1. @vlade

    Medju najboljim trojkasima bar po meni su im Dzej Dzej Redik i Korver..
    (Uros_, 21. oktobar 2019 14:04)

    # Link komentara

  2. Hipoteticki zameni mesta Embidu i Jokicu u reprezentaciji, mi sa pola snage osvajamo zlato
    Pirs je kriv, Sale je kriv, Birca je kriv, samo je Jokara ispravan, najbolji...
    Smesni ste.
    (baron, 19. oktobar 2019 19:31)

    Ти стварно мислиш да би Ембид на четворци одиграо боље од Јокића? Па Бирчевић је за Ембида на четворци Џордан лично.
    Смешан си.
    (јд123, 20. oktobar 2019 13:56)

    # Link komentara

  3. Ne može crnac da prevali preko usta da je belac bolji i to ti je...Generalno beli igrači u NBA su poprilično diskriminisani najblaže rečeno. Pogotovu beli američki igrači koji su gotovo izumrli u ligi. Evropljani se jos nekako i drže i mislim da čine većinu belih igraca u NBA...
    (Veljoni, 19. oktobar 2019 15:48)
    tako je, ali to nije ništa čudno za Ameriku.. belce guraju na bejzbol, holej i američki fudbal, crnce na košarku i američki fudbal.. zadnjih 20 godina u NBA ligi sem Tompsona, Lava i Kida ne sećam se ni jednog konstantnog belog all star igrača.. dovoljan pokazatelj gde liga ide..
     (vlade, 20. oktobar 2019 09:55)

    # Link komentara

  4. Boli ga jos onaj poraz u indianapolisu,:)
     (rep srpska, 20. oktobar 2019 09:50)

    # Link komentara

  5. Odgovorno tvrdim da je Jokić Nikola najbolji igrac koji je ikada krocio NBA parketima. Po mnogim parametrima bolji od Dzordana. Danken je za njega mala beba.
    (Srboljub, 20. oktobar 2019 08:11)

    # Link komentara

  6. Jokic najbolji u nba....
    (MYNX, 20. oktobar 2019 01:05)

    # Link komentara

  7. Jokić da bi igrao jaču odbranu mora da skroz promeni telo. Njemu ne odgovara da je lagan, jer onda ne moze da se gura sa snaznim igračima u reketu. On mora mast da pretvori u mišiće, a on kad bi svu mast pretvorio u mišiće sa tim ramenima koje ima bio bi nešto kao beli Petrik Juing. I to je sasvim moguće, ali to nikako neće ići brzo. Jokić moze postati fizička zver koja će biti strašna i u odbrani, ali za nekih pet godina. Nema on dobru bazu pa da nestane jedno leto, krkaju ga hormonima rasta, i vrati se kao terminator. To mogu igrači kao Bron i Embid koji su vec masine. On je do svoje dvadesete košarku igrao isključivo na glavu, a fizika mu je bila očaj. To sada mora polako i sa puno opreza da ide, jer Denver ne zeli da rizikuje nikakve povrede.
    (tocka, 20. oktobar 2019 00:02)

    # Link komentara

  8. Jedna stvar treba da bude jasna nama koji realno pratimo kosarku i komentarisemo
    NIKAD embid nece biti bolji na ovom sajtu od jokica,i nikad hild nece biti bolji od bogdana
    Zbog toga su hild i embid jedni od najomrazrnijih igraca kod nas,kao sto je nekad bio rubio
     (cole, 19. oktobar 2019 22:48)

    # Link komentara

  9. @Locutus imamo novog neverovatnog pojmasa :)) zamislite da su danas Drumond,gober,deandre,kapela itd startni centri u nba a ne znaju da sutnu niti imaju post igru a Patrik Juing odlican strelac,defanzivac,post igra,fizikalije,sut sa distance bi se borio za nba petorku :DDDD dankan,ginobili,parker prvaci 2003 u prajmu,prvaci i 2014te sa 200 godina :D da kosarka izuzetno napreduje,ne danas u Nba ne igra i dalje Vins Karter sa 43 godine. Robin Lopez i Vucevic startni centri Juing bi....ooo Majko mila :)))
    (vince carter, 19. oktobar 2019 21:28)

    # Link komentara

  10. Opa jos jedan vredan Jokicem dugogodisnji pljuvac Beron se javio....covece sta treba da uradi Jokic da ga jednom bar pohvalis ds je dobar igrac?Zasto ti tolike komplekse vuče zbog čega????Ako si Hrvat kazi i sve ti je oprosteno....a da smo imali Embida isto bi prosli....umesana je bila i politika,i posvadjali smo se....i pali smo....plus los strucni stab....Jokic nije ni dobio ulogu....
    (MYNX, 19. oktobar 2019 21:25)

    # Link komentara

  11. Hipoteticki zameni mesta Embidu i Jokicu u reprezentaciji, mi sa pola snage osvajamo zlato, Kamerun nece videti ni SP. Niko ne spori da je Jokic talentovan igrac, ali on moze da igra samo u danasnjoj small ball NBA, i bude kao neka zvezda. Po meni koji pratim NBA 25god on je smesan centar, kada ga poredim sa nekima koji su dominirali NBA parketima.
    Ljudi se danas loze na Jokica, Vucevica i slicnu boraniju, ali dobro, mediji mora da pumpaju igrace za indoktriniranu hipnotisanu gomilu koja prati cirkus od danasnjeg NBA i misli da je to vrhunac igre preko bare.
    Kada Skola oduci od kosarke najboljeg centra na svetu, onda je kriv Djordjevic. Pirs je kriv, Sale je kriv, Birca je kriv, samo je Jokara ispravan, najbolji...
    Smesni ste.
    (baron, 19. oktobar 2019 19:31)

    Ako sam dobro shvatio, Jokić ne treba da igra small ball zato što se pre 25 igrao big ball?? Koga uopšte briga šta se igralo pre 25 godina? Pravila su bila nešto drugačija, Juing koji je bio među boljim centrima, danas bi se borio za prvu postavu. Prihvati da košarka napreduje.
    (Locutus, 19. oktobar 2019 20:57)

    # Link komentara

  12. parketima.
    Ljudi se danas loze na Jokica, Vucevica i slicnu boraniju, ali dobro, mediji mora da pumpaju igrace za indoktriniranu hipnotisanu gomilu koja prati cirkus od danasnjeg NBA i misli da je to vrhunac igre preko bare.
    Kada Skola oduci od kosarke najboljeg centra na svetu, onda je kriv Djordjevic. Pirs je kriv, Sale je kriv, Birca je kriv, samo je Jokara ispravan, najbolji...
    Smesni ste.
    (baron, 19. oktobar 2019 19:31) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala


    Zasto Vucevic boranija? (U odnosu na centre od ranije)
    (Baron davis, 19. oktobar 2019 20:52)

    # Link komentara

  13. Ti i ja smo, izgleda, jedini ovde koji imaju neki kriticki stav, uopste stav, kada je u pitanju NBA i Jokic.
    Ljudi pisu bajke, kao papagaji ponavljaju ono sto mediji napisu, i to se vrti u svesti komentatora beskonacno.
    O idolopoklonstvu da ne pisem.
    Kao prica da je Jokic svestran igrac koji cini saigrace boljim. A to sto Denver ne moze da zakrpi rupu pod svojim kosem, sto bekovi zbog Jokica mora da se lome u odbrani, to nema veze, to se ne racuna.
    Ljudi kao da su zaboravili kakve je asistencije imao Divac. Sada se cude Jokicevim. Danas svaki drugi igrac na koga tim forsira igru ima TD. Da li je neko mozda pomislio kako je u pitanju sistem, a ne igrac?

    Secam se K.Love u Minesoti, jedno vreme svaka tekma DD. Svi odusevljeni, on zvezda tima, a Pekovic prosecan.
    Samo sto bi 1-1 u bilo kojoj takmicarskoj kosarci, a ne cirkusu, taj isti Pekovic pojeo za dorucak Love-a.
    Tako i Jokic. U reprezentaciji Bogdan glavni ubedljivo, a u NBA Bogdan na klupi a ovaj MVP. Da li je to realno stanje kvaliteta?
    Da li se ikada desilo Divcu, P.Gasolu u Jokicevim godinama, da ih od kosarke oduci covek od 40god u odlucujucoj utakmici nekog velikog takmicenja? A da, Jokica smara SP, on je najbolji u komfornoj zoni NBA.

    ...
    (baron, 19. oktobar 2019 20:27)

    Realno je da je 90 utakmica mnogo bolje merilo nego 3-4. Jedini Jokićev greh je što je igrao za Megu. Za vas navijače Titovih blizanaca nema leka.

    P.S.
    Taj osti Skola je odučio Divca mnogo gore neko Jokića...
    (CarloNS, 19. oktobar 2019 20:52)

    # Link komentara

  14. baron

    Potpuno se slažem s tobom.
    Zameni Embida Jokićem i mi uzmemo zlato.
    Medjutim.....
    Djordjević nije imao Embida nego Jokića.
    Rezime.
    Zameni Djordjevića bilo kojim od pobrojanih.....Obradović,Ivković,Kokoškov,drugi Obradović,Pešić
    i mi lagano uzmemo zlato.

    vince karter

    Tako je ispali su od Portlanda bez Nurkića, što znači da Denver nije uspeo da zadrži bekovsku liniju Portlanda, a sa tim Jokić nije baš imao puno veze.
    Denver je ispao zbog onoga što ja i danas i sutra govorim, a to je da Marej ne zaslužujem maksimalni ugovor, jer je nekonstantan u napadu i kriminalan u odbrani.
    Jokić je u obrani 1 na 1 može se reći i iznad proseka u NBA, ali je sa strane pomoći lošiji i zbog svoje konstitucije i zbog "štednje" koja mu je naredjena od trenera Denvera.
    Taj Toronto koji je izbacio Filadelfiju i to sa cela ČETIRI igrača koja dobijaju maksimalan ugovor(Embid, Simons,Butler,Haris), je lagano opran dva puta tokom sezone od Denvera, i ne bi bilo drugačije ni u plejofu.
    I na kraju najvažnije.Jokić je u plejofu svoje brojke popravio i to značajno.
    Embid je svoje brojke spustio za celih 20%.
    Njih dvojica po doprinosu ekipi i onome što donose u košarku ne mogu ni u istu rečenicu.
    (KOSTA1703, 19. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  15. Po cemu je Embid bolji od Jokica????Da cujem Kartere....odavno sam zapamtio tvoje komentare i da ga uglavnom blatis....video sam ga prosle sezone....Jokic pik ni u prvoj rundi....dosao u nba nije dobio nista....ispratio ga u nba Misko i jos par novinara....Embid odmah kada se pojavio na draftu dobio zvanje novi Olajuwon....Jokic otisao u Denver....koji je bio nikakav tim bez njega....Embid u Filu doduse i oni nikakvi u to vreme....Jokic neki saigraci koji su zbog nejega bukvakno isplivali....Embid pored njega Batler,Heris,Simons,Redik....milion puta bolji saigraci....i gori rezultat od Denvera....igra za svoju stafistiku a gube utakmice,nijednog igraca ne cini boljim....plej of Embid nigde ga nema,Jokic najbolje ikad partije u karijeri u plej ofu....da je imao jos nekog s Portlandom u poslednjoj igrali bi finale sa Gsw....
    (MYNX, 19. oktobar 2019 20:40)

    # Link komentara

  16. (vince carter, 19. oktobar 2019 19:40)

    Ti i ja smo, izgleda, jedini ovde koji imaju neki kriticki stav, uopste stav, kada je u pitanju NBA i Jokic.
    Ljudi pisu bajke, kao papagaji ponavljaju ono sto mediji napisu, i to se vrti u svesti komentatora beskonacno.
    O idolopoklonstvu da ne pisem.
    Kao prica da je Jokic svestran igrac koji cini saigrace boljim. A to sto Denver ne moze da zakrpi rupu pod svojim kosem, sto bekovi zbog Jokica mora da se lome u odbrani, to nema veze, to se ne racuna.
    Ljudi kao da su zaboravili kakve je asistencije imao Divac. Sada se cude Jokicevim. Danas svaki drugi igrac na koga tim forsira igru ima TD. Da li je neko mozda pomislio kako je u pitanju sistem, a ne igrac?

    Secam se K.Love u Minesoti, jedno vreme svaka tekma DD. Svi odusevljeni, on zvezda tima, a Pekovic prosecan.
    Samo sto bi 1-1 u bilo kojoj takmicarskoj kosarci, a ne cirkusu, taj isti Pekovic pojeo za dorucak Love-a.
    Tako i Jokic. U reprezentaciji Bogdan glavni ubedljivo, a u NBA Bogdan na klupi a ovaj MVP. Da li je to realno stanje kvaliteta?
    Da li se ikada desilo Divcu, P.Gasolu u Jokicevim godinama, da ih od kosarke oduci covek od 40god u odlucujucoj utakmici nekog velikog takmicenja? A da, Jokica smara SP, on je najbolji u komfornoj zoni NBA.

    Ne secam se, takodje, da je protiv Spanije, Argentine, Amerike imao jednu maestralnu asistenciju, niti da je iko primetio neki nevidjeni kosarkaski IQ kod njega. I Pirs, kako ga nije sramota da iznosi svoj stav i misljenje?
    (baron, 19. oktobar 2019 20:27)

    # Link komentara

  17. Pre svega Embid nije Amerikanac ali da je Embid Srbin a Jokic da to nije,nikada na B92 Jokic ne bi bio bolji od Embida 100000000%! @Kosta kakve veze ima to sto je zapad jaci kad je Denver ispao od Portlanda koji je bio bez prvog centra a Fila u sedam meceva od buduceg sampiona Toronta alooo!!! Sta bi ti Jokic pored Mark Gasola?? I koliko bi samo koseva na ulazu dali Lenard i Sikam pored njega :)) i Janis je zvanicno najbolji,nba liga rekla..ajd sad stucnjaci recite,ko je najbolji igrac evrope Jokic,jel da?? Kakav Janis,kakva nba u tom slucaju! Da su belci diskriminisani Doncic ne bi bio ruki godine. I ne mogu da verujem da ljudi misle da samo asistencije odredjuju IQ igraca :D onda je Westbruk najinteligentniji ikad,Jordan i Kobi su jedni od najinteligentnijih ubedljivo,MJ je upravo IQ bio jaca strana..Larry Bird nema najvise asistencija ali garantujem da je broj 1 po tom pitanju. Statisticari nikada nikada ne mogu razumwti kosarku,tacka!
    (vince carter, 19. oktobar 2019 19:40)

    # Link komentara

  18. Prosto je...

    Filadelfija je prošle godine u svom rosteru imala Simonsa,Harisa,Butlera,JJ Redika i stigla je na isti nivo plejofa kao i Denver na mnogo jačem Zapadu.
    Hipotetički im zameni mesta, i Denver će se neće ni plasirati u plejof, nešto slično Minesoti i Taunsu, a Filadelfija će igrati veliko finale najmanje.
    Niko ne spori da je Embid odličan igrač, da je talentovan na obe strane terena, ali je "problem" što je Jokić za njega druga dimenzija igrača.
    Jokić i pet panjeva čine tim, Embid nije bio tim ni sa svim gorepobrojanim zvezdama.
    (KOSTA1703, 19. oktobar 2019 16:22)

    Hipoteticki zameni mesta Embidu i Jokicu u reprezentaciji, mi sa pola snage osvajamo zlato, Kamerun nece videti ni SP. Niko ne spori da je Jokic talentovan igrac, ali on moze da igra samo u danasnjoj small ball NBA, i bude kao neka zvezda. Po meni koji pratim NBA 25god on je smesan centar, kada ga poredim sa nekima koji su dominirali NBA parketima.
    Ljudi se danas loze na Jokica, Vucevica i slicnu boraniju, ali dobro, mediji mora da pumpaju igrace za indoktriniranu hipnotisanu gomilu koja prati cirkus od danasnjeg NBA i misli da je to vrhunac igre preko bare.
    Kada Skola oduci od kosarke najboljeg centra na svetu, onda je kriv Djordjevic. Pirs je kriv, Sale je kriv, Birca je kriv, samo je Jokara ispravan, najbolji...
    Smesni ste.
    (baron, 19. oktobar 2019 19:31)

    # Link komentara

  19. Ima bolje brojke ali nije bolji. IQ200
    (DjapeKorleone, 19. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  20. Da je Embid Srbin....a Jokic Amerikanac ili bilo koje druge nacije....i da ovo kaze verovatno bi ga odmah poslali u ludnicu!
    (MYNX, 19. oktobar 2019 17:56)

    Embid nije Amerikanac.
     (Sexisto, 19. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  21. Ne izmisljaj. Nisu diskriminisani nego cak ih ima vise nego sto treba. Vidjecemo Dalas Maveriks kad ce osvojiti titulu. Mali hint - nikad. Eto bar ti Teksasani vole bijele igrace... Jokic je cak i dobio svoje mjesto jer te karte placa bijela publika, bucmasta... Nekad je bijelce krasio sut ali sada to vise nije njihova prednost jer se drugacije radi. U Evropi ne moze slobodno da se pogodi. Tako da crnci sada imaju sve - 3&D igrace i plejmejkere i centre... I sve je to na nekom brzem i mocnijem nivou. Ne znam ni sto ce im bijelci... Svi najbolji igraci su crnci. Durent, Kavai, Lebron, Kari, Tomson... Sve izvikane zvijezde su bijelci. Cao-zdravo.
    (Srba, 19. oktobar 2019 16:14)
    To tvoje ‘nikad’ je bilo 2011-e sa Novickim i gomilom penzionera kao udarnom pesnicom protiv 3 crna superstara na vrhuncu svojih karijera. Svaka čast ovim najboljim igračima sto si ih nabrojao ali to čini možda 5-10% od ukupnog broja igrača NBA. Sta je sa ostalima? Imaš pun djavo crnih igrača koji niti imaju šut niti razumeju košarku, u NBA su iskljucivo zbog atleticizma. Belcima niti se daje šansa niti mogu da dodju do izražaja, a zdrav Dalas će mnogo brze opet da se bori za titulu nego sto ti misliš ;)
    (Veljoni, 19. oktobar 2019 18:36)

    # Link komentara

  22. Pokazace Jokara tek ove sezona sta je i ko je! I ranike su ga potcenjivali.
    (Jumko, 19. oktobar 2019 18:34)

    # Link komentara

  23. Jokara ima jos da uci ali sto se kosarke tice za Embida je Jokic Mocart!
    (smoki, 19. oktobar 2019 18:25)

    # Link komentara

  24. Da je Embid Srbin....a Jokic Amerikanac ili bilo koje druge nacije....i da ovo kaze verovatno bi ga odmah poslali u ludnicu!
    (MYNX, 19. oktobar 2019 17:56)

    # Link komentara

  25. Pirs kao da ima nesto licno
    protiv Jokica. Ne slazem se
    sa njim ali ko sam ja da se
    ne slazem sa legendom kao sto
    je on, a i to je nebitno, ono
    sto je najvaznije je to da je
    PO odigrao spektakularno, u kojem
    je imao osetno bolje brojke od
    onih u regularnom delu sezone,
    a i one su bile i vise nego OK.
    E tu se vidi (u PO-u) od cega si
    i da li pripadas odabranoj grupi
    velikana koji vuku tim do pobeda.

    P.S.
    Za one koji ce da ga ismevaju samo
    informacija da mnogi velikani nemaju
    prsten, kao sto su Barkli, Pejton,
    Stokton, Meloun...
    (Cole, 19. oktobar 2019 14:20) # Link komentara
    Preporučujem (+67)Ne preporučujem (-10)

    Slab si ti znalac. Pejton ima prsten.
    (kejt winslet, 19. oktobar 2019 17:52)

    # Link komentara

  26. Gosn privatnik priča o nečemu. Pa taj bi sve prodao samo da šutne.
     (Mare, 19. oktobar 2019 17:10)

    # Link komentara

  27. Jokic je gigamegamilijardu puta bolji od Embida cak i u odbrani a uz to moze i da leti jer pripada nebeskom narodu...
    (Nenad, 19. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  28. Pirs idi kupi nove naočare...
    (JPR24, 19. oktobar 2019 16:57)

    # Link komentara

  29. Mislim da je Jokic bolji od Embida, ali i Dejvis od Jokica.
     (pgPG, 19. oktobar 2019 16:51)

    # Link komentara

  30. Embiid je bolji za sebe, ali ne igraju igraci pojedinacno vec tim, a Jokic cini sve oko sebe boljim.
     (nemanja, 19. oktobar 2019 16:50)

    # Link komentara

  31. Nije ni od Obrve
     (Marko, 19. oktobar 2019 16:47)

    # Link komentara

  32. Embid nije nosilac svog tima, ne pravi dovoljnu razliku, ne igra konstantno, malo malo propusti utakmicu, nije bio klacer niti jednom prošle sezone koliko se sećam. Da je odličan igrač jeste, da igra odličnu odbranu igra, ali da bi bio vrhunski i najbolji moraš imati to još nešto. Ono sto Jokic doneo u NBA tojest trener prepoznao jeste upravo novi način igre sa centrom koji razvlači poziciju od pleja do centra. Stil igre Denvera je sada deo programa svake ozbiljnije srednje škole i koledža gde se već uveliko radi na prepoznavanju takvih novih centara. Zbog te širine NBA ekipe mogu uspeti i sa slabijim igračkim kadrom jer tim trpi u tom slučaju više radilica.
    (Problem, 19. oktobar 2019 16:33)

    # Link komentara

  33. Zacepice usta Jokara i tebi Pirs i tebi slicnima ove sezone jednom zauvek.
    Embid je dobar al nista sto ova liga vec nije imala u velikim kolicinama. Jokara je jedinstven sto ce vreme pokazati, ako ovako nastavi bice u top 5-10 centara svih vremena ako ne i bolji. Amerikanci vole brojke a Jokara rastura u brojkama i sto je jos vaznije Jokara to radi sa pola snage tj ne forsira, sta bi tek bilo da hoce da ima jos bolju statistiku kao npr Vestbruk. Plus Embidu ce ostati vecni oziljak onaj Buzzer Beater od Lenarda protiv Toronta u game 7. Toliko.
     (voja, 19. oktobar 2019 16:23)

    # Link komentara

  34. Prosto je...

    Filadelfija je prošle godine u svom rosteru imala Simonsa,Harisa,Butlera,JJ Redika i stigla je na isti nivo plejofa kao i Denver na mnogo jačem Zapadu.
    Hipotetički im zameni mesta, i Denver će se neće ni plasirati u plejof, nešto slično Minesoti i Taunsu, a Filadelfija će igrati veliko finale najmanje.
    Niko ne spori da je Embid odličan igrač, da je talentovan na obe strane terena, ali je "problem" što je Jokić za njega druga dimenzija igrača.
    Jokić i pet panjeva čine tim, Embid nije bio tim ni sa svim gorepobrojanim zvezdama.
    (KOSTA1703, 19. oktobar 2019 16:22)

    # Link komentara

  35. Suvise je bled izgleda...
    (Sarkazam, 19. oktobar 2019 16:20)

    # Link komentara

  36. Embid nema uticaja na igru svog tima koliko Jokic....fizicki je mnogo superiorniji, sto automatski znaci bolju odbranu zbog skocnosti

    Od kad je to skocnost bitna da bi neko igrao dobru odbarnu,horford i gasol su ti primjer,nisu nesto skocni a odlicni su defanzivci
    A imas i one koji skacu na svaku fintu kao onaj vajtsajd pa od 20 puta izblokiraju 2-3

    Embid je vrhunski igrac i steta zbog tih povreda bio bi jos bolji
    Dugo godina u nba nisu igrala dva centra kao jokic i embid koji su glavni igraci svojih timova i meni su oni podjednakog kvaliteta
     (rs, 19. oktobar 2019 16:17)

    # Link komentara

  37. ne moze covek ni da iznese licno misljenje a da ga kompleksasi optereceni nacionalizmom ne razapnu na lomaci
     (peta mesna, 19. oktobar 2019 16:15)

    # Link komentara

  38. Ne može crnac da prevali preko usta da je belac bolji i to ti je...Generalno beli igrači u NBA su poprilično diskriminisani najblaže rečeno. Pogotovu beli američki igrači koji su gotovo izumrli u ligi. Evropljani se jos nekako i drže i mislim da čine većinu belih igraca u NBA...
    (Veljoni, 19. oktobar 2019 15:48)
    Ne izmisljaj. Nisu diskriminisani nego cak ih ima vise nego sto treba. Vidjecemo Dalas Maveriks kad ce osvojiti titulu. Mali hint - nikad. Eto bar ti Teksasani vole bijele igrace... Jokic je cak i dobio svoje mjesto jer te karte placa bijela publika, bucmasta... Nekad je bijelce krasio sut ali sada to vise nije njihova prednost jer se drugacije radi. U Evropi ne moze slobodno da se pogodi. Tako da crnci sada imaju sve - 3&D igrace i plejmejkere i centre... I sve je to na nekom brzem i mocnijem nivou. Ne znam ni sto ce im bijelci... Svi najbolji igraci su crnci. Durent, Kavai, Lebron, Kari, Tomson... Sve izvikane zvijezde su bijelci. Cao-zdravo.
     (Srba, 19. oktobar 2019 16:14)

    # Link komentara

  39. Jokic je bolji od Embiida kada igra na petici. Mada je Salo mislio drugačije.
    (Max, 19. oktobar 2019 15:41)

    Jokic je bolji od embida mozda u klikeranju
     (najbolji centar pa to je za plakat, 19. oktobar 2019 16:11)

    # Link komentara

  40. Pa to je Pol Pirs koji je tvrdio da je bio bolji od Kobija!
    (Uros, 19. oktobar 2019 16:01)

    # Link komentara

  41. @jedan od mnogih

    Skocnost uopste nije presudna u odbrani,mark gasol nije skocan a igra fantasticu odbranu

    I nije tacno da se embidova igra zasniva na fizikalijama jer on ima i dobar sut i ima igru ledjima na niskom postu
    Njegov problem su povrede zbog kojih ne moze konstanto da igra

    Ova razlika od 20% nije realna jer jokic i embid su tu negdje po kvalitetu,jokic ima bolji pregled igre ali je zato embid dosta bolji u odbrani
     (cole, 19. oktobar 2019 16:01)

    # Link komentara

  42. Od svih komentara pobedjuje ovaj junak sto tvrdi da Pirsa jos boli poraz na SP pre sedamnaest godina i da zbog toga ne voli Jokica. Samo u genijalnoj glavi sa ovih prostora moze da nastane takva konstrukcija..
     (vlasta, 19. oktobar 2019 15:56)

    # Link komentara

  43. Ne može crnac da prevali preko usta da je belac bolji i to ti je...Generalno beli igrači u NBA su poprilično diskriminisani najblaže rečeno. Pogotovu beli američki igrači koji su gotovo izumrli u ligi. Evropljani se jos nekako i drže i mislim da čine većinu belih igraca u NBA...
    (Veljoni, 19. oktobar 2019 15:48)

    # Link komentara

  44. Jokic je bolji od Embiida kada igra na petici. Mada je Salo mislio drugačije.
    (Max, 19. oktobar 2019 15:41)

    # Link komentara

  45. Embid nema uticaja na igru svog tima koliko Jokic....fizicki je mnogo superiorniji, sto automatski znaci bolju odbranu zbog skocnosti

    kosarkaski IQ Embid mozda i nema jer je njegova igra zasnovana na fizikaliji, a to uvek pokaze broj asistencija

    Embid verovatno jeste najsuperiorniji medju klasicnim centrima, ali Jokic ima faktor vise u vidu pregleda igre i organizacije iste
     (jedan od mnogih, 19. oktobar 2019 15:29)

    # Link komentara

  46. Pirs&Co. trebaju da shvate da se Embid igra košarke ali da je Jokić košarka!!!
     (KoleCZ, 19. oktobar 2019 15:13)

    # Link komentara

  47. Iako volim Jokića sasvim mi je prihvatljivo mišljenje Pirsa da je Embid kvalitetniji. Ono što treba dodati i naglasiti je da su kvaliteti saigrača ove dvojice igrača, tj rostera Denvera i Filadelfije, gotovo neuporedivi.
    (sale, 19. oktobar 2019 15:07)

    # Link komentara

  48. Jedan Embid je ispao u prvoj rundi SP!
     (Dragan, 19. oktobar 2019 15:02)

    # Link komentara

  49. Sta uradi crni covece, uvredio is stub srbstva, sad pocinje paljba.
     (salerno, 19. oktobar 2019 14:52)

    # Link komentara

  50. Odlicno, neka Jokic ima jos bolju statistiku a Embid neka bude najbolji
    (aleksandar, 19. oktobar 2019 14:44)

    # Link komentara

  51. Jokic je najbolji centar sveta, tako da jeste bolji od Embida zvanicno je tako NBA liga rekla. To sta lik koji je simulirao povredu da bi isao do toaleta misli, nikoga ne zanima
     (nista o nicemu, 19. oktobar 2019 14:36)

    # Link komentara

  52. Isto kao sto si ti bolji od Vejda (kako si nedavno izjavio).
    (Bb, 19. oktobar 2019 14:31)

    # Link komentara

  53. Ovaj Pol Pirs je takav klovn da ja nemam reci. Ismevaju ga svi i tamo u Americi. Covece pa bolje nemoj nista da kazes, nego da stalno lupas gluposti...
    (Milan, 19. oktobar 2019 14:11)
    Vec ste zaboravili SP? hahahhahahaha I procitajte prvo tekst. Kaze da ne treba da bude tolika razlika u glasovima, a mozda i da bude u korist Embida. A Embid ove godine ide u finale, a Joka ispada u prvoj rundi PO. Tako da ne znam cemu taj hajp zbog igraca koji da 20p uz 50% suta i primi 30.
     (Srba, 19. oktobar 2019 14:30)

    # Link komentara

  54. Sta ces, kompleksi iz 2002...samar dream team-u i dalje boli
    (lfc, 19. oktobar 2019 14:27)

    # Link komentara

  55. Nije on gledao naseg Bircu ...
    (SUBA.BL, 19. oktobar 2019 14:24)

    # Link komentara

  56. Jedan Skola ga je iskolovao sa 40 godina, sta ima dalje da se polemise... Sve je jasno! Zbog nemoci protiv Gasola je jurio sudije po terenu!
     (Jumko, 19. oktobar 2019 14:22)

    # Link komentara

  57. Pirs kao da ima nesto licno
    protiv Jokica. Ne slazem se
    sa njim ali ko sam ja da se
    ne slazem sa legendom kao sto
    je on, a i to je nebitno, ono
    sto je najvaznije je to da je
    PO odigrao spektakularno, u kojem
    je imao osetno bolje brojke od
    onih u regularnom delu sezone,
    a i one su bile i vise nego OK.
    E tu se vidi (u PO-u) od cega si
    i da li pripadas odabranoj grupi
    velikana koji vuku tim do pobeda.

    P.S.
    Za one koji ce da ga ismevaju samo
    informacija da mnogi velikani nemaju
    prsten, kao sto su Barkli, Pejton,
    Stokton, Meloun...
    (Cole, 19. oktobar 2019 14:20)

    # Link komentara

  58. “Jokić je imao lude brojke, ali nije bolji od Embida".
    -u prevodu ne volim ga.To je razlog..
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 19. oktobar 2019 14:14)

    # Link komentara

  59. Sve tacno
     (r8, 19. oktobar 2019 14:12)

    # Link komentara

  60. Ovaj Pol Pirs je takav klovn da ja nemam reci. Ismevaju ga svi i tamo u Americi. Covece pa bolje nemoj nista da kazes, nego da stalno lupas gluposti...
    (Milan, 19. oktobar 2019 14:11)

    # Link komentara

  61. Ma neee, nijee ?
     (01010101, 19. oktobar 2019 14:09)

    # Link komentara