1. Nekle
    Da bi mogao da komentarises nasu reprezentaciju, moras da pogledas i druge. Atanasijevic nije krem svetske odbojke? Atanasijevic je 1 od 10 najplacenijih odbojkasa, ispred njega su Leon i N'Gapeth. Kada su igrali u Perudji zajedno, Zajcev je bio primac, a Atanisejivic korektor. Kada je Zajcev izjavio da hoce da igra na svojoj osnovnoj poziciji, Perudja je dozvolila da on ode i zadrzali su Atanasijevica. Jovovic nije svetska klasa, on je problem. Pogledaj mec Italija- Australija, kako su ih blokirali i koliko gresaka iz servisa su imali Italijani. Posle toga kritikuj nase, da ne znaju. Pogledaj Brazil -Bugarska, odrali su ih Bugari, unistili. Sta da kazu Brazilci sto im korektor nije prosao ni jednu loptu? Da je limitiran, da nije svetska klasa? Ipak su pobedili. Zasto? Zato sto se ne predaju. Koliko god Rusi delovali mocno, a zaista jesu, nisu Iran oducili od odbojke. Da su Iranci imali tehnicara koji nije uplasen, bilo bi tu mnogo vise borbe. Ono najvaznije, ova ekipa koju ti smatras prosecnom, je 2012. izborila plasman na OI, a tehnicar je bio Mitic. Ako su tada neiskusni uspeli, mislis da sada, daleko iskusniji, sa boljim tehnicarem to ne bi mogli?
    (Ajoj, 14. avgust 2019 13:18)

    # Link komentara

  2. Nemanja
    Da, vise puta mi je palo na pamet, da je Ruska liga nepravedno zapostavljena. Upravo to, zamenili su Sljapnikova, a za Nikolu gomila opravdanja, iako mu on nije ni blizu po uspehu. Drago mi je sto na ovom sajtu postoji neko ko prati odbojku, a ne samo kada igra nasa reprezentacija. Ne navijam za Ruse, neke druge reprezentacije su mi favoriti, ali ne mogu da im ne odam priznanje. Stvarno deluju mocno na terenu. Nadam se iskreno da ce se stvari promeniti do januara. Ako se ne promeni, onda ostajem pri svom stavu, da cu navijati za druge sve dok Grbic na celu sa Gajicem ne ode.
    (Hmmm, 13. avgust 2019 17:08)

    # Link komentara

  3. I slazem se da imamo problem trenera.I opet se vracam na ruse koji su smenili Sljapnikova posle svetskog prvenstva jer sa onakvim timom nije se borio za medalju.A ko malo prati odbojku zna ko je taj covek.I ovim zavrsavam ovu pricu o kvalifikacijama za olimpijske igre.
    (Nemanja Bjelica, 13. avgust 2019 13:06)

    # Link komentara

  4. Pa Sve si u pravu.A Butku je yamena Kobzar koji igra za Kuzbas i koji je osvojio rusku ligu.Kobzar bi bio prvi tehnicar u gotovo svim ekipama osim u Italiji i USA.

    Ja stalno pricam koliko je vazna liga.Po meni ruska liga je jaca od italijanske.Na kraju krajeva Zenit je bio ne dodiriv godinama u Evropi a sada kako su igraci u prelaznom roku promenili klubove bice liga jos bolja.Zenit iz Kazana je doveo vrhunska pojacanja,Jakovljev presao u Zenti St.Petersburg,tu je Kuzbas pa Fakel sa Volkovim,Kljukom,Sodjijem (Bogdan koji je jedan od najboljih mladih primaca na svetu je treci primac Fakela).

    Ono sto je najvaznije od stranaca igraju samo vrhunski te mladi ruski igraci imaju sansu da su tu bore protiv njih.U Italiji da nema pravila o broju stranaca italiojani ne bi videli teren sa par izuzetaka.

    I na kraju trener.I tu su rusi korak ispred svih.Verbov jedan od najvecih libera u istoriji ove igra vodio je neke utakmice Yenita iz Kazana a Alekna sedeo na klupi.
    (Nemanja Bjelica, 13. avgust 2019 12:41)

    # Link komentara

  5. Nemanja
    Ocigledno se slazemo, a i razumem sta hoces da kazes. Nije bas da su mi Rusi glavni favoriti, ali da me odusevljavaju to je istina. Volim da ih gledam kada igraju. Nego imamo problem, ovaj my way se odusevljava kako je nas selektor genijalno ove LN uvodio mlade igrace. Pa ih jos menjao svaki vikend, nisu stigli ni da se uhodaju, a na sve to bacio ih u vatru same. Nikada ni jedna selekcija, koliko god dobri igraci bili, nije ubacila nove igrace same i jos ih menjala svaki vikend. Jos manje su poveli prosecnog tehnicara, a njegova zamena neko neiskusan, na tako vazno takmicenje, kao sto su kvalifikacije za OI. Ni jedan selektor nije rekao, mi smo pobedili Australiju, zao mi je sto su momci izgubili od Italije, imace jos jednu sansu. Daj, molim te, Rusi su doveli novog trenera, samo je nas zasticen kao beli medved.
    (Hmmm, 13. avgust 2019 10:02)

    # Link komentara

  6. Hmmm Ja sam ruse uzeo kao primer kako ozbiljna federacija radi. Jaka liga, planska snena generacija, vrhunski trener, kult reprezentacije. Rusi su 2017 svoju generaciju 1995 počelu da uvode u reprezentaciju kroz staru ligu nacija. Prošle godine su je osvojili sa tim mladim igračima i velikim zvezdama Mihajlovim,Muserskim i Volvicom. Ove godine osnova ekipe je generacija 1995. Dakle u tri godine vrše snenu generacija. Tako rade i poljaci. A kakav je nas plan? Da u pred olimpijskoj godini ubacujemo nove igrače. To se ne zove plan to je improvizacija.
    (Nemanja Bjelica, 13. avgust 2019 06:57)

    # Link komentara

  7. Naravno da nema uticaja sto Mihajlov sedi na klupi kad mu je Poletaev ravan.
    (Nebojsa, 13. avgust 2019 01:46)

    # Link komentara

  8. Vojvoda Momčilo, 12.

    Berlin je domacin kfalifikacija.Boricic je uvek gledao svoj interes i kada je bio predsednik OSS.Gledao kako da se u uvuce u CEV a sada puca na FIVB
     (NY, 12. avgust 2019 16:50)

    # Link komentara

  9. Nemanja
    Da, da ova reprezentacija im je odlicna. Pa bio je i Grankin rezerva, Volvic, kakve veze ima. Ono jeste Mihajlov sedeo na klupi, ali ga je Poletajev dostojno zamenio. Rusi su jos prosle godine u LN ubacili podmladjenu ekipu, ove godine su vec "iskusni". Volkov jeste lider, svidja mi se sto je takav, ali znao je on da "izgori", da ga ponese adrenalin, da se bas zanese i pocne da gresi. Ono sto je sada ocigledno jeste, da je neko radio sa njim. Nisu ga sputali, samo su ga usmerili na pravu stranu.
    (Hmmm, 12. avgust 2019 16:48)

    # Link komentara

  10. Hnnmn Nisam ni rekao da je Volkov zamenio Maksima nego da je bio rezerva. Jedan MaksimMihajlov je bio rezerva i to nije imalo uticaja na ekipu. Tačno je da Dima i Jegor igraju zajedno za Fakek. Do ove godine igrao je i Jakovljev. Ono sto kažem za Dimu Volkova da je lider na terenu i to se vidi. Pa juče kada se lomio treći set Dima nije imao poen u tom setu. Na tri razlike za Iran izmislio je dva poena i blok za redom. A onda su ostali to završili. Ruska generacija 1995 je čudo.
    (Nemanja Bjelica, 12. avgust 2019 16:06)

    # Link komentara

  11. My way
    Nasumicnog pljuvanja selektora, bez argumenata?! To sto 2016. pa i ove godine nece otici na OI nije nikakav argument? To je samo onako, kakve veze ima? To sto su za njegovo vreme osvojili samo SL, 2016. kada su vec svi bili okrenuti OI, 3 mesto na EP, nije dovoljan argument? To sto redovno gube vazne utakmice, kao recimo protiv Nemacke, ili protiv USA, ili sada protiv Italije?! To nisu argumenti, to je nista?! Pogledaj mec Brazil-Bugarska 3 set. Dobro pogledaj taj mec, pa mi onda nesto reci. Brazilci nisu bili u stisci, mogli su da izgube, svakako bi prosli dalje na drugim kvalifikacijama. Pogledaj Zajceva u mecu protiv Australije, bio je ocajan. Sustina je, nisu svi igraci u svakom mecu bili vrhunski, niti na potrebnom nivou, ali su ipak prosli. Ko snosi odgovornost? Selektor. On je duzan da pripremi igrace i da zna kako da ih bodri, sta da im kaze i da prvenstveno veruje u njih. Jovovica menjati, bez ikakve polemike o tome. Sada je na tebe red, da mi bar jednom das jedan argument, zasto ne treba menjati Grbica. Sve vreme pises isto od LN, do sada, ali nista ne kazes. Ja iznosim cinjenice, koje ti ne mozes da pobijes, pa zato svaku svoju recenicu pocinjes, ti nista nisi napisao, a onda nastavljas svoj standardni elaborat. Zao mi je, cinjenice na Sunce, daj konkretne stvari, daj rezultate. Jedino te molim da ne ponavljas kako su oni prosecni, a Nikola vrhunski, da je izvukao maksimum. Tacnije, reci nesto novo, sto jos nisi, ubedi me da gresim.
    (Pa...., 12. avgust 2019 15:40)

    # Link komentara

  12. Miluti i Bjelica
    Ko prati odbojku zna za Volkova, ume da ga ponese adrenalin i da izgori. Meni se on svidja, bez obzira sto zna da "odlepi". Nije on zamenio Mihajlova, posto Volkov igra na poziciji primaca, a Maksim je korektor. Poletajev je uspesno zamenio Maksima. Meni je i Kljuka odlican, prosto ne mogu da ih odvojim. Ko je pratio proslu LN,morao ih je primetiti, posto su njih dvojica igrali sve vreme. Prva postava je dosla, kada su izborili Final 6. Uz sve to, igraju zajedno u klubu, pa im je mnogo lakse, poznaju se. Sve u svemu, odlicna reprezentacija Rusije, pokretljivi, odlicno igraju, ali isto tako znaju naglo da padnu, mada su sve bolji i bolji. Nas selektor je ove godine odlucio da uvodi mlade i da ih baca u vatru. Rusi su to uspesno uradili prosle godine, ove godine vec se mnogo bolje nose sa pritiskom.
    (Hmmm, 12. avgust 2019 15:16)

    # Link komentara

  13. My way
    Vidi ovako, Zajcev, Huantorena, Djaneli, Antonov, Lanca, Anzani, ista meta, isto odstojanje, prosla godina, kada su ih ovi isti momci, koje ti neces da pljujes, pobedili. Oduvali ih 3:0, isto ovde u Bariju. Kao sto vec napisah, Grbic samo treba da cuti i pusti njih da igraju, da im se ne mesa u posao. Jovovica moraju da zamene, decko je los. Nema tu izgovora los prijem. Pa nije Djaneli sve vreme imao idealan prijem. Batak mi ne smeta, samo ti po obicaju sve shvatas na svoj nacin. Pise lepo da decko nije kriv, da nema iskustva, a da je utakmica bila vazna. Posto igra na mestu tehnicara, verujem da se jos vise uplasio, kada je video kako Djaneli igra. Decko nema iskustva, dosao je iz neke prosecne lige, a preko puta azdaje, za ono gde on igra. Ne moze da krene na ovo takmicenje sa Jovovicem, a da mu prva zamena bude neko ko nikada nije igrao protiv takvih igraca. Da lakse shvatis, zamisli da za Italiju bude zamena tehnicar iz neke njihove 3 lige, ili pocetnik, da on udje u igru. Vidi Ruse, najvaznija utakmica protiv Irana, igra Butko, ne zamena. USA sa prvom postavom protiv Holandije. Brazil je skoro izgubio mec, u trecem setu su gubili, ali kada su dosli do 8:8, vec je bilo jasno da ce dobiti 3 set, koji je ujedno bio i mec lopta. Znali su to Bugari, znali su da ako izgube 3 set gube mec, meni je to bilo jasno. Nije uopste vazno da li igraju sjajno, da li su rasturili protivnika, vazno je da pobede, vazno je da se vrate u mec.
    (Pa...., 12. avgust 2019 10:56)

    A prosle godine je selektor bio ko? Tada im se jelte nije mesao u posao? Treba menjati Jovovica, ili se ne sme menjati Jovovic? Sme, ali sa nekim iskusnim tehnicarem kojeg nemamo? Sta je tacno tvoja teza, osim nasumicnog pljuvanja po selektoru bez jednog argumenta. Ja da ulazim u to da gazim momke, da ponizavam Jovovica koji daje svoj maksimum, primace, libera, korektore, bilo kojeg odbojkasa kako bi pred vama branio Grbica, ne pada mi napamet. Realnost je da mi mozemo da pobedimo najjace selekcije kada igramo najbolje, a oni nisu u top izdanju, dok njima, ukljucujuci i Italijane to nije potrebno protiv nas, mada mi mozemo bolje od onog juce, ali sta da se radi...
     (my way, 12. avgust 2019 15:09)

    # Link komentara

  14. Rumenko
    Lube: Huantorena, Anzani, Simon, Stankovic, Sokolov, Leal, Kovar, Bruno... Gde ti ovde vidis pola reprezentacije? Uglavnom to je bila uvek prva postava, s'tim sto Kovar, Stankovic, Simon nisu igrali svaki mec, vec su se menjali.
    (Jao, 12. avgust 2019 14:51)

    # Link komentara

  15. Mislim da je gospodin Bjelica (ako se tako zove) lepo objasnio.Bez jake lige i pogotovo jake omladinske lige nema novih zvezda.Rusija ima uz Italiju najjacu ligu.Osim Zenita nijedan drugi klub nema vise od jednog stranca.Italija je uvela ogranicenje broja stranih igraca na terenu,Poljska ima trecu najajcu ligu u Evropi (dva puta svetski prvaci za redom) i uglavnom poljaci igraju.Poljaci ce imati problem jer im je dosta klubova bankrotiralo pa se sada igraci seljakaju po klubovima.Pa i slovenci imaju jacu ligu od nase.Njihovi klubovi odlaze u CEV takmicenjima dalje od nasih (ako neko od nasih i igra zbog nedostatka para).Svi nasi najbolji igraci danas su do pre par godina bar jednu do sve sezone odigralu u srpskoj ligi.Sada nam se igra liga na parketu gde ne mogu ni upijac da naprave jer ce se odrati.Nije normalno ali je za ocekivati da se igraci cuvaju jer znaju koliko jos sezona napolju imaju.A povratak da se karijera zavrsi u Srbiji nije moguc jer nemaju gde da se vrate (a to bi mladim igracima jako znacilo).I da jos jednom pomenem ruse.Ko je pratio Ligu nacija i ove kvalifikacija mogao je da vidi sta ynaci kult reprezentacije.Od trenera finca koji se raduje svakom poenu kao da mu je poslednji i to deli igracima do fanatizma svih igraca predvodjenih mnogima ne simpaticnim ali sjajnim Volkovim koji to prenosi i na ostale igrace.Cak je uspeo i Poletajeva da nasmeje.
    Da zakljucim bez klubova i lige nema sporta u Srbiji.Zahvaljujuci ABA ligi kosarka opstaje.
    (Mihajlo Popovic, 12. avgust 2019 14:23)

    # Link komentara

  16. Zaboravih da pomenem da je A selekcija izbegla da igra Ligu Nacija, odigrala ju je B selekcija, jer su se ovi najbolji "spremali" za olimpijski kvalifikacioni turnir!
    Svi smo videli koliko je to dalo rezultata, dok su skoro sve reprezentacije igrale LN u najjacim sastavima i tako dizale formu za ove kvalifikacije, nasa ekipa je uzivala u odmoru, cigaretama i alkoholu, i kako vidimo, niko nece snositi nikakve posledice!
    Zato ce OI gledati na tv ekranima!
    (bigserb, 12. avgust 2019 13:19)

    # Link komentara

  17. Ljudi, da li je moguce da ce iz Evrope na Olimipijske igre ici samo 4 ekipe?!!!! To je strasno. Veoma je tesko plasirati se ako si iz Evrope. Brazil i Argentina prosli i ko ce sada iz Juzne Amerike??? Venecuela?!!! Sramno je. Iz Evrope treba da idu 6 ekipa, 2 iz Juzne i 1 iz Severne Amerike,1 iz Azije i 1 iz Afrike i domacin!oni su treci u Evropi i 4 na svetu i sigurno zasluzuju Olimpijadu!
    (Srb, 12. avgust 2019 13:09)

    # Link komentara

  18. Crveni horizont
    Zajcev nije bolji od Atanasijevica. Kada su igrali u Perudji zajedno, Zajcev je bio primac, a Atanasijevic korektor. Huantorena, Lanza, Antonov, nisu bolji od Petrica i Kovacevica. Anzani i onaj sto skakuce nisu bolji od Podrascanina i Lisinca. Djaneli jeste bolji od Jovovica, ne malo, nego mnogo. Kada pojedinacno uporedis kvalitet igraca shvatis da oni nisu mnogo ispred nas, zato sto nisu u pitanju pocetnici, vec igraci koji u klubu igraju, ili su igrali, sa nabrojanima. Ne moze neko igrati najjacu ligu na svetu, u nekim od najboljih Italijanskih klubova, a da bude prosecan. Ok, Jovovic jeste prosecan. Igru organizuje tehnicar, on je srce ekipe, od njega sve zavisi. Ne primac, ne korektor,ne sredni bloker, vec tehnicar. Nije Djaneli imao sve vreme idealan prijem, to niko nije primetio, zato sto je on majstor i zna sta radi. Kod nas su uvek svi drugi krivi, samo ne onaj, ko zaista jeste kriv. Gajic kao prvi krivac. Nikola odmah iza njega. Nakon toga vreme je da se Jovovic zameni. Ne mogu da verujem, da Nikola kao bivsi tehnicar, ne vidi koliko je Jovovic los.
    (Eh, 12. avgust 2019 11:44)

    # Link komentara

  19. Previše je tu u ekipi prosječnih i ispodprosječnih za vrhunski rezultat. Jedini koji se izdvajaju kvalitetom su Atanasijević i Lisinac koji u reprezentaciji igraju neprepoznatljivo. Morate shvatiti da su Italijani jači a da je prošlogodišnja pobjeda splet više okolnosti a najmanje naše dobre igre. Prošlo je naše zlatno doba i vrijeme da to prihvatimo. Tu smo gdje smo i ovu ekipu niko ne bi doveo do OI iako smatram da je Grbić totalno omanuo.
    (crveni horizonti, 12. avgust 2019 11:29)

    # Link komentara

  20. Boričić da obezbedi organizaciju turnira u Beogradu, pa da slomimo Francuze. Očajna forma, malokrvnost i Nikoline greške su uzrok poraza od Italijana koji ni krivi, ni dužni odoše u Tokio. Samo pametno i hrabro, možemo mi to.
     (Vojvoda Momčilo, 12. avgust 2019 11:09)

    # Link komentara

  21. My way
    Vidi ovako, Zajcev, Huantorena, Djaneli, Antonov, Lanca, Anzani, ista meta, isto odstojanje, prosla godina, kada su ih ovi isti momci, koje ti neces da pljujes, pobedili. Oduvali ih 3:0, isto ovde u Bariju. Kao sto vec napisah, Grbic samo treba da cuti i pusti njih da igraju, da im se ne mesa u posao. Jovovica moraju da zamene, decko je los. Nema tu izgovora los prijem. Pa nije Djaneli sve vreme imao idealan prijem. Batak mi ne smeta, samo ti po obicaju sve shvatas na svoj nacin. Pise lepo da decko nije kriv, da nema iskustva, a da je utakmica bila vazna. Posto igra na mestu tehnicara, verujem da se jos vise uplasio, kada je video kako Djaneli igra. Decko nema iskustva, dosao je iz neke prosecne lige, a preko puta azdaje, za ono gde on igra. Ne moze da krene na ovo takmicenje sa Jovovicem, a da mu prva zamena bude neko ko nikada nije igrao protiv takvih igraca. Da lakse shvatis, zamisli da za Italiju bude zamena tehnicar iz neke njihove 3 lige, ili pocetnik, da on udje u igru. Vidi Ruse, najvaznija utakmica protiv Irana, igra Butko, ne zamena. USA sa prvom postavom protiv Holandije. Brazil je skoro izgubio mec, u trecem setu su gubili, ali kada su dosli do 8:8, vec je bilo jasno da ce dobiti 3 set, koji je ujedno bio i mec lopta. Znali su to Bugari, znali su da ako izgube 3 set gube mec, meni je to bilo jasno. Nije uopste vazno da li igraju sjajno, da li su rasturili protivnika, vazno je da pobede, vazno je da se vrate u mec.
    (Pa...., 12. avgust 2019 10:56)

    # Link komentara

  22. Najslabije karike u reprezentaciji su Atanadijevic i Kovacevic. Uzmu oni najvise poena, ali njihov procenat realizacije je mizeran. Iritira njihova lezernost i nonsalancija, a za uspesan servis trebalo bi da teren ima duplo vece dimenzije. Postujem selektora, ali utisak je da se nr snalazi najbolje. Motivacija sa onim uzmite noz u zube i krenite asocira na nesto drugo i apsolutno je neprihvatljiva.
     (Fenomen, 12. avgust 2019 10:53)

    # Link komentara

  23. Slab tehnićar, primači standardno...obični prosek..tu od odlaska Kviska i Vanje nemamo vrhunskog igrača....Krsmanović je igrač ispod proseka....zbog lošeg prijema, nema ni prave organizacije napada, Jovović nije Grbić pa da izvlači svašta..a onda ni Atanasijević, koji je jedini uz Lisinca, igrač ekstra klase, ne može doći do izražaja. Mi smo bez pravog Atanasijevića teški prosek, nivo Češke, Finske i sličnih......
    (doda, 12. avgust 2019 10:33)

    # Link komentara

  24. A u Lube je kaptinen bio Stankovic i igrao je Evro ligu . U prvenstvu nije igrao zbog pravila zbog broja stranaca koji mogu da budu na terenu.
    (Nemanja Bjelica, 12. avgust 2019 10:22)

    # Link komentara

  25. Trentino je svetski klupski prvak.Pobedio Lube u finalu u Poljskoj.
    (Nemanja Bjelica, 12. avgust 2019 10:18)

    # Link komentara

  26. Ne zaboravite da su Kovačević i Lisinac klupski prvaci evrope sa Trentinom gdje je Djianeli dizac. Njih dvojica igraju u prvoj postavi klupskog prvaka Evrope.
    Očigledno je gdje je problem. Grbic je iz samo njemu znanih razloga otjerao Mitica i Brdjovica iz reprezentacije i bacio sve karte na Jovovica a da nije našao tehničara od 20 godina da ga priprema. Njegov rezervni tehnicar ima maltene isto godina kao i Jovovic.
    Isto ne znam kako Ivovic ima prednost u odnosu na Petrica.
    (Bivši, 12. avgust 2019 00:51)

    e nek si ti meni ziv i zdrav, al nemoj vise pisati komentare

    prvak evrope je lube cvitanova, u kojoj ne igra nijedan srbin, vec pola italijanske reprezentacije.. a pre njih je zenit 4 puta zaredom osvajao ligu sampiona.. ajde prijatelju, predji na neke druge sportove
    (rumenko, 12. avgust 2019 10:12)

    # Link komentara

  27. Nikad jaca Italija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bodibond, 12. avgust 2019 00:23)

    Ako stvarno mislis da je ovo najjaca Italija u istoriju onda si kasno poceo da gledas odbojku. Problem je sto smo mi nikad gori, tj nismo toliko losi kad bi se gledao individualni kvalitet igraca ali kao tim cista nula. U ovoj Italiji imas Juontorenu koji spada u sam vrh i Djaneli koji je medju boljim tehnicarima ostali igraci nisu ni u top 20 najboljih, cak i vecina nasih igraca imaju vece uloge u svojim timovima od italijanskih igrac tako da mi trebamo da trazimo sta je nas problem jer ga evidentno ima. Sto se ovog meca tice bruka i sramota izgubiti 3-0 i ni u jednom setu ne doci do 20 poena suvisno je i komentarisati, cak je i Kamerun uzeo vise poena od nas protiv Italijana.
    (Stefan Nastic, 12. avgust 2019 09:59)

    # Link komentara

  28. Nemci su svesno zrtvovali ove kfalifikacije kada su znali da ne mogu da budu domacini grupe ali su zato dobili domacinstvo u Januaru 2020 za poslednje evropske kfalifikacije.A tamo pored njih kao domacini jos i francuzi, holandjani,bugari.Da li mozemo da budemo prvi?Tesko.I sta su radili tokom Lige nacija.Isprobavali C ekipu dok su tu ligu nacija u punom sastavu igrali Italija, Brazil, SAD, Rusija, Poljska, Kina i svi se plasirali na OI
     (NY, 12. avgust 2019 09:54)

    # Link komentara

  29. (Mare2, 12. avgust 2019 00:53)

    Bravo za komentar, i ovaj i tvoj prethodni. Unistili su i rukomet i odbojku itd. Kad ode Maja sledece godine, pa Rasicka itd vraticete se da pljujete i po zenskoj odbojci, a musku vide cak niko nece ni pratiti jer ce tek da ode na samo dno sa rezultatima. A niko da se ne zapita zasto i kako je moguce da se desava isti scenario.
     (Sone, 12. avgust 2019 09:35)

    # Link komentara

  30. Djaneli odlican,Jovovic ispod prosjeka.
    Sve ostale pozicije su u komparaciji sa ITA priblizno istog kvaliteta,mislim da je to razlog koji ce dugorocno Srbiju kociti Ka nekom uspjehu.
    (Krug 2, 12. avgust 2019 09:33)

    # Link komentara

  31. Vazan nam je kontinuitet odsustvovanja sa OI. Uspeli su sinoc Grbicevi izabranici u tome. Kad za selektora, ma ko to bio, bude prioritetno takmicenje, godinu pred Olimpijadu, kvalifioacioni turnir, i da pik forme mora biti dostignut tada mozda i zaigramo na nekim buducim OI. Meni se cini da ova selekcija nema ni pptrebnog kvaliteta a formu smo videli ovog vikenda. Nema veze i da su se kvalifikovali u Tokiju ne bi nista napravili.Ima barem 7-8 selekcija na svetu koje su trenutno za dve klase bolji timovi.To je realnost.
    (komnen barjaktar, 12. avgust 2019 09:25)

    # Link komentara

  32. luksuz je u timu imati Ivovića, a bogami i Uroša Kovačevića... nit energija, nit kvalitet, Uroš čak previše nonšalanatan i neodgovoran
    (kromanjonske face, 12. avgust 2019 09:22)

    # Link komentara

  33. #Mito
    Одбојкаши зарађују милионе?!!?
    Врло тешко, и у РСД да претвориш
    (Tupakamaru, 12. avgust 2019 09:16)

    # Link komentara

  34. Još jedna stvar. Rusi su od pet vikenda četiri igrali u skoro najacem sastavu - bez igrača iz ZenitKazana. Samuolo he trener Kuzbasa gde igra Kobzar koga je promovisao u kapitena ali juče zna se ko je prvi dizač Butko. Jedna greska Musersky ne igra u Rusiji.
    (Nemanja Bjelica, 12. avgust 2019 09:08)

    # Link komentara

  35. Pogledajte ruse. Svi igraju u ruskoj ligi. Imaju sjajnu ligu mladih. Na klupi juče sedi veliki Maksim Mihajlov trener Bog kome niko ništa ne sme da kaže a na terenu je gazda Dima Volkov (nije bitno koliko poena napravi nego kako bodri su igrače).Bez lige nema odbojke.
    (Nemanja Bjelica, 12. avgust 2019 09:03)

    # Link komentara

  36. Na zalost, ali mi vise nemamo sampionsku odbojkasku reprezentaciju, sa neiskusnim trenerom i osrednjim igracima ovo je nas plafon, borba da se ode na neko veliko takmicenje koja ce za ovu ekipu biti sve redja i redja! O medaljama da i ne govorimo!
    Nikola na klupi je poput njihove mame koja ih uvek doceka mirnim tonom i lepim recima bez umeca da trgne i pokrene ekipu! Kad on pozove tajm aut i kad krene da prica, ja samo cekam kad ce svi na klupi da zaspu, toliko energije ima u njegovom glasu!
    Ajmo realno, koliko iskustvo je imao Nikola u selektovanju i vodjenju nekog tima pre reprezentacije? Jel normalno staviti nekoga ko je do juce igrao za reprezentaciju da odmah postane selektor A reprezentacije?
    I sta reci o igrackom kadru? Sve osrednji i jos losiji igraci, nema nijednog da odudara kvalitetom, a najveca "zvezda" Atanasijevic je u stvari najveca prevara od igraca, on na 1 osvojen poen ima 5 izgubljenih, a i svi ostali nisu mnogo bolji!
    Realno, kakva nam je baza, a to su domaci klubovi koji u Evropi ne mogu ama bas nikog da pobede vec 10 godina, takva nam je i reprezentacija! Gledace oni i ove OI kao i ja, na tv ekranu!
    (bigserb, 12. avgust 2019 08:38)

    # Link komentara

  37. Luburić i Atanasijevic po 4 poena, pa koliko smo to napada ukupno imali kad su nam 2 korektora zabeležila 8 poena
     (nebaCar, 12. avgust 2019 08:33)

    # Link komentara

  38. Pobedili nas Italijani??? Dva kupljena Rusa i jedan kupljeni Kubanac pola "italijanske" reprezentacije. Da smo i mi ubacili nedavno kupljenu Tajlanđanku, možda bi bilo bolje?
     (Kupovinom do pobede, 12. avgust 2019 08:15)

    # Link komentara

  39. od kako su uveli ove glupe interkontinentalne kvalifikacije, mi ne možemo da se snadjemo.. evidentno je da kakav god kvalitet da imaš, protiv Italijana na njihovom terenu u ovakvoj utakmici, nema šta da tražiš.. sad u januaru, moramo da osvojimo to mini evropsko prvenstvo, ako hoćemo na igre!
    a konkurencija francuska, slovenija, bugarska, holandija, nemacka, belgija, finska verovatno.. totalno nerazumno da opet na igre idu maksimum četiri evropske reprezentacije.. ako ne budemo domaćini u januaru, teško ćemo osvojiti turnir..
     (vlade, 12. avgust 2019 07:50)

    # Link komentara

  40. Naši odbojkaši su babe, koje nisu tim. Puni sebe, svoje veličine i zarađenih miliona. Mislim da Nikola kao gospodin ne može da vodi takav tim. Njegov brat Vanja bi bio bolji za selektora jer on sve što radi radi sa puno strasti i mogao bi tu strast da probudi u igračima.
    (Mito, 12. avgust 2019 07:31)

    # Link komentara

  41. Sramotna igra, ovakvom igrom i sa ovakvim igracima nismo ni zasluzili da idemo na OI,
     (marko, 12. avgust 2019 07:18)

    # Link komentara

  42. Nismo trenutno dorasli Italijanima,iako ni oni nisu neka sila.Vansportski momenat koji mi je zapao za oko-Juantorena proslavlja osvojen poen i traži od publike podršku - NA ŠPANSKOM!Kuda ide svetski reprezentativni sport???
    (stručnjak, 11. avgust 2019 22:36) 

    NA OLIMPIJADU, koliko ja vidim.
    (11209, 12. avgust 2019 06:35)

    # Link komentara

  43. @Nekad bio igrac: slazem se ... Jedini "savet" sam cuo je da "kad Zaytsev dobije losu loptu samo prebacuje". Sa Petricem smo dobili malo pameti u igri, Ivovic je trebao dosta ranije da izadje (dobar igrac, ali nista ga nije islo prva dva seta). Ako je Atanasijevica zamenio posle prvog seta, ne vidim razlog zasto nije i Ivovica. Orascanin je bio na drugoj utakmici, on, jednostavno, nije bio prisutan, a Lisinac i on ni jedan blok u prvom setu. I onda taman pocnemo da se klackamo sa njima u trecem setu, tu negde 14 nesto, uvodi onog malog Bataka koji je neiskusan za ovo (Jovovic poluocajan, ali nije katastrofalno) i onda vraca i Ivovica i Atanasijevica i ode utakmica ... Istini za volju, jeste Atanasijevic imao ona tri poena iz servisa, ali tanko, bas tanko ... Sve u svemu, bas tuzna utakmica ...
    (Takodje nekada igrad, 12. avgust 2019 06:30)

    # Link komentara

  44. Meni samo jedna stvar smeta i baš upada u oči a to je servis? Mi nemamo mnogo igrača koji imaju paklen servis i koji imaju neku konstantnost u servisu. Tu svega ima, dok skoro sve ekipe ovu modernu odbojku igraju oslanjajući se na taj razorni servis. Mi nikoga, pa ni osrednje ekipe ne nadmašimo servisom i oni po pravilu uvek bolje to rade od nas, ali se posle u drugim segmentima izvadimo, dok protiv ovih top ekipa mi sa našim servisom nemamo nikakve šanse da taj nedostatak nadoknadimo. Uroš obavezno u mrežu, svaki peti servis mu pređe, Atanasijević zna da odalami ali ni on nije preterano konstantan, Ivović skoro po pravilu sebi baci loptu da je jedva stiže i greši, o ostalima ne vredi ni pričati, pa još kad počnu ispucavanja u aut kod smeča iz malobrojnih kontri uz nepostojeći blok, dođe se do toga da smo ispodprosečna ekipa na žalost.
     (Džoni, 12. avgust 2019 04:00)

    # Link komentara

  45. Atanasijevic 4p? Jel to neka greška... nisam sarkastican nisam gledao meč i to mi deluje nemoguće
     (Tule, 12. avgust 2019 02:48)

    # Link komentara

  46. Srbi.... pljujte!!!
    (beogradski vozac, 12. avgust 2019 02:44)

    # Link komentara

  47. Tako je-kako je.Trenutno imamo samo dva igrača koja mogu da naprave razliku: Uroš Kovačević i Srećko Lisinac. Pročitali su nas svi koji nešto vrede u odbojci,zaustave nam ovu dvojicu i dobiju meč. Trude se svi ali se sve svodi na trčanje i skakanje bez nekog efekta,rezultati nam pokazuju koliko to vredi.Pojavilo se puno kvalitetnih ekipa s kojima ne možemo ili se teško nosimo...
    (BAKI, 12. avgust 2019 00:54)

    # Link komentara

  48. @(Mare2, 11. avgust 2019 22:55)

    Маре, кандидат си за најпромашенији коментар вечери.
    (А. Петров, 11. avgust 2019 23:03)

    Zašto?, kad ovu tragediju od meča ne treba ni komentarisati.
    Svi smo videli ovaj fijasko.
    Treba preći na suštinu, uništili su mušku odbojku, klubove, stvaranje novih talenata ne podstiču..., a za sada u ženskoj odbojci ova generacija je na izmaku (sem Tijane koja je čudo prirode, pa nju ne računam) i trenutno maskira oči da je tu tek sve propalo i za par godina i ženska će propasti na dno sa rezultatima.

    Dakle, moj komentar se odnosio na nečiji drugi da muška odbojka treba da se ugleda na žensku!?!?!
    Presmešno.
    Ko želi da razume shvatiće.
    NapreDNO.
    (Mare2, 12. avgust 2019 00:53)

    # Link komentara

  49. Ne zaboravite da su Kovačević i Lisinac klupski prvaci evrope sa Trentinom gdje je Djianeli dizac. Njih dvojica igraju u prvoj postavi klupskog prvaka Evrope.
    Očigledno je gdje je problem. Grbic je iz samo njemu znanih razloga otjerao Mitica i Brdjovica iz reprezentacije i bacio sve karte na Jovovica a da nije našao tehničara od 20 godina da ga priprema. Njegov rezervni tehnicar ima maltene isto godina kao i Jovovic.
    Isto ne znam kako Ivovic ima prednost u odnosu na Petrica.
    (Bivši, 12. avgust 2019 00:51)

    # Link komentara

  50. Selektor manje-vise, ovaj tim je limitiran i nije za neke velike domete i ne treba se cuditi ovakvim rezultatima... Bez uvrede, ali vecinu komentara pisu ljudi koji su "po defaultu" zbog neke stare slave navikli da Srbiju posmatraju kao odbojkasku velesilu a nisu bas u toku danasnje odbojke i koliko koji tim ili igrac vredi...
    (Kreator1990, 12. avgust 2019 00:47)

    # Link komentara

  51. Gledam onog crnog neobrijanog na Palama na pripremama pije, puši ostali naručuju gajbe korone. Kontam nema od vaše odbojke ništa...
     (alex, 12. avgust 2019 00:45)

    # Link komentara

  52. Posle meca protiv Australije, svi su obozavali Atanasijevica. Danas je on precenjen igrac i mozda ne glavni, ali jedan od glavnih krivaca za mec. Izvinjavam se, ali odbojku igra 6 igraca, a postoji i zamena. Ako njemu ne ide, postoji drugi. Zajcev je recimo bio ocajan protiv Australije, na kraju ga je zamenio, Neli je usao u igru i dobili su mec. Stvar je u tome da je ostalih 5 dobro igralo. Danas nije bio problem Atanasijevic kao pojedinac, ulazio je i Luburic u igru, ali nista se nije promenilo. Ako su gledali mec Italija -Australija i pomislili da su vec pobedili, onda nije cudno sto su izgubili. Nece Italija 2 puta lose odigrati, a Huantorena i Zajcev su danas bili na nivou, uz Antonova i Djanelija koji je mozak ekipe. Prvo da ode Nikola, a onda da odmah promene Jovovica. Kovacevic takodje nije problem, decko odlicno igra. Nisu prosecni, samo im fali selektor i drugi tehnicar. Ej, Kovacevic i Lisinac navikli na Djanelija. Atanasijevic i Podrascanin na De Ceka. Sada treba da se spuste na nivo Jovovica. Nije to lako.
    (Hahahaha, 12. avgust 2019 00:44)

    # Link komentara

  53. Sramota!
     (1388, 12. avgust 2019 00:31)

    # Link komentara

  54. Koliko vidim ovo je bilo ozbiljno deranje !!
     (Fil, 12. avgust 2019 00:29)

    # Link komentara

  55. Grbic je zasluzan za ovo jer je upropastio jednu generaciju sa izuzetnim potencijalom. Nista nismo uradili sa njim kao selektorom. Svaku ekipu koju je trenirao je doveo do ocaja i svugde je dobio otkaz. Perudja pod njegovim vodjstvom podbacila, Verona isto...I uvek su igraci krivi jer "ne razumeju sta hoce da kaze". Majstore, preuzmi odgovnornost na sebe i kazi da si kriv, nisi dobro uigrao ekipu, nisi ih spremio, nisi povukao pametne poteze, kasnio sa izmenama i tajm-autima itd. Kazi:"Ja sam kriv, moje mesto zasluzuje neko bolji!" i odlazi. Kovac bi napravio masine od ovih momaka. A ovako se traci potencijal koji realno postoji, samo ti ne umes to da izvuces iz njih. Adios i ne sprdaj se sa ugledom sprske reprezentacije.
    (nn, 12. avgust 2019 00:24)

    # Link komentara

  56. Koliko selektora moze ovde u komentarima da se vidi, ovde svi sve znaju.
     (Bodibond, 12. avgust 2019 00:24)

    # Link komentara

  57. Nikad jaca Italija.
     (Bodibond, 12. avgust 2019 00:23)

    # Link komentara

  58. Чим су изгубили трећи сет знао сам да, за сада, нема ништа од пласмана на ОИ...
     (Лепи Цане, 12. avgust 2019 00:18)

    # Link komentara

  59. DNO !
    (Rašo, 12. avgust 2019 00:16)

    # Link komentara

  60. My way, sta kazes? Genijalni Nikola koji je cuvao prvu postavu u LN, zbog kvalifikacija. Oduvase ih Italijani. Sto je najgore, jos juce, posle meca sa Australijom, napisem da se bojim da Italijani ne mogu da igraju gore od toga. Da me je strah, da su ispucali sve lose u tom mecu. Dobijem naravno gomilu minusa, od neobjektivnih navijaca. Desava se to kada hoces bez tehnicara da osvojis nesto. Ovaj mali Batak, decko je bacen u vrucu vatru, em vazna utakmica, em decko nema iskustva u takvim mecevima, nije on kriv. Koliko jos puta treba da izgube, pa da Nikola bude smenjen? Ako do januara dovedu novog selektora, ima nade svakako. Ako odu sa Nikolom, onda mogu ceo tim Vojvodine da povedu, kako se ostali ne bi blamirali. Mada, po recima strucnjaka, Nikolino najvece dostignuce kao trenera je, to sto je u LN uvodio nove igrace. Istina, radili su to i drugi, ali ipak je on to izmislio, pa mu se mora cestitati na takvoj genijalnosti. Jos nesto, pogledah sta se desava sa Brazilom. Vidim gubi, ali 3 set priblizavaju se. Kazem, ako dobiju 3 set onda je to mec lopta i prolaze, Bugari gube. Nas selektor, treba da odgleda taj mec, treba da vidi kako se bori, kako izgubljen mec pretvaraju u dobijen. Najbolje bi bilo da se lepo i dostohanstceno povuce.
    (Pa...., 11. avgust 2019 23:13)

    Sta bi ja trebalo da kazem? Ja sam davno pisao da ce biti pakleno tesko izboriti OI protiv Italijana na njihovom terenu, a i Australijanaca. Pokusali smo najbolje sto smo mogli. Dalo je rezultat cuvanje ekipe, pogotovo Atanasijevica i davanje prioriteta ovim kvalifikacijama (i narednim takmicenjima) protiv Australije, ali danas se nista nije moglo uciniti. Tebi ne valja sto je ubacen Batak, vecina ostalih pljuje Jovovica, ali sta da se radi. Istina je da nema trenera koji bi mogao ovde da izvuce pobedu. Ja necu da gazim momke da bi pred tobom branio Grbica, ali posto je tvoja teza da smo mi eto individualno mocni i da je selektor problem bilo bi lepo da objasnis to Zajcevu, Antonovu, Huantoreni, Djaneliju...
     (my way, 12. avgust 2019 00:12)

    # Link komentara

  61. Šta odmah popujete posle poraza. Momci su odlično igrali prethodne utakmice. Ovu takođe, ne možda u istom nivou, ali dešava se. Italija je jača, na svom je terenu. Ovo je očekivano, samo mi je teško što nismo bar jedan set dobili. Lisinac, Atanasijević i Kovačević su najjači i oni drže sve. Čim oni popuste to se primeti. Srećno momci! Možemo mi to!
     (dajte malo podrške, 12. avgust 2019 00:11)

    # Link komentara

  62. Saki
    Za Atanasijevica se obrati Italijanima, njima je dobar, oni ga obozavaju, nama svakako nije. Naravno da je on kriv sto nije sam pobedio. Sta se on tu pravi, nije mu Jovovic dobro digao loptu, samo nesto izmislja. Navikao covek da igra sa vrhunskim tehnicarem, pa se razmazio.
    (Eh, 12. avgust 2019 00:07)

    # Link komentara

  63. my way, 11. avgust 2019 23:45

    Pomozi mi. Ko ima 4 igraca u idealnoj postavi italijanske lige u protekloj sezoni. Mislim da ima Srbija, a ne Italija. Ovdje se komentarise da nema dovoljno mladih igraca ukljucenih, a Italiju nose Zajcev i Huantorena koji su "djedovi" za Atanasijevica, Kovacevica, Lisinca. Jednostavno su svi odigrali ispod svakog nivoa, isto kao sto je i trener lose ukomponovao tim. Kroz ligu nacija se trebala graditi igra, a ne ici na svaki od turnira sa razlititim timovima.
    (Anthony Rizzo, 12. avgust 2019 00:05)

    # Link komentara

  64. E, dosadnijeg sporta od odbojke i tenis na.
     (lepi cane, 11. avgust 2019 23:53)

    # Link komentara

  65. Gledace na tv/u OI kao i mi....ima 7 do 8 repr. kojima realno nemozemo da pariramo.. sta da se radi takva generacija nije tu Nikola kriv..Zadnjih 5 godina si tu oko 10 mesta na listi to je merilo tako je kako je..
    (NS, 11. avgust 2019 23:53)

    # Link komentara

  66. Ne mogu samo da verujem da jeena veliicina i sigurno odbojkaski stucnjak Nikola Grbic osim motivacionih recenica nije imao ni jedan jedini savet za igrace.
    Pa covek je bio tehnicar a njegov prvi(Jovovic ocajno igra) nazalost Nikola izgleda nije za trenera
     (Nekad bio igrac, 11. avgust 2019 23:51)

    # Link komentara

  67. @humor, 11. avgust 2019 22:41
    Upravo! Nemamo para za sport. Sve sem fudbala klinci treniraju u neprirodnim terminima jer se sale izdaju. Možda i zbog toga sve je manje onih koji treniraju. Baza je prepolovljena u poslednjih 10 godina.
    Ovde neki pametnjakovići pitaju zašto nismo uplatili za domaćinstvo ili kupili stranca tehničara. Odakle lova, nema ljudi. Za stranca se tek ne slažem. Ako nemamo igrača/e onda radi da ih napraviš. Pusti klince da igraju dok ne nauče.
    Svi sportovi u kojima nema prljavog novca propadaju.
     (Miodrag, 11. avgust 2019 23:49)

    # Link komentara

  68. Nikola Grbic i Maja Ognjenovic, nikada se vise takvi igraci, tehnicari nece roditi. Treba im spomenik dici. Nemaju niti ce imati naslednika, nazalost. Reprezentacija je jaka onoliko koliko imaju kvalitetnog tehnicari. Atanasijevic nula od igraca, precenjen.
    (Saki, 11. avgust 2019 23:48)

    # Link komentara

  69. Они су знали да су бољи. Њихова публика је знала да су бољи. Атмосфера је била слављеничка од почетка. И ми у Србији смо знали да су они бољи и да ће бити паклено тешко направити подвиг против Италијана, па још на њиховом терену. Ово је сува реалност које су нажалост били свесни и наши одбојкаши, па још када се онако лоше ушло у меч и када Атанасијевића ништа није ишло свака нада је била изгубљена. Апсолутно нема места пљувању по било коме, па ни Јововићу и Грбићу који су овде на удару. Доста је Јововић пута остављао наше 1 на 1, али није вредело. Та прича како је он рупа која нас је спречила да тучемо редовно Пољаке, Бразилце, Русе, Италијане, Французе, Амере... јер смо на другим позицијама као индивидуално јачи у односу на њих једноставно не пије воду, јер је реалност другачија. Убачен је млади Батак у ватру, али он је дечко велики потенцијал, не неко ко може да у овом тренутку надигра репрезентацију каква је Италија. Крај трећег сета може да му буде велика лекција и не треба да се оптерећује тиме, јер данас ништа није могло да се учини, па да исход буде другачији. Исто важи и за Николу Грбића. Сада нема предаје. Шансе још нису изгубљене и треба дати све од себе. Пуна подршка момцима и Николи!
    (my way, 11. avgust 2019 23:45)

    # Link komentara

  70. Šteta za OI, ali sa ovakvom igrom, i željom nismo ni zaslužili! Slažem se sa puno vas koji definitivno krivicu vide u treneru, dizaču-Jovoviću, van forme-Ivovic, fali-Podrascanin... Ali najviše me boli sto smo dobru atmosferu izgubili, i to već od turnira u Poljskoj. Najviše se to izražava u emociji dva vrlo važna igrača, Atanasijevica i Kovačevića, a oni su pokretači energije zajedno sa Lisincam. E to ih sigurno i Nikola gasi, da li se neko seća u bilo kojoj utakmici da se vrši izmena posle prvog poena (Bata) u drugom setu, i juče protiv Australije u prvom setu pri rezultatu 6-2 ( Uroš) ??? Šteta, u reprezentaciji njih dvojica pod Nikoloinim vođstvom često ne igraju na visokom nivou, po meni bas zbog gušenje te prevelike emotivne energije!!!
    (Bojan, 11. avgust 2019 23:45)

    # Link komentara

  71. Tesko da ce komentar b92 biti dovoljno dug za moj komentar...
    Ne razumem igru M. Ivovica, gde je prijem, zasto sa onolikim odrazom ne moze nista da prodje. Zasto Petric nije usao odmah na pocetku? Stabilizovao bi prijem i prosao par otpadaka. Atanasijevic ubijen od bloka kao nikad, a pratim ITA ligu gde je vrsio genocid nad istim ovim igracima. Djaneli (dizac!?) dva puta ga blokira 1/1, sa odlicno podignutim loptama!? Lisinac pije 1/1 od poluigraca ITA. Za obojicu sramota. Servis katastrofa, prijem ne postoji. Dizanje uglavnom lose. Krsmanovic jednostavno nema kvalitet za ozbiljnu odbojku, Podrscanin nespreman, ne znam zasto je uopste ulazio da se bruka sa promasivanjem lopte.
    Ekipa je trebalo da explodira posle dugih odmora datog "zvezdama", a desilo se suprotno. Greska trenera. Do sad sam Grbicu davao podrsku ali ova letnja avantura je totalni fijasko. Nema nikakve sanse da prodjemo na OI pored FRA, BUL i drugih nalozenih reprezentacija.
     (Shamu, 11. avgust 2019 23:42)

    # Link komentara

  72. Mozda je i bolje da ovakva reprezentacija ne ide na Olimijske igre. Troma, bezidejna igra koja se zasniva na shvatanju ove igre iz 90-ih godina proslog veka nema nesta u Tokiju. I da, trener se mora menjati.
    (Petar, 11. avgust 2019 23:42)

    # Link komentara

  73. Bitan je kontinuitet odsustvovanja sa olimpijskog odbojkaskog turnira.To je nasima opet poslo za rukom. Ista prica kao i pre 4 godine. Kad selektoru ma ko to bio bude jasno da je najvaznije takmicenje u godini pred Olimpijadu kvalifikacioni turnir i da pik forme mora biti bas tada onda ce se valjda i plasirati na OI. Ovako vise srece drugi put, mada cini mi se da ova selekcija nema dovoljno kvaliteta za takmicenje kalibra OI.
    (komnen barjaktar, 11. avgust 2019 23:36)

    # Link komentara

  74. Nas najveci problem je tehnicar. Godinama. Jovovic je vrlo limitiran i to vidi svako ko je ozbiljnije uzeo odbojkasku loptu u ruke. Za tim problemom idu: nestabilan prijem servisa i poprilicno bezopasni servisi polovine tima. O Grbicu se moze diskutovati kao o problemu, mada je covek vec jednom ponudio ostavku koja je odbijena.
    Realnost je da smo van forme i sigurno nismo slabija ekipa od Italije. Prosle godine smo ih tukli 3:0 na njihovom terenu, u gotovo identicnim postavama. Treba da prihvatimo da nam tim nije na nivou onog iz kasnih 90-ih i ranih 2000-ih, kada su igrali neki ozbiljni majstori, vodjeni iskusnim trenerima.
    Dobro se pripremiti za evropsko koje sledi uskoro. Pa eventualno, na talasu dobrog rezultata, napraviti uvertiru za januar i poslednju priliku za Tokio.
    (Куре, 11. avgust 2019 23:34)

    # Link komentara

  75. Ovo je najdosadniji muski ekipni sport sa loptom. Pa kakav je to sport kada ne mogu da fauliram protivnika, da ga oborim , vucem za dres...
    (Savo pg, 11. avgust 2019 22:58)

    Reci to dok ka tebi juri lopta brzinom od 120 km/h!
    (Coach, 11. avgust 2019 23:32)

    # Link komentara

  76. Kao i kosarka, zalutali selektori na tom mesto.
    (DFGH, 11. avgust 2019 23:28)

    # Link komentara

  77. Izuzetno cenim Nikolu G. ali ako ne odemo na olimpijadu trebalo bi da da ostavku. Siguran sam da niko više od njega ne želi da odemo na olimpijadu. Ne može on da igra umesto igrača, koji su večeras odigrali katastrofalno. Nadam se da ćemo otoći na olimpijadu jer ovi momci i izuzetni Nikola to zaslužuju.
     (Dare, 11. avgust 2019 23:27)

    # Link komentara

  78. Rak rana muske selekcije je dizac.Jovovic je dobar ali ne odlican ili vrhundki dizac.Zbog njega I tvdoglavosti Grbica ostali smo bez dva ekstra talentovsna dizaca Mitica I Brdjovica.Jovovic nema konkurenciju I zasto tako I igra.Daljje,nismo iznedrili no jednog ekstra igraca u poslednjih 10 godina.Ne znam zasto stranci npr Kubanci ne mogu igrati za nas.Kostali bi savez kao jedan prosecan igrac u ligi Srbije u fudbalu.Selektor mora biti stranac jer Nikola koliko god bio vrhunski igrac nema slifa niti znanja za selektora.
     (Ares, 11. avgust 2019 23:26)

    # Link komentara

  79. Dok je selektro Grbić, to nam je maksimum. Nije on za selektora.
     (prof, 11. avgust 2019 23:24)

    # Link komentara

  80. @goran: znaci imamo kvalitet, ali jos da kupimo stranca na ubedljivo najvaznijoj poziciji??? malo je kontradiktorno...
    a igrace neka kupuju maloumnici koji su uopste dozvolili skrnavljenje reprezentativnih takmicenja...
    nemam nista protiv da nam za 10 godina u reprezentaciji igraju kinezi koji su rodjeni i odrasli u srbiji, ali time out ce se drzati na srpskom jeziku i igrace ljudi koji osecaju srbiju kao sopstvenu domovinu, a ne placenici...
     (lal, 11. avgust 2019 23:21)

    # Link komentara

  81. ZAŠTO NAS SAVEZ NE DOVEDE(kupi,kako god hoćete)STRANCA NA MESTO TEHNIČARA? ....
    (goran, 11. avgust 2019 22:54)

    Зато што навијамо за Србију, а не за легију странаца. На овом сајту је више пута вођена дискусија на ову тему у разним спортовима - и на моје задовољство, велика већина коментатора је била против довођења легионара за једнократну употребу.
    (А. Петров, 11. avgust 2019 23:08)

    U međuvremenu oni glupavi uzimaju titule,a mi pametni ni kvalifikacije da prođemo.
    (Nenad, 11. avgust 2019 23:21)

    # Link komentara

  82. Kako su u istoj kvalifikacionoj grupi Poljska i Francuska super liga svetske odbojke a u drugoj grupi Kina, Argentina, Kanada realno druga liga svetske odbojke.? A stručnjaci kažu da su grupe pravljene na osnovu svetske liste, plus nema ni Nemačke uopšte u kvalifikacijma finalista prošlog EP .
     (čekić kao prijem, 11. avgust 2019 23:20)

    # Link komentara

  83. Brate NIKOLA,ne ide pa ne ide...ne moj biti sujetan vec daj nekom drugom da pokusa za to jedno mesto za OI(Boba Kovac)..To ce biti VELIKI GEST od tebe!!!!
    (satelit, 11. avgust 2019 23:20)

    # Link komentara

  84. Katastrofa ovako se ne igra za selo neko poslednje na svetu a ne za reprezentaciju! Takticki ocitana lekcija Grbicu brutalno u svim segmentima bukvalno ponizenje! Atanasijevic se usrao, Jovovic zvani BUKVAR, Ivovic sto je doprineo to je i poklonio kao i ostatak ekipe! Luburic,Kovacevic,Lisinac jedine svetle tacke koliko-toliko, Luburic bez volje i energije, Kovacevic na momente dobar nedovoljno, Lisinac kao i svi ostali blokeri u odbrani bez posla! Ovakva Italija je prosecna ekipa egal sa Belgijom, Nemackom, Holandijom a mi gubimo sto znaci da ne zasluzujemo ni da se plasiramo!
    (Nikola, 11. avgust 2019 23:18)

    # Link komentara

  85. Ostali samo dugmici! Rasrafili nas Italijani! Zasluzeno,nismo imali promil sanse...
     (Bojša, 11. avgust 2019 23:18)

    # Link komentara

  86. - 1.set = o blokova
    - 2 set = 1 blok
    - 3.set 0 1 blok
    Grijesim li?
    (vasa, 11. avgust 2019 23:17)

    # Link komentara

  87. My way, sta kazes? Genijalni Nikola koji je cuvao prvu postavu u LN, zbog kvalifikacija. Oduvase ih Italijani. Sto je najgore, jos juce, posle meca sa Australijom, napisem da se bojim da Italijani ne mogu da igraju gore od toga. Da me je strah, da su ispucali sve lose u tom mecu. Dobijem naravno gomilu minusa, od neobjektivnih navijaca. Desava se to kada hoces bez tehnicara da osvojis nesto. Ovaj mali Batak, decko je bacen u vrucu vatru, em vazna utakmica, em decko nema iskustva u takvim mecevima, nije on kriv. Koliko jos puta treba da izgube, pa da Nikola bude smenjen? Ako do januara dovedu novog selektora, ima nade svakako. Ako odu sa Nikolom, onda mogu ceo tim Vojvodine da povedu, kako se ostali ne bi blamirali. Mada, po recima strucnjaka, Nikolino najvece dostignuce kao trenera je, to sto je u LN uvodio nove igrace. Istina, radili su to i drugi, ali ipak je on to izmislio, pa mu se mora cestitati na takvoj genijalnosti. Jos nesto, pogledah sta se desava sa Brazilom. Vidim gubi, ali 3 set priblizavaju se. Kazem, ako dobiju 3 set onda je to mec lopta i prolaze, Bugari gube. Nas selektor, treba da odgleda taj mec, treba da vidi kako se bori, kako izgubljen mec pretvaraju u dobijen. Najbolje bi bilo da se lepo i dostohanstceno povuce.
    (Pa...., 11. avgust 2019 23:13)

    # Link komentara

  88. Pratim nase odbojkase od 1994 godine. Mogu reci samo da nikad nismo u nekom mecu " skinuli gace " kao veceras protiv Italijana . Zao mi je sto nas nece biti na OI, nije sramota izgubiti , ali nacin na koji smo to uradili jednostavno boli. Dali treba smeniti Grbica ? Da , njegov rok je istekao . Dali cemo se plasirati sa novim selektorom ? Tesko , skoro nemoguce .
    (Bojan, 11. avgust 2019 23:13)

    # Link komentara

  89. Onaj konjić italijanski je najsmešniji
    (Markoo, 11. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  90. Posle sinocne teške pobede Italije mislio sam uz jednu dobru pripremu ekipe mozemo do Tokija, loša psihička priprema ekipe dovodi do ovakve loše i igre u grču, žalosno i neoprostivo loše vođenje ekipe, Ostavka bez pogovora.
    (Dragan Gacinovic, 11. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  91. Grupa beskarakternih, bezličnih udarača lopte. Niko ne ume ni da se poraduje kao čovek, ni da se iznervira kao čovek. Grbić kao trener potpuni promašaj, potreban je novi selektor i da se promeni bar 6 igrača. Po odbojnosti reprezentacija slična fudbalskoj.
     (Wilfred, 11. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  92. Грбић је пре извесног времена променио целокупан стручни штаб репрезентације. Изгледа да проблем није у њима. Мушка одбојка нам је у паду.
    (Иван Грозни, 11. avgust 2019 23:12)

    # Link komentara

  93. jel ima veze sa ovim porazom to sto nasi glavni igraci igraju u Italijanskim klubovima...samo pitam
    (Japi, 11. avgust 2019 23:11)

    # Link komentara

  94. karma...
     (Bojan PG, 11. avgust 2019 23:10)

    # Link komentara

  95. Znaci sa Francuzima i Bugarima za to jedno preostalo mesto?! E' nazdravlje... A sa ovakvom igrom, mozemo da se nadamo - nicemu. Moze ova ekipa mnogo bolje. A ako hoce na olimpijadu i mora bolje.
    (Bill Scanlon, 11. avgust 2019 23:09)

    # Link komentara

  96. Šta reći na kraju. Čestitke Italijanima, bili su mnogo bolji, motivisaniji, snažniji i uporniji. Odigrali su za 10. Naši momci u pojedinim trenucima za prelaznu ocenu, u pojedinim ni toliko. Bez servisa, bez bloka ne može. Napad mlak, smečevi upasivljeni, a da još nisu ni stigli do bloka. Kao da su jaja udarali. Mislim da nijedan čekić nismo uspeli da podignemo kako treba. Jovović dizao neke prilično lake lopte Atanasijeviću iza glave, ovome se onda uvukao strah i to je bio kraj. Neverovatno je kako muku mučimo sa taktičkim servisom. Servis katastrofa. Sećam se da je Nikola kad je postao selektor pričao Ivoviću "Ne bacaj loptu toliko unapred." Nikad to neće ispraviti. Ima jačinu, ali šta vredi kad u 90% slučajeva juri loptu kao nekad Ana Ivanović. Moramo da radimo. Da se malo podigne popularnost odbojke ako je ikako moguće. Treba nam kvantitet, a onda da brusimo kvalitet. Bila je ovo lepa šansa za OI.

    Naravno, postoji još jedna, biće mnogo teško, mnogo stvari će morati da se poklopi, da odigramo na vanserijskom nivou, ali ne i nemoguće. Srećno momci, mi smo tu da se nerviramo i navijamo. Uz vas pa šta bude.
    (Gde ja živim, 11. avgust 2019 23:09)

    # Link komentara

  97. .....ZAŠTO NAS SAVEZ NE DOVEDE(kupi,kako god hoćete)STRANCA NA MESTO TEHNIČARA? ....
    (goran, 11. avgust 2019 22:54)

    Зато што навијамо за Србију, а не за легију странаца. На овом сајту је више пута вођена дискусија на ову тему у разним спортовима - и на моје задовољство, велика већина коментатора је била против довођења легионара за једнократну употребу.
    (А. Петров, 11. avgust 2019 23:08)

    # Link komentara

  98. Ово је невероватно колико су лоше одиграли.
    Меч за олимпијаду и они овако малокрвни , без жеље, ужас.
    Да је пријатељска утакмица било би срамота а не меч овакве важности.
    Без обзира на катастрофалан приступ и игру, ово је само просечан тим, просечни играчи.
    Једини који мало одскаче изнад просека је Атанасијевић, а и он није светски крем, већ нека б класа одбојкаша.
    И увек редовно закаже против јаких, трпа слабе екипе, али против јаких га нема нигде редовно, као брат Митар , трпа ал у другој лиги.
    Остали су ц класа одбојкаша.
    Какви су били пре 7-8 година као јуниори, такви су и сада.
    Али нико није напредовао, салбо је то за врх.
    Једина светла тачка целог овог лета је овај клиња нови техничар Батак.
    Тек ће се видети колико је мали квалитетан, и већ од сада, већ од еп, мора да буде први техничар.
    И вечерас им поделио квалитетне лопте у 3 сету кад је ушао, ал ови све упропастили, једноставно слабе смечере имамо.
    Ивовић, Ковачевић, Петрић...све је то просек, напад им катастрофа, а пријем још гори.
    Шта рећи идемо даље, али у јануару нас чека француска, а то је по мени тежа мисија него сада са италијанима, али видећемо.
    Ако се замене неки играчи, и гурну у ватру нови, све је могуће.
    Једноставно ова група играча је показала да немају квалитет за злата, тако да једина шанса је у играчким променама.
    Што пре то боље, почев од овог европског првенства у септембру.
    Грбићу ако не одемо ни на ову олимпијаду, уручити отказ.
    (некле, 11. avgust 2019 23:06)

    # Link komentara

  99. Italija je bila mnogo bolja. Imamo jos jednu sansu preko evropskih kvalifikacija ali trebat ce pobediti Francuze koji su kvalitetniji od Italijana.. Mene bode u oci da je Aleksa Batak jedini igrac u sastavu koji ima manje od 26 godina. Mlade reprezentacije se zadnjih godina ne mogo ni plasirati na velika takmicenja. Ako se nesto brzo ne promeni muska odbojka ide putem muskog rukometa,iz godine u godinu bit cemo sve losiji...
    (Cuckaricki, 11. avgust 2019 23:05)

    # Link komentara

  100. Bez želje i borbe za pobedom,nema ni rezultata. Prosečna reprezentacija i prosečan trener. Biće ovo druga vezana Olimpijada bez naše reprezentacije,sa istim trenerom. Voleo bih da grešim ali ova reprezentacija nema nikakvih rezultata u zadnje vreme,pa je možemo ni puno da očekujemo. Bez bloka,sve napade su nam čitali,bez zamena koje bi možda donelo bolju igru. I dalje se nadam,da će u januaru biti bolja situacija!
    (Marinko, 11. avgust 2019 23:05)

    # Link komentara

  101. Саша Ђорђевић и Никола Грбић су моји омиљени спортисти, велики, светски играчи, играчи због којих заволиш кошарку односно одбојку. Али њих двојица су и школски пример да сјајни играчи нису ни аутоматски и добри тренери.
    П.С. Растурише нас, урнисаше нас Италијани. Били су мнооооого бољи.
    (Нажалост, али је тако, 11. avgust 2019 23:04)

    # Link komentara

  102. Opušteno momci!!!
    Odužili ste se vašim italijanskim poslodavcima i sad možete, bez opterećenja, da nastavite bitku za kvalifikaciju na OI.
    (Branimir, 11. avgust 2019 23:04)

    # Link komentara

  103. @(Mare2, 11. avgust 2019 22:55)

    Маре, кандидат си за најпромашенији коментар вечери.
    (А. Петров, 11. avgust 2019 23:03)

    # Link komentara

  104. Ovu utakmicu nisu izgubili igrači, već Grbić. Neverovatno je da Jovovića koji od samog početka unosi nesigurnost i gura naše napadače u kontraritam menja tek polovinom 3. seta, a zakasnio je i sa ulaskom Petrića. Takođe i tajmauti su mu zakasneli, u 2. setu je zvao na 19-24 kada je već sve bilo rešeno. Nisu naši igrači toliko loši koliko je Grbić kao trener loš i zaista je vreme da ode, jer po ko zna koji put u važnom meču loše vodi ekipu.
    (Ana, 11. avgust 2019 23:02)

    # Link komentara

  105. Najveci problem Jovovic definitivno. To se najbolje vidi na Kovacevicu, koji je bio jedan od najboljih primaca i napadaca u italijanskom prvenstvu ove sezone sa Djanelijem a sa Jovovicem ne zna da se sastavi. Djaneli i ovaj nas ne mogu da se porede! Cak i Batak sa manje iskustva je bolji, bolje njega da su uigravali
     (niki, 11. avgust 2019 23:01)

    # Link komentara

  106. Grbiću odlazi!!!!
    (Djuka, 11. avgust 2019 23:01)

    # Link komentara

  107. Грбић као да се труди да његова генерација буде запамћена као најбоља икада!?
    Очајан тренер, врхунски бивши репрезентативац...
     (Рајко, 11. avgust 2019 23:01)

    # Link komentara

  108. Grbiću daj ostavku. Isključivi si krivac za slom reprezentacije. Ovo je igra za ispred "zadruge" pa posle na pivo. Sa ovakvom igrom ne treba da idemo na olimpijadu. Mogu misliti kako bi nas tek Rusi rastavili na proste činioce.
    (Milan, 11. avgust 2019 22:58)

    # Link komentara

  109. Ovo je najdosadniji muski ekipni sport sa loptom. Pa kakav je to sport kada ne mogu da fauliram protivnika, da ga oborim , vucem za dres...
    (Savo pg, 11. avgust 2019 22:58)

    # Link komentara

  110. Sramotno.Nije problem izgubiti, ali izgubiti utakmicu a da nemaš želju da igraš, da se boriš, da daš sve od sebe, to nikad neću razemti.
    Pošteno je onda bilo reći-Ljudi, hvala na pozivu, neću da igram i gotovo. Neka igraju neki klinci.
    Ovakva igra je bruka i neka im služi na čast.
    (Cane, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  111. Na žalost danas smo pokazali sve najgore što može ova ekipa. Zato je kriv isključivo trener, on mora uveriti ekipu da može da pobedi, njegov posao je da igramo najbolje kad je najvažnije.
    Rekao sam pre neki dan da nam igra zavisi od raspoloženja primača koji igraju od sjaja do očaja a danas smo pokazali očaj. Jovović, šta reći..poklonio ja bar po dva poena protivniku i to na retke idealne prijeme. Po pravilu za početak serije italijana
    Zadovoljili su samo Lisinac i rezervni korektor. Šteta, jer smo imali najlakšu grupu i italijane koji nisu bolji individualno od nas
     (Milan, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  112. Kada jedna talentovana generacija koja je mogla da osvoji prakticno sve, bude zrtva netalentovanog tehnicara koji im brdo trofeja uskrati svojim prosekom. Na zalost jos jedan olimpijski ciklus je bacen jer na evropskim kvalifikacijama tek nema sta da trazimo. Inace ovaj decko sto sada igra libera moze da sedi i kuci, isti bi ucinak imao.
    (vldblk9@, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  113. Ko je obukao odbojkase Kipra u nase dresove?
    (Sima Strahota, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  114. Komentator uporno prica-italijani a njima pola postave bugari i kubanci..
     (Zagor, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  115. I da dodam: odmoris “glavne” igrače protiv Kameruna, Italijani se maksimalno istrose i jedva dobiju Australiju, imaju 5 sati manje za odmor. Onda izadjes da odigras meč - i oni te pregaze, urnisu, ponize!!! Znaci, Grbicu ĆAO!
    (veliki strumf, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  116. Makar bi jedan set dobili da je Maja Ognjenovic tehnicar umesto Jovovica. Ja mislim da treneri kad spremaju mec protiv nas, odmah upisu na tabli da ce svaki drugi napad da nas hvataju na trojni blok.
     (inglvud, 11. avgust 2019 22:57)

    # Link komentara

  117. Ovi se raduju ko da su osvojili OI.
     (Dildo Shwagins, 11. avgust 2019 22:56)

    # Link komentara

  118. Sa ovakvim prijemom i dizanjem nijedan svetski napadac ne bi pet puta prosao potpisujem
     (boris, 11. avgust 2019 22:56)

    # Link komentara

  119. Ostavka je moralan čin u ovakvim sitvacijama, glupo je da OSS smenjuje trenera.
    Boba Kovač je rešenje
     (Srećko, 11. avgust 2019 22:55)

    # Link komentara

  120. Mozemo svakih 5-10 godina da osvojimo veliko takmicenje.Ali za vise nismo.Nismo dovoljno konstantni i dobri da se redovno borimo za titule.Neka se ugledaju na zensku reprezentaciju kako mora da se igra.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Marko, 11. avgust 2019 22:29)

    Kada ode Maja u penziju posle OI sledeće godine, eventualno posle prvenstva u BGu, a za njom će ubrzo i generacija sa Rašićkom, Mihajlović, Veljković, sve su blizu 30, ode mast u propast. Tu je Stevanović koja je izgleda u svađi sa nekima da li je Terzić u pitanju ili ko već i neće da igra, ona je malo mlađa pa možda i može do sledeće OI ako se pomire, i eto ona nam je iz te grupe svetske klase igračica. Naravno, ne spominjem namerno Tijanu Bošković, ona bukvalno može ceo tim da nosi na svojim leđima, ali ako ima makar solidnu podršku, ali pošto su ove ostale otprilike istih godina, ona neće moći sve sama. Tako da dragi moji, uživajte u ženskoj odbojci i pobedama i medaljama još narednih max 4 godine. Posle će i ženska izgledati ne kao sada muška, nego i još gore. A zapitajte se zašto.
    (Mare2, 11. avgust 2019 22:55)

    # Link komentara

  121. Nikola, da se ne ljubimo...
    (kostolomac, 11. avgust 2019 22:54)

    # Link komentara

  122. Ekipa apsolutno van forme nazalost
     (boris, 11. avgust 2019 22:54)

    # Link komentara

  123. Ovaj Italijan što cupka pre nego da servira kao da daje magičnu rotaciju lopti, po 3-4 poena u nizu osvajaju svaki put kad on dođe na servis, a ima tehnički servis, Huantorena bez ijedne greške čitav meč, Zajcev 1-2 greške ako je imao, izblokirali su nas jedno 15 puta, mi njih u vr' glave dva. Atanasijević odmara više od pola meča k'o sa Bocvanom da igramo, jes' da ga i nije išlo osim one serije servisa u trećem setu. Svejedno, razbiše nas Italijani u svim segmentima odbojkaške igre i zasluženo idu na Olimpijske igre!
     (Gambeet, 11. avgust 2019 22:54)

    # Link komentara

  124. Nemamo kvalitet??? Daj ne pišite gluposti,pogledajte u kakvim klubovima igraju naši nosioci igre.E sad,naš najveći problem,mesto dizaca.ZAŠTO NAS SAVEZ NE DOVEDE(kupi,kako god hoćete)STRANCA NA MESTO TEHNIČARA? Ako smo tu žestoko limitirani,a jesmo,zasto da nam propadne čitava generacija zbog toga?Jovović čak ne spada ni u prosek,uporedite Đanelija i Jovovića,Italijan kao da igra neki drugi sport.Mesto libera,isto katastrofa,već godinama.
     (goran, 11. avgust 2019 22:54)

    # Link komentara

  125. Najbolje je kad kaže komentator da Italijani poznaju naše koji igraju tamo. A poznaju li naši njihove?
    (epcot, 11. avgust 2019 22:54)

    # Link komentara

  126. Alo bre sta je ovo ljudi nas ubise.....
    (Sasa, 11. avgust 2019 22:53)

    # Link komentara

  127. Aj to Nidzo u januaru odradi, pa da se...ne moramo da se ljubimo.
     (vidim sve, 11. avgust 2019 22:53)

    # Link komentara

  128. Italijani se sprdaju i samo neka nastave.
    (Sasa, 11. avgust 2019 22:53)

    # Link komentara

  129. @ "Ne znam da li smo i u prvih osam kako igramo?!"
    (zliZo, 11. avgust 2019 22:31)

    Na pogresnom si mestu, @zliZo. Nista ti ne vidis niti kapiras. Da se ova utakmica ne igra u Italiji, pregazeni bi bili.
    (Treba ovo hrabrije, 11. avgust 2019 22:52)

    # Link komentara

  130. Fali nam visine i individualnih kvaliteta.
     (Sibirac, 11. avgust 2019 22:52)

    # Link komentara

  131. Nikola Grbić je koliko - već sigurno 3 godine selektor a tvrdim da NIJEDAN JEDINI IGRAČ NIJE KOD NJEGA NAPREDOVAO!!! Tim ne postoji, bloka nema, prijem očajan, igra u polju - to pa tek nemamo. Ne pamtim kada je jedna profesionalna ekipa popila ovoliko blokova kao mi veceras. Igra sramna od prvog poena. Nikola jeste legenda naše odbojke, nekad najbolji igrač sveta. Hvala mu na svemu ali apsolutno mora da ode. Kao trener uopšte nije napredovao. Limitiran skroz, nije unapredio igru reprezentacije ni na jednoj poziciji ako uporedimo igru reprezentacije. Tajm auti - misaona imenica! U drugim setu gubimo 21-19, Ivovic servis greska, pa 2 asa i Nikola traži tajm aut na 24-19!!! Na vreme, nema šta! U 3. setu vodimo 8-6, posle neverovatno spasene lopte Italijani stižu na 8-8, napaljeni, haos, ludilo. On ne traži tajm aut da splasne euforija i oni prave 4-0 i odlaze na 10-8! 2 eklatantna primera koliko nema osećaja kada da traži tajm aut. A vidi mu samo face - naduven kao da je u najmanju ruku Ajnštajn. Jasno je da sa Nikolom mi OI šanse nemamo da vidimo.
    (veliki strumf, 11. avgust 2019 22:51)

    # Link komentara

  132. Druga liga smo mi u odbojci.
    Nemamo za cim da zalimo.
    Jednistavno momci nemaju kvalitet
     (arigosakic, 11. avgust 2019 22:49)

    # Link komentara

  133. Ubise nas blokom...
     (Dnevna doza tetoviranog srbende sa pivskim stomakom, 11. avgust 2019 22:48)

    # Link komentara

  134. Ali nije mi dobro kad vidim takticke servise sa kojima bi se i pioniri igrali, od njihovih se koske tresu... blok ne postoji, sem Atanasijevica niko ne zna da muski smecuje... realno nismo ni zasluzili.
     (sryugos, 11. avgust 2019 22:44)

    # Link komentara

  135. Daj Gerica, Sasu Starovica, Nikica i Podrascanina u igru. Vidim da se i u odbojci kao u rukometu eksperimentise sa ovim golobradim mladicima, sa njima se ni Moldavija ne moze pobediti.
     (Bodibond, 11. avgust 2019 22:43)

    # Link komentara

  136. Italija ima dva Bugara i Kubanca kad bi mi "kupili" šta nam treba bili bi konkurentni
     (g, 11. avgust 2019 22:43)

    # Link komentara

  137. Totalno van forme. Nažalost, Olimpijada zavisi od meča sa Francuzima na kontinentalnom takmičenju, ali verujem da ćemo tada bar igrački biti u formi jer će sezona biti u punom jeku. Idemo dalje momci!
     (Vojvoda Momčilo, 11. avgust 2019 22:42)

    # Link komentara

  138. Nema kuknjave,zasluzena i rutinska pobeda Italije.Nije jos nista izgubljeno sto se tice Tokija,bice jos prilika.Velika podrska nasim odbojkasima!.
     (Mikloš Salamander, 11. avgust 2019 22:42)

    # Link komentara

  139. Pobedice Italija.
     (Bodibond, 11. avgust 2019 22:41)

    # Link komentara

  140. ovo su trenutno najbolji igraci koje imamo a to je zasluga saveza koji radi posao katastrofalno. Klubovi se raspadaju i odustaju od evro takmicenja jer nemaju para a mi hocemo medalje na reprezentativnom nivou isto kao i u rukometu, jedino se u kosarci koprcamo a sa ovolikim brojem stranaca u klubovima necemo ni tu dugo
     (humor, 11. avgust 2019 22:41)

    # Link komentara

  141. vrlo slaba igra
     (Dnevna doza srbende sa tetovazama manastira, 11. avgust 2019 22:40)

    # Link komentara

  142. Bicemo valjda osmi na listi. Pa sad smo najmanje 5.6
    (nex, 11. avgust 2019 22:40)

    # Link komentara

  143. Jovoviceve lopte ni Miljkovic iz najboljih dana ne bi mogao nista da uradi, a ne tek neki Ivovic ili Kovacevic, kako da pucaju kad im covek lomi kicmu...
    (sluŠAMROK sa Nolanom Smithom, 11. avgust 2019 22:38)

    # Link komentara

  144. da I'm nije Palo na pamet pare da traze
     (Where is my sendvic?, 11. avgust 2019 22:37)

    # Link komentara

  145. Nismo trenutno dorasli Italijanima,iako ni oni nisu neka sila.Vansportski momenat koji mi je zapao za oko-Juantorena proslavlja osvojen poen i traži od publike podršku - NA ŠPANSKOM!Kuda ide svetski reprezentativni sport???
    (stručnjak, 11. avgust 2019 22:36)

    # Link komentara

  146. Ako su nam najbolji tehničar Jovović i primač Ivović onda i ne treba da idu na OI
     (skoba, 11. avgust 2019 22:35)

    # Link komentara

  147. Slaba igra Srbije, a Italija skoro pa najgora ikada, jedva se privukla protiv Australije. Jedina šansa Italije da ode na OI je bila da organizuju turnir i to su odradili, Srbiji ostane da se nada nekom velikom čudu u narednom turniru, verovatno od Tokija nema ništa. Za utehu ostaju devojke, poželimo im da donesu onu najsjajniju medalju.
    (Goran ni, 11. avgust 2019 22:34)

    # Link komentara

  148. Obrukaše nas odbojkaši,blago rečeno.Ja ne znam da li ću smeti da odem kod rodbine u Italiju.. njihove komšije će mi se otvoreno smejati u lice!
     (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. avgust 2019 22:33)

    # Link komentara

  149. Jedina zamerka je što Vučićević, Simić i ostali mladi igrači nisu na klupi. Okolic.i kompanije imaju skoro 30 godina i oni bolji nikada neće biti. Treba kaliti klince koji imaju 20 godina
    (Bivši, 11. avgust 2019 22:32)

    # Link komentara

  150. Ne znam da li smo i u prvih osam kako igramo?!
     (zliZo, 11. avgust 2019 22:31)

    # Link komentara

  151. Znači kad su postave izlazile na teren videlo se ko će da pobedi? Ovi naši jedva da su se ispozdravljali sa kolikom energijom i verom su izašli na teren. Oni su ovu utakmicu izgubili još kad su dobili grupu. Prevelika malodušnost.
     (Džoni, 11. avgust 2019 22:29)

    # Link komentara

  152. Mozemo svakih 5-10 godina da osvojimo veliko takmicenje.Ali za vise nismo.Nismo dovoljno konstantni i dobri da se redovno borimo za titule.Neka se ugledaju na zensku reprezentaciju kako mora da se igra.
     (Marko, 11. avgust 2019 22:29)

    # Link komentara

  153. Blooooook. Gde je?
     (Pera, 11. avgust 2019 22:28)

    # Link komentara

  154. Vec godinama nismo fizički konkurentni evropskim ekipama,a da ne pričam o Brazilu ili Amerikancima. Nikola je bio u zenitu karijere 2000.a od tada sve na silu i ime. Nažalost isto radi i kao trener-sporo sporo sporo. Imamo 3 igrača u postavi koji serviraju "taktički" servis??? Koji takticki kada je primac primi ko dete na prvom treningu! Takticki servis kada ceo svet ubija loptu da šavovi pucaju! Tuzno...
     (Smoljo, 11. avgust 2019 22:27)

    # Link komentara

  155. Servis los a blok nepostojeci! Zasto ne igramo blok?!

    Zaycev puca shodno prezimenu
    (Sasa, 11. avgust 2019 22:25)

    # Link komentara

  156. Igramo kao da ne kazem sta.Jedino Luburic igra nesto.Sto je jos gore kao da ne veruju da mogu da pobede.
    (Lažni car Šćepan mali, 11. avgust 2019 22:25)

    # Link komentara

  157. Какав Токио? Да тамо будемо предјело Бразилу, Пољској, Русији, Америци? Да се играју са нама, да изигравамо европски Камерун? Опуштено људи, спашени сте нервирања, а ове везаре спашене брукања српске одбојке.
    (Stefan, 11. avgust 2019 22:24)

    # Link komentara

  158. Gde nam je blok, a gde serva? Nigde.
     (Dragan, 11. avgust 2019 22:24)

    # Link komentara

  159. Ljudi aman, nemamo bolje. Kovačević, Lisinac, Atanasijevic i Podrascanin igraju za najbolje ekipe u Italiji. Kovačević je bio proglašen za najboljeg primaca prošle sezone. Ovo je najbolje što imamo na žalost
    (Bivši, 11. avgust 2019 22:24)

    # Link komentara

  160. Ивовић, Јововић и Ковачевић вечерас су катаклизма. Јововић је лимитиран техничар читају га као Буквар, убијеђен сам да је Батак бољи техничар. Не могу вјеровати да немамо боље примаче сервиса од Ивовића и Ковачевића.
    (Црквинац, 11. avgust 2019 22:23)

    # Link komentara

  161. Ono sto smo mi njima radili prosle godine na Sp to oni nama sad rade.
    Al jako je uocljiva razlika u motivaciji i zalaganju izmedju nasih igraca j italijanskih . Steta.
     (pacimirovic, 11. avgust 2019 22:23)

    # Link komentara

  162. Pa ako možemo na Olimpijadu i pored poraza u ovom meču, onda je sve ok.
     (Nebojša, 11. avgust 2019 22:23)

    # Link komentara

  163. Da se oglasim i pred pocetak treceg seta. :) Dakle, nismo prosli kao prvi iz grupe od 4, nema sanse ni da budemo prvi na turniru od 8 ekipa, i veceras je odlazak na olimpijadu stavljen ad akta, sto se kaze. Samo jos da Nikola ode ad akta i povede sa sobom najmanje Kovacevica i jos koga god zeli...
    Neko je ovih dana hvalio i ovog komentatora na RTS kao nepristrasnog i kompetentnog... A cova jedva da kroz stisnute zube prevali koliko smo losi, za sve greske ima objasnjenja i opravdanja. Tuga...
    (Pedja, 11. avgust 2019 22:21)

    # Link komentara

  164. Oduvali nas
    (maximus, 11. avgust 2019 22:21)

    # Link komentara

  165. Bljak, tuga. Mi sigurno nemamo bolje igrace od ovih a oni sigurno nisu dorasli da se takmice na turniru kakav su OI.
    (PosmatraC, 11. avgust 2019 22:21)

    # Link komentara

  166. Strasno.Bez energije.Ispred tv se oseti nemoc.Juce sam spomenuo Jovovica a kada je on takav sa najvecom energijom na terene šta očekivati.Do sutra set ne bi
    dobili.Italija ima ono što treba svakom ko hoce vrhunsku odbojku tehicara,ovi ostali standardni.Svojim loptama je razigrao
    Zajceva i Huantorenu i to je to.
     (ludo burazeru, 11. avgust 2019 22:21)

    # Link komentara

  167. Ivović ubedljivo najgori na terenu, ne ide nista od ruke i evo kraj drugog seta i on i dalje igra. Takodje Jovović, svako drugo dizanje mu je iza ledja naseg igraca i naravno da ili promasimo ili
    izblokiraju a na klupi ima onog malog od juce, odlican tehničar ali naravno da ne dobija sansu. To me uvek nerviralo kod sportova gde bar mozes da menjas stalno ako nekom ne ide, imas jos igraca na klupi kojima je mozda bas to dan da odigraju perfektno ali dzaba kad igraju samo 7-8 igraca...
     (Nikola, 11. avgust 2019 22:20)

    # Link komentara

  168. @Markos

    Nisam previdio. Gledao sam tu utakmicu i to je vjerovatno jedna od najgorih utakmica Italijana ikada. Pritom ne želim da umanjin i našu igru tada ali ona je posljedica prije svega loše Italije tada. Treba biti realan. Ova ekipa kuburi sa prijemom i servisom. Danas se ne može pobjedjivati bez ova 2 elementa koja su kod nas većinom nestalni a sve je to posljedica kvalitete, koje imaš ili nemaš.
    (dusanculi, 11. avgust 2019 22:20)

    # Link komentara

  169. Veca sansa da Liverpul uzme PL nego da Ivovic pogodi servis. Ocaj zivi. Lik je baci do pola terena pa je juri.
     (Liverpool Man, 11. avgust 2019 22:20)

    # Link komentara

  170. Zajcev,Huantorena,Olegov...Ma našim odbojkašima se nema šta zameriti, mi smo naivni romantičari koji smatraju da reprezentacija predstavlja narod jedne države. U stvari,savremeni kapitalistički sport odavno je izjednačio klupski i reprezentativni sport. Samo pare, pasoši, državljanstva...Reprezentativni sport treba ukinuti, nema više nikakvog smisla. Momci,svaka čast.
    (Sinny Boy, 11. avgust 2019 22:19)

    # Link komentara

  171. Da je stari sistem sa promenama servisa, mi bismo za ova dva seta CELIH 6 POENA osvojili!!! Ej, samo smo 6 puta vezali po 2 poena! Grbić legenda traži tajm aut na 24-19!!! Koji kralj, ovo još nisam video. Izgubio si set prijatelju, nemaš blok, prijem nula, igra u polju i zaštita bloka apsolutno ne postoji. Doći do 20 poena - to je u ova dva seta za nas bilo u domenu naučne fantastike. Blage veze nemamo ali Ivovic i dalje briljira: na 21-19 kod servisa baca loptu 5 metara napred i naravno jedva dobacuje do mreže. Naredni servis na njega - as (Jovović nije mogao da skine loptu sa antene). Naredni servis - opet as! Aman zaman bre. I lik i dalje u igri a lično nas je upropastio još ba startu meča kada je od 1-2 do 1-5 izblokirao 3 puta, a na 2-7 ispucao aut. Kapiten - kapitenski.
    (veliki strumf, 11. avgust 2019 22:19)

    # Link komentara

  172. Bobu Kovača za trenera
    Naš najbolji trener treba da radi sa reprezentacijom. Kad ne ne odemo na Olimpijadu biće kasno menjati uobraženog Nikolu.
    Što pre to bolje
     (Sk F, 11. avgust 2019 22:19)

    # Link komentara

  173. A da Nikola me kasni malo sa tajmautima, zamenama, nesto mi se cini da slabo oseca igru. Samo kazem.
     (vidim sve, 11. avgust 2019 22:18)

    # Link komentara

  174. Imamo najgori prijem, najgori servis i najgoreg trenera na svetu...Velili znalac cuva tajmaut u setu u kom smo u konstantnom zaostatku, i koristi ga na 24-19 za njih...Jos i dobro prolazimo u odnosu na to koliko smo zapravo losi
    (StefanBg, 11. avgust 2019 22:18)

    # Link komentara

  175. Zajcev, Antonov, Huantorena. Bez ove trojice ne bi mogli ni Lihtenštajn da pobede.
     (kickers, 11. avgust 2019 22:18)

    # Link komentara

  176. Atanasijević nijednom nije prošao u napadu.
    (zoro, 11. avgust 2019 22:17)

    # Link komentara

  177. Ovakvo sramoćenje nije viđeno odavno u odbojci...
    (Ne znam šta ih zadržava da ne kažu svi kolektivno da su povređeni i izađu..., 11. avgust 2019 22:17)

    # Link komentara

  178. Nemamo li mi boljeg od Ivovica? Ovo je bas tuga. Al' ajde. Jos verujem u preokret 2-0 na 3-2.
    (Laloš, 11. avgust 2019 22:16)

    # Link komentara

  179. Ivović ne sme sa bude zamenjen, ili?
    (najkvirc, 11. avgust 2019 22:16)

    # Link komentara

  180. Zasto ne udje Petric umesto Ivovica, pa zar kapiten ne treba da motivise ostale i igra najbolje i kad ostali posustanu

    Jovovic i dalje problem
     (niki, 11. avgust 2019 22:16)

    # Link komentara

  181. Kazu igraci za ovo smo trenirali tri meseca.Mogli ste i godinu dana ali nemate kvalitet.Nikola je bio sjajan igrac ali slab selektor.Igor Kolakovic cuda cini sa Iranom
    I kada smo vec tako tanki sto se nismo potrudili barem da organizujemo turnir pa onako na ura da pokusamo nesto.Ligu nacija smo uludo potrosili.Igrala C ekipa.Jos jedna sansa ali i tu mrka kapa je je turnir u Januaru u sred sezone a igra se u Berlinu a tamo domacin, Francuska, najverovatnije bugari, belgija.Sest ekipa a samo pobednik ide u Tokijo
     (NY, 11. avgust 2019 22:15)

    # Link komentara

  182. Grbic je legenda,ali... Ovo je i previse POTROSENIH kredita.. Dugo je na klupi,ima titulu Svetske lige koja nam je falila... Medjutim ,nije u stanju da nas ovede na OI i da delujemo kao ozbiljna ekipa. sve je to na mahove
    (satelit, 11. avgust 2019 22:13)

    # Link komentara

  183. Što bi se reklo, izgubismo laganini...
     (Rozenkranc, 11. avgust 2019 22:12)

    # Link komentara

  184. Auuu ovaj njihov vraca loptu sa tribina a nesi nemogu da sastave blok kako treba
    (Bogdan, 11. avgust 2019 22:09)

    # Link komentara

  185. Dovoljno da 2 igrača prodaju i to je to...Problem je što ih večeras ima više od 2.
     (Đura, 11. avgust 2019 22:08)

    # Link komentara

  186. Ne moze da se menja vec tri godine postava, da svaki put ti se menja prijem, korektor, a drzis limitiranog tehnicara.Dok se ne ustali starta postava ne mozemo ocekivati ni rezultate, kako kad nisu igrani.Ovo je pitanje koje mora da se postavi selektoru.
    (Upijac!, 11. avgust 2019 22:07)

    # Link komentara

  187. Mozda kad bi Nidza podigao kragnu ma majci, kao ovaj njihov.
     (vidim sve, 11. avgust 2019 22:07)

    # Link komentara

  188. Dusanculi
    Nesto si prevideo a to je da smo ovu istu ekipu rasturili prosle godine na svetskom prvenstvu koje se odrzavalo u Italiji
    (Markos, 11. avgust 2019 22:07)

    # Link komentara

  189. koliko je bio dobar igrač, isto toliko je očajan trener....za ime boga iz kojih razloga drži Ivovića, čoveka sa dve leve ruke, na koji on fazon igra za reprezentaciju....aman...
     (abuduki, 11. avgust 2019 22:06)

    # Link komentara

  190. Ako izgubimo(nije jos kraj) ovu utakmicu je izgubio Nikola i ja kao verni navijac nase reprezentacije zelim njegovu ostavku. Forsiranje Jovovica, Ivovica i Atanasijevica nas kostalo dva seta. Ostavka
    (Ludovan Jovanovic, 11. avgust 2019 22:05)

    # Link komentara

  191. Vrlo slabo,blok ne postoji,servis ocajan!
     (dragan, 11. avgust 2019 22:03)

    # Link komentara

  192. Nažalost Ģrbić je katastrofa od trenera.
    (Miko, 11. avgust 2019 22:02)

    # Link komentara

  193. Nema od ovog posla ništa!Trenirao sam odbojku 20ak godina,odmah osetim kako će da bude na kraju..
    dnevna doza prosecnog Srbende, 11. avgust 2019 21:22

    Nego, šta misliš ko ima najviše šanse da bude prvak u boćanju i pobednik kupa u karlingu
    (Igor, 11. avgust 2019 21:57)

    # Link komentara

  194. Gore od igre u ovom mecu po meni je motivisanost nasih igraca. Italijani kad osvoje svaki ponen kao da su vec osvojili OI, a mi kao da se igra prijateljska utakmica. Ne djeluje ovo za sada ni malo dobro.
    Ipak, nadam se da ce se momci izdici iz ove teske situacije.

    P.S. Italijanima su za sada samo nase seevis greske dovoljne, ne moraju se mnogo muciti da bi osvojili poen.
     (Stefan, 11. avgust 2019 21:57)

    # Link komentara

  195. Sta je sa dizacem???
    Jovovic najgori veceras,katastrofalan izbor napada...upravo najveci krivac za izgubljen prvi set jer je uveo ekipu u kontra ritam!!!
    Takodje,Atanasijevic ne moze nista da prodje a selektor ga ne vadi napolje...imas i Luburica,probaj ako ovom ne ide,sta je problem???
     (Dejan, 11. avgust 2019 21:57)

    # Link komentara

  196. Ajde bre,koji vam je???
    Ako vi ne verujete da možete da dobijete Kubance,Bugare i Ruse u dresu Italije,ko će?
    (Generacija '82, 11. avgust 2019 21:55)

    # Link komentara

  197. Stvarno treba da se desi čudo pa da ovo okrenemo. Nešto mi je drugo nejasno. Otkud toliki optimizam kod nekih koji pišu ovdje a predstavljaju se kao bivši igrači koji poznaju odbojku a tvrdnje su da smo igrački bolji od Italijana što jednostavno nije istina. Ova ekipa Italije je igrala finale OI prije 3 godine izgubivši sva 3 seta na razliku a na koje se mi nismo ni plasirali. I jedna i druga ekipa kada su u svom maksimumu, Italija je kvalitetnija i to je vidljivo na prvu. Na evropskim kvalifikacijama nemamo šanse protiv Francuza, pa čak ni Nijemaca.
    (dusanculi, 11. avgust 2019 21:55)

    # Link komentara

  198. A da ubacimo Tijanu Boskovic i Mihajlovic. Ovaj Ivovic je dno dna.. Moj selektore....
    (Alek, 11. avgust 2019 21:55)

    # Link komentara

  199. Ne secam se kada sam gledao goru ekipu
    (Stars, 11. avgust 2019 21:55)

    # Link komentara

  200. Polako ljudi, Atanasijevic se zove lek za Zabare!!
    (bax, 11. avgust 2019 21:54)

    # Link komentara

  201. Hajde šta kukate odmah, prvi set jeste katastrofa ali tek je pocelo. Bit ce ovdje svega i nema predaje. Ovi momci mogu okrenuti i protiv jacih. Jovovic mora bolje od ovoga sto do sada igra.
    (broj jedan, 11. avgust 2019 21:54)

    # Link komentara

  202. Ne razumem odluku Grbica da drzi Ivovica do kraja seta. Umesto da razigra drugog primača u setu koji gubiš on drži Ivovića koji ne može da primi, smečuje, podigne loptu čekićem...juri lopte u kontri koje nisu njegove pa dizač Treba da slomi kičmu da bi pristojno digao loptu...sve Ali ono dizanje na sajlu njihovom blokeru..
    (Marej, 11. avgust 2019 21:50)

    # Link komentara

  203. Zbog batice Jovovica nema ponovo Olimpijade...
     (Artem, 11. avgust 2019 21:50)

    # Link komentara

  204. Grbic je odlican trener i ne mislim da treba da bude smenjen,mislim da on iz ovih momaka izvlaci maksimum,ruku na srce i nemamo neki tim,nemamo tu nekog upravo poput brace Grbic,Miljkovica ...da moze da povuce
    Sportski pozdrav!
    (Stefke98, 11. avgust 2019 21:49)

    # Link komentara

  205. Hahaha, koji je kralj ovaj Batica. Veze nema, da se sastavi. A, posle će da daje izjavu kako timski ovo, timski ono. Odbojkaški Bogdan Bogdanović.
    (Selo malo, 11. avgust 2019 21:48)

    # Link komentara

  206. Naš tehničar bi mogao na časove kod Djanelija komotno. Ali ipak ćemo da ih okrenemo samo Ivović malo da uključi mozak
     (basko, 11. avgust 2019 21:47)

    # Link komentara

  207. Ima li neki live stream ?
    (Casper, 11. avgust 2019 21:46)

    # Link komentara

  208. Je l' samo meni deluje da je Luburić u reprezentaciji bolji od Atanasijevića? Ja se ne sećam da je Atanasijević neku veliku utakmicu odigrao na nivou, uglavnom gomila servis grešaka i niski procenti u napadu.
     (subjektivni_osećaj, 11. avgust 2019 21:46)

    # Link komentara

  209. Gledam i ne mogu da se načudim. Katastrofa. Podići će se naši opet ali za jedno 5 godina. Od ovih momaka i ovog trenera na žalost ništa. Bolje da se prešaltuju na Beach Volley. Šteta, velika.
     (Dragoljub, 11. avgust 2019 21:45)

    # Link komentara

  210. Drugi set kljucan, ako ga izgubimo, gubimo 3-0 ako ka dobijemo, italijani ce osetiti bar malo umora i moze bio kao zenska reprezentacija sa Poljskom...
    (Kg, 11. avgust 2019 21:44)

    # Link komentara

  211. Nikada mi nece biti jasno, a taj problem glave imamo od odlaska Vujovica, zasto korektor kada ide na smec 3 igraca u bloku puca svom silinom, i lupaju ga svaki put.Jel moguce da dizac forsira tog igraca do god ovaj na silu ne probije isti,uglavnom trener ubacuje drugog sa klupe koji ima 2 minuta u repki.Dok primimo i dignemo loptu imam utisak da prodje vecnost.Spori smo, spori, spori...
    (Nemanja, 11. avgust 2019 21:43)

    # Link komentara

  212. стомак заболи од овог мучења...ужас
     (Рајко, 11. avgust 2019 21:42)

    # Link komentara

  213. Ovo je bruka kako igramo u najbitnijoj utakmici u ove 4 godine..
     (XXX, 11. avgust 2019 21:39)

    # Link komentara

  214. Kreneš bez energije...
     (Đura, 11. avgust 2019 21:34)

    # Link komentara

  215. Pišem ovo na 4-11.Naši dosta uplašeno počeli,ali imam osećaj da dobijamo ove napaljenke,bar 3-2
    (Profa, 11. avgust 2019 21:28)

    # Link komentara

  216. Брисање патоса, још од четврте секунде меча. А крпе су Ковачевић и Јововић.
    (Stefan, 11. avgust 2019 21:27)

    # Link komentara

  217. Ako se ponovo ne plasiramo na Olimpikadu, zao mi je, ali Grbic mora da ide...
     (Rex, 11. avgust 2019 21:27)

    # Link komentara

  218. Šansa je propuštena na dodeli domaćinstva.Imaš u vrhu svetske odbojke svoje ljude koji su ograničeni kao fosna i ne znaju šta je prioritet u sportu kojim se bave.Turci imaju u FIBA svoje ljude i svakih 4 godine imaju domaćinstva završnih turnira u košarci.Rade ljudi za svoju zemlju a ne protiv nje...Srećno u svakom smislu te reči.Sreća će večeraš trebati više nego ikada...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. avgust 2019 21:25)

    # Link komentara

  219. Ajde brate ovaj Ivovic 3 puta za redom ne može da prodje. Uvede nas u kontra ritam na samom početku. Čitavu karijeru prosecan na prijemu a loš na smecu, užasno loš. Jedino dobru servu ima, ostalo ništa. Slično i Uros Kovacevic. Njih dvojica 5 gresaka za prvih 8 poena Italije i već izgubljen set posle 3 minuta. Sramota!!! Svaki dan bih im puštao da gledaju kako je to majstor Kvisko Vujovic nekad igrao. Ni do gležanja mu nisu. A i ovaj od 6 napada na njih podigao 5.
    (veliki strumf, 11. avgust 2019 21:24)

    # Link komentara

  220. Prvi tehnicki tajm-aut, 8:2 za domacine. Nije pocelo sjajno. Nadam se da ce se nasi konsolidovati. Mada, bice jako tesko...
    A, sto ne volim da vidim Urosa Kovacevica...
    (Pedja, 11. avgust 2019 21:24)

    # Link komentara

  221. Nema od ovog posla ništa!Trenirao sam odbojku 20ak godina,odmah osetim kako će da bude na kraju..
     (dnevna doza prosecnog Srbende, 11. avgust 2019 21:22)

    # Link komentara

  222. Italijani ce pobediti,sve sam stavio na njih
     (Mile, 11. avgust 2019 21:20)

    # Link komentara

  223. ako jedan set dodjemo do 20 bice dobro
     (goran, 11. avgust 2019 21:20)

    # Link komentara

  224. Ako ne prodjemo najvise treba da kriviti savez. Zasto mi nismo platili da se kod nas igra ovaj kvalifikacioni turnir? Bice jako tesko protiv Italijana u ovakvoj atmosferi.
    (Pedja, 11. avgust 2019 21:20)

    # Link komentara