Čović za B92: Bez Zvezde i Partizana nema ABA lige

Najuspešniju godinu u istoriji kluba u kojoj su osvojili triplu krunu, košarkaši Crvene zvezde okončali su plasmanom u Top 16 fazu Evrolige. Savršeno proleće i turbulentna jesen obeležili su Zvezdinu 2015. godinu.

Nina Kolundžija
Pošaljite komentar
  1. Srpske i nesrpske boje???????HA HA HA HA NISAM ZNAO DA BOJE IMAJU NACIONALNOST AHAHA HA HA HA HA!
    (hvala vam da znam, 17. januar 2016 08:45)

    # Link komentara

  2. @Slobodan Jovovic LAZES. POSTOJI DOKUMENTACIJA.Najslabiji plasman je bilo deveto mesto 1971 a deseti je bio Borac Cacak.Ispali su Oriolik Slavonski Brod i Zeleznicar Karlovac.Znam da ste fabrika lazi iz Zeleznika ali postoji i statistika.Postoji i TITULA PRVAKA EVROPE PARTIZANA kao i bezvrednih Zvezdinih titula na sljaci.
    (Sale, 12. januar 2016 06:47)

    # Link komentara

  3. Partizan je prvak Evrope,ima jos tri kupa Koraca a malena nikad nije bila prvak Evrope,nema ni kup Koraca.Ima jedan kup pobednika kupova.TO JE RAZLIKA KOLIKO JE PARTIZAN BOLJI.NPR BOSNA JE OSNOVANA SEDAMDESETIH GODINA,CIBONA JE PRVU TITULU OSVOJILA 1981/82.PA SU BOLJI TIMOVI OD ZVEZDE.
    (Sale, 12. januar 2016 05:55)

    # Link komentara

  4. @prosveti se malo,vidi kako je nastao tvoj klub,ko je za njega igrao ,ko mu je bio predsednik,ko mu je dao nesrpske crne boje,pa onda pričaj o gađenju.
    (slobinator, 2. januar 2016 16:28)

    Crne boje su nesrpske? Pogledaj hrvatsku šahovnicu, pa ćeš znati čije su crveno-bele boje. Uostalom, vama je glavni sponzor (IDEA) hrvatska kompanija, pa se ne bunite zbog toga.
    (Crveno-bele boje, 7. januar 2016 23:23)

    # Link komentara

  5. Poštovani zaljubljenici u košarkaški sport, morate znati da je Partizan do 70-ih godina prošlog veka bio prosečan jugoslovenski košarkaški klub.Dovođenjem Kićanovića i Dalipagića, stvari se pomeraju i polako stižu i poneki trofeji.Partizan je bio pred ispadanjem iz prve košarkaške lige(to leto je i ispao),a nakon toga u smišljenom razigravanju za opstanak kada ga je u borbi za opstanak u prvoj utakmici deklasirao Voždovac(tada filijala KK Crvena Zvezda, a u revanšu u novootvorenoj Hali sportova,Partizan je dobio Voždovac i vratio se u prvu ligu.KK Crvena Zvezda je pre Partizana osvojila jedno evropsko takmičenje(kup pobednika kupova.Nakon raspada Jugoslavije,Partizan, uz podršku vlasti dominira na srpskoj košarkaškoj sceni.Da zaključim,ovo nije prvi put da Partizan ispada iz lige,već će se naći vajld karta da sledeće godine ne bude u društvu Tamiša,Konstantina...
    (slobodan jovović, 5. januar 2016 10:25)

    # Link komentara

  6. Zašto nema? Niste vi jedini klubovi u kojima se igra košarka...
    (NS, 3. januar 2016 11:04)

    # Link komentara

  7. (ma sta mi naprica, 1. januar 2016 23:21)
    Saporta Kup je poslednji naziv koji je nosilo takmicenje Kup pobednika kupova,zvalo se jos Kup Evrope i Evro Kup.Radi lakseg statistickog pracenja koristi sa naziv Saporta Kup kao poslednje ime koje je to takmicenje imalo.
    TRIPLE CROWN je naziv za neformalno dostignuce u Evropskoj kosarci i odnosi se na to da jedan tim u sezoni osvojio SVE tj. Evropsku krunu,Domace prvenstvo i Kup.Od timova iy bivse SFRJ to su ucinili Cibona 1984,Split 1989 i 1990 i Partizan 1991 koji su osvojili Evroligu,prvenstvo i Kup.
    U statistiku nisam stavio ligu SFRJ jer je bilo reci o evropskom brendu.Imas gomilu timova koji haraju domacim prvenstvom,a u Evropi niko nikada nije cuo za njih.Kao npr KK Crvena Zvezda ili belgijski R.C. Mechelen ili Ostende sa po 16 titula u domacem prvenstvu a u Evropi nista i niko nije cuo za njih.
    I da se ne lazemo tih 10 titula od 45-55 Zvezda je uzela jer je bila kosarkaski klub JNA i u isto vreme Kosarkaska reprezentacija SFRJ,jer je vojska pruzala najbolje uslove sportistima.Cim je vojska postala nezainteresovana za to takva Zvezda se raspala i proradila je konkurencija i od 1955 do 1990 Zvezda je uzela 2 titule.
    Toliko o brendu.
    (marko, 3. januar 2016 02:42)

    # Link komentara

  8. @Robi to vazi za period od 1966-do raspada.Zvezdine titule posleratne ne vrede nmnogo jer su ucestvovale malo ekipa.1946 =8 1947=5,1948=6 1949=10,1950=10 1951=12 1952=4,1953=4 1954=12,1955=10 1956=10 1957=10 i druga liga nije postojala.Partizan jeste bio cetiri puta prvak ali ima najvise titula u regionalnom takmicenju.
    (Sale, 3. januar 2016 01:05)

    # Link komentara

  9. novica Ne,to je isto kao kada se Realu u fudbalu ne bi racunale 5 uzastopne evropske titule jer nije imao neku konkurenciju.Titule su titule.Cak i ovih vasih 17 nakon raspada stare Jugoslavije.A cinjenica je da partizan u toj zemlji nije bio medju najvecim klubovima,osvojio je tri titule.
     (Jer ostace tek komsija mali, 2. januar 2016 18:51)

    # Link komentara

  10. Kume gdje da procitamo?
     (nik sloter, 2. januar 2016 17:48)

    # Link komentara

  11. Za grobare sa slabijim pamćenjem, članak iz 2010e godine:

    [link]#!
    (Aca, 2. januar 2016 17:35)

    # Link komentara

  12. @prosveti se malo,vidi kako je nastao tvoj klub,ko je za njega igrao ,ko mu je bio predsednik,ko mu je dao nesrpske crne boje,pa onda pričaj o gađenju.
    (slobinator, 2. januar 2016 16:28)


    Sa tobom se sigurno necu upustati u raspravu posto mi je tvoj nick poznat,naravno ni po cemu pametnom,a i sam tvoj komentar govori dovoljno o tebi,coveku zatrovanim mrznjom u kandzama nacionalizma,Partizan je iznad svega toga i vi to nikada necete razumeti,necu ti vise odgovarati,pozdrav.
    (Simpatizer, 2. januar 2016 17:31)

    # Link komentara

  13. Jeste 12,ali od toga 10 na Rolan Garosu.To je kao odbojka na pesku.U to vreme nije bilo víše od 500 košarkaša u onolikoj Jugoslaviji.
    Sećam se ,19665. u celoj našoj gimnaziji nije bilo više od desetak učenika koji su,kao,igrali basket.
    Tada se igrao fudbal,rukomet,odbojka,stoni tenis,a košarka je bila sporedan sport.E, tad,kad košarku niko nije shvatao ozbiljno,Panteri su bili prvaci države.
    To je prava istina o Zvezdi i košarci.
     (novica, 2. januar 2016 17:13)

    # Link komentara

  14. Захваљујући алгоритмима израчунао сам да ће на пролеће бити упаљена машина мотокултиватора, те да ћемо уз два, три појачања и обавезну промену тренера (треба вратити Дулета) ући у плеј-оф, а онда нека се сви чувају.
    Уз даљу примену диференцијалног рачуна и Стоксове теореме израчунао сам да ћемо (истина уз мало муке) освојити Аба лигу, док ће касније освајање Српске лиге бити „Pussy's smoke“ – то сам израчунао помоћу интегралног рачуна и уз примену Лапласове трансформације конволуције функција.
    Наредне године се, после укључивања Мирка Марјановића у рад управе клуба, очекује улазак у „FINAL FOUR“, а сезоне 2017/2018 освојићемо Еуро лигу – свима у инат. Верујте ми да је тако – већ неколико дана и ноћи без прекида прорачунавам овај математички модел коришћењем комбиновања више теорема – Лапласове теореме, Гринове теореме и теореме Гаус-Острограцки.
    (Данило ди Дебило, 2. januar 2016 17:08)

    # Link komentara

  15. @Prvenstvo bivše Jugoslavije bilo je godinama najjače u Evropi. Bilo je mnogo teže tu biti šampion nego u Kupu kupova ili Kupu Radivoja Koraća. Zato je ono i pravo merilo vrednosti klubova.
    A u titulama šampiona biše države stanje je ovakvo:
    - Zvezda 12 titula
    - Zadar 6 titula
    - Olimpija 6 titula
    - Jugoplastika 6 titula
    - Partizan 4 titule
    - Bosna 3 titule
    - Cibona 3 titule
    (Robi, 2. januar 2016 15:27)


    Samo da dodam da posebnu tezinu ima 10 vezanih titula CZ na sljaci u periodu od 1950-1960,kada nije postojala linija za 3 poena a slobodna bacanja se izvodila iz cucnja.U sledecih 30 godina uzeli ste cele dve titule ali ste postavili temelje moderne kosarke:).Realno sa tog spiska vredi izdvojiti jedine dve prezivele institucije Partizan i Cibonu,Jugoplastika nazalost vise ne postoji a bila je strah i trepet za Evropu.Naravno veliko postovanje i za Bosnu,Zadar i Olimpiju ali mislim da ce se tesko izdici do nekadasnjeg nivoa.
    (Hrkljus, 2. januar 2016 16:39)

    # Link komentara

  16. (Simpatizer, 2. januar 2016 14:41)
    prosveti se malo,vidi kako je nastao tvoj klub,ko je za njega igrao ,ko mu je bio predsednik,ko mu je dao nesrpske crne boje,pa onda pričaj o gađenju.
    (slobinator, 2. januar 2016 16:28)

    # Link komentara

  17. Onaj koji je unistio Partizan,hoce da taj Partizan bude jak?
    (Mix, 2. januar 2016 15:43)
    Misliš verovatno na Duleta Vujoševića?
    (slobinator, 2. januar 2016 16:25)

    # Link komentara

  18. Onaj koji je unistio Partizan,hoce da taj Partizan bude jak?
    (Mix, 2. januar 2016 15:43)

    # Link komentara

  19. Prvenstvo bivše Jugoslavije bilo je godinama najjače u Evropi. Bilo je mnogo teže tu biti šampion nego u Kupu kupova ili Kupu Radivoja Koraća. Zato je ono i pravo merilo vrednosti klubova.
    A u titulama šampiona biše države stanje je ovakvo:
    - Zvezda 12 titula
    - Zadar 6 titula
    - Olimpija 6 titula
    - Jugoplastika 6 titula
    - Partizan 4 titule
    - Bosna 3 titule
    - Cibona 3 titule
    (Robi, 2. januar 2016 15:27)

    # Link komentara

  20. @Imam dobre drugare koji navijaju za partizan i kad ih slusam ne mogu da verujem koliki stepen mrznje prema zvezdi imaju u svojojim glavama. Veća je mrznja prema zvezdi nego navijanje za svoj klub. Mada takav im je bio i duhovni vodja pa su svi zastranili kao ISIL
    (nenad, 2. januar 2016 12:09)


    Mi smo nasu ljubav prema klubu pokazali mnogo puta i ona je nemerljivo jaca od kako ti kazes "mrznje" prema zvezdi.Secam se da se na nekadasnjim derbijima,pre ove mutirane zvezde,jedva okupljalo par hiljada ljudi,eto toliko ste nam bili bitni i toliko vas "mrzimo".Ovo danas je vise gadjenje prema onome sto tvoj klub predstavlja i ko ga predstavlja i onome sto ste vi u toj tranziciji postali.Sve je uradjeno na silu i vestacki zbog necije neskrivene ambicije da stavi tacku na crno-beli svet.Cetri godine nam vredjate inteligenciju nekom pricom o UPPR-u,elegantnom izlasku iz dugova,jednom jedinom zvezdom iako svi znamo da je to FMP,o velicanju Covica i omalovazavanju Partizana i njegovih rezultata necu ni da pricam.Tako da prijatelju nije mrznja nego gadjenje kao prirodna reakcija svakog ljudskog bica koje drzi do sebe i ne dozvoljava da ga neko pravi budalom,pozdrav.
    (Simpatizer, 2. januar 2016 14:41)

    # Link komentara

  21. Dakle gosp.Čoviću želite reci da je jedna Srpska klupska titula prvaka Europe vrijednija od pet Hrvatskih.Ovdije je rijec o klupskom natjecanju,ne reprezenraciji,zar ne?
    (Pipo, 2. januar 2016 14:04)

    # Link komentara

  22. Todor Vidi se da ti je matematika jako slaba.Zvezda je do 1991. osvojila 12 titula a partizan 3.O kom velikom klubu u staroj Jugoslaviji pricas?!
     (Jer ostace tek komsija mali, 2. januar 2016 13:56)

    # Link komentara

  23. Pise ti sve u UPPR-u, cak podeljeni na klase, kao i objasnjenje kako su "izbrisani" dugovi, ali treba to procitati. Lakse je ovako, napamet pljujes, i malo ti bude lakse.
    (Kum, 2. januar 2016 11:32)

    Daj link botovska lažovčino!?
    (Abolirani predsednik, 2. januar 2016 12:28)

    # Link komentara

  24. Bez zvezde i partizana mozda bi bilo normalnog sporta u Srbiji.
    (Alex, 2. januar 2016 12:23)

    # Link komentara

  25. Imam dobre drugare koji navijaju za partizan i kad ih slusam ne mogu da verujem koliki stepen mrznje prema zvezdi imaju u svojojim glavama. Veća je mrznja prema zvezdi nego navijanje za svoj klub. Mada takav im je bio i duhovni vodja pa su svi zastranili kao ISIL
    (nenad, 2. januar 2016 12:09)

    # Link komentara

  26. Niko ne moze fmp-u da zabrani kako ce da se zove.Isto se ne moze zabraniti nekom da veruje u ono sto zeli da veruje.Ima profesionalan naziv dijagnoze za to ali ne bih sad da ulazim u dubinu..Praznici su.
    (Pfc, 2. januar 2016 12:02)

    # Link komentara

  27. zaboravili ste ko je Čović?
     (debla, 2. januar 2016 11:47)

    # Link komentara

  28. Nikada se nigde nije pojavio spisak tih Zvezdinih poverioca,sa visinom i osnovom potraživanja,ili ga ja bar nigde nisam našao.
    (Šumadinac, 02. januar 2016 03:19)

    Pise ti sve u UPPR-u, cak podeljeni na klase, kao i objasnjenje kako su "izbrisani" dugovi, ali treba to procitati. Lakse je ovako, napamet pljujes, i malo ti bude lakse.
     (Kum, 2. januar 2016 11:32)

    # Link komentara

  29. Čović je stari demagog. Svaka izgovorena recenica kod njega je dobro izanalizirana i izbalansirana. Mnogo bitnih komentara je izneo u ovom tekstu, ali sa druge strane i dosta nebitno-bitnih uvijenih ukrasnim papirom. Ko ga ne zna skupo bi ga platio.
    Ovo je njihov period vladanja i imaju pravo.

    Želim sve najbolje i grobarima i ciganima u 2016! Neka se spuste strasti, a pravi cigani ce znati sta sam hteo da napisem u ovom tekstu.

    Ppzdrav!
    Grobar - totalitares
    (Milos, 2. januar 2016 10:58)

    # Link komentara

  30. Sinko slabo pamtis. Grb Partizana Igokeje je bio drugaciji, izguglaj ti to malo bolje. Zato i dobijas minuse. Zvezdin grb je bio potpuno isti + izguglaj gde su trofeji upisani toj zvezdi koja ti je trn u oku
    (crno na belo/crveno, 2. januar 2016 01:28) Ponovo lupaš. A evo i dokaza>[link]
    A ti meni odgovori zašto još u Železniku sije Zvezda crvena
    (xxx, 2. januar 2016 10:58)

    # Link komentara

  31. Što bi rekao Cane Partibrejkers "Fuj"
    (Katczinsky, 2. januar 2016 10:22)

    # Link komentara

  32. Partizan mora da se svede,zajedno sa Megom,na nekog, ko će služiti za razvoj mladih igrača za Zvezdu,koja jedino ima realne pretpostavke za borbu sa evropskim velikanima.
    @
    Partizan jedini prvak Evrope i najuspesniji ucesnik EL iz Srbije da sluzi nekom juce izvadjenom iz zamrzivaca za razvoj mladih igraca?! Da se ti prvo rastreznis od slavlja pre pisanja komentara?
    (ILR,FMP, 2. januar 2016 10:09)

    # Link komentara

  33. @sumadinac pa sama zvezda je rekla da je dug toliki i da je vracen...kome??? kako kada je 90posto duga vraceno u prvoj sezoni uppr kada nije ni pocela sezona objavljeno je da je vraceno 13miliona...
     (vegan u koznim cipelama, 2. januar 2016 10:09)

    # Link komentara

  34. Video sam da je neko spomenuo izraz ''makabizacija'' košarke u Srbiji. E to je pravi izraz. To je pokušano sa Partizanom u prethodnih 15-20 godina, pod izgovorom da je bolje da imamo jedan vrhunski klub, koji će moći da se nosi sa bogatim klubovima iz Evrope, nego nekoliko prosečnih klubova. I tako je nastala ''čuvena'' dominacija. Da se razumemo, nemam ništa protiv Partizana, nekoliko mojih odličnih drugara vatreni su navijači Partizana. Ali nisu od onih koji su zaslepljeni. Realno Vujošević nije mogao da podnese to što sada Zvezda ima infrastrukturu kao retko koji klub u Evropi. A sve je to dobila dolaskom Čovića. Zvezda sada ima nekoliko sala za treninge, nigde ne plaća zakupe, klinci imaju koševe na raspolaganju maltene 24 sata. Pa zahvaljujući Čoviću Beograd i Srbija su već godinama domaćini jednog od kvalifikacionih turnira za juniorski F4, a na tom turniru redovno igra i Partizan. Da nije tog turnira, teško bi Partizan igrao te kvalifikacije. I ne samo Partizan. E to je ono što smeta Vujoševiću i njegovim sledbenicima, što Zvezda ima sve to, a oni duguju za zakup sale. E pa gospodo žao mi je, ali ''makabizacija'' je gotova, sada ko je sposoban, biće uspešan, a ko nije... Zna se.
    (mik, 2. januar 2016 09:58)

    # Link komentara

  35. Pričajte i prepucavajte se koliko god hoćete ali Nebojša Čović je izuzetno sposoban i čovek sa strašnim organizacijskim sposobnostima.Nisu ni on ni Zvezda krivi za stanje u KKP...da su dobili Cedevitu u Areni bilo bi drugačije,prosle godine i Podgorici 7 razlike na dva minuta do kraja,da su dobili to igrali bi Evroligu je Cedevita ne bi mogla da dobije do tri nikada...Za ovo stanje zahvalite vašem generalu,magu,manipulatoru,štipaču,davitelju,čoveku koji je tukao sudiju u svlačionici...e njemu zahvalite dragi moji.Dobar trener,a?Pa kada ti klub dovede najtalentovanije igrace u Srbiji i regionu normalno je da mozes da napravis nesto od njega,zasto Dalo,Đumić,Milutinović,Bezbradica,Šalić itd nisu supermeni,sto od njih nije napravio nesto...dajte ljudi pa KKP je veliki klub sa ogromnom tradicijom,volite klub ne Vujoševića,uzgred vidim polomiše se svi da ga dovedu za trenera..ako je iluzionista,mađioničar,čarobnjak onda bi trebalo OLY,PAO,REAL,BARSA da stanu u red za njega....
    (Kosta, 2. januar 2016 09:29)

    # Link komentara

  36. Vrhunac licemerja.
    (ćoki ćole, 2. januar 2016 09:28)

    # Link komentara

  37. Ovo se zovu KROKODILSKE SUZE! Ucinis sve da unistis konkurenta, progutas ga, a onda pustas suze...Za Covica i o Covicu, nista novo. To je ON.
     (Josarian, 2. januar 2016 09:23)

    # Link komentara

  38. Zvezdu treba da je sramota sto je Covic na njenom celu i kraj price,samo klinci i napaljeni navijaci mogu da postuju Covica.Iskren da budem niko ne spori Covica kao uspesnog kosarkaskog radnika ali njegova proslost.......
     (bratic, 2. januar 2016 09:22)

    # Link komentara

  39. Konačno malo razuma...Bravo.
     (Aleksandar Saša P., 2. januar 2016 09:18)

    # Link komentara

  40. (Poskok, 01. januar 2016 21:55) za koga si navijao do sada ako kazes da se zvezda takmici od ove sezone? Vi ste komedija!
     (Gazdine pudlice, 2. januar 2016 09:10)

    # Link komentara

  41. Odbij.
     (Firga, 2. januar 2016 09:02)

    # Link komentara

  42. Na korektnom iznesenom stavu sledi salva uvreda vec po obicaju ponovo u reziji ne mnogo umnih spisatelja.Naravno da bez jaka dva srpska tima svaki koncept ABA lige pada u vodu i tradicija dva najveca kluba mora da se sacuva jer bez tog rivaliteta sport gubi smisao.Problem je sto i sami navijaci tog kluba nikako da prihvate da su oni taj drugi klub koji se takmici u Srbiji jer ih istorija osnivanja odvlaci od te pomisli i stalno su u nekom Tvin Piksu.Mislim da nema bojazni za partizan i ako sacuva status fenjerasa.Kada je Olimpija dobila vajld card za ABA to mora i partizan.Puno vaznije pitanje je izboriti se za ugled ABA lige kako bi imala u Evropi mesto koje joj po rezultatima pripada.
     (Dejan CZ, 2. januar 2016 08:36)

    # Link komentara

  43. Ko pokrade pare Partizana?Sigurno nije Čović,znate vi ko je ali čudo je biti slep kod očiju.
     (NS, 2. januar 2016 08:23)

    # Link komentara

  44. @maf sta mi ti naprica sa klubovima 4 vase titule posleratne NE VREDE
    (tito partija zvezdina armija, 2. januar 2016 08:19)

    # Link komentara

  45. (fuzija je rec prvi put cuta 2007, 1. januar 2016 23:23)
    @
    Grešiš pošto košarku pratite tek dve godine. Reč fuzija je prvi put "čuta" 2000. godine kada je KK Crvena Zvezda ispao iz domaće lige i fuzionisao se sa tadašnjom KK Beobankom kako bi zadržali prvoligaški status. Propast KKCZ nije počela pre pet godina već mnogo ranije. Neće Čović još dugo FMP zvati Zvezda pošto njemu niko ne može da zabrani kako će se zvati. Dobiće druge ponude.
    (čujte, čujmo, čute, 2. januar 2016 08:19)

    # Link komentara

  46. Čitajući komentare ifrustriranih (toliko zlobe i mržnje) , a s obzirom na stvarno korektno pominjanje Partizana od strane Čovića, dolazim do zaključka da floskula "bez jakog Partizana nema jake Zvezde" pada u vodu i od sveg srca vam želim da se raspadnete, zakataničite ili šta već
    Batko, 1. januar 2016 22:49)
    @
    To nije ništa strašno vi ste bili raspali i zakatančeni pet godina u zamrzivaču. Letos su vas izvadili iz zamrzivača i već igrate EL kao da se ništa nije desilo. Ta činjenica jasno oslikava da ovde ne postoje posledice i nema razloga za brigu.
    (sakupljači pokrali katance, 2. januar 2016 08:11)

    # Link komentara

  47. Погледајте збирну листу свих првенстава Југославије и погледајте ко је сакупио убедљиво највише бодова. Звезда, наравно.
    (Нестварно, 1. januar 2016 23:41)
    @
    Pogledaj listu prvaka Evrope na njoj je samo jedan klub iz Srbije Partizan naravno i tu se nikada ništa neće promeniti.
    (sasvim stvarno, 2. januar 2016 08:04)

    # Link komentara

  48. Dakle, ipak je bila zamrznuta. Za koga ste navijali dok je bila zamrznuta?(JA, 01. januar 2016 21:58)Mi znamo, i sve je kao sto smo rekli, a da ste se vi brinuli o vasem klubu, kao sto ste vodili racuna o nasoj adresi (pazi ti te budalastine, ej!), sad ne bi bili tu gde jeste.
    (Kum, 01. januar 2016 23:30)

    Da, da, vas 30 koji ste ostavljali komentare na internetu ste na taj način vodili računa o svom klubu i odmrzli ga. To nikako nije delo par ljudi sa sumnjivim biografijama iz vlasti. Ajde idi pričaj te bajke nekom drugom.
    (bodibolid histerija, 2. januar 2016 08:01)

    # Link komentara

  49. niko ne moze da zabrani kako ce se zvati fmp
     (deda mraz, 2. januar 2016 06:49)

    # Link komentara

  50. samo se vi vatajte za zamrznutu zvezdu !!!
    dabogda se ugasili !!!
     (deky, 2. januar 2016 04:58)

    # Link komentara

  51. Ovaj Čović počinje da pomalo nervira jer je postao kontradiktoran.Letos je obećao stavljanje tačke na crno-beli svet,krenuo je u dobrom pravcu, a sada počinje prodaju magle o Aba ligi,jakoj Zvezdi i jakom Partizanu.
    Zvezdaše ta teorija ne interesuje,realnost je takva da Beograd može da finansijski iznese troškove samo jednog vrhunskog kluba.U Nba,samo Njujork i Los andjeles,imaju po dva kluba,a oba grada imaju duplo više stanovnika od cele Srbije.
    Iz tih,pragmatičnih razloga,Partizan mora da se svede,zajedno sa Megom,na nekog, ko će služiti za razvoj mladih igrača za Zvezdu,koja jedino ima realne pretpostavke za borbu sa evropskim velikanima.

    Takodje ne pije voda i o nekom dugu Zvezde od 16 mil.eura,koji je neko,kao gumicom obrisao.Ta priča je potekla od Grobara a kako ista odgovara Čoviću i on je prećutno podržava.Kao svi ti poverioci su ovce za šišanje,neko im uzeo potraživanja,imovinu,prema Zvezdi,a oni ćute.
    Nikada se nigde nije pojavio spisak tih Zvezdinih poverioca,sa visinom i osnovom potraživanja,ili ga ja bar nigde nisam našao.
     (Šumadinac, 2. januar 2016 03:19)

    # Link komentara

  52. Koji raspad, umesto da igramo svoju i evroligu mi pravimo ligu crnogorcima, makedoncima i ostalima. Prvak ABA lige, to je prvak cega? Jadrana i istocnog dela severo zapadnog Balkana, Vojvodine i Slavonije (koje nisu na Balkanu) i sire. Liga bi trebalo da se zove JISZBVSIS Liga. Pa da budes prvak JISZBVSIS-a. Umesto da igraju nasi klubovi u nasoj ligi sa nasim igracima, sa 2 stranca na terenu, da domacih igraca na terenu uvek bude bar trojica odnosno vise od pola, a medju 15 igraca najvise 5 stranaca, a stranci su i CG kad su nas vec izadali. Formiraju se divizije kao u USA 1.Vojvodina (Vrsac, Vojvodina, Proleter, Mega), 2. Beograd (Partizan, Zvezda, OKK Beograd, Radnicki BG), 3. Zapad (Metalac, Radnicki KG, Sloga, Borac) i Istok ( Radnicki Nis, Zdravlje, Zajecar, Bor). Svako igra sa svakim dvokruzno dakle 30 kola, a poslednja ekipa iz svake divizije ispada u drugu ligu, tako da kad na istoku npr ispadne npr Bor, moze umesto njih da udje u tu grupu samo ekipa istocno od velike i juzne morave, pritom posto ima ukupno 16 ekipa u prvoj ligi, dve cetvrtoplasirane sa najmanje bodova ispadaju direkt, npr umesto Bora i Mege, udju Pirot i Spartak Subotica, OKK igra baraz sa FMP, a Sloga sa Smederevom. Prvaci grupa igraju plej of, Polufinale pa trece mesto i finale. Prvak u Evroligu novokomponovanu, drugi i pobednik kupa u Evrokup, treci gde ga prime.
    (kurosh, 2. januar 2016 03:13)

    # Link komentara

  53. Ovaj jma u planu da fuzionise Partizan i CZV u jedan klub sa njim na celu!!!
     (malac, 2. januar 2016 03:10)

    # Link komentara

  54. Da vam ja kazem nesto takozvani navijaci: Mnogo s...….. za medalju!"
    (neko, 2. januar 2016 02:30)

    # Link komentara

  55. Kako ne vidite da su ljubomorni zato sto smo mi uspeli da se izvucemo jer je Covic preuzeo stvar u svoje ruke dok njih niko nece i propasce na kraju i to njih u stvari najvise boli.
    (Nije bitno, 2. januar 2016 02:03)

    # Link komentara

  56. A u hali u Železniku još sija Zvezda crvena. A sad je 2016.
    (xxx, 01. januar 2016 23:50)

    To nam je "razvojni klub"
    ...a i vi imate zvezdu u grbu, pa taman kada propadnete da vas Cović kupi za soma evra i kao "treća filijala" razigrava kadete kod vas
     (Batko, 2. januar 2016 01:31)

    # Link komentara

  57. Lupaš. Pri poslovno-tehničkoj saranji sa Igokeom,KK Partizan nije menjao ni grb ni adresu ni naziv. Sve može lepo da se nađe na netu. Za razliku od vas kojima je adresa bila Stjepana Šupanca 15a... A u hali u Železniku još sija Zvezda crvena. A sad je 2016.
    (xxx, 1. januar 2016 23:50)

    Sinko slabo pamtis. Grb Partizana Igokeje je bio drugaciji, izguglaj ti to malo bolje. Zato i dobijas minuse. Zvezdin grb je bio potpuno isti + izguglaj gde su trofeji upisani toj zvezdi koja ti je trn u oku
    (crno na belo/crveno, 2. januar 2016 01:28)

    # Link komentara

  58. Šta god da je čovek izjavio, komentari bi bili isti.
     (stecky, 2. januar 2016 01:25)

    # Link komentara

  59. Koliko je bitno da imamo jaku Zvezdu i jak Partizam vidimo po Rendzersu i Seltiku. Ovo sto Covic govori, ma koliko ga ne volim(Zvezdas sam, ali malo stariji, pa se secam coveka iz 90ih), potpisujem, jer je u pravu.Pozdrav svima i srecna Nova 2016.

    Pa zbog tebe i tebi sličnih priča ove priče, klince je kupio, trebaju mu malo stariji da opere biografiju skroz.
    (Alex Jack, 01. januar 2016 18:45)
     (tomy, 2. januar 2016 01:21)

    # Link komentara

  60. @Gojko После више годишњих покушаја за интеграцијом са ФМП-ом из Железника, коначно је дошло до споразума 12. августа 2011. године. Читав овај процес је урађен слично уговорима о франшизингу који су посебно примењују у САД. ФМП је преузео Звездино име и грб, као и неколицину играча, док се Црвена звезда током 5 година не консолидује.I za koga si ti navijao i sad navijas????
     (okidač, 2. januar 2016 01:09)

    # Link komentara

  61. @ma sta mi naprica
    Zvezda je do rspada SFRJ osvojila 3 titule, ako pricamo o periodu posle onih deset na sljaci na Kalemegdanu.
    A posle raspada 2 titule, dakle do 2016 od 1955, za 60 godina 5 titula ukupno.

    Koliko god da mrzite Partizan, nikada nikakve vase izmisljotine i lazi nece uciniti da Zvezda bude veci klub nego sto jeste. Na prostorima bivse Jugoslavije bila su 4 velika kluba, Jugoplastika, Cibona, Bosna i Partizan danas su tu samo Cibona i Partizan. Zvezda nikada nije bila veliko ime u kosarci.
     (todor, 2. januar 2016 01:01)

    # Link komentara

  62. Imam 38 godina i verujem u Duška Vujoševića! #ZaDuleta
    (index, 2. januar 2016 00:57)

    # Link komentara

  63. Čitajući komentare ifrustriranih (toliko zlobe i mržnje) , a s obzirom na stvarno korektno pominjanje Partizana od strane Čovića, dolazim do zaključka da floskula "bez jakog Partizana nema jake Zvezde" pada u vodu i od sveg srca vam želim da se raspadnete, zakataničite ili šta već
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 1. januar 2016 22:49)

    I u fudbalu,cedu premijera i pocasnog predsednika Partizana Mirka Marjanovica,i u kosarci,cedu premijera i predsednika Ivice Dacica,i u rukometu,cedu takodje predsednika Ivice Dacica,odbojci i svim ostalim sportovima jer ste to itekako zasluzili
    (dragan, 2. januar 2016 00:46)

    # Link komentara

  64. (ma sta mi naprica, 01. januar 2016 23:21)partizan uništitelj?dalipagic,kicanovic,djordjevic,danilovic,paspalj i divac uništitelji?duda i zeljko uništitelji?pa sramoto jedna
    (KKP, 2. januar 2016 00:11)

    # Link komentara

  65. @ma sta mi naprica vi ste osvajali titule kada nisu igrale te ekipe koje si nabrojao
     (vegan u koznim cipelama, 2. januar 2016 00:00)

    # Link komentara

  66. nervozni, ne pominji ti moj klub !
     (miki, 1. januar 2016 23:59)

    # Link komentara

  67. Pa vidis, ako tebi nije smetalo da navijas za partizan igokea (fuzija 2007) sa promenjenim grbom, meni ne smeta da navijam za KK Crvena zvezda Beograd sa potpuno istim grbom KK Crvena zvezda. Mene PIB, maticni broj i pravni naziv NE INTERESUJE, vec boja dresova, grba, mali kalemegdan 2
    (fuzija je rec prvi put cuta 2007, 1. januar 2016 23:23) Lupaš. Pri poslovno-tehničkoj saranji sa Igokeom,KK Partizan nije menjao ni grb ni adresu ni naziv. Sve može lepo da se nađe na netu. Za razliku od vas kojima je adresa bila Stjepana Šupanca 15a... A u hali u Železniku još sija Zvezda crvena. A sad je 2016.
    (xxx, 1. januar 2016 23:50)

    # Link komentara

  68. Погледајте збирну листу свих првенстава Југославије и погледајте ко је сакупио убедљиво највише бодова. Звезда, наравно.
     (Нестварно, 1. januar 2016 23:41)

    # Link komentara

  69. “ Управа која је водила клуб обезбедила је невероватне приходе од спонзора када је кошарка у питању. У периоду од 2004 – 2008. године само од спонзора обезбедили смо 15.861.940 евра, а првих годину и по дана још око 4 милиона што износи скоро 20 милиона евра. Шта је требало још као управа да урадимо? Тренери су били Змаго Сагадин, Драган Шакота, Александар Трифуновић и Стеван Караџић. Довођени су Игор Ракочевић, Скуни Пен, Обина Екезие, Милан Гуровић, Омар Кук, Лоренс Робертс, Перо Антић, Петар Поповић – све сами играчи европског квалитета који су направили сјајне каријере. Да ли је управа требало да даје кошеве? “

    Ovo su reči Gorana Vesića
    (sirota zvezda, 1. januar 2016 23:35)

    # Link komentara

  70. Čitajući komentare ifrustriranih (toliko zlobe i mržnje) , a s obzirom na stvarno korektno pominjanje Partizana od strane Čovića, dolazim do zaključka da floskula "bez jakog Partizana nema jake Zvezde" pada u vodu i od sveg srca vam želim da se raspadnete, zakataničite ili šta već
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Batko, 1. januar 2016 22:49) I ja tebi isto to želim u novoj 2016.
    (xxx, 1. januar 2016 23:34)

    # Link komentara

  71. Neverovatno upropastio je Partizan, a sad mu kao žao.Čović je pre svega loš čovek!
     (Pjer, 1. januar 2016 23:30)

    # Link komentara

  72. Dakle, ipak je bila zamrznuta. Za koga ste navijali dok je bila zamrznuta?
    (JA, 01. januar 2016 21:58)

    Mi znamo, i sve je kao sto smo rekli, a da ste se vi brinuli o vasem klubu, kao sto ste vodili racuna o nasoj adresi (pazi ti te budalastine, ej!), sad ne bi bili tu gde jeste.
     (Kum, 1. januar 2016 23:30)

    # Link komentara

  73. Karanfilovici bolje spremiite tastature za Bozica. Kad Vas i u Niksicu propuste kroz sake opet ce biti " Pero odlazi" :-)
     (santa justa, 1. januar 2016 23:26)

    # Link komentara

  74. Vi bi ste zelili preko vlasti da drzite partizan uvek za korak iza zvezde I da pricate kako imamo jake klubove.
     (Dejan, 1. januar 2016 23:24)

    # Link komentara

  75. ali Zvezde vec nema...nego,kada ce se odmrznuti Zvezda a drzava oduzeti brdo drzavnih para koje daje privatnom klubu fmp-u?
    (bbr, 01. januar 2016 18:44)

    Zvezda je odmrznuta, genije.
    (Kum, 01. januar 2016 18:55)

    Dakle, ipak je bila zamrznuta. Za koga ste navijali dok je bila zamrznuta?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JA, 1. januar 2016 21:58)

    Pa vidis, ako tebi nije smetalo da navijas za partizan igokea (fuzija 2007) sa promenjenim grbom, meni ne smeta da navijam za KK Crvena zvezda Beograd sa potpuno istim grbom KK Crvena zvezda. Mene PIB, maticni broj i pravni naziv NE INTERESUJE, vec boja dresova, grba, mali kalemegdan 2
    (fuzija je rec prvi put cuta 2007, 1. januar 2016 23:23)

    # Link komentara

  76. Crvena zvezda i Partizan najveci kosarkaski brendovi u bivsoj Jugi???
    KK Cibona 2xEvroliga,2xSaporta Cup,1xKup Koraca,1XJadranska,1XTriple crown
    KK Jugoplastika 3xEvroliga,2xKup Koraca,3xTriple crown
    KK Partizan 1xEvroliga,3xKup Koraca,6XJadranska,2xTriple crown
    KK Bosna 1xEvroliga
    KK Crvena zvezda 0xEvroliga,1xSaporta Cup,0xKup Koraca,0xTriple crown
    Pa vi vidite sami ko su najveci kosraskaski brendovi bivse YU,kako god da okrenes Zvezda to siguno nije.
    (Marko, 1. januar 2016 22:15)

    Zvezda nije osvojila SAPORTA KUP, vec KUP POBEDNIKA KUPOVA. Saporta cup je sasvim drugo takmicenje.

    Sto ne napisa koliko je ko imao titula do raspada SFRJ. Otkad je taj trofej triple crown? Neko osvaja titule u mulju i bez konkurencije protiv BFC, Zdravlja, Sloge, Beobanke, a neko u normalnoj drzavi protiv Olimpije, Cibone, Jugoplastike, Bosne, Zadra.

    Tvoj klub je direktni unistitelj Srpske reprezentacije
    (ma sta mi naprica, 1. januar 2016 23:21)

    # Link komentara

  77. Drmanje koševa,polivanje mokraćom,pljuvanje trenera,aktivirinje pp aparata,krađa pehara... Jeli na taj cirkus misliš?
    (xxx, 1. januar 2016 23:03)

    Ubistvo tinejdzera na derbiju, ubistvo neduznog francuskog mladica u centru grada - definicija derviskih navijaca. I jos ti nekom nesto pricas...
    (Antidervis, 1. januar 2016 23:18)

    # Link komentara

  78. Volim Partizan!!!
    (Vuk, 1. januar 2016 22:17)

    Pa ko ti je kriv??
    (Figo, 1. januar 2016 23:17)

    # Link komentara

  79. Crvena zvezda i Partizan najveci kosarkaski brendovi u bivsoj Jugi???
    KK Cibona 2xEvroliga,2xSaporta Cup,1xKup Koraca,1XJadranska,1XTriple crown
    KK Jugoplastika 3xEvroliga,2xKup Koraca,3xTriple crown
    KK Partizan 1xEvroliga,3xKup Koraca,6XJadranska,2xTriple crown
    KK Bosna 1xEvroliga
    KK Crvena zvezda 0xEvroliga,1xSaporta Cup,0xKup Koraca,0xTriple crown

    (Marko, 1. januar 2016 22:15)

    Prvo nauci znacenje reci "brend", pa onda napisi nesto - ovako samo lupas gluposti!!!
    20 000 dresova Zvezde, 20 000 dresova Cibone, 20 000 dresova Bosne, 20 000 dresova Partizana, 20 000 dresova Splita, svaki kosta identicno - krenes lepo tri meseca po ex Yu, pa vidi koliko ces da prodas kojih.

    Ili krenes po velikim firmama i ponudis svima po besplatnu godisnju reklamu kod samo jednog od pomenutih klubova - pa vidis koga ce 90% tih firmi da izabere.

    I tako naucis sta je brend...i prestanes da pises gluposti.
    (ViscoSalejo, 1. januar 2016 23:17)

    # Link komentara

  80. Imam 27 god i verujem u Duleta generala Vujosevica.
     (Stoske, 1. januar 2016 23:15)

    # Link komentara

  81. Čović stalno pominje Partizan, ato se u psihologiji naziva "poziv na viši autoritet". Preciznije, u istoj rečenici pomeneš, pored svog kluba, i neki zaista veliki klub, pa time i tvoj mali klub dobija na značaju.
    (JocaBoca, 1. januar 2016 21:54)

    Eto, sam si lepo objasnio zasto Dulo vec 15 godina ne moze da sastavi recenicu bez Zvezde u istoj - sve si lepo objasnio.
    (One night in May, 1. januar 2016 23:09)

    # Link komentara

  82. Cirkus medrano ste, da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
    (peca, 1. januar 2016 21:57) Drmanje koševa,polivanje mokraćom,pljuvanje trenera,aktivirinje pp aparata,krađa pehara... Jeli na taj cirkus misliš?
    (xxx, 1. januar 2016 23:03)

    # Link komentara

  83. Ala kmece Glazerovi ko mandragore iz Hari Potera...
    (Toto-ko-tunjo, 1. januar 2016 21:27) Još više lupaju panteri iz Stjepana Šupanca 15a...
    (xxx, 1. januar 2016 22:59)

    # Link komentara

  84. Čitajući komentare ifrustriranih (toliko zlobe i mržnje) , a s obzirom na stvarno korektno pominjanje Partizana od strane Čovića, dolazim do zaključka da floskula "bez jakog Partizana nema jake Zvezde" pada u vodu i od sveg srca vam želim da se raspadnete, zakataničite ili šta već
     (Batko, 1. januar 2016 22:49)

    # Link komentara

  85. Košarkaška lopta preskočila je Drinu u dva pravca! Partizan iz Beograda i Igokea iz Aleksandrovca potpisali su juče ugovor o poslovnoj i sportskoj saradnji, kojim će SE FUZIONISATI, iako će nastaviti takmičenja u svojim ligama. Ekipe će na dresovima u svim takmičenjima logo Partizan Igokea i Igokea Partizan, imaće zajednički Upravni odbor, prostorije, razmenjivaće igrače bez obeštećenja, a u planu je i izgradnja hale. Ugovor su na stadionu crno-belih potpisali predsednik Partizana Predrag Danilović i predsednik Igokee i premijer Republike Srpske Milorad Dodik. - Celo Sportsko društvo stoji iza ovog sporazuma, koji je značajan na mnogo načina. Ovo je tek početak. Da naglasim, nas sada treba posmatrati KAO JEDAN KLUB. Čim nam obaveze dozvole, ići ćemo u Republiku Srpsku. Finansijski problemi nisu prestali da postoje, ali će biti znatno lakše rešavati ih zajednički - rekao je Danilović. Dodik je istakao da klubovi imaju svoje ambicije i da mu je drago što će Partizan sada moći da se posveti isključivo košarci i da juriša na uspehe u Evropi. - Naša ambicija je da uđemo u NLB ligu, a Partizan može da se vrati svojoj osnovnoj delatnosti - košarci. Inicijativa za SPAJANJEM je obostrana i sada je ovo zajednička briga. Formalno, pravno imaćemo JEDNU upravu - kaže Dodik. Upravni odbor imaće šest članova, a predsednik će ostati Danilović, dok će Dodik biti počasni predsednik. Sastav odbora još nije poznat i biće objavljen u narednih nekoliko dana, dok se budu usklađivali statuti i pravi
    (Gojko, 1. januar 2016 22:41)

    # Link komentara

  86. Prozivaju Covica s'jedne strane a sa druge gomila je covicevih igraca proslo kroz partizan.U ovim ljudima niti postoji logike niti zdravog razuma,prozivaju coveka koji godinama ima najbolju skolu kosarke u Evropi.Dovoljno je reci Milos TEODOSIC!
    (istina, 1. januar 2016 22:39)

    # Link komentara

  87. I Vujosevic je tako pricao.
    (Gojko, 1. januar 2016 22:36)

    # Link komentara

  88. @peca pa evo zvezda je prvak od prosle sezone i kako zavrsismo na prvenstvu evrope...partizan je bio prvak prethodne godine i bili smo drugi na svetu pozzz
     (vegan u koznim cipelama, 1. januar 2016 22:36)

    # Link komentara

  89. (Avangarda, 01. januar 2016 21:26)

    kme, kme!
     (Đole Niš, 1. januar 2016 22:32)

    # Link komentara

  90. Oni koji misle da ce ovo biti kratkog daha kao u vaterpolu, da porucim da u kosarci sam ja Aleksandar Sostar. Hvala lepo.
     (Nebojsa-Covic, 1. januar 2016 22:19)

    # Link komentara

  91. Volim Partizan!!!
     (Vuk, 1. januar 2016 22:17)

    # Link komentara

  92. Imam 26 god i verujem DV.
     (Simke, 1. januar 2016 22:16)

    # Link komentara

  93. Crvena zvezda i Partizan najveci kosarkaski brendovi u bivsoj Jugi???
    KK Cibona 2xEvroliga,2xSaporta Cup,1xKup Koraca,1XJadranska,1XTriple crown
    KK Jugoplastika 3xEvroliga,2xKup Koraca,3xTriple crown
    KK Partizan 1xEvroliga,3xKup Koraca,6XJadranska,2xTriple crown
    KK Bosna 1xEvroliga
    KK Crvena zvezda 0xEvroliga,1xSaporta Cup,0xKup Koraca,0xTriple crown
    Pa vi vidite sami ko su najveci kosraskaski brendovi bivse YU,kako god da okrenes Zvezda to siguno nije.
    (Marko, 1. januar 2016 22:15)

    # Link komentara

  94. Covo legendo! Objasnjavaj im sta je fer plej !
     (Ljubisa Livac, 1. januar 2016 22:15)

    # Link komentara

  95. Imam 52 dod i verujem u Duska Vujosevica.
    (Dule, 1. januar 2016 22:01)

    # Link komentara

  96. (Samo kazem, 01. januar 2016 21:37)
    Dodik je zaista dao odredjen novac Partizanu ali tek nakon sto je Partizan ostvario istorijski uspeh plasmanom na F4 sve pre toga ukljucujuci i taj F4 je postignuto prakticno bez ikakve pomoci drzave sa mozda i manje novca nego sto je imala zvezda u nekim sezonama pre toga podseticu te da je Partizan igrao taj F4 sa 2 nepoznata amerikanca,sa veselijem za koga niko nije ni cuo pre Partizana kao i sa bozicem i kecmanom koji su smatrani prosecnim igracima.Sto se tice duleta sam si sebe demantovao znalo se da godinama radi bez plate a sad kada su ga oterali naravno da covek trazi svoj novac mora i on da zivi od necega uostalom pristao je na isplatu u 100 rata.
    (Stefan, 1. januar 2016 22:00)

    # Link komentara

  97. iskustvo mu govori... pa jbt koje iskustvo kad je prakticno debitant u euroligi...
    b92 bi trebalo da odredi dan u sedmici kada ce grande covic da iznosi svoje vidjenje stvari
     (bleki, 1. januar 2016 21:59)

    # Link komentara

  98. ali Zvezde vec nema...nego,kada ce se odmrznuti Zvezda a drzava oduzeti brdo drzavnih para koje daje privatnom klubu fmp-u?
    (bbr, 01. januar 2016 18:44)

    Zvezda je odmrznuta, genije.
    (Kum, 01. januar 2016 18:55)

    Dakle, ipak je bila zamrznuta. Za koga ste navijali dok je bila zamrznuta?
     (JA, 1. januar 2016 21:58)

    # Link komentara

  99. Javljaju se neki zabrinuti likovi. Kao zvezda i drzava jedno itd. Pominju i neke titule sa sljake. Pa gde ste bili spasioci nase kosarke pre 10 godina kad ste gasili zvezdu i umalo je ugasili. Majstore Partizan je upropasitio nasu kosarku, govorim o prethodnih 15 godina. Pa pogledaj samo reprezentaciju i njene uspehe u tom periodu. Da ne pominjem Djuru Ostojica i ostale iz Duletove selekcije na visinskim pripremama partizana u Svedskoj, majko moja bilo ne ponovilo se nikada. Sto se titula tice ja mislim da treba da se racunaju samo one sto je partizan osvajao jer sve su bile postene, fazon spusti loptu na belog medveda ja vatam sudiju za gusu i nema frke, A ako treba ulazimo predsjednice ti i ja da mlatimo sudije posle tekme, kamere lazu, nisam ja sudije davio majke mi, davim samo svoje igrace. Cirkus medrano ste, da vas nema trebalo bi vas izmisliti.
    (peca, 1. januar 2016 21:57)

    # Link komentara

  100. G.Covicu od sezone 2011/ 2012 C.Zvezda se ne takmici u Aba ligi jer je zamrznuta.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nik sloter, 1. januar 2016 19:18)
    Ja ne znam da li se ovi prave ludi ili su stvarno neobavešteni.Alo rođaci odmrznuta je Zvezda, takmiči se od ove sezone sa adrse Mali Kalemegdan 2. Proveri pib ili APR, sajt kluba šta god želiš. Krajnje je vreme da se probudite jer očigledno još spavate pa ste i ovu vest o povratku Zvezde prespavali. I da vas obavestim da trofeji iz predhodnih 4 sezona stoje u vitrinama na Kalemegdanu gde je i adresa kluba i pripadaju Zvezdi. Pozdrav
    (Poskok, 1. januar 2016 21:55)

    # Link komentara

  101. Čović stalno pominje Partizan, ato se u psihologiji naziva "poziv na viši autoritet". Preciznije, u istoj rečenici pomeneš, pored svog kluba, i neki zaista veliki klub, pa time i tvoj mali klub dobija na značaju.
    (JocaBoca, 1. januar 2016 21:54)

    # Link komentara

  102. Umesto konstantnih napada na Covica,koji je uzdigao Zvezdu tamo gde joj je mesto,zapitajte se grobari gde su pare od visegodisnjih ucestvovanja u EL,silnih ugovora,sponzorstava koje su upumpavane u klub,pa sad kad je bankrot zakucao na vasa vrata,kukate i omalovazavate sve nase
     (sale, 1. januar 2016 21:54)

    # Link komentara

  103. @ Stefan

    Covic je imao uspeha i sa fmp-om! To sto vi lazete sebe to je druga stvar. Partizan je ostvario laznu dominaciju uz ogromnu pomoc drzave i uz milione i milione drzavnih para! Nikada nisu pokazali finansije jer se radi o ogromnoj pljacki! Sprovedena je makabizacija srpske kosarke, plan je bio da se ulaze u samo jedan klub, a da ostali sluze da bi pravili igrace za partizan.Sjecamo se se svi kako su otimani igraci i kradene titule.Ne zaboravljamo ni trojke iz auta i gepekovanje! Zivela Zvezda, zivela Srbija!!!
     (speedz, 1. januar 2016 21:41)

    # Link komentara

  104. (Stefan, 01. januar 2016 21:21)

    Svaka čast, još da nam po dobrom starom običaju ovde ispričaš kako su ti igrači koji su "dobro" skautirani igrali iz ljubavi prema Partizanu i za dzabe, tj. za stipendije i prosvetlio si nas.
     (DedaMiloje, 1. januar 2016 21:40)

    # Link komentara

  105. @Stefan
    Docice dan kada ce se raskrinkati sve laži o cuvenim jeftinim timovima i malo para. Evo Dule vec raskrinkava to tako sto se naplacuje redovno od kluba. Da ne pričamo o tome kako ste vec jednom izbrisali dug tako sto je Dodik upumpao 5 miliona u jednom danu i to nakon sto je prodat Telekom Srpske. Sta tek reci o tome kako su vam političari sredili brisanje kredita u banci da bi se vi vratili samo godinu dana kasnije i opet digli kredit u istoj uz pomoć političara i sada kukate sto toj banci idalje dugujete novac?! Toga ima jos koliko hoćete samo vi ne zelite da vidite. Nema Zvezda nista sa propašću Partizana vec samo ljudi koji su ga vodili. Skupi vam ti svi trofeji koje ste uzeli od 2001, a videcemo kako ćete ih platiti na kraju.
    (Samo kazem, 1. januar 2016 21:37)

    # Link komentara

  106. fmp ludilo....
     (sale, 1. januar 2016 21:35)

    # Link komentara

  107. Čekaj, kako sad taj pomirljiv ton Čoviću, ovi tvoji podanici, pardon, navijači čekaju da kažeš da ste stavili tačku na crno-beli svet, kako sad nema ABA lige bez Partizana. Mislim jesi ti u pravu, Partizan će biti u ABA dok nje bude bilo, samo njima predstavlja problem da to prihvate.
    (nz, 1. januar 2016 21:30)

    # Link komentara

  108. Ala kmece Glazerovi ko mandragore iz Hari Potera...
    (Toto-ko-tunjo, 1. januar 2016 21:27)

    # Link komentara

  109. Боштјан Нагхбар
    Обрад Шаранчић
    Дејмон Фишбек
    Дуло
    Шишман Чеперковић
    Зли Гли
    Остоја Тегелтија
    Ђуро Остојић
    Микан Грушановић
    Никола Шећеровски
    Дало
    Драган Шормаз
    Блејк Степ
    Станија
    Андреј Луговој
    Оли Рен
    Жељко Митровић
    Љубиша Трговчевић
    Маја Маријана
    Тимофеј Мозгов
    Јошко Пољак
    Рајко Господнетић
    Бранко Вукићевић
    Зуфер Авдија
    Милован Киме Богојевић
    Гуџула
    Љубисав Луковић
    (Кванте, 1. januar 2016 21:27)

    # Link komentara

  110. "Nikada se nećemo postaviti tako da naš rival ne postoji." (Dr Nebojsa Covic)

    Definicija razlike izmedju sportskog radnika i demagoga mizantropa...
    Definicija razlike izmedju radosti i mrznje...
    Definicija razlike izmedju zelje za sportskim uspehom i zelje da taj uspeh prati i unistenje rivala.
    (One night in May, 1. januar 2016 21:26)

    # Link komentara

  111. @ Đole Niš,

    Brevo! Da li si tako dubokouman komentar uspeo da napišeš sam ili ti je mama pomogla?
    (Avangarda, 1. januar 2016 21:26)

    # Link komentara

  112. Laž!
     (Rumunj, 1. januar 2016 21:25)

    # Link komentara

  113. Zvezda je sada najjaci klub u regionu o tome nema zbora ali to nije nimalo coviceva zasluga on je samo puki izvodjac radova zna se kako je zvezdi obrisan dug i ko je zatim uneo ogroman novac u klub kojim je omoguceno dovodjenje skupih i afirmisanih igraca,setite se samo kako je zvezda izgledala pod covicem pre dolaska snsa na vlast kada su glavni igraci bili filip covic i prosecni amer omar tomas i trener pesic koji je pobegao posle jedne lose sezone tu su se videle sve coviceve organizacione (ne)sposobnosti tako da nema svrhe pricati o covicu kao nekom vrsnom kosrakaskom radniku.Mene kao navijaca Partizana jedino raduje sto je uspeh zvezde stvar trenutka odnosno boljih finasija,dok je Partizan ostvario uspeh dobrim skautingom i kvalitetnim radom sto znaci da se taj uspeh moze i ponoviti za razliku od zvezde koja ce padom snsa sa vlasti verovatno nestati ili ce se vratiti u prosecnost gde i pripada.
    (Stefan, 1. januar 2016 21:21)

    # Link komentara

  114. Aahahhahahhah grobari ovo su vasi crni dani,najcrnji
    (Diduli, 1. januar 2016 21:17)

    # Link komentara

  115. Pa će da bide Aba bez Partizana al neće da bide srpske košrake sa jednim klubom u Srbiji. Ako CZ ostane kao sama muzej ima da se zatvori jer bez konkurencije i takmičenja nema love, a u muzej zbog deset šljaka-titula neće niko da ide. Kad je CZ uzela deset titula na šljaci Partizan je bio drugi ili reći, samo onaj ko ništa ne zna može da napiše kako je Partizan nastao 76. godine. Da li se i u jednoj zemlji na svetu i Evropi, osim u našem KKS, računaju titule sa šljake, igralo se i poi kiši, na otvorenom. na šljaci se nekada igrao i rukomet, pa postojao i neki veliki koji se igrao na fudbalskom terenu, iste stative, Dinamo iz Pančeva bio najbolji, ali to RSS ne računa više u titule. Kakva su tek tada bila košarkaška pravila? Igralo se na dva poluvremena, a jedna ekipa mogla je da drži loptu dok je ne izgubi, pa i celo poluvreme. Ajde, klinci, ostavite se vi vremena o kojem pojma nemate, da li vidite da je košarka u Srbiji gotovo na ivici propasti? Jedna država - jedan klub? Pa to je koješta. I koliko to može da traje? Partizan u dugu od šest-sedam miliona, koji ne može da vrati, a ko je vratio Zvezdinih 16 miliona, i sve vreme gurao lovu za igrače i trenere kad je CZ za dlaku gubila titule od Partizana, a nije ispadala iz lige.
    (S kakvim novčanikom vi čekate Novu godinu?, 1. januar 2016 21:16)

    # Link komentara

  116. Doktor
    (Igor, 1. januar 2016 21:16)

    # Link komentara

  117. Neki hoce mocnog rivala i zele mu sve najbolje a neki zele dominaciju uz totalni potop drugog kluba. Tu je razlika.
    Sve sto je Dule zeleo Zvezdi sada se na zalost dogadja Partizanu.
     (Sta uradi to Raule Bobadilja ??!, 1. januar 2016 21:13)

    # Link komentara

  118. U opštem ludilu,koje je ovde kreirao čovek kome ni Miško Ražnjatović ne može da pronađe sledeći aranžman,tako je lako napraviti spin-priču i dobar alibi za posrnuće nakada uspešnog,a kasnije katastrofalno vođenog kluba koji polako,ali sigurno tone u zaborav...Yaboravlja se da je ''čarobnjak'' pobeđen poštenom borbom na terenu ,prvo od Cedevite,a zatim i Zvezde sa vrlo kvalitetnim i ne baš jeftinim timom.Spin -majstor je uspeo da u javnosti iznese i Repešinu platu,upoređujući je sa svojim ''skromnom'',namerno ne pominjući da je Repeša u tom periodu uspeo da svom klubu obezbedi DVA učešća u EL,za razliku od ''generala''!!!Takođe lepo je ispinovati da ugovor sa njm nije produžen zbog ''pritiska državnog vrha'',namerno ne spomenuvši,do ove,tako pogodne prilike,kad mi bivši klub tone zahvaljujući ponajviše njemu,koji je u tom klubu bio sve i svja,da su ga se odrekli dojuče najbliži saradnici i igrači koji ga najbolje i poznaju!!!!Baš je moguće uceniti finansijski nezavisnog Pekovića koji zarađuje milione u NBA!!!Za sve to vreme u Zvezdi se ćuti,stvara i radi planski,itekako...i rezultati su očigledni!!!!!
    (ma da, 1. januar 2016 21:10)

    # Link komentara

  119. Covek pristojnim tonom i sa postovanjem prica o zajednickim srpskim interesima, a sujetne zlonamerne dileje se prepiru ciji je veci. Zato vam je tako kako jeste - ne moze pita od govana da se napravi.
    (Kurotresina Anka, 1. januar 2016 21:04)

    # Link komentara

  120. G.Covicu od sezone 2011/ 2012 C.Zvezda se ne takmici u Aba ligi jer je zamrznuta.
    (nik sloter, 01. januar 2016 19:18)

    Nisi u toku.
     (Kum, 1. januar 2016 21:00)

    # Link komentara

  121. Oni su sami krivi sto ce ispasti iz lige.Imaju 11 poraza ove sezone,a bar za 7 su licno sami krivi.Neko to zove nesreca ,ali imali su oni srece onaj put protiv cibone.Mozda im se sa vraca sva ta "sreca" i sve to pobede u zadnjim sekundama...
    (Delije, 1. januar 2016 20:45)

    # Link komentara

  122. ZAR OPET:

    Pored ovakvog KKP, Zvezda nema konkurenciju...
    DULUE je ugrobario KKP,izneo mu i zadnji dinar, rasterao sve igrace i zaduzio ih toliko da ce samo njemu 4 godine isplacivati dug!!!

    ALi zato verni Grobari pevaju li pevaju mu..Pa pevajte....Neko u top 16 EL, a neko u Niksic po opstanak...
    (sasa, 1. januar 2016 20:45)

    # Link komentara

  123. @(antiDebil,

    Napisao si toliko budalastina iz neznanja.Ajde samo na pocetak. O Pocetak Jugo koisrake su Aleksandar, Popovic Sasa Gec a onda Rasa Saper, Aca Nikolic.Pocetak juggo kosrke je bila Crvena Zvezda. Partizan postaje ozbiljan klub tek u sezoni 76/77 dolaskom Zeravice
    (delija, 1. januar 2016 20:30)

    # Link komentara

  124. Treba vam minimum 25 godina da osvajate sve zivo, pa tek onda da stignete Partizan. Zvezda jeste sada mnogo jaca od Partizana, pre svega finansijski i to stoji, ali vam zaista treba mnogo vremena da dodjete do nivoa Partizan. Smejete nam se za poziciju u Aba ligi (sto i jesmo zasluzili), ali setite se da ste pre neku godinu, ne tako davno, zavrsili 13. u Aba ligi. Mozda vas Partizan ove godine i prestigne u tom negativnom smislu :) Ja volim Partizan, ali ne mogu sada da navijam za "ovakav" Partizan. Draze bi mi bilo da ispadnemo iz lige sa Duletom, nego ovo sto nam se desava sa novim trenerom i upravom. Pozdrav.
     (Bre, 1. januar 2016 20:27)

    # Link komentara

  125. Pa bez Partizana ce i da bude...
    (Chalgar, 1. januar 2016 20:18)

    # Link komentara

  126. Šta im radi ovaj čovek majko mila...
     (Delije Čikago, 1. januar 2016 20:10)

    # Link komentara

  127. Ovo je jako lepo rečeno ali samo na prvu loptu. Zvezda može biti jaka u košarci samo ako nema Partizana. Da nije tako, ne bi se cela država umešala da se iz Partizana najure Danilović i Vujošević. Partizan nikada nije Zvezdi određivao ko će joj biti predsednik kluba ili pak trener. Koga god su poželeli toga su i doveli i nikada joj se Partizan nije mešao u politiku upravljanja klubom. Dovodili su sijaset stranih igrača, srpske rprezentativce (trenera Pešića, Gurović, Bjelica, Štimac, Simonović, Kešelj). Sada su na jedan perfidan način shvatiši da spolja ne mogu uništiti Partizan to pokušali iznutra i delimično uspeli. Medjutim, ovo će biti kratkog daha kao što je bilo i u vaterpolu. Zvezdi želim sve najlepše u 2016.godini, puno uspeha u ligi šampiona a Partizanu želim da pregrmi sve ovo sa Božićem na čelu jer je odličan trener i to će se brzo pokazati.
    (Cinik, 1. januar 2016 20:09)

    # Link komentara

  128. Poyy@ sve si u pravu sto si napisao samo sto kosarka nije prestala da se igra 1976 te bas naprotiv dozivljava procvat!
     (nik sloter, 1. januar 2016 20:09)

    # Link komentara

  129. @nik sloter

    vidim da si prestao da posecujes sajt apr i proveravas PIB...
    (sasa, 1. januar 2016 20:05)

    # Link komentara

  130. o cemu covic prica kada od 2007.godine partizan ne igra ABA ligu vec IGOKEA 2
    (ja, 1. januar 2016 20:01)

    # Link komentara

  131. (Poyy, 1. januar 2016 19:04)

    Zvezda pionir jugoslovenske kosarke mojne mi reci, to ti je isto kao kada bi rekao zvezda je pionir jugoslovenskog fudbala... Njeni ljudi stvorili reprezentaciju jugoslavije, jesi li to zakljucio iz onog filma ?!

    Nisu osvojili prvih 10, vec od 2-11 sampionata naravno 10 zaredom, naravno na otvorenom i na sljaci, to takmicenje se nije previse razlikovalo od Roland Garrosa, prvu utakmicu od Partizana su izgubili to verovatno nisi znao a pola titula su osvojili zbog bolje kos razlike, tu mogu da se postave mnogo zanimljivih podpitanja !
    Zvezda nije nije osvojila nijednu titulu i nijedan jedini trofej kada je jugoslovenska kosarka bila na vrhuncu znage tamo negde od sredine 70-tih pa do raspada te zemlje iz toga proizilazi da crvena zvezda NIKADA nije osvojila trofej kada je u tom takmicenju ucestvovala Cibona pod tim imenom, yu liga, yu kupovi, ABA liga !
    Ove godine ce imati pravu priliku da to urade ako uspeju da osvoje ABA ligu !

    Sta je izjavio Moka Slavnic ,, rekao sam tome i tome u zvezdi da dovede Dalipagica u zvezdu, ne zato sto sam znao kakav je on igrac nisam znao ni kako je izgledao, vec zato sto ga je trazio neko iz Partizana '', a ona recenica kada je objasnio razliku izmedju zvezde i Partizana dovoljno govori !
    Vasa najveca legenda, naravno posle vanvremenskog doktora, vas je iz ovih ili onih razloga pokopala za sva vremena !
    (antiDebil, 1. januar 2016 19:58)

    # Link komentara

  132. antiDebil, 01. januar 2016 19:09)
    kme!
     (Đole Niš, 1. januar 2016 19:56)

    # Link komentara

  133. "Moja Zvezda je na pravom putu, za razliku od nekih drugih"- JA
     (skoro siguran, 1. januar 2016 19:49)

    # Link komentara

  134. Covicu aj da probamo,izbaci partizan iz lige pa da vidimo da li ce postojati aba liga :D mada oni sami sebe izbacuju,nemamo mi sa tim nista.Njihov predsednik ima 50 000 000 evra na racunu ,a njima ne da ni evro...to su ti casovi ljubavi...
    (Nemke, 01. januar 2016 18:31) kad bi ti znao kolko piksi i džajka imaju na racunima,pa vam fk duguje onolko kolko ima pekovic na racunu..a o kosarci bolje da ne pocinjem..nije ni bitno,sredice se Partizan.srecna nova svim dobrim ljudima
    (KKP, 1. januar 2016 19:49)

    # Link komentara

  135. @pudlicaZvezda je pionir jugoslovenske kosarke, najtrofejniji klub bivse yu lige, klub koji je osvojio prvih 10 titula i ciji su ljudi stvorili jugoslovensku reprezentaciju. Partizan je prvi trofej osvojio 1976-e u vreme kada je Zvezda imala 12 titula, 4 kupa i evrokup. O toj tradiciji pricamo.
    (Poyy, 01. januar 2016 19:04)
    I FK Partizan je '66 bio u finalu kupa sampiona, pa nikada nece imati to sto ima zvezda. Isto tako kk zvezda nikada nece imati to sto ima KK Partizan. Pored svih velikih rezultata i igraca koje KKP ima uz svoje ime, zvezda nema sta da trazi. Ne sramoti se vise, nego budi objektivan. Ovog coveka mrzim zbog zlodela koje je cinio zajedno sa svim bivsim i sadasnjim politickim garniturama. Na sve to, koliko god prica bila tacna da moramo da se drzimo zajedno, on je jedan od prvih koji to nikada nije radio. Uopste mi nije jasno da neka budala moze da poveruje u njegove reci. Pa on 3 puta slaze, a jednom je zinuo... Neka vama takve legende, pa uzivajte! Daleko ti lepa kuca. Samo nemoj vise da se boris za interese ove zemlje kao sto si do sada. Mani se toga, drzi se zvezde i uzivaj....
    (Vz, 1. januar 2016 19:49)

    # Link komentara

  136. Čudi me ovoliko neznanje i neobaveštenost simpatizera KK History.. Mogli bi ste prvo nesto da naucite, obavestite se pa tek onda da pišete komentare. Ovako samo služite podsmehu
     (Batko, 1. januar 2016 19:48)

    # Link komentara

  137. Fmp???
     (MS 88, 1. januar 2016 19:45)

    # Link komentara

  138. ABA lige ima već 5 godina bez Zvezde, 
    a bez FMP-a navijači Zvezde ne bi imali za koga da navijaju.
    (pan, 01. januar 2016 19:14)

    Ti si samo malo pogubljen u svojoj ljubomori i nista više , jel tako ?
     (Batko, 1. januar 2016 19:45)

    # Link komentara

  139. Ovaj predsednik Partizana koji ima 5000…00 miliona a nije evro dao klubu nije naš predsednik, nego Vazurin, Nedićev i Vučelićev, a ako idemo još dalje onda i Vučićev. Mislim da su i Vučić i Čović shvatili da ekonomske sankcije Partizanu, kad je ostao bez ijednog sponzora i državne pomoći, pa još mučno smenjivanje najboljeg trenera, nisu bile pametne.
    (Aba nože bez Partizana, neće moći bez Sutjeske i Tajfuna, MZ Tito, 1. januar 2016 19:44)

    # Link komentara

  140. G.Covicu od sezone 2011/ 2012 C.Zvezda se ne takmici u Aba ligi jer je zamrznuta.
    (nik sloter, 01. januar 2016 19:18)

    Ko ti je kriv kada si neobavesten
     (Batko, 1. januar 2016 19:43)

    # Link komentara

  141. "licemerne klubaske i pogresne price su da je spas za srpsku košarku spasiti Zvezdu", rekao je Vujosevic kada je Zvezda bila u kanalu u kojem Partizan jos nije. A vidite sta Covic prica. mogu grobari da pricaju sta hoce za ovog coveka, ali kod njega su pravljeni najbolji sprski igraci u prethodnih 20 godina...
    (au, 1. januar 2016 18:33)

    Covic kaze da nema ABA lige bez Partizana i Zvezde zato sto ne bi bilo toliko zanimljivo. Cak ni vama zvezdasima ne bi bilo zanimljivo da igrate ligu bez Partizana zar ne. A spasavati jedan klub, u Vujosevicevom primeru Zvezdu, a druge klubove kao sto su Radnicki KG i Hemofarm zaobici je licemerno. E to se upravo dogodilo.. Procitaj ceo Vujosevicev intervju i pokusaj da shvatis sustinu.
    (Roni, 1. januar 2016 19:41)

    # Link komentara

  142. Ima li neko drugi pravo da osvoji ABA ligu osim Zvezde a da se ne kreće u priče o regularnosti lige, naručivanju sudija itd, itd...!? Šta ako Cedevita ili Budućnost dobiju Zvezdu u finalu play offa? Uopšte nije nerealna mogućnost, pogotovo što Zvezda verovatno neće biti prva na kraju reg.dela i neće imati prednost domaćeg terena. Hoćemo ukidati ligu ? Sve nacionalne lige na prostoru exYu su smešne i ABA treba da opstane bez obzira na prohodnost. A to, nikad slabija liga....pa da nađemo sezonu kad je to ABA imala 2 predstavnika u TOP 16?
     (Dunster, 1. januar 2016 19:37)

    # Link komentara

  143. kakvo je stanje'? je li odmrznuta zvezda,vidim partizan se bori za opstanak.sta kaze iskusni privrednik covic,oce li biti bolje?
    (Kocho Danaj, 1. januar 2016 19:24)

    # Link komentara

  144. Čović sve u pravu,odličan menadžer.Dugo su Slovenci i Hrvati zavadjali Srbe preko Vujoševića,nekih menadžera,Tegeltije i sličnih.To ovi Dulovi botovi još neće sebi da priznaju ili stvarno ne razmišljaju.Svima srećni praznici!!!
     (NS, 1. januar 2016 19:23)

    # Link komentara

  145. Covo napravi drugu aba ligu i smesti tamo partizan,tamo im je mesto.
    (Skubi, 1. januar 2016 19:21)

    # Link komentara

  146. G.Covicu od sezone 2011/ 2012 C.Zvezda se ne takmici u Aba ligi jer je zamrznuta.
     (nik sloter, 1. januar 2016 19:18)

    # Link komentara

  147. Zlo i naopako :)
    (air jordan, 1. januar 2016 19:16)

    # Link komentara

  148. ABA lige ima već 5 godina bez Zvezde,
    a bez FMP-a navijači Zvezde ne bi imali za koga da navijaju.
    (pan, 1. januar 2016 19:14)

    # Link komentara

  149. U prevodu naredni derbi pustamo za opstanak? U Niksicu nemaju cemu da se nadaju. Treba biti covek zbog onih normalnih grobara.
    (Toto-ko-tunjo, 1. januar 2016 19:09)

    # Link komentara

  150. (au, 1. januar 2016 18:33)

    Tako je, potpisujem sto se tice prvog dela !
    Naravno Vujosevic je to govorio zato sto racunajuci tu, tu i tu godinu zvezda je od ove drzave dobila mnogo vise para nego Partizan. Sta je zvezda uspela da uradi, da osvojio 2 trofeja, zaduzi se 18 miliona i prepusti se FMP-u. Partizan je za to vreme osvojio preko 25 trofeja, igrao F4, par puta cetvrtfinale, dosta puta top16 i uspeo je da Srpsku kosarku predstavi u najboljem svetlu, pisala je Evropa o Pioniru, snimali se dokumentarci, izvestavalo se na ESPN-u i usput se zvezda trudila svim silama da to ponisti kada je dolazio trenutak da se dele trofeji, raznim egzibicijama koje su izvodili od PP aparata, drmanja koseva, kradje pehara, igre 5 na 3 i jos mnogo mnogo toga.
    Da je Vujosevic hteo lose zvezdi on bi namerno izgubi utakmicu sa Zadrom i zvezda bi ispala iz ABA lige, ovako je ta utakmica dobijena 35 razlike!
    Mnogo je to duga prica a kako je funkcionisao Partizan koji je sa jednim strancem igrao cetvrtfinale EL i kako ovi danas funkcionisu sa 7 stranaca i 3 domaca reprezentativca se dobro zna !
    Kod njega su pravljeni juniori tj nisu ni pravljeni nego je to jedan prirodan proces, Jokic je iz Sombora dosao u megu pa pravac NBA, doktorovom timu je nudjen za danasnju nedeljnu platu jednog stranca i oni su ga odbili to malo govori o njihovoj strucnosti ili mozda ne? Jedna stvar je biti dobar junior a dimenzionalno suprotna je to pretociti u seniore, a to ovaj i dan danas nije naucio !
    (antiDebil, 1. januar 2016 19:09)

    # Link komentara

  151. @pudlica

    Zvezda je pionir jugoslovenske kosarke, najtrofejniji klub bivse yu lige, klub koji je osvojio prvih 10 titula i ciji su ljudi stvorili jugoslovensku reprezentaciju.
    Partizan je prvi trofej osvojio 1976-e u vreme kada je Zvezda imala 12 titula, 4 kupa i evrokup. O toj tradiciji pricamo.
     (Poyy, 1. januar 2016 19:04)

    # Link komentara

  152. naravno da mi u srbiji ne volimo uspesne ljude ali svaka cast coviću za izjave, jer smo navikli samo na prepucavanja i izjave mrznje.
    (nenad, 1. januar 2016 19:00)

    # Link komentara

  153. Doktore :-D
     (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 1. januar 2016 18:59)

    # Link komentara

  154. Gazda Covo srecna vam nova godina ,sve najbolje vama i vasoj porodici.2016 neka donese Zvezdi novu triplu krunu i plasman u top 8 Evrolige !
    (Zvezdas, 1. januar 2016 18:57)

    # Link komentara

  155. Bez zvezde ima... Svi smo svedoci tome.
     (nusknvp, 1. januar 2016 18:56)

    # Link komentara

  156. Ovog čoveka morate voleti.
    (fef, 1. januar 2016 18:56)

    # Link komentara

  157. Mnogo puta pokušao sam da napišem kako je Aba pri kraju ali i da Srbija neće imati košarku ako u njoj bude postojao samo jedan klub, niti Aba ima smisla sa dva kluba. S kim će to igrati CZ i kakvi će to talenti stizati iz Srbije, kako priča Teo, kad ne bude naše jake lige? Oporavak CZ i vraćanje u vrh nije smelo da se svede na uništavanje Partizana i drugih kluibova kojih više nema. Nema na tržištu dobre robe bez konkurencije, toga se sada setio Čović, iskusan privrednik, ali bolje ikad nego nikad. Ispadanje Partizana iz Abe ocenjujem kao dobru zamisao, neću dalje, a nije nam samo košarka u krizi, i novinarstvo je, inače bi neko razumeo o čemu pišem a ne bi mi udarao dvogodišnju cenzuru. I danas će, ali ostajem miran. Biće mi lakše kad najurimo ovo lažnu upravu u KK Partizan, trojance, na čelu sa Vazurum, Nedićem i Vučelićem.
    (Stiže bumerang, 1. januar 2016 18:55)

    # Link komentara

  158. ali Zvezde vec nema...nego,kada ce se odmrznuti Zvezda a drzava oduzeti brdo drzavnih para koje daje privatnom klubu fmp-u?
    (bbr, 01. januar 2016 18:44)

    Zvezda je odmrznuta, genije.
     (Kum, 1. januar 2016 18:55)

    # Link komentara

  159. Mislim da je sezona u kojoj je osvojen kup pobednika kupova najbolja u istoriji kluba. Prosla sezona je najbolja u novijoj istoriji kluba.
     (Zerar, 1. januar 2016 18:53)

    # Link komentara

  160. Sta to uradi Covicu Neso...?
     (Šika Momšilo s' ljubavlju, 1. januar 2016 18:52)

    # Link komentara

  161. Hvala ti Zvezdo sto iz dana u dan pokazujes da nismo isti sa onima koji su sve pare i energiju 15 godina trosili na to da uniste svu konkurenciju u Srbiji i time se hvalili na konferencijama.
    (Zvezda ponos Srbije, 1. januar 2016 18:51)

    # Link komentara

  162. E Covicu,Covicu,pa svojim botovima ne dajes slobodno ni 1.januara... Robovlasnicki,nema sta...
    (xxx, 1. januar 2016 18:47)

    # Link komentara

  163. Bez Zvezde i Partizana nema domace lige, bez domace lige nema srpske kosarke.
     (my way, 1. januar 2016 18:46)

    # Link komentara

  164. Koliko je bitno da imamo jaku Zvezdu i jak Partizam vidimo po Rendzersu i Seltiku. Ovo sto Covic govori, ma koliko ga ne volim(Zvezdas sam, ali malo stariji, pa se secam coveka iz 90ih), potpisujem, jer je u pravu.Pozdrav svima i srecna Nova 2016.
     (Alex Jack, 1. januar 2016 18:45)

    # Link komentara

  165. ali Zvezde vec nema...nego,kada ce se odmrznuti Zvezda a drzava oduzeti brdo drzavnih para koje daje privatnom klubu fmp-u?
     (bbr, 1. januar 2016 18:44)

    # Link komentara

  166. Losa Zvezda,ocajan Partizan.
    (Dragan Bn(RS), 1. januar 2016 18:43)

    # Link komentara

  167. pogotovo Zvezda po tradiciji :-) kojoj crnoj tradiciji...Zvezda je dva puta dosla za "zelenim stolom" do EL jednom oteli Igokei (a pricaju o regularnosti) drugi put odustao hrvatski klub pa dobili na poklon :-).
     (pudlica, 1. januar 2016 18:42)

    # Link komentara

  168. Stef Kari          
    Božo Đumić         
    Đoko Šalić     
    Kristijan Golubović    
    Derik Rose      
    Boro Drljača      
    Žika Šarenica  
    Dulo        
    Marijan Rističević     
    Žika Obretković       
    Marko Bulat      
    Dženan Lončarević      
    Sinan Sakić     
      Nedeljko Bilkić   
    Dalo   …  
    Marinko Rokvić        
    Miša Tumbas          
    Tomislav Karadžić          
    Lebron  ...
     (Kafir, 1. januar 2016 18:39)

    # Link komentara

  169. Ako se iz ABA lige ne bude islo u novu EL,

    treba istupiti svakako, jer ce sa ovom drugom ligu biti moguce napraviti dogovor da se iz lige Srbije ide tamo i to 2 kluba.
    (GM, 1. januar 2016 18:36)

    # Link komentara

  170. "licemerne klubaske i pogresne price su da je spas za srpsku košarku spasiti Zvezdu", rekao je Vujosevic kada je Zvezda bila u kanalu u kojem Partizan jos nije. A vidite sta Covic prica. mogu grobari da pricaju sta hoce za ovog coveka, ali kod njega su pravljeni najbolji sprski igraci u prethodnih 20 godina...
    (au, 1. januar 2016 18:33)

    # Link komentara

  171. Covicu aj da probamo,izbaci partizan iz lige pa da vidimo da li ce postojati aba liga :D mada oni sami sebe izbacuju,nemamo mi sa tim nista.Njihov predsednik ima 50 000 000 evra na racunu ,a njima ne da ni evro...to su ti casovi ljubavi...
    (Nemke, 1. januar 2016 18:31)

    # Link komentara