1. Чему то?
    Браћа су се отуђила, сад се зовемо разним именима..
    Ако је рад играти за реп. Србије било би ми драго да га пратим и устајем због њега као за Јокића.
    (Никола, 26. jun 2019 22:40)

    # Link komentara

  2. Alen Smailagić je Bošnjak iz Srbije. Veliki broj Srba se izjašnjava kao Italijani, Bošnjaci, Grci, Jevreji, Vlasi, Cincari i tako dalje. Srbi katoličke i islamske veroispovesti ne postoje. Ali zato postoje Hrvati i Bošnjaci pravoslavne veroispovesti. Na popisu stanovništva 2011. i 2013. godine se oko 20 hiljada pravoslavaca izjasnilo kao Hrvati i Bošnjaci.

    Dončić = Srbin iz Slovenije

    Pero Antić = Srbin iz Makedonije

    Dražen Petrović = Srbin iz Hercegovine

    Vučević = Srbin iz Crne Gore
    (Yep, 26. jun 2019 21:17)

    # Link komentara

  3. analitičar amater...
    kako se ovo sve desilo da ste svi veliki nacionalisti i veliki Srbi, Hrvati, malo Izadji iz svog tora vidjet ćeš da su svi ljudi a ne da brojis krvna zrnca, Srbi, Hr i Bosnjaci su Bosanci a to što vas politicari lože da budete što oni hoće to je već druga priča...
    (veseli bosanac, 26. jun 2019 00:35)

    # Link komentara

  4. po nacionalnosti je Srbin a po veroispovesti,šta god...Ko ima Srpski pasoš,Srbin je,ne može biti marsovac...bez veze.Zašto to nekoga vređa.Ko se ne oseća Srbinom,slobodno uzmite drugi pasos
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Barak, 25. jun 2019 18:38)

    ....
    Onda je svako, ko ima bosanski pasos - Bosanac, zar ne? Ili crnogorski, pa je Crnogorac? Kako li se koriste dupli standardi, kako se kome navije!?
    (ThePain, 25. jun 2019 23:48)

    # Link komentara

  5. U moru nacionalistickih komentara,ja cu pitati podsjeca li jos nekoga ovaj momak na Davidovca? :)
    (Damir PG, 25. jun 2019 23:00)

    # Link komentara

  6. Puna vam usta Srbin pa Srbin. Onda su pravoslavci iz Bosne Bosanci pravoslavne vjere i tacka. Imaju bosanske pasose.
    Ne moze jedno pravilo za Srbiju i narodnost Srbin i sve ostale narode u Srbiji, a drugo pravilo za Bosnu, Hrvatsku... I ostatak drzava u svijetu gdje zive Srbi. Da pojasnim. Ako je on Srbin samo zato jer je iz Srbije i ima pasos Srbije( kao sto vi svi tvrdite), onda su Srbi u Bosni ustvari Bosanci(imaju bosanski pasos i iz Bosne su), u Hrvatskoj su Hrvati u Njemackoj Njemci.. Imaju njemacke i hrvatske pasose. Aj malo upaliti mozak. Nije komplikovano za shvatiti.
    (Bosanac, 25. jun 2019 22:54)

    # Link komentara

  7. Смаилагић: слика и прилика данашње кошаркашке Србије. Скоро нико од наших новинара га није пратио, једва да се знало да је отишао у Америку, и сад кад је изабран на драфту и људи се заинтересовали за њега, не можете наћи ниједан интервју наших новинара с њим, ниједну изјаву нашим медијима, ниједан податак о малом, већ се преводе стари чланци из Америке о Алену... Дакле, тотално мрак! Али зато зомбирани Србин који по цео дан не излази из кафића и не испушта мобилни, све зна о Смаилагићу: и одакле је, и је ли наш ил' баш и није, за коју репрезентацију ће играти а за коју неће...

    Из свега овога што се дешава с њим, закључујем:

    1. Голден Стејт је баш загризао за њега.
    2. Ален је клинац, али здраво размишља да му је тренутно најважније да игра.
    3. Наша струка у млађим узрастима је по обичају превидела доброг играча јер ради по систему "ко да више" (Миличић, Бјелица, Јокић, Смаилагић - докле више?
    4. Наши спортски новинари се не разликују много од горепоменуте струке.
    5. Сад сви они покушавају да сакрију свој фушерај преко ботова који загушују сваку размену конструктивних мишљења неким приземним причама о етничкој припадности... И тиме спречавају питање: па где сте досад били, господо тренери и новинари, кад ми за Алена Смаилагића морамо да сазнајемо од ваших америчких колега?
    6. Србија баш има јаку базу, кад и поред свих тих фушераја ствара супер јаке репрезентације.
    (Иван, 25. jun 2019 20:50)

    # Link komentara

  8. Ха, ха, ха, ево нешто размиљам, када неко погледа наслов и број коментара, помислио би ух што је овај клинац популаран. Кад оно 98% коментара расправа о томе да ли је ”српски” или ”србијански” кошаркаш. Сада ћу да прегледам поново коментаре, да видим који је лик започео ту тему. Признајем и ја сам се примио и оставио два коментара на тему Србин-Србијанац ;).
    (јд123, 25. jun 2019 20:30)

    # Link komentara

  9. Smajli je legenda
    sve najbolje mu želim
    (to bre, 25. jun 2019 19:45)

    # Link komentara

  10. On kao građanin i državljanin Srbije može da bude samo Srbijanac.Ti si Srbin-Srbijanac a on Bošnjak-Srbijanac...Jel sad kontaš? Nemojte više da pripadnike druge nacije nazivate Srbima...
    (Bosanac, 25. jun 2019 13:16)

    Vidi decko posto ti neke stvari nisu jasna pa da ti objasnim - u srpskom jeziku se nizasta ne koristi pridev Srbijanski. Ako je neko drzavljanin Srbije mi kazemo srpski drzavljanin. Ako je neko reprezentativac Srbije mi kazemo srpski reprezentativac. Ti si sada na srpskom portalu. Vi u vasem jeziku koji pokusavate da razlikujete od srpskog koristite rec srbijanski za sve moguce. Ne mozes ti nama na nasem protalu gde se primenjuju pravila srpskog pravopisa da nameces vase arsine i vase reci. Shvati to. Mali Alen je prema tome srpski reprezentativac.
    (analiticar_amater, 25. jun 2019 18:57)

    # Link komentara

  11. Za Igor...
    Zasto onda Srbi iz BiH ne mogu biti Bosanci i Hercegovci nego su oni Srbi...Zasto imate dvostruke arsine poi tom pitanju, slazem se s tobom da je Smailagic Srbin ali isto rako se slazem da ja kao katolik iz Bosne, pravoslavci i muslimani iz Bosne trebaju biti Bosanci i Hercegovci a ne to da sam ja Hrvat ili nesto trece a rodio sm se u BiH i svi su mi ovdje ali ja odjednom Hrvat...Jos se slazete, citajuci komentare, da su Srbi iz RS dijela BiH veci Srbi od vas iz Srbije, po meni malo jadno....
    (veseli bosanac, 25. jun 2019 17:23)
    Nemamo mi dvostruke arsine nego ti decko ne kapiras neke stvari. U Bosni i te kako postoje i Srbi i Hrvati kao sto i u Srbiji postoje Bosnjaci, ali u Srbiji isto tako postoje i Srbi muslimani. Nema tu pravoslavci, ovi oni iz Bosne bi trebali biti to i to. Ne postoji to trebali bi biti, oni su ono sto jesu. Ako ne mozes da skapiras da je jedna etnicka grupa usled istorijskih okolnosti mogla da se nadje podeljena unutar granica vis razlicitih drzava, onda je to tvoj problem. Srbi iz RS su Srbi a ti mozes samo da sanjas da ces da ih pretvoris u nesto drugo.
    (analiticar_amater, 25. jun 2019 18:54)

    # Link komentara

  12. Srbin ne znači biti pravoslavac, već građanin Srbije. Moj prijatelj, koji je po poreklu Italijan, čovek je Katolik a njegov otac je rođen u Beogradu -izjašnjava se kao Srbin katoličke veroispovesti.

    Moj drugi prijatelj David, musliman iz Novog Pazara, izjašnjava se kao Srbin. Rođen u Srbiji, roditelji rođeni u Srbiji, plaća porez u Srbiji - šta bi drugo bio?
    Da li su ljudi ovde toliko neobrazovani i zatucani da ovo što pišem stvarno ne kapiraju, ili se radi o kompletnim idiotima koji u nedostatku kulture, vaspitanja pljuju po drugima misleći da su bolji u nečemu zbog svog prezimena?
    Svim takvim idiotima treba objasniti da nigde u normalnom svetu te niko ne pita čiji si ti i "od kojih si" - njima je važno ono što ti radiš danas (da li si dobar radnik, prijatelj, otac).:Samo kompletnim idiotima je bitno kako se neko preziva..
    (igor, 25. jun 2019 12:18)

    Srbin ne znaci samo biti gradjanin Srbije jer Srbi kao etnicka grupa zive i u drugim drzavama, niti su svi gradjani Srbije etnicki Srbi, postoje kod nas brojne manjine i to je sasvim normalna stvar. Sa druge strane, ovaj OgiCg ima nekih ozbiljnih problema, to je tacno.
    (analiticar_amater, 25. jun 2019 18:50)

    # Link komentara

  13. U svojoj glavi može da bude šta hoće, ako je državljanin Srbije, onda je Srbijanac, kao i svaki stanovnik Srbije, a ne Srbin!
    Znači ispravno je SRBIJANSKI košarkaš, i tako treba da "zovu" svakog, bez obzira da li je Srbin, Musliman,a državljanin je Srbije.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Veseli, 25. jun 2019 13:09)

    Znači Srbin mora isključivo da bude pravoslavac? Moj deda je bio veliki vernik, pravoslavac, ali ja ne verujem u boga iz čisto naučnih razloga i smatram sebe ateistom. Da li ja onda nisam Srbin?
    (ja, 25. jun 2019 18:46)

    # Link komentara

  14. po nacionalnosti je Srbin a po veroispovesti,šta god...Ko ima Srpski pasoš,Srbin je,ne može biti marsovac...bez veze.Zašto to nekoga vređa.Ko se ne oseća Srbinom,slobodno uzmite drugi pasos
    (Barak, 25. jun 2019 18:38)

    # Link komentara

  15. Mislim da momak ima kvalitete da bude veliki igrač! Neka ga zdravlje posluži i mimoidju povrede! I biću srećan kada bude osvajao medalje za našu reprezentaciju i podržavaću ga kao i Kolašinca,Amelu, Dudaša,Španovićevu , Ljajića..... i sve druge poštene gradjane Srbije, koji nisu pravoslavni Srbi, ali znaju šta je držsva i šta je poštovanje!
    (blagonakloni, 25. jun 2019 18:32)

    # Link komentara

  16. Covjek je Bosnjak iz Srbije. Moze se reci Srbijanac (kao pripadnost drzavi-ima to drzavljanstvo), ali nikako Srbin(kao pripadnik naroda-Bosnjak je).
    Zbog ovakvih stvari svi bjeze od vas. Vjerovatno ce i on.
    Nikako da shvatite da ne mozete vi nametati nekome i govoriti sta jeste a sta nije..
    (Bosanac, 25. jun 2019 17:43)

    Govorite o nekom nametanju a vi to upravo radite. Shvatite, ne postoji termin Srbijanac koji bi trebalo da označava ljude iz države Srbije. Ne postoji! Taj termin je još jako davno korišćen za razlikovanje Srba iz Srbije i Srba iz Crne Gore a danas se donekle zadržao u Srbiji za označavanje Srba iz centralne Srbije, dakle, taj termin se koristi isključivo u Srbiji. Vi iz BiH i iz Hrvatske ga uveliko koristite na način ne koji se on uopšte ne koristi i još pričate o nekom našem nametanju nečega vama.
    (Mirko, 25. jun 2019 18:25)

    # Link komentara

  17. A kako braco srbi Alen pa srbin.Moze li to ?hahaha 
    (ogicg, 25) 

    Koliko je potrebno odstraniti mozga nekome, pa da postavi ovakvo pitanje i pri tome misli da je nešto smešno? 

    Srbin ne znači biti pravoslavac, već građanin Srbije. Moj prijatelj, koji je po poreklu Italijan, čovek je Katolik a njegov otac je rođen u Beogradu -izjašnjava se kao Srbin katoličke veroispovesti. 

    Moj drugi prijatelj David, musliman iz Novog Pazara, izjašnjava se kao Srbin. Rođen u Srbiji, roditelji rođeni u Srbiji, plaća porez u Srbiji - šta bi drugo bio? 
    Da li su ljudi ovde toliko neobrazovani i zatucani da ovo što pišem stvarno ne kapiraju, ili se radi o kompletnim idiotima koji u nedostatku kulture, vaspitanja pljuju po drugima misleći da su bolji u nečemu zbog svog prezimena? 
    Svim takvim idiotima treba objasniti da nigde u normalnom svetu te niko ne pita čiji si ti i "od kojih si" - njima je važno ono što ti radiš danas (da li si dobar radnik, prijatelj, otac).:Samo kompletnim idiotima je bitno kako se neko preziva..
    (igor, 25. jun 2019 12:18)

    U moru otrova da izdvojim jedan normalan komentar.... I da napomenem... Srbi su zrtvovali mnogo posle drugog svetskog rata da bi nastala jugoslavija... Da bi se zatucanim seljanima pokazalo da smo isti narod... Bedni separatisti su pobedili... Sada svi zivimo bedno osim tih politicara... Srecno braco jugosloveni... Delite se po religiji i neka vam svi drugi budu blizi od vaseg naroda iz komsiluka..
    (stefan, 25. jun 2019 18:24)

    # Link komentara

  18. @Bosanac
    Смаилагић је држављанин Србије, а његова националност је његова ствар и не треба бринути за то. Ако хоће да игра за Србију, одлично, ако неће, срећно му било. Ми не намећемо никоме националност, али знамо од кога сте ви Бошњаци потекли. То је истина која се учи на свим озбиљнијим универзитетима од Турске, Русије до Француске, Британије... Сви знају истину. Историјске чињенице су често немилосрдне. Званичне историје се не треба одрећи, зарад политичке коректности.
    (aco, 25. jun 2019 18:13)

    # Link komentara

  19. Vidim, razvila se polemika oko toga, da se momak imenuje 'srpskim' kosarkasem. Ako je po nacionalnosti Srbin, onda je to potpuno ispravno. Ukoliko nije, onda bi pravilno bilo: 'Kosarkas iz Srbije'. Navescu primjer - jednom prilikom, Goran Danilovic, Srbin & politicar iz Crne Gore, u skupstini izjavio: "Ovo NIJE Crnogorska skupstina! Ovo je Skupstina Crne Gore! Jer da je 'crnogorska', to bi znacilo da u njoj sjede samo Crnogorci - a ja sam Srbin!"
    Mislim da je time sve receno.
    (ThePain, 25. jun 2019 17:54)

    # Link komentara

  20. Covjek je Bosnjak iz Srbije. Moze se reci Srbijanac (kao pripadnost drzavi-ima to drzavljanstvo), ali nikako Srbin(kao pripadnik naroda-Bosnjak je).
    Zbog ovakvih stvari svi bjeze od vas. Vjerovatno ce i on.
    Nikako da shvatite da ne mozete vi nametati nekome i govoriti sta jeste a sta nije..
    (Bosanac, 25. jun 2019 17:43)

    # Link komentara

  21. Za Igor...
    Zasto onda Srbi iz BiH ne mogu biti Bosanci i Hercegovci nego su oni Srbi...Zasto imate dvostruke arsine poi tom pitanju, slazem se s tobom da je Smailagic Srbin ali isto rako se slazem da ja kao katolik iz Bosne, pravoslavci i muslimani iz Bosne trebaju biti Bosanci i Hercegovci a ne to da sam ja Hrvat ili nesto trece a rodio sm se u BiH i svi su mi ovdje ali ja odjednom Hrvat...Jos se slazete, citajuci komentare, da su Srbi iz RS dijela BiH veci Srbi od vas iz Srbije, po meni malo jadno....
    (veseli bosanac, 25. jun 2019 17:23)

    # Link komentara

  22. @sir oliver

    ko ti je predavao Srpski? Mr Bing?

    po tebi bi bilo:
    Rus-Ruska
    Rumun-Rumunska
    Kanadjanin-Kanadjanska
    (pera zdera, 25. jun 2019 17:22)

    # Link komentara

  23. Dončić - Slovenac
    Pero Antić - Makedonac
    Dražen Petrović - Hrvat
    Vučević - Crnogorac
    Smajilagić - Srbin
    (RTS 1, 25. jun 2019 17:17)

    # Link komentara

  24. On kao građanin i državljanin Srbije može da bude samo Srbijanac.Ti si Srbin-Srbijanac a on Bošnjak-Srbijanac...Jel sad kontaš? Nemojte više da pripadnike druge nacije nazivate Srbima...
    (Bosanac, 25. jun 2019 13:16)

    Босанац мешаш бабе и жабе. Овде се прича о називу припадника једне државе а ти говориш о етничкој припадности, још то називаш нацијом. Додуше сви смо ми једна етничка група и Срби и Бошњаци и Хрвати и Црногорци, једино смо различите вероисповести.

    Али историја је учинила своје да људи истичу различитости иако су уствари исти и зато је у нашем случају осећај припадању једној етничкој групи лична ствар. Ти се бојиш да Срби хоће да присвајају Бошњаке, али имаш примера познатих личности - муслимана и католика који су се изјашњавали као Срби, нпр. Меша Селимовић или Иво Андрић.

    Назив ”Србијанци” су измислили Аустроугари да поделе народе на Балкану.

    Спортисти се називају по држави из које долазе. Православци из Хрватске су хрватски спортисти, католици и муслимани из Србије су српски спортисти.

    Твој проблем је што се у Босни користе два израза ”Босанци” и ”Бошњаци”. Камо среће да има само један, па да православци у Босни буду етнички Срби и Бошњаци као припадници државе а муслимани у Србији етнички Бошњаци и Срби. Или да су и једни и други Срби и Босанци.

    Онда не би водили овакве дискусије. Ти Босанац се боље запитај зашто једино за људе у Босни и Србији постоје два израза, док код осталих у окружењу тога нема? Можда због ”подели па владај”...
    (јд123, 25. jun 2019 16:58)

    # Link komentara

  25. Mali ce da bude ubica igrač ! Zelim mu sve najbolje , i naravno da za repku donese dosta zlata . Bravo momče !
    (Ronaldinjo26, 25. jun 2019 16:44)

    # Link komentara

  26. koliko su komentari toksicni....jezivo
    (dusan, 25. jun 2019 16:37)

    # Link komentara

  27. Isuse o cemu se ovde raspravlja. Prebrojavaju se krva zrnca kao nekada.

    Imate nacionalnost i imate drzavljanstvo. Drzavljanstvo se odnosi na pripadnost (pravnu) drzavi. A nacionalnost na pripadnost naciji. Drzave nisu nacionalne nego gradjanske (nadam se). Tako da u Srbiji mogu da zive ljudi razlicitih nacionalnosti. Takodje Srbi po nacionalnosti mogu da budu i razlicitih veroispovesti, pravoslavci, katolici, muslimani, ateisti... ali mi uporno guramo iz srpske nacionalnosti sve Srbe koje nisu pravoslavci, i delimo nacije po religiji.

    Kada amerikanci kazu amerikanac misle na drzavljanje SAD-a, nevezano da li je njihovo poreklo italijansko, irsko, englesko, srpsko, spansko, africko itd. Postoje blize odrednice naravno, afroamerikanac, italoamerikanac itd. Ali to nikada nece reci kada to nije bitno, kao u ovom slucaju.

    Nacionalna pripadnost kao i religijska treba da bude nesto privatno, i treba da prestane da se raspravlja o tome, dok je drzavljanstvo druga prica.

    Tako da decko jeste Srbin jer ima srpsko drzavljanstvo i dolazi iz Srbije. A vi nacionalisti skinite se sa grbace decku od 18 godina.
    (zmajognjeni, 25. jun 2019 16:30)

    # Link komentara

  28. Udjoh na komentare jer sam mislio da se pise o igrackim kvalitetima, a kad ono...Ovi sto pisu Srbijanac, Novopazarac itd, uzmite spisak evo na primer fudbalske reprezentacije Nemacke, tu imate igrace poreklom iz Poljske, Turske, Afrike, Balkana,jos im samo azijatska rasa fali i napisite mi kako se oni izjasnjavaju. Hvala.
    (Markobrebrat, 25. jun 2019 16:24)

    # Link komentara

  29. a dobro,to je normalno,kao sto je amerikanac van usa amerikanac,a u usa je portorikanac,italijan,irac,kubanac,jevrej,indijac,korejac,kinez...tako i kod nas mora u neke grupe da se smesta,da lakne sirotinji da je to i njihov uspeh...
    (kole, 25. jun 2019 16:17)

    # Link komentara

  30. Ovu ljudsku veličinu poznajem zadnje 3 godine jer mi klinci igraju u KK Beko.Skromnost,vredan rad,posvecenost su ga doveli do ovog mesta gde je sad,a ubedjen sam da je za njega nebo granica.Sto se tiče reprezentacije zadnju godinu nije nastupao jer nije zeleo da bude dodavac tatinom sinu Pecarskom.
    (igor79, 25. jun 2019 16:12)

    # Link komentara

  31. Smailagicu svaka cast ...iskreno nisam cuo za njega do sada ali ovo je veliki uspeh i nadam se da ce igrati za nasu reprezentaciju....BRAVO...sto se tice toga sta je iskreno me en interesuje...u nasem pravopisu ne postoji Srbijanac iako znam sta govore nase komsije i ne smatram to za uvredu....kod nas bi bilo tacnije bosnjak iz Srbije u njegovom slucaju ali sad ti objasni Amerikancima ove nase fine razlike...jos jednom svaka cast momku
    (b78, 25. jun 2019 16:06)

    # Link komentara

  32. Ja vise ne znam sta je dobro i sta je ispravno.. znam samo da je srbi etnicki(znaci krvno, kulturno i mnogi drugi elementi cine srbina srbinom). A Srbijanac mi je vise geografska odrednica. Malo sam cito o tome i vidim da su to Austrougari naredili Obrenovicu kad je postao kralj da bi se napravila distinkcija izmedju srba u bosni i cg i srba u Srbiji. Sto je bio korak ka rasparcavanju srba. Sta je dobro a sta lose ne znam.. mizda bi bilo j fer da se uz srbin navede i geografkso podrucije pa da se kaze Srbin iz Srbije, iako to danas glupo zvuci jer je srba sve manje. Pozdrav!
    (120, 25. jun 2019 16:03)

    # Link komentara

  33. igor: svaka ti cast na komentaru!
    (zemljak, 25. jun 2019 14:23)

    Hvala brate.
    (Bodibond, 25. jun 2019 16:00)

    # Link komentara

  34. Imamo igrača u Golden State? Wooow
    @N
    To nam je filijala, tamo smo razvijali Nedovica i Kuzmica
    (Pera, 25. jun 2019 15:59)

    # Link komentara

  35. Ti si Srbin-Srbijanac a on Bošnjak-Srbijanac...Jel sad kontaš? Nemojte više da pripadnike druge nacije nazivate Srbima...
    (Bosanac, 25. jun 2019 13:16)
    А ти знаш да он потиче из Босне па је је ли Бошњак? Је ли Јован Дероко Србин или није, шта мислиш?
    (Бата Стојковић, 25. jun 2019 15:58)

    # Link komentara

  36. Cime je odusevio?
    (Bodibond, 25. jun 2019 15:57)

    # Link komentara

  37. Vrhunski momak, skroman,veliki radnik i veliki Srbin. Mnogo veći od ovih indijanaca što se junače po internetu a žive na račun mame i tate. Samo jako Alene i ne slušaj raspale hejtere.
    (xpiria, 25. jun 2019 13:20)
    Коментар ти је сасвим у реду осим једне ствари. Жалосно је што људе који су жртве можда и највећег геноцида у историји човечанства, то јест Индијанце користиш као пример нечег лошег. Дечко заборави на холивудске сапунице и покажи бар мало поштовања.
    (Бата Стојковић, 25. jun 2019 15:54)

    # Link komentara

  38. Srbin nije odrednica geografskog porijekla nego rodnog, po krvi srbin. Moze biti rodjen i u tunguziji. Al dzaba sve vec je Srbin doveden do pepela.. ne zna se vise nista
    (120, 25. jun 2019 15:51)

    # Link komentara

  39. Bas me briga za tvoju istoriju, ali u gramatiku se ne petljaj, kad se ne razumes! U srpskom jeziku su Francuska, Nemacka, Hrvatska imena drzava izvedena od prisvojnog prideva drzavljanina! Francuz-Francuska, Hrvat-Hrvatska, Nemac-Nemacka(drzava)! Po toj logici, ime nase drzave bi bilo Srbin-Srpska(drzava)! Od imena drzave Srbija, u srpskom jeziku je jedino moguce da se njen gradjanin-drzavljanin zove Srbijanac! E sad sto to nekima smeta, njihova stvar!
    (sir oliver, 25. jun 2019 14:05)
    Pa da. Isto tako je drzavljanin Spanije - Spanijanac, Rusije - Rusijanac, Rumunije Rumunijanac, Slovenije - Slovenijanac, Holandije - Holandijanac itd..... Zato i postoje Spanijanci, Rusijanci, Rumunijanci, Slovenijanci, Holandijanci, zar ne, Olivere?
    (sportsman, 25. jun 2019 15:50)

    # Link komentara

  40. Како то да неко муслиманске вероисповести, који је држављанин Хрватске може бити Хрват, а ако је држављанин Србије, не може бити Србин?

    Објасни нам те дупле аршине ”Весели”, па да ти и поверујемо.
    (јд123, 25. jun 2019 13:57)
    У праву си, ево на другој вести Албанци и Хрватској се пишу као Хрвати, а код нас су увек искључиво Албанци, чак и они који се осећају као Срби. Уз то ови из суседних држава што воле да форсирају придев србијански, нека пробају на енглеском да објасне да Serbian government и Serbian people значе нешто друго а не Српска Влада и Српски Народ као и да Serbian не значи Српски него Србијански. Србијанци нису чак ни сви Срби из Србије а камо ли да то значи грађани Србије.
    (Бата Стојковић, 25. jun 2019 15:47)

    # Link komentara

  41. @ igor, i ostali.....

    Prvo, generalno, neprimereno je raspravljati o nacionalnoj pripadnosti ovog dečka, ili bilo koga drugog na osnovu njegovog imena i slično, pogotovo ne u okviru sportske teme.
    Drugo, i ti si druže u vezi sa ovim sve pobrkao, i nisi jedini.
    Odrednica "srpski košarkaš" koja je ovde upotrebljena od strane autora teksta apsolutno ne implicira ničiju nacionalnu pripadnost, u užem smislu reči, već u prvom redu zemlju čije državljanstvo dotični ima, ili zemlju za čiju reprezentaciju nastupa.
    Državljanstvo i nacionalna pripadnost nisu i ne moraju biti jedno te isto.
    U tom smislu, ispravno je reći "srpski košarkaš" za nekoga ko je rođen, odrastao i ima državljanstvo Srbije, bez obzira na njegovu konkretnu nacionalnu pripadnost. A znamo da pored Srba imamo i državljane Srbije drugih nacionalnosti.
    Odrednica "srpski" u tom smislu je za poređenje sa onima "američki", "australijski", "kanadski", "južno Afrički", "Novo Zelandski", "Britanski".....
    Ja sam američki državljanin, u tom smislu sam Amerikanac, ali sam po nacionalnosti Srbin, tako se izjašnjavam, i to mi niko ne osporava.
    Miloš Raonić je kanadski teniser i državljanin Kanade, u tom smislu je Kanađanin, ali mu niko ne brani da se izjašnjava kao Crnogorac ili Srbin po nacionalnosti, Ozil je bio nemački fudbaler, jer je nastupao za Nemačku, a znamo da se deklariše kao Turčin po nacionalnosti....
    Tvoj prijatelj iz Novog Pazara je srpski državljanin, ali je dobrodošao ako se izjašnjava kao Bošnjak po nacionalnosti, to je njegova lična stvar i sasvim uredu, u to ne treba ulaziti.
    Pasoš nikome ne treba da nameće njegovu nacionalnu pripadnost, i tako je na sreću i u našoj Srbiji.
    Hajde da već jednom naučimo razliku između državljanstva i nacionalne pripadnosti.
    (Raca, 25. jun 2019 15:40)

    # Link komentara

  42. Bas me briga za tvoju istoriju,ali u gramatiku se ne petljaj, kad se ne razumes! U srpskom jeziku su Francuska, Nemacka, Hrvatska imena drzava izvedena od prisvojnog prideva drzavljanina! Francuz-Francuska, Hrvat-Hrvatska, Nemac-Nemacka(drzava)! Po toj logici, ime nase drzave bi bilo Srbin-Srpska(drzava)! Od imena drzave Srbija, u srpskom jeziku je jedino moguce da se njen gradjanin-drzavljanin zove Srbijanac! E sad sto to nekima smeta, njihova stvar!
    (sir oliver, 25. jun 2019 14:05)

    E sad meni nije jasno kako ne shvataš da nije država Srbija napravila Srbijance, nego su narod Srbi napravili Srbiju i da ne postoji varijanta da mi ovde bude Srbijanci - već samo Srbi.
    Ako bi išli dalje tom nakaradnom logikom onda bi Srbijanci napravili državu koja bi se zvala Srbijancija ili dalje Srbijancijancija itd... Shvataš nonsens?

    Dakle ako si Srbin iz Bosne onda možeš da kažeš nekom Srbijanac,ali nas to iritira mi nismo Srbijanci,nego samo Srbi,a drugi razlog što nas iritira je što opet stvara neke nove podele. Kao da smo i mi svi ovde isti - pa drugačiji Srbi žive u Vojvodini, u Banatu, Bačkoj, Slavoniji, različiti u Šumadiji, opet drugačiji u Šumadiji, Pomoravlju, Kosovu i Metohiji, Hercegovini, Crnoj Gori, gde god nas ima, a opet smo mi svi Srbi, razlike su male i kulturološke su prirode. Zovemo se Lale, Ere, Šumadinci, Moravci i kako sve ne, a svi smo Srbi.
    I ne postoje Bosnijanci, Hrvatijanci, i Italijanci.

    Ne mogu da shvatim da ove stvari mora nekom da objašnjavam.
    (Mirko, 25. jun 2019 15:32)

    # Link komentara

  43. Kad su Srbi dosli na Balkan u 7 veku, svi su bili Sloveni, imali slicne fizionomije, jednu veru, govorili isti jezik i imali slicna imena. Meni Alen izgleda ko cistokrvni Sloven Srbin od pre 1300 godina, a to sto nosi ime i prezime arapskog porekla je posledica uticaja njihove kulture koju su doneli Turci, kao sto su nam Grci doneli imena Filip, Luka, Aleksandar, i tu nema nista cudno. Cudno ce biti kako vremenom budemo imali sve vise crnoputih ili kosookih Srba i Srpkinja koji ce se zvati Milos i Milica, ali cemo se i na to navici. Decko je igracina, tek cete da se uverite o kakvom se talentu radi, Srbija je dobila igraca na poziciji cetiri kakvog je mogla samo da sanja da bude tandem sa Jokicem.
    (Oxi, 25. jun 2019 15:27)

    # Link komentara

  44. alo bre ljudi! šta je tu sad važno šta je dečko???? 

    pa to samo kod nas se postavljaju pitanja oko te teme! 

    da li u francusku, nemačku itd pitaju te odakle si i ko si??? 

    pa gledajte njihovi rezultati.....a naši.....
    (Deki-Pariz, 25. jun 2019 14:47)

    Skroz si u pravu, ja momka nisam ni komentarisao ko je i ko su njegovi, više su mi "zasmetali" ti termini koji se koristi, a očito ima dosta ljudi koji jedva čekaju....

    Ne mogu dalje objašnjavati, kad budete ponovo vadili pasoše (ispravljena greška) videćete čije vam je državljanstvo, da li Srpsko ili Republike Srbije,pa dalje izvodite kako se zovu stanovnici te RS....

    A momku svako dobro!
    (Veseli, 25. jun 2019 15:17)

    # Link komentara

  45. @ogicg
    Svestenik iz Sanskog mosta zove se Alen (dobio ime po Alenu Delonu).
    Zar je bitno kako se momak zove?
    Puno srece u karijeri!
    (ŠOKI P.F.C. PRIJEDOR, 25. jun 2019 15:13)

    # Link komentara

  46. @Igor

    Bravo majstore. tvoj teks treba da se urami i stoji svakome kuci na zidu, ne salim se. Svaka ti je na mestu. Pozdrav!
    (Realno iZ NiSh, 25. jun 2019 15:11)

    # Link komentara

  47. alo bre ljudi! šta je tu sad važno šta je dečko????

    pa to samo kod nas se postavljaju pitanja oko te teme!

    da li u francusku, nemačku itd pitaju te odakle si i ko si???

    pa gledajte njihovi rezultati.....a naši.....
    (Deki-Pariz, 25. jun 2019 14:47)

    # Link komentara

  48. Ovaj dečko sve više oduševljava našu javnost.
    Vesti o njemu sve češće sakupe trocifren broj komentara.
    Potreba je sve jača da...
    (Reci ne drogama, 25. jun 2019 14:40)

    # Link komentara

  49. Prestanite vise da lupetate o Alenu. Nije on nikakav Novopazarac i ostalo rodjen je u Beogradu i vec je igrao za madje selekcije Srbije. Muta je probao da ga dovede u Partizan ali je Alen odlucio da ide da igra letnju ligu u Americi i tu zapao za oko Golden Stejtu koji mu je rekao da ide na draft i da ce ga izabrati. Inace letnju ligu je odigrao odlicno.
    (kvatro, 25. jun 2019 14:33)

    # Link komentara

  50. Pa dobro majka mu stara hocemo li se vise ratosiljati krvnih zrnaca ?!?! Dokle vise . Da li je srbin , srbijanac , pazarac ili rotarijanac ...Neka mu je sa srecom . Zelim mu puno uspeha u novom klubu .
    (T- zex, 25. jun 2019 14:31)

    # Link komentara

  51. Dečko je iz Koteža, Beograd. Sinko neka ti je sa srećom, samo jako i vredno radi.
    (borčanac, 25. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  52. Decko je rodjeni Beogradjanin, igrao je kosarku sa mojim klincem.
    Do pre godinu dana je igrao za KK Beko.
    Patrijote, prestanite!
    (milos, 25. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  53. Koliko je potrebno odstraniti mozga nekome, pa da postavi ovakvo pitanje i pri tome misli da je nešto smešno?

    Srbin ne znači biti pravoslavac, već građanin Srbije. Moj prijatelj, koji je po poreklu Italijan, čovek je Katolik a njegov otac je rođen u Beogradu -izjašnjava se kao Srbin katoličke veroispovesti.

    Moj drugi prijatelj David, musliman iz Novog Pazara, izjašnjava se kao Srbin. Rođen u Srbiji, roditelji rođeni u Srbiji, plaća porez u Srbiji - šta bi drugo bio?
    Da li su ljudi ovde toliko neobrazovani i zatucani da ovo što pišem stvarno ne kapiraju, ili se radi o kompletnim idiotima koji u nedostatku kulture, vaspitanja pljuju po drugima misleći da su bolji u nečemu zbog svog prezimena?
    Svim takvim idiotima treba objasniti da nigde u normalnom svetu te niko ne pita čiji si ti i "od kojih si" - njima je važno ono što ti radiš danas (da li si dobar radnik, prijatelj, otac).:Samo kompletnim idiotima je bitno kako se neko preziva..
    (igor, 25. jun 2019 12:18)
    Samo da ponovim ovaj komentar. Preporučio bih svima da ga ponove.
    (Salle, 25. jun 2019 13:44)

    pridružujem se i dodajem bivšeg šefa Hrvatsko-Mađarskog porekla, rođenog u BG-u i Srbina, kao i dve porodice bošnjačkog prezimena koji žive u jednom lepom mestu nadomak BG-a i isto sebe smatraju Srbima, itd.
    (Defunctus82, 25. jun 2019 14:24)

    # Link komentara

  54. @igor: svaka ti cast na komentaru!
    (zemljak, 25. jun 2019 14:23)

    # Link komentara

  55. Onda može i Hrvatijanski, bosanskijanski, francuzskijanski, haos 
    Kad ćete shvatiti da riječ SRBIJANSKI nije gramatički ispravna u srpskom jeziku? Znam da pravite svoje nove nacije i jezike ali poštujte korijene.
    (as, 25. jun 2019 13:46)

    Док год ви из Србије под СРПСКИ сматрате само оно што је из Србије, постоји потреба да се нагласи да је то србијанско.
    Српско је много шири појам од Србије.
    (Ђооо, 25. jun 2019 14:11)

    # Link komentara

  56. A cime je odusevio?
    (mahat, 25. jun 2019 14:10)

    # Link komentara

  57. bravo majstore, da zakucavas iza ledja si cuo
    (Zappex, 25. jun 2019 14:08)

    # Link komentara

  58. Veseli

    Onda može i Hrvatijanski, bosanskijanski, francuzskijanski, haos
    Kad ćete shvatiti da riječ SRBIJANSKI nije gramatički ispravna u srpskom jeziku? Znam da pravite svoje nove nacije i jezike ali poštujte korijene.
    (as, 25. jun 2019 13:46)
    Bas me briga za tvoju istoriju, ali u gramatiku se ne petljaj, kad se ne razumes! U srpskom jeziku su Francuska, Nemacka, Hrvatska imena drzava izvedena od prisvojnog prideva drzavljanina! Francuz-Francuska, Hrvat-Hrvatska, Nemac-Nemacka(drzava)! Po toj logici, ime nase drzave bi bilo Srbin-Srpska(drzava)! Od imena drzave Srbija, u srpskom jeziku je jedino moguce da se njen gradjanin-drzavljanin zove Srbijanac! E sad sto to nekima smeta, njihova stvar!
    (sir oliver, 25. jun 2019 14:05)

    # Link komentara

  59. U svojoj glavi može da bude šta hoće, ako je državljanin Srbije, onda je Srbijanac, kao i svaki stanovnik Srbije, a ne Srbin!
    Znači ispravno je SRBIJANSKI košarkaš, i tako treba da "zovu" svakog, bez obzira da li je Srbin, Musliman,a državljanin je Srbije.
    (Veseli, 25. jun 2019 13:09)

    Ма немој, а шта си ти ”весели” Хрватијанац или ”весели” Црногоријанац? Како то да се сви држављани Хрватске зову Хрвати без обзира на вероисповест? То ”Србијанац” и ”србијански” се упорно форсира у хрватским, црногорским и бошњачким медијима.

    Када хрватски медији почну своје спортисте у медијима да зову ”Хрватијанци” а Хрвате само оне католичке вероисповести, имаће право да српске спортисте зову ”Србијанци”.

    Како то да неко муслиманске вероисповести, који је држављанин Хрватске може бити Хрват, а ако је држављанин Србије, не може бити Србин?

    Објасни нам те дупле аршине ”Весели”, па да ти и поверујемо.
    (јд123, 25. jun 2019 13:57)

    # Link komentara

  60. Cim zna da se sali znaci da nije glup.cim ga je izabrao GSW znaci da poseduje talenat i da ce ga oni nauciti da ga pretvori u kavlitet,srecno mali,pusti budale da postavljaju glupa pitanja i daju verovatno glupe odgovore...cepaj mrezice....
    (Nagai Nagayoshi, 25. jun 2019 13:56)

    # Link komentara

  61. U svojoj glavi može da bude šta hoće, ako je državljanin Srbije, onda je Srbijanac, kao i svaki stanovnik Srbije, a ne Srbin!
    Znači ispravno je SRBIJANSKI košarkaš, i tako treba da "zovu" svakog, bez obzira da li je Srbin, Musliman,a državljanin je Srbije.
    (Veseli, 25. jun 2019 13:09)

    Ne decko,ne.
    Ispravno je SRPSKI kosarkas,bas kako pise. Bas kao sto ni Srbin u HR nije Hrvatijanac,bas kao sto ni Meksikanac u Americi nije Amerikanijanac,niti Srbin u CG Crnogorijanac,,niti Alzirac u Marseju Francuzijanac,niti je Madjar u Rumuniji Rumunijanac,niti Albanac u Grckoj Grcijanac.

    Ako je rodjen u Srbiji po geografiji moze da bude samo Sumadinac,Vojvodjanin (pa u okviro toga Sremac, Banacanin, Bacvanin), Rascanin, Macvanin,Rasinac itd. Srbijanac ne moze da bude NIKAKO,jer tako nesto NE postoji.
    (Slobodni Klikeri, 25. jun 2019 13:55)

    # Link komentara

  62. Naravno da je srpski kosarkas jer je drzavljanin Srbije, da je iz Spanije bio bi spanski ili ruski da je iz Rusije.
    (Vlado, 25. jun 2019 13:51)

    # Link komentara

  63. Ovaj dečko je verovatno iz Novog Pazara, i ima jedino pasoš Srbije, ovde je naučio košarku, igrao za mladu reprezentaciju, tako da se u budućnosti može ozbiljno računati na njega.
    (polako, 25. jun 2019 13:47)

    # Link komentara

  64. Veseli

    Onda može i Hrvatijanski, bosanskijanski, francuzskijanski, haos
    Kad ćete shvatiti da riječ SRBIJANSKI nije gramatički ispravna u srpskom jeziku? Znam da pravite svoje nove nacije i jezike ali poštujte korijene.
    (as, 25. jun 2019 13:46)

    # Link komentara

  65. Koliko je potrebno odstraniti mozga nekome, pa da postavi ovakvo pitanje i pri tome misli da je nešto smešno?

    Srbin ne znači biti pravoslavac, već građanin Srbije. Moj prijatelj, koji je po poreklu Italijan, čovek je Katolik a njegov otac je rođen u Beogradu -izjašnjava se kao Srbin katoličke veroispovesti.

    Moj drugi prijatelj David, musliman iz Novog Pazara, izjašnjava se kao Srbin. Rođen u Srbiji, roditelji rođeni u Srbiji, plaća porez u Srbiji - šta bi drugo bio?
    Da li su ljudi ovde toliko neobrazovani i zatucani da ovo što pišem stvarno ne kapiraju, ili se radi o kompletnim idiotima koji u nedostatku kulture, vaspitanja pljuju po drugima misleći da su bolji u nečemu zbog svog prezimena?
    Svim takvim idiotima treba objasniti da nigde u normalnom svetu te niko ne pita čiji si ti i "od kojih si" - njima je važno ono što ti radiš danas (da li si dobar radnik, prijatelj, otac).:Samo kompletnim idiotima je bitno kako se neko preziva..
    (igor, 25. jun 2019 12:18)
    Samo da ponovim ovaj komentar. Preporučio bih svima da ga ponove.
    (Salle, 25. jun 2019 13:44)

    # Link komentara

  66. Veseli moj dobri šta ti znaš šta je Srbin a šta poturica. Kod tebe je sve ravna linija u glavi. Levo ne znaš gde je moj veseli tačka ba. Ali ima jedan problem isterali smo turke i srušili vam carstvo i povratili djedovinu na kojoj pokušavamo mirno da živimo. I ne diraj nas veseli, radi šta znaš, idi gde hoćeš, ali ne prosipaj toliku pamet, neće ništa ostati za tebe.
    (ajde, 25. jun 2019 13:40)

    # Link komentara

  67. srpski....hahaha
    (prva ljubav, 25. jun 2019 13:39)

    # Link komentara

  68. Razume se dečko u brojeve. Bravo
    (stecky, 25. jun 2019 13:34)

    # Link komentara

  69. Ne mogu naknadno da se ubacuju igraci na reprezentativni spisak. Prvi spisak se napravi i salje se FIBA-i. Za SP moze da se izabere samo 12 igraca sa tog prvobitnog spiska.
    (fliper, 25. jun 2019 13:32)

    # Link komentara

  70. @veseli
    Srbin je etnicka pripadnost, Srbijanac je geografska odrednica. Pravoslavac, katolik, musliman, budista...to je verska pripadnost. Deklarisati sebe Srbinom ne znaci da ste automatski pravoslavne veroispovesti. Himna Republike Srbije u svom tekstu kaze: Boze pravde... Ne kaze pravoslavni Boze, Alahu, Budo, vec kaze Boze! Bog je jedan, a to sto neko veruje u Isusa kao proroka po pravoslavnim ili katolickim kanonima, a neko u Muhameda kao proroka je stvar licnog izbora...
    (reminder, 25. jun 2019 13:24)

    # Link komentara

  71. Isto kao sto je Mirza Dzomba bio hrvatski rukometas , Goran Dragic slovenacki kosarkas , Milos Raonic kanadski teniser , pola reprezentacije u CG su Srbi , ima Hrvata , pa kada se pise o njima kaze se crnogorski vaterpolista...tako je i svaki drzavljanin Srbije srpski nesto.Sve dok decko ne ptomijeni drzavljanstvo bice srpski , svidjalo se to pojedinima ili ne.

    Npr kako bi Adema LJajica predstavili Raski/Sandzacki fudbaler?!Svi mogu biti sta hoce , samo Srbi ne , tako ispada po pojedinim iskompleksiranim neznalicama , koje iznad svega vodi mrznja , frustracija i netrpeljivost prema Srbima , Srbiji i uopste svemu srpskom.
    (Bookie, 25. jun 2019 13:23)

    # Link komentara

  72. Decka znam otkad je bio mali, igrali smo cak utakmice jedan protiv drugog, isto smo godiste. Strasan igrac, nadam se da ce uspeti. Srecno, Smajlaga!
    (Liverpool, 25. jun 2019 13:22)

    # Link komentara

  73. Vrhunski momak, skroman,veliki radnik i veliki Srbin. Mnogo veći od ovih indijanaca što se junače po internetu a žive na račun mame i tate. Samo jako Alene i ne slušaj raspale hejtere.
    (xpiria, 25. jun 2019 13:20)

    # Link komentara

  74. Sa srećom zemo.
    (Banjaluka rs, 25. jun 2019 13:16)

    # Link komentara

  75. A kako braco srbi Alen pa srbin.Moze li to ?hahaha (ogicg, 25)Koliko je potrebno odstraniti mozga nekome, pa da postavi ovakvo pitanje i pri tome misli da je nešto smešno?Srbin ne znači biti pravoslavac, već građanin Srbije. Moj prijatelj, koji je po poreklu Italijan, čovek je Katolik a njegov otac je rođen u Beogradu -izjašnjava se kao Srbin katoličke veroispovesti. Moj drugi prijatelj David, musliman iz Novog Pazara, izjašnjava se kao Srbin. Rođen u Srbiji, roditelji rođeni u Srbiji, plaća porez u Srbiji - šta bi drugo bio? Da li su ljudi ovde toliko neobrazovani i zatucani da ovo što pišem stvarno ne kapiraju, ili se radi o kompletnim idiotima koji u nedostatku kulture, vaspitanja pljuju po drugima misleći da su bolji u nečemu zbog svog prezimena? Svim takvim idiotima treba objasniti da nigde u normalnom svetu te niko ne pita čiji si ti i "od kojih si" - njima je važno ono što ti radiš danas (da li si dobar radnik, prijatelj, otac).:Samo kompletnim idiotima je bitno kako se neko preziva..
    (igor, 25. jun 2019 12:18)Ima tu jedan mali problem Igore a koji ti ni jako puno tvojih istomišljenika nećete da shvatite.Ovaj momak nije i nikad neće biti Srbin.On kao građanin i državljanin Srbije može da bude samo Srbijanac.Ti si Srbin-Srbijanac a on Bošnjak-Srbijanac...Jel sad kontaš? Nemojte više da pripadnike druge nacije nazivate Srbima...
    (Bosanac, 25. jun 2019 13:16)

    # Link komentara

  76. U svojoj glavi može da bude šta hoće, ako je državljanin Srbije, onda je Srbijanac, kao i svaki stanovnik Srbije, a ne Srbin!
    Znači ispravno je SRBIJANSKI košarkaš, i tako treba da "zovu" svakog, bez obzira da li je Srbin, Musliman,a državljanin je Srbije.
    (Veseli, 25. jun 2019 13:09)

    # Link komentara

  77. Ja mislim da svako odbijanje reprezentacije i slicno je plan Alena i GSWa da izbegnu bilo kakvo izlaganje skautima i ugroze izbor na draftu.
    Da je kojim slucajem reprezentativac Srbije u nekom smislu verovatno bi dogurao do kasnog pika prve runde.
    (7500, 25. jun 2019 13:07)

    # Link komentara

  78. Jel to ovaj levo?
    (Bobadilja, 25. jun 2019 13:06)

    # Link komentara

  79. I? Kad počinjete sa pljuvanjem dečka? Sledeće sezone ili ćete čekati onu tamo?
    (Kolač, 25. jun 2019 13:03)

    # Link komentara

  80. srpski ?!?
    (prle, 25. jun 2019 11:42)

    Одлично си се потписао, јер само Тихом, Прлету и сл никако није одговарало да буду Срби, па и друге наговарали а мало и натерали да не буду Срби.
    (mr, 25. jun 2019 12:48)

    # Link komentara

  81. Za ove sto ga planiraju u rep, decko se vec neko vreme ne javlja na pozive iz kosarkaskog saveza, tako da ne vidim razlog zasto bi se u buducnosti to promenilo.
    (Milan, 25. jun 2019 12:34)

    # Link komentara

  82. Mislim da je decko dosao u pravi klub i da su sasvim realne sanse da sledeve sezone podigne "salataru"...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gosko, 25. jun 2019 11:28)

    Ево га опет овај са салатаром.
    (НФС, 25. jun 2019 12:33)

    # Link komentara

  83. Vidim ima mnogo komentatora po kojima Alen ne moze biti Srbin. Pa ljudi bitno je da on zaigra za reprezentaciju Srbije jednog dana. Cavi, Pike i drugi Katalonci nisu ludi za Spanijom, ali su igrali za tu reprezentaciju i osvojili sve zivo u fudbalu. Mesut Ezil nije neki njemacki patriota, ali je bio jedan od glavnih igraca prilikom osvajanja Svjetskog prvenstva 2014 god. Treba gledati i interes, a ne etnicku pripadnost i vjeru.
    Ako je on dobar u kosarci i zeli da igra za Srbiju, nije bitno kojem se Bogu moli.
    (Tony Stark, 25. jun 2019 12:31)

    # Link komentara

  84. A kako braco srbi Alen pa srbin.Moze li to ?hahaha
    (ogicg, 25)

    Koliko je potrebno odstraniti mozga nekome, pa da postavi ovakvo pitanje i pri tome misli da je nešto smešno?

    Srbin ne znači biti pravoslavac, već građanin Srbije. Moj prijatelj, koji je po poreklu Italijan, čovek je Katolik a njegov otac je rođen u Beogradu -izjašnjava se kao Srbin katoličke veroispovesti.

    Moj drugi prijatelj David, musliman iz Novog Pazara, izjašnjava se kao Srbin. Rođen u Srbiji, roditelji rođeni u Srbiji, plaća porez u Srbiji - šta bi drugo bio?
    Da li su ljudi ovde toliko neobrazovani i zatucani da ovo što pišem stvarno ne kapiraju, ili se radi o kompletnim idiotima koji u nedostatku kulture, vaspitanja pljuju po drugima misleći da su bolji u nečemu zbog svog prezimena?
    Svim takvim idiotima treba objasniti da nigde u normalnom svetu te niko ne pita čiji si ti i "od kojih si" - njima je važno ono što ti radiš danas (da li si dobar radnik, prijatelj, otac).:Samo kompletnim idiotima je bitno kako se neko preziva..
    (igor, 25. jun 2019 12:18)

    # Link komentara

  85. Ne razumem ove zlonamerne komentare. Dečko je dobio priliku i neka mu je sa srećom!
    (Misko, 25. jun 2019 12:09)

    # Link komentara

  86. A kako braco srbi Alen pa srbin.Moze li to ?hahaha
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 25. jun 2019 11:28)

    I ti si Ognjen pa si Srbin
    (panter, 25. jun 2019 12:07)

    # Link komentara

  87. Smaaajli brat!
    (Kayser Soze, 25. jun 2019 12:07)

    # Link komentara

  88. Ljudi, on je potpisao za možda najbolji klub na svetu. Izgubili su titulu usled povreda Durenta, Kleja, Looneya... Sad je na njemu da trenira preko leta i dođe spreman na jesen. Trebalo bi Kerr da mu pruži šansu. Pristojnu minutažu. Sve je na njemu i tome kako bude to iskoristio.
    (Ethan Hunt, 25. jun 2019 12:06)

    # Link komentara

  89. spavaš li mirno Kevine?!
    (gospodin Belopoljanski, 25. jun 2019 12:04)

    # Link komentara

  90. nisu mi jasni obi srbi sto se kao cude sto ga predstavljaju kao srpskog kosarkasa. Nisam znao da ime i prezime odredjuje nacionalnu pripadnost. Ne priznaju ga kao srbina a traze da postuje srbiju i peva himnu i to iz srca
    (bojzy, 25. jun 2019 12:04)

    # Link komentara

  91. Pa decko kida, kako nam je potrebna cetvorka, da pokrije Belog. Srecno momak... p.s.Sale razmisli i povedi ovog klinca, opasan je.
    (ogijev_tata, 25. jun 2019 12:03)

    # Link komentara

  92. smajilagic,simanic,miskovic koji moze i trojku da igra,kakve igrace imamo u buducnosti na cetvorci,i cudo od djeteta pokusevski...plus na pet petrusev,pecarski ,koprivica..uskokovic na pleju,paunic,nakic,pazin,dvojke,nema buducnost nam je svetla!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Srbin iz Crne Gore, 25. jun 2019 11:18)

    Bravo brate Srbine, samo je još ostalo da bar po dvojica sa ovog spiska počnu da budu u reprezentaciji, ako hoćemo vrhunsku školu, ako hoćemo kontinuitet i razvoj.
    (mi[a, 25. jun 2019 12:00)

    # Link komentara

  93. Izgleda kao da ima 30 godina
    (Boj@n, 25. jun 2019 11:55)

    # Link komentara

  94. nice one
    (Dobric na SP, 25. jun 2019 11:52)

    # Link komentara

  95. Ja i dalje ne mogu da verujem da do pre mesec dana ja nisam cuo za ovog decka...A kao pratim kosarku.
    (kone, 25. jun 2019 11:51)

    # Link komentara

  96. Srećno momče, da te zdravlje i pamet posluže
    (Melin pajdo, 25. jun 2019 11:48)

    # Link komentara

  97. Ako ostanu Klej i KD, mogao bi da ima solidne minute, zavisi od njega naravno. Ljudi mrze Voriorse (zato sto su prejaki) i zato zanemaruju kakva je atmosfera u njihovoj ekipi. Koliko cesto je odlicna atmosfera u ekipi gde nekoliko all star-ova mora da deli minute i poene, pomazu i sve te pobede verovatno, ali ta njihova atmosfera je mnogi zasluznija za njihove uspehe nego sto ljudi misle. Smailagic bi mogao lepo da se uklopi, ali sve zavisi od njega, ako ova dvojica ostanu, sansu ce sigurno dobiti, a na njemu je da li ce je iskoristiti...
    (očigledno, 25. jun 2019 11:47)

    # Link komentara

  98. Decku bi bilo bolje da odmah potpise da ce igrati za reprezentaciju i da ce pevati himnu, inace ce bude lincovan od strane B92 komentatora!
    (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 25. jun 2019 11:46)

    # Link komentara

  99. srpski ?!?
    (prle, 25. jun 2019 11:42)

    # Link komentara

  100. tek pocinjem s pracenjem kosarke...smailagic je ovaj u sredini pretpostavljam?
    (panj21, 25. jun 2019 11:40)

    # Link komentara

  101. Dok je ovaj lik cetvrti s leva skapirao...
    (Kvadriceps, 25. jun 2019 11:37)

    # Link komentara

  102. Nije bilo price u vezi ovog momka pored mladih nada Partizana i Zvezde...
    (dnevna doza prosecnog Srbende, 25. jun 2019 11:36)

    # Link komentara

  103. Bojkot vesti o Smailagicu do daljneg
    (v8engine, 25. jun 2019 11:33)

    # Link komentara

  104. Smailagić če zameniti povređenog Durenta da sigurno duplo više pojena.

    On i Kari će biti bolji od tandema Majkl Djordan i Šakilj Onil
    (limenka, 25. jun 2019 11:31)

    # Link komentara

  105. takoE alenE srbinE
    (E, 25. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  106. Mislim da je decko dosao u pravi klub i da su sasvim realne sanse da sledeve sezone podigne "salataru"...
    (Gosko, 25. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  107. A kako braco srbi Alen pa srbin.Moze li to ?hahaha
    (ogicg, 25. jun 2019 11:28)

    # Link komentara

  108. Bravo decko!!
    (Jon Bon Jovi slusa my way jer je to dnevna doza prosecnog Srbende, 25. jun 2019 11:25)

    # Link komentara

  109. Mogao bi da upadne na siri spisak, ako ne i na cetvorku za SP. Macvan je rovit, nemamo jaku cetvorku. Simanic ili on.
    (JoKeR, 25. jun 2019 11:20)

    # Link komentara

  110. smajilagic,simanic,miskovic koji moze i trojku da igra,kakve igrace imamo u buducnosti na cetvorci,i cudo od djeteta pokusevski...plus na pet petrusev,pecarski ,koprivica..uskokovic na pleju,paunic,nakic,pazin,dvojke,nema buducnost nam je svetla!!!
    (Srbin iz Crne Gore, 25. jun 2019 11:18)

    # Link komentara

  111. Da li ćemo svaki dan da čitamo vesti o momku koji će biti bitan kao kuzmic u toj ekipi?
    (mike, 25. jun 2019 11:17)

    # Link komentara

  112. Dobro nije nosio broj 69
    (Hahhaa, 25. jun 2019 11:16)

    # Link komentara

  113. Imamo igrača u Golden State? Wooow
    (Ns, 25. jun 2019 11:15)

    # Link komentara