1. @capisco onda je Zvezdina titula po tvojoj logici veci uspeh jer je Zvezda bila prvak sveta a ne viceprvak, iako niti jedan rezultat se ne moze meriti s ovim sto radi Djokovic jer on traje vec godinama a svako ko trenira sport ozbiljno ce ti da kaze da je najteze ostati na vrhu tako dugo , ovo je stvarno fenomen
    (kuzis , ne?, 20. avgust 2019 15:54)

    # Link komentara

  2. Hrabro, ratničko srce i ludi, hrvatski gen vec vidjen proslo ljeto u Rusiji na sp-u.
    (SM, 18. avgust 2019 11:12)

    Pretpostavljam da ste upotrebili i hrabra ratnička srca i hrvatski ludi gen da se ne plasirate na SP u košarci.
    (Mrkva, 19. avgust 2019 17:57)

    # Link komentara

  3. Levi, Stipe nije Nganua nakautirao ali ga je izudarao ko magarca. Kain pobjegao u kecere poslije batina od Francisa Nganua. Toliko od hrabrog Kaina Velaskeza.
    (Josa, 19. avgust 2019 16:53)

    # Link komentara

  4. STIPE LEGENDA
    (Sreten, 19. avgust 2019 16:51)

    # Link komentara

  5. Ne volim ovaj, nazovi sport,
    ali hrvatski tabadzije.,
    bi mnoge pomeli.
    (sandra, 19. avgust 2019 16:34)

    # Link komentara

  6. STIPE

    TERMINATOR
    (Stevo, 19. avgust 2019 16:28)

    # Link komentara

  7. pogledao sam borbu..stipe nema eskivaze uopste..ovo je bio boksacki mec,nejasno mi je kako je covek kracih ruku bio uspesniji u stojci ..nije bilo low kikova valjda iz bojazni za hvatanje noge i obaranje na pod..stipe je primio jako puno kratkih direkta ali ni jedan taj udarac nije bio prejak ali bodovali su se i kormije je do tada bio bolji borac..meni je borba bila bezvezna i misljenja sam da ni jedan ne bi imao sanse protiv kain-a,on je bio borac iznad svih njih
    (djidjigovedina, 19. avgust 2019 09:47)

    Kain Velaskez je izgubio borbe protiv Francisa Nganoa, Juniora Dos Santosa i Fabricia Werduma. Svu trojicu je Miočić dobio nokautom.
    (levi, 19. avgust 2019 15:25)

    # Link komentara

  8. @capisco
    I šta sad treba samo fudbal da gledamo zato što je najpopularniji?
    Dosadan si
    (Stanislav, 19. avgust 2019 10:39)

    # Link komentara

  9. pogledao sam borbu..stipe nema eskivaze uopste..ovo je bio boksacki mec,nejasno mi je kako je covek kracih ruku bio uspesniji u stojci ..nije bilo low kikova valjda iz bojazni za hvatanje noge i obaranje na pod..stipe je primio jako puno kratkih direkta ali ni jedan taj udarac nije bio prejak ali bodovali su se i kormije je do tada bio bolji borac..meni je borba bila bezvezna i misljenja sam da ni jedan ne bi imao sanse protiv kain-a,on je bio borac iznad svih njih
    (djidjigovedina, 19. avgust 2019 09:47)

    # Link komentara

  10. idi odavde

    Igranje finala svetskog prvenstva u fudbalu je najveći sportski uspeh jedne jugo države u sportskoj istoriji jer fudbal se igra bukvalno svuda u celom svetu a svi ostali sportovi su neuporedivo manje popularni od fudbala.
    (Capisco, 19. avgust 2019 01:09)

    # Link komentara

  11. @Jaran opet ti. I opet ne znas sta je prajm. To neme veze sa godinama. Lenox Lewis je godinu dana stariji od Tajsona a u vreme borbe Lewis je bio u prajmu a Tajson daleko daleko od toga. Mirko Filipovic i Fedor a pogotovo Mirko koji je jos 90tih imao velike K1 borbe su u trenucima kada su se borili sa Werdumom i ostalima bili toliko istroseniji od njih,toliko vise ratova,pretrpljenih povreda sto je u borilackim sportovima jako bitno. Jos je Fedor bio godinama na vrhu i nije tukao polu amatere vec ufc i ostale strasne borce,medju kojima i najboljeg K1 borca Semmy Schilta..polu borci su bili sampioni u ufc tada. Tako da Fedoru nakon toliko godina na vrhu je falilo motivacije sigurno dok su njegovi protivnici bili na 300%. Pa Henderson je pobedu protiv Fedora proslavio kao da je dao gol u finalu svetskog prvenstva za pobedu u poslednjem minutu.
    (vince carter, 18. avgust 2019 21:58)

    # Link komentara

  12. odlican borac,covjek i jos sve uz to sampion
    (gabor, 18. avgust 2019 21:47)

    # Link komentara

  13. @ides tipicna zamjena teza tebe kopleksasa, pocnete o nekim genetikama i onda nas krivite o rasizmu, a kod mene sigurno neces da vidis takve nebuloze , a ti i dalje nastavi krv nije voda, genetika i ostale gluposti ,samo pokazujes ko si
    (da se prestanemo lagati ,rasisto, 18. avgust 2019 21:44)

    # Link komentara

  14. @jaran
    Ti se mnogo pališ na američku zastavu. Činjenica je da je Fedor najbolji teškaš svih vremena i među 4 p4p borca (ako uopšte znaš šta to znači) na svili listama.
    Habib kojeg isto tako ne voliš (ni ja baš nešto) je ubedljivo najdominantniji lik u 70 kategoriji, jedino Ferguson ima neke šanse da ga skine a ostali...
    Možeš da ih mrziš koliko hoćeš nikada nećeš poništiti sve što su postigli
    (Mirko, 18. avgust 2019 20:08)

    # Link komentara

  15. Stipe skidan ti kapu i tipicni si nas dalmatinac. Zvir od covika i vatrogasac. Krv nije voda. Drago mi je sta covik iako je rodeni amer nije zaboravija odakle potjece i bilo je lipo vidit mu zenu i cer u hrvatskim dresovima
    (Che, 18. avgust 2019 12:17)

    I sve to ti napisa na srpskom sajtu. Imate li vi tu možda neki?
    (Nero, 18. avgust 2019 19:52)

    # Link komentara

  16. O rasizmu nam prica neki koji govori o nekakvim fizickim predispozucijama svog naroda nad drugima i onda taj svoj rasizam lucemjerno imputira drugima. Prepoznah i ja tebe u moru komentara iz aviona nepogresivo. Uvijek isti obrazac nema greske.
    (Ides, 18. avgust 2019 19:32)

    # Link komentara

  17. @ko o cemu napisao bi ti tocno koje su mu sanse ali mi ne prolaze komentari, uglavnom vece nego u Hrvatskoj
    (ko o cemu ti nikako o postenju, 18. avgust 2019 19:24)

    # Link komentara

  18. @ko o cemu vece nego u Zagrebu , sigurno
    (odi i provjeri, 18. avgust 2019 19:14)

    # Link komentara

  19. Bravo Stipe,udaras kao kopitom.
    (Napredni trokorak, 18. avgust 2019 19:12)

    # Link komentara

  20. @creme de la creme, ubuduce se potpisuj s svojim pravim imenom rasista ili nacionalista da te odmah prepoznamo
    (svaka cast opet si se izblamirao, 18. avgust 2019 19:00)

    # Link komentara

  21. @patnje jednog dinamovca, aj sad iskreno... zamisli da neki ramiz krasnici iz preseva konkurise za neko normalno radno mesto u bgd, koje sanse mu dajes???
    (ko o cemu..., 18. avgust 2019 18:51)

    # Link komentara

  22. @ides , leni, lol jedan te isti placenik -sovinista
    (pogodilo tebe u glavu, 18. avgust 2019 18:48)

    # Link komentara

  23. @susjed ako je dinaroidna genetika presudna za uspjeh u kosarci sigurno nije u drugim sportovima kao pr judo ili rvanje gdje presudjuju druge karakteristike ,inace Doncic otac je Srbin a ne samo deda , i taj pojam genetika se daleko vise koristi kod vas
    (apsolutno pogresno razmisljanje, 18. avgust 2019 18:35)

    # Link komentara

  24. ne mozes a da ne volis ovog coveka! Ne znam dal je jos uvek radi kao vatrogasac ali znam da je radio do pre par godine cak i kad je postao sampion. Ko prati borilacke sportove zna da skoro svi imaju neki problem sa zakonom, pogledajte kako se Konor ponasa, nije ni Habib mnogo bolji. Miocic mi lici na coveka koji bi te castio pivom i pricao viceve da te sretne na ulici. Sjajna stvar za takav divljacki sport da ima sampiona koji je normalan i dobar covek.
    (aca, 18. avgust 2019 15:51)

    radi jos uvijek kao Vatrogasac,tri tjedna prije meca je cak ostao i duze,jer su kolege kasnile....znaci najnormalniji lik....
    kad je prvi put postao prvak "morao" je sa pojasom oko struka da cisti i pere WCe i kupaone u Vatrogasnoj postaji ,i kazu da njemu to uopce nije padalo tesko....ali upravo zbog takvog mirnog zivota nije UFCu zanimljiv tj medijski ,jer u tom sportu moras ili trebas biti opak i privatno....
    (NCC, 18. avgust 2019 18:16)

    # Link komentara

  25. Ah koliko istih poruka. Bas te pogodilo u zicu. Ne brini to sam ja. LENI hahaha
    (Creme de la creme, 18. avgust 2019 18:15)

    # Link komentara

  26. Trebali ste ispratiti i Diaza i Pettisa kao i Romera i Costu. Po meni je Romero dobiti odluku jer je dobio bar 1 od prve 2 runde jer je na kraju i jedne i druge imao rusenje, dok je treca potpuno na njegovoj strani.
    Diaz je izdominirao Pettisa i ako mi se njegov boks cinio malo losiji nego prije. Udarci su mu malo sporo izgledali u prve 2 runde dok je u trecoj vec krenulo bolje. Zato je u klincu i parteru pokazao svoju nadmoc. Svidja mi se sto je prozvao Masvidala jer bi to bila odlicna borba a i Masvidal trazi neki money fight sto je Diaz sigurno pa je velika sansa da ce doci do toga.
    (Sveznalica, 18. avgust 2019 18:12)

    # Link komentara

  27. @nikola
    Dobro da priznaješ pogrešku ali opet ti fali hrvatska medalja na SP 94. Ali, ok, slažem se da je davno bilo. Oko "hrvatskog gena" ti mogu reći da sam ja u ovim komentarima godinama čitao baš o "srpskom genu" u košarci. Konkretno je nedavno netko za Dončića to upotrijebio. A on rođen u Sloveniji i samo mu je djed Srbin, svi ostali Slovenci, eto...
    Inače genetika jest ključni faktor, dinaridi (ljudi) su kao afroamerikanci, predodređeni za momčadske sportove s loptom, najviši ljudi na svijetu. 99% i vaših i naših košarkaša ili je rođeno ili potječe s Dinarida.
    (Susjed, 18. avgust 2019 18:02)

    # Link komentara

  28. @patnje jednog zvezdasa , u Hrvatskoj ako si Srbin u Zagrebu imas 24 posto manje sanse da dobijes posao, u ostalim sredinama daleko manje ,izvor filozofski fakultet u Zagrebu ,diskriminacija je toliko velika da postoje sve vise prigovora i od zemalja kao sto su Njemacka, forsira se ustastvo, glavni kandidat za sljedeceg predstavnika je Skoro ultradesnicar, gradovi su vam puni grafita a vi sami sebe negirate tj mislite da je to nromalno - to su ti sluzbeni podaci , sto se mene tice ja vec zivim u svijetu otisao sam bas iz te Hrvatske u kojoj sam dozivljavao diskrimainacije i to od poluobrazovanih ljudi kao sto si ti , ljudi koji lazu sami sebe u medjuvremenu je tako lijepo u Hrvatskoj da je poluprazna gdje su mnogi otisli ,Srbi najvise, ti momak si opaki sovinista i to pokazujes jedino sto sam sebe uvjeravas u suporotno pritom ti nije strano tj. sasvim normalno vredjati druge nacije i rase nesto slicno ko i ovaj @ides koji misli da je sasvim normalno vredjati crnce iz geta i Srbe ali samo napred kosmoplolito ,otici ces i ti jednom iz Hrvatske pa ces vidjet kako je biti gradjanin drugog reda
    (patnje jednog dinamovca, 18. avgust 2019 17:58)

    # Link komentara

  29. Tripl
    Ma nema veze to sto je u PRIDE-u bilo sokantno ako nisi na nekim nedozvoljenim supstancama. MMA je napredovao kada su BBJ borci i rvaci poceli u sve vecem broju da ulaze u UFC, ranije je bila retkost da naidjes na raznovrsnog borca. Kada je Fedor bio u prajmu tada je krenula i zlatna era UFC-a, par godina pred 2010. pa do danas. Pazi ovog, POBEDIO FRANKA MIRA! Pa i Hant i Arlovski su pobedili protiv Mira pre par godina! To sto se ti i jos neki lozite na njega i Habiba jer su Rusi je totalno druga prica, cinjenica je da Fedor nije toliko dobar koliko ljudi vole da preteruju.
    (Jaran, 18. avgust 2019 17:57)

    # Link komentara

  30. @patnje jednog zvezdasa , u Hrvatskoj ako si Srbin u Zagrebu imas 24 posto manje sanse da dobijes posao, u ostalim sredinama daleko manje ,izvor filozofski fakultet u Zagrebu ,diskriminacija je toliko velika da postoje sve vise prigovora i od zemalja kao sto su Njemacka, forsira se ustastvo, glavni kandidat za sljedeceg predstavnika je Skoro ultradesnicar, gradovi su vam puni grafita a vi sami sebe negirate tj mislite da je to nromalno - to su ti sluzbeni podaci , sto se mene tice ja vec zivim u svijetu otisao sam bas iz te Hrvatske u kojoj sam dozivljavao diskrimainacije i to od poluobrazovanih ljudi kao sto si ti , ljudi koji lazu sami sebe u medjuvremenu je tako lijepo u Hrvatskoj da je poluprazna gdje su mnogi otisli ,Srbi najvise, ti momak si opaki sovinista i to pokazujes jedino sto sam sebe uvjeravas u suporotno pritom ti nije strano tj. sasvim normalno vredjati druge nacije i rase nesto slicno ko i ovaj @ides koji misli da je sasvim normalno vredjati crnce iz geta i Srbe ali samo napred kosmoplolito ,otici ces i ti jednom iz Hrvatske pa ces vidjet kako je biti gradjanin drugog reda
    (patnje jednog dinamovca, 18. avgust 2019 17:57)

    # Link komentara

  31. patnje jednog zvezdasa kako te samo nije sramota ,ja itekako znam kakav je tretman Srba u Hrvatskoj i znam da ovakvi kao ti itekako tome pridonose osim toga nedavno vam je Dejan Jovic u kampanji to jako dobro objasnio a ti malo pripazi rijecnik ovde jer isti takav tretman ces da imas u svetu kakav vi dajete Srbima , zato prestani da lazes
    (pazi kog zoves krtico luzeru

    Bla bla blaaaa...jos jedan koji puca iz prazne puske...ajde, prvo se obrazuj decko, onda proputuj svijetom, pa tek tada soli pamet.
    Lupas bez argumenata, temeljem medijskih clanaka koji kod nas i kod vas truju ljude mrznjom, za klik vise.
    Ponavljam, zivim u Hrvatskoj, imam puno prijatelja Srba i nikakve lose tretmane nemaju temeljem nacionalne pripadnosti, dapače. Zive kao i Hrvati.
    Ti si očito zapeo u 90-ima, primitivizam je kod tebe vise nego ocit.
    Svaki Srbin koji zivi u Hrvatskoj otisao bi da mu je lose. Dapace, svi zivimo lijepo i normalno. Ako vec hoces, najbolji prijatelj mi je Srbin. I sve bi dali jedno za drugo. Jer se gledamo kao covjek covjeka...a i kome pricam, mrzitelj poput tebe ne moze to shvatiti.
    (Patnje jednog zvezdaša, 18. avgust 2019 17:40)

    # Link komentara

  32. vince carterFedor 33 godine - Verdum 33 godineFedor 34 godine - Henderson 40 godinaTi zaista mislis da to nije bio prajm Fedor? A kada nabrajas sampione i spomenes Arlovskog i ekipu, komedija... Eno obrukao se u Belatoru protiv Bejdera, a ima i poraz od Mitrionea. Normalno da su najbolji pojurili u UFC, pa jel treba da se bore za krisku hleba i kutlacu pasulja ili za ozbiljan novac? Ko ce platiti silne kampove, prevoze, lecenja???
    (Jaran, 18. avgust 2019 17:03)
    Izvini ko je pobedio ili mogao da pobedi Fjodora 2000-2010? Ej, deset godina dominacije. 30 meceva bez poraza. Najbolje iz UFC je devastirao kako je hteo- cak 6 UFC sampiona je pobedio. Plus Frenka Mira.
    (Tripl, 18. avgust 2019 17:40)

    # Link komentara

  33. @ides jedno je sigurno ,za vas su svi krem drustva
    (Srbi pogotovo, 18. avgust 2019 17:40)

    # Link komentara

  34. @ides jedno je sigurno ,za vas su svi krem drustva
    (Srbi pogotovo, 18. avgust 2019 17:37)

    # Link komentara

  35. @ides a mi smo krem drustva za vas ,osim toga ako mislis da je fudbaler krem drustva onda stvarno imas problem
    (postajes sve jadniji, 18. avgust 2019 17:35)

    # Link komentara

  36. @ides a mi smo krem drustva za vas ,osim toga ako mislis da je fudbaler krem drustva onda stvarno imas problem
    (postajes sve jadniji, 18. avgust 2019 17:35)

    # Link komentara

  37. @ides a mi smo krem drustva za vas ,osim toga ako mislis da je fudbaler krem drustva onda stvarno imas problem
    (postajes sve jadniji, 18. avgust 2019 17:35)

    # Link komentara

  38. @ides: fudbal jeste napopularniji sport, ali vidis, kosarku igra elita, fizicki krem drustva, tamo gde se prolazi sa 1m50, u kosarci ne moze. I mi smo tu sila, a ne u prolazu.
    (nikola, 18. avgust 2019 17:09) 

    Krem drustva haha. Americki crnci iz geta vode glavnu rijec u tom sportu i oni su krem drustva. Pa mozda oni i jesu za vas krem drustva.
    (Ides, 18. avgust 2019 17:25)

    # Link komentara

  39. Ostavite se prica o bajki i Fedoru. Pa taj tip je dosao u Strickforce i UFC na svom vrhuncu s 33 godine, pun iskustva i u najboljim godinama, i kako je prosao ? Isprebijali su ga svi koji su stigli, od poraza predajom protiv Werduma, preko nokauta od Hendersona do masakriranja od strane Big Foot Silve. Ima toga jos. Kada vise nije bilo poluamatera iz Pridea i kada je dosao preko bare u USA u prave organizacije, obrao je bostan i nepovratno uprljao svoje ime. Mirko Cro Cop je jednako prosao u UFC u. Tamo ga je prebio do koske JDS, ono je bilo gadno za gledati sta mu je ucinio. Onda onaj nokaut od Gonzage koji je vjerojatno najbrutalniji u povijesti UFC a, kada mu je noga ostala u iskrivljenom polozaju, jao, pa do batinjanja od strane Big Countrya a gdje ga je debeljko isamarao kao nekog amatera, a bilo je toga jos. Sve u svemu, oni su napravili svoje ime u vremenu kada je ova disciplina bila jos u povojima, i to je super za njih prije svega, ali kada su dosli medju velike decke, tada su obrali bostan i bili objektivno druga liga. I Fedor i Mirko su poluteskasi po konstituciji, i iako onda u Prideu nije bilo tezinskih kategorija, mozda bi im bilo bolje da su u UFC u isli u polutesku, vjerojatno ne bi obrali bostan, ovako su uprljali svoje ime u borilackom svijetu. Jon Bon Jones je klasicni teskas koji nastupa u poluteskoj i bilo bi vrijeme da se popne stepenicu iznad i mozda okusa kontra Stipe ili nekog iz teske divizije. Tko je najveci teskas u UFC u ? Ima ih nekoliko. Lp.
    (ST-NS, 18. avgust 2019 14:53)
    Čovek se ne zove Fedor već Fjodor i nikada nije nastupao u UFC. Medjutim, 10 godina je bio neporazni superteskas i usput je pobedio 6 tadasnjih sampiona UFC- toliko o tadasnjem odnosu snaga PRIDE i UFC. Porazi su usledili nakon niza povreda i duze pauze. Fjodor u formi je bio i statisticki i de fakto najveci HW borac u istoriji MMA. Danasnji UFC teskasi tokom cele karijere nemaju toliko borbi koliko je Fedja imao pobeda u toku dva godisnja turnira. Stipe je, recimo, odlican borac- rekorder UFC sa 3 odbrane titule. Fjodor je imao 28. UFC je tada bio toliko nebitan da su “veliki decki” imali za sampiona jednog ruskog poluglumca, Olega Taktarova. Onog sto se prepucava sa Rambom u helikopteru.
    (Tripl, 18. avgust 2019 17:14)

    # Link komentara

  40. @ides a vi budite prvaci sveta ukosarci uzmite KES, imajte sportistu ko Djokovic itd. itd . samo kompleksas moze da poredi poraz u finalu s titulama prvaka sveta
    (idi odavde, 18. avgust 2019 17:14)

    # Link komentara

  41. Mnogo smo jaki, najjaci u svemiru....
    (native new yorker, 18. avgust 2019 17:13)

    # Link komentara

  42. @patnje jednog zvezdasa kako te samo nije sramota ,ja itekako znam kakav je tretman Srba u Hrvatskoj i znam da ovakvi kao ti itekako tome pridonose osim toga nedavno vam je Dejan Jovic u kampanji to jako dobro objasnio a ti malo pripazi rijecnik ovde jer isti takav tretman ces da imas u svetu kakav vi dajete Srbima , zato prestani da lazes
    (pazi kog zoves krtico luzeru, 18. avgust 2019 17:12)

    # Link komentara

  43. @patnje jednog zvezdasa kako te samo nije sramota ,ja itekako znam kakav je tretman Srba u Hrvatskoj i znam da ovakvi kao ti itekako tome pridonose osim toga nedavno vam je Dejan Jovic u kampanji to jako dobro objasnio a ti malo pripazi rijecnik ovde jer isti takav tretman ces da imas u svetu kakav vi dajete Srbima , zato prestani da lazes
    (pazi kog zoves krtico luzeru, 18. avgust 2019 17:11)

    # Link komentara

  44. @ides: fudbal jeste napopularniji sport, ali vidis, kosarku igra elita, fizicki krem drustva, tamo gde se prolazi sa 1m50, u kosarci ne moze. I mi smo tu sila, a ne u prolazu.
    (nikola, 18. avgust 2019 17:09)

    # Link komentara

  45. vince carter
    Fedor 33 godine - Verdum 33 godine
    Fedor 34 godine - Henderson 40 godina

    Ti zaista mislis da to nije bio prajm Fedor? A kada nabrajas sampione i spomenes Arlovskog i ekipu, komedija... Eno obrukao se u Belatoru protiv Bejdera, a ima i poraz od Mitrionea. Normalno da su najbolji pojurili u UFC, pa jel treba da se bore za krisku hleba i kutlacu pasulja ili za ozbiljan novac? Ko ce platiti silne kampove, prevoze, lecenja???
    (Jaran, 18. avgust 2019 17:03)

    # Link komentara

  46. (Markos, 18. avgust 2019 15:50) 

    Koja ste vi medalja na tom prvensrvu vaterpola. Ah da razigravanje 5-9 mjesta. Haha. CZ je nastupala kao prvak Jugoslavije, a ne Srbije gdje je koristila igrace bivsih republika kojibsu i voddili glavnu rijec. Vidimo uspjehe kao srpskog kluba..
    Nigomet igra svaka nacija na svijetu i sve dosadasnje prvake mozes nabrojati prstima jer su uvijek iste drzave. Biti u finalu najpopularnije igre na svijetu i porediti tobsa kosarkom, odbojkom ili nogometnim kategorijama za koje vecina ne zna da ni postoje mose samo sulud covjek. Vi prodjite grupu pa nesto pricaj, a kamo li dva puta sa dvije razlicite generacije uzeti dvije medalje.
    (Ides, 18. avgust 2019 17:02)

    # Link komentara

  47. patnje jednog zvezdasa zasto bi on bio krtica , jer ima svoje misljenje ,osim toga svi mi znamo kakav je tretman Srba u Hrvatskoj a ti si jos jedan koji to potvrdjuje, samo sta si hrabar samo preko interneta
    (krtico,

    Ne znas ti nista. Pojma nemas. Srbi u Hrvatskoj imaju normalan tretman, imam puno prijatelja Srba kojima je jako lijepo ovdje, neki su uspjesni u poslu i odlicno zive. To sto ti gajis mrznju, ne znaci da i drugi to rade.
    Reagirao sam na ovaj post, jer to jesu krtice. Zivi u Hrvatskoj koja ga hrani, a pljuje po njoj, kukavički, po srpskim portalima i zavidi na sportskim uspjesima. Jadnije ne može.
    Isto mislim i o Dalmatincu ili Hercegovcu koji zivi u Zagrebu, a govori protiv njega. Kome nije dobro, uvijek moze otici.
    Poanta je da postujes ruku koja te hrani, gdje god da jesi u svijetu. To nema veze s nacionalnoscu. Ova krtica samo je primjer lose osobe, dvolicne i nezahvalne indivudue.
    Ako si shvatio, ok. Ako nisi, nisi puno bolji od njega.
    (Patnje jednog zvezdaša, 18. avgust 2019 17:01)

    # Link komentara

  48. @susjed: bukvalno sam se izrazio ali priznajem greskom, jer su tu 92 (kad nas nije bilo) i naravno 95. Ali Hrvatska se nije proslavila u kosarci to je cinjenica. Miocic je veliki sportista, veliki borac, i to mu niko ne moze oduzeti. Ja sam samo reagovao na "hrvatski gen", necemo da izigravamo nesto bez pokrica.
    (nikola, 18. avgust 2019 17:00)

    # Link komentara

  49. @zeljkovameli: meni su roditelji umrli, pazi na ulici cije roditelje spominjes da ti se nesto lose ne desi.
    (nikola, 18. avgust 2019 16:47)

    # Link komentara

  50. @nikola
    Hrvatska nema niti jednu seniorsku medalju u košarci? Koliko ti dečko imaš godina, 19? Proguglaj malo...
    Umjesto o Miočićevoj pobijedi svi ovdje o tome jesu li bolji sportaši iz Hrvatske ili Srbije. A jel netko od vas koji tu tipkate nešto osvojio u nekom sportu? Svjetsku titulu? Nije? Pa što vas onda briga o sportašima i broju medalja? Nekome ide košarka, nekome nogomet, nekome borilački sportovi, nekom skijanje...a sve uglavnom zbog talenta i obiteljskog fanatizma i odricanja. Da nije možda Đoković ili Kostelići produkt nekog državnog sustava?
    (Susjed, 18. avgust 2019 16:45)

    # Link komentara

  51. hvala svim komentatorima na podrski legendi. mi koji se bavimo borilackim sportovima smo normalniji od "pitomih" hejtera. sljedeci sampion je Rakic nadamo se. pozdrav ??
    (Antisha, 18. avgust 2019 16:40)

    # Link komentara

  52. patnje jednog zvezdasa zasto bi on bio krtica , jer ima svoje misljenje ,osim toga svi mi znamo kakav je tretman Srba u Hrvatskoj a ti si jos jedan koji to potvrdjuje, samo sta si hrabar samo preko interneta
    (krtico,

    Ne znas ti nista. Pojma nemas. Srbi u Hrvatskoj imaju normalan tretman, imam puno prijatelja Srba kojima je jako lijepo ovdje, neki su uspjesni u poslu i odlicno zive. To sto ti gajis mrznju, ne znaci da i drugi to rade.
    Reagirao sam na ovaj post, jer to jesu krtice. Zivi u Hrvatskoj koja ga hrani, a pljuje po njoj, kukavički, po srpskim portalima i zavidi na sportskim uspjesima. Jadnije ne može.
    Isto mislim i o Dalmatincu ili Hercegovcu koji zivi u Zagrebu, a govori protiv njega. Kome nije dobro, uvijek moze otici.
    Poanta je da postujes ruku koja te hrani, gdje god da jesi u svijetu. To nema veze s nacionalnoscu. Ova krtica samo je primjer lose osobe, dvolicne i nezahvalne indivudue.
    Ako si shvatio, ok. Ako nisi, nisi puno bolji od njega.
    (Tuga jednog zvezdaša, 18. avgust 2019 16:26)

    # Link komentara

  53. Novak je izbrusio talent kod Nikole Pilića, Stošić kod Filipovića, Rakić kod Miočića, nađite jednog Srbina u USA kojeg je Miočić odbio za sparing jer je Srbin, i onda se ovakvim podcijenjivačkim i bezobraznim komentarima istome to vraća. izuzev rata, Hrvati su uvijek Srbima bili na pomoći, a rat je bio nesretna okolnost za koju se nadam se više nikad neće ponovit, za dobro vas i nas. ali ako pričamo o vremenu mira, nikada se nije dogodilo da su Hrvati odbili pomoć nekom Srbinu, pustimo politiku po strani na trenutak. jer iako mi imamo bezbroj razlika, i sukoba iz prošlosti, mi smo na istom mentalnom i geopolitičkom području, to naravno ne podrazumjeva da moramo biti zajedno u istoj državi, ali da trebamo imat više međusobnog razumjevanja trebamo. na koncu konca ne treba nama bratstvo jedinstvo, niti nam je trebalo, već nam treba ljudskost na prvom mjestu, ono kada Miočiću dođe Rakić i pita jel mogu ja s tobom sparirat a ovaj bez dileme kaže da može. ono kada Stošić dođe kod Filipovića, i ovaj mu na treningu pokuša izbrusit talent. ono kada Srbin prelazi hrvatsku granicu, a ne bude dočekan bodljikavom žicom kao kod susjeda u Mađarskoj. prema tome, malo više pameti i sve će biti bolje, kud sreće da svi budu na tragu Stipe i Rakića, vjerojatno više nećemo vodit glupe ratove i ginut ko budale za tuđe interese. [link]/
    (napomena.., 18. avgust 2019 16:22)

    # Link komentara

  54. Da li moze negde da se pogleda meč?
    (Vladimir021, 18. avgust 2019 14:58)

    Imaš na youtube. sami upiši imena.
    (gf, 18. avgust 2019 16:18)

    # Link komentara

  55. ovaj mec je kao mec federera i djokovica nedavno u londonu gde je fed bio bolji celi mec ali presudila dva udarca u korist djokovica ..i ko je pobedio na kraju? naravno bolji borac , djokovic i stipe..i kormije i fed su otisli u nokaut..i samo to se racuna ko je the last man standing;)
    (djidjigovedina, 18. avgust 2019 15:48)

    Samo što je velika razlika između tenisa i oktogona. U tenisu hednim u 19 god izgubi bolji, a u oktoginu ili npr. nigimetu se cesce događa.
    (., 18. avgust 2019 16:14)

    # Link komentara

  56. leptirica
    Kormije uopste nije prljav borac i ovaj put je zaista bilo slucajno (zatvorena ruka, izgleda da ga je zakacio palcem).
    (Jaran, 18. avgust 2019 16:08)

    # Link komentara

  57. Sjajna borba!
    DC se pokazao kao bolji borac i to se najvise odrazilo u prvoj rundi kada je bukvalno dominirao i kada je kontrolisao borbu u drugoj i trecoj.
    Znacajna desavanja iz borbe:
    - KAKVO BACANJE KORMIJEA! Lik je preko 5 sekundi nosio Miocica dok ga nije zakucao, kakva snaga...
    - Prst u oko? Jako neprijatna situacija, AKO je bio siguran sam da je bilo slucajno jer je bila stisnuta pesnica i mozda ga je zakacio palcem. Nije on takav tip borca koji to neprestano radi.
    - Glupost DC-a! Imao je sjajnu sansu da pobedi u par navrata u prve dve runde, a najvise se istice ona situacija kada je cekao sudiju za prekid iako je tek pola udaraca pogodio...
    - GENIJALNA TAKTIKA MIOCICEVOG TIMA! Ocekivao sam neku pripremu za nokaut jer Stipe ne bi preziveo 5. rundu koliko je bio umoran (u trecoj je toliko bio umoran da se uhvatio za kavez preko DC-a), ali oni udarci u telo... Kakva snaga! Barem 10 puta ga je pogodio, ono je bilo neverovatno! Treba reci da je do toga doslo iz Kormijeove gluposti jer je imao u prve 2 runde situacije kada poveze seriju udaraca i onda umesto da se zaleti on spusti ruke i primi direkt ili 2 od Miocica.

    P.S. Nejt Dijaz vs Entoni Petis je bila daleko bolja borba! KAKAV POVRATAK DIJAZA, dajte vest o tome!!! Veoma dobra borba je bila i Kosta vs Romero. :]

    P.P.S. "Dobro jutro" onima koji su gledali ceo Event pa su se skoro probudili. :D
    (Jaran, 18. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  58. Klasičan bokserski potez - udario ga je u jetru i tu mu počinje kraj.
    (Mirko, 18. avgust 2019 16:03)

    # Link komentara

  59. @patnje jednog zvezdasa zasto bi on bio krtica , jer ima svoje misljenje ,osim toga svi mi znamo kakav je tretman Srba u Hrvatskoj a ti si jos jedan koji to potvrdjuje, samo sta si hrabar samo preko interneta
    (krtico, 18. avgust 2019 16:01)

    # Link komentara

  60. Stioe najveći svih vremena - ALI...

    ALI Svete spremi se polako ali sigurno stiže naš ALEKSANDAR RAKIĆ
    (3210, 18. avgust 2019 11:37) Mislis valjda Austrijanac Rakić?
    (ivano, 18. avgust 2019 16:00)

    # Link komentara

  61. Ma šta je sa vama ljudi Fedor se NIKADA NIJE TAKMIČIO U UFC-U. Takmičio se u prajdu koji je imao duplo bolje teškaše od UFC-a ali kako to objasniti nekome ko prati UFC od Komora i Ronde?
    (Momčilo, 18. avgust 2019 16:00)

    # Link komentara

  62. @patnje jedng zvezdasa zasto bi on bio krtica , jer ima svoje misljenje ,osim toga svi mi znamo kakav je tretman Srba u Hrvatskoj a ti si jos jedan koji to potvrdjuje, samo sta si hrabar samo preko interneta
    (krtico, 18. avgust 2019 15:58)

    # Link komentara

  63. ...Reci ti nama, krtice, da li je CZ kada je postala prvak LŠ došla do tog natjecanja kao prvak Srbije ili kao prvak JUGOSLAVIJE, hm?
    To je uspjeh Jugoslavije, a zadnjih 28 godina gledamo "uspjeh"srpske CZ... :D
    Ako toliko patis sto zivis u Hrvatskoj koja te hrani, slobodno se vrati. Imas i Bosnu, Irsku, biraj....
    Vise mi iz Hrvatske postujemo Srbe, nego ti skriveni Hrvate, kojeg Hrvatska hrani, a "hrabro" je pljujes po srpskim portalima...
    Veseli me samo jedno: Tvoj izraz lica kada je Hrvatska postala Viceprvak Svijeta u nogometu, ostvarivsi najveci sportski uspjeh na Balkanu ikad... :D
    Uzivaj, skriveni hejteru i gledaj nas na ep-u iduce ljeto :D
    (Tuga jednog zvezdaša, 18. avgust 2019 15:34)
    divim se ljudima koji se toliko prime na trolovanje i jos napisu ovoliki komentar.
    (trololojko, 18. avgust 2019 15:53)

    # Link komentara

  64. Tuga jednog zvezdasa
    Ahahahhaha najveci uspeh ikada na balkanu to sto ste izgubili ubedljivo u finalu.Sta cete kad nemate trofeje pa morate i sa drugim mestom da se hvalite.Pa sam Novak vredi vise od svih vasih sportista zajedno
    (Markos, 18. avgust 2019 15:52)

    # Link komentara

  65. ne mozes a da ne volis ovog coveka! Ne znam dal je jos uvek radi kao vatrogasac ali znam da je radio do pre par godine cak i kad je postao sampion. Ko prati borilacke sportove zna da skoro svi imaju neki problem sa zakonom, pogledajte kako se Konor ponasa, nije ni Habib mnogo bolji. Miocic mi lici na coveka koji bi te castio pivom i pricao viceve da te sretne na ulici. Sjajna stvar za takav divljacki sport da ima sampiona koji je normalan i dobar covek.
    (aca, 18. avgust 2019 15:51)

    # Link komentara

  66. Zoki
    Ahahhaha kakve kadetske prvake.Covek ti je napisao Crena Zvezda,koja je bila svetski i evropski prvak.Valda si toliko pismen ako vec ne znas ispravne podatke,kao naprimer taj sto si napisao da ste trenutni prvaci u vaterpolu.Izgleda nisi pratio da vas je pre mesec dana Spanija pobedila i da vise niste prvaci.Taj fudbal kojim se toliko dicite,nikad ali bukvalno nikad u bilo kojoj starosnoj kategoriji niste osvojili titulu.Ni klubovi.ni reprezentacija.Pa kakva ste to onda pobogu vi fudbalska nacija ahahhaha
    (Markos, 18. avgust 2019 15:50)

    # Link komentara

  67. ovaj mec je kao mec federera i djokovica nedavno u londonu gde je fed bio bolji celi mec ali presudila dva udarca u korist djokovica ..i ko je pobedio na kraju? naravno bolji borac , djokovic i stipe..i kormije i fed su otisli u nokaut..i samo to se racuna ko je the last man standing;)
    (djidjigovedina, 18. avgust 2019 15:48)

    # Link komentara

  68. Ne pratim bas UFC pa me zanima koji je on od ove dvojice na slici?
    (onako, 18. avgust 2019 15:40)

    # Link komentara

  69. peterostrukog prvaka svijeta po UFC-u službeno imaju Amerikanci, prvenstveno vatrogasci, a Srbija ima svjetske i europske prvake u nogometu, Crvenu zvezdu. Ima li Hrvatska svjetske i europske prvake u nogometu?

    Bajdvej, živim u Hrvatskoj, ali krv teče moja, crvenobijelih boja... :-)
    (Iz Hrvatske

    Reci ti nama, krtice, da li je CZ kada je postala prvak LŠ došla do tog natjecanja kao prvak Srbije ili kao prvak JUGOSLAVIJE, hm?
    To je uspjeh Jugoslavije, a zadnjih 28 godina gledamo "uspjeh"srpske CZ... :D
    Ako toliko patis sto zivis u Hrvatskoj koja te hrani, slobodno se vrati. Imas i Bosnu, Irsku, biraj....
    Vise mi iz Hrvatske postujemo Srbe, nego ti skriveni Hrvate, kojeg Hrvatska hrani, a "hrabro" je pljujes po srpskim portalima...
    Veseli me samo jedno: Tvoj izraz lica kada je Hrvatska postala Viceprvak Svijeta u nogometu, ostvarivsi najveci sportski uspjeh na Balkanu ikad... :D
    Uzivaj, skriveni hejteru i gledaj nas na ep-u iduce ljeto :D
    (Tuga jednog zvezdaša, 18. avgust 2019 15:34)

    # Link komentara

  70. peterostrukog prvaka svijeta po UFC-u službeno imaju Amerikanci, prvenstveno vatrogasci, a Srbija ima svjetske i europske prvake u nogometu, Crvenu zvezdu. Ima li Hrvatska svjetske i europske prvake u nogometu? 

    Bajdvej, živim u Hrvatskoj, ali krv teče moja, crvenobijelih boja... :-)
    (Iz Hrvatske s ponosom, 18. avgust 2019 12:58)

    Svjetske i europske prvake u nogometu kazes haha. Pa jednako tako i Hrvatska ima europske prvake u kosarci. Kadetska kategorija kao i vas nogomet. Ne nasmijavaj me vise s vasim uspjesima u nogometu za koje niko u svijetu ne zna koliko su bitni. Nase finale Mundijala vrijedi vise nego bilo kakva kosarka, odbojka ili vaterpolo gdje smo jos uvijek prvaci svijeta.
    (Zoki, 18. avgust 2019 15:16)

    # Link komentara

  71. @boli li puno pod cijom zastavom nastupa,gde je rodjen ? Ocito tebe bole neke cinjenice
    (geneticaru, 18. avgust 2019 15:16)

    # Link komentara

  72. @boli li puno pod cijom zastavom nastupa,gde je rodjen ? Ocito tebe bole neke cinjenice
    (aj sad malo o genima, 18. avgust 2019 15:12)

    # Link komentara

  73. Stipe je zvijer, jer može izdržati udarce i udarce, što je u teškoj kategoriji najteže. Cormier je stvarno prvak,odličan borac, koji, kako kaže Khabib, samo izgleda ko "mcDonalds boy". Brži je od Stipe, bolji hrvač, podjednako dobar u standu, i voli i prste u oko da dijeli, dakle opasan ko vrag. Zato mu je Stipe i prepustio "bodove" i runde. Čekao ga da se izmori. To mu je bila jedina šansa. I upravo tako je odigrao.. Svaka čast.. Zasluženo.
    (Ante, 18. avgust 2019 15:12)

    # Link komentara

  74. @mali grga, Ti oslm Nika.,Imaš i Mali Mozak.
    (zeljkovameli, 18. avgust 2019 15:09)

    # Link komentara

  75. @ nikola, Znaš koje "Gubitnik? " Tvoja Mama kada je Rodila ovakvu Osobu kao štosi TI...
    (zeljkovameli, 18. avgust 2019 15:04)

    # Link komentara

  76. Da li moze negde da se pogleda meč?
    (Vladimir021, 18. avgust 2019 14:58)

    # Link komentara

  77. Ostavite se prica o bajki i Fedoru. Pa taj tip je dosao u Strickforce i UFC na svom vrhuncu s 33 godine, pun iskustva i u najboljim godinama, i kako je prosao ? Isprebijali su ga svi koji su stigli, od poraza predajom protiv Werduma, preko nokauta od Hendersona do masakriranja od strane Big Foot Silve. Ima toga jos. Kada vise nije bilo poluamatera iz Pridea i kada je dosao preko bare u USA u prave organizacije, obrao je bostan i nepovratno uprljao svoje ime. Mirko Cro Cop je jednako prosao u UFC u. Tamo ga je prebio do koske JDS, ono je bilo gadno za gledati sta mu je ucinio. Onda onaj nokaut od Gonzage koji je vjerojatno najbrutalniji u povijesti UFC a, kada mu je noga ostala u iskrivljenom polozaju, jao, pa do batinjanja od strane Big Countrya a gdje ga je debeljko isamarao kao nekog amatera, a bilo je toga jos. Sve u svemu, oni su napravili svoje ime u vremenu kada je ova disciplina bila jos u povojima, i to je super za njih prije svega, ali kada su dosli medju velike decke, tada su obrali bostan i bili objektivno druga liga. I Fedor i Mirko su poluteskasi po konstituciji, i iako onda u Prideu nije bilo tezinskih kategorija, mozda bi im bilo bolje da su u UFC u isli u polutesku, vjerojatno ne bi obrali bostan, ovako su uprljali svoje ime u borilackom svijetu. Jon Bon Jones je klasicni teskas koji nastupa u poluteskoj i bilo bi vrijeme da se popne stepenicu iznad i mozda okusa kontra Stipe ili nekog iz teske divizije. Tko je najveci teskas u UFC u ? Ima ih nekoliko. Lp.
    (ST-NS, 18. avgust 2019 14:53)

    # Link komentara

  78. šala 
    gadan je to sport, nadljudi su to. 
    vidim da pricate o taktici... svatko u ringu ima taktikundo kad ne dobije šus u glavu.
    (noj007007, 18. avgust 2019 13:44)

    U pravu si sva taktika pada u vodu kad vidiš zvezdice.
    (y, 18. avgust 2019 14:48)

    # Link komentara

  79. Vince Carter,

    2010 god. UFC 198 Fedor vs Werdum.
    Obojica po 33 god. Imas ju tjub pa pogledaš.. meni osobno strasan borac Werdum. Neki dan objavio da se vraca za 6 mj. dok mu istekne kazna i juriša na naslov. Vrlo moguće..
    (Josa, 18. avgust 2019 14:32)

    # Link komentara

  80. @jsx: hrvati i mi smo se razisli, i od tad osvojili smo 3 EP, 2 SP, igrali nekoliko puta u finalu. 2007 smo uradili nesto sto niko nije pre nas a to je zlato u svim mladjim kategorijama (-16-18-19-20). Ove godine opet vazimo za jednog od najveceg favorita na SP, tamo gde Hrvatske nema. Hrvati s druge strane, nemaju ni jednu jedinu medalju sa seniorima. Gubili su utakmice, u poslednjim trenucima i kada su imali prilicno slican sastav po kvalitetu. Bezbroj utakmica smo dobili i iscupali pametom i hrabroscu u poslednjim trenucima upravo protiv njih, i onda dodje ovde hrvat i prosipa svoj sovinizam "hrvatski gen". Kakav more hrvatski gen? Ja tako jos nesto nisam procitao ovde a imamo nasih divljaka i zvezdasa i partizanovca. I onda dodje takav, i prica o hrvatskom genu. Koliko bilo bolno to nekima da prihvate, u kolektivnim sportovima, smo se ubedljivo vise proslavili od hrvata, a ja nikad nisam cuo o nekom "srpskom genu".
    (nikola, 18. avgust 2019 14:29)

    # Link komentara

  81. @che mi imamo daleko vise medalja od vas kad se zbroje sve medalje na EP ,SP i OI u svim sportovima , tebi je nekako drazi nogomet od kosarke jer vas tu nema, inace bi drugacije pisao osim toga u svim ostalim sportovima ste podredjeni Srbiji i u tom nogometu nemate titule ,Srbija ima KES vi nama niste konkurencija u sportu jer vas uvek dobijamo ,vi ste samo zbog politickih tenzija konkurencija koje vi sami proizvodite jer ste opetereceni Srbima
    (toliko o vama, 18. avgust 2019 14:28)

    # Link komentara

  82. Miocic je mladji 4 god, svaka cast Cormieu koji u 40god razbija.
    (Rade, 18. avgust 2019 14:24)

    # Link komentara

  83. noj bla bla kao sto vi svojatate sve srpsko inace Miocic je americki borac
    (samo vi sutite

    Pa kako to?
    Amerikanac, a ogrce se hrvatskom zastavom kad pobijedi? I zena i kcer mu jucer u hrvatskim dresovima na kockice?
    Pa istetovirao hrvatski grb na nogu [link]/?
    Kako to? Svašta...
    (Boli li puno?, 18. avgust 2019 14:10)

    # Link komentara

  84. @nikola
    A sta smo mi osvojili u kosarci u poslednjih 17 godina? Slavili smo i finale svetskog i finale oi, pa cak poneko i poslednje finale EP zbog krnjeg sastava, a i treba da se slave jer su veliki uspeh, kao sto je i SP u fudbalu Hrvatima (iako su uzasno dosadni s tim). U redu je slaviti i 5-6. mesto, a kamoli finala, iako su titule najsladje.
    (jsx, 18. avgust 2019 14:06)

    # Link komentara

  85. Kormijer bio bolji 3 runde,onda ga Amer poceo udarati u jetru sto je bio pocetak kraja I onda nokaut.
    (tata od zvedasa 1913, 18. avgust 2019 14:05)

    # Link komentara

  86. mali grga, 18. avgust 2019 12:45

    Fedor je izgubio od Antonia Silve s 35 godine, a iduću borbu je taj Antonio Silva izgubio od Cormiera, ti pojma nemaš, i realno Cormier je za svoju konstituciju jebena zvijer. nitko Stipu ne bi ovako nadboksao, ni Jones ni nitko, mene iskreno najviše u ove dvije borbe začudilo da Cormier može tako lako i čisto udarat Stipu i da ima bezbroj kombinacija, on je u stojci čak i bolji nego u hrvanju, a to na veliko hvaljeno njegovo hrvanje nije ni sjena onoga što radi u stojci, jer nije prednost stekao hrvanjem već dirty boxing style-om. baš zato i je nekako Stipi stilski neprimamljiv za fajt, ali nema tog borca pred kojeg naš Stipe ne može izać s nadom da ga može pobjedit, a sve počinje od Nade koja nije kurva kako neki uporno govore. :) Mirko Filipović realno nema šta tražit u istoj rečenici s Stipom, jer on nikada nije držao ovoliko pojasa protiv ovakvih boraca, uostalom i on i Fedor su u Americi dobili dosta batina, a Stipe dominira godinama, tj dok ga Cormier nije lani porazio. dakle, Stipe je uz Fedora po meni najveći teškaš bez dileme, rezultatski gledano nitko nije napravio to što njih dvojica, svaki u svoje vrijeme.
    (UFC, 18. avgust 2019 13:56)

    # Link komentara

  87. @noj bla bla kao sto vi svojatate sve srpsko inace Miocic je americki borac
    (samo vi sutite, 18. avgust 2019 13:52)

    # Link komentara

  88. Nikola odgovor za tebe i slicne ljude koji su ogorceni. Nase dvije drzave su veliki rivali u svim poljima. Rat, politika, sport ali mene zanima ovo zadnje navedeno. Naravno da ka Hrvat zelim da smo uspjesniji i svaki normalan Srbin zeli isto ali ne triba bit ogorcen na uspjehe drugih. Tako sam naletija na komentar nekog Grka i covik govori da mu je stari prica da je ex Yu bila rasadnik sportskih talenata i to se vidi i danas. Sad da se vratim da vi brojite titule a mi smo ka gubitnici. Novak je nesto posebno i nema smiska ista dodat. U kosarci koji je drugi sport ste dobri ali kad neko spomene taj sport prva asocijacija je NBA. Da bi sve medalje iz rukometa, vaterpola, odbojke,kosarke, veslanja i mnogih drugih da Hrvatska opet bude u pokufinalu ili finalu u nogometu. Samo cu rec nogomet( šuker, prosinecki, boban, modric, rakitic, mandzukic itd) su najbolji ambasadori nase drzave. Neki dan na poslu na Islandu i pricam prvi put s tim islandaninom i on govori el i ti igras nogomet jer ste brutalni. Kaze Šuker the best. A sad skoro 2020 godina. Dodat cu jos Kostelice, Mirka, Stipu, Sandru, Saru i veci broj olimpijskih medalja od vas. Ima bi jos mnogo ljudi spomenit ali ne moze stat u jednu poruku. Vi ste isto mocni u sportu ali mi je nekako drazi nogomet nego kosarka. Sportski pozdrav velikim sportskim rivalima. I smrt fasizmu i nacionalizmu
    (Che, 18. avgust 2019 13:51)

    # Link komentara

  89. Odgovor liku dole koji kaze da se Fedor osramotio u UFCu. Fedor se nikada nije borio u UFCu vec u strikeforceu i gubio je od dva bivsa Pride borca tako sto je obojicu oborio,prvi Werdum ga navukao na polugu a drugog Hendersona kad je krenuo da zavrsi spotakao se i ovaj mu se nasao iza ledja i pogodio ga u bradu,svejedno to nije bio prajm motivisani Fedor a protiv koga su protivnici bili nabrijani na 300% da mu uzmu skalp. Prajd je u vreme Fedora bio 1000x jaci od UFCa u teskoj pogotovo i Fedor je dobio mnoge UFC sampione i borce. u UFCu su tada sampioni bili Coleman,Arlovski,Silvia koji su svi gubili od Fedora..pobedjivao je i Cro Copa,Minotaura,Aronu,Semi Shilta legendu K1,Steroidnog Randelmana itd. Novac je bio faktor da svi prajd borci i iz drugih organizacija predju u UFC i tada se sve okrenulo a pride propao.
    (vince carter, 18. avgust 2019 13:49)

    # Link komentara

  90. Gde je u prvom mecu brat Stipe dominirao ako je u "strikes landed" bilo 22-16 za Kormijea? I obe arkade Miocica otvorene pre nokauta. Klasicnog. Kormije nije prljav nego je naprosto zdepast.
    (Ivan Caj, 18. avgust 2019 12:10)

    Rekoh do prsta u oko i prst u oko ne zatvara arkadu, ali smanjuje mogućnost vida. Cormijer je prljav, zdepavost ne opravdava guranje prsta u oko i to u obje borbe. To je prljavo i to je obrazac. Pogledaj obje borbe, osim toga najveća imena MMA su se oglasila na strani Miocica oko ove borbe, ali ti koji očito nisi pogledao borbe znaš bolje.
    (leptirica, 18. avgust 2019 12:32)
    Naravno da znam bolje jer za pocetak gledam MMA cesce od jednom u tri godine. Koja najveca imena i kada su rekla da je DC prljav borac? Daj mi link i "obje" cokolade cu ti kupiti. Pisem lepo da su mu arkade bile otvorene (rasecene, povredjene, ostecene), ne zatvorene, i to klasicnim batinama od nizeg oponenta. Obe borbe su ciste, prvu izgubio drugu dobio. Gde si ucio da citas, u NDH? Ili na onim sajtovima gde trolujes o americkim avionima? Znamo se Ćirko, hahaha
    (Ivan Caj, 18. avgust 2019 13:48)

    # Link komentara

  91. uh dobro da ima istetovirani HR grb na stopalu jer bi ga Srbi svrstali u redove svojih velikana
    kao mnogo puta da sad

    šala
    gadan je to sport, nadljudi su to.
    vidim da pricate o taktici... svatko u ringu ima taktikundo kad ne dobije šus u glavu.
    (noj007007, 18. avgust 2019 13:44)

    # Link komentara

  92. Lucky shot. 3 runde ga je dc tukao prosao jedan udarac i gg. Sto je razumljivo s obzirom na diviziju ali cini mi se da nije bolji pobedio.
    (srb, 18. avgust 2019 13:31)

    Lucky shot? Ne bih rekao. Osetio je Stipe ,,Ahilovu petu” DC-a i pre prekida ga je pogodio sa jedno 20 krošea u jetru dok DC napokon nije popustio.

    Odlična borba, DC je pred kraj 1. runde bio blizu prekida ali je Stipe izdržao.
    (Dzhoni, 18. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  93. Miočić se provukao na srecu, nema tu nikakve taktike. Debeli ga je posteno namlatio.
    Inace Fjodor je najveci ikad to i stipe zna kad krene na spavanje.
    (mali grga, 18. avgust 2019 11:16)

    Kada tako tvrdiš.... da li znaš Fjodorev skor u UFC ? Osramotio se ko ...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Panac, 18. avgust 2019 11:57)
    Znam ja, 0 meceva i isto toliko pobeda i poraza. Ali u MMA (naucite razliku) je bio apsolutni sampion i bez poraza celih 11 godina. Usput pobedivsi 6 UFC sampiona. Ali oce to tako da se banalizuje kad se sport prati jednom godisnje , poslednjih 5 godina.
    (Igor, 18. avgust 2019 13:42)

    # Link komentara

  94. Lucky shot. 3 runde ga je dc tukao prosao jedan udarac i gg. Sto je razumljivo s obzirom na diviziju ali cini mi se da nije bolji pobedio.
    (srb, 18. avgust 2019 13:31)

    # Link komentara

  95. Miocic je ujedno i najbolji Balkanac u MMA. Otac Dalmatinac (Hrvat), majka Kordunasica (rodj. Vukovic od pokatolicenih Srba). Dinaridski geni, americka skola i eto sampiona.
    (Marko, 18. avgust 2019 11:05) # Link komentara
    Kad ces jednom prestati sa tim seseljovim frazama. Daj urazumi se jednom i pises ovde o sovinizmu a ne o sportu. Koliko si srpskih krvni zrnaca kod Stipe izbrojao daj objavi da svi znamo!
    (SAM, 18. avgust 2019 13:28)

    # Link komentara

  96. Stipe u ponedjeljak ima 37 rodjenan. Danas je izjavio da se osjeca kao da ima 98 god.
    Presudilo je 13 udaraca u jetru ili djigericu. Budimo ponosni sto Stipe sparira sa Čumurom. Taj mali bi mogao uz Rakica napraviti karijeru.
    Ostali nula bodova.. Mirko je sa 31 god. dosao u UFC i pocistili su pod sa njim. Gonzaga, Kongo, Cigano, pobjego od Overema. Ni meni naj draži Fedor nije bio bolji. Tako da ako iskreno i pravedno gledamo UFC je gadna organizavija.. Cain se vratio pa otisao u kečere. Francis ga iskljucio a njega Stipe unistio.
    Pozdrav svima..
    (Josa, 18. avgust 2019 13:24)

    # Link komentara

  97. Bravo za americkog borca rodom iz Clevelanda
    (go cavaliers, 18. avgust 2019 13:21)

    # Link komentara

  98. Čovek je 82' godiste. Dakle ima 37,ne 40 godina.
    (Đomla, 18. avgust 2019 12:35)


    "U trećoj rundi je 40-godišnjak iz SAD nastavio da nanosi štetu protivniku, posle čega je bilo evidentno da Miočić ima šansu za pobedu samo ako nokautira šampiona."

    40-godisnjak se odnosi na Kormijera, ne na Miocica.
    (super, 18. avgust 2019 13:18)

    # Link komentara

  99. ......"Ako je Miočić na srecu prvak svijeta, a hrv nogometna repka Viceprvak Svijeta na sreću, što vi Srbi nemate peterostrukog prvaka svijeta po UFC-u, ili Viceprvake svijeta i brončane u nogometu, pa bar na sreću?!?
    (Fakin, 18. avgust 2019 12:22)".........

    Kakve veze ima Stipe Miočić sa Hrvatskom, osim očiglednog porijekla!?Po tvojoj iskrivljenoj logici Srbi imaju pet prstenova NBA prvaka jer Greg Popović sebe naziva "Crazy Serb". Adio pameti
    (Vlado, 18. avgust 2019 13:15)

    # Link komentara

  100. @fakin mi imamo daleko upesnije sportiste koji su usput nasi a ne svojatani i koji sve to rade bez srece
    (kako bi vi rekli srpski gen, 18. avgust 2019 13:08)

    # Link komentara

  101. stručnjaci i rezultati govore sami za sebe, Cormier je samo dva puta gubio u karijeri, ne računama onaj treći put neregularno protiv Jonesa, i od ta dva puta je protiv Stipe jednom, Stipe je gubio tri puta od JDSantosa Cormiera i Struva, jedino Struve nije neki prekaljeni borac, ali tko je pratio njega zna da je tip imao i neke značajne pobjede u karijeri uz Stipinu, recimo Minotaura je dobio plus Antonia Silvu big foot-a, a i u kairjeri je imao osjetno više pobjeda nego poraza 29-11 u korist pobjeda. ali ajmo reći da je to jedini borac koji ne spada u onaj vrh borilačkog MMA, od kojeg je Stipe izgubio, iako je i tu Stipe imao realne šanse za dobit borbu, ali je primio par nezgodnih udaraca i ovaj ga je dokrjačio. dakle svi ovi što potenciraju sreću, samo neka pogledaju statistiku Stipe pa neka i dalje govore o "sreći". sreća ne postoji, sreća je nešto što moraš isprovocirat da bi se dogodilo, sreća se ne događa slučajno kako neki misle. a što se tiče Stipe, jasno je svima da mu Cormier od svih boraca po stilu najmanje paše, i zato je s njim imao i najviše problema, svaki borac ima nekog borca koji mu stilski najmanje paše, zato su mu i uvalili Cormiera iz poluteške u tešku, da ga..... , i na kraju ipak nisu, jer je u revanšu Stipe kada je bilo najpotrebnije pokazao karakter. isto tako, nije slučajno preokrenuo borbu u svoju korist, jer je pregrmio ozbiljne batine u prve tri runde, i zasluženo je zbog izdržljivosti okrenuo fajt u svoju korist. dalje je povijest.
    (nepotrebno je išta govorit..., 18. avgust 2019 13:03)

    # Link komentara

  102. ''Hvala svim korektnim komentatorima!
    Ovim jalnima sto se koprcaju poručujem:
    Ako je Miočić na srecu prvak svijeta, a hrv nogometna repka Viceprvak Svijeta na sreću, što vi Srbi nemate peterostrukog prvaka svijeta po UFC-u, ili Viceprvake svijeta i brončane u nogometu, pa bar na sreću?!?
    (Fakin, 18. avgust 2019 12:22) ''

    peterostrukog prvaka svijeta po UFC-u službeno imaju Amerikanci, prvenstveno vatrogasci, a Srbija ima svjetske i europske prvake u nogometu, Crvenu zvezdu. Ima li Hrvatska svjetske i europske prvake u nogometu?

    Bajdvej, živim u Hrvatskoj, ali krv teče moja, crvenobijelih boja... :-)
    (Iz Hrvatske s ponosom, 18. avgust 2019 12:58)

    # Link komentara

  103. Iako sam navijao za Miocica, slazem se sa nekima ovdje da ga je malo pogledala sreca, jer se prve 3 runde naprimao udaraca i bio u potpuno podredjenom polazaju. U prvoj ga je gong spasao poraza, a u naredne dvije ga je debeli prilicno namlatio. Tako da je to vise bilo spasavanje zive glave nego neka taktika. Ipak, cestitke za 4. rundu i vracanje pojasa. Zasluzio je to Stipe.
    (Mraka, 18. avgust 2019 12:56)

    # Link komentara

  104. daj pa.pogledajte bojler kormijera...nije to ta forma...skoro uvek se zna ko ce postati sampion po tome ko je u kakvoj formi i tacka. .skoro pa namesteno..ako se boris da odbranis titulu, zasto bi bio u ocajnoj formi, osim ako zelis da ne odbranis..
    (Tor, 18. avgust 2019 12:56)

    # Link komentara

  105. Kako ga je izbacio iz zone komfora onom kretnjom udesno, pre udarca u telo - to je potez meča... Plus kako bez stresa udara i završava borbu, čak pre toga i prima jedan udarac - impresivno... Deluje lako i prosto, ali ne da nije, nego...
    (Lax, 18. avgust 2019 12:54)

    # Link komentara

  106. A sto se to nas smatra?!
    Nek o ovome pisu Hrvati. Valjda mi imamo pametnije teme... recimo da pisemo o nasim sportistima!
    Razmislite o tome!
    (Maximus, 18. avgust 2019 12:54)

    # Link komentara

  107. Da se razumemo Miocic je dobar lik, pravi sportista i zasluzeno je tu gde jeste, ali pricati da je goat je presmesno.
    Ova divizija je u takvom kanalu, a to dokazuje i to sto je DC bio prvak, a to pre deset godina nije bilo moguce.
    Da Fedor i ostali teskasi pa i Mirko bi u svom prajmu osakatili ovakve likove vec u prvoj rundi.
    (mali grga, 18. avgust 2019 12:45)

    # Link komentara

  108. Bravo Stipe majstore, najbolji si.
    (si, 18. avgust 2019 12:42)

    # Link komentara

  109. Dobar je Miočić, nema tu šta da se priča.
    (Ranzo, 18. avgust 2019 12:38)

    # Link komentara

  110. Čovek je 82' godiste. Dakle ima 37,ne 40 godina.
    (Đomla, 18. avgust 2019 12:35)

    # Link komentara

  111. Druze, da si ikada trenirao borilacke sportove, onda bi naucio jedan pojam koji se zove taktika
    (Neka neka deka, 18. avgust 2019 10:33)

    Pa gde mu je taktika u prvom mecu kada ga patosirao Kormijer?
    (andrej, 18. avgust 2019 11:01)

    Da si gledao borbe, vidio bi da je Stipe dobio prstom u oko i da mu je to zatvorilo dobar dio vidnog polja. Da nije bilo slučajno je vidljivo da je isto bilo i u ovom meču. Na kraju u prvom meču do prsta u oko je Miocic dominirao znači da je taktika bila dobra, ali prljavi igraju prljavo. Pod taktika smatra da je Miocic prešao na udarce u tijelo, što je primoralo Cormiera da spusti ruke i omogućilo mu ako hoćeš patosiranje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (leptirica, 18. avgust 2019 11:13)
    Gde je u prvom mecu brat Stipe dominirao ako je u "strikes landed" bilo 22-16 za Kormijea? I obe arkade Miocica otvorene pre nokauta. Klasicnog. Kormije nije prljav nego je naprosto zdepast.
    (Ivan Caj, 18. avgust 2019 12:10)

    Rekoh do prsta u oko i prst u oko ne zatvara arkadu, ali smanjuje mogućnost vida. Cormijer je prljav, zdepavost ne opravdava guranje prsta u oko i to u obje borbe. To je prljavo i to je obrazac. Pogledaj obje borbe, osim toga najveća imena MMA su se oglasila na strani Miocica oko ove borbe, ali ti koji očito nisi pogledao borbe znaš bolje.
    (leptirica, 18. avgust 2019 12:32)

    # Link komentara

  112. kolo na kraju ;) hahaha... dobar..
    (Inžinjer, 18. avgust 2019 11:22)

    Nije ti to srpsko kolo, pogledaj kako plešu pijani kauboji.
    (www, 18. avgust 2019 12:25)

    # Link komentara

  113. Ovo je prvi put da ste napisali "Kormijer" sa oba r.
    (Momčilo, 18. avgust 2019 10:58)
    Znači da su ranije pisali pravilno- Kormije, bez R na kraju. Kao što je Dastin Porije, Kristijan Klavije, Gaj Ližije, Šejn Batije, voda Perije, Peti i Selma Buvije.
    (Russland, 18. avgust 2019 12:23)

    # Link komentara

  114. mirko cro cop bi ga ugasio levicom ko nista
    (xiaomi, 18. avgust 2019 12:23)

    # Link komentara

  115. Hvala svim korektnim komentatorima!
    Ovim jalnima sto se koprcaju poručujem:
    Ako je Miočić na srecu prvak svijeta, a hrv nogometna repka Viceprvak Svijeta na sreću, što vi Srbi nemate peterostrukog prvaka svijeta po UFC-u, ili Viceprvake svijeta i brončane u nogometu, pa bar na sreću?!?
    (Fakin, 18. avgust 2019 12:22)

    # Link komentara

  116. @SM: hrvatski gen? To taj isti gen sto je i u kosarci?
    Vi slavite finala, a mi titule. Hrvatski gen, vi ste generalno u sportu ozbiljni gubitnici. Miocic je veliki sportista, i tu nema rasprave ali to vam je sve.
    (nikola, 18. avgust 2019 12:21)

    # Link komentara

  117. Stipe skidan ti kapu i tipicni si nas dalmatinac. Zvir od covika i vatrogasac. Krv nije voda. Drago mi je sta covik iako je rodeni amer nije zaboravija odakle potjece i bilo je lipo vidit mu zenu i cer u hrvatskim dresovima
    (Che, 18. avgust 2019 12:17)

    # Link komentara

  118. Cormier je bio bolji samo u prvoj rundi.
    (drago, 18. avgust 2019 12:15)

    # Link komentara

  119. Marko, mama mu je Nemica, kakva kordunašica.
    (micko, 18. avgust 2019 11:17)

    Mama mu je iz zadra.
    (Zadar, 18. avgust 2019 12:11)

    # Link komentara

  120. Druze, da si ikada trenirao borilacke sportove, onda bi naucio jedan pojam koji se zove taktika
    (Neka neka deka, 18. avgust 2019 10:33)

    Pa gde mu je taktika u prvom mecu kada ga patosirao Kormijer?
    (andrej, 18. avgust 2019 11:01)

    Da si gledao borbe, vidio bi da je Stipe dobio prstom u oko i da mu je to zatvorilo dobar dio vidnog polja. Da nije bilo slučajno je vidljivo da je isto bilo i u ovom meču. Na kraju u prvom meču do prsta u oko je Miocic dominirao znači da je taktika bila dobra, ali prljavi igraju prljavo. Pod taktika smatra da je Miocic prešao na udarce u tijelo, što je primoralo Cormiera da spusti ruke i omogućilo mu ako hoćeš patosiranje.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (leptirica, 18. avgust 2019 11:13)
    Gde je u prvom mecu brat Stipe dominirao ako je u "strikes landed" bilo 22-16 za Kormijea? I obe arkade Miocica otvorene pre nokauta. Klasicnog. Kormije nije prljav nego je naprosto zdepast.
    (Ivan Caj, 18. avgust 2019 12:10)

    # Link komentara

  121. Bravo Stipe, bravo Diaz!
    (kejt winslet, 18. avgust 2019 12:07)

    # Link komentara

  122. Pokaticeni Srbin. Lepo je na kraju odigrao srpsko kolce...
    (Zurkolomac, 18. avgust 2019 12:04)

    # Link komentara

  123. "svaka cast za pobedu, ali prema komsijama on je samo Amerikanac i ne znam sta se busaju i hvale. Ako svojatate Teslu na svakom koraku samo na konto teritorije gde je rodjen onda je Stipe amerikanac i tacka. Nema dvostrukih arsina komsijeee. cao zdravo".

    Malo sutra, covjek je bio u HR, tu mu se otac vratio zivjeti, obojica su navijaci Hajduka, a Stipe stalno govori da je Hrvat, koliko mu fale Hrvati i HR, i istetovirao si je sahovnicu na udaracku nogu... Cao, zdravo!
    (Zagi, 18. avgust 2019 12:01)

    # Link komentara

  124. Marko, mama mu je Nemica, kakva kordunašica.
    (micko, 18. avgust 2019 11:17)
    Baba i deda po majci su mu Radoslav i Verica, ona sam rodjena u Slunju, Nemica i po.
    (Igor, 18. avgust 2019 11:58)

    # Link komentara

  125. Miočić se provukao na srecu, nema tu nikakve taktike. Debeli ga je posteno namlatio.
    Inace Fjodor je najveci ikad to i stipe zna kad krene na spavanje.
    (mali grga, 18. avgust 2019 11:16)

    Kada tako tvrdiš.... da li znaš Fjodorev skor u UFC ? Osramotio se ko ...
    (Panac, 18. avgust 2019 11:57)

    # Link komentara

  126. Potpisujem svaku rec koju je Stipe rekao nakon meca, sta god da je rekao ;) salim se malo, vrhunski borac i pre svega veliki gospodin! Svaki intervju nasmejan, uvek prvi pruzi ruku protivniku, nema ono idiotsko ponasanje koje ima vecina mma boraca. Pravi sportista od glave do pete, i sto se mene tice drago mi je sto je pobedio, iako je i DC sjajan borac i covek.
    (aca, 18. avgust 2019 11:54)

    # Link komentara

  127. Mnogo mi je drago da ga je Miocic dobio. DC toliko prljavo radi sa onim nabadanjima prstiju u oci, ne razumem zasto je Herb Deen to tolerisao. Gori od njega po tom pitanju je jedino John Jones. Stipe je morao ranije da krene sa udarcima u telo, jer je to preokrenulo ceo mec. Drago mi je zbog njega, je je krajnje normalan momak. Sve najbolje.
    (Marko, 18. avgust 2019 11:52)

    # Link komentara

  128. To je to! To je Dalmatinac!
    (ST-NS, 18. avgust 2019 11:50)

    # Link komentara

  129. Neverovatno! Dobiti Cormiera je strašan uspeh. Još posle takvih rundi izdržati i tako završiti fantastično!
    (Broj 21, 18. avgust 2019 11:46)

    # Link komentara

  130. Kako je promenio taktiku u poslednjoj rundi alal mu vera, kao Roki samo u stomak i rebra, ovaj je vec posle treceg udarca osetio kvalitetan bol ali se pravio da je sve ok ali onda kako ga je pogodio sa poslednjim
    (ilija, 18. avgust 2019 11:43)

    # Link komentara

  131. a sta ce na ovo da kazu MMA ratnici u Dudovoj šumi?
    (cabarkapa, 18. avgust 2019 11:40)

    # Link komentara

  132. Stioe najveći svih vremena - ALI...

    ALI Svete spremi se polako ali sigurno stiže naš ALEKSANDAR RAKIĆ
    (3210, 18. avgust 2019 11:37)

    # Link komentara

  133. svaka cast za pobedu, ali prema komsijama on je samo Amerikanac i ne znam sta se busaju i hvale. Ako svojatate Teslu na svakom koraku samo na konto teritorije gde je rodjen onda je Stipe amerikanac i tacka. Nema dvostrukih arsina komsijeee. cao zdravo
    (antibot, 18. avgust 2019 11:34)

    # Link komentara

  134. Bravo Stipe !!!
    (3210, 18. avgust 2019 11:34)

    # Link komentara

  135. Ne zelim da zvucim potcenjivacki ali zar nema neko bolji od ove dvojice u teskoj kategoriji ? To je problem UFC-a to je daleko najslabija kategorija, sampion je bio 40-godisnji debeljko .. Fransis nganu bi trebalo na rematch sa stipeom on ima potencijala da bude sampion ! Opet svaka cast Miocicu !
    (Bane, 18. avgust 2019 11:33)

    # Link komentara

  136. kolo na kraju ;) hahaha... dobar..
    (Inžinjer, 18. avgust 2019 11:22)

    # Link komentara

  137. Marko, mama mu je Nemica, kakva kordunašica.
    (micko, 18. avgust 2019 11:17)

    # Link komentara

  138. Miočić se provukao na srecu, nema tu nikakve taktike. Debeli ga je posteno namlatio.
    Inace Fjodor je najveci ikad to i stipe zna kad krene na spavanje.
    (mali grga, 18. avgust 2019 11:16)

    # Link komentara

  139. Druze, da si ikada trenirao borilacke sportove, onda bi naucio jedan pojam koji se zove taktika
    (Neka neka deka, 18. avgust 2019 10:33)

    Pa gde mu je taktika u prvom mecu kada ga patosirao Kormijer?
    (andrej, 18. avgust 2019 11:01)

    Da si gledao borbe, vidio bi da je Stipe dobio prstom u oko i da mu je to zatvorilo dobar dio vidnog polja. Da nije bilo slučajno je vidljivo da je isto bilo i u ovom meču. Na kraju u prvom meču do prsta u oko je Miocic dominirao znači da je taktika bila dobra, ali prljavi igraju prljavo. Pod taktika smatra da je Miocic prešao na udarce u tijelo, što je primoralo Cormiera da spusti ruke i omogućilo mu ako hoćeš patosiranje.
    (leptirica, 18. avgust 2019 11:13)

    # Link komentara

  140. Komšije da imaju najboljeg u klikerima, rekli bi najbolji svih vremena u najtežoj kategoriji... uzbrdo.
    (...)

    Nije to do komsija, do statistike je. Peti puta Miocic prvak svijeta po UFC.
    Hrabro, ratničko srce i ludi, hrvatski gen vec vidjen proslo ljeto u Rusiji na sp-u.
    Ako nista, bar odaj čovjeku priznanje.
    Tim vise sto je jedini profesionalni UFC borac koji radi smjene od 24h kao vatrogasac. Nije mu potrebno, ali covjek to voli, i ponosno naglasava da je vatrogasac jer voli pomagati ljudima.
    Oni koji ga znaju kazu da je najljubazniji covjek na svijetu. Bez obzira sto mlati svjetske prvake, skromnost je ostala u njemu. Samo jalan čovjek to ne cijeni.
    (SM, 18. avgust 2019 11:12)

    # Link komentara

  141. Stipe ima 36 godina , a DC 40 :) Sjajna borba!
    (bmh, 18. avgust 2019 11:05)

    # Link komentara

  142. Miocic je ujedno i najbolji Balkanac u MMA. Otac Dalmatinac (Hrvat), majka Kordunasica (rodj. Vukovic od pokatolicenih Srba). Dinaridski geni, americka skola i eto sampiona.
    (Marko, 18. avgust 2019 11:05)

    # Link komentara

  143. Druze, da si ikada trenirao borilacke sportove, onda bi naucio jedan pojam koji se zove taktika
    (Neka neka deka, 18. avgust 2019 10:33)

    Pa gde mu je taktika u prvom mecu kada ga patosirao Kormijer?
    (andrej, 18. avgust 2019 11:01)

    # Link komentara

  144. @andrej cuj jedan udarac srece ... blage veze ti nemas
    (K.tn, 18. avgust 2019 11:00)

    # Link komentara

  145. Jedan od najboljih ikad. Prirodni teskas, sa 105kg izgleda mrsavo, vrhunska stamina, dinaridski geni, udarci ko maljevi. Sad sredit nganua i lagano mirovina
    (Rekreativac, 18. avgust 2019 10:21)

    Miocic ima oko 110 kg i vec je jednom takticki samleo.
    (Centurion, 18. avgust 2019 10:59)

    # Link komentara

  146. Ovo je prvi put da ste napisali "Kormijer" sa oba r.
    (Momčilo, 18. avgust 2019 10:58)

    # Link komentara

  147. i objavili i vi, a dobro ako tako morate.. bar da ste malo bolje sakrili ovaj nevazni dogadjaj, nek bude ako bas mora ali na zadnjoj stranici pri dnu
    (cabarkapa, 18. avgust 2019 10:53)

    # Link komentara

  148. Komšije da imaju najboljeg u klikerima, rekli bi najbolji svih vremena u najtežoj kategoriji... uzbrdo.

    Sve jedni te isti likovi se vrte u Ufc, matorci, neki se vraćaju i iz penzije i konkurentni su...

    Zatvoren krug i lični biznis par likova. Tako je Konor bio najbolji svih vremena u nekoliko kategorija, dok nisu mogli više da odlažu da se suoči sa pravim borcem i nekim s kim ne mogu da naprave kombinu.
    (GM, 18. avgust 2019 10:52)

    # Link komentara

  149. Zeznuti ovi Dalmatinci. Bravo, kapa dole.
    (micko, 18. avgust 2019 10:42)

    # Link komentara

  150. Dzons se takmici u Kriketu?
     (Gagi, 18. avgust 2019 10:22) 

    Dzons se takmici u drugoj kategoriji.
    Pogledaj sta he Dzons napisao na tviteru tko je najveci svih vremena...
    (Deda Žika i Mika, 18. avgust 2019 10:34)

    # Link komentara

  151. Rasturio ga je Cormier ali ne pobedjuje uvek bolji nego treba tu i srece, pogotivo u teskoj kategoriji gde jedan udarac resava i nadoknadjuje sve
     (andrej, 18. avgust 2019 10:24)

    Druze, da si ikada trenirao borilacke sportove, onda bi naucio jedan pojam koji se zove taktika
    (Neka neka deka, 18. avgust 2019 10:33)

    # Link komentara

  152. Miki mislim da bi Tajson popio polugu ili davljenje u roku od minut i po najduže. A da je meč po pravilima boksa nema sumnje da bi ih razvalio.
    (Lale gator, 18. avgust 2019 10:25)

    # Link komentara

  153. Rasturio ga je Cormier ali ne pobedjuje uvek bolji nego treba tu i srece, pogotivo u teskoj kategoriji gde jedan udarac resava i nadoknadjuje sve
    (andrej, 18. avgust 2019 10:24)

    # Link komentara

  154. Bravo majstore.. Bravo šampione od danas i službeno najveći svih vremena u teškoj kategoriji.
    (rango, 18. avgust 2019 09:53)

    Dzons se takmici u Kriketu?
    (Gagi, 18. avgust 2019 10:22)

    # Link komentara

  155. Opet vašarski ratnik Vaso Bakočević ispao smešan
    (pustara, 18. avgust 2019 10:22)

    # Link komentara

  156. Jedan od najboljih ikad. Prirodni teskas, sa 105kg izgleda mrsavo, vrhunska stamina, dinaridski geni, udarci ko maljevi. Sad sredit nganua i lagano mirovina
    (Rekreativac, 18. avgust 2019 10:21)

    # Link komentara

  157. Cudo da je iskusan i cvrst borac kao sto je Kormijer dopustio sebi da ovo izgubi.
    (Filip, 18. avgust 2019 10:21)

    # Link komentara

  158. гледам ово и мислим... Тајсон би их све патосирао без милости у првој рунди, као и у боксу.
    (мики, 18. avgust 2019 10:15)

    # Link komentara

  159. 40 godina ima, kapa dole od Srbina!
    (Zezus, 18. avgust 2019 10:14)

    # Link komentara

  160. Stipe postao si najveci, legenda, kakav čovjek a jos koji borac! Naklonit ti se treba svako!
    (Ivan Livno CRO, 18. avgust 2019 10:11)

    # Link komentara

  161. Pravi, prirodan teskas i pravi borac. Skroman i uvek pun postovanja prema protivnicima. Nema tres toka, nije nabedjen, niti nesto preterano medijski propracen (osim kada se bori protiv nekog borca koji to jeste ili za titulu) i omiljen. Susta suprotnost od onoga sto uglavnom UFC forsira. Sto bi rekli: just a regular guy. Svaka mu cast, i ponovo nek odbrani titulu sto vise puta, u inat svima.
    (Kid, 18. avgust 2019 10:10)

    # Link komentara

  162. Svaka čast Stipe.Čovek je zver kakva do sada nije bila u UFCU.
    (Rajko, 18. avgust 2019 10:04)

    # Link komentara

  163. Stipe majstore!
    (dc, 18. avgust 2019 10:04)

    # Link komentara

  164. bravo majstore, bravo legendo, i još te u oba meča kvarnjak podli prstom u oko gađa??? proud to be a croat
    (Berliner, 18. avgust 2019 10:00)

    # Link komentara

  165. Odlicna borba s puno udarca. bravo Stipe
    (www, 18. avgust 2019 09:57)

    # Link komentara

  166. Sjajna borba pre svega! Cestitke Miocicu na tituli i sjajnom nokautu na kraju. Sta je covek sve izdrzao u prve tri runde, ozbiljne batine...bio je pod velikim pritiskom i sve je izdrzao. Sto se tice DC-a, moram da kazem da mi je zao sto je izgubio..bio je odlican tri runde...gledajuci sve ukupno mislim da je mnogo bolji borac, pre svega tehnicki, ali sam je kriv se nije bolje prilagodio taktici Miocica iz 4. runde. Ovaj put je pre svega presudila fizicka snaga i izdrzljivost Miocica koji je tu ipak i velikoj prednosti u odnosu na DC-a. I ovaj put smo videli da neko moze dominirati skoro ceo mec ...i na kraju to nista ne mora da znaci ako pokleknes kad ne treba.Sportski pozdrav.
    (Stevan, 18. avgust 2019 09:56)

    # Link komentara

  167. Bravo majstore.. Bravo šampione od danas i službeno najveći svih vremena u teškoj kategoriji.
    (rango, 18. avgust 2019 09:53)

    # Link komentara