1. Zameniti mesta Duncanu i Birdu, Curry nema sta da trazi u najboljih 10.
    (paspalj chandler, 27. septembar 2019 09:42)
    Zameniti mesta prvo Dzejmsu i Birdu, pa onda Dzejmsa sa tog mesta pomeriti na Dankanovo. Lari legenda je bio neverovatan.
    (Milan, 29. septembar 2019 19:30)

    # Link komentara

  2. Bil Volton u prvih 50 :)))))) odmah iza Juinga. Hakim ispod desetog mjesta, a punog osnova ima da bude prvi iza Džordana, jer je "ubijao" sve u eri velikih centara. Kris Pol ispred Stoktona i Neša :) Geri Pejton nije ni u 50...
    (kentaur, 29. septembar 2019 14:40)

    # Link komentara

  3. Nema veze sa realnoscu ova lista ,sem Dzordan na poziciji jedan sve ovo ostalk je skroz bezveze .
    (Bas, 29. septembar 2019 08:57)

    # Link komentara

  4. Za ove sto se cude sto Kobe nije vise rangiran jeste iz prostog razloga jer je sebican, njemu je bilo bitno da ubaci 40+ po utakmici bez obzira na ishod iste. Ako bi njegov tim postigao 60 poena a zato on treba da se zrtvuje i ubaci "samo" 20 jednostavno nije ga briga, pre ce sutirati dok ne ubaci 40 pa makar to bilo 90% ubacenih poena. Dzordan je broj jedan jer je sa jednim prosecnim(po kvalitetu igraca) Bulsima uzeo sve moguce. Rodman nikada nije bio ni priblizno najboljima a Pipen je bas procvetao pod Dzordanovim vodjstvom, siguran sam da ne bi postao ni upola dobar kosarkas da nije igrao sa Dzordanom. Sem Dzordana Bulsi su bili po umecu osrednja ekipa, ali su pod njegovim vodjstvom bili pravi tim.
    (Vlada, 28. septembar 2019 21:27)

    # Link komentara

  5. I LeBron ce da leti iz top 10 cim zavrsi karijeru ko i Kobi koji je bio "novi Dzordan majkemi" dok su od njega zavisili TV rejtinzi. Cudi me da ga vec u top 10 nije zamenio Zion, novo ESPN cudo od deteta visoko 2 metra i zilet bez odbrane i ikakvih vestina sem da zakuca a kao treba da igra i centra.
    (Mladen, 28. septembar 2019 21:22)

    # Link komentara

  6. Penny Hardaway po ovima ne postoji a znamo sta bi se desilo da su mu izasli na crtu, ovi njihovi na listi.
    (Orlando, 28. septembar 2019 15:10)

    # Link komentara

  7. Prva dva mjesta odskacu od ostalih kad Lebron zavrsi karijeru onda ce se samo raspravljati o najvecem ikad, ali to ce ostati Majkl...
    (Banjaluka, 27. septembar 2019 20:35)

    # Link komentara

  8. Za prvo mesto nema dileme..ali da Mamba nije medju prvih 10......
    Stokton,Meloun,Dreksler,Hakim,Admiral,Pejton,Pipen,Partik Juing,Pol Pirs,Alen,Gromovni Den Majerli.. a sad neki novi klinci...Ni kosarka nije vise sto je bila.
    (Crna Mamba, 27. septembar 2019 17:37)

    # Link komentara

  9. I da...vodi dobro racuna kome pricas gde i sta radis. Znas kakvi su ljudi, ima raznih osetljivih budala, pogotovo prema SNS PR slinama kao sto ste vi. Pusa
    (Jon Bon Jovi voli Bruce Springsteen u room1408 uz my way jer je to Dnevna doza prosecnog Srbende, 27. septembar 2019 17:34)

    # Link komentara

  10. naravno da je mj prvi ali lbj drugi... covek je atleta a ne kosarkas... mogao je (i trebao) biti u nfl... imao bi isto uspesnu karijeru... kobe? naravno da je u top 10 svih vremena... ovde pricamo o kosarci a ne osobama koje imaju predispozicije biti jos ponesto... a, ova decija prepucavanja zg-bg, srbi, hrvati,etc... evo jedna koska - u filmu "blue chips" (uzas film ali basket je u pitanju, jbg), nick nolte ide pokupiti shaqa za svoj univerzitet a veza ga ceka u kafeu koji se zove belgrade.... toliko...:)
    (kaligula, 27. septembar 2019 17:32)

    # Link komentara

  11. Durent je bolji od jamesa
    (petarczv, 27. septembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  12. Realno gledano Vilt nikako ali bas nikako ne moze da bude deveti,u prvih 5 garantovano! Drugo Kari takodje ne moze da bude u prvih 10 jer realno gledano on je tu samo zbog raznoraznih rekorda u sutiranju trojki. Takodje Lenard nikako ne moze da bude losije pozicioniran od Hardena,Vestbruka i ekipe jer je kompletniji i bolji od njih zajedno,to sto oni pumpaju statistiku triple dablovima je skroz nebitna stvar,plus Lenard ima titule a njih dvojica ni blizu.
    (Dacha, 27. septembar 2019 09:19)

    Curry samo ima rekorde u trojkama?! A 3 titule?! A dva mvp naslova?! Batali pracenje kosarke
    (petarczv, 27. septembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  13. Smešno je staviti brajanta na 14to mesto... Lista je glupa ali zajednicko za sve liste je MJ na prvom mestu...
    (petarczv, 27. septembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  14. @Usa pa i Hrvati prisvajaju Stipe Miocica ufc prvaka koji se bori pod zastavom Amerike,rodjen u Ohaju,ne zna rec Hrvatskog...kako to da Srbi jedini prisvajaju onda :))
    (vince carter, 27. septembar 2019 16:47)

    # Link komentara

  15. @papa Francisko Momce,ne kacis sustinu.Ne treba biti vidovit pa ukapirati sledece.Ako su MJ,Magic i "Ptica" u vreme brutalne kosarke radili ono sto su radili,normalno je da bi danas,kada su zvezde NBA zasticene kao beli medvedi,ubacivali u proseku 50+.Sto se tice LeBrona,Karija i Durenta,niko ne spori njihove kvalitete.Samo se bojim da bi polovinu svojih karijera,tokom osamdesetih i pocetkom devedesetih,proveli na traumatologiji.Jednostavno je razumeti.Ukoliko se zeli razumeti.Vidim da si mlad.Da bi spoznao i saznao sustinu,bilo bi pozeljno da pogledas dokumentarce o,recimo,Denisu Rodmenu.Ako je taj doktor odbrane,redovno stavljao u dzep jednom Sakila,zapitaj se sta bi tek radio napumpanom LeBronu.Coveku kome je danas, bukvalno,dozvoljeno da na terenu radi sta god pozeli.Ajde,pozdravljam te.Ziv i zdrav bio.
    (Walldorf, 27. septembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  16. Pistol Pete i nije srpin nego amerikanac! Ne prisvajajte tudje srpi, zato vas niko ne podnosi.
    (Usa, 27. septembar 2019 14:51)
    Kao sto ni Greg Popovic nije srbin,je l? Neko ti je vec lepo napisao,a ja cu samo da ponovim da si jedan obican panj. Tvoju sortu obozavaju,kada je potrebno da se napravi konc logor,tu ste maheri !
    (Drug Ostoja, 27. septembar 2019 16:04)

    # Link komentara

  17. Da mu se pojave,tomas,dumars, dentli,mahorn i lembir na terenu, brada bi pobego i ne bi se vraćao
    (Mille, 27. septembar 2019 15:59)

    # Link komentara

  18. @(DrSofronijeTheGreat, 27. septembar 2019 10:00)
    nisam neki poseban fan kobija brajanta, kao ni vecina nas koji smo svojevremeno gledali finale izmedju sakramenta i lejkersa ;) ali pogledaj im statistiku, kad se vec pozivas na statistiku.
    brajant 5 titula, kari 3.
    brajant je 11 puta biran u najbolji tim NBA lige nasuprot karijevih 3 puta.
    brajant 9 puta u najboljem odbrambenom timu lige, kari nijednom.
    brajant 1 NBA MVP, kari 2 puta
    brajant 2 puta MVP finala, kari nijednom.
    brajant 18 puta all-star, kari 6 puta.
    brajant 2 puta najbolji strelac lige, kari nijednom.
    brajant 2 zlata sa OI, naspram karijeva 2 zlata sa SP.

    cak i za procenat suta iz igre, brajantovih 44,7% nije bas toliko losije od karijevih 47,7% da bi se nadoknadio "zaostatak" za brajantom u ostalim kategorijama.

    kazes, brajant nije mogao bez o'nila da osvoji, a on osvojio 2 puta bez njega.
    da ni ne ulazimo sad u to kako je kari osvojio jednom bez durenta, sa sve tompsonom i grinom.
    (mrmlj, 27. septembar 2019 15:52)

    # Link komentara

  19. Zlatno vreme NBA je bio druga polovina 80-ih i pocetak 90-ih. U isto vreme su igrali Michael Jordan, Magic Johnson, Larry Bird, Jabaar, Charles Barkley, Hakeem Olajuwon, David Robinson, John Stockton, Carl Malone, Clyde Drexler, Patrick Ewing i mnoge druge legende ciji dresovi su odavno povuceni i predstavljaju simbole svog vremena za sve te timove. E vidite u tom vremenu je jedna ekipa iz siromasnog Detroita uzela 2 uzastopne titule zaredom, s tim sto im je jedna titula ukradena 1988 od strane Lakersa brutalnom sudijskom kradjom. I sad staviti na listu Isiah Thomas-a koji je bio sigurno najbolji PG svog vremena na 47 mesto i to iza cak i Dentley-a koji je bio delimican deo tih Pistonsa pa je trejdovan, je vise nego simptomaticno. Inace zna se da Thomas nije bio deo ekipe Dream tim-a u Barceloni samo zato sto je Jordan to tako trazio. Jordan je mozda bio najveci svih vremena ali nikada ga nije prosao kompleks od bad boys-a, i tokom cele svoje karijere je pokusavao da umanji njihov uspeh. Lista totalno nerealna inace, mnogi su zalutali, pomenuti Dentley na primer, pajac Westbrook, Steve Nesh, Harden, Wade... Po cemu Garnet moze da bude cak 16-i ispred Ewing-a ili Barkley-a na primer...Kobe voleli ga ili ne mora da bude u prvih 10...A naravno ono sto najvise isijava, je guranje lebrona na drugo mesto, pri cemu je po svim parametrima a narocito broju titula ubedljivo poslednji od tih prvih 10 izabranih...
    (Dacha, 27. septembar 2019 15:47)

    # Link komentara

  20. Robisnon pre Hakima, pa ovaj ga pravio smesnim svaki put
    (Milan, 27. septembar 2019 15:46)

    # Link komentara

  21. Stef kari??????? Hahahahah ha.
    (salerno, 27. septembar 2019 15:36)

    # Link komentara

  22. Pistol Pete i nije srpin nego amerikanac! Ne prisvajajte tudje srpi, zato vas niko ne podnosi.
    (Usa, 27. septembar 2019 14:51)

    Amerikanac srpskog potekla. Niko ga ne prisvaja, ali ako su mu roditelji Srbi, šta je onda on panju?!
    Inače glavno da vas genocidne po celom svetu prosto obožavaju...
    (MarcoPolo, 27. septembar 2019 15:32)

    # Link komentara

  23. Kari zvani zvacem stitnik za zube i bacam 50 trojki po mecu je ispred Brajanta... Gospode dragi. MJ je na zasluzenom prvom mestu !
    (Drug Ostoja, 27. septembar 2019 15:26)

    # Link komentara

  24. @Usa, 27. septembar 2019 14:51

    Ха, ха, ха, ево га опет овај лик који упорно одбија да каже за кога ће навијати у следећој НбА сезони. Већ сам га неколико пута питао и нема одговора. Дете које ”навија” за најбоље на папиру, јер рачуна да ће тако имати нечему да се ”радује”. Прошле сезоне је урлао на сва уста како ГСВ осваја. Сада када више нису неприкосновени фаворити, не оглашава се. Ваљда чека да види хоће ли бити још неки трејд.

    Такође је за време СП са исто толико ”ентузијазма” овде у коментарима посипао памет, како САД сигурно освајају.

    Молим те по стоти пут, реци нам коначно за кога ћеш навијати у следећој НБА сезони. Тако да знамо ко сигурно неће освојити, јер ти увек омашиш. Ха, ха, ха.
    (јд123, 27. septembar 2019 15:24)

    # Link komentara

  25. Ti sto pises po cemu je Dominik Wilkins zasluzio da bude u top 50,ja pitam tebe po cemu je Adrian Dantley na broju 40 i kako moze on da bude tu a ne Wilkins i u kom svetu je on ispred Thomasa,ako uopste znas ko je Dantley! Igrao za Jutu,pa Bad Boyse i Bad Boysi su osvojili titulu kad su njega trejdovali u zamenu za Marka Aguirrea,posto je bio rupa u odbrani,nesto slicno kao Melo,odlican ofanzivac i vrlo slab defanzivac i nikako nije bolji od Wilkinsa koji je jednom igrao 7 utakmica sa mocnim Celticsima. A to sto je Chris Paul ispred Stoktona i Jason Kidda je haos!!
    (vince carter, 27. septembar 2019 15:17)

    # Link komentara

  26. @Waldorff

    A vi ste vidoviti pa znate da bi Medzik i MJ danas davali 50+ poena a Lebron i Durent se valjda ne bi videli na terenu 90-ih?!

    Jel imate neke dokaze ili ste to snili?
    (papa Francisko, 27. septembar 2019 15:06)

    # Link komentara

  27. (scholes, 27. septembar 2019 13:41) Slazem se :-) nije zgoreg ni pomenuti bradu hardena i solistu vestbruka medju 50, cudi me recimo da i oni nisu ispred Kobija. Likovi su se nauzimali toliko prstenja i trofeja, cudi me da nisu ni medju 10. Apsolutan dokaz koliko ova lista ima veze sa zivotom je prisustvo takvih likova medju 50. Na nekoj narednoj eto njih medju prvih 5 pa i ispred Jordana verovatno, samo cekajte. Smejurija! Danasnje statistike i nabijaci iste, prezalosno. A sramota je i sto su ispred Kavaja recimo koji je verovatno najbolji igrac danasnjice, a pored toga osvajao je i titule, da ne kazem bas sam ali gotovo sam.
    (stoler, 27. septembar 2019 15:03)

    # Link komentara

  28. Da bi se razumela ova lista, treba znati da Amerikanci obožavaju statistiku i, naročito, titule i priznanja, kako timska tako i pojedinačna. Kobi bi sigurno bio na drugom mestu (iako mnogi misle da je tu zakucan Čemberlen, jer je on, statistički, neprikosnoven), medjutim Kobi Brajant ima jedan veliki statistički problem - loš procenat šuta. Iako je bio najbolji kada je trebalo, i iako mu je u ključnim momentima utakmica procenat šuta bio fantastičan, u regularnom delu lige prilično se ispucavao, tako da važi za najvećeg potrošača lopti medju najboljim igračima. Nažalost, ne računa se procenat šuta u zadnjoj četvrtini, već ukupan. Ovakve liste su više marketing i menjaju se stalno.
    (Negativni, 27. septembar 2019 15:01)

    # Link komentara

  29. Pistol Pete i nije srpin nego amerikanac! Ne prisvajajte tudje srpi, zato vas niko ne podnosi.
    (Usa, 27. septembar 2019 14:51)

    # Link komentara

  30. Još jednom: Peter "Pistol Pete" Maravich - one of the best!

    Evo i zašto:

    Nejsmitova memorijalna košarkaška kuća slavnih (1987)
    2 × USBWA koledž igrač godine (1969, 1970)
    Nejsmitova nagrada (1970)
    2 × uvršten u NBA prvi tim (1976, 1977)
    2 × uvršten u NBA drugi tim (1973, 1978)
    uvršten u NBA ruki tim (1971)
    5 × NBA All-Star (1973, 1974, 1977–1979)
    uvršten u tim svih vremena na 50. godišnjicu NBA (1996)
    povučen br. 7 u timu Utah Jazz (1985)
    povučen br. 7 u timu New Orleans Hornets (2002)
    11 NCAA rekorda i 34 rekorda Jugoistočne konferencije (koledž)
    44,2 prosečna poena po utakmici u 83 takmičenja
    50 i više poena na 28 utakmica
    2 × je proglašen za Ol-Amerikena
    15948 poena u 658 utakmica, što je u proseku 24,2 poena po utakmici u NBA (15. mesto svih vremena).

    Nije zato što je srbin, ali je zaslužio da makar bude na listi.
    (+41, 27. septembar 2019 13:48)

    # Link komentara

  31. Da bi utvrdili kredibilitet ove liste dovoljno je videti Pola ispred Ajzee Tomasa i Stoktona :)
    (scholes, 27. septembar 2019 13:41)

    # Link komentara

  32. Da li neko može da mi objasni skraćenicu GOAT, šta znači i od koje reči je skraćena. Hvala
    (limeni.nn, 27. septembar 2019 13:40)

    # Link komentara

  33. 1. jordan
    2. magic
    3. penny hardaway
    4. hakeem olajuwon
    5. LBJ

    Ovo su najboljih 5 koje sam gledao.
    (croata, 27. septembar 2019 13:39)

    # Link komentara

  34. Ljudi nemaju pametnija posla pa prave nekakve liste.Istina je samo jedna.Ne mozes porediti neuporedivo.Kosarka sezdesetih je transformisana vec sedsmdesetih.Kosarka sedamdesetih je unapredjena vec u narednoj deceniji.I tako redom.Menjala su se i pravila igre.Konkretno,kosarka osamdesetih i sa pocetka devedestih je imala karakteristike borilackih vestina.Igralo se zestoko,jako i po meni,to je bilo zlatno doba NBA.Toliko vrhunskih asova nije bilo ni u jednom ranijem ili kasnijem periodu.Majkl Dzordan,Medzik Dzonson,Leri Bird,Ajzea Tomas,Carls Barkli...ovo su bili igraci-perjanice toga doba.Uz sve ono velicanstveno sto su radili na parketima iz noci u noc,morali su trpeti i nevidjene batine,specijale skrojene samo za njih od strane protivnickih trenera,koje su na terenu sprovodili specijalci,koji drugih zaduzenja nisu ni imali.Pokusajte smestiti LeBrona,Hardena,Karija i ostale perjanice danasnje kosarke u ta vremena.Niko ne spori kvalitet danasnjih zvezda NBA.To bi bilo suludo.Medjutim,hajmo sve njih zamisliti u vreme Lejmbira,Ouklija,Dumarsa,Barklija i po meni,najboljeg majstora odbrane u istoriji NBA,Denisa Rodmena.Da li bi svi oni bili zasticeni kao sto su zasticeni danas?Ne bi,naravno.Pa,kako bi u takvim uslovima danasnje zvezde punile kolone u statistickim tabelama?Jako tesko,slozicete se.Sa druge strane,ajmo zamisliti Dzordana,Medzika i ostale velikane tog doba u danasnjoj kosarci.Svako od njih bi prosecno ubacivao 50+.S'toga,ostavimo se gluposti i neuporedivih stvari..
    (Walldorf, 27. septembar 2019 13:37)

    # Link komentara

  35. Najbolje da je David Robinson bolji od Mambe hahahah
    I da je LeBron na drugom mestu hahaha a Mamba na 14 :))))
    (Nemanjici, 27. septembar 2019 13:30)

    # Link komentara

  36. Gasol medju 50, a nema Nowitzkog :D
    Ovo kao da je neko dosao iz kafane i rekao ajde sad da napravim goat listu
    (abc, 27. septembar 2019 09:20)

    Novicki nista a?
    (LFC, 27. septembar 2019 09:41)

    Pau bolji od Dirka???
    (prolaznik, 27. septembar 2019 09:59)

    mora tu imati mesta za sir charlesa
    (alex, 27. septembar 2019 10:11)

    Слика и прилика коментатора на Б92. Новицки је 17. и тиме најбољи Европљанин у НБА а Чарлс Баркли 19. Пау Гасол једва ушао у топ 50 и сигруно ће за коју годину испасти, јер ће неки од актуелних играча, који сада нису на тој листи упасти на њу. Зашто лажете када свако са пар кликова може проверити да причате неистине? Да навучете људе да коментаришу? Који вам је циљ? Или једноставно само лупнете нешто?

    Ови што кажу да би Вилт Чемберлејн требао бити боље позициониран, заборављају по мени најважнију чињеницу. Да је екипа Била Расела у његово време освајала више прстенова, Вилт је освојио само два. Зато би Расел требао бити боље позициониран од Вилта. И још нешто. Сви који су за то да Вилт заслужује бољу позицију, по истој логици треба да кукају што су Харден и поготово Вестбрук тако ниско, јер Вестбрук има више трипл-даблова од Вилта.
    (јд123, 27. septembar 2019 13:26)

    # Link komentara

  37. Divac medju 50 najboljih...Mora da se salite...
    (Ministar, 27. septembar 2019 13:20)

    # Link komentara

  38. @ (Dominique Wilkins, 27. septembar 2019 11:44)

    Po čemu je Dominik Vilkins zaslužio da se nađe na bilo kojoj listi najboljih NBA košarkaša svih vremena?! Mislim, kontam ja, prema tvom potpisu, da ti je bio omiljen, ali je čovek bio potpuno prosečan košarkaš. Nikad nije ništa osvojio, nije bio deo Dream Team-a, iako je pripadao toj generaciji, jednom u životu je bio izabran u najbolju petorku NBA lige, svega 6 puta bio biran za All-Star utakmice. Jedino što je pobedio na takmičenju u zakucavanjima...
    (ja, 27. septembar 2019 13:19)

    # Link komentara

  39. @ (Staka Zulu, 27. septembar 2019 10:42)

    Rasel i Čemberlen su igrali u ligi koja je imala 8 timova. Rasel je igrao u najdominantnijem timu tog doba, pa se naosvajao titula, a inače nije bio ništa posebno (15 poena po utakmici). Čemberlen je imao statistiku iz snova, ali ništa nije mogao da uradi protiv Raselovog Bostona, jer je bio zabavljač, pre nego ozbiljan košarkaš. Tako da ja njih ne bih stavljao u neku ozbiljniju konkurenciju za najboljeg centra.

    Od onih koje sam ja imao prilike da gledam, verovatno je najbolji Karim Abdul Džabar, pa Olajdžuvon, iako sam Olajdžuvona mnogo više voleo da gledam. Šek može na 3. mesto.

    Jer, kako je Džabar, skoro kao 40-godišnjak, odučivao Olajdžuvona od košarke u to doba, tako je Olajdžuvon jeo Šeka (a i sve ostale pretendente - Juinga, Robinsona, Morninga, Dankana) za doručak...

    Posebno bi tebi bili interesantni dueli iz finala 1995. kad su Rokitsi igrali protiv Medžika, gde je 32-godišnji Olajdžuvon, u direktnom duelu, prosto razvaljivao 9 godina mlađeg Šakila, koji je tada bio u apeksu snage, a Hjuston počistio Orlando u 4 utakmice.

    Olajdžuvon je tada bio najbolji strelac, skakač i asistent finala, pa je poneo i MVP titulu. Olajdžuvon je bio Jokić pre Jokića, uz samo jednu razliku - ličio je na košarkaša...
    (ja, 27. septembar 2019 13:09)

    # Link komentara

  40. Jeste da ga nisam voleo, jer je kopirao Džordana, ali realno mislim da je mnogo debilno ne staviti Kobija ni u prvih 10.
    (MarcoPolo, 27. septembar 2019 13:02)

    # Link komentara

  41. Jako je teško upoređivati igrače sa različitih pozicija i iz različitog perioda, pa je možda bolje navesti provih 5 ili više po pozicijama. 
    Plej: Medžik, Oskar, Ajzeja, Stef Kari, Džejson Kid 
    Bek: Majkl, Kobi, Džeri Vest, Gervin, Vejd 
    Krilo: Lebron, Lari Bird, Durent, Dr J, Wilkins 
    Krilni centar: Dankan, Novicki, Barkli, Garnet, Karl Meloun 
    Centar: Wilt, Karim, Olajdžuvon, Šek, Bil Rasel 

    E, sad ... izabrati prvih 10 je baš muka, ali recimo: Džordan, Wilt, Medžik, Lebron, Bird, Karim, Dankan, Kobi i Šek.
    (Dominique Wilkins, 27. septembar 2019 11:44)

    Julius Earving?
    (Dr., 27. septembar 2019 12:59)

    # Link komentara

  42. pucamo ko karim abdul dzabari
    (prtee bee gees, 27. septembar 2019 12:57)

    # Link komentara

  43. ovakve liste su samo jos jedan dokaz da ako zelite na vrh morate imati masineriju marketinga iza sebe.kako se niko ne prevari da kaze da je stokton najbolji plej svih vremena?covek je najbolji asistent i kradljivac lige svih vremena jos uvek iako je odbrana u nba postala toliko mekana da im reket zuji prazan.zasto se nipodastava verovatno najkompletniji igrac ikada hakim olajdzuvon?covek ima poene,skokove,da ne pominjem blokade i ukradene lopte,a ima i preko 4 000 asistencija u karijeri.nije mogao da i ima svaku utakmicu kvadripl dabl da bi vi bili zadovoljni.zasto se jos uvek nipodastava dankan iako je najbolji krilni centar svih vremena i itekako mu je mesto u top 10?ako niste gledali ne komentarisite molim vas.ono sto je zajednicko za ovu trojicu je da niko od njih nije imao toliku medijsku paznju kao ovi danas sto imaju.navedite mi danas centra koji ima rad nogu kao hakim?nema ga,ne postoji.ko moze da dominira kao dankan i da od 28-og i 56-og pika na draftu napravi hall of fame igrace?ko moze kao stokton da bude tolika napast i u napadu i u odbrani?verovatno je greska stoktona sto "nije izgledao kao kosarkas" sto je rekao jedan od nba legendi.ali je isto tako rekao da to tako izgleda dok se ne skine u dres i ne pocne utakmica,a onda je bio neuhvatljiv.sve su to ljudi koji bi danas zmureci dominirali,a da ne pominjem ti-meka,vinsa ili ajversona koga ni tada nisu mogli ni lasom da uhvate.danas bi sedali na parket od njegovog crossover driblinga.
    (ljupce, 27. septembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  44. A james Gist ?
    (Nikola Mihail, 27. septembar 2019 12:52)

    # Link komentara

  45. Klinci koji pravdaju Karija u 10 a ne Kobi? Pa nije lista uticaja na igru nego lista za GOAT
    (nista o nicemu, 27. septembar 2019 12:40)

    # Link komentara

  46. ova lista je napravljena da bi iznervirala mambu, i da bi se covek vratio, i pokazao ko je najbolji posle najboljeg...
    kontam da mamba od izlaska ove liste nije izasao iz sale..
    (fsf, 27. septembar 2019 12:38)

    # Link komentara

  47. Komedija
    (Ee, 27. septembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  48. Jedino sto su pogodili je br. 1. Sve ostalo, manje vazno.
    (Stevan, 27. septembar 2019 12:35)

    # Link komentara

  49. Jokic je na 77.
    (domantas, 27. septembar 2019 12:18)

    # Link komentara

  50. Dzordan je na prvom mestu! Ostalo je stvar godine rodjenja nas koji komentarisemo. Ja pratim od osamdesetih i meni je smesno da su Kris Pol i Dvejn Vejd ispred Dreksler i Vortija. Da je nesporno veliki igrac Le Bron ispred Dzabara Kobija Olajdzuvana pa to je neozbiljno.
    (Krsta, 27. septembar 2019 12:18)

    # Link komentara

  51. Ljudi, Brajant je na 14. mestu samo iz razloga sto je bio glavni promoter svetskog prvenstva u Kini, gde su Ameri na svakoj utakmici izvizdani.

    Sad but true :)

    Medjutim, satisfakcija je zbog toga cak i veca. Kao i sa Noletom.

    Mogu samo da nas mrze oni sto nas ne vole :)
    (Milos, 27. septembar 2019 12:16)

    # Link komentara

  52. A gdje je jedan jedini i neponovljivi Dirk Novicki. Ako on nije u top 10 ta lista nista ne valja.
    (Riki, 27. septembar 2019 12:15)

    # Link komentara

  53. Vredjanje inteligencije se nastavlja
    jedini igrac koji na listi moze da se kaze da je bolji od kobija (ne racunajuci Mj) je Lenard i to mozda, a on je iza hardena... Novickog nema na listi zato sto je izduo basove Lebronu. A statisticari koji onanisu na statistiku da li se 6 poraza u finalima ubraja u statistiku. Lista je van pameti.
    (Tiga, 27. septembar 2019 12:14)

    # Link komentara

  54. Lebron nema sut??? Pa ima bolji procenat suta od MJa! Koliko igraca ima fizicke predispozicije pa nikad nije napravilo nista! Lebron je posle MJa najbolji ikada,ko kaze da nije tako taj nek komentarise kriket. Naravno MJ je legenda a LBJ tek treba da postane...
    (Ivan, 27. septembar 2019 12:11)

    # Link komentara

  55. Kris Pol ispred Neša i Stoktona???
    (Kole, 27. septembar 2019 12:05)

    # Link komentara

  56. Za mene u NBA postoji Sveto trojstvo a to su Jordan, Magic, Bird. Sve ostalo, svaka čast svima ali ova trojica su u svakom trenutku svoje karijere bili vrhunski igrači, od trenutka kad su kročili na teren do penzije. Dominirali su kad je NBA bio u ekspanziji, a najbitnije od svega, ceo život su proveli u timu koji ih je draftovao i nikad nisu zvali jedan drugod "e tebre, aj se udružimo pa da se sprdamo s ligom". Kobi, Dankan, Robinson, Hakim zbog toga imaju veliki respekt od mene. Lebron i O'Nil su dosta ukaljali svoj obraz stalnim seljakanjem i udruživanjem sa superstar igračima, kao i Barkli. Melounu je oprošteno jer se 20 godina mučio sa Jutom i nije uspeo. A Garnet, sa 1 osvojenom titulom uz 3 superstara pored sebe i još jednim finalom posle ne bi smeo ni u prvih 100 da se nađe.
    (CJC, 27. septembar 2019 12:00)

    # Link komentara

  57. U 50 nema Ajversona, a Kari ispred Brajanta... Nema potrebe za daljim citanjem...
    (Vuk, 27. septembar 2019 11:58)

    # Link komentara

  58. Dakle cemu iscudjevanje listi koju je sastavila neka stranica koja ima puno pratilaca koje je najpre zadobila pravljenjem klipova i highlighta o Nba igracima sto ne znaci da su merodavni. To jest svako ima svoje liste i svaka se razlikuje. Jedino je tacno da je Jordan "The Greatest" a to nema veze ni sa statistikom ni sa titulama,jednostavno on je za zivota postao legenda cije ime ce biti veliko dok je sveta. Kobi Brajanta obicno ne vole Lebronovi fanovi,a njemu mogu da se zahvale sto USA nije porazena od Spanije na olimpijadi i Howardu sto je eliminisao Lebrona 2009te jer bi Brajant zauvek imao 1:0 u finalu protiv Lebrona :) Shaq ne bi uzeo nijednu od 3 titule bez Brajanta a finala sa Istocnim ekipama su bila samo formalnost,osim manje vise sa Indianom ali svi su imali centre koji ne mogu da pariraju Shaqu,ali zapad bez Brajanta ne bi prosli. Zasto bi neko rekao da je lista merodavna kada su svi videli sta je Hakeem radio Robinsonu i da je Shaq izjavio da jedino Hakeema nije mogao da nadigra?? Kobe ima 2 titule bez Shaqa to znate,igrana je ozbiljna odbrana na njemu,nije imao Kleya drugog sutera pored sebe da mu olaksa i rasiri prostor,pa jos i Duranta :)) i kosarka nikada nije bila amaterska ili polu profesionalna pa ni 60tih..gledajte video "the truth about Wilt and Bill competition" videcete na primer da nijedan danasnji centar nema igru i pokrete kao Willis Reed. 70% danasnjih visokih igraca nema sut ni post igru,za one koji juce pisu o Faridu,kako zato nema klub :))
    (vince carter, 27. septembar 2019 11:55)

    # Link komentara

  59. Ko se MALO razume u kosarku nema dilemu da je lista sledeca

    1.Jordan
    2. Vilt Čemberlen
    3. Larry Bird
    4. Kobi Brajant

    Sve drugo su gluposti
    (nemanja, 27. septembar 2019 11:53)

    # Link komentara

  60. Vilt Čemberlen - tek 9. Veze nema sa istinom
    (nemanja, 27. septembar 2019 11:48)

    # Link komentara

  61. Jako je teško upoređivati igrače sa različitih pozicija i iz različitog perioda, pa je možda bolje navesti provih 5 ili više po pozicijama.
    Plej: Medžik, Oskar, Ajzeja, Stef Kari, Džejson Kid
    Bek: Majkl, Kobi, Džeri Vest, Gervin, Vejd
    Krilo: Lebron, Lari Bird, Durent, Dr J, Wilkins
    Krilni centar: Dankan, Novicki, Barkli, Garnet, Karl Meloun
    Centar: Wilt, Karim, Olajdžuvon, Šek, Bil Rasel

    E, sad ... izabrati prvih 10 je baš muka, ali recimo: Džordan, Wilt, Medžik, Lebron, Bird, Karim, Dankan, Kobi i Šek.
    (Dominique Wilkins, 27. septembar 2019 11:44)

    # Link komentara

  62. Lenard 42? Aj cao
    (CJC, 27. septembar 2019 11:39)

    # Link komentara

  63. Lista "top 50" bez Iverson-a (najbolji igrač što bi Ameri rekli pound for pound kojeg sam ikada imao priliku da gledam), Willis-a Reed-a i Pistol Peta je smejurija u najmanju ruku.

    Gomila precenjenih još uvek aktivnih primadona koje su na listi ne mogu da zamirišu ovoj trojici.
    (DeusJ35, 27. septembar 2019 11:36)

    # Link komentara

  64. Od igraca koje sam ja gledao 1.Dzordan 2.Medzik 3.Sek 4.Olajdzuvon 5.Karl Meloun 6.Dankan 7.Brajant 8.Durent 9.Kari 10.Novicki.
    (Mihajlo, 27. septembar 2019 11:33)

    # Link komentara

  65. Olajdzuvon je najbolji centar svih vremena.
    (milence, 27. septembar 2019 11:30)

    # Link komentara

  66. Samo br. 1 je bitan, ostalo boranija.
    (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 27. septembar 2019 11:29)

    # Link komentara

  67. Svi mogu da se redjaju kako ko hoce, ali se zna ko je No 1!
    Neponovljivi MJ!
    (nex, 27. septembar 2019 11:24)

    # Link komentara

  68. au covece. ajversona nigde. mozda sam malo subjektivan, ali po meni top 15-20 igrac ikada.
    barki, najbolja cetvorka ikada 19 mesto?
    a kobi 14 mest, no comment
    (stephen a. smith, 27. septembar 2019 11:23)

    # Link komentara

  69. Son Kemp!
    (Vlax, 27. septembar 2019 09:50)
    Jedan od mojih najomiljenijih kosarkasa, ali ne zasluzuje top 50. Nekoliko vrhunskih sezona u Soniksima je sve sto je imao posle toga problemi sa povredama i drogom su ga onesposobili.
    Kao neko ko ne voli Brajanta, kazem da on mora biti u top 10, ali ne top 5
    Dordan, LeBron, Medzik, Bird, Karim su za mene top 5, a za ostalo je sve diskutabilno. Stokton je mozda 6. a Brajant 7. Kavai mora biti vec u top 20 zbog dobre igre u SAS i titule u Torontu (sve je radio prosle godine).
    Inace sam fan Pejsersa, tako da za koga je ko igrao nije bitno.
    (Pera85, 27. septembar 2019 11:16)

    # Link komentara

  70. Ako mamba nije ne u deset nego u pet minomum ova lista nema nikakvu svrhu...
    (Delije Čikago, 27. septembar 2019 11:10)

    # Link komentara

  71. Sta je sa Ajversonom ? Da li je moguce da on nije na listi ?
    (srbin, 27. septembar 2019 11:08)

    # Link komentara

  72. Listu ne priznajem iz jednog razloga svako ko je imalo pratio NBA košarku nije mu potrebna ova napredna statistika da bi imao dilemu da li je Kobi odma iza Jordana ili 14 što je tužno za profesiju koju ovi iz Blicha rade.
    (Sch.., 27. septembar 2019 11:07)

    # Link komentara

  73. Garnet pre Karl Melona, pre Stoktona i Pipena?!?!?Šta je uradio Garnet igrao u Minesoti koja je ispadala u prvom kolu play offa i to kad je uspela da uđe u isti. Najveći uspeh mu je prelazak u Boston i uzimanje titule. LeBron drugi?!?! LeBron ima samo fizičke predispozicije i nista vise, sut nema, kada ste ga videli da ima dobru asistenciju?! Da bi bio drugi u istoriji moras imati ili biti kompletan igrač. Dankan pre Hakima, ok kapa dole Dankanu vrhunski igrač, ali Hakim je morao biti ispred Dankana i Admirala. Lari Bird je takođe morao biti u top 5.
    (žiks, 27. septembar 2019 11:00)

    # Link komentara

  74. Kobi je za sve ove izmislio kosarku
    (dr, 27. septembar 2019 10:58)

    # Link komentara

  75. Ovakve liste se prave s namjerom da izazovu sok kod fanova i da dobiju sto vise komentara, dijeljenja, kritika, sto pozitivnih, sto negativnih. Kobi za mene u top 5! Zbog njega i Seka i zavolio Lejkerse, a i dan danas sam njihov fan.
    (HARIS, 27. septembar 2019 10:57)

    # Link komentara

  76. James mozda moze da bude 9. na toj listi. Da bude ispred Jabbar-a, Magic-a, Bird-a, Duncan-a... Smesno. Svi u prvih 9 su bolji od njega, a videcemo i Curry-ja do kraja kraja njegove karijere.
    (terza, 27. septembar 2019 10:54)

    # Link komentara

  77. Kako je Dejvid Robinson ispred Hakima? Ok, ima u listi mnogo stvari u kojima može da se diskutuje, ali o ovoj ne bi trebalo. Dejvid Robinson je osvojio titulu tek kad je došao Dankan, i tada je Dankan bio najbolji igrač tima. A Hakim ga je uvek uništavao u direktnim duelima.
    (brm, 27. septembar 2019 10:53)

    # Link komentara

  78. Vilt Cemberlen moze biti samo na 2. mestu ove liste i to knap iza Jordana...
    (Zurkolomac, 27. septembar 2019 10:52)

    # Link komentara

  79. Svako ko razumije kosarku zna da je Larry Ptica zacementiran na drugo mjesto i jedino ga Jordanove nevjerovatne fizicke predispozicije sprecavaju da bude prvi.

    Ostatak liste smijesan, Šek šesti, Lebron drugi....
    (quixver, 27. septembar 2019 10:50)

    # Link komentara

  80. Ako je Stef Kari 10 mesto....Jokic je bar 6 mesto i to posle samo 4 nba sezone....lista je smesna mada opet je realnija od onih top 100 trenutnih koji je izbacio espn pre neki dan ono je vec totalna glupost....a od ovih Kobi kakav god privatnik bio toliki je majstor da mora u 5....Leri Bird je mozda posle Jordana jednog jedinog i najbolji....Olajuwon mora u 10....Novicki mora u 10....za Ajversona je presmesno da ne bude ni u 50 onakav majstor a da jedan Kris Pol bude u 30....on nije ni u 50....dok ovaj meni mora biti u 15 najboljih ikada!
    (MYNX, 27. septembar 2019 10:43)

    # Link komentara

  81. Prvo, iako sam srećan zbog toga što je Džordan prvi i na ovoj listi, smatram da su ovakve liste prilično besmislene, jer, prvo, ne mogu se porediti babe i žabe. Niko ne može objektivno da kaže ko je najbolji kada je doprinos različitih pozicija u timu drastično različit. Ne mogu se porediti bekovi i centri, centri i krila, krila i plejevi, jer svako ima svoju ulogu u timu, ne samo u različitim epohama, već u različitim timovima u okviru jedne epohe (npr. neko bi mogao, potpuno smisleno da tvrdi da je Longli bolji igrač od Juinga, jer je osvojio 3 titule kao prvi centar Bulsa, dok ovaj drugi nije osvojio ništa - a realno je Juing izmislio košarku za Longlija, samo su Bulsi fokusirali igru na niže pozicije, te je centar mogao da bude bilo ko, sve dok je dovoljno inteligentan da može da hoda). Drugo, postoje ogromne razlike u načinu igre u različitima epohama, kao i u pravilima, broju klubova i utakmica i u milion drugih faktora. Npr. igrači, počev od 80-ih prosečno daju mnogo više poena, jer pre toga nije postojala trojka. Dalje, ne može da se tvrdi da je neki igrač iz NBA pre 50-ih godina najbolji, jer pre toga nije bilo dozvoljeno crncima da igraju u NBA. Ne može da se poredi košarka 60-tih i 70-ih, kada su se sve lopte gurale pod koš i moderna small ball košarka, gde centri praktično i da ne postoje. Takođe, ne mogu se porediti rezultati Bila Rasela (kolika god legenda on bio) i, recimo, Tima Dankana, jer je ovaj prvi osvojio 11 titula u ligi koja je brojala 8-10 klubova...
    (ja, 27. septembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  82. Staviti Hakima, najboljeg centra svih vremena, tek na 13. mesto je najblaže rečeno sramotno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Powerslave, 27. septembar 2019 09:53)

    A ti si stručnjak za košarku kada misliš da je Hakim bolji centar od Bila Rasela, Vilta Čembrlena i Šakila o Nila.
    (Staka Zulu, 27. septembar 2019 10:42)

    # Link komentara

  83. Tim Dankan i Stef nisu za top 10. Hakim i Kobi jesu.
    (tesko do liste, 27. septembar 2019 10:41)

    # Link komentara

  84. Po meni redosled top 6 igraca je MJ,Jabar, za trecu poziciju borba izmedju Magic ili Bird,za petu Kobe ili Lebron
    (Grba, 27. septembar 2019 10:40)

    # Link komentara

  85. Mole se deca koja nisu gledala barem polovinu ovih igrača u direktnom prenosu da nas poštede raznih Durenta, Kraija i Lebrona... Hvala!
    (Jovan, 27. septembar 2019 10:39)

    # Link komentara

  86. Pau bolji od Dirka???
    (prolaznik, 27. septembar 2019 09:59)

    Dirk je 17. nisi otvorio celu listu. Inače lista OK.
    (Dogodine u Lazi, 27. septembar 2019 10:28)

    # Link komentara

  87. Ljudi, sve-sve, ali gde nadjose MJ-a da stave na prvo mesto? Svasta!
    (Kole, 27. septembar 2019 10:26)

    # Link komentara

  88. Kris Pol pre Dzona Stoktona, Dejvid Robinson pre Kobija... Presmešno
    (dls, 27. septembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  89. Peter "Pistol" Maravich - one of the best!
    (+41, 27. septembar 2019 10:25)

    # Link komentara

  90. Dejvid Robinson je moj najomiljeniji NBA centar ikad. Zbog njega sam gutao sve o San Antoniju 90-ih (pored Bulsa, naravno). Ali nisam siguran da je realno bolji igrač od Olajdžuona, koga baš i nisam voleo u to vreme, uptavo zbog konkurencije Robinsonu. Ova lista je toliko apsurdna da bi čak možda imala više smisla da su Džordana stavili na 51. mesto
    (P, 27. septembar 2019 10:21)

    # Link komentara

  91. Napredna statistika je mama, eliminise batice poput Rasela Vestbruka i ostale napucavace obicne statistike, dalje, a favorizuje primera radi Jokaru Dalje, mozda je Brajant malcice precenjen, ponajvise sto mu je prva tri prstena delimicno doneo SHaq, a jos pomalo sto se nije promenio na promenu pravila i uvodjenje onske odbrane i tako dalje, nego je nastavio da sutira ko da sutra ne postoji
    (yo, 27. septembar 2019 10:18)

    # Link komentara

  92. Jedina stvar koju su pogodili je mesto broj 1, sve ostalo je vrlo diskutabilno a posebno Kavaj na 42.mestu. Dosta ispred njega Harden, Pol, Vestbruk po cemu? Covek osvojio 2 prstena i to bukvalno sam vodio Toronto do titule. Ako je broj tripl-dablova uz 10 izgubljenih lopti znacajniji od toga onda sta reci.
    (Elnino92, 27. septembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  93. Po mom mišljenju Kobi je drugi. Ako je jasno ko je prvi jasno je i daj Kobi najbolji od ostalih, tj neko ko je najviše prišao MJ-u. Kari nije ni u 20 najboljih iako ga gotivim. Lebron bi mi bio 6. jer ne bih mogao da ga stavim ispred Džabara, Medžika i Šeka. U top10 bih još stavio Birda, Vilta, Poštara i Stoktona. Divac je legenda, moj omiljeni košarkaš, ima veliki doprinos razvoju same igre kao i NBA lige, ali realno je da bi bio pri kraju top100.
    (Mr. Blondie, 27. septembar 2019 10:14)

    # Link komentara

  94. Dzordan, pa Kobi odmah nakon njega. Inače ova lista je obično s.....
    (haren, 27. septembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  95. mora tu imati mesta za sir charlesa
    (alex, 27. septembar 2019 10:11)

    # Link komentara

  96. Još jedna u nizu besmislenih lista američkih neznalica.
    (Topnik, 27. septembar 2019 10:09)

    # Link komentara

  97. samo je jedno sigurno a to je ko je najbolji svih vremena i tu lista nije pogresila
    (Ne pa ne, 27. septembar 2019 10:05)

    # Link komentara

  98. Komedija od liste, siguran sam. Nisam ni citao, vec samo usao da ostavim komentar kad sam video da je Kobi 14.
    (Roki, 27. septembar 2019 10:03)

    # Link komentara

  99. Ovu listu pravilo neko dijete nasumicnim izborom,stavili dzordana prvog i onda izvlacili papirice ko je iduci
    (rs, 27. septembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  100. Dosta realna ljestvica. Samo je na Balkanu Kobe odmah iza Jordana.

    Što se tiče Divca, kakvih top 50? Vlade je bio igračina, ali veliko je pitanje, da li je on top 50 centara ikad.
    (Mj23, 27. septembar 2019 10:02)

    # Link komentara

  101. Poprilicno realna lista. Ni ja nisam fan Karija, sli treba biti realan, pogledati njegove titule, procente, uticaj na igru itd (mada opet bas ne znam da li je zasluzio to mesto). Ne razumem ove ljubitelje Kobija koji ne mogu biti realni. Covek je vazio izmedju ostalog za sutera, a njegovi procenti su katastrofa, bez O'nila nije mogao ama bas nista. Zar to ne vidite i sami? Sto neko rece, dobro da je i 14. Iskreno i meni malo bode oci to sto je osvajac najvise titula tek na tom mestu na kom je. I sto nema Karla Melouna (ali opet su valjda presudile titule), iako ga obozavam.

    Samo budite realni ljudi. Nista drugo.
    (DrSofronijeTheGreat, 27. septembar 2019 10:00)

    # Link komentara

  102. Džordan, Brajant, Ajverson... Pa svi ostali.
    (Mare, 27. septembar 2019 10:00)

    # Link komentara

  103. od 1. do 9. mesta, za svakog se moze reci: "pa i jeste bolji od brajanta" i da se nadju argumenti za tu tvrdnju (i protiv nje, naravno), ali mislim da (jos uvek) nema tih argumenata koji bi stefa karija rangirali iznad kobija brajanta.

    videcemo kakva ce biti situacija kad kari zavrsi karijeru, ali vec ima 31 godinu tako da nije bas sigurno da ce nadmasiti kobija.
    (mrmlj, 27. septembar 2019 10:00)

    # Link komentara

  104. Pau bolji od Dirka???
    (prolaznik, 27. septembar 2019 09:59)

    # Link komentara

  105. Staviti Kobija Brajanta iza Stefa Karija moze samo lud covek i onaj koji ne poznaje kosarku. Ne znam cemu uopste ove GOAT liste, zna se ko je najveci ikada.
    (nista o nicemu, 27. septembar 2019 09:04)
    Kari je napravio revoluciju u kosarki, zato je top 10
    (Filip, 27. septembar 2019 09:58)

    # Link komentara

  106. Lebron 2 mesto!? Kobe tek 14!? Pa ovu listu kao da je pravilo dete od 8 godina
    (Pero, 27. septembar 2019 09:54)

    # Link komentara

  107. Staviti Hakima, najboljeg centra svih vremena, tek na 13. mesto je najblaže rečeno sramotno.
    (Powerslave, 27. septembar 2019 09:53)

    # Link komentara

  108. Budalastine....MJ naravno nije sporan ali da nema u prvih pet Dr Dzeja mogu da objave samo vrhunski nepoznavaoci NBA.
    (Djordje Stanojevic, 27. septembar 2019 09:50)

    # Link komentara

  109. Son Kemp!
    (Vlax, 27. septembar 2019 09:50)

    # Link komentara

  110. 1. MJ
    2. Medžik
    3. Vilt Čemberlen
    3. Kobi
    4. Džabar
    5. Bil Rasel
    6. Lebron Džejms
    7. Šekil
    8. Leri Bird
    9. Tim Dankan
    10. Oskar Robertson

    Ok, stvar ukusa, može i drugačije, ali obrni, okreni, Kobi mora imati mesto u top 10.
    (Đorđe, 27. septembar 2019 09:46)

    # Link komentara

  111. kad vidis samo ovu fotku, njega, leteceg u toj drecavo crvenoj, skoro pa nerealno crvenoj uniformi...kao da nije fotografija sa ovoga sveta. Meni je on i posle toliko godina, nesto vise od ljudsko-dostiznog, glupo je reci ali kao neko bozanstvo. Imam 34 god i nisam zaludjen idolima, ali michael ce mi verovatno uvek biti to.
    (wlado, 27. septembar 2019 09:45)

    # Link komentara

  112. Koliko god stavljanje Lebrona ispred Kobija, Medzika i Karima zvucalo smijesno, nije ni primaci tome da je Dejvid Robinson ispred Hakim Olajdzuvona. Jedan od najpoznatijih NBA hajlajtsa 90ih godina je kada Olajdzuvon maltretira Robinsona, i unistava ga kako u napadu tako i u odbrani. Ko zna ko je sastavljao ovu listu, Jeremija licno
    (Danilo, 27. septembar 2019 09:43)

    # Link komentara

  113. Zameniti mesta Duncanu i Birdu, Curry nema sta da trazi u najboljih 10.
    (paspalj chandler, 27. septembar 2019 09:42)

    # Link komentara

  114. dr.J tek na 22gom mestu??? Ser Barkley 19ti? Covek zbog koga su glasali o ogranicenju igre ledjima? Ko li je pravio ovu listu, izgleda da je ko kod nas u savezu.
    (evropo ne okreci nam ledja, nismo mi buzeranti, 27. septembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  115. Novicki nista a?
    (LFC, 27. septembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  116. Da li postoji neko objektivan ko bi bio u stanju da košarkaškoj javnosti objasni po kojim kriterijumima je Brajant u top 10 košarkaša ikada?

    Čovek je jednom bio MVP regularnog dela sezone, 2 puta MVP Finala ( od 5 titula koje je osvojio, Šekil O Nil je 3 puta bio MVP finala i alfa i omega tadašnjih Lejkersa, ko je tada pratio NBA zna o čemu pričam). Kobi je imao nekoliko fantastičnih sezona, ali je isto tako imao i sezone za zaborav. Poslednje njegove sezone ostaće upamćene po usiljenom šutu, brdu promašaja iz igre, nerazumnom forsiranju samo iz želje da se obore određeni rekordi...Svi se sećamo da su ga kao mečku vodili po dvoranama širom Amerike a on bi šutirao 4-21 , 6-25, 3-14 iz igre.
    Razumem žal za mladost ali stavljati Kobija u top 10 ikada je bogohuljenje.
    @nista o nicemu
    Kari će ostaviti veći trag u NBA od Kobija. Pričamo o najboljem šuteru svih vremena a ti pišeš da samo lud čovek može staviti Karija ispred Brajanta?!
    (papa Francisko, 27. septembar 2019 09:41)

    # Link komentara

  117. Svasta
    (Moo, 27. septembar 2019 09:40)

    # Link komentara

  118. Dajte vi nama listu kp najbolje prodaje dresove
    (an, 27. septembar 2019 09:38)

    # Link komentara

  119. Staviti Kobija Brajanta iza Dzejmsa moze samo lud covek i onaj koji ne poznaje kosarku.
    (Djomla, 27. septembar 2019 09:36)

    # Link komentara

  120. Stef Kari 10. nema dalje gasi internet motaj kablove...Prolupao sam od ove gluposti,Brajant 14.
    (Aleksej:,,Medijska hobotnica Partizana,zlo fudbala”, 27. septembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  121. Moralo je da se nadje mesto za Ajversona i Pistol Pita.
    (Aleksandar, 27. septembar 2019 09:33)

    # Link komentara

  122. Vilt deveti? Dzejms drugi? Kakve gluposti

    Dzejms zasluzuje da bude drugi, decko je kompletan igrac, i pravi predvodink NBA posle MJ uz KB koji je na 14om mestu nezasluzeno. Stariji igraci su tu gde jesu jer je igra u njihovo vreme bila ili amaterska ili polu profesionalna. Iako vise volim starije igrace nego ove novije to je jednostavno realna slika...
    (Cxd, 27. septembar 2019 09:29)

    # Link komentara

  123. A gde je Kevin Durent?
    (Pavle, 27. septembar 2019 09:28)

    # Link komentara

  124. nista ni o cemu@
    Naravno da Kari i Kobi ne mogu da se porede. Jedan je najefikasniji kosarkas u istoriji a drugi najneefikasniji kosarkas u istoriji. Ja sad ni ne moram da napisem ko spada u koju kategoriju jer je mnogo ocigledno
    (Uncle Drew, 27. septembar 2019 09:28)

    # Link komentara

  125. Pa Kobi je najprecenjeni igrac ikada. Za mene su i Harden i Westbrook kompletniji igraci.
    (RW#0, 27. septembar 2019 09:22)

    # Link komentara

  126. Prva postava: Dzonson, Dzordan, Bird, Dzejms, Dzabar, druga postava: Stokton, Brajant, Irving, Meloun, Cemberlen, treca postava: Robertson, Vest, Durent, Dankan, Rasel, cetvrta postava: Kid, Kari, Karter, Barkli, Olajdzuvon. Nijanse su u pitanju.
    (Zambezi, 27. septembar 2019 09:22)

    # Link komentara

  127. Gasol medju 50, a nema Nowitzkog :D
    Ovo kao da je neko dosao iz kafane i rekao ajde sad da napravim goat listu
    (abc, 27. septembar 2019 09:20)

    # Link komentara

  128. Realno gledano Vilt nikako ali bas nikako ne moze da bude deveti,u prvih 5 garantovano! Drugo Kari takodje ne moze da bude u prvih 10 jer realno gledano on je tu samo zbog raznoraznih rekorda u sutiranju trojki. Takodje Lenard nikako ne moze da bude losije pozicioniran od Hardena,Vestbruka i ekipe jer je kompletniji i bolji od njih zajedno,to sto oni pumpaju statistiku triple dablovima je skroz nebitna stvar,plus Lenard ima titule a njih dvojica ni blizu.
    (Dacha, 27. septembar 2019 09:19)

    # Link komentara

  129. u kosarci kao i uvek samo prvi nije sporan...sve ostalo.....
    (alan ford, 27. septembar 2019 09:18)

    # Link komentara

  130. E ali da bude Curry ispred Brajanta...Lista je koliko toliko realna naravno da je MJ na 1 mestu to je jasno kao dan , ali po meni mora da ima mesta za Kobea u top 10 sigurno.
    (Uros, 27. septembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  131. @marko brate moze Kobi biti cigla koliko hoce ali 5 titula je ipak 5 titula, i definitivno zasluzuje da bude u top 5 igrica.
    (jah, 27. septembar 2019 09:14)

    # Link komentara

  132. Po meni prvih pet slazem se...
    (Banjaluka, 27. septembar 2019 09:13)

    # Link komentara

  133. Divca obozavam.Zbog njega sam zavoleo kosarku,sredinom osamdestih.Ali napisati da zasluzuje mesto medju 50 najboljih je smesno.Realno,tesko da je medju 150 najboljih.Listu nebih komentarisao.Cim neko pomene napredne statistike,muka me uhvati.
    (Miroslav, 27. septembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  134. "There can be only one".. MJ
    (Njegovo visocanstvo, 27. septembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  135. Pozdrav redakciji i jedan bratski savet za ubuduce. Kada napisete u naslovu prezime Brajant i uz njega cifre poput 4, 5, 6 itd, znajte da tu vest niko nece citati :)
    (zemunskitrol, 27. septembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  136. Karl Meloun tek dvadeseti?
    (dukara, 27. septembar 2019 09:06)

    # Link komentara

  137. Lenard je tata za Hardena...
    (Leteći veverac, 27. septembar 2019 09:04)

    # Link komentara

  138. Staviti Kobija Brajanta iza Stefa Karija moze samo lud covek i onaj koji ne poznaje kosarku.

    Ne znam cemu uopste ove GOAT liste, zna se ko je najveci ikada.
    (nista o nicemu, 27. septembar 2019 09:04)

    # Link komentara

  139. kobi "cigla" brajant jos je dobro prosao
    (marko, 27. septembar 2019 09:01)

    # Link komentara