1. "Zašto bi pao na dopingu? Pa nije mara doping sredstvo. Ne daje ti snagu, samo raspoloženje.
    @ivan"
    Jeste doping sretstvo. Prvo, ne spadaju samo sredstva koja ti daju snagu u doping nego i ona koja uticu na tvoju psihu, lekovi za smitenje itd. A drugo, kosarkas CZ Williams je pao na dopingu jer je bio pozitivan na marihuanu..
    (Nele, 5. oktobar 2019 13:32)

    # Link komentara

  2. Ta prica ne pije vodu. Bio sam svedok kad je decko naduvan kao zmaj vozio auto i sleteo s puta pri brzini od max 40. Na zalasto jednoj osobi u autu je morala da se amputira ruka. Ako je u opste dokazano da leci ok, naravno da sam za to da se koristi kao lek. A ovi klosarcici koji je koriste samo za neko njihovo zadovoljstvo i kako bi bili "cool" u drustvu, za njih je to droga, i uglavnom svi zive na racun keve i caleta, al boze moj oni duvaju, oni su tako napredni
    (kila, 05. oktobar 2019 09:56)

    kod mene pije. zbog ovih glupih komentara vam i ide u zivotu.
     (POP, 5. oktobar 2019 11:04)

    # Link komentara

  3. @ford
    Ta prica ne pije vodu. Bio sam svedok kad je decko naduvan kao zmaj vozio auto i sleteo s puta pri brzini od max 40. Na zalasto jednoj osobi u autu je morala da se amputira ruka. Ako je u opste dokazano da leci ok, naravno da sam za to da se koristi kao lek. A ovi klosarcici koji je koriste samo za neko njihovo zadovoljstvo i kako bi bili "cool" u drustvu, za njih je to droga, i uglavnom svi zive na racun keve i caleta, al boze moj oni duvaju, oni su tako napredni
     (kila, 5. oktobar 2019 09:56)

    # Link komentara

  4. @ford,evo slažem se u dosta stvari koje si rekao,ali da tvrdiš da niko pod dejstvom marihuane nije napravio incident,e to ne pije vodu.Imam i lična iskustva s ljudima koji su ulazili u kavgu,a imaš i gomilu dokumentaraca,čak i iz Jamajke,koju konzumenti glorifikuju,gdje bande pod dejstvom,isključivo marihuane vrše teška razbojništva i ubistva.Prije će biti da je individualno,kao i kod alkohola,odnosno do karaktera pojedinca.E sad činjenica da vrhunski sportista nikad nije pao na doping testu,to mi je nakon ovog članka vrlo upitno.
    (War Inside My Head, 04. oktobar 2019 22:49)


    svasta sam video tokom mnogo godina zivotnog staza, ali jos nisam video da se dvojica potuku pod iskljucivim dejstvom doticne biljke.
     (neutralni felsh, 5. oktobar 2019 09:32)

    # Link komentara

  5. @(rebro, 04. oktobar 2019 21:24) ne moze svako da pravi alkohol? pozdravio te svaki srpski seljak i nazdravio ti casicom domace rakije
    (mrmlj, 5. oktobar 2019 09:28)

    # Link komentara

  6. Veliki broj sportista veruje i da je Zemlja ravna ploca. Poz.
    (Dr Dulitl, 04. oktobar 2019 21:04)

    Ti veruješ da oni stvarno to veruju...
     (Ilija Dukić, 5. oktobar 2019 09:22)

    # Link komentara

  7. Pa onda mi molim te objasni, zasto drzava jednostavno ne legaluzuje marihuanu i krene u proizvodnju? Da se to desi na svakom cosku bi bilo prodavnica koje prodaju i placaju porez..Drzava bi zaradila ogroman novac...sto to ne uradi?
    (Kibo, 05. oktobar 2019 02:21)

    Koliko si neinteligentan. Svako moze sam za 0din da zasadi i uzgaja, naravno da bi bilo ljudi koji bi kupovali i tacno je da bi drzava zaradjivala i da bi se punio budzet kao sro je to slučaj u holandiji u nekolikl drzava u americi,cak bi i dileri ostali bez posla, a to našoj vlasti neodgovara jer ostaju bez svog dela koji dobijaju na ruke...
     (petarczv, 5. oktobar 2019 09:20)

    # Link komentara

  8. Pa onda mi molim te objasni, zasto drzava jednostavno ne legaluzuje marihuanu i krene u proizvodnju? Da se to desi na svakom cosku bi bilo prodavnica koje prodaju i placaju porez..Drzava bi zaradila ogroman novac...sto to ne uradi?
    (Kibo, 05. oktobar 2019 02:21)

    Zato sto bi ti onda mogao u svojoj baštici da zasadis i da ne kupujes i da ne platis drzavi nikakav porez.Dozvolice samo da se koristi u medicinske svrhe a ako i legalizuju konzumiranje,.proizvodnju ce dozvoliti samo firmama.
     (deki 185, 5. oktobar 2019 08:57)

    # Link komentara

  9. Zašto bi pao na dopingu? Pa nije mara doping sredstvo. Ne daje ti snagu, samo raspoloženje.
     (ivan, 5. oktobar 2019 08:11)

    # Link komentara

  10. I meni pomaze... da se ne lazemo.
    (Kotao, 5. oktobar 2019 07:46)

    # Link komentara

  11. @kiko
    to nije tačno. čak će ti je prepisati u nekim, ne daj bože, slučajevima
     (Kriik, 5. oktobar 2019 07:24)

    # Link komentara

  12. @War Inside My Head, 04
    Naravno da možeš da praviš sr**a i kad konzumiraš
    marihuanu ali zbog marihuane sigurno ne praviš sra*a ko što se dešava na alkoholu ili nekoj hemiji.. sigurno!!
     (Kriik, 5. oktobar 2019 07:23)

    # Link komentara

  13. legalizujte im sve,neka pocrkaju
     (Relax, 5. oktobar 2019 07:09)

    # Link komentara

  14. Moj omileni lek je još uvek TV Pink... Jaaaao
    (Jaaaooo, 5. oktobar 2019 05:32)

    # Link komentara

  15. (ford, 4. oktobar 2019 21:44)
    podrzavam, ko hoce da unisti mozak, niko ne moze da ga spreci, legalizovati i heroin, ds, kokain, krek, sve sto moze nek se legalizuje, i onda nek maloumnici umru od OD-a, darvin u savrenom dobu, ziveli!
    (lol, 5. oktobar 2019 02:26)

    # Link komentara

  16. Marihuana je zabranjena, ali alkohol i duvan nisu. Logike nema osim u činjenici da marihuanu može da uzgaja svako, a alkohol ne može da pravi baš svako. I tu je srž problema.
    Ako država nema prihod od marihuana ona će biti zabranjena jer od alkohol aima prihod u vidu poreza.
    (rebro, 04. oktobar 2019 21:24)

    Pa onda mi molim te objasni, zasto drzava jednostavno ne legaluzuje marihuanu i krene u proizvodnju? Da se to desi na svakom cosku bi bilo prodavnica koje prodaju i placaju porez..Drzava bi zaradila ogroman novac...sto to ne uradi?
     (Kibo, 5. oktobar 2019 02:21)

    # Link komentara

  17. @ford,evo slažem se u dosta stvari koje si rekao,ali da tvrdiš da niko pod dejstvom marihuane nije napravio incident,e to ne pije vodu.Imam i lična iskustva s ljudima koji su ulazili u kavgu,a imaš i gomilu dokumentaraca,čak i iz Jamajke,koju konzumenti glorifikuju,gdje bande pod dejstvom,isključivo marihuane vrše teška razbojništva i ubistva.Prije će biti da je individualno,kao i kod alkohola,odnosno do karaktera pojedinca.E sad činjenica da vrhunski sportista nikad nije pao na doping testu,to mi je nakon ovog članka vrlo upitno.
    (War Inside My Head, 04. oktobar 2019 22:49)


    prijatelju, za sve ove godine, a nemam ih malo, i video sam svasta, ali jos nisam video da su se 2 napusena coveka potukla... vutra prosto ne radi tako.
     (neutralni felsh, 5. oktobar 2019 02:20)

    # Link komentara

  18. Narkoman
     (Nikola, 5. oktobar 2019 02:02)

    # Link komentara

  19. Najbolja medicina na svijetu je njemacka i oni su istrazivanjem dosli da konzumacija kanabisa uopste ne pomaze , cak ni ono ulje nije dalo efekte. Sada da li je u pitanju populizam ili sta vec pa se toliko forsira ova peica o marihuani, ali mislim da je najbolje rjesenje legalizacija.
    (kiko, 04. oktobar 2019 21:43)


    To je iz "Ko to tamo peva", a ti si shvatio kao cinjenicu.
     (Prokopijevic, 5. oktobar 2019 00:59)

    # Link komentara

  20. kiko- Inače, isti ti Nemci tj nacisti za vreme drugog svetskog rata su drogirali svoje vojnike metamfetaminom, pod nazivom pervitin. Britanci i Ameri svoje vojnike snabdevali amfetaminom u narodu poznatijem kao spid. Takođe i kokain je bio zastupljen jer treba vojnika održati budnim, povećati mu euforiju itd itd. Dok je na primer ista ta nemačka medicina i njihov verovatno i najpoznatiji predstavnik Bayer svojevremeno proizveo heroin i prodavao ga a doktori prepisivali. Svi znamo šta je heroin, kako utiče i pre svega kakve posledice ostavlja.
     (pn, 5. oktobar 2019 00:32)

    # Link komentara

  21. Moj covek, bravo Harvine.
     (Bodibond, 5. oktobar 2019 00:04)

    # Link komentara

  22. @ford,evo slažem se u dosta stvari koje si rekao,ali da tvrdiš da niko pod dejstvom marihuane nije napravio incident,e to ne pije vodu.Imam i lična iskustva s ljudima koji su ulazili u kavgu,a imaš i gomilu dokumentaraca,čak i iz Jamajke,koju konzumenti glorifikuju,gdje bande pod dejstvom,isključivo marihuane vrše teška razbojništva i ubistva.Prije će biti da je individualno,kao i kod alkohola,odnosno do karaktera pojedinca.E sad činjenica da vrhunski sportista nikad nije pao na doping testu,to mi je nakon ovog članka vrlo upitno.
     (War Inside My Head, 4. oktobar 2019 22:49)

    # Link komentara

  23. idemoooo legalizacijaa :)))
    (smoke weed every day, 4. oktobar 2019 22:34)

    # Link komentara

  24. Si
    (rza, 4. oktobar 2019 22:31)

    # Link komentara

  25. I moj ;)
     (Dr.Mr, 4. oktobar 2019 22:11)

    # Link komentara

  26. Kakav je igrac bio Megatron, dominantan na svojoj poziciji krilnog hvataca. Imao je briljantnih partija u tandemu sa Matthew Stafford-om. Steta sto Lionsi nisu napravili kvalitetniju ekipu oko njega, mada su znali da iznenade i najbolje. Sto se same teme tice bezveze se dize fama oko ovoga, pravi se senzacija ovakvim clancima bez potrebe. NFL svakako razmatra mogucnost da se u narednom periodu omoguci koriscenje ove stvari.
    (george pappadoubie, 4. oktobar 2019 22:04)

    # Link komentara

  27. @milan
    @dr dulitl
    Momci,vidim da niste upoznati sa materijom,vec samo sa stereotipima,a to je vec vas problem,a znate zasto!?
    Po vasim postovima se da zakljuciti da niste nikad rabili prirodu i onda zbog generealizacije svega vi gradte misljenje i imate stav prema necemu..
    Ja stvari volim da postavim na ovaj nacin,kad god sam u diskusiji sa nekim ko nesto napada,pljuje i nipodostava,sta god bilo u pitanju,a taj neko to nije probao tj prosao kroz to,ja pitam tog nekog da li si znao kako je to voditi ljubav dok nisi probao,pusti price!?Ne seks,koji takodje moze da se da kao odlican primer i koji moze svako da ima (verujem da je tako..!?),vec vodjenje ljubavi!?
    Tako je i sa Marihuanom,mnogi je svrstavaju pod droge,sto i jeste,ali sta je onda sa cigaretama i alkoholom,dva najveca moderna zla koja svako moze kad god pozeli da kupi,bez obzira na godine!?
    Niko nikada nije,niti ce,ikada,da napravi bilo kakav incident pod uticajem kanabisa!
    Slazem se da nije dobro koristiti svakodnevno jer sa preterivanjem (svaki dan,vise puta..) ume da zatupi coveka (bezvoljnost..) ,i to je to.
    A cirka i pljuge,sta one rade!?
    Zlo!!
    I zapitajte sebe svi vi koji pljujete biljku koja rane leci,svaki put kada na trafici i u prodavnici kupujete cigarete i alkohol,zasto dajete svakodnevno novac za parce svoje smrti!?
    A kanabis sa umerenom upotrebom opusta,zabavlja i leci,ne zaboravite to..!!
    Sloboda za Marihuanu!
    Potpuna legalizacija!
     (ford, 4. oktobar 2019 21:44)

    # Link komentara

  28. Najbolja medicina na svijetu je njemacka i oni su istrazivanjem dosli da konzumacija kanabisa uopste ne pomaze , cak ni ono ulje nije dalo efekte. Sada da li je u pitanju populizam ili sta vec pa se toliko forsira ova peica o marihuani, ali mislim da je najbolje rjesenje legalizacija.
     (kiko, 4. oktobar 2019 21:43)

    # Link komentara

  29. Marihuana je zabranjena, ali alkohol i duvan nisu. Logike nema osim u činjenici da marihuanu može da uzgaja svako, a alkohol ne može da pravi baš svako. I tu je srž problema.
    Ako država nema prihod od marihuana ona će biti zabranjena jer od alkohol aima prihod u vidu poreza.
    (rebro, 4. oktobar 2019 21:24)

    # Link komentara

  30. Ma šta oni znaju?! Doktorka Grujičić kaže da je morfijum bolji.
    (Svarozic, 4. oktobar 2019 21:17)

    # Link komentara

  31. Druze ta medicinska marihuana nije marihuana. Sama rec medicinska ili farmaceutska - oni se bore protiv iste te biljke (citaj farmaceutkska mafija). Pa pogledaj koliko ima apoteka, na svakih 50m po jedna. I ko zna sta pijemo i dobijamo kada odemo kod lekara po antibiotik. O vakcinama i da ne pricamo.
    (Saša, 4. oktobar 2019 21:10)

    # Link komentara

  32. Riki Vilijams,bivši RB Majami Dolphinsa je prekinuo karijeru da bi mogao da uživa u marihuani
    (.I., 4. oktobar 2019 21:09)

    # Link komentara

  33. ,,Jedna od nerešivih dilema savremenog društva je da li bi trebalo legalizovati konzumiranje marihuane. Među onima koji to podržavaju su i sportisti,,

    Veliki broj sportista veruje i da je Zemlja ravna ploca. Poz.
    (Dr Dulitl, 4. oktobar 2019 21:04)

    # Link komentara

  34. Dosadni ste vise sa ovom temom svaki treci dan. Ko hoce da duva i misli da ucestala konzumacija nema posledice neka duva, svako ima svoj izbor.
    (Milan, 4. oktobar 2019 20:55)

    # Link komentara

  35. Braća naša :)
     (Vlad Rad, 4. oktobar 2019 20:49)

    # Link komentara

  36. Definitivno bolje od svih tableta koje je nabrojao .... Ali naravno ne da pusi dzointe vec da koristi medicinsku marihuanu ....
     (sten, 4. oktobar 2019 20:46)

    # Link komentara