neznaju da su budale...
     (mixer, 19. oktobar 2019 22:13)

    # Link komentara

  132. Svaka cast na hrabrosti profesore, a vi sto ga napadate ste ljubomorni jer gospodin je intelektualac, profesor Rimskog prava. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego 
    ovde. 
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36) 


    verujem da bilo gde da igrate u komsiluku imali bi vise navijaca nego ovde... 
    uvek su za vas navijali svi sem srba
    (est, 19. oktobar 2019 22:02)


    izvoli sine udju medju par iskusnih grobara pa ih obavesti da nisu srbi, ali posle nam ispricaj kako si se proveo :)

    salu na stranu, u pravu si za brojnost: za vas vise navijaju novokompovani srbi, isti oni sto su se u davna vremena kleli u komunizam i staru jugoslaviju pa preko noci obrnuli plocu i postali preispoljne srbende koje misle da niko nije srbin ko oni.
     (neutralni felsh, 19. oktobar 2019 22:12)

    # Link komentara

  133. Deluje baš očajnički. Brinem se za njega...
    (Trifunovic, 19. oktobar 2019 22:12)

    # Link komentara

  134. covek je upravu,ovome mora da se stane,pogledajte kakve penale sviraju zvezdi,SRAMOTA
     (neko, 19. oktobar 2019 22:10)

    # Link komentara

  135. Jeste, to je tacno da je Zvezda ISIS srpskog fudbala, ali je i Partizan Al Kaida.
    (Srdjan, 19. oktobar 2019 22:09)

    # Link komentara

  136. U pravu je.
     (Bodibond, 19. oktobar 2019 22:08)

    # Link komentara

  137. A da li su grobari ili partizanovaci kako li sebe već nazivaju, svesni kakvog kranga imaju u upravi ...
     (Markan, 19. oktobar 2019 22:05)

    # Link komentara

  138. Svaka cast na hrabrosti profesore, a vi sto ga napadate ste ljubomorni jer gospodin je intelektualac, profesor Rimskog prava. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego
    ovde.
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)
    verujem da bilo gde da igrate u komsiluku imali bi vise navijaca nego ovde...
    uvek su za vas navijali svi sem srba
     (est, 19. oktobar 2019 22:02)

    # Link komentara

  139. Pustite sprdnju i prozivanje,to je normalno,toga je bilo i bice..
    Mnogo mojih prijatelja,rodbine itd su Grobari koje obozavam da cimam,ali oni su prvo moji PRIJATELJI I RODBINA I ITD, koje volim i koje ne bih dao ni za jedan sportski klub n? planeti,a ovo se zove govor mrznje,a ja moje ne mogu i NECU DA MRZIM!!!
    Koga,jel moje najblize,kao i oni mene!?
    Ma dajte!
    Svi treba da stanemo iza ovoga a protiv onog MA KO GOD BIO,i slazem se sa @car dusan da treba na robiju svakog ko propagira ovakvo zlo i siri mrznju medju ljudima!!!
     (ford, 19. oktobar 2019 22:00)

    # Link komentara

  140. Nema Dzombe,nema bodova!!Sta vi kometarisete,pa jednu Mladost ne mozete da dobije i vi da budete sampioni?Pa ne resava jedna utakmica prvenstvo.Zvezda sampion!!
    (Aca, 19. oktobar 2019 21:58)

    # Link komentara

  141. Jao kakav tvit... mene sramota.

    Još ajde, razumeo bih da ovo priča kao neki drugi najbolji tim u zemlji pa se bore za titulu. Nego predstavlja tim koji se bori da uđe u Top 4 mesta koja idu u Evropu. A ove sezone se samo ređaju "kiksevi" poput Mladosti, Napretka, Voždovca...
    (Ostin A, 19. oktobar 2019 21:56)

    # Link komentara

  142. Ništa latinski, profesore?
     (Gordon Bennett, 19. oktobar 2019 21:56)

    # Link komentara

  143. Jer ti si peti i to ti ne smeta...
     (Delije Čikago, 19. oktobar 2019 21:54)

    # Link komentara

  144. Čovek sastavio ovu monodramu dok je jos trajala utakmica, nije stigao da odgleda do kraja.. nije verovatno stigao ni da odgleda danas u Lučanima..
    (Igor, 19. oktobar 2019 21:53)

    # Link komentara

  145. FSS hitno da reaguje na ovu izjavu oduzimanjem bodova partizanu. Prosle sezone su za mnogo manje stvari reagovali. Dokle god se ovakve spodobe pustaju da truju narod nema kretanja napred.

    Fifa reaguje na radovanje Turaka sankcionisanjem, mora i FSS da zastiti sportsku javnost od ovakvih ljudi.
    (deda, 19. oktobar 2019 21:50)

    # Link komentara

  146. Ako je tako profesore, onda vas možemo uporediti sa nacistima zbog onih godina kada je liga bila samo vaša prćija.
    To što si profesor ne daje ti za pravo da se ponašaš kao poslednji grobar.
    Jadni su tvoji studenti šta sve moraju da trpe zbog ocena.
     (®Laki, 19. oktobar 2019 21:50)

    # Link komentara

  147. Ma tako je, Zvezda je ISIS, a Partizan andjeoski borci pravde! Nisi cak ni smesan.
     (Zhol, 19. oktobar 2019 21:49)

    # Link komentara

  148. Стани мало, а пенал за Рад је био регуларан?
     (Brooklyn boy, 19. oktobar 2019 21:49)

    # Link komentara

  149. Bas fino djeluje ovaj.... Nekako nevino?
     (NN, 19. oktobar 2019 21:49)

    # Link komentara

  150. Ja tvrdim : Vuletić je SISI srpskog fudbala...samo kuka,kao prava.... !
    (Dule Pop, 19. oktobar 2019 21:47)

    # Link komentara

  151. A Mladost Lučani je Asad?
     (devlinjo, 19. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  152. Gledam sve utakmice Zvezde, nesto uzivo, vise na prenosu. Jedini mec u kojem je zvezda ove sezone stvarno pogurana od strane sudija je mec protiv Indjije, i to mi je zao sto je zvezda dobila, jer nije bilo zasluzeno, sve ostalo je pokusaj kreiranja laznog javnog mnjenja, kako se zvezdi pomaze, a partizanu odmaze. Penal koji je dosudjen protiv Rada bi dosudilo 99 posto sudija, jer kada se gledalo uzivo izgledalo je kao cist penal, sudija ne moze da vidi snimak koji smo mi videli, dok se ne uvede VAR. Inace taj penal nije direktno odlucio pobednika, uostalom i Radu je kasnije dosudjen preslikan penal, mec je zvezda rutinski dobila. Inace ovakav komentar dati u sportu je za svaku osudu, za koga god da navijate, niko normalan ovo nece podrzati. Covek koji je neki profesor seje zlu krv medju decom. Meni nije jasno kako je njemu dozvoljeno da bude sportski radnik...
    (Ivan, 19. oktobar 2019 21:45)

    # Link komentara

  153. Tvit je, koliko se iz priloženog može videti, objavljen u 12:37. Dakle, u vreme kada utakmica u Lučanima nije ni počela. Shodno tome, profinu izjavu ne treba povezivati sa današnjim porazom Partizana.
     (Maxi, 19. oktobar 2019 21:45)

    # Link komentara

  154. Poremećaj opažanja i ne sposobnost su uzroci da ljudi postanu izopačeni i počnu da pričaju gluposti. Neka bezbroj puta svoje gluposti ponovi, ona će biti i dalje glupost jer je to što je. Takve stvari nisu ni za medije već pripadaju problematici zbrinjavanja devijantnih ličnosti.
    (Mikica, 19. oktobar 2019 21:44)

    # Link komentara

  155. I Grobari su videli istinu posle Lucana,ako nisu u velikom su problemu.
    (Aleksej, 19. oktobar 2019 21:36)


    videli su... posle indjije i rada.
     (neutralni felsh, 19. oktobar 2019 21:44)

    # Link komentara

  156. Mirko Na zalost, profesor je. Osetio sam to na svojoj kozi.
    (Loki, 19. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  157. A ja se već ozbiljno zabrinuo što nema saopštenja, već više od 24 sata je prošlo xD
    (@Mare)
    Ma čekao da Partizan pobedi danas pa na miru da kuca. Ali posle poraza bio malo raštalovan pa zaboravio da pomene penal Rada.
    (prekoOkeanskeDelije, 19. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  158. Svaka cast profesore,i meni je to mnogo puta palo na pamet.Inace cisto informativno za RSB botove,izjava je data pre utakmice u Lucanima.Cestitke igracima Mladosti,mi smo danas jednostavno bili ocajni.
    (Qwerty, 19. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  159. Bljuc...
     (PozdravOdDiznija, 19. oktobar 2019 21:42)

    # Link komentara

  160. Ja kao Zvezdaš sam odmah rekao da nije bio penal nad Rodićem. na stranu što posle nije bio ni za Rad ali Zvezda je imala šansi da pobedi Rad i sa više razlike od 3:1. Danas Partizan ne može da postigne gol u nekim Lučanima i zato čitamo ovog spinera. Ali nije problem ni što skreće pažnju već ovaj govor mržnje. Zaustavite mržnju i ovo zlo koje dolazi iz JSD!
    (dosta bre!, 19. oktobar 2019 21:41)

    # Link komentara

  161. Šta reći, Mladost - ludost!!!
     (F10, 19. oktobar 2019 21:40)

    # Link komentara

  162. ....... Jedan od onih koji vole svoj Partizan do poslednjeg dinara, pardon EURA.
     (Najveći Zvezdaš lkad, 19. oktobar 2019 21:40)

    # Link komentara

  163. Kao navijac CZ, zelim da sto duze budes u Partizanu. Kako te nije sramota da se javljas posle dva uzastopna poraza??? Covece vi niste ni u prve 4 ekipe u nasoj ligi. Ako bude pravde koju toliko prizeljkujes, zavsicete na petom, sestom mestu. Za to vreme CZ ce domace utakmice igrati sa drugim timom. Marin ce do kraja odigrati mozda jos svega 7-8 utakmica, cisto da ne bude 40 bodova razlike. Prvo sto treba da uradis jeste da izbrojis sve poraze Partizana ove i prosle sezone, onda pogledas utakmice CZ - Liverpul, zatim CZ - Oly, da vidis kako se igra fudbal. Onda pogledaj ponisten cist gol CZ u derbiju, a onda i sansu Sase Ilica protiv Reala.
    (Straight Outta München, 19. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  164. (Car Dusan, 19. oktobar 2019 21:06)

    Definitivno bi trebao da napipa zatvor zbog ovakvog govora mržnje.
    Profesor bi morao da zna to. Ako je uopšte profesor, što neko ovde upita malopre...
    (Mirko, 19. oktobar 2019 21:37)

    # Link komentara

  165. I Grobari su videli istinu posle Lucana,ako nisu u velikom su problemu.
    (Aleksej, 19. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  166. Svaka cast na hrabrosti profesore, a vi sto ga napadate ste ljubomorni jer gospodin je intelektualac, profesor Rimskog prava. Mislim da je vreme da razmislimo o istupanju iz lige, bolje da igramo u Bugarskoj ili Madjarskoj nego
    ovde.
    (Rade grobar, 19. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  167. Ovaj covek je zlo. Ali nista cudno Kakav klub takav funkcioner.
     (Gorki, 19. oktobar 2019 21:34)

    # Link komentara

  168. Profesore,svaka ti je ko u Konrada!
    Obavezno stivo:Srce tame.
    (Rolo Martins, 19. oktobar 2019 21:34)

    # Link komentara

  169. Nakon -10, očekujem da Zvezda postane i OVK!
     (Dragan, 19. oktobar 2019 21:32)

    # Link komentara

  170. Ajde bezi bre, ne mozete vozdovac i lucane da dobijete i drugi ti krivi.
     (gomez, 19. oktobar 2019 21:32)

    # Link komentara

  171. Jel ovaj stvarno profesor?
    (Velja, 19. oktobar 2019 21:08)

    Jedan moj poznanik ide na fakultet u BG i kaze da jeste, niko mu ne veruje.
    (Skorpion, 19. oktobar 2019 21:31)

    # Link komentara

  172. Njemu slične u vojsci ćebuju posle par dana obavezno.Njegov problem nije lopovluk, možda grešim, ali mislim da lopov nije.Njegov problem je to što je zadojen mržnjom i to prenosi na mlade ljude.Veliki problem ovog društva je to što takva osoba predaje na državnom fakultetu i vaspitava buduće akademske gradjane.E zato nam je država takva kakva jeste.
    (Baš zato što te znamo, 19. oktobar 2019 21:30)

    # Link komentara

  173. Dok je tu ovaj Vuletić i slični pajaci - nema nama Zvezdašima zime, uvek ćemo da budemo mnogo ispred vas. Tole je bio problem, on je igrao kvarne igre, sve ispod žita, a ovaj i kad to pokuša - samo se uplete još više.
    Dakle, samo ti radi svoj posao profesore, srećni smo zbog tebe.

    A ovaj njegov komentar posle poraza Partizana, je slab pokušaj da se izvade.
    (Mirko, 19. oktobar 2019 21:26)

    # Link komentara

  174. Kmeeeee, kmeeeee , kmeeee!!!!!!!
    (Koska, 19. oktobar 2019 21:24)

    # Link komentara

  175. Boli kao metak kad pomislim Zvezdo na tebe,pomračenje uma kada vidim da smo Zvezdo iza tebe, najbolji za druge ali ne i Zvezdo za tebe možda te jednom na tabeli stignemo... Hahahaahahaha
    (Sukhoi, 19. oktobar 2019 21:24)

    # Link komentara

  176. Klasican spin da se prebaci paznja sa poraza u Lučanima na sudijske greške i nazovi " greške " , nema sanse da bude normalna liga dok ne budu svi klubovi privatizovani . I Zvezda i Partizan se bore za to jedno mesto glavnog kluba , a ostali su samo dekor , to je glavni problem .
     (Školobocna, 19. oktobar 2019 21:22)

    # Link komentara

  177. Ova slika sve govori o ovom coveku...doso da gleda utakmicu na stadion i on otvorijo laptop, koji ce ti vrag...ili on vec za vreme utakmice pise saopstenja
    (sportdetective, 19. oktobar 2019 21:21)

    # Link komentara

  178. Vi u upravi kluba upravo pisete istoriju kluba, bicete upisani kao najnesposobnija uprava u istoriji Partizana. Gde samo nalazite ove napadace ( prosle godine Tavamba, ove godine Sadik i onaj nesrecni japanac) da ne mogu sa dva metra gol da daju. Samo pisete neka saopstenja, a dere vas ko stigne. Nije trener kriv, vi ste krivi i jedva cekam taj dan da vas vise ne gledam. i jos nesto, bas ste nam lepu pozivnicu poslali za Mancester, imacemo stvarno sta i da vidimo. NAPOLJE IZ KLUBA. Zamolio bih redakciju da mi objavi komentar.
    (ban, 19. oktobar 2019 21:03)


    sta fali sadiku i asanu? za vas su vise nego dovoljni, taman da vas umore dok vas ne dokosuri suma :)
     (neutralni felsh, 19. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  179. .. stvarno se izvinjavam, nisam bas najbolje upoznat, ali da li je realno da je doticni "gospodin" profesor na pravnom ?!?!?!?!? .... sacuvaj me boze!!!!..
    (!!!!!!!, 19. oktobar 2019 21:19)

    # Link komentara

  180. Navijam ya Partizan ali prestani više da lupaš gluposti. Baš me briga kako Zvezda pobeđuje kada mi ne možemo da pobedimo ni Voždovac ni Mladost. Da nismo izgubili dve utakmice bili bi smo na bod zaostatka.
    (Cinik, 19. oktobar 2019 21:18)

    # Link komentara

  181. A ja se već ozbiljno zabrinuo što nema saopštenja, već više od 24 sata je prošlo xD
    (Mare, 19. oktobar 2019 20:48)

    Ovo i nije saopštenje. Nastavi da se brineš! Daj bože da ti je to najveća briga u životu.
     (Borba, 19. oktobar 2019 21:18)

    # Link komentara

  182. Prsnuce od mrznje.
     (Kija, 19. oktobar 2019 21:15)

    # Link komentara

  183. Izgleda da je Vuletic gledao samo prvo poluvreme, pa nije video i penal za Rad, koji je bio istovetan. Ali, na stranu to, taj penal niti je odlucio pobednika, a jos manje je uticao na ishod Mladost - Partizan. Sad ce Savo da izadje na konferenciju uplakanog izrza lica i da saopsti kako su na korak od odustajanja borbe za titulu, jer se ne moze ovako kad ih niko ne postuje i pobedjuje. Nadam se samo da ce ovakvi sto duze ostati u Partizanu, dok je njih tamo, Zvezda ne treba da brine za titule.
    (Pedja, 19. oktobar 2019 21:12)

    # Link komentara

  184. Gde nađoste ovoga, je li to neka bivša velika zvezda Partizana, ili pak sadašnja? Koliko samo gluposti je taj čovek u stanju da izbaci!?
    (Ilija, 19. oktobar 2019 21:12)

    # Link komentara

  185. Evo ga odvraća pažnju sa njihove loše igre i čuva žestoko svoju fotelju.
    (Delija, 19. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  186. Kako je sudija odavirao kraj u Lučanima,čekam na novu Bombu iz Humske hahahhahahahahahah
    (Sims, 19. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  187. jel to zato sto ste izgubili ili je bila i kad je tole bio tu
     (est, 19. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  188. Kad ce ovaj da prestane da nam bruka klub?
     (grobar, 19. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  189. Razume se čovek u fudbal, toliko sezona ima u nogama. Ccccc...Sramota ko nam vodi klub
     (Goksi, 19. oktobar 2019 21:10)

    # Link komentara

  190. Ajde bre grobari vise, jel su vam Zvezda i Terza krivi sto ste pukli danas u Lucanima isto...mi smo namestili i sto smo se kvalifikovali u LS i sto smo drugi na tabeli iza Bajerna sve smo namestili...ajde bre dosta kuknjave vise bolji smo i tacka..
     (969, 19. oktobar 2019 21:10)

    # Link komentara

  191. Dok je ovakav podpredsednik fk Partizana nema zime da Zvezda bude godinama prvak. Ne bi valjalo da dođe neki iole pametniji. Ali kako takav na pravnom fakultetu i još profesor.
     (KAOXXXL, 19. oktobar 2019 21:09)

    # Link komentara

  192. Jel ovaj stvarno profesor?
     (Velja, 19. oktobar 2019 21:08)

    # Link komentara

  193. Jedino sto ovde covek posten da vidi,da nam je drzava toliko neozbiljna da pocinju mnogi da gube razum.
    dva drzavna klubo isti gazda odlucuje vec 30 godina ko ce kad da bude prvi,sad gospodin prica o nekom namestanju.
    pa sta bi kad je za 10 sezona partizan bio 8prvi.
    pa pogledaj malo istoriju u sfrj.kakvo je bilo stanje.
    sad neko misli da ovde olucuje fudbal.pa to je sve bilo kako nasa vlast zeli.
    pa tako su nam prodali drzavu a kamo li neke bedne utakmice.
    zar treba da vredjate narod da je isis ili zlo sto navija za Zvezdu.
    ko je ovde bolestan.za ovakve izjave se ide u zatvor.
     (Car Dusan, 19. oktobar 2019 21:06)

    # Link komentara

  194. Sva ta mrznja prema zvezdi i licemerno ignorisanje greske sudija na stetu zvezde ima da vam se vrati prvom prilikom.
     (Kosjan, 19. oktobar 2019 21:06)

    # Link komentara

  195. Pa jel to moguće da Partizan ima u upravi takvog člana on ih uz svako poštovanje ponižava samo se javlja ali verovatno nemaju školivanijeg!!!
    (momo brko, 19. oktobar 2019 21:05)

    # Link komentara

  196. Vi u upravi kluba upravo pisete istoriju kluba, bicete upisani kao najnesposobnija uprava u istoriji Partizana. Gde samo nalazite ove napadace ( prosle godine Tavamba, ove godine Sadik i onaj nesrecni japanac) da ne mogu sa dva metra gol da daju. Samo pisete neka saopstenja, a dere vas ko stigne. Nije trener kriv, vi ste krivi i jedva cekam taj dan da vas vise ne gledam. i jos nesto, bas ste nam lepu pozivnicu poslali za Mancester, imacemo stvarno sta i da vidimo. NAPOLJE IZ KLUBA. Zamolio bih redakciju da mi objavi komentar.
     (ban, 19. oktobar 2019 21:03)

    # Link komentara

  197. Ma ne mrzi on Zvezdu i ne vole on Partizan nema tu emocija samo čist interes! Vodili bi on i Vučelić i Zvezdu i Dinamo Zagreb i Fljamurtari samo kad bi im neko to dao jer tamo je lova!
     (MIRO, 19. oktobar 2019 21:03)

    # Link komentara

  198. Gosn profesore,

    Ludost iz Mlacana vas je oprala ali ipak nisam ocekivao da ovako nesportski podnesete poraz.
    Uvek neko drugi kriv
    Uvek Partizan ostecen
    Uvek svi protiv vas
    A vi jadni i smerni... nevini kao Cicolinice... tuzakate, kmecite, pisete saopstenja, forsirate Zeksa, sirite otrovnu mrznju dok oberucke prihvatate poklon stadion i lovu za licencu.
    Da li vam je mozda, samo na trenutak, pslo na pamet da je mozda problem u ktedibilitetu ljudi iz uprave Partizana, u podrljenim navijacima u tome sto vam igraju neki Scekici, Urosevici, Miletici, da imate niz trenera pocetnika?
    Ne, nije vam to palo na pamet. Lakse je kukati i upirati prstom u druge nego sagledati sebe i svoje postupke. Dokle god se tako budete ponasali, za Zvezdu nema zime.

    Puno srece vam zelim.
    P.S. napisao bih ovo na latinskom ali nisam bas toliko vican.
    (Nikos, 19. oktobar 2019 21:00)

    # Link komentara

  199. Da sam grobar bilo bi me sramota ovog čovjeka!
    (Delija Rijeka, 19. oktobar 2019 20:59)

    # Link komentara

  200. Profa kad puca, pravo u centar.
    (Zvezda zlo Srbije, 19. oktobar 2019 20:51)

    Mladost je jos vece zlo po vas.
     (NikolaSrb, 19. oktobar 2019 20:59)

    # Link komentara

  201. Ahahahahahaha. Ljudi, dajte.. znam da ima puno vas normalnih grobara, i pored onoga kako stvar deluje. Recite mi da vas je iskreno sramota ovog lika kao sto je i nas sramota Terze i njegovih izliva ljubavi prema znamo svi kome. Ali ovaj lik je jos prokleto gori.. a to nije lako.
    (Sabre, 19. oktobar 2019 20:59)

    # Link komentara

  202. Sramotna izjava funkcionera državnog subjekta.
     (AXON, 19. oktobar 2019 20:56)

    # Link komentara

  203. "ISIS srpskog sporta" su upravo ova dva kluba,koji vode već dugogodišnji rat saopštenjima. Ovo je cirkus! Katanac na oba kluba!
     (NSslaninar, 19. oktobar 2019 20:56)

    # Link komentara

  204. Mrznja prema zvezdi ga izjeda ne zna sta ce od sebe.Ma unistavacemo vas jos dugo dugo dugo...
     (Realno, 19. oktobar 2019 20:56)

    # Link komentara

  205. Је л' читав дан смишљао овај еп?
    (Redondo, 19. oktobar 2019 20:55)

    # Link komentara

  206. Nolan Smith je ISIS Igokejine Evrolige !!!
    (sluŠAMROK sa Nolanom Smithom, 19. oktobar 2019 20:55)

    # Link komentara

  207. Ovo je skandalozno. Ovo je za svaki prekid odnosa sa Partizanom...
     (bolesno..., 19. oktobar 2019 20:54)

    # Link komentara

  208. Šta je onda Juventus iz Lučana? Al Kaida???
     (Obesni, 19. oktobar 2019 20:54)

    # Link komentara

  209. Klasicna nezaposlena osoba,jedini posao mu je da se sprda s nama ionako napacenim navijacima
    (xxx, 19. oktobar 2019 20:53)

    # Link komentara

  210. Ako mislite da trio VVV mrzi Zvezdu, varate se. Mnogo vole svoje pozicije i očigledno su spremni da ih brane i preko granice normalnog i sportskog. Vrlo slična situacija sa aktuelnom vlašću.

    Mržnjom hrane niskointeligentne, povodljive pristalice i čuvaju svoje foteljice, što slabiji rezultati, stepen loženja mase i histerije se podiže i tako dok im gazda rijalitija ne uruči otkaze.

    Za sada su odlični, pristalice kliču, pene bez kontrole, mržnja se akumulirala i nema sumnje da će trio jahati još koju godinu na ovom oprobanom talasu.
     (jako i do samog kraja, 19. oktobar 2019 20:53)

    # Link komentara

  211. isisu pobedi tsc vozdovac i lucane pa pricaj ajde.
     (marin, 19. oktobar 2019 20:53)

    # Link komentara

  212. Vuletic patoloski mrzi Zvezdu, a ne kao ja, samo malo.
     (Grobarchina, 19. oktobar 2019 20:52)

    # Link komentara

  213. Sad znate kako nam je kad Terzic dodje do reci... Ili granice.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 19. oktobar 2019 20:51)

    # Link komentara

  214. Profa kad puca, pravo u centar.
     (Zvezda zlo Srbije, 19. oktobar 2019 20:51)

    # Link komentara

  215. Sta ce jadan tesko mu je na -7 pa mrznjom hrani svoje botove koji ga prate
     (Webb, 19. oktobar 2019 20:51)

    # Link komentara

  216. Aaaaaaaaaaa vuleta
    (Simujle, 19. oktobar 2019 20:51)

    # Link komentara

  217. Ovaj trovač je sramota za pfk.
    (Lars, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  218. Mi zvezdasi navijamo da ostane sto duze :)
    (d, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  219. Vi iz Partizana govorite kako gledate u svoje dvorište, a dokaz da je to kontradiktorno je to što ne možete da prihvatite poraz od Mladosti, nego vam je neko drugi kriv za to
     (Marko, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  220. Brate mili oglašavate se kao na traci.Smejurija na sve strane.Što ne ustupimo iz lige?Ništa mi nije jasno.Ili ne smete?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  221. Kukate ko babe neke
     (malo, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  222. Hahahahhahahahahahahajjajajajahahahhajahaahhahahahahhajaajahahahahahahhahahahahahahahahhahahaha auuuu ljudi ulepsao mi je covek dan hahahahahhaha
     (viberivajber, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  223. Kme kme avangarda kme kme opozicija kme kme kradu nas sudije kme kme aparthejd kme kme pastorčad kme kme napuštamo ligu
     (kako, 19. oktobar 2019 20:49)

    # Link komentara

  224. Ako ovo nije slika i prilika bolesne spin mašinerije, onda ne znam šta je. Ponovo ix partizana potežu za neukusnim poređenjima...aparthejd, pastorčad, zvezda je isis...ima li kraja njihovoj maniji?
     (kalem, 19. oktobar 2019 20:49)

    # Link komentara

  225. Mene je blam dok citam ovo. Ne znam kako njega nije bio dok je pisao...
     (Nemanja, 19. oktobar 2019 20:48)

    # Link komentara

  226. A ja se već ozbiljno zabrinuo što nema saopštenja, već više od 24 sata je prošlo xD
    (Mare, 19. oktobar 2019 20:48)

    # Link komentara

  227. Evo ga hahahahah
    (Student, 19. oktobar 2019 20:46)

    # Link komentara

  228. Ovaj Vuletic je totalni sarlatan. Treba ga skloniti da ne sramoti i ne skrnavi ime FK Partizana...
     (Krobdof, 19. oktobar 2019 20:45)

    # Link komentara