1. Onaj nepriznati gol Krasnodaru je sve odluchio. Hvala tom divnom sudiji!
     (rekreativac sa Banjole, 18. avgust 2019 14:16)

    # Link komentara

  2. Pošto su vam trn u oku 6 vezanih titula, pogledajte sastav Partizana tih godina, a pogledajte i sastav Zvezde. U to vreme za Partizan: Moreira, Kleo, Diara, Tomić, Ilić, Žuka, Lazar Marković, Jovetić, Stojković, Kamara, Kizito, Krstajić, Ljajić, Fejsa, Taribo West, Kralj, Drulović, Nadj, Ilijev....... i mnogi kojih se nisam setio. Čudo bi bilo da neko drugi tih godina osvoji titulu pored ovakvih timova koje je imao Partizan u to vreme.
    (Nesa, 18. avgust 2019 12:10)

    Колико пута су ти асови светског фудбала дочекали пролеће у Европи са Партизаном? Колико имају победа у Лиги шампиона са Партизаном? Период у коме је Томислав Караџић ведрио и облачио српским фудбалом је најгори период у историји нашег фудбала. По националном коефицијенту смо били увек између 25. и 30. места за све време његове тираније. Пре Караџића смо увек били у првих двадесет, а ево и сада смо се тамо вратили. Једини задатак Томислава Караџића је био да Партизан стигне Звезду по броју титула, наравно, у домаћим такмичењима. У спрези са тадашњом влашћу је покушавао да на месту стадиона Црвене звезде направи тржни центар.
    (Марко, 18. avgust 2019 14:04)

    # Link komentara

  3. Pošto su vam trn u oku 6 vezanih titula, pogledajte sastav Partizana tih godina, a pogledajte i sastav Zvezde. U to vreme za Partizan: Moreira, Kleo, Diara, Tomić, Ilić, Žuka, Lazar Marković, Jovetić, Stojković, Kamara, Kizito, Krstajić, Ljajić, Fejsa, Taribo West, Kralj, Drulović, Nadj, Ilijev....... i mnogi kojih se nisam setio. Čudo bi bilo da neko drugi tih godina osvoji titulu pored ovakvih timova koje je imao Partizan u to vreme.
    (Nesa, 18. avgust 2019 12:10)

    Trn u oku su vama tih 6 titula. Pricate da ste opozicija i da zele da vas uniste, a imate itekako titula za vreme Vucicevog mandata.
     (nista o nicemu, 18. avgust 2019 13:34)

    # Link komentara

  4. 2017-Florijana, Irtis, Sparta, Krasnodar,Bate Borisov, Arsenal,Keln
    2018-Spartaks, Suduva, Spartak, Salcburg, Napoli, Liverpul,
    2019-Suduva, Helsinki, Kopenhagen..
    E sad, kako bilo ko, ko sebe smatra poznavaocem sporta a ne fudbala moze da govori o kvalitetu Zvezde odnosno da prica o sklanjalicama. meni nije jasno.....Ali dobro, nastavite da zivite u svetu zabluda da Zvezda 3 godine igra Evropu u grupi na srecu a da se u orvenstvu svi sklanjaju. Bolje se zapitajte kako ne mozemo samo vas da dobijamo redovno? Mozda ste bolji od Sparte, Krasnodara, Liverpula.....
    (Vetar u ledja.., 18. avgust 2019 10:14)

    Tačno. U derbiju se namerno pušta krljanje da se neko ne bi uvredio porazom. Onaj derbi sa Batom Mirkovićem, bio je najsramniji od svih koje sam gledao. Vezara Pavlović, koji nigde ne bi unapred bio proglašen talentom osim kod nas, u svom debiju pravi tri čista crvena kartona, od kojih su dva u prvih dvadeset minuta. A ne dobija ni žuti. Zbog takvog sistema i domaćinskog sudjenja, sudjenja koje je nezameranje slabijem, ko god to od dva kluba bio, trpi reprezentacija i trpe ti nesrećni igrači kada izadju u Evropu. A najviše od svih kukaju večni luzeri, to se odavno zna.
    (Negativni, 18. avgust 2019 13:23)

    # Link komentara

  5. Pošto su vam trn u oku 6 vezanih titula, pogledajte sastav Partizana tih godina, a pogledajte i sastav Zvezde. U to vreme za Partizan: Moreira, Kleo, Diara, Tomić, Ilić, Žuka, Lazar Marković, Jovetić, Stojković, Kamara, Kizito, Krstajić, Ljajić, Fejsa, Taribo West, Kralj, Drulović, Nadj, Ilijev....... i mnogi kojih se nisam setio. Čudo bi bilo da neko drugi tih godina osvoji titulu pored ovakvih timova koje je imao Partizan u to vreme.
    (Nesa, 18. avgust 2019 12:10)

    Pola od ovih igrača koje si nabrojao, teške su vezare. Ali, ' ajde da uzmemo kao činjenicu da ste imali bolji tim od Zvezde, mada je to vrlo diskutabilno. Zašto su vam onda trebali penali u 95 . minutu i to nekoliko utakmica? A golove u nadoknadi pri nerešenom rezultatu davali ste čak na tri uzastopne utakmice jedne godine. I to je sve bilo pošteno, a sada nije? Ko vas ne zna, skupo bi vas platio, što kaže narod.
    (Negativni, 18. avgust 2019 13:15)

    # Link komentara

  6. E moji grobari, ovaj čovek se dokazao u Evropi, nije malo klubova u dvomeču sa PSG primilo samo DESET KOMADA.
    Ruku na srce, moglo je vrlo lako biti 15, pa i 20.

    Pored toga, čovek ima stila u oblacenju i vokabularu.

    Jednom rečju, gospodin, i trenerčina!

    Ok, to su dve reči.
     (za sramotu ne znaju, 18. avgust 2019 13:04)

    # Link komentara

  7. Digo si vestacku frku ......Zatvoreno prvenstvo igras.....Mozes iz Graficara i Palilulca da uzNes igrace zavrsena prica....Glumatas ovde Miloje.
     (Ledeci Dux, 18. avgust 2019 12:56)

    # Link komentara

  8. @ Marko Рецимо да си у праву и читајући коментар изгледа да си частан човек,као такав онда знаш за оних шест година владавине Партизана и шта се све дешавало,немој сад да одједном имаш амнезију.Часни људи су увек часни чак и кљд сујета проради.
    (Само полако, 18. avgust 2019 08:53)

    Pošto su vam trn u oku 6 vezanih titula, pogledajte sastav Partizana tih godina, a pogledajte i sastav Zvezde. U to vreme za Partizan: Moreira, Kleo, Diara, Tomić, Ilić, Žuka, Lazar Marković, Jovetić, Stojković, Kamara, Kizito, Krstajić, Ljajić, Fejsa, Taribo West, Kralj, Drulović, Nadj, Ilijev....... i mnogi kojih se nisam setio. Čudo bi bilo da neko drugi tih godina osvoji titulu pored ovakvih timova koje je imao Partizan u to vreme.
    (Nesa, 18. avgust 2019 12:10)
    Neso,potpuno ste u pravu,i stvarno me cudi kako ovi amateri koji sada igraju u Zvezdi prave rezultate o kojima Partizan moze da sanja i onda i sad.U stvari znam,cia,bia,masoni nate...
     (Milorad, 18. avgust 2019 12:35)

    # Link komentara

  9. @ Marko Рецимо да си у праву и читајући коментар изгледа да си частан човек,као такав онда знаш за оних шест година владавине Партизана и шта се све дешавало,немој сад да одједном имаш амнезију.Часни људи су увек часни чак и кљд сујета проради.
    (Само полако, 18. avgust 2019 08:53)

    Pošto su vam trn u oku 6 vezanih titula, pogledajte sastav Partizana tih godina, a pogledajte i sastav Zvezde. U to vreme za Partizan: Moreira, Kleo, Diara, Tomić, Ilić, Žuka, Lazar Marković, Jovetić, Stojković, Kamara, Kizito, Krstajić, Ljajić, Fejsa, Taribo West, Kralj, Drulović, Nadj, Ilijev....... i mnogi kojih se nisam setio. Čudo bi bilo da neko drugi tih godina osvoji titulu pored ovakvih timova koje je imao Partizan u to vreme.
    (Nesa, 18. avgust 2019 12:10)

    # Link komentara

  10. Čitam komentare i kao neki kvalitet igrača, čast Borjanu, poseduje zvezda. Definitivno Jang Boys će vas spustiti na zemlju, a kasnije i nula bodova u LE grupi.
    (todos, 18. avgust 2019 07:22) Mukice, pa sad si i dres Jang Bojsa kupio? Nije tebi lako, ali lepo je što i dalje imaš veru da ćeš konačno biti srećan čovek. Sad, hoće li to biti ove godine ili za pet, nema veze, bitno da ti veruješ.
    (To je moja iberzokna, 18. avgust 2019 12:09)

    # Link komentara

  11. odbora za regularnost lige. Zvezdasi sta cekate? Da vas Terzic, Kokeza i Vucic obrukaju, uniste i strpaju u domacu i inostranu hladnjacu iz koje ce da vas izvadi ko? Sta? Kako?
    (Kelopatra, 18. avgust 2019 10:02) Ne, nego čekamo da nas vaš Tole uništi kao što nas je uništavao za vreme žutih
    (To je moja iberzokna, 18. avgust 2019 11:57)

    # Link komentara

  12. ozbiljan vidi igrače. Da neće menadžeri ozbiljnoh klubova da dolaze na utakmice Zvezde sa ovim mučenivima što ne smeju da pogledaju u pravcu Zvezdinig gola? Jedino dolaze na derbije, jer se tu još jedino igra.
    (Josarian, 18. avgust 2019 10:31) Ne smeju da pogledaju ka golu, a dali vise golova i stvorili vise prilika za jednu utakmicu nego vi za tri poslednja derbija. Pa ti vidi ko ne sme da pogleda ka golu.
    (To je moja iberzokna, 18. avgust 2019 11:52)

    # Link komentara

  13. Ovaj umislio da je trenerčina.(PV, 18. avgust 2019 10:50) Za tebe i tvoj klubić je trenerčina!
    (To je moja iberzokna, 18. avgust 2019 11:43)

    # Link komentara

  14. Ovaj umislio da je trenerčina.
    (PV, 18. avgust 2019 10:50) 

    Da, jeste. A gde su Vaši nazovi treneri i koga oni treniraju. Gde su Ivan Tomić, Stanojević, Gubinko Trulović, Murinjo iz Štitara,Krca from Bijeljina, Ješić, Vermezović. Da ne kažem propali načisto a sada Vam je trener čovek koji nikoga nije trenirao pre Partizana.
    (Kum Žoržo, 18. avgust 2019 11:28)

    # Link komentara

  15. Josarin
    Pa pobogu zasto ne pogledas utakmicu pre komentarisanja,ovako samo ispadas smesan.Spartak je kod 2:2 imao dve stopostotne sanse,pogodio stativu.Mislis da se stativa sa 8 metara moze namestiti,ne razumem koja je to mrznja prema Zvezdi.Razumem ja da je to neka vrsta terapije,da ne priznas da je neko bolji,lakse je reci da namestaju ali ipak makar malo objektivnosti da bude
    (Markos, 18. avgust 2019 11:18)

    # Link komentara

  16. @ Firmas,
    Odgovor: Niti sme, NITI MOŽE !
     (Najveći Zvezdaš lkad, 18. avgust 2019 11:10)

    # Link komentara

  17. Evo i ja postavljam isto pitanje,DA LI NEKO SME da otkine bod Krcunovcima u ovoj ping pong ligi sem Grobara? Pa i jedan Real Madrid izgubi u primeri,jedna Barselona takodje,jedan Bajern odigra nereseno u bundes ligi,ljudi jel sme neko?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Firmas, 18. avgust 2019 10:32)

    Kako ono bese , " uzalud trud , dzaba Vam sve... "
    (Davle, 18. avgust 2019 11:07)

    # Link komentara

  18. Ovaj umislio da je trenerčina.
    (PV, 18. avgust 2019 10:50)

    # Link komentara

  19. Ajmo Grobari, plakanje ........ optuživanje,........ Vi ste u svom sadomazohizmu i sami počeli da verujete u istinitost sopstvenih izmišljotina. Bez sekiracije, ove godine se grčevito borite za 3.-4. mesto..... zavisi od forme Čuke i Radničkog. Bilo bi lepo da ubuduće pokažete više poštovanja prema klubu i navijačima koji pripadaju porodici Evropskih i SVETSKIH ŠAMPIONA. 'Ajde popravite ponašanje........ i rečnik ! Nemoj bre stalno da Vas opominjem!
     (Najveći Zvezdaš lkad, 18. avgust 2019 10:48)

    # Link komentara

  20. Kazete smejao se Borjan, pa sta ce covek primio golcinu i nije imao nikakvu sansu da uhvati loptu. I sklanjalica kazete, a Spartak napadao imao sanse, dao dva gola, ali nije bilo dovoljno, Zvezda je jaca, i ovakva sa drugim timom bi osvojila titulu... Jel ste videli treci gol Zvezde, jel stvarno mislite da su se golubovi sklonili ili je ipak Tomane pokazao kvalitet?
     (direwolf, 18. avgust 2019 10:48)

    # Link komentara

  21. Nemoj da se zaleces mnogo. Ishod prvenstva se zna pre početka. Ti si svesno odlucio da ucestvujes u tome
    (v8engine, 17. avgust 2019 22:57)

    Sudeci po komentaru, vi ne stojite dobro u tom ishodu.
     (Toto-ko-tunjo-i-Glaserovi-svedoci, 18. avgust 2019 10:45)

    # Link komentara

  22. Tako je Milose. .odlicna utakmica. .nego ovde ekipa vecim delom slektori bez mane.. ne svi da ne gresim dusu. .Ne dao bog da se neko od njih usudi duradi nesto. .mada mozda bolje ne. .jer bi tek onda nagraisali. .
    (Života, 18. avgust 2019 10:33)

    # Link komentara

  23. Evo i ja postavljam isto pitanje,DA LI NEKO SME da otkine bod Krcunovcima u ovoj ping pong ligi sem Grobara? Pa i jedan Real Madrid izgubi u primeri,jedna Barselona takodje,jedan Bajern odigra nereseno u bundes ligi,ljudi jel sme neko?
     (Firmas, 18. avgust 2019 10:32)

    # Link komentara

  24. Preveliki broj komentara onih koji se predstavljaju kao navijači Zvezde indirektno prihvata da je sasvim opravdano da prvenstvo bude unapred predoredjeno da Zvezda bude šampion. Po svemu sudeći i jeste tako. A pozivanje na uspehe u Evropi stoji. Imaju motiv, dobro odigraju, jer je to jedini način da neko ozbiljan vidi igrače. Da neće menadžeri ozbiljnoh klubova da dolaze na utakmice Zvezde sa ovim mučenivima što ne smeju da pogledaju u pravcu Zvezdinig gola? Jedino dolaze na derbije, jer se tu još jedino igra.
    (Josarian, 18. avgust 2019 10:31)

    # Link komentara

  25. Kukaju grobari!!! hahahaha
    Umesto kukanja navijajte više jače bolje...idite na utamice...biće više sponzora...biće više para...tražite pojačanja...pratite treninge i terajte igrače da rade više bolje i jače!!!
     (MarkoR, 18. avgust 2019 10:22)

    # Link komentara

  26. Jedan je malopre lepo postavio pitanje,DA LI NEKO SME da otkine bod Crvenoj zvezdi sem Partizana? Jako zanimljivo pitanje,jel tako Covicevci,Terzicevci,Vucicevci?
     (Meraklija, 18. avgust 2019 10:14)

    # Link komentara

  27. 2017-Florijana, Irtis, Sparta, Krasnodar,Bate Borisov, Arsenal,Keln
    2018-Spartaks, Suduva, Spartak, Salcburg, Napoli, Liverpul,
    2019-Suduva, Helsinki, Kopenhagen..
    E sad, kako bilo ko, ko sebe smatra poznavaocem sporta a ne fudbala moze da govori o kvalitetu Zvezde odnosno da prica o sklanjalicama. meni nije jasno.....Ali dobro, nastavite da zivite u svetu zabluda da Zvezda 3 godine igra Evropu u grupi na srecu a da se u orvenstvu svi sklanjaju. Bolje se zapitajte kako ne mozemo samo vas da dobijamo redovno? Mozda ste bolji od Sparte, Krasnodara, Liverpula.....
    (Vetar u ledja.., 18. avgust 2019 10:14)

    # Link komentara

  28. Kreće priča o umoru igrača (i jedni i drugi), a mesec je avgust.
     (Volim i ja vas, 18. avgust 2019 10:12)

    # Link komentara

  29. Meru svog neznanja i kukavicluka Miloje ce dobiti na derbiju. Osmeh i bezbriznost golmana Zvezde kod drugog gola govori vise od hiljadu sudijskih komisija i odbora za regularnost lige. Zvezdasi sta cekate? Da vas Terzic, Kokeza i Vucic obrukaju, uniste i strpaju u domacu i inostranu hladnjacu iz koje ce da vas izvadi ko? Sta? Kako?
    (Kelopatra, 18. avgust 2019 10:02)

    # Link komentara

  30. Nisam siguran da je većina gledala utakmicu. Odlična utakmica. Da je odigrana u Engleskoj ceo svet bi se oduševili. Ali u Srbiji je sve zavera.
     (miloš, 18. avgust 2019 10:01)

    # Link komentara

  31. a sto sudija Simović nije svirao penal za Spartak to nema veze. a sto je masakrirao ekipu ne sviranjem faula na sredini terena?! iritirao je svakog gledaoca na stadionu, jednostavno nista da svira. Vulic je napravio jedno 10 faulova da bi dobio karton tek u 90 MIN.
     (militto, 18. avgust 2019 09:52)

    # Link komentara

  32. Osmeh Borjana posle gola mnogo govori. Ni trunke brige za bodove, besa što se prima gol pred kraj utakmice. A za ove što kao papagaji pominju Toleta - da njega nije bilo, ne bi bilo ni vas. Stotine hiljada kazni od UEFA plaćeno je od strane FSS zbog lažiranja finansijskog stanja u Zvezdi i netransparentne pomoći tom klubu. A vi sad udrite minuse, u Srbiji se na istinu uvek reaguje negativno.
     (DrN, 18. avgust 2019 09:49)

    # Link komentara

  33. Borjan se smeje jer je namerno pustio gol sa 30 m i ti ga ne menjaš. I Klop se smejao kad je Pavkov dao gol iz daljine jer je znao da je sklanjalica, pa kao, jeste da im se sklanjamo al je lep gol, pomisliće narod da nije sklanjalica, da nije sređeno u Tole maniru. Što manje sklanjalica i videćeš kako momci igraju i zabrani im bar da se smeju ako već ne možeš Klopu4.
    (erwin, 18. avgust 2019 09:41)

    # Link komentara

  34. Spartak daje drugi gol, a Borjan se smeje, pogledajte na snimku...
    Zna da nije problem.
    (Ivan, 18. avgust 2019 09:02)

    # Link komentara

  35. Luke Babbitt gravedigger





    Idi leči se,isfrustrirani pacove.
     (Dušan, 18. avgust 2019 09:02)

    # Link komentara

  36. Majke mi bih voleo da neki vođa Partizana bude predsednik države,samo da ne slušam više njihovo kukanje i priče kako nameštamo utakmice,muka mi je više od njih...
     (Dušan, 18. avgust 2019 09:00)

    # Link komentara

  37. Ma covece ne foliraj se. Bez Marina vi ste ekipa za sredinu tabele. No, timovi po naredjenju vas pustaju i ti umislio da si trener.
    Bez ogromnog uticaja SNS partije vi bi ste bili prosecna ekipa. To deca u selima znaju.
    Citam ove komentare i ne mogu da verujem kolio se zaludjuju ljudi nekim kvalitetom. Smeh. Videcete kada ON bude sisao sa prestola. Pa, kad racunu izadju na videlo.
    (Marko, 17. avgust 2019 23:59)

    Secam se kada ste pod Toletom uzimali vezane titule, radili sve i svasta neregularno a ocigledno, i tada, secam se, pricali ste na sva zvona kako Zvezda namesta i kako je drzava uz Zvezdu.
    Sa vama nesto nije u redu al ozbiljno.
     (Milisav, 18. avgust 2019 08:54)

    # Link komentara

  38. @ Marko Рецимо да си у праву и читајући коментар изгледа да си частан човек,као такав онда знаш за оних шест година владавине Партизана и шта се све дешавало,немој сад да одједном имаш амнезију.Часни људи су увек часни чак и кљд сујета проради.
    (Само полако, 18. avgust 2019 08:53)

    # Link komentara

  39. Ne sme Simića da izbaci, ima jakog menadžera
    (Mikula, 18. avgust 2019 08:51)

    # Link komentara

  40. (Marko)
    Neverovatno koliko zaludjenosti u teorije zavere! Liverpul ne laze, Salzburg ne laze, Kopenhagen ne laze, Napoli ne laze, Krasnodar, ne laze... Jel i njima ON naredio da izgube! Jedino sto je sumnjivo je da Zvezda odigra katastrofalno protiv Partizana koji je ocajan, e tu je mozda ON umesao prste jer biraci su dobri sa obe strane!
    (komentari, 18. avgust 2019 08:51)

    # Link komentara

  41. Ahahaha, zvek komedija sa policijskim klubom. Ovaj promasio profesiju, treba da ide u glumce !
     (Sudija Djokic centarfor sampiona, 18. avgust 2019 08:32)

    # Link komentara

  42. Godinama ovde ljudi postavljaju pitanje,da li sme neko da otkine bod Crvenoj zvezdi sem Partizana? Milojevicu da li ces ikad dati odgovor na to pitanje,panteri a vi?
     (Pojedinci stvarno nemaju blama, 18. avgust 2019 08:32)

    # Link komentara

  43. Plakanje grobara na Zvezdinu vest...
    Neprocenjivo...
     (shone, 18. avgust 2019 08:30)

    # Link komentara

  44. Zašto bre Supermene, pa sklonili su vam se???
    (Turski konjanik, 17. avgust 2019 23:41)

    Da, da, Panticevi papagajcici...

    Zvezda dva puta juri vodstvo protiv odličnog Spartaka.... bas su se sklonili.

    Svi zele Zvezdin skalp ali tesko se to uzima u prvenstvu. Zapravo nemoguce.
     (O3on, 18. avgust 2019 08:25)

    # Link komentara

  45. Kad samo pomislim da je otisao Srnic a ostao Simic.. brrr Jedna od vecih gresaka C.Zvezde u poslednje dve godine. Petrovic i ne deluje lose na terenu, Vulic onako a Ivanic se gubi. Zander klasicno krilo a ne bek. Ako se misli igrati ls mora se naci dobar bek umesto Zandera, inace ce duvati sa te strane kao kosava Beogradom.
     (dakii, 18. avgust 2019 08:23)

    # Link komentara

  46. u ovoj drzavi i ovakvoj ligi i ja bi mogao da budem trener zvezde
    (bob, 18. avgust 2019 08:22)

    # Link komentara

  47. Miloje je penicilin za Šamrok... ha ha ha ....


    Kad pocnu sa Panticevim recitacijama, sve pesmice napamet se znaju, naprednjački klub... pokloni im tata Vučić stadion, da pare za licence, oprosti dugove... :-)))


    Ali kada odu u goste Malatiji i nije im bas do pesme... tu tata Vučić ne moze da pomogne kao protiv Napredka.

    Ajmo Miloje, jasno ko ne treba vise da igra i pozdrav.
     (Rocky, 18. avgust 2019 08:19)

    # Link komentara

  48. @marko
    Ako je zvezda tim za sredinu tabele, partizan je tim koji bi trebalo da se bori za opstanak...
     (shile, 18. avgust 2019 08:15)

    # Link komentara

  49. Sklanjalica in da hauz!
     (Kakadu, 18. avgust 2019 08:06)

    # Link komentara

  50. nije u utorak nego u sredu i ne docekujemo nego gostujemo Jang Bojsu
     (SIMA, 18. avgust 2019 07:49)

    # Link komentara

  51. To da cete pobediti si znao i pre utakmice, zar ne..? Tj svi smo znali.. Ali kad mora da bude na ovaj nacin, to nervira i odaje.. To je problem.. Kod nas je sve tako.. Kazu kad je Partizan krao niste se bunili, e sad malo mi, pa ce ponovo Partizan i tako u krug.. Onda dodjemo do toga da nam mladi fudbaleri uopste ne napreduju, jer se u sustini, takmice u svega 4,5 pa nekad i 10 evropskih utakmica i to je to.. Teniser kad igra ili trenira sa boljim od sebe napreduje, tako i fudbaleri kada igraju prave takmicarske utakmice napreduju.. To je, izmedju ostalog, jedan od razloga zasto tapkamo u mestu.. Ne samo u fudbalu.. Eto toliko od mene..
     (Uskok, 18. avgust 2019 07:49)

    # Link komentara

  52. "Ne bi bili u stanju da igraju u sredu" rece Miloje.... pa Milojevicu, kako su igraci Liverpoola odigrali danas besprekorno iako su pre 3 dana u Tyrskoj izgarali 120 minuta protiv jednog Celsija, i danas ponovo u istom sastavu, bez odmaranja...
    (Brada, 17. avgust 2019 23:06)

    Трагично је што ти мислиш да може да се пореди тим од милијарду евра као Ливерпул са тимом који једва да вреди ишта као што је Звезда.
    (Ђоле, 18. avgust 2019 07:48)

    # Link komentara

  53. Moramo verovati tvojim recima jer iza tebe stoje rezultati kao kuca.
    (aca, 18. avgust 2019 07:27)

    # Link komentara

  54. Čitam komentare i kao neki kvalitet igrača, čast Borjanu, poseduje zvezda. Definitivno Jang Boys će vas spustiti na zemlju, a kasnije i nula bodova u LE grupi.
     (todos, 18. avgust 2019 07:22)

    # Link komentara

  55. Marko@Objasnio.
     (tata od zvedasa 1913, 18. avgust 2019 07:03)

    # Link komentara

  56. Samo pumpaj Miloje. Sve dok groblje puca po komentarima, radiš dobar posao! !!
     (Pero, 18. avgust 2019 05:46)

    # Link komentara

  57. Ma covece ne foliraj se. Bez Marina vi ste ekipa za sredinu tabele. No, timovi po naredjenju vas pustaju i ti umislio da si trener.
    Bez ogromnog uticaja SNS partije vi bi ste bili prosecna ekipa. To deca u selima znaju.
    Citam ove komentare i ne mogu da verujem kolio se zaludjuju ljudi nekim kvalitetom. Smeh. Videcete kada ON bude sisao sa prestola. Pa, kad racunu izadju na videlo.
    (Marko, 17. avgust 2019 23:59)

    Vazi druze, al malo je tuzno sto ne vidis vas i stanje u vasem klubu.
     (ernesto che, 18. avgust 2019 05:20)

    # Link komentara

  58. Koliko je zanimljivo citati komentare navijaca jsd partizan. Vise oni prate Zvezdu po netu nego zvezdaši :D
     (cvrca, 18. avgust 2019 03:32)

    # Link komentara

  59. Izvini kao Real da vodiš, a ne tim koji svaku drugu namešta. Spustite se na zemlju malo.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 17. avgust 2019 23:47)

    jedino derbi ne mozemo da namestimo...da nam nema vucica ni kopenhagen ne bismo prosli,zale se danci na teren,a kamo li da dobijemo liverpul...meni je najvaznije da je partizan posten,uvek su bili posteni,i sa pravom se bunite...za vreme mirka marjanovica se igrao najbolji fudbal i sve je bilo regularno
    (maconii, 18. avgust 2019 03:28)

    # Link komentara

  60. Ma covece ne foliraj se. Bez Marina vi ste ekipa za sredinu tabele. No, timovi po naredjenju vas pustaju i ti umislio da si trener.
    Bez ogromnog uticaja SNS partije vi bi ste bili prosecna ekipa. To deca u selima znaju.
    Citam ove komentare i ne mogu da verujem kolio se zaludjuju ljudi nekim kvalitetom. Smeh. Videcete kada ON bude sisao sa prestola. Pa, kad racunu izadju na videlo.
    (Marko, 17. avgust 2019 23:59)

    vucic je namestio teren u kopenhagenu,a i da helsinki ispadne od rige za svaki slucaj
    (maconii, 18. avgust 2019 03:24)

    # Link komentara

  61. Za sve ove hejtere sto pisu da se neko sklonio imam pitanje. Jel se i Liverpool sklonio, i Napoli, i Kopenhagen???? I mnogi drugi, dace Bog u LS ove godine. Bolje da mislite zasto imate tri navijacke frakcije nego sto gurate nos gde vam nije mesto
    (pedja Dorcolac, 18. avgust 2019 03:13)

    # Link komentara

  62. @Marko

    Aha,znači kad je On toliko moćan da nam obezbedi da igramo grupnu fazu evro takmičenja, tri godine u nizu, prosto ne mogu da se ne zapitam kako do sada nismo izbili na obalu Atlantika? Pošto je On izbacio Salcburg, pobedio Liverpul i evo došao do plej ofa Lš. Postoji taj On, al ne onaj na kojeg misliš, već jedan jedini Vladan Milojević. Plači.
    (Millennium, 18. avgust 2019 02:38)

    # Link komentara

  63. A vala i moje!
    (brafina, 18. avgust 2019 02:28)

    # Link komentara

  64. Svi nam se sklanjaju u ligi. A najvise nam se sklanja Partizan. Njih pobedjujemo sa igracem manje i to kada im sudija pokloni penal.
     (Peđa, 18. avgust 2019 02:21)

    # Link komentara

  65. Izvini kao Real da vodiš, a ne tim koji svaku drugu namešta. Spustite se na zemlju malo.
    (Luke Babbitt gravedigger, 17. avgust 2019 23:47)
    Crvena Zvezda-Liverpul 2:0.
     (Peđa, 18. avgust 2019 02:17)

    # Link komentara

  66. Ma covece ne foliraj se. Bez Marina vi ste ekipa za sredinu tabele. No, timovi po naredjenju vas pustaju i ti umislio da si trener.
    Bez ogromnog uticaja SNS partije vi bi ste bili prosecna ekipa. To deca u selima znaju.
    Citam ove komentare i ne mogu da verujem kolio se zaludjuju ljudi nekim kvalitetom. Smeh. Videcete kada ON bude sisao sa prestola. Pa, kad racunu izadju na videlo.
    (Marko, 17. avgust 2019 23:59)
    Pa, kad ON sidje sa vlasti, brojace se titule, kao i kad je Tadic, zajedno sa Toletom, radio na tome da nas stignete u titulama...sad, i da je ON umesao prste, ipak ja samo vratio stvari na svoje mesto. Nije nam poklonio, vec vratio oteto!
     (Mozzart, 18. avgust 2019 02:15)

    # Link komentara

  67. Nema frke matori, imacete vi sve pobede do kraja sezone, cak i sa kadetima. 😉
    (Sotke, 18. avgust 2019 02:05)

    # Link komentara

  68. Ma covece ne foliraj se. Bez Marina vi ste ekipa za sredinu tabele. No, timovi po naredjenju vas pustaju i ti umislio da si trener.
    Bez ogromnog uticaja SNS partije vi bi ste bili prosecna ekipa. To deca u selima znaju.
    Citam ove komentare i ne mogu da verujem kolio se zaludjuju ljudi nekim kvalitetom. Smeh. Videcete kada ON bude sisao sa prestola. Pa, kad racunu izadju na videlo.
    (Marko, 17. avgust 2019 23:59)


    Je l' Marin izbacio Krasnodar? Je l' Marin tukao Liverpul, sampiona Evrope?
    Je l' Marin izbacio Salcburg? Je l' Marin vec dve sezone ima +30 na pauzi?

    Nema frke, da vratimo Toleta, da vidis kako ce Partizan da procveta.
    (ViscoSalejo, 18. avgust 2019 01:22)

    # Link komentara

  69. Marko, 17. avgust 2019 23:59)
    Misliš da će se vratiti vreme kada On bio na prestolu da opet kradete koliko vam treba a da se Zevzda uništava. Mislim da neće bar skoro tako nešto da se ponovi
    (Kalimero partizan, 18. avgust 2019 01:21)

    # Link komentara

  70. Pa i nema tu mnogo vremena za strpljenje. Zvezda je to. Ako klub dovede igrača (nadam se uz makar neki mali dogovor sa trenerom) ne može taj igrač da bude u timu, a da ne samo da ne zna da igra, već ne zna ni da primi loptu, ni da preda loptu saigraču (već doda direktno u noge protivniku), ili da kondiciono bude na nivou veterana. Zvezda je u pitanju a ne neki nižerazredni klub. I velika je sramota da nemamo u timu 2-3 kvalitetna igrača iz omladinske škole.
    (maSi, 18. avgust 2019 01:10)

    # Link komentara

  71. Opet ovi morase da se sklone
    (alek, 17. avgust 2019 23:05)

    Pa kad je morao liverpul ,sto ne bi spartak
    (lele majko, 18. avgust 2019 01:09)

    # Link komentara

  72. Slusati groblje kako pati ...divota.
    Pjevali bi da su nam svirali penal,pa bi jos vise jaukali.
    Sta veli jaguar sto trci brze od Karla Luisa ,a malo sporije od Juse Bolta?
     (krajisnik, 18. avgust 2019 01:07)

    # Link komentara

  73. Opet ovi morase da se sklone
    (alek, 17. avgust 2019 23:05)

    Jos da si gledao utakmicu bilo bi sjajno...ovako, tisina!
     (fancy, 18. avgust 2019 00:50)

    # Link komentara

  74. "Nemoj da se zaleces mnogo. Ishod prvenstva se zna pre početka. Ti si svesno odlucio da ucestvujes u tome
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (v8engine, 17. avgust 2019 22:57)"
    Devedesetih FK JSD u svom UO vise od pola direktora, predsednika i vlasnika klubova, pocev od cuvenog Dzombe i njegove FK Kule, do FK Smedereva, krene prvenstvo i znalo se da unapred imaju + 30 bodova, naravno nadmocno osvoje prvenstvo i tako nekoliko puta za redom i sve regularno! Nije vam tada smetalo? Tada niste pisali da ce se jednom i to zvati juce? Da, mi znamo ko ce biti sampion i?
    (Miskec, 18. avgust 2019 00:47)

    # Link komentara

  75. Nesto najbolje nasem fudbalu? Da bi bio sve to mora da bude na prvom mestu gospodin! A to nece biti izgleda nikada. Razlog, prosle godine je razmontiran od strane Partizana na svakom mecu, a ni jednom nije cestitao protivniku, niti je priznao da je bolji zasluzeno pobedio. Da podsetim onaj mec gde je bilo 1-1, Precka Pantica, ziceri Partizana, i gol Zvezde iz 1 napada na celom mecu, i covek kaze Bili smo egal.. Bolji u drugom poluvremenu itd.. Covek ne priznaje kada je neko odigrao bolje.. Zato nee, on za mene nije gospodin!
    (Caler, 17. avgust 2019 23:18)
    Bili ste bolji samo u prvom derbiju na vasem stadionu. Na Marakani ukupno niste sutnuli 3 puta na gol u oba derbija. Prvi derbi kod nas (159.derbi 1:1) imali ste 1 sut na gol a gol niste ni dali vec je bio nas autogol. Benu ponisten cist gol. Drugi derbi (160ti po redu) bili ste zreli za 5:0 na poluvremenu. Sut u okvir gola niste ni imali, gol ste dali iz penala kod rezultata 2:0 a imali ste i igraca vise. A vi i inace pricate da ste bili bolji i kada popijete 5 komada, nista novo od vas.
     (Peđa, 18. avgust 2019 00:28)

    # Link komentara

  76. Nesto najbolje nasem fudbalu? Da bi bio sve to mora da bude na prvom mestu gospodin! A to nece biti izgleda nikada. Razlog, prosle godine je razmontiran od strane Partizana na svakom mecu, a ni jednom nije cestitao protivniku, niti je priznao da je bolji zasluzeno pobedio. Da podsetim onaj mec gde je bilo 1-1, Precka Pantica, ziceri Partizana, i gol Zvezde iz 1 napada na celom mecu, i covek kaze Bili smo egal.. Bolji u drugom poluvremenu itd.. Covek ne priznaje kada je neko odigrao bolje.. Zato nee, on za mene nije gospodin!
    (Caler, 17. avgust 2019 23:18

    Sta cemo sa dva derbija na Marakani?Pa Savo je bio prezadovoljan sto ste izgubili samo 2:1 ili onaj prije kad su vas sudije spasile 2-3 crvena da ne dobijete i kad su Zvezdi cist gol ponistili?Nista to se ne racuna vec samo ono sto vama odgovara. Ej osam titula ste osvojili a niste u derbiju pobjedili a vas je Zvezda pobjedila i prosle i predprosle godine. Majstori ste da izvucete samo sta vama odgovara kao i sto vreme racunate samo koje vama odgovara.
     (Borky, 18. avgust 2019 00:27)

    # Link komentara

  77. Od cega bre iscrpljeni. Dva puta nedeljno po 90 min plus sesije treninga. Pa to im je posao... Nikad mi to neće biti jasno
     (e sad?, 18. avgust 2019 00:21)

    # Link komentara

  78. Krstovic je klasican napadac nije krilo,jednostavno nije dovoljno brz za tu poziciju,ali je pokazao da ima i odlican pregled igre,50 % drugog gola Zvezde je njegova zasluga,sjajan pas sa svoje polovine terene za Tomanea.Jednostavno kad su vec njih dvoje poceli utakmicu,trebao je Tomane na krilu a Krstovic centarfor,bili bi mnogo ubojiti.u svakom slucaju bice vremena.A sad napad na Bern.
     (Vuk, 18. avgust 2019 00:19)

    # Link komentara

  79. Zašto bre Supermene, pa sklonili su vam se???
    (Turski konjanik, 17. avgust 2019 23:41)


    Stativa Tufegdzica, Borjan glavom pod precku skida, Zander sa gol-linije...

    E, dervisi, dabogda vam se svi tako slanjali.
    (Igrale se delije nasred zemlje Srbije!, 18. avgust 2019 00:12)

    # Link komentara

  80. @Caler samo nastavite da nas razmontiravate kao u protekle 2 sezone, od srca vam želi jedan veliki zvezdaš. samo napred!
    (Umetnost i fudbal, 18. avgust 2019 00:10)

    # Link komentara

  81. Plače Miloje kao da je problem to što sa trećim timom pobedjuje.
     (gepekovanje je laž, 18. avgust 2019 00:08)

    # Link komentara

  82. Spartak je nametnuo ovakvu utakmicu, Zvezda nije mogla da smiri ritam.
    Igrali su kod kuce, svesni da dobar broj Zvezdinih igraca ima mali broj minuta, da su zbog toga neuigrani sa ostatkom ekipe...

    Problem Spartaka nije navala, ofanzivno su dobri, sigurno medju 4 u ligi - ali previse trpe stetu defanzivno. Drugi gol su primili iz Zvezdine kontre, krila su im previse izlozena, na 2-1 su mogli da prime jos tri gola komotno...

    Istina, mogli su i da daju jos 2-3 (Borjan cudom skinuo onaj sut glavom, Zander sa gol linije, stativa Tufegdzica), kao sto napisah, napadacki izgledaju odlicno, solidno trce, jaki na lopti, dobri u duelu - ali im je defanzivna igra veoma skromna.

    U nasoj ligi mogu mnogo da pate zbog takve orijentacije, previse ekipa ima sasvim solidnu kontru - Spartak nece moci uvek da onoliko golova koliko ce primiti... Sa druge strane, ako im se otvori kao dok je Rus bio trener, mogu i redom sve da ruse (tad su stradali i Zvezda i Partizan, ako ne gresim) i stignu do Evrope.

    Samo malo bekovi da dodju sebi i razumeju prioritete svoje pozicije.
    (One night in May, 18. avgust 2019 00:06)

    # Link komentara

  83. Daj, Miloje, koga ti foliras??? Znas da i ako izvedes pionire pobedices, jer moras pobetiti... Pricaj price nekom drugom, smesno je i zalosno...
    (Realan, 18. avgust 2019 00:06)

    # Link komentara

  84. Ma covece ne foliraj se. Bez Marina vi ste ekipa za sredinu tabele. No, timovi po naredjenju vas pustaju i ti umislio da si trener.
    Bez ogromnog uticaja SNS partije vi bi ste bili prosecna ekipa. To deca u selima znaju.
    Citam ove komentare i ne mogu da verujem kolio se zaludjuju ljudi nekim kvalitetom. Smeh. Videcete kada ON bude sisao sa prestola. Pa, kad racunu izadju na videlo.
    (Marko, 17. avgust 2019 23:59)

    # Link komentara

  85. Elvis nije ni pomislio da svira ČIST penal za Spartak...zato bi ti prijatelju trebalo da imaš strpljenja na pretek, jer i kad ne ide tu su Elvisi, Piperi, Široki...ko bre da su likovi iz Alan Ford Super Lige Srbije...SHOW TIME!
    (KozaNostradaus, 17. avgust 2019 23:56)

    # Link komentara

  86. Nerazumem FSS zašto ne uvedu kao Švajcarci pred plej of LŠ i LE da se igra kup Srbije igraš protiv drugoligaša ,trećeligaša i tako odmoriš 15 igrača.
    (bojan, 17. avgust 2019 23:53)

    # Link komentara

  87. Izvini kao Real da vodiš, a ne tim koji svaku drugu namešta. Spustite se na zemlju malo.
     (Luke Babbitt gravedigger, 17. avgust 2019 23:47)

    # Link komentara

  88. Sjajno. Moram priznati da liga ide nared. Osim meca sa kojim ce se UEFA mafija posebno baviti Partizan - Macva, ostalo namam zamerke, sve regularno. Ali i to ce se jednom lane zvati, izbacice vas uefa mafija kao i Molde naredne nedelje.
     (misko, 17. avgust 2019 23:45)

    # Link komentara

  89. Gospodin Vladan Milojevic.Sto rece Miloje svi ce dobiti sansu da pokazu sta znaju,svi imaju sanse da se nametnu.Neko uspe neko ne uspe,to je fudbal
    (Nek grmi jako zvezda sampion, 17. avgust 2019 23:44)

    # Link komentara

  90. Zašto bre Supermene, pa sklonili su vam se???
    (Turski konjanik, 17. avgust 2019 23:41)

    # Link komentara

  91. Dokle vise ovo foliranje kada se sve vec jako dobro zna???
     (Sve je izvesno,sve je poznato, 17. avgust 2019 23:37)

    # Link komentara

  92. miloje ti si u ovoj prici nebitan to i sam znas kad bude ovo veliki vodja izjavio onda cemo da se uplasimo do tada opusteno
    (bgd, 17. avgust 2019 23:36)

    # Link komentara

  93. Ne bih se složio za Vukanovića.Nije mu prirodna pozicija po krilu.
     (mufljuz, 17. avgust 2019 23:36)

    # Link komentara

  94. Zamisli jos da vas nisu pustili... eee
     (ivica, 17. avgust 2019 23:35)

    # Link komentara

  95. Bravo za Spartak. Idemo plavi!
     (niko, 17. avgust 2019 23:35)

    # Link komentara

  96. Takodje i moje. Ti bi mogao da znas da niko nece da vas gleda ako stalno pobedjujete, da liga bude zanimljiva mogao bi neki put 2-2, 1-1 da odigras evo vrlo fina utakmica za gledanje i sta ti treba onaj treci gol na kraju, bili bi svi zadovoljni ali samo gledas licne rekorde a ne sta ovom narodu treba
    (Doktor Satrap, 17. avgust 2019 23:30)

    # Link komentara

  97. za onu sebicnost kad simic i tomane idu na golmana a simic nece da doda tomaneu da da gol sest meseci van prvog tima simic ni za graficar
     (nesa, 17. avgust 2019 23:28)

    # Link komentara

  98. Pazi, mora da se odmara pola ekipe, iscrpljeni... To samo kod nas može da se vidi i čuje i to na početku sezone, ostaje pitanje čemu služe pripreme, treninzi, kondicioni treneri itd.
    (JPR24, 17. avgust 2019 23:27)

    # Link komentara

  99. @zakonodavac
    100% u pravu!
    (Marinko, 17. avgust 2019 23:27)

    # Link komentara

  100. Prava prvenstvenu utakmica koja vraća veru u naš fudbal. Do sada samo utakmica Mačve protiv Partizana neregularna. Mačvu kazniti oduzimanjem bodova.Posmatrače poslati na utakmicu Partizan_Rad. Radite nešto i vi disciplinci.
     (miško, 17. avgust 2019 23:21)

    # Link komentara

  101. Sa skoro drugim timom veoma dobra utakmica, obe ekipe igrale za uzivanje, napadacki sa lepim golovima, doduse nesto labavije pozadi. Naravno to nije sprecilo Vazurin elitni odred da nastavi dnevno kmecanje o sklanjalicama i filijalama, ali treba ih razumeti imaju i oni kvotu koju moraju ispuniti.

    Kad smo kod Miloja potpuno ga razumem, mnogi igraci iz ove postave ne zasluzuju ni klupu. Milunovic danas kriminalan, Rodic i Zander veoma lezerni u odbrani, Pankov i Borjan ih dosta puta izvlacili. Drugi gol je mnogo jak sut, ne znam da li je Borjan mogao da brani ali po meni kriv vezni red, neko je morao da spreci taj sut, a Zander je vec cuvao igraca na krilu. Sem toga prilicno solidni veznjaci, Njegos prve dve utakmice ok, Vulic dobar i opet golcina, mada treba sacekati da Pantic ispita regularnost u novom Vesniku, mozda je bio neki nesviran faul 5 min pre, geometri to znaju bolje od nas.

    Krstovic i Vukanovic sem borbenosti nikakav ucinak, Jevtovic i Simic jako slabi. Ovo je inace najbolja utakmica koju je Simic odigrao jos od one pobede nad Surdulicom 6-0, pa vi procenite da li je njegovo najbolje vama dovoljno, po meni sa ovakvim budzetom nije i ne sme da bude. Verujem da se ova izjava Miloja upravo i odnosila na njih dvojicu, narocito sto znamo da se planira dovodjenje skupog krilnog napadaca. Tomane me odusevio, ozbiljan napadac koji zna fudbala, po meni igrac utakmice i samo nek ovako nastavi.
    (Arthas, 17. avgust 2019 23:21)

    # Link komentara

  102. Miloje bez sekiracije,bar ti znas da je sve zavrseno...
     (Beli, 17. avgust 2019 23:18)

    # Link komentara

  103. Nesto najbolje nasem fudbalu? Da bi bio sve to mora da bude na prvom mestu gospodin! A to nece biti izgleda nikada. Razlog, prosle godine je razmontiran od strane Partizana na svakom mecu, a ni jednom nije cestitao protivniku, niti je priznao da je bolji zasluzeno pobedio. Da podsetim onaj mec gde je bilo 1-1, Precka Pantica, ziceri Partizana, i gol Zvezde iz 1 napada na celom mecu, i covek kaze Bili smo egal.. Bolji u drugom poluvremenu itd.. Covek ne priznaje kada je neko odigrao bolje.. Zato nee, on za mene nije gospodin!
    (Caler, 17. avgust 2019 23:18)

    # Link komentara

  104. Ljudi i dalje nisu svesni kakvu velicinu na klupi imamo.
    (Aleksej, 17. avgust 2019 23:14)

    # Link komentara

  105. Simić je veliki znalac, samo velika želja za soliranjem ga sputa. zeli da se dokaze,ali na pogrešan način.
    (CrniGruja, 17. avgust 2019 23:13)

    # Link komentara

  106. Мислим да се његова критика сигурно не односи на Борјана,Родића,Вулића и Панкова.Дефинитивно не на Томанеа и момке који су тек дебитовали: Петровића у прошлом и Крстовића у овом колу.Остаје 5 критичних.То су 1.Милуновић који је из меча у меч све гори и гори. 2.Иванића који је на моменте индолентнији и од Озила (узгред на њега и највише подсећа стилом игре) 3.Симић,искрено му не замјерам превише,трчи,труди се али једноставно нема квалитет 4.Жандер који по ко зна који пут заборави да треба да треба да се врати назад послије вратоломија у нападу.(можда напокон да га пребаци на крило?!) и 5.Јевтовић ,може да прође за српску лигу али боље би му било да се варти у Розенборг ако га још увијек желе у свом тиму... 6.Вукановић,превише гријеши.Из меча у меч дјелује све горе.
    (pssssst,It is I,Leclerc !, 17. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  107. takoE!

    mora jači bunker!
    (šestar, 17. avgust 2019 23:10)

    # Link komentara

  108. 1.) Milunović
    2.) Jevtović
    3.) Simić
    4.) Vukanović

    APSOLUTNO nemaju kvalitet za Zvezdu, a i mali Krstovic najverovatnije. Ivanić ima ali se nikako da vidimo... Ove gore nabrojane što pre u Grafičar ( mada su loši i za njega )
    (CZV, 17. avgust 2019 23:10)

    # Link komentara

  109. Jevtovic,Milunovic,Vukanovic,Simic aut.
    (Zakonodavac, 17. avgust 2019 22:53)

    Dodao bih i Jovančića. Da, da, to je onaj lik što šutne a lopta ode metar iznad gola čak i penal kad šutira. Dugo je već u Zvezdi a nije se dokazao.
     (marsovac (true one), 17. avgust 2019 23:09)

    # Link komentara

  110. Fali nam kompletan trkač kao nekad Bratislav Živković. Simić je dobar trkač sa lošijom završnicom.
     (AXON, 17. avgust 2019 23:07)

    # Link komentara

  111. - Milunovic na neku dužu pauzu, ne samo ovo u Evropi, nego i u domaćoj ligi.
    Da malo dodje sebi. Igrao kao pijan.

    - Pankov gore dole, svakako mnogo bolji sa Degenekom nego dezorjentisanim Milunom.

    - Gajić do asistencije nevidljiv. Prodor bez, a asistencija je ustvari bila šut u sredinu kao na malom fudbalu da nekog zakači i udje u gol.

    - Rodić... očigledna situacija. Prodat i ima pravo da igra max 45 minuta.
    Mada i to što je igra je baš tako. Rezervisano.

    - Zander uneo živosti neke, ali treba da mu se kaže da mu je posao odbrana i centarsutevi, a ne driblanje.

    - VULIC i PETROVIC najbolji. Kao dugogodišnji iskusni saigrači.

    - Jevtović i Vukanović se bez lopte kreću, ali sa loptom ne znaju ništa.

    - Simić... kao zna nešto sa loptom, ali ne zna to da iskoristi. Ne deluje kao da jedva čeka šansu da iskoristi.

    - Ivanić se ponaša kao da je najveća neki superstar. Ne pokazuje znake života, a kamoli želje za fudbalom. Totalno ne zainteresovan lik, koji ne pokazuje svoj kvalitet baš kada to treba. Zalaganje bez.

    - Krstović , ima vremena za njega i komentare.

    - Tomane... pravi špic. Osećaj za igru, pozicioniranje, ne traži loptu da je guši, trudi se da ga bude svuda...
    Kada bude skroz fit i prodje par utakmica po 90 minuta da se dodatno uigra... biće to pravi napadač. Da se igra 4 4 2, Boaci i on bi bili pakleni tandem.
     (GM, 17. avgust 2019 23:07)

    # Link komentara

  112. od cega da se odmore crni miloje! od treninga?
     (пера, 17. avgust 2019 23:06)

    # Link komentara

  113. "Ne bi bili u stanju da igraju u sredu" rece Miloje.... pa Milojevicu, kako su igraci Liverpoola odigrali danas besprekorno iako su pre 3 dana u Tyrskoj izgarali 120 minuta protiv jednog Celsija, i danas ponovo u istom sastavu, bez odmaranja...
     (Brada, 17. avgust 2019 23:06)

    # Link komentara

  114. Da li je neko stvarno sumnjao da Zvezda nece dobiti 3 boda?
     (momcilo, 17. avgust 2019 23:05)

    # Link komentara

  115. Opet ovi morase da se sklone
    (alek, 17. avgust 2019 23:05)

    # Link komentara

  116. @zakonodavac, Simić sigurno, Jevtović vrlo verovatno. Milunović i Vukanović mogu da se koriste, ali neće ni oni imati previše kredita ako ne podignu formu.
     (detektiv kokni kol, 17. avgust 2019 23:02)

    # Link komentara

  117. Pa Miloje taj Simić je došao na tvoje insistiranje , isto kao i Čaušić i posle jednog odrađenog treninga stavio si ih za startere. Jevtovića i Vukanovića si takođe doveo jedino ne znam čiji je ovaj nesrećni Milunović. Što sada kukaš? Sve pobrojane treba momentalno rasprodati(ako ih iko hoće). Možda bi Simić bio dobar bek ali za krilo nije.
    (pivljanin, 17. avgust 2019 23:01)

    # Link komentara

  118. Gde su oni “stručnjaci” što kritikuju odbrambenu raktiku Miloje koja je donela neverovatne uspehe Zvezdi? Gde su svi oni “treneri” sa interneta, takozvani tastatura stručnjaci što znaju ko treba da igra i kakva taktika da bude a Miloje ne zna? Gde su oni kojma ovo ne valja sada kada smo terći put u evropi? Odjednom “sručnjaci” nestadoše a bilo ih je ovde na komentarima premnogo.
    (joje, 17. avgust 2019 23:00)

    # Link komentara

  119. Nešto najbolje što se desilo našem fudbalu a prvenstveno Zvezdi je Miloje gospodin!
    (wve, 17. avgust 2019 22:53)

    Potpisujem.
     (Toto-ko-tunjo, 17. avgust 2019 23:00)

    # Link komentara

  120. Meni, kao laiku, deluje da je u pitanju Milunović. Mada, i Žanderu se odbrana ne igra.
     (Vlada, 17. avgust 2019 23:00)

    # Link komentara

  121. Hvala Vam za svu radost! Nemojte se nervirati...sve ce biti ok. Mi smo Zvezda.
     (anica, 17. avgust 2019 22:58)

    # Link komentara

  122. Nemoj da se zaleces mnogo. Ishod prvenstva se zna pre početka. Ti si svesno odlucio da ucestvujes u tome
     (v8engine, 17. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  123. Neverovatne rezultate je postigla Zvezda sa njim otkada je preuzeo pre tri godine
    (ave, 17. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  124. Toliko su ljudi zeleli i zahtevali po komentarima Jevtovica i Vukanovica oni nista ne mogu da odigraju u nasoj ligi,a ne da budu clanovi evropske zvezde. Simic imao odlicnu intervenciju koja nas je spasla protiv kopenhagena ali osim toga nista. Gajic u ovakim utakmicama mora bolje ako hoce da bude bek za evropu,Milunovic dobar samo u skoku... Vulic i Tomane jedine svetle tacke.
    Zander je krilo sto je i izjavio na svom predstavljanju,tako da on i Garsija nek budu krila,a mi da se pojacano u odbrani jos.
    (Fica, 17. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  125. Nemas ti veze, alibi srećkoviću
    (dnevna doza prosecnog srbende, 17. avgust 2019 22:56)

    # Link komentara

  126. Ja znam da on zna da ne zna a ja sve znam za lajkic
    (dnevna doza prosecnog srbende, 17. avgust 2019 22:54)

    # Link komentara

  127. Nešto najbolje što se desilo našem fudbalu a prvenstveno Zvezdi je Miloje gospodin!
    (wve, 17. avgust 2019 22:53)

    # Link komentara

  128. Jevtovic,Milunovic,Vukanovic,Simic aut.
     (Zakonodavac, 17. avgust 2019 22:53)

    # Link komentara