1. Ko o čemu, Tumba o poštenju
    (bu2nin, 14. oktobar 2019 13:00)

    # Link komentara

  2. @nista o nicemu
    ...Kokeza je iz zvezde otisao u FSS...ako mislis da su njima bitne klubske boje silno se varas njima su bitne samo novcanice sa sto vise nula i sto veca gomila...
     (nikad nikome izvini, 14. oktobar 2019 10:42)

    # Link komentara

  3. Ljudi shvatite da su se ovde svi pocev od igraca, selektora, novinara i saveza upetljali u lazi, kombinacije i pokrivanje. Ovaj princip Tumbakovica "rekao sam nesto a nisam nista kazao" to potvrdjuje. Isto to radi i Nenad Lalatovic vec godinama, pa sam sebe preporucuje kao kandidata za sledeceg selektora. Da selektor ima slobodu da sam odlucuje i da se ne plasi posledica lepo bi saopstio javnosti stvari sa Jovicem su takve i takve i cao. Ovo deluje kao opste zaludjivanje javnosti, nek se posle cude sto reprezentacija ima sve manju i manju podrsku navijaca i da su ljudi sve manje zeljni gledanja. Pametnom dosta.
    (george pappadoubie, 14. oktobar 2019 10:23)

    # Link komentara

  4. Da imaju malo mozga pa da bojkotuju repstaciju i jedino tako obraduju narod
    (Pes, 14. oktobar 2019 10:18)

    # Link komentara

  5. Posolice vama svima Jovic. Tako ste se zezali na njegov racun kad je presao u Benfiku
    (Miodrag, 13. oktobar 2019 21:48)
    da, da. Uvalili Realu mućak, Zidan ga provalio pa poslao na klupu.
    Sag bi trebao naš selektor da forsira mućak. Još je i bezobrazan. Ma u Realu ti poruči Zidanu da si povređen.
    A kako stoje stvari i tamo je višak
     (anti šajber, 14. oktobar 2019 09:44)

    # Link komentara

  6. Ocigledna je namera lobija sd crvena zvezda da stalno miniraju sve sto ima veze sa Partizanom u reprezentaciji. To se desilo i sa kosarkaskom reprezentacijom, evo vec je drugi put sa fudbalskom. Jovic je mlad decko i ima jos mnogo da radi i napreduje. Mislim da trenutno zeli da se fokusira na karijeru i da da sve od sebe i dokaze da Real nije potrosio tolike pare bezveze. Takva situacija utice i na samopouzdanje, sto je za napadaca jako bitna stvar. Ja ga veoma postujem i cenim i smatram da moze mnogo, cak i u Realu. A zvezdaski lobi je napravio ovakvu hajku i na Krstajica zbog Milivojevica. Eno ga Milivojevic sad u timu na konto tog pritiska, covek ne zna gde je levo niti ga zanima. Zato ostavite ljude neka peglaju medjusobne odnose sami, lepo je rekao Tumbakovic- svako moze da me pozove i razgovara samnom pa da probamo da resimo problem. Ne mora sve da ide preko zvezdine sluzbe za PR i osvajanje FSS.
     (jauprolazu, 14. oktobar 2019 09:42)

    # Link komentara

  7. Al ste dosadni sta decku treba da igra sad ovu parodiju kad ga nisu zvali kad je bio najbolji spic evrope. Cao zdravo Tumba i ekipo.
     (4k4.Dex, 14. oktobar 2019 09:26)

    # Link komentara

  8. Jović "igra" u Realu...Jović "igra" u Realu...Jović "igra" u Realu, kako da sedi na klupi igrač koji "igra" u Realu, ma u pravu je Jović...zašto je u pravu ?! pa zato što "igra" u Realu i onda "mora" da je u pravu, ako je "naš" Zvezdin, Partizanov, onda ga mrze u zavisnosti ko je selektor. Pa onda menadžeri, predsednici, novinari, pa umišljeni fudbaleri...pa celokupna atnmosfera koja vlada u fudbalkom savezu, a boga mi i u reprezentaciji.....I šta je rezultat svega toga ?! Pa rezultat je da se nalazimo tu gde jesmo i da, bar ja ne pamtim da smo pobedili bilo koju reprezentaciju druge klase, a o vodećim da se i ne priča, osim one srećne pobede nad Nemačkom
    (ogledalo naroda, 14. oktobar 2019 09:05)

    # Link komentara

  9. Aj sine majcin Zidanu posalji poruku da si povredjen ili uvredjen.
    Znajuci gospodina Tumbakovica tvrdim da se niko nece moci zahebavati sa njim.
    Naravno da tako treba.
    Mali umislio da je Holivudska zvezda.
     (Duka, 14. oktobar 2019 07:31)

    # Link komentara

  10. Ne valja ovo povlaciti po medijima. Sta je u reprezentaciji ostaje u reprenzetaciji.
     (taras murga, 14. oktobar 2019 06:27)

    # Link komentara

  11. Zasto uvek kod nas neka sapunica i rijaliti,ogrezli smo kao nacija i drustvo u mediokritetu,dvolicnosti,pljuvanju nekoga,poceli smo da patimo i da na dnevnom nivou moramo da nekoga pljujemo i prozivamo,da se svako od nas pozabavi malo prvo samim sobom bolje bi nam bilo,bar mi se cini...sto se tice ovoga neko ovde ozbiljno laze,dali spanski AS,dali Tumbakovic ili je Jovic tako postupio,koliko se secam za Luksemburg je bila vest na istom ovom sajtu da posle konsultacija sa doktorom da nece da igra pa se povukao,cutanje je trajalo do danas i vesti spanskog AS-a,posle toga Tumbakovic se pojavljuje sa ovom informacijom,sada je lopta kod Jovica,nije trebao tako da postupi,ali opet da te neko ubaci 3 minuta pred kraj i ocekuje da ces stalno za to da se odazivas,a i klubu ti ne cvetaju ruze bolje da se pritajis i da se nametnes u klubu pa onda reprezentacija,realno posle Ukrajine vecina nije od kvalifikacija ocekivala da cemo preko njih na Euro,vec preko Lige Nacija,ali da ne duzim vise poenta je AKO je tako na kraju cele ove tragikomedije neka je odbio poziv za ovaj putujuci cirkus,ali nije trebao preko poruke da to uradi AKO je to uradio,u sta ja ne verujem,a opet Tumbakovic mator covek da laze,videcemo uskoro koliko za mesec dana,mislim koga bude interesovalo sve ovo i ko se bude secao ovakvih gluposti,sportski pozdrav.
    (Mare Maronne, 14. oktobar 2019 01:00)

    # Link komentara

  12. U Realu na klupi sede i reprezentatovci Španije, Brazila, Francuske... ali fudbalska velesila Srbija je nešto drugo.
    (nnn, 13. oktobar 2019 21:26)

    Desamp ne zove Benzemu u reprezentaciju jer se ovaj pobunio da je rasista... I osvaja trofeje...

    I to je poenta price, da selektore ne mijenjas kao carape, da im ne dajes otkaz kad naprave uspjeh... Da za zalaganje igraca krivis igrace...

    Ako se Jovicu ne trci, nema tog Zidana ili Tumbakovica koji ce ga natjerati na isto... Tako je pomenuti prespavao utakmicu sa Osasunom gdje je statirao od prvog do zadnjeg minuta...
    (sale, 14. oktobar 2019 00:58)

    # Link komentara

  13. I mene,koji nisam fudbaler, da si uveo 3 minuta pred kraj,nikad ti ne bih zaigrao.
    Decko je igrac Reala, tamo ne dobija jos priliku, povrede ga zezaju, a ti ga ponizavas na najgori nacin. I da ti dodje opet...ma vazi,decko je pametniji ako nista od tebe.
    (Cutinho, 13. oktobar 2019 22:04)

    Evo ni ja ne dobijam priliku, a zeza me sto nikad nisam trenirao fudbal.
    (sale, 14. oktobar 2019 00:52)

    # Link komentara

  14. Da li je selektor kriv sto igrac nije u formi?! Da li treba da se forma brusi u klubu ili reprezentaciji?!
    (sale, 14. oktobar 2019 00:47)

    # Link komentara

  15. @nnn

    Ako misliš na moj komentar onda mi samo reci šta sam to zlonamerno i loše napisao? Naravno da je poleteo u visine u kojima se trenutno ne nalazi. Zamisli da se u svim sportovima naše najveće zvezde tako ponašaju. Ili da u tvojoj firmi ti tako odgovoriš šefu. Sutra će se pojaviti neki klinac kome će možda baš Jović uzeti mesto u timu jer će igrati zbog imena a po trenutnoj formi ne zaslužuje. Hoćeš li i onda imati takav stav? Ako već spominješ menadžere zašto se nisi pobunio zbog odlaska Radonjića i Rodića na SP? Tada ti nije smetalo što idu igrači koji su igrali 70% nameštenih utakmica umesto momka koji je davao golove Bajernu (Gaćinović)?
     (Bad Spenser, 14. oktobar 2019 00:21)

    # Link komentara

  16. Sve stoji i za savez i za selektore ali se i igrači postavljaju u poziciju nekakvih Bogova, nema tu onog patriotizma i poniznosti kada se igra za svoju zemlju, sve su to razmažena derišta puna sebe koja žele da se njima sve i svako podređuje, zato i nećemo nikada napraviti ništa u fudbalu.
     (Topcina, 14. oktobar 2019 00:12)

    # Link komentara

  17. Dajte narodu hleba i igara, nema veze sto nam zemlja tone sve dublje, sto ne postoji sistem, sto se ne zna ko pije a ko placa(ispravka, uvek narod placa), ali je jako bitno da li će Jokić igrati za reprezentaciju ili Jović ili bilo ko drugi ...
    Ljudi gledajte kako sebe da unapredite na svakom polju, a oko ovih gluposti se ne nervirajte, sredice se one same ...
    (Polar bear, 13. oktobar 2019 23:48)

    # Link komentara

  18. Rekoh već da je kod nekih šizofrenija uzela maha, pa imamo i pisma Joviću puna zvocanja i "mudrih" saveta. Šta su sve ovde neki isfantazirali samo na osnovu informacije da je Jović propustio meč sa Luksemburgom i tu u dogovoru sa lekarom reprezentacije kako je već objavljeno nekoliko dana pred meč sa Luksemburgom. Tumbakoviću se ne čudim. Iako nema ničeg neobičnog u lakšoj povredi igrača, njegovo je da zamaže oči i smisli neko smušeno objašnjenje nepozivanja Jovića i izostanka Grujića verovatno da bi napravio mesta nekakvim menadžerskim kombinacijama. Treba se čuditi onima koji to "objašnjenje" progutaju i puni su osude, pakosnih opaski, "mudrih" saveta za mlađanog Jovića koji je po njima "poleteo".
    (nnn, 13. oktobar 2019 23:32)

    # Link komentara

  19. Kakve to ima veze što je član Real Madrida? Ne možeš tako da se ponašaš sa 20 godina. Zašto Zidanu ne kažeš da nećeš da igraš? I tamo su ti minuti pruženi na kašičicu pa nešto ne vidim da ratuješ sa trenerom zbog toga. Još te proglase jednim od najlošijih pojačanja u zadnjih 15 godina. Stvarno nemam ništa protiv tebe, pa ko ne bi voleo da ima centarfora Real Madrida u svojoj reprezentaciji? Bilo bi mi drago da uspeš ali ti sa 20 godina ratuješ sa selektorom umesto da kidaš na terenu. Smeta mi stav, jer svojim buntom ponižavaš i saigrače stavljajući sebe iznad njih. Mlad si, vreme je pred tobom i umesto da uživaš u životu ti ulaziš u konflikte. Pa koliko momaka poželi da je na tvom mestu? Ne možeš da glumiš zvezdu posle samo jedne dobre sezone u karijeri. Neka ti uzor bude Peđa Mijatović, nije preko noći postao legenda Real Madrida. Želim ti sreću, zaslužuješ je kao i svako biće na svetu ali moraš i ti da se potrudiš. Svako dobro.
     (Bad Spenser, 13. oktobar 2019 23:01)

    # Link komentara

  20. Zašto ovaj komentar ima toliko minusa. Ko ne igra u svom timu ne može da igra ni za reprezentaciju.
    (Stari čačanin, 13. oktobar 2019 22:57)

    Mitrovic nije igrao u Njukaslu ali jeste za reprezentaciju. Stojkovic isto pre toga, takodje i Milijas. I svi su igrali super.

    Problem je sto je Luka zvezdas, a zna se ciji izaslanici su Kokeza i Tumbakovic
     (nista o nicemu, 13. oktobar 2019 23:00)

    # Link komentara

  21. Jović bi trebalo da se prvo dokaže u mladoj reprezentaciji pa bi ga tek onda trebalo zvati u A tim. Ili da počne redovno da igra u svom timu i daje golove. Trenutno ne postoji nijedan osnov za njegovo pozivanje u selekciju.
    (Nisam čiko ja!, 13. oktobar 2019 21:13)

    Zašto ovaj komentar ima toliko minusa. Ko ne igra u svom timu ne može da igra ni za reprezentaciju.
     (Stari čačanin, 13. oktobar 2019 22:57)

    # Link komentara

  22. Cuj da se izvine selektoru. A selektor njemu sta ga je uveo u igru u 87 minutu. dok ne dodje normalan covjek koji zna posao u reprezentaciju ne gledam vise reprezentaciju.
     (fudbaler, 13. oktobar 2019 22:40)

    # Link komentara

  23. Sta da ocekujete od reprezentacije i saveza gde jos mora da igra jedan maneken i usporeni Kolarov ili npr Rukavina. Neverovatno da su bukvalno proterali Ivanovica, a drze Kolarova. Sve ima neko ko sklapa kockice, a trener aminuje jer mora. Radonjic je povratkom u Zvezdu dobio da igra za reprezentaciju. Tj kako se to radi? ‘Imas toliko mesecno i za nekoliko meseci ces biti u reprezentaciji, kada budes tamo uz igre u Zvezdi ces se fino prodati’. Tako prihvati da se vrati. Isto je bilo sa Tošićem Bambijem, potpisao za Partizan već posle 2 nedelje poziv. Biće tako sa Lazarom Markovićem
    (kako da ne, 13. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  24. Meni NE pada napamet da mog direktora PORUKOM obavestim da ne mogu da dodjem na posao?? Ne pada mi napamet. Kao i ostalim zaposlenima. Onaj koji bi slucajno uradio tako nesto...zna se. Koliko ima zaposlenih u ovoj zemlji koji to rade preko poruka? Kakve su to onda ustanove, posao kojim se bave, direktori?? Rasulo? Ja ne radim u takvoj ustanovi, nemam takvog direktora, koga bi ponizio porukom a ne pozivom, da ne mogu da dodjem na posao, nemam takav odnos prema svom poslu. A kada mi nesto nije jasno, kada mislim da se direktor ne ponasa korektno, ja mu to kazem u lice, pred ostalima. Nadam se da ti je jasno sta hocu da kazem. Jovic treba da kaze sve u lice sto mu nije jasno a ne da salje poruke. E onda je ispravan. To se tako radi. Inace kao igraca, Jovica postujem i nadam se da ce imati priliku u Realu da to i dokaze.
    (ccc?, 13. oktobar 2019 22:12)

    # Link komentara

  25. I mene,koji nisam fudbaler, da si uveo 3 minuta pred kraj,nikad ti ne bih zaigrao.
    Decko je igrac Reala, tamo ne dobija jos priliku, povrede ga zezaju, a ti ga ponizavas na najgori nacin. I da ti dodje opet...ma vazi,decko je pametniji ako nista od tebe.
    (Cutinho, 13. oktobar 2019 22:04)

    # Link komentara

  26. Posolice vama svima Jovic. Tako ste se zezali na njegov racun kad je presao u Benfiku
    (Miodrag, 13. oktobar 2019 21:48)

    # Link komentara

  27. @Miroslav
    Miroslave, pa Matic se posvadjao sa Sinisom, Tadic je rekao da nece igrati dok je Curcic selektor, Savo i Mijat su se posvadjali sa Djoricem.. spisak je dugacak. Poenta price nije u tome da se poredimo sa Hrvatima jer oni imaju rezultate pa onda i izbor igraca nije pod znakom pitanja. Naravno da selektor koji ima rezultat moze da posalje nezadovoljnog i nedisciplinovanog igraca kuci. Selektor koji nema rezultat i nema igru mora da koristi sve sto ima i da trazi dobitnu kombinaciju. Svima je jasno da je Tumbakovic ovaj posao dobio kao nagradu zbog cele price oko utalmice sa Kosovom. Nista tu nije sporno kao sto nije sporno da od Muslina niko ne sastavlja tim samostalno. Ni Krstajic ni Tumbakovic.
    (Vetar u ledja.., 13. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  28. Kriminal
     (roger, 13. oktobar 2019 21:28)

    # Link komentara

  29. Jović bi trebalo da se prvo dokaže u mladoj reprezentaciji pa bi ga tek onda trebalo zvati u A tim. Ili da počne redovno da igra u svom timu i daje golove. Trenutno ne postoji nijedan osnov za njegovo pozivanje u selekciju.
    (Nisam čiko ja!, 13. oktobar 2019 21:13)

    U Realu na klupi sede i reprezentatovci Španije, Brazila, Francuske... ali fudbalska velesila Srbija je nešto drugo.
    (nnn, 13. oktobar 2019 21:26)

    # Link komentara

  30. Mali Jovic treba da napusti reprezentaciju dok je ovaj Kokezin pulen selektor !
     (ljilja I tamarica, 13. oktobar 2019 21:17)

    # Link komentara

  31. Jović bi trebalo da se prvo dokaže u mladoj reprezentaciji pa bi ga tek onda trebalo zvati u A tim. Ili da počne redovno da igra u svom timu i daje golove. Trenutno ne postoji nijedan osnov za njegovo pozivanje u selekciju.
     (Nisam čiko ja!, 13. oktobar 2019 21:13)

    # Link komentara

  32. Idi, putuj…
     (beograd_moskva, 13. oktobar 2019 21:12)

    # Link komentara

  33. Nad Jovićem se iživljavao Krstajić, a sada nastavlja Tumbaković, što znači da se nad njim iživljava savez Kokeza.Deset utakmica su ga pravili budalom, samo je ćutao i gutao.Na kraju mu je pukao film.Dok u Realu trpi nevidjeni pritisak ,taj pedagog i Kokeza umesto da ga podrže i budu uz njega oni ga ponižavaju i i uvode ga tri minuta pred kraj.Ako ga već nije planirao za meč ,trebao je da ga ostavi u Madridu da bije svoju bitku.Vrhunac licemerstva Tumbakovića je što Tadića zbog iste stvari i ne pominje.
    (Baš zato što te znamo, 13. oktobar 2019 21:10)

    # Link komentara

  34. @ Pominješ Matića, Sergeja i Luku Jovića. Da li znaš u kojim klubovima oni igraju? Ne, igraće ovi iz osrednjih evropskih prvoligaša a Boga mi i drugoligaša.
    Zato nam je fudbal baš u usponu :-))
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kninska kobra, 13. oktobar 2019 19:14)

    Voleo bih da mi podastreš samo jedan dokaz da je bilo ko od ovih umišljenih zvezda koje ti navodiš zucnuo makar jednu reč kada ih je trener ostavljao na klupi i po nekoliko utakmica, a neke ni sad ne uvodi u igru ni minut. Samo u Srbiji su igrači u pravu, a selektori ili treneri ništa ne znaju. Zato nam i jeste fudbal tamo gde mu je mesto. Na dnu. BTW ako si slučajno pretio fudbal samo par godina ranije, mogao si videti kako je taj problem rešio hrvatski selektor u Rusiji. Igrač marš kući, a Hrvatska vicešampon sveta.
    (Miroslav, 13. oktobar 2019 19:29)

    Treneri u Srbiji? Mislis na Krstaju i Tumbu?
    Hahaha...sve si rekao.:-)
     (Kninska kobra, 13. oktobar 2019 21:04)

    # Link komentara

  35. Samo se vi terajte a kod nas osim Mitrovica nema ko gol da da' ,mozda Kolarov iz slobodnjaka. Ima tu mesta za jos neke, na primer Grujic igra sasvim dobro u Herti
     (deki, 13. oktobar 2019 20:59)

    # Link komentara

  36. pa zar takvom patrioti neće igrači ni ovde da igraju kako vas bre nije sramota više dokle bre
    (realnost, 13. oktobar 2019 20:56)

    # Link komentara

  37. nama fss deluje kao neko državno preduzeće sa stabilnim i velikim prihodima. šta god i kako god radio, primaju se velike i ozbiljne pare. selektori, sem antića i donekle muslina, svi po istom kovu i preslikani: odavno istrošeni ili sa tankom biografijom, bez rezultata u klupskoj karijeri podosta, vrte u krug iste nametnute igrače, forsiraju dekadentan fudbal samo sa ciljem da se ne obrukaju. igrači, gomila sujetnih i umišljenih vedeta, splavarenje, starlete, klanovi i menadžeri. kao na amaterski fudbal da dolaze kada igraju za reprezentaciju. cilj je da se pojave da ih neko ne bi prozivao i da bi digli sebi cenu, a ako baš im neko od selektora, medija i saigrača udari po sujeti, onda bojkotuju ili se žale na povrede. da bi smo ličili na nešto, prvo savez mora da preuzmu moralni i normalni ljudi, da preseku stare stege i naprave zdravu osnovu. da se napravi koncept i dovede normalan trener. a potom, zahvaliti se svakom ko ne želi ili neće da igra za reprezentaciju sa 105% svojih mogućnosti. do tada, ovo će sve više ličiti na rijaliti. ovaj šalje poruke, matić isto vuče povrede a ni ne igra u MU, tadić ucenjivao Ćurčića, sad ponovo povređen, milivojević i njegova saga su poznati, sms kukao da ga pozovu, dve godine ne sećam se gol da li je dao, ivanovića i stojkovića najurili, a kolarov čovek ima slobodu da igra sve od golmana do špica, rukavina nezamenljiv sa 35 godina i igra u astani, ljajiću smetale reči himne, nijedan naš "stranac" nije izabrao Srbiju ispred druge zemlje, bila ona čak i Kanada.. toliko su se srozali, da čak pristaju da daju prava na prenose televiziji koju u zemlji nema ni 50% građana, jer sve manje ljudi ima volju da ih gleda, pa bolje da zarade nešto.. a ono što znamo je samo vrh ledenog brega! Tumbaković je najmanji krivac, iako je za oktobar zaradio 25000 evra platu za ono mučenje sa Paragvajem i sutra sa moćnom Litvanijom,l..
     (vlade, 13. oktobar 2019 20:54)

    # Link komentara

  38. Tacno mu se po faci vidi da ovaj ne smije da misli svojom glavom.
     (konan, 13. oktobar 2019 20:51)

    # Link komentara

  39. Tumbakoviću, ja da sam na tvom mestu, bavio bih se taktikom i motivisanjem igrača, a pedagogiju bih ostavio za svoju decu/unuke...
     (ja, 13. oktobar 2019 20:48)

    # Link komentara

  40. Vidimo se nikad se cujemo jos manje!
     (gandalf, 13. oktobar 2019 20:46)

    # Link komentara

  41. Da je pametan Jović da nikad ne zaigra za reprezentaciju! Dokle god naš fudbal vode Kokeza & Co. A o Tumbakoviću, toj "moralnoj gromadi", ne treba ništa ni komentarisati.
     (Ruki, 13. oktobar 2019 20:46)

    # Link komentara

  42. I opet losi medjuljudski odnosi!!
    Ja mislim da vama u savezu i reprezentaciji treba Psycholog !
    Ovakvu repku Niko nezeli!
    (joki, 13. oktobar 2019 20:36)

    # Link komentara

  43. Čak i da selektor ima pouzdane dokaze da je igrač simulirao povredu (a nikakvih dokaza nema), ovakvo odstranjivanje igrača iz reprezentacije zauvek je više nego drzak i štetan potez. Ko zna kako se karijera tog Jovića može odvijati, aodstranjen je iz tima očito zbog nekakve sujete selektora koji je umislio da je Bog. Baš kao i u slučaju Grujića koji objektivno zaslužuje poziv upravo sada, nekakvo smušeno objašnjenje izostanka,a izgleda i očite laži osobe koju ovde nazivaju vremešnim "gospodinom".
    (zzh, 13. oktobar 2019 20:36)

    # Link komentara

  44. Da su ovi fudbaleri malo pametni pa da niko ne igra dok se ovo ne sredi. Retki su karakteri. Trenutno igramo na nivou San Marina ...
     (Chema, 13. oktobar 2019 20:32)

    # Link komentara

  45. Odlazi tumbakovicu. Odlazi zauvek i svi vi iz fss.
     (lav, 13. oktobar 2019 20:21)

    # Link komentara

  46. Tumba, ako si ucenjen, ako te maltretiraju, sikaniraju, daj nam neki znak, namigni.. Eto nas u Pazovu..
    (Daj mi bre tu toljagu, 13. oktobar 2019 20:20)

    # Link komentara

  47. Vrate se Milivojevic i Nastasic, a njihovim putem krene Jovic, leteci cirkus Monti Kokezanija buhaha!
    (Vlado, 13. oktobar 2019 20:19)

    # Link komentara

  48. Ja, da sam u situaciji kao što je Jović, tebi se uopšte ne bih ni javio, pošto ti nisi trener vredan pomena.
    (Stingray, 13. oktobar 2019 18:54)

    Znaci po tebi igraci treba da se javljaju iskljucivo trenerima koji im se svidjaju i koji po njihovom misljenju imaju kvalitet.Pa aj onda nek stave na glasanje igracima da izaberu selektora.Bas tako i rade sve uspesne fudbalske nacije,zar ne?
     (as, 13. oktobar 2019 20:18)

    # Link komentara

  49. Mozda bi i legenda Rambo Petkovic mogao da zna odgovor na pitanje zasto Jovic ne igra
    (Predrag, 13. oktobar 2019 20:16)

    # Link komentara

  50. Kad vidim kako neki pišu o Tumbakoviću..ccc..
    Pre svega Tumbaković je veliki gospodin i nikad nije bio konfliktna osoba, jedan od retkih koga blato našeg fudbala nije uprljalo i koji je davno zaslužio da bude selektor.
    A ovog Jovića treba da bude sramota zbog onog što je uradio...
    (Nikola, 13. oktobar 2019 20:00)

    Da, sećamo se poynatog skandala 90-etih i sukoba Tumbakovića i novinara Kovinjala kad je na pitanje o lošoj igri Partizana Tumbaković, umesto odgovora na pitanje, drsko uvredio izbegličku polulaciju jer je mislio da je Kovinjalo izbeglica. Jadni smo mi sa takvom "gospodom". FK Partizan se kasnije zvanično izvinio,ali je gorak ukus ostao.

    A u vezi Jovića zaista ne znam zašto bi taj dečko trebao da se stidi. Smanjite malo doživljaj i popijte nešto za smirenje.
    (sećamo se, 13. oktobar 2019 20:15)

    # Link komentara

  51. Kad vidim kako neki pišu o Tumbakoviću..ccc..
    Pre svega Tumbaković je veliki gospodin i nikad nije bio konfliktna osoba, jedan od retkih koga blato našeg fudbala nije uprljalo i koji je davno zaslužio da bude selektor.
    A ovog Jovića treba da bude sramota zbog onog što je uradio,a ako ništa bar je trebao da odgovori na poruku i da poštuje ako ništa bar godine selektora.
    Mladi danas nemaju poštovanja ni prema kome ni prema čemu, niti poštuju starost i nečije godine
    Joviću zaradićeš ti dobre pare u životu ali ne može se sve kupiti parama..
    (Nikola, 13. oktobar 2019 20:00)
    a zasto da ga bude sramota? cime je uvredio vremesnog gospodina?
     (Zvezda, 13. oktobar 2019 20:15)

    # Link komentara

  52. Kad vidim kako neki pišu o Tumbakoviću..ccc..
    Pre svega Tumbaković je veliki gospodin i nikad nije bio konfliktna osoba, jedan od retkih koga blato našeg fudbala nije uprljalo i koji je davno zaslužio da bude selektor.
    A ovog Jovića treba da bude sramota zbog onog što je uradio,a ako ništa bar je trebao da odgovori na poruku i da poštuje ako ništa bar godine selektora.
    Mladi danas nemaju poštovanja ni prema kome ni prema čemu, niti poštuju starost i nečije godine
    Joviću zaradićeš ti dobre pare u životu ali ne može se sve kupiti parama..

    Vidi se da od juče pratiš fudbal sećaš li se vredjanja Nedeljka Kovinjalo od strane tumbakovića rekavši mu šta ćeš ti bedna izbeglice čak je i Vlada rs te 2004 izdala saopštenje, ali ako ti je on uzor svaka ti čas, zbog tog Skandala je i pojuren iz partizana
     (lowe, 13. oktobar 2019 20:14)

    # Link komentara

  53. Luku sam ovde u komentarima podrzavao ali ako je istina sta Tumbakovic kaze onda je sramota ovo za Luku.Ocigledno da ga je love ponelo sto je presao u Real pa misli da je zvezda koja mora da igra.
    (as, 13. oktobar 2019 19:08)

    Pa najnormalnije da napadac jednog Real Madrida prosto mora da igra.
    (kos, 13. oktobar 2019 19:18

    Za mene je najnormalnije da momak od 20 godina postuje odluku selektora i reprezentaciju svoje zemlje.
    Selektor je taj koji odlucuje ko igra,da nece Luka mozda da mu se garantuju minuti?
    Sto u Realu tako ne uradi,neka kaze Zidanu proslu sam igrao samo 10 min,ovu necu da se skidam ljut sam.Tamo to nece zato sto je tamo profesionalac a kod nas to radi zato sto misli da je postao zvezda.Po njega je bolje da se spusti na zemlju.
     (as, 13. oktobar 2019 20:13)

    # Link komentara

  54. Jaki igrač videlo se na ep za mlade pozvali su ga da pravi razliku kao jedna nada reala i dokazani igrač u bl on za čitav turnir nije opuco po golu, protiv mladih i ne iskusnih igrača pa šta on da traži u a timu
     (lowe, 13. oktobar 2019 20:12)

    # Link komentara

  55. Dok Vladan Milojevic ne sedne na klupu repke nema nista od naseg reprezentativnog fudbala.
    (Aleksej, 13. oktobar 2019 18:43)

    Onaj od prošle godine. Ovaj trenutno, nije na nivou, vidi se fa mu sastavljaju tim, vidiš i kako zvezda igra, daleko od prošlogodišnje igre ( na stranu sto nisu isti igrači, ipak nije samo tu objasnjenje )... Tako bi i kao selektor. Sastavljali bi mu ekipu i ? Problem je dublji od samog selektora, to svi znamo već 30 godina !
    (JPR24, 13. oktobar 2019 20:09)

    # Link komentara

  56. Opet neko nekom neodgovara kad će kraj ovom ludilu.
    (zoran, 13. oktobar 2019 20:05)

    # Link komentara

  57. Pratim preko 20 godina sta se desava u FSS-u ali ovo jos nisam cuo "A, čuda se dešavaju". Sedi Tumba dole, jedan..
    (Kokeza mutavi, 13. oktobar 2019 20:05)

    # Link komentara

  58. Decko ima neresiv problem koji se zove Aleksandar Mitrovic.
    Aj zdravo strucnjaci.
    (Sah-mat, 13. oktobar 2019 20:05)

    # Link komentara

  59. Za 3 minuta igre ne bih ni ja dolazio.
    (Milivoje, 13. oktobar 2019 20:04)

    # Link komentara

  60. Kad vidim kako neki pišu o Tumbakoviću..ccc..
    Pre svega Tumbaković je veliki gospodin i nikad nije bio konfliktna osoba, jedan od retkih koga blato našeg fudbala nije uprljalo i koji je davno zaslužio da bude selektor.
    A ovog Jovića treba da bude sramota zbog onog što je uradio,a ako ništa bar je trebao da odgovori na poruku i da poštuje ako ništa bar godine selektora.
    Mladi danas nemaju poštovanja ni prema kome ni prema čemu, niti poštuju starost i nečije godine
    Joviću zaradićeš ti dobre pare u životu ali ne može se sve kupiti parama..
    (Nikola, 13. oktobar 2019 20:00)

    # Link komentara

  61. Pod jedan treba dovesti pravog selektora,modernog fudbalskog shvatanja,a ne ove "strucnjake" u zadnjih 9 godina.
    Najveci uspjesi su im arapske lige,kineske ,grcke i slicno.
    Zar je moguce da mi nemamo jednog trenera u zapadnoj Evropi?
    Do tad,moze da igra ko god hoce.
    Ja ne znam da li je iko vidio pomak u igri od kako je Tumba preuzeo tim?
     (krajisnik, 13. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  62. Zasto Tumba laze?
    (Ministar, 13. oktobar 2019 19:50)

    # Link komentara

  63. Halo, Tumbakoviću i Joviću, imate li vi u reprezentaciji telefone? Kakvo je ovo glupiranje kroz medije? Amateri.
    (Čika Mirko, 13. oktobar 2019 19:48)

    # Link komentara

  64. A sta je sa Grujicem?
     (BlackJack, 13. oktobar 2019 19:48)

    # Link komentara

  65. Neka Tumba kaze iskreno da je problem sto niko iz FSSa nije dobio procenat od Jovica.
     (nista o nicemu, 13. oktobar 2019 19:47)

    # Link komentara

  66. Mi zaboravismo Muslina i nabeđenu zvezdu od 100 miliona € SMS. Oteraše čoveka ni krivog ni dužnog, dovedoše onog pomoćnika, sada da oteramo Tumbakovića i na konju smo ! Jović je plaćen 70 miliona € i to je zs Real sitniš, bacili su mnogo para u prošlosti, Bejl npr. Jović je trenutno kvalitet za mladu reprezentaciju, ne igra i pitanje je kada i gde će zaigrati, Hetafe, Osasuna ili slično i to j to.
     (Boris Banović, 13. oktobar 2019 19:47)

    # Link komentara

  67. Svaka cast Tumba!! Reprezentacija nije moranje nego cast!! Kome se od igraca ne svidja, srecni mu tup i neka se nadaje i golova i pasova u Realu, Laciju, Romi i Manchesteru!!

    Metla neka radi!!
    (sale, 13. oktobar 2019 19:42)

    # Link komentara

  68. Cekaj igrac koji je na klupi uglavnom treba da postavlja uslove u 21oj godini i glumi uvredjenu veličinu? Pa jedan Prijović koji je za njega Gerd Miler sto se reprezentacije tice, daleko zasluzniji strpljivo je sedeo i cekao sansu, klupa mu nije smetala. Utakmicu igra ekipa a ne ugovori.Ne varim Tumbu ali ovde delim njegovo misljenje
    (Mire, 13. oktobar 2019 19:03) Ne radi se o postavljanju uslova, već o tome da celu utakmicu jurimo rezultat, a da ga vajni selektor uvodi u 90. minutu valjda da potroši vreme i sačuva dva gola prednosti za Portugal. Ako ga već nije uveo dok je bilo vremena da se nešto promeni, nije trebalo ni u poslednjem minutu utakmice. Misliš da su u Realu oduševljeni da im pojačanje od 60 miliona gubi 10 dana na gluposti? Luki je bilo u većem interesu da ostane u Madridu i trenira sa Zidanom kako bi se nametnuo, a ne da dolazi u Srbiju da ga ovaj zeza.
    (Nikola, 13. oktobar 2019 19:40)

    # Link komentara

  69. Koliko ja vidim mi ćemo imati igrače u vrhunskim klubovima koji neće ni igrati za reprezentaciju koja neće imati rezultate ali ćemo imati igrača koji će poobarati sve rekorde.
     (goran, 13. oktobar 2019 19:33)

    # Link komentara

  70. Istina je da naši fudbaleri neće da igraju za nasu reprezentaciju za djabe..
    (Marko, 13. oktobar 2019 19:33)

    # Link komentara

  71. @ Pominješ Matića, Sergeja i Luku Jovića. Da li znaš u kojim klubovima oni igraju? Ne, igraće ovi iz osrednjih evropskih prvoligaša a Boga mi i drugoligaša.
    Zato nam je fudbal baš u usponu :-))
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Kninska kobra, 13. oktobar 2019 19:14)

    Voleo bih da mi podastreš samo jedan dokaz da je bilo ko od ovih umišljenih zvezda koje ti navodiš zucnuo makar jednu reč kada ih je trener ostavljao na klupi i po nekoliko utakmica, a neke ni sad ne uvodi u igru ni minut. Samo u Srbiji su igrači u pravu, a selektori ili treneri ništa ne znaju. Zato nam i jeste fudbal tamo gde mu je mesto. Na dnu. BTW ako si slučajno pretio fudbal samo par godina ranije, mogao si videti kako je taj problem rešio hrvatski selektor u Rusiji. Igrač marš kući, a Hrvatska vicešampon sveta.
    (Miroslav, 13. oktobar 2019 19:29)

    # Link komentara

  72. Hahahahahahahahahah!! Kratka pauza, pa opet hahahahahahaha!! Tumba legendica koji na 0:0 sa igračem više u 88' menja golmana! Koliko bi ovaj deo 'Sport' bio lepši bez ijedne vesti o našem fudbalu i fudbalerima....
    (maretelli, 13. oktobar 2019 19:29)

    # Link komentara

  73. Walt, 13. oktobar 2019 19:01)

    Ništa što si napisao nije tačno
     (goran, 13. oktobar 2019 19:26)

    # Link komentara

  74. Mimimimimi
    uvodiš ga protiv Portugala na 2:4
    poklopi se ušima i ćuti ...
     (Dijasp0rac, 13. oktobar 2019 19:26)

    # Link komentara

  75. Srbija, najskupljih 11:

    Dmitrovic 10 miliona eura

    Milenkovic 30 miliona
    Nastasic 18
    Maksimovic 17
    Kolarov 8

    Matic 25
    Sergej 65
    Tadic 25
    Kostic 38

    Jovic 60
    Mitrovic 25

    Ukupno 321 milion eura!
     (Mihajlo, 13. oktobar 2019 19:22)

    # Link komentara

  76. Evo ga, mesec dana je tzv selektor i vec je počeo da se svadja sa igračima i izigrava veliko trenersko ime, kao i da pravi lošu atmosferu u ekipi, kakva god da je.
    Sledi nastavak, zanima me ko je sledeci na tapetu.
     (joca, 13. oktobar 2019 19:20)

    # Link komentara

  77. "Moram da štitim interes posla kojim se bavim. On je napravio to, javio se porukom", rekao je Tumbaković

    Интерес посла којим се бави - да удовољава менаџерима да продају играче. Само не знам шта се чуди што му је послао поруку. Видео да му и други шаљу поруке - кога да позове, ко да почне утакмице, када да изврши промене и кога играча да уведе у којој минути...
    (јд123, 13. oktobar 2019 19:19)

    # Link komentara

  78. Luku sam ovde u komentarima podrzavao ali ako je istina sta Tumbakovic kaze onda je sramota ovo za Luku.Ocigledno da ga je ponelo sto je presao u Real pa misli da je zvezda koja mora da igra.
    (as, 13. oktobar 2019 19:08)

    Pa najnormalnije da napadac jednog Real Madrida prosto mora da igra.
     (kos, 13. oktobar 2019 19:18)

    # Link komentara

  79. Cekaj igrac koji je na klupi uglavnom treba da postavlja uslove u 21oj godini i glumi uvredjenu veličinu? Pa jedan Prijović koji je za njega Gerd Miler sto se reprezentacije tice, daleko zasluzniji strpljivo je sedeo i cekao sansu, klupa mu nije smetala.

    (Mire, 13. oktobar 2019 19:03)

    Čini mi se da ovde uvređenu veličinu glumi selektor jer se sve zasniva na njegovoj pretpostavci da je reč o simuliranju. Zar nije ovde bila vest da su odlučeno da Jović ne igra u konsultaciji sa lekarima reprezentacije. Šta ako je Jović stvarno bio povređen. Treba li kao Neven Subotič da igra sa krvavim kopačkama za Srbiju da bi ga kasnije pljuvali razni bespoličari po srpskim portalima zbog loše igre.

    A za Prijovića malo preteraste. Eno vam ga rezerva u Saudi Arabiji,a tamo dečekan kao bog u početku.
    (pravda, 13. oktobar 2019 19:18)

    # Link komentara

  80. problem kod nasih trenera nisu edukovani niti trenirali u jakim ligama,vec se jos uvjek vode logikom kaznjavanja.To je prevazidjeno prije 20 god.sada moras prici igracu i zadobiti povjerenje.Nazalost tako je.Pogotovo mi nemamo bas toliko velik spekt igrace.Misljenja sam da Jovic nije manipulator,mlad je trenurno je u krizi i treba mu promoviert,i ne samo njemu nego svakom nasem igracu .Mitrovovic je sada u formi,koliko imamo kvalitetnih (mladih) napadaca,ovo sto radi Tumbskocic je amaterski.
    (laped, 13. oktobar 2019 19:16)

    # Link komentara

  81. “Jao, pa ja sam vas izdao”...smrc, smrc
    (pele, 13. oktobar 2019 19:15)

    # Link komentara

  82. Ovaj izgleda bas ne zna sta prica. Zato mu nista ne treba ni zamjerati. Ocigledno da frajer nije pri sebi..
     (sony, 13. oktobar 2019 19:14)

    # Link komentara

  83. Pa dokle će više naše umišljene vedete da izigravaju neke veličine i dure se na svaku sitnicu. Ovako je isto Matić odbijao da igra dok je Mihajlović bio trener samo jer ga je jednom stavio na klupu,onda Sergej kod Muslina pa čuveni slučaj Milivojević kod Krstajića. Dokle god se naši igrači tako ponašaju nećemo uraditi ništa jer takvo ponašanje znači da nisu prijatelji jedni drugima,da ih ne zanima ništa sem ličnog uspeha i statistike,možemo kriviti savez,selektore i slično ali se već previše selektora izmenjalo da bi samo u njima bio problem,očigledno je da ima nešto i do igrača. Jović je dobar igrač ali sine ti nisi dao gol 6 meseci,logično je da ćeš sedeti na klupi,ako to ne možeš da istrpiš sa nepune 22 godine onda si nikakav karakter.
    (Walt, 13. oktobar 2019 19:01)

    Pominješ Matića, Sergeja i Luku Jovića. Da li znaš u kojim klubovima oni igraju? Ne, igraće ovi iz osrednjih evropskih prvoligaša a Boga mi i drugoligaša.
    Zato nam je fudbal baš u usponu :-))
     (Kninska kobra, 13. oktobar 2019 19:14)

    # Link komentara

  84. Dok Vladan Milojevic ne sedne na klupu repke nema nista od naseg reprezentativnog fudbala.
    (Aleksej, 13. oktobar 2019 18:43)


    Zavoravio si da nema u repki neogranicen budzet i da stranci ne mogu da nastupaju :)
     (Russell Crowe, 13. oktobar 2019 19:13)

    # Link komentara

  85. Jovic ima problem koji se zove Aleksandae Mitrovic. Taj problem on ne moze da resi, zato ce morati da saceka jos neko vreme. A to sto on sa 20g ne moze da istrpi konkurenciju to je vec njegov problem i takvi se problemi resavaju ako je mentalno stabilan i nije sujetan.
    Decko je ocigledno umislio da je zvezda.
    (Karaburac, 13. oktobar 2019 19:11)

    # Link komentara

  86. Katai stiže u Zvezdu! Trio Katai-Garsija-Marin ce da pravi cuda u navali, uz centarfora Boacija!
     (Mihajlo, 13. oktobar 2019 19:11)

    # Link komentara

  87. Najgori smo krš od reprezentacije. Ni ekipu, ni selektora, ni navijače, ni stadion kakav dolikuje, ni želju, ni motiv, ni znanje, ni hemiju, ni atmosferu.
     (Šaomi, 13. oktobar 2019 19:09)

    # Link komentara

  88. dali još uvek pratite fudbalsku reprezentaciju???
     (komentator, 13. oktobar 2019 19:09)

    # Link komentara

  89. Necu da branim Tumbakovica,mislim da imamo bolje trenere od njega da vode reprezentaciju.Luku sam ovde u komentarima podrzavao ali ako je istina sta Tumbakovic kaze onda je sramota ovo za Luku.Ocigledno da ga je ponelo sto je presao u Real pa misli da je zvezda koja mora da igra.Nijedan trener ne bi presao preko takvog ponasanja.I vi zvezdasi sto ga podrzavate bi se slozili.samo da nije vas igrac.
     (as, 13. oktobar 2019 19:08)

    # Link komentara

  90. Evo opet izbacivanje igrača, stalno neki hirovi trenera. A reprezentacija gubi.
     (Tanjug, 13. oktobar 2019 19:04)

    # Link komentara

  91. Cekaj igrac koji je na klupi uglavnom treba da postavlja uslove u 21oj godini i glumi uvredjenu veličinu? Pa jedan Prijović koji je za njega Gerd Miler sto se reprezentacije tice, daleko zasluzniji strpljivo je sedeo i cekao sansu, klupa mu nije smetala. Utakmicu igra ekipa a ne ugovori.
    Ne varim Tumbu ali ovde delim njegovo misljenje
    (Mire, 13. oktobar 2019 19:03)

    # Link komentara

  92. Tumbakovic je velika prevara od trenera. Sve titule koje je osvojio sa Partizanom su rezultat otimacine i namestanja. Nikada vise nigde nije imao apsolutno neki uspeh kao trener. To je gospdin bez vizije, auroriteta i ogranicene steucnosti. I kako od takvog gospodina ocekivati bilo kakav rezultat? Slicno se moze reci i za Luku Jovica . On je najveci promasaj Reala u poslednjih dvadesetak godina.
     (Fenomen, 13. oktobar 2019 19:03)

    # Link komentara

  93. Pa dokle će više naše umišljene vedete da izigravaju neke veličine i dure se na svaku sitnicu. Ovako je isto Matić odbijao da igra dok je Mihajlović bio trener samo jer ga je jednom stavio na klupu,onda Sergej kod Muslina pa čuveni slučaj Milivojević kod Krstajića. Dokle god se naši igrači tako ponašaju nećemo uraditi ništa jer takvo ponašanje znači da nisu prijatelji jedni drugima,da ih ne zanima ništa sem ličnog uspeha i statistike,možemo kriviti savez,selektore i slično ali se već previše selektora izmenjalo da bi samo u njima bio problem,očigledno je da ima nešto i do igrača. Jović je dobar igrač ali sine ti nisi dao gol 6 meseci,logično je da ćeš sedeti na klupi,ako to ne možeš da istrpiš sa nepune 22 godine onda si nikakav karakter.
    (Walt, 13. oktobar 2019 19:01)

    # Link komentara

  94. Mora da se gura Pavkov da ga Terza madjija proda za veće pare, kao i ostali Zvezdini igrači što se guraju kroz reprezentaciju.
    (Grga98, 13. oktobar 2019 18:28)
    Tako je Grga legendo Loznice ahhahaha
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  95. Izgleda da je nemoguća misija da selektor fudbalske reprezentacije Srbije nema sukob ni sa jednim igračem. Reprezentacija nije ništa do vašar taštine. Sramota šta kao narod veće decenijama moramo da trpimo zbog njih.
    (Millennium, 13. oktobar 2019 18:56)

    # Link komentara

  96. Ja, da sam u situaciji kao što je Jović, tebi se uopšte ne bih ni javio, pošto ti nisi trener vredan pomena.
     (Stingray, 13. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  97. kako ga nije mrzelo da kucka
     (kladzom do bola, 13. oktobar 2019 18:47)

    # Link komentara

  98. SAVO MILOŠEVIĆ I VLADAN MILOJEVIĆ TREBA DA PREUZMU REPREZENTACIJU
     (partizanska propaganda, 13. oktobar 2019 18:46)

    # Link komentara

  99. Vec godinama, decenijama, nemamo selektora koji zna bilo sta o taktici, igracima koji igraju, sta igraju i koju ulogu imaju u svom klub,a o psihologiji, odnosu al onom pravom, a ne splavaremje sa igracima da i ne pricam. Kad dodje neko kao Tumbakovic i kaznjava igraca Reala zato sto mu je dao 3 min da igra i ne pozove istog tog igraca da proba nesto nivo u prijateljskoj utakmici onda samo lajiku nije jasno ko je trenutni selektor, koliko poznaje struku i kojim ekipama moze biti eventualni trener kad ga smijene sa mjesta selektora, max grcka, poljska i sl.lige. Kakvi selektori takvi i uspjesi reprezentacije. Cisto podsjecanja radi, neko je bio svijetski prvak sa U20 reprezentacijom.. gdje li su ti igraci i zasto oni nisubglavni nosioci reprezentacije..? Stvarno nije tesko pogoditi kako i zasto pojedini penzioneri i grijaci klupa imaju prednost u odnosu na njih.. zato cemo vjerovatno propustiti evropsko na kom sem nas jedino nece biti Andora, San Marino i sl.reprezentacije..
    (Borissrb, 13. oktobar 2019 18:44)

    # Link komentara

  100. Dok Vladan Milojevic ne sedne na klupu repke nema nista od naseg reprezentativnog fudbala.
    (Aleksej, 13. oktobar 2019 18:43)

    # Link komentara

  101. Alo amateri,neznalice oteracete sve sto vredi...
    (Aleksej, 13. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  102. Dok se u reprezentaciji bude gurala filozofija i sistem razmisljanja malog komsije i dok budu neki igraci (Jovic, Rajkovic, Milojevic) sputavani samo zato sto nisu igrali za Partizan odnosno sto su igrali u Zvezdi, tako ce nam biti. Muslina vratite u reprezentaciju, Tumbakovica za glavnog trenera a Krstajica za pomocnig u Teleoptik. Inace u reprezentaciji ce zaigrati ponovo Stojkovic pa i Laza Markec.
    (Miodrag, 13. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  103. Rano je počeo da se mangupira.
    (pedjahn, 13. oktobar 2019 18:41)

    # Link komentara

  104. Tako i tebi sastavljaju tim... Porukom
     (milek, 13. oktobar 2019 18:37)

    # Link komentara

  105. Evo nastavlja se cirkus kolordo i nama propada još jedna generacija dobrih fudbalera krivicom fss!
     (nenad ch, 13. oktobar 2019 18:32)

    # Link komentara

  106. Zbog čega tolika hajka oko toga, ko će da igra a ko ne..može i moja baba Stana da igra, kada i onako ne idemo na EP..
    (Djole, 13. oktobar 2019 18:28)

    # Link komentara

  107. Mora da se gura Pavkov da ga Terza madjija proda za veće pare, kao i ostali Zvezdini igrači što se guraju kroz reprezentaciju.
    (Grga98, 13. oktobar 2019 18:28)

    # Link komentara

  108. Trener bez ideje,vizije i koncepcije.
    Posle Antica,samo Mihajlovic je znao da motivise,osmisli igru.Svi ostali su za zaborav.
     (alek, 13. oktobar 2019 18:27)

    # Link komentara

  109. “Luka Jović je mlad igrač, a moja trenerska odgovornost ide u pravcu i pedagogije, vaspitanja”.
    -Zadnji u grupi
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. oktobar 2019 18:26)

    # Link komentara