1. Vidi ovako: kada bi mojih nekoliko "Zikinih dinastija" bilo o fudbalu, ovaj modri Luka bi mogao samo da otpusava klozetske solje i da kao segrt prepusti majstorima da rade posao.

    Majstori fudbala:

    Sekularac
    Dzajic
    Osim
    Pizon Petrovic
    Piksi Stojkovic
    Savicevic
    Prosinecki
    Mijatovic
    Suker
    Boban
    Boksic
    Mitic
    Buljan
    Jerkovic
    Bobek
    Vukas
    Cajkovski
    Beara
    Zl. Vujovic
    Ferhatovic
    Vidic
    Dejan Stankovic
    Jugovic
    Boskov
    Jusufi
    Stepanovic
    Bogicevic
    Ilija Petkovic
    Dule Savic
    Safet Susic
    Milos Milutinovic
    Soskic
    Sinisa Mihajlovic
    Jarni
    Branko Stankovic
    Rambo Petkovic
    Katalinski
    Holcer
    Pancev
    Bora Kostic
    Rajko Mitic
    Mosa Marjanovic
    Tirnanic
    Skija Katalinski
    Josip Skoblar
    Sliskovic
    Bajevic
    Vahidin Musemic
    Tuce
    Predrag Pasic
    Milos Sestic
    Vladic
    Halilhodzic
    Brane Oblak
    Zebec
    Vasovic
    Jan Oblak

    ...

    igraci tipa segrta a la:
    Katanec
    Jokanovic
    Sabanadzovic
    Surjak
    Bazdarevic
    Sljivo...
    (her Zika, 6. novembar 2019 22:57)

    # Link komentara

  2. Meni je u svemu najsmjesnije kako vi mijenjate kriterijume i standarde po potrebi. Kad se prica o Noletu onda nije bitan broj titula, ni talent, ni ljepota igre, nego mjerite medjusobni score njega i Federera. Kad se prica o Modricu i Piksiju, e onda pricate o talentu i ljepoti nogometa kakvog je igrao Piksia a ne o broju titula. Kad se prica o Hrvatskom finalu, e onda su penali velika sreca i velika sramota. Kad pricate o Bariju, onda je to najveci uspijeh nogometa na ovim prostorima. Sramotne penale i srecu nitko ne spominje. Kad pricamo o kosarci, onda navodite kako su sve medalje bitne. Kad pricamo o uspjesima vatrenih onda medalje nisu bitne, samo se pamte sampioni. I tako dalje i tako dalje. Sve u svemu, simpaticni ste u toj grcevitoj potrebi da budete u svemu bolji od nas. Pusa.
    (Damir, 17. oktobar 2019 20:21)

    Meni je najsmesnije u svemu da ti ne razlikujes individualni i kolektivni sport. U individualnom za svaku pobedu i titulu radis sam, a u timskom sportu zavisis i od drugih. Po tvojoj logici bi Robert Ori bio bolji kosarkas od Dzordana i mnooogo bolji od Lebrona.
    (Milan, 18. oktobar 2019 22:41)

    # Link komentara

  3. ,. a ste tek reci za vas koji ste doslovno bili pregazeni u 60. min postojalo je bar 7/8 timova boljih od vas ali vi ste samo zahvaljujuci zrebu dosli tamo i bili oduvani, cist dokaz da se sp mora igrati po ligaskom sistemmu da se ovakve greske fifi ne dogadjaju, samo pokazujete koja ste sramota
    (kompleksi su cudo, 18. oktobar 2019 08:21)

    # Link komentara

  4. O Zvezdinom finalu dovoljno je procitati sta je Sinisa Mihajlovic rekao: “I think that was the most boring final match in European Cup history. A few hours before the match, seven of us were shown tapes with Olympique matches. I remember Ljupko Petrović telling us: 'If we attack them we'll leave ourselves open for counterattacks', to which I asked 'so, what do we do then'. His answer was: 'When you get the ball, just give it back to them'. So we spent 120 minutes on the pitch, without practically touching the ball." Zivi dokaz da ste igrali najduzi bunker u povijesti Lige Prvaka, i da niste ni trebali biti u tom finalu. Finale je trebalo biti Bajern-Olympic. Dva ozbiljna napadacka kluba, koja iz ponosa nikad ne bi igrali bunker.
    (., 17. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  5. @damir mi nemamo potrebe da se dokazujemo vama, mi jesmo bolji mi vas ni ne dozivljavamo, jedini problem u celoj prici je sta vi ovde visite po celi dan ,omalovazavate srpske sportiste i sirite komplekse, da vas nema ovde niko vas ne bi ni pominjao nebitni ste kao nacija ,ali ste glavni smaraci, i uopste niste simpaticni u toj opterecenosti prema Srbima vec pateticni
    (postedi nas patetike, 17. oktobar 2019 20:54)

    # Link komentara

  6. Meni je u svemu najsmjesnije kako vi mijenjate kriterijume i standarde po potrebi. Kad se prica o Noletu onda nije bitan broj titula, ni talent, ni ljepota igre, nego mjerite medjusobni score njega i Federera. Kad se prica o Modricu i Piksiju, e onda pricate o talentu i ljepoti nogometa kakvog je igrao Piksia a ne o broju titula. Kad se prica o Hrvatskom finalu, e onda su penali velika sreca i velika sramota. Kad pricate o Bariju, onda je to najveci uspijeh nogometa na ovim prostorima. Sramotne penale i srecu nitko ne spominje. Kad pricamo o kosarci, onda navodite kako su sve medalje bitne. Kad pricamo o uspjesima vatrenih onda medalje nisu bitne, samo se pamte sampioni. I tako dalje i tako dalje. Sve u svemu, simpaticni ste u toj grcevitoj potrebi da budete u svemu bolji od nas. Pusa.
    (Damir, 17. oktobar 2019 20:21)

    # Link komentara

  7. Osvajali su LS dok su imali Ronalda.
    (Milan, 17. oktobar 2019 18:32)

    Kakava budalastina. Po istoj logici, imali su oni Ronalda puno prije je Modric stigao. Sta je Ronaldo bez Modrica u Realu osvojio?
    (dante, 17. oktobar 2019 19:05)

    # Link komentara

  8. Mislis najbolji Real Madrid u povijesti, s 4 Lige Prvaka u 5 godina? Vi nemate takvog igraca i nikad ga niste imali. Sve koje si naveo Djajic, Piksi, Sekularac, ma svi skupa nemaju osvojene 4 Lige Sampiona koliko ih jedan Modric ima. A nemaju ni finale s reprezentacijom. Dakle, Maestro Modric, pa jedno pet mjesta prazno, pa Ivan Rakitic, pa tri mjesta prazno, pa onda svi ostali anonimci. Treba ti dublje, ili je ovo dosta?
    (???, 16. oktobar 2019 18:58)

    Osvajali su LS dok su imali Ronalda. Kad je on otisao, ispali u prvom kolu nokaut faze i bili treci u Spaniji. A sto se tice reprezentacije, ima Modric to finale, ali nijednu titulu. Po tvojoj logici je Zagorakis bolji igrac od Modrica jer ima osvojeno EP sa reprezentacijom.
    (Milan, 17. oktobar 2019 18:32)

    # Link komentara

  9. @drago zato sto se tada Juga raspadala a Pancev je vec imao 28, pre 1991. niko nije smeo pre 28. da ide u inostranstvo, mucni glavom , mada vidim da ti je problem
    (da bi mogao trolati moras nesto i znati, 17. oktobar 2019 18:11)

    # Link komentara

  10. (dubrovnik, 17. oktobar 2019 14:42)




    još jedan za koga je fudbal iznišlje juče:)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 17. oktobar 2019 18:05)

    # Link komentara

  11. trener koji je doveo repku poslije 100 godina dobija otkaz
    (dubrovnik, 17. oktobar 2019 14:42)





    vreme se stvarno ubrzalo, kad pre prođe 100 godina od onomad kad kroasani nisu imali sreće da ne budu sa nama u kvalifikacionoj grupi za evropsko?!
    (mladići borovi, devojke jele, 17. oktobar 2019 18:02)

    # Link komentara

  12. Jos jedan autogol

    Kako su onda otisli Jugovic i Mihajlovic pa Hrvati, svi redom sa 22-23. Hahaha autogolcina
    (drago, 17. oktobar 2019 15:41)

    # Link komentara

  13. mislim da je Handanović najbolji golman sa ovih prostora.
    odbrana - Bilić, Vidić, Jarni i Kolarov
    veza - Modrić, Boban, Prosinečki, Pjanić
    napad - Šuker, Džeko
    ovo je prvih 11 od 91 do danas
    Mijatović, Savičević su veliki igrači ali su na klupi.
    a trenutno najbolji srpski igrači su Ljajić i Mitrović koji vas nekako vuče ali nedovoljno.
    ono što se dogodilo lani prije svetskog je sramota, trener koji je doveo repku poslije 100 godina dobija otkaz i dolazi poslušnik menađera
    eto ovo je najboljih 11 zadnjih 30 godina
    (dubrovnik, 17. oktobar 2019 14:42)

    # Link komentara

  14. @drago darko pancev ima zlatnu kopacku ,ima titulu prvaka sveta a po tebi je flop hahah, prvo nauci sta ta rec znaci ,recimo svi tvoji komentari su teski flop recimo ovo tesko blamiranje da je presao s 27, niti jedan igrac iz bivse Jugoslavije nije smeo izaci van pre 28. godine, takvo je bilo pravilo, vidi se da si teska truba i neznalica
    (jos jedan autogol, 17. oktobar 2019 10:06)

    # Link komentara

  15. @drago darko pancev ima zlatnu kopacku ,ima titulu prvaka sveta a po tebi je flop hahah, prvo nauci sta ta rec znaci ,recimo svi tvoji komentari su teski flop
    (sta ti klinjo komentarises, 17. oktobar 2019 10:04)

    # Link komentara

  16. Darko Pancev je teski kompleksas. Najveci flop u povijesti sa ovih prostora a Modric najuspjesniji igrac. To ga boli pa pljuje po najboljem.
    Bio je najbolji strijelac Zvezde, pa je presao u Inter u najboljim godinama (nije cak ni kao drugi iz te generacije presao sa 22-23 nego sa 27) gdje je u 3 sezone zabio 3 gola u 19 utakmica. Bio jos u Fortuni, Sionu i tada losem Leipzigu. Od odlaska iz Zvezde zabio je 7 golova u 48 nastupa u 5 sezona. Haha pa moze li veci flop od toga!!
    (drago, 17. oktobar 2019 09:44)

    # Link komentara

  17. @ Srbende po zanimanju
    Pročita si me Tesla moj!
    Upravo je to istina. Glup san i ne mogu razumit u čemu je smisao ovog takmičenja.
    Ti si pametniji, ali molim te ka Boga nemoj mi ništa objašnjavat.
    Želim umrit glup i sritan po mogućnosti pijan i u dobrom društvu.
    Virujem da me raju čekaju bezbrojne djevice spremne na sve.
    Šta se mene tiče bitno je da samo znaju savit dobru karađorđevu šniclu.
    (miro split, 16. oktobar 2019 22:16)

    # Link komentara

  18. @srbende po zanimanju, miro split nije nacionalista, vec je ovaj komentar ironija na sve dosadasnje
    (istina, 16. oktobar 2019 21:48)

    # Link komentara

  19. @paranoja a ti si na srpskom sajtu prosipas komplekse ,a bome i neznanje ,vec dokazano
    (aj jos izvlaci iz konteksta, 16. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  20. Ja domoljubno tvrdim da Hrvati imaju većeg od Srba!
    Po cijenu života neću sić sa branika domovine da bi obranija Modrića, Šukera, Bobana...
    Nema šanse da su Đajić, Šekularac i Piksi imali veći od ovih moji.
    Umrit ću, a neću molat i držat ću se za naše velike!
    Niste mi više bi komični. Nije se lipo rugat bolesti.
    Žalim vas u koju ste rupu upali.
    (miro split, 16. oktobar 2019 20:56)
    Jako providan i glup pokusaj izigravanja hrvatskog nacionaliste.
    (Srbende po zanimanju, 16. oktobar 2019 21:29)

    # Link komentara

  21. @ svakim danom pokazuju zavisti i ljubomoru prema Srbima
    (cak se ni indeks ne slaze s vama, 16. oktobar 2019 18:57)

    Kojim Srbima? Makedonac Pancev prica o Hrvatu Modricu. Na krivoj si vijesti druze.
    (paranoja, 16. oktobar 2019 21:06)

    # Link komentara

  22. Ja domoljubno tvrdim da Hrvati imaju većeg od Srba!
    Po cijenu života neću sić sa branika domovine da bi obranija Modrića, Šukera, Bobana...
    Nema šanse da su Đajić, Šekularac i Piksi imali veći od ovih moji.
    Umrit ću, a neću molat i držat ću se za naše velike!
    Niste mi više bi komični. Nije se lipo rugat bolesti.
    Žalim vas u koju ste rupu upali.
    (miro split, 16. oktobar 2019 20:56)

    # Link komentara

  23. Mislis najbolji Real Madrid u povijesti
    (???, 16. oktobar 2019 18:58)



    :)))))
    pa ovi pioniri maleni ni za ronalda nisu čuli?!
    da jesu, valjda bi znali da realu sa modrićem a bez ronalda - nije uspelo ni doprvak da bude...
    (mladići borovi, devojke jele, 16. oktobar 2019 19:27)

    # Link komentara

  24. @??? hahha da li si ti upravo napisao kako Dzaja i Sekularac nemaju finale s reprezentacijom ???? Eto slika i prilika teske neznalice koja ovde misli da moze komentarisati, ne samo da obojica imaju finale s reprezentacijom vec k tome i obojica imaju i dodatno polufinale, samo ste se potvrdili koliko nemate pojma a sta se tice titula , pa jedan Stankovic ima vise ukupno titula nego Modric,a sta se tice kvalitete ni modric ni rakitic ne mogu uci u istu recenicu ni s Dzajom , ni Sekijem ni Piksijem ni Galicem ili s Bajdom Vukasom, osim toga najbolji Real u istoriji je onaj koji je uzeo 5 ls zaredom, decko pa ti se opasno blamiras
    (teski autogol, 16. oktobar 2019 19:24)

    # Link komentara

  25. @ s druge strane Modric je poznat samo kao igrac koji je vodio do najlosijeg rezultata Real u zadnjih 30 godina
    (no ronaldo no party, 16. oktobar 2019 17:46)

    Mislis najbolji Real Madrid u povijesti, s 4 Lige Prvaka u 5 godina? Vi nemate takvog igraca i nikad ga niste imali. Sve koje si naveo Djajic, Piksi, Sekularac, ma svi skupa nemaju osvojene 4 Lige Sampiona koliko ih jedan Modric ima. A nemaju ni finale s reprezentacijom. Dakle, Maestro Modric, pa jedno pet mjesta prazno, pa Ivan Rakitic, pa tri mjesta prazno, pa onda svi ostali anonimci. Treba ti dublje, ili je ovo dosta?
    (???, 16. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  26. @Rusija 2018 iliti lol pa vama je Rudan odavno objasnila ko ste , dzaba to kada zatucani kompleksasi preko grane svakim danom pokazuju zavisti i ljubomoru prema Srbima, ti si medju vodecima, tvoj lukica mukica se pokazao nakon odlaska Roanlda ,a taj isti Tadic kojeg ismijavas ovde je sam izbacio Real prosle sezone, toliko o tebi
    (cak se ni indeks ne slaze s vama, 16. oktobar 2019 18:57)

    # Link komentara

  27. Ovaj Xnodeh ili kako se vec sve potpisuje radi na B92 i pise komentare. Samo on i pise i trudi se da izgleda kao da je vise ljudi.
    (Zoni, 16. oktobar 2019 18:53)

    # Link komentara

  28. Predlazem da hrvati pocnu malo da proucavaju nesta o sportu pored gadjanja golubova, zato postoji gugle da se ne blamiraju ovde,svako normalan vidi da se radi o teskom neznanju i kako covek da se ne sprda s vama
    (smehotres, 16. oktobar 2019 18:40)

    # Link komentara

  29. @ ostatak sveta Dzajic (proglasen najboljim igracem stoljeca Juge sluzbeno)
    (tebi nije, 16. oktobar 2019 17:48)

    O kako je tebi dobro. Dzajic je proglasen najbolji igracem Juge a glasanje organiziralo 18 bivših selektora i kapitena fudbalske reprezentacije Srbije hahaha. Naravno da ce u Srbiji uporno glasat za Djajica, Piksija, Sekularca. Za Modrica je glasao kompletan nogometni svijet. Opet uporedjujes babe i zabe. U nedostatku svjetskih nogometasa, vi se sad bavite Djajicem koji nema ni jednu tekmu u boji. Sve u crno bijeloj tehnici kao da je za Partizan igrao haha.
    (???, 16. oktobar 2019 18:36)

    # Link komentara

  30. Tko je Bolji, Piksi ili Modric?
    Srbija: Piksi, Ostatak svijeta: Modric

    Tko je Bolji, Tadic ili Modric?
    Srbija: Tadic, Ostatak svijeta: Modric

    Tko je Bolji, Ivanisevic ili Djokovic?
    Hrvatska: Djokovic, Ostatak svijeta: Djokovic

    Pametnom dosta.
    (Vinko,

    Vinko, ne mozes ti to objasniti zatucanim, nebeskim odbojkašima...Ne razumiju ti to oni, mitomanija majka ih odgojila, Kalinic je to lijepo objasnio.
    Mislim da rezultati i priznanja svijeta govore tko je tko u nogometu... :)
    Sto reci, pa oni su ovdje proglasavali Tadica Zlatnom loptom, a covjek nije usao ni u izbor top30...Toliko o snovima i bajkama u glavama pojedinaca ovdje :D
    Pusa komsijama od Viceprvaka Svijeta u nogometu za odrasle, iz zemlje Balon d'ora! :D
    (Rusija 2018., 16. oktobar 2019 18:33)

    # Link komentara

  31. @Nino gledaj utakmicu iz 2000 kad vas je usred Zg izbacio
    (mozda naucis nesta, 16. oktobar 2019 18:32)

    # Link komentara

  32. @vinko jasno je da ti nemas pojma o istoriji inace ne bi izjavio takvu glupost da smo ziveli pod Turcima 500 godina ,jos k tome smo se sami izborili zza razliku od vas kojima je 1000 godina svako bio sef ukljucujuci i Srbi, zato i izmisljate istorije radite reviziju i imate najzesce komplekse na Balkanu i sire
    (ti jasno primitivac, 16. oktobar 2019 18:30)

    # Link komentara

  33. @nino Pixi je poznat i u celom svetu ,pogledaj samo njegove partije na sp, s druge strane Modric je poznat samo kao igrac koji je vodio do najlosijeg rezultata Real u zadnjih 30 godina
    (no ronaldo no party, 16. oktobar 2019 17:46)

    Gdje da gledam Piksija? Jeste ga prebacili s VHSa na Youtube konacno, ili je traka opet zapela?
    (Nino, 16. oktobar 2019 18:20)

    # Link komentara

  34. @vinko uf uf pazi ovog ko je najbolji na Balkanu Hrvati Modric jer nismo za nikog drugog culi ,ostatak sveta Dzajic (proglasen najboljim igracem stoljeca Juge sluzbeno) , ko je najbolji sportista Balkana Hrvati : Modric ostatak sveta : Djokovic i to 4 x pametnom dosta
    (tebi nije, 16. oktobar 2019 17:48)

    Jasno je da ste bili pod turcima 500 godina, stalno pod stresom i u opasnosti, i da ste prakticno morali zivjeti u paralelnoj realnosti i dnevnim izmisljotinama da bi prezivili sav taj teror. Ali je cudno da se taj traumatski gen toliko primio i da ne popusta do dana danasnjeg.
    (Vinko, 16. oktobar 2019 18:17)

    # Link komentara

  35. Predlazem da komsije pocnu dodjeljivati "Balon d'serbia or", da dodijele dvije Piksiju, dvije Dzajicu retroaktivno! :D
    Da mogu reci da su i oni jednom imali igraca koji ima Balon d'or, pa makar to bio "Balon d'serbia "ko fol" or".....hahahahaha šou s vama :D
    (Kako se ne sprdati? :), 16. oktobar 2019 18:07)

    # Link komentara

  36. @vinko uf uf pazi ovog ko je najbolji na Balkanu Hrvati Modric jer nismo za nikog drugog culi ,ostatak sveta Dzajic (proglasen najboljim igracem stoljeca Juge sluzbeno) , ko je najbolji sportista Balkana Hrvati : Modric ostatak sveta : Djokovic i to 4 x pametnom dosta
    (tebi nije, 16. oktobar 2019 17:48)

    # Link komentara

  37. @nino Pixi je poznat i u celom svetu ,pogledaj samo njegove partije na sp, s druge strane Modric je poznat samo kao igrac koji je vodio do najlosijeg rezultata Real u zadnjih 30 godina
    (no ronaldo no party, 16. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  38. @nino Pixi je poznat i u celom svetu ,pogledaj samo njegove partije na sp, s druge strane Modric je poznat samo kao igrac koji je vodio do najlosijeg rezultata Real u zadnjih 30 godina
    (no ronaldo no party, 16. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  39. @vinko uf uf pazi ovog ko je najbolji na Balkanu Hrvati Modric jer nismo za nikog drugog culi ,ostatak sveta Dzajic (proglasen najboljim igracem stoljeca Juge sluzbeno) , ko je najbolji sportista Balkana Hrvati : Modric ostatak sveta : Djokovic i to 4 x pametnom dosta
    (toliko o vama, 16. oktobar 2019 17:43)

    # Link komentara

  40. Idi ti mladiću prati umjetnicko klizanje, tamo se mjeri "lep" dojam. U nogomet se ne razumijete, nije to sport za vas. Tu je ipak najpotrebnije ono sto vi nemate.
    (A, 16. oktobar 2019 16:30)





    šta reći, stručnjaci za ekstremne sportove poput gađanja glinenih golubova i boćanja - stvarno misle da se fudbal igra samo deceniju, dve?!
    paralelna stvarnost poput one u kojoj im živi i filijala ovdašnja...

    lep fudbal ne isključuje postizanje vrhunskih rezultata, crvena zvezda, najbolji fudbalski tim istočno od minhena, je to dokazala i na evropskom i na svetskom nivou, pa - kad budete imali neki pehar, bilo u klupskoj bilo u ekipnoj konkurenciji, javi se da pričamo!

    grešna mi duša - unapred mi prija što se nikada nećeš javiti:)))))
    (mladići borovi, devojke jele, 16. oktobar 2019 17:36)

    # Link komentara

  41. @balon d or neznalico jos jednom to sto ti nemas pojma ne znaci da se nije dogodilo , postojale su nagrade i pre tvog Modrica i titule takodjer, zamisli jedan Dzajic je bio i u izboru za zlatnu loptu 3. , i sto tako najbolji na EP 1968. itd .sve ti stoji u arhivi kompleksasu ne moze jedan vodonosa Modric stati u istu recenicu s igracima koji su bili vodje ,kuzis kompleksas ? Ne kuzis ,mozda ti xnodeh objasni jos kojih 1000 puta ali ocito je da ovde imamo posla s specijalcem
    (pali kompleksasu, 16. oktobar 2019 17:35)

    # Link komentara

  42. @a uf najjaci su ovu koji misle da imaju ono nesto ,sta to vise srece nego pameti, jer pameti vam itekako fali
    (ne javljaj se naznalico, 16. oktobar 2019 17:27)

    # Link komentara

  43. @stef pa da nesta znas sta ne znas vieo bi da u postigli smejurija je kompleksasu objasnjavati da se fudbal ovde igrao i pre 90 ih
    (bilo je i titula, zamisli, 16. oktobar 2019 17:26)

    # Link komentara

  44. @balon d or neznalico jos jednom to sto ti nemas pojma ne znaci da se nije dogodilo , postojale su nagrade i pre tvog Modrica i titule takodjer, zamisli jedan Dzajic je bio i u izboru za zlatnu loptu 3. , i sto tako najbolji na EP 1968. itd .sve ti stoji u arhivi kompleksasu ne moze jedan vodonosa Modric stati u istu recenicu s igracima koji su bili vodje ,kuzis kompleksas ? Ne kuzis ,mozda ti xnodeh objasni jos kojih 1000 puta ali ocito je da ovde imamo posla s specijalcem
    (pali kuci klinac, 16. oktobar 2019 17:24)

    # Link komentara

  45. @zoki uh ko kaze paljevino , titula KES vredi vise nego poraz u finalu , i sta cemo sad, vi samo mislite da pre tog finala niko nista nije postigao
    (@paljevina i neznalica, 16. oktobar 2019 17:19)

    # Link komentara

  46. Tko je Bolji, Piksi ili Modric?
    Srbija: Piksi, Ostatak svijeta: Modric

    Tko je Bolji, Tadic ili Modric?
    Srbija: Tadic, Ostatak svijeta: Modric

    Tko je Bolji, Ivanisevic ili Djokovic?
    Hrvatska: Djokovic, Ostatak svijeta: Djokovic

    Pametnom dosta.
    (Vinko, 16. oktobar 2019 17:19)

    # Link komentara

  47. Pixe bolji od Modrica? Sigurno. #10 Nagoye Guranpasu Eitoe bolja od #10 Real Madrida hahahaha. Moze, moze, ali samo u Srbiji. Pametniji potez karijere bi bio da je iz Zvijezde otisao pravo u Kinu. Barem bi vise ljudi culo za njega, a i bolje bi zaradio. Ovako je tek poznat u pašaluku i japanskoj županiji Honshu.
    (Nino, 16. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  48. Ako su ovi tzv. nebeski igrači prije 90-tih i kasnije do 2000 god. bili tako dobri zašto onda sa reprezentacijama nisu ništa postigli.
    Od takvih pamtite samo prečke i šestice u mreži.
    (Štef, 16. oktobar 2019 16:52)

    # Link komentara

  49. ako stvarno misle da je modrić najbolji, meni ih je iskreno žao - oni, onda, lep fudbal nisu ni videli... (mladići borovi, devojke jele, 16. oktobar 2019 15:17)

    Idi ti mladiću prati umjetnicko klizanje, tamo se mjeri "lep" dojam. U nogomet se ne razumijete, nije to sport za vas. Tu je ipak najpotrebnije ono sto vi nemate.
    (A, 16. oktobar 2019 16:30)

    # Link komentara

  50. @ ima bar pet igrača iz bivše YU koji su bolji.
    (Negativni, 15. oktobar 2019 15:12)

    Bolji u čemu? Pečenju makedonskih paprika za ajvar?
    (Karlo, 16. oktobar 2019 16:16)

    # Link komentara

  51. ...za sve njih Pixi je nedostižan po talentu, Bogotac...
    (Delije Čikago, 16. oktobar 2019 00:03)

    Uporno uporedjujete babe i zabe, a razumete se u fudbal ko ja u mesanje maltera. Cuj po talentu haha. I moja komsinica je po talentu najbolji violinista u Evropi. Pravda za vecite talente! Samo mi jos jednom objasni, a kako se to meri talenat? Koliko bodova donosi elegantno promasen penal, a koliko najduze pimpanje na treningu?
    (Maksi, 16. oktobar 2019 16:14)

    # Link komentara

  52. ne znas da guglas odi na englesku vikipediju mitomanu ,to sta ti nemas pojma ne znaci da imas pravo ovde da prosipas lazi, Dzajic je uvrsten u idealan tim EP u istoriji , jer je bio najbolji na ep 1968 i u timu 1976, tako da ne obracaj se meni jer ces se osramotit svaki put
    (sta nije jasno,

    Xnodeh, mitomancicu, ne postoji nagrada ni priznanje koje je dobio Dzajic, a pogotovo ne moze neki lokalni fudbaler koji je igrao prije 50 godina biti u najboljih 11 EP-a IKAD...na kojim si ti supstancama? :D
    U taj tim od staraca mogu uci samo Maradona i Pele, a pored zivog CR Ronaldinha Messija Modrica, neki Dzajic ne moze biti ni u idealnih 11 pričuvnih igrača, jer ga jednostavno nema na nogometnoj mapi svijeta.
    Moze biti bolji jedino da je 2 puta proglasen najboljim igracem svijeta i da ima 2 Balon d'ora, a nema nijedan...ali uvek vi Srbi mozete da mu je dodelite kao i Tadicu! :D
    Razumes sada? :D
    (Balon d'or je Jedan na Balkanu, 16. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  53. @ Maestro
    Ne mogu virovat.
    Priko dvadeset godina živin u braku sa mojin Anitom i sad od tebe saznajem da me je ona cilo vrime varala i pravila budalom.
    Ona je Srpkinja i to ne bilo kakva nego me je cilo vrime i ucjenjivala da prodam domovinu i njenog najvećeg junaka Luku Modrića.
    Ma, meni su i moja dica čudna. U jutro me pozdrave sa pomoz Bog junače!
    Tebi čestitam šta si tako human i imaš prijatelje Srbe. Samo se pazi da ti ne uđu u familiju. Ka tajni agenti poput moje žene.
    (miro split, 16. oktobar 2019 15:36)

    # Link komentara

  54. ako stvarno misle da je modrić najbolji, meni ih je iskreno žao - oni, onda, lep fudbal nisu ni videli...
    (mladići borovi, devojke jele, 16. oktobar 2019 15:17)

    # Link komentara

  55. @dubrava kako nisu napravili jel zvezda bila prvak sveta ? Jeste, Jeli Juga igrala 2 x finale evropskog? Jeste ,aha znaci vase finale je super ali Jugino ne vredi nista, ma vazi
    (izblamrao si se, pali kuci, 15. oktobar 2019 21:20)

    Samo se ti blamiras paljevino. Finale svjetskog vrijedi vise nego evropskog. Modric najbolji igrac svjetskog prvenstva i najbolji nogometas 2018.g. tko jos ima ta priznanja sa ovih prostora?
    (Zoki, 16. oktobar 2019 15:11)

    # Link komentara

  56. najbolji igrac zapadnog balkana svih vremena je Predrag Spasić!
    (belic, 16. oktobar 2019 15:03)

    # Link komentara

  57. @the boss ne znas da guglas odi na englesku vikipediju mitomanu ,to sta ti nemas pojma ne znaci da imas pravo ovde da prosipas lazi, Dzajic je uvrsten u idealan tim EP u istoriji , jer je bio najbolji na ep 1968 i u timu 1976, tako da ne obracaj se meni jer ces se osramotit svaki put
    (sta nije jasno, 16. oktobar 2019 14:20)

    # Link komentara

  58. @the boss ne znas da guglas odi na englesku vikipediju mitomanu ,to sta ti nemas pojma ne znaci da imas pravo ovde da prosipas lazi, Dzajic je uvrsten u idealan tim EP u istoriji , jer je bio najbolji na ep 1968 i u timu 1976, tako da ne obracaj se meni jer ces se osramotit svaki put
    (sta nije jasno, 16. oktobar 2019 14:19)

    # Link komentara

  59. @doktor niti jedan fudbalski strucnjak nece da napravi takav poredak jer za razliku od tebe oni ipak nesta znaju od fudbalu ,Dzaja, Seki ,Piksi, Savicevic itd
    (prava istina, 16. oktobar 2019 14:18)

    # Link komentara

  60. @the boss ne znas da guglas odi na englesku vikipediju mitomanu ,to sta ti nemas pojma ne znaci da imas pravo ovde da prosipas lazi, Dzajic je uvrsten u idealan tim EP u istoriji , jer je bio najbolji na ep 1968 i u timu 1976, tako da ne obracaj se meni jer ces se osramotit svaki put
    (sta nije jasno, 16. oktobar 2019 14:15)

    # Link komentara

  61. @the boss ne znas da guglas odi na englesku vikipediju mitomanu ,to sta ti nemas pojma ne znaci da imas pravo ovde da prosipas lazi, Dzajic je uvrsten u idealan tim EP u istoriji , jer je bio najbolji na ep 1968 i u timu 1976, tako da ne obracaj se meni jer ces se osramotit svaki put
    (sta nije jasno, 16. oktobar 2019 14:14)

    # Link komentara

  62. Miro se uporno truditi ulizati Srbima jer mu je zena Srpkinja, to je jace od njega :D
    Sve je to lijepo Miro, postujem Srbe i imam puno prijatelja Srba, ali to tvoje uvlacenje pomalo postaje degutantno, bez ljutnje :D
    Modric, pa 5 mjesta praznih, pa Suker i Boban i Savicevic, tek onda ostali. Uz duzno postovanje prema Dzajicu ili Piksiju ili Mijatovicu.
    Kada je netko veliki sportas, onda svako selo i regija na ovom svijetu znaju za njega. A kada je velik samo u svom selu, onda ne mozes uvjeravati da je globalno velik. Osim ako zena tako kaze. Jel tako Miro? :D
    (Maestro, 16. oktobar 2019 14:05)

    # Link komentara

  63. Šta ste vi Srbi ljubomorni ljudi.
    Mi imamo najbolju ribu od sve ribe svita, najbolje masline od svih maslina svita, najbolje grožđe, smokve od svih grožđa i smokva svita...
    I imamo najboljeg Modrića od svih Modrića ovog svita.
    Aj recite da ovo nije istina.
    (miro split, 15. oktobar 2019 20:27)

    Ne laži,Španci imaju najbolje masline na svetu ;)
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SUPERMAN, 15. oktobar 2019 20:41)

    A i ovo sa ribama.
    Split ima super ribe, ali beogradjanke su ipak bolje!
    (Don Quijote, 16. oktobar 2019 13:58)

    # Link komentara

  64. @ Doktor
    Pele i Maradona kažeš? Dva igrača između kojih stoje desetljeća i to je sve šta će prosječni navijač Gane moć reć o legendama nogometa.
    Zapravo si potvrdija moje riči da je ogromna razlika u prezentaciji nogometa danas i onoga šta se radilo prije trideset godina.
    Uspoređivat sport onda i danas je van svake pameti.
    Ko normalan može uspoređivat jednu legendu Krešu Čosića i danas Nikolu Jokića?
    Da ja sad rećen da je Krešo lokalni igrač i da za njega niko nije čuja u Francuskoj i Gani i da je Jokić najbolji igrač sa ovih prostora jer je popularan i u Kini, pa na šta bi to ličilo?
    Krešo je istinski revolucionar u košarci, legenda svog vrimena i prostora, a to šta za njega niko nije čuja u Kini ne umanjuje njegovu veličinu. I za kraj da se ne lažemo. Ne radi se ovdi o priči ko je najbolji nogometaš sa ovih prostora imenom i prezimenom. Ovdi se radi o dobrom starom srpsko-hrvatskom običaju mirenja spolni organa i utvrđivanju čije veći.
    Ja vas samo gledan sa strane i zabavljan se koliko ste uporni u tome.
    (miro split, 16. oktobar 2019 13:27)

    # Link komentara

  65. ja se secam kad pancev u zadnjoj sekundi ubaci trojku i postadosmo prvaci sveta.
    (Mare, 16. oktobar 2019 13:15)

    # Link komentara

  66. najbolji igraci balkana su Blaz Sliskovic (uvalio cove partizanu iz kornera, kad je modric to uradio), Mitar Mrkela, Sestic, Predrag Pasic, Secerbegovic, Zlatko Vujovic, braca Djurovski, Belodedic i mozda Pancev.
    (Gile Sampion, 16. oktobar 2019 13:13)

    # Link komentara

  67. Doktor
    Nemam nikakvu namjeru raspravljat o tome ko je najbolji igrač sa ovih nesritni prostora, ali bi ti tija pojasniti zašto neki navijač iz Gane nikad nije čuja za Đajića.
    Živimo u doba kad je svit jedno selo. Kabelsku televizija, igrice za računala, reklame, internet, industrija zabave, sportske opreme, banke nas svaki dan bombardiraju sa likom i djelom današnji sportski zvijezda.
    U vrime Dragana Đajića u Gani je malo ko ima radio, a kamoli televiziju. Tadašnji nogometaši su bili daleko od statusa Bogova.
    Čak i danas na internetu možeš pronać samo par starih snimaka tih igrača i ništa više.
    Modrić i njegova generacija su tvornice novaca. Đajić i njegova generacija su se samo igrali i zabavljali svit.
    Mislim da to nije neka komplicirana stvar i da to vidi svaki prosječno inteligentni čovik.
    (miro split,

    Miro, kako ti isti ljudi koji nisu imali medijsku pomoc u vrijeme Pelea i Maradone, znaju za Pelea i Maradonu, Di Stefana, a ne znaju za Dzajica?
    Reci cu ti zasto.
    Zato sto je Dzajic bio igracina u Jugoslaviji, ali ne i na globalnoj razini kao danas Modric ili Suker npr.
    Jednostavno je, samo treba biti objektivan.
    Pozdrav.
    (Doktor, 16. oktobar 2019 12:50)

    # Link komentara

  68. Doktor
    Nemam nikakvu namjeru raspravljat o tome ko je najbolji igrač sa ovih nesritni prostora, ali bi ti tija pojasniti zašto neki navijač iz Gane nikad nije čuja za Đajića.
    Živimo u doba kad je svit jedno selo. Kabelsku televizija, igrice za računala, reklame, internet, industrija zabave, sportske opreme, banke nas svaki dan bombardiraju sa likom i djelom današnji sportski zvijezda.
    U vrime Dragana Đajića u Gani je malo ko ima radio, a kamoli televiziju. Tadašnji nogometaši su bili daleko od statusa Bogova.
    Čak i danas na internetu možeš pronać samo par starih snimaka tih igrača i ništa više.
    Modrić i njegova generacija su tvornice novaca. Đajić i njegova generacija su se samo igrali i zabavljali svit.
    Mislim da to nije neka komplicirana stvar i da to vidi svaki prosječno inteligentni čovik.
    (miro split,

    Miro, kako ti isti ljudi koji nisu imali medijsku pomoc u vrijeme Pelea i Maradone, znaju za Pelea i Maradonu, Di Stefana, a ne znaju za Dzajica?
    Reci cu ti zasto.
    Zato sto je Dzajic bio igracina u Jugoslaviji, ali ne i na globalnoj razini kao danas Modric ili Suker npr.
    Jednostavno je, samo treba biti objektivan.
    Pozdrav.
    (Doktor, 16. oktobar 2019 12:30)

    # Link komentara

  69. Bio vrlo dobar fudbaler C Zvezde ubojit centarfor i uz Deju i Robija nosio zvezdu do pehara KEŠ 1991 ali odvaliti ovakvu budalaštinu da Modrić jeste dobar ali ne najbolji je morbidno. Dr Luka Modrić dečak iz okoline Obrovca odrastao pod Velebitom u teškim ratnim uslovima osvojio je 4 Lige Šampiona i bio sa Realom 4 x klupski prvak sveta i Hrvatsku vodio do finala SP u fudbalu. Na Balkanu nikada u istoriji blizu Luke nikada nije bio ni jedan fudbaler a ne u Jugoslaviji.
    (Danilo, 16. oktobar 2019 11:58)

    # Link komentara

  70. @ Doktor
    Nemam nikakvu namjeru raspravljat o tome ko je najbolji igrač sa ovih nesritni prostora, ali bi ti tija pojasniti zašto neki navijač iz Gane nikad nije čuja za Đajića.
    Živimo u doba kad je svit jedno selo. Kabelsku televizija, igrice za računala, reklame, internet, industrija zabave, sportske opreme, banke nas svaki dan bombardiraju sa likom i djelom današnji sportski zvijezda.
    U vrime Dragana Đajića u Gani je malo ko ima radio, a kamoli televiziju. Tadašnji nogometaši su bili daleko od statusa Bogova.
    Čak i danas na internetu možeš pronać samo par starih snimaka tih igrača i ništa više.
    Modrić i njegova generacija su tvornice novaca. Đajić i njegova generacija su se samo igrali i zabavljali svit.
    Mislim da to nije neka komplicirana stvar i da to vidi svaki prosječno inteligentni čovik.
    (miro split, 16. oktobar 2019 11:48)

    # Link komentara

  71. Jedno pitanje i sve cemo dileme rijesiti o najboljem i najvecem s ovih prostora.
    Da postavimo pitanje Messiju, Maradoni, Ronaldu, Kloppu, Ancelottiju, Guardioli. novinarima Marce, L'equipe, Corriere dello Sport, Guardiana, Goal.com, TKO JE ZA NJIH NAJBOLJI:

    1.Dzajic
    2. Piksi
    3. Savicevic
    4. Stankovic
    5. Mijatovic
    6. Modric
    7. Boban
    8. Suker
    Odgovor bi bio:
    1. Modric
    2. Suker
    3. Boban
    4.Mijatovic
    5.mozda Savicevic
    Za druge nismo čuli...
    O navijačima DA NE PRIČAMO!!'
    Neka me demantira ARGUMENTIMA tko misli da može i da je itko od navedenih ili bilo kojeg navijaca u Njemackoj, Juznoj Americi ili Gani čuo za nekog Džajića.... Hvala.
    (Doktor, 16. oktobar 2019 11:03)

    # Link komentara

  72. miro split,

    drago mi je da u mom Splitu ima još ljudi u čijim razmišljanjima pripoznajen sebe, ljudi ne opterećenih nacionalizmom, mržnjom i prošlošću, što je "kamen oko vrata" svim narodima na ovim prostorima, sem slovenaca.
    Često me sramota mojih sugrađana i sunarodnjaka općenito, njihovog primitivizma i skučenog ramišljanja, nesvjesnih da čovik samo minjanjem sebe na bolje može napredovati, čak ako se radi i o najboljim temama koje opterećuju prošlost ovih prostora. Treba mesti isključivo "svoj dvor", zbog samoga sebe, a drugom željeti da svati isto.
    Znam da je tema sportska, ali pišem komentar na tragu drugih tvojih razmišljanja u komentarima vezanih za širi kontekst hrvatsko-srpskih odnosa. Svaka čast na humoru kojim začiniš i najturobnije teme!
    Pošto smo sugrađani, a i generacijski bliski, volio bi te i osobno upoznati.
    (Marin-St, 16. oktobar 2019 09:18)

    # Link komentara

  73. Šta ste vi Srbi ljubomorni ljudi. 
    Mi imamo najbolju ribu od sve ribe svita, najbolje masline od svih maslina svita, najbolje grožđe, smokve od svih grožđa i smokva svita...
    I imamo najboljeg Modrića od svih Modrića ovog svita. 
    Aj recite da ovo nije istina.
    (miro split, 15. oktobar 2019 20:
    brate riba severnih mora je riba a jadranska je uhranjeni šaran što se tiče kvaliteta!
    (nisamneznamkakosamzavrsioosnovnuskolu, 16. oktobar 2019 06:42)

    # Link komentara

  74. Dobro ljudi, a po kom kriterijumu je Djokovic najbolji teniser na balkanu? Pa po broju osvojenih titula valjda. Aha, a ima li neki fudbaler s balkana vise osvojenih titula od Modrica? Kako onda neko drugi moze biti bolji? Ovo je u rangu izjave da je Djokovic mnogo dobar, ali da nije najbolji iz Srbije. Dakle notorna glupost koja veze nema sa zdravom pameti i cinjenicama.
    (Nikola, 16. oktobar 2019 06:31)

    # Link komentara

  75. Darko Pancev = Legenda
    (zack zis, 16. oktobar 2019 03:56)

    # Link komentara

  76. Darko Care!
    Junak mog detinjstva.
    Vidim da svi komentarisu za Modrica, pa ajd onda cu i ja.
    Modric je daleko al daleko od top 10 stare Juge. Ova decurlija ovde spominje 4 trofeja lige sampiona, hahaha i opet hahaha...pa i vrapci na grani znaju da sve te trofeje je doneo Ronaldo, najbolje se vidi danas koliko je Real jak tim bez Ronalda a sa Modricem, tu se sva prica zavrsava, to sto je bio drugi na svetu je pre svega jer je postalo dosadno stalno Mesi Ronaldo, Mesi, Ronaldo. Pa Papen je bio najbolji igrac 91 pored najmanje 5 boljih igraca te godine. Danasnja omladina mora da shvati i prestane da omalovazava prosle igrace..kao liga je bila ovakva onakva...u to vreme je liga kakva god je bila bila ja najbolja, znaci za 30tak godina kad Lige i igraci napreduju ovi svi danasnji uspesi su za baciti ?! Glupost. Eto toliko i samo da napomenem jos jednu stvar najbolji igraci se ne mere koliko i sta su osvojili vec koliko odusevljavaju publiku svojom igrom i potezima a opet kazem svaka cast Modricu ali je miljama daleko od igraca o kojem ce se pricati 20 30 godina od danas. Sportski pozdrav.
    (voja, 16. oktobar 2019 01:57)

    # Link komentara

  77. Asanović, Bokšić, Šuker, Boban, Robi, ima ih još, nije ni u 10 ni u Hrvatskoj, za sve njih Pixi je nedostižan po talentu, Bogotac...
    (Delije Čikago, 16. oktobar 2019 00:03)

    # Link komentara

  78. Moje misljenje: Taj Modric od 20 kila mase ne bi mogo da sutira loptu 60 tih godina jer je fudbal bio i tezi i veci a ne ovi baloni od fudbalske lopte, to vazi i za Mesija. Starija generacija mozda se seca kakve su bile fudbalske lopte, kad smo izvodili korner bila je za omladince bliza golu nego sada. imali smo kao neki skraceni korner.
    (gedzakis, 15. oktobar 2019 23:59)

    # Link komentara

  79. ljubomora je gadna stvar.....
    (atomskizdesna, 15. oktobar 2019 23:46)

    # Link komentara

  80. darko kobra pančev, koji je bar 3 godine bio najbolji evropski napadač, je konstatovao ono što stalno ponavljam kroasančićima malenim - modrić nije ni najbolji hrvatski fudbaler.
    nije ni u 10 najboljih, dodao bih.
    a što se tiče igrača iz bivše sfrj, tu nije u konkurenciji ni za prvih 50.
    u onoj zvezdinoj ekipi koja je slavno ime najboljeg fudbalskog kluba istočno od minhena vo vjeki vjekov ugravirala na ušatom - teško da bi i klupu grejao...
    (mladići borovi, devojke jele, 15. oktobar 2019 23:20)

    # Link komentara

  81. Модрић је већ сада најуспешнији фудбалер са југословенских простора.
    Да ли је и најбољи или није? Хајде да сачекамо крај његове каријере, биће лакше за поређење.
    Мој деда и мој ујак, који су памтили сва првенства у Југославији, нису имали дилему, по њима, најбољи је био Џајић, а најбољи голман Беара, па Шошкић. Дивили су се чудесном Шекијевом умећу, али га нису сматрали најбољим.
    Што се мене тиче, а,споменућу само оне које памтим од почетка до краја каријере, почећу са севера: Дакле, најбољи Словенац ког сам ја гледао, Златко Заховић. Најбољи Хрвати Просинечки, Бобан, Шукер, Бокшић (Модрић још активан).
    Од Босанаца и Херцеговаца, издвојио бих Сафета Сушића (Џеко још активан). Од Срба Пиксија, Видића, Југовића, Михајловића. Од Црногораца Дејо и Пеђа. Од Македонаца Панчев и Пандев.
    Најбољи фудбакери југословенског порекла који су играли за нејугословенске селекције, Златан и Белодедић.
    Ако бих морао да се одлучим за најбољег, вероватно бих изабрао Пиксија. Ако бих рачунао и Златана и Милета, онда Златан.
    (Ајнштурценде Нојбаутен, 15. oktobar 2019 23:07)

    # Link komentara

  82. Da se razumemo, jeste da hrvati ovde nemaju pojma o fudbalu ali trebamo mi biti objektivni a pustite njih da laju.

    Modric je svakako veliki igrac, nosi broj 10 u Real Madridu. On i Tony Kroos su OBJASNILI kako se kontrolise sredina terena, Modric je timski igrac i svoju ulogu i timu radi na visokom nivou vec godinama.

    Da li je najbolji igrac pa to je sad i malo subjektivno pitanje, kao igrac nema bolji sut od recimo Stankovica, nema bolji pregled igre od Piksija i tako dalje i tako dalje ali medju 10 najboljih igraca bi trebao da bude ako bi postojala neka prava lista.
    I pored igrackih kvaliteta, Modric je gospodin igrac, naravno nije veci od cuvenog Branka Stankovica ali Luka Modric jeste gospodin i sasvim korektan igrac na terenu.
    Zlatnu loptu je dobio kao kapiten Hrvatske zbog plasmana u finale Svetskog prvenstva, kao lider ekipe, glavni motor i tako dalje...Sigurno je Modric najbolji Hrvatski fudbaler jer su sa njim bili najblizi da osvoje nesto.
    (Miroslav, 15. oktobar 2019 22:16)

    # Link komentara

  83. osim sto je Dzajic uvrsten u najbolji tim ep svih vremena, proglasen jednim od najoljih krila svih vremena ali vama kompleksasima koji gledate fudbal zadnjih 5 godina nema pomoci, vi samo niste svesni da se samo blamirate ovakvim komentarima
    (the jados,

    Pa daj link, da vidimo!!!
    Kako se zovu te nagrade? Balon d'serbian or??
    Mitomance, ne postoji Dzajic na karti najvecih svjetskih nogometasa, osim u vasim glavama.
    Svaka cast covjeku, bio je majstor u Jugi i sigurno je bio glavni na djecjim igralistima, ali na nivou najvecih nogometasa svijeta za tog ne znaju...a s Modricem ne moze u istu recenicu.
    (The Boss, 15. oktobar 2019 22:15)

    # Link komentara

  84. @miro split meni je najjaci Hajduk bio onaj pod Ivicem (jedan od najboljih trenera) u 70-im, , zato bih napisao Buljan ali sveukupno mislim da je Vukas ali njega nisam gledao samo po pricama, ona generacija koja je igrala polufinale kup Uefa pocetkom 80-ih je bila odlicna takodjer
    (?, 15. oktobar 2019 22:13)

    # Link komentara

  85. @?
    Ja san ti uvatija pedeset godina i ako ću živit sto godina onda san ti u krizi srednji godina. Amerikanci je Liče sa curama koje in mogu bit ćere i bisnim motorima, a ja sa pivom i za*****ijom, ali još pamtim stari plac i bodljikavu žićanu ogradu. Na svaku utakmicu me je vodija moj stari. Posli san iša sam na Poljud i sa Hajdukom optrča svaki grad u Jugi bižeći od batina. Nekako mi se sve to zgadilo kad je pa suzavca protiv Marselja i nogomet, a i Hajduk su mi postajali sve dalji i dalji. Smrad politike i novaca je bija sve veći.
    Po pričama mog oca Bajdo Vukas je najveći, a meni od Ivićeve generacije je ljudina Iko Buljan, u osamdesetim Gudelj i Zlatko Vujović i na kraju Bokšić koji je najjačoj Zvezdi odnija kup usrid Beograda kad je bila prvak svita.
    Posli toga Hajduk i nogomet su mi prestali bit strast.
    Pogledan utakmicu ali ne osjeća ništa.
    Nit je Split ono šta je bija, a Hajduk još i manje.
    Mali seoski klub sa velikim stadion om za koga navijaju ljudi koji Split i Dalmaciju ne poznaju.
    (miro split, 15. oktobar 2019 21:57)

    # Link komentara

  86. @miro split ko je po tvom misljenju najbolji igrac Hajduka svih vremena?
    (?, 15. oktobar 2019 21:31)

    # Link komentara

  87. Ako je Dzajic lokalni fudbaler (jao koja komedija i jos jedna floskula komepleksasa) onda je Modric vodonosa i nista drugo ,sta je i dokazao odlaskom Ronalda
    (@dubrava boss i ostala boranija, 15. oktobar 2019 21:28)

    # Link komentara

  88. Nazivati Dzajica ,Sekija ,Piksija lokalnim fudbalerima koji su napravili toliko uspeha s reprezentacijama odraz je ne samo loseg vaspitanja i neznanja ,vec i teskog kompleksa ali to je tipicno za vas ponekad mi dodje zao kolicinom retardacije koja dolazi iz susjedstva
    (niste vi bas cisti, 15. oktobar 2019 21:25)

    # Link komentara

  89. @zigzaga cim je Ronaldo otisao Modric je pokazao kakav je vodja
    (sta 12 ma 22 godine, 15. oktobar 2019 21:22)

    # Link komentara

  90. @dubrava kako nisu napravili jel zvezda bila prvak sveta ? Jeste, Jeli Juga igrala 2 x finale evropskog? Jeste ,aha znaci vase finale je super ali Jugino ne vredi nista, ma vazi
    (izblamrao si se, pali kuci, 15. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  91. Dobro ljudi jesu vama sve daske na broju? Od kad vi pratite
    nogomet?
    Pa jeste vi primijetili koliko se nogomet u ovih zadnji deset petnaest godina prominija? Di vi više morete vidit umjetnike ka šta su bili Savićević, Slišković i Prosenečki? Zadnji je bija Ronaldinjo. Danas bi ti igrači mogli igrat mali balun s obzirom na njihovu kondiciju i fizičke predispozicije. Za krv Isusovu pa i oni mali Mesi puca od snage i trče ka navijena igračka.
    Modrić je sigurno najbolji igrač sa ovih prostora u ovom stoljeću i to je kraj priče. Uspoređivat njega sa Sliškovićem i sličnim je van svake pameti,a zaboravljate još jednu stvar da su nogometaši u bivšoj Jugi morali čekat do 28 godine da bi mogli otić vanka. Dakle ostalo im je možda još šest, sedam godina karijere u najboljem slučaju.
    Uvik raspravljate o nečemu šta je besmisleno.
    Dobro se niste sitili Bajde Vukasa i Vladimira Beare.
    (miro split, 15. oktobar 2019 21:16)

    # Link komentara

  92. @the boss osim sto je Dzajic uvrsten u najbolji tim ep svih vremena, proglasen jednim od najoljih krila svih vremena ali vama kompleksasima koji gledate fudbal zadnjih 5 godina nema pomoci, vi samo niste svesni da se samo blamirate ovakvim komentarima
    (the jados, 15. oktobar 2019 21:08)

    # Link komentara

  93. Čudno kako ti neviđeni velikani nikad ništa nisu napravili s Jugoslavijom i tu u vremenu kad je pola planeta amaterski igralo nogomet, bilo je manje država, pogotovo u Europi, manje konkurencije, doslovno nezapaženi rezultati pogotovo u neko modernije vrijeme od 70-tih naovamo. Toliko o tim velikanima. Rođen sam 80-tih pa dobro pamtim Čileance i asove 90-tih tipa Boban, Prosinečki, Savićević, Jugović itd. To su sve bili vrhunski nogometaši, ali nikako u kontekstu najboljih na svijetu što je Modrić, jednostavno stepenicu niže. Čak ni od Rakitića nisu veći.
    (dubrava, 15. oktobar 2019 20:59)

    # Link komentara

  94. konacno da neko da intervju i kaze ono sto misli, a ne "svi su dobri i svako je najbolji na neki svoj nacin" citas 5min i na kraju skapiras da si bezveze citao
    (aca, 15. oktobar 2019 20:57)

    # Link komentara

  95. Modric od 2008. je glavni kreator igre u Tottenhamu i Real Madridu znaci 12 godina ,4 LP u svakoj igrao sve nokaut utamice i finala u prvih 11,zlatna lopta i finale sp sa jednom od 6 baza koliko je yuga imala tj piksi i bagra....savicevic trajao 4-5 sezona,suker u klupskom nogometu isto,piksi japanac na klupi marseja ,dzajic je igrao nogomet u kojem si mogao doci pijan na utakmicu i u kojem je cijela svlacionica pusila...a ovaj pancev je smjesan buduci da nije odigrao ozbiljnu sezonu van zvezde,ako se ne varam igrao je u interu koji je te sezone bio bod iznad ispadanja..
    (Zigzaga, 15. oktobar 2019 20:53)

    # Link komentara

  96. hehehehe, miro Split i npr. menađer retko ostavljaju komentare u poslednje vreme ali izdominiraju svaki put. A ljudi im lupaju minuse, ne kapiraju zezanciju :-)
    (aca, 15. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  97. Veće su karijere Modrića, Mandžukić i Rakitića nego svih ostalih bivših i sadašnjih igrača zajedno, doslovno dimenzija više, crema de la creme, u rangu s najboljim Španjolcima, Francuzima, Brazilcima, Nijemcima, nema to veze s nikakvim balkanskim nivoima.
    (dubrava, 15. oktobar 2019 20:49)

    # Link komentara

  98. Od Modrica je bolji i Blaz Sliskovic!
    (Mozzart, 15. oktobar 2019 20:24)

    Cuj ovog, cak i blaz sliskovic? Ko da pise o nekom bezveznjaku a ne jednom od tri, cetiri najbolja svih vremena s ovih prostora.
    Sto se tice modrica ni ja ga nikad nisam (nezasluzeno) previse postovao i smatram da od raspada bivse drzave su i boban i prosinecki veci znalci, tim i bolji, ali da zanemarimo sve silne modriceve trofeje i nagrade, jedna ipak bode oci, momak je u realovih 11 svih vremena, tu se dalje nema sta pricati.
    (croata, 15. oktobar 2019 20:42)

    # Link komentara

  99. Šta ste vi Srbi ljubomorni ljudi. 
    Mi imamo najbolju ribu od sve ribe svita, najbolje masline od svih maslina svita, najbolje grožđe, smokve od svih grožđa i smokva svita...
    I imamo najboljeg Modrića od svih Modrića ovog svita. 
    Aj recite da ovo nije istina.
    (miro split, 15. oktobar 2019 20:27)

    Ne laži,Španci imaju najbolje masline na svetu ;)
    (SUPERMAN, 15. oktobar 2019 20:41)

    # Link komentara

  100. Prema nebalkanskim narodima, najbolji je Modric pa Suker pa Boban pa Prosinecki...
    Ti nekakvi Piksi Miksi Djaje i Maje neka im je svaka cast, ali ostatak svijeta ne zna tko su oni, pa ih u izboru najboljih na svijetu ikada jdnostavno NEMA!
    (ako cemo iskreno, nijedan srpski igrac nije u konkurenciji, pa cak ni crnogorski, bosanski)
    Nadjite mi svjetske sportske enciklopedije (dajte link) da vidimo u kojim su to izborima navijaca trenera kapetana novinara za najbolje na svijetu bili izabrani Djajic ili Piksi...naravno da nema, jer su to lokalni fudbaleri...
    Primjera radi, pogledajte, glasovima pola milijuna ljudi:
    [link]
    Ali bravo za odbojku, komsije! ❤
    (The Boss, 15. oktobar 2019 20:39)

    # Link komentara

  101. Šta ste vi Srbi ljubomorni ljudi.
    Mi imamo najbolju ribu od sve ribe svita, najbolje masline od svih maslina svita, najbolje grožđe, smokve od svih grožđa i smokva svita...
    I imamo najboljeg Modrića od svih Modrića ovog svita.
    Aj recite da ovo nije istina.
    (miro split, 15. oktobar 2019 20:27)

    # Link komentara

  102. Pred početak svjetskog prvenstva Hrvatska igra prijateljsku sa Brazilom, završila utakmica jedan Neymar čeka pola sata pred svlačionicom Hrvatske da dobije autogram od Modrića...onda se jave razni Pančevi ???, Ima jedna pjesma glasi ovako: Ima tu malo jala i ljubomore...
    (misko, 15. oktobar 2019 20:26)

    # Link komentara

  103. Od Modrica je bolji i Blaz Sliskovic!
    (Mozzart, 15. oktobar 2019 20:24)

    # Link komentara

  104. Vidim ljudi ovdje ne razumiju neke stvari.
    Za Modrića se tvrdi da je najbolji ex-yu igrač ikada jer je proglašen za najboljeg igrača mundijala i za najboljeg igrača svijeta.
    Istina je da je to i ogromna zasluga Real Madrida odnosno Hrvatske, međutim za 20-30 godina stajat će ime Luke Modrića kao dobitnika ove nagrade, isto kako stoji da je Zvezda osvojila ligu prvaka i time postala jedini ex-yu tim koji je to napravio ili će ikad napraviti.
    (Engañador, 15. oktobar 2019 20:07)

    # Link komentara

  105. Po meni Borjan je najbolji!!
    (sale, 15. oktobar 2019 20:03)

    # Link komentara

  106. Volim Darka kao rod najrodjeniji.Nikad neces izaci iz mog srca kobra.I nikad niko nije preskako reklame i otrcao na sever kao sto si ti...
    (Dejan, 15. oktobar 2019 19:42)

    # Link komentara

  107. Najbolji su mi komentatori koji nabroje dvadesetak "boljih" od Modrića i onda tu uvrste Tucea i Ramba Petkovića...Modrić je priznat od struke i od svih žirija, pokupio je lani sve što se može i to po svim izborima. Teško je uspoređivati onda i danas, gotovo nemoguće ; starosni limit za odlazak u inozemstvo više ne postoji, limit od tri stranca po momčadi ( prije toga dva ) je ukinut, ex-ju -lige su slabe, sustav natjecanja UEFA-e je drukčiji, igra se atletskije, igra se milijun utakmica i klupski i reprezentativno...
    Modrić sigurno nije najatraktivniji; Piksi, Džajić, Sušić, Prosinečki i Šuker su tu bili jači. Navodno i Vukas i Šeki.No, moramo znati da je Modrić konstantniji od svih njih i to na najvišem nivou ! On je našao svoju poziciju i na njoj je najbolji. Razigravač i šef sredine. Igrao je nekad ofenzivnije, ali ovo je njegova pozicija. I još nešto,Prosinečki, Džajić, Sušić, Slišković, Piksi, Šestić i ekipa su bolovali od "balkanskog sindroma", zabavljali su publiku nauštrb rezultata. Sjetimo se Robijevih rolica uz aut-liniju, Džajinih tunela, Safetovih i Šeletovih solo driblinga, a sve za ništa. Nikakve koristi. Modrić u veteranskim godinama Bobana i Robija iz najboljih dana kondicijski prežvače i ispljune...
    (djedmedjed, 15. oktobar 2019 19:38)

    # Link komentara

  108. @BG
    Dejo Savićević je poslan u vojsku po kazni jer nije tija doć u Partizan nego je otiša u Zvezdu?
    A, kojeg đavla su onda mene kaznili i poslali u vojsku kad nisan ima veze ni sa Zvezdom, ni sa Partizanom?
    Aj šta je Savićević kriv, ali ja san ni kriv ni dužan godinu dana vježba obranu od atomskog sa desna i liva.
    (miro split, 15. oktobar 2019 19:34)

    # Link komentara

  109. @miro split haaah svaka ti ko u Njegosa, s Maradonom nema rasprave
    (hahahah, 15. oktobar 2019 19:29)

    # Link komentara

  110. Vladimir Jugović jedini sa Balkana i jedan od nekoliko samo u Evropi sa 3 Lige Šampiona sa 3 različita kluba.
    (dakiliz, 15. oktobar 2019 19:24)

    # Link komentara

  111. Svi znate da san ja realan i pošten čovik i kad sve sagledan dolazin do zaključka da je najbolji nogometaš sa ovih prostora Maradona.
    On je Hrvat iz od stoljeća sedmog.
    (miro split, 15. oktobar 2019 19:07)

    # Link komentara

  112. Najbolje što sam video,Savicevic,Piksi,Suker!!!
    (Mitar Zelkic, 15. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  113. Dejo Savicevic je poslat u vojsku po kazni zato sto je presao u Zvezdu a ne u Partizan. To mu je namestila uprava Partizana koja je vecinom bila sastavljena od generala.
    (Bg, 15. oktobar 2019 18:57)

    # Link komentara

  114. Vladimir Jugovic
    (santa justa, 15. oktobar 2019 18:56)

    # Link komentara

  115. Najboji fudbaler svih vremena i bivse jugoslavija balkana je dragan dzajic dali mi voleli ili ne. Drugo uvrsten je u najbojii sastav evrope i sveta svih vremena i tu nema vise komentara toje tako i završena Prica. A to sto vi lupetate o trofejim pa jedan pele nije igro u Realu i nije igro u Evropi a veliki as najboji pa maradona nije osvaja mnogo evropski trofeja ali on je igrac svetske klase i legenda fudbala. A sad stoje modric doso u real de je Imo sve asa do asa to nemora da znaci stoje osvoji tri lige sampiona pa jugovic ima tri u inostenstvu I jednu ligo sampiona sa zvezdom nemora da znaci dasu oni najbojii na balkanu.
    (zdravkogfwk, 15. oktobar 2019 18:55)

    # Link komentara

  116. jugovic je za modrica izmislio fudbal pozdrav od grobara
    (dalibor, 15. oktobar 2019 18:48)

    # Link komentara

  117. Pijani zlotvor@..Pišeš za Dzajca i Sušica da su bili "lokalne zvezde"...oba fudbalera su svojim klubovima proglašeni za najbolje strance u istorii u klubove sto su igrali(Bastia-PSG)..Džajić je igrao u to VREME nekoliko puta u TIMU SVETA(sto je onda bilo nepojmljivo) a Sušic proglašen pred Ronaldinja-koji nije ostavio traga u PSG(kao u BARSI) a bilo jos mnogo vedeta(VEAH...)..Svaka čast Modriću ali pamte se UMETNICI A ne ZANATLIJE...po meni na ovim prostorima No-1...DEJO-GENIJE(ja mu nisam dao nadimak) nego-STRUKA
    (MKD-4, 15. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  118. pijani zlotvor i lol "lokalna legenda" Dzajic je uvrsten u najbolji tim svih vremena na EP mene je vise sram koliko vi pojma nemate
    (vi stvarno ima 15 godina, 15. oktobar 2019 17:32)

    Koje godine je bio izabran, 2019 ili?
    (hihihi, 15. oktobar 2019 18:41)

    # Link komentara

  119. Savicevic 2 puta prvak Evrope sa dva razlicita kluba,u oba najbolji i najvazniji igrac,odigrao jednu od najboljih pojedinacnih poredstava u istoriji lige prvaka protiv tada mocne Barcelone,nadimak Genije sve govori,dobio ga u najjacoj ligi svijeta devedesetih,cekam vase argumente protiv ovih mojih ;)...ps....ne trudite se,necete ih naci.
    (manuginobili, 15. oktobar 2019 18:35)

    # Link komentara

  120. jeste u krizi fudbal vidi se i kolko je propala italijanska liga koja je bila za 3.razreda iznad svih ostalih liga u italiji je vise vredelo uzeti kalčo od lige sampiona i naravno pre raspada danasnji modric nebi bio pozvan niti medju 30 igraca za širi spisak.
    (slaviša šmigič, 15. oktobar 2019 18:32)

    # Link komentara

  121. Robi je Prosinecki za Modrica.
    (zex, 15. oktobar 2019 18:21)

    # Link komentara

  122. Modrić je najuspešniji i verovatno najbolji, ali to neće promeniti moje subjektivno mišljenje da je Pixi najbolji terač lopte na Balkanu.
    (dux, 15. oktobar 2019 18:15)

    # Link komentara

  123. da li je realno usporedjivat modrica sa bilo kim navedenih...kazete jarni,suker,prosinecki od hrvata bolji pa oni u tim top klubovima nisu dvije godine izdrzali. A luka je od 2008 u vrhu veznjaka to je druga stvar sto je isao pametno i postepeno kroz karijeru.Kao igrac dinama je vec bio vodja reprezentacije,otisao u ttham tamo je takoder vec se vidjelo i proglasavan je za najekipu premier lige(Procitajte sta je tada sir alex govorio za njega i koliko ga je htio u ekipi,kao i real koji ga je par god trazio).Otisao u real i usprkos svemu on vec 8 ej 8 godina igra,sa 34 je neizostavan clan ekipe.Ljubimac publike 10-ka ne dinama,ne zvezde vec jednog real madrida.Ostvario sve moguce nagrade ,igrao finale sp,lige prvaka(4),ballon or pored zivog messija i ronalda.Neko ce rec poklonjeno al nek vide sta je odigrao on a sta messi i ronaldo na svjetskom,a ovi sta povlace pitanje sta je radio u ostatku te sezone nek pogledaju finale real -liverpool covjek odigrao 100 posto tocnih dodavnja u finalu lige prvaka,nije vam ljudi sve u golovima ...usput je tad i asistirao. Uglavnom budite vi subjektivni koliko zelite al nece se dugo roditi tako stalozen ,miran veznjak tehnicki nadaren a opet skromni vodja ekipe.zato ga uglavnom i svugdje vole i cijene.
    (istona, 15. oktobar 2019 18:13)

    # Link komentara

  124. Čim je on na IĆ taj je nas,razumete li komsije
    (bole, 15. oktobar 2019 18:12)

    # Link komentara

  125. Objektivno gledajuci, Luka je najbolji fudbaler svih vremena iz bivse Jugoslavije. On je konstantno bio jedan od najboljih igraca Reala NEKOLIKO sezona, a onda je sa malom drzavom dogurao do finala SP-a. Igrao je fenomenalno u Hrvatskoj, Engleskoj i Spaniji, znaci, snasao se u tri lige. Mada igra dosta atraktivno, on meni nije najomiljeniji igrac iz Jugoslavije - Savicevic, Piksi, Mijatovic i Susic su po meni igrali kao madjionicari (i Milko Djurovski, ali on nije dovoljno toga postigao da bi se nasao na ovom spisku).
    (PimPong, 15. oktobar 2019 18:09)

    # Link komentara

  126. Reći za Modrića da je daleko od najboljeg je glupost,sve je živo osvojio,konstantan 10 godina,ja ne znam nekog s ovih prostora da je toliko trajao i igrao na vrhunskom nivou kao on,ima ih ali baš malo. Da je naš,mogu mislit kakva bi priča bila onda. Ima boljih ali on je jedan od najboljih sigurno.
    (Ivan, 15. oktobar 2019 17:51)

    # Link komentara

  127. Đokovic i Modric su konstanta u vrhu i najveci dokaz njihove velicine. Jedno je nostalgija,osobna preferencija,ali dajte malo objektivnosti.
    (Argo, 15. oktobar 2019 16:13)

    Prvo ne možeš porediti individualni i timski sport,drugo porediti Đokovića sa Modrićem je kao da porediš nebo i zemlju,sa Đokovićem se od fudbalera mogu porediti samo oni najbolji svih vremena u tom sportu pošto je i on sam u svom jedan od najboljih ali opet kažem to su dve skroz različite stvari.Treće ja sam 99 godište pa nisam imao priliku gledati ove starije igrače, ali ako je Modrić od svih njih bolji pa onda na ovim prostorima nikad nije ni bilo vrhunskih igrača jer da jeste ne bi bio najbolji čovek koji nema nikakvu statistiku,ni golove,ni asistencije,čovek koji je u Realu uvek bio 3-4 opcija,nikad nije bio prva zvezda ekipe,sad će neko reći njemu nije zadatak da postiže golove,pa nije ni De Brujneu i ostalim vezistima pa pogledaj šta ljudi rade,zemlju grizu i golovi i asistencije i sve ostalo.Ne kažem da Modrić nije dobar igrač,jeste,odličan je ali opet ako je i najbolji onda ovaj prostor nije ni imao neke vrhunske igrače,sad šta je istina neka svako sam proceni
    (SUPERMAN, 15. oktobar 2019 17:48)

    # Link komentara

  128. (Pijani zlotvor, 15. oktobar 2019 17:03)

    Pogledaj na jutjubu skraćeni snimak utakmice manč.junajted-zvezda 1991 ili 1992 god, nakon osvajanja Kupa sampiona, pa ćeš da vidiš ko je bio Savićević.
    inače Modriću svaka čast, izvanredan fudbaler, ali ko je gledao Savićevića, Stojkovića, Šukera, Bobana, Sušića, Pančeva, Sliškovića, Pižona... zna da fubal može biti i umetnost.
    Formalna priznanja tu ništa ne menjaju.
    (Kolubarac, 15. oktobar 2019 17:45)

    # Link komentara

  129. Sta je s ovim hrvatima koji zovu ex ju legende "lokalnim" ,pa Juga je posebno u 60 -im bila fudbalska velesila, s 2 finala na EP (1960 i 1968) polufinalem na SP (1962) zlato na OI 1960, Partizan igrao finale KES 1966 i Dinamo bio pobednik kupa velesajamskih gradova 1967 i onda su ti igraci tipa Seki (uvrsten u timove sampionata ) Galic (takodjer) , Jerkovic prvi strelac sp i Dzaja (uvrsten u najbolji tim u istoriji EP ) i ostali lokalne legende, strasno
    (ne verujem, 15. oktobar 2019 17:44)

    # Link komentara

  130. Ja ne mislim da je Modrić najbolji nogometaš ikada na balkanu, mislim da je najbolji sportaš ikada na balkanu. U nogometu koji je da se ne lažemo glavni sport, jedini je koji je proglašen za najboljega igrača na svijetu i to po svim izborima, u vremenu Messija i Ronalda gdje jedan Ribery, Iniesta, Snyder, Xavi....nisu to moglo ostvariti. I aj da je to jednu sezonu, on je već 10 godina na top nivou i jedan je od glavnih igrača Reala, jedne od največih momčadi svih vremena sa 4 LP u 5 godina...Kome to nije dosta, neka se malo zapita
    (viridus, 15. oktobar 2019 16:47)

    u vremenu mesija i ronalda,pa cak riberi i iniesta nisu uzeli..dokaz koliko je fudbal propao i koliko vise nema majstora igre,,.ti igraci sto si nabrojao bi bili osrednji u poredjenu sa vremenom kada su igrali prosinecki,boban i suker...samo u jugoslaviji su im konkurencija bili savicevic,piksi,mijatovic,susic..a na svetskom nivou maradona,romario,zidan,debeli ronaldo,batistuta,anri,roberto badjo i ostale azdaje.
    (maconii, 15. oktobar 2019 17:43)

    # Link komentara

  131. to sa realom je sve bilo dok je i ronaldo bio,bez njega od njih nema nista,to je vec vidljivo.
    (sasa, 15. oktobar 2019 17:42)

    # Link komentara

  132. Deco komp u sake i nađite majstorije i genijalnost Šekija Džaje Deje i Piksija.
    Po meni jedni od najboljih svetskih igraca svih vremena.Sve su imali.Nijednu slabost.Genijalnost i vrh po meni je utakmica Milana i Zvezde.Najmocniji tim Evrope i sveta sa najboljim svetskim igracima.U toj utakmici Piksi je izdominirao da bi ih sa dva gola skoro izbacio.Tukli su ga od Ancelotija Barezija Rajkarda...Nisu mu nista mogli.Sudije ga nisu stitile.Berluskoni je davao bogatstvo da pređe u Milan.Kasnije je otisao kod Tapija u tada cak mocniji klub od Milana u Olimpik iz Marseja.
    Ko njega nije gledao taj ni ne zna kakav je to majstor bio
    (Mirko Kojotovski, 15. oktobar 2019 17:34)

    # Link komentara

  133. Za mene je najbolji sa ovih prostora Piksi.
    (amiša, 15. oktobar 2019 17:32)

    # Link komentara

  134. @ Meneme "PARTIZAN UCENJIVAO PANCEVA I MENE ....." Ovo ti je izvod iz intervijua Dejana Savicevica. Moj ti je savet da manje slusas Zeljka razumete Pantica a vise razmisljas svojom glavom.
    (Cika Toni, 15. oktobar 2019 17:32)

    # Link komentara

  135. @pijani zlotvor i lol "lokalna legenda" Dzajic je uvrsten u najbolji tim svih vremena na EP mene je vise sram koliko vi pojma nemate
    (vi stvarno ima 15 godina, 15. oktobar 2019 17:32)

    # Link komentara

  136. Po đeni Rakitić bolji igrač od Modrića, i Dinamo od Zvezde. A vi kako hoćete i za koga navijate...
    (Bard Živa, 15. oktobar 2019 17:28)

    # Link komentara

  137. Najbplji igrac balkana je ´Puskas´, Zlata Ibraimovic, R Mitic, R Sabanadzovic, Belodecic, Hadzi, Stojckov i Jusufi. Kasne mozda Suker, Pancev, Modric, Rakitic, Susic, pst savicevic je bio slab i kocio CZ, dok prosinecki uvek bio dusevni poremecenik i kocio CZ. Da nie zvezdi bilo sabanadzovica, belodedica i panceva i nikad nebi bili prvaci okrnjene evrope i prvaci interkontinentalca.
    (Beoman, 15. oktobar 2019 16:50) # Link komentara
    Preporučujem (0)Ne preporučujem (-1)

    Zabolela me glava citajuci ovaj komentar
    Sto je najludje mislim da cak i ne trola
    Cestitam, dobio si nagradu za najgluplji i najnepismeniji komentar ikada na B 92
    Sabanadzovic veci od Savicevica :D
    Ovo treba redakcija da ostavi kao najgluplji komentar ikada na B 92
    Verovatno si Albanac ili neki Boske iz inostranstva, rekao bih po pisanju
    (Dragan-Borca, 15. oktobar 2019 17:23)

    # Link komentara

  138. Slažem se sa svim što je izjavio Pančev naravno. Što se tiče klubova Dinamo ima najveće uspehe u 21. veku, to je činjenica. Sada je Zvezda počela da se diže, zabeležila je dva uzastopna učešća u LŠ i već upisala dve veoma vredne pobede od kojih je jedna nad trenutnim šampionom Evrope i nastavi li u tom pravcu može prestići Dinamo koji je za sada još uvek najuspešniji ex yu klub u 21. veku baš kao što je Zvezda u prošlom veku bila i zauvek ostala ubedljivo najuspešniji ex yu klub. Što se Modrića tiče, statistički gledano po osvojenim trofejima on jeste NAJUSPEŠNIJI ex yu fudbaler svih vremena ali NE i najbolji! To su dve različite kategorije! On je talentovan vanserijski i veoma uspešan fudbaler, to je nesporno, ali takođe je i nesporno da su mu se stvari namestile idealno i da je on sve to iskoristio na najbolji mogući način. U Realu koji je harao Evropom i osvojio čak 3 LŠ za redom glavni superstar koji je donosio ključnu prevagu na terenu bio je jedan jedini Kristijano Ronaldo i vidimo sada kada je otišao u Juventus da je Real daleko ispod nivoa na kojem je bio sa Ronaldom naravno. Znači Luka tu nije donosio prevage ali je iskoristio situaciju i zabeležio na svom kontu sve te trofeje. Ako ćemo po statistici da gledamo onda je i Kovačić bolji npr od Bobana jelte, jer sa Realom i on ima par LŠ a Boban jednu! I u repki, to srebro Hrvatskoj lani nije Modrić doneo već Subašić koji je još u 1/8 finala spasao ispadanja sa turnira Modrića i celu repku. U pravu je Pančev u svemu.
    (Ivan, 15. oktobar 2019 17:21)

    # Link komentara

  139. Piksi,Milutinovic,Džajić,Djordjevic(bora),Kovacevic,Susic(safet),Osim,Ferhatovic,Savićević,Pancev,Vukotić,Bobek,Galić......To su vanserijski fudbaleri.Ima ih još .Da su igrali u isto vreme imalo bi smisla porediti ih.Ovako,kapa dole svim majstorima sporta.Cesto i okolnosti nekoga izbace a nekoga priguse.Fudbal je samo život i zato ga treba tako i gledati.
    (Djed Gavrilo, 15. oktobar 2019 17:19)

    # Link komentara

  140. @viridus ti mislis... E pa za tvoju informaciju postoji jedan sportista na Balkanu koji je i sluzbeno proglasen najboljim sportistom sveta i to 4 x , tako da Modric sigurno nije bolji od njega a ako cemo stvarno realno Modric se ni u Hrvatskoj ne moze da meri s Sinkovicima, koji su na vrhu vec 10 godina u jednom od najtezih sportova, takav kontinuitet Modric ipak nema
    (facts, 15. oktobar 2019 17:18)

    # Link komentara

  141. Ako je Modrić najbolji fudbaler sa ovih prostora zbog toga što ima 4 LŠ trofeja onda je po tom parametru Rafael Varan najbolji francuski fudbaler svuh vremena.
    (Dr.Brele, 15. oktobar 2019 17:11)

    # Link komentara

  142. @viridus ti mislis... E pa za tvoju informaciju postoji jedan sportista na Balkanu koji je i sluzbeno proglasen najboljim sportistom sveta i to 4 x , tako da Modric sigurno nije bolji od njega a ako cemo stvarno realno Modric se ni u Hrvatskoj ne moze da meri s Sinkovicima, koji su na vrhu vec 10 godina u jednom od najtezih sportova, takav kontinuitet Modric ipak nema
    (facts, 15. oktobar 2019 17:10)

    # Link komentara

  143. Ajde karte na stolu. Koliko imate boljih pokažite.

    UEFA je Modrica izabrala u idealan tim EP-a 2008 iako je Hrvatska ispala u četvrtfinalu.

    U momčadima Lige prvaka 2014., 2016., 2017. i 2018. 
    U momčad svijeta od 2015. do 2018., 
    2014. i 2016. najbolji veznjak La Lige. 
    Najboljeg veznjaka Ligi prvaka 
    Svjetsko klupsko prvenstvo Zlatna lopta 2017.

    Najbolji igrač SP-a
    Najbolji veznjak Europe.
    Najbolji igrač Europe.
    Najbolji na svijetu u izboru FIFA-e.

    Ballon d'Or 2017

    1. Ronaldo
    2. Mesi
    3. Neymar
    4. Bufon
    5. Modrić

    Nakon briljantne 4-5 sezone Ballon d'Or 
    (lol, 15. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  144. savicevic,mijatovic,piksi stojkovic,prosinecki,suker,aljosa asanovic,boban,sušic,tuce ma ogroman broj igraca s koji su za barem klasu bolji od jednog modrica a verujte mnoge njih nisam pomenuo spoput bake iz hajduk,jarnija pa gudelj
    (slaviša šmigič, 15. oktobar 2019 17:08)

    # Link komentara

  145. Uspoređivati vrijeme u kojem je Pančev igrao i ovo sad kad Modrić igra je neusporedivo. I uspoređivati zvezdine euro utakmice onda i sad je smiješno. Sad igra uglavnom samo lova a Zvezda sad a i Dinamo da imaju love kao i M.cyti opet ne bi ništa napravili jer nedostaje jaka domaća liga.
    (Vkci, 15. oktobar 2019 17:05)

    # Link komentara

  146. Piksi, Dejo i Dzaja su za tri klase iznad svih drugih!
    (radio43, 15. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  147. Dragan Stojković Piksi
    (Proverena informacija, 15. oktobar 2019 16:42) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Jedini igrac svih vremena iz Jugoistocne Evrope koji je u neke 3 godine bio REALNO top 5 igraca sveta '88, '89 i '90
    Ali ajd ti to objasni ovom geniju sto misli da je Pixiju vrhunac karijere Japan :D
    Zamisljam Modrica kako bi popio 5 komada od mocnog Milana kad bi pored sebe imao Radovanovica, Besica itd a ne Ronalda, Benzemu, Krosa :D
    A samo pusta magla je sprecila Pixija da vec '89 sa Zvezdom uzme LS
    Meni to ono bas smesno. Komsije ne kontaju da je Modric sa Dinamom bio smesan za par najboljih evropskih klubova
    Pa i sa Totenhemom
    A da je Pixi sa pola nekih smesnih Jugo igraca umalo za dlaku izbacio najjaci tim sveta
    Haos
    (Dragan-Borca, 15. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  148. Nevjerojatno nepoznavanje nogometa.
    Cuj, rebic i perisic bolji od modrica? :D pa sta vi gledate? Rebic ima problem s kontrolom lopte, perisic je dobar u kontri a na postavljenu obranu ne.
    Modric je mozak kojem ni 3 igraca u nemogucoj situaciji ne mogu uzeti loptu, sve ih predribla i izvrti kao na ringispilu a onda posalje bolesnu loptu u prostor.
    Ok, kuzim da ne gledate real svaki vikend ali lik to radi konstantno u najjacoj ligi na svijetu a ne po oranicama i pasnjacima jugo lige. Ono sto savicevicu i piksiju stavis u top 10 poteza karijere modric radi isto to na redovnoj bazi samo sto igra protiv daleko jacih igraca.
    I trajanje. Pa taj piksi se odlaskom iz zvijezde oprostio od ozbiljnog nogometa, a dejo je odigrao jednu tekmu dobro pa 10 nista.
    Prosinecki je umjetnik, prestao igrat ozbiljno 94. Suker i mijat su predugo tavorili u sevilli i valenciji, pa su zato prekratko trajali u realu, ali oni su napadaci pa je glupo usporedjivati.
    Ove neke safete, jerkovice, surjake, dzajice, sekije, nema smisla uplitat u pricu.
    To su nase lokalne legende kakve ima svaka zemlja od ekvadora do kirgistana.
    Opet ste u ratu s mozgom i cijelim svijetom, realovi navijaci, svi najbolji veznjaci 21 st kazu 'modric' (procitajte na wikiju sta o njegovom stilu igre misle scholes, xavi, iniesta, cruyff, mourinho, pa cak i mijatovic) a vi pricate o piksijima i susicima.
    Uvijek neki smijeh s vama.
    (Pijani zlotvor, 15. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  149. Mentalitet nas nam ne dozvoljava da priznamo sami sebi da uvek ima neko bolji neko brzi od nas.Mi smo cak bolji i od nekog ako izgubimo.
    (Milojka, 15. oktobar 2019 16:56)

    # Link komentara

  150. (Ono, 15. oktobar 2019 16:00)

    Sta naprica, kao pretili im vojskom, pa do 1991. sportisti su isli u vojsku, isao je i Piksi, Dejo kao clan Zvezde, Milko kao clan PFC, Vokri kao clan PFC, ranije Dzajic, Moca...
    (mezimica bila ostala, 15. oktobar 2019 16:51)

    # Link komentara

  151. @Mada baka i piksi zapravo vise pripadaju 80-ima, ali jedna stvar je vodit igru hajduka i zvijezde, a skroz druga dimenzija biti maestro u real madridu.
    Modric je tu jednostavno neprikosnoven.
    (Pijani zlotvor, 15. oktobar 2019 15:29) # Link komentara
    Preporučujem (+1)Ne preporučujem (-14)

    Vi Hrvati imate problem da ista priznate Srbima.
    Kao kad bih ja tvrdio da su Bodiroga, Sale ili Stojakovic bolji bili od Kukoca ili Drazena. Nisu bili bolji
    Covece Stojakovic je uspesniji igrac u karijeri od Drazena ako sve sagledamo, da li to znaci da je bolji od Drazena??
    Naravno da nije bolji
    Pedja visestruki Ol Star, Drazen nikada video Ol Star
    E to ti je bukvalno ista prica i za fudbal
    Modric se mnogo bolje namestilo u karijeri
    Ali on nije tip genija poput Savicevica, Pixija
    Ako je Modric bolji od Pixija, Deje, Dzaje
    Onda ti je Stojakovic bolji od Drazena i Kukoca
    Slazes li se ili ces naprasno promeniti kriterijume?
    (Dragan-Borca, 15. oktobar 2019 16:12)
    Najbplji igrac balkana je ´Puskas´, Zlata Ibraimovic, R Mitic, R Sabanadzovic, Belodecic, Hadzi, Stojckov i Jusufi. Kasne mozda Suker, Pancev, Modric, Rakitic, Susic, pst savicevic je bio slab i kocio CZ, dok prosinecki uvek bio dusevni poremecenik i kocio CZ. Da nie zvezdi bilo sabanadzovica, belodedica i panceva i nikad nebi bili prvaci okrnjene evrope i prvaci interkontinentalca.
    (Beoman, 15. oktobar 2019 16:50)

    # Link komentara

  152. (Pijani zlotvor, 15. oktobar 2019 15:29)

    Koliko taj "maestro" ima asistencija odnosno golova? Da ti pomognem malo,od ukupno 40 utakmica prosle sezone, on je dao cela 3 gola i podelio 7 asistencija ( ne predasistencija kako ste vi izmislili) . U LS je na 6 utakmica podelio jednu asistenciju. Znaci na svakoj 6 utakmici podeli jednu asistenciju, a na svakoj 13 da i poneki gol.

    Toliko o "najboljem" . Vidim cvetaju ruze u Realu otkad je on "najbolji" , a realno najbolji iz Reala je otisao.
    (United Dembelije, 15. oktobar 2019 16:49)

    # Link komentara

  153. Ja ne mislim da je Modrić najbolji nogometaš ikada na balkanu, mislim da je najbolji sportaš ikada na balkanu. U nogometu koji je da se ne lažemo glavni sport, jedini je koji je proglašen za najboljega igrača na svijetu i to po svim izborima, u vremenu Messija i Ronalda gdje jedan Ribery, Iniesta, Snyder, Xavi....nisu to moglo ostvariti. I aj da je to jednu sezonu, on je već 10 godina na top nivou i jedan je od glavnih igrača Reala, jedne od največih momčadi svih vremena sa 4 LP u 5 godina...Kome to nije dosta, neka se malo zapita
    (viridus, 15. oktobar 2019 16:47)

    # Link komentara

  154. U vrijeme kad su Piksi, Savicevic, Prosinecki, Susic... pa i Pancev igrali u evropi gdje su klubovi mogli da dovedu SAMO TRI STRANA IGRACA.
    Moje pitanje glasi da li bi Modric zaigrao za Real Madrid u tom periodu???
    (Westham BA, 15. oktobar 2019 16:47)

    # Link komentara

  155. Kakva zvezda, koji dinamo Partizan je najbolji i svi to znamo???
    (morem plovi, 15. oktobar 2019 16:43)

    # Link komentara

  156. I dalje se zvezdasi loze da su bitni? Pa koji je to kompleks kad se trude da svakom ponaosob objasne kako su oni mnogo jaki i ako ih zivot demantuje. Svima u okruzenju truju mozak jer nekako ne dobijaju paznju koji su uni umislili da treba da imaju. Lekovi.
    (Delije jutarnji programi na nacionalnim frekvencijama, 15. oktobar 2019 16:43)

    # Link komentara

  157. Dragan Stojković Piksi
    (Proverena informacija, 15. oktobar 2019 16:42)

    # Link komentara

  158. Za Modrića greši. On jeste najbolji ikad na ovim prostorima. I rezultatski, i po konstantnosti i kontinuitetu koji niko pre njega iz bivše SFRJ nije posedovao. Sve legende pre njega imale su probleme sa povredama i/ili lošom formom i to im je na neki način obeležilo karijere - Savićević, Piksi, Šuker, Mijat, a naročito Pančev. Nikada nisu ispunili potencijal koji smo verovali da imaju. Modrićeve partije na svetskom prvenstvu apsolutno su bile dostojne titule najboljeg igrača, a kad im se doda i činjenica da je bio nezamenjiv šraf u ekipi koja je triput zaredom osvojila Ligu Šampiona, onda je jasno zašto je zaslužio i Zlatnu Loptu. I, molim vas, manite me infantilnih komentara kako Real osvaja nameštena takmičenja, a pogotovo da me zaobiđu huškački botovi čiji je posao da na ovom sajtu pljuju sve što ima iole veze s Hrvatskom i "neprijateljima srbstva" izmišljenim od strane svog predsednika i nalogodavca.
    (*, 15. oktobar 2019 16:41)

    # Link komentara

  159. Hvala bogu na zlatnoj lopti, u što bi se to krivotvorilo.. Čuj Stankovic, strašno al strasno, jugovic rezerva sousi, Deschamps i conteu, modric boji od sve 4 zajedno, komedija.. Savicevic, par sjajnih sezona i klupa, rapid bec..japance ne bi komentirao
    Hvala bogu na zlatnoj lopti
    (Doviđenja, 15. oktobar 2019 16:40)

    # Link komentara

  160. Dejo i Pancev su veliki Partizanovci. Dejov otac je mozda i najveci Partizanovac u Podgoricu. Otuda i Pancevo pominjanje Partizana iako ga novinar nije pitao o njemu. E sad iako su obojica trebali preci u Partizan krajem osamdesetih, drzavno naredjenje je bilo da moraju ici u Zvezdu. Toga se stariji pratioci fudbala sjecaju.
    (Meneme, 15. oktobar 2019 16:40)

    # Link komentara

  161. SEKI, pa onda stavite koga god hocete.
    (iskreno, 15. oktobar 2019 16:32)

    # Link komentara

  162. Zarko, ovih pet. Bobek,Cajkovski,Prosinecki,Boban,Suker,Jarni,R.Mitic,B.Kostic, Sekularac,Dzajic,Pizon,Sestic,Piksi,Savicevic,Pancev,Milko Djurovski,S.Susic,Mijatovic,Bjekovic, i jos mnogih pet koje sam zaboravio i koje me mrzi da zapisujem.
    (Gorki, 15. oktobar 2019 16:29)

    # Link komentara

  163. @argo ali ti to radis redovno , jos ovde tvrdis da je Air Bodzan najbolji igrac ovih prostora, smesno ili Sukono ispred jednog Filipovica itd. vec smo se nacitali tvojih gluposti
    (hahhaha, 15. oktobar 2019 16:26)

    # Link komentara

  164. Ubedljivo sa ovih prostora je Predrag Mijatovic.
    (Karaburac, 15. oktobar 2019 16:25)

    # Link komentara

  165. "Mišljenja sam da je fudbal generalno u kvalitativnoj krizi i da je sve manje velikih ekipa i velikih igrača. Mislim da su Evropsko prvenstvo 2016. i Svetsko prvenstvo 2018. bili među najnekvalitetnijim takmičenjima reprezentacija u poslednjih tridesetak godina", kaže Pančev.

    Potpisao.

    Sto se tice Modrica slicno mislim kao Pancev.Ne mislim da je Modric najbolji Hrvatski igrac u istoriji,bez obzira na sve. Da ne pominjem Bobana,Jarnija,Robija...meni se cak vise svidja onaj Rebic od Modrica,cak i Perisic,ali ok.
    Uglavnom, mislim da Modric nije toliko dobar da bi dobio Zlatnu loptu (iako je ta Zlatna lopta za mene besmilslena),ali ja ne vidim i ne znam kome bih je drugom dao i da kazem ovaj je zasluzio vise od Modrica? Ni Mesi i Ronaldo za koje mislim da su skroz degradirali tu ZL i skroz upropastili fudbal,pretvorili ga u licno takcmicenje i licni privatni biznis. Neki su pricali Grizman,neki Varan jer su prvaci sveta,jer je Varan osvojio i LS sa Realom iste godine. Ali to nema blage veze,jer to nisu igraci koji odusevljavaju publiku sirom sveta. Ne gleda se samo ko je sta osvojio te godine. Mogao je i Ljoris da bude golman Reala 2018. i da uzme LS i SP i sta onda? Da mu damo Zlatnu loptu? Smesno.
    Tako da,besmislena je ta zlatna lopta jos od momenta kada je 1991. namestena Papenu umesto Savicevica. Tom Papenu se vise ni rodbina ne seca da li je nekada uopste igrao fudbal i sta je uospte veliko postigao u fudbalu. Ima jednu osvojenu LS. Ok, ima je i Dusko Radinovic.
    (Slobodni Klikeri, 15. oktobar 2019 16:21)

    # Link komentara

  166. Савићевић
    Модрић
    Просинечки
    Видић
    Станковић
    (aco, 15. oktobar 2019 16:18)

    # Link komentara

  167. Razumijem nostalgiju za starim vremenima,ali nema nikakve dileme ko je najbolji. Luka Modric
    (Argo, 15. oktobar 2019 15:46)

    мало ти слабије иде српски, или можда неки од српских дијалеката, па не правиш разлику између најбољег, најтрофејнијег и најуспешнијег. једно је сигурно, Модрић није ни у првих десет, а све Звездине звезде су за њега фудбалски мађионичари. Џајић је и званично најбољи, мада само зато што је Шеки био бунтовник, па своје ванземаљске фудбалске вештине није могао да покаже у пуном сјају довољно дуго. онда се још сетим Мијатовића, Савићевића, Рамба Петковића, Сушића, Бајевића... мајко мила какви су то велемајстори били, не само за Модрића, него за цео фудбалски свет
    (мики, 15. oktobar 2019 16:16)

    # Link komentara

  168. Maestralni Darko Pancev! Tresnja na vrhu torte koja se zvala Zvezda 91!
    (Darko Banjaluka, 15. oktobar 2019 16:14)

    # Link komentara

  169. Ja ka makedonac ,partizanovac mrzeo sam Panceva iz dna duse, a isto tako sam ga se plasio, svaki put kad je dobio loptu bio me strah da nam ne zavuce gol. Posle dosta godina i naj vise od kad sam preko, sad mi je drago sto je zvezda bila prvak evrope, dao bog da bude jos sto puta. Tako i za Panceva, od kad nam nije pretnja postao mi je gotivac. Fudbalska kobra, Darko Pancev, taj penal kad je isao da sutira, za mene je vec bilo jasno da nema promasaja, opasan napadac, maestro, ziv bio.
    (Vatra, 15. oktobar 2019 16:13)

    # Link komentara

  170. Usporedjivati nekakvog Piksija kojemu je Japan vrhunac karijere i ostale nabrojane igrace sa Modricem je kao da ja kao Hrvat idem usporedjivati Ivanisevica sa Đokovicem i tvdim kako je u Ivanisevicevo vrijeme bilo boljih igraca i da je bilo teze osvajati i da je zbog toga on bolji igrac. Znaci ni blizu. To je van svake pameti. Đokovic i Modric su konstanta u vrhu i najveci dokaz njihove velicine. Jedno je nostalgija,osobna preferencija,ali dajte malo objektivnosti.
    (Argo, 15. oktobar 2019 16:13)

    # Link komentara

  171. Jedini koji s modricem moze u istu recenicu je suker, 2 igrac svijeta po fifi i najbolji strijelac sp. Onda nek se poredaju kako hoce boban, mijatovic, savicevic, rakitic, boksic, prosinecki, mandzukic, piksi, baka sliskovic.
    Mada baka i piksi zapravo vise pripadaju 80-ima, ali jedna stvar je vodit igru hajduka i zvijezde, a skroz druga dimenzija biti maestro u real madridu.
    Modric je tu jednostavno neprikosnoven.
    (Pijani zlotvor, 15. oktobar 2019 15:29) # Link komentara
    Preporučujem (+1)Ne preporučujem (-14)

    Vi Hrvati imate problem da ista priznate Srbima.
    Kao kad bih ja tvrdio da su Bodiroga, Sale ili Stojakovic bolji bili od Kukoca ili Drazena. Nisu bili bolji
    Covece Stojakovic je uspesniji igrac u karijeri od Drazena ako sve sagledamo, da li to znaci da je bolji od Drazena??
    Naravno da nije bolji
    Pedja visestruki Ol Star, Drazen nikada video Ol Star
    E to ti je bukvalno ista prica i za fudbal
    Modric se mnogo bolje namestilo u karijeri
    Ali on nije tip genija poput Savicevica, Pixija
    Ako je Modric bolji od Pixija, Deje, Dzaje
    Onda ti je Stojakovic bolji od Drazena i Kukoca
    Slazes li se ili ces naprasno promeniti kriterijume?
    (Dragan-Borca, 15. oktobar 2019 16:12)

    # Link komentara

  172. MC@ Dragan Stojković Piksi?
    (charlie, 15. oktobar 2019 16:12)

    # Link komentara

  173. Previse je vrhunskih fudbalera bilo na ovim prostorima da bi se nekome pa tako i Modricu davao epitet "najboljeg svih vremena". Lepo kaze Pancev da on nije najbolji svih vremena samo u Hrvatskoj. Cak i ako se suzi ozbor samo na vezne fudbalere, ne bi mogao biti "najbolji svih vremena". Ako bi se gledalo od veznih fudbalera, recimo on nije bolji od Piksija koji je izmislio fudbal za njega. Meni licno, on je nekako fudbaler koji ima mnogo dobrog menadzera.
    (Gorki, 15. oktobar 2019 16:11)

    # Link komentara

  174. Dejan Savicevic, covek koji je eri velikog Milana birao kada ce da igra i koji je ubijao protivnike u pojam. Ko ne zna o cemu pricam neka pogleda finale protiv Barselone i perfektan lob Genija
    (vuk, 15. oktobar 2019 16:11)

    # Link komentara

  175. @Argo tesko da neko moze da uzme za ozbiljno tvoje misljenje posto dokazano pratis nogomet zadnjih 5 godina, iznenadjen sam uopce da znas tko je Suker a recimo za Vukasa nisi nikad ni cuo, da ne pricamo o srpskim Dzaji ili Miticu ili Bosancu Susicu ,to ti ja kao Hrvat pisem kojeg je pomalo sram ovakvih komentatora , za mene osobno najbolji hrvatski igrac od samostalnosti je Boban
    (Zvoncac, 15. oktobar 2019 16:11)

    # Link komentara

  176. U pravu je Pančev naravno. Uvej odmeren, objektivan, realan, nepristrasan. Naravno da je Dinamo od klubova iz regiona lider u 21. veku, to je činjnenica i rezultati na terenu to potvrđuju. Nastavi li Zvezda sa ovim trendom i ovim dosta dobrim za naše uslove rezultatima u Evropi, onda će ga moći dostići u narednim sezonama, ali za sada Dinamo naravno ima više uspeha u 21. veku. Zašto to ne priznati. Evo i ja kao veliki zvezdaš to priznajem. Onako kako je Zvezda bila apsolutni lider u prošlom veku među svim ex yu klubovima tako je sada Dinamo preuzeo to. S tim što, naravno, sada Dinamo nema ni izbliza onoliko moćne rezultate u evropskoj eliti kakve je Zvezda nekada imala kada je gotovo redovno igrala četvrtfinale KEŠ što je sada u LŠ naučna fantastika za sve ex yu klubove naravno. Svakako videćemo u budućnosti šta će biti, ima Zvezda realne šanse da ponovo postane stabilan i važan evropski klub, ali mora mnogo još da se radi i ulaže u tim. Što se tiče Modrića i tu je Pančev u pravu, on jeste zaista vanserijski igrač, i tu nema spora taman posla, i sve nagrade koje su mu dodelili zaslužio je svojim talentom i velikim radom, ali da je najbolji svih vremena u ex yu, to je smešno, pa samo u njegovoj Hrvatskoj je na desetke boljih igrača, eto Boban, Prosinečki, Šuker, JarnI, Bokšić, pa Jerković, Buljan, braća Vujovići, naročito Zlatko, itd, itd, mnogo je Hrvata koji su bolji od njega definitivno.
    (Ivan Veljković, 15. oktobar 2019 16:07)

    # Link komentara

  177. Najbolji je Mrdja
    (Lazni Brkajlo, 15. oktobar 2019 16:07)

    # Link komentara

  178. Točno.Modrić je daleko od najboljeg.
    (fudbaler grga, Xnodeh 15. oktobar 2019 15:25)

    Modrić je sa ovim trofejima, medaljama zabetonirao status najboljeg hrvatskog fudbalera svih vremena i najboljeg fudbalera u regionu. Sa uspesima koje je nanizao ne može se pohvaliti ni jedan fudbaler, istočno od Nemačke pa sve do Južne Amerike.
    (fudbaler grga, 15. oktobar 2019 16:04)

    # Link komentara

  179. Luka je u Rusiji podvukao sve. Najbolji. Da je bio prosek sa vrhunskom reprezentacijom Hrvatske, moglo bi mu se osporiti nešto, ovako dileme nema.

    Što se tiče klubova, valjda je sve jasno. Zvezda je nivo za sebe i nema sa kime da se meri. Istorijski gledano Hajduk je veći od Dinama i ako je u trenutnoj dubiozi.
    Poljud je bilo groblje mnogih velikana i rasadnik fantastičnih majstora sa balunom. Nepravedno zapostavljen klub.
    (jako i do samog kraja, 15. oktobar 2019 16:00)

    # Link komentara

  180. Teško mi je pod Sukera reci da je Luka najbolji iako ostvareno ide svakako njemu u prilog. Odličan igrač i jedan od najboljih sigurno. Sto se tiče cele SFRJ ne sme se zaboraviti Jugović i Vidić, pa čak i Mijatovic. Mada mislim da apsolutno po svemu Vidić za sada najbolji sa prostora SFRJ. Ima rezultate i igru koja to dokazuju. Sto se tiče ove price kako je Pancev rekao da Partizanu to je čista laz! Pancev je dobio direktivu da pređe u Partizan ili će morati u vojsku odmah. Zvezda za koju je Pancev bio zainteresovan tada obezbedjuje da on brze bolje dođe u Beograd i sklanja ga u vikendicu jednog zaposlenog u klubu kako ne bi mogao da mu bude uručen poziv za vojsku pre nego potpise za Zvezdu. Plan je uspeo! Kako slično je bilo i sa Savicevicem. Mijatovic naprimer umesto u Hajduk iz Splita zbog pritiska i pretnje vojskom prelazi u Partizan.
    (Ono, 15. oktobar 2019 16:00)

    # Link komentara

  181. Kako se ljudi pale na svaku izjavu bilo koga nije normalno. Godiste sam Panceva i za razliku od njega gledao sam 600 utakmica Zvezde vise minimum,prvi put bio na Zvezdinom stadionu jos 1971ve godine.Toliko sam video igraca od Trigava do Djevdjelije,majstora za kojih 95% populacije ovde sada nije ni culo,ali uporedjivati Zvezdu koja osvajala titula skoro koliko svi ostali zajedno u bivsoj Jugi trulo je i glupo. O par polufinala LS necemo tek ili finalu kupu uefa,a tek o osvojenoj LS i tituli prvaka sveta. Iluzorno je i pametnom dosta. Uporedjivati ekipe koje se ne sastaju 28 godina,glupo je i jadno.Samoy nam da Dinamo u bivsoj jugi nije bio prvak i po 20 godina.
    (Realno, 15. oktobar 2019 16:00)

    # Link komentara

  182. Дарко, Дарко, Дарко... Златна копачка Европе позлатила је наш, црвено бели, тим...

    До вечности! Хвала мајсторе!
    (Црвена звезда 1913, 15. oktobar 2019 15:59)

    # Link komentara

  183. Visok kvalitet MOdrića niko nikada nije sporio, ali proglašen je za najboljeg jer je bio odličan momenat - atraktivan igrač, svet smoren od Mesinalda, Hrvatska stiže do finala SP, potrebno novo ime, Modrić upada kao najbolji. 
    Opet, ne sporeći da je reč o vrhunskom fudbaleru, jedna dobra godina ga ne može uvrstiti u najboljeg svih vremena. Pa jedan Dejan Stanković je više doprineo fudbalu nego Modrić (do sada). Deki nikada nije bio toliko atraktivan, niti je bio u užem krugu za najboljeg, ali biti 15 godina konstantno odličan je drugi kriterijum. Uzeo sam Stankovića zato što je odavde, ali ima i boljih primera. Rajan Gigs. Preko dvadeset godina konstantog kvaliteta, dok se najbolji menjaju iz godine u godinu, i budu zaboravljeni, Gigs je uvek bio tu negde.
    (bane, 15. oktobar 2019 15:39)

    Jedna sezona. hahaha ti si prespavao 2014/15/16 i 2017 godinu.
    Luka je bio peti u poretku za zlatnu loptu 2017.
    Ronaldo
    Mesi
    Neymar
    Bufon
    Modrić.
    (lol, 15. oktobar 2019 15:57)

    # Link komentara

  184. Boban,Safet Sušić,Šestić,Šekularac,Prosinečki,Savićević,Rambo,Piksi su sigurno bolji,kvalitetniji igrači od Modrića,koji jeste konstantan,ima kvalitet,ali nema nivo više,lucidnost u vrhu genijalnosti talenta,to nema
    Sto se tiče Mesija i ovog poslednjeg Ronalda,neka naravno komentariše svako sta misli o njima,ja cu reci da njih dvojicu zajedno u napadu ,čuva najbolji jugoslovenski defanzivni red ne bi se naigrala ova dvojica
    (MC, 15. oktobar 2019 15:50)

    # Link komentara

  185. @zZz Pancev je bio zlatna kopacka, to sta tebi smeta njegovo misljenje ne znaci da imas pravo da kazes da je bio proesecan fudbaler
    (uh hu koji jad, 15. oktobar 2019 15:47)

    # Link komentara

  186. Modric je uvjerljivo najbolji “ex-Yu” igrac svih vremena,u to nema nikakve dileme. Znaci 4. puta osvajac LPrvaka(u svakoj bio jedan od glavnih protagonista,a ne epizodist),u Realovoj najboljoj momcadi svih vremena(po izboru navijaca/marca uz zidanea i Redonda),8 godina standardan igrac u Real Madridu,jedini veznjak ikada u Realu kojem su produzili ugovor u 34.g,najbolji igrac svijeta 2018, 5 g za redom u najboljih 11 svijeta,najbolji vezni igrac primere,najbolji vezni premier lige,finalist svjetskog prvenstva!!! Vi bi ovakovog igraca uspredjivali s kim? Suker,Prosinecki,Boban,Savicevic,Stojkovic???? igrace koji nemaju desetinu Modriceva uspjeha,igrace koji su makaimalno igrali u tom klubovima 1/2 g ili bili epizodisti u istima ili one koji uopce nisu igrali u top klubu(Stojkovic). Razumijem nostalgiju za starim vremenima,ali nema nikakve dileme ko je najbolji. Luka Modric
    (Argo, 15. oktobar 2019 15:46)

    # Link komentara

  187. Ubjedljivo najbolji igrac sa ovih prostora je Luka Modric.
    (Pjotrr, 15. oktobar 2019 15:44)

    # Link komentara

  188. @pijani zlotvor haha Suker, pa Mijatovic je bio srebrna lopta ,Saviceic takodjer ali najbolji s ovih prostora je Dzajic samo sta ti pojma nemas o nogometu pa ni ne znas ko je to
    (uozbilji se, 15. oktobar 2019 15:42)

    # Link komentara

  189. Дарко Панчев је својевремено обећао људима из Партизана да ће прећи у Хумску. То су, међутим, сазнали руководиоци удбашког клуба па су у помоћ позвали државу, која је Звезди наместила за спонзора "Беобанку". Та банка је искеширала велике паре којима Партизан није могао да парира Црвеној звезди, па се "принципијелни" и "поштени" Панчев предомислио и променио страну Топчидерског брда.
    (Drobnjak iz auta, 15. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  190. Najbolji golgeter na ex yu prostorima druge polovine 80ih i pocetkom 90ih
    Legenda.
    (Ratko, 15. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  191. Visok kvalitet MOdrića niko nikada nije sporio, ali proglašen je za najboljeg jer je bio odličan momenat - atraktivan igrač, svet smoren od Mesinalda, Hrvatska stiže do finala SP, potrebno novo ime, Modrić upada kao najbolji.
    Opet, ne sporeći da je reč o vrhunskom fudbaleru, jedna dobra godina ga ne može uvrstiti u najboljeg svih vremena. Pa jedan Dejan Stanković je više doprineo fudbalu nego Modrić (do sada). Deki nikada nije bio toliko atraktivan, niti je bio u užem krugu za najboljeg, ali biti 15 godina konstantno odličan je drugi kriterijum. Uzeo sam Stankovića zato što je odavde, ali ima i boljih primera. Rajan Gigs. Preko dvadeset godina konstantog kvaliteta, dok se najbolji menjaju iz godine u godinu, i budu zaboravljeni, Gigs je uvek bio tu negde.
    (bane, 15. oktobar 2019 15:39)

    # Link komentara

  192. Pančev je bio sjajan nogometaš.Slažem se sa njim oko Luke.Realova moć je dodjelila tu nagradu,ipak je daleko od najboljega,moramo to priznat.
    (lol, 15. oktobar 2019 15:36)

    # Link komentara

  193. Pancev prica o nekome hahahhahahahaha Nekada prosecan fudbaler prica ko je najbolji hahahaha Smesno
    (zZz, 15. oktobar 2019 15:33)

    # Link komentara

  194. Zavisi šta se uzima kao parametar. Ako gledamo celokupnu istoriju, Zvezda je za dve klase iznad celog eksJu prostora. Ni Steaua, Olimpijakos, CSKA Sofija, Ujpešt Doža i Ferencvaroš nemaju takav kontinuitet u evro kupovima. Navedite samo 5 istorijskih utakmica i velikih pobeda nad top velikanima Dinama? Ja mogu Zvezdinih 10 iz momenta.

    Trenutno Dinamo je bolji u poslednjih 15ak godina od svih ali taj boljitak je
    sužen i ogleda se u grupama lš i le. Nema 1/4 finala, igranja u prsa i slično. Praktično se merimo ko je manji bogalj i ko prima manje u Minhenu.

    Ni to nije loše obzirom na okolnosti, samo se ne treba zavaravati i meriti ona i ova vremena. Jer ovo nije samo fudbal, nego keš industrija u kome smo nasilno postali deponija i provincija krupnom kapitalu.
    (detektiv kokni kol, 15. oktobar 2019 15:32)

    # Link komentara

  195. Jedini koji s modricem moze u istu recenicu je suker, 2 igrac svijeta po fifi i najbolji strijelac sp. Onda nek se poredaju kako hoce boban, mijatovic, savicevic, rakitic, boksic, prosinecki, mandzukic, piksi, baka sliskovic.
    Mada baka i piksi zapravo vise pripadaju 80-ima, ali jedna stvar je vodit igru hajduka i zvijezde, a skroz druga dimenzija biti maestro u real madridu.
    Modric je tu jednostavno neprikosnoven.
    (Pijani zlotvor, 15. oktobar 2019 15:29)

    # Link komentara

  196. Nek navede jednoga koji je osvojio sve u nogometu što se može osvojiti s ovih prostora čisto radi usporedbe ,ha nema niko ,e pa onda gospodine Pančev ,Luka Modrić jeste najbolji sa ovih prostora . Još samo jedna konotacija , LM je sve ovo osvojio u eri Mesija i CR7 koji su vanzemaljci za nogomet pa neka gospodin Pančev malo i o tome baci razmišljanje , jer on otkad je otišao iz CZ nije napravio ništa tj propao je kao igrač. Dok je LM konstanta u jednom svijetskom Mega gigantu i još k tome bio suigrač CR7 dugi niz godina i jedan od glavnih nositelja ekipe koja je u 5 god osvojila 4 LP
    (Dani, 15. oktobar 2019 15:28)

    # Link komentara

  197. @Negativni

    Kojih 5?
    (Zarko, 15. oktobar 2019 15:27)

    # Link komentara

  198. Točno.Modrić je daleko od najboljeg.
    (fudbaler grga, 15. oktobar 2019 15:25)

    # Link komentara

  199. Istina sve.
    (Milojka, 15. oktobar 2019 15:24)

    # Link komentara

  200. Tačno. Svaka mu čast, izvanredan je igrač, ali ima bar pet igrača iz bivše YU koji su bolji.
    (Negativni, 15. oktobar 2019 15:12)

    # Link komentara

  201. Modric je najveca prevara uzeo nagradu zbog igranja jednog finala a jedan Xavi,Iniesta,Snejder nisu pa idi to Real namestio sve a jos je i Modric promasio penal bio na tom istom turniru! Ronaldo bio bolji od njega u ligi Sampiona a Mesi u La Ligi, namestio mu Real nagradu!
    (eX, 15. oktobar 2019 15:12)

    # Link komentara