1. - Шта си увадио?
    - Узо кинту.
    (Хаџи, 22. jul 2019 09:01)

    # Link komentara

  2. Itekako je dobro bio placen za svoj posao u Realu.Nije besplatno igrao.
    (Aco vasiljevic, 21. jul 2019 23:02)

    # Link komentara

  3. Druže Peđa Mijatović dao jedan gol sa linije u finalu LŠ, dižu ga u nebesa, i nakon karijere živi od toga, od tog jednog gola.. Pa mogli bi malo poštovanja da pokažu i prema Bejlu.. Mada je Real sve svoje "ikone" u poslednjih 5-10 god bukvalno otjerao, Raul, Casiljas, pa i C.Ronaldo, za Bejla i ne treba da čudi toliko..
     (@Mesi, 21. jul 2019 22:41)

    # Link komentara

  4. (adriano_galliani, 21. jul 2019 15:33)
    ne znam za druge ali ja to nisam govorio . po mom misljenju Ronaldo je dao veliki doprinos osvajanu EP 2016. i u tom slucaju Eder kao i Bale usao na pola sata zabio frljoku i pokupio lovorike.sto rece Luisa Aragones jednom-finala su specificne utakmice , neko od koga najmanje ocekujete moze prelomiti mec. dug je put do finala realno i treba preci taj put. do finala su ih najvise odveli Ronaldo,Pepe i Nani. te price me podsecaju na price o Rakiticu kao zasluznijem za titulu 2015 od Messija jer je dao gol u finalu(a Messi odigrao doktorsku sezonu). ili Gotze koji nije mogao da se sastavi sa loptom na SP 2014 al zbog jednog gola ljudi pricaju da je on doneo titulu.
    (Messi G.O.A.T, 21. jul 2019 21:59)

    # Link komentara

  5. Stav Bejla je očigledno da kada već ne igra, bar da im uzme pare.
    I to dobre.
    Pre neki dan je pisalo da ima 600.000 nedeljno (!?! što po meni nije tačno).
    Jeste da ne igra, ali očito ni pare nisu za bacanje.
    Verovatno na drugom mestu ne bi to dobio...
     (kiki ns, 21. jul 2019 21:53)

    # Link komentara

  6. Ugovori profesionalnih sportista imaju preko 200 stranica, i naravno da se Real obezbedio u slučaju povrede ili slabe forme. Problem je što njega neinteresuje da trenira, I ne pomaže ekipi čak ni na treningu, i zato ga teraju. Za taj novac mogu uzeti 5 odličnih klinaca koji će ginuti na treninzima i terati prvu ekipu da bude bolja.
     (Nenad, 21. jul 2019 21:33)

    # Link komentara

  7. Vecina prica o Bejlovim zaslugama, sto i nije cudno jer ovde ljudi zive u proslosti. Fudbal je surov posao, a fudbaleri su potrosna roba. Zato su placeni kao 1000 hirurga. Od stare slave se ne zivi. Za zasluge se dobija diploma, a pare za igranje. I Mijatovic ima zasluge pa se ne gura da igra.
    (CarloNS, 21. jul 2019 21:06)

    # Link komentara

  8. Glup odgovor, Bejl nije među 50 najboljih igrača na svetu. To što je preskup tera Zidana da mu pokaže izlazna vrata.
     (micaiz kafica, 21. jul 2019 20:39)

    # Link komentara

  9. Apsolutna podrška Zidanu. Igrače treba spustiti na zemlju.
    (Zoran, 21. jul 2019 20:15)

    # Link komentara

  10. @MilosBG
    Bejli nije englez.
    (abcd, 21. jul 2019 19:48)

    # Link komentara

  11. (heh, 21. jul 2019 14:57)

    Bejl mi je pored Kavanija omiljeni igrac i drago mi je da sam konacno procitao realan komentar poput ovog.
     (Sorye, 21. jul 2019 19:46)

    # Link komentara

  12. Ako je arapin rekao da nece da ga ima u timu, sta se ovaj agent koprca. Gde ce Bejl zavrsiti, videcemo.
    (Cile, 21. jul 2019 19:36)

    # Link komentara

  13. Ovo klubastvo je uzas, koje razmišljanje, strašno. Ovde se vrte velike pare, i sad treba neko nekoga da plaća i drži u klubu, zbog njegovog menadžera. Slažem se u jednom da klub mora da ispoštuje ugovor, ali i igrač. Bejl je mnogo obećavao, a dobili su 1 dobar gol protiv Barse, i igrača non stop povtedjenog, znaći nespremnog.
    (LOVRA VEREBI, 21. jul 2019 19:31)

    # Link komentara

  14. I ja kazem.
     (Bodibond, 21. jul 2019 18:59)

    # Link komentara

  15. A sta je tu tacno pljuvanje? To sto je neko legenda ne znaci da treba da igra do osamdesete. Nisu hteli na klupu a daleko su od vrhunske forme doviđenja, nije mi jasno kako njih dvojicu nije bilo blam da izvoljevaju u tim godinama i ponasaju se ko derista. Nije mi jasna ta nakaradna logika to je posao koji donosi ozbiljne pare. Kasiljas je pred kraj pravio scene i ucenjivao,pravio klanove, to sto je pustio par suzica ga ne pere.
    (Svasta, 21. jul 2019 18:54)

    # Link komentara

  16. Ljudi jel vama toliko tesko da ukapirate prostu stvar, svakog kluba je politika ista, ako malo opadne forma odma se trazi zamena, niko nece zaboraviti Bejlu sve sto je uradio ali ljudi tako funkcionise fudbalski svet, nikoga ne zanima sta je bilo pre, gleda se u buducnost! na zalost.
     (Marko, 21. jul 2019 18:53)

    # Link komentara

  17. Nista cudno za Real. Ovo nema toliko veze sa Bejlom, oni su jednostavno takvi. Kad se samo setim kako su se poneli prema Raulu..
    (ShoneNI, 21. jul 2019 18:43)

    # Link komentara

  18. Ovo kao u sitkomu.
    Poslodavac: Gospodine, hvala vam za sve što ste učinili za nas, ali više se ne uklapate u našu viziju tako da ćemo morati da vas pustimo.
    Zaposleni: Šta to treba znači?
    P: Dobili ste otkaz.
    Z: JA? Ja dobio OTKAZ? To VI mislite! Nisam dobio otkaz! Ja vama DAJEM otkaz!
    P: Kakogod.
     (yuslaven, 21. jul 2019 18:42)

    # Link komentara

  19. Nije tu Zidan nista kriv, mislim da sa ovim Bejl ponizava samog sebe jer odbija da napusti klub. Ja kad bi cuo da klub govori kako zeli da odem, rekao bi nema problema, spakovao se dostojanstveno i rekao pri odlasku u drugi klub - sad cete da vidite sta mogu i kako cu da igram". A on izgleda samo mu pare u glavi, fudbal ga ne zanima! A po meni Bale u top 10 najboljih igraca sveta!
     (Marko, 21. jul 2019 18:20)

    # Link komentara

  20. Pa nek mu plate pare iz ugovora pa onda nek ga teraju, ako je pametan nek greje i klupu, al nek im uzima veliku platu do kraja ugovora.
     (salerno, 21. jul 2019 18:03)

    # Link komentara

  21. Marko Materaci: Nakon finala 2006 godine Zidan je napravljen u heroja a on to nije, jer je svojom gluposcu 23ci igraca, selektoru, svima u strucnom stabu , celoj naciji oduzeo "Boginju" a on je napravljen u heroja a niko nije pitao selektora i saigrace kako se oni osecaju zbog gluposti njihovog saigraca. A ja sam mojim saigracima doneo Boginju i usrecio moju naciju. Gospodin Materazi mozda nije pravi primer sportskog duha u sportu ali je na pravi nacin poentirao i objasnjo da je Zidan na cedilo bacio celu naciju. Jer je svojom gluposcumozda i uticao na krajnjeg osvajaca. A u narodu je predstavljen kao heroj sto on zapravo i nije.
     (Iskreno, 21. jul 2019 17:50)

    # Link komentara

  22. ne znam korene mrznje Zidana prema Bejlu,Ali je ovo ruzno
     (nikolaq, 21. jul 2019 17:40)

    # Link komentara

  23. Ne samo sa Kasiljasom, vec i sa drugim legendama poput Jera, i Raula. Isto su zavrsili kao Kasiljas.
    (oscar, 21. jul 2019 15:35)

    Ljudi da li ste vi realni? Sta treba da drze Kasiljasa u 40 na golu koji nije ni pola golmana sto je bio? Raul isto matorac bio? Sto su alavi pa nece da se penzionisu u 35. godini? A nisu hteli da prihvate da budu rezerve i zato su otisli. Toti je poslednjih godina uglavnom pocinjao sa klupe, pa nekada i Gigs i ostali velikani. A ne, ovi hoce startnu poziciju u 35oj godini u jednom Realu. Pa ne ide to tako. Nijedan igrac nije niti ce ikada biti veci od kluba. Uz duzno postovanje jer su zaista ostavimi veliki trag
     (drmr, 21. jul 2019 17:26)

    # Link komentara

  24. Ima ugovor i niko ga neće oterati ako on to ne želi. S druge strane plata mu je velika i teško da će ga neko uzeti, jer te pare niko nema da plati, ni Kinezi, ni arapi, niko.
    Zato mislim da će ostati, osim ako se ne nađe neko kompromisno rešenje između Reala i Bejla.

    Razlozi što nisu zadovoljni njime su obostrani - Bejlu ne odgovara Real očigledno, više je za neki ostrvski klub ili Bajern ili nešto tako, a i Realu ne odgovara Bejl zbog istih razloga i zato što nije pokazao to što se očekivalo od njega, ali što se mene tiče nije problem njegov kvalitet jer je on i dalje vrhunski igrač.
    (Mirko, 21. jul 2019 17:20)

    # Link komentara

  25. Klub koji je pljunuo na svoju najvrcu legendu u zadnjih 20 god (Raul) samo da bi CR dobio br 7.. Navijaci koji su mogli da zvizde Kasiljasu koji je na veoma slicnom novou kao Raul i heroj nacije za onu odbranu Robenu u finalu WC2010... Eto to je RM
     (Edin, 21. jul 2019 17:17)

    # Link komentara

  26. stvarno ne razumem ovaj klub real madrid,dok im igraci daju golove i titule sve je lepo,kada planiraju da prodaju nekog igraca oni ga bukvalno pljuju po medijima
     (neko, 21. jul 2019 17:14)

    # Link komentara

  27. Poenta je da Ronaldo nije napravio nista za Portugal sto nije i Mesi za Argentinu. I jedan i drugi su svoje reprezentacije dovodili do finala.
    (Heh, 21. jul 2019 16:01)


    Tacno tako. A Eder ih je odveo do titule.
    (Oliver, 21. jul 2019 17:12)

    # Link komentara

  28. da je dobar jeste ali da je vrhunski nije i nikad nece biti.
    (moze bit a i ne mora, 21. jul 2019 15:29)

    да се разумемо прво, не постоји ниједан фудбалер у првих 50 у Европи да није врхунски. друго, Бејл је ладно у првој 20 врхунских. куд ћеш више?
     (мики, 21. jul 2019 17:10)

    # Link komentara

  29. Ostani i uzmi sve pare.
     (nista o nicemu, 21. jul 2019 17:02)

    # Link komentara

  30. Bejl se sprda vec duze vreme, odigra dve dibre utakmice pa ga nema nigde 6. Ako Zidan kaze da mora da ide nek ide ne znam sto ga agent koci. Mnogo klubova bi platilo preko 100miliona za njega.
     (4k4.Dex, 21. jul 2019 17:00)

    # Link komentara

  31. uskoro će Real da padne na niske grane ponovo ko stao je pao bo i ranije...vec vidim to
    (Dragan, 21. jul 2019 16:51)

    # Link komentara

  32. Realno, Bejl je doprineo direktno za dve titule prvaka Evrope, i još nekoliko važnih utakmica, čovek je rođen za velike mečeve. Real je veliki klub, ali je zaista nekad mali u ophođenju prema igračima koji su mu mnogo toga doneli. Bejl je igračina, kraj.
    (heh, 21. jul 2019 14:57)

    Sad ću morati i tebe i ovi što ti udarili plus da demantujem.
    Kao prvo , bejl sem što ima brzinu i jak šut nema ama baš ništa više od toga , zabije glavu i trči ko svojevremeno naš krasić .
    Drugo , za ovih par sezona provedenih u klub može svako na svoja 10 prsta da izbroji njegove nastupe.
    Treće i ništa manje bitno je titule nisu osvojili direktno zbog njega već igranjem cele sezone bez njega .
     (Sch.., 21. jul 2019 16:44)

    # Link komentara

  33. Potsetite me nekog Engleza koji je bio na vrhunskom nivou van Velike Britanije? Ovo zna i svaki laik koji voli fudbal, a ovi skauti menadzeri zaradjuju milione i prave budalaštine.
    (MilosBG, 21. jul 2019 16:40)

    # Link komentara

  34. Skoro 50 ( pedeset) godina pratim Evropski fudbal i naravno Real. To je klub (koga su uz Juventus) najviše pomagale i sudije i sve fudbalske a pogotovo ne fudbalske institucije. To je klub najbezdušnijih i najokrutnijih i najkoristoljubivijih i najlicemernijih vlasnika i, predsednika i članova uprave kluba. Bejl nije usamljen primer. Setite se Raula, čoveku nisu hteli da produže ugovor za samo godinu ili dve i da se oprosti od fudbala kako dolikuje istinsko legendi nego je otišao u mali Šalke, ili Iker Kasiljas u Porto, stariji sigurno znaju kako je otkačen Irbar, Benito, Piri, DelBoske, Santiljana, Rubinjan, Jero.....
    Zbog toga sam Real oduvek mrzeo iz dna duše, Zidana sam oduvek cenio kao vrhunskog fudbalera ali danas vidim da je i on otrovni plod tog odvratno kluba i siguran sam( i unapred se radujem tome) da će Real na kraju da obriše svoje us.... d... e sa njim i da Ga postavi u svoju galeriju izraubovanih i odstranjenih asova.
    E, zato sam presrećan što navijam za Zvezdu (a moji najbolji drugari za Partizan).
    I DA SE NE ZABORAVI:
    ZVEZDA JE REAL POBEDILA TRI PUTA U BEOGRADU 4:2 , 2:0, i 4:2. A Partizan igrao 0:0.
    DAKLE GOSPODO, BEOGRAD JE ZA TE GEJEVE NEOSVOJIVA TVRĐAVA.
     (Najveći Zvezdaš lkad, 21. jul 2019 16:32)

    # Link komentara

  35. A sta vas briga sta ja mislim!!!
     (Danny, 21. jul 2019 16:31)

    # Link komentara

  36. nema veze sto je doprineo ili nije. ako nije u planu tima, a ima toliko visoku platu onda je najbolje za sve da ode. ako je bejlu do visoke plate vise nego da igra, a sigurno nije, onda ce sedeti I smrdeti I dobijati glupu platu za dz.

    ako ode moze da ima isto dobru platu, a igrace. normalno je sto se trudio da ostane, ali zidan je morao da podvuce crtu. niko ovde nije nista pogresio. sve je na mestu.
     (kad erik pojede bananu, 21. jul 2019 16:26)

    # Link komentara

  37. Fali vam u anketi najrealniji odgovor...
    Da, jer je tako najbolje za njega! Ovi ostali su cista glupost!
     (nosferatu, 21. jul 2019 16:13)

    # Link komentara

  38. Drugovi, klubovi poput Reala i Barselone ne gledaju ko je sta ostavio iza sebe nego ko sta moze danas da uradi. Da Mesi pocne lose da igra Barselona bi ga izbacila iz kluba. Kako ne shvatate?! Barselonu i Real ne zanimaju ni profit, ni ko je od igraca legenda, ne zanimaju ih ni mladi talentovani igraci. Oni hoce da naprave najjaci tim koji im budzet dozvoljava i da osvajaju titule. Ako neko ima ogromnu platu a ne zadovoljava igrom za toliku platu oni ga se kutarisu.
    (Bot, 21. jul 2019 16:02)

    # Link komentara

  39. (adriano_galliani, 21. jul 2019 15:33)

    Poenta je da Ronaldo nije napravio nista za Portugal sto nije i Mesi za Argentinu. I jedan i drugi su svoje reprezentacije dovodili do finala.
    (Heh, 21. jul 2019 16:01)

    # Link komentara

  40. Svaka čast Garethu za utakmice, onaj gol Barci u finalu kupa, golčine u finalu LŠ protiv Liverpoola i mnoge druge.
    Ali čovjek je više na terenu za golf neko na fudbalskom terenu.
    Apsolutno nezainteresovan.
    Trener ne računa na njega, jasno mu dao do znanja da želi da ode, a on i njegov agent daju izjave kako će Real isplatiti njegov ugovor makar sjedio na tribinama itd.
    Tako da...slobodno piči u englesku, Kinu, igraj golf. Što dalje od Madrida.
     (bl03, 21. jul 2019 16:00)

    # Link komentara

  41. Real ne zna više šta da radi da ga otera.
    A Bejlovo ponašanje je užasno, uopšte ga ne zanima klub, atmosfera, nema nikakvu želju, posle 5 godina ne znan da sastavi 3 reči na španskom, ne druži ni sa kim iz kluba, preskače sve večere, okupljanja.
    Jednostavno se samo pojavljuje kada treba i sve radi bez osećanja ono u vidu da odradi posao.
    Plus sve sa povredama, veoma neregularnom formom i stalno igranje golfa koje prema procenama lekara kluba može biti veoma opasno po zdravlje.
    Sasvim je normalno da su u Realu veoma besni na njega, plaćen je da bude zvezda, lider, zlatna lopta, zamena za Ronalda.
    Međutim nije ni lepo, a naročito ponašanje i izjava Zidana
     (Caw, 21. jul 2019 15:55)

    # Link komentara

  42. poenta price je da bejl trenutno nije u zodanovim planovima, i to je u redu. isto tako, mozda ga bejl natera da se predomisli svojim radom i zalaganjem na treninzima, utakmicama rezervnog tima, mozda se neko od startera tokom sezone povredi pa bejl dobije priliku i iskoristi je... ko zna sta sve moze da se desi tokom sezone i to je isto u redu. ono sto nije u redu je da se real i zidan ponasaju prema bejlu kako se ponasaju. bejl moze da pristane da ode ili da ne pristane da ode isto kao sto zidan moze da ga uvrsti u tim ili ne, ali i jedna i druga strana moraju da postuju ugovor i to je to.
    (mrmlj, 21. jul 2019 15:49)

    # Link komentara

  43. bejl je klasa i to se vidi odmah kada ga gledas. jedina mana je sklonost ka povredama.
     (maki1982, 21. jul 2019 15:45)

    # Link komentara

  44. Covek im resavao finala, nemaju postovanja nimalo. Eto neka ga oteraju ionako su bez Ronalda kanta.
    (Kole, 21. jul 2019 15:45)

    # Link komentara

  45. čovek u ligi sampiona sem prve godine kad je dosao da u proseku samo po 2 gola. prosle i pretprošle 3 sa tim da prosle nije igrao ronaldo i svi ocekivali da zivne. 2014/15 nije dao gola a cena mu 100mil. i platom od 17 mil. pa gde to ima.
     (s4, 21. jul 2019 15:43)

    # Link komentara

  46. i ja bih ga hvalio kad bih ocekivao profit od narednog transfera.. ovaj mu kvari planove i obara cenu...ali ja verujem Zizu.. on je legenda
     (Gile neupuceni, 21. jul 2019 15:39)

    # Link komentara

  47. @Šta vi mislite – da li Bejl mora da napusti Madriđane?

    Da, zato što ne mora da trpi to što ga Zidan i Real ne žele (i to u Atletiko, ukoliko ga oni žele).
    Odličan igrač, koji je promašio klub i sebi pokvario karijeru, zbog velikog broja zvezda u timu. U Totenhemu bi bio Toti.
    (woah, 21. jul 2019 15:39)

    # Link komentara

  48. Pored Jovketa, nema sta Bale da trazi, visak je.. Uskoro ce i Benzema papa...
    (stefan cerak, 21. jul 2019 15:38)

    # Link komentara

  49. Bejl jeste imao dobrih igara, ali gde je on u poslednje vreme. Nigde ga nema na terenu, ne pruza nista, niti pravi neku razliku. Otprilike bi bilo isto da udje bilo ko umesto njega, isti ucinak bi bio. A sa druge strane veliki broj povreda, ogromna plata i normalno sto ti vise znaci igrac koji je zdrav i manje kosta. A stvarno ne znam koji bi ga klub hteo i ko je toliko blesav da mu da toliku platu. Jedino to moze uraditi PSG koji je upravo poznat po tome da uzima igrace sa velikim platama, a koji nista ne urade kada je najpotrebnije.
    (Pedja, 21. jul 2019 15:37)

    # Link komentara

  50. Realno, Bejl je doprineo direktno za dve titule prvaka Evrope, i još nekoliko važnih utakmica, čovek je rođen za velike mečeve. Real je veliki klub, ali je zaista nekad mali u ophođenju prema igračima koji su mu mnogo toga doneli. Bejl je igračina, kraj.
    (heh, 21. jul 2019 14:57)

    A ti realno ne pratiš Real poslednjih par godina. Džabe njemu što je igračina kad je više vremena proveo po bolnicama zbog povreda nego na terenu. Naravno da nije on kriv ali niko nije lud da plaća ogromnu platu igraču koji odigra par utakmica po sezoni. Za te pare mogu da dovedu odličnog igrača. Shvatite to već jednom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 21. jul 2019 15:11)


    A ko je terao Real da potpisuje takav ugovor da njim na 5 god?

    Nego hteli da ga vežu i ako ga prodaju da bude za ogromne pare.

    E pa za..bali se. Sad nek ćute, a ne ko ..... da kukumavče.

    Pstttt
    (Djole, 21. jul 2019 15:35)

    # Link komentara

  51. Pa dovoljno je pogledati kako su sa Kasiljasom...
    (JPR24, 21. jul 2019 15:22)

    Ne samo sa Kasiljasom, vec i sa drugim legendama poput Jera, i Raula. Isto su zavrsili kao Kasiljas.
     (oscar, 21. jul 2019 15:35)

    # Link komentara

  52. @Mare
    A neka spanski klubovi shvate da ugovori nisu opciona stvar koju mogu samo da pocepaju ili ignorisu ako im se odjednom ne svidjaju uslovi na koje su stavili paraf. Prvo imas Barselonu koja vec godinama koristi taktiku da vrbuje igrace iza ledja njihovih klubova i da onda ti igraci na nagovor Barselone strajkuju, laziraju povrede i slicne prevare. Sada imas Real koji hoce sikaniranjem da se oslobodi igraca jer su kasno shvatili da je previse povredjen i da im ence biti od koristi dovoljno za te pare. E pa ne moze. Potpisali su ugovor bez ikakve prinude i sada ce da ga ispostuju na ovaj ili onaj nacin.
    (frosty, 21. jul 2019 15:34)

    # Link komentara

  53. (Messi G.O.A.T, 21. jul 2019 14:55)

    Pa tako i Ronaldo odvede Portugaliju do finala, tamo ga povredi Pajet, onda pišeš da Ronaldo nije osvojio Euro jer nije igrao finale. Sad Bejl nije osvojio Lige Šampiona jer je igrao samo finala po pola sata kada je davao golove?

    Odlučite se ljudi, napravite kriterijum.
    (adriano_galliani, 21. jul 2019 15:33)

    # Link komentara

  54. Sklon povredama, bez ucinka u prethodne dve sezone, los odnos sa trenerom.
    Ne mora, ali ako misli jos da igra-treba da ode.
    Moze sedeti na klupi i dobijati platu, ali postavlja se pitanje sta kada ugovor istekne?!
    U nekom drugom klubu bi bio starter bez problema, a ovako unapred zna da nece videti terena.
    (White Power, 21. jul 2019 15:32)

    # Link komentara

  55. u proslom mandatu zidan je jedini bio za ostanak bejla nesto se promenilo u njihovom odnosu ali sve mi se cini da zidan nije tome kriv mislim da je bejl malo nervozan pa mu izletela neka uvreda i cao.
    realno nikad nije opravdao ulozeno, da je dobar jeste ali da je vrhunski nije i nikad nece biti.
     (moze bit a i ne mora, 21. jul 2019 15:29)

    # Link komentara

  56. Ima čovek ugovor zidan može da čupa kosu od muke! Džaba . A da zidan je celav hahahaaha. Mogu oni svi iz reala i da ga oteraju ali pare iz ugovora mora da dobije to njih boli :) ne bi ni ja išao trenirao bi ćutao i smejao se.
    (Cole, 21. jul 2019 15:25)

    # Link komentara

  57. Pa dovoljno je pogledati kako su sa Kasiljasom...
    (JPR24, 21. jul 2019 15:22)

    # Link komentara

  58.  A ako ce covek takvog kvaliteta u najboljim godinama sedeti na klupi ili tribini samo zbog plate onda izgleda da u glavi i nema bas nesto
    (Petar, 21. jul 2019 15:02)

    Pricamo o duplo manjoj plati. jel bi ti sad presao negde da radis za duplo manje para jer te firma u kojoj radis ne zeli i ne koristi tvoje potencijale?
     (Tor, 21. jul 2019 15:21)

    # Link komentara

  59. Vazura reaguje...ako sada ne iskoristimo priliku ne znam da li ce se druga ikada ukazati..!
    (Marko, 21. jul 2019 15:19)

    # Link komentara

  60. Zidan.

    Karakter od čoveka.
    Ili možda tačnije "karakter" od čoveka.

    Ili još tačnine karakter od "čoveka".

    Oće, neće...
    Vredi, ne vredi...
    (Djole, 21. jul 2019 15:18)

    # Link komentara

  61. Ako se ovako ophode prema legendama kluba, onda nije ni najmanje zacudjujuce kada napljuju Jovica njihove novine, posle jednog poluvremena u kojem je igrao sa anonimusima.
    (Ivan, 21. jul 2019 15:12)

    # Link komentara

  62. Realno, Bejl je doprineo direktno za dve titule prvaka Evrope, i još nekoliko važnih utakmica, čovek je rođen za velike mečeve. Real je veliki klub, ali je zaista nekad mali u ophođenju prema igračima koji su mu mnogo toga doneli. Bejl je igračina, kraj.
    (heh, 21. jul 2019 14:57)

    A ti realno ne pratiš Real poslednjih par godina. Džabe njemu što je igračina kad je više vremena proveo po bolnicama zbog povreda nego na terenu. Naravno da nije on kriv ali niko nije lud da plaća ogromnu platu igraču koji odigra par utakmica po sezoni. Za te pare mogu da dovedu odličnog igrača. Shvatite to već jednom.
     (Mare, 21. jul 2019 15:11)

    # Link komentara

  63. Da ne bi onih njegovih makazica Zidan ne bi one sezone uzeo ligu sampiona sa Realom. Razocarao me je kompletan Real ovakvim odnosom prema jednom od najboljih igraca.
    Ovakve price se obicno zavrse tako sto igrac ode i onda u nekom drugom klubu resi prethodni.
    (Fica, 21. jul 2019 15:08)

    # Link komentara

  64. Ko je francuz?
    (srecno, 21. jul 2019 15:05)

    # Link komentara

  65. Nadam se da će Bejl preći u recimo Juventus ili Liverpul i naneti im bol izbacivanjem u nokaut fazi LŠ (naravno svojim golovima).
     (igor, 21. jul 2019 15:04)

    # Link komentara

  66. A tresao si rukom i čudio se kad je davao golove u finalu Lige šampiona protiv Liberpula.Sad mu ovako vraćas,sramota...
    (Duka, 21. jul 2019 15:03)

    # Link komentara

  67. Svakako nije ok sto je Zidan rekao, sve i da je igrac sa klupe pa ruzno zvuci, a ne Bejl koji je doprinio rezultatima kluba i koji jeste vrhunski igrac...Ocigledno da Zidan ima privatno nesto protiv Bejla....
     (Bidon, 21. jul 2019 15:03)

    # Link komentara

  68. Prvo, Bale jeste igracina ali sa ovakvom stopom povreda nikako ne moze biti najbolji na svetu jer fudbaler koji je svake sezone povredjen vise meseci moze da bude i Maradona i Pele u jednom pa dzaba. A drugo, glupost je da ce Bale otici kad sam odluci a ne kad ga Zidane “protera” jer Bale ce otici upravo jer ce inace sedeti na klupi. A ako ce covek takvog kvaliteta u najboljim godinama sedeti na klupi ili tribini samo zbog plate onda izgleda da u glavi i nema bas nesto
    (Petar, 21. jul 2019 15:02)

    # Link komentara

  69. fenomen
    Pa nije lako pokazati se kada te zbog Kikija pomere na poziciju na kojoj u zivotu nisi igrao...
     (Jaran, 21. jul 2019 15:02)

    # Link komentara

  70. Bejl precenjen igrač. Svako ko se malo razume u fudbal to može da vidi. Da je iz Srbije ili bugarske ne bi nikada ni bio poznat...
    (Ivan, 21. jul 2019 15:01)

    # Link komentara

  71. U pravu je covek. Volim Zidana, ali ne moze tako da prica za momka koji je dao odlucujuce golove u 2 finala LS (2014 i 2018), u finalu Kupa Kralja protiv Barse, dao jedini gol u dvomecu polufinala LS protiv Sitija (2016). 100 golova i 60 asistencija za jedan Real Madrid.
     (LakiCZV, 21. jul 2019 14:58)

    # Link komentara

  72. Zaboravise kako je onomad resio finale lige sampiona. To ja onako s ljudske strane. A sa druge sportske strane smatram da je Bejl mogao i morao pruziti mnogo vise. Da li povrede, nezadovoljstvo statusom ili nesto trece to samo Bejl zna
     (fenomen, 21. jul 2019 14:57)

    # Link komentara

  73. Realno, Bejl je doprineo direktno za dve titule prvaka Evrope, i još nekoliko važnih utakmica, čovek je rođen za velike mečeve. Real je veliki klub, ali je zaista nekad mali u ophođenju prema igračima koji su mu mnogo toga doneli. Bejl je igračina, kraj.
     (heh, 21. jul 2019 14:57)

    # Link komentara

  74. Ovo nije ništa u poređenju sa tim kako bih ga ja branio i hvalio.Bejle,ako čitaš ovo uzmi me za managera da vidiš kako se uzimaju milioni!
    (Tamo neki agent, 21. jul 2019 14:55)

    # Link komentara

  75. 90% sezone povredjen , u medjuvremenu ekipa dogura do finala LS i on udje na pola sata u finalu , da jedan gol koji se daje jednom u zivotu i jedan na gresku golmana i ljudi krenu sa pricama kako je on doneo trofej. covek pokupi lovorike ko da se samo finale gleda . za te titule (pogotovo poslednju) su najvise zasluzni Modric,Ronaldo,Marselo i Ramos a ne neko ko je bio stalno povredjen. jeste Bale puno dao Realu al ako su brate mogli da puste Hierra,Morientesa,Roberta Carlosa,Raula,Casillasa i Cristiana (koji je pritom i dalje top igrac) pa moogu i Balea.
    (Messi G.O.A.T, 21. jul 2019 14:55)

    # Link komentara

  76. Zidan je gospodin. Problem fidbala su menadzeri!
     (kiko, 21. jul 2019 14:53)

    # Link komentara

  77. Tako je. Reci tom nabedjenom Francuzu u lice. Zidan, pola trener pola sudije mi donele sve!
    (moralni gmizavac, 21. jul 2019 14:52)

    # Link komentara

  78. Zidan je grub, ali ne računa na njega. Bolje da mu kaže direktno da ide, nego da ga zavlači i da ne igra čovek cele godine. Mogao je drugačije da se izrazi, a ne kao da ga mrzi.
     (..., 21. jul 2019 14:50)

    # Link komentara