1. Idem da probam singl kec kao kuca
    (zex, 14. oktobar 2019 19:34)

    # Link komentara

  2. 50% igraca je menadzerija, i sa sve selektorom i Fss mi odaje utisak ocaja. Toliko volim i pratim fudbal, preko 25 godina, nikad nisam bio ocajniji po pizanju nacionalnog fudbala. Nadam se boljim danima, ali cini mi se da nisu na vidiku. Sportski pozdrav
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 19:37)

    # Link komentara

  3. može neki link za gledanje,a da radi..nema reklama
    hvala unapred!
    (tom pus, 14. oktobar 2019 19:43)

    # Link komentara

  4. Pogledacu, iako ste mi zgadili fudbal! I da uspete da se kvalifikujete, izgledate na terenu kao gomila kokosaka kada im prospes kukuruz. Vi iz FSS-a mesetari jedni ne znate ni obican dres da napravite, brukate Srbiju vec dve decenije..
    (Ravnodusan, 14. oktobar 2019 19:47)

    # Link komentara

  5. Definitivno menadžerska reprezentacija.Zadnje 3 godine nismo sastavili prvih 11.Evo sad 6 novih igrača.Jedinstveni smo u svetu po tome...Kako koja utakmica,kako kojem menadžeru “fali” igrač tako se isti šlepaju uz ovu reprezentaciju...Neverovatno!Ko zadnji izadje neka ugasi svetlo!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 19:49)

    # Link komentara

  6. Bitno da se gura Kolarov od 33g za stopera iako smo verovatno jedini tim u Evropi bez uigranog stoperskog tandema.
    (Arthas, 14. oktobar 2019 19:50)

    # Link komentara

  7. Da li je ovaj normalan da stavlja Kolarova na poziciju Štopera??? Pa on ni kao levi bek ne može da odradi svoj posao u odbrani a kamoli kao Štoper ajde pa smo se konačno otarasili Rukavine ali ovo????
    (Sale Zvezdaš, 14. oktobar 2019 19:50)

    # Link komentara

  8. Da se ne lažemo, naši fudbaleri su daleko od evropskog krem-društva. Bar kroz kvalifikacije neće uspeti da izbore plasman na EP. Ostaje nada kroz plej-of Lige nacija, ali niko ne može da garantuje da će i tim zaobilaznim putem uspeti.
    Nije mi jasno, zašto većina misli da su nam samo selektori krivi? ne nisu, za trideset godina, promenili smo trideset selektora, to je samo alibi da bi opravdali neuspeh nespretnih fudbalera.
    (Milojka, 14. oktobar 2019 19:59)

    # Link komentara

  9. Има ли ко да ме подсети кад је Костић, не дао гол, већ одиграо солидно за репрезентацију?
    (Фића стандардни, 14. oktobar 2019 19:59)

    # Link komentara

  10. Idem da probam singl kec kao kuca
    (zex, 14. oktobar 2019 19:34)
    Igraj šta hoćeš,samo da znaš bez obzira na rezultat to je velika naša diplomatska pobeda!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 20:07)

    # Link komentara

  11. Nema srećnije osobe od mene kada ovaj smehotres od reprezentacije zvane Srbija izgubi ili još lepše ne plasira na neko takmičenje.
    Umesto ovih splavara da igraju samo igrači iz naše lige pa makar 100 godina ne išli nigde, onda ću možda i navijati za tu reprezentaciju.
    (NO1E, 14. oktobar 2019 20:07)

    # Link komentara

  12. Da li je ovaj normalan da stavlja Kolarova na poziciju Štopera??? Pa on ni kao levi bek ne može da odradi svoj posao u odbrani a kamoli kao Štoper ajde pa smo se konačno otarasili Rukavine ali ovo????
    (Sale Zvezdaš, 14. oktobar 2019 19:50)
    Ne.Rukavina je počasni kapiten!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 20:10)

    # Link komentara

  13. Mitrovic juri 30 gol , reprezentacija ka jos jednom ispadanju, Kokeza ka jos jednom mandatu, Tumba ka tome da budemo evropski Brazilci, a svi zajedno ka propasti umesto da jurimo na evropski sampionat posle 20 godina!
    (poznavalac ©®, 14. oktobar 2019 20:10)

    # Link komentara

  14. Можда му то помогне да потпише уговор са неким прволигашем.
    (Марко, 14. oktobar 2019 20:26)

    # Link komentara

  15. može neki link za gledanje,a da radi..nema reklama
    hvala unapred!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tom pus, 14. oktobar 2019 19:43)


    Brate, sta ce ti to? Bolje je da ne gledas..
    (ccc?, 14. oktobar 2019 20:30)

    # Link komentara

  16. Ne znam da li su ljudi iz saveza svesni šta znači ovo sa prenosima.I ovo malo ljudi koje još zanima reprezentacija će izgubiti interes za reprezentativni fudbal.Jednostavno ne možete da prodate prenos TV koja nije dostupna ni svim kablovskim operaterima , kamo li da ima nac, frekvenciju.
    (Peđa, 14. oktobar 2019 20:33)

    # Link komentara

  17. Imate utakmicu na livetv.sx
    (joker, 14. oktobar 2019 20:37)

    # Link komentara

  18. Jeli vi vidite da je Mitrovic jedini napadac u cijelom timu uzevsi u obzir i klupu. Boze sacuvaj ovog Tumbakovica. Gori je od Krstajica.
    (fudbaler, 14. oktobar 2019 20:42)

    # Link komentara

  19. Posle vrhunskih partija na klupi I tribinama u Marseju nas megastar Radonjic ima zagarantovano mesto u reprezentaciji Srbije .....
    (Hummel, 14. oktobar 2019 20:42)

    # Link komentara

  20. Prenos na N srbija I cak I bosanci prenose putem N
    (Lucky boy, 14. oktobar 2019 20:44)

    # Link komentara

  21. Ne razumem sto pricamo o portugalu kao konkurentu za drugu poziciju u grupi. Ako mi ovekivano dobijemo litvaniju i luksemburg, a portugal porazi ukrajinu, onda u zadnjem kolu imamo neku sansu u direktnom duelu sa ukrajinom.
    (Niko, 14. oktobar 2019 20:45)

    # Link komentara

  22. Joj stadion prima jedno 1500 u vrh glave
    (Lucky boy, 14. oktobar 2019 20:45)

    # Link komentara

  23. Kakav lik ovaj Kolarov, igra šta mu se igra tog dana.
    (Fon Tana, 14. oktobar 2019 20:45)

    # Link komentara

  24. Opet Kolarov na štoperu, šta nije u redu sa Tumbakovićem.
    (midan, 14. oktobar 2019 20:47)

    # Link komentara

  25. Preplaćeni fudbaleri...
    Doprinos društvu nula.
    (Vladimir, 14. oktobar 2019 20:49)

    # Link komentara

  26. jel nema srbija boljeg golmana od ovoga?
    (otto von, 14. oktobar 2019 20:52)

    # Link komentara

  27. Da li ja dobro razumem kako ide baraž? Treba 26.marta 2020. u gostima da dobijemo Norvešku, a onda 31.marta igramo finale za plasman sa pobednikom meča Škotska - Bugarska (Finska, ako se ne plasira direktno), a domaćin tog finalnog meča će se žrebom odrediti.
    (Duško Dugouško, 14. oktobar 2019 20:53)

    # Link komentara

  28. Viljnus cuva nadu??? Za sta konkretno da budemo ispred Luksemburga?!?!?
    (Blue Moon 1821, 14. oktobar 2019 20:54)

    # Link komentara

  29. Radonjić starter u A reprezentaciji.
    (Šizofrenija, 14. oktobar 2019 20:55)

    # Link komentara

  30. jel nema srbija boljeg golmana od ovoga?
    (otto von, 14. oktobar 2019 20:52)
    Ima Stojke al vratio pasoš:)
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 20:55)

    # Link komentara

  31. Miletić... Hahahaha. Pa gde je Saša Ilić. Mogao je i on kod Tumbe da igra.
    (Pera pisar, 14. oktobar 2019 20:59)

    # Link komentara

  32. Ajmo Litvanija do prve pobede!
    (nikooollla, 14. oktobar 2019 21:00)

    # Link komentara

  33. koliko god mi hteli da prodjemo umesto njih, Ukrajinci su apsolutno zaslužili da idu na euro, sjajno igraju cele kvalifikacije, bez poraza su i samo 1 primljen gol do sada!!
    (Miroslav, 14. oktobar 2019 21:01)

    # Link komentara

  34. koje je ovo mucenje ljudi moji..pa srednji vek je diznilend za ovo.
    (kokan, 14. oktobar 2019 21:03)

    # Link komentara

  35. Gojko Andrijasevic, strasno
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:03)

    # Link komentara

  36. Opet Radonjić.. Dečko juri kao muva bez glave. Samo brzinu tu ima, ostalo ni t od tehnike.
    Kolarova isto ponovo ne stavljamo da igra svoju poziciju!?
    (S, 14. oktobar 2019 21:04)

    # Link komentara

  37. jel ovo igraju na linoleumu, kakv je ovo teren?
    (dilema, 14. oktobar 2019 21:09)

    # Link komentara

  38. Kakav li je ugovor potpisao Tumbakovic sa Fss? Sta je cilj? Kakvi su planovi?Kuda plovi ovaj brod???
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:09)

    # Link komentara

  39. Sta gledam ja?
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:10)

    # Link komentara

  40. Uzas
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  41. Uspavanka za depresivne.
    (JPR24, 14. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  42. Mislio sam sa nas srbe moze scako da pobedi, i da samo mi ne umemo da igramo fudbal, al ovi crno gorci su bas ne umeju
    (goran89, 14. oktobar 2019 21:11)

    # Link komentara

  43. Tumbkavić bez obzira kako se završi meč da izađe pred naciju i objasni šta smo mi uigravali i isprobavali u ovom meču.
    (Gagi, 14. oktobar 2019 21:14)

    # Link komentara

  44. Treba da igramo oprezno jer su Litvanci uvek neugodni!
    (Bot #69, 14. oktobar 2019 21:14)

    # Link komentara

  45. Ukrajinci vode protiv Portugala sa dva gola razlike.Uzalud se trude kada ćemo im nabiti šest komada u Beogradu.
    (Što te biju ovi dobri ljudi?, 14. oktobar 2019 21:16)

    # Link komentara

  46. Mislio sam sa nas srbe moze scako da pobedi, i da samo mi ne umemo da igramo fudbal, al ovi crno gorci su bas ne umeju
    (goran89, 14. oktobar 2019 21:11

    Ne umete ni jedni ni drugi, ali zato kosovari rasturaju. Svaka im čast
    (www, 14. oktobar 2019 21:16)

    # Link komentara

  47. Vladana Milojevica za selektora!
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:17)

    # Link komentara

  48. Izdrzao prvih pola sata gkedanja i odustao, koji smor od utakmice, nigdje sanse.
    (Dragan Banjaluka, 14. oktobar 2019 21:19)

    # Link komentara

  49. Ja gledao malo i odmah prebacio na Ukr-Portugal.
    (Bgd, 14. oktobar 2019 21:19)

    # Link komentara

  50. Imali smo momentum sa Muslinom, to j e otislo i teško se vratiti na pravi put. Jedino Muslinova igra preko krila i n a kontre, ali kako sada sa uspavanim Kostićem, Zivkovicem koji je sam sebe osudio na tribine do kraja sezone, Radonjicem koji igra pola sata u Marseju,Mijatom koji svaku utakmicu igra na drugoj poziciji.... Steta sto smo od tri spica spali samo na Mitra i steta sto nam je odbrana suplja pa se mora igrati sa par defanzivnih veznih.
    (Monster hunter, 14. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  51. Treba savez da se otvori da premira Luksemburg da otkine bod portugalcima. Odavno Luksemburg vise nije kanta za napucavanje. Mogu da otkinu bod portugalcima kod kuce. Pod uslovom naravno da ne preokrenu protiv Ukrajine, I mi da dobijemo Litvaniju i Ukrajinu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  52. Pola sata kao da gledam Donja Sipulja-Ribarica...Za depresivne ljude...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  53. Ljudi, ono kad više uživam u čitanju vaših komentara nego što gledam utakmicu.
    (Mali princ, 14. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  54. Ahahaha pa na šta ovo liči? Sporo, neagresivno, neprecizno, neosmišljeno. I tako od utakmice protiv Rumunije (5-0), poslednje u kvalifikacijama za prvenstvo sveta u Južnoj Africi. Devet godina mučenja lopte u kontinuitetu.
    (Brzina kornjače, 14. oktobar 2019 21:20)

    # Link komentara

  55. Malopre pustio utakmicu i posle 1 min gledanja shvatio da ja ovo ne mogu da gledam. Prvi put posle nekih 30-ak godina praćenja sporta i fudbala između osatalog, konačno se desilo da mi se naš fudbal i zvanično smučio.
    (Goran, 14. oktobar 2019 21:22)

    # Link komentara

  56. Kod mene se ovo kaze : udario sakat na bogalja.
    (Djubre, 14. oktobar 2019 21:23)

    # Link komentara

  57. A kakva katastrofa od igre..me mogu da ne gledam a kada gledam samo se nerviram..
    (Banjalučanin, 14. oktobar 2019 21:26)

    # Link komentara

  58. Igrali jednom Radonjic i Miletic za A Reprezentaciju... Kraj vica.
    (stevica, 14. oktobar 2019 21:27)

    # Link komentara

  59. Kako ih nije sramota da predstavljaju Srbiju, ne mogu da gledam koliko su bezvoljni i bas ih briga za Srbiju i ljude koji veruju u njih. Prebacio na Ukraina - Portugal, Ukrainci grizu za svoju zemlju tako se igra fudbal.
    (Stanley, 14. oktobar 2019 21:29)

    # Link komentara

  60. Pre nekih 15 godina sam gledao utakmicu na Sos kanalu koja je licila na ovu... Macva Bogatic-Mladost Backi Jarak...???
    (Pazarac koji navija za Srbiju, 14. oktobar 2019 21:29)

    # Link komentara

  61. "Ne znam da li su ljudi iz saveza svesni šta znači ovo sa prenosima.I ovo malo ljudi koje još zanima reprezentacija će izgubiti interes za reprezentativni fudbal.Jednostavno ne možete da prodate prenos TV koja nije dostupna ni svim kablovskim operaterima , kamo li da ima nac, frekvenciju.
    (Peđa, 14. oktobar 2019 20:33)

    # Link komentara"

    To oraš da se dogovoriš sa UEFA, pošto oni prava predaju onom ko tresne veću lovu na astal.
    (Pero, 14. oktobar 2019 21:30)

    # Link komentara

  62. Bez Tadica u igri nema ko da kreira akciju... ovo je horor za oci
    (Shaq, 14. oktobar 2019 21:31)

    # Link komentara

  63. Gledam Ukrainu -Portugal , i kad vidim kako ljudi igraju nimalo mi nije žao , sto mi ostadosmo bez još jednog Evropskog prvenstva.
    (Rade Piket, 14. oktobar 2019 21:32)

    # Link komentara

  64. Treba savez da se otvori da premira Luksemburg da otkine bod portugalcima. Odavno Luksemburg vise nije kanta za napucavanje. Mogu da otkinu bod portugalcima kod kuce. Pod uslovom naravno da ne preokrenu protiv Ukrajine, I mi da dobijemo Litvaniju i Ukrajinu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 21:20)

    I Litvanija da im otkine bod jel. I Portugal ima još dve utakmice.
    (cxy, 14. oktobar 2019 21:34)

    # Link komentara

  65. Bitna utakmica, a nama ne igra Jović, SMS, Tadić...
    (SimkE, 14. oktobar 2019 21:34)

    # Link komentara

  66. Tumba je pravi čovjek za savez i menadžere. Cijela liga ima po tri nastupa za reprezentaciju. Tako da i mogu u Englesku, pod uslovima da ih ko hoće...Muslina od blata.
    (Iko, 14. oktobar 2019 21:34)

    # Link komentara

  67. može neki link za gledanje,a da radi..nema reklama
    hvala unapred!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tom pus, 14. oktobar 2019 19:43)

    Bolje da gledas reklame
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:35)

    # Link komentara

  68. Slučajno dobija večeras! Portugal gubi od Ukrajine. U poslednjem kolu Luxemburg igra nerešeno protiv Portugala, mi se taman ponadamo ali nas Ukrajina odvaljuje u Beogradu!
    (Žoržo, 14. oktobar 2019 21:35)

    # Link komentara

  69. Vladana Milojevica za selektora!
    (Sadiq, 14. oktobar 2019 21:17)

    Brate, gde moze defanzivnije i usporenije od ovog...
    (Nikola, 14. oktobar 2019 21:35)

    # Link komentara

  70. Od Krstajića do Tumbakovića. Vidi se kontinuitet ideja, taktike, borbenosti i kreativnosti.
    Sramota da Rodić i Gobeljić greju klupu a da Miletić i Mladenović igraju.
    O Ljajiću i Mitroviću ne treba trošiti reči. Oni imaju kvalitet za našu ligu.
    (mihajlo, 14. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  71. Savo za selektora! Pa kad krenu da tutnje Marković desno, Radonjić levo, špic neki brzi iz domaće lige.
    (Bard Živa, 14. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  72. Ogadili ste mi reprezentativni fudbal, mislim na FSS. Bravo, menadžeri, bravo! Ovo što mi igramo se ne moze nazvati fudbalom...
    (Jax, 14. oktobar 2019 21:37)

    # Link komentara

  73. Jedina dobra stvar u igri naše reprezentacije je što omamo konstantnost. Igramo konstantno loše.
    (Predrag Niš, 14. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  74. @Stanley

    To je zato sto igraci u timu ne vole jedni druge, jer znaju da se tu svakakvi ubacaju u reprezentaciju zbog prodaje. Ko bi voleo da igra za takvu reprezentaciju Srbije.
    (Grand, 14. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  75. Jedino Radonjić sa Mitrović em nešto pokušava. Menjaj Dmitrovića Tumbo koji ti je.
    (miško, 14. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  76. da li postoji neka reprezentacije protiv koje se oni ne muče?
    (leka, 14. oktobar 2019 21:40)

    # Link komentara

  77. Evo Portugal gubi 2:0 na poluvremenu. Imamo šanse da se vratimo u igru i da postoji neka nada pred zadnja dva meča da Portugal jednom kiksne i odigra nerešeno. Samo što smo mi teška jad i beda da nismo u stanju Litvaniji dati gol. Bruka i sramota koji smo raspad sistema. Muslin bi se prošetao kroz ove kvalifikacije.
    (Ratko, 14. oktobar 2019 21:40)

    # Link komentara

  78. Gledanje nase reprezentacije je cist mazohizam! Ovo ni najvecem neprijatelju ne bih pozeleo! Prvo sam odgledao al neka hvala vise...
    (Otac Makarije, 14. oktobar 2019 21:41)

    # Link komentara

  79. odlican rezultat! Momci izdrzite jos 45min pa da cela nacija slavi!
    (aca, 14. oktobar 2019 21:41)

    # Link komentara

  80. Ne razumem sto pricamo o portugalu kao konkurentu za drugu poziciju u grupi. Ako mi ovekivano dobijemo litvaniju i luksemburg, a portugal porazi ukrajinu, onda u zadnjem kolu imamo neku sansu u direktnom duelu sa ukrajinom.
    (Niko, 14. oktobar 2019 20:45)
    Care,kralju,legendo,ni Donju Sipulju oni ne mogu dobiti.O kakvim ti pričaš kombinacijama?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:42)

    # Link komentara

  81. Lepo kaže zemljak iz Banja Luke, "Ne mogu da ne gledam a kad gledam nerviram se"
    Bolje opisati tužnu igru Srbije ne možete, užasno.
    Tačno je, ne trebate ići na EP nikako jer ovo što prikazujete je daleko ispod nule. Vi dečaci trebate mnogo da radite da bib stigli tek do nule.
    (Dejan, 14. oktobar 2019 21:42)

    # Link komentara

  82. Ajde da se kladimo da ce neko da izjavi da spremamo tim za kfalifilacije za SP u Kataru 2022.I tako mi stalno spremamo ali nikako da spremimo.Unistili smo ekipu sa Novog Zelanda i oterali Paunovica u Ameriku.Da nas nema trebalo bi nas izmisliti.Eto i Kosovo nas prestiglo
    (Krug dvojke, 14. oktobar 2019 21:42)

    # Link komentara

  83. Баш имамо обзира према Португалији - то се зове чојство.
    (да не кваримо, 14. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  84. Bez Tadica u igri nema ko da kreira akciju...
    ovo je horor za oci
    (Shaq, 14. oktobar 2019 21:31)
    ~~~…~~
    Kaj brbljaš, ova egal je odličan.
    Naime, malo koja europska reprezentacija
    bi protiv Litve držala neriješeno u prvom poluvremenu.
    (Mantis, 14. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  85. Ma ovo treba sve rasterat i napravit ekipu od igraca iz nase lige, ako nista drugo bar bi se ljudi borili za svoju afirmaciju , a sto se tice selektora sa ovim balvanima nam ne bi ni "klop" pomogao.
    (ja, 14. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  86. Ima Srbija par vrhunskih imena u timu ali je savez užasan i struka je očajna.Da se desi čudo i da nas vodi "neki Klop" videli bi da nismo baš toliko loši. Menadzeri i užasni savez sastavljaju tim pa se većini najboljih igrača i ne igra bas za Srbiju u takvim okolnostima,jednostavno ne daju 100 posto.Nemaju Česi nijednu zvezdu u timu(gomila igraca Slavije i Plzena) pa su dobili Engleze,evo Ukrajina vodi protiv Portugala a većina igrača je iz Kijeva i Donjecka,po imenima teški prosek,ali je stadion pun,zdrava atmosfera i legenda na klupi,pa to usporedite sa nama,sve je jasno.Gledao sam Norvešku(koliko shvatam sa njima prvo igramo u baražu) protiv Španije i bili su fenomenalni,sa ovakvim selektorom i ovakvom "igrom" nemamo šanse da ih dobijemo.
    (roten, 14. oktobar 2019 21:44)

    # Link komentara

  87. Kao da gledam ZAK Kikinda protiv Ruskog Sela....
    (Zak Kikinda, 14. oktobar 2019 21:45)

    # Link komentara

  88. Koliko je Litvanija jaka selekcija koja nije ni za kakvo podcjenjivanje govori i podatak da je u litvanskoj reprezentaciji Justas Lasickas, 22-godišnji vezista koji je prije 2 sezone igrao za Zemun, a od ljetos nosi dres Voždovca.
    (Litvanci, mega asovi, 14. oktobar 2019 21:45)

    # Link komentara

  89. prenos na nova tv,kamera 3 megapixela
    (ljakse, 14. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  90. Toliko mi je drago za Ševu!
    (nenad12, 14. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  91. Moja baba bi bolje odigrala.
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  92. Dali ovo treba uopšte komentarisati,mučenje protiv velike LITVANIJE :)
    (Jazz ba, 14. oktobar 2019 21:47)

    # Link komentara

  93. Da li i sad ima koji sumnjaju da su svi odustali od reprezentacije? Sami fudbaleri su odustali. Igraju u Krusevcu jednom u deset godina, a dodje 4000 ljudi, od toga pola sa poklonjenim kartama. Igraci se vuku po terenu, neko napisa da bezvoljnije ne moze. Tekma se prenosi na kanalu koji ima 20% ljudi i niko se ne buni. Katastrofa.
    (Borkes, 14. oktobar 2019 21:47)

    # Link komentara

  94. Nije sve samo u savezu i menadžerima. Mi već jedno 25 godina nemamo vrhunskog golmana. Najvise što je moglo da se kaže za nekog je da je dobar, ali ne i vrhunski.
    (Dijasporac, 14. oktobar 2019 21:51)

    # Link komentara

  95. Ali koji je to objektivno SKIL, pocev od menadzera i atmosfere u savezu, preko neukih trenercica pa sve do samih igraca i nepostojanja kulta reprezentacije... da ti reprezentaciju nacinjenu od mahom igraca iz lige petice dovedes na to da izgledaju kao gomila rekreativaca. Oni Ukrajinci sa sveukupno tri ipo polukrstena igraca igraju 800000x bolji fudbal, ovo je smesno bre. Ili.. nije smesno.. uopste.
    (Sabre, 14. oktobar 2019 21:51)

    # Link komentara

  96. Ovako neće prodati ni jednog igrača, od ovih za koje je Tumbi rečeno da moraju da igraju...
    (Boss..po trnju.., 14. oktobar 2019 21:52)

    # Link komentara

  97. TACNO SAM ZNAO! Odgledam celo ono horor prvo poluvreme i dobijem jedno veliko NISTA, odem u WC i ovi odmah daju gol!
    (Jaran, 14. oktobar 2019 21:53)

    # Link komentara

  98. @ZAK Ma vise lice na Olimpija,Torda - Napredak,Čestereg iz 2010. samo je bolji teren....
    (Filadendron, 14. oktobar 2019 21:53)

    # Link komentara

  99. BOJKOT.BOJKOT.BOJKOT.
    (realan, 14. oktobar 2019 21:53)

    # Link komentara

  100. Bravo Mitre!I šta kažu stručnjaci,bolji Jović od njega?!hahaha.Ne bih Mitrovića menjao ni za 10 Jovića,a vi kako hoćete..
    (dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)

    # Link komentara

  101. Ne razumem sto pricamo o portugalu kao konkurentu za drugu poziciju u grupi. Ako mi ovekivano dobijemo litvaniju i luksemburg, a portugal porazi ukrajinu, onda u zadnjem kolu imamo neku sansu u direktnom duelu sa ukrajinom.
    (Niko, 14. oktobar 2019 20:45)
    Care,kralju,legendo,ni Donju Sipulju oni ne mogu dobiti.O kakvim ti pričaš kombinacijama?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:42)

    Naravno da ne mogu da dobiju Donju Sipulju kad klub ne moze da igra protiv reprezentacije
    (rankoradovic, 14. oktobar 2019 21:54)

    # Link komentara

  102. Napred Litvanija.
    (Dr.Mr. Bacevac Sandzak, 14. oktobar 2019 21:55)

    # Link komentara

  103. Bravo Mitre, ... autosovinisti na aparatima.
    (Laki, 14. oktobar 2019 21:55)

    # Link komentara

  104. Bogdan i Mitar.
    (nik sloter, 14. oktobar 2019 21:57)

    # Link komentara

  105. Treći strelac kvalifikacija sa 7 golova...
    (Cxevu, 14. oktobar 2019 21:58)

    # Link komentara

  106. Kako igramo.... I Brazil se tresu noge.
    (Ma ja sam opet, 14. oktobar 2019 21:59)

    # Link komentara

  107. Jao koliko ja ne volem te blitvance.. Nakantajte ih što vise...
    (irelandcalling, 14. oktobar 2019 21:59)

    # Link komentara

  108. Ademe doktore!
    (ggmu, 14. oktobar 2019 21:59)

    # Link komentara

  109. Mitrović, jedina svetla tačka već godinama.. Bravo!
    (hkj, 14. oktobar 2019 22:01)

    # Link komentara

  110. Eto,da nismo kod kuce izgubili od portugala sad bi imali vise boda od njih i imali bi baraz
    (blinkibile, 14. oktobar 2019 22:01)

    # Link komentara

  111. Svaka cast ko ima zeludac da gleda našu reprezentaciju zadnjih godina,cuj igraju miletić gobeljic itd hahaahahahahahahhahahah
    (avangarda, 14. oktobar 2019 22:02)

    # Link komentara

  112. Bez matica je sto puta bolji fudbal
    (igor, 14. oktobar 2019 22:02)

    # Link komentara

  113. Ko gura ovog Miletica, sta je bre ovo? Gobelja bre izmislio desnog beka za ovog. Pas Radonjica do Ljajica!!
    (Dusanovo carstvo, 14. oktobar 2019 22:04)

    # Link komentara

  114. prenos na nova tv,kamera 3 megapixela
    (ljakse, 14. oktobar 2019 21:46)

    2MPixela je zapravo 1920x1080 (poznata u narodu kao ful hd), tako da ako si hteo da budes duhovit trebao si da kazes 1MPixel ili manje....
    (mr.wolf, 14. oktobar 2019 22:04)

    # Link komentara

  115. Bravo Mitre!I šta kažu stručnjaci,bolji Jović od njega?!hahaha.Ne bih Mitrovića menjao ni za 10 Jovića,a vi kako hoćete..
    (dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)

    Zbog forsiranja Mitrovića je Fulam u drugoj ligi, a reprezentacija Srbije u kanalu.
    (sdfsdfd, 14. oktobar 2019 22:05)

    # Link komentara

  116. Vodim9 2 0 ali ovo nije igra ni tim za nešto jace timove
    (Mirko, 14. oktobar 2019 22:06)

    # Link komentara

  117. Mitar je kriv jer postize golove. Zato ga neki mrze, omalovazavaju a on svaku utakmicu , kako sam kaze, igra kao da mu je prva ili poslednja.Ja postujem igraca koji na svakoj utakmici izgara i bori se do poslednjeg sekunda utakmice, da li u napadu ili odbrani. Momak bi stavio glavu gde drugi ne bi ni nogu. Svaka cast..
    (111, 14. oktobar 2019 22:07)

    # Link komentara

  118. Da li je moguće da su Nemci iskopirali Kostića i Gaćinovića i poslali nam kopije.

    Nemam objašnjenja, ovi ko nikada lopte da nisu šutali. Neznaju da ae postave na terenu.
    (knedla, 14. oktobar 2019 22:08)

    # Link komentara

  119. vidi se kolika klasa je radonjic hvala bogu,da je prosla lopta desno prema radonji i kod prvog gola i drugog je uhvatio sjajno loptu koju neko drugi nebi a uz sve to decko trci i bori se ima kvalitet i jedino po desnoj strani prolazimo zahvaljujuci radonjicu to se vidi iz aviona mitrovic tamo gde mora,da bode pravi golgeter.kolarov sve gori radonja jih pritiska kao lud ali gotovo pa nema,ko,da ga isprati dvaput se ukljucio ljajic i tako smo postigli golove.ovo je realnost nebitno za koga navijaš
    (slaviša šmigič, 14. oktobar 2019 22:08)

    # Link komentara

  120. mi bolje od ovoga nemozemo.samo mucenjem da pobedimo.uparite nase fudbalere sa bilo kojim na nekoj poziciji,nijedan nas nije ni u top20.ovo je nas max...e sad,mi se po ovim tv kanalima nagledasmo lepog fudbala,tako da kad dodje na red da gledamo nase,ocekujemo bar 50% lepog,ali ne dobijemo ni to.malo zalaganja,neznanja i propast.utakmica u krusevcu,tuga.na tribinama,tuga.da je srece da se nacijaci guraju da udju na stadion...sta da vide,propast
    (zile, 14. oktobar 2019 22:09)

    # Link komentara

  121. Srbija je reprezentacija koja je maestralna u nebitnim utakmicama.
    (kompletni idiot, 14. oktobar 2019 22:11)

    # Link komentara

  122. Ko vise gura ovog Mitra? Jedva dade dva gola raspalim Litvancima. I kako je uvek starter a nije dao gol na treningu.
    (fenomen, 14. oktobar 2019 22:11)

    # Link komentara

  123. Mi sa Litvancima još u kraljevini Jugoslavije nismo ima li nikad problema a pobeđivali smo 4x dosada. Nisu nacija fudbalska to je sasvim jasno kao dan.
    (Poštovalac igre, 14. oktobar 2019 22:12)

    # Link komentara

  124. Bez Ljajica nikada nismo imali pravu igru
    (Realno, 14. oktobar 2019 22:12)

    # Link komentara

  125. Ljudi, oni vode 2:0 dok ja ovo pisem, ali oni stvarno blage veze nemaju. Kako moze Miletic da igra meni nije jasno. Tumbakovic mi je zreo za otkaz, na vrijeme, bolje sad nego posle..
    (pgPGpg, 14. oktobar 2019 22:13)

    # Link komentara

  126. Opet penaldo iz penala, odvratno!
    (dingospo, 14. oktobar 2019 22:16)

    # Link komentara

  127. Ovaj Radonjić baš nervira grobare, ima samo brzinu bez i sa loptom, dribling, pas i udarac. Sve to još i uništio Stojketa, bio grobarski vunder kind u mladjm kategorijama nije baš malo, malo li je.
    (miško, 14. oktobar 2019 22:16)

    # Link komentara

  128. Jokanovica ili Paunovica za selektora!
    (srdjan, 14. oktobar 2019 22:17)

    # Link komentara

  129. Da mi je samo znati koji menadzer gura ovog Lukića ? Lik je bio najgori igrac na U21 euru, ne moze da se nosi sa svojom generacijom, a igra redovno za A - tim ??!
    (srb, 14. oktobar 2019 22:17)

    # Link komentara

  130. Radonjić, Ljajić, Mitar ne zamenjivi nov tandem.
    (miško, 14. oktobar 2019 22:18)

    # Link komentara

  131. Kakav igrač!! Verujte, duugo gledam ali takvu klasičnu devetku nismo imali u reprezentaciji ! Pa pošto je vreme statistike 53/31. Niko nije ali ni BLIZU tome.
    (Jug...Srbije, 14. oktobar 2019 22:18)

    # Link komentara

  132. dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)
    3411
    Jovic je bolji i zato je u Realu ako ti mislis da je Fualam veliki klub i da je ovo vrhunski nivo onda se silno varas. Ovo je fudbal na nivou srpske lige. Mitrovic daje golove iz sansi koji su mu drugi namestili decko ima lopte a teško da bi dao gol sa klupe.
    (zex, 14. oktobar 2019 22:20)

    # Link komentara

  133. Mitar je kriv jer postize golove. Zato ga neki mrze, omalovazavaju a on svaku utakmicu , kako sam kaze, igra kao da mu je prva ili poslednja.Ja postujem igraca koji na svakoj utakmici izgara i bori se do poslednjeg sekunda utakmice, da li u napadu ili odbrani. Momak bi stavio glavu gde drugi ne bi ni nogu. Svaka cast..
    (111, 14. oktobar 2019 22:07)

    Niko nema ništa protiv njega lično već protiv činjenice da Srbija igra dekadentan, zastareo i neefikasan fudbal. A Mitrović se "bori" tako što čeka u kaznenom prostoru da drugi stvore akciju i od njega naprave zvezdu (u ovom slučaju Ljajić). Možemo mi da izađemo na kraj sa ovim amaterima iz Litvanije ravnim našim linglong ligašima, ali svaka ozbiljna ekipa bi nas nakantala, a bunarenje na Mitra (kako smo igrali na SP i kako obično igramo sa jačima) tu ne pomaže.
    (nn, 14. oktobar 2019 22:21)

    # Link komentara

  134. Zbog forsiranja Mitrovića je Fulam u drugoj ligi, a reprezentacija Srbije u kanalu.
    (sdfsdfd, 14. oktobar 2019 22:05)

    Bez Mitrovića bi bili iza luksemburga a fulam bi dao ukupno 5 golova u PL.
    (le saux, 14. oktobar 2019 22:21)

    # Link komentara

  135. U toku je pokušaj pljačke na utakmici Ukrajine i Portugala. Oni iz Portugala ne mogu da mrdnu 75 minuta i sudija preuzima stvari u svoje ruke. Svira nepostojeći penal za Portugal zbog navodnog igranja ruke i još isključi igrača Ukrajini. Debelo poguran Portugalski tim. Onakav penal se ne svira ono je sramota i bruka. Ako kojim čudom Portugal ovde izgubi da li iko sa malo pameti misli da neće biti pogurani na sve načine???
    (Zuja, 14. oktobar 2019 22:22)

    # Link komentara

  136. dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)
    3411
    Jovic je bolji i zato je u Realu ako ti mislis da je Fualam veliki klub i da je ovo vrhunski nivo onda se silno varas. Ovo je fudbal na nivou srpske lige. Mitrovic daje golove iz sansi koji su mu drugi namestili decko ima lopte a teško da bi dao gol sa klupe.

    Jović i ne zna šta je gol u bjeljinu će se vrne sezona kupusa počinje
    (lowe, 14. oktobar 2019 22:23)

    # Link komentara

  137. Evo tutnuše jedan, sledi još jeda.
    (hihihi, 14. oktobar 2019 22:24)

    # Link komentara

  138. Da li neko moze da objasni ako je Portugal vec kvalifikovan kao pobednik lige nacija ko popunjava taj broj na evropskom prvenstvu?
    (Bane, 14. oktobar 2019 22:25)

    # Link komentara

  139. Miletic, jednostavno lik je najgori igrac Partizana bez premca, a igra u repki... Kakooo?
    (xxx.amsterdam, 14. oktobar 2019 22:25)

    # Link komentara

  140. Imamo tehnički najneobučenije igrače u Evropi, ubedljivo.
    (Toma, 14. oktobar 2019 22:25)

    # Link komentara

  141. Mislim da je Nemanja Radonjic najveca prevara fudbala ikada.
    (slanina, 14. oktobar 2019 22:25)

    # Link komentara

  142. Odbrana : Nula ! Primili 13 golova u šest utakmica, više od dva po utakmici, Ej !!! Ima li ko malo mozga ?
    (JPR24, 14. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  143. Gde je našo tog Miletića samo se valja po terenu daj bože da ovo privedemo kraju kako treba!!!
    (momo brko, 14. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  144. Ko gura ovog Miletica, sta je bre ovo? Gobelja bre izmislio desnog beka za ovog. Pas Radonjica do Ljajica!!
    (Dusanovo carstvo, 14. oktobar 2019 22:04)
    stace im kostolomac u ekipi.
    (pgz!, 14. oktobar 2019 22:28)

    # Link komentara

  145. Postavljanje kolarova za kapitena, ovog tumbakovica kina stručnjaka ni tamo nije mogo da radi oterali ga odma I ovo guranje miletić da igra je zadnji ekser koji je udaren u kovčeg srpskog fudbala.
    (avangarda, 14. oktobar 2019 22:28)

    # Link komentara

  146. Ovaj Mitrovic je cudo,ne znan kako covek ne igra u jacem klubu nije mi jasno bez zezanja..
    (Bravo Mitre, 14. oktobar 2019 22:29)

    # Link komentara

  147. Xaxa Tumba se povlači pred Litvancima, ulazi Gudelj izlazi Ljajić, treba sačuvati 2:1, axaxa bata djorina škola, ma mi smo komedija.
    (nebaCar, 14. oktobar 2019 22:29)

    # Link komentara

  148. @dingospo Jel vidiš ti statistiku te utakmice? Pa ovi domaći nisu šutnuli sat vremena!
    (Poz iz BG-a, 14. oktobar 2019 22:30)

    # Link komentara

  149. Ljajic igrac utakmice
    (Fudbaler, 14. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  150. Sto bi bilo koja nasa ekipa, bilo klub ili reprezentacija, dala 10 golova, kada je lakse da se opuste ili povuku, pa protivnik preti i bude neizvesna utakmica do samog kraja.
    (BojanNS, 14. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  151. Stojke je za Dmitrovica Tatko vaseljenski... Ovaj Dmitrović je kiksara nevidjena, koliko samo gresaka protiv jedne Litvanije !! D’ugasimo ovaj sport već jednom...
    (JPR24, 14. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  152. Dva dodavanja na centru ne mogu da povezu bruka od fudbala
    (perazdera, 14. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  153. Haha ladno identicna akcija Radonjica, Ljajica i Mitrovica za drugi gol kao za prvi. Bravo momci. Radonja odusevljava koliko je probojan. Ljajic idmah dobio vise mesta. Mitar uvek na pravom mestu.
    (4k4.Dex, 14. oktobar 2019 22:32)

    # Link komentara

  154. Bravo Mitre!I šta kažu stručnjaci,bolji Jović od njega?!hahaha.Ne bih Mitrovića menjao ni za 10 Jovića,a vi kako hoćete..
    (dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)

    Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)

    # Link komentara

  155. I ne secam se da sam gledao neku ekipu koja brze vrati loptu od protivnickog sesnaesterca do naseg golmana od nase reprezentacije.
    (BojanNS, 14. oktobar 2019 22:36)

    # Link komentara

  156. Dmitrovic ocajan,nemamo golmana...
    (Baki, 14. oktobar 2019 22:37)

    # Link komentara

  157. Strepimo od Litvanije...
    (2CRAZY, 14. oktobar 2019 22:38)

    # Link komentara

  158. Ovom sportu zidati nacionanlne stadione? Pa ovaj sport treba zabranitiu Srbiji. Zadnjih 15 min sam navijao za Litvaniju. Sramota.
    (Kole, 14. oktobar 2019 22:39)

    # Link komentara

  159. Srbija je na korak do EP! Nikad bliže.
    (Milivoje, 14. oktobar 2019 22:39)

    # Link komentara

  160. Miletic, jednostavno lik je najgori igrac Partizana bez premca, a igra u repki... Kakooo?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (xxx.amsterdam, 14. oktobar 2019 22:25)
    Iskreno mrtva trka izmedju njega i Milivojevica ...
    (Mare, 14. oktobar 2019 22:39)

    # Link komentara

  161. bjutiful
    (bratmoj, 14. oktobar 2019 22:40)

    # Link komentara

  162. Jedva pobedismo.
    (C i n i k, 14. oktobar 2019 22:41)

    # Link komentara

  163. Miletic nidje veze...
    (Max, 14. oktobar 2019 22:41)

    # Link komentara

  164. Jović pored Mitra može da igra samo kod gige u šupi i nigdje više
    (lowe, 14. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  165. Ahaha umalo 2-2. Ma mi smo bre operisani od fudbala. Drzava puca po svim savovima dok menadzercici reklamiraju svoje maneke fudbalercice u reprezentaciji. Daj ugasite taj sport vec jednom i ulozite pare u zdravstvo, prosvetu i borbu protiv kriminala.
    (Aco, 14. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  166. Da li neko moze da objasni ako je Portugal vec kvalifikovan kao pobednik lige nacija ko popunjava taj broj na evropskom prvenstvu?
    (Bane, 14. oktobar 2019 22:25) 

    Portugal nije kvalifikovan kroz ligu nacija iako je osvojio. Portugal nastoji da se kvalifikuje kroz grupne kvalifikacije kao i svi ostali. Liga nacija je nebitno takmicenje.
    (Zoki, 14. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  167. Igrali smo u Litvaniji, a nokautirali smo goste, pa mi smo prave kosmopolite
    (skoba, 14. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  168. eto, koja je sada verovatnoca da portugal kiksne do kraja, a mi budemo perfektni?
    (Dnevna doza tetoviranog srbende sa pivskim stomakom, 14. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  169. Ви се још увијек нервирате око ове МЕНАЏЕРСКЕ РЕПРЕЗЕНТАЦИЈЕ? Дај људи шта вам, не будите дјеца...?!
    (ДЕЛИЈА🔴⚪, 14. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  170. igrac utakmice radonjic ali sve skupa je jadno moze portugal,da kiksne i ostavi bodove nikad se nezna ali mi sa ovakvom igrom tesko,da mozemo dobiti ukrajince u beogradu,jos kad se uzme u obzir,da sudije guraju portugal i opet penaldo daje gol iz penala a ukrajina igra sjajno igracem manje mada na kraju su imali srece sa preckom ali su si vise zasluzili 3.boda nego srbija protiv autcajdera litve.
    (slaviša šmigič, 14. oktobar 2019 22:45)

    # Link komentara

  171. Ako portugal u poslednjem kolu nepobedi u gostima luksemburg odosmi mi ni krivi ni duzni na evropsko prvenstvo
    (Mile, 14. oktobar 2019 22:45)

    # Link komentara

  172. Iskreno mrtva trka izmedju njega i Milivojevica ...
    (Mare, 14. oktobar 2019 22:39)

    Ne lupaj, keve ti. Milivojević je presekao skoro svaki napad Litvanaca. Miletić je katastrofa. 100 lopti je prodao. Ne razumem kako čovek, koji će još malo da postane veteran - dakle neko ko trenira svakodnevno taj fudbal, ne ume da primi loptu. A tek pas dalji od 3 metra - to mu je viša matematika...
    (ja, 14. oktobar 2019 22:46)

    # Link komentara

  173. Ovom sportu zidati nacionanlne stadione? Pa ovaj sport treba zabranitiu Srbiji. Zadnjih 15 min sam navijao za Litvaniju. Sramota.
    (Kole, 14. oktobar 2019 22:39)

    Остали спортови су смешни.
    (Марко, 14. oktobar 2019 22:46)

    # Link komentara

  174. Boacia za centarfora!
    (Bujke, 14. oktobar 2019 22:47)

    # Link komentara

  175. Ja sam zvezdaš, ali Savo Milošević je napravio čudo od Partizana. Igraju brz, ofanzivan fudbal, engleska škola i preoru teren jer su puni snage. Tumbaković je ona komunističko jugoslovenska Miljanićeva škola gde je obaveza vratiti loptu gllmanu najmanje 250 puta za vreme utakmice.
    (Kolos, 14. oktobar 2019 22:47)

    # Link komentara

  176. Kakav ste to narod srbijanci, djelite se na sve moguce, nepostujete nista sto vi niste izabrali da volite, zato su i otisli svi od vas, grobari ne vole radonjica,jovica, cigani ne vole miletica, mitrovica, ljajica... strasni ste, nije to dobro. Probajte biti srecni, postujte druge, ne treba vam pakost, zloba.
    (tuzni ste, 14. oktobar 2019 22:48)

    # Link komentara

  177. Miletic, jednostavno lik je najgori igrac Partizana bez premca, a igra u repki... Kakooo?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (xxx.amsterdam, 14. oktobar 2019 22:25)

    Iskreno mrtva trka izmedju njega i Milivojevica ...
    (Mare, 14. oktobar 2019 22:39)

    Jeste mrtva trka, samo da niko iz partizana nije kriv… Polomio mu litvanac kicmu kod gola, cist njegov gol, plus pustio svog igraca u 90 minutu, cista slucajnost sto nisu dali gol iz te situacije.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:49)

    # Link komentara

  178. Kako smo do sada igrali ove kvalifikacije dobro je što smo dva kola pre kraja još uvek sa nekim šansama da se plasiramo direktno na prvenstvo. Treba malo sreće kako bi preskočili Portugal na tabeli a to je da oni u preostala dva meča odigraju jednu nerešeno a mi obe dobijemo. Teško ali šanse nakon večerašnjih mečeva ipak postoje. Dakle ovo nisu nebitne utakmice kako ovde neki pišu gluposti.
    (Ratko, 14. oktobar 2019 22:49)

    # Link komentara

  179. Tuga....
    (sasa jokic, 14. oktobar 2019 22:50)

    # Link komentara

  180. ma radonjic i jeste metak,da nijhe danas istrcao i napred i nazad svuda ga je bilo trcao pomogo odbrani napred asistirao i hvatao neuhvatljivo mi danas nebi uzeli ni bod,da kojim slucajem nije bilo radonjica velt klase kako kazu nemci za radonjica i upravu su.
    (slaviša šmigič, 14. oktobar 2019 22:50)

    # Link komentara

  181. A Dmitrović dobija gol na prvu stativu protiv Litvanaca...
    (Milan, 14. oktobar 2019 22:51)

    # Link komentara

  182. Napise "Mitrovic juri 30 gol , reprezentacija ka jos jednom ispadanju..." i potpise se sa "poznavalac"
    E pa poznavaoce,samo nek ti je Mitrovic problem sa njegovih 30+ g na 50+ utakmica ,u 25 godini zivota.Radonjic je inace opravdano prisutan? evo mene je sramota onoga sto ti pises,ne moras ti da se cimas
    (Istine radi, 14. oktobar 2019 22:51)

    # Link komentara

  183. Iskreno mrtva trka izmedju njega i Milivojevica ...
    (Mare, 14. oktobar 2019 22:39)

    Маре, ти стварно појма немаш о фудбалу. Миливојевић је одличан задњи везни, који потпуно одузме центар терена било ком противнику. интелигентно кретање, једноставна додавања без грешке и смиреност га чине играчем који може да игра у било којој екипи. да дуге стране имаш Милетића који прави погрешан избор пасова, непотребне фаулове и очајне центаршуте... тешко да их вреди поредити.
    (мики, 14. oktobar 2019 22:52)

    # Link komentara

  184. Miletic, jednostavno lik je najgori igrac Partizana bez premca, a igra u repki... Kakooo?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx.amsterdam, 14. oktobar 2019 22:25)


    Pa isto kao što igra Gobelja
    (Madjija, 14. oktobar 2019 22:52)

    # Link komentara

  185. Ovom sportu zidati nacionanlne stadione? Pa ovaj sport treba zabranitiu Srbiji. Zadnjih 15 min sam navijao za Litvaniju. Sramota.
    (Kole, 14. oktobar 2019 22:39)

    срамота је само што си навијао за Литванију.
    (мики, 14. oktobar 2019 22:52)

    # Link komentara

  186. Negledate realno na ovo.... Kad ih Kolarov odvede na splav... To je posao a ne 2-1 sa Litvanijom. Idemo ludilo.
    (Ja sam, 14. oktobar 2019 22:53)

    # Link komentara

  187. Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)
    Mitrović je za taj stil igre koju je Srbija forsirala sjajan, ali protiv jačih selekcija samo se pukom slučajnošću tako može dati gol. Nešto se mora menjati ako ne želimo biti večiti autsajderi jer uskoro ni San Marino ili Litvaniju nećemo tako moći pobediti (danas je odlučio raspoloženi Ljajić),a da se nešto promeni Srbija mora graditi igru. Građenje igre znači da Mitrović bude van tima. A koji selektor ima hrabrosti da Mitrovića izbaci iz tima pogotovo kad je fudbalska publika ovako fudbalski neobrazovana kod nas. Pa oni se iščuđavaju zašto Mitrović ne igra u jačem klubu od engleskog drugoligaša.
    (dobro si ga opisao Ivane, 14. oktobar 2019 22:54)

    # Link komentara

  188. Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)

    Da nije Mitrovica sve te sanse ne bi ni postojale. Decko se fantasticno izvlaci i otvara sebi prostor. Ima odlican osecaj za gol. Neverovatan je. Daje svaku utakmicu gol, dva. Sta biste vi znalci da vam centarfor igra za umetnicki dojam ili da daje golove? Tolika mrznja prema decku bez cijih golova bi gubili i od Litvanije i gorih
    (bbROD, 14. oktobar 2019 22:55)

    # Link komentara

  189. Nista bez Mitra, da nije njega mi bi izgubili i od Litvanije.
    (Bodibond, 14. oktobar 2019 22:56)

    # Link komentara

  190. Dmitrović dobija gol na prvu stativu protiv Litvanaca...
    (Milan, 14. oktobar 2019 22:51)

    Nista neobicno.
    (Bodibond, 14. oktobar 2019 22:57)

    # Link komentara

  191. I pobeda u gostima vam ne valja? Nema lakih ekipa
    (Penaldo, 14. oktobar 2019 22:57)

    # Link komentara

  192. Niko nema ništa protiv njega lično već protiv činjenice da Srbija igra dekadentan, zastareo i neefikasan fudbal. A Mitrović se "bori" tako što čeka u kaznenom prostoru da drugi stvore akciju i od njega naprave zvezdu (u ovom slučaju Ljajić). Možemo mi da izađemo na kraj sa ovim amaterima iz Litvanije ravnim našim linglong ligašima, ali svaka ozbiljna ekipa bi nas nakantala, a bunarenje na Mitra (kako smo igrali na SP i kako obično igramo sa jačima) tu ne pomaže.
    (nn, 14. oktobar 2019 22:21)

    A koji su to igraci koji bi doneli drugi stil igre reprezentacije u napadu? Koji bi to igraci sami postizali golove jer im drugi igraci ne bi dodali loptu pa od njih pravili zvezdu? Veliki tehnicari, dribleri? Ovde se ne radi o napadu decko, ovde se radi o sredini terena, kreativnosti i prvenstveno o ODBRANI. Mitru je potreban jos jedan igrac u napadu, slazem se, jer je sam i uz normalnu odbranu koja kvalitetno radi svoj posao sve bi ovo bilo mnogo bolje. Pa mi smo natrpani u ovim kvalifikacijama ne zbog zastarelog stila igre u napadu i Mitrovica, koga kako kazes, drugi pravi zvezdom, vec zbog odbrane . I veceras smo primili gol? Kakve sve to veze ima sa tim o cemu ti pises?
    (111, 14. oktobar 2019 22:58)

    # Link komentara

  193. Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33) 

    Ljudi, daj shvatite da on daje golove na upornost.
    Sve stoji, ali moras uzeti u obzir da je on svega toga svjestan i da iz samog sebe izvlaci najbolje. O tome se radi. Ne moze on vama dati ono sto nema. On moze svoje vrline usavrsit i trazit situacije u kojima ce moci koristiti te vrline i dati gol.
    Sam je priznao da nema talenta, ali je uporan ko mazga. Budite sretni da ga imate, jer on vas drzi iznad vode. Jovic nije ili nece nikad proradit...i dok nemate bolje, on je savrsen. Covjek nikad za sebe nije rekao da je talenat. Nikad. A vi na silu hocete da bude talenat.
    (Gram mozga, 14. oktobar 2019 23:00)

    # Link komentara

  194. Sreća u nesreći je da nemam ovaj kanal koji prenosi reprezentaciju tako da nisam gledao kvalifikacije i ovo mučenje
    (irony man, 14. oktobar 2019 23:03)

    # Link komentara

  195. Stojke je za Dmitrovica Tatko vaseljenski... Ovaj Dmitrović je kiksara nevidjena, koliko samo gresaka protiv jedne Litvanije !! D’ugasimo ovaj sport već jednom...
    (JPR24, 14. oktobar 2019 22:31)

    Jedna greska, nema potrebe da lazes, imamo oci. Jednu gresku Stojkovic ima po mecu, i to u ling long superligi, I to gresku zbog koje se primaju golovi.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 23:04)

    # Link komentara

  196. Miletić... Hahahaha. Pa gde je Saša Ilić. Mogao je i on kod Tumbe da igra.
    (Pera pisar, 14. oktobar 2019 20:59)

    Kojeg boljeg desnog beka Srbija trenutno ima?
    (Šteta što nema boljeg, 14. oktobar 2019 23:06)

    # Link komentara

  197. Nije sve samo u savezu i menadžerima. Mi već jedno 25 godina nemamo vrhunskog golmana. Najvise što je moglo da se kaže za nekog je da je dobar, ali ne i vrhunski.
    (Dijasporac, 14. oktobar 2019 21:51)
    ... istina! Samo ja se ne secam ni nekog vrhunskog ni ranije. Dobar Jevric, dobar Kralj... niko tipa Handanovic bar... Mislim da je rezervni golman CZv najbolji srpski golman!
    Decko samo ima nesrecu sto brani sa onim ludakom ;)
    Sve sto je branio odbranio je perfektno.
    Postavljanje, istrcavanje, refleks, igra nogom sve bez greske!
    Jos mu nisam video slabu tacku, mada, nema golmana koji nije na svoju ruku ;)
    On bi mogao biti DOBAR ;)
    (Lefty, 14. oktobar 2019 23:06)

    # Link komentara

  198. Ljajic dokazao OPET da je ubedljivonuz Tadica najbolji igrac.Bez njega sansu ne bi napravili!
    (bex, 14. oktobar 2019 23:07)

    # Link komentara

  199. Jović da je igrao dao bi možda i 3 gola...
    (na treningu, 14. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  200. Bravo Mitre!I šta kažu stručnjaci,bolji Jović od njega?!hahaha.Ne bih Mitrovića menjao ni za 10 Jovića,a vi kako hoćete..
    (dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)

    I jeste bolji! Al ne moze se sa tribina dati gol. Eh partizani partizani... ko vas zna ni pakao mu nece tesko pasti
    (Brane, 14. oktobar 2019 23:10)

    # Link komentara

  201. Mladenovic i Miletic su rupetine

    Lukic - ja stvarno neznam kakve konekcije ima ovaj mali da stalno pronazlazi put ne samo u sastav nego da ulazi u utakmice. Mali je rupa. Torino to zna i zato nikad ni ne igra. Imamo barem 7-8 boljih na toj poziciji ali eto ...

    Tumbakovic - malo bolje od Krstajica ali nista mnogo. Ponovo nema tu ideje ili igre, i to protiv ovako laganog protivnika. Ponovo igraci odkazuju sa nekim povredama - vidicemo hoceli ti igraci igrati preko vikenda. Meni nesto tu smrdi. Ponovo ko Krstajic kombinujemo neke sastave, isprobavamo igrace, pa daj vise. Izaberi tim, neka su uigraju - narucito sto si ti novi selektor i prvai male izmene ako se mora zbog povreda ili kartona. Ne ovo da svaki put potpuno drugaciji sastav. Pa necemo nikada naci ritam tako
    (Tyson, 14. oktobar 2019 23:11)

    # Link komentara

  202. Kakav ste to narod srbijanci, djelite se na sve moguce, nepostujete nista sto vi niste izabrali da volite, zato su i otisli svi od vas, grobari ne vole radonjica,jovica, cigani ne vole miletica, mitrovica, ljajica... strasni ste, nije to dobro. Probajte biti srecni, postujte druge, ne treba vam pakost, zloba.
    (tuzni ste, 14. oktobar 2019 22:48)
    E, vidis druze, gde ja zivim. Pa kazi da mi je lako...
    (Mozzart, 14. oktobar 2019 23:14)

    # Link komentara

  203. Crni Miletic, veze nema...
    (Sas, 14. oktobar 2019 23:15)

    # Link komentara

  204. Vidim sve Zvezdina deca asistiraju i daju golove... Kako ono beše, Zvezda = Srbija?
    (Šaljivdžija, 14. oktobar 2019 23:16)

    # Link komentara

  205. Ocaaaj mec je dno dna
    (srbicg10, 14. oktobar 2019 23:23)

    # Link komentara

  206. Зашто није искористио трећу измену? Цима играче па пусти неког да одигра небитна утакмица је
    (ацо, 14. oktobar 2019 23:24)

    # Link komentara

  207. Onaj Jovic je mnogo pametan momak... njemu me treba rep da bi nasao klub jer ga je vec nasao i te kakav kllub! To je rep Srbije posle Anticeve ete NAZALOST
    (shone bjelovacki, 14. oktobar 2019 23:25)

    # Link komentara

  208. Bogdanovic u kosarci=Mitar u fudbalu=Partizan u srbiji.
    (el.kiddo, 14. oktobar 2019 23:29)

    # Link komentara

  209. 2:0 je opasan rezultat u fudbalu.
    (Bodibond, 14. oktobar 2019 23:30)

    # Link komentara

  210. Aleksandar Mitrović 25g će u narednoj utakmice preteći čoveka po čijem imenu nosi najveći stadion u Srbiji hahhaha
    (lowe, 14. oktobar 2019 23:33)

    # Link komentara

  211. Zbog forsiranja Mitrovića je Fulam u drugoj ligi, a reprezentacija Srbije u kanalu.
    (sdfsdfd, 14. oktobar 2019 22:05)

    Ti si od onih koji.navija za Zvezdu i reprezentacija bi za takve valjala samo ako bi igralo 11 zvezdasa.A koliko pojma nemas o fudbalu govori tvoja recenica da je Fulam ispao zbog Mitrovica.
    Fulam je ispao zbog ocajne odbrane,trpali su ih svi koliko su hteli,busna odbrana kao sir.Tu ni Mesi ne bi pomogao.
    Garant nijednu njihovu utakmicu nisi gledao.
    (as, 14. oktobar 2019 23:35)

    # Link komentara

  212. Najpoštenije prema svima bi bilo da ova reprezentacija Srbije ne ide na prvenstvo.Ako padnemo na noge Holandiji,Engleskoj ili Belgiji,zažalićemo što smo ustali iz kreveta taj dan.Jednostavno,ovo je jako limitirana ekipa i valja to pošteno prihvatiti! Nemamo bekove,golmana,vezni obavljaju većinu poslova odbrambenih a ovi teško kiksnu bar jedanput u toku utakmice itd,itd.Na ljeto lijepo svi zajedno gledamo pravi fudbal i uživamo!Izvinjavam se ako nekoga vrijeđam sa iznesenim!!!
    (DM, 14. oktobar 2019 23:38)

    # Link komentara

  213. Mitrović daje golove.Nema tu šta dalje da se priča.
    ali onaj ko ne vidi koliko je Radonjić konkretniji igrač od npr.kostića veze nema sa fudbalom.
    pa Ljajić je obe akcije napravio sa Radonjićem.
    Kostić u reprezentaciji ne služi ničemu,svaka lopta unazad.
    a komentarisati Miletića i Mladenovića nema svrhe.
    (pastorčići,limarčići., 14. oktobar 2019 23:39)

    # Link komentara

  214. Je li neko provalio da mi daje na poslednjem derbiju zastava sa natpisom Delije u bojama Galatasaraj Zvezdaspor i Galata su braća po babine linije
    (lowe, 14. oktobar 2019 23:39)

    # Link komentara

  215. radonjic je danas pravio razliku bez njega nebi postigli gol a primili bi barem jos dva samo realno treba pogledati sve je uspelo preko radonjica prvi gol duli pas i lopta u prostor za ljajica drugi gol hvata loptu u uglu a niko drugi je nebi uhvatio i opet prolazi sa ljajicem pobegao nekoliko puta u drugom daje na tacnu na 4.metre od gola mitrovicu nazalost u golmana ali sve u svemu danas daleko najbolji nas igrac svako realan ce potvrditi ovo o cemu pricam jednostavno moramo imati mesto na krilu za radonjica decko ubija lomi prolazi izuzetan igrac kad je otiso iz zvezde igra zvezde se raspala.
    (slaviša šmigič, 14. oktobar 2019 23:40)

    # Link komentara

  216. I u kosrci i u fudbalu partizanova deca su nosioci reprezentacije.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 23:40)

    # Link komentara

  217. I ne secam se da sam gledao neku ekipu koja brze vrati loptu od protivnickog sesnaesterca do naseg golmana od nase reprezentacije.
    (BojanNS, 14. oktobar 2019 22:36)

    771

    Onda nisi gledao Arsenal nikad
    (drax, 14. oktobar 2019 23:43)

    # Link komentara

  218. I u kosrci i u fudbalu partizanova deca su nosioci reprezentacije.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 23:40)
    Da, vidi se zato smo tu i gde smo :))
    (Vitezkoja, 14. oktobar 2019 23:47)

    # Link komentara

  219. Za ove likove sto ismevaju Mitrovica jedan fun facts: Igrac Fulama dao Litvi veceras dva gola a napadac Penal Madrida nije ni pozvan u nacionalni tim, hvala na paznji, laku noc i prijatno. Dodjem, ostavim komentar, izdominiram i odem. Delim sah matove poput Kasparova. :))
    (Bodibond, 14. oktobar 2019 23:47)

    # Link komentara

  220. Crni Miletic, veze nema...
    (Sas, 14. oktobar 2019 23:15)

    Ali zato Pavkov razbija kako igra, udje u igru u 85 minutu, u 87 minutu startuje sa obe noge sa ledja na Marka Rojsa i dobije crveni karton, i to sve u prijateljskoj utakmici. Genjalno nema sta.
    (Bodibond, 14. oktobar 2019 23:49)

    # Link komentara

  221. Dmitrovic nema pojma, ja bih u repku zvao Stojketa i/ili Ficu Kljajica.
    (Bodibond, 14. oktobar 2019 23:51)

    # Link komentara

  222. Aleksandar Mitrović 25g će u narednoj utakmice preteći čoveka po čijem imenu nosi najveći stadion u Srbiji hahhaha
    (lowe, 14. oktobar 2019 23:33)

    Moze samo po golovima u reprezentaciji. Samo po tome. I to u ovoj krs reprezentaciji.
    U ostalim stvarima nije mu ni blizu.
    Vi grobljari samo umete vredjati po Srbiji. Nista drugo.
    (Vojvodinas, 14. oktobar 2019 23:51)

    # Link komentara

  223. Ovaj Radonjić baš nervira grobare, ima samo brzinu bez i sa loptom, dribling, pas i udarac. Sve to još i uništio Stojketa, bio grobarski vunder kind u mladjm kategorijama nije baš malo, malo li je.
    (miško, 14. oktobar 2019 22:16)
    Po tvom komentaru rekao bi da je nešto najbliže tehnički Mesiju,brzinom Ronaldu sa instinktom gol ubice debelog Ronalda i sa harizmom Maradone?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 14. oktobar 2019 23:52)

    # Link komentara

  224. A koji su to igraci koji bi doneli drugi stil igre reprezentacije u napadu? Koji bi to igraci sami postizali golove jer im drugi igraci ne bi dodali loptu pa od njih pravili zvezdu? Veliki tehnicari, dribleri? Ovde se ne radi o napadu decko, ovde se radi o sredini terena, kreativnosti i prvenstveno o ODBRANI.
    (111, 14. oktobar 2019 22:58)

    Da bi se nešto promenilo i da Srbija u budućnosti ne bude kanta za napucavanje, pre svega se mora menjati koncepcija i stil igre. Jedan ogledni primer kako ne treba igrati, odnosno primer tipične igre Srbije sa ozbiljnim selekcijama je meč sa Švajcarskom na SP od koje Srbija ima neuporedivo kvalitnije igrače,ali kao tim je neuporedivo gora. Na tom meču se igralo dugim loptama na Mitrovića (koji je po običaju samo čekao loptu u petercu) bez ikakvog građenja igre i napada sa preskakanjem sredine terena pri čemu je sjajan tehničar Sergej oko kojeg bi svaka selekcija gradila igru na sredini bio potpuno nekoristan. Srbija se nije oslanjala na sredinu terena, Srbija se nije oslanjala na brze kontre jer i nema brze igrače, Srbija se oslanjala samo na bunarenje na tromog Mitrovića koji je u petercu čekao da mu se doturi lopta i rvao se sa protivničkim defanzicima ili što bi rekli komentatori sa ovog portala srčano se "borio".
    (nn, 14. oktobar 2019 23:52)

    # Link komentara

  225. I jos nesto, ne kontam ove grobare sto se hvale bivsim igracima partizana sto igraju u reprezentaciji, mitrovic i tako. Pa, alo rodjaci, reprezentacija nam nikada gora. Cime se hvalite!?
    (Vojvodinas, 14. oktobar 2019 23:54)

    # Link komentara

  226. @Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)
    I tako 30 puta..
    (Miki1, 14. oktobar 2019 23:55)

    # Link komentara

  227. Pravicemo mi Muslina od blata. Sa istim igracima se prosetao kroz kvalifilacije za SP. I tamo bi lagano prosli grupu. Ovo sto mi igramo zadnjih godinu i nesto dana ne moze da se izdrzi. Nadam se da gresim
    (Milanche, 15. oktobar 2019 00:07)

    # Link komentara

  228. Kafana Dukat. Lep povod za proslavu, večeru. U neko doba domaćin zove harmonikasa neplanirano. Evo sad zavrsismo. Extra klopa, extra užitak uz harmoniku... Sad stigli. Dobili smo Litvaniju??? Wow, ok. Eto toliko su zaslužili da me zanima. Proveo sam neuporedivo bolje vece nego da sam se nervirao kao obično.
    (veliki strumf, 15. oktobar 2019 00:12)

    # Link komentara

  229.  Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)
    I tako 30 puta..
    (Miki1, 14. oktobar 2019 23:55)

    Nemoguće, jel to onaj prvak sa Zelanda?
    (Dvorska budala, 15. oktobar 2019 00:14)

    # Link komentara

  230. Fudbalski savez Srbije bi trebalo da preispita svoju odluku i kada reprezentacija Srbije igra na Marakani da se stadion zove Aleksandar Mitrović jer Mitar će preteći čoveka po čijem imenu najveći stadion u Srbiji nosi ime a to je Rajko Mitić prema tome sad se za mene Marakana zove Aleksandar Mitrović Kad igra reprezentacija Srbije
    (lowe, 15. oktobar 2019 00:21)

    # Link komentara

  231. Dmitrović nije dobar golman. Bukvalno ne brani nista, zvati nazad Stojkovića ili Rajkovića
    (realan, 15. oktobar 2019 00:27)

    # Link komentara

  232. Miletic je najgori i u Partizanu (ali ocigledno nemamo desnog beka), ovaj Lukic nerealno da je na spisku top 100 igraca... Kolarov spava od 80 min svaku utakmicu... I to u svakoj rezultira primljenim golom u zavrsnici...

    I nestvarna stvar, cim se dao gol - povlacenje. To se vidjelo odmah nakon prvog gola a nakon drugog kulminiralo... Odmah stav da se otalja do kraja... Po meni glavni krivac - Kolarov.
    (sale, 15. oktobar 2019 00:31)

    # Link komentara

  233. Još samo da dobijemo 6:0 Ukrajince i Bog da nas vidi...
    (Saul Goodman, 15. oktobar 2019 00:48)

    # Link komentara

  234. Zasto se u Srbiji nikad nije pokrenula inicijativa da jedan Dragan Dzajic dodje na mjesto predsednika Fss?Idealno mjesto za Dzaju da se posle klupskog dokaze i u reprezentativnom fudbalu kao funkcioner.Postavite Dzaju za predsednika pa da vidite kako bi se stanje iz korena promenilo u reprezentativnom fudbalu i odnos prema reprezentaciji.
    (delija pg, 15. oktobar 2019 00:55)

    # Link komentara

  235. Ako neko od komentatora nalazi mane Mitroviću, SMS, Radonjiću ili Ljajuću, preporučujem da prate drugi sport.
    (UŠATI i mali partizai, 15. oktobar 2019 01:02)

    # Link komentara

  236. Ne treba nama Srbima neprijatelj. Sami cemo sebe da unistimo. Samo citaj komentare, ponovilo se je vec milijardu puta i nastavice tako. Treba biti glup za tako nesto. Zalosna istina.
    (Neutron, 15. oktobar 2019 01:04)

    # Link komentara

  237. Zar ste ovo gledali...???
    (Realni navijač, 15. oktobar 2019 01:06)

    # Link komentara

  238. Iskreno mislim jedina nada nam je da stavimo Cigane i Grobare koji trenutno igraju na svakoj poziciji i kraj ove price. Ovi manekeni sto igraju za strane klubove neka slobodno gledaju na TV
    (smoki, 15. oktobar 2019 01:29)

    # Link komentara

  239. Mitroviću svaka cast dao je 30 golova na 50 i nešto utakmica uglavnom iz peterca il glavom al koga briga samo nek ih daje,do pre par godina smo imali odličnu odbranu a napad bio katastrofa vola niko nije mogao da ubode u hodniku,sad je obrnuto imamo mitra radi svoj posao dok nam je odbrana kruminalna,u rangu smo sa ovim litvancima na samom smo evropskom dnu za neku godinu cemo verovatno igrati u toj ligi nacija u zadnjem sesiru sa dan marinom I ostalima.
    (avangarda, 15. oktobar 2019 01:32)

    # Link komentara

  240. Igrali jednom Radonjic i Miletic za A Reprezentaciju... Kraj vica.
    (stevica, 14. oktobar 2019 21:27)

    Hahhahah...Kolega, evo da upotpunim vic; Igrali jednom Radonjic, Gobeljic, Miletic, Milunovic i Pavkov za A Reprezentaciju...kraj vica.
    (Tarot, 15. oktobar 2019 01:38)

    # Link komentara

  241. Mitrović je drugoligaski centarfor i upravo zato sto nam je on najbolji igrač zato smo tu gde jesmo tj na samom dnu evropskog fudbala.
    (krejzi zeks, 15. oktobar 2019 01:38)

    # Link komentara

  242. I jos nesto, ne kontam ove grobare sto se hvale bivsim igracima partizana sto igraju u reprezentaciji, mitrovic i tako. Pa, alo rodjaci, reprezentacija nam nikada gora. Cime se hvalite!?
    (Vojvodinas, 14. oktobar 2019 23:54)

    Gobeljic, Rodic, Milunovic, Pavkov, Radonjic

    Jel treba dodati jos nesto?
    (mozga bez, 15. oktobar 2019 01:46)

    # Link komentara

  243. Bravo Mitre!I šta kažu stručnjaci,bolji Jović od njega?!hahaha.Ne bih Mitrovića menjao ni za 10 Jovića,a vi kako hoćete..
    (dnevna doza prosečnog Srbende, 14. oktobar 2019 21:54)

    I jeste bolji! Al ne moze se sa tribina dati gol. Eh partizani partizani... ko vas zna ni pakao mu nece tesko pasti
    (Brane, 14. oktobar 2019 23:10)



    Pa javio se porukom da je povredjen...hahaha..porukom?? Pa posle 4 dana igrao i vise nije povredjen..Zato je na tribinama a i tamo gde nazovi igra , kao da je na tribinama. Ali daje lepe golove na treningu a ovaj koji igra za reprezentaciju i postize golove , e on stoji u 16 i ceka svetske asistencije pa mu nije tesko sto postize golove? Hahaha...strasno.
    (www.com, 15. oktobar 2019 02:30)

    # Link komentara

  244. Pola igrača stoji i čeka loptu umesto da izađe po nju ili da se "izvuče" kako bi neko imao prostora da mu dobaci.
    Kretanje većine igrača je katastrofalno.
    Budimo realni ko neće da trči i da igra timski nije mu ni mesto u reprezentaciji. Većina njih dođe da bi "pojačali" cenu ili dobili veću minutažu u svom klubu. Ovo je sramota.
    Muslin je znao autoritetom da napravi reprezentaciju i tada smo i imali dobre rezultate. Sve je počelo da se ruši njegovim odlaskom.
    SVađa saveza sa igračima, svađe između igrača, ... nema timske igre, nema želje za igrom.
    Svaka čast za nekoliko momaka koji pokušavaju nešto da naprave. Ostali su truba.
    (jednostavno, 15. oktobar 2019 02:54)

    # Link komentara

  245. Ni zara, ni znanja. Nema zelje da se rasturi protivnik. Hrvati npr za 10 min imaju 5 puta vise udaraca na gol nego mi ceo mec. Jad.
    (Sava, 15. oktobar 2019 03:21)

    # Link komentara

  246. "Ovaj 25-godišnji napadač Fulama je na sedam pogodaka od rekordera nacionalnog tima Stjepana Bobeka"

    Nisam znao da je slavni Stjepan Bobek igrao za Srbiju.
    (Samo primetih, 15. oktobar 2019 03:50)

    # Link komentara

  247. Aleksandar Mitrović 25g će u narednoj utakmice preteći čoveka po čijem imenu nosi najveći stadion u Srbiji hahhaha
    (lowe, 14. oktobar 2019 23:33)

    претпостављам да си дете, па ћу само културно да те обавестим да је Митић био везни фудбалер, не центарфор, и да је на 59 утакмица репрезентације дао 32 гола. Митар, кога је ценим и волим да игра за Србију, је дао 31 гол на 54 утакмице. само су бројке сличне, ова два играча нису за поређење.
    (мики, 15. oktobar 2019 04:05)

    # Link komentara

  248. Instalirajte igru Score Match na mobilnom. Najbolji fudbal! Videćete da je taj tip igrača poput Mitrovića u igrici Menace ili Hammer. Ne može igrač da bude i visok i snažan i brz i dribler. Svako ima svoju ulogu u timu. Tako da ovi što zameraju Mitroviću da je spor, nema dribling i sl. to je Hammer u Score Match, jedan od najkorisnijih igrača na višim nivoima. Nezamenjiv zapravo, svi u igrici ga koriste. On zakuca gol čim je u šansi da šutira, glavom ili nogom čak i van šesnaesterca.
    (Draža, 15. oktobar 2019 04:56)

    # Link komentara

  249. Vi gradite igru oko Mitrovića, ko da bi mi gradili oko Manđukića. I jesmo jedno vrijeme, ali slabo je to izgledalo.

    Alo rođaci.. Gradite tim oko Tadića i Ljajića, pa da vidiš nogometa kad se tim uigra. Ta dva igrača su biseri.
    (Ante, 15. oktobar 2019 05:33)

    # Link komentara

  250. @slaviša moguće>>
    Bravo za komentar.Bez brzine savremeni,a ni onaj ranije fudbal nije mogao da se igra.
    U svakom timu je morao biti bar jedan „brzanjac“.Pogotovo,kada ekipa ne može da uspostavi kontrolu nad loptom to jest nad utakmicom.
    Naša reprezentacija to ne može,Zvezda je zato pukla od Partizana..Naravno,Radonjić ne treba preterivati u soliranju,već svoju brzinu staviti u službu kolektiva.
    Zato postoje treninzi,trener,video analiza utakmice...
    Još jedna vrlo bitna stvar za timski sport jeste uigranost.
    U fudbalu je dovoljno imati 14-15 igrača(ali pravih) u rotaciji.
    (Вељкo, 15. oktobar 2019 05:43)

    # Link komentara

  251. Koliko mržnje prema mitroviću nemogu da verujem,dečko dao dva gola,gde mi živimo?
    (Nisam znao bio na skijanju, 15. oktobar 2019 05:58)

    # Link komentara

  252. Jovic je jako sličan tip igrača kao Mitar, samo sto se ne trudi.
    Mogu zamisliti komentare garagana, da je on kojim slučajem dao 2 komada.
    (Volim i ja vas, 15. oktobar 2019 06:25)

    # Link komentara

  253. Tanko,jako tanko. Koeficijent 1.20 a oni jedava Boga, naravno zato i neće ići na EP.
    (Kokolo, 15. oktobar 2019 06:34)

    # Link komentara

  254. Repka,..Litva...alo komšije, pustite malo nas da se svađamo.
    (Salle, 15. oktobar 2019 06:40)

    # Link komentara

  255. ja ovde vidim da postoje botovi koji i dalje,kao po komandi hvale onu prevaru od igraca Radonjica?!Ili je on licno?
    (dure, 15. oktobar 2019 07:09)

    # Link komentara

  256. Kakav ste to narod srbijanci, djelite se na sve moguce, nepostujete nista sto vi niste izabrali da volite, zato su i otisli svi od vas, grobari ne vole radonjica,jovica, cigani ne vole miletica, mitrovica, ljajica... strasni ste, nije to dobro. Probajte biti srecni, postujte druge, ne treba vam pakost, zloba.
    (tuzni ste, 14. oktobar 2019 22:48)

    Brate svaka cast za komentar, samo jos da ga ukapiraju...
    (xxx.amsterdam, 15. oktobar 2019 07:20)

    # Link komentara

  257. Ova ekipa nema sta da trazi na Evropskom, gledao sam Ukrajinu i Portugal, nasi su bili teski za gledat, davljenje lopte i unistavanje tako lepog sporta, loš primer budućim klincima.
    (Pavle Srbin iz R.Srpske, 15. oktobar 2019 07:22)

    # Link komentara

  258. @Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)
    I tako 30 puta..
    (Miki1, 14. oktobar 2019 23:55)

    I tako 30 puta.
    (NoName, 15. oktobar 2019 07:22)

    # Link komentara

  259. Bogdanovic u kosarci=Mitar u fudbalu=Partizan u srbiji.
    (el.kiddo, 14. oktobar 2019 23:29)

    Srbija u kanalu.
    (NoName, 15. oktobar 2019 07:26)

    # Link komentara

  260. Sve je tu jasno nemamo mi igrače za Evropsko, mozda 2 igrača iz ekipe mogu na Evropsko ostalo je sve mnogo tanko.
    (Pavle Srbin iz R.Srpske, 15. oktobar 2019 07:26)

    # Link komentara

  261. ubuduće Kad igra srpska reprezentacija Marakana treba da se zove Aleksandar Mitrović logično zato što je taj čovjek najviše zadužio reprezentaciju
    (lowe, 15. oktobar 2019 07:29)

    # Link komentara

  262. Primili smo gol? Nemoguce!
    (vidim sve, 15. oktobar 2019 07:44)

    # Link komentara

  263. Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)
    Isto tako su pričali za Pipa Inzagija. Te "tanjir igrač" (daje gol samo kad je lopta na tanjiru) te samo iz peterca te ovo te ono... Pipo postade legenda fudbala. Ima nesto i u glavu ne samo u nogama i tehnici
    (somm, 15. oktobar 2019 07:50)

    # Link komentara

  264. Ljajic i Tadic su nasi jedini igraci vrhunske klase, svi ostali su prosek
    (Profesor, 15. oktobar 2019 07:58)

    # Link komentara

  265. Bez Ljajica i Tadica, ne bi Mitrovic dao ni 3 - 4 gola od ukupno postignutih
    (Pogadjali ga, 15. oktobar 2019 08:00)

    # Link komentara

  266. Da smo odigrali remi sa Portugalom sada bi imali 2 boda vise od njih.
    Nesposobni smo.
    (MG, 15. oktobar 2019 08:03)

    # Link komentara

  267. Jovic je jako sličan tip igrača kao Mitar, samo sto se ne trudi.
    Mogu zamisliti komentare garagana, da je on kojim slučajem dao 2 komada.
    (Volim i ja vas, 15. oktobar 2019 06:25)

    cuj slican..a u jednoj recenici si rekao koliko su različiti.
    treba im podjednako sansi da daju gil..to jest par prilika sigurno. Mitra cupa to sto ostavlja srce na terenu, a Jovica kada ne da gol kao da nije bio na terenu..samo guzelja okolo.
    (jojufff, 15. oktobar 2019 08:26)

    # Link komentara

  268. Znaci kljucna utakmica je bila sa portugalom u Beogradu .....
    (no name, 15. oktobar 2019 08:34)

    # Link komentara

  269. Gledao sam prvo poluvreme i mogu da napisem da je antipropaganda fudbala ne moc i jad nase reprezentacije. Slozio bih se da ima dva tri dobra fudbalera ostalo smesno. Normalno drugo poluvreme nisam ni gledao ali drago mi je sto su pobedili i ako ne znaju.
    (Zoran, 15. oktobar 2019 08:38)

    # Link komentara

  270. A igra na nivou - "belih Brazilaca"!, MA VEZE NEMAJU !
    (nišlija, 15. oktobar 2019 08:41)

    # Link komentara

  271. ključna utakmica je bila sa Ukrajinom kada su mediji vršili pritisak da se joviću izmisli mesto u timu i da se igra sa dva napadača naravno blesavi Krstajić je podlegao pritisku igrao je sa tri pozadi rezultat svega toga je bio petarda u našoj mreži protiv Ukrajine. Dakle po meni je tako bilo.
    (giga, 15. oktobar 2019 08:42)

    # Link komentara

  272. @(Ivan, 14. oktobar 2019 22:33), veze sa fudbalom nemaš. Treba da se stvoriš gde je tacna.
    (Deki, 15. oktobar 2019 09:21)

    # Link komentara

  273. ključna utakmica je bila sa Ukrajinom kada su mediji vršili pritisak da se joviću izmisli mesto u timu i da se igra sa dva napadača naravno blesavi Krstajić je podlegao pritisku igrao je sa tri pozadi rezultat svega toga je bio petarda u našoj mreži protiv Ukrajine.
    (giga, 15. oktobar 2019 08:42)

    Da nije igrao sa 2 špica, izgubili bi sa 2:0 ili tako nešto.

    Jednostavno, neozbiljan smo tim koji redovno prima golove, stalno se tumba sastav, imamo najgore rukovodstvo u Evropi, ikebanu od selektora koji se svađa sa igračima i gomilu kriminalaca oko tima.

    To je recept za propast i kraj svake priče.
    (Hando, 15. oktobar 2019 09:23)

    # Link komentara

  274. Krstajić nas je zakopao sa tri pozadi i dva špica . Sad šta je tu je. Volimo fudbal , ali imamo limitirane igrače. Ne mogu svi biti šampioni.Vole i Rusi košarku .
    (ZeZ, 15. oktobar 2019 09:32)

    # Link komentara

  275. odnosno primer tipične igre Srbije sa ozbiljnim selekcijama je meč sa Švajcarskom na SP od koje Srbija ima neuporedivo kvalitnije igrače,ali kao tim je neuporedivo gora. Na tom meču se igralo dugim loptama na Mitrovića (koji je po običaju samo čekao loptu u petercu) bez ikakvog građenja igre i napada sa preskakanjem sredine terena pri čemu je sjajan tehničar Sergej oko kojeg bi svaka selekcija gradila igru na sredini bio potpuno nekoristan. Srbija se nije oslanjala na sredinu terena, Srbija se nije oslanjala na brze kontre jer i nema brze igrače, Srbija se oslanjala samo na bunarenje na tromog Mitrovića koji je u petercu čekao da mu se doturi lopta i rvao se sa protivničkim defanzicima ili što bi rekli komentatori sa ovog portala srčano se "borio".
    (nn, 14. oktobar 2019 23:52)

    Početna premisa komentarisanja bili čega je da o tome bar nešto znaš. Kod izjave..Srbija ima nezporedivo bolje igrače od Švajcarske...treba prestati sa čitanjem komentara jer je očigledno da onaj ko komentariše nema pojma o ovom sportu i da ga ne prati. Ovo pišem bez namere da branim nekog jer se slažem da kod nas mnogo toga ne valja, ali dajte malo ozbiljnosti u komentarima.
    (dux, 15. oktobar 2019 09:41)

    # Link komentara

  276. Ne 6nam sto svi hvale Mitra i Ljajica kad je Radonjic ubedljivo najbolji bio veceras. Oba gola su njegiva koliko i Ljajiceva njegov pas je izbacio celu odbranu oba puta i jos je jedini probio jedbo 4-5puta po strani i ugrozio dobranu. Ostali nista ne rade zivo sem sto se Mitar bori kao lav.
    (4k4.Dex, 15. oktobar 2019 09:50)

    # Link komentara

  277. Niko nema ništa protiv njega lično već protiv činjenice da Srbija igra dekadentan, zastareo i neefikasan fudbal. A Mitrović se "bori" tako što čeka u kaznenom prostoru da drugi stvore akciju i od njega naprave zvezdu (u ovom slučaju Ljajić). Možemo mi da izađemo na kraj sa ovim amaterima iz Litvanije ravnim našim linglong ligašima, ali svaka ozbiljna ekipa bi nas nakantala, a bunarenje na Mitra (kako smo igrali na SP i kako obično igramo sa jačima) tu ne pomaže.
    (nn, 14. oktobar 2019 22:21)

    A šta su radili JP Papin i Pipo Inzaghi ? Takav tip igrača, ima osecaj za gol, da bude tu kad treba i gde treba, nije on jedini, ali treba znati iskoristi takve igrače, imati kreatore, osim Tadića i Ljajica mi nemamo ništa. Ljajić doduše ne odigra svaku bas dobro. Tako da ostaje samo Tadić. Bio to Mitar ili neki drugi, problem ostaje isti !!
    (JPR24, 15. oktobar 2019 09:56)

    # Link komentara

  278. Ljajić igrao u Partizanu? Zar je moguće da i oni umeju da prepoznaju dobrog igrača.
    (Pera, 15. oktobar 2019 09:58)

    # Link komentara

  279. ja ovde vidim da postoje botovi koji i dalje,kao po komandi hvale onu prevaru od igraca Radonjica?!Ili je on licno?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dure, 15. oktobar 2019 07:09)

    ja kad vidim ko sve ovde komentariše, znam da za bolji fudbal i nismo.
    Mi smo sinoć imali ukupno 3 igrača koji su igrali ka napred.Ka golu i mitroviću.
    Ta trojica su Ljajić,Radonjić i Maksimović.
    vidi se da veze sa fudbalom nemaš.
    Za tvoj fudbal su idealni Gudelj,Kostić ,Miletić,Mladenović i ostali kojima tek svaka dvadeseta lopta ide napred.
    (limarčići,dajte dulu pare, 15. oktobar 2019 10:05)

    # Link komentara

  280. Radonjić je najveći prevarant, prevario grobare da je vunder kind, prevario italijanske stručnjake u Romi da je dobar fudbaler pa ga kupili, prevario bugare i onda naleti na Lalatovića i Čukarički i njih prevari, Zvezda nasedne, Marselj i glupi francuzi, progutaju udicu za silne milione evra, selektore vara, ali glupe grobarske mrzitelje ne može da prevari osim na početku. Radonjić je trenutno i potencijalno naš najbolji fudbaler. Tumba to zna i on mora da igra.
    (miško, 15. oktobar 2019 10:52)

    # Link komentara

  281. Bez Ljajica i Tadica, ne bi Mitrovic dao ni 3 - 4 gola od ukupno postignutih
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pogadjali ga, 15. oktobar 2019 08:00)

    Ajde?! Verovatno bi oni samo dali sve te golove da nije bilo Mitrovica u timu. Jel tako?
    (Miljan Djordjevic, 15. oktobar 2019 10:58)

    # Link komentara

  282. Pa tadic kao jovic covek kao povredjen a sa ajaks igra smesno disiplina nula
    (ivan, 15. oktobar 2019 11:31)

    # Link komentara

  283. Litvanija 1-2 Srbija, 1. deo

    Učinak Srbije (od 2006.): 65W-33D-46L (44+2*), 213 datih i 152 (146+6*) primljena gola na 144 meča.
    * 2 poraza službenim rezultatom 0-3 od Italije i Albanije
    Srbija/Jugoslavija protiv Litvanije (od 2002.): 8-0-1, 23 datih i 6 primljenih golova na 9 mečeva. Poraz: 2-1 2009, kvalif. za SP.
    Srbija je od 2006. igrala 144 meča protiv 62 različita tima. Sa 28 timova imamo pozitivan skor (odnos W-D-L, W>L), sa 13 neutralan i sa 21 timom negativan skor (W
    (facts, 15. oktobar 2019 12:36)

    # Link komentara

  284. Litvanija 1-2 Srbija, 1. deo

    Učinak Srbije (od 2006.): 65W-33D-46L (44+2*), 213 datih i 152 (146+6*) primljena gola na 144 meča.
    * 2 poraza službenim rezultatom 0-3 od Italije i Albanije
    Srbija/Jugoslavija protiv Litvanije (od 2002.): 8-0-1, 23 datih i 6 primljenih golova na 9 mečeva. Poraz: 2-1 2009, kvalif. za SP.
    Srbija je od 2006. igrala 144 meča protiv 62 različita tima. Sa 28 timova imamo pozitivan skor (više pobeda od poraza), sa 13 neutralan i sa 21 timom negativan skor u duelima.
    Timovi protiv kojih je Srbija igrala najviše mečeva (od 2006.):
    6 LITVANIJA i Portugal
    5 Francuska, Poljska, Irska i Jermenija
    Ekipe protiv kojih Srbija ima najviše pobeda (od 2006.):
    5 LITVANIJA (5-0-1)
    4 Farska Ostrva
    3 Austrija, Kipar, Severna Irska, Jermenija i Azerbejdžan
    Timovi kojima je Srbija dala najviše golova (od 2006.):
    15 LITVANIJA
    11 Vels i Azerbejdžan
    10 Rumunija i Farska Ostrva
    9 Austrija
    Ekipe protiv kojih Srbija ima najveću pozitivnu gol razliku (od 2006.):
    +10 LITVANIJA
    +9 Azerbejdžan i Farska Ostrva
    +8 Vels
    +7 Jermenija
    (facts, 15. oktobar 2019 13:01)

    # Link komentara

  285. Ljajić igrao u Partizanu? Zar je moguće da i oni umeju da prepoznaju dobrog igrača.
    (Pera, 15. oktobar 2019 09:58) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Moguce je a sto se videlo u derbiju. Jos placete. Nemoj zaboraviti saopstenje. Pozdrav. 🤧
    (Sasa, 15. oktobar 2019 13:39)

    # Link komentara

  286. Mitrogol uvek daje 100% sebe za reprezentaciju. Za razliku od nekih...
    (ivan, 15. oktobar 2019 14:20)

    # Link komentara

  287. 2. deo

    Najbolji strelci za Srbiju/Jugoslaviju:
    38 Stjepan Bobek (15 takmičarskih golova + 23 prijateljskih, 39W-8D-16L na 63 meča)
    37 Milan Galić (25 t + 12 p, 28-9-14 na 51 m), Blagoje Marjanović (12 t + 25 p, 26-7-25 na 58 m) i Savo Milošević (26 t + 11 p, 51-26-25 na 102 m)
    32 Rajko Mitić (13 t + 19 p, 39-11-9 na 59 m)
    31 ALEKSANDAR MITROVIĆ (21 t + 10 p, 25-11-17 na 53 m)
    Igrači sa brojem mečeva do prvih 31 gola za Srbiju/Jugoslaviju:
    38 M. Galić (tada je imao 25 godina i 23 dana, Belgija 0-1 1963)
    44 R. Mitić (30 g i 198 d, Turska 2-2 1953)
    48 S. Bobek (28 g i 293 d, 4-2 Austrija 1952)
    49 B. Marjanović (27 g i 288 d, Bugarska 3-3 1935)
    53 A. MITROVIĆ (25 g i 28 d, Litvanija 1-2 2019)
    62 S. Milošević (28 g i 34 d, 6-2 Luksemburg 2001)
    A. Mitrović je 2. najmlađi igrač u istoriji koji je stigao do 31 gola za Srbiju/Jugoslaviju (5 dana 'stariji' od M. Galića).
    Najbolji strelci u prva 53 meča za Srbiju/Jugoslaviju:
    37 M. Galić (igrao 51 meč)
    36 B. Marjanović
    33 S. Bobek
    32 R. Mitić
    31 A. MITROVIĆ
    29 Dušan Bajević (37 m)
    28 Todor Veselinović (37 m)
    26 Borivoje Kostić (33 m) i S. Milošević

    Pozdrav.
    (facts, 15. oktobar 2019 14:29)

    # Link komentara

  288. mislim,da se nemogu sloziti sa ocenama kao,da jih lično grobar pisao pa ovde je svakome bilo jasno,da je radonjic bio naš najbolji pokretač em je pravovremeno ubacio 2,lopte ljajicu koji jih prosledio do mitra em izuzetno se borio i pomagao odbrani oba gola potekla lično od radonjiča kod drugog gola je uspeo uhvatiti loptu u samom uglu sem njega nije bilo igraca,koji bi bio sposoban,da uopste stigne do te lopte i proigra ljajicu koji ulazi u prazan prostor a radonjic odradio najveci deo posla,drugi gol opet radonjič koji opet daje u prostor loptu ljajicu radonja je dao loptu kao na tacni mitrovicu da sa 4.metra pita golmana gde,da mu smesti svoj 3,gol nisam mogo verovati,da mitar ono nije pretvorio u zgoditak i to nas nakraju utakmice gotovo koštalo,da litvanci izjednace a uz sve to radonja je izuzetno pomagao odbrani ili vršio pritisak na njihovu zadnju liniju radonic sa daleko najvise pretrcanih kilometara ljajic do onog i pasa kojim ga uposlio radonjic nije ni postojao a u samom pocetku promasio je zicer ispred gola.svaka čast mitroviču ali radonjič je bio daleko najbolji naš igrač jedino preko njega uspevali smo,da probijemo odbranu jednostavno kad je ima u nogama radonjič je eksplozivan i brz sa loptom ko ispaljeni metak.
    (slaviša šmigič, 15. oktobar 2019 15:51)

    # Link komentara

  289. Ljajić igrao u Partizanu? Zar je moguće da i oni umeju da prepoznaju dobrog igrača.
    (Pera, 15. oktobar 2019 09:58) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Moguce je a sto se videlo u derbiju. Jos placete. Nemoj zaboraviti saopstenje. Pozdrav. 🤧
    (Sasa, 15. oktobar 2019 13:39) # Link komentara

    Navijam za Crvenu Zvezdu, ali, lik ti se tako namestio da bi poentirao i nije ti bilo tesko, a tako je kada moj kolega navijac ne razmislja.
    (Vojvodina, 16. oktobar 2019 23:52)

    # Link komentara

  290. @Sve to stoji za golove, ali to su uglavnom neki golovi koje bi dali i manje kvalitetni igraci, kada se napravi sansa i on je samo ubaci u gol. Osim toga, ima vrlo mali doprinos u polju. Spor je, trom, nema dribling, los mu je prijem, odbija mu se lopta svaki drugi kontakt. Los mu je i pas koji je duzi od 5 metara… Sve se svodi na to da se nesto gradi i lakta, I ceka loptu u petercu.
    (Ivan, 14. oktobar 2019 22:33)
    I tako 30 puta..
    (Miki1, 14. oktobar 2019 23:55)

    I tako 30 puta.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NoName, 15. oktobar 2019 07:22)

    Ne moze dati gol onaj na tribinama, vec onaj koji mora da igra..a zna se ko to mora da igra
    (Brane, 17. oktobar 2019 03:44)

    # Link komentara