1. kao jedan od, istorijski gledano, najvidjenijih intelektualaca iz crvene zvezde, dragisa binic pogadja u srz problema.
    (baki, 9. oktobar 2019 16:18)

    # Link komentara

  2. Aj ne mlati
    (Milos, 9. oktobar 2019 13:41)

    # Link komentara

  3. E Biniću Biniću, kad bi samo znao koliko je samo mučno onima sa strane Partizana da tebe slušaju i gledaju.
    (Janaćije, 9. oktobar 2019 12:18)

    # Link komentara

  4. Drađiša, Pikse te je doveo u Zvezdu da mu centriraš da vežba voleje. O tvojim ljudskim kvalitetima možeš da pročitaš u donjim komentarima. To što si bio u FSS govori o kvalitetu te organizacije. To što ne vidiš da je krađa u Zvezdinu korist prevršila meru, pokazuje tvoj karakter. Zato te molim da se okaneš komentara i pustiš nekog viđenijeg bivšeg fudbalera Zvezde da je brani.

    Kad smo već kod toga, što Džajić ne podrži Zvezdu i stavove njenih čelnika?
    (Bojan, 8. oktobar 2019 14:56)

    Džajić je danas,sa ostalim Zvezdinim legendama,podržao stavove Zvezdinih čelnika i svih ostalih zvezdaša jer su potpuno u pravu.Ovo što pokušava partizan je čisto spinovanje i prebacivanje krivice na druge jer su nesposobni i nekvalitetni.Dovoljno je videti onog Pantića ili Vuletića i svima će sve biti jasno,ne trebaju ni da progovore a oni su ti koji najviše podstiču mržnju i pale vatru,svojim budalaštinama i izmišljotinama.
    (Istina, 8. oktobar 2019 21:48)

    # Link komentara

  5. U pravu je gospodin Binić, nedopustivo je vređanje Predsednika Srbije, Gospodina Aleksandra Vučića na tribinama i to se treba strogo kažnjavati.
    (Djocko Harizmatovic, 8. oktobar 2019 21:19)

    # Link komentara

  6. Otrcano, ali: Kakva država takav i fudbal, a takvi i bivši i sadašnji fudbalski funkcioneri.
    (jad, tuga, beda i još što šta, 8. oktobar 2019 20:33)

    # Link komentara

  7. (Vlajzi, 8. oktobar 2019 11:19)
    da se politika ne meša u sport partizan ne bi 10 narednih godina uzeo ništa.zvezda je u ovom trenutku i organizaciono i igrački za dva koplja iznad partizana.derbi nije pravi pokazatelj snaga.zvezda je bila dosta potrošena i fizički i psihološki posle 9 jakih evro-utakmica.samo je trebalo preživeti onaj penal-pakao u kopenhagenu,a nije bilo lako ni protiv očito veoma jake ekipe jang bojsa,a na sve to je bilo i najteže moguće godstovanje bajernu.kakve je partizan u međuvremenu imao utakmice? nikakve.grobari samo mogu da kažu hvala predsedniče što vam daje da uzimate te kupčiće i u fudbalu i košarci,a znamo kako je za vreme toleta i tadićima grobarima bilo bolesno stalo da uzmu sve što mogu,pa su tako uktrali i kup zvezdi 2008 i vojvodini 2011 godine
    (slobinator, 8. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  8. ...halo mama,ovde Dragisa Binic...
    (pera, 8. oktobar 2019 16:57)

    # Link komentara

  9. Neko tamo s vrha Dragiši: Dragi Bino, mnogo ovi napadaju zadnje vreme, aj leba ti preuzmi pritisak malo na sebe. Skreni pažnju, lupi nešto, šta god. Bićeš zaštićen i nagrađen, sve po zasluzi.
    (Nikola, 8. oktobar 2019 16:31)

    # Link komentara

  10. Drađiša, Pikse te je doveo u Zvezdu da mu centriraš da vežba voleje. O tvojim ljudskim kvalitetima možeš da pročitaš u donjim komentarima. To što si bio u FSS govori o kvalitetu te organizacije. To što ne vidiš da je krađa u Zvezdinu korist prevršila meru, pokazuje tvoj karakter. Zato te molim da se okaneš komentara i pustiš nekog viđenijeg bivšeg fudbalera Zvezde da je brani.

    Kad smo već kod toga, što Džajić ne podrži Zvezdu i stavove njenih čelnika?
    (Bojan, 8. oktobar 2019 14:56)

    # Link komentara

  11. Molimo vas sve skupa ovde, samo nemojte da glorifikujete Dragisu Binica, posto makar mi iz njegovog kraja dobro znamo kakav je covek...
    (ge, 8. oktobar 2019 14:19)

    # Link komentara

  12. Nasli ste kompetetnu licnost da pitate za misljenje? Covek je bivsi igrac Zvezde ostrasceni zvezdas, ne kazem da nema neke istine u njegovoj prici ali vodenica uvek vodi da su partizanovci losi momci. Da je izjavio da nase sudije ocigledno prave ogromne greske i da se tu nesto mora uciniti i da nasi klubovi narocito Zvezda i Partizan prestanu kukati kad gube(jer je on ocigledno zaboravio Lukicevo vreme i poocetke Terzica) to bi sve drugacije zvucalo i realnije zvucalo. Sto se mog licnog misljenja tice mislim kao navijac Partizana da je je nepotrebno Savi da kuka jer s'tim nista postici nece, izgubili smo posteno i kraj. Znam ja i vecina grobara sta je Savo zeleo da kaze da nije problem sto smo mi izgubili utakmicu u prvenstvu i sto cemo verovatno jos negde da izgubimo, problem je sto Zvezda ne sme nigde da izgubi i da zbog toga ostali nema sta tu da traze. Najbolje resenje da se previse ne zamajavamo Zvezdi odmah uruci titulu mi ostali da se borimo za ostala mesta. Znam da ce sad gomila zvezdasa da pljuje i da spominje vreme toleta i ostalih, neku ruku i imaju prava na to ali dokle vise rodjaci, dokle, jos 10 titula? Mismo jednostavno shebano drustvo to nam se isto desava i u politici tj politicari su takvo stanje preneli i na fudbal gde njedni druge okrivljujemo za proslu kradju i tako u krug u nedogled. Uvek ce biti da se malo vise vuce na jednu stranu ali ne moze biti toliko ocigledno da u celom prvenstvu izgubis samo jednu ili dve utakmice i to na derbiju, nemoguce.
    (sremac, 08. oktobar 2019 11:22)


    sve si rekao.
     (neutralni felsh, 8. oktobar 2019 14:04)

    # Link komentara

  13. DraGIša, sa naglaskom na GI.

    Kakav DraGIša, takav i klub u kome je igrao.
    (Drobnjak iz auta, 8. oktobar 2019 12:54)

    # Link komentara

  14. Hahaha britki Dragisa, kao i uvek. Saspi im makar ti sve u lice. Nisi samo spomenuo profesora brunda, nqvikao covek da na fakultetu dobije za par sestica i sedmica...i neka si im rekao za uefu i savez, da vide koliko je to meseci maloumnog zamlacivanja maloumnih navijaca sa jna, kojima profesor brundo postade heroj, on takav, jer ih zamlacuje i laze pismima uefi. Doduse on jadan mozda ta pisma zaista i salje...a i neka ga, neka zabavlja narod kad vec titulu ne mogu da uzmu
    (dragan, 8. oktobar 2019 11:54)

    # Link komentara

  15. Nasli ste kompetetnu licnost da pitate za misljenje? Covek je bivsi igrac Zvezde ostrasceni zvezdas, ne kazem da nema neke istine u njegovoj prici ali vodenica uvek vodi da su partizanovci losi momci. Da je izjavio da nase sudije ocigledno prave ogromne greske i da se tu nesto mora uciniti i da nasi klubovi narocito Zvezda i Partizan prestanu kukati kad gube(jer je on ocigledno zaboravio Lukicevo vreme i poocetke Terzica) to bi sve drugacije zvucalo i realnije zvucalo. Sto se mog licnog misljenja tice mislim kao navijac Partizana da je je nepotrebno Savi da kuka jer s'tim nista postici nece, izgubili smo posteno i kraj. Znam ja i vecina grobara sta je Savo zeleo da kaze da nije problem sto smo mi izgubili utakmicu u prvenstvu i sto cemo verovatno jos negde da izgubimo, problem je sto Zvezda ne sme nigde da izgubi i da zbog toga ostali nema sta tu da traze. Najbolje resenje da se previse ne zamajavamo Zvezdi odmah uruci titulu mi ostali da se borimo za ostala mesta. Znam da ce sad gomila zvezdasa da pljuje i da spominje vreme toleta i ostalih, neku ruku i imaju prava na to ali dokle vise rodjaci, dokle, jos 10 titula? Mismo jednostavno shebano drustvo to nam se isto desava i u politici tj politicari su takvo stanje preneli i na fudbal gde njedni druge okrivljujemo za proslu kradju i tako u krug u nedogled. Uvek ce biti da se malo vise vuce na jednu stranu ali ne moze biti toliko ocigledno da u celom prvenstvu izgubis samo jednu ili dve utakmice i to na derbiju, nemoguce.
    (sremac, 8. oktobar 2019 11:22)

    # Link komentara

  16. vi ćete uzetio titulu jer morate da je uzmete zato što je vodja tako naredio.
    (Dr Mr, 08. oktobar 2019 08:51)

    Mislis kao sto je naredio ko ce uzeti Kup prosle sezone ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Tito partija crno bela SNS armija, 8. oktobar 2019 10:04)

    Upravo tako. Konacno jedan Pantercic koji razmislja svojom glavom. Njima vodja prvenstvo, Partizanu kup zbog mira u kuci. Sve regularno. A zasto da ne bude obratno? Dakle, opet je neko mezimica drzave, a nekome se daje utesna nagrada, i drago mi je da je sve vise Pantera koji to vide. Jedno veliko bravo momak!
    (Vlajzi, 8. oktobar 2019 11:19)

    # Link komentara

  17. Ovako.Zbog cega ovaj covek sa ovom izjavom vec danima ne silazi sa stranica novina. Covek je cista kanalizacija.Kad bude zavrsio osnovnu skolu mozemo pri cati o vremenskoj prognozi za njegovo selo...
    (milan, 8. oktobar 2019 11:08)

    # Link komentara

  18. Sta hoce Partizan,pa Zvezda ima 4 reprezentativca i jos par potencijalnih.
    (Tumba petica, 8. oktobar 2019 06:48)
    A koje to cetiri?!
    Tog Milunovica ste naticali na kolac,kada je protiv Kopenhagena dva puta igrao laktom i na kraju iskljucen.
    Rodica lice sa poternice vuce svuda jos iz Ofk Beograda (ofk-mlada rep.ofk-zenit,ofk-jebe..m li ga gde-u zvezdu kada je zavrsio kurs doktora u Finiksu)Sada iz zvezde ga je pokusao prodati prosle godine ali ga niko nece!Sada ga gura u rep. pa onda kao rep. negde da ga umulja..
    Pavkov je rezervni napadac posle tomanea,boacija,bena..
    Gobeljic jeste borben,ali je kiksara,sklon iskljucenju,nema pojma u napadu..Jedino Vukanovic i Vulic nesto znaju..
    Ostalo su stranci..
    (Zvezdinistrancijedanaesterci?!, 08. oktobar 2019 10:07)
    Navedi jednog boljeg domaceg levog beka od Rodica i budi realan.
    Osim Kolarova naravno.
     (jashtaman, 8. oktobar 2019 11:03)

    # Link komentara

  19. Biniću majstore!
    (slobinator, 8. oktobar 2019 10:33)

    # Link komentara

  20. Bina pištoljče aplicira za nekakav poslić u zvezdi pre penzije ako može
    (Kovač, 8. oktobar 2019 10:33)

    # Link komentara

  21. Što brate?Šta misliš šta kažu ljudi u Inđiji?!Možda ta 3 boda bi ih ostavila u ligi?Ajd malo o tome?’El može?(dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 18:49) Može.Ivanić sam 1 na 0 u 53. minutu, sudija zateže barjak iako ofsajda videlo nije. Da se pusti Ivanić da šutne i da se igra ponovo od tada.Isto važi za derbi. Da se prizna gol Milunovića i onda da se igra 20 minuta od rezultata 0:1.Ili vi to ne vidite?Ako je bio faul na Stojkoviću onda je bio i to 3x više nad Manojlovićem od Tavambe kad ste posle uzeli poslednju vašu titulu. Da se igra ponovo taj derbi od 1:1 pa nadalje.Takođe, faul u napadu pre gola Miletića u Moldeu (ono bi i u košarci bilo sankcionisano, kakvi crni blokovi tj. držanje za telo protivničkog igrača kod izvođenja korne, to je u najmanju ruku indirekt) da se svira i da se doigra od 1:0 i da se Molde ubaci u grupe LE ako sačuva tu prednost.
    (Panta Željković, 08. oktobar 2019 10:07)
    Tri KORNE penal? Koji ste vi Circus Romano.
    (Kovač, 8. oktobar 2019 10:32)

    # Link komentara

  22. Vratiti stadion JNA u stečajnu masu VS???
    (Dirty, 8. oktobar 2019 10:29)

    # Link komentara

  23. Znamo da je muka svim ganima posle poraza i ne samo poraza već ste bili poniženi bez šuta ugol. Digla se ala i vrana posle katastrofe u Srbiji
    (Zlatan, 7. oktobar 2019 19:08)
    Bilo mu je krivo jer je Partizan oducio od fudbala turke,pa je prozivao Asana kako nije dobar igrac,posle derbija se zavukao u misiju rupu,posle indjije mu je sve bilo merak,jer se prisetio Obilica i muljanja,ppsle razmontiranja Astane i dobre utakmice protiv AZ alkmara opet cuti,istekla nadoknada u krusevcu od 5 minuta,navlacivanje sudije (pogledi i gol aut Bena-korner),sklanjanje zivog zida i golmana u stranu,igrac zvezde u zivom zidu manje od metar i djon igraca zvezde okarakterisan kao slobodan udarac za zcezdu-to nije video!
    Nista ne vidi sto mu neodgovara,briga ga za sve,ali najvise se jede i nervira jer se skandira jednom coveku kome se zavukao u du.. jer tu su pare!Sahranio je Obilic i Napredak,pa se sada zavukao u Savez jer jetu sigurna para i sigurna uvlakivacka rupa.
    (Samo noge vire?!, 8. oktobar 2019 10:22)

    # Link komentara

  24. 00

    vi ćete uzetio titulu jer morate da je uzmete zato što je vodja tako naredio.
    (Dr Mr, 08. oktobar 2019 08:51)

    Mislis kao sto je naredio ko ce uzeti Kup prosle sezone ?
    (Tito partija crno bela SNS armija, 08. oktobar 2019 10:04)

    vi da imate i malo obraza u tom kupu ne bi pričali jer niste uputili šutni jedan na gol A tu je Zvezda Nemačke reprezentacije Marko Marin bojanke i mnogi drugi mandovi moji
     (week, 8. oktobar 2019 10:19)

    # Link komentara

  25. Što brate?Šta misliš šta kažu ljudi u Inđiji?!Možda ta 3 boda bi ih ostavila u ligi?Ajd malo o tome?’El može?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 18:49)

    Može.
    Ivanić sam 1 na 0 u 53. minutu, sudija zateže barjak iako ofsajda videlo nije. Da se pusti Ivanić da šutne i da se igra ponovo od tada.
    Isto važi za derbi. Da se prizna gol Milunovića i onda da se igra 20 minuta od rezultata 0:1.
    Ili vi to ne vidite?
    Ako je bio faul na Stojkoviću onda je bio i to 3x više nad Manojlovićem od Tavambe kad ste posle uzeli poslednju vašu titulu. Da se igra ponovo taj derbi od 1:1 pa nadalje.
    Takođe, faul u napadu pre gola Miletića u Moldeu (ono bi i u košarci bilo sankcionisano, kakvi crni blokovi tj. držanje za telo protivničkog igrača kod izvođenja korne, to je u najmanju ruku indirekt) da se svira i da se doigra od 1:0 i da se Molde ubaci u grupe LE ako sačuva tu prednost.
    (Panta Željković, 8. oktobar 2019 10:07)

    # Link komentara

  26. Sta hoce Partizan,pa Zvezda ima 4 reprezentativca i jos par potencijalnih.
    (Tumba petica, 8. oktobar 2019 06:48)
    A koje to cetiri?!
    Tog Milunovica ste naticali na kolac,kada je protiv Kopenhagena dva puta igrao laktom i na kraju iskljucen.
    Rodica lice sa poternice vuce svuda jos iz Ofk Beograda (ofk-mlada rep.ofk-zenit,ofk-jebe..m li ga gde-u zvezdu kada je zavrsio kurs doktora u Finiksu)Sada iz zvezde ga je pokusao prodati prosle godine ali ga niko nece!Sada ga gura u rep. pa onda kao rep. negde da ga umulja..
    Pavkov je rezervni napadac posle tomanea,boacija,bena..
    Gobeljic jeste borben,ali je kiksara,sklon iskljucenju,nema pojma u napadu..Jedino Vukanovic i Vulic nesto znaju..
    Ostalo su stranci..
    (Zvezdinistrancijedanaesterci?!, 8. oktobar 2019 10:07)

    # Link komentara

  27. Je l' on to bio komesar za regularnost kod onog Toleta?
    Aha, nista onda.
    Sportski pozdrav.
     (lopine, 8. oktobar 2019 10:06)

    # Link komentara

  28. vi ćete uzetio titulu jer morate da je uzmete zato što je vodja tako naredio.
    (Dr Mr, 08. oktobar 2019 08:51)

    Mislis kao sto je naredio ko ce uzeti Kup prosle sezone ?
     (Tito partija crno bela SNS armija, 8. oktobar 2019 10:04)

    # Link komentara

  29. Auuuu , koliko se utrkuju da se dodvore velikom vođi , pa to je strašno!Na osnovu čega si zaključio da Partizan nema tim za titulu?Da li si možda gledao i derbi , pa si na osnovu toga zaključio da nema tim , pošto je pobedio sa samo 2:0 , a da pri tome , po tebi , glavni pretendent na titulu nije uputio NIJEDAN udarac u gol!?!Ljudi , ovo već postaje histerija u dodvoravanju!
    (alek, 7. oktobar 2019 18:59)
    Koliko je zajedljiv,pokvaren i zao covek,vidi se po tome kada je posle sjajne igre Asana protiv turaka,negde izjavio kako Japanac nije dobar igrac,nema kvalitet...Nije mi jasno ko je njega i iz kog spajza izvadio da bi ga pitao o kvalitetu Asana?!
    Crni djavo da ima pare,dragisa bi se zavukao kod njega i branio bi ga,velicao..
    (Zaboravljena zimnica u spajzu?!, 8. oktobar 2019 09:56)

    # Link komentara

  30. Bravo Bina care - U CENTAR!
    (Vojvoda Vuk, 8. oktobar 2019 09:55)

    # Link komentara

  31. koliko gane boli derbi, jos pece ocigledno. Ako. Komsinica mala.
     (seRver, 8. oktobar 2019 09:44)

    # Link komentara

  32. Kako ono komshinice: "Bina centrishi!" Centrishi Bina!" :))
    Sve itelektualci, znalci, vodje, za neshto u Savezu, regularnost :))
    (zainteresovani, 8. oktobar 2019 05:23)
    Evo štosova kojih ja mogu da se setim iz onog vremena:
    1. Našli Binićevog oca u selu novinari, pitali ga kako je Dragiša postao fudbaler. "Moj DRagiša bio brži od najbrže kuče u selo", ponosno kaže ćale.
    2. Dragiša se vratio s treninga, na kome je trener bio nezadovoljan njegovom igrom na krilu. Pitaju ga šta mu je trener rekao.
    "Idi bidi bek", kaže Dragiša.
    2."Bata Boro, će da kupiš praske?", pita Dragiša saigrača iz Zvezde Boru Cvetkovića, kome hoće da uvali breskve iz sela. Kada Bora odgovara potvrdno, Dragiša nastavlja: "Oćeš s macu, il bez macu?" (nektarine, ili "obične")...
    (budiboksnama, 8. oktobar 2019 09:44)

    # Link komentara

  33. Evo mene kao neutralnog navijaca i ljubitelja fudbala interesuje jedna stvar. Od ove godine uvedeno je pravilo da igrac ne sme da stoji u zivom zidu vec samo odbrambeni igraci, a ostali metar od zivog zida sto ovde nije bio slucaj. Pa ako bi mogao Dragisa da objasni to ili navijaci Zvezde posto verujem da ce mnogo njih dati minus ja bih voleo samo i objasnjenje uz taj minus. Hvala
    (Elnino92, 8. oktobar 2019 09:21)

    # Link komentara

  34. Jel ima komesar za bezbednost osnovnu skolu zavrsenu?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (gajgeri, 8. oktobar 2019 07:55)


    To je kao problem? Pa AV rece, mozes da zavrsis OS i budes ministar Prema tome, deco, ne ucite skolu imacete love kao Binic i mozete da budete ministri.
    (ccc?, 8. oktobar 2019 09:08)

    # Link komentara

  35. Primitivac.
     (PFC, 8. oktobar 2019 09:05)

    # Link komentara

  36. Nijedan udarac u gol nije imao ni Celzi u dvomecu sa Barselonom i u Finalu LS pa su osvojili to takmicenje. Zvezda je imala jedan jedini udarac ka golu, postigla ga je, ali joj je gol ponisten. Diskutabilno da li je bio faul, ali bi taj gol imao za posledicu skroz drugaciji rezultat. Na tom derbiju ste do 80. minuta i gola Sume imali JEDNU JEDINU sansu (Sadik) i nekoliko pokusaja , tri ili cetri. Da ste bili bolji jeste, ali DALEKO od toga kako vi "vidite" utakmicu.
    A da nemate tim za titulu, nemate. Derbi, sa tim nema veze.
    I Granada je pobedila Barselonu (isti vikend) da li to znaci da Granada ima tim za titulu ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr.wolf, 8. oktobar 2019 08:28)


    Apsolutno isto kao i kada se dosudi penal koji nije postojao pa CZ povede i posle je lako dobiti utakmicu. Zar nije isto? Znaci to je posledica o kojoj ti pises..Realno, od pocetka prvenstva, mnogo gresaka sudija, mnogo.
    (123, 8. oktobar 2019 09:05)

    # Link komentara

  37. Cergari, boli nas ispod pupka.
    (Toto-glup-ko-tocilo, 08. oktobar 2019 07:08)

    Мора да је од "профе"...
     (Црвена звезда 1913, 8. oktobar 2019 08:59)

    # Link komentara

  38. Срамота за Драгишу да овако прича. Толко се намешта за ЦЗ да је постало смешно. Нема првенства у последњих 20-30 год. да није било крађе и то срамотне. Било је за оба наша "велка" клуба. Али за ЦЗ претерано. Само да видимо колико пенала је суђено,а колко није за противнике. Колико продужетака,фаулова,офсајда и осталих глупости. ЦЗ није рекордер у Србији него у Европи. Сад последњи пример намештање за стране играче. Па где су вам деца,наша деца.Није ваљда да су страна деца боља од наше,па и ако јесу наша су наша. Срам те било Бинићу, ти ниси легенда ,ти си брука нашег фудбала.
    (Delfina Vukadinovic, 8. oktobar 2019 08:53)

    # Link komentara

  39. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:

    Je l ima, brate, nekih boljih igraca sa kojima smo tugovali?
    (Tozovac, 8. oktobar 2019 06:45)

    Liverpul. Jel dovoljno dobro?
    (krkuglavu, 8. oktobar 2019 08:53)

    # Link komentara

  40. @ МИСТЕР ВОЛФ - Тако је! 👍
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 8. oktobar 2019 08:52)

    # Link komentara

  41. A da nemate tim za titulu, nemate. Derbi, sa tim nema veze.
    I Granada je pobedila Barselonu (isti vikend) da li to znaci da Granada ima tim za titulu ?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mr.wolf, 8. oktobar 2019 08:28)

    To da li imamo tim za titulu ili ne pita se samo teren, odnosno trebao bi da se pita. Na terenu smo vas odvalili. Na drugim terenima sudije su vam za sada donele 7 bodova, debelo biste nam gledali u ledja.

    Tačno, izgube i Barsa i Bajern i Real i Siti, samo vi ne smete ni bod da izgubite. Čega se toliko bojite, ako ste toliko jači od drugih. Niste jači, nemate tim za titulu, za titulu vam je neophodna pomoć sudija koju vam pružaju iz kola u kolo i tako će biti do kraja prvenstva. Nismo mi veverice kao vi. Odvalićemo vas u tri derbija zato što smo jači tim, vi ćete uzetio titulu jer morate da je uzmete zato što je vodja tako naredio.
    (Dr Mr, 8. oktobar 2019 08:51)

    # Link komentara

  42. Cek cek da nije zaboravio da je krusevac ostecen sviranjem penala za zvezdu
     (muamua, 8. oktobar 2019 08:47)

    # Link komentara

  43. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:

    Па где,брате, баш тамо где их највише боли....
    (Црвена звезда 1913, 07. oktobar 2019 23:54)

    Cergari, boli nas ispod pupka.
    (Toto-glup-ko-tocilo, 8. oktobar 2019 07:08)

    boli vas i iznad, isto vam dodje, nema nicega.
    (botafogo, 8. oktobar 2019 08:46)

    # Link komentara

  44. A vi rakari sto pljujete Binica da je neskolovan i nepismen,sto verovatno i jeste,zapitajte sebe sta ste u odnosu na njega uradili sa svojim zivotima i fakultetskim diplomama!?
    Sve brate akademski gradjani,pa ne verujem do koje mere ste licemerni,to prelazi granice moguceg..!!
    Danas Bino iscepaj jos jedno saopstenje,vidis da ih boli,i treba da ih boli,he he..
    Udri do kraja!!
     (ford, 8. oktobar 2019 08:45)

    # Link komentara

  45. Била би ова изјава на месту да Партизан у дербију није по ко зна који пут одучио Звезду од фудбала.
    (Мали Железник, 7. oktobar 2019 21:55)

    da Milunovic nije poklonio onu loptu pred kraj, jos biste bili na terenu i pokusavali da date gol.
    (koocemu, 8. oktobar 2019 08:42)

    # Link komentara

  46. Auuuu , koliko se utrkuju da se dodvore velikom vođi , pa to je strašno!Na osnovu čega si zaključio da Partizan nema tim za titulu?Da li si možda gledao i derbi , pa si na osnovu toga zaključio da nema tim , pošto je pobedio sa samo 2:0 , a da pri tome , po tebi , glavni pretendent na titulu nije uputio NIJEDAN udarac u gol!?!Ljudi , ovo već postaje histerija u dodvoravanju!
    (alek, 07. oktobar 2019 18:59)

    Nijedan udarac u gol nije imao ni Celzi u dvomecu sa Barselonom i u Finalu LS pa su osvojili to takmicenje. Zvezda je imala jedan jedini udarac ka golu, postigla ga je, ali joj je gol ponisten. Diskutabilno da li je bio faul, ali bi taj gol imao za posledicu skroz drugaciji rezultat. Na tom derbiju ste do 80. minuta i gola Sume imali JEDNU JEDINU sansu (Sadik) i nekoliko pokusaja , tri ili cetri. Da ste bili bolji jeste, ali DALEKO od toga kako vi "vidite" utakmicu.
    A da nemate tim za titulu, nemate. Derbi, sa tim nema veze.
    I Granada je pobedila Barselonu (isti vikend) da li to znaci da Granada ima tim za titulu ?
     (mr.wolf, 8. oktobar 2019 08:28)

    # Link komentara

  47. @ Ovaj čovek je bio komesar za regularnost...Ceca, Arkan, Obilić...
    (centriši dragiša, 8. oktobar 2019 07:17)

    Koji je klub delio trofeje sa Obilićem, po principu: Tebi prvenstvo, meni Kup i obrnuto?
    (Boaći, 8. oktobar 2019 08:25)

    # Link komentara

  48. @ žalosno je na kojoj se funkciji nalazi a da to kaže. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ljilja, 8. oktobar 2019 08:10)

    Na kojoj se funkciji nalazi?
    (Znatiželjan, 8. oktobar 2019 08:20)

    # Link komentara

  49. Bina turbina!Svaka ti je zlatna!Katanac na tudj stadion JNA!
    (Kontras, 8. oktobar 2019 08:12)

    # Link komentara

  50. žalosno je na kojoj se funkciji nalazi a da to kaže. Pa evo i nama je muka i povraća nam se zbog Binića.
     (ljilja, 8. oktobar 2019 08:10)

    # Link komentara

  51. reče pekar
     (hekw0qm, 8. oktobar 2019 08:10)

    # Link komentara

  52. rece covek, sa mozda osnovnom skolom
     (Andrija cacak, 8. oktobar 2019 07:59)

    # Link komentara

  53. Jel ima komesar za bezbednost osnovnu skolu zavrsenu?
     (gajgeri, 8. oktobar 2019 07:55)

    # Link komentara

  54. ali gami koji sami sebe loze i tapsu po ramenu i gasiraju se da je nama bitno sto je ovaj lik dizao usatog. hahahahha. Jasno je da je vama bitno i treba ali mojne se gasirate da je ikome drugom bitno osim vas. Komedija sa vama uvek.
     (seRver, 8. oktobar 2019 07:41)

    # Link komentara

  55. Била би ова изјава на месту да Партизан у дербију није по ко зна који пут одучио Звезду од фудбала.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Мали Железник, 7. oktobar 2019 21:55)

    To i jeste problem partizana, sto i dalje imaju kompleks nizevrednosti. Oni celu sezonu usmere na ta derbija i kup i onda u prvensrvu gube od surdulice, vozdovca i slicnih. Sta imaju od pobede u derbiju ako sezonu zavrse sa 30 bodova zaostatke kao prosle godine?
    (Kg, 8. oktobar 2019 07:36)

    # Link komentara

  56. Konobar, jedan kaFućino molim!
     (Maksimilijan, 8. oktobar 2019 07:29)

    # Link komentara

  57. "Dragisa ima pravo da kaze. Dragisa je prvak Evrope i sveta, imate da ustanete dok citate njegovu izjavu, poltroncine SNSa i tastatura Grobari"
    (nista o nicemu)
    Dragisi se slobodno vi klanjajte.Sa izjavom ili bez.Vec se klanjate Terzicu i Covicu,moralnim gromadama,sta vam fali da se i ovom klanjate?
    Ja se takvim likovima ne klanjam.
    Ne klanjam se ni jednom Zocu,Divc,Bodirogi i Saletu kad nisu u pravu a kamo li ovom coveku.
    (analiza, 07. oktobar 2019 22:50)

    A za sta nije u pravu? Da imate nesposobnu upravu koja se svoje ne znanje skriva glupostima?
     (CZ99, 8. oktobar 2019 07:20)

    # Link komentara

  58. Ovaj čovek je bio komesar za regularnost...Ceca, Arkan, Obilić...
    (centriši dragiša, 8. oktobar 2019 07:17)

    # Link komentara

  59. Samo je način na koji je njegov Obilić osvajao titule regularan. On to prepoznaje kao trenutni Zvezdin momenat.
    (Karma, 8. oktobar 2019 07:11)

    # Link komentara

  60. Binic ima misljenje....dugogodisnji funkcioner FSS ima neku potrebu....hahahahahaha
    (vanja grubac, 8. oktobar 2019 07:09)

    # Link komentara

  61. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:

    Па где,брате, баш тамо где их највише боли....
    (Црвена звезда 1913, 07. oktobar 2019 23:54)

    Cergari, boli nas ispod pupka.
     (Toto-glup-ko-tocilo, 8. oktobar 2019 07:08)

    # Link komentara

  62. Sta hoce Partizan,pa Zvezda ima 4 reprezentativca i jos par potencijalnih.
     (Tumba petica, 8. oktobar 2019 06:48)

    # Link komentara

  63. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:

    Je l ima, brate, nekih boljih igraca sa kojima smo tugovali?
     (Tozovac, 8. oktobar 2019 06:45)

    # Link komentara

  64. Dragisa=Zmaj od Sipova
     (Onako bzv, 8. oktobar 2019 06:44)

    # Link komentara

  65. jel na tebe bese pucali bajo?
     (nikolaq, 8. oktobar 2019 06:42)

    # Link komentara

  66. Tako je Dragisa !!!!Bravo
    (shone bjelovacki, 8. oktobar 2019 06:41)

    # Link komentara

  67. Kad završi osnovnu školu može da mi se obrati. Isto važi i za tebe.
    (Dlakavi, 07. oktobar 2019 23:08)

    шта има неко теби да се обраћа? нисам ни ја требао.
     (мики, 8. oktobar 2019 06:36)

    # Link komentara

  68. Partizan nema tim za titulu ali ima za Zvezdu koju gazi redovno a koja ne moze da izgubi bod ni po koju cenu sem na 30 razlike u bodovima ! Partizan ima najbolji tim i igru i zadnjih 20 godina ali je normalno da izgubi bodove ..pa gube ih i barya bajern siti itd !!! E Dragisa ljudino stara ....ti si bre .... .. ......!!!
     (nenad, 8. oktobar 2019 06:32)

    # Link komentara

  69. Bitno da si uzeo u zaštitu i Vučića.
     (Neznalica, 8. oktobar 2019 06:26)

    # Link komentara

  70. Zašto prvenstvo ne sude sudije iz Zapadne Evrope?
    (Hoćemo strane sudije, 8. oktobar 2019 06:10)

    # Link komentara

  71. Bravo!!!
    (Vitezkoja, 8. oktobar 2019 06:10)

    # Link komentara

  72. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:

    Па где,брате, баш тамо где их највише боли....
    (Црвена звезда 1913, 07. oktobar 2019 23:54)
    Kako da ne boli kad Dragiša drži ušatog? :)
     (Ne mogu da centrišem, blokišu me..., 8. oktobar 2019 06:06)

    # Link komentara

  73. A 2 penala protiv Inđije..., bruka ...
     (bh, 8. oktobar 2019 06:02)

    # Link komentara

  74. Da Psiho navija za klub koji volim, prestao bih da pratim sport.
     (Sale, 8. oktobar 2019 05:46)

    # Link komentara

  75. ma ti si izlapeo i to je to
    (cika zeka, 8. oktobar 2019 05:36)

    # Link komentara

  76. Kako ono komshinice: "Bina centrishi!" Centrishi Bina!" :))
    Sve itelektualci, znalci, vodje, za neshto u Savezu, regularnost :))
    (zainteresovani, 8. oktobar 2019 05:23)

    # Link komentara

  77. I ceca se slaže
    (Mille, 7. oktobar 2019 23:17)

    Donosio je i Covic papire, Dea videla.
    (Gospodin, 8. oktobar 2019 04:51)

    # Link komentara

  78. Ovo liči na Zvezdino saopštenje, verovatno mu je Terzić rekao šta da kaže.
    (Govor, 8. oktobar 2019 03:50)

    # Link komentara

  79. -30 %,pa i vise,i jos vise u regionu ima navijaca Partizan...Dakle,radi se o milionima ,i ti navijaci sada trebaju stati svi do jednoga uz svoj klub,i da demonstriraju povodom ociglednog moralnog silovanja jednog tima i savezima na svim nivoima.Neka se ponovi sada " 5 min.za spas fudbala" ,ili kako se zvase one silne akcije organizovanoh od jednog kluba i tadasnjih fudbalskih vlasti?Podrzavam prijavu do UEFe,iako je sa zakasnjenjem poslata.Stop kriminalizacije fudbala.Stop politizaciji u fudbalu.Neka prestane izivljavanje prema timu koji igra najlepsi fudbal u poslednjih 10-15 godina.UEFa reaguj,krajnje je vreme,i spasi ono malo navijaca koji prati ligu ma kakva bila.
    (Digging Bill, 8. oktobar 2019 03:47)

    # Link komentara

  80. Binić se preporučuje Prepodobnom za još neku funkciju, u Savezu, ministarstvu, gde god...
     (Lax, 8. oktobar 2019 02:52)

    # Link komentara

  81. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom... 
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21: 

    Па где,брате, баш тамо где их највише боли....
    (Црвена звезда 1913, 07. oktobar 2019 23:54)


    e moj prijatelju Toto, sto kazu, pazi ko te hvali i pazi ko te zali :)
     (neutralni felsh, 8. oktobar 2019 01:48)

    # Link komentara

  82. Potrebno ih je kazniti ali ne oduzimanjem bodova ili praznim stadionom. Izbaciti ih u nizi rang takmicenja.
    (Srle, 07. oktobar 2019 23:33)


    izbacivac... zanat najstariji :)
     (neutralni felsh, 8. oktobar 2019 01:44)

    # Link komentara

  83. Samo si nam ti falio!Dok ovo pišem prisetih se serije viceva iz 90tih na tvoj račun, tema kako Bina rešava ukrštene reči....
    (z’brda, 07. oktobar 2019 23:47)Pa Bije i nekad i sada vama resio i revus i ukrstene reci :))))))
    (ivannyc, 8. oktobar 2019 01:29)

    # Link komentara

  84. I meni bi bilo muka da me neko onako rastavi na proste činioce u derbiju!
    (koga uopste zanima tvoje misljenje, 8. oktobar 2019 01:27)

    # Link komentara

  85. Zao mi je sto sam nekad, kao klinac i tada veliki zvezdas, simpatisao ovog polucoveka.
    (Lazar, 8. oktobar 2019 01:25)

    # Link komentara

  86. Ovu izjavu nisi dao u stilu bivseg funkcionera saveza, nego kao jedan najobicniji ostrasceni navijac.
    (a meni muka i od jednih i drugih, 8. oktobar 2019 01:19)

    # Link komentara

  87. Dragisa,nebitan si totalno
    (Miki, 07. oktobar 2019 21:43) Da je nebitan ne bi vas toliko pohrlilo da ostavite komentar, na stadionu vas nema koliko na ovoj vesti. Možda su grobari internet ipak najbrojnija frakcija.
    (Kontraš, 8. oktobar 2019 01:15)

    # Link komentara

  88. takvim likovima ne klanjam.Ne klanjam se ni jednom Zocu,Divc,Bodirogi i Saletu kad nisu u pravu a kamo li ovom coveku.
    (analiza, 07. oktobar 2019 22:50) Ovo je jedna od retkih pametnih izjava Dragiše.
    (Kontraš, 8. oktobar 2019 01:08)

    # Link komentara

  89. (analiza, 7. oktobar 2019 22:50)

    Samo što je ovaj čovek za ovo što kaže 100% u pravu
    (Vlada, 8. oktobar 2019 01:08)

    # Link komentara

  90. Potpisujem
    (oz, 7. oktobar 2019 22:44)

    I on je samo potpisao. Samo mu je verovatno neko prethodno procitao.
    (gfhjk, 8. oktobar 2019 01:00)

    # Link komentara

  91. Zvezda je postena kao i zvezdan terzic i svi oko njih. Samo partizan krade i nikako da stane. Zao mi je sto navijam za lopovski tim. Izvini simbole srpstva izvini krcune
    (flex, 8. oktobar 2019 00:52)

    # Link komentara

  92. Da ima zakona cela uprava partizana bi vec trebala biti u bajbokani ili na razgovoru.Pozivaju na linc, na bunu, na neku revoluciju...protiv koga? Naroda? Drzave? Takvo ponasanje je preversilo svaku meru i drzava se ozbiljno treba pozabaviti sa njima, jer idu toliko daleko da prizivaju i gradjanski rat.
    (Brane, 8. oktobar 2019 00:50)

    # Link komentara

  93. Zdravo mama ovde DraGisa Binic
    (Svenuli Um, 8. oktobar 2019 00:47)

    # Link komentara

  94. Dragisa im je sasuo istinu...To sto rade i pricaju Pantic i Vuletic pod palicom Vucelica je odavno preslo sve moguce dosadasnje granice medijske propagande. To je postao teror nad sudijama, protivnickim igracima, pogotovo onima koji su potekli u partizanovoj omladinskoj skoli, klubovima. Bacanje svesne paranoje kako je ceo svet protiv njih, a tim svetom upravlja Zvezda je najmracniji oblik manipulacije njihovih navijaca kojim zataskavaju svaki svoj neuspeh. Svi su krivi sto njihovi igraci poklanjaju dva gola Vozdovcu, i to u 96om minutu....
    (kodzo, 8. oktobar 2019 00:42)

    # Link komentara

  95. Biniću -pravo u centar!
    (Baš zato što te znamo, 8. oktobar 2019 00:23)

    # Link komentara

  96. Ma sta Sarapa kaze?
    (vuk, 8. oktobar 2019 00:03)

    # Link komentara

  97. Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:

    Па где,брате, баш тамо где их највише боли....
     (Црвена звезда 1913, 7. oktobar 2019 23:54)

    # Link komentara

  98. Kome nije prijatelju, kome nije...
     (pashenog, 7. oktobar 2019 23:49)

    # Link komentara

  99. Samo si nam ti falio!
    Dok ovo pišem prisetih se serije viceva iz 90tih na tvoj račun, tema kako Bina rešava ukrštene reči....
    (z’brda, 7. oktobar 2019 23:47)

    # Link komentara

  100. Sedmi minut nadoknade.
    (alek, 7. oktobar 2019 23:34)

    # Link komentara

  101. Potrebno ih je kazniti ali ne oduzimanjem bodova ili praznim stadionom. Izbaciti ih u nizi rang takmicenja.
    (Srle, 7. oktobar 2019 23:33)

    # Link komentara

  102. Muka je svima.
     (Flint, 7. oktobar 2019 23:33)

    # Link komentara

  103. I ceca se slaže
    (Mille, 7. oktobar 2019 23:17)

    # Link komentara

  104. Direktor Obilića i predsednik Komisije za regularnost... Ko je iz Kruševca ili okoline malo će vam bolje opisati Dragišu Binića, verujem ne nešto baš ovako!
     (Marko Niš, 7. oktobar 2019 23:11)

    # Link komentara

  105. Iz 2 u 1
     (War Inside My Head, 7. oktobar 2019 23:09)

    # Link komentara

  106. Dragisa ima pravo da kaze. Dragisa je prvak Evrope i sveta, imate da ustanete dok citate njegovu izjavu, poltroncine SNSa i tastatura Grobari
    (nista o nicemu, 07. oktobar 2019 19:04) Kad završi osnovnu školu može da mi se obrati. Isto važi i za tebe.
    (Dlakavi, 7. oktobar 2019 23:08)

    # Link komentara

  107. Kao neko ko je bio fudbalski sudija Fudbalkosg saveza Beograda, 3 godine,mogu da tvrdim da problem naših sudija nije korupcija, koje ima, niti namešstanje utakmica, kojih ima.Najveći problem je neznanje, loša obuka, netaloentovanost, kada na sve to dodate nepotizam, koji I TE KAKO postoji u Sudijskoj organizaciji, dobije se ovo što imamo. Svako ko je bio sudija, makar i mlađim kategorijama, zna kako se uče naše sudije. Da se svira između 30 i 50 faulova po utakmici (svaki iole teži kontakt, zbog čega naši igrači padaju ko pijanci na svakoj evropskoj utakmici, jer su navikli na takav kriterijum), da se pri svakoj "nejasnoj" situaciji svira faul za ekipu koja se u tom napadu brani, bez obzira da li je zaista faul ili ne (bolje ti daj odbrani faul, nego da oni prime gol, pa da te 'vataju za gušu),ima još mnogo neverovatno glupih stvari. Naravno tatini sinovi se guraju samo tako, bez obzira imaju li talenta za suđenje ili ne,takođe prednost imaju momci koji su visoki 190cm +,jer vlada ono balkansko mišeljenje da samo visok čovek može da bude autoritativan, opet bez obzira ima li taj neko talenta i smisla za suđenje ili ne. Naravvo sudije vode čelnike organizacije na ručkove redovno. Najveće zlo u srpskom fudbalu je Sudijska organizacija i kvazi stručnjaci koji je vode. Svaka čast Mažiću, ali to je jedan sudija od mnogo njih u Srbiji.Naši klubovi moraju da prekinu takmičenje i i složno traže strane sudije i delegate,i da sve bude pod budnim okom UEFA, jer ovo više nema smisla.
    (beogradski, 7. oktobar 2019 23:05)

    # Link komentara

  108. Чарапан си био и увек ћеш и остати...
    (Jelena Mladenovski, 7. oktobar 2019 23:05)

    # Link komentara

  109. Čekamo da se obrati Milan Kalinić
    (Dlakavi, 7. oktobar 2019 23:00)

    # Link komentara

  110. sudija naterao igrace Partizana da onako pogrese pre oba gola Vozdovca.
    (drmator, 7. oktobar 2019 22:58)

    # Link komentara

  111. "Dragisa ima pravo da kaze. Dragisa je prvak Evrope i sveta, imate da ustanete dok citate njegovu izjavu, poltroncine SNSa i tastatura Grobari"
    (nista o nicemu)
    Dragisi se slobodno vi klanjajte.Sa izjavom ili bez.Vec se klanjate Terzicu i Covicu,moralnim gromadama,sta vam fali da se i ovom klanjate?
    Ja se takvim likovima ne klanjam.
    Ne klanjam se ni jednom Zocu,Divc,Bodirogi i Saletu kad nisu u pravu a kamo li ovom coveku.
    (analiza, 7. oktobar 2019 22:50)

    # Link komentara

  112. Sto je brzo to je i kuso. Brz u nogama a kus u glavi.
     (DexMax, 7. oktobar 2019 22:48)

    # Link komentara

  113. Potpisujem
    (oz, 7. oktobar 2019 22:44)

    # Link komentara

  114. Bravoo kako jako i iskreno svaka cast konacno!
    (DjulaMester, 7. oktobar 2019 22:41)

    # Link komentara

  115. Bina Turbina.
    (objasnio, 7. oktobar 2019 22:38)

    # Link komentara

  116. Auuu al covjek rece sve u glavu.
     (Borky, 7. oktobar 2019 22:36)

    # Link komentara

  117. Jel na ovog časnog i poštenog građanina onomad pucano iz vatrenog oružja!?!?
     (sumadija, 7. oktobar 2019 22:35)

    # Link komentara

  118. Kome nije?? Situaciju u kosarkaskom klubu sam predvideo jos par sezona pre Nolana Smita i tvrdim da je Trinkijeri poslednji ekser u kovceg kkp.
    Sto se fudbala tice situacija je preslikana, odlazak Karadzica znacio je i kraj fkp, naravno poslednji ekser je ovde Savo .
    (Serbi, narod najstariji!, 07. oktobar 2019 19:28)
    Dolazak Terzića u CZ biće glogov kolac za komšinicu.....ovo CZ je Crvena Zvezda nisam mislio na odredjenu ustanovu... možda i nisam pogrešio?!!!
     (Okidač, 7. oktobar 2019 22:33)

    # Link komentara

  119. I meni od FMP-a
     (laka, 7. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  120. Kakav komesar za regularnost takva i liga
    (bbROD, 7. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  121. I nama od zvezde i tebe!
    (Sergio, 7. oktobar 2019 22:29)

    # Link komentara

  122. Суђење у нашим лигама је спрдња. Што због намештаљки, што због неспособности.

    А за скандирање председнику, и нека су му скандирали. И то је глас народа.
     (Јабучило, 7. oktobar 2019 22:28)

    # Link komentara

  123. Zapravo je covek u pravu. Da se razumemo, slicnu matricu koristi i Zvezda al ovi sad bas preterase. Ne navijam ni za jedne ni za druge (po meni su oba kluba problem naseg fudbala) ali stvarno coveku izaziva gadjenje ovakvo ponasanje i ovakva saopstenja kluba. Pa nadigrao vas Vozdovac skroz. Problematicni gol za Zvezdu na derbiju, nisam ekspert, sudija je dosudio da nije gol i idemo dalje, Partizan dva puta bolji na toj utakmici i malo je degutantno insistirati da su zvezdasi pokradeni kad je situacija bila nejasna a pri tome ih Partizan razvalio. Al to su ti blizanci...
     (box, 7. oktobar 2019 22:27)

    # Link komentara

  124. i meni od tebe!
     (glupi zmaj, 7. oktobar 2019 22:22)

    # Link komentara

  125. Uh našla se poštenjačina da se javi, a mediji pojurili da prenesu mudre reči brzinom svetlosti...
     (Dasa, 7. oktobar 2019 22:22)

    # Link komentara

  126. Vi svi mamini i tatini sinovi sto pljujete Binica.Samo da vam kazem da je on prekinuo karijeru u Feancuskoj i dosao da se bori za svoju zemlju,sto od vas mlakonja niko nebi uradio.Tako da tisina.Malo vise postovanja za njega
    (Markos, 07. oktobar 2019 19:35)
    Samo da ti kažem ....nemaš pojma.Možda je prekinuo karijeru u Feancuskoj pošto u Francuskoj nije igrao.Jesi nekad čuo za Vladana Lukića?
     (Okidač, 7. oktobar 2019 22:19)

    # Link komentara

  127. Ili sto bi Babarogic rekao "Srce Zvezdasko nije dozvolilo..."
    (Gospodin, 7. oktobar 2019 22:17)

    # Link komentara

  128. Bravo Biniću,sve ukratko objasnio...
     (Duh sa sekirom..Čiko.., 7. oktobar 2019 22:14)

    # Link komentara

  129. Kome nije, majstore..
     (shone, 7. oktobar 2019 22:11)

    # Link komentara

  130. Kako se zvezdaši osećaju kada vide sliku Vuletića pored Terzića.
     (miško, 7. oktobar 2019 22:04)

    # Link komentara

  131. Sutra saopštenje Ace Lukasa
    (Dlakavi, 7. oktobar 2019 22:01)

    # Link komentara

  132. Pa dobro ti kao funkcioner FSS-a da si priznao da ti je muka od Partizana, a vidi se i očigledno po dešavanjima na terenu da vam je "muka"...
     (19JF99, 7. oktobar 2019 22:00)

    # Link komentara

  133. Била би ова изјава на месту да Партизан у дербију није по ко зна који пут одучио Звезду од фудбала.
     (Мали Железник, 7. oktobar 2019 21:55)

    # Link komentara

  134. Ovaj "objektivni" i "neostrašćeni" čovek je bio nešto za regularnost takmičenja.
     (pada, 7. oktobar 2019 21:51)

    # Link komentara

  135. za mladje navijace koji ne znaju,dragisa je igrao za zvezdu i zato je vrlo objektivan.
    (belgrado, 07. oktobar 2019 20:12)
    Za mlađe navijače koji ne znaju Drgiša je privržen vlasti i jako su ga pogodile izjave i ne može sad da se smiri...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 07. oktobar 2019 20:17)
    Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
    (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 07. oktobar 2019 21:41)

    00

    Za tebe Dragisa je bio predmet sprdnje od saigraca u Zvezdi .....Drzao Usatog ili Dugackog ...
     (Ja i Teletabis Pusimo Kanabis, 7. oktobar 2019 21:47)

    # Link komentara

  136. Dragisa,nebitan si totalno
    (Miki, 7. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  137. Nego, jel ulazi Graficar u prvu ligu ( citaj FMP) ??
    (Delije geometri, 7. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  138. za mladje navijace koji ne znaju,dragisa je igrao za zvezdu i zato je vrlo objektivan.
    (belgrado, 07. oktobar 2019 20:12)
    Za mlađe navijače koji ne znaju Drgiša je privržen vlasti i jako su ga pogodile izjave i ne može sad da se smiri...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 07. oktobar 2019 20:17)
    Za najmladje koji ne znaju, Dragisa je drzao Usatog iznad glave u svetom dresu, dok su vam tate tugovale sa Bolijem, Amorosom, Papenom...
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 7. oktobar 2019 21:41)

    # Link komentara

  139. Sta od ovoga sto je rekao nije istina?
    (menko, 7. oktobar 2019 21:23)

    Sve.
    (ztguhij, 7. oktobar 2019 21:37)

    # Link komentara

  140. Ha ha ha evo dokaz zasto nam je fudbal propao,kada su ovakvi ljudi bili na funkcijama u savezu.I jos on nasao nesto da komentarise a jos dok je igrac bio stalno je pravio probleme,cak je udario i protivnickog trenera i hvalio se time.
    (BGD, 7. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  141. Nije samo tebi muka.Ova saopstenja JSD-a me podsećaju na Dnevnik u vreme S.Miloševića(REALNO, 07. oktobar 2019 19:11)
    Iako si dete moram da ti objasnim neke stvari.Za vreme Slobodana Miloševića na nacionalnim frekvencijama si imao:”Pink-seria A,RTS-Engleska liga,liga šampiona(utorak-sreda),kup UEFA,fudbalske kvalifikacije za SP,fudbalske kvalifikacije za EP,direktno SP u fudbalu,direktno EP u fudbalu,evroligu u košarci,kvalifikacije za SP i EP u košarci,direktni prenosi u košarci sa SP i EP,OI svi mogući prenosi,svi mogući prenosi kvalifikacija za OI domaćih sportista....BK(nacionalna frekvencija) španska la liga u fudbalu...”.Kažu bio mrak hahahaha...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 21:35)

    # Link komentara

  142. a vi ste sampioni koliko godina za redom i sa kakvim skorom u derbijima?
    pa gde je ta dominacija u tih pet sest godina unazad?
    jel to realan pokazatelj?
    postavili ste zvezdase u 14 klubova. . . .
    (nele, 07. oktobar 2019 21:21)

    Pogledaj skor u derbijima od 2001. do 2007. godine. 0 pobeda, a u to vreme ste 3 puta bili sampioni drzave. Je l' to realan pokazatelj? Neeeee, tad ste se kleli u Evropu, da je ona pravi pokazatelj. Kakav derbi... A u toj Evropi tek ste NULA jer od 1983. niste nikoga pobedili u najacem klupskom takmicenju. Sto se postavljanja po klubovima tice, vi ste upravo to patentirali, dragi moji.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 7. oktobar 2019 21:34)

    # Link komentara

  143. Dragisa, crni Dragisa pa kako smes po najpostenijem delu srpstva tako da raspalis???

    Znas li ti koliko su oni bolja i kvalitetnija ljudska bica od svih drugih ljudi u Srbiji???

    Svaki bod su bre Dragisa sa 10 prstiju izborili, nikada mrlja na njih nije pala, jer oni su- #metoopartizan bre!
     (Asteriks, 7. oktobar 2019 21:30)

    # Link komentara

  144. Dobar vic uvek počinje sa: "Dragiša Binić, bivši Komesar za regularnost FSS..."
     (mkg, 7. oktobar 2019 21:30)

    # Link komentara

  145. Jes vala,dosadise i Bogu i ljudima.
    (matori, 7. oktobar 2019 21:25)

    # Link komentara

  146. Turbo BINA će ostati upamćen kao šampion i prvak sveta a ove današnji već zaboravljamo.Pola grobara ne zna ni sastav prvog tima Partizana. Samo bolesnicima se nisu smučili.
     (miško, 7. oktobar 2019 21:25)

    # Link komentara

  147. Sta od ovoga sto je rekao nije istina?
    (menko, 7. oktobar 2019 21:23)

    # Link komentara

  148. Nije samo tebi muka.Ova saopstenja JSD-a me podsećaju na Dnevnik u vreme S.Miloševića
    (REALNO, 07. oktobar 2019 19:11)

    Tadasnje vreme je bio pojam demokratije za ovo danas vase vreme.Imao si nekoliko opozicionih televizija,danas...mrak!
    A nik brate promeni,po tvojim ovde komentarima jasno se vidi da si ostrasceni navijac CZ,rec realno ne ide uz takve navijace.Jednostavno sama rec navijac govori da si naklinjen nekom sto automatski.znaci da ne mozes biti realan.To vazi i za navijace Partizana.
     (as, 7. oktobar 2019 21:21)

    # Link komentara

  149. A tek nama od tebe.....
     (majstor, 7. oktobar 2019 21:21)

    # Link komentara

  150. a vi ste sampioni koliko godina za redom i sa kakvim skorom u derbijima?
    pa gde je ta dominacija u tih pet sest godina unazad?
    jel to realan pokazatelj?
    postavili ste zvezdase u 14 klubova. . . .
     (nele, 7. oktobar 2019 21:21)

    # Link komentara

  151. Ako je ovo Dragisa smislio i izjavio ja cu da skocim pod voz.
    Binic ovo ne bi mogao ni da procita bez greske a ne da on to sastavi.
    Vidi se cije su ovo reci,preslikana Terziceva izjava posle derbija,skoro original.Skandiranje,predsednik...Majstori obmane kao njegov mentor.
     (as, 7. oktobar 2019 21:15)

    # Link komentara

  152. Andjelka, kako je moguće da inter. sudija ošteti Zvezdu za 6 i dobije dobru ocenu u derbiju. Posle krova galaksije"sa Zvezdom se sve može, da polete ribe i zaplivaju ptice, Zvezda je život, ostalo su sitnice".
     (miško, 7. oktobar 2019 21:15)

    # Link komentara

  153. I ovoga izvukli na tomboli heheheee
     (Samo je Dule pravi otac, 7. oktobar 2019 21:08)

    # Link komentara

  154. svima je
    (djura, 7. oktobar 2019 21:08)

    # Link komentara

  155. I meni od tebe!!!
    (III, 7. oktobar 2019 21:08)

    # Link komentara

  156. ..Ovakva nepravda prema jednom klubu i favorizovanje drugog kluba nije vidjeno u istoriji bilo koje fudbalske lige na svetu... 
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 07. oktobar 2019 19:12) 

    Sta je sve vidjeno... ne bi.poverovao ... nije tako davno ni bilo... nego si ti bio mali.
     (Rocky, 7. oktobar 2019 21:04)

    # Link komentara

  157. Za mladje navijače, ovaj Zvezdin igrač je poznat u Evropi i svetu kao "TURBO BINA" jer ti si Zvezdi svetski šampion.
     (miško, 7. oktobar 2019 21:00)

    # Link komentara

  158. Čovek reče Partizan nema tim za titulu?!? Valjda ga ima Zvezda, koja ne moze da pogodi okvir gola tom Partizanu, pa podigoše tenziju oko cistog faula...
    (Ne mogu da centrišem, blokišu me..., 07. oktobar 2019 20:23)

    kad se bude delio pehar za pobedu u derbiju onda se javi
     (goggy, 7. oktobar 2019 20:57)

    # Link komentara

  159. Ako moze sledeci put tekst bez propratne slike, hvala....
    (Muka mi, 7. oktobar 2019 20:55)

    # Link komentara

  160. kaže neki zatrovani ovde, Zvezda gura Dinamo Vranje i Zemun. a oni popljačkani prošle godine i ispali iz super lige. Dinamo uništen u Inđiji u prvom meču baraža.

    ali da, čim to Željko Pantić cele godine priča, mora da je tako.

    čovek je bolestan od mržnje prema Zvezdi. ej, dete mu se bori za život, daj Bože da ozdravi a on danas pravi klip i napada Zvezdu da je blokirala aerodrom u Astani, da bi Partizan kasnije krenuo nazad i došao umoran na meč sa Voždovcem??!! kao da gledaš Balkanski špijun 2.

    ko ne veruje neka pogleda na netu.
     (Dušan, 7. oktobar 2019 20:51)

    # Link komentara

  161. Delija@ Dete, ti imas 5 godina. Zar ne?
    (Batistuta, 7. oktobar 2019 20:48)

    # Link komentara

  162. Jos jedna u nizu moralnih gromada, nakon vucicevica, terzica, covica, vucica, sarape,.... koja se nasla da napada Partizan jer se drznuo da pobedi zvezdu i nece da dozvoli da se ovaj cirkus od lige nastavi...
     (pARTizan, 7. oktobar 2019 20:48)

    # Link komentara

  163. ...Ovakva nepravda prema jednom klubu i favorizovanje drugog kluba nije vidjeno u istoriji bilo koje fudbalske lige na svetu...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 07. oktobar 2019 19:12)

    Viđeno je i duže je trajalo, nego ti je tad bilo lepo, pa nisi primetio.
     (Gordon Bennett, 7. oktobar 2019 20:47)

    # Link komentara

  164. Zvezda je kancer naseg sporta.
    (Delije Tirana, 7. oktobar 2019 19:43)

    I Partizan i Zvezda su kancer naseg fudbala. A vi se i dalje prepucavate ko je manje prljav, pokvaren i pljujte onog drugog da ima vise namestenih titula. Gadite mi se i jedni i drugi, svaki vas neuspeh u Evropi je praznik za mene. Fuj bre.
    (Goran ks, 7. oktobar 2019 20:46)

    # Link komentara

  165. Kakvi likovi su u FSS?Bolje da ih ne nabrajam muka mi je od njih!
     (nik sloter, 7. oktobar 2019 20:43)

    # Link komentara

  166. I meni je muka od Crvene Zvezde! Do sada je trebala da ima 3 poraza i 2 nerešene utakmice.
    (sasho, 07. oktobar 2019 19:24)

    I jednu pobedu više.
     (Gordon Bennett, 7. oktobar 2019 20:43)

    # Link komentara

  167. Botovi, pišite šta hoćete, ali je pogodio od reči do reči. Nevezano za to ko je Bina privatno. Pričam o ovom što je rekao.
    (Author, 7. oktobar 2019 20:42)

    # Link komentara

  168. ma da nije muka od piva?
     (vlada bgd, 7. oktobar 2019 20:40)

    # Link komentara

  169. I ovaj brani Vucica kad ga niko ne spominje.
    Drz se dragisa za Vuckovu suknjicu,
    drz se i ne pustaj.
     (Trt Milojka, 7. oktobar 2019 20:37)

    # Link komentara

  170. dragiša, je znaš kako se kaže nije gladan? tri slova.
    (mama, ovde dragiša binić, 07. oktobar 2019 19:38)
    @
    Znam, kaze se jeo.
     (Dragisa tvoj sin, 7. oktobar 2019 20:37)

    # Link komentara

  171. Da li je naoružan?
     (Revolveraš, 7. oktobar 2019 20:26)

    # Link komentara

  172. Čovek reče Partizan nema tim za titulu?!? Valjda ga ima Zvezda, koja ne moze da pogodi okvir gola tom Partizanu, pa podigoše tenziju oko cistog faula...
     (Ne mogu da centrišem, blokišu me..., 7. oktobar 2019 20:23)

    # Link komentara

  173. dragiša poslušnik pa ga čudi neko ili nešto što iskače iz klišea.
     (tom pus, 7. oktobar 2019 20:22)

    # Link komentara

  174. Тако је Бина, и мени је. Миии за Звезду живимо, Звезди певамо и Звезди се дивимооо...!
     (ДЕЛИЈА🔴⚪, 7. oktobar 2019 20:21)

    # Link komentara

  175. muka ti je od partizana jer vam istinu govori u oci,a nije ti muka od zvezde,meni jeste,ogadila mi je fudbal,ti,fss i vase sudije.koliko drugara imam koji navijaju za zvezdu i ladno kazu-ovu lakrdiju vise necu ni da gledam-ali kazem ovo najiskrenije a ne da ja tu izmisljam.muka je nama od vas,vasih penala i ostalih cirkuskih radnji na fudbalskim terenima sirom srbije.pazi funkcioner u fss kaze muka mi od partizana xaxaxa pa to svi znamo da je svima u fss muka od partizana ali vam je drago oko srca kad zvezda onako pobedjuje.da si ti malo pravedan rekao bih kao funkcioner-ej breee dosta je vise ovako,stanite....a njemu muka od partizana,pa stavi prst u usta olaksaj se
    (nesa80, 7. oktobar 2019 20:19)

    # Link komentara

  176. Slika dovoljno govori.
    Zamislite u kakvoj mi drzavi zivimo.
    Ovaj covek sa slike je evropski sampion.
    Ovaj covek sa slike ima dozvolu za nosenje oruzja.
    Ovo nema ni u Kolumbiji.

    Ovom ludilu ce jednom morati doci kraj.
     ($&@%/, 7. oktobar 2019 20:18)

    # Link komentara

  177. za mladje navijace koji ne znaju,dragisa je igrao za zvezdu i zato je vrlo objektivan.
    (belgrado, 07. oktobar 2019 20:12)
    Za mlađe navijače koji ne znaju Drgiša je privržen vlasti i jako su ga pogodile izjave i ne može sad da se smiri...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 20:17)

    # Link komentara

  178. Čovek bio komesar za regularnost, a ne bi mogao da bude ni šef kioska sa pivom.
     (view, 7. oktobar 2019 20:14)

    # Link komentara

  179. za mladje navijace koji ne znaju,
    dragisa je igrao za zvezdu i zato je vrlo objektivan.
     (belgrado, 7. oktobar 2019 20:12)

    # Link komentara

  180. E neka se oglasio i Dragisa. Sad mi je lakse.
     (Kajser, 7. oktobar 2019 20:10)

    # Link komentara

  181. Nema u Srbiji veceg spin majstora od Vucelica, to valjda svi znamo, bar oni koji imaju preko 30g. Ali mi je frapantno kako je nasao parnjaka u Vuleticu, gde li su se upoznali:-)
    (Dex, 7. oktobar 2019 20:10)

    # Link komentara

  182. Једини лек је да се Звезда и Партизан текмиче између себе, а остали клубови да играју између себе првенсто Србије. Док су у првенству Србије Звезда и Партизан, никада нећемо имати регуларно такмичење. Постоји лек да се клубови из Србије избаце из европских такмичења на 5-10година.
    (Bivši sirižan, 7. oktobar 2019 20:09)

    # Link komentara

  183. Šta ste drugo očekivali od ovoga nišlije.Ne vidi čovek dalje od nosa."Dragišaaaa centrišiiii !!!!"
    (advokat, 7. oktobar 2019 18:59)
    Zasto namerno pises n malim slovom!?
    Zasto generalizovati stvar?Izmedju ostalog Binic nije Nislija!
    (ja bre, 7. oktobar 2019 20:07)

    # Link komentara

  184. Penal Rnića,gol iz gol auta...
     (Pivke, 7. oktobar 2019 20:07)

    # Link komentara

  185. Немамо тим за титулу али редовно деремо комшиницу, која узима титулу. Тачније којој се поклања титула.
     (bpbp, 7. oktobar 2019 20:05)

    # Link komentara

  186. tek ce ti biti....
     (borivoje surdilovic, 7. oktobar 2019 20:05)

    # Link komentara

  187. 0 (nula) šuteva u okvir gola...
    (e moj... ti, 7. oktobar 2019 20:03)

    # Link komentara

  188. Vi svi mamini i tatini sinovi sto pljujete Binica.Samo da vam kazem da je on prekinuo karijeru u Feancuskoj i dosao da se bori za svoju zemlju,sto od vas mlakonja niko nebi uradio.Tako da tisina.Malo vise postovanja za njega
    (Markos, 7. oktobar 2019 19:35)
    Da, da, a po zavšetku karijere 90-tih bavio se "biznisom" u Kruševcu, pitajte one koji žive tamo.
    (cartmanx, 7. oktobar 2019 20:02)

    # Link komentara

  189. Ovaj nema obraz.
    (mr čović i dr terzić, 7. oktobar 2019 19:58)

    # Link komentara

  190. Od novca i jednima i drugima nije muka, u tome je suština problema.
     (zliZo, 7. oktobar 2019 19:58)

    # Link komentara

  191. A da li ti je bila muka i od Zvezde kada je isto ovo radila!? Nego, polako kupi pranje i ti i svi vi fudbalski eksperti koji rusite fudbal zadnjih 20 godina i pustite nove ljude da spasavaju sta se spasiti moze. Vas smo prirodna selekcija moze da otera s funkcija...
     (Vlada, 7. oktobar 2019 19:56)

    # Link komentara

  192. Samo tako i mogu do nekog rezultata. Nikada od njih ozbiljan klub. Lakrdijasi bili i ostali.
     (Driver, 7. oktobar 2019 19:53)

    # Link komentara

  193. Nas na toj utakmici protiv napretka sedeo sam ispred loze u kojoj je sedeo gospodin Binic. Kao i vecina publike i gospodin je bio posramljen sudjenjem na toj utakmici. Ja znam da je gospodin jedan veliki zvezdas ali znajuci za njegovu reputaciju zacudjen sam da se takva licnost plasi od jednog zvezdana terzica. Znajuci koliko je ispravna licnost do sada bio ja ne mogu da verujem da postoji neko iz cije se glave on moze voditi...
    (flex, 7. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  194. Čovek na koga su pucali...kraj diskusije.
    (čovek, 7. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  195. "sudije bukvalno mole da ne sude Partizanu"
    Zato se utrkuju ko će da sudi Zvezdi. Svi smo svedoci kako i zašto tako sude.
     (Nisam čiko ja!, 7. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  196. Sve si lepo rekao. Samo da se izbaci ovo za vucka i ekipu.
    (Student, 7. oktobar 2019 19:51)

    # Link komentara

  197. Tako je Dragiša !
     (Grada, 7. oktobar 2019 19:50)

    # Link komentara

  198. I nama od tebe! Samo kad se setim kad sam bio u Obilicu, koji kaoboj...
     (mare, 7. oktobar 2019 19:48)

    # Link komentara

  199. I njima je muka od sebe samih. Imaju 15 frakcija. Sledeći put samo jug i zdravo.
    (ranac, 7. oktobar 2019 19:45)

    # Link komentara

  200. Tek ce da ti bude mukaa
    (brka, 7. oktobar 2019 19:45)

    # Link komentara

  201. A gol u Krusevcu gdje igrac cz stoji i zivom zidu? A to je regularno moralna gromado?
    Pored penala koji je Monti Pajton.
    (Nebojsa, 7. oktobar 2019 19:45)

    # Link komentara

  202. Obostrano je, veruj
     (neko iz mase, 7. oktobar 2019 19:44)

    # Link komentara

  203. Da rezimiramo. 5 godina brutalno demonizuju Partizan gde god stignu iz kompleksa i sada kada im neko odgovori, drama. Pa 5 godina radite sta hocete, a nema ko da vam odgovori , pa ste umislili da ste svemocni. Zvezda je kancer naseg sporta.
    (Delije Tirana, 7. oktobar 2019 19:43)

    # Link komentara

  204. Partizan treba da plati hajlajse na gol kom sa meča zvezda indija, Napredak zvezda, derby gol iz auta i nepostojeći gol oni to stalno šeruju na društvene mreže pa neka im se smeje ceo svet.
     (week, 7. oktobar 2019 19:42)

    # Link komentara

  205. Muka mu od svega ali je ipak pustio jos jedno saopstenje. Zanimljivo. KO vas ne zna.... Hoce li biti sutra na nekom jutarnjem programu da ga gledamo po 20i put kako pljuje po Partizanu?
    (Delije jutarnji programi na nacionalnim frekvencijama, 7. oktobar 2019 19:41)

    # Link komentara

  206. Gospodine Binicu. Kao nekadasnjem visokom funkcioneru FSS, odnosno kao nekom ko je vrlo dobro upoznat sa situaijom u istoj samo nekoliko pitanja? Kako je moguce da sudija koji svojim neverovatnim previdom osteti Indjiju za 1 ili 3 boda, dobije kaznu od samo jedne utakmice nesudjenja? Zasto posle poraza u derbiju, kada se videlo da je Partizan kvalitetniji tim od Zvezde i da je "vrag odneo salu", sve utakmice Zvezde na strani sudi isti sudija Nikolic, za koga se zna da je ocajan sudija, da je navijac Crvene Zvezde i da je poznat po tome da svira onako kako mu se naredi? Kako je moguce da sudije za utakmice nase Prve Lige delegira Mrakic, bivsi sudija, takodje veliki navijac Crvene Zvezde, inace ponzat po izjavi nakon skandalozne pobede Zvezde u Zemunu koju je inace on sudio da je , citiram: " Bio je ofsajd kod gola Zvezde, ali mi srce nije dalo da ga sviram". Postenjacine ste svi od jednog. Partizan je zasluzeno izgubio od Vozdovca, kao sto je Zvezda zasluzeno trebala da izgubi od Indjije, ali i da ne pobedi juce u Krusevcu. Ocigledno je da ste ostrasceni i samim tim vas to diskvalifikuje kao relevatnog za davanje ovakvih izjava, za koju iskreno ne verujem da ste vi dali, no nema veze. Nekada je pametnije cutati.
    (andrejka, 7. oktobar 2019 19:40)

    # Link komentara

  207. Svaka cast gospodine Binicu!
    (ivan, 7. oktobar 2019 19:40)

    # Link komentara

  208. Rece covek koliko mrzi Partizan. E to su rodjaci moji kompleksi po definicji.
    (Delije u krizi identiteta, 7. oktobar 2019 19:40)

    # Link komentara

  209. Uvodjenje vara, strane sudije u tim var sobama pa da vidimo ko je bolji. Posteno bi bilo kad se zavrsi prvenstvo da dve prvoplasirane ekipe sto je verovatno Zvezda i Partizan da odigraju nekoliko utakmica i da je sampion drzave ona ekipa koja prva stigne do 3 pobede. Kao u kosarci. Naravno strane sudije a ne ove lopine.
     (fenomen, 7. oktobar 2019 19:39)

    # Link komentara

  210. Rece covek koliko mrzi Partizan. E to su rodjaci moji kompleksi po definicji.
    (Delije u krizi identiteta, 7. oktobar 2019 19:39)

    # Link komentara

  211. ok Binicu,Partizan je isto to reko,ukazao na masovne sudijske greške.

    a svako malo normalan i ko prati nas fudbal,zna da su 80% zakvih tlaituacija namestaljka,a ne greška.

    ajd zdravo
     (relax, 7. oktobar 2019 19:38)

    # Link komentara

  212. dragiša, je znaš kako se kaže nije gladan? tri slova.
    (mama, ovde dragiša binić, 7. oktobar 2019 19:38)

    # Link komentara

  213. Kada bi ti znao koliko je nama muka od tebe nikada se ne bi javio.

    Ali dobro je... vreme gegula kao sto si ti je proslo. Bar nesto pozitivno ima u svemu ovome.
    (Fudbaler, 7. oktobar 2019 19:38)

    # Link komentara

  214. Reče prezident da će objaviti ko koliko para dobija, partizan iznese svoj račun ali ga ti i tvoj mentor Terza ga brže bolje smotaste u džep...
     (week, 7. oktobar 2019 19:36)

    # Link komentara

  215. Djura ce ti oprostiti sto te je tukao....
    e ovo je pravo koriscenje reference
     (Kursula, 7. oktobar 2019 19:36)

    # Link komentara

  216. covek 100% u pravu, za sve sto je rekao!!!
     (the land of the dead!, 7. oktobar 2019 19:36)

    # Link komentara

  217. Vi svi mamini i tatini sinovi sto pljujete Binica.Samo da vam kazem da je on prekinuo karijeru u Feancuskoj i dosao da se bori za svoju zemlju,sto od vas mlakonja niko nebi uradio.Tako da tisina.Malo vise postovanja za njega
    (Markos, 7. oktobar 2019 19:35)

    # Link komentara

  218. Cekaj, jesam li dobro shvatio. Lik iz FSS se zali na Partizan, pa druze tebe i takve kao ti i osudjuju iz Partizana jer se najmanje bavite sportom, zbog vas se i zale i sad se ti kao branis..
     (jovanpg, 7. oktobar 2019 19:35)

    # Link komentara

  219. Evo rešenija! Vratite nam šest Toletovih titula i pričamo o poštenju! Aj' zdravo!
    (Sergius, 07. oktobar 2019 19:08)
    Hvala vam na glasu.
    Evo rešenja!!! Sve Titule „vratiti“ Zvezdi(ionako su sve vama otete), i sledećih 10 odmah vama dodeliti !!!!
    (crni, 7. oktobar 2019 19:34)

    # Link komentara

  220. alal ti vera. Nisam te mnogo cenio ali ovaj komentar ti je skroz na mestu
    (Velja, 7. oktobar 2019 19:33)

    # Link komentara

  221. Neko ko bi trebao da bude neutralan kaže muka mi od partizana pa ugasi ga druže da ti nije muka pokaži svu svoju moć i silu podnesu zahtev sudu zato što ti je muka da Partizan treba da se ugasi
     (week, 7. oktobar 2019 19:33)

    # Link komentara

  222. Potpuno je u pravu za sve što je rekao.
     (ArtuDitu, 7. oktobar 2019 19:33)

    # Link komentara

  223. Evo javio se još jedan u nizu poštenjaka iz Ljutice Bogdana da brani sudije, predsednika saveza i predsednika države, sve iz iste ulice!
    (Gagiša, 7. oktobar 2019 19:32)

    # Link komentara

  224. Kakav bre Nišlija???
    Dragiša Binić je iz Donje Omašnice! Da ti malo pojasnim, to ti je kod Stopanje, opština Trstenik, kraljevina Čarapanija!
     (@advokat, 7. oktobar 2019 19:32)

    # Link komentara

  225. Dovoljno je procitati izjavu Binica, pa pogledati komentare i shvatiti... botovi stigli i na sportske vesti. Jadan li si Binicu, a i srpski fudbal sa tvojom objektivnoscu.
    (Nikola, 7. oktobar 2019 19:31)

    # Link komentara

  226. oglasio se ja: muka mi je od dragise binica
    (uros, 7. oktobar 2019 19:30)

    # Link komentara

  227. Grobari, prvo kad udjete na ovu vest treba da ustanete dok citate izjavu svetskog prvaka, a onda dok tako stojite da se zapitate zasto ste u tolikom kanalu i moralnom i fudbalskom i sta treba da promenite da bi krenuli na bolje. Moje misljenje je da vam je glavni problem ogromna mrznja prema Zvezdi i da od te mrznje ne vidite dalje od sopstvenog nosa. Jedini uslov da bi bio predsednik Partizana je da mrzis Zvezdu i da je ne vadis iz usta, ako si to ispunio onda mozes da ojadis Partizan nije problem, vladaces doveka. To je provalila i ova uprava pa na kontu toga i opstaje, no dobro vas problem, sto se nas tice neka budu tu jos 100 godina. Kakvi navijaci takva i uprava.
    (Sub013, 7. oktobar 2019 19:30)

    # Link komentara

  228. Dajte ljudi, Dragisa Binic ne ume tri reci da sastavi. Bez vredjanja, ali tako je. Ovo je verovatno delo prof.dr Terzica ili neke slicne moralne gromade iz tog miljea drustva. Kako ne spomenuse kako je Indjija pokradena, ili je to vec davno zaboravljen lopovluk?
    (Liman, 7. oktobar 2019 19:28)

    # Link komentara

  229. Kome nije?? Situaciju u kosarkaskom klubu sam predvideo jos par sezona pre Nolana Smita i tvrdim da je Trinkijeri poslednji ekser u kovceg kkp.
    Sto se fudbala tice situacija je preslikana, odlazak Karadzica znacio je i kraj fkp, naravno poslednji ekser je ovde Savo .
     (Serbi, narod najstariji!, 7. oktobar 2019 19:28)

    # Link komentara

  230. Tako govore ljudi koji umjesto obraza imaju djon
    (ignar, 7. oktobar 2019 19:27)

    # Link komentara

  231. I meni je muka od Crvene Zvezde! Do sada je trebala da ima 3 poraza i 2 nerešene utakmice.
     (sasho, 7. oktobar 2019 19:24)

    # Link komentara

  232. Bina turbina. .
    (Života, 7. oktobar 2019 19:23)

    # Link komentara

  233. Koliko pritiska na sudije, medije i FSS..toliko su providni. Šire mržnju, propagandu, glume žrtve ali neće im proći kao 2017. Binić u centar!
    (Lol, 7. oktobar 2019 19:23)

    # Link komentara

  234. Partizan veliki tim???!!!!
     (danjinac, 7. oktobar 2019 19:22)

    # Link komentara

  235. Došao je kraj moj Dragiša aka kulturo eve me...
     (hoćemo var u "super ligi" povilo, 7. oktobar 2019 19:17)

    # Link komentara

  236. A da li si gledao Zvezda- Indjija? Tu nije bilo nista sporno? Nemas neki komentar?
     (Tx, 7. oktobar 2019 19:16)

    # Link komentara

  237. U centar.
    Bina je javno rekao ono sto svi vide i znaju.
    Glume vecite zrtve ali prijvataju lovu za licence, poklonjene stadione.
    Partizan je sinonim za neregularnost.
    (Nikos., 7. oktobar 2019 19:15)

    # Link komentara

  238. Muka je tebi od tebe samoga....
     (Danilo, 7. oktobar 2019 19:15)

    # Link komentara

  239. TAcno....sudije mole da ne sude Partizanu jer se boje posledica svake svoje odluke ali se zato uopste ne boje da kradu za Zvezdu jer je to afirmativno za velikog vodju !!!!!
    (hahahhha, 7. oktobar 2019 19:15)

    # Link komentara

  240. Da rezimiramo:

    Vozdovac ostecen za DVA nedosudjena penala

    Partizan ostecen za dosudjen penal Vozdovcu

    Napredak ostecen za jedan promasen penal dosudjen Zvezdi

    Crvena zvezda ostecena za penal i crveni karton igracu Napretka u 10. minutu

    I oni kukaju uefi !?
     (bz, 7. oktobar 2019 19:14)

    # Link komentara

  241. Svaku recenicu ovog coveka kao Partizanovac podpisujem !
     (Bogoljub, 7. oktobar 2019 19:13)

    # Link komentara

  242. Tebe neko nesto pitao..o ovoj temi bi mogli da pricaju neki ljudi koji su stvarno neutralni..a ti ..ti ne..nekako si postao anonimus u ovom vremenu lopovskih medija..pa da se oglasis..kad si tako posten sto ne spomenu neki detalj..pises kao da imas pelene..i ne javljaj se vise..
    (Lala ns, 7. oktobar 2019 19:13)

    # Link komentara

  243. meni je muka od tebe
     (veljo gegelj, 7. oktobar 2019 19:12)

    # Link komentara

  244. Ahahaha slusaj ovog sta prica, pa dok je tvoj klub stancovao 10ak saopstenja nedeljno nesto te nije bilo da se javis! Ovakva nepravda prema jednom klubu i favorizovanje drugog kluba nije vidjeno u istoriji bilo koje fudbalske lige na svetu! Podrska za Savu i momke, znamo da vam nije lako ali izdrzite, nicija nije do zore... I da ne zaboravim, izbori se blize, Grobari pamet u glavu...
    (Ziveo Partizan i majka Srbija!, 7. oktobar 2019 19:12)

    # Link komentara

  245. Pravo u centar!
    Vucelini sendvicari na aparatima.
     (WW, 7. oktobar 2019 19:12)

    # Link komentara

  246. Nije samo tebi muka.Ova saopstenja JSD-a me podsećaju na Dnevnik u vreme S.Miloševića
     (REALNO, 7. oktobar 2019 19:11)

    # Link komentara

  247. Svaka cast Dragisa samo kasno je za to ... Jugoslovensko Sportsko Drustvo rovari u Srbiji, to je citava mreza predvodjena Vuleticem, Zeksom i Tegeltijom, ti su ljudi placeni da spinuju i obmanjuju javnost, iza njih ide ceta botova koja pokusava da unizi i ponizi sve sto je Srpsko, od reprezentativaca do ekipa ... "procitajte komentare za Gudurica"
    Zna se odakle su dosli i od njih ne moze cocek nista lepo ocekivati ...
    (Slobodan, 7. oktobar 2019 19:11)

    # Link komentara

  248. Ovo ako je napisao Dragisa Binic,ejjjj Dragisa treba stvarno da se postidimo,jer on u mikrofon ne moze da sastavi dve recenice .ali zato mu ide od ruke da prosledi tudje pismo redakcijama overeno njegovim potpisom.Crni Dragisaaa.
    (auuuu, 7. oktobar 2019 19:09)

    # Link komentara

  249. Evo rešenija! Vratite nam šest Toletovih titula i pričamo o poštenju! Aj' zdravo!
     (Sergius, 7. oktobar 2019 19:08)

    # Link komentara

  250. Kakve zamene teza. Zvezda je svjetski sampion u jedanstercima. Svako kolo ili penal ili igrač više. Kako vas nije sramota Binicu.
     (Slavko Vrekic, 7. oktobar 2019 19:08)

    # Link komentara

  251. Znamo da je muka svim ganima posle poraza i ne samo poraza već ste bili poniženi bez šuta ugol. Digla se ala i vrana posle katastrofe u Srbiji
    (Zlatan, 7. oktobar 2019 19:08)

    # Link komentara

  252. U zestokoj konkurenciji medju zvezdasima, ovaj je najveci kompleksas.
     (Mikii, 7. oktobar 2019 19:07)

    # Link komentara

  253. Ti si Binicu sledeca meta Partizanovog vesnika narednih 6 meseci. Ovo ti nece oprostiti nikada.
     (Vlada, 7. oktobar 2019 19:06)

    # Link komentara

  254. Sve si ti ovo u pravu sto rece za Partizan,slazem se u potpunosti...Ali ne procitah nista o Krusevcu,kako je tamo juce bilo,po tvom misljenju...P.S. I ja sam gledao obje tekme!!!
    (bosanac ali Srbin, 7. oktobar 2019 19:06)

    # Link komentara

  255. Svi se smejali kada je rekao za Asana da nema pojma. Posle onog gola u prvoj utakmici, ne secam se da je ikoga prosao jedan na jedan. Osim toga, izgubi deset lopti po mecu, slab u duelu, lista se nastavlja... Promasaj.
     (Ivan, 7. oktobar 2019 19:06)

    # Link komentara

  256. Slažem se čovekom u potpunosti...
     (Veljko, 7. oktobar 2019 19:05)

    # Link komentara

  257. Увек објективни Бинић Драгиша, шта ради машинерија ццц, све због једне победе у дербију, апсолутне доминације на терену и скандирања једној особи.
    (црноризац, 7. oktobar 2019 19:05)

    # Link komentara

  258. Dragisa ima pravo da kaze. Dragisa je prvak Evrope i sveta, imate da ustanete dok citate njegovu izjavu, poltroncine SNSa i tastatura Grobari
     (nista o nicemu, 7. oktobar 2019 19:04)

    # Link komentara

  259. Muka mi je od Partizana tako mi ljubavi prema oruzju.
    (Strasno, 7. oktobar 2019 19:04)

    # Link komentara

  260. Što brate?Šta misliš šta kažu ljudi u Inđiji?!Možda ta 3 boda bi ih ostavila u ligi?Ajd malo o tome?’El može?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 07. oktobar 2019 18:49)

    Kakva tri boda? Zvezda je pobedila 2:1
     (fortemress, 7. oktobar 2019 19:03)

    # Link komentara

  261. Veliki covek .Sve je pogodio i rekao na pravi nacin.A vi ste objektivno preneli.Uostalom i mi imamo oci.
    (Taky Man, 7. oktobar 2019 19:03)

    # Link komentara

  262. Mislim da je Dragisu najvise pogodilo vredjanje predsednika Vucica.
     (Hoces breske?, 7. oktobar 2019 19:02)

    # Link komentara

  263. Европски првак као и обично, право у мету! Браво Бинићу, само истином против лажи са ЈНА!
    (Лаик, 7. oktobar 2019 19:02)

    # Link komentara

  264. Što brate?Šta misliš šta kažu ljudi u Inđiji?!Možda ta 3 boda bi ih ostavila u ligi?Ajd malo o tome?’El može?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 07. oktobar 2019 18:49)

    Može, al kad vam odgovori UEFA na profesorsko pismo.
     (@Laki, 7. oktobar 2019 19:01)

    # Link komentara

  265. A penal za Zvezdu posle komicnog samosaplitanja Bena? Penal protiv Indjije na 17 metara, gol Partizanu iz auta, nista? Unistenje u derbiju gde Zvezda nije sutnula na gol? Sto se Dragisa onda nije oglasavao?
     (Jelen Super, 7. oktobar 2019 19:01)

    # Link komentara

  266. Decko idi u crtani film....
     (Marrssa, 7. oktobar 2019 19:00)

    # Link komentara

  267. Što brate?Šta misliš šta kažu ljudi u Inđiji?!Možda ta 3 boda bi ih ostavila u ligi?Ajd malo o tome?’El može?

    Ne znam ali znam da je pre tog penala sviran nepostojeci ofsajd Ivanicu kad je izasao 1 na 1 sa golmanom.
     (sasa, 7. oktobar 2019 19:00)

    # Link komentara

  268. Hvala Bogu da su se setili UEFE.Trebali su odmah posle onoga gola iz auta te sezone kada su im svirali 8 penala u zadnih 7 utakmica osim derbija koji smo ih dobili 3:1.Najbolje da ti Binicu zajedno sa Mrakicem,Radojicicem,Kokezom i Terzinim sinom odlucujes o regularnosti i sudjenju.Treba da smo budale i da mirno gledamo kako nas kradete i kako sudije guraju uz Zvezdu i Radnicki Nis,Dinamo Vranie,Zemun a sada i Graficar.Smucio si se i ti nama,ali nazalost moramo da te gledamo non stop.
    (neno, 7. oktobar 2019 19:00)

    # Link komentara

  269. Auuuu , koliko se utrkuju da se dodvore velikom vođi , pa to je strašno!Na osnovu čega si zaključio da Partizan nema tim za titulu?Da li si možda gledao i derbi , pa si na osnovu toga zaključio da nema tim , pošto je pobedio sa samo 2:0 , a da pri tome , po tebi , glavni pretendent na titulu nije uputio NIJEDAN udarac u gol!?!Ljudi , ovo već postaje histerija u dodvoravanju!
    (alek, 7. oktobar 2019 18:59)

    # Link komentara

  270. Šta ste drugo očekivali od ovoga nišlije.Ne vidi čovek dalje od nosa."Dragišaaaa centrišiiii !!!!"
    (advokat, 7. oktobar 2019 18:59)

    # Link komentara

  271. Zvezdi se sviraju po dva penala na utakmici i to za orekrsaj van kaznenog prostora, takidje sad je zvezda postigla gol u 98 minutu znaci utakmica se igra dok zvezda ne postigne gol! PlProtiv partizana se sviraju nepostojeci penali! A tek ona glupost na derbiju da sudijska komisija posle derbija oceni da je bio penal za zvezdu i za to je kriv sudija koji sudi finale evropskog prvenstva za mlade!! Stvarno sramota ali to je posledica ko nam vlada zemljom
    (Mihajlo, 7. oktobar 2019 18:59)

    # Link komentara

  272. Ne bih ja tu nista dodao, samo da je pored cistog penala za Zvezdu koji nije dosudjen i crvenog kartona dosudjen nepostojeci. Samo objektivno i iznosenje cinjenica
    (Mladen Krstajic, 7. oktobar 2019 18:59)

    # Link komentara

  273. Dragisa Binic zvezdina zvezda hahahaha
     (Xman, 7. oktobar 2019 18:59)

    # Link komentara

  274. Ти си, баш, фрајер да коментаришеш. Срам те, бре, било. Овакво суђење у нашој лиги треба осуђивати, сви, а не ту паметовати, као овај фрајер, када је био и против кога пенал. Смеју вам се људи и спрдају, господине Бинићу. Свима који сте у фудбалу. Срамота.
    (Loznica, 7. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  275. Jos jedan spiner sa spiska doktora ekonomije!!!
     (Leonida, 7. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  276. Znamo.Ajde sa studentom iz Usa da se odma dodeli titula,sto da se brukate ko u Indjiji i Kruševcu...poštenje ti srednje ime još kod “kuma”tvog nekadašnje legende severa...i čuvenog borca za SRPSTVO...
    (gremlin, 7. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  277. Sve su to alibi priče,i Terzić kad izgubi derbi i Partizan kad izgubi od voždovca..... Svi smo svesni da od raspada Sfrj, svako al svako prvenstvo je namešteno.....ko zna koliko utakmica je bilo namešteno.... Nama nije problem sudijska organizacija samo već ceo sistem.... Voleo bi jednog dana da se odigra pošteno prvenstvo al to ne vidim da će biti skoro....
     (misa87, 7. oktobar 2019 18:56)

    # Link komentara

  278. Udri Biniću! Istinom protiv laži! Dosta više spinovanja iz partizanove kuhinje, otrovali su sport.
     (kalem, 7. oktobar 2019 18:55)

    # Link komentara

  279. Bravo! Pravo u centar.
     (pp, 7. oktobar 2019 18:55)

    # Link komentara

  280. ...reče prepošteni i nadasve objektivni Dragiša Binić.
     (Koja kampanja majko mila, 7. oktobar 2019 18:55)

    # Link komentara

  281. Kako on štiti nešto što se štititi ne može.Gde si bio da izneseš javno svoje viđenje meča Inđija-Zvezda?!Je li majstore?!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 18:55)

    # Link komentara

  282. Jesteli vi sa Juga? Ne mi smo sa Ladu Samaru!!!Bina, centrisiiiiiii! Ahahahahahahahah.
    (ljAXE, 7. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  283. Bino brate moj napaceni i ja i svi mi sa tobom.
     (fox vox vivax, 7. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  284. Sjajna analiza meca iz Krusevca. Jos jedan intelektualac!
     (Sale#4, 7. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  285. Muka ti je kad vas punimo u debijima redovnoahahahah
    (neko iz mase, 7. oktobar 2019 18:53)

    # Link komentara

  286. A nije ti muka od zvezdanesteraca? Nama je od tebe muka...
    (ja, 7. oktobar 2019 18:52)

    # Link komentara

  287. Što brate?Šta misliš šta kažu ljudi u Inđiji?!Možda ta 3 boda bi ih ostavila u ligi?Ajd malo o tome?’El može?
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 18:49)

    # Link komentara