1. @Milan
    "Ajde da dajete sud posle 20-30 utakmica ali posle jedne?Pa gde to ima?"

    Znaju novinari Marce svoj posao. Oni moraju odmah upozoravati jer je npr. prošle godine Real nakon 20 utakmica već izgubio prvenstvo. Čemu onda upozoravati?
    (kakodane, 22. jul 2019 15:45)

    # Link komentara

  2. Igrati za Real, Barsu, Liverpul i uopšte za takve klubove je vrlo teško jer oni "ne čekaju" nego odmah traže rezultate. A što se tiče Jovića, čini mi se da on treba da shvati da tu nema Kostića, Rebića ili Gaćinovića koji su mu dosta "pomagali" i da će morati u Realu da se potrudi na "nađe" takve, ako uopšte to može, pošto je u takvim klubovima to vrlo teško jer u principu svako gleda sebe
    (Coco Bill, 22. jul 2019 12:13)

    # Link komentara

  3. pa modric je prvu sezonu bio proglasen najgorim pojacanjem pa na kraju bio skoro glavni u jednoj nevjerojatnoj generaciji igraca.. jovic ce jos i prije pohvatat sve jer ce imat pomoc, a i niko tamo nije glup da ga sutnu zbog par mjeseci lose i to na pocetku iako sam ja siguran da ce trpat jer oni jednostavno previse sansi stvaraju
    (CRO COP, 21. jul 2019 21:39)

    # Link komentara

  4. Tezina Realovog dresa. Zato je to najnezahvalniji posao u fudbalu, igrati za Real. Danas pogotovo, surovi profesionalizam. Ronaldo super uspesan jer ima neprevazidjen pristup gde svaki dan ustaje zeljan dokazivanja i postavljanja novih standarda iznova i iznova. Ko god da si uvek se posvecujes 200 posto i nadas se da ce zdravlje da te posluzi. Jednostavno dajes sve od sebe i to je to. Koliko god da si talentovan i kako god da se zoves, uspeh u danasnjem fudbalu moze samo da se postigne takvim pristupom. U Realu pogotovo.
    (ko-ometator, 21. jul 2019 21:38)

    # Link komentara

  5. U Realu dobijes dve tri sanse I to je to. Nece oni cekati da se ti udomacis. Momak bolje da zabljesnes u iducem susretu inace klupa, pa ni klupa.
    (History, 21. jul 2019 20:43)

    # Link komentara

  6. U Realu dobijes dve tri sanse I to je to. Nece oni cekati da se ti udomacis. Momak bolje da zabljesnes u iducem susretu inace klupa, pa ni klupa.
    (History, 21. jul 2019 20:32)

    # Link komentara

  7. Jovic je dobar igrac, ali nije za real.
     (kicopovlo, 21. jul 2019 17:04)

    # Link komentara

  8. Ne znam samo kome je u Realu palo na pamet da dovodi Jovića!?
    (sasa pg, 21. jul 2019 17:01)

    # Link komentara

  9. Miran

    Znaci bajern je nizeg ranga od reala!? hhahahahahahahaahaha
     (zna se, 21. jul 2019 16:41)

    # Link komentara

  10. Ne treba davati preuranjene komentare.Licno,od Jovica ocekujem da postane odlican igrac.Ima pozitivan bezobrazluk u sebi ,dobro kretanje,sut...
     (marko992, 21. jul 2019 16:20)

    # Link komentara

  11. Ovi sto spominju Pericu Ognjenovica, promasaj i posudbe nakon samo 45min igre za tako mladog momka, ili nemaju veze sa zivotom ili pojma o nogometu nemaju. Iako iskreno mislim da bi mu kod Kovaca bilo bolje i lakse radi prijasnje suradnje i dobrog odnosa sa trenerom i poznavanjem lige kso i kompletnim renoviranjem Bajerna, ipak je momak dokazao da zna i ima strasni talenat i za mnogo jace stvari. Pa on je placen ozbiljne novce. Zalosno je da toliko ljudi pise protiv i gleda vec sve skepticno a sezona nije ni pocela. Pa se cudite kako vam reprezentacija losa? Pa mladom momku koji vjerovatno i cita novine i komentare treba dati punu podrsku jer sad je treba! Siguran sam da ce to imati i od naseg Luke!
     (hajduk, 21. jul 2019 16:19)

    # Link komentara

  12. Polako. Tako su i Matica ismevali kad je potpisao zA Čelsi a pre nego sto je otisao na kaljenje u Benfiku
    (Igor, 21. jul 2019 15:48)

    # Link komentara

  13. Nije to stvar kakvi su novinari,jel nas vole ili ne.Real je preveliki klub i mali je placen 50 miliona.Sad mora da shvati da je kao u Holivudu i da ce se pratiti svaki njegov korak.
     (Noris Cak, 21. jul 2019 15:43)

    # Link komentara

  14. Burke
    Nije zaključak na osnovu jednog poluvremena...! Isto je "igrao" (nije se video) ni u mladoj reprezentaciji! Potpuno isto. Samo lagana šetnja, bez ikakvih pokušaja, bar da potrči... čeka da mu neko na tanjiru namesti na nogu. Ronaldo je bre kidao i kidisao, dok ovaj šeta debelu guzicu. Neman ništa protiv momka, ali takve igrače uopšte ne cenim.
     (Miloje, 21. jul 2019 15:36)

    # Link komentara

  15. Grobar sam ,ali ovakvo pljuvanje i omalovazavanje Jovica od strane spanskih medija je iritirajuce.Jovicu stegni zube i pokazi..a da si igracina,a jesi ,samo napred ,podrsaka od Grobara.
     (Napredni trokorak, 21. jul 2019 15:35)

    # Link komentara

  16. Mislio sam da od nas nema gorih, ali ovi španci nas šiju za dva koplja. Ovakvo pljuvanje igrača, hrabro mogu reći - neopravdano, izgleda da mogu samo španci i njihovi novinari.
    Jasno je šta radi špic u ekipi, a opet mlada postava Reala je generalno loše izgledala i zato špic nije imao šanse. On se vraćao i povezivao se sa odbranom, što je zadatak koji je dobio od trenera, a tu baš i nije moglo bogzna šta da se prikaže.
    Biće Jović vrlo dobar, siguran sam.
    Pljuvali su oni i mnoge i jače i starije igrače od Jovića, pljuvali su i Modrića i Bejla (i još uvek to rade), a Modrić je posle osvojio zlatnu loptu, a Bejl je za mnoge od njih izmislio fudbal, ali je u timu i postavi u kojoj to nije mogao da pokaže.
    Sve u svemu - ovo ništa ne znači, samo se nadam da Zidan zna šta radi.
    (Mirko, 21. jul 2019 15:22)

    # Link komentara

  17. Objava
    Nije isto biti vezni i gol igrač. Vezni je mnogo više sa loptom, kreira i češće je u fokusu kamere. Gol igrač ako ne da gol ili asistira, kao da nije ni igrao...
     (Miloje, 21. jul 2019 15:21)

    # Link komentara

  18. Kad se počelo pričati da će u Real , odmah sam rekao da bi to bio jako riskantan potez i da bi bolje bilo da pređe u Bayern. Kod Kovača bi sigurno dobio šansu.
    (alexxx, 21. jul 2019 13:51)

    Kako da ne, Levandovski bi grejao klupu a Jovic bi igrao, e svasta.
    (Dragan, 21. jul 2019 15:04)

    # Link komentara

  19. Gledao sam utakmicu, prvo poluvreme je igrala prva ekipa, a u drugom su usli svi mladi igraci, a dosta ih je bilo i iz kastilje koji su igrali protiv prve ekipe bajerna do 70 i neki minut. Nisu ni tri pasa vezali a ne verujem da su vezali tolko treninga zajedno. Kolko sam primetio Jovic je imao zadatak da drzi korak sa zadnjom linijom odbrane a Real je mozda 2 puta doveo loptu u tu zonu, nesto se malo po krilu vukli i par centarsuta u ruke golmana. Onaj mali japanac se malo vise istakao i Rodrigo jer je igrao veznjak i imali su vise kontakta sa loptom ali nista preterano nisu mogli ni da urade. Ne govori ova utakmica bas nista o Jovicu.
    (Rebel-Rebel, 21. jul 2019 14:58)

    # Link komentara

  20. @apis Vazno da je Mitar druga liga za Real... Luka ima platu 5 miliona eura, ugovor na sest godina sa najvecim klubom na svetu, a grobari mogu samo da placu.. Hej Pavkov, razbio si sampiona evrope!
     (Mihajlovic u sredinu, 21. jul 2019 14:58)

    # Link komentara

  21. Grobari ne nadajte se prerano... Tako ste se nadali i da Rodzer dobija Noleta na 40:15 pa je srpski sin pokazao srce zvezdasko.. tako ce i Luka, najbolji mladi centarfor na svetu! Napred Zvezda i zivela Srbija!
     (Mihajlovic u sredinu, 21. jul 2019 14:55)

    # Link komentara

  22. lupaju gluposti, ko god je gledao utakmicu slozice se sa mnom da je Jovic bio ubedljivo najbolji pojedinac utakmice, odlican u napadu, stizao da pomogne odbrani, dobio svaki vazdusni duel, namestao sanse saigracima...
     (aca, 21. jul 2019 14:49)

    # Link komentara

  23. jedino bi bili bolji da imaju mog idola Messija.
    (neutralni felsh, 21. jul 2019 14:46)

    # Link komentara

  24. Glavu gore, tu je najbolji igrač svijeta da ti pomogne!
    (CroFed, 21. jul 2019 14:45)

    # Link komentara

  25. U Realu su propadali i veći igrači nego je Luka Jović. Ako je ta klasa uspjet će, ako nije neće i to je to. Pritisak je na svakom skupo plaćenom strancu i sjećam se kako je teško bilo Modriću u prvoj sezoni. Bez ikakvih pametovanja, skandala i samo igrom čovjek je ušao u povijest Reala. Neka se Jović ugleda na njega i sve ce biti u redu.
    (Objava, 21. jul 2019 14:37)

    Istina. Prvu sezonu je proglašen najgorim transferom sezone, a onda idućih nekoliko godina najboljim veznjakom lige.
     (leptirica, 21. jul 2019 14:44)

    # Link komentara

  26. Odmah Sam rekao da je novi Ognjenovic. Gde je on za Real Madrid, da se ne lazemo
    (Apis, 21. jul 2019 14:40)

    # Link komentara

  27. U Realu su propadali i veći igrači nego je Luka Jović. Ako je ta klasa uspjet će, ako nije neće i to je to. Pritisak je na svakom skupo plaćenom strancu i sjećam se kako je teško bilo Modriću u prvoj sezoni. Bez ikakvih pametovanja, skandala i samo igrom čovjek je ušao u povijest Reala. Neka se Jović ugleda na njega i sve ce biti u redu.
    (Objava, 21. jul 2019 14:37)

    # Link komentara

  28. Jedan Pančev je sedeo na klupi u reprezentaciji,što je bilo greška,u sezoni kada je gazio sa Zvezdom po evropi a godinu dana kasnije uzeo i titulu šampiona evrope i sveta,a ne Jović mladji tri godine u Realu od tadašnjeg Pančeva,čekajte malo da se dečko poveze sa ljudima tamo,adaptira,razbijaće
    Inače ovi što su ga platili videli su da daje golove kad treba,kad je bitno
     (da, 21. jul 2019 14:34)

    # Link komentara

  29. Njima Jokić da dodje u Real pljuvali bi ga,polako,da čujemo šta kažu stručnjaci a ne novinari
     (da, 21. jul 2019 14:29)

    # Link komentara

  30. Na pitanje koji srpski igraci su osvajali LS, verovatno bi mnogi naveli Vidica, Stankovica, Baneta, Jugovica.. ali bi zaboravili Pericu Ognjenovica! Naime, Ognjenovic je za Real odigrao 22 utakmice( dao jedam gol u Kupu kralja). Od toga je igrao dva meca u Ligi sampiona u sezoni '99/2000 i to protiv Bajerna kuci i protiv Mancestera u cetvrtfinalu, takodje u Madridu. U obe polufinalne utakmice je bio na klupi. U toj sezoni Madrid je osvojio LS pobedom nad Valensijom u finalu 3:0. U konkurenciji Raula, Morijentesa i Anelke nije ni bilo za ocekivati da Perica igra vaznu ulogu. U svakom slicaju Ognjenovic je osvajac LS sa Real Madridom, a ovde se o njemu pise kao o promasaju?! A Sasa Ilic koji je isto godiste, nije mogao da igra u grckoj Larisi, tamo bio rezerva... 
    I jos nesto. Luka Jovic je odigrao 45 minuta u dresu Real Madrida, najveceg kluba na svetu. Mitar drugoligas to moze samo na soniju..
    (Mihajlovic u sredinu, 21. jul 2019 13:37)


    ma jeste, perica zamalo da osvoji zlatnu loptu... primer kako mali zvezdas zamislja transfer politiku.
     (neutralni felsh, 21. jul 2019 14:27)

    # Link komentara

  31. Gledao prvo poluvreme, modric bio mozda najbolji na terenu. Benzema ne moze pogodit ni ocean. Bio sam zaintrigiran kakav ce bit jovic, ali kad sam vidio sta su sve zizou i kovac izveli na teren u 2 pol, odustao sam od gledanja.
    Nemojte sad po malom otvorit vatru, ovo je tek pocetak.
    (Pijani zlotvor, 21. jul 2019 14:22)

    # Link komentara

  32. (Nismo isti) Ma pusti ti Benzemu, njemu ne treba dokazivanje, upoređuješ babe i žabe.
     (zvezdoprc, 21. jul 2019 14:21)

    # Link komentara

  33. Koliko je Barsa platila Dembelea i Kutinja, pa ih nisu linčovali posle očajne cele sezone? U REAL nije trebalo da ide...Nije mi jasno šta očekuju - o momka koji ima tek 20 godina i doveden je da u prvoj sezoni uči od Benzeme i starijih - ako od momka koji je imao 10 treninga sa Realom očekuju da dribla kao Mesi i daje gol po meču, onda oni nisu normalni...On je egzekutor, koji deluje najbolje u tendemu sa još jednim napadačem. Isto ovako je izgledao i kod nas kada igra usamljenog špica u formaciji sa 2 krila. Ubeđen sam da nije trebalo da ide u Real, a ovakvi nastupi novinara koji prate Real to samo potvrđuju. POgledajte šta rade sa Bejlom, šta su uradili sa svojim kapitenima (Raulom, Hierrom) - odvratan klub
    (Igor, 21. jul 2019 14:08)

    # Link komentara

  34. U Realu bi I ja ovakav sa 90 kg dao 10 - 15 golova po sezoni .....
     (Barbika, 21. jul 2019 14:06)

    # Link komentara

  35. Dezurni pljuvaci,sacekajte bar koji mesec.
    Podrska za Jovica.
     (branko, 21. jul 2019 13:54)

    # Link komentara

  36. Tim se jos uvek sklapa i uigrava. Bice ovo zverka, samo mu trebaju minute ..
    (KiMi, 21. jul 2019 11:25)

    Да си гледао утакмицу, знао би да је Реал у полувремену заменио читаву прву поставу. Значи играо је са резервама, никада се ти играчи неће уигравати. Сви до једног, који су играли друго полувреме морају да се докажу да добију шансу на званичним утакмицама. Проблем Јовића је, што он није тај тип играча који сам себи ствара шансе, него зависи од тимске игре. Јуче је неколико пута ишао у празан простор, али није добио лопту, јер саиграчи, посебно онај који је играо десно крило, је солирао не би ли се доказао.

    Али тако то функционише у великим клубовима, они купују готове производе, не развијају младе играче. Јовић је прескочио две степенице. Природно би било да је прешао у клуб као нпр. Борусију из Дортмунда, па одатле у Бајерн, Реал и слично. Зато је то ризик за његову каријеру. Не мора да значи да неће успети, али ће бити много теже. Добиће пар шанси и онда је потребна и срећа. Ако одмах да неколико голова, добијаће све више шанси. Ако не, биће закован за клупу и на крају продат или позајмљен.

    Неки спомињу Модрића и Роналда, али њих двојица су дошли у Реал као готови играчи из Тотенхема и Манчестера. Роналдо као звезда, тако да су морали од почетка играти као стартери. Исто као нпр. Крос из Бајерна. Или сада Азар, зато је и играо са стартерима. Не могу се они поредити са Јовићем. Он је одабрао други и тежи пут.
    (јд123, 21. jul 2019 13:52)

    # Link komentara

  37. meni kad citam ove komentare najzalije perice ognjenovica
     (kad erik pojede bananu, 21. jul 2019 13:51)

    # Link komentara

  38. Kad se počelo pričati da će u Real , odmah sam rekao da bi to bio jako riskantan potez i da bi bolje bilo da pređe u Bayern. Kod Kovača bi sigurno dobio šansu.Dobit će je i u Realu samo što tamo nema strpljenja. Već nakon prvih minuta u prijateljskom meču odmah krenule kritike. Pitanje je kako će se Luka nositi s pritiskom , jer ipak je plaćen 60 m i od njega se odmah očekuje da pokaže nešto čime bi opravdao toliki novac.
    (alexxx, 21. jul 2019 13:51)

    # Link komentara

  39. Skupljac lopti u zimskom periodu.Prosecan igrac sa jednom odlicnom sezonom u Ajntrahtu koji nije krem ni Nemackog a kamoli Evropskog fudbala prenaduvan kao i SMS koga niko nece za pare koje trazi Lacio a cena ce mu padati sve vise jer je prevara od igraca
    (Aleksandar, 21. jul 2019 13:05)

    Samo sto si nekako namerno zaboravio da je taj Ajntraht dosao do polufinala lige evrope, u kome je ispao od celzija posle produzetaka, i u kome im je Jovic dao gol na obe utakmice. Tako da ta prica o nemackom prvenstvu ti ne pije vodu jer je dokazao i pokazao sta moze u evropskim takmicenjima.
    (Ivan, 21. jul 2019 13:47)

    # Link komentara

  40. Dečko tek odigrao prvu utakmicu polako malo plus ovo je prijateljska.
     (Stef, 21. jul 2019 13:45)

    # Link komentara

  41. To se mora naviknuti. Modrića su stalno pljuvali na početku, čak ga prozvali najvećim promašajem. Samo treba oglušiti na komentare.
     (Ante, 21. jul 2019 13:43)

    # Link komentara

  42. Маааааа, боле те ћоше Јовићу! Уживај и нека уче од тебе!!!
     (србин, 21. jul 2019 13:40)

    # Link komentara

  43. Реал је превелики залогај за њега. Нажалост, али тако је. Желим му сву срећу!
    (ерцег, 21. jul 2019 13:40)

    # Link komentara

  44. Odvratan klub! Jedva cekam da ih Barsa rastavi I ove sezone.
     (Miles Davis, 21. jul 2019 13:38)

    # Link komentara

  45. Na pitanje koji srpski igraci su osvajali LS, verovatno bi mnogi naveli Vidica, Stankovica, Baneta, Jugovica.. ali bi zaboravili Pericu Ognjenovica! Naime, Ognjenovic je za Real odigrao 22 utakmice( dao jedam gol u Kupu kralja). Od toga je igrao dva meca u Ligi sampiona u sezoni '99/2000 i to protiv Bajerna kuci i protiv Mancestera u cetvrtfinalu, takodje u Madridu. U obe polufinalne utakmice je bio na klupi. U toj sezoni Madrid je osvojio LS pobedom nad Valensijom u finalu 3:0. U konkurenciji Raula, Morijentesa i Anelke nije ni bilo za ocekivati da Perica igra vaznu ulogu. U svakom slicaju Ognjenovic je osvajac LS sa Real Madridom, a ovde se o njemu pise kao o promasaju?! A Sasa Ilic koji je isto godiste, nije mogao da igra u grckoj Larisi, tamo bio rezerva...
    I jos nesto. Luka Jovic je odigrao 45 minuta u dresu Real Madrida, najveceg kluba na svetu. Mitar drugoligas to moze samo na soniju..
     (Mihajlovic u sredinu, 21. jul 2019 13:37)

    # Link komentara

  46. A to što je Benzema promašio 3 lake šanse i igrao užasno nije bitno
    (Нисмо исти, 21. jul 2019 10:54)

    Odes lepo na sajt Marke i nadjes vest o ucinku svih igraca. U toj vesti mozes videti da je Benzema najvise kritikovan.
    Svi ste napali Marku i njihovog novinara, a niste procitali originalan clanak na tom portalu. Ima kritika na racun vise igraca.
     (friz, 21. jul 2019 13:23)

    # Link komentara

  47. Pa i SMS je dobio isti tretman od većine vas ovde posle jedne loše utakmice na svetskom prvenstvu, ne znam šta vam sada smeta kada isto to rade Joviću...
    (besan ker, 21. jul 2019 13:20)

    # Link komentara

  48. Modrić nikako ne može da se vrati "na novou"...
    (woah, 21. jul 2019 13:14)

    # Link komentara

  49. Pa šta misle fudbaleri i njihovi simpatizere?! Bolji fudbaler zaradjuje 300 dolara na SAT, ako ne i više, a frka im kad novinari opletu i kritikiju. To je cena tog novca, mada za tolike pare ne bi bio problem i da ih bičuju kad ne igraju dobro.
     (bambam, 21. jul 2019 13:08)

    # Link komentara

  50. Skupljac lopti u zimskom periodu.Prosecan igrac sa jednom odlicnom sezonom u Ajntrahtu koji nije krem ni Nemackog a kamoli Evropskog fudbala prenaduvan kao i SMS koga niko nece za pare koje trazi Lacio a cena ce mu padati sve vise jer je prevara od igraca
     (Aleksandar, 21. jul 2019 13:05)

    # Link komentara

  51. Koja lavina komentara osude, samo zato što se pljuje po Srbinu koji igra u inostranom klubu! A, istovremeno, ti isti koji brane Jovića, pljuju po Ivaniću, Tomaneu i Kanjasu...
     (ja, 21. jul 2019 13:05)

    # Link komentara

  52. Trebali su da ga stave u postavu sa C timom i da ocekuju 4 gola...

    Sta je pokazao Benzema u prvom poluvremenu sa najjacom postavom?!

    Nego stavili Jovica sa anonimusima za koje nisu ni navijaci Reala culi i kao ocekuju nesto. Grupa klinaca, koji nisu ni znali loptu da mu dodaju.
    (GM, 21. jul 2019 12:58)

    # Link komentara

  53. Ako mu se novinari natovare na ledja od samog pocetka tesko ce se osloboditi tog negativnog trenda!
    (Toma-Žuti čovek, 21. jul 2019 12:58)

    # Link komentara

  54. Ahahahahaha !
     (Grobarchina, 21. jul 2019 12:54)

    # Link komentara

  55. Luka Jović? Perica Ognjenović!!!!!
     (kurijer,đžim, 21. jul 2019 12:49)

    # Link komentara

  56. Ma tipična srpska retorika......nema bre opravdanja,jedino sad i odmah je važno.Ako to ne možeš,žao mi je......samo ćeš nastaviti niz nerealiziranih "genijalaca"(Pižon,Piksi,SMS....)Znate li koji su srpski fudbaleri najcenjeniji?Trojice ću se setiti a zajedničko im je RAD,HRABROST,KARAKTER - Vasović(AJAX)Jugović(JUVENTUS)i Vidić(MANU)Ove ostale preplašene mace samo vi možete smatrati fudbalerima.Nikad ništa od njih.
    (deniro, 21. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  57. Decko iz nase napacene zemlje potpisao za Real i umesto da mu pozelimo sve najbolje mi ga a priori kritikujemo. Sve najbolje Luka!
     (Milos, 21. jul 2019 12:47)

    # Link komentara

  58. Ako ste ikad igrali organizovani fudbal ili bilo koji timski sport znali bi da uzme vremena da se upoznas sa trenerom, suigracima, sistemom igre i tako dalje. Ako je Luka bio "Senka" sto je igrao sa mladim B tim suigracima bez iskustva onda sta je sa Benzemom sto promasi 3 100% sanse i isto se nije video. Budite malo realni i pustite da Luka provede malo vremena i da se stabilizuje u novo drustvo.

    Benzema se itekako video. On je uspeo da promasi te sanse, jer se krece, utice na igru..a to sto ne ume da daje golove je posebna prica. Jovic nije dostojan ni zamena da bude Benzemi.
     (Losmi, 21. jul 2019 12:46)

    # Link komentara

  59. Pa ja ne znam na kontu cega su zakljucili da je Jovic bio loš... Ovi klinci koji su ušli sa njim u drugom poluvremenu su igrali samo za sebe.. I kada je trebalo da mu asistiraju nisu to radili.. Polako ljudi, tek mu je prva tekma..
    (Zeljko Osmanovski, 21. jul 2019 12:44)

    # Link komentara

  60. Najjaci su pvi sto odmah komentarisu ima kao da propadne u Realu i taoo to,alo ljudi prva utalmica ni manje ji vise nego za Real mlad decko,trema ,zelja da ostavi sto bolji utisak,sve to utice malo na losu partiju..Polako
     (micmic, 21. jul 2019 12:33)

    # Link komentara

  61. Istini za volju cim se pocelo suskati da prelazi u Real Jovic je zaboravio da daje golove a neki nemacki mediji su ga direktno optuzili da je krivac sto Ajntraht nije izborio mesto za Ligu sampiona jer je poslednjih nekoliko utakmica bio bledji od svoje senke . Istina imao je fantasticnu sezonu ali se Real zatrcao ko papan i bacio velike pare ne shvatajuci da je Jovic rezultat velike hemije izmedju njega Rebica , Gacinovica i ovog naseg treceg (zaboravih) .
    (istine radi, 21. jul 2019 12:32)

    # Link komentara

  62. Pa drugacije je igrati u Ajntrahtu a drugacije u Realu. Ako ovako odigra polu sezonu ide na pozajmicu momentalno u Valensiju,Valjadolid itd
     (Oliver Kosta, 21. jul 2019 12:28)

    # Link komentara

  63. Mislim da će se u budućnosti potvrditi ocena Marke za Jovića. Previše su ga srbi napumpali.
     (MiRa, 21. jul 2019 12:25)

    # Link komentara

  64. Vi ste bre novinari goveda najveća na svetu,gamad, pustite bre čoveka da igra, još nisu počele zvanične utakmica, samo volite zbog tiraža loše stvari da planirate, gde će vam duša bednici
    (Dejan, 21. jul 2019 12:24)

    # Link komentara

  65. Razbiće Luka, zapamtite, zver je to.
     (Delije Čikago, 21. jul 2019 12:21)

    # Link komentara

  66. Real je jedan od najvecih klubova. Oni nisu razvojni klub nego klub koji svake godine cilja titule. Kod njih nema cekaj da mali odraste, treba dati sansu momku tek je dosao, treba biti strpljiv mlad je itd. Oni ne razmisljaju za buducnost, oni zele sad i odmah. Kupuju gotove igrace koji odmah moraju da pokazuju dela. Ako za 2-3 utakmice ne pokazes nista ostaces na klupi do kraja sezone ili cete sutnuti drugom klubu. Tako to rade najjaci, tako je to radio Gvardiola koji je sutnuo Ibrahimovica, i Cavija. I Inijesta je morao da ode kad nije vise bio previse dobar. Nisi dovoljno dobar, cao! Neka si doneo 20 titula klubu nema veze ako sad nisi dobar, dovidjenja.
    (Bot, 21. jul 2019 12:21)

    # Link komentara

  67. Mali ne ume da igra pod pritiskom, tako je bilo u Zvezdi gde se ocekivalo da bude novi Piksi, tako je u reprezentaciji trebao da bude novi Dzajic, a tako je i u Realu, gde ga svi vide kao novog Ronalda!
    Jedino u Ajntrahtu niko nista nije ocekivao od njega, zato je bio opusten, nije bio pod stresom i zato je briljirao!
    Vec sam jednom rekao da ce Luka nestati kao igrac u Realu, ne zato sto ne ume da igra fudbal, bas naprotiv, on je zaista vanserijski talenat, vec zato sto ne ume da podnosi pritisak javnosti! Suvise je psihicki opterecen i to mu vezuje noge! Da je ostao u Ajntrahtu i ove godine bi tamo "razvalio" od fudbala, ovako, psihicka labilnost ce ga "pojesti" u Realu!
    Opet cemo izgubiti jednog vanserijskog talenta samo zato sto nije mentalno sazreo, a pretpostavljam da je za to najvise kriva njegova porodica, i to najverovatnije otac!
    (bigserb, 21. jul 2019 12:15)

    # Link komentara

  68. Španska publika i novinari su još gori od naše, pogotovo realova, pa oni su nakon 1. sezone proglasili modrića promašajem i da ga treba prodati tako da ne zamarajte se time
     (foi, 21. jul 2019 12:14)

    # Link komentara

  69. Srpski menadžeri su još od vremena Nikole Jovanovića dokazani svetski majstori za uvaljivanje igrača za ogromne pare. Sigurno će to biti slučaj i sa Jovićem kao što je i sa Markovićem, PSŽ (ako ga prodaju) i drugim...
    (MikiMarkovićem,, 21. jul 2019 12:14)

    # Link komentara

  70. Kapiram da je veliki klub i pritisak, ali na osnovu jednog odigranog poluvremena sa rezervistima reala u timu, od kojih 90 posto njih posle priprema ide na pozajmice, raditi ove stvari, ne razumem koja je poenta...
    (Ivan, 21. jul 2019 12:12)

    # Link komentara

  71. super ako ne budu zadovoljni mogu da ga daju recimo bajernu na pozajmicu..niko i on su dobri nemacki fudbal i radilice mu odgovaraju bice najbolji strelac bundes lige
     (ldjidji, 21. jul 2019 12:09)

    # Link komentara

  72. Jovica izgleda vise kritikuju srbi nego spanci. Sve sami strucnjaci na portalu koji su postigli vise od Jovica u zivotu sigurno.
    (Try, 21. jul 2019 12:08)

    # Link komentara

  73. za njega je borusija dortmund ili bajern..ili neki drugi klub tog ranga..
     (miran, 21. jul 2019 12:07)

    # Link komentara

  74. Tako je kad gledaju statistiku kad kupuju igraca ,umesto uzivo da ga gledaju
     (ff, 21. jul 2019 12:05)

    # Link komentara

  75. Mozda da kupe novog spica za jedno 150 miliona dok jos ima vremena do kraja prelaznog roka?
     (Slobodni Klikeri, 21. jul 2019 12:04)

    # Link komentara

  76. Jesu kritike prerane ali Real Madrid je najveci klub na svetu, ogroman je pritisak i nemaju vremena nikoga da cekaju. Zelim Jovicu svu srecu ali je veliki znak pitanja da li ce ostaviti neki trag. Sto neko napisa ako si klasa treba da pokažeš kvalitet čak ako igraš i sa dunsterima a Jović je bio očajan na EP mladih, recimo tog Benzemu koji je toliko osporavan sam gledao uživo protiv Partizana kad je igrao za Lion 2008. , bio je tad mladji nego što je Jović danas ali je se odmah videla klasa. Jovic nekako na terenu deluje nezainteresovano, ne učestvuje mnogo u igri, ima odličan osećaj za gol i realizaciju, sluzi se obema nogama, jak je na nogama, ali nisam siguran da li je to dovoljno da bi ostavio trag u Realu
     (Oliver Nedeljković, 21. jul 2019 12:02)

    # Link komentara

  77. Ha, ha....Ma pustite Marcu, pojma nemaju!Pa oni su Modrica, nakon 3 mjeseca u realu ,proglasili najgorom kupovinom reala ikada!Na luki se vidio strah i respekt prema tim silnim zvjezdama oko njega!Samo dok zabije prvi gol, onda ce sve doci na svoje mjesto!
    (igor sulic, 21. jul 2019 12:02)

    # Link komentara

  78. (rodjaksasela, 21. jul 2019 10:52)
    A koje su to zemlje tj lige koje kazu "dobro bice bolje"?
    Borusija i bayern su u Nemackoj unistili tako puno karijera. Dovodili Wunderkidove i gde su sad?
    Slicno je u Engleskoj, ako se ne pokazes odma ides na pozajmicu.
    O Spaniji i da ne pricam.
    U ligi petice nema "bice bolje" moras odma da pruzas maksimum i da zadovoljis sve.
    (tetkaizkanade, 21. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  79. O svemu tome nasli smo mi da dajemo sud.. Mi koji sve znamo posle prve utakmice.. I ko ce biti najbolji napadac na svetu i ko je najgore pojacanje ikada. I sad nama smeta sto to rade Spanci samo zato sto je nas igrac. Ok, slazem se da ne treba suditi nakon jedne utakmice ali mi najmanje treba da pricamo o tome.
    (Kimi, 21. jul 2019 12:00)

    # Link komentara

  80. Spanska marca je poznata po temparamentnom izvestavanju!
    Real je izuzetno na uspeh fiksiran mora odma i sad ako ne ide menjaju bez ikakvih problema igrace trenere i vodecu garnituru!
    Jovic zelim dobru sezonu i mnogo golova!
    Ako tamo igra za Repku je to samo od prednosti!
    (joki, 21. jul 2019 11:59)

    # Link komentara

  81. Sada pogledao snimak, Zidan uveo 11 igraca u 2 poluvremenu, promenjeni, ne poznaju se i lose igraju, jer nema timske igre, vec svako nesto pokusava a tako ne funkcionise.
    Moras da imas igru, svako treba da zna svoj deo zadatka.
    Prozivanje Jovica nije korektno.
    (Monza,

    Pa u 2.poluvr su se dokazali novi klinci koji su ocenjeni kao najbolji igraci Reala. Kubo i Rodrigo. I Jovic je igrao s njima, ali je bio neprimetan. Gol je dao Rodrigo, a iste sanse imao je i Jovic
    (Svinja, 21. jul 2019 11:57)

    # Link komentara

  82. Pa dobro Real je veliki klub a Luka je još mlad igrač tako da su mogući svi scenariji njegove karijere i da uspe i da ne uspe posto će imati veliki pritisak i navijača i javnosti.Pa jednom Ronaldo koji jedan od njihovih najbolji igrača ikada i koji im je doneo 5 LS su zviždali posle nekih neuspeha ili pisali loše o njegovoj igri a neće kao o Jovicu.
    (Delija, 21. jul 2019 11:54)

    # Link komentara

  83. Jović Milinković Savić...
    (Gary, 21. jul 2019 11:54)

    # Link komentara

  84. Kupili su oni od nas i Jankovića, Predraga Spasića... :-))
     (Dragoslav, 21. jul 2019 11:53)

    # Link komentara

  85. ja neznam ko je odlučio da ga kupi ali njega će pojesti veliki klub kao što je real!
    tako da dzaba bačeni novci moji sinovci!
     (neca, 21. jul 2019 11:52)

    # Link komentara

  86. U pravu ste,trebao je da udje da cetiri ili pet gola
    I opet izadje na Prvoj utakmici za novi klub.
    Kao i svi novi igraci koji stignu u novi klub poput
    Real Madrida!
    (Professor, 21. jul 2019 11:51)

    # Link komentara

  87. Ne znam sta ste mislili da će se dogoditi sa njim. Prevara, kao i svaki igrač Zvezde još od Savicevic i Dejana Stankovica. Vlada Stojković je isto još i OK.
     (Adriano_Galliani, 21. jul 2019 11:50)

    # Link komentara

  88. Ako napadac ne pipne loptu 2o minuta nije samo on krivac. Gde su vezni igraci? Kakva vest za grobare. Tako treba da se i vi radujete.
    (MiodragCZ, 21. jul 2019 11:44)

    # Link komentara

  89. A to što je Benzema promašio 3 lake šanse i igrao užasno nije bitno
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Нисмо исти, 21. jul 2019 10:54)

    Kritikovali su i Benzemu.
    (malo objektivnosti, 21. jul 2019 11:42)

    # Link komentara

  90. Izgleda kao da će dobar pripremni period biti ono što je potrebno Modriću, kako bi se vratio na nivou na kojem nije bio prethodne sezone"
    Eto, koliko se ti novinari razumeju u fudbal zajedno sa svim strucnjacima na ovom portalu kada kritikuju Jovica. Decko je odigrao prvih 45 min u novom klubu. Ne bilo kom klubu, vec u Realu. Sta, kao Jovicu nije potreban pripremni period da bi bio na nivou od prosle sezone?? B0) (PUNKrti,

    Decko, moras da citas sa razumevanjem.
    "Izgleda kao da će dobar pripremni period biti ono što je potrebno Modriću, kako bi se vratio na nivou na kojem NIJE bio prethodne sezone"
    Naglasak na "nije"!!
    Znaci, Modric treba da prodje pripreme da bi bio na nivou kao prijasnjih godina. Jer prosle godine nije odradio pripreme zbog Svetskog i to je uzelo danka i odrazilo se na njegovu losu sezonu prosle godine.
    Eto, to su Spanci hteli da kazu a ti odma skačeš da i Jovic treba pripreme. Da, od Jovica se mnogo ocekuje,mlad je zdrav,dao je mnogo golova prosle sezone i Spanci ocekuju njegovu eksploziju.Ne pruzi li to,pozajmica mu ne gine
    (Kaka, 21. jul 2019 11:41)

    # Link komentara

  91. A Drulovic i Perica Ognjenovic kakav flash back.
    (Real Falcao, 21. jul 2019 11:38)

    # Link komentara

  92. Španski listovi kritikuju Španske klubove. U Srbiji se vodi orkestrirana i plaćena kampanje mržnje prema Federeru.
    (dekibg, 21. jul 2019 11:08)

    Bas toliko patnje ti je naneo Novak prosle nedelje?! Da je ispoljavas i na vestima o fudbalu! Au,nije vama lako,Novak zaista unistava vase zivote...Tuga,neki tzv. "Deki iz BG" kmeci na "mrznju" prema svajcarskom teniseru! Ozbiljna dijagnoza
    (No1vak, 21. jul 2019 11:37)

    # Link komentara

  93. Није ми драго због коментара које сам прочитао на ову вест. По мени, нису у праву ни оно који нападају, ни они који бране Луку Јовића. Ови што га нападају, раде то са нескривеном злурадошћу, као да им је драго што је одиграо лоше, јер, ето, они су сад најпаметнији у друштву, знали су они да од тог малог нема ништа. Чувена српска уравниловка на делу, чим неко мало одскочи одмах га њих 100 вуче према доле, јер његов успех открива њихов неуспех. Лука Јовић, дете које је потекло из наше лиге, где царују Терзић, Кокеза, Вучелић, Шурбатовић, Вазура и сличне "појаве", пробило се до Реал Мадрида. Ставите неког Француза или Енглеза у његову ситуацију, не би играли ни за Малу Моштаницу, уз сво поштовање према том месту. При том, то дете је имало ту "част" да га тренира Гроф Божовић, који је био на добром путу да га упропасти. Тако да, све што је постигао, постигао је упркос фудбалској и нефудбалској Србији. Са друге стране, ови што га бране не схватају да Реал никад није и никад неће чекати играча да проигра.На свету има преко 100 милиона фудбалера, свима њима је сан краљевски клуб. Кад дођеш тамо, или играш од прве утакмице максимално или не играш никако, једноставно, замене те јер у трци за трофејима нема времена за чекање. Мислим да мали има лоше саветнике. Неко му је морао објаснити шта је Реал и шта га чека тамо. Не постоји пријатељска утакмица, гледаоци су платили скупе карте да виде спектакл и спектакл има да им се пружи. Нећеш ти, има ко хоће. Памет у главу и срећно.
    (Штилцована катаболцна, 21. jul 2019 11:36)

    # Link komentara

  94. A ko je sinoc bio dobar u Realu?
     (zex, 21. jul 2019 11:36)

    # Link komentara

  95. Prvo poluvrijeme su igrali u lrvom sastavu i trebalu su voditi iako su ga izgubili 1:0.
    Za Modrica kazu da ce za razliku od lani proci kompletne pripreme i biti pravi.
    Benzema puno kreira igru a to puno znaci Realu.
    (drago, 21. jul 2019 11:35)

    # Link komentara

  96. Jovic nine Ronaldo i to je cinjenica, a Jovic i nema radilice iza sebe da ga kljukaju loptama pa da nesto ubode....jedna utakmica se i ne racuna, ali ovi novinari, isto kao i vecina komentatora ovde, od aktivnosti imaju par casova fizickog kad nisu bili na postedi i sve znaju

    Ako im ne valja Jovic, eno mogu da se otvore 3 puta vise za Neymara....onaj barem glumi da igra
     (jedan od mnogih, 21. jul 2019 11:34)

    # Link komentara

  97. Ne zalecite se previse,tako se i Benfika zaletela pa popasla travu.Veliki je pritisak igrati za najveci klub na svetu.Ako cemo realno,ceo tim Reala nije igrao na nivou,tako da kritike na Jovicev i Modricev nastup po meni nisu ok.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zoki,

    Pa Modrica i ne kritikuju. Odigrao je uz Azara najbolje a od mladih Kubo i Rodrigo. Dok su u 1.poluvr igrali Azar i Modric Real je bio odlican, posle kad su izasli sve se raspalo i primili jos 2
    (Kubano, 21. jul 2019 11:34)

    # Link komentara

  98. Ma daj niste realni ...ima Jović još puno leba da jede i da trenira da bi bio u rangu jednog Benzeme, o čemu vi pričate...Benzema je top igrač, Jović tek treba da se dokaže u velikom timu...samo Real nije Ajntraht da čekaju da proigra...oni traže odmah i sad
    Srećno momku, meni on nije kalibar za Real, ali videćemo
     (hoćemo var u "super ligi" povilo, 21. jul 2019 11:33)

    # Link komentara

  99. Isti utisak je ostavio i u reprezentaciji.
    (Vanja, 21. jul 2019 11:33)

    # Link komentara

  100. Cekajte bre...jedno poluvreme i odmah procene,predvidjanja,blacenja...jbg decko jestigao u jedan od top 5svetskih klubova gde su ocekivanja i pritisak na najvisem nivou...sigurno je da ce imati priliku da pokaze sta zna...kvalitet ima,to je sigurno ali i taj kvalitet i Realu ocekuju da ce da nadogradi i bude jos bolji..jel oni samo najbolje zele i placaju...podrska mladom decku samoje strane.
     (dm, 21. jul 2019 11:32)

    # Link komentara

  101. @anti débil

    Pa ne pljuju ga spanci, kritikovao ga novinar lista "Marca". Pola spanskih komentara na tu vest su kritike na racun tog istog novinara, bas iz razloga sto je decko odigrao prve minute u realovom dresu. Al' samo kad si ti udario na celu naciju. Junacki.
    (Grobar-España, 21. jul 2019 11:32)

    # Link komentara

  102. Ma lupaju gluposti, geldao sa utakmicu Zidan je promenio ceo tim na poluvremenu igrao je sa nekim cudnim likovima. Nisu se sastavili celo drugo poluvreme prvi put se fazon videli ljudi u zivotu na utakmici. Nebitno je to. Prva postava je bila OK malo neuigrani ali nisu imali ni srece. Azar ce biti zlo sa Marselom na strani.
     (4k4.Dex, 21. jul 2019 11:28)

    # Link komentara

  103. Ali zato Benzema nije razočarao. Na njega smo se navikli već. Osedeo sam od muke kao navijač Reala zbog njega. Čoveku treba 500 šansi da postigne jedan gol, i to pored kakvih igrača. Jović je juče igrao u Real Madrid Kastilji.
     (Poz iz BG-a, 21. jul 2019 11:27)

    # Link komentara

  104. Jel moguće da nakon jednog poluvremena, prve utakmice priprema... se donosi neki zaključak...
    Ovo nema veze sa stvarnošću... Pa dečko je tek stigao iz jedne druge lige iz manjeg kluba i nije odradio ni 5 poštenih treninga...
    Btw.. cijela ekipa je noćas loše izgledala..
    Kao Hazard je" rasturio".. ne znam obrana je bila vrhunska, vezni red je radio kao "Švicarski sat".. A eto Jovic je od 5 čistih zicera.. sve za pucao...
    Dečko je tek stigao u klub.. radi se o mladom igraču kojem će trebati neko vrijeme da se prilagodi...
    Ovakvi naslovi i to još u "njihovim" novinama.... totalni nepotrebno..
    Al dobro, nadam se da će ga ekipa i Zidane podržati i pomoći mu da se što prije prilagodi..
     (Burke, 21. jul 2019 11:27)

    # Link komentara

  105. Sada pogledao snimak, Zidan uveo 11 igraca u 2 poluvremenu, promenjeni, ne poznaju se i lose igraju, jer nema timske igre, vec svako nesto pokusava a tako ne funkcionise.
    Moras da imas igru, svako treba da zna svoj deo zadatka.
    Prozivanje Jovica nije korektno.
    (Monza, 21. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  106. Šta se čudite, videli Španci da se u Srbiji pljuje Nadal pa uzvratili :)
     (srki, 21. jul 2019 11:26)

    # Link komentara

  107. Ja u ovog momka verujem i dalje. Jedno nebitno poluvreme nista ne znaci u jednoj nebitnoj utakmici! Tim se jos uvek sklapa i uigrava. Bice ovo zverka, samo mu trebaju minute ..
    (KiMi, 21. jul 2019 11:25)

    # Link komentara

  108. Perice skupa si senka hahaha
     (klm, 21. jul 2019 11:24)

    # Link komentara

  109. @Milan
    ti neke stvari bas i ne kapiras, oni sebe smatraju najjacim klubom na planeti i nema pravdanja za losu igru i poraz, samo se pobede racunaju, ende.
     (gari, 21. jul 2019 11:23)

    # Link komentara

  110. Pljuvaca vise nego ikad. Svaka cast. ovaj je najjaci sto "nezna", a zna da komentarise.
     (ludeng, 21. jul 2019 11:21)

    # Link komentara

  111. Odigrao 40 min.za njih,posle 3 treninga i došli do takvog zaključka.Za nepoverovati??!!??
    (dnevna doza prosecnog Srbende

    Izgleda da ti ne znas kako to funkcionise u velikim klubovima. Nebitno da li je takmičarska utakmica ili nije svi su pod lupom. Sve se gleda,svaki detalj, minute se dobijaju na kapaljke,ko iskoristi sansu srecan je, ko ne iskoristi,klupa.Pa se sa klupe ceka sansa opet na kapaljku.Jovic ce naravno da dobije sansu,ali on nije igrac za prvih 11.Ako uspe da se izbori,to ce da bude to. Problem je sto ce da bude tesko da se pored onakvog napadackog kadra dokaze,Real igra brzo,a on je spor i prakticno izvan sesnaesterca se ne snalazi. Vdecemo
    (Šerpa, 21. jul 2019 11:21)

    # Link komentara

  112. Benzema predprosle sezone nije mogao da opepeli.Zviizdali mu na Bernabeu a tek Bejlu
     (Zvezda, 21. jul 2019 11:19)

    # Link komentara

  113. Srpska glava.Umislio da je zvezda.Umesto da kida od pocetka on se vucara po terenu
     (Znalac, 21. jul 2019 11:17)

    # Link komentara

  114. Španski listovi kritikuju Španske klubove. U Srbiji se vodi orkestrirana i plaćena kampanje mržnje prema Federeru.
    (dekibg, 21. jul 2019 11:08)


    Ja kapiram da je neko fan nekog sportiste, ali ove je degutantno.
    Mislim kako povezujes ovakve stvari jedne sa drugima???
     (flex, 21. jul 2019 11:17)

    # Link komentara

  115. Ne zna on sta ce tek da ga snadje od novinara i navijaca, preveliki pritisak je igranje u Realu.Previse razmaženi navijaci a novinari bez milosti.
     (Back in Black, 21. jul 2019 11:17)

    # Link komentara

  116. Naravno da ovaj početak ništa ne mora da znači, ali meni on nekako nije ni bio igrač za Real. Više za solidne ekipe iz evropske druge klase, tipa taj Ajntraht.
    (Srdjan, 21. jul 2019 11:16)

    # Link komentara

  117. Benzema promasio dva cista gola, Ali uzevsi u obzir da je on Florentinov mezimac nema problema. Neka daju Jovicu samo trecinu poverenja koje je za sve ove godine dobio Benzema i vratice im sa kamatom. Bilo je sezona kad se Karim nije vídeo na 80% utakmicu ali je morao da.bude standardni prvotimac. Na kraju krajeva, ako nisu u stanju da istrpe i poguraju mladog igraca, lo ih .... Luka ima ugovor na 5 godina i ako im se isplati da ga placaju a da mu ne daju pravu sansu, njihov problem. Ja sam ubedjen da je Jovic top igrac, samo mu treba malo vremena da se uklopi i imace u njemu 25-30 golova por sezoni. To Benzema nije uradio za sve ove godine, pa ga opet dizu u nebesa novinari gospodina Pereza.
    (Grobar-España, 21. jul 2019 11:15)

    # Link komentara

  118. Nema sta "el tigre" ahahaha
     (Ujka Zitko PFK, 21. jul 2019 11:13)

    # Link komentara

  119. (dnevna doza prosecnog Srbende, 21. jul 2019 10:46) Tako je psiho, evo ti plusic!
    (moralni gmizacac, 21. jul 2019 11:12)

    # Link komentara

  120. Alo španci, to je rezervisano za naše pljuvače! Sikter
     (gzola, 21. jul 2019 11:11)

    # Link komentara

  121. Realno decko je prosek. Ne znam sta bi Realu da ga dovede bacenih 60 miliona, ta je najskuplji napadac kojeg je Real potpisao. Nvz tu je Tenerife njegov kalibar
    (Ovo je jedan svečarski trenutak, 21. jul 2019 11:11)

    # Link komentara

  122. Kakav su to narod ovi zglavkari spanci, pljuju igraca nakon jednog odigranog poluvremena u nebitnoj pripremnoj utakmici i to ga pljuje najcitanina sportska novina,na koj moj bre to lici!!?!?
    Definitivno, sada je potvrdjeno da Srbi ipak nisu najgori narod na svetu, spanci su neuporedivo, ali NEUPOREDIVO gori!!!
    Sramota....
    (antiDebil, 21. jul 2019 11:11)

    # Link komentara

  123. Bayern rastura Real kad ne sudi Viktor Kasai ili Cunejt Cakir, a jos nam nije igrao Lucas Hernandez, bravo Bayernovci!
    (Oliver, 21. jul 2019 11:10)

    # Link komentara

  124. Samo polako, vidim da su se mnogi pridruzili kritikama koje su izneli spanski novinari. Jovic je talentovan i u Realu ima sve uslove da svoj talenat razvije, uskoro ce doci sve na svoje i Jovic ce u godinama koje dolaze biti jedan od najuticajnijih fudbalera.
    (Nemanja, 21. jul 2019 11:09)

    # Link komentara

  125. Ako ste ikad igrali organizovani fudbal ili bilo koji timski sport znali bi da uzme vremena da se upoznas sa trenerom, suigracima, sistemom igre i tako dalje. Ako je Luka bio "Senka" sto je igrao sa mladim B tim suigracima bez iskustva onda sta je sa Benzemom sto promasi 3 100% sanse i isto se nije video. Budite malo realni i pustite da Luka provede malo vremena i da se stabilizuje u novo drustvo.
    (Petar, 21. jul 2019 11:09)

    # Link komentara

  126. Kam to radnik bijeljina bro.
     (mitros on fire, 21. jul 2019 11:08)

    # Link komentara

  127. Ajoj posle jedne prijateljske se pljuju igraci pa ovi novinari kao nasi da su.Ajde da dajete sud posle 20-30 utakmica ali posle jedne?Pa gde to ima?
    (Milan, 21. jul 2019 10:53)

    Španski listovi kritikuju Španske klubove. U Srbiji se vodi orkestrirana i plaćena kampanje mržnje prema Federeru.
    (dekibg, 21. jul 2019 11:08)

    # Link komentara

  128. Evo ih nasi strucnjaci u komentarima odma Jovic nema kvalitet,novi Perica,prerano otisao, a momak odigrao poluvreme prijateljske utakmice.... haahha
    Al dobro sta drugo ocekivati od istih onoh navijaca koji su toliki znalci za sve sportove da kritikuju i Djokovica i Jokica.
    (Jack Sparrow, 21. jul 2019 11:08)

    # Link komentara

  129. Whahaha pa Mitrovic je sa jovica licno Maradona cak i saponjic
    (bibi, 21. jul 2019 10:53)

    Izbija grobarska zavist iz tvog komentara. Smešno.
     (Vračarac, 21. jul 2019 11:05)

    # Link komentara

  130. Spor je. Sporo misli, sporo se krece, a tehnika mu nije jaca strana. Tek ce se videti koliko smeta u vrhunskom timu. Bar je uzeo pare ako nista drugo.
    (Gazda Dojkan, 21. jul 2019 11:05)

    # Link komentara

  131. Sto me ovo podseca na Pericu Ognjenovica? hm
    (Nebojsa, 21. jul 2019 11:05)

    # Link komentara

  132. Pa sta ste ocekivali
     (dejan, 21. jul 2019 11:04)

    # Link komentara

  133. Samo poslati u Getafe ili sličan klub na kaljenje.
     (Xxx, 21. jul 2019 11:04)

    # Link komentara

  134. [link]
    Modric 4.najbolje ocenjen igrač Reala, Hazard 3., a Jovic 16.
    Kazu Spanci u ovim ocenama da je Jovic igrao kao sa U21 na evropskom.
    (Atleta do leta, 21. jul 2019 11:03)

    # Link komentara

  135. Ne zalecite se previse,tako se i Benfika zaletela pa popasla travu.Veliki je pritisak igrati za najveci klub na svetu.Ako cemo realno,ceo tim Reala nije igrao na nivou,tako da kritike na Jovicev i Modricev nastup po meni nisu ok.
     (Zoki, 21. jul 2019 11:03)

    # Link komentara

  136. Jao majko mila oni se odma zaleteli a dza bu nas je, dobar je Luka al za real je mnooogo daleko, vec na zimu ide
     (hvv, 21. jul 2019 11:02)

    # Link komentara

  137. New perica ognenovic.
     (lebdim iznad rupice, a u Parizu pucketaju šestice, 21. jul 2019 11:02)

    # Link komentara

  138. Kam tu red star bro hahaha
    (party manijak, 21. jul 2019 11:01)

    # Link komentara

  139. Videcemo kako ce se snaci u Realu i da li ce uopste igrati. Jer da budemo iskreni, napadac koji ne moze nista da napravi protiv mladih igraca iz Austrije i Danske sta ce uraditi protiv najboljih defanzivaca na svetu? Bez obzira sto smo mi bili losi i da nije bio on kriv sto nije dobio loptu od igraca, ali neko ko je svetska klasa se vidi odmah i na tim utakmicama. Setimo se samo Tadica. Kod njega smo uvek videli da odskace od ostalih i da se moze ocekivati neki vrhunski potez ni iz cega iako ne igramo nista i da smo losi. Tako nas je odveo na SP pa i tamo bio jedan od boljih igraca iako nista nije napravio ali se to vidi. Kod Jovica to nismo mogli da vidimo. Mozemo reci da je mlad i da ima jos vremena da se pokaze, ali je vec u Realu. Tako da ako se nece sad dobro pokazati onda ce biti propali talenat ko Lazar Markovic, Krasic ili Radonjic koji nisu nista pokazali kada su stigli u vrhunske klubove.
    (Beretka, 21. jul 2019 11:00)

    # Link komentara

  140. Gledao noćas do 4 sata... Dečko je trčkarao po terenu, ušao u drugom poluvremenu i pipnuo loptu tek 62. minutu... Do kraja je imao kontakt sa loptom još samo tri puta kada se vratio do centra da bi je dodao prvom do sebe! Bilo je tužno gledati kako se kreće u radijusu od desetak metara i čeka da mu neko doda loptu. Bojim se da se neće uklopiti u igru tima. A Real je komotno mogao da primi pet komada da ne beše Kejlora Navasa.
     (Miloje, 21. jul 2019 10:59)

    # Link komentara

  141. "Izgleda kao da će dobar pripremni period biti ono što je potrebno Modriću, kako bi se vratio na nivou na kojem nije bio prethodne sezone"
    Eto, koliko se ti novinari razumeju u fudbal zajedno sa svim strucnjacima na ovom portalu kada kritikuju Jovica. Decko je odigrao prvih 45 min u novom klubu. Ne bilo kom klubu, vec u Realu. Sta, kao Jovicu nije potreban pripremni period da bi bio na nivou od prosle sezone?? Bitno je ostaviti nadasve "duhovit" komentar da ga ceka Kompostela. Evo svi smo se nasmejali, sto ne radis stend ap covece, takav talenat za humor i doskocicu nije vidjen nigde i nikada
     (PUNKrti, 21. jul 2019 10:58)

    # Link komentara

  142. Ne znam samo ko je veca komedija! Spanski mediji koji od prve pripremne utakmice utakmice od decka koji je tek dosao ocekuju het trik,makazice i Messi ala pretrcim pola terena dam gola stil,ili strucnjaci sa ovog sajta koji su juce Saponjica proglasili novom zvezdom Primere zato sto je dao gol na debiju u pripremama a danas Jovice proglasavaju promasajem jer nije dao gol na debiju u pripremama.Ovi odavde me i ne cudi,ali spanski mediji me jako cudo.Prilicna kolicina neinteligencije autora tih naslova i tekstova
    (Jovic i Saponjic ce tek da resetaju, 21. jul 2019 10:57)

    # Link komentara

  143. da bi debitovao mora i da sutne loptu bar jednom, ne samo da je na terenu
     (gratis, 21. jul 2019 10:56)

    # Link komentara

  144. Moj utisak i pre prelaska da nije brz i dinamičan za igrača Reala, ali dečko će pokazati posle početka sezone ako se uklopi
    (Scotland, 21. jul 2019 10:56)

    # Link komentara

  145. Real je morao traziti bolju devetku od Benzeme za mesto startera, a da on ulazi sa klupe. Jovic moze kao treci spic da bude prospekt za buducnost. Mislim da je Zidan precenjen a da mu je one titule doneo Ronaldo uz Modrica i sudiju.
    (Iskreno?, 21. jul 2019 10:55)

    # Link komentara

  146. Realno nije za Real,to smo znali svi istog trenutka kada je potpisao, "al' ajde".
     (uefamafia, 21. jul 2019 10:55)

    # Link komentara

  147. Novac, hahahaha!!!
     (Aki, 21. jul 2019 10:54)

    # Link komentara

  148. A to što je Benzema promašio 3 lake šanse i igrao užasno nije bitno
     (Нисмо исти, 21. jul 2019 10:54)

    # Link komentara

  149. Pa sta su oni ocekivali, novog Ronalda? Nema nista od Jovica u Realu, brzo ce biti prodat ili poslat negde na pozajmicu. Nije isto igrati u Frankfurtu i Realu, to ce se vrlo brzo pokazati.
     (Admiral, 21. jul 2019 10:54)

    # Link komentara

  150. Ajoj posle jedne prijateljske se pljuju igraci pa ovi novinari kao nasi da su.Ajde da dajete sud posle 20-30 utakmica ali posle jedne?Pa gde to ima?
    (Milan, 21. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  151. Oni kao nesto pa znaju o fudbalu.

    Tim je kombinovan i neuigran.

    Lako je kada si neko vreme sa istim igracima i znas gde je ko i da ne gledas i kako ko diše.
    (Pippen, 21. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  152. očekivano...
     (Stigao sam i vracam se brzo, 21. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  153. Whahaha pa Mitrovic je sa jovica licno Maradona cak i saponjic
     (bibi, 21. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  154. Brzo ce on u Las Palmas na pozajmicu, nema on tu brzinu za Real
     (Mitar, 21. jul 2019 10:53)

    # Link komentara

  155. Pa on je takav celu ovu godinu. Imao je izvanredan prvi deo sezone u Ajntrahtu gde je u jednoj utakmici dao 5 golova i napumpao prosek. Realno, drugi deo sezone los, o igrama u A i mladoj selekciji Srbije da ne govorimo. On je tek talenat sa ogromnim potencijalom a tek cemo da vidimo hoce li i kako to da kapitalizuje.
    (Ranko, 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  156. Ma, gazi, bre, Luka!!!

    Ko šiša novinare.
     (Admine ispoštujme., 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  157. Postoje zemlje gde ce ti posle lose partije reci dobro, bice bolje, glavu gore, a postoje klubovi gde posle 45 minuta sav skauting od 6 i vise meseci, svi golovi i asistencije iz prethodne sezone ne vaze, nema ih, nema cinjenice da si mlad, da je neko strucniji procenio da vredis tih 60 miliona, da si zalog za buducnost... Muka mi je od takvih...
     (rodjaksasela, 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  158. Voleo bih da gresim ali imam utisak i bojim se da Jovic ne bude u Realu kao nekad Perica Ognjenovic. Ako se ne bude snasao ubrzo ce on na neku posudbu u Spaniji.
     (Beograd, 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  159. nije real za nase igrace ..bolje prvi u selu nego zadnji u gradu..a kad dodje vreme onda ces biti i prvi u gradu , rano je za sada..
     (dzoni, 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  160. Pa dobro,tek je odigrao 45 minuta,ovo je glupo pisati...Sa moje tacke gledista,nece se Real proslaviti ni ove godine.Zidan je ranije imao nenormalnog golgetera u vidu Ronalda,sada to vise nema.Mnogi ocekuju da Azar preuzme tu ulogu,sto je zaista besmisleno,jer Azar nije taj tip igraca,nije golgeter.Jovic ce imati dva puta,ili ce ga odma zakovati za klupu,ili ce mu pruzati sansu da se razvija i igra.Nego Real nema strpljenja nikga da ceka,to je problem
     (Sinisa90, 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  161. Novi Perica Ognjenovic, nazalost! Brzo ce on na pozajmicu u drugu ligu. Steta. Bolje da je u Bajern presao
    (Sakaluda, 21. jul 2019 10:52)

    # Link komentara

  162. Vratice se on brzo u Eintracht ako ne propadne skroz.
     (Enklava, 21. jul 2019 10:51)

    # Link komentara

  163. To smo znali svi mi u Srbiji, nema veze Ueska siri ruke.
     (hala madrid, 21. jul 2019 10:50)

    # Link komentara

  164. A šta su očekivali.On je navikao da ga upošljavaju on sam nezna da napravi šansu.Pare su uzalud potrošili.
     (Vladan, 21. jul 2019 10:50)

    # Link komentara

  165. bice on dobar ne brinite
     (marko, 21. jul 2019 10:49)

    # Link komentara

  166. Odigrao 40 min.za njih,posle 3 treninga i došli do takvog zaključka.Za nepoverovati??!!??
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 21. jul 2019 10:46)

    # Link komentara