1. pod hitno.plej,centar,minuti simaniću i sašu obradovića za trenera
    (slobinator, 19. oktobar 2019 16:20)

    # Link komentara

  2. бар је бољи тренер од ципија. опет танак. ови што га пореде са радоњом (као тако сте пљувалими радоњића), не будите смешни. радоња је један од најбољих тренера европе. у топ 10 сигурно. радоња убица шпанаца и гуд дифенс енд транзишн офенс. нећемо ми наћи таквог тренера скоро. можда ће и деценије проћи. не могу да прежалим и схватим да је његова шампионска машинерија разбуцана на почетку године када је ф4 био у арени. да смо те године задржали тим и довели два врхунска појачања, били би шампиони европе. и онда одлази радоња, долази ципи, остајемо без ел... од одласка радоње смо тим без смисла и идентитета. под њим смо били екипа са ратничком одбраном и сјајним пик ен ролом.
     (чича, 18. oktobar 2019 18:02)

    # Link komentara

  3. X faktor kao i protiv Venecije - amaterske greske protivnika. Razlika u klasi izmedju evroligasa i cipiripikupasa je ocigledna. Meni kao ljubitelju kosarke je neverovatno prosto da igrac Lijetuvosa promasi ZICER u poslednjem minutu, a kasnije i slobodno bacanje, to sve je dosta olaksalo put Partizanu. Jel Zagorac bio elokventan, jel deda Novica od 32 godine opet zakucao pa da se o tome pise danima, i za kraj, da li je Trinkijeri citirao nekog velikog pisca? Opozicija, avangarda...
    (neki veliki dr, 15. oktobar 2019 22:09)

    Ovo je komentar jednog "vrsnog poznavaoca košarke" nakon Partizanove pobede u Litvaniji. Evo ja sam večeras pogledao utakmicu između Makabija i Zvezde i nisam video išta lepšu košarku od one u Vilnjisu, naprotiv. Omašni ziceri, otvoreni šutevi, air ball-ovi, više bačenih lopti u aut nego asistencija... Kombinovano 37 izgubljenih lopti (Zvezda sa 11 asistencija i 19 izgubljenih lopti)... Makabi 15/26 slobodna bacanja. Zvezda na 32% šuta za dva, isto toliko i za tri i umalo da pobedi... Iskreno, ne vidim po čemu je ovo bio išta viši od nivo košarke od onog u Evrokupu. Evo neka mi objasni ovaj košarkaški znalac ako vidi komentar.
     (Del Piero#10, 18. oktobar 2019 17:10)

    # Link komentara

  4. 17:2 za Makabi u produžetku, samo da vas podsetim!
    (z’brda, 18. oktobar 2019 16:13)

    # Link komentara

  5. 1. Milan Tomic nije trener koji moze u EL da vodi ovaj tim.
    2. Tim koji nema lidera i vodju nema sta da trazi u EL.
    3.Zasto osam stranca, sumljivog kvaliteta
    zar nije bilo bolje svesti 4-5 kvalitetna stranca pa i da se dobro plate.
    4.Filip Covic nema sta da trazi u EL, on nije igrac kvaliteta koji potreban za EL
    5.Zbog cega i zasto srpski igraci Dobric, Davidovac, Simanic, Nenadic i Jovanovic ili nemaju nikakvu minutazu ili je to dosta skromno.
    6. Sta su zeleli kad je ovaj tim pravljen, da budu trku za plejof EL ili odbrana Aba lige

    Necu da budem pesimista ali ovo je lose uradjeno, ili nesto menjajte ili plasim se da ce ova sezona biti izgubljena sto se EL tice.
     (Nebojsa, 18. oktobar 2019 15:25)

    # Link komentara

  6. Poraz nije problem ali mi nije jasno kako se izgubi produžetak sa 17:2 a psihološka prednost na tvojoj strani jer je izboren produžetak u zadnjih 5 min.?
    (Menjam teze, 18. oktobar 2019 12:30)

    Psiholoska prednost nestaje posle dve recenice pomocnika. Da nije bilo pauze pre produzetka, mozda bi nesto i uradili.
    Ja recimo ne mogu da zamislim da mi takav lik bude sef. Arogantni, nevaspitani pocetnik. Sa onom facom frustriranog nastavnika fizickog u osnovnoj skoli.
    (Gazda Dojkan, 18. oktobar 2019 15:21)

    # Link komentara

  7. Odžo verovatno nije bio u opciji za ovu sezonu, ali se udesom Kuzmića plan promenio. Mislim da nam je on ubedljivo najslabija karika. Ima snagu ali koordinacija pokreta mu je očajna, motorika na nivou deteta od 7 godina, jako teško hvata loptu, ispada mu, nekoliko puta mora da je overi, nema tajming za skok i pravi pregrube blokove i nepotrebne faulove u napadu.
     (Džoni, 18. oktobar 2019 15:10)

    # Link komentara

  8. Proslo je sasvim dovoljno vremena od pocetka sezone i neki zakljucci se prosto sami namecu.Kao sto sam sinoc napisao,tim iz prosle sezone je trebalo samo nadograditi.Uz dopunu da smo iz kraha u EC,morali izvuci pouke,i u skladu sa tim i reagovati.Onaj tim je bio sasvim dovoljan za trijumf u ABA Ligi i nacionalnom sampionatu.Medjutim,za nesto vise od toga(EL),taj tim nije bio kompetitivan.Dokaz za to je pomenuti neuspeh u EC.Sada i konkretno,o imenima.Majkl Odzo i Filip Covic ne poseduju kvalitet koji je neophodan za EL.I to je suva istina,koju neskriveno treba reci!Ko je to morao uociti i reagovati?Pa onaj koji odgovara za rezultate.Trener Milan Tomic.Ocito,Tomic nije imao hrabrosti da ekipu selektira ni po babu,ni po stricevima.Tu hrabrost je imao Dejan Radonjic.Milan Tomic se prilagodjavao,isao linijom manjeg otpora.Dalje,kljuc po kojem smo dovodili nove igrace,ocito nije pravi.Pogodili smo sa Djenkom i Gistom,i tu i nije moglo biti promasaja.To su,pre svega,kvalitetni ljudi,licnosti cvrstog karaktera i zavidnog kosarkaskog znanja.Znanja imaju i Derik i Lorenco Braun.No,od njihovog znanja,Zvezda nema nikakve koristi.Razlozi su razliciti.Derik je izasao iz povrede,pa nije igrao skoro celu proteklu sezonu.U Zvezdu je dosao kako bi se vratio na nivo od pre par sezona.Ima li Zvezda vremena za tako nesto?Rekao bih da nema.Lorencu je ovo prva sezona u Evropi.I to je tako bolno ocigledno!Sinoc su obojica proveli utakmicu na klupi.To je katastrofalno saznanje!Reagovati se MORA!SP!
    (Walldorf, 18. oktobar 2019 15:10)

    # Link komentara

  9. Sta radi Bodrisa Simanic?
     (deda mraz, 18. oktobar 2019 14:15)

    # Link komentara

  10. Da li je ikome jasno kuda plovi ovaj brod?........
    (Lorimer, 18. oktobar 2019 09:31)Ovaj brod plovi po najelitnijem Evropskom takmicenju.Donece vam sa putovanja bubreg da date generalu.
    (Nemanja, 18. oktobar 2019 11:23)

    A mi tebi dajemo naše crno-BELE bubrege.
    (Kadinjača, 18. oktobar 2019 13:31)

    # Link komentara

  11. Panteri, neverovatna stvar da vam ovaj trener ne stavlja Simanica da igra, nego drži npr Berona koji samo frljoku može da pogodi a otvoreni šut teško. Lazić nije košarkaš , Jovanovic bi morao da igra, on je u Italija bio odličan, sad ne zna po Tomicu? Kao grobar meni je drago da vam je ovaj trener, neka ostane što duže, živeli.
     (Salaso, 18. oktobar 2019 13:27)

    # Link komentara

  12. Ovo govorim od pocetka sezone i ponavljam,voleo bih da gresim,Tomic nije trener za Zvezdu ili bilo koju ozbiljnu ekipu,nikakav autoritet nema,ne zna sta da radi,ne zna kad da trazi tajm,ne zna ko mu je prva petorka,ne zna se ko ima koju ulogu u timu,odluke su kriminalne,toliko gresaka,toliko izgubljenih lopti,dok Tomic pravi neke face i samo dize ruke u fazonu ne znam sta da radim,igra ti BRaun L. prvu petorku pa ga nema 2 cetvrtine,kao da smo na pripremama i da isprobava sve i svasta,nista ne ide,ovakva ce i sezona biti ,podhitno novi trener i rezervni plej,kakav crni Covic ,samo sluzi da popuni roster,Odzo uzasno ,katastrofalno,ne moze da se sastavi,taktika uzasna,da ne komentarise kako se igra na Berona,Lazic se forsira,on vec 2 godine ne igra ozbiljnu kosarku.Ne znam vise sta bih napisao,jedine pozitivne stvari su Stratos koji cupa uvek sve zivo i bori se,DObric,Djenka,ostali ne znaju sta igraju.
    (Miodrag, 18. oktobar 2019 13:27)

    # Link komentara

  13. Ovaj sto je analizirao igru fmp2 i njihovih pojacanja,na kraju reče;ne vidim razlog za nezadovoljstvo!Evo nesto i od nas grobara:JAKO SMO ZADOVOLJNI,PREZADOVOLJNI ČAK!!!
     (dure, 18. oktobar 2019 13:02)

    # Link komentara

  14. Ok, ima Tomic gresaka to je i normalno kad se tim uhodava i kad se igrace traze, ali je neosporno trener sa talentom mnogo vecim od Radonjica koga svi dizu u nebesa licno smatram da je to najgori trener u istoriji kosarke nabrajao sam puno puto njegove propuste a pogotove one prve dve godine a i prosle sezone poraz od ocajne Darusafake za prolaz dalje covek je ocajan pod pritiskom! Steta za juce no Tomicu puna podrska!
    (E, 18. oktobar 2019 09:57)

    Misliš na radonjica cija je ekipa juce u EL pobedila sa +41?!
     (petarczv, 18. oktobar 2019 13:01)

    # Link komentara

  15. Ja ne mogu da verujem da pojedini navijaci fmp-2 mastaju o top8?!Tacno se vidi da kosarku prate 5,6godina...ludilo se nastavlja!
     (dure, 18. oktobar 2019 12:58)

    # Link komentara

  16. Dzaba vam novci....kapirate sad?
     (dure, 18. oktobar 2019 12:54)

    # Link komentara

  17. Takozvani navijači su pljuvali Radonjića posle svakog poraza. Sada ga kuju u zvezde. Dva tesna poraza na strani i pobeda protiv Fenera. Tek je početak sezone. Zaboravili da je Tomić tempirao formu prošle sezone da smo sve drali sa 30,40 razlike. Polako ljudi.
    (Kosta, 18. oktobar 2019 09:05)

    Druže ne lupaj molim te. Jucerasnji tesna završnica nije bila zbog dobrog vodjenja utakmice vec pre svega zbog simultanke Perperoglua koki je sve poene sam iskreirao i zbog ocajne igre makabija. Toliko trenerskih propusta nisam nikad video za jednu utakmicu. Odzo gubi 3 lopte zaredom ne zna gde se nalazi i ti ga i dalje drzis u igri i jos ti je prva opcija u napadu...
     (petarczv, 18. oktobar 2019 12:48)

    # Link komentara

  18. Kaka deja vu sa Radonjicem, a sada Radonjica dizete u nebesa kao da je Fil Dzekson. Ljudi sta je vama? Sada ne valja nijedan stranac? A protiv Fenera je Tomic izmislio kosarku za Zoca a Gist i Lorenco bili bolji od Stoktona i Melona. Vidim zamerate mu Simanica citam da ga je ubio, ko mu je prosle godine dao sansu? Da li je to Radonjic mozda kod koga je na +40 ulazio 30 sekundi ili Tomic kod koga je bio nosilac igre. Nisam znao da je katastrofa izgubiti od Makabija posle produzetka, verovatno cete terati i Miloja posle "kiksa" sa Totenhemom. Dugo vremena pisem da goreg navijaca od srpskog ne postoji. Ne volite vi Zvezdu, vi volite Zvezdu kad pobedjuje, zato ste je i zavoleli u mladosti, jer je bila najjaca u to doba i bilo IN navijati za istu. Stidite se. Kada nam ode Tomic posle ove sezone u kojoj ce osvojiti sve, i dodje neki novi Alimpijevic, Tomica cete od blata praviti.
    (ludovan jovanovic, 18. oktobar 2019 09:31)

    Све речено. Људи мењају мишљење после сваке утакмице. Овде тренер може да освоји и ЛШ, после две слабе утакмице већ је "незналица".

    А да је ушао Баронов или Џенкинсов шут, сад би овде испевавали стихове у Томићеву част. А сећам се како су и Радоњића терали..
    (Хандо, 18. oktobar 2019 12:41)

    # Link komentara

  19. Poraz nije problem ali mi nije jasno kako se izgubi produžetak sa 17:2 a psihološka prednost na tvojoj strani jer je izboren produžetak u zadnjih 5 min.?
     (Menjam teze, 18. oktobar 2019 12:30)

    # Link komentara

  20. A teško sa Odžom i Čovićem!
     (Dušan Silni, 18. oktobar 2019 12:25)

    # Link komentara

  21. @Bolje da gospodin ne komentarise..."Bilo tesko bez Gista i Fajea"?!?!...a gde je Derik Braun?ako vec nema Derika,gde je Simanic?Decko najavljen kao kandidat za najboljeg mladog igraca a jos nije odigrao minut..Gde je Jovanovic?Nema ga ni na tribinama...a Odzo dominira glupostima...Zasto Dobric dobija sansu na kasicicu?Zasto L.Braun ,prvi plej ekipe,ima 8-9 minuta na utakmici ?To nam recite gospodine Tomicu....i da ,dokle vise Filip?Nenadic,ziv?
    (CoSa, 18. oktobar 2019 09:03)
    Sve lepo kazes i onda upropastis sa Nenadicem. Taj decko veze sa kosarkom nema...
    (Student, 18. oktobar 2019 12:20)

    # Link komentara

  22. @(IronyMan, 18. oktobar 2019 08:39)
    Hvala Bogu pa ne forsira Brauna, to bi tek katastrofa bilo. Slazem se da nema logike sto Odzo toliko igra a npr Simanic nije dobio ni minut jos uvek. Verovatno los odnos sa trenerom jer drugo ne moze da bude. Oba Brauna i Covic nisu dorasli ovom nivou takmicenja a nece biti dovoljni ni za ABA. Nadam se da je Covicu vise stalo do uspeha Zvezde i da ce doci iz dupeta u glavu da mora da se cisti ovo. Jer je zaista greota da ovakva tim nema pleja koji bi napravio odlicnu ekipu...
    (Student, 18. oktobar 2019 12:18)

    # Link komentara

  23. Dule Vujosevic bi se sa ovim timom Crvene Zvezde prosetao do f4.Sto implicira da nemate trenera.Sportski pozdrav.
     (Aco81.rs, 18. oktobar 2019 12:16)

    # Link komentara

  24. Sa njima bi vam bilo jos teze.
     (Bodibond, 18. oktobar 2019 12:13)

    # Link komentara

  25. Sramotno loša igra dva evroligaša a on "čestita"?!
     (Niški, 18. oktobar 2019 12:10)

    # Link komentara

  26. @objektivan roditelji Tijane Boskovic su iz ponosne Hercegovine i ne bi se poturcili pa da su im ponudili pola Turske ;)
    (Imemoje, 18. oktobar 2019 12:04)

    # Link komentara

  27. mdj, pocetak je sezone, ali ja sam nezadovoljan zbog igre koju nemamo. Nemamo poene iz tranzicije, ne napadamo na nepostavljenu odbranu, lopta ne kruzi u napadau, DB je beskoristan i dzaba krade minute Borisi. Tomic odmara Stratosa protiv Buducnosti i gubimo vrlo bitnu utakmicu. Sinoc je Makabi dao 67 poena ne zbog ne znam kakve odbrane, vec zbog ocajnog suta za 3 i penala. Ovo je lose i nesto mora ODMAH da se menja. Neka nam je Bog u pomoci. Idemo dalje, verujem u vas, uvek uz vas.
    (Gossa placa Zeljko, 18. oktobar 2019 11:51)

    # Link komentara

  28. Svakom je jasno da pola stranaca nije kvalitetom za Zvezdu. Simanić i Ristić su bolji. Zašto jedan od zadnjih napada nije napravljen za Dobrića ili Čovića (u zadnjih 4 min. Dobrić 2+3, a Čović 2×3).
     (BL komunista, 18. oktobar 2019 11:49)

    # Link komentara

  29. Stvarno mu nije bilo lako, razumite ga, mukica jedna...
     (unname, 18. oktobar 2019 11:43)

    # Link komentara

  30. Da li je trener Tomić uopšte skautirao protivnika???
    (realan posmatrač, 18. oktobar 2019 11:42)

    # Link komentara

  31. Lazić, Čović i Odžo nemaju kvalitet za Euroligu. Dok Lorenco i Derek Braun ne pokazuju ono zbog čega su dovedeni. Uz to Beron i Dženkins u napadu kao da ne postoje. Kada se tome doda trener koji, vrlo često, ima diskutabilne odluke onda su rezultati odlični. Na sve to Odžu, L. Braunu, Beronu i Fajeu ovo je prva Euroliga u karijeri. Tomić najveću nepravdu čini prema Dobriću koji jedva i da igra ali kada je na terenu unosi energiju koja podiže ceo tim. Uz njega su Faje i Davidovac koji takođe pozitivno utiču na timsku energiju kada su na parketu. Biće potrebno dosta rada da se ova ekipa skocka. Jer prijateljske i zvanične utakmice su dve različite stvari.
    Zvezdi su se "nudili" i Pao i Makabi. Neki će reći da je Zvezda imala priliku da startuje sa tri pobede. Posle tri kola deluje da u ovogodišnjoj Euroligi svako svakoga može da pobedi. Ako Zvezda nešto želi mora i do pobede na strani. Takođe, tu je Aba liga koja je ove sezone nikad jača i nijedan klub neće moći da se "prošeta" do prvog mesta.
    Zvezdu čeka puno izazova i videćemo kako će sa njima izaći na kraj. Veliki broj utakmica u ovoj sezoni vodi ka tome da se pobede i porazi u Euro i u Aba ligi arhiviraju i da se ekipa okreće ka sledećoj utakmici.
     (ArtuDitu, 18. oktobar 2019 11:37)

    # Link komentara

  32. Филип Човић нас је вратио у утакмицу и одиграо сасвим солидно.
     (Стара школа, 18. oktobar 2019 11:35)

    # Link komentara

  33. O ostalim stvarima se moze polemisati ali reci da nemam akcija je presmešno !!!
    (Tito partija crno bela SNS armija, 18. oktobar 2019 09:31)

    Dobro, Tomiću, imaš akcija.
     (ulizivački komentator Bon dnevna doza Jovi, 18. oktobar 2019 11:20)

    # Link komentara

  34. Evo da pokusam da odgovorim na pitanja o igri sa Odzom, a bez Simanica. Deluje da je ideja bila da se pokusa da se parira snagom njihovoj trojci Blek, Hanter i Ajs. Ne bas uspesno, ispostavice se. Inace, Zvezda ocajna, mnogo gresaka, promase ih zicera, ali isto taka uzasno tvrda i fizicki zahtevna utakmica. Makabi je morao da pobedi na premijeri pred svojim navijacima posle dva poraza na strani. Ali i pored svega toga, Zvezda ima sut za pobedu i gubi posle produzetka. Svakako da bih vise voleo da smo pobedili, i da ovo redovno dobijamo, ali posle ocajne igre nismo zasluzili. Puna podrska. Idemo dalje.
    (zmajognjeni, 18. oktobar 2019 11:15)

    # Link komentara

  35. Čović i Odžo nisu za ovaj nivo košarke.
    Sa njima mi nemamo šta da tražimo za top 8.
    (mf, 18. oktobar 2019 08:44)

    Budite srećni ako uspete da budete top 9.
     (ulizivački komentator Bon dnevna doza Jovi, 18. oktobar 2019 11:15)

    # Link komentara

  36. Tomić je trener posle Radonjića,
    isto kao što je Irinej patrijarh posle Pavla.
    (Delija do Milvokija, 18. oktobar 2019 11:13)

    # Link komentara

  37. Ocajna Zvezda. Niko da pomene coveka koji je u tom ocaju bio sjajan. Perperoglou. Klasa.
     (igor, 18. oktobar 2019 11:11)

    # Link komentara

  38. Čović i Odžo nisu za ovaj nivo košarke.
    Sa njima mi nemamo šta da tražimo za top 8.
    (mf, 18. oktobar 2019 08:44)
    O kakvom top 8 pricas,?
    I sa njima i bez njih, top 18
     (Sadiq, 18. oktobar 2019 11:00)

    # Link komentara

  39. Ono sto je vidljivo je veliki deficit na poziciji centra jer Odzo nije za ovaj nivo igre...to ce se nadomestiti povratkom Kuzmica i jedan goruci problem je resen,drugi je taj koji je kritican u crvenom a kljucna je pozicija tima...Nedostatak prvog pleja od koga sve krece,bez te pozicije sve pada u vodu i ponovo Dzenkins mora da preuzima tu ulogu...Lorenco Braun je zreo za zamenu...Da smo imali sinoc pleja utakmica bi bila resena i ne bi dolazilo toliko do konfuzije igre.Problem pleja je krucijalan.Kamo srece da je Regland makar ostao.Ako se zeli iskorak vise tu se mora pod hitno delovati.
    Tri sanse su propustene za pobedu...Dzenkins promasuje trojku,Beron promasuje,Odzo koristi jedno bacanje...bas taj poen je mogao biti odluka...Zadnji minut i po uz dobrog pleja utakmica bi bila resena a ne da tu ulogu preuzimaju Dzenkins i Beron i traze solo akciju.Volters koga smo terali je klasa za Lorenca...to sve govori o poziciji 1.Plej pod hitno.
     (Dejan CZ, 18. oktobar 2019 10:59)

    # Link komentara

  40. Pa gde ti je Simanić, rođače? I zašto ti Dobrić ne igra celo prvo poluvreme? I zašto ti igra Odžo, a ne Jovanović, koji je za Odža izmislio košarku? I zašto ti Davidovac skače za loptu u produžetku? I što ti Beron koji je skroz van forme šutira za pobedu, kada su i Dobrić i Perperoglu mnogo bolje šutirali za 3 tokom utakmice?

    Da je juče Simanić ušao kad je Faje popasao petu ličnu, dobili bismo Makabi lagano.
    (Vlada, 18. oktobar 2019 10:58)

    # Link komentara

  41. Čović i Odžo nisu za ovaj nivo košarke.
    Sa njima mi nemamo šta da tražimo za top 8.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mf, 18. oktobar 2019 08:44)

    Mislim da ti mnogo pucaš daleko sa tim TOP8. Budi malo realan.
    (ko visoko leti nisko pada, 18. oktobar 2019 10:56)

    # Link komentara

  42. Ranac, budi tu na sajtu, sad ce ti odgovorit, samo da procita komentare uz kafu hahahaha
    (Miško Ajkula, 18. oktobar 2019 10:42)

    # Link komentara

  43. Odzo, definitivno, nije ovaj nivo. Dok se Kuzmic ne vrati, Jovanovica u ekipu.

    Za D.Brauna ne znam...inace sjajan igrac, ali ovo sto radi ove sezone je zivi uzas. Odbranu nikada nije ni igrao, ali u napadu dva dobra poteza po mecu. Da ga cekas...pa, nije on klinac, a mozda bi ga istrpeo da ti time ne gusis Simanica. Uopste nije bilo potrebe za dovodjenjem ikoga na poziciji 4. Stoji da on moze da napada i ulazom, za razliku od Fajea i Borise, s tim da je Borisa koristiobi ulaz, dok vi od njega niste napravili suvog suteta. Poprilicno se pogresno radi sa njim. Njega treba istrpeti, potpisujem da bi postao i bolji igraca od Derika, uz kvalitetan rad i strpljenje.
    Lorenco...klasican Amer, koji ce se mozda za sezonu-dve adaptirati na Evropu, mozda postati jedan od boljih 1 u Evropi...ali, da ti bude jedini plej i ekipi, uz Filipa je harakiri.Filip je ok za ABA, cak i solidan 3.plej za EL. Jedini back-up plej? Nema sanse.
    Da se ja pitam, zamenio bi Derika za jednog pleja i ubacio Jovanovica, za sada. On i Gist mogu i u paru da odigraju, u slucaju da Borisa i Faje imaju probleme sa penalima ili, ne daj Boze se povrede. Cak i kad se Kuzmic vrati, na racun nekoga iz spoljneg linije. 2 pleja i 2 centra, a gomila na 2 i 3? Uz svo postovanje nasem kapitenu, morao bi da udje u rotaciju, pogotovo uz Dzenkinsa i Dobrica, koji takodje igraju odlicno u odbrani, a u napadu...pa, bez veze je i komentarisati to.
    Pamet u glavu, duga je sezona, ali vreme je da se se neke stvarj postave na mesto.
     (Pera Magic Mitic, 18. oktobar 2019 10:31)

    # Link komentara

  44. Koliko god je tesko bilo da se gleda utakmica sinoc, a bilo je, licno nista drugo nisam ni ocekivao. Pa ovo je gotovo preslikana kosarka koju je igrao Olimpijakos godinama, tuca i krljanje u odbrani, jaka fizicka prava muska kosarka. S druge strane pored stila koji se forsira ne razumem zasto mnogi ocekuju nekakvu leprsavu igru kad je cinjenica da je ovo potpuno nov tim, dovedeno je 5 novih igraca i to ne bilo kojih vec su 4 u prvoj petorci, dakle ne pomocni vec mozda projektovani da budu nosioci igre. Moramo da shvatimo da se ekipa jos trazi u smislu uloga, hijerarhije, postavke itd. Sve u svemu, igracemo siguran sam sve bolje i bolje a jos kad se Kuzmic prikljuci bice ovo mnogo ozbiljan tim spreman da igra na rezultat. Najveci problem za sada je upravo nedostatak centra i Derik Brown koji pre svega u odbrani igra ocajno. Mislim da ako ovako nastavi da se nece dugo zadrzati u ekipi i s obzirom koliko igra (ne igra) da je to jasno svima. Tomic je pokazao da je strpljiv ali videcemo koliko. Sve u svemu, imali smo dva jako tesna poraza fakticki jedan sut je odlucio i Pao (Kalatis sa gotovo 9m) i sinoc Baron promasio trojku, mada i da je Jenkins ubacio nesto ranije bilo bi gotovo i pobedu protiv Fenera. Ne vidim razlog za ovoliko nezadovoljstvo.
    (mdj, 18. oktobar 2019 10:28)

    # Link komentara

  45. Meni je upecatljiv bio detalj sa pocetka produzetka. Petorka koja je izasla na parket je bila Covic,Dzenkins,Beron, Davidovac i Dobric. Za loptu skace Davidovac,ako je bila neka svrha od Odza to je onda bar taj skok
     (Janis Strelnieks, 18. oktobar 2019 10:25)

    # Link komentara

  46. Tomiću gde je Boriša,Tomiću?
     (Steva, 18. oktobar 2019 10:24)

    # Link komentara

  47. Kad se vrati Kuzmic bice druga prica. Odza jako gotivim kao lika, ali bih mu se zahvalio. Pored Kuzme, Dzista (tako se cita), Fajea, Derika Brauna, ... zaista nema mesta za Odza.

    Normalno je da je Tomic na radaru, ipak se za sada nije proslavio sa ovim timom, ali mu treba dati jos malo vremena.
    (batko, 18. oktobar 2019 10:16)

    # Link komentara

  48. Mi ove godine pocinjemo da licimo na Buducnost od prosle. Gomila stranaca, koja nisam siguran da ce imati pravu hemiju pred kraj sezone. Tomic na poluvremenu zabrinut za odbranu u tranziciji, mislim se, da postignete koji kos u napadu ne bi morali da brinete o odbrani u tranziciji.
    @Tito partija crno bela SNS armija
    Ta ultra small ball igra je nesto sto se moze igrati max 5min, zato sto je totalno kretenski igrati vise. Toliko otprilike treba najglupljem treneru ili igracu da skapira da ga cuva igrac 20cm nizi i 20-30kg laksi i kako to da okrene u svoju korist. Pravo je pitanje zasto smo nastavili da igramo tu kosarku i u nastavku.
    Makabi je losa ekipa, oni centri su obicni balvani koji su jaki, sluze da prave blok i da skacu, nemaju ni osnovna znanja na poziciji na kojoj igraju. Sinoc su smesno izgledali dok prave korake, ne znaju da se zagrade, nema igre ledjima, a pri tome ih cuvaju Davidovac i Perperoglu.
    (drvobradi, 18. oktobar 2019 10:13)

    # Link komentara

  49. Opet pljuvanje po treneru. Opet ocekivanja da imam najboljeg trenera u Evropi. Zavrsni rezultat se gleda. Isti taj Tomic je upornoscu i odbranom, vratio egal niskom peterkom od -14 na 5min do kraja. Tacno ima nelogicnosti u vodjenju utakmicu, ali Tomic zna bolje kosarku od svih nas koji komentarisemo. Licno mi zasmetalo sto je Davidovac skako za loptu u produzetku a Odzo usao posle 1minut igre, kad su se oni vec odlepili, ponajvise sto su pogodili taj prvi sut u produzetku koji su dobili podbacivanjem i prvim napadom. I recite vi meni strucnjaci a koliko su to puta Lovac ili onaj Blek poentirali preko Perporoglua ili Davidovca? Steta za Bilija, vidi se da igra u grcu. Prva evroliga u karijeri, paklene odbrane, nije navikao ali je izuzetno inteligentan igrac pa ce doci na svoje. TOMICU teraj Brauna, vracaj Borisu pod hitno....Inace, nikad vise Radonjica, koji je bio satanizovan od komentara na ovom i slicnim sajtovima. POzdrav. IDemo sad da tresnemo Barsu.
    (Nezainteresovan, 18. oktobar 2019 10:12)

    # Link komentara

  50. @Vreme je za smenu trenera.
    Nema igre.
    Previše igrača.
    Ne radi se u interesu srpske košarke a tim finsnsira država.
    Koji je cilj ekipe u euro ligi?
    Nije realno da se igra F4 a da li je vazno da li ce ekipa biti 7, 11 ili 13 na kraju nije ni bitno.
    Nije potreban razvoj domacih igraca jer su svi u cz vec formirani igrači, momci treba da igraju.
    (brns, 18. oktobar 2019 09:21)

    Domaci igraci, zajedno sa trenerom, se razvijaju u klubu za koji navijas i koji se, za razliku od Zvezde, 101% finansira od drzave!
    (odaje vas rukopis, a bogami i pravopis, 18. oktobar 2019 10:07)

    # Link komentara

  51. Hoce li te vec smeniti? Nisi dorastao igracima koje imas. Ne razumem Covicevu politiku. Kupis dobre igrace, a loseg trenera. Valjda misli, dobri igraci, trener i ne treba
     (nex, 18. oktobar 2019 10:06)

    # Link komentara

  52. Nisam do sada ni jednom napadao trenera, ali mislim da bi zbog 4 poraza u 6 utakmica ove sezone trebao da položi račune i snosi neku odgovornost. Najbolje da to oseti po džepu u vidu smanjenja plate. Inače mislim da ne treba terati Tomića, jer jednostavno nema ko da dođe. Nisam od onih koji zagovaraju floskulu "razvijaj" srpske igrače. Zvezda je tim koji stalno ide na najbolji rezultat i to u današnjoj košarci nije situacija za razvoj igrača. Igrači se razvijaju u srpskoj ligi, ABA2, i ostalim nižim ligama, pa ko se iskristališe da vredi treba da završi u Zvezdi ili Partizanu. Međutim ni to ne ide tako, jer talentovane igrače roditelji kao jako mlade odvode u Evropu i onda tamo igraju ili pripadnu. Divim se roditeljima Tijane Bošković koji su dok je ona bila devojčica od 15-16 godina odbili tursko državljankstvo, kuću, i blanko ček. E kada svi budu takvi nećemo imati igrače od 17 godina u Oli, Realu, Armaniju, itd.
     (objektivan, 18. oktobar 2019 10:06)

    # Link komentara

  53. Ok, ima Tomic gresaka to je i normalno kad se tim uhodava i kad se igrace traze, ali je neosporno trener sa talentom mnogo vecim od Radonjica koga svi dizu u nebesa licno smatram da je to najgori trener u istoriji kosarke nabrajao sam puno puto njegove propuste a pogotove one prve dve godine a i prosle sezone poraz od ocajne Darusafake za prolaz dalje covek je ocajan pod pritiskom! Steta za juce no Tomicu puna podrska!
     (E, 18. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  54. Mr. Burns
     (Luke Babbitt gravedigger, 18. oktobar 2019 09:57)

    # Link komentara

  55. Alo bre Tomicu Braun ti greje klupu,alo breeeee.
    (Aleksej, 18. oktobar 2019 09:53)

    # Link komentara

  56. Pa imaš, omiljenog Derika Brauna, da navija sa klupe i Borišu Simanića koji sve to gleda i propada kao igrač iza tvojih leđa. Neznalico.
    (vesna, 18. oktobar 2019 09:46)

    # Link komentara

  57. Tomiću, samo napred! Napadali su i veća imena od vas, na početku karijere. Samo oni koji se ne razumeju u sport, ne mogu da vide da vi u stvari stvarate tim. Polako, ali sigurno utvrdjujete koliko od koga u timu možete da očekujete. Ovaj tim će, zajedno sa vama, rasti. Vidimo se na Kalemegdanu u Junu! Živi bili pa videli!
     (Cvrle, 18. oktobar 2019 09:44)

    # Link komentara

  58. Bas sam se iznervirao sinoc,ali...lepse je na produzetak,hehehe...
     (dure, 18. oktobar 2019 09:41)

    # Link komentara

  59. Ma bitno je da si ti nama iskenirao ekipu. Nema veze sto ni jednu akciju ne vidimo vec dve godine.
    (Skener, 18. oktobar 2019 08:46)

    To sto ti i ostali "strucnjaci" ne vidite ni jednu akciju nije razlog da ne postoje, nego vi prost NE ZNATE. Posle par basketa ispred zgrade mislite da ste u najmanju ruku NBA treneri !
    Tomic, kao i svaki drugi trener imam propuste. Ali sinoc je bas ta neka ideja da igra sa ultra small ball postavom dovela do toga da se udje u egal i imamo sut za pobedu.
    Citam i komentare tvojih "kolega" koji to nazivaju "nerezonskim izmenama" ?!
    Opet podvlacim , koliko god to bilo tesko da se prizna , Partizanovi navijaci su vise "kosarkaski edukovani" (ovu balavurdiju sa sajta sa prizemnim , glupim komentarima ne racunam).
    Odbrana u osim u prvoj cetvrtini je bila vise nego dobra.Nedostatak prvog centra je očit jer Odzo realno nema taj kvalitet. O ostalim stvarima se moze polemisati ali reci da nemam akcija je presmešno !!!
    (Tito partija crno bela SNS armija, 18. oktobar 2019 09:31)

    # Link komentara

  60. Da li je ikome jasno kuda plovi ovaj brod? Ekipa niti ima kvalitet da napravi veliki rezultat u Evropi, niti razigrava domaće mlade igrače. A dovoditi legiju steanaca i uništiti domaću decu samo zato da bi se bilo 9. u Evropi je sve samo ne racionalno. Simanić, nekadašnji “nebrušeni dijamant” je više van tima nego u njemu, ali se zato forsira izvesni Filip Čović, tridesetogodišnjak sa viškom ambicije.
    (Lorimer, 18. oktobar 2019 09:31)

    # Link komentara

  61. Kaka deja vu sa Radonjicem, a sada Radonjica dizete u nebesa kao da je Fil Dzekson. Ljudi sta je vama? Sada ne valja nijedan stranac? A protiv Fenera je Tomic izmislio kosarku za Zoca a Gist i Lorenco bili bolji od Stoktona i Melona. Vidim zamerate mu Simanica citam da ga je ubio, ko mu je prosle godine dao sansu? Da li je to Radonjic mozda kod koga je na +40 ulazio 30 sekundi ili Tomic kod koga je bio nosilac igre. Nisam znao da je katastrofa izgubiti od Makabija posle produzetka, verovatno cete terati i Miloja posle "kiksa" sa Totenhemom. Dugo vremena pisem da goreg navijaca od srpskog ne postoji. Ne volite vi Zvezdu, vi volite Zvezdu kad pobedjuje, zato ste je i zavoleli u mladosti, jer je bila najjaca u to doba i bilo IN navijati za istu. Stidite se. Kada nam ode Tomic posle ove sezone u kojoj ce osvojiti sve, i dodje neki novi Alimpijevic, Tomica cete od blata praviti.
    (ludovan jovanovic, 18. oktobar 2019 09:31)

    # Link komentara

  62. Nisi to trener za Zvezdu.Posle Radonjica tesko da mozemo necemu da se nadamo.Mozda Jos Sasa Obradovic.Tomic je I prosle sezone pokazao da ne zna da igra ni evrokupu kad ni grupu nije prosao,gubio od prosecnih ekipa...Simanic opet udaljen I ekipa,ubio je momka!!
    (Angmar, 18. oktobar 2019 08:48)

    A pre si tako prozivao i radonju...
     (Kninska kobra, 18. oktobar 2019 09:23)

    # Link komentara

  63. 13,5 милиона евра буџет.
     (Аболирани, 18. oktobar 2019 09:23)

    # Link komentara

  64. Ma bitno je da si ti nama iskenirao ekipu. Nema veze sto ni jednu akciju ne vidimo vec dve godine.
    (Skener, 18. oktobar 2019 08:46)

    A ko ti je doneo evroligu???
     (Kninska kobra, 18. oktobar 2019 09:22)

    # Link komentara

  65. Vreme je za smenu trenera.
    Nema igre.
    Previše igrača.
    Ne radi se u interesu srpske košarke a tim finsnsira država.
    Koji je cilj ekipe u euro ligi?
    Nije realno da se igra F4 a da li je vazno da li ce ekipa biti 7, 11 ili 13 na kraju nije ni bitno.
    Nije potreban razvoj domacih igraca jer su svi u cz vec formirani igrači, momci treba da igraju.
    (brns, 18. oktobar 2019 09:21)

    # Link komentara

  66. Је ли и Браун био повријеђен? Небитно је што смо изгубили али начин како смо играли... Давидовац и Добрић увијек кад уђу доносе добре ствари, као и Фаје... Мора Симанић бити у 12. Ја не знам шта треба Оџу да ураде да би добио један фаул. Јесте он технички лошији од других, али њега убише са свих страна. Катастрофална игра а имали смо шут за побједу... И да, играмо на Перпероглуа као да је Кеј Ди. Дерик Браун, један он најбољих нападача у ЕЛ, не добија ниједну лопту? Ако неће имати лопту, нека игра Бориша 30 минута...
    (Aaaaa, 18. oktobar 2019 09:21)

    # Link komentara

  67. Bez njih teško a bez tebe lako.
    (Mvp, 18. oktobar 2019 09:21)

    # Link komentara

  68. Ovako se i Radonjic pljuvao...
     (Nikola, 18. oktobar 2019 09:16)

    # Link komentara

  69. Koji luzer.Ovog lika ne podnosim još kad je u dresu Olimpijakosa pesnicom udario Bodirogu bez ikakvog razloga.Tj. razlog je bila totalna nemoć.Možete videti na YT.
     (Bruks 021, 18. oktobar 2019 09:10)

    # Link komentara

  70. Tomic sto pre otakz,inace probade sezona.Koga to Zvezda I'ma od domacih igraca za prodaju,posle Gudurica??!Dobrica je ubio,Simanica Jos vise,Davidovca takodje!!Tomic da napusti klub sto pre I nek povede sve crnce sem Fajea!
     (Angmar, 18. oktobar 2019 09:07)

    # Link komentara

  71. Takozvani navijači su pljuvali Radonjića posle svakog poraza. Sada ga kuju u zvezde. Dva tesna poraza na strani i pobeda protiv Fenera. Tek je početak sezone. Zaboravili da je Tomić tempirao formu prošle sezone da smo sve drali sa 30,40 razlike. Polako ljudi.
     (Kosta, 18. oktobar 2019 09:05)

    # Link komentara

  72. Bolje da gospodin ne komentarise..."Bilo tesko bez Gista i Fajea"?!?!...a gde je Derik Braun?ako vec nema Derika,gde je Simanic?Decko najavljen kao kandidat za najboljeg mladog igraca a jos nije odigrao minut..Gde je Jovanovic?Nema ga ni na tribinama...a Odzo dominira glupostima...Zasto Dobric dobija sansu na kasicicu?Zasto L.Braun ,prvi plej ekipe,ima 8-9 minuta na utakmici ?To nam recite gospodine Tomicu....i da ,dokle vise Filip?Nenadic,ziv?
    (CoSa, 18. oktobar 2019 09:03)

    # Link komentara

  73. Sasa Obradovic!!!
     (mile pile, 18. oktobar 2019 09:02)

    # Link komentara

  74. WTFAY???
     (Doktor Satrap, 18. oktobar 2019 09:01)

    # Link komentara

  75. Je l moze Zvezda sa dovede jednom trenera koji je vec afirmisan??? Kod nas se svi uce 3 godine, pa onda odu dalje...
     (mile pile, 18. oktobar 2019 09:01)

    # Link komentara

  76. Odzu nije za Evropu, mrzim da solim pamet profesionalcima, ali jedva sam odgledao utakmicu do kraja. Mucenje, mucenje.
    (Platon, 18. oktobar 2019 08:59)

    # Link komentara

  77. A gde ti je bio Derik Braun, dobio ukor razrednog starešine, nije li te sramota, objasni, zašto ga vodiš onda ako u ovakvoj situaciji sa Gistom i Fajeom ne smeš da ga pustiš, ajde kaži ili ne smeš, a znamo i zašto
    (Miki ciganin, 18. oktobar 2019 08:53)

    # Link komentara

  78. Čović i Odžo nisu za ovaj nivo košarke. Sa njima mi nemamo šta da tražimo za top 8.
    (mf, 18. oktobar 2019 08:44)
    Bitno da Lorenco(zlatni dečko od milion €)koji je po statistici slabiji od Filipa Čovića fenomenalan sa 0 poena,1 skokom i 1 asistencijom!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 08:52)

    # Link komentara

  79. Gde ti je jovanovic?

    I evo godina prodje a nikog nisi pobedio u gostima
    (Kalcokera, 18. oktobar 2019 08:52)

    # Link komentara

  80. 15 miliona € budžet i da gubiš od Makabija?Mirotića da kupite dok još nije kasno....
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 18. oktobar 2019 08:51)

    # Link komentara

  81. ima mnogo nedostataka u igri i nelogicnosti u vodjenju meca, da ih ne nabrajam posto svi pricaju samo o njima. ono sto je dobro je sto se ponavlja dobra odbrana u vecem delu meca (osim tranzicije) i to sto smo sa napadom koji je u vecem delu meca bio poprilicno neorganizovan imali do kraja ziv mec u atini i prakticno pobedu u rukama u tel avivu. neki mali napredak sto pojedinacan sto timski bi mogao da nam donese veliki boljitak pa se nadam da ce i doci uskoro.
     (duka, 18. oktobar 2019 08:49)

    # Link komentara

  82. Nisi to trener za Zvezdu.Posle Radonjica tesko da mozemo necemu da se nadamo.Mozda Jos Sasa Obradovic.Tomic je I prosle sezone pokazao da ne zna da igra ni evrokupu kad ni grupu nije prosao,gubio od prosecnih ekipa...Simanic opet udaljen I ekipa,ubio je momka!!
     (Angmar, 18. oktobar 2019 08:48)

    # Link komentara

  83. Ma bitno je da si ti nama iskenirao ekipu. Nema veze sto ni jednu akciju ne vidimo vec dve godine.
    (Skener, 18. oktobar 2019 08:46)

    # Link komentara

  84. Čović i Odžo nisu za ovaj nivo košarke.
    Sa njima mi nemamo šta da tražimo za top 8.
     (mf, 18. oktobar 2019 08:44)

    # Link komentara

  85. Bilo je jako teško igrati ovu utakmicu bez trenera, kao i svaku prethodnu.
    (dežurni, 18. oktobar 2019 08:43)

    # Link komentara

  86. I sta ces ti sad Tomicu bez Gista, ako se povredio na duze? Furaj Fajea na petici, opusteno. Davidovac neka cuva Hantera. Imas Odzu, koji loptu ne moze da digne sa kukova a da mu je ne izbju..?
    (markokrle, 18. oktobar 2019 08:43)

    # Link komentara

  87. Derik Braun nije bio povredjen, ali nije smeo vise da igra jer je odigrao jednu losu odbranu na pocetku, a Odzo sme da napravi sto gresaka i opet ce da igra. Ili da pusti Brauna da igra, ili da vrati Borisu, ovo ovako nema smisla a ni logike. Vec par utakmica Braun ne ulazi u drugom poluvremenu.
     (IronyMan, 18. oktobar 2019 08:39)

    # Link komentara

  88. Ja predlazem da vam daju pored ovih 15mil jos 10mil da kupite jos 7 8 stranaca? Mozda tada pobedite?
     (moralni gmizavac, 18. oktobar 2019 08:37)

    # Link komentara

  89. neka gori pionir protiv barse a igrači da izginu na terenu!
     (dacho, 18. oktobar 2019 08:37)

    # Link komentara

  90. Samo mi kaži molim te, ko u Zvezdi radi individualno sa Odžom.
    (ranac, 18. oktobar 2019 08:37)

    # Link komentara

  91. amater iz fabrike
    (mali kemo delija iz izmira, 18. oktobar 2019 08:36)

    # Link komentara