1. Vreme je da poreska inspekcija uđe u finansijsko knjigovodstvo profesionalnih klubova. Zbog čega da fudbalski klubovi ne4 plačaju porez, penzijsko i zdravstveno osiguranje? Koje to uspehe postižu za ugled države Srbije kada stalno plaćaju kazne UEFI i FIFI. Time samo pomažu te belosvetske organizacije a siromaše naš radni narod. Publika je o partizanu ju7če rekla. Sa Vošdovcem nije bilo ni 6.000 gledalaca. Ako se tome doda da je navijača voždovca bilo samo 20 onda o čemu priča uprava Partiozana. Publika je znala da partizan ne može doboto Voždovac a i ljudi sa Voždovca nisu hteli da gledaju rasulo partizana. Molim vas lepo pa sam Suma jede novac kao čitav klub Partizana. I šta treba da Partizan sudija štiti od slabe igre? Šta gleda FSS? Rasipanje srpskog novca na strane fudbalere na uštrb navijača iz Srbije?
    (Sveta, 7. oktobar 2019 18:55)

    # Link komentara

  2. Tako je Doktore Aždaju treba tući direktno u glavu.
    (Dr.Zoran Živančević ,dipl.ing., 7. oktobar 2019 15:25)

    # Link komentara

  3. Na Marakani sam od otvaranja stadiona, imao sam 8 godina. 66-te, kada je Partizan igrao finale sa Realom, dobili smo vas obe prvenstvene utakmice. Džajina generacija vas je mlatila, pa Pižonova, o kasnijoj Piksijevoj i onoj 91, da ne pričam. Vaše pobede su bile kad ponekad, ćorava koka ubode zrno. Kompleksi ne nastaju brzo, vaši su nastajali decenijama i prenosili se s kolena na koleno. Odatle takva patnja. Tek rasturanjem sfrj kada vam je država stala iza ledja ste počeli da nam vraćate ali su sad stvari opet na svom mestu. Ova jedna pobeda ništa ne znači. Opet vas čeka patnja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Izhlapjeli starac, 5. oktobar 2019 22:19)

    Gde ces bre sa nedokazanima. Pa oni kakvi su ne priznaju ni Barseloni da je bolja. Ja im samo kazem 1977me pobeda zadnja Grobara na Marakani pa 1995te u prvenstvima. Dete se rodi i ode u vojsku za to vreme. Time im zapusis usta. Inace oni ne znaju sa prave kalendare,imaju svoje one na froncle. Kad bio Tole,pa kad bio Sajber,pa onomad Tumba.I to je.
    (Karma, 7. oktobar 2019 11:49)

    # Link komentara

  4. Od sezone 2009/10 zakljucno sa sezonom 2018/19, prodali ste igrace u vrijednosti od 106,09 miliona eura i dobili od UEFA zakljucno sa sezonom 2017/2018 - 27,253 miliona eura (ne racunajuci prihod iz sezona 11/12 i 13/14 gdje ste ispali u playoffu LE nakon ispadanja iz treceg kola kvalifikacija za LS, i 16/17 gdje ste ispali u drugom kolu LE).

    Kupili ste igrace u vrijednosti od 13.82 mil eura (zakljucno sa sezonom 18/19).

    Ajde malo price o tome gdje su pare?!?! Sta se desilo sa preostalih 119.523 miliona eura.

    Izvori: transfermarkt i UEFA.com godisnji izvjestaji.
    (sale, 7. oktobar 2019 11:05)

    # Link komentara

  5. Ovaj odlicno obavlja funkciju aboliranja uprave koja 3 godine ne moze da primirise tituli. Veciti alibi majstor starog znalca za zamenu teza Vucele i Vazure kojem ni samom nije jasno na koju foru je zalutao u sport. Dodajte tome medijskog vikaca Pantica i slika je potpuna - jasemo na talasu “avantgardnih otporasa” i vicemo “drz’te lopova” dok gubimo titule od Napretka i Vozdovca. Od komsije zvezdasa, najiskrenija zelja da se ova garnitura ne menja jos jedno 10 godina, a i zabavni su... I jos nesto. Za Saleta Ilica kao zvezdas imam veliki respekt i nije slucajno sto nije hteo da se mesa sa ovima i deli fotelju sa ovakvim spodobama. Mislite o tome grobari.
    (Oksimoron, 7. oktobar 2019 00:36)

    # Link komentara

  6. Da niste prodali utakmicu Romi. Da niste divljali inflatornih devedesetih zidanjem Zemunela, i istih godina, dok je narod sastavljao kraj sa krajem, igrače mesečno plaćali 20.000 – 50.000 maraka (20 -50 hiljada maraka), možda bi sada imali drugačijeg potpredsednika Partizana. Ovako...

    Ćud je ženska smiješna rabota!
    Ne zna žena ko je kakve vjere,
    stotinu će promijenit vjera
    da učini što joj srce žudi. veli Njegoš
    (maSi, 6. oktobar 2019 12:48)

    # Link komentara

  7. Aj ne kmecite i ne lelecite vise!Jos ce pod pritiskom i da se sazali nekos,pa da prekuca ime na usatom.
    (realno, 6. oktobar 2019 10:37)

    # Link komentara

  8. Puna usta Zvezde, malo Njegosa i ovaj egzistira na kormilu Partizana.
    (drakula, 6. oktobar 2019 10:08)

    # Link komentara

  9. Nit volim zvezdu niti mrzim partizan ali kad pogledas kako izgleda lik, i skontas da ima bilo kakve veze sa sportom, dobijes transfer blama...
    (Kg, 6. oktobar 2019 09:58)

    # Link komentara

  10. Kompleks male nebitne komsinice.
     (Udbadija, 6. oktobar 2019 09:50)

    # Link komentara

  11. :)))))
    osim što je podsvesno priznao da je zvezda dala regularan gol a da je on sam cinkaroš, da se zaključiti i da "profesoru" njegoševa misao nije dovoljno ni duboka ni poetska, pa je skromno lektorisao izvornu:
    “samoobmana je ubitačna i za ljude i za narode”.


    znam da "profesor" ovde komentariše, pa bih da priupitam:
    da li je hrvatska inačica "pravni precedent" umesto srpskog "presedan" - omaž najdražem predsedniku jugoslavenske športske udruge, kolegi doktoru franji tuđmanu?
    (naravno, presedan ne može biti slučaj na osnovu koga nije doneta neka presuda, ali od "profesora" nije ni za očekivati da tako nešto zna)
    (mladići borovi, devojke jele, 6. oktobar 2019 09:40)

    # Link komentara

  12. Nadam se da ces zauvek ostati u Partizanu.
     (Rocky, 6. oktobar 2019 09:34)

    # Link komentara

  13. Na ovaj tekst samo jedan komentar je potreban. Da Bog da, da vam u upravi večno ostane trio VVV i da mu se pridoda i čuveni novinar.
     (wolf, 6. oktobar 2019 09:29)

    # Link komentara

  14. Sve na stranu,ali za strance je u pravu 100%. Pa u kojoj zemlji na svetu se odluke donose u sred sezone?!? Eto recimo mozda je Cukaricki hteo da dovede 8 stranaca ali nije mogao zbog pravila,pa sad kad je prelazni rok gotov klubu koji je dobeo 8 stranaca mu se fakticki dozvoljava da pljune svima u lice. A oni zbog menadzerskih provizija natrpali se strancima!onda se moji drugari delije ljute kad im kazu da drzava stoji iza njih! ma ne najbolje da ne stoji! ,ali ovo je nesto sto nikada nije uradjeno ni u jednoj ligi na svetu! da pravilo vazi od sledece sezone onda bi bilo ok (ne ulazeci u to koliko je to dobro za nas fudbal)Ovako je automataki celo takmicenje neregularno.
    (Bivsi fudbaler, 05. oktobar 2019 15:34)
    Donosi se u ovoj za sledecu, ali od ovakvih likova ne mozes doci do informacije, jer odmah spinuju. Mnogo lice na nekog...
     (jashtaman, 6. oktobar 2019 08:47)

    # Link komentara

  15. Navijac sam Zvezde od kad znam za sebe - ali sto je izneo ovaj Partizanov "casni rukovodilac" oko kupovine kvaliteta i prodaje stranaca GOTOVO 100% JE U PRAVU!!!
    (O RUCK, 6. oktobar 2019 08:36)

    # Link komentara

  16. Akcija " 8 STRANACA ZA BOLJI ŽIVOT U SRBIJI" ?
     (Samo je Dule pravi otac, 6. oktobar 2019 08:28)

    # Link komentara

  17. Real u sastavu imao neke amatere R. Karlos, Bekam, Raul, Figo, Zidan, Ronaldo,.. Jači tim nije viđen u BG i neće skoro.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grr

    što nisi naveo dajte godine Porto osvojio ligu šampiona Da upravo portu koji je bio sa partizanom u grupi
     (week, 6. oktobar 2019 07:47)

    # Link komentara

  18. Kmeeee !!!! Je li to kmečite za Mirkom Marjanovicem, Boridom Tadićem i lovim iz tog vremena !!!!????? 60 miliona nečega PSV , Kežman ,novi stadion sa sve Philips sijalicama novim!!! ??? Kmečiš ti bucko za tim vremena! A da je sad Kokezanija jeste! Ja bi taj fudbal i ukinuo i sve sveo na amaterski nivo! Sli velika je tu crna lova u pitanju....
    (naše će sene ..., 6. oktobar 2019 06:35)

    # Link komentara

  19. Ja ovde nigde ne vidim neku “tužbu” meni ovo više neko “saopštenje” ako je on ovako kako piše u ovom tekstu poslao u sud onda treba da se pokrije ušima
    (bojan, 6. oktobar 2019 05:44)

    # Link komentara

  20. Umuknite vise i jedni i drugi! U godini izuzetnog uspeha oba kluba zgadise mi Srpski fudbal kreature sa obe strane Topciderskog brda. Ja sam Zvezdas, Beogradjanin, tri kontinenta sam promenio zbog profesionalne karijere, letos na odmoru u mom Beogradu na Vracaru sretnem Nenada Bjekovica i od srece sto vidim coveka javim mu se najuerdnije sa dobar dan kao da ga znam ceo zivot. Odrastao sam pod upravama Bjekovica i Dzajica, bilo je peckanja sportskog sa obe strane ali ovo nikada nije bilo.
    (Beogradjanin, 5. oktobar 2019 15:36)

    vazno da si ti izbacio iz sebe na koliko si kontinenata bio zbog tvoje profesionalne karijere (naspram amaterskih). ;)
    (vrg, 6. oktobar 2019 05:32)

    # Link komentara

  21. Ova prepucavanja kao da služe za što veću podeljenost među narodom i skretanje pažnje za pravih problema.

    Inače, srpskom klupskom fudbalu ne treba 8 stranaca, 6 je sasvim dovoljno. Ono što stvarno treba su: privatizacija (bez muljanja i fantomskih firmi), superliga u pravom smislu te reči (s 10 ili 12 klubova), zakon protiv huligana koji će funkcionisati u praksi i sređena infrastruktura.

    A predsednik reče da "država nema snage da se obračuna s huliganima". Pametnom dovoljno.
    (Privatizacija što pre, 6. oktobar 2019 05:01)

    # Link komentara

  22. Samo kod nas ovakvi marginalni likovi imaju prostora da piskaraju neka saopštenja kad im se cefne u da to ide u javnost pa se onda cudimo zašto ljudi masovno beže odavde i zašto nam ovako ide kako ide.
     (Coutinho, 6. oktobar 2019 03:46)

    # Link komentara

  23. "Partizan se toliko lozi i napali na Zvezdu i dobije derbi, ali ce prvenstvo ponovo izgubiti u "malim" utakmicama. Sa druge strane Zvezdu posle Bajerna ne moze da motivise Partizan ni pod tackom razno. "


    Da mi je ovaj mozak na tri dana da se odmorim kao čovek.
    "Izgoreli" protiv Bajerna prenevši DEVETNAEST PUTA loptu na polovinu protivnika. Hahhahhaha

    Uporedite "slavlja" Bajernovih igrača kada daju gol Zvezdi i Totenhemu.
    Protiv zvezde nisu ni slavili, kao da ih je puškom neko isterao na teren...
     (ovoga mi krsta, 6. oktobar 2019 03:31)

    # Link komentara

  24. Evo jednog odgovora, Gasprom je sponzorisao Zvezdu, zato sto je veci klub i sto ima mmogo vise navijaca.
    (Miami Bgd, 6. oktobar 2019 02:38)

    # Link komentara

  25. Znaju i oni sve to profesore.Ali više puta ponovljena laž ušima njihovim godi!
     (glava, 6. oktobar 2019 02:28)

    # Link komentara

  26. Profa zakiva...Zategao dizgine , pa ne pushta...Samo tako Profo..Otresi mulj sa naseg fudbala.
    (Marko, 6. oktobar 2019 01:32)

    # Link komentara

  27. Na Marakani sam od otvaranja stadiona, imao sam 8 godina. 66-te, kada je Partizan igrao finale sa Realom, dobili smo vas obe prvenstvene utakmice. Džajina generacija vas je mlatila, pa Pižonova, o kasnijoj Piksijevoj i onoj 91, da ne pričam. Vaše pobede su bile kad ponekad, ćorava koka ubode zrno. Kompleksi ne nastaju brzo, vaši su nastajali decenijama i prenosili se s kolena na koleno. Odatle takva patnja. Tek rasturanjem sfrj kada vam je država stala iza ledja ste počeli da nam vraćate ali su sad stvari opet na svom mestu. Ova jedna pobeda ništa ne znači. Opet vas čeka patnja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Izhlapjeli starac, 5. oktobar 2019 22:19) # Link komentara
    Znamo kako je Zvijezda mlatila kad su FSJ vodili Miljanić i ekipa a sudili Babarogić i ekipa...pa nastzavili Piksi,Mrakić,Terzić,Majo i ostali lopovi...KAD JA SUDIM ZVIJEZDA NE SME DA IZGUBI
    (Vanja Grubač, 6. oktobar 2019 01:25)

    # Link komentara

  28. Zamislite da Partizan igra ligu sampiona sa ovim ekipama, pa to bi bilo smesno. A Zvezda je na pragu ulaska u osminu finala. I hajka na Miloja i Zvezdu se pojacava. Sta da se kaze, Zvezda se vratila jača no ikad i to ne pokazuje "ling long liga tole namestio" nego bar 10 pobeda protiv respektabilnih evropskih ekipa pocev od Sparte pa do Olimpijakosa. Stariji ynaju kakav je bio poredak do raspada sfrj, e pa on se vratio, a dva puta je vestacki narusen. I priznajte, Bari je ucinio velike posledice po mentalnoi zdravlje Grobara. Sta li ce tek biti kad ove godine Zvezda udje u polufinale Lige sampiona?
    (Hrkljus, 5. oktobar 2019 20:17) # Link komentara
    Partizan je protiv onog Reala igrao sa dva stranca,nije imao generalnog spnzora već je EPS oprostio dug za strujui tako postao sponzor (oko 650 000 evra naspram 4,5 miliona svake godine od Gasproma).Zvezda se nije vratila već je politički vraćena.Otpisuju se krediti,porezi,struja,investira se iz budžeta RS u stadion i oko njega.Utakmice sa Olimpijakosom su NAMEŠTALJKA (i jedna i druga ,i mladi i seniori) a polufinale...samo ću se nasmejati.Pored nikad goreg Totenhema i bratskog Olimpijakosa vi ipak završavate sa velikim rezultatima ove jeseni.Da nije bilo sudija i velikan iz Indjije bi vam održao lekciju iz fudbala....Čuj polufinale LŠ a na četiri utakmice ne šutneš tri puta na gol...i onda u poslednjih 20 minuta 18 puta protiv braće...HAHAHAHA.Neće ni UEFA to trpeti dugo
    (Vanja Grubač, 6. oktobar 2019 01:19)

    # Link komentara

  29. ja bih sve iz klubova ukljucujuci i cistacice u zatvor. pa iz pocetka
     (globalizacija, 6. oktobar 2019 01:01)

    # Link komentara

  30. ја још увек чекам да прворођени обелодани колико је држава дала клубовима.
     (SEXaS, 6. oktobar 2019 00:58)

    # Link komentara

  31. @Dejan Partizan nije nikoga pobijedio u Ligi sampiona ali u Partizanu niko nije za te 2 godine potrosio 80 miliona evra(po recima vase legende dr Terzica).Da smo 2003 uz Vesta i Poljaka Razu doveli kao vi igrace za 30 miliona prosli bi grupu kao i 2010 kada smo kao pojacanja doveli Stojkovica i Boju.To sto pobijedite nekoga u LS uz ovolika ulaganja je sasvim normalno.
    (neno, 6. oktobar 2019 00:56)

    # Link komentara

  32. @Izhlapjeli starac, jedna pobeda? Hahaha nick ti je izgleda dijagnoza :)))
     (Filip Must Play, 6. oktobar 2019 00:51)

    # Link komentara

  33. Na Marakani sam od otvaranja stadiona, imao sam 8 godina. 66-te, kada je Partizan igrao finale sa Realom, dobili smo vas obe prvenstvene utakmice. Džajina generacija vas je mlatila, pa Pižonova, o kasnijoj Piksijevoj i onoj 91, da ne pričam. Vaše pobede su bile kad ponekad, ćorava koka ubode zrno. Kompleksi ne nastaju brzo, vaši su nastajali decenijama i prenosili se s kolena na koleno. Odatle takva patnja. Tek rasturanjem sfrj kada vam je država stala iza ledja ste počeli da nam vraćate ali su sad stvari opet na svom mestu. Ova jedna pobeda ništa ne znači. Opet vas čeka patnja.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Izhlapjeli starac, 5. oktobar 2019 22:19)

    Govoris o periodu Mijanicevih titula.I tada ste kao i danas imali apsolutnu kontrolu FS odnosno sudijske organizacije.Secamo se Sipki,Mrakica,Babarogica koji su kasnije postajali clanovi upave Zvezde.Bilo je to doba najvece komunisticko-udbaske diktature kada je vojska izasla iz Partizana,koji kaao civilni klub nije mogao da se supostavi udbaskom cedu.Naravno dominirali ste i za vreme Miloseviceve diktature.Padom Milosevica i dolaskom demikratije 5 oktobra 2000 Partizan dominira i stize vas sa brojem titula.Ali onda nastaje nova diktatura,u kojoj cak i titulu beogradskog pasaluka iz 46 sebi dopisujete, radi broja zvezdica na dresu.
    Sistem vas gura, na vasoj strani vlast,za Partizan navijati je cast.
    (Zoran, 6. oktobar 2019 00:31)

    # Link komentara

  34. Na Marakani sam od otvaranja stadiona, imao sam 8 godina. 66-te, kada je Partizan igrao finale sa Realom, dobili smo vas obe prvenstvene utakmice. Džajina generacija vas je mlatila, pa Pižonova, o kasnijoj Piksijevoj i onoj 91, da ne pričam. Vaše pobede su bile kad ponekad, ćorava koka ubode zrno. Kompleksi ne nastaju brzo, vaši su nastajali decenijama i prenosili se s kolena na koleno. Odatle takva patnja. Tek rasturanjem sfrj kada vam je država stala iza ledja ste počeli da nam vraćate ali su sad stvari opet na svom mestu. Ova jedna pobeda ništa ne znači. Opet vas čeka patnja.
    (Izhlapjeli starac, 05. oktobar 2019 22:19)... izgleda da ste idalje tamo i sa istim brojem godina!
    (Metropola, 6. oktobar 2019 00:30)

    # Link komentara

  35. E moj profesore, "Svak je rođen da po jednom umre,
    … čast i BRUKA žive dovijeka"!!!
    (Petar Petrovic, 6. oktobar 2019 00:28)

    # Link komentara

  36. Eto složosmo se da su gore navedeni amateri. Ja sam napravio propust jer sam mislio da ovi gore navedeni nikada nisu izgubili ni jednu utakmicu u svojim karijerama.
    (Grr, 5. oktobar 2019 23:51)




    bili su četvrti u prvenstvu španije, nisu osvojili kup, ispali u četvrtfinalu lige šampiona od monaka, đorđe pantić im uzeo 2 boda(sva 3 po vjesnik pantiću i vjesnikovim svedocima) - šta bi ti još trebalo kao dokaz da shvatiš da te godine nisu bili tim?
    (mladići borovi, devojke jele, 6. oktobar 2019 00:09)

    # Link komentara

  37. Eto složosmo se da su gore navedeni amateri. Ja sam napravio propust jer sam mislio da ovi gore navedeni nikada nisu izgubili ni jednu utakmicu u svojim karijerama.
    (Grr, 5. oktobar 2019 23:51)




    bili su četvrti u prvenstvu španije, nisu osvojili kup, ispali u četvrtfinalu lige šampiona od monaka, đorđe pantić im uzeo 2 boda(sva 3 po vjesnik pantiću) - šta bi ti još trebalo kao dokaz da shvatiš da nisu bili tim?
    (mladići borovi, devojke jele, 6. oktobar 2019 00:05)

    # Link komentara

  38. A Real u sastavu imao neke amatere R. Karlos, Bekam, Raul, Figo, Zidan, Ronaldo,.. Jači tim nije viđen u BG i neće skoro.
    (Grr, 5. oktobar 2019 22:48)

    znači, nikad jači real ne bi te godine ispao još u četvrtfinalu od nikad jačeg monaka da ga šansom ilića sa 0:0 nije pobedio nikad jači partizan, to?
    (mladići borovi, devojke jele, 05. oktobar 2019 23:14)

    Eto složosmo se da su gore navedeni amateri. Ja sam napravio propust jer sam mislio da ovi gore navedeni nikada nisu izgubili ni jednu utakmicu u svojim karijerama.
     (Grr, 5. oktobar 2019 23:51)

    # Link komentara

  39. Psi laju karavani prolaze.
     (Voip, 5. oktobar 2019 23:42)

    # Link komentara

  40. E neka si im rekao!!!!!!!Svaka rec na svom mestu,pogodio si ih upravo tamo gde najvise boli!!!!!!
     (Spale, 5. oktobar 2019 23:40)

    # Link komentara

  41. Dejane nije. Ali je uzeo po bod Prvaku Lige sampiona Prvaku lige evrope i polufinalisti tog takmicenja. REAL PORTO OLIMPIK MARSEJ
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Istina, 5. oktobar 2019 20:38)
    Da,i?Pa mi smo prosle sezone isprasili(a ne uzeli bod)buduceg prvaka Evrope!!!
    (Bari1991, 5. oktobar 2019 23:37)

    # Link komentara

  42. 117

    Zasto ovaj gospodin ne komentarise period vladavine Tomislava Karadzica, u kom su najvise titula uzeli?
    (Srba, 05. oktobar 2019 15:50) u tom periodu smo vas odvaljivali od života i to redovno! Da niste vi sa Kasalicom ili Milunovićem trebali biti prvaci??? hahahh
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Salaso, 5. oktobar 2019 16:31)


    Upravo su vas Kasalica i Milunovic "oducili od zivota" u derbiju,kad vas je Robi pocepao kao trule gace!!!
    (Bari1991, 5. oktobar 2019 23:17)

    # Link komentara

  43. nemoj ni ti, a ono kad su pobedili real sa 0:0 šansom ilića?
    (mladići borovi, devojke jele, 05. oktobar 2019 21:17)

    A Real u sastavu imao neke amatere R. Karlos, Bekam, Raul, Figo, Zidan, Ronaldo,.. Jači tim nije viđen u BG i neće skoro.
    (Grr, 5. oktobar 2019 22:48)



    znači, nikad jači real ne bi te godine ispao još u četvrtfinalu od nikad jačeg monaka da ga šansom ilića sa 0:0 nije pobedio nikad jači partizan, to?
    (mladići borovi, devojke jele, 5. oktobar 2019 23:14)

    # Link komentara

  44. I sa jedne i sa druge strane brda sve sami Don Kihotovski borci za pravdu i istinu.
    (lakrdija, 5. oktobar 2019 23:12)

    # Link komentara

  45. Kompleks malog komsije.
    (cica, 5. oktobar 2019 23:05)

    # Link komentara

  46. A Real u sastavu imao neke amatere R. Karlos, Bekam, Raul, Figo, Zidan, Ronaldo,.. Jači tim nije viđen u BG i neće skoro.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Grr, 5. oktobar 2019 22:48)

    Mozda samo po imenima igraca,ali kao tim tesko.Real je te sezone spucao love kao niko,ali je iz toga naucio da ipak tim ne cine samo fudbalske zvezde,inace je te sezone Real zavrsio kao 4 u spanskom prvenstvu.
    (derion, 5. oktobar 2019 23:02)

    # Link komentara

  47. Doktore!
     (Lovćenac, 5. oktobar 2019 22:53)

    # Link komentara

  48. nemoj ni ti, a ono kad su pobedili real sa 0:0 šansom ilića?
    (mladići borovi, devojke jele, 05. oktobar 2019 21:17)

    A Real u sastavu imao neke amatere R. Karlos, Bekam, Raul, Figo, Zidan, Ronaldo,.. Jači tim nije viđen u BG i neće skoro.
     (Grr, 5. oktobar 2019 22:48)

    # Link komentara

  49. Ma da...sad smo zlatno dete...pa šta ako ima 8 stranaca...22 što da ne...šta je problem...
     (Milan, 5. oktobar 2019 22:39)

    # Link komentara

  50. Na Marakani sam od otvaranja stadiona, imao sam 8 godina. 66-te, kada je Partizan igrao finale sa Realom, dobili smo vas obe prvenstvene utakmice. Džajina generacija vas je mlatila, pa Pižonova, o kasnijoj Piksijevoj i onoj 91, da ne pričam. Vaše pobede su bile kad ponekad, ćorava koka ubode zrno. Kompleksi ne nastaju brzo, vaši su nastajali decenijama i prenosili se s kolena na koleno. Odatle takva patnja. Tek rasturanjem sfrj kada vam je država stala iza ledja ste počeli da nam vraćate ali su sad stvari opet na svom mestu. Ova jedna pobeda ništa ne znači. Opet vas čeka patnja.
     (Izhlapjeli starac, 5. oktobar 2019 22:19)

    # Link komentara

  51. Zvezdasa nije bilo nigde 28 godina. I sada kada koriste ovaj mrak u drzavi da oni jedini svetle, onda je sve ok.
    (Delije Tirana, 5. oktobar 2019 21:47)

    # Link komentara

  52. Kompleks nize vrednosti od koje pate gani je nenormalan. Oni ne mogu da shvate da nikome nisu bitni. Dakle, njihov predsednik izda sapstenje u kome samo prica o PArtizanu. Cela njihova uprava samo se hrani mrznjom prema Partizanu. Pa u poslednjih 5 godina imaju emisije po ceo dan na svim kanalima u kojima ne pricaju o svom klubu nego smao o Partizanu. I onda iz svega toga, kada im neko odgovori oni mantraju o tome kako mi spominjemo njih. Celo to izmestanje iz realnosti kod njih je vec postalo normalno. Prvo su probali sa hiljadu lazi, pa kada to nijo proslo onda cista mrznja. Bavite se svojim malim klubom i manite nas se.
    (Delije jutarnji programi na nacionalnim frekvencijama, 5. oktobar 2019 21:46)

    # Link komentara

  53. Bas mi se svidja ovakav lik. Sa njim i sa slicnima Partizan u sve vecu rupu upada...Ziveli.
     (Andrej, 5. oktobar 2019 21:38)

    # Link komentara

  54. Svaka ti je K'A NJEGOSEVA....

    Sve tuzno i istinito.... bili su i protiv VAR tehnologije, gle cuda, Terzicev sin je glavni u pitanjima i odlukama za VAR tehnologiju :)
    Da li bi uz VAR dobili Indjiju kuci? Koji bi bili na tabeli sada!?
     (Caesar, 5. oktobar 2019 21:36)

    # Link komentara

  55. Nemam reci kakve su to lobanje... Samo se nesro brane i napadaju. Alo bre igrajte taj fudbal i tisina.
     (4k4.Dex, 5. oktobar 2019 21:28)

    # Link komentara

  56. Navalica zvezdanih botova. Izdvojite jednu stvar iz saopštenja koja nije tačna. Jednu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (standard, 5. oktobar 2019 18:35
    Od nekoliko neistina,najblaze receno, koje se provlace kroz ovu profesorovu kolumnu,jedna je bas upecatljiva i lako proverljiva,Slavko Sajber je preminuo 2003 u Zagrebu,posle duge i teske bolesti.Pitanje je samo dokle ide mrznja koja dolazi od ovih ljudi u Partizanu.
    (shone, 5. oktobar 2019 21:24)

    # Link komentara

  57. Nemoj tako a Mitropa kup, i zamalo da uzmu kup "Djoke Sesirdzije".
    (Skorpion, 5. oktobar 2019 20:57)


    nemoj ni ti, a ono kad su pobedili real sa 0:0 šansom ilića?
    (mladići borovi, devojke jele, 5. oktobar 2019 21:17)

    # Link komentara

  58. Treba ugasiti Zvezdu I Partizan.
    (Miles Davis, 5. oktobar 2019 20:24)

    Treba tebi ugasiti telefon,
    da bi legao na vreme,
    kad i sva dobro gajena i vaspitavana deca.
    (on bi da gasi i Zvezdu i Partizan, a telefon da mu radi celu noć, 5. oktobar 2019 21:12)

    # Link komentara

  59. Jedini Partizanov uspeh u Evropi je finale '66-e , od tada je potpuni mrak!
    (llll, 5. oktobar 2019 19:55)

    Nemoj tako a Mitropa kup, i zamalo da uzmu kup "Djoke Sesirdzije".
    (Skorpion, 5. oktobar 2019 20:57)

    # Link komentara

  60. Vi grobari da spasite nesto nikada necete.Mozete samo da pokopate.I pomirite se vec jednom sa cinjenicom da evropski i svetski prvaci nikada necete biti.Dakle zauvek ostajete mali komsija.
     (POPE, 5. oktobar 2019 20:53)

    # Link komentara

  61. Профа је антипатична фаца, и подједнако у европским такмичењима навијам и за Звезду и за Партизан, али где има да се у сред првенства мења закон о странцима и да због тога што Звезда има 8 странаца сад буде предлог 8. Партизан је летос продао вишак странаца а Звезда није и сад хоће да провуку овај закон..
    (Dovlihnio, 5. oktobar 2019 20:50)

    # Link komentara

  62. @Bassista
    tesko tebi sa tobom
    stvarno nisi u vinklu
     (deda, 5. oktobar 2019 20:41)

    # Link komentara

  63. Ako imaš i trunke časti podnesi prijavu i protiv svog golmana jer je i on komentarisao suđenje.
    (dnevna doza mafioza, 05. oktobar 2019 19:59)

    Golman ima pravo jer je situacija napravljena na njemu a mogu i da ga kazne ako nije u pravu, a upravu je
     (logican sled okolnosti, 5. oktobar 2019 20:40)

    # Link komentara

  64. Gasprom da se skine kao sponzor Zvezde a da u isto vreme da se skine sponzor NIS{gasprom) sa dresa KK Partizan?? jel moze???
    (Yorker, 05. oktobar 2019 17:20)moze,al vi da vratite svoj maticni broj i pib,pa iz druge lige ko ljudi..moze?
    (KKP, 5. oktobar 2019 20:39)

    # Link komentara

  65. Dejane nije. Ali je uzeo po bod Prvaku Lige sampiona Prvaku lige evrope i polufinalisti tog takmicenja. REAL PORTO OLIMPIK MARSEJ
     (Istina, 5. oktobar 2019 20:38)

    # Link komentara

  66. Kompleks nize vrednosti je cudna boljka! Tako se ovi mali narodi u okruzenju kao npr. Hrvati hrane mrznjom prema Srbima, ex-sovjetske republike mrznjom prema Rusiji, a Partizan mrznjom prema Zvezdi. Uvek mali laju na velike i sebi nedostizne. Partizan je po svemu bitnom iza Zvezde pa im samo ostaju ova saopstenja koja potvrdjuju taj kompleks nize vrednosti. Partizan se toliko lozi i napali na Zvezdu i dobije derbi, ali ce prvenstvo ponovo izgubiti u "malim" utakmicama. Sa druge strane Zvezdu posle Bajerna ne moze da motivise Partizan ni pod tackom razno. A kad podvucemo crtu ne bi trebali ni jedni ni drugi da primaju ni dinar drzavne pomoci jer se tako svi ostali klubovi u Srbiji dovode u neravnopravan polozaj.
    (Sava, 5. oktobar 2019 20:32)

    # Link komentara

  67. Pitanje za gospodina advokata,posto se i fudbal nerazume.Da li je Partizan za sve vreme od raspada stare Jugoslavije nekog pobedio u Ligi sampiona,dok je osvajao sve te silne titule u Srbiji?Da li je moguce da je i tu Zvezda kriva,ili je mozda zavera Uefe?Stvarno mi je muka vise od kojekakvih gluposti za siroke narodne mase.Dobro se zna da je Zvezda za svo to vreme unistavana i da je Patizan u nasoj ligi radio sta je hteo.Rasprodao je Partizan igraca i igraca,a para nema nigde i onda su vam drugi krivi.Tolilo ste mali klub da nikad i nemozete imato para kao Zvezda,o tome mozete samo sanjati.Zvezda je za ove 3 godine zaradila vise nego vi za 33.
     (Dejan, 5. oktobar 2019 20:29)

    # Link komentara

  68. Kad su Italijani pre 10 godina poceli da grade timove samo na strancima rezultat se video u kvalifikacijama za Svetski kup, nisu se plasirali posle 40 godina.
    (eX, 5. oktobar 2019 20:24)

    # Link komentara

  69. Treba ugasiti Zvezdu I Partizan.
     (Miles Davis, 5. oktobar 2019 20:24)

    # Link komentara

  70. Zamislite da Partizan igra ligu sampiona sa ovim ekipama, pa to bi bilo smesno. A Zvezda je na pragu ulaska u osminu finala. I hajka na Miloja i Zvezdu se pojacava. Sta da se kaze, Zvezda se vratila jača no ikad i to ne pokazuje "ling long liga tole namestio" nego bar 10 pobeda protiv respektabilnih evropskih ekipa pocev od Sparte pa do Olimpijakosa. Stariji ynaju kakav je bio poredak do raspada sfrj, e pa on se vratio, a dva puta je vestacki narusen. I priznajte, Bari je ucinio velike posledice po mentalnoi zdravlje Grobara. Sta li ce tek biti kad ove godine Zvezda udje u polufinale Lige sampiona?
    (Hrkljus, 5. oktobar 2019 20:17)

    # Link komentara

  71. (Ripper 3rd, 5. oktobar 2019 19:45)

    Aha, vi ste od 46. opozicija i vi morate da nas mrzite a mi mozemo da zivimo bez mrznje jer su nam ispunili da se ukine najgluplje pravilo podela bodova, zanimljivo...mozemo tako u nedogled, vama su platili licencu, dali stadion, doveli bezbroj pojacanja a da pritom nista niste zaradili itd. i ja sad zbog toga treba da vas mrzim?... Cine usupke i jednima i drugima a ti ako si u tome nasao opravdanje sto mrzis onda sta da ti kazem. Svako od nas moze da nadje razloge da mrzi nekog, nije u tome poenta ali ako si tako odlucio to je tvoje, ja mogu da te posavetujem da probas da savladas takva osecanja jer ce pre svega tebi biti bolje pa onda i ljudima oko tebe. Sto se tice stranaca ja bih najvise voleo da se klubovi uglavnom oslanjaju na domace igraca ali cinjenica je da je globalizacija u fudbalu izbrisala granice i da ni Partizan ni Zvezda nece moci da privire nekom ozbiljnijem evropskom takmicenju bez stranaca. S jedne strane hocemo da jurimo koeficijente a s druge strane hocemo da igramo samo sa nasim igracima, ali to je u modernom fudbalu jednostavno nemoguce, tacka. Pa Partizan su sad podigli Suma, Natho i Sadik a ne Miletic, sta je vama ljudi???
    (Sub013, 5. oktobar 2019 20:12)

    # Link komentara

  72. Koliko smara ovaj covek! Gomila zamena teza i jedan los pamflet. Idemo redom:

    1. “Samoobmana je“, veli Njegoš, „pogubna po ljude i po narode.“ Slazem se profesore! Bas je ovo sto radi uprava partizana samoobmana i obmana navijaca. Nije uprava kriva za sportske i finansijkse rezultate nego zavere fss zvezda uefa stankovic ceferin... kakve budalastine...
    2. Zvezdi jeste ponisten regularan gol ali mi smo pre svega nezadovoljni nastupom nase ekipe a ne sudijskim odlukama. Samo da se uporedi gol Tavambe i navodni faul Zandera

    3. Zasto se profesor bavi nasim pojacanjima? Zvezda igra drugu godinu zaredom LŠ, i time je zaradila 50 mio evra. Moze nam se...
    3. FK Partizan nema taj luksuz da mu igrači, poput Ivanića i Bena ne budu ni u protokolu za evropske utakmice. A zasto? Gde su pare? Kako ste od pozitivnog rezultata napravili gubitak? Mada, to treba da objasnite vasim navijacima... mene to bas i ne zanima
    4. Da li tako izgleda Zvezdina bitka za fudbalsku budućnost Srbije? Gde su Zvezdini Pavlovići i Stevanovići? Znamo gde su Savići i Stojkovići.
    Ako zanemarimo zlobu, koja izvire iz svake recenice autora, koja svedoci o njegovom teskom psihickom stanju, odgovor je: pavlovici i stevanovici bili bi tamo gde su joveljici i terzici, da pavlovic nije vracen nazad i da je dobijena ponuda za stevanocica. Nena tu razlike...

    5. Ne znaju pravno neuki dužnosnici FK Crvena zvezda da je autor te žalbe nju javno objavio (pa je tako ona „stigla u Srbiju“) pre nego što su ti isti tviter istraživački mediji objavili da je „cinkarenje“ nešto što se u anglosaksonskom pravu (po kojem pretežno sudi Disciplinska komisija UEFA) naziva pravnim precedentom pa se na to svako može pozivati a posebno nakon što je zastarelo za bilo kakvo aktuelno sudsko gonjenje. Međutim, ignorantia iuris nocet – nepoznavanje prava škodi, ma koliko životnog iskustva imali"
    Veoma interesantno. Profesor bi morao da zna da to o cemo prica, da bi bio precedent, mora da bude presuda na osnovu postupka koji je vodjen. Kako toga nije bilo i profesor se ne poziva na odluku Uefe nego na ponasanje koje nije sankcionisano, to nike precedent nego ipak tuzakanje...

    Od mene toliko
    (Bassista, 05. oktobar 2019 19:34)


    Dzaba pišeš ovoliki post, profesor je idol Grobarima. Oni ne shvataju da se svo njegovo znanje sastoji u Gorskom Vijencu napamet i par latinskih fraza koje zna svaki gimnazijalac.
     (NoName, 5. oktobar 2019 20:12)

    # Link komentara

  73. Gadja profesor u centar, kao i uvek!
     (el.kiddo, 5. oktobar 2019 20:10)

    # Link komentara

  74. Svi oni koji komentarišu "8 stranaca" neka se bolje informišu o tome. Promena pravilnika bi trebalo da se odnosi na sledeću a ne na tekuću sezonu.
     (dnevna doza mafioza, 5. oktobar 2019 20:08)

    # Link komentara

  75. Meni nije jasno da za 8 stranaca glasaju klubovi koji imaju nula stranaca u ekipi. Da za 8 stranaca glasaju klubovi koji jedva mogu i jednog da plate. Da li je to pritisak ili stvarno misle da je to dobro za naš fudbal?
     (Andrika, 5. oktobar 2019 20:04)

    # Link komentara

  76. Кад будете континуирано 10 година водили бригу само о себи и окренули се само себи, можда бисмо једног дана могли да кажемо да сте велики клуб на овим просторима. Некад сте и били, али овакви потези управе Партизана више личи на неки клуб из селендре Шумадије где им је љути ривал са друге стране брда највећи трн у оку. Јер ето тај ривал је био шампион Општине 30 пута, и шампион читавог региона, а знају да они никад неће моћи то да понове па их боли. Боли их и то што им ривал има више навијача а и стадион им има већу трибину...
    Озбиљан је проблем, џабе вас је Саво резултатски препородио кад у врху и даље празилук вири.
    Господо, докле више о Звезди? Шта Вас брига колико Звезда плаћа играче и где су они сада, кад зарађује у најмању руку дупло више од вас.
    Докле више професоре??? Професоре бајато јело подгрејавате сто пута... због чега? Ја то видим овако... Лакше је пљувати ривала и очи навијача усмерити на Звезду него на своје неуспехе, иако је ова сезона за сад добра по Партизан. Звезда тражи то што тражи, ваше је да се сложите или не, али вашу колумну нико не тражи, и немојте да је намећете. На све то сад ће и ови моји, да одговарају, што исто неподржавам, али свака акција има реакцију.
    Надам се само да Звезда неће користити дигитрон, јер нас то не треба да занима, али сумњам. Сад опет у недоглед до следеће спорне ситуације. Победили сте у дербију заслужено, терај даље играј, ћути. Не, професор мора да распрши машту свим партизановцима.
    Ајмо сад нова епизода ријалитија креће, хвала професоре.
     (Хаџи, 5. oktobar 2019 20:02)

    # Link komentara

  77. Ako imaš i trunke časti podnesi prijavu i protiv svog golmana jer je i on komentarisao suđenje.
     (dnevna doza mafioza, 5. oktobar 2019 19:59)

    # Link komentara

  78. Au!!! Ovo je profesor na fakultetu? I onda se pitamo otkud mi u ovom čabru.
    (Ganci, 5. oktobar 2019 19:59)

    # Link komentara

  79. Interesantno, svih tih godina Partizan je bio neuporedivo uspešniji u Evropi.
    (VladaNS, 05. oktobar 2019 19:27)

    Ajde nabroj te "čuvene uspehe" Partizana u Evropi i prosvetli nas.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (@Laki, 5. oktobar 2019 19:37)

    Jedini Partizanov uspeh u Evropi je finale '66-e , od tada je potpuni mrak!
    (llll, 5. oktobar 2019 19:55)

    # Link komentara

  80. Ovaj zvezdin predsednik pre neki dan je samo o Partizanu pricao, a sada kad my se odgovori istom merom...
     (delije Tirana, 5. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  81. Mislim da navijaci najuspesnijeg istocnoevropskog kluba,kluba koji je osvojio titulu prvaka Evrope i sveta ne bi trebali da nasedaju i polemisu sa navijacima malog komsije.Jednostavno,nismo ista karegorija.
    (nays, 5. oktobar 2019 19:52)

    # Link komentara

  82. Pritisak na javnost se nastavlja u starom komunistickom duhu.
    (ljovisna, 5. oktobar 2019 19:49)

    # Link komentara

  83. Ja bih zabranio da igrači iz manjih sredina u Srbiji prelaze u Beogradske klubove, strance, a kao prvo ove što sebe nazivaju navijačima, a u glavi imaju samo pljuvačku.
     (@Laki, 5. oktobar 2019 19:46)

    # Link komentara

  84. (Sub013, 5. oktobar 2019 19:04)
    Lako je vama da imate Pink kids i ostale kanale
    kad vam sa strane svi ispunjavaju zelje i opraštaju kredite od 20 miliona eura do sada ste menjali pravila 6 puta u zadnje 4 godine te prepolovite bodove pa onda vam ne valja pravilo koje sami donesete onda hocemo 6 stranaca povećajte nam pa kad se videlo da su vam stranci očaj aj da
    smanjimo na 4 za dobrobit srpskog fudbala a sada je 8 izgleda prava mera čudi me samo kojem to klubu baš u ovom tenutku odgovara možda Mačvi ili Vojvodini. A da ne pričamo o tituli iz 46te gde ste zarad inhteresa izbacili Vojvodinu iz Srbije . Lako je vama gledate Zvezda kids i samo bez brige
    (Ripper 3rd, 5. oktobar 2019 19:45)

    # Link komentara

  85. Interesantno, svih tih godina Partizan je bio neuporedivo uspešniji u Evropi.
    (VladaNS, 05. oktobar 2019 19:27)

    Ajde nabroj te "čuvene uspehe" Partizana u Evropi i prosvetli nas.
     (@Laki, 5. oktobar 2019 19:37)

    # Link komentara

  86. Tako je! Istina mora da pobedi!
    (vuk, 5. oktobar 2019 19:02)

    A od kada je to istina sto dolazi iz Partizana, odatle je oduvek dolazila samo mrznja, zloba, cinkarenje i notorne lazi.
    (Papilon, 5. oktobar 2019 19:35)

    # Link komentara

  87. Koliko smara ovaj covek! Gomila zamena teza i jedan los pamflet. Idemo redom:

    1. “Samoobmana je“, veli Njegoš, „pogubna po ljude i po narode.“ Slazem se profesore! Bas je ovo sto radi uprava partizana samoobmana i obmana navijaca. Nije uprava kriva za sportske i finansijkse rezultate nego zavere fss zvezda uefa stankovic ceferin... kakve budalastine...
    2. Zvezdi jeste ponisten regularan gol ali mi smo pre svega nezadovoljni nastupom nase ekipe a ne sudijskim odlukama. Samo da se uporedi gol Tavambe i navodni faul Zandera

    3. Zasto se profesor bavi nasim pojacanjima? Zvezda igra drugu godinu zaredom LŠ, i time je zaradila 50 mio evra. Moze nam se...
    3. FK Partizan nema taj luksuz da mu igrači, poput Ivanića i Bena ne budu ni u protokolu za evropske utakmice. A zasto? Gde su pare? Kako ste od pozitivnog rezultata napravili gubitak? Mada, to treba da objasnite vasim navijacima... mene to bas i ne zanima
    4. Da li tako izgleda Zvezdina bitka za fudbalsku budućnost Srbije? Gde su Zvezdini Pavlovići i Stevanovići? Znamo gde su Savići i Stojkovići.
    Ako zanemarimo zlobu, koja izvire iz svake recenice autora, koja svedoci o njegovom teskom psihickom stanju, odgovor je: pavlovici i stevanovici bili bi tamo gde su joveljici i terzici, da pavlovic nije vracen nazad i da je dobijena ponuda za stevanocica. Nena tu razlike...

    5. Ne znaju pravno neuki dužnosnici FK Crvena zvezda da je autor te žalbe nju javno objavio (pa je tako ona „stigla u Srbiju“) pre nego što su ti isti tviter istraživački mediji objavili da je „cinkarenje“ nešto što se u anglosaksonskom pravu (po kojem pretežno sudi Disciplinska komisija UEFA) naziva pravnim precedentom pa se na to svako može pozivati a posebno nakon što je zastarelo za bilo kakvo aktuelno sudsko gonjenje. Međutim, ignorantia iuris nocet – nepoznavanje prava škodi, ma koliko životnog iskustva imali"
    Veoma interesantno. Profesor bi morao da zna da to o cemo prica, da bi bio precedent, mora da bude presuda na osnovu postupka koji je vodjen. Kako toga nije bilo i profesor se ne poziva na odluku Uefe nego na ponasanje koje nije sankcionisano, to nike precedent nego ipak tuzakanje...

    Od mene toliko
    (Bassista, 5. oktobar 2019 19:34)

    # Link komentara

  88. Au, kakav lik se pozva na NJEGOSA, majko mila!???
     (maki, 5. oktobar 2019 19:33)

    # Link komentara

  89. Kome ste vi jado bili konkurenti i to doba sa 60 + mil duga. Hajde budi covek pa nam objasni koja vam je to titula ukradena.
    Ili mozda svih sest?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (3 x lol, 5. oktobar 2019 18:16)
    Ovako da vidimo:UKrali ste titulu 1976, na civilnom sudu dobili 86,87,za vreme marjanovića devedesetih ste bili favorizovani od države,za vreme toleta ste imali svoje klubove i sudije,igrali 30 'prijateljskih' godišnje,krali ste igrače od zvezde,ukrali ste zvezdi kup 2008 i vojvodini 2011.mislim da je dovoljno
    (slobinator, 5. oktobar 2019 18:51)

    Interesantno, svih tih godina Partizan je bio neuporedivo uspešniji u Evropi. Hvala Toletu i svima kad su toliko moćni da i to nameste. Imali ste užasne timove, užasno rukovodstvo i užasan omladinski pogon. Danas imate Njega i ni reč ne smete da pisnete na utakmicama. Na derbiju je sve još jednom bilo jasno.
    (VladaNS, 5. oktobar 2019 19:27)

    # Link komentara

  90. Evo za ove klince što nemaju blage veze sa životom, informišite se o tim "Šajberovim titulama" koje stalno kao papagaji spominjete, vama ih je dodelio taj Šajber ne nama... Aj zdravo!
    (19JF99, 05. oktobar 2019 18:19)

    Prvo, nije ih "dodelio", nego je jednu osvojila Zvezda, a sledeću Vardar. A zašto te titule Zvezdi i Vardaru i dan danas priznaje UEFA, to morate pitati njih, u pauzama tužakanja! Aj zdravo!
     (Gordon Bennett, 5. oktobar 2019 19:24)

    # Link komentara

  91. Al’ se nalupeta čovek!
    (charlie, 5. oktobar 2019 19:22)

    # Link komentara

  92. Uh, a ja se već zabrinuo da neće biti ništa na latinskom! Mada, ako ćemo pravo, nema Njegoša...
     (Gordon Bennett, 5. oktobar 2019 19:14)

    # Link komentara

  93. Mi sigurno zaslužujemo bolje jer su ovo vaši nametnuti ljudi ali zato vi ne zaslužujete. Vi ste oličenje onih koji vas vode i plaćaju.
    (Liga Šampiona, 5. oktobar 2019 16:52)

    Kako mislis nasi nametnuti ljudi a pisu ovakva saopstenja i pricaju svakakve bljuvotine o Zvezdi? Nasi ljudi su tuzili Zvezdu uefi da smo Nemcima skandirali dojce svajne? Nasi ljudi placaju kvazi novinare da na vasoj tv na najodvratniji moguci nacin vredjaju Zvezdu? Ne kapiram stvarno... Voleo bih da mi neko pojasni tu tezu. Sto se tice placanja do juce si pisao kako nas pljackaju sa cenom ulaznica a sad da nas placaju, mene placaju? ni to ne kapiram. I za kraj daleko od toga da mislim da je Terzic postenjacina ali bar nemamo televizije u kojima se kune i vredja Partizan i ljudi oko njega na najruzniji nacin i ne saljemo uefi tuzbe zbog ponasanja Partizanovih navijaca prema nekom stranom klubu, imamo Zvezda kids tv, posvecenu Zvezdi u kojoj se Partizan nijedan jedini put nije spomenuo osim kad smo igrali derbi. O tome ovde pricam, uostalom obracao sam se normalnim Grobarima kojih je isto sramota takvih emisija i ove uprave, ne tebi i tebi slicnima da slusam kako me neko placa. O toj mrznji i pricam, ja kazem da verujem da ima Grobara koji nisu olicenje ove uprave a ti generalizujes kako smo mi svi placenici i olicenje nekog ko je za tebe najgori, jel vidis razliku?
    (Sub013, 5. oktobar 2019 19:04)

    # Link komentara

  94. Tako je! Istina mora da pobedi!
    (vuk, 5. oktobar 2019 19:02)

    # Link komentara

  95. duh sa sekirom
    Pa taj isti Beckovic je za Partizan rekao:
    od kada je partizan srpski klub?
     (Goran, 5. oktobar 2019 19:02)

    # Link komentara

  96. А "управа напоље "од стране 16 фракција више не важи? Овај што пише ова саопштења само трља руке и баца коску на другу страну а у мају биће опет све по старом.
     (RZ—CZ, 5. oktobar 2019 19:00)

    # Link komentara

  97. ovo postaje zalosno. prepucavanja i pljuvanja. tuzbe, zalbe...dok su oni komentarisali sudjenje, sudije su krive, sad tuzba za mrkelu zbog iste stvari...daj igrajte fudbal, ostavite politiku vise. borite se u evropi da osvojite sto vise bodova i omogucite da dva kluba igraju kvalifikacije za ligu sampiona. treba da zvezda da podrsku partizanu i obrnuto. ostavite svadje i prepucavanja.
     (comi, 5. oktobar 2019 18:58)

    # Link komentara

  98. Kome ste vi jado bili konkurenti i to doba sa 60 + mil duga. Hajde budi covek pa nam objasni koja vam je to titula ukradena.
    Ili mozda svih sest?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (3 x lol, 5. oktobar 2019 18:16)
    Ovako da vidimo:UKrali ste titulu 1976, na civilnom sudu dobili 86,87,za vreme marjanovića devedesetih ste bili favorizovani od države,za vreme toleta ste imali svoje klubove i sudije,igrali 30 'prijateljskih' godišnje,krali ste igrače od zvezde,ukrali ste zvezdi kup 2008 i vojvodini 2011.mislim da je dovoljno
    (slobinator, 5. oktobar 2019 18:51)

    # Link komentara

  99. A koji interes je imao EPS da se sponzorise??? nis u KK Partizan???
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ko o cemu, 5. oktobar 2019 17:08) # Link komentara


    Nis u KkP ? Pa KkP je u to vreme igrao redovno top8 i igrao i F4 dok je vama i pored silnih miliona i upprova i dalje najveci uspeh top9...dok Gazprom ulazi u FkCz samo i jedino kao dodatak pri prodaji Nis-a i ako nije video Evropu u Julu 25 godina
    (Koliko ste samo oholi, 5. oktobar 2019 18:51)

    # Link komentara

  100. ”Треба да се уведе у закон, да се трофеј и титула дају Звезди на крају сваког првенства без обзира на ком месту она заврши.”...ово је давно изјавио Матија Бећковић, верујем да је ово рекао као мудрац и филозоф у налету емоција. Чисто сумњам да је замишљао да се законима намешта његовом клубу на овај начин.
    (Дух са секиром, 5. oktobar 2019 18:50)

    # Link komentara

  101. Smeta vam Gasprom a NIS na dresu KK Partizan vam ne smeta????
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ko o cemu, 5. oktobar 2019 17:23) # Link komentar

    Kakve veze ima Vuletic sa Kk Partizan??
    (Kakav dunster, 5. oktobar 2019 18:48)

    # Link komentara

  102. Profesor je oličenje Naseg fudbala.
    (Zoran, 5. oktobar 2019 18:46)

    # Link komentara

  103. Pod hitno PRIVATIZOVATI SPORTSKE KLUBOVE I ISTERETI IH NA TRŽIŠNU UTAKMICU ZVANU: IGRAJ SE “ZA SVOJE PARE”. 
    Svima bi laknulo !!!
    (Jugosloven, 05. oktobar 2019 18:11)

    Zvezda je vec privatizovana onda kad je dobila Gasprom za sponzora, ne bi bilo fer da opet bude privatizovana, a Partizan nijednom.
     (Bodibond, 5. oktobar 2019 18:42)

    # Link komentara

  104. Bravo Vuleticu, svaka cast.
     (Bodibond, 5. oktobar 2019 18:40)

    # Link komentara

  105. Navalica zvezdanih botova. Izdvojite jednu stvar iz saopštenja koja nije tačna. Jednu.
     (standard, 5. oktobar 2019 18:35)

    # Link komentara

  106. Tošić, Suma, Natho, Sadik, Stojkovic,ne igraju za nista manje para od pomenutih.
     (Dr. Haus, 5. oktobar 2019 18:31)

    # Link komentara

  107. Pratim i domaći i strani fudbal skoro 20 godina. Zbog Zvezde, Partizana, Terzića, Vuletića, Vazure i svih ostalih koji se svaki dan svađaju i dopisuju preko medija više nikad nijednu utakmicu Super lige neću odgledati. Sramota me je da svoje vreme posvećujem takvim klubovima, navijačima i ljudima koji ih vode a sve ove godine sam navijao za jedan od njih.
     (Vojvođanin, 5. oktobar 2019 18:28)

    # Link komentara

  108. Zasto ovaj gospodin ne komentarise
    period vladavine Tomislava Karadzica u kome su uzeli najvise titula.
    @Srba

    Kome ste vi jado bili konkurenti i to doba sa 60 + mil duga. Hajde budi covek pa nam objasni koja vam je to titula ukradena.
    Ili mozda svih sest?

    Pusti tu priču druže da vam nije bilo Tadića u to vreme završili bi u bg ligi. U to vreme partizan je prodao Tošića i ljajić Mančester Savića m sitiju jovetića Fiorentini, miloša dortmundu... Vi ste za 6 godina imaji jednog talenta jankovića koji je propao ko žezon.
     (week, 5. oktobar 2019 18:26)

    # Link komentara

  109. Evo za ove klince što nemaju blage veze sa životom, informišite se o tim "Šajberovim titulama" koje stalno kao papagaji spominjete, vama ih je dodelio taj Šajber ne nama... Aj zdravo!
     (19JF99, 5. oktobar 2019 18:19)

    # Link komentara

  110. @gox:
    ( )( ) c=====8
    vi … mi
    nacrtano...
     (lal, 5. oktobar 2019 18:17)

    # Link komentara

  111. Zasto ovaj gospodin ne komentarise
    period vladavine Tomislava Karadzica u kome su uzeli najvise titula.
    @Srba

    Kome ste vi jado bili konkurenti i to doba sa 60 + mil duga. Hajde budi covek pa nam objasni koja vam je to titula ukradena.
    Ili mozda svih sest?
     (3 x lol, 5. oktobar 2019 18:16)

    # Link komentara

  112. Pod hitno PRIVATIZOVATI SPORTSKE KLUBOVE I ISTERETI IH NA TRŽIŠNU UTAKMICU ZVANU: IGRAJ SE “ZA SVOJE PARE”.
    Svima bi laknulo !!!
    (Jugosloven, 5. oktobar 2019 18:11)

    # Link komentara

  113. Samo što ste doveli preskupe Zumu i Natka i igrače iz Rome i Arsenala...hm
     (Deyan, 5. oktobar 2019 18:11)

    # Link komentara

  114. Gasprom da se skine kao sponzor Zvezde a da u isto vreme da se skine sponzor NIS{gasprom) sa dresa KK Partizan?? jel moze???
    (Yorker, 05. oktobar 2019 17:20)

    Moze, ali prvo to ti nije isto... Gasprom nije nas drzavni sta god vi mislili... I sve drzavne firme OUT iz Partizana... Jel tako moze?
     (Sremac, 5. oktobar 2019 18:10)

    # Link komentara

  115. I što se sad bunite vi zvezdaši ? Zar je normalno imati 8!!stranaca ??!! Kad i gde će igrati naša deca ? Ne branite po svaku cenu neistinu.
    (Jug...Srbije, 05. oktobar 2019 17:27)

    Koja nasa deca?
    Najbolji igraci Partizana do ovog trenutka sezone su Natko, Suma i Sadik.
     (Bob, 5. oktobar 2019 18:10)

    # Link komentara

  116. Alal ti vera GOSPODINE Vuleticu!
     (dure, 5. oktobar 2019 18:06)

    # Link komentara

  117. monti pajton
     (Bobbie, 5. oktobar 2019 18:03)

    # Link komentara

  118. da je pismen, pismen je!
     (dusan, 5. oktobar 2019 18:00)

    # Link komentara

  119. Dosta bre više tog seljačkog prepucavanja saopštenjima...bavite se sportom i svojim dvorištem. Jeste komšije al ste jedni drugima najgori dušmani. Klubovi nam igraju dobro...naravno zahvaljujući stranim igračima ali to je slučaj u celom svetu ali bar su treneri naši. Za reprezentaciju se borite na drugi način...svi su jaki igrači u klubovima a kad dođu u nacionalni dres - LOŠE ! Znači imamo igrače ali nemamo TIM.To se rešava pravim selektorom.A Ovde je uvek isto - ko ima jače političare ima i više para i bolje igrače. Sad je "Zvezdino vreme"...kao što je bilo njihovo i to je tako. Gde su sad veliki Milan,Mančester,Olimpik ? Oni jesu privatni klubovi ali isto tako povezani sa raznim uticajima i ljudima - ko tamo igra i za koga oni stvaraju igrače ? DOSTA VIŠE KUKNJAVE NA SUDIJE,TEREN I DRONOVE...igrajte i budite bolji na terenu. To je jedino merilo ! Ali lakše je ovako...državna sisa je najslađa,niko neće privatne klubove nego bolje ovako. Kad uspete vi ste maheri a kad zaribate svako drugi osim vas je kriv !
    (Dule Pop, 5. oktobar 2019 17:59)

    # Link komentara

  120. Spas za srpski fudbal je ukidanje zvezde i partizana. I ne samo za fudbal, u svim sportovima.
    (SashaNS, 5. oktobar 2019 17:58)

    # Link komentara

  121. Školski primer za onu pesmu "Kad si bio dete malo...."
    (Dovla, 5. oktobar 2019 17:56)

    # Link komentara

  122. I jedne i druge treba ugasiti.
    (Optimum, 5. oktobar 2019 17:55)

    # Link komentara

  123. Какав лик , кода је у палерму порастао ...
     (ултра пфк, 5. oktobar 2019 17:45)

    # Link komentara

  124. 90% zvezdasa je zaradilo tolike komplekse od Partizana u poslednjih 15 godina da je to za neverovati.
    (©®7, 05. oktobar 2019 16:48)

    Zato ti i ovaj vas vec tri godine i u kosarci i fudbalu penite samo tako.A niz se nastavlja.Lako je bilo kada su celnici Hajduka, Banatskog dvora, Metalca, Smedereva, BSK sedeli i u UO Partizan
     (Moj rodjak sa sela, 5. oktobar 2019 17:44)

    # Link komentara

  125. Al ih rasturi profesor
    (Veliki Strumf, 5. oktobar 2019 17:41)

    # Link komentara

  126. 2 novembar 1983 godina..partizan-dinamo berlin 1:0!!! to je poslednja pobeda partizana u ligi sampiona!!! 36 godina!!! eeeej 36 godina!!!!! :))) tako da je ovo sapstenje koje gospodin pise kao da npr medicinska sestra spocitava doktorki..nismo isti nivo,razumete??? 36 godina buuuuhahahahhah
    (maksa, 5. oktobar 2019 15:49)

    Zvezda 26 godina nije pobedila u najjacem klupskom takmicenju, pre pobede protiv Liverpula 2:0, prva utakmica poraz 4:0, te debakl od PSG od 10:2 u dve utakmice... Sve uspesi zadnjih godina, nije dzaba drzava preko raznih sponzorstava od 2010. i oprastanja dugova prema bankama, utukla skoro 100 miliona evra u mezimicu.
    (Dika, 05. oktobar 2019 16:23)

    Sinko, Zvezda je poslednju pobedu u LŠ zabeležila pre TRI dana. Partizan pre 36 godina. Ne dana, 36 godina. Da li shvataš koliko mi u stvari nismo isti? I treba li da ti nacrtam?

    Nacrtaj meni molim te.
    (Gox, 5. oktobar 2019 17:38)

    # Link komentara

  127. Ko o cemu oni o Zvezdi...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (player, 5. oktobar 2019 15:19)

    Oni imaju tv i internet kanal Partizan TV na kojem samo pricaju o Zvezdi
    (Bolest, 5. oktobar 2019 17:33)

    # Link komentara

  128. Taj isti igor radojicic je u toj istoj emisiji komentarisao i neke prethodne derbije i tada rekao na "stetu" Zvezde. Hocu reci , covek je realno i tada i sada pricao , to sto se tada nije svidjalo zvezdasima sada partizanovcima to je drugo
     (dalibor, 5. oktobar 2019 17:33)

    # Link komentara

  129. Zvezdaši, ovaj naš doktor je stvarni. Univerzitetski. A da, i vi imate 2 doktor. Treba ispitati to kako su stekli te titule. Da malo razmišljate svojom glavom, pa koji srbin bi trebao da podrži 8 stranaca plus da se ovi iz EU (kakve veze ima to) ne tretiraju kao stranci? Šta je tu dobro? I još nešto o Šajberu. Vuletić vam je rekao kako je Šajber završio. Kakvo ponavljanje utakmica koje su "namještene"? Za to se klub preseli u drugu ligu kao u Italiji. Ako su imali dokaz, zašto ih onda nisu kaznili? Partizan bi trebao još da traži obeštećenje za 2 godine neučestvovanja u kupu šampiona. Ali da sve ovo shvatite, treba da skinete crvenobijele naočale.
    (nbc, 05. oktobar 2019 16:55)

    A zašto se niste žalili Uefi tih godina? Ah, da, nisu vam dozvolili. Pa ste rešili da se žalite sudu udruženog rada. Znači niste se žalili ni kod Uefe, ni sudu za sportsku arbitražu u Lozani, nego baš Sudu Udruženog Rada. Inače, ta generacija koja je po vama i po sudu udruženog rada zasluženo osvojila te titule je postala druga najpoznatija Partizanova generacija. Ne, nisu napravili uspeh, uspeli su da izgube od Fljamurtarija. Toliko su bili jaki. Zvezda je npr tukla Real Madrid sa 4-2 te godine. Svakom svoje. Nekom Ugo Sančez, a nekom Sokol Kusta.
     (NoName, 5. oktobar 2019 17:31)

    # Link komentara

  130. Први пут чујем да читав један чланак о неком клубу напише челник неког другог клуба. Што и није лоше, јер кад се последњи пут бавио својим, његов је заостајао 28 бодова за оним другим.
    (Predrag, 5. oktobar 2019 17:29)

    # Link komentara

  131. @"Спас српског фудбала" је имао за циљ ослобађање фудбала од самовоље челника једног клуба(јсдп) а 8 странаца могу имати сви, сваки клуб!
    Још један партизански спин!
    (Црвена звезда 1913, 05. oktobar 2019 16:31)

    A sad nije samovolja celnika jednog kluba???!
     (navijac, 5. oktobar 2019 17:28)

    # Link komentara

  132. I što se sad bunite vi zvezdaši ? Zar je normalno imati 8!!stranaca ??!! Kad i gde će igrati naša deca ? Ne branite po svaku cenu neistinu.
     (Jug...Srbije, 5. oktobar 2019 17:27)

    # Link komentara

  133. @dragan
    sve da je i tacno ali sta nije istina u recenom
    dal' je antipatican i mrzi nekog to u ovoj prici bas nista ne znaci
    a pisto je tacno onda ajd da nesto odvalimo
    ok anyipatican je..bravo pametni
     (laki, 5. oktobar 2019 17:27)

    # Link komentara

  134. Bolje da ćutimo.
    Partizan, u sportskom smislu, nikad nije bio na nivou Zvezde.
    Bilo je, tu i tad, ponekad guranja Partizana napred i rušenja Zvezde, ali bez uspeha. Zato je bolje da podržimo Zvezdu. Svima će biti bolje.
     (logika, 5. oktobar 2019 17:26)

    # Link komentara

  135. Tako je profo,argumentima u glavu. Njihova jedina deviza je da hiljadu puta ponovljena laž postaje istina. Lepo je znati da i oni sami znaju ko su i šta su,i iako odbijaju to da javno priznaju,istina boli...
     (PBC, 5. oktobar 2019 17:25)

    # Link komentara

  136. Smeta vam Gasprom a NIS na dresu KK Partizan vam ne smeta????
     (ko o cemu, 5. oktobar 2019 17:23)

    # Link komentara

  137. Hoce 8 stranaca a ni jednog igraca da naprave iz Zvezdine skole? I tako godinama. O tome vi kazite jednu rec a ne o tome kako ovaj izgleda i koja mu je tezina? Ko ce sutra, da je potekao u skoli CZ, da vam igra u reprezentaciji, stranci? To vas ne interesuje. Napravite jednog igraca da je vas.
    (111, 5. oktobar 2019 16:45)

    Jovic, Joveljic, Ristic, Grujic, Terzic, braca Ilic, i to samo poslednjih par godina, verovatno sam i nekoga zaboravio. Nemoj se blamirati sledeci put, informisi se malo bolje...
    (Ivan, 5. oktobar 2019 17:22)

    # Link komentara

  138. Au, brate, ovaj čovjek je u opasnom autu...
     (Saleo, 5. oktobar 2019 17:20)

    # Link komentara

  139. Gasprom da se skine kao sponzor Zvezde a da u isto vreme da se skine sponzor NIS{gasprom) sa dresa KK Partizan?? jel moze???
     (Yorker, 5. oktobar 2019 17:20)

    # Link komentara

  140. Gospodine Vuletiću, kao prvo: Vaš klub Partizan i Crvena Zvezda da se skinu sa državnih jasala i grbače poreskih obveznika Srbije, U POTPUNOSTI I JEDNOM ZA UVEK !!
    Na tržište gospodo !
    A onda se do mile volje međusobno prepisuje, raspravljanje, tužite i mrzite.
    Ako uopšte uspete da sa svim svojim ograničenjima i nesposobnostima preživite tržišnu utakmicu i konkurenciju bez sponzorstva države, građana i budžeta Srbije.
     (Raca, 5. oktobar 2019 17:18)

    # Link komentara

  141. Ta Zvezda napravi u dve sezone dve lige šampiona i sa tim igračima a koliko napravi u dbe sezone Partizan se, možda 100 000 evra od karata u derbiju, od toga poka platili Zvedini
     (Chalgar, 5. oktobar 2019 17:17)

    # Link komentara

  142. Liga sampiona. Liga Evrope. Dva smo sveta razlicita... I to ni kakvo pravo ne spoji.

    Mi osnovani iz ljubavi, a vi iz mrznje prema nama.

    Ta vam je mrznja u genetskom kodu, zbog nje ste rodjeni i zbog nje zivite i postojite...

    Ali nikad vasa mrznja prema Zvezdi nece biti jaca od nase ljubavi prema njoj.

    Ostaje vam samo da se pravdate saopstenjima i po drustvenim mrezama... Evropa savrseno precizno pokazuje gde smo mi, a gde vi.
    (ViscoSalejo, 5. oktobar 2019 17:17)

    # Link komentara

  143. Do 2016 nije vam smetao Gasprom jer 4 miliona je nista u fudbalu ali sada vam smeta. A ne smeta vam NIS na dresu KK partizan???
     (Webber, 5. oktobar 2019 17:16)

    # Link komentara

  144. Mislili o ovom coveku sto hocemo, ovo sve je istina i nista osim istine. A onima kojim ona smeta i koji bi da se o svemu ovome misli i zna drugacije ionako nema pomoci. Ziveli.
     (Zabrinuti, 5. oktobar 2019 17:11)

    # Link komentara

  145. Ta cela prica oko stranaca vala vise strasno smara kako u kosarci tako i fudbalu, kao prvo mi nesto velikih talenata i nemamo nekada je bar u kosarci bilo sada ni tamo vise nema, kada su se u oba sporta forsirali samo mladi nije bilo rezultata sada kada ih ima sada ne valjaju stranci, licno sto se mene tice neka bude i 11 stranaca, taj stranac je bar pravi profesionalac za razliku od nasih nadobudnih klinaca, meni licno lepse da gledam jednog Stratosa i Gista, legende nekog nekog naseg klinca kome je samo frizura bitna. DAlje nase zvezde nece da igraju za male pare kod kuce, poslednji primer je Teodosic, tako da stranac ili domaci bitan je rezultat bas me briga odakle je igrac ako je zvezda prva u fudbalu i igra evroligu u kosarci
    (E, 5. oktobar 2019 17:10)

    # Link komentara

  146. U glavi samo zvezda crvena.
     (kvota 1.01, 5. oktobar 2019 17:09)

    # Link komentara

  147. A koji interes je imao EPS da se sponzorise??? nis u KK Partizan???
     (ko o cemu, 5. oktobar 2019 17:08)

    # Link komentara

  148. Nek objasni neko ovom coveku odakle zvezdi 4.5 miliona za igrace i platu od milion evra, nzm da li zna koliko se zaradi od LS....da je iole pameti a manje halapljivosti, kupovali bi odlicne igrace za 3-4 miliona a ne kojekakve polovnjake za 1-1.5 milion
     (Brada, 5. oktobar 2019 17:08)

    # Link komentara

  149. Zašto ovaj gospodin uvek neke teme otvara ja se sećam pre par godina Inter je imo u timu samo dva Italijana ali Italija nije pravila nikakvu uzbunu zbog toga a kod nas svak ima neke zamerke???
    Kad ćemo gledati ono što imamo a ne šta želimo!
    (momo brko, 5. oktobar 2019 17:08)

    # Link komentara

  150. Sajber je umro od bolesti, nije izvrsio samoubistvo... ali sta reci, gomilu lazi i gluposti u tekstu.
     (Nikola, 5. oktobar 2019 17:07)

    # Link komentara

  151. Voleo bih kada bi ga zvezdasi demantovali, tacku po tacku, ako ima bilo kakve lazi u ovom saopstenju
    (A znamo da je sve istina, 5. oktobar 2019 17:05)

    # Link komentara

  152. Ovi sto spomnjiu neke dosetke kako se samo o zvezdi pise, ovo je odgovor na onu zvezdinu nebulozu od pre par dana
    (Sta vam radi profesor, 5. oktobar 2019 17:04)

    # Link komentara

  153. Zvezda je u derbi ušla na krilima imena i kvaliteta svojih igrača. Zvezdini igrači su očekivali da će utakmicu dobiti na par kontri posle kontrolisanog tempa na svojoj polovini terena. Nešto poput jačeg treninga. Međutim...
    Partizan ima igrače koji su se uigrali jako dobro. Prva ozbiljna utakmica gde su pokazali da su tim bez zvezdica je bio upravo derbi. Od tada počinje njihova uzlazna putanja koja se nastavila i na evropskim utakmicama.
    Zvezdinom timu je jasno da ih i te kako mogu pobediti timovi iz LL lige, a gorka pilula je bila činjenica da nisu šutnuli na gol Partizana na derbiju. Onda kada su očekivali jači trening i barem dva gola, ali ne u svojoj mreži.
    Sve je to dobro za srpski fudbal.
    Otud kredit ljudima poput gospodina koji je napisao obaveštenje da sarkastično likuje, a Z.T. da se grčevito bori opravda veliki broj stranih fudbalera.
     (tjudor_akvizicijski, 5. oktobar 2019 17:02)

    # Link komentara

  154. 2 novembar 1983 godina..partizan-dinamo berlin 1:0!!! to je poslednja pobeda partizana u ligi sampiona!!! 36 godina!!! eeeej 36 godina!!!!! :))) tako da je ovo sapstenje koje gospodin pise kao da npr medicinska sestra spocitava doktorki..nismo isti nivo,razumete??? 36 godina buuuuhahahahhah
    (maksa, 5. oktobar 2019 15:49)

    Zvezda 26 godina nije pobedila u najjacem klupskom takmicenju, pre pobede protiv Liverpula 2:0, prva utakmica poraz 4:0, te debakl od PSG od 10:2 u dve utakmice... Sve uspesi zadnjih godina, nije dzaba drzava preko raznih sponzorstava od 2010. i oprastanja dugova prema bankama, utukla skoro 100 miliona evra u mezimicu.
    (Dika, 05. oktobar 2019 16:23)

    Sinko, Zvezda je poslednju pobedu u LŠ zabeležila pre TRI dana. Partizan pre 36 godina. Ne dana, 36 godina. Da li shvataš koliko mi u stvari nismo isti? I treba li da ti nacrtam?
     (NoName, 5. oktobar 2019 17:00)

    # Link komentara

  155. (Srba, 05. oktobar 2019 15:50) u tom periodu smo vas odvaljivali od života i to redovno! Da niste vi sa Kasalicom ili Milunovićem trebali biti prvaci??? hahahh
    (Salaso, 05. oktobar 2019 16:31)

    Kasalica nikada derbi nije izgubio a svaki put je dao gol kad vec pominjes njih dvojicu onda sigurno znas da kad su oni igrali izgubili ste tri derbija za redom i uzeli potpuno nezasluzenu titulu jer nam niste dali gol u tri derbija a primili ste ih 5 dva puta po 2-0 u kupu i jednom 1-0 kadu zato razmisli pre nego sto nesto lupiš
     (zekan zvekan, 5. oktobar 2019 16:58)

    # Link komentara

  156. @Salaso
    Navedi broj derbija i pobeda.... seamota sta pricate i kako izmisljate...
    (Vetar u ledja.., 5. oktobar 2019 16:57)

    # Link komentara

  157. Bravo profo, sve tacno od reci do reci.
     (Samo čovek, 5. oktobar 2019 16:57)

    # Link komentara

  158. Zvezdaši, ovaj naš doktor je stvarni. Univerzitetski. A da, i vi imate 2 doktor. Treba ispitati to kako su stekli te titule. Da malo razmišljate svojom glavom, pa koji srbin bi trebao da podrži 8 stranaca plus da se ovi iz EU (kakve veze ima to) ne tretiraju kao stranci? Šta je tu dobro? I još nešto o Šajberu. Vuletić vam je rekao kako je Šajber završio. Kakvo ponavljanje utakmica koje su "namještene"? Za to se klub preseli u drugu ligu kao u Italiji. Ako su imali dokaz, zašto ih onda nisu kaznili? Partizan bi trebao još da traži obeštećenje za 2 godine neučestvovanja u kupu šampiona. Ali da sve ovo shvatite, treba da skinete crvenobijele naočale.
    (nbc, 5. oktobar 2019 16:55)

    # Link komentara

  159. Koji je to prigovor nemamo decu iz skole pa sta svi najbolji klubovi evrope kupuju pa mozemo i mi jer bez stranaca nigde necemo stici jel za partizan cetiri komada doduse dva ponistena dao sadik ili dete kluba jer mu najbolji igrac natho iz skole ili mozda suma i asano pa ni tosic o cemu se ovde radi ogranicenje stranaca nam nista ne donosi ostali klubovi nemaju strance jer nemaju pare a ne jer guraju svoju decu i misle na nas fudbal ubaceno je to pravilo o dva igraca sa manje od 23 godine tu cemo imati u svakoj utakmici dva deteta nije ni realno vise da ih guras partizan ih ima 6 a samo pavlovic i ponekad stevanovic nesto predstavljaju u igri dovodimo ivanica jer smo uzeli 50 miliona evra samo od evrope i nije nam djura pojeo pare kao vase zato gledaj u svoje dvoriste i forsiraj decu koju toliko volis
     (arandjel golubovic, 5. oktobar 2019 16:55)

    # Link komentara

  160. Hoce 8 stranaca a ni jednog igraca da naprave iz Zvezdine skole? I tako godinama. O tome vi kazite jednu rec a ne o tome kako ovaj izgleda i koja mu je tezina? Ko ce sutra, da je potekao u skoli CZ, da vam igra u reprezentaciji, stranci? To vas ne interesuje. Napravite jednog igraca da je vas.
    (111, 05. oktobar 2019 16:45)

    Jovic, Joveljic je li dovoljno? A gde igraju vasi Saponjic, Jojic, Zivkovic.Je li igraju ili sede na klupi? Koliko su minuta sakupili kao starteri?
     (Masa, 5. oktobar 2019 16:52)

    # Link komentara

  161. (Sub013, 05. oktobar 2019 15:58)

    Mi sigurno zaslužujemo bolje jer su ovo vaši nametnuti ljudi ali zato vi ne zaslužujete. Vi ste oličenje onih koji vas vode i plaćaju.
     (Liga Šampiona, 5. oktobar 2019 16:52)

    # Link komentara

  162. Šta je sa ovim čovekom!?
     (Velja, 5. oktobar 2019 16:50)

    # Link komentara

  163. Majstor objasnio!!! Realno jedini lik iz uprave Partizana kojeg postujem i koji bi sto se mene tice imao mesta i u nekoj buducoj i boljoj upravi Partizana.
     (stoler, 5. oktobar 2019 16:50)

    # Link komentara

  164. Ne trosite ljudi dane i godine na Partizan i Zvezdu...
     (AA, 5. oktobar 2019 16:50)

    # Link komentara

  165. 90% zvezdasa je zaradilo tolike komplekse od Partizana u poslednjih 15 godina da je to za neverovati.
     (©®7, 5. oktobar 2019 16:48)

    # Link komentara

  166. Šta ovde nije tačno?
     (bez šuta u okvir gola, 5. oktobar 2019 16:47)

    # Link komentara

  167. E ako će ga dotični spasiti, spasa mu nema. A šta da spasava? Od reprezentacije nikada nikakvog rezultata pa je možda bolje imati jake klubove. Domaći igrači koji ne znaju da igraju fudbal, ucenjuju klubove preko menadžera i traže enormne ugovore. Stranci su jeftiniji, iako i oni isto ne znaju.
    (yole, 5. oktobar 2019 16:46)

    # Link komentara

  168. Konferencija u fk partizan
    Glavna tema stanje u fk cz
    Malo neobično
     (Vladimir, 5. oktobar 2019 16:46)

    # Link komentara

  169. Hoce 8 stranaca a ni jednog igraca da naprave iz Zvezdine skole? I tako godinama. O tome vi kazite jednu rec a ne o tome kako ovaj izgleda i koja mu je tezina? Ko ce sutra, da je potekao u skoli CZ, da vam igra u reprezentaciji, stranci? To vas ne interesuje. Napravite jednog igraca da je vas.
    (111, 5. oktobar 2019 16:45)

    # Link komentara

  170. Stub Srpstva postade stub UN.
    (le saux, 5. oktobar 2019 16:44)

    # Link komentara

  171. Ovaj vam je brzi od Asana
     (Obican, 5. oktobar 2019 16:42)

    # Link komentara

  172. Argumentovano i tacno,ali Vuletić nije naučio da se istina,potkrepljena argumentima,kad je Zvezda u pitanju,ne uvazava.Jedini aksiom je stub srpstva.
    E ovde ide ona Njegoseva o samoobmanjivanju i rezultatu istog.Ova kob ,nas nekad veliki klub,prati poslednjih 25 godina i više.Uspavanka traje,ali se snaga pokušava oziveti marifetlucima.Spremnost da u tome istraju pokazuje izbor kadrova i politika koju vode.
    Danas je jasno:
    Zvezda je postala zabluda,jer ima kadrove koji se bave samoobmanjivanjem.
    Ni jeda dinar ne treba dati ni jednom sportskom klubu.Treba usmeriti dinare na izgradnju baze za masovni sport i zdravo društvo.Sada to ide za doping onih koji zarade puno,a država dresi kesu i daje još,na osnovu netransparentnog raspolaganja novcem gradjana Srbije.Taj novac mora poceti da se ulaze u one koji grade Srbiju,a ovi koji zarade od sporta da budu stimulisani kao i svaki drugi ulagač u Srbiji.
    Fanaticni navijaci klubova bi morali znati da taj adrenalin ,koji dolazi od navijačke strasti,korisnije usmeriti u lični put i kreaciju nečega od čega će živeti.Zabava bo došla kao posledica izbora,a u ovom trenutku to su posete odbojci i sličnim ozbiljnim sportovima.Fudbal to nije!
    (Djed Gavrilo, 5. oktobar 2019 16:36)

    # Link komentara

  173. Retko antipatican lik!
    Tipican predstavnik crno-bele porodice,vise mrzi Zvezdu nego sto voli Partizan!
     (dragan, 5. oktobar 2019 16:32)

    # Link komentara

  174. njemu je zivot ispunjen samo mu je Crvena Zvezda trn u oku
     (Dejan, 5. oktobar 2019 16:32)

    # Link komentara

  175. "Спас српског фудбала" је имао за циљ ослобађање фудбала од самовоље челника једног клуба(јсдп) а 8 странаца могу имати сви, сваки клуб!
    Још један партизански спин!
     (Црвена звезда 1913, 5. oktobar 2019 16:31)

    # Link komentara

  176. Odigrali dve dobre utakmice i poceli da glume silu
    (Nenad, 5. oktobar 2019 16:31)

    # Link komentara

  177. 117

    Zasto ovaj gospodin ne komentarise period vladavine Tomislava Karadzica, u kom su najvise titula uzeli?
    (Srba, 05. oktobar 2019 15:50) u tom periodu smo vas odvaljivali od života i to redovno! Da niste vi sa Kasalicom ili Milunovićem trebali biti prvaci??? hahahh
     (Salaso, 5. oktobar 2019 16:31)

    # Link komentara

  178. Titule koje vam je dodelio vas sud sada ce nas da ponisti.
     (Goran, 5. oktobar 2019 16:30)

    # Link komentara

  179. Kulturan, obrazovan, vrhunski pravnik i matematičar, poznavalac fudbala, vredan sportski radnik i nadasve gospodin. Nadam da će se gospodin profesor Vuletić kandidovati za precednika Srbije ili bar prmijera, ima moj glas.
    (Timbarajko, 5. oktobar 2019 16:29)

    # Link komentara

  180. Kako to pravi dr lepo sroci, valjda će nešto razumeti i panteri ako im iq dozvoli. Bravo doktore i direktno u centar!
     (Salaso, 5. oktobar 2019 16:28)

    # Link komentara

  181. Dosadni ste vise i Bogu i narodu. Skinite nam se sa grbace i jedni i drugi. Igrajte fudbal! Zamislite sad da se Real i Barselona prepucavaju po medijima svaki dan.
    (SinisaP, 5. oktobar 2019 16:26)

    # Link komentara

  182. ja mislio da je onaj vaš sa juga jedan-jedini...kad, evo ga klon, i to na na poziciji...
     (doctor46, 5. oktobar 2019 16:24)

    # Link komentara

  183. Kamo srece da se ovaj covek bavi vise poslovanjem Partizana. Ocigledno ne zeli da se mesa u svoj posao.
    (Zoran, 5. oktobar 2019 16:24)

    # Link komentara

  184. Sva zvezdina deca idu u fk graficar koga vodi ugledna domaca firma ultrakop doo.
    Graficar ulazi u linglong sledece sezone da se upotpuni cirkus.
    (nemam kompleks, 05. oktobar 2019 15:38)

    Zvezdina deca igraju u Graficaru a Partizanova u Teleoptiku.Mladji omladinci Zvezde igraju U21 LS.Pa ne mogu sva deca u prvi tim.Zvezdina deca Jovic i Joveljic igraju u Realu i Ajntrahtu.Iz Partizana u Zvezdu presao talenat Novak Martinovic, partizanov skaut.Ajdr kviz pitanje zasto?
     (Amazon, 5. oktobar 2019 16:23)

    # Link komentara

  185. 2 novembar 1983 godina..partizan-dinamo berlin 1:0!!! to je poslednja pobeda partizana u ligi sampiona!!! 36 godina!!! eeeej 36 godina!!!!! :))) tako da je ovo sapstenje koje gospodin pise kao da npr medicinska sestra spocitava doktorki..nismo isti nivo,razumete??? 36 godina buuuuhahahahhah
    (maksa, 5. oktobar 2019 15:49)

    Zvezda 26 godina nije pobedila u najjacem klupskom takmicenju, pre pobede protiv Liverpula 2:0, prva utakmica poraz 4:0, te debakl od PSG od 10:2 u dve utakmice... Sve uspesi zadnjih godina, nije dzaba drzava preko raznih sponzorstava od 2010. i oprastanja dugova prema bankama, utukla skoro 100 miliona evra u mezimicu.
    (Dika, 5. oktobar 2019 16:23)

    # Link komentara

  186. Prvo Stojke da vrati pasoš pa da pričamo dalje.
    (Mirko, 5. oktobar 2019 16:21)

    # Link komentara

  187. Ovaj koliko se bavi fudbalom i PFC oni realno prave sjajne rezultate. Jel on zna uopste da radi u jednom fudbalskom klubu? Ili samo to koristi da se reklamira kako je neki tamo pravnik...
    (ko-ometator, 5. oktobar 2019 16:19)

    # Link komentara

  188. Iako nisam ljubitelj obraćanja saopštenjima, još manje ličnosti poput Vučelića ( čoveka " živopisne" prošlosti) ili Vazure, sa ovima se samo ovako može razgovarati. Jer ,svaka brutalna laž ponavljanjem ovde postaje istina. A to ne sme da s dozvoli.
    (Zox, 5. oktobar 2019 16:18)

    # Link komentara

  189. Najveći problem srpskog fudbala su ovakvi likovi, i zamislite bas oni nam pricaju sta je problem!
     (poznavalac ©®, 5. oktobar 2019 16:18)

    # Link komentara

  190. Ovaj vise mrzi zvezdu nego sto voli partizan,dakle klasican grobar.
     (Stefan, 5. oktobar 2019 16:17)

    # Link komentara

  191. Vladimir Vuletić, po funkciji potpredsednik Partizana za sektor Crvena Zvezda
    (Sir Oliver, 5. oktobar 2019 16:16)

    # Link komentara

  192. Tako je profesore, samo jako!! Pravo u centar!
     (navijac, 5. oktobar 2019 16:15)

    # Link komentara

  193. Ovo je samo pokazatelj kompleksa od Crvene Zvezde. A nema potrebe. Partizan igra lepo na oko, a rezultati stižu. Imaju trenera, koga poštuju i navijači i uprava Crvene Zvezde, mislim da Savu Miloševića, čovek koji je veliki gospodin a, čini mi se, veoma dobar trener i poznavalac fudbala. Stvari su krenule, posle puno godina u pravcu "pomirenja" dva velika kluba, tako da je ovo obična palamuđevina jednog malog i bednog čoveka. Ne bih ovo vezivao za Partizan, ni u kom pogledu. Partizan je veći od ovoga. Navijam za Zvezdu, ali kada Partizan igra međunarodne utakmice, naravno i za Partizan. I siguran sam da se dobar deo partizanovog pogona, kao i navijača, stidi ovakvih stvari.
    (Zlatko Todorović, 5. oktobar 2019 16:14)

    # Link komentara

  194. Sve na stranu,ali za strance je u pravu 100%. Pa u kojoj zemlji na svetu se odluke donose u sred sezone?!? Eto recimo mozda je Cukaricki hteo da dovede 8 stranaca ali nije mogao zbog pravila,pa sad kad je prelazni rok gotov klubu koji je dobeo 8 stranaca mu se fakticki dozvoljava da pljune svima u lice. A oni zbog menadzerskih provizija natrpali se strancima!onda se moji drugari delije ljute kad im kazu da drzava stoji iza njih! ma ne najbolje da ne stoji! ,ali ovo je nesto sto nikada nije uradjeno ni u jednoj ligi na svetu! da pravilo vazi od sledece sezone onda bi bilo ok (ne ulazeci u to koliko je to dobro za nas fudbal)Ovako je automataki celo takmicenje neregularno.
    (Bivsi fudbaler, 05. oktobar 2019 15:34)
    Pravilo i vazi od sledece sezone, ali bivsi fudbaler, jedan od vecine vas koji slabije kapirate :)
    (sarkazam, 5. oktobar 2019 16:14)

    # Link komentara

  195. Ova pojava i sport nikako ne mogu u istoj rečenici.
     (kapetan Mickey, 5. oktobar 2019 16:13)

    # Link komentara

  196. @sasa

    I to ne bilo ko, no čuveni Slavko Zečević koji je direktno doneo tu '86 titulu.

    Nikome na svetu trofej nije doneo van sportski tj. civilni sud. Možda jedino u Zimbabveu kod Bobija Mugabea.
     (detektiv kokni kol, 5. oktobar 2019 16:12)

    # Link komentara

  197. Ja kao zvezdas se u potpunosti slazem sa covekom oko politike dovodjenja stranaca. Zvezdaska javnost je opijena rezultatima kluba a oo mom misljenju rezultata srecnih okolnosti. Gde su i sta rade stranci i igraci koji dodju u zvezdu svake god njih oko 10tak?
    Kome Mrkela polaze racune i kad ce da podnese izveztaj sbog rada? Da nismo usli u LS danas bi svi pricali o ovome al posto smo uz dosta srece usli niko o ovome ne prica!!
    (Mirko, 5. oktobar 2019 16:10)

    # Link komentara

  198. E tako se to radi,na njih samo istinom i činjenicama!!! Kukaju na Tadića a on im Gasprom doveo,zamislite kakvi su to neljudi!!!!
     (Mitar iz Dubiča, 5. oktobar 2019 16:08)

    # Link komentara

  199. @ Beograđanin, slažem se ali ovde se sada radi o tome da je u fudbal (i donekle košarku) ubačena koska u vidu državne love i to ne male love koja se "deli" za dva kluba. Hoće po 8 stranaca?? Niko ne dolazi za manje od pola miliona... a naša deca ni u školskom više ne igraju fudbal kao nekada, ni približno. Pa vi sada vidite.
    (Saša, 5. oktobar 2019 16:06)

    # Link komentara

  200. Ovaj nema pametnija posla.
     (Andria, 5. oktobar 2019 16:02)

    # Link komentara

  201. Владимир Тужибаба!
     (RZ—CZ, 5. oktobar 2019 16:01)

    # Link komentara

  202. Tesko mi da zamislim ovakvog coveka kako citira Njegosa... Partizanovac
     (Rasha, 5. oktobar 2019 15:59)

    # Link komentara

  203. Ljudi jel moguce vise ovo? Koliko god da ne volim Partizan i kakvo god misljenje imao o njemu stvarno mislim da zasluzuju bolju upravu od ove, ne zelim da verujem da je Partizan i da su njegovi navijaci olicenje ove uprave koja tuzaka Zvezdu kod UEFE sto smo pevali Nemcima "dojce svajne", koja tvituje i likuje kad Zvezda izgubi od PSZ-a i obavestava Francuske novine u nekakvim kladionicama, koja na njenoj televiziji najodvratnije vredja, klevece, proklinje i kune. Ono je bolest, da se uplasi covek kad gleda kakva zloba i mrznja izbija iz tih ljudi. Kazite mi Grobari jel normalno da jedan veliki klub dopusti sebi tako nesto? Ne znam sta da kazem, ja stvarno mislim da Partizan zasluzuje bolje od ovog pa i da izgubimo i da budu prvi ako su bolji nije priblem samo da ne gledamo vise ove frikove koji truju narod jer duboko verujem da se svaki normalam covek gnusa od ovoga. Ja samo mogu da im pozelim brzo ozdravljenje!
    (Sub013, 5. oktobar 2019 15:58)

    # Link komentara

  204. Bravo profesore! Trunke neistine nema u ovom saopštenju.
     (Nisam čiko ja!, 5. oktobar 2019 15:57)

    # Link komentara

  205. prosto je sramota ko nam vodi najvece klubove (da, mnozina) u zemlji.
    (mrmlj, 5. oktobar 2019 15:57)

    # Link komentara

  206. Профа је антипатична фаца, и подједнако у европским такмичењима навијам и за Звезду и за Партизан, али где има да се у сред првенства мења закон о странцима и да због тога што Звезда има 8 странаца сад буде предлог 8. Партизан је летос продао вишак странаца а Звезда није и сад хоће да провуку овај закон.
     (Ђенерал, 5. oktobar 2019 15:57)

    # Link komentara

  207. Rade botovi ekspresno.Sve što je rekao je istina.Bravo Vuletiću .Ti i Dule ste bastioni odbrane našeg Partizana.
     (Happy Mondays, 5. oktobar 2019 15:56)

    # Link komentara

  208. Kad bi znao Njegoš ko ga citira, digao bi se preške sa Lovćena sa sve kuburama.
     (jako i do samog kraja, 5. oktobar 2019 15:55)

    # Link komentara

  209. nekad sam navijao za zvezdu, ne navijam sad za neki drugi klub samo sam prestao da pratim nas sport iz razloga sto u nasem sportu mozda oko 5% cini sport ostalih 95% su lopovluk razne mutne radnje. Covek je u pravu skoro za sve verovatno. Daleko od toga da je partizan cvecka. U fudbalu a i drugim sportovima nasi najveci klubovi tacnije ljudi koji su u tim klubovima i oko klubova unistise sport. Razne malverzacije kradje korist pojedinaca. Neka me ispravi neko neka mi kaze nesto sto bi promenilo misljenje.
     (mirasev, 5. oktobar 2019 15:53)

    # Link komentara

  210. Zasto ovaj gospodin ne komentarise period vladavine Tomislava Karadzica, u kom su najvise titula uzeli?
     (Srba, 5. oktobar 2019 15:50)

    # Link komentara

  211. 2 novembar 1983 godina..partizan-dinamo berlin 1:0!!! to je poslednja pobeda partizana u ligi sampiona!!! 36 godina!!! eeeej 36 godina!!!!! :))) tako da je ovo sapstenje koje gospodin pise kao da npr medicinska sestra spocitava doktorki..nismo isti nivo,razumete??? 36 godina buuuuhahahahhah
    (maksa, 5. oktobar 2019 15:49)

    # Link komentara

  212. Bravo doktore, svaka ti je na mestu, samo pravo i u glavu, ničija nije do zore gorela!
     (Sax, 5. oktobar 2019 15:49)

    # Link komentara

  213. Ako nešto ima što će da motiviše ljude da napuste Srbiju i nikad se ne vrate, to je onda sve vezano za dva bratska kluba i njihova prepucavanja.
    Bože, gde mi živimo.
     (Do Beskonacnosti, 5. oktobar 2019 15:48)

    # Link komentara

  214. Kakav blam. Na sta je Partizan spao.
     (Bole, 5. oktobar 2019 15:48)

    # Link komentara

  215. A jesi se navili,i posle NAMA govore nesto?Najkmecaviji klub u univerzumu!!!
     (Rajko, 5. oktobar 2019 15:47)

    # Link komentara

  216. Ovaj pravdoljubac bi, da je zaista takav, trebalo da se bori protiv Partizanove titule 86-e jer je titula data timu koji jedini nije hteo da odigra ponovljeno kolo. Umesto toga argument je "sud nam dao, znaci da je bilo sve ok" a u sudu generali.
     (sasa, 5. oktobar 2019 15:46)

    # Link komentara

  217. A cujem i kuvarica je placena u Zvezdi vise. Podnesi joj jednu zalbu tako da imas bolje sanse na sudu.
    (radnicko drustvo, 5. oktobar 2019 15:45)

    # Link komentara

  218. Borac za srpski fudbal ahahahahahahahha
     (očigledno, 5. oktobar 2019 15:44)

    # Link komentara

  219. pa mozda je zvezdala imala promasaje sa skupim pojačanjima, ali zvezda igra dve lige šampiona u godinu dana sa zaradom oko 50miliona evra. sama zaradila sama potrošila, sta ovaj sad priča
     (dacho, 5. oktobar 2019 15:43)

    # Link komentara

  220. А да мало завириш у своје двориште?
     (Лепи Цане, 5. oktobar 2019 15:43)

    # Link komentara

  221. Aman čoveče gledaj svoju avliju. Šta te se tiče koga je zvezda dovela, ko je otišao, ko je licenciran a ko ne i ko je koliko plaćen.
     (Zoki kaze, 5. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  222. Trebalo bi najuriti iz fudbalskog saveza Srbije sve one koji se nisu bavili fudbalom u profesionalnom smislu! Najuriti iz uprave svih klubova isto takve! Postaviti bivse fudbalere,koji su igrali i po jedan pravnik i ekonomista!
    Ljudi koji su igrali fudbal i koji postuju protivnika ne bi ovakve gluposti pisali! Ja navijam za Zvezdu. Navijam i za Partizan kada igra evropske utakmice. I za sve nase klubove kada igraju protiv stranih. Ovo sa ovakvim saopstenjima--jos sad kad "odgovore" iz Zvezde....glupost nevidjena!! I evo da kazem--tri stranca bih dozvolio da budu na terenu istovremeno-- ne vise!!
    Zbog nase dece koja treniraju,ali....niko da ne moze da ode u inostranstvo do navrsene 23 godine!!
     (reciklaza i motanje kablova, 5. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  223. Искрено докторски, свака част!
     (срб ин, 5. oktobar 2019 15:40)

    # Link komentara

  224. Smorili ste više, ali baš onako žestoko!

    Džabe objavljujete, neću više da čitam ovo smeće i otrov za mozak ni od jednih ni od drugih.
    (istina, 5. oktobar 2019 15:39)

    # Link komentara

  225. Besposlen čovek,a ovamo prepametan!!!
    (Dragan, 5. oktobar 2019 15:39)

    # Link komentara

  226. Hoce li Vuletic da nam objasno zasto je teren u losem stanju, a do juce se hvalio na sva usta kako je postavljena nova trava.
    Namerno skrece paznju na druge, kako bi zastitio sebe i nikad gore rukovodstvo.
    Di su novci?
    (Frakcija, 5. oktobar 2019 15:39)

    # Link komentara

  227. dovoljan je pogled na ovog tipa da budem siguran da on nikakve veze sa sportom nikada nije imao
    (bog kladionice, 5. oktobar 2019 15:38)

    # Link komentara

  228. Sva zvezdina deca idu u fk graficar koga vodi ugledna domaca firma ultrakop doo.
    Graficar ulazi u linglong sledece sezone da se upotpuni cirkus.
     (nemam kompleks, 5. oktobar 2019 15:38)

    # Link komentara

  229. Covek je uzeo digitron u ruke i obračunava Zvezdine igrače i njihove plate. Pa ti igrači su već doneli klubu preko 50miliona prihoda samo od dve Ls. Zvezda ulaze u kadar koji donosi prihod, a Partizan to nije radio. Razliku vidimo.
     (monster hunter, 5. oktobar 2019 15:38)

    # Link komentara

  230. Napokon. Vec me bio strah da danas neko iz uprave Partizana nece spomenuti Zvezdu. Molim. sutra opet u isto vreme. da se ne zaboravi Bari
    (vec sam se prepao, 5. oktobar 2019 15:38)

    # Link komentara

  231. Овом великом познаваоцу Српске историје треба неко да каже да "Београдски пашалук" никад није постојао већ Смедеревски пашалук.Тај израз "Београдски пашалук" су измислили и користе комунисти,Хрвати и Хрватско цвеће.
     (Jaza, 5. oktobar 2019 15:37)

    # Link komentara

  232. Umuknite vise i jedni i drugi! U godini izuzetnog uspeha oba kluba zgadise mi Srpski fudbal kreature sa obe strane Topciderskog brda. Ja sam Zvezdas, Beogradjanin, tri kontinenta sam promenio zbog profesionalne karijere, letos na odmoru u mom Beogradu na Vracaru sretnem Nenada Bjekovica i od srece sto vidim coveka javim mu se najuerdnije sa dobar dan kao da ga znam ceo zivot. Odrastao sam pod upravama Bjekovica i Dzajica, bilo je peckanja sportskog sa obe strane ali ovo nikada nije bilo.
    (Beogradjanin, 5. oktobar 2019 15:36)

    # Link komentara

  233. Nate, Kme-kme
     (goran, 5. oktobar 2019 15:35)

    # Link komentara

  234. Doktor...
    (terzinjo, 5. oktobar 2019 15:35)

    # Link komentara

  235. Sve na stranu,ali za strance je u pravu 100%. Pa u kojoj zemlji na svetu se odluke donose u sred sezone?!? Eto recimo mozda je Cukaricki hteo da dovede 8 stranaca ali nije mogao zbog pravila,pa sad kad je prelazni rok gotov klubu koji je dobeo 8 stranaca mu se fakticki dozvoljava da pljune svima u lice. A oni zbog menadzerskih provizija natrpali se strancima!onda se moji drugari delije ljute kad im kazu da drzava stoji iza njih! ma ne najbolje da ne stoji! ,ali ovo je nesto sto nikada nije uradjeno ni u jednoj ligi na svetu! da pravilo vazi od sledece sezone onda bi bilo ok (ne ulazeci u to koliko je to dobro za nas fudbal)Ovako je automataki celo takmicenje neregularno.
    (Bivsi fudbaler, 5. oktobar 2019 15:34)

    # Link komentara

  236. ,,Potpredsednik Fudbalskog kluba Partizan Vladimir Vuletić objavio je saopštenje u kojem se osvrće na brojne teme koje su interesantne srpskom fudbalu"

    Ne bih rekao. Pisao je samo o Zvezdi kao o najvećem fudbalskom zlu u istoriji Srbije.
    Hvala Bogu pa postoji klub borac za pravdu, istinu, poštenje, klub u čiju korist nikad nijedan sudija nije doneo odluku, klub koji po 10 puta na utakmici bude brutalno oštećen od strane sudija, veliki, veličanstveni zagreba...pardon, beogradski Partizan!
     (iks, 5. oktobar 2019 15:34)

    # Link komentara

  237. Profesor u metu!!!
    (Grobar, 5. oktobar 2019 15:34)

    # Link komentara

  238. Koliko su dobri igrači i treneri toliko je losa uprava u ova dva kluba...Katastrofa!!!!
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 5. oktobar 2019 15:33)

    # Link komentara

  239. Šta sve papir trpi.
     (dnevna doza prosecnog Srbende, 5. oktobar 2019 15:32)

    # Link komentara

  240. Jadan covek. Mislio sam da pokusam da mu objasnim nesto sportski, fudbalski, al brzo shvatih da je uzaludno. Leci se profesore, ako nije kasno.
    Inace, posto si poznat kao tuzibaba, voleo bih da znam. Dal ova prijava obuhvata i tebe i celnike FKP, kao i igrace, koji eto vec dve godine, ako nesto, rade, komentarisu sudjenje!
    (kaboom, 5. oktobar 2019 15:31)

    # Link komentara

  241. Ovaj ne spava zbog Zvezde :))
    (XD, 5. oktobar 2019 15:31)

    # Link komentara

  242. samo kad biste nas spasili ovih vesti i od strane Partizana i od strane Zvezde... neka se tuže, neka pišu saopštenja, ali samo jedni drugima, mogu i smsom, mailom... da ni mediji 5 para ne daju... pa neka se dopisuju, ionako su smorili, i od fudbala napravili rijaliti program...
     (Aleksa, 5. oktobar 2019 15:29)

    # Link komentara

  243. Umesto da objasni svojim navivačima gde su nestali silni milioni od transvera i igranja po evropskim kupovima, on se brine za zvezdine pare.
    Možda hoće da podeli nagradu za pobedu u Ligi šampiona.
     (bobo mk, 5. oktobar 2019 15:29)

    # Link komentara

  244. Kakvo cemerno i otuzno saopstenje iz JSD.
     (Boki, 5. oktobar 2019 15:29)

    # Link komentara

  245. "U glavi samo Crvena zvezda..."
     (realno, 5. oktobar 2019 15:28)

    # Link komentara

  246. Ko o cemu oni o Zvezdi...
     (player, 5. oktobar 2019 15:19)

    # Link komentara