"Partizan se obratio i UEFA i FSS"

Potpredsednik FK Partizan Vladimir Vuletić rekao je za B92 da se beogradski klub obratio i UEFA i Fudbalskom savezu Srbije.

Spasoje Veselinović Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Po ovome se vidi da Partizan ima moćnu logistiku. Ovakav postupak je čista propaganda ali se Vuletić & co. ne bi na to odlučili da nemaju moćne zaštitnike koji ne mogu uvek do kraja da "stanu na loptu".
    (b92, 9. oktobar 2019 15:52)

    # Link komentara

  2. Zato treba smeniti njega? S cim je on to kompromitovan? Nije umesan u sumnjive transfere,nije optuzivan za privredni kriminal,proneverene drzavne fondove,nije namestao tendere,nije menjao politicke stranke kao carape,nije bio na interpolovoj poternici,nije bezao od policije i iz zemlje. Predaje pravo na fakultetu i radi u Partizanu. Jedini greh mu je sto javno proziva protuve koje mesetare srpskim fudbalom i navlace za jedan klub,ne zato sto vole taj klub nego da bi se dodvorili Vucicu i time sebi obezbedili bolji polozaj i zastititu u svojim mesetarenjima. Vredjate coveka bez osnova, nazivate ga ruznim i pogrdnim imenima,i u tim uvredama vam je jedini argument njegov fizicki izgled,sto opet vise govori o vama nego o njemu. Smeta istina koju on uporno govori,slicno je bilo i sa Vujosevicem.
    (fjhgkjk, 8. oktobar 2019 01:46)

    Treba ga smeniti jer svojom neprofesionalnošću, nesuvislim izjavama primerenim mentalno nestabilnim osobama, te bahatim shvatanjem javne funkcije na koju je postavljen, vredja zdrav razum poreskih obveznika od kojih prima platu i narušava imidž naše zemlje u svetu.
    A to što je profesor na Pravnom fakultetu, dovoljno govori o stanju Beogradskog univerziteta, koji su okupirali mediokriteti, politički poslušnici, loši kadrovi i korupcija na svim nivoima.
    (Negativni, 9. oktobar 2019 14:32)

    # Link komentara

  3. @Eto! Bas hocu!!!
    Jel hoces da kazes da Partizan time sto nije hteo da igra drugu utakmicu sa Zeljom, da nije namestio prvu? Jel tvoja logika, ako ubijem, a ne priznam, to znaci da nisam ubio? Pa, ta utakmica je najociglednija namestaljka u poredjenju sa ostalima. Smejala se cela Juga setnji Zeljinih fudbalera, nedolasku kap.Bazdarevica, Skrbinim "paradama", kasnjenju 2.pol. 15 minuta, ponistenom golu R.Mihajlovica (ofsajd posle solo prodora kroz Partizanovu odbranu!), a postoji i svedocenje Radmilovo, sta mu je sudija Sinasi rekao tom prilikom. I vi imate obraza da nekoga terate u nizi rang!? Pa, da su vas samo zbog te jedne utakmice tad ugasili i rasformirali, ne bi bio greh.
    (Uuuu prevara, uuuu prevara!!!, 8. oktobar 2019 15:48)

    # Link komentara

  4. Sedim sa mojim prijateljom u zagrebu tu zivim pricamo o zvezdi partizanu ja sam zvezdas srbin i on me pita je li pa kako to da se partizan zove jugoslovensko sportsko drustvo pa jugoslavije vise nema pa dal su oni normalni inace covek nije u tom filmu sporta samo onako pita nisam znao odgovor toliko od mene.
    (Prosinecki, 08. oktobar 2019 12:40)


    valjda zato sto je osnovano u jugoslaviji? ko ce ga znati.
     (neutralni felsh, 8. oktobar 2019 14:00)

    # Link komentara

  5. Sedim sa mojim prijateljom u zagrebu tu zivim pricamo o zvezdi partizanu ja sam zvezdas srbin i on me pita je li pa kako to da se partizan zove jugoslovensko sportsko drustvo pa jugoslavije vise nema pa dal su oni normalni inace covek nije u tom filmu sporta samo onako pita nisam znao odgovor toliko od mene.
    (Prosinecki, 8. oktobar 2019 12:40)

    # Link komentara

  6. Kao dijete sam kao navijac sarajevskog Zeljeznicara mislio da za Zvezdu navijaju pokvareni,manje inteligentni i losi ljudi,a za Partizan idealisti,pravednici, postenjacine.Naravno da sam vremenom sa godinama pomisljao kako dam kao dijete bio naivan, ali sve se vise uvjeravam da sam i kao dijete osjetio sustinu i istinu.Koliko neko mora da nema kicmu pa da navija za Zvezdu.
    (Miki, 8. oktobar 2019 11:46)

    # Link komentara

  7. Još jedna laž uprave, uefa ne komunicira sa klubovima ako je reč o nacionalni šampionatima već samo sa savezima
     (ArDzej65, 8. oktobar 2019 11:29)

    # Link komentara

  8. @Rade grobar 
    Tako je, podrzavam, istupite i idite da se takmicite u Madjarskoj, Rumuniji, Grckoj, gde god. Vas FK, osnovan 7 meseci nakon naseg, je kukavicje jaje podmetnuto ovom narodu. A vas sve zabludele, evo javno pozivam, da spasete dusu i pocnete za Zvezdu da navijate.
    (Stari cigan, 08. oktobar 2019 05:52)


    vrati se u indiju.
     (neutralni felsh, 8. oktobar 2019 11:14)

    # Link komentara

  9. Čitam ovo, gledam tabelu i pitam se zašto je Partizan otpisao tri ekipe koje se trenutno nalaze ispred njega u borbi za titulu?! Razumeo bih da su drugi ali kao peti se bune i osporavaju četiri ekipe?!
    (Pero, 8. oktobar 2019 10:52)

    # Link komentara

  10. kg.08@ i slični
    Ako predlazete da se mi sami stisimo zbog profesora Vuletica...
    pa koha gomila Vas treba da se obesi zbog Terzića a takodje i Čovića. Ovaj drugi je isamarao Dzajića da bi zauzeo njegovo mesto,jer u futbalu se okrece bar 10puta vise novca. Ali je morao da ustupi mesto Terzicu koji je taze oslobodjen krivicnog gonjenja ili vec donesene presude...
     (Miodrag@, 8. oktobar 2019 10:07)

    # Link komentara

  11. U utakmoci sa Vozdovcem ocigledno je naruseno nekoliko kljucnih pravila:

    1. Odbrambeni igrac dodaje direktno loptu napadacu Vozdovca - iako je bio blizi lopti od 10 metara sto je minimalna udaljenost od lopte ako se igra protiv ZV ili PA

    2. Kod drugog gola napadac nije sacekao da se golma PA prekrsti i time mu uskratio pomoc prijatelja

    3. primee ispravnog ponasanje je zivi zid i golman kod gola Zvezde u Krusevcu. Niko si nije ni mrdnuo sto je ispravno ponasanje

    4. U derbiju igrac ZV je uplasio golmana PA sto je dovoljan razlog da se gol ponisti
    itd itd itd

    Zanima me samo ko ce VAR da plati? Ajd Zvezda ima, PA ok, al ostali? Uvede VAR i ode u drugu ligu.
    (nenad, 8. oktobar 2019 10:06)

    # Link komentara

  12. Licemeri pokvareni, kako vas nije sramota!? A gde su tu penal za Zvezdu i direktni crveni za igrača Napretka u prvom poluvremenu(nakon udaranja Bena u glavu), gde vam je penal za Voždovac kada je Natho odneo loptu rukom i penal za Voždovac kada je Pavlović rukom udario u glavu i zaustavio napadača Voždovca? Sve će vam na nos izaći, onaj odozgo sve vidi!
    (Čika Činjenica, 8. oktobar 2019 09:56)

    # Link komentara

  13. Dobro jutre drage naše tužibabe.
    Kad danas ide nova tužba, sopštenje...?
     (Tito partija crno bela SNS armija, 8. oktobar 2019 09:40)

    # Link komentara

  14. Neopisiva mi je radost kada vidim kako nam sledbenici Krcuna i Bugarcica prisiju etiketu tipa NK Partizan,slicno rade i panteri Iz Zeleznika sa kk Partizan-Igokea.
     (nik sloter, 8. oktobar 2019 09:11)

    # Link komentara

  15. Molim grobare, od onih koji ponekad odgledaju utakmicu do onih okorelih da mi jave samo da li postoji samo jedan navijac partizana koji voli ovog lika i nema transfer blama kad ga vidi? Da se razumemo, nisam navijac zvezde,samo pitam.
    (Kg, 8. oktobar 2019 09:09)

    # Link komentara

  16. Tako je, podrzavam, istupite i idite da se takmicite u Madjarskoj, Rumuniji, Grckoj, gde god. Vas FK, osnovan 7 meseci nakon naseg, je kukavicje jaje podmetnuto ovom narodu. A vas sve zabludele, evo javno pozivam, da spasete dusu i pocnete za Zvezdu da navijate.
    (Stari cigan, 8. oktobar 2019 05:52)

    A ja tebe pozivam da pod hitno posetis nekog doktora, po mogucnosti specijalistu.

    Nema tih para za koje bih navijao za taj pandurski klub. Milione da mi ponude samo bih pljunuo u prašinu.
    (Zuuuzuuu, 8. oktobar 2019 08:55)

    # Link komentara

  17. Ne navijam za nikog, ali ovo sto radi partizan, tj. neki pojedinci to je za udzbenike...ovo nema vise veze sa sportom. Velika je steta sto i zvezda i partizan igraju evropu, medjutim ove izjave, prepirke itd baca senku na taj njihov uspeh! Steta, bas steta!
    (Telaboma, 8. oktobar 2019 08:53)

    # Link komentara

  18. Zvezda ce postojati samo dok je tu Duh koji lebdi, posle sve dolazi na naplatu i sledi katanac.
     (Grobarchina, 8. oktobar 2019 08:45)

    # Link komentara

  19. pa pa paranoja pa pa paranoja doviđenja lepa moja pa pa paranoja
    (mirko, 8. oktobar 2019 08:29)

    # Link komentara

  20. Pravda je spora, ali dostizna.
    (Trinidad_got_bad_for_Tobago, 8. oktobar 2019 08:15)

    # Link komentara

  21. Strane sudije jedino rešenje!
     (Veteran, 8. oktobar 2019 08:02)

    # Link komentara

  22. Pitam se da li su se obratili UEFI i FSSu da vrate one titule koje im je dodelio Sud Udruzenog rada. Da li su se obratili FSSu da im ponisti onu titulu kada je prekinuto prvenstvo a oni imali samo dva boda vise desetak kola pre kraja prvenstva. Jesu li i za njih poslali dokaze da su nepravedno dobijene.
     (Gorki, 8. oktobar 2019 08:01)

    # Link komentara

  23. Opaaa, mogla bi da padne neka zabrana igranja evrokupova...
     (gajgeri, 8. oktobar 2019 07:52)

    # Link komentara

  24. Sto se niste bunili za vreme Djurica kada ste uzeli 6 titula za redom?!
    Tada je sve bilo pošteno?
    (B.Luka, 7. oktobar 2019 23:24) # Link komentara

    Kome ste vi tada bili konkurentni sa 60+m duga, Smederevu?
    (Karaburac, 8. oktobar 2019 07:47)

    # Link komentara

  25. Samo napred profesore, sledeci potez povlacanje ekipe sa terena kod prveb ljacke,ili ako komsinica igra utakmicu pre nas I pokradu protivnika jednostavno ne izlaziti na teren.... pravda je spora,al dostizna...a ovi sto se zalazu za pljacku I opravdavaju lopovluk zbog jedog limenog pehara neka se zapitaju ko su I sta su.
     (Pfc, 8. oktobar 2019 07:06)

    # Link komentara

  26. Zadnju titulu kad je osvojio nogometni klub Partizan, osvojio je sa 15 bodova ostvarenih u nadoknadi vremena. Znalo se da se utakmica igra dok Partizan ne postigne pobedonosni gol.
     (ax, 8. oktobar 2019 06:52)

    # Link komentara

  27. Jedini spas arpskog fudbala je neka regionalna liga da se prekine ovaj rijaliti, pod uslovom da neko hoce da nas primi. I evropa nas izbacuje za svaku sitnicu jer smo izgubljeni u vremenu i prostoru.

    Sto se tice sudjenja ja licno mislim da je najnezadovoljniji Terzic, i da ce on sve to resiti, pa nemoze tako providno i naivno to mora mnogo elegantnije i perfidnije da se uradi.

    Odluka je sledeca Partizan ce izgubio od Vozdovca, a Zvezda ce ponovo igrati sa Napretkom i dobiti legalno tri razlike.
    (partizanovac, 8. oktobar 2019 06:50)

    # Link komentara

  28. @ (tsc, 07. oktobar 2019 18:56)

    "Moj klub iz Bačke Palanke je pokraden"? TSC?? Topolski Sportski Klub iz Bačke Palanke??? Bačka Topola u Bačkoj Palanci????

    Pa vi grobari više ni lažne komentare ne umete da postavljate...
     (ja, 8. oktobar 2019 06:37)

    # Link komentara

  29. Pitanje za zvezdase postenjacine? Zasto na internetu ne moze da se nadje snimak kako vas klub daje gol partizanu kada lopta prelazi aut liniju? Bukvalno snimak je izbrisan.
    (Utin, 8. oktobar 2019 06:21)

    # Link komentara

  30. Партизан је срамота српског фудбала.
    (Марко, 07. oktobar 2019 19:55)

    браво Марко, не бих ништа додао нити одузео твом коментару.
     (мики, 8. oktobar 2019 06:18)

    # Link komentara

  31. @Rade grobar
    Tako je, podrzavam, istupite i idite da se takmicite u Madjarskoj, Rumuniji, Grckoj, gde god. Vas FK, osnovan 7 meseci nakon naseg, je kukavicje jaje podmetnuto ovom narodu. A vas sve zabludele, evo javno pozivam, da spasete dusu i pocnete za Zvezdu da navijate.
    (Stari cigan, 8. oktobar 2019 05:52)

    # Link komentara

  32. Sto se niste bunili za vreme Djurica kada ste uzeli 6 titula za redom?!Tada je sve bilo pošteno?(B.Luka, 07. oktobar 2019 23:24) Ne blamiraj se niste nam bili ni do kolena, gajili šampinjone na rajku, struju niste imali, a nabili 50 miliona eura duga, drzava srbija placala uefi kazne za vase malverzacije da bi ispadali u sezoni pre kupanja. ne blamiraj se bez obzira što vi za blam ne znate
    (toto-ga-ispurnj’o, 07. oktobar 2019 23:43)
    I tada smo tako nejaki vama uzimali uredno meru.Sram vas bre bilo groblje!Sekta klasična ispranog mozga i kratkog pamćenja!
    (Luka Brajović, 8. oktobar 2019 04:30)

    # Link komentara

  33. Prvo treba smeniti njega i vecinu rukovodilaca u Partizanu, pa isto uraditi i u Zvezdi i vecini ostalig kluvova lige. Potom rukovodstvo FSS pa na kraju ako treba onda i sudijsku organizaciju. On se nasao da prica o integritetu.
    (Nikola, 07. oktobar 2019 23:56)
    Ne!!! Prvo FSS onda Sudijsku Organizaciju pa tek onda ostali. Riba smrdi od Glave !!!!
    (crni, 8. oktobar 2019 04:19)

    # Link komentara

  34. Vratite kup Vosi..vratite otete titule..e onda cemo posteno.....
    (Igor(realni zvezdas)

    A,koje to titule da Partizan vrati?U kom si filmu?One,koje je osvojio na terenu???Od prvog -do poslednjg kola je Partizan bio prvi,u ta dva prvenstva koja su tebi sporna.dakle,na terenu su osvojena,a ne na zelenom stolu,kako su te lagali.Jel znas sta se dogodilo sa covekom koji je vama dozvolio da "budete prvaci'??_Pohapsili ga,na aerodromu,sa torbom punom zlata i para...ostalo znas,nije ljudski da o tome pisem...Pravda bi bila potpuna kada biste tada bili kaznjeni,jer ste direktno priznali da ste utaklmicu za Sarajevom namestili !!Sledi -treca liga !
    Vojvodinu kazes?>..ta se utakmica i ne trebala uopste i igrati,jer je neukusno da jedan finalista kasni 15 minuta(radi banalne stvari)u najmasovnijem takmicenju.Shvatas?Znam da ne...posto znam o kojim se navijacima radi.Vi ste ljubomorni,bahati,narcisoidni i uzasno,ali uzasno gadan klub,pun predrasuda o svemu.Zalim,ali je to cinjenica.Koliko vas vole-jos vise vas mrze,pricam o regionu,jer se zna ko je bio promotor svega necasnog tada,a i sada.Znaju svi...budite sigurni.
    (Eto ! Bas hocu !!!, 8. oktobar 2019 03:29)

    # Link komentara

  35. Prvo treba smeniti njega i vecinu rukovodilaca u Partizanu, pa isto uraditi i u Zvezdi i vecini ostalig kluvova lige. Potom rukovodstvo FSS pa na kraju ako treba onda i sudijsku organizaciju. On se nasao da prica o integritetu.
    (Nikola, 7. oktobar 2019 23:56)

    Zato treba smeniti njega? S cim je on to kompromitovan? Nije umesan u sumnjive transfere,nije optuzivan za privredni kriminal,proneverene drzavne fondove,nije namestao tendere,nije menjao politicke stranke kao carape,nije bio na interpolovoj poternici,nije bezao od policije i iz zemlje. Predaje pravo na fakultetu i radi u Partizanu. Jedini greh mu je sto javno proziva protuve koje mesetare srpskim fudbalom i navlace za jedan klub,ne zato sto vole taj klub nego da bi se dodvorili Vucicu i time sebi obezbedili bolji polozaj i zastititu u svojim mesetarenjima. Vredjate coveka bez osnova, nazivate ga ruznim i pogrdnim imenima,i u tim uvredama vam je jedini argument njegov fizicki izgled,sto opet vise govori o vama nego o njemu. Smeta istina koju on uporno govori,slicno je bilo i sa Vujosevicem.
    (fjhgkjk, 8. oktobar 2019 01:46)

    # Link komentara

  36. Prvo treba smeniti njega i vecinu rukovodilaca u Partizanu, pa isto uraditi i u Zvezdi i vecini ostalig kluvova lige. Potom rukovodstvo FSS pa na kraju ako treba onda i sudijsku organizaciju. On se nasao da prica o integritetu.
    (Nikola, 07. oktobar 2019 23:56)


    jeste ali fazon je u tome da nece jedni druge da smenjuju, jer svuda po tim fss i klupskim skupstinama se mahom motaju jedni te isti, koji mahom glasaju po direktivi. i ko ce da glasa protiv onih sa kojima sadi tikve vec dugo godina glasajuci za neke skroz nove kandidate? i ko ce da predlozi neke istinski nove i neukaljane i nepovezane kao creva? niko, jer nema ko. zato nece pobune i prave smene (a ne kozmeticke, ko kad zamenis glave na lego figuricama) i izmene biti nikad na dnevnom redu.
    ovakvo stanje svima odgovara, dok se pljuju preko plota, jer je naviklo da se dize graja i muti voda. danas ovaj a sutra onaj, jedan proziva a drugi mu odgovara, i tako u beskraj. a pola grada zna kavane gde se ti isti relativno cesto vidjaju opusteno skroz... a cim izadju napolje nameste namrstene face i spremaju nove medijske akcije skretanja javne paznje sa sustine.
     (neutralni felsh, 8. oktobar 2019 01:38)

    # Link komentara

  37. Ao penalu neću ni da komentarišem. Alal vera.
    (Đole031, 07. oktobar 2019 22:46) Nećeš vidim ni onaj lakat u glavu da komentarišeš.
    (Kontraš, 8. oktobar 2019 01:24)

    # Link komentara

  38. Pisite i Putinu ali i dalje ne mozete da pobedite Zvezdu dok je ne pokradite.

    A Vozdovac cak ni kad ga pokradete.
    (Flint, 07. oktobar 2019 22:52)

    najaci vic hahahahahaaaaa.....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 7. oktobar 2019 22:59)

    Pise se "najjaci".
    (Gospodin, 07. oktobar 2019 23:43)

    A šta on zna kako se šta piše kad od škole ima samo časove ljubavi kod Dula...
     (Som Tojer, 8. oktobar 2019 01:09)

    # Link komentara

  39. Bas me zanima da li je I derbi pomenuo?
    Kao I zadnju utakmicu Partizana u kojoj Stojković psuje sudiju i preti sudiji i ne dobija isključenje.
     (Bolontiku, 8. oktobar 2019 00:42)

    # Link komentara

  40. Ja sam jedan od iskrenih partizanovaca koji se stidi što nam ovaj i ovakvi vode klub. Imam 53 godine, 50 godina navijam za Partizan a ovakve bubašvabe na čelu kluba ne pamtim. Čak su i polupismeni. Titovi generali koji su nekada vodili Partizan za ove bili gospoda.
     (Nebojša, 8. oktobar 2019 00:41)

    # Link komentara

  41. Sto se niste bunili za vreme Djurica kada ste uzeli 6 titula za redom?!Tada je sve bilo pošteno?
    (B.Luka, 07. oktobar 2019 23:24)

    Bunili smo se jer ste i tada krali. Doduse bili ste slabi ali krali ste. Pa nisu nam svirali penal 100 godina u derbijima a vama ponekada i dva lazna za 1 derbi. Bunili smo se i sto vam je " partizanovac " Tadic sredio Gazprom. Bunili smo se i sto ste u legendu oterali kup ugakmicu sa Vojvodinom a mi smo strasno pokradeni tada. Imas na netu pa pogledaj.
     (ej bre, 8. oktobar 2019 00:05)

    # Link komentara

  42. Bojkot Ling Long lige.
     (Dogodine u Lazi, 8. oktobar 2019 00:05)

    # Link komentara

  43. Prvo treba smeniti njega i vecinu rukovodilaca u Partizanu, pa isto uraditi i u Zvezdi i vecini ostalig kluvova lige. Potom rukovodstvo FSS pa na kraju ako treba onda i sudijsku organizaciju. On se nasao da prica o integritetu.
    (Nikola, 7. oktobar 2019 23:56)

    # Link komentara

  44. Kome da se obratimo za dve katastrofalne greške posle kojih smo primili golove?
    UEFA?
    Ili upravi?
    (k, 07. oktobar 2019 19:47)

    I ako se obratite upravi, oni ce proslediti UEFA-i. Ja cisto da ne lutas...
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 7. oktobar 2019 23:54)

    # Link komentara

  45. Vratite kup Vosi..vratite otete titule..e onda cemo posteno..ne boli vas sto ste kao zrtve nego sto vam se protivnicke ekipe vise ne sklanjaju..sto kad igra Markec mislis da je Mesi..e to vas boli..odleprso je Tole i odmah nista od sklanjalica i titula...spominjete sad penal za Vozdovac pa koliko je za vas svirano nepostojecih penala..milion i kusur zadnjih 20 god i sampioni ste u plakanju pa ni babe narikace vam nisu ravne
     (Igor(realni zvezdas), 7. oktobar 2019 23:53)

    # Link komentara

  46. Sto se niste bunili za vreme Djurica kada ste uzeli 6 titula za redom?!Tada je sve bilo pošteno?
    (B.Luka, 07. oktobar 2019 23:24) Ne blamiraj se niste nam bili ni do kolena, gajili šampinjone na rajku, struju niste imali, a nabili 50 miliona eura duga, drzava srbija placala uefi kazne za vase malverzacije da bi ispadali u sezoni pre kupanja. ne blamiraj se bez obzira što vi za blam ne znate
    (toto-ga-ispurnj’o, 7. oktobar 2019 23:43)

    # Link komentara

  47. Pisite i Putinu ali i dalje ne mozete da pobedite Zvezdu dok je ne pokradite.

    A Vozdovac cak ni kad ga pokradete.
    (Flint, 07. oktobar 2019 22:52)

    najaci vic hahahahahaaaaa.....
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Toto-glup-ko-tocilo, 7. oktobar 2019 22:59)

    Pise se "najjaci".
    (Gospodin, 7. oktobar 2019 23:43)

    # Link komentara

  48. Jel šalje i snimak sa derbija?
     (On pomera brda i vozi leteći auto, 7. oktobar 2019 23:35)

    # Link komentara

  49. "Sudija je loše postavljen i zaklonjen. On ne vidi dobro situaciju. Bilo je slobodno sudijsko uverenje i doneo je takvu odluku. Ne bih ulazio u dublju analizu."
    To kaze Minja Radakovic,sudija gost nakon sto je odgledao "faul" nad Benom za "penal".Ne bi on da ulazi u dublju analizu.Slobodno sudijsko uverenje.Sudija nije bio lepo postavljen.
    Ma nemojte mi reci?
    Ako sudija tada nije bio lepo postavljen,vi u studiju ste odlicno postavljeni i mozete da kazete je li bio faul ili ne.
    Vazno je da sudija Jovanovic na derbiju nema pravo na slobodno sudijsko uverenje ko je koga lupio pri skoku za loptu,napadac golmana ili golman napadaca-iako je taj sudija bio ODLICNO postavljen da vidi ceo slucaj.
    Ali,sada imamo novog Maju -zove se Bojan Nikolic tzv covek zadatka koji uz to voli svoju CZ i njega NE SMEMO DA DIRAMO!
    (analiza, 7. oktobar 2019 23:28)

    # Link komentara

  50. Sto se niste bunili za vreme Djurica kada ste uzeli 6 titula za redom?!
    Tada je sve bilo pošteno?
    (B.Luka, 7. oktobar 2019 23:24)

    # Link komentara

  51. Svega ovoga nebi ni bilo da je Pera otišao pravo u policiju...
    (Dule Pop, 7. oktobar 2019 23:22)

    # Link komentara

  52. za ove mladje grobare neka pitaju starije kolege kad je ceo tim buducnosti pozvan na vojnu vezbu pa su u beograd dosla da igraju deca i partizan pobedio i ostao prvoligas
     (zoran, 7. oktobar 2019 23:20)

    # Link komentara

  53. Uefi treba da se obrate naši klubovi koji nisu na državnom budžetu i traže privatizaciju i tranaparentnost u finansijama sa pretnjom izbacivanja našeg fudbala iz Evrope na bar 5 godina.

    Sve ostalo je zamajavanje.
    (To bi bilo nešto, 7. oktobar 2019 23:19)

    # Link komentara

  54. ovde da se ja pitam partizan bi bijo iskljucen
    (boban zvezdas, 7. oktobar 2019 23:16)

    # Link komentara

  55. Pa, pa, paranoja... Pa, pa, paranoja...
     (Magdalena, 7. oktobar 2019 23:10)

    # Link komentara

  56. Koliko nje zvezda jaka pokazuju ova saopštenja, samo gazi Zvezdo, kao da je neko Herti zamera kad je bila prvak
     (spin, 7. oktobar 2019 23:01)

    # Link komentara

  57. Ne vredi pisati, Zvezda ima ledja u UEFA-i. Treba istupiti iz ove lige i zamoliti Rumuniju ili Madjarsku da igramo tamo. Kosarkasi bi mogli u Grcku ili Tursku, a ovi neka osvajaju sve.
    (Rade grobar, 7. oktobar 2019 23:01)

    # Link komentara

  58. Marsalatu da pisete,moz' i da bude nesto ...
     (Stefan, 7. oktobar 2019 23:00)

    # Link komentara

  59. Pa sto ste se toliko uznemirili? Ako je neosnovano, UEFA ce odbaciti. A ako nije?
    (Mire, 7. oktobar 2019 22:26)

    UEFA nece ni pogledati, Vuleta to zna, ovo je da se misli da nesto radi... UEFA pogleda na zahtev Saveza, ako se radi o domacim takmicenjima.

    Vuleta to savrseno dobro zna, ali racuna s tim da dervisluk ne zna.
    (SeijoOju, 7. oktobar 2019 22:55)

    # Link komentara

  60. Pisite i Putinu ali i dalje ne mozete da pobedite Zvezdu dok je ne pokradite.

    A Vozdovac cak ni kad ga pokradete.
     (Flint, 7. oktobar 2019 22:52)

    # Link komentara

  61. Vuletic se zalio kako nema dovoljno burekdzinica oko stadiona, i da cevapi nisu ono sto su neki bili..
    (sasa the red baron, 7. oktobar 2019 22:49)

    # Link komentara

  62. Pomoć evrope je potrebna kao i državi. Izvodi se slobodan udarac, zvezdi igrač stoji u zidu, sudija kreće da ga opomene, upućuje se udarac a sklanja se i domaći igrač pa lopta prolazi između njih u gol. Ao penalu neću ni da komentarišem. Alal vera.
     (Đole031, 7. oktobar 2019 22:46)

    # Link komentara

  63. A da se obratite sudu udruženog rada?
     (saša, 7. oktobar 2019 22:38)

    # Link komentara

  64. Ja sam dobro, kako si ti?
    (Falcao, 7. oktobar 2019 22:26)

    # Link komentara

  65. Pa sto ste se toliko uznemirili? Ako je neosnovano, UEFA ce odbaciti. A ako nije?
    (Mire, 7. oktobar 2019 22:26)

    # Link komentara

  66. Kme,kme,kme...
    Doktor nauka ???
    (aca, 07. oktobar 2019 21:49)

    Zamisli jeste, a ti si sta?!
     (Toto-glup-ko-tocilo, 7. oktobar 2019 22:05)

    # Link komentara

  67. Ja da navijam za partizan, bilo bi me sramota
    (Sms, 7. oktobar 2019 22:05)

    # Link komentara

  68. Kme,kme,kme...
    Doktor nauka ???
     (aca, 7. oktobar 2019 21:49)

    # Link komentara

  69. Hoce li neko biti konacno kaznjen za ove izlive gluposti od strane oba blizanca ili se kaznjava samo Vojvodina sa milion dinara zato sto je spominjala sudiju Sirokog koji ju je dokazano ostetio, bio kaznjen zbog toga godinu dana i onda ga ponovo delegiraju da svira protiv istog protivnika. Pa to ne da je bezobrazluk nego nema dalje.
     (Baba Stanojka, 7. oktobar 2019 21:48)

    # Link komentara

  70. Ето ко је пријавио наводно намештен резултат са ПСЖ.
     (RZ—CZ, 7. oktobar 2019 21:47)

    # Link komentara

  71. S obzirom da je spisak dug i da se odnosi i na druge klubove nadam se da je tamo i situacija u kojoj je favorizovan Partizan u derbiju protiv C. Zvezde jer je Zvezdi ponisten cist gol. Ako ste imalo posteni kako se predstavljate gospodine onda pise i to a ako to ne pise onda Vam je moj savet da nadjete sposobno rukovodstvo i da kupite igrace a ond cete mozda ali mozda da se vratite na stare staze slave Partizana jer trenutno je to jedan klub bez vizije i naviknut na gubitnicku politiku u kojij su svi drugi krivi za njegove neuspehe. Zelim Vam uspesan rad jer ovakvim radom cinite uslugu konkurenciji
    (Aca, 7. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  72. Ja mislim da je za 6 godina, prvenstvo regularno samo ako Partizan uzme svih 6 titula...ukoliko je 3:3 onda moraju tuzbe da rade i onda je neregularno
    (dileja, 7. oktobar 2019 21:44)

    # Link komentara

  73. Obratite se Bogu Ocu... 😘
    (cosmo, 7. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  74. Kakav klub, takvi i navijaci - CINKAROSI !
    (Tommy Shelby, 7. oktobar 2019 21:32)

    # Link komentara

  75. Pismo UEFA od strane FK Tuzibaba iz Humske
    Gospoda mi ovde krademo sakom i kapamo a ne mozemo da budemo prvaci zbog onog evropskog sampiona iz Ljutice Bogdana kmeeee kmeee kmeee hehehehe.
    (Pera Detlic, 7. oktobar 2019 21:31)

    # Link komentara

  76. Zasto ovi iz Partizana non stop pjene, histerisu i sire mrznju? Ima li kraja njihovim spinovima i lazima? Cak su i botovske brigade angazovali na netu.
     (Ranko, 7. oktobar 2019 21:24)

    # Link komentara

  77. Kompleksi zvezdane su neverovatnih razmera.
    (Zvezdini gardisti na Jugoslovenskom tenku, 7. oktobar 2019 21:22)

    # Link komentara

  78. Gol iz derbija? Hahahahaha.
    Ali vam je Terzic centrifugirao mozak.
     (Bez suta u okvir, 7. oktobar 2019 21:22)

    # Link komentara

  79. најјачем европском тамичењу нисте победили од 1983. године. Партизан је срамота српског фудбала.
    (Марко, 7. oktobar 2019)

    Bio i ostao. Amin.
    (Ganci, 7. oktobar 2019 21:16)

    # Link komentara

  80. Kompleksi
     (komentatooor, 7. oktobar 2019 21:04)

    # Link komentara

  81. Tako je treba zadnja dva derbija pogledati gde su ponisteni reg.golovi zvezde.
     (GOST, 7. oktobar 2019 21:03)

    # Link komentara

  82. Iskreno da sam navijač partizana, mene bi bilo sramota...
    (bot bole, 7. oktobar 2019 21:01)

    # Link komentara

  83. Halo bre "profesore" sto se ne zalis EU ako ti se hoce. Protiv CZ se nisi zalio i stvarno, a gde si to profesor. Proslo je Vase vreme kao i RTS sa vasim direktorom. Jelda, nema se kud a mora se nesto zamutiti zbog navijaca.Slusaj bre ,u svakoj zemlji ako se vredja Predsednik drzave prekid utakmice i zatvor, a za tebe posebno.Brisi..
    (Srbin, 7. oktobar 2019 20:49)

    # Link komentara

  84. Navedite i šta je Zvezda odgovorila! Slaže se, ali da se pogledaju još 3 (ne) sporna detalja: 2 čista penala za Voždovac i jedan za Zvezdu u Kruševcu u prvom poluvremenu. Ako UEFA počne da se bavi sudjenjem kod nas i clanstvima u upravnim odborima (Partizana), bojim se da će od onih 6, Partizanu oduzeti bar 4 titule. A ni seoba 2 ranga niže nije daleko!
    (veliki strumf, 07. oktobar 2019 19:17)
    I ne samo to. Zamisli da pocnu da se bave time kako su direktno ubaceni u prvu ligu odmah po osnivanju politickim dekretom. Dakle, na apsolutno neregularan nacin su ubaceni u najvisi rang. Samim tim svi njihovi rezultati od osnivanja su neregularni.
     (Peđa, 7. oktobar 2019 20:45)

    # Link komentara

  85. Onaj Tenk ispred Igralista sto. su stavili .....Govori sve o Srbiji .
     (Ja i Teletabis Pusimo Kanabis, 7. oktobar 2019 20:45)

    # Link komentara

  86. Što ne poslaše to pismo posle pobede nad Zvezdom?
    (Klativoda, 7. oktobar 2019 20:30)

    # Link komentara

  87. Najpoštenije bi bilo da svaku utakmicu Partizana sude Vučelić, Vazura i Vuletić.
    Ne mogu da se setim ko bi mogao da bude četvrti sudija.
    (Muta Gonzales, 07. oktobar 2019 19:48)

    Pantić. Delegat Iglica Ilijev.
     (NoName, 7. oktobar 2019 20:29)

    # Link komentara

  88. Кад се уведе ВАР Партиза ће имати упола мање бодова него сада!
    (@гихт, 7. oktobar 2019 19:39)

    Sine, sa VAR-om Zvezda ispada iz lige.
    (lenny, 7. oktobar 2019 20:24)

    # Link komentara

  89. da da...
    DRZ'TE LOPOVA!!!
    (gao, 7. oktobar 2019 20:23)

    # Link komentara

  90. @muta gonzales
    A Tole da sedi u VAR sobi,he he he ...
     (ford, 7. oktobar 2019 20:20)

    # Link komentara

  91. "ford".... cestitam ti.... jedini si rekao ono sto 80-90% navijaca zvezde misli a ne kaze..... ti si "obrazac" navijaca zvezde.... tog istog terzu i covica ste vi isti pre par godina pljuvali..... "isti se istom raduje"...
     (d r, 7. oktobar 2019 20:12)

    # Link komentara

  92. Čoveče, Voždovac oštećen za 2 čista penala + Stojković morao dobiti direktan crveni za ono nasrtanje na sudiju. Umesto da se oni bune, imamo situaciju da uprava Partizana pravi svakodnevnu histeriju. Da se ne zaboravi, svi Partizanovci, Grobari, Zabranjeni, i ostali navijači su terali mesecima upravu iz kluba pre ove histerije koju sad vidimo.
    Kao da im je cilj da se domaći fudbal smuči i ovim poslednjih Don Kihotima koji dolaze na stadione.
    (nn, 7. oktobar 2019 20:09)

    # Link komentara

  93. CZ46 najprljaviji tim na Balkanu a i šire uvek bio i ostao.
     (view, 7. oktobar 2019 20:06)

    # Link komentara

  94. A jel da pita profa i za timove sklanjalice u ovoj ping pong ligi , gde svi timovi ( osim Partizana ) , protiv miljenice velikog vodje igraju igru sklanjalice protiv velikog autobus tima iz ljutice bogdana.Pa kako to cigančići vi samo protiv , javora , voždovca , indjije , radničkog, napretka igrate tako lep moderan i ofanzivan fudbal , a protiv Bayerna , Partizana , Olimpijakosa ( sa 11 igraca ) BUNKERČINU.......
    (Doktor, 07. oktobar 2019 17:54)

    Znaci zelis da taj tvoj profa pita UEFA-u zasto Zvezda u LS igra uglavnom odbrambeno, a u Linglong ligi ofanzivno i leprsavo??? Odlicno pitanje. Salji.
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 7. oktobar 2019 20:03)

    # Link komentara

  95. Jel se u taj dvocifren broj gresaka ubrajaju i greske partizanove odbrane ?!

    Jadni su.

    Sta sa losom igrom ? Kriv im sudija sto ne umeju da ispucaju loptu....
     (Gandra, 7. oktobar 2019 19:57)

    # Link komentara

  96. Koliko samo uzivam... Citam saopstenje ne trepcuci, svako novo jedva cekam, bukvalno u saopstenju vidis tu pravdu - da dobijaju ono sto su zasluzili!

    Boze zdravlja, geometre, da ih jos mnogo napisete. Uzivam citajuci ih.
    (Zvezda sampion, 7. oktobar 2019 19:56)

    # Link komentara

  97. Nema šta da se žalimo, prvenstvo je gotovo. Sve se zna. Najveće zadovoljstvo je što igramo lep i odličan fudbal i što smo prizemljili zvezdu, lažnog trenera lažnog mesija. Nije zabranjeno šutirati u gol komšije.
    (Whu, 7. oktobar 2019 19:23)

    Колико сте бодова освојили у претходне две сезоне у дербијима? Добили сте један дерби и мислите да сте направили нешто велико. За Звезду тај пораз у дербију значи исто колико и Ливерпулу пораз од Звезде прошле године. Отприлике је толика разлика у квалитету. Од 2001. до 2007. године нисте добили ниједан дерби, а освојили сте три титуле. У том периоду Звезда је добила 4 дербија уз гол разлику +10. То ти не смета? Тада ти је све било поштено? Колико сте бодова освојили у Лиги шампиона у периоду док вам је Томислав Караџић намештао титуле? НУЛА. Осам пута сте играли квалификације за девет година и само једном сте прошли у Лигу шампиона и изгубили тамо све утакмице. БЕДНИЦИ! Док је Томислав Караџић уз подршку Бориса Тадића форсирао идеју јенда земља - један клуб, српски клупски фудбал је пао на срамно 27. место на ранг листи УЕФЕ, а сада је после само три године од његовог одласка Србија на 17. месту. За вас је првенство регуларно само када ви освајате титуле. Кад неко одгурне Стојкета, онда тражите фаул, а када он некога обори, онда се буните. НИКАДА нећете бити прваци Европе и света. У најјачем европском тамичењу нисте победили од 1983. године. Партизан је срамота српског фудбала.
    (Марко, 7. oktobar 2019 19:55)

    # Link komentara

  98. Gori pod nogama,Ostoja ceka jos 1 kiks.
     (Goran, 7. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  99. Dva penala za Voždovac nisu svirana,u pravu je.
     (žinjak, 7. oktobar 2019 19:51)

    # Link komentara

  100. VVV u zatvor.
     (O3on, 7. oktobar 2019 19:49)

    # Link komentara

  101. Najpoštenije bi bilo da svaku utakmicu Partizana sude Vučelić, Vazura i Vuletić.
    Ne mogu da se setim ko bi mogao da bude četvrti sudija.
     (Muta Gonzales, 7. oktobar 2019 19:48)

    # Link komentara

  102. Jadna je zemlja Srbija kad ovaki vode klubove i zavađaju navijače a tražimo od onih koji nas puno vole pravdu bravo zemo ti si bistar!!!
    (momo brko, 7. oktobar 2019 19:47)

    # Link komentara

  103. Kome da se obratimo za dve katastrofalne greške posle kojih smo primili golove?
    UEFA?
    Ili upravi?
     (k, 7. oktobar 2019 19:47)

    # Link komentara

  104. Moj klub iz backe palanke je pokraden jer je dosudjen penal za radnik isti kao onaj juce za vozdovac da bi zvezda bila prva,plus onaj gol u 97 minutu a utakmica produzena 5,kazu slobodan udarac dosudje u 95 minutu i 26 sekundi,to jest u 6 minutu nadoknade,sta ima da se sudi u 6 minutu kada je utakmica produzena 5,umesto da svira kraj on svira slbodnajak a igraci napretka zveraju,strasno.
    (tsc, 07. oktobar 2019 18:56)

    Zavrsio si pricu vec kod "moj klub iz backe palanke- tsc"... Pa vi stvarno nemate obraza...
     (Sremac, 7. oktobar 2019 19:45)

    # Link komentara

  105. Zavrci im drzavnu slavinu... Pa nek se zale
    (Bassista, 7. oktobar 2019 19:42)

    # Link komentara

  106. CZ ima bolju statistiku rezultata od Partizana i nema razloga za stvaranje ovakve sulude trke za novim rezultatima po svaku cenu i na svaki pa i nesportski način. Jednom je CZ pokušala sa ovakvim načinom(Šajber) da uzme titulu u poslednjem kolu i znamo kako je završeno. Sada je sebi pripisala i neku izmišljenu titulu, koja čak i na papiru ne vredi ništa. Stvari se dovode do apsurda. CZ više nije sportski rival ni jednom timu u državi, već jedan ozbiljan logistički jak siledžija kojem niko ne sme i ne može da se suprostavi. Stvari su otišle daleko od jednog iole normalnog sportskog ponašanja.
     (Grr, 7. oktobar 2019 19:41)

    # Link komentara

  107. @Treba da te sramota sto siris tako ruzne lazi o trenutno najboljem mladom igracu u Srbiji.Sreca da si niko i nista,obicna nula pa tvoje baljezganje nece imati posledica.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (as, 7. oktobar 2019 19:17)

    Lazne?????

    Pa bilo po svim domacim i Italijanskim medijima. Tri puta nije prosao lekarske predmete.

    Prst na celo.
    (Nikos, 7. oktobar 2019 19:41)

    # Link komentara

  108. Кад се уведе ВАРПартиза ће имати упола мање бодова него сада!
     (@гихт, 7. oktobar 2019 19:39)

    # Link komentara

  109. Zvezda i Partizan su kancer srpskog fudbala koji je pod svoje uzeo i vecinu drugih klubova a i sudije. Prvo njih treba skinuti sa drzavne “sise” i da pocnu da placaju porez, struju, vodu, itd... Pa da vidimo ko ce biti sampion. Inace, lustracija u fudbalu treba da se sprovede on najnize lige pa do predsednika FSS. Dok se to ne uradi, valjacemo se u kriminalu, korupciji, namestanju utakmica, 3 za 3, itd...
    (Srdjan, 7. oktobar 2019 19:36)

    # Link komentara

  110. E buraz grobarski,pa ovde ne postoje ljudi od integriteta i autoriteta,uh..
    Nego zasto niste kukali za doticnima kada su 'vasi' mesetarili u vasu korist,onda je sve bilo ok,a!?
    Ma da nama zive sto godina Terza Mafija i dr Covic,jer dok je njih bice i vasih suza,a one su neprocenjive...
    He he ..
    Pa postali ste cirkus,oni iz Medrana mogu da uce posao od vas.
    Ali ono poslednje da je Zvezda u UEFI namestila grobarima kaznu,pa to je vrh-nema dalje!!
     (ford, 7. oktobar 2019 19:35)

    # Link komentara

  111. Garagani su postali bolesni od mrznje i kompleksa od Partizana.
    Jasno i zbog cega, postali su seoski klub.
     (©®7, 7. oktobar 2019 19:32)

    # Link komentara

  112. Dosadili su vise savovim lelekom i kuknjavom.Pisite,pisite,tracarite,nikada necete imati urezano ime na usatom,za vecnost.
    (maya, 7. oktobar 2019 19:30)

    # Link komentara

  113. partiizan se kmeeeeeeee
     (bronZin, 7. oktobar 2019 19:29)

    # Link komentara

  114. Nema šta da se žalimo, prvenstvo je gotovo. Sve se zna. Najveće zadovoljstvo je što igramo lep i odličan fudbal i što smo prizemljili zvezdu, lažnog trenera lažnog mesija. Nije zabranjeno šutirati u gol komšije.
    (Whu, 7. oktobar 2019 19:23)

    # Link komentara

  115. Je li upisao u spisak i nedosuedjen penal posle šamara Benu u 1. poluvremenu i nedosuđen penal Voždovcu u '95 zbog ruke Natha?
    (Tramvaj zona prava mera, 07. oktobar 2019 16:59)
    Nek pošalje i to pa svakom po zasluzi.
     (Sch.., 7. oktobar 2019 19:21)

    # Link komentara

  116. Kako ih boli Leonardo,toliko vremena proslo a oni i dalje.Najsladja titula ikad.Napredak ste htele na dzabaka al ne može.Koliko navlačenja od sudije u zivotu nisam video ni u seoskoj ligi.Znamo da morate da osvojite titulu zbog uloženih para ali procice i ovo.In je biti grobar,protivnik lazne Srbije.....
     (rodny, 7. oktobar 2019 19:17)

    # Link komentara

  117. (Nikos, 07. oktobar 2019 17:09)

    Treba da te sramota sto siris tako ruzne lazi o trenutno najboljem mladom igracu u Srbiji.Sreca da si niko i nista,obicna nula pa tvoje baljezganje nece imati posledica.
     (as, 7. oktobar 2019 19:17)

    # Link komentara

  118. Navedite i šta je Zvezda odgovorila! Slaže se, ali da se pogledaju još 3 (ne) sporna detalja: 2 čista penala za Voždovac i jedan za Zvezdu u Kruševcu u prvom poluvremenu. Ako UEFA počne da se bavi sudjenjem kod nas i clanstvima u upravnim odborima (Partizana), bojim se da će od onih 6, Partizanu oduzeti bar 4 titule. A ni seoba 2 ranga niže nije daleko!
    (veliki strumf, 7. oktobar 2019 19:17)

    # Link komentara

  119. Јадно...
     (Bob Rock, 7. oktobar 2019 19:17)

    # Link komentara

  120. Ne sme se nikako popustiti pred ovim tudjmano titoističkim ološem. Sa fc tudjmanšportom treba ići do kraja. Oni moraju da prestanu da postoje. Nekada se govirilo da bez njih nema ni Zvezde. E pa nije tako, oni su najveće zlo srpskog fudbala.
    (milto i korupcija, 07. oktobar 2019 18:54)
    Komunisti se povampirili i uznemirili.
    Prestace vase kradje da postoje pa makar bilo to i zlatno doba.
     (nele, 7. oktobar 2019 19:16)

    # Link komentara

  121. Dno dna .
    (kosta, 7. oktobar 2019 19:14)

    # Link komentara

  122. Dva cista penala za Vozdovac i to da posaljes.
    @buco

    Posaljite vi!
    (Sah mat, 7. oktobar 2019 17:55)
    Preporučen (+24)
    Ne preporučen (-42)
    Mi nismo cinkarosi.
     (Mozzart, 7. oktobar 2019 19:14)

    # Link komentara

  123. Zvezdi nije ponisten nikakav gol na derbiju ,jer je sudija prekinuo utakmicu odmah kada je bio kontakt sa stojkovicem,tako da ne izmisljajte,sporna situacija je bila prekrsaj nad stojkovicem a ne gol jer ga niste ni postigli,0 suteva.
    (gokijoji, 7. oktobar 2019 18:49)
    Ne lupetaj gluposti molim te. Da je Varom dokazano da nije bio faul nad Stojketom video bi samo loptu na centru. Kako pokušavate da branite svim silama nešto što je očigledno. Deset sudija kaže da je gol i vidi se situacija i čuje pištaljka ali ne vi izvrćete i ubeđujete sami sebe valjda je tako lakše
    (Nenad, 7. oktobar 2019 19:12)

    # Link komentara

  124. @Činjenica
    U čijoj Državi je profesor?
    Objasni botino jedna KO su danas profesori, lekari, direktori u državnim institucijama.
    Ti misliš da ovaj nešto zna? Zato vas na Sudu klepeće ko stigne i to bez pravnog zastupnika.

    Celo društvo smrdi ali Vi podržavate PROFESORA koji u tom i takvom društvu ima istaknute funkcije. Debilno u najmanju ruku.
    Paradoks i nonsens totalni, nisam siguran da razumeš.

    Đura Frizura ima 6 titule i ko zna koliko krivičnih prijava za privredni kriminal botino jedna sa GTR, pa ko koga ovde podržava?

    Šta bre mislite, da niko se ničega ne seća ili šta?
    (Smogovci, 7. oktobar 2019 19:10)

    # Link komentara

  125. Zvezdi nije ponisten nikakav gol na derbiju ,jer je sudija prekinuo utakmicu odmah kada je bio kontakt sa stojkovicem,tako da ne izmisljajte,sporna situacija je bila prekrsaj nad stojkovicem a ne gol jer ga niste ni postigli,0 suteva.
    (gokijoji, 07. oktobar 2019 18:49)

    U vasem paralelnom svetu sve je istina sto si napisao...
     (Tito partija crno bela SNS armija, 7. oktobar 2019 19:10)

    # Link komentara

  126. "turbulencija"..... izgleda da se navijaci zvezde u poslednjih nekoliko decenija radjaju sa genetski poremecenim pamcenjem (kratkom pameti).... pre nekoliko ko godina cuveni izumitelj saopstenja-vitez od sopot- je ista (saopstenja) stancovao svake nedelje..... reci da zvezda nije "kukala" je stvarno bezobrazno....
     (d r, 7. oktobar 2019 19:10)

    # Link komentara

  127. Cini mi se da su Vuletic i ekipa uspeli da prevazicu Vesica i ekipu u saopstenjima.
    (Gru, 7. oktobar 2019 19:07)

    # Link komentara

  128. Kmekavci iz Humske znaju da im je titula data protiv istog tog Vozdovca pre dve godine tj.porazomm Zvezde i rekoh i tada da ce to da pamte,jel sledecu uzece 2028me,tek...Elem,pratim fudbal 50 godina,ovakvu tragikomediju,plakanje,kukanje na sudije od prvog kola i jajarenje nisam video ni cuo ikada,pa cak ni u ligama ispod zona. Jednom detetu se dala malo zvecka,pa dete odraslo,ali bi jos da sisa,e pa ne moze. Umesto da se zapitaju kakvi im vode klub godinama,decenijama,da cak onaj krojac Djura za ove je bio gospodin. Pa videti Vuletica bilo gde,a da je ozbiljna institucija sistema,zaista je za brigu neciju. On ne bi ovakav mogao biti predsednik radnickog sportskog mesarskog kluba Matijevic,Neoplanta ili Juhor. Onda komunjara vecita profiterska Vucelic pa i onaj klinac Vazura ili ona paranoja Vesnika partizanovog. Navijaci Partizana umesto da se zapitaju odakle ovi pali,dosli na te funkcje oni od muke slusaju ovakve i povampire se od muke. Zvevzda melje godinama ulazi u LS i gde sve ne,a ovi kmece li kmece, Svako im kriv,a kad imali xx penala i zaostatak vremena po 10 minuta bilo im ok. Vratili ste se na grane koje vam pripadaju jos iz vremena bivse Jugoslavije i sta vama cudno. Milosevic kuka,zasta bre kukas,kad ne mozete gol da date iz normalne igre 90 minuta? izgube i dizu ruke od prvenstva.Pa dobro nema vise 6-7 filijala cinjenica je tipa Hajduka Kula,Borce,Smedereva,Metalca,Banata itd.
    (TitulanaJNA2028, 7. oktobar 2019 19:04)

    # Link komentara

  129. Sad lepo iskoristiti trenutak pa izvaditi sve nepravde za Toletovo vreme, plus ove stvari lakoćom oboriti.
    (Dragan BL, 7. oktobar 2019 19:03)

    # Link komentara

  130. Moj klub iz backe palanke je pokraden jer je dosudjen penal za radnik isti kao onaj juce za vozdovac da bi zvezda bila prva,plus onaj gol u 97 minutu a utakmica produzena 5,kazu slobodan udarac dosudje u 95 minutu i 26 sekundi,to jest u 6 minutu nadoknade,sta ima da se sudi u 6 minutu kada je utakmica produzena 5,umesto da svira kraj on svira slbodnajak a igraci napretka zveraju,strasno.
    (tsc, 7. oktobar 2019 18:56)

    # Link komentara

  131. Jel se te greške odnese i one u vašu korist? Jeste se i za njih žalili? Jer ima i tu poprilične dokumentacije...
    (Milence, 07. oktobar 2019 17:01)
    Koje? Nemoj samo faul nad Stojkovicem. Ako si gledao juce Partizan, svirana su dva faula nad golmanom u petercu, Partizanovim napadačima gde je kontakt bio slabiji nego na derbiju. Oba faula su postojala, ništa nije sporno. Ako smo to razjasnili, posto je to korisceno da se skrene paznja sa činjenice da niste sutnuli u okvir gola, koja je druga sumnjiva situacija u korist Partizana?
    (Gepekovanje je laž!, 07. oktobar 2019 17:25)

    Na primer penal koji pravi onaj što nije prošao preglede... Ili penal koji pravi Natko. Ako ti se sviđaju primeri mogu da nastavim.
     (NoName, 7. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  132. Ne sme se nikako popustiti pred ovim tudjmano titoističkim ološem. Sa fc tudjmanšportom treba ići do kraja. Oni moraju da prestanu da postoje. Nekada se govirilo da bez njih nema ni Zvezde. E pa nije tako, oni su najveće zlo srpskog fudbala.
    (milto i korupcija, 7. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  133. Ukinuti i Zvezdu i Partizan!!
    (Fabiano Karuana, 7. oktobar 2019 18:54)

    # Link komentara

  134. @UGASENO JSD partizai
    I utakmicu Napredak-Partizan iz ove sezone. I derbi iz ove sezone, pa derbi od prosle godine gol Bena i crveni karton za napadaca Partizana, pa cuveni derbi 1-3 na Marakani, pa kup protiv Vozdovca kada ceo zivi zid siri noge, pa finale kupa protiv Zvezde te godine pa sve one godine kada su prvoj ligi bili Metalac, Buducnost BD, Hajduk Kula itd..ciji su predsednici ujedno bili i zvanicni/pocasni funkcioneri FK Partizan, utakmica protiv Novog Pazara pre 3-4 godine kada su ljudi dosli sa 11 igraca u Beograd i opet bili pokradeni....Ljudi, za vas ima toliko materijala da je to sramota a vi ste nasli nekoga da prozivate?
    (Vetar u ledja.., 7. oktobar 2019 18:52)

    # Link komentara

  135. I spisak iz doba Mirka Marjanovica da se ne preskoci.
    (Parx, 7. oktobar 2019 18:52)

    # Link komentara

  136. Bože mili bolesnika. Pobedili Zvezdu (svaka čast) i misle da mogu neograničeno da kukaju i tužakaju čak od Uefa!? Ej bre pre samo par godina predsednika FSS (Toleta) stavili na barjak Al Kaponea, pa zamislite da to nekom u UEFA pokušate objasniti!?
    (najogavnije "poštenjačine", 7. oktobar 2019 18:51)

    # Link komentara

  137. Zvezdi nije ponisten nikakav gol na derbiju ,jer je sudija prekinuo utakmicu odmah kada je bio kontakt sa stojkovicem,tako da ne izmisljajte,sporna situacija je bila prekrsaj nad stojkovicem a ne gol jer ga niste ni postigli,0 suteva.
    (gokijoji, 7. oktobar 2019 18:49)

    # Link komentara

  138. Vozdovac da se zali?!?!
    (Kontras, 7. oktobar 2019 18:48)

    # Link komentara

  139. Kao mala deca,tuzakaju na sve strane...Ovaj debeljko iz dana u dan bruka jedan veliki klub svojim performansama,a sto je najgore to navijaci podrzavaju...
    (Major, 07. oktobar 2019 17:00)

    I nas klub bruka aktuelno rukovodstvo i to isto vecina navijaca podrzava. Ne vidim nikakve razlike izmedju ova dva kluba decenijama. Sve je isto, samo se ponekad zaista naginje vise na neku stranu ali na to smo navikli. Jedino sto ovi izogravaji zrtve vec godinama, kao neke strine kukaju, to mi bar nismo radili tako za vreme njihove dominacije vec smo menjali uprave kao na traci.
     (Turbulencija, 7. oktobar 2019 18:48)

    # Link komentara

  140. Bucko je u pravu Indjija,Napredak,Radnicki,Vojvodina samo neke od utakmica gde je mezimica trebala da izgubi bodove!Penali,ofsaidi,produzenje utakmice itd.
    Kukanje oko podela bodova,prica oko stranaca te hocemo cetiri te necemo cetiri,sada hoce osam,smeta nam fss te ne smeta nam vise,uefa mafija te nije mafija....
    Recept poslovanja kluba iz rupe!!!Pojavice se kad tad dokumentarac kako snaaaabdevate navijace bakljama,dimnim bombama,auto sprejem a o muvanjem i pranjem para oko karata da ne pricamo!
     (Spale, 7. oktobar 2019 18:47)

    # Link komentara

  141. A UEFA u fazonu, znamo mi kako se to radi na primeru Reala i Barse!
     (Džoni, 7. oktobar 2019 18:47)

    # Link komentara

  142. Narocito onaj penal sinoc u 95minutu ili onaj ne dosudjen za Zvezdu. Lakat Benu u vrat. Poništen gol Zvezde zbog nepostojećeg faula, ponisten gol Benu iz proslog derbija i td. Postoje greške sudija koliko na štetu Zvezde toliko i korist. Isto vazi i za vas. Igrate se sa vatrom na kraju ce da popijete oduzimanje bodova od strane saveza jer ko ste bre vi? Jel znate sta ste radili za vreme Karadzica? Sada sve to ima da istrpite i to duplo.
     (zex, 7. oktobar 2019 18:45)

    # Link komentara

  143. Kakva ironija od kluba,zale se na sudije a u derbiju ponisten gol Zvezdi?!Najodvratniji ste klub na planeti,daleko bilo da smo mi cisti ali ovoliku kuknjavu samo vi mozete proizvesti!
    (Rajko, 07. oktobar 2019 17:54)

    U derbiju ste realno zgazeni. Bolje ne komantarisi nista. Zgazeni...
     (realno, 7. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  144. Nama ponisten cist gol protiv njih. Mi izgubili. Oni se bune jos???
    (Dusanovo carstvo!, 7. oktobar 2019 18:41)

    # Link komentara

  145. Predlažem da se podpresednik FK Partizan imenuje za predsednika fudbalske sudijske organizacije FSS. Naime, on dokazuje da je spreman da izvršava taj zadatak jer je odličan poznavala prilika u fudbalskoj organizaciji Srbije a i fudbalskih pravila FSS. Pre nego što primi ovu odgovornu funkciju neka pogleda reprizu utakmice Real Madrid - Granada. To iz razloga da vidi kako se fudbaleri Reala bore iako je i onaj zadnnji sa spiska bolji od najboljeg u srpskom fudbalu. Na kraju: sudoje i dobro sude kakav je pritisak na njih. Podpresednika partizana bi strefio infark da je njemu sve ono izrekao Stojkovič što je juče u nekoliko navrata rekao glavnom sudiji na utakmici Partizan- Voždovac.
    (Sveta, 7. oktobar 2019 18:40)

    # Link komentara

  146. Kao mala deca,tuzakaju na sve strane...Ovaj debeljko iz dana u dan bruka jedan veliki klub svojim performansama,a sto je najgore to navijaci podrzavaju...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Major, 7. oktobar 2019 17:00)
    Podržavamo profesora sa Pravnog fakulteta, dok vi podržavate lice sa Interpolove poternice.
    (Činjenica, 7. oktobar 2019 18:37)

    # Link komentara

  147. Najveci radnik u celom FKP. Ne prodje dan a da ne izda novu kukumavku, pardon - saopstenje, podnese referat, sastavi novi manipulativni pamflet. Proizvodjac alibija za Vucelu, Vazuru i kompaniju. Covek koji vidi sve faulove i penale koji mu odgovaraju, a nikad ne pomene nijednu gresku koja mu ne odgovara, jer ih nema, sve su do jedne protiv njegovog kluba. Koji je vec u 11 kola prosuo 7 bodova protiv TSC-a, Napretka, Vozdovca ali svejedno kriv mu penal koji jeste bio nepostojeci ali je promasen, srecom, te nije imao nikakvog uticaja na pobedu CZ. Sta ovaj hoce to je jasno, jos alibija za sebe i sefove - ali nacin na koji to trazi je bruka i patetika iz kola u kolo. Smucio si se svima covece, dobije te Vozdovac posteno kuci i ne kazes ni jednom cestitam, zasluzeno, nego trazis razloge u FSS i UEFA. Samo kukaj, sve dok to obezbedjuje alibi tebi i duetu V-V uzivaj. Iskreno, ja vam zelim jos makar 10 godina na pozicijama, kad ste nasli zaludjenu masu koju kljukate “opozicionom avantgardnom prozom” godinama i prolazi vam, samo napred. Ocekujemo i novi avantgardni biser iz mikrofona i pera kolege ti Pantica. I sve tako u krug, do sledeceg kola, i sezone...
    (Oksimoron, 7. oktobar 2019 18:37)

    # Link komentara

  148. Pametno.
     (Bodibond, 7. oktobar 2019 18:37)

    # Link komentara

  149. @KŠCZ! Vidi se da nisi gledao utakmicu. Pa naravno da će produžiti prvo poluvreme 9 minuta jer se pola nije ni odigralo! Trebalo je i više da ga produži.
     (Poz iz BG-a, 7. oktobar 2019 18:35)

    # Link komentara

  150. Sad je definitivno jasno,kao dan,ko je izmislio aferu PSG i dojavio L'ekipu!!!
     (SUT CARDSI, 7. oktobar 2019 18:33)

    # Link komentara

  151. Slazem se trebalo je to ranije uraditi, jos devdesetih kada je jedan FK u svom UO imao pola direktora, vlasnika i predsednika klubova u istom rangu takmicenja i gle cuda svaki put pobedi bas te klubove u kojima su njihovi predstavnici u UO, pa nadmocno osvoji nekoliko rvenstava za redom. Trebalo je to uraditi kada su igraci jednog FK na zvanicnoj utakmici u kalendaru UEFAe izasli na teren obuceni u majice na kojima je lik ubijenog narkobosa, pa celo rukovodstvo, navijaci i igraci mu odaju postu. Jos tada je sve to trebalo prijaviti. Kakvi licemerni kmecavci!
    (Miskec, 7. oktobar 2019 18:33)

    # Link komentara

  152. Evo ga Vuletičić sa twiterima tuzbama i pismima... :D Raka Djurovic izjavio da je Zvezda najviše oštećena a Vozdovac za dva penala :D
     (poznavalac ©®, 7. oktobar 2019 18:33)

    # Link komentara

  153. Čestitaj Voždovcu na pobedi.
     (Zmaj, 7. oktobar 2019 18:33)

    # Link komentara

  154. Tužibabe, pošaljite Uefi slike sa stadiona kada se utakmice prekidaju zbog vaših navijača, zbog uvreda i gađanja sudije bakljama! Pošaljite i greške sudija u vašu korist i na štetu Zvezde a posebno na štetu manjih klubova! Vaša uprava je sramota za srpski fudbal!
    (Evropejac, 7. oktobar 2019 18:32)

    # Link komentara

  155. Dok je vakih kojima se JSD diči, za Zvezdu nema zime. Dugo nam živeo i demagogiju predavao.
    (Горан, 7. oktobar 2019 17:37)

    nema zima, al ima 2:0, 2:1 i sl., a bice i 5:0, 5:1. toplota!
    (uzalud trud, dzaba vam sve!!!!,
    Ima i datih golova, koje sudija poništi da i sam nezna zašto
    (simpo, 7. oktobar 2019 18:31)

    # Link komentara

  156. Sram vas bilo .....Sve ispod 3 gola datih po utakmici ne priznajem sem Derbija.......Igrate kao seosku ligu da igrate.....Doveli ste krs pojacanja ....A za druga nemate pare kao neki....Trcite po 3 km umesto po 10 na utakmici.......Sramota bre.
     (Ja i Teletabis Pusimo Kanabis, 7. oktobar 2019 18:27)

    # Link komentara

  157. Kakva drzava, kakav pravni sistem, kakvi mediji, kakva medicina, kakvo obrazovanje, kakvi kolektivi, kakvi upravnici, kakvi funkcioneri, kakvi fudbaleri, kakav predsednik takve i sudije u fudbalu. Nedovoljno kvalitetni za svoju funkciju. Nije tu bas uvek teorija zavere. Pocinjem da verujem da je ustvari sve ovo samo do neadekvatnih ljudi na svim mestima.
     (Pozitivno zemljaci, 7. oktobar 2019 18:26)

    # Link komentara

  158. Kakvo vrsenje pritiska, da sudije imaju strah da dosude nesto protiv Partizaija i kad imaju potpunu sigurnost, u trenutku ce morati da razmisle... Partizan je definitivno kancer sporta!
     (baki, 7. oktobar 2019 18:24)

    # Link komentara

  159. Krcunova,a sad vuckova je ogrezla u blatu i kaljuzi.
     (morem plovi, 7. oktobar 2019 18:23)

    # Link komentara

  160. Evo napokon se javili pošteni Partizanovci.
    To su oni iz onog kluba gde se radilo sve pošteno dok su hapšeni čelnici Crvene Zvezde, Obilića, OFK. Samo su Zeka, Bjeka i ekipa bili pošteni.
    Posebno su bili pošteni za vreme Toleta. Ali je to vreme prošlo, pa sada imaju razbijene navijače, menjaju trenere kao na traci, buše gume navijačima Zvezde kada se igra Liga šampiona i sl.
    A sa druge strane oni časni i nevini.
    Sve poštenjačina do poštenjačine.
     (mihajlo, 7. oktobar 2019 18:23)

    # Link komentara

  161. Bio Partizan u pravu ili ne, svejedno, ovaj čovek (Vuletić) je toliko iritantan i konfliktan da se zbog njegovog ponašanja fudbalska javnost neprestano zasipa otrovnim emocijama i prizemnim manirima što se samo dalje reprodukuje kroz njegove kolege, navijače, ali i suparnike. Grozan čovek. G-r-o-z-a-n.
    (neutralac, 7. oktobar 2019 18:22)

    # Link komentara

  162. Njihovi navijaci uzvikiju uefa mafija a ovaj im se zali buahahahaha
     (Evans, 7. oktobar 2019 18:21)

    # Link komentara

  163. sramno ko gubi taj se i ljuti
    (vlada, 07. oktobar 2019 16:59)

    Ljuti se! A cak ni ne sutne u okvir gola na derbiju.
    I nije ga sramota zbog toga.
     (za sramotu ne znaju, 7. oktobar 2019 18:21)

    # Link komentara

  164. partizan:kuc kuc
    UEFA:ko je?
    Partizan:Vuletić profesor,partizan
    UEFA:o ne vi opet!
    (Delija, 7. oktobar 2019 18:20)

    # Link komentara

  165. Konacno!
    Bravo profesore!
     (Duka, 7. oktobar 2019 18:20)

    # Link komentara

  166. Jel ubacio u sve to i onaj ponisteni gol Zvezde iz derbija?
    (Hidra, 7. oktobar 2019 18:18)

    # Link komentara

  167. sSamo ostro sa vuckovcima,svim sredstvima, videli smo da je obraz djon njima??
     (morem plovi, 7. oktobar 2019 18:18)

    # Link komentara

  168. Ako ovi iz Zvezde odluce da posalju UEFI sve otimacine iz doba Toleta ima da vas ugase istog momenta.
    (Shotry, 7. oktobar 2019 18:17)

    # Link komentara

  169. Samo neka kuknjava!!!
     (Paki, 7. oktobar 2019 18:16)

    # Link komentara

  170. Cekaj bre malo, a kada ste uzeli titulu 6,7 godina za redom onda nije bilo problema a? Tada je takmicenje i sudjenje bilo regularno sve? Nije bilo ni jedne greske sudija? Nije vam tada nista smetalo ... sta je sad odjednom problem...
    (bata, 7. oktobar 2019 18:14)

    # Link komentara

  171. Kako vas nije sramota da samo kmecite i kukate dok druge kradete? Titovi blizanci su najgori od svih lopova. Koliko je puta Vojvodina pokradena? Koliko su puta svi drugi pokradeni? Pa da je pravde komunisticki klubovi ne bi smeli da postoje u Srbiji, a kamo li da u svojim grbovima imaju pentagrame i ostale satanisticke simbole. Na kraju ce ih proglasiti simbolima Pravoslavlja, kakvo je vreme nastupilo...
    (Nemanja, 7. oktobar 2019 18:14)

    # Link komentara

  172. Cekaj bre malo, a kada ste uzeli titulu 6,7 godina za redom onda nije bilo problema a? Tada je takmicenje i sudjenje bilo regularno sve? Nije bilo ni jedne greske sudija? Nije vam tada nista smetalo ... sta je sad odjednom problem...
    (bata, 7. oktobar 2019 18:13)

    # Link komentara

  173. ...
    (Doktor, 07. oktobar 2019 17:54)

    Ti da potrazis nekog kolegu...ocito ti treba
     (Pepa prase, 7. oktobar 2019 18:12)

    # Link komentara

  174. Dva cista penala za Vozdovac i to da posaljes.
    @buco

    Posaljite vi!
    (Sah mat, 07. oktobar 2019 17:55)

    Pa nismo mi tužibabe kao vi !
    Prvo protiv PSG-a, pa onda za navijace Kelna, sad ovo...
    Mogu da zamislim face kad ovi iz FIFA-e vide vasa tuzakanje..."O, ne , opet one tužibabe iz Srbije"
     (Pepa prase, 7. oktobar 2019 18:11)

    # Link komentara

  175. Koliko se samo patologije skupilo u ovom malom klubu.
     (brus, 7. oktobar 2019 18:07)

    # Link komentara

  176. Jer mislis na onaj gol sto he cz dala pa su ga sudije ponistili u derbiju.
    (Lucky boy, 7. oktobar 2019 18:06)

    # Link komentara

  177. Rodo nauci prvo sta je penal pa,se onda javi,ok
    (Lucky boy, 7. oktobar 2019 18:03)

    # Link komentara

  178. jel to zbog vozdovca? simpatizer sam partizana,al od ove uprave mi je muka! dok ste vi tu na celu partizana ja sam kuci i gledam moj partizan preko tv-a.
     (dwl, 7. oktobar 2019 18:02)

    # Link komentara

  179. Tako je profesore!
    Samo ti cuvaj svoju fotelju, prebacujuci krivicu na druge, zbog tuzno odradjenog prelaznog roka i postavljanje trenera amatera da vodi ekipu.
    (gru, 7. oktobar 2019 18:01)

    # Link komentara

  180. Jel citirao Njegosa?
    @Nedjo

    Da li bi ti razumeo Njegoseve citate?
     (Sah mat, 7. oktobar 2019 18:00)

    # Link komentara

  181. ukoliko pogledate poslednje 3 sezone zvezda mozda ima 2-3 poraza koji nisu od partizana... ej covece, to je preko 100 utakmica... pa jedna barsa i jedan siti gube po 5-6 puta u sezoni i jos toliko neresenih, samo zvezda ne sme ni od koga... o cemu mi pricamo ovde?
    (el chino, 7. oktobar 2019 18:00)

    # Link komentara

  182. @@@
    MICHELIN više ne zna gde "tera" i gde je levo.
    (Strela, 7. oktobar 2019 17:59)

    # Link komentara

  183. Bacite im suzavac Dronom ....na Cl ......utakmici .....Da ih najure iz Evrope 5 godina.
     (Ja i Teletabis Pusimo Kanabis, 7. oktobar 2019 17:59)

    # Link komentara

  184. ...pa partizan je ucio sudije pre par godina kako treba da sude i sad im smeta...ko drugome jamu kopa...grobari nastavite...
    (pingvin s' Madagaskara, 7. oktobar 2019 17:58)

    # Link komentara

  185. Sve da se stavi, slažem se
    i penal za voždovac koji nije bio, i ruka Natha - penal koji je bio i udarac Bena u glavu- crveni i penal i neregularan gol Marina, jer igrač cz stoji u zidu, a ne sme, mora da bude udaljen 1m...sve...
    samo juče da je bio var potpuno drugačije utakmice bi bile, vi bi vrv lakše dobili, ali i mi ne bi jurili 0-1 i rutinski bi dobili Voždovac
    dosta više da sudije određuju pobedu...biće opet muljačina, ali barem ono što se iz aviona vidi neće moći da otimaju...pa da vidimo
     (hoćemo var u "super ligi" povilo, 7. oktobar 2019 17:58)

    # Link komentara

  186. Како вас није срамота бре само кмечитњ и кукате?! Зашто не помињеш да је партизаи имао продужетке од све укупно петнестак минута?! Ни то вам није довољно да победите?! И онда кукате? Срамота! Приватизација и ћао.
    (КШЦЗ!, 7. oktobar 2019 17:57)

    # Link komentara

  187. Kako me raduje što ovaj bucko predstavlja Partizane a ne Zvezdu. I on i Miloševićev direktor RTS-a Vučelić da ostanu u JSDO još 100 godina.
    (oberin martel, 07. oktobar 2019 17:33)
    Reče nešto navijač kluba u kojem je glavni Terza...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 7. oktobar 2019 17:56)

    # Link komentara

  188. Dok je vakih kojima se JSD diči, za Zvezdu nema zime. Dugo nam živeo i demagogiju predavao.
    (Горан, 7. oktobar 2019 17:37)

    nema zima, al ima 2:0, 2:1 i sl., a bice i 5:0, 5:1. toplota!
    (uzalud trud, dzaba vam sve!!!!, 7. oktobar 2019 17:55)

    # Link komentara

  189. Dva cista penala za Vozdovac i to da posaljes.
    @buco

    Posaljite vi!
     (Sah mat, 7. oktobar 2019 17:55)

    # Link komentara

  190. UEFA mafiji!?
     (Toto-ko-tunjo-pijanceci-s-Holmsom, 7. oktobar 2019 17:55)

    # Link komentara

  191. A jel da pita profa i za timove sklanjalice u ovoj ping pong ligi , gde svi timovi ( osim Partizana ) , protiv miljenice velikog vodje igraju igru sklanjalice protiv velikog autobus tima iz ljutice bogdana.Pa kako to cigančići vi samo protiv , javora , voždovca , indjije , radničkog, napretka igrate tako lep moderan i ofanzivan fudbal , a protiv Bayerna , Partizana , Olimpijakosa ( sa 11 igraca ) BUNKERČINU.......
     (Doktor, 7. oktobar 2019 17:54)

    # Link komentara

  192. Vodjeni svojim primerom od pre samo nekoliko dana, sada bi trebali i da podnesete prijavu protiv sebe zbog komentarisanja sudjenja i ovakve vrste pritiska! Nije vase da se time bavite tacka! Moje misljenje jeste da je ovo smejurija od lige i i od saveza, ajde onda vi presveti iz FK Partizan-a, kojima nikada ove prljavstine nisu isle na ruku i slicne demagogije, pokrenite akciju i inicijativu da se potpuno napuste institucije ovakvog saveza i pokusajte da sa sobom povucete sve klubove i neka se osnujeu potpuno nezavisne i postene, jake institucije pa idemo ispocetka...
    (Petar Pan, 7. oktobar 2019 17:54)

    # Link komentara

  193. Kakva ironija od kluba,zale se na sudije a u derbiju ponisten gol Zvezdi?!Najodvratniji ste klub na planeti,daleko bilo da smo mi cisti ali ovoliku kuknjavu samo vi mozete proizvesti!
     (Rajko, 7. oktobar 2019 17:54)

    # Link komentara

  194. Nisi trazio smenu cele sudijske organizacije kada je onaj koji je o svemu odlucivao a to je Zoran Petrovic pa onda pok.Bogoljub Stepanov a to je bilo unazad cetiri godine.Sada je predsednik Milan Karadzic
     (ex savezni sudija, 7. oktobar 2019 17:52)

    # Link komentara

  195. Debeli budi čovek pa napiši istinu jer njih ne možeš da obmanjuješ kao što obanjuješ zaludjene. Kako ste pobedjivali u ovom prvenstvu od Indjije do Zvezde. Ti bi da svi sude kao onaj Jovanović, internacionalni i prodje bez kazne. Juče tri očigledna penala za Voždovac, svirao samo jedan. Od svih dosadašnjih kradja izgubili ste smisao za realnost, nemate kriterijume. Šta Zvezda da radi, sudije se iživljavaju, poništavaju regularne golove, dozvoljavaju grubu igru protivnicima zbog toga brdo povredjenih igrača, izmišljaju ofsajdei slično. Ovi sa Arene lažu, mažu na sve načine opravdavaju neuspeh osim da je neko u Partizanu kriv za lošu igru. Protiv Voždovca greška beka zbog koga Stojke pravi penal, greška drugog beka za drugi gol i još dva penala koje sudija ne svira. Partizan nema tim ima trenera početnika aima samo megalomanske ambicije bez pokrića.
     (miško, 7. oktobar 2019 17:49)

    # Link komentara

  196. Igrali, napadali, propustili šanse... Kakve veze Zvezda ima što ne možete da dobijete Voždovac. Odigrali ste derbi, dobili i šta vam sad nije po volji. Uvešće se VAR i opet nećete biti zadovoljni. Igra se dok sudija ne svira kraj, vaši navijači prekidali utakmicu i opet vam Zvezda kriva. Igrali ste 105 minuta i ništa.
     (AXON, 7. oktobar 2019 17:49)

    # Link komentara

  197. tako je profo,ovo sve ludje iz kola u kolo.
     (leBru, 7. oktobar 2019 17:48)

    # Link komentara

  198. Bez obraza(N) čovek!
    (menko, 7. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  199. A jel upisao i neregularan gol koji su nam dali prosle sezone, i ciste golove koji su nam ponisteni na tom mecu i ovom proslom derbiju? Mozda one smesne penale svirane posto su godinama kukali da nemaju penal u derbiju?!
    (Sabre, 7. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  200. Je li se isti oni obratili koji su tada anonimno obracali UEFA o uplati jednog celnika Zvezde na kladionici u Parizu ni manje ni vise nego 5 miliona evra.Jesu li poslali i snimak faula na derbiju Ili samo ono gde su oni "osteceni" Ko je ideolog? Okrugli coveculjak ili onaj Zeljko Pantic.Lepo.I Zvezda sa trku konja ima.Izgubite zasluzeno od Vozdovca i odmah kuknjava kako ne mozete titulu da osvojite.I Zvezda izgubila od Vozdovca "namestenu," titulu
     (Krug dvojke., 7. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  201. Konacno!
     (Duka, 7. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  202. Samo Zvezda da se ugasi i da se napokon u Srbiji zivi bolje. Ali stvarno. Zivi bili pa videli.
     (Mister Y, 7. oktobar 2019 17:46)

    # Link komentara

  203. Ja necu komentarisati nista vise od slucaja u Krusevcu od juce , nije ovde bitno koliko je zvezda bila bolja i imala milion sansi , ali svirati penal za zvezdu u onoj situaciji gde je igrac Napretka ispred igraca zvezde u kaznenom prostoru i niti ga vidi niti ga gleda , a ovaj se saplice o njegove noge dok trce za loptom , e to je vrh sudjenja u Srbiji , to ja nidam nigde video , a verujem i niko od vas , da penal pravi igrac koji je blizi lopti i koji ledjima gleda u protivnickog , vrhhhhh hahahahaha
     (Doktor, 7. oktobar 2019 17:45)

    # Link komentara

  204. Cekaj bre malo, a kada ste uzeli titulu 6,7 godina za redom onda nije bilo problema a? Tada je takmicenje i sudjenje bilo regularno sve? Nije bilo ni jedne greske sudija? Nije vam tada nista smetalo ... sta je sad odjednom problem...
    (bata, 7. oktobar 2019 17:43)

    # Link komentara

  205. Cekaj bre malo, a kada ste uzeli titulu 6,7 godina za redom onda nije bilo problema a? Tada je takmicenje i sudjenje bilo regularno sve? Nije bilo ni jedne greske sudija? Nije vam tada nista smetalo ... sta je sad odjednom problem...
    (bata, 7. oktobar 2019 17:43)

    # Link komentara

  206. Juce mozda jeste napravljena greska na stetu partizana, ali je isto tako i napravljena na stetu zvezde u derbiju, pa niko iz zvezde nije slao dokaze u UEFA. Iako je vise nego jasno da je na toj utakmici sudija direktno uticao da zvezda izgubi taj mec.
     (Ivan, 7. oktobar 2019 17:42)

    # Link komentara

  207. Nasa liga je vec odavno smesna obe ekipe samo kukaju poslati ih u beton ligu na 7 godina.
    (Mane, 7. oktobar 2019 17:40)

    # Link komentara

  208. Dok je vakih kojima se JSD diči, za Zvezdu nema zime. Dugo nam živeo i demagogiju predavao.
    (Горан, 7. oktobar 2019 17:37)

    # Link komentara

  209. Čitam ova dečurlija šta piše, a vaše greške... Da, treba poslati sve moguće greške i za i protiv... Šta mislite ko je na čelu tabele po greškama (ali očigledni greškama) ??? Isti ovi što i sada vode...
     (nešto onako, 7. oktobar 2019 17:37)

    # Link komentara

  210. Je li upisao u spisak i nedosuedjen penal posle šamara Benu u 1. poluvremenu i nedosuđen penal Voždovcu u '95 zbog ruke Natha?
    (Tramvaj zona prava mera, 07. oktobar 2019 16:59)

    Nije, nije moglo sve da stane pa ce iduce sezone dopuniti izvestaj ! :))))
     (UGASENO JSD psrtizai, 7. oktobar 2019 17:37)

    # Link komentara

  211. Dejan Stanković, Nemanja Vidić, Siniša Mihajlović, Vladimir Jugović vas pozdravljaju!
     (Molim lepo, 7. oktobar 2019 17:37)

    # Link komentara

  212. Navijac sam Zvezde al podrzavam da se vec jednom uvede red u srpskom fudbalu. Ja mislim da je sad najbolje vreme za to.
     (Enklava Osojane, 7. oktobar 2019 17:36)

    # Link komentara

  213. Evo ga primer kako se vrši pritisak na sudije, kako neko da sudi utakmicu kad mu neko ko nije šutnuo loptu u životu, drži predavanje o sudjenje.
    (LOVRA VEREBI, 7. oktobar 2019 17:35)

    # Link komentara

  214. Kako me raduje što ovaj bucko predstavlja Partizane a ne Zvezdu. I on i Miloševićev direktor RTS-a Vučelić da ostanu u JSDO još 100 godina.
    (oberin martel, 7. oktobar 2019 17:33)

    # Link komentara

  215. Hoce li profa da pita uefu i za dva penala za Vozdovac i zasto nece?
     (brzejacebahatije, 7. oktobar 2019 17:33)

    # Link komentara

  216. Dzeki je legenda. Sve zanimljivije.
    (Mirko, 7. oktobar 2019 17:32)

    # Link komentara

  217. Zvezda je bruka za srpski fudbal i rasadnik neregularnosti !
    (Grobarchina, 7. oktobar 2019 17:32)

    # Link komentara

  218. Je l' žalba UEFI na latinskom?
    (Miloš Ilić, 7. oktobar 2019 17:30)

    # Link komentara

  219. Jesu li tu i greške za vreme vladavine poštenog Toleta?
    (Cirkuzanti, 7. oktobar 2019 17:29)

    # Link komentara

  220. “Na manje od deset odigranih kola postoji više nego dvocifren broj spornih situacija“, istakao je Vuletić.

    Znači postoji trocifren broj spornih situacija, je l' da? Pa zašto to tako ne kažete nego "više nego dvocifren broj"? Ili nije tako i ne znate šta ste hteli reći, g-dine prof. dr? Pobedniče takmičenja u besedništvu...
     (ja, 7. oktobar 2019 17:27)

    # Link komentara

  221. sramno ko gubi taj se i ljuti
    (vlada, 07. oktobar 2019 16:59)
    Mislis na derbi?
     (Gepekovanje je laž!, 7. oktobar 2019 17:25)

    # Link komentara

  222. Jel su tu I greske iz derbija?
     (dragan, 7. oktobar 2019 17:25)

    # Link komentara

  223. Pa ako si poslao faul nad Benom i moguca dva penala za Voždovac kao i zvezdin gol u derbiju onda svaka cast i pozdravljam tu odluku.
    (Delija, 7. oktobar 2019 17:25)

    # Link komentara

  224. Jel se te greške odnese i one u vašu korist? Jeste se i za njih žalili? Jer ima i tu poprilične dokumentacije...
    (Milence, 07. oktobar 2019 17:01)
    Koje? Nemoj samo faul nad Stojkovicem. Ako si gledao juce Partizan, svirana su dva faula nad golmanom u petercu, Partizanovim napadačima gde je kontakt bio slabiji nego na derbiju. Oba faula su postojala, ništa nije sporno. Ako smo to razjasnili, posto je to korisceno da se skrene paznja sa činjenice da niste sutnuli u okvir gola, koja je druga sumnjiva situacija u korist Partizana?
     (Gepekovanje je laž!, 7. oktobar 2019 17:25)

    # Link komentara

  225. Profo jel si dobio odgovor na svoje pitanje od UEFE da se Zvezda kladila u milione evra na 7+ u Parizu u nekoj kladionici.
     (Kole, 7. oktobar 2019 17:25)

    # Link komentara

  226. Jel citirao Njegoša?
     (Neđo Valderama, 7. oktobar 2019 17:24)

    # Link komentara

  227. Sve je to ok samo ako su u izveštaj stavili nedosuđen penal Zvezdi i crveni karton za igrača Napretka, kao i dva nedosuđena penala za Voždovac. Prvi kada je Pavlović rukom oborio Stanisavljevića a drugi kada je Natho igrao rukom u situaciji koja je prethodila pobedonosnom golu Voždovca. Jedino ako prijava obuhvata i ove slučajeve ima smisla i predstavlja borbu za pravdu. Bez tih slučajeva predstavlja obično spinovanje i trovanje javnosti.
     (ArtuDitu, 7. oktobar 2019 17:22)

    # Link komentara

  228. Što ne poslaše ovo pismo posle pobede nad Zvezdom?
    (Klativoda, 7. oktobar 2019 17:22)

    # Link komentara

  229. Tuzibaba
     (Obican, 7. oktobar 2019 17:21)

    # Link komentara

  230. Za sada na račun Partizana,čist penal nedosudjen za Napredak,oštećena Zvezda u derbiju i oštećen Voždovac protiv Partizana. I biće toga još.
     (Billy Billy koraci a na jugu splićani, 7. oktobar 2019 17:21)

    # Link komentara

  231. Učiteljice, učiteljice...
     (Pepa prase, 7. oktobar 2019 17:21)

    # Link komentara

  232. Fina inicijativa ukoliko je istina da je broj grešaka u porastu u odnosu na prethodne godine.
    (zmajognjeni, 7. oktobar 2019 17:20)

    # Link komentara

  233. Jel se cenjeni Profesor Vuletic zalio na to sto su "navijači" Partizana jurili gospodina Vazuru ispred stadiona da ga prebiju.
     (Bg, 7. oktobar 2019 17:19)

    # Link komentara

  234. Kada bi klubovi iz nase lige poceli da pisu prijave i FSSu i UEFI zbog spornih situacija u njihovim slucajevima, gde bi tome bio kraj...a da, zaboravio sam, smisao ove lige je da Zvezda ili Partizan bude sampion...
    (Zvezda i Partizan, 7. oktobar 2019 17:18)

    # Link komentara

  235. Jesu li poslali i snimke onog igranja rukom svog igrača u nadoknadi, udaranja Bena sa leđa u kaznenom prostoru Radničkog, poništenog gola Zvezdi u derbiju, nedosuđenog penala za Napredak protiv svog tima itd ili je napravio kompilaciju samo onog što mu odgovara?

    Znajući licemerje dotičnog profesora level beskonačno ne sumnjam da je ovo potonje u pitanju.
     (Wllaxy, 7. oktobar 2019 17:18)

    # Link komentara

  236. Da li su poslate i greške na štetu Voždovca juče? I onako infirmativno, da li su slate i greške od proteklih sezona, tipa, igrač Partizana sam uzima loptu i dosudjuje penal, ili penali kada lopta pogađa protivnika u leđa (sasvim slučajno opet Partizan) ili derbi kada se ne svira crveni Leonardu, a gol pada posle faula nad golmanom?
     (dex, 7. oktobar 2019 17:18)

    # Link komentara

  237. Ја колико сам разумео текст пише да су све судијске грешке послали, неовисно о екипама и оштрћенима. Тако да мислим да је било спорних ситуација и са Партизанових утакмица.
     (цврц милојка, 7. oktobar 2019 17:17)

    # Link komentara

  238. Realno vecina timova u ligi koji nisu Zvezda ili Partizan su bili ili ce biti zrtva kradje gore pomenitih klubova. Sa petokrakom nema legalne lige.
    (AntiAnti, 7. oktobar 2019 17:16)

    # Link komentara

  239. Šta vredi to sve,i zvezda može da izvuče neke situacije iz naših tekmi.... Nisu samo sudije sporne, već što se svi timovi sklanjaju, priča je mnogo dublja od same sudijske organizacije......
    (misa87, 07. oktobar 2019 16:57)

    Samo mi molim te odgovori,zašto vam sklanjalice nisu smetale dok ste vi vedrili i oblačili(više ovo drugo) srpskim fudbalom?
    Zašto se pravite ludi kada vam se kaže da ste u upravi svojg kluba imali predsednike drugih klubova iz istog ranga takmičenja?
    Izvini,te utakmice nisu bile sklanjalice?
    Hoćeš da mi kažeš da su to bile poštene utakmice?
    Sklanjalice ste vi izmislili.
    I nemojte o poštenju,samo nemojte vi o poštenju...
     (Njaah, 7. oktobar 2019 17:16)

    # Link komentara

  240. Da li ste i uneli one situacije kao što su nesvirani faul i crveni nad Benom, što je na štetu Zvezde. A to nine jedini takav primer, prisetimo se poništenih golova za prošla dva derbija.
    (lezhi, 7. oktobar 2019 17:15)

    # Link komentara

  241. jel stavio i poništen čist gol Zvezde u derbiju?
     (Dušan, 7. oktobar 2019 17:15)

    # Link komentara

  242. Ja koliko znam Vozdovac je dobio penal i to u humskoj i zasluzeno pobedio i ja mu cestitam na pobedi. Za razliku od vas koji kad igrate na strani ne sme da svira penal za domacina, a kamoli na marakani. Dobili ste 5 penala u 10 kola...
     (relevantno, 7. oktobar 2019 17:14)

    # Link komentara

  243. A nadam se da će UEFA ispitati i utakmicu protiv Astane prošle nedelje, jer su se domaći žestoko borili da izgube. Ima jedna stara izreka, čega se pametan stidi, time se...
     (F10, 7. oktobar 2019 17:12)

    # Link komentara

  244. 2 titule na sudu udruzenoh rada i dalje misle da je Tito ziv.
    (Mrsh, 7. oktobar 2019 17:10)

    # Link komentara

  245. Tužubaba jeca ulovila zeca
     (Gornje Međurovo, 7. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  246. :) :) :)
    Konačno, jedan ponedeljak koji ne smara. Ipak, nije u redu sprdati se više sa profesorom. . .ili baš sada jeste, i to još više?
    (Sunce Slobode, 7. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  247. Aman profesore. Pojavljujes li se ti na pravnom fakultetu gde primas platu? Samo kuknjava i tuzakanja dok greske u vasu korist naravno ne pominjes. Radije se zapita koliko je moralno da jednog bolesnog mladica (Strahinja Pavlovic), decka sa srcanom manom zbog koje mu je propao transfer u Lacio, uporno terate da igra iako ne bi smeo da se profedionalno bavi sportom. Zinule vam zadnjice za lovu pa rizikujete i zivot i zdravlje jednog momka.
    P.S. da li si u svom tuzakanju pomenuo i nedosudjene penale za Vozdovac, ponisten gol u derbiju, poklon bod u Krusevcu....?
    (Nikos, 7. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  248. SvastaMada u starom Partizanovom placipi...fazonu.Da sam iz UEFA istraxio bih da nije namerno dodata lopta igracu Vozdovca u 96 min.zPrvoligaski igrac ne moze onakvu gresku slucajno napravi.Nastavlja se pritisak na Zvezdu
    (latinski, 7. oktobar 2019 17:06)

    # Link komentara

  249. Jesu li poslali i kako bakljom pogadjaju pomoćnog sudiju?
    (Spale, 7. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  250. A jel ste poslali i snimak ponistenog gola Zvezdi u poslednjem derbiju?Pitam samo.
    (Pera, 7. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  251. Sad ste 5-i. Šta mislite da li ćete biti u prvoj polovini tabele kada se uvede VAR i na videlo izađu sve glume Stojkovića, Ostojića, Miletića, Tošića, Zdjelara... i umesto faulova za Partizan i žutih kartona protivničkim igračima vi budete završavali utakmice sa 8 igrača samo zbog simuliranja, ništa drugo da nespominjem. Zdjelar se čuje u Kragujevcu kada protivnički igrač protrči pored njega a on odglumi faul.
     (F10, 7. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  252. Jeste li poslali sve sporne momente? Recimo, dva čista penala za Voždovac koja nisu svirana? Ili ste se samo zadržali na odlukama koje se vama ne dopadaju? Kakva sramota, da se vi žalite na tretman kod sudija..ajde da je Vojvodina ili neki manji klub, nego vi nađete da se žalite..obraz-đon
     (GavriloIzPrincipa, 7. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  253. Da li je dostavljeno kako nije sviran cist penal Napretku protiv Partizana u prvom kolu, kako je sviran nepostojeci ofsajd Ivanicu protiv Indjije, kako je ponisten cist gol Zvezde na derbiju, kako Vozdovcu nisu svirana 2 penala sinoc i kako nije sviran penal Zvezdi + crveni karton igracu Napretka zbog namernog udaranja laktom u glavu Bena sa ledja?

    Jedva cekam VAR da se raskrinkaju i ove crno bele obmane.
     (sasa, 7. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  254. Partizan je moj klub od kada znam za sebe, ali mislim da nema sile koja ce istrebiti namestanje u Srbiji. Ova zemlja je zasnovana na mitu i korupciji.
    Ove godine smo jaci nego ikad ali mi smo ipak samo vojni klub a ne drzavni projekat.
    Ugodan dan svima!
     (VirtusArtisMedia, 7. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  255. da kompletna sudijska organizacija bude smenjena i da budu imenovani ljudi od integriteta i autoriteta, pošto vidimo da stvari izmiču kontroli“, dodao je Vuletić
    Moze neka Toletova struktura?
     (Rajko, 7. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  256. Nas fudbal je odavno ugasen vise nista nije zanimljivo gledaju ko ce koga da podbode sve mora da se radi uz pomoc sudija i tako u krug. Najbolje resenje poslati obe ekipe u beton ligu...
    (Mane, 7. oktobar 2019 17:03)

    # Link komentara

  257. Kad se samo setim parole , Jedna drzava , jedan tim ,cija li je , e sad ce to doziveti
    (prvak sveta, 7. oktobar 2019 17:02)

    # Link komentara

  258. Pa ko nam je kriv sto se nasi bekovi zajebavaju na terenu a nemamo spica.... UPRAVA NAPOLJE...
     (BlackJack, 7. oktobar 2019 17:02)

    # Link komentara

  259. Sigurno se zali na Toletovu eru...ili mu je tada sve bilo potaman?
    (miroslav, 7. oktobar 2019 17:02)

    # Link komentara

  260. Jel se te greške odnese i one u vašu korist? Jeste se i za njih žalili? Jer ima i tu poprilične dokumentacije...
     (Milence, 7. oktobar 2019 17:01)

    # Link komentara

  261. Mogu UEFI da pljunu pod prozor.
    (dedux, 7. oktobar 2019 17:01)

    # Link komentara

  262. Dva cista penala za Vozdovac i to da posaljes
     (buco, 7. oktobar 2019 17:00)

    # Link komentara

  263. Kao mala deca,tuzakaju na sve strane...Ovaj debeljko iz dana u dan bruka jedan veliki klub svojim performansama,a sto je najgore to navijaci podrzavaju...
     (Major, 7. oktobar 2019 17:00)

    # Link komentara

  264. Je li upisao u spisak i nedosuedjen penal posle šamara Benu u 1. poluvremenu i nedosuđen penal Voždovcu u '95 zbog ruke Natha?
     (Tramvaj zona prava mera, 7. oktobar 2019 16:59)

    # Link komentara

  265. sramno ko gubi taj se i ljuti
     (vlada, 7. oktobar 2019 16:59)

    # Link komentara

  266. E baš mi je draago.
    Nadam se da je profa u svoje podneske ubacio i dva nedosuđen penala za Voždovac, poništen gol u derbiju... da ne idemo mnogo daleko u prošlost.
    (Nikola, 7. oktobar 2019 16:58)

    # Link komentara

  267. Obraz djon. Nemam komentar...
     (Oi!, 7. oktobar 2019 16:58)

    # Link komentara

  268. Zvezda sampion!
     (Mita, 7. oktobar 2019 16:58)

    # Link komentara

  269. Šta vredi to sve,i zvezda može da izvuče neke situacije iz naših tekmi.... Nisu samo sudije sporne, već što se svi timovi sklanjaju, priča je mnogo dublja od same sudijske organizacije......
     (misa87, 7. oktobar 2019 16:57)

    # Link komentara