1. (Hahahaha, 14. septembar 2019 07:01)
    Друже, за разлику од тебе ја нисам снисходљив, видим добро шта пише, али стварно више не знам шта да ти кажем на то "треба још један добар техничар". Ето у праву си, треба. Рани сина пак шаљи у техничаре, или убеди Ђанелија који ти је параметар за све да игра за нас. Фале нам у хокеју играчи НХЛ квалитета, у фудбалу Ван Дајк, Роналдо, Меси... Никола је играо егал са свима, добио Италију за полуфинале СП-а, освојио СЛ, европску бронзу, ја стварно не разумем такве измишљотине и замене теза као нас је бацио на дно, уништио одбојку и сл. Изгубили смо ту проклету утакмицу против Италије на њеном терену, и шта сад? Нећеш ме убедити за 100 година да је то нешто шокантно и недопустиво. Волео бих да Боба извуче још више од екипе, жреб нам се овде отворио до полуфинала, видећемо.
    (my way, 14. septembar 2019 15:31)

    # Link komentara

  2. "My way" имаш право на мишљење али ти је знање и анализа танана, причаш ТИИИ о врхунским играчима и људима...тииии???
    а за
    пријем на овој утакмици погледај статистику.?
     (vanja, 14. septembar 2019 14:17)

    # Link komentara

  3. Tako je pocelo i u kosarci.
    (Mamer N'goj, 14. septembar 2019 11:54)

    # Link komentara

  4. Videcemo razliku u igri i spremnosti i sve sto je doneo Kovac tek protiv neke jace ekipe realno to je polufinale Italija ili Francuska, ova ekipa je bila kvalitetna i pre dolaska Kovaca objektivno Nemacka i Belgija nisu neko merilo ali ce do polufinala biti nasi najjaci protivnici! Protiv Italije smo psihicki pali Grbic nije uspeo da prevazidje to i tu je kraj to je bio samo jedan los dan, uostalom igrali su na domacem terenu bilo je veoma tesko dobiti tu utakmicu! Videcemo koliko su napredovali i kako je Kovac uticao na psihiloskom planu tek kada dodje polufinale pred 15 000 ljudi u vreloj atmosferi kako ce tada da se pokazu i izbore sa pritiskom, nadam se da ce Italija biti tu pa da im uzvratimo udarac! Inace momci rutinski prolaze grupu i 1/8 finala pa onda u 1/4 nek se sto bolje spreme i razigraju za polufinale!
    (NIS, 14. septembar 2019 11:25)

    # Link komentara

  5. My way
    Ti opet ne vidis sta pise, sta uvek pise, da Jovovic kada ima dan sve je dobro, kada ustane na levu nogu, onda sve je lose. Stalno pisem, da ekipa zavisi od njegovog raspolozenja, sto je tuzno. Zato treba jos jedan dobar tehnicar. Ne moze se ni Jovovic pohvaliti nekim dobrim timovima, pa da je to neki parametar, ali ti to neces priznati, sve i da ti zivot od toga zavisi. Isto, vec duze vreme pisem da Petric mora biti prvi primac, a ne Ivovic, zbog toga sto je prijem sa njim stabilniji, igra takodje bolja. Evo to se pokazalo kao tacno. Tuzno je, sto ih je taj isti Nikola sveo na to, da umesto da igraju egal sa Poljskom, Rusijom, Francuskom, jer neosporno ovo je dobra ekipa, ti ovde pises samo da ne pocnu da ga pljuju zbog tih ekipa. Eto, gde nas je doveo Nikola. Molim te, ako ikako mozes, prestani da budes snishodljiv, tako prisan i brizan, sa nasim selektorom, da mu glumis prijatelja i drugara. Ti si samo obican navijac, kao i mi ostali, prihvati to. Nadam se da ce Kovac, vratiti nasu selekciju, tamo gde pripada.
    (Hahahaha, 14. septembar 2019 07:01)

    # Link komentara

  6. Povodom rasprave o Nemcima I mentalitetu, I izlizanosti mita o nemackom mentalitetu.
    Nemci u nekim sportovima nisu ni postojali.
    Sportovima u kojima smo mi imali uspeha kod njih su se bavili entuzijasti.
    Niti su ulagali u te sportove, Niti su imali logistiku, skolovane trenere.
    Kosarku su poceli da igraju sa pojavom Novickog.
    Nesto slicno kao kada smo mi pocinjali da igramo odbojku a svetom I Evropom su dominirali Italijani I Holandjani. Mi smo bili epizodisti. Malo pomalo odbojka se primila I kod nas, pa smo se podigli I dugo name je trebalo da pocnemo da ih ugrozavamo. Prvo je muska selekcija probila led. Italija I Holandija su se dugo smenjivale na prvom-drugom mestu, a mi smo bili veciti treci.
    Potrebno su generacije aktivnog I organizovanog bavljenja nekim sportom da dodje do uspeha.
    Na kraju smo I mi sazreli u poceli da ih pobedjujemo.
    Vaterpolom u to vreme smo se bavili prakticno samo Madjari, Italijani, Holandjani I mi (Jugoslavija), na citavom svetu. Recimo Spanija u tom periodu nije postojala u vaterpolu.
    Holandija je u tom periodu bil svetska velesila u odbojci, vaterpolu I fudbalu.
    U medjuvremenu oni naprave neverovatan zaokret u njihovoj koncepciji sporta I prestanu da ulazu u vaterpolo I odbojku.
    Neverovatno, svetska velesila u Tim sportovima a precrtaju te sportove kao da nikada nisu postojali.
    Tek se poslednjih par godina stidljivo pojavljuju u odbojci.
    Odluce se za sistematska ulaganja u bazicne sportove (atletika, plivanje, ne znam za gimnastiku). Naravno postizu vrhunske rezultate, jer ozbiljno ulazu I rade.
    Bazicni sportovi daju dobru osnovu za bavljenje dece I drugim sportovima.
    I pored toga izaberu rukomet kao osnovni kolektivni sport Koji se radi u skolama. Jer po njima rukomet je sport kroz Koji se deca najunivarzalnije fizicki razvijaju I osposobljavaju.
    Fudbalu se kod njih komercijalno Sam po sebi odrzavao.
    To je primer zemlje koja se temeljito I planski bavi sportom.
    Na drugoj strani ko je ikada cuo do pre izvesnog vremena za neke zemlje u vaterpolu. Nemacka, Francuska, Britanija. p
    Pre toga Turska, Grcka, Rumunija.
    Unazad, neko vreme turski klubovi Fener I Galatasaraj svakog leta svoje mladje selekcije pionira I kadeta salje na razmenu po 15 Dana treniraju sa nasom decom u Valjevu.
    Neki nasi treneri su dobili angazman u njihovim klubovima u Radu sa mladjim selekcijama.
    Pre par godina su se pojavili I Nemci da svojom decom. Pretpostavljam da Ako su Nemci I Turci poslali decu da uce vaterpolo u Valjevo da je I u drugim gradovima I klubovi.
    Tako se to radi Ako nemas iskustva u nekom sportu saljes decu I trenere tamo gde nesto znaju.
     (Unija Kolubara I brda, 14. septembar 2019 01:51)

    # Link komentara

  7. Nista Boba nije mogao da uradi sa ovom ekipom osim da ih spremi na pshiloskom planu, sto im je i falilo. Ipak Nikola nema iskustva kao Boba.
    Kvalitet Jovovice se vidi po klubovima u kojima je igrao. Donji dio tabele u svakoj ligi (Italijanska, Turska i sada Ruska).
    To sto je on dobijao nagrade kod nas samo znaci da mi nemamo boljeg a ne da je on dobar.
    Mi smo Nemce vec dobilu u VNL u Junu ove godine. Koliko me sjecanje sluzi jedno smo izgubili od njih na proslom Evropskom prvenstvu. Ipak su oni druga liga svjetske odbojke.
    Neko rece da nikada nije gledao ovakvu dobru utakmicu sa Grbicem, pogledaj Svetsko prvenstvo prosle godine kada samo zgazili Italijane sa 3:0. Za 30+ godina koliko pratim odbojku nisam ih video nemocnije. Bukvalno smo se igrali sa njima. I onda smo izgubili prvo od Poljaka u polufinalu pa onda od Amera za bronzu sto je bila cista pshilogija.
    Na zalost, mi mozemo da pobedimo svakoga ali mozemo i da izgubimo od svakoga. Karakteristika velikih ekipa i igraca je da pobjedjuju i kada igraju lose. A mi to ne mozemo...
    (Bivsi_odbojkas, 13. septembar 2019 22:04)

    # Link komentara

  8. Samo ću jedno ime reći - Slobodan Kovač.
     (MarcoPolo, 13. septembar 2019 21:32)

    # Link komentara

  9. My way, da li posle ovog meca razumes zasto stalno pisem da nam treba dobar tehnicar? Zasto pisem da kada je Jovovicu dan sve je super, kada nije, onda zivi ocaj? Zasto pisem da Petric mora biti prvi primac, a ne Ivovic? Koliko je bitno da se zna ko je startna postava, a ko zamena? Da su ovako igrali protiv Italijana, ti ne bi dobio priliku da napises, kako su Italijani znali da su bolji, da smo mi znali da su oni bolji, kako je publika znala da su bolji. Ne, nisu prosecni i da, tada su mogli da izbore plasman na OI. Zato je protiv Italije falio jos jedan dobar tehnicar, da kada ne ide Jovovicu udje u igru. Jeste ovo tek pocetak, ali ono sto stalno ponavljam, oni nisu prosecni.
    (Hahahaha, 13. septembar 2019 16:33)

    Писао си друже стално, али у склопу пљувачине по Јововићу и Николи што га је водио. Ја сам ти и тада и сада ти одговарам да ми бољег од њега немамо. Нисам гледао утакмицу, али ако је заблистао данас то је само потврда да има квалитет и да Никола зна зашто га је држао. Ти си спомињао Митића који дечко ни у једном клубу сезону саставио није и сада је у либанској лиги. Такође, верујем и да је пријем био добар, пошто од тога, а не од техничара све почиње. Ако је Боба успео да донесе екстра квалитет екипи, свака част! Само да не буде опет пљувачине по њему и момцима ако не прегазе Французе/Италијане, па онда и Пољаке/Русе...
    (my way, 13. septembar 2019 20:26)

    # Link komentara

  10. Evo sada vidite ono sto stalno ponavljam, nisu primaci losi, vec tehnicar ima dobre i lose dane. Koliko ljudi je danas primetilo da nije svaki put bio idealan prijem? Niko, ne prica se o tome. To je ono sto kazem, nema Djaneli uvek idealan prijem, ali on i los pretvori u dobar. To je danas radio Jovovic. Koliko nasim momcima igra zavisi od Jovovica i njegovog raspolozenja. Nadam se da nece posrnuti. Samo mi sada zao sto u Italiji nije bilo ovako. Imali su odlicnu priliku da izbore plasman na OI, ali nisu imali selektora. Nadam se iskreno da ce uspeti.😀😀😀
    (Pa...., 13. septembar 2019 20:11)

    # Link komentara

  11. Mi smo ti takav mentalitet da čim se nadamo i očekujemo uspeh dozivimo krah, kao košarkaši sad. Ne umemo da se nosimo sa epitetom favorita, izgorimo. Odbojkaši su ovo prvenstvo otišli u tišini tako da možda i urade nešto. Upsss, ma loši su, Italijani ih dobili 3:0, osimina ili četvrt finala krajnji domet...
     (bez pritiska, 13. septembar 2019 19:54)

    # Link komentara

  12. Jovović je ispod proseka.
    (vlada bgd, 13. septembar 2019 17:15)

    Uvek bio i on je najslabija karika, sto je najgore igra najvazniju poziciju. Kad upadne u trans i svaki napad koji kreira je isti i lako citljiv.
     (Nikola, 13. septembar 2019 19:53)

    # Link komentara

  13. Da li neko zna, kako možemo da se plasiramo na OI?
    (Pored skca prolazim i vidim neku gomilu, 13. septembar 2019 17:23)

    Dobrim plasmanom na EP, da bi imali sto bolji FIVB rejting i bili u osam evropskih ekipa koje će igrati kontinentalni turnir pocetkom januara. Turnir koji se mora pobediti, samo pobednik dobija kartu za OI... tako i ostali kontinenti, ostale ekipe su već kvalifikovane. Nažalost ni EP ni SP ni Liga nacija iki kako se zove, ne donose više kartu za OI, sve se svodi na kvalifikacione turnire. Prvi smo propustili protiv Italije.. sledi još ta zadnja šansa.
    (JPR24, 13. septembar 2019 19:49)

    # Link komentara

  14. To je ono. Grbic i Djordjević su igračke legende, ali kao treneri ne umeju iskoristiti igrački potencijal ekipe. Npr: od najboljeg centra NBA, napraviš prosečnog igrača na turniru itd. Odbojkaški savez je presekao i nadajmo se da će se isplatiti.
     (Odmah se vidi, 13. septembar 2019 19:41)

    # Link komentara

  15. idemo momci isto kao i devojke...samo hrabro,kako bi to lepo bilo sampioni evrope u muskoj i zenskoj odbojci!
    (dd, 13. septembar 2019 19:41)

    # Link komentara

  16. Kosarkaski savez da bude pametan i da se ugleda na odbojkaski. Ajmo plavi!
    (Marko, 13. septembar 2019 19:31)

    # Link komentara

  17. Da li neko zna, kako možemo da se plasiramo na OI?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pored skca prolazim i vidim neku gomilu, 13. septembar 2019 17:23)

    Кроз квалификације у јануару.
    (Иван Грозни, 13. septembar 2019 19:25)

    # Link komentara

  18. Boba Kovac, to se cekalo. Vrhunska reprezentacija zasluzuje vrhunskog trenera.
    (Ivan, 13. septembar 2019 19:17)

    # Link komentara

  19. Bravo! Samo da ne zavrse kao kosarkasi...
    (DjulaMester, 13. septembar 2019 18:59)

    # Link komentara

  20. @ nekle

    Lupas ko Maksim po diviziji. Trenirao sam u Zvezdi 7 godina, bio u svim mladjim selekcijama,igrao protiv Jovovica,dok je bio tehnicar Vojvodine. Stalno nam je zadavo muke. Na svim prvenstvima Srbije 4 godine uzastopno proglasen za najboljeg igraca na turnirima. Decko kida kako igra,stvarno bezveze sta pricas. Sve strucnjak do strucnjaka. Puna podrska momcima do medalje ma koja god to bila!!!!!!
     (Navijac, 13. septembar 2019 18:56)

    # Link komentara

  21. Dajte poseban odeljak za prvenstvo, neki eurovolej npr
     (evega, 13. septembar 2019 18:39)

    # Link komentara

  22. Nesto Novo. 
    Kako smo zgazili Nemce, odgovornoscu, disciplinom, fokusiranoscu, posvecenoscu, rutinski brutalno. 
    To je bila surova egzekucija. 
    Kao da smo mi preuzeli nemacki mentalitet, a oni nas gubitnicki. 
    Samo da nije trenutni bljesak. 
    Ako je ovo uticaj novog selektora, podrzavam.
     (Unija Kolubara I brda, 13. septembar 2019 16:43)

    # Link komentara

    Preporučujem (+13)

    Ne preporučujem (0

    Od '95 Srbija( i Sr Jugoslavija) ima 65 odlicja iz muske i zenske kosarke, odbojke i rukometa i plus vaterpolo i Devis Kup...Nemci nemaju ni 30 iz kolektivnih sportova od tada..a ima nas 12 puta manje...ta prica o nemackom mentalitetu je izlizana...
    (Dragan-Borca, 13. septembar 2019 18:38)

    # Link komentara

  23. Za početak odlično, ali dugo je prvenstvo, korak po korak, nemojte sad svi da pričate odmah da uzimamo medalju, a sutra kad izgube da su ovakvi i onakvi
     (nebaCar, 13. septembar 2019 18:32)

    # Link komentara

  24. Argentinu smo izbegli, ali pazite da ne naletimo na Španiju...
    (&#$8" ja malo #"#% u %#"$& i sportu i svemu više!, 13. septembar 2019 18:22)

    # Link komentara

  25. Da, da..
    Sada ce mediji i ove da dignu... Ljudi se prime, pa ce i ove da pljuju...
    (Yesss, 13. septembar 2019 16:53)

    Pa nebi trebalo.. I mi kao narod se valjda nekad naučimo.. Ili?
     (HanSolo, 13. septembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  26. Uništila? Super, ali znamo da kad bude zaista važno da se smješi poraz, kao i Nole i košarkaši. Prava frustracija!
    (Myrthos, 13. septembar 2019 18:20)

    # Link komentara

  27. Toooo breee Kovače!!!
     (Smoljo, 13. septembar 2019 18:11)

    # Link komentara

  28. Bravo igraci i strucni stab !!!
    (Dejan V, 13. septembar 2019 18:09)

    # Link komentara

  29. Ovi počeli kao košarkaši.
     (kris, 13. septembar 2019 18:07)

    # Link komentara

  30. Što se OI tiče. Niko odavde se ne kvalifikuje, ni prvak evrope. Do sada iz Evrope su se plasirale Poljska, Rusija i Italija. Za preostalo jedno mesto iz Evrope biće kvalifikacioni turnir u Berlinu od 5-10 januara, gde će učestvovati 8 ekipa. Mi učestvujemo!
    (jojasd, 13. septembar 2019 18:04)

    # Link komentara

  31. Nedostaje mladi srednjak Djordje Ilić.
     (gorky, 13. septembar 2019 18:01)

    # Link komentara

  32. Put do polufinala je otvoren i veoma dostizan, samo nastaviti sa dobrom igrom kvalitet je tu, potencijal takodje samo sto bolje uigrati ekipu uz malo srece moze se ocekivati veoma dobar rezultat u krajnjem plasmanu!
    (NIS, 13. septembar 2019 17:38)


    Eto, opet iste greske.Tek prvo kolo odigrasmo, a ti pises put do finala otvoren.Na osnovu cega?? Jel drugi nisu dosli tu da igraju u ostvare sto bolji plasman?? Jesmo li to mi bogom dani za finale?? Posle ako ispadnu, pljuvaces ih, jel tako??
     (Mare, 13. septembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  33. (Pored skca prolazim i vidim neku gomilu, 13. septembar 2019 17:23)
    preko kvalifikacionog turnira koji se igra u februaru koji se igra u berlinu i samo pobednik ide na olimpijadu
    (slobinator, 13. septembar 2019 17:58)

    # Link komentara

  34. Samo ih treba što više hvaliti, nebili prošli kao košarkaši.
    (Blesko de Gama, 13. septembar 2019 17:55)

    # Link komentara

  35. Ovo bio derbi grupe?! Bogami...
    Aj da ne trcimo pred rudu kao sa kosarkasima.
     (nex, 13. septembar 2019 17:40)

    # Link komentara

  36. Put do polufinala je otvoren i veoma dostizan, samo nastaviti sa dobrom igrom kvalitet je tu, potencijal takodje samo sto bolje uigrati ekipu uz malo srece moze se ocekivati veoma dobar rezultat u krajnjem plasmanu!
    (NIS, 13. septembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  37. Ja sam mislio da ce nemci da pobede, gledajuci mec nekako su mi delovali bolje
    (dnevna doza posecnog Srbende, 13. septembar 2019 17:38)

    # Link komentara

  38. plamen, plamen ljubaviiii

    ima da pevamo tri nedelje
     (mrgaga, 13. septembar 2019 17:36)

    # Link komentara

  39. Svaka čast! Skoro nikada Njemačku nismo pobijedili maksimalnim rezultatom! Uglavnom su to bili mečevi od 5 setova. Što se tiče neigranja mladog Batka, on je povrijeđen.
     (Mladen cg, 13. septembar 2019 17:25)

    # Link komentara

  40. Ako se po jutru dan poznaje ... Samo napred, plava ceto! POZDRAV od navijaca iz Banjaluke!!!
    (Mad Max, 13. septembar 2019 17:24)

    # Link komentara

  41. Da li neko zna, kako možemo da se plasiramo na OI?
     (Pored skca prolazim i vidim neku gomilu, 13. septembar 2019 17:23)

    # Link komentara

  42. Svaka cast momci. Oni su šampioni ali im je trebao trener kao Kovač da poradi na njihovom samopouzdanju. Nadam se da ce nastaviti sa ovakvim partijama.
     (Gagivs, 13. septembar 2019 17:16)

    # Link komentara

  43. Jovović je ispod proseka.
     (vlada bgd, 13. septembar 2019 17:15)

    # Link komentara

  44. Bravo momci, ajmo mec po mec do medalje.
    (Spale, 13. septembar 2019 17:08)

    # Link komentara

  45. Gospodin Kovač je uveo red u ekipu, i to je to. Fantastična igra.
     (PROFESOR, 13. septembar 2019 17:05)

    # Link komentara

  46. Budite pobednici kao i odbojkasice!!
     (jelica, 13. septembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  47. Ovo je lepo izgledalo! Doduse pretenciozan naslov, kao sto to obicno i rade nasi novinari. Cinjenica je da su Nemci odigrali veoma lose. Daleko ispod svojih mogucnosti, ali to ne umanjuje lepu igru i pobedu nasih.
    E sad, isti igraci, samo drugi trener, i tu je pitanje sta je to Boba uspeo za ove tri nedelje od njih da napravi. Ono sto je meni ostavilo najjaci utisak u mecu, to je mirnoca sa kojom smo igrali i nivo koncetracije, ali ne nekog pojedinca, nego cele ekipe. Upravo su to bile glavne odlike Bobe kao igraca, i to sto je u svakom momentu je izvlacio maksimum iz sebe. Rekao bi da je to ono sto je uspeo da prenese na igrace.
    Dopalo mi se sto u dugim osvojenim poenima nismo nesto urlali, skakali, palili se, nego mirno, kako se uradi "delete" na izgubljen poen, rekao bih da su uspevali u tom "delete" i na osvojenim poenima, sto je odlicna osobina. Tako radi ona ekipa koja gleda kraj meca i igra do kraja na pobedu.
    Videcemo sta nosi sledeci mecevi. Za sada izgledamo naspanovano.
    (Samo je vazno da je noz ostar!, 13. septembar 2019 17:04)

    # Link komentara

  48. Sve osim finala veliki neuspeh....momci su sjajno otvorili i sada samo napred bili smo 3 na proslom evropskom tako da sada samo finale a tamo ni zlato nije daleko....bravo momci a bobi sretan rodjus i do zlataaaaaaa
    (Perica, 13. septembar 2019 17:03)

    # Link komentara

  49. Zanima me gde je mladi Aleksa Batak na prvenstvu ? sjajan potencijal
     (Kayser Soze, 13. septembar 2019 16:59)

    # Link komentara

  50. Ljudi Batak se povredio tokom priprema zato nije u sastavu.
    (dr.etker, 13. septembar 2019 16:58)

    # Link komentara

  51. Oseća se stabilnost i čvrstina u igri, to je nešto što je nedostajalo u proteklom periodu. Inače, odlična igra, bravo! Ideeemooo! Srbija!
    (Milan, 13. septembar 2019 16:57)

    # Link komentara

  52. @nekle
    Ne razmišljaŝ uopšte...
    Ekipa se danima, sa Jovovićem, spremala za kvalifikacioni turnir za OI i ti bi sad, mesec dana kasnije, da se za PE spremi sa Batakom!
    Pa svakom igraču treba podići loptu različito. Tehničar se uigrava mesecima da bi sve bilo potaman.
    Verujem da će taj dečak Batak biti opcija za poslednju šansu za OI ako je dobar a vidim da ima potencijal pošto se dosta pominje po kometarima.
    Inače nadam se da je pobeda izvojevana zbog jako dobre igre naših (stvarno je sve funkcionisalo odlično) a ne zbog loše igre Nemaca.
    Videćemo kako će se stvari odvijati dalje.
    Idemo dalje.
    (Borkes, 13. septembar 2019 16:55)

    # Link komentara

  53. Da, da..
    Sada ce mediji i ove da dignu... Ljudi se prime, pa ce i ove da pljuju...
     (Yesss, 13. septembar 2019 16:53)

    # Link komentara

  54. Odlican pocetak! Jel mi imamo jos nekog tehnicara?
     (rale, 13. septembar 2019 16:46)

    # Link komentara

  55. Košava sa Dunava!!
     (Šaomi, 13. septembar 2019 16:45)

    # Link komentara

  56. Nesto Novo.
    Kako smo zgazili Nemce, odgovornoscu, disciplinom, fokusiranoscu, posvecenoscu, rutinski brutalno.
    To je bila surova egzekucija.
    Kao da smo mi preuzeli nemacki mentalitet, a oni nas gubitnicki.
    Samo da nije trenutni bljesak.
    Ako je ovo uticaj novog selektora, podrzavam.
     (Unija Kolubara I brda, 13. septembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  57. Nemojte samo bombastične naslove, molim vas! Svaka čast momci idemo dalje!
    (bla, 13. septembar 2019 16:43)

    # Link komentara

  58. "unistila"? dajte malo dostojanstva i postovanja prema protivniku...ipak je ovo samo sport i razbibriga a ne borba na zivot i smrt...vidim ja da se ovde zapatio "sipkaski" recnik...ne valja vam to...
     (Alberto Rato, 13. septembar 2019 16:40)

    # Link komentara

  59. Nedovoljno dobro, Kovač odlazi!
    (Veljoni, 13. septembar 2019 16:39)

    # Link komentara

  60. А у разбисмо их к'о Фата филџан.
    Концентрисано, стрпљиво, мудро, смирено. Ако ћемо описати само са једном ријечи: сјајно.
    (Мујо, 13. septembar 2019 16:37)

    # Link komentara

  61. Нов тренер рођаци !
    (самокажем 100%, 13. septembar 2019 16:37)

    # Link komentara

  62. Koliko su samo ovi momci,za razliku od kosarkasa,otisli neprimetno na to prvenstvo...Ali mozda i bolje,da bi izbegli pritisak iskompleksirane nacije koja leci kompleks nize vrednosti preko sporta.
    (Milos Mitrovic, 13. septembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  63. Pre dve godine smo od iste ove Nemacke,izgubili polufinale evropskog sampionata sa 3-2,iako smo vodili 2-0.Evo kako se gubitnicki mentalitet pretvara u pobednicki,kad imamo pravog selektora. Inace,Nemacka je i sad odlicna reprezentacija,sa sjajnim Djanijem na klupi.
    (b, 13. septembar 2019 16:36)

    # Link komentara

  64. Idemo momci, idemo Srbija
     (nena, 13. septembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  65. My way, da li posle ovog meca razumes zasto stalno pisem da nam treba dobar tehnicar? Zasto pisem da kada je Jovovicu dan sve je super, kada nije, onda zivi ocaj? Zasto pisem da Petric mora biti prvi primac, a ne Ivovic? Koliko je bitno da se zna ko je startna postava, a ko zamena? Da su ovako igrali protiv Italijana, ti ne bi dobio priliku da napises, kako su Italijani znali da su bolji, da smo mi znali da su oni bolji, kako je publika znala da su bolji. Ne, nisu prosecni i da, tada su mogli da izbore plasman na OI. Zato je protiv Italije falio jos jedan dobar tehnicar, da kada ne ide Jovovicu udje u igru. Jeste ovo tek pocetak, ali ono sto stalno ponavljam, oni nisu prosecni.
    (Hahahaha, 13. septembar 2019 16:33)

    # Link komentara

  66. Košarka? A ne, ovo je sport gde nema mnogo para!
     (Logično, 13. septembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  67. Prva utakmica pa da ne donosimo previše optimistične i bilo kakve zaključke, ali bilo je dobro. Angažovano, dobra odbrana, servis i blok radili, skoro pa savršena utakmica. Samo tako nastavite momci. Ja bih najviše voleo da vrhunac forme bude u januaru, ali neću se žaliti ako i ovde bude pristojan rezultat. Samo jako i koncentrisano.
    (Gde ja živim, 13. septembar 2019 16:32)

    # Link komentara

  68. KOVAC nase srece
    (satelit, 13. septembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  69. Odlican mec. Bravo!!!!
     (Sasa Ilic, 13. septembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  70. Bravo! Ovako ubedljivo mislim da ni odbojkasice ne bi mogle da savladaju Nemice!
    Samo tako nastavite!
    (xyz, 13. septembar 2019 16:29)

    # Link komentara

  71. Grbic=Djordjevic

    Kovac= ? ( ali nam treba )
    (sasa73, 13. septembar 2019 16:28)

    # Link komentara

  72. Mi smo zemlja od 7.5 miliona stanovnika sa stanovnicima sa Kosova i Metohije koji uglavnom ne igraju za reprezentaciju, u toliko sportova da smo dobri, kosarka, vaterpolo, odbojka, tenis, da li shvatate koliko je to nestvarno? Mi redovno dobijamo zemlje i 10 puta vece od nas u kojima se ulaze 100 puta vise nego kod nas u svaki sport.
     (vodja, 13. septembar 2019 16:28)

    # Link komentara

  73. Ništa veličanstvenije nego kad se s Nijemcima ne pobijedi, već doslovce obriše parket.
    (roman, 13. septembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  74. KOVAC nase srece
    (satelit, 13. septembar 2019 16:27)

    # Link komentara

  75. Slabo pratim odbojku zadnjih par godina ali me sad jako mnogome zanima da li se na svakom turniru milijardu puta na meču pušta ovaj "here comes the boom" audio klip?
    Pre neki dan dok igraju žene a sad vidim da i van Ankare terorišu mozak sa tim "here comes the boom". Užas.
    (shamanNS, 13. septembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  76. Dobro serviramo sto je dobro ali ova Nemacka je losa da bi bila neki pokazatelj. Prosli put su nas u polufinalu EP dobili 3-2 a mogli smo i mi njih. Konacno da dobijemo ekipu koju vodi Djani. Napred Srbija!
    (Trile, 13. septembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  77. Ne secam se kad smo ovako dobro servirali. Nas libero sve pokriva
    (gsr, 13. septembar 2019 16:26)

    # Link komentara

  78. kakva uzivancija za gledanje
    (niko bitan, 13. septembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  79. Šta ovo bi? Bravo!
     (Džoni, 13. septembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  80. Dugo, dugo nisam gledao ovako dobar meč Srbije! Ne znam šta je to Boba Kovač uradio sa prijemom Kovačevića, sa kretnjom bloka i još nekim elementima - ali to je danas izgledalo perfektno. Rano je za definitivan sud, ne znam ji kakav je trenutni kvalitet nemacke selekcije (verujem prilično visok), ali ovo je stvarno izgledalo sjajno. Ne sećam se nijednog ovakvog meča pod Nikolom Grbicem.
    (veliki strumf, 13. septembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  81. Šta znači pravi trener!!! Svaka čast Bobo.
    (bivši odbojkaš, 13. septembar 2019 16:25)

    # Link komentara

  82. Iako mi je komsija Jovovic sa Naselja i dobar je momak, nije krem odbojke, ali Slazem se sa komentarom ispod, treba malog Bataka forsirati,mali je talenat i moze se izbrusiti Pogotovo kroz ove meceve u grupi gde nam protivnici nisu jaki, voleo bi da osvojimo ovo evropsko najvise zbog nekih novih klinaca koji bi krenuli Na odbojku. Ajmo ceto plavaaa
    (Arcibald Rajs, 13. septembar 2019 15:38)
    Kovac nije poveo Bataka, poveo je Vuka Todorovica.
     (my way, 13. septembar 2019 16:17)

    # Link komentara

  83. Komentator na Areni: " ... potpisao ugovor sa Valensijom i seli se na Apeninsko poluostrvo !? "
    E moja geografijo.
     (Migo, 13. septembar 2019 16:16)

    # Link komentara

  84. Svim srcem uz nase momke. Napred Srbi. Mogu da iznenade, sigurno.

    Ps. Nemci su mi lepi, cudno jer oni nisu bas najlepsi narod na svetu.
     (Nina, 13. septembar 2019 16:07)

    # Link komentara

  85. Svaka cast Nikoli ali Boba je trenercina za njega ipak.
    Tako i Saleti svaka cast ali pusti Obradovica ili nekog drugog
     (arigosakic, 13. septembar 2019 16:06)

    # Link komentara

  86. Ovo nemci preokrecu i dobijaju
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. septembar 2019 16:06)

    # Link komentara

  87. Idemo! Steta samo sto su ovi momci toliko potcenjeni, razumem da je kosarka gledanija i slicno, ali opet bezveze sto nema posebnog odeljka za ovo prvenstvo a bilo je za devojke gde su predstavljane reprezentacije. Realno malo je medijske paznje i podrske, sto je zaista steta.
     (niki, 13. septembar 2019 16:03)

    # Link komentara

  88. Ovo nemacka preokrece i dobija
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 13. septembar 2019 16:02)

    # Link komentara

  89. Izgledamo dobro za sada. Samo napred momci, napred Kovač.
     (Slavko Vrekic, 13. septembar 2019 15:55)

    # Link komentara

  90. odlicna igra nasih, pre svega u odbrani.
     (aleksandar, 13. septembar 2019 15:53)

    # Link komentara

  91. @ некле
    Mogao bi malo da se informišeš pre pljuvanja. Kada smo osvojili OI svi su bili na vrhuncu osim Miljkovića. A i kada su ukinute sankcije svi igrači, većina su igrali preko u jakim klubovima. A ovo za Jovovića ti je jedino tačno. Prosečan dizač što je pokazao dosta puta. E sada zašto Batak ne igra postoji razlog koji ne znamo jer nismo u stručnom štabu reprezentacije. Manje pljuvanja, više podrške jer to je samo sport. I opet biće posle još takmičenja
     (Smeh, 13. septembar 2019 15:49)

    # Link komentara

  92. Iako mi je komsija Jovovic sa Naselja i dobar je momak, nije krem odbojke, ali Slazem se sa komentarom ispod, treba malog Bataka forsirati,mali je talenat i moze se izbrusiti Pogotovo kroz ove meceve u grupi gde nam protivnici nisu jaki, voleo bi da osvojimo ovo evropsko najvise zbog nekih novih klinaca koji bi krenuli Na odbojku. Ajmo ceto plavaaa
     (Arcibald Rajs, 13. septembar 2019 15:38)

    # Link komentara

  93. Тек почела утакмица а већ се изнервирах.
    Опет овај Јововић?!
    Па докле бре више?!!
    Прво саранио Грбића, сада ће и Ковача.
    Док је он први техничар ми никад ништа урадити нећемо.
    Дечко је исподпросечан техничар, може да буде клупа, али као први, ма дај.
    Имамо оног Батка који ће бити врхунски техничар, и уместо да форсирамо клинца и око њега градимо тим, Ковач опет гура овог јововића.
    Батка нема ни на клупи, не знам дал га повео на првенство уопште.
    Наши тренери ће пре да се убију него да дају неком клинцу шансу у било ком спорту.
    Е зато и пролазимо тако како пролазимо.
    Да је Гајић тако размишљао кад је давао шансу тада клинцима, нешто раније Николи Грбићу и касније Миљковићу , ми никад не би освојили ништа у одбојци.
    Миљковић имао 20 година кад смо освојили сиднеј.
    (некле, 13. septembar 2019 15:25)

    # Link komentara

  94. idemo plava ceto !!!
     (sanjar, 13. septembar 2019 15:14)

    # Link komentara