- Komentari -
  1. Koliko još dokaza treba da shvatite da niste za EL?
    (iskreno, 2. mart 2024 11:23)

    A ko je tebe išta pitao u vezi toga ili tražio da ti dodatno nešto ponudiš od dokaza? Zvezda će igrati EL ako ispuni kriterijume za ucestvovanje, da li će biti uspešna ili ne, to je nebitan podatak da li treba da to igra.
    A to šta bi ti i ovi što će da ti lupaju pluseve, voleo ili ne, osnujte svoje takmičenje pa tamo birajte koga ćete pozvati. Ajde sikter na ručak, mama vas zove sa terase!
    (Krke rikelme, 02. mart 2024 15:24)

    ahahahahahaha xD
    (Žan Žak Žorž, 2. mart 2024 16:53)

    # Link komentara

  2. A nista sad. Dovesti jos nekog Letonca ili Paragvajca od 35g za napad na Kup Koraca 2025.
    (kk staracki dom, 2. mart 2024 16:05)

    # Link komentara

  3. Koliko još dokaza treba da shvatite da niste za EL?
    (iskreno, 2. mart 2024 11:23)

    A ko je tebe išta pitao u vezi toga ili tražio da ti dodatno nešto ponudiš od dokaza? Zvezda će igrati EL ako ispuni kriterijume za ucestvovanje, da li će biti uspešna ili ne, to je nebitan podatak da li treba da to igra.
    A to šta bi ti i ovi što će da ti lupaju pluseve, voleo ili ne, osnujte svoje takmičenje pa tamo birajte koga ćete pozvati. Ajde sikter na ručak, mama vas zove sa terase!
    (Krke rikelme, 2. mart 2024 15:24)

    # Link komentara

  4. Na početku sezone, bio sam mišljenja da je Teodosić i dalje igrač i to ozbiljan i bitan za ovu ekipu Zvezde, i da je pitanje koliko ostali umeju da ga isprate. Mnogi nisu delili to mišljenje. Ja i sada isto mislim, verovatno i ovi drugi isto misle....
    Uzgred, navijam za Partizan, ako je to uopšte bitno....
    Uzdravlje svima!
    (eeeee, 2. mart 2024 13:19)

    # Link komentara

  5. @urke: Druze sa Cubure a ti si bio u apr i video sta pise ? O kojoj matrici pricas, lepo i jasno stoji da ste vlasnistvo Covica odnosno adresa vam je Zeleznik a ne Kalemegdan ili Ljutice Bogdana, pridruzeni ste clan sportskog drustva a veze nemate sa istim niti se iko iz SD pita za KK, a sto se Ostoje tice znamo svi niko nije lud da je on privremeni upravnik kluba delegiran od vlasti a ne vlasnik kao Dr Nebojsa, dakle KK Parrizan SD Partizan ulica Humska, sportski pozdrav iz Zemuna.
    (Djordje, 2. mart 2024 11:22) #

    Kako te nije sramota da lazes?
    (urke, 2. mart 2024 12:41)

    # Link komentara

  6. @urke: Druze sa Cubure a ti si bio u apr i video sta pise ? O kojoj matrici pricas, lepo i jasno stoji da ste vlasnistvo Covica odnosno adresa vam je Zeleznik a ne Kalemegdan ili Ljutice Bogdana, pridruzeni ste clan sportskog drustva a veze nemate sa istim niti se iko iz SD pita za KK, a sto se Ostoje tice znamo svi niko nije lud da je on privremeni upravnik kluba delegiran od vlasti a ne vlasnik kao Dr Nebojsa, dakle KK Parrizan SD Partizan ulica Humska, sportski pozdrav iz Zemuna.
    (Djordje, 2. mart 2024 11:22) # Link komentara

    Nije lepo lagati.

    KOŠARKAŠKI KLUB CRVENA ZVEZDA
    Mali Kalemegdan 2
    Puni naziv:KOŠARKAŠKI KLUB CRVENA ZVEZDA
    Skraćeni naziv:KOŠARKAŠKI KLUB CRVENA ZVEZDA
    Adresa:Mali Kalemegdan 2
    Pošta i mesto:11000 BEOGRAD
    Region:Grad Beograd
    Matični broj:07024924
    Poreski br.:101821735
    Tekući račun:Srbija160-0050800006535-05
    Banca Intesa A.D.- Beograd
    (Urke, 2. mart 2024 12:34)

    # Link komentara

  7. Koliko još dokaza treba da shvatite da niste za EL?
    (iskreno, 2. mart 2024 11:23)

    # Link komentara

  8. @urke: Druze sa Cubure a ti si bio u apr i video sta pise ? O kojoj matrici pricas, lepo i jasno stoji da ste vlasnistvo Covica odnosno adresa vam je Zeleznik a ne Kalemegdan ili Ljutice Bogdana, pridruzeni ste clan sportskog drustva a veze nemate sa istim niti se iko iz SD pita za KK, a sto se Ostoje tice znamo svi niko nije lud da je on privremeni upravnik kluba delegiran od vlasti a ne vlasnik kao Dr Nebojsa, dakle KK Parrizan SD Partizan ulica Humska, sportski pozdrav iz Zemuna.
    (Djordje, 2. mart 2024 11:22)

    # Link komentara

  9. Nista se ti ne brini za zvezdinu A licencu, mnogo vece brige muce limariju kada im se od sledece sezone zavrne finansijska slavina....
    (uvuviv, 02. mart 2024 08:12)

    Kako sad to da se "drzavnom projektu" zavrne slavina a vama ugnjetenoj opoziciji se odvrce sve vise i vise, koja je tu logika? Opet pevate neke decje pesmice koje vam gazda sipa preko rezimskih televizija. Dobili ste 11 miliona naspram 5 Partizanovih i opet ste nezadovoljni. Ko vam je kriv kad necete da placate karte nego ih delite dzabe pa vam je onda budzet zavistan od drzave 80%,nema veceg drzavnog projekta od vas u celom svetu.
    (Admiral, 2. mart 2024 10:56)

    # Link komentara

  10. Zdravko Herbiko…
    (Zbr, 2. mart 2024 10:50)

    # Link komentara

  11. ne znam što se Grobari nešto nasladjiju! Zvezda ima 16 budzet i na 16 je mestu u EL. Partizan ima 11 budzet i na 11 je mestu. Znači i jedni i drugi su dzabe krečili sto se EL tice. A opet i sa tako manjim budzetom u domaćim takmičenjima i medjusobnim susretima Zvezda je bolja. Znači da Partizan nije opravdao ulaganja a Zvezda je na nivou ulozenog, koliko para toliko i muzike!
    (Dragan - Sava, 02. mart 2024 08:53)

    AaahahajahahahHahaha
    (Partizan Evropski Sampion, 2. mart 2024 09:19)

    Nemoj da places,bice bolje.
    (Samo kazem, 2. mart 2024 10:35)

    # Link komentara

  12. Nije Buker ugasio poslednju nadu, poslednju nadu su ugasili ljudi koji vode Zvezdu i oko nje sa sve nama navijacima.

    mi smo klub koji ima budzet ispod 10 mesta u EL, doduse realno veci je nas od 16 miliona nego Asvelov od 22 miliona, jer je porez na plate igraca u francuskoj 45% dok je kod na 20% ali ne bitno i to.

    klub kao Zvezda koji vec u kontinuitetu igra EL nekih 10 godina nemamo sistem, svake godine menjamo po 20 igrac i 2 trenera, umesto da naravimo sistem zadrzimo igrace i trenera vise sezona jedne sezone budemo u EL 18, sledece 13, verovatno bi trece bili 6, sad ce neki da me ubedjuju da nemamo novca da zadrzimo bitne igrace, nemamo novca da zadrzimo Kalinica a imamo za Kampaca i Vildozu, nemamo Novca sa Radonjica a imamo za Ivanovica pricam za proslu sezonu.

    pocinje ova sezona Ivanovic na klupi ocekivao sam nesto vise i opet corak oterase Ivanovica, nema sanse da je Ivanovic trazio Teodosica, Yaga, Bjelicu, jeste Gedraitisa, Boloboja Nejpira i da je ostao Nejpir nebi otisao..kako se pojavio Teo Nejpir je pao u drugi plan a to on nije hteo i vratio se u Milan, jer to nije obecano kad je dolazio...Ivanovic je oteran a doveden je za duzi period, a ne moze niko da mi objasni da je ovaj Sferopulos bolji. jednu sezonu ako ostanemo bez EL trebace nam vise nego Partizanu da se vratimo u istu zivi bili pa videli...oterali smo Obradovica, Alipijevica umesto da su kod nas i polako gradimo tim, nema istant uspeha u timskom sportu....pozdrav valjda ce biti bolje....
    (sistem, 2. mart 2024 10:15)

    # Link komentara

  13. Evo vucic daje saopstenje
    (Milos, 2. mart 2024 10:13)

    # Link komentara

  14. Bravo
    (Milos, 2. mart 2024 10:11)

    # Link komentara

  15. @urke: Odakle si druze , Grobari ne idu na utakmice PFC vec godinama ,bojkotujemo sljam iz uprave ,idu ljubitelji fudbala a ne navijaci a sto se Ostoje tice on je mala beba za vase vedete i " legende" sto u fudbalu sto u kosarci uostalom treba neko da ti drugarski objasni da je KK Covicevo privatno vlasnistvo i da danas sutra mozete da bojkotujete i trazite smenu do mile volje nece on nigde jer to NJEGOVO i on ce ti sastavljati tim i menjati trenere dok si ziv ili dok ne proda klub.
    (Djordje, 2. mart 2024 09:21) # Link komentara

    Druze , sa Cubure sam, znam dobro sta pisem.
    Sto se Covica i Zvezde tice, udjes na Apr i procitas.
    Nemoj pausalno da pricas,ta matrica vam vise ne prolazi.
    Da li to znaci da je Ostoja vlasnik KK Partizan?
    Ako cemo po tvom principu,jeste.
    Ako.bojkotujete sve sto ima veze sa vlascu, budite principijelni pa bojkotujte i KK Partizan.
    Ali ne, tu imate hajp oko Zeljka, privid nekih razultata pa ste postali euforicni.
    Istina je da od 7 trofeja,za sada,imate jedan.
    To je Zeljkov pecat za skoro tri godine.
    Mi, cigani, vam zelimo jos 10 godina takvih uspeha za Zelimirom.
    Sportski pozdrav sa crveno-bele Cubure.
    (urke, 2. mart 2024 10:04)

    # Link komentara

  16. Ово је звезда ишла лично да изгуби. Дали је кладионица одиграла незнам али лично ишло се на пораз.Евро лига мора да мења систем два групе по дест клубова онда после двокружног прве четри из а фруле и прве четри из бе групе да иду у четврт финале и онда то оправити двокружног а ови што испадну да се придруже у четврт финалу евро купа.Овакав систем не иде има доста чудни резултата и много намештени утакмица јер вако само губи се гледаност и све мање интересовање за кошарку и Евролигу.
    (zdravko, 01. mart 2024 23:13) zamolio sam te vise puta bratski, da pises komentare iskljucivo na nemackom.
    (KKP, 2. mart 2024 09:54)

    # Link komentara

  17. (zdravko, 02. mart 2024 09:23)

    Probao sam da pročitam tvoj komentar. Ta količina nepismenosti je zastrašujuća.
    (sarađivao sa UN, 2. mart 2024 09:50)

    # Link komentara

  18. zdravko, 02. mart 2024 09:23 izduvaj se buraz, polako. slogiraces se tako mlad glup i nepismen
    (KKP, 2. mart 2024 09:50)

    # Link komentara

  19. deco, poštujte ovakve nepismene drugare koji pišu ćirilicom. to su rukovodioci za naredni period
    (jk, 2. mart 2024 05:45)

    Какве везе има српска азбука са твојим глупавим коментатором? И ти си на абцћеди направио неколико грешака у реченици, па ником ништа.
    (Верујемо Жоцу као оцу!, 2. mart 2024 09:43)

    # Link komentara

  20. Naravno da se svugde brukaju kada je njima vrhunac sezone meč protiv partizana. Ništa drugo nije važno. Odmaraju se, leče...sve, samo da partizan dobiju. Bruka od kluba, bruka od igrača.
    (basketaš, 2. mart 2024 09:36)

    # Link komentara

  21. Симо.) Мислио сам да се ти разумеш у кошарку, али боље немој писати коментаре. Прво коју фирму подиже твој Партизан јели форма од осам мечева у евро лиги само две победе. Јели форма од 12 Мечева што евро лига што Аба и куп Србије само четри победе куп сте изгубили. Кажеш да дижете форму коју фирму ако је изгубљен трофеј кажеш није битан па вама није битан ако ви га не освојите . Сећам се пре четри године касте баш освојили тај небитни трофеј славили сте целу годину.Па како је катастрофа што је звезда изгубила од Бајерна у гостима а није катастрофа кад тај Бајерн баш твој Партизан диже форму како кажеш тај Бајерн победи тај Партизан. Како мислиш у котлу арене твој Партизан победи у Аба лиги јер имамо домаћи терен и у Аба и првенству то само у вашој глави да освајање јер три сезоне ваш тата Обрадовић од могући дест трофеја само један и за вас то нормално. Упињете се за ту евро лигу зато нема те шансе да будете 10 Сад кад вам Милано Реал Барса поразе тиче бити скор 13-17 а Бајерн сад има лошег противника и прсиже вас и ови остали испод вас. Следеће коло евро лиге кад изгубите ви падате на 15 место само једно испред звезде још ако звезда оствари двери победе ви изгубите онда звезда испред вас тоје реалност.
    (zdravko, 2. mart 2024 09:23)

    # Link komentara

  22. @urke: Odakle si druze , Grobari ne idu na utakmice PFC vec godinama ,bojkotujemo sljam iz uprave ,idu ljubitelji fudbala a ne navijaci a sto se Ostoje tice on je mala beba za vase vedete i " legende" sto u fudbalu sto u kosarci uostalom treba neko da ti drugarski objasni da je KK Covicevo privatno vlasnistvo i da danas sutra mozete da bojkotujete i trazite smenu do mile volje nece on nigde jer to NJEGOVO i on ce ti sastavljati tim i menjati trenere dok si ziv ili dok ne proda klub.
    (Djordje, 2. mart 2024 09:21)

    # Link komentara

  23. Ovo je najaci tim u istoriji tako je Nedovic rekao.Promenjen je trener pa plus dovedeni novi igraci i opet nema plejof.U jutarnjem ce biti da je jedini krivac Partizan,a niko iz celni ljudi nije kriv
    (Zoran, 2. mart 2024 09:20)

    # Link komentara

  24. Ja ne znam što se Grobari nešto nasladjiju! Zvezda ima 16 budzet i na 16 je mestu u EL. Partizan ima 11 budzet i na 11 je mestu. Znači i jedni i drugi su dzabe krečili sto se EL tice. A opet i sa tako manjim budzetom u domaćim takmičenjima i medjusobnim susretima Zvezda je bolja. Znači da Partizan nije opravdao ulaganja a Zvezda je na nivou ulozenog, koliko para toliko i muzike!
    (Dragan - Sava, 02. mart 2024 08:53)

    AaahahajahahahHahaha
    (Partizan Evropski Sampion, 2. mart 2024 09:19)

    # Link komentara

  25. Luka mitrovic je igrac za prozore

    Sto bi rekao Denda
    Ne zna za tri
    Ne zna za dva
    A ne zna ni do samog kraja
    (Kali the greek, 2. mart 2024 09:19)

    # Link komentara

  26. A zamisli kako je tek partizanu koji nema ni taj "nebitni" trofej, u EL je na veoma visokom 11 mestu koje mu garantuje f4 ali nikako da ga igraju, trofej EL osvajaju samo u svojim glavama?
    Nista se ti ne brini za zvezdinu A licencu, mnogo vece brige muce limariju kada im se od sledece sezone zavrne finansijska slavina....
    (uvuviv, 02. mart 2024 08:12)

    Drug tebi i dalje nije jasno da ako se zavrne drzavna slavina, vi prestajete da postojite, za razliku od Partizana. To i ne bi bilo tako lose, posto ste i onako mutant klub pun toksicnih navijaca.
    (pavle, 2. mart 2024 09:14)

    # Link komentara

  27. Dve stvari : OBRAZA nema niko ko navija na klub koji vode TERZIC I COVIC (takav tip ljudi)
    I
    Mislim da ce te razocarati : SAOPSTENJA CE BITI! PROSTO TO RADE PO AUTOMATIZMU!!! VOLE I TO TI JE TO
    (Branko, 2. mart 2024 08:10) # Link komentara

    Dobro je da vi imate obraza dok navijate za Vazuru i Ostoju.
    (urke, 2. mart 2024 08:36)

    I vucelu dobitnika ordena Svetog Save ne zaboravi

    Kakva sekta sunce ti
    Onomad je falilo samo da se kolje kokoska ili ovan prinos zrtve zocu
    (Kali the greek, 2. mart 2024 09:13)

    # Link komentara

  28. Drzavni Projekt: zna se svi te mogu rasturati osim kad igras protiv Partizana!
    Takav dogovor je i sa Teom i Nedovicem ,protiv crnobelih moraju da igraju oba+premimija za pobedu,sve drugo je manje vazno.
    (Max von Laberg, 2. mart 2024 09:12)

    # Link komentara

  29. Cigani se šepure a još nije ni došao bitan deo sezone. Partizan podiže formu i biće najbolji kad treba. U finalu Aba lige ćemo ih dobiti 1 od prve dve i onda rešavamo kod kuće sa 3-1. E onda pocinje plakanje
    (Simo, 02. mart 2024 07:47)

    Vi se šepurite od početka sezone osvajanjem EL i final 4 a ni domaći trofej ne mozete da osvojite. Vratićrte se u evro kup gde zadnjih 15 godina i pripadate. Posle kratke histerije i euforije oko Zeljka i drzavnog projekta realnost će biti baš bolna. Videćemo koje će Simo izgovore pronaći posle finala ABA lige. Verovatno sudije, povredjen Panter i Avramović a sigurno i predsednik. Vi ste pravi šampioni samo u izgovorima ??
    (Dragan - Sava, 2. mart 2024 09:12)

    # Link komentara

  30. Ovo je strašno!!!
    (nemesis, 2. mart 2024 08:29)

    Sta je tu konkretno strasno? Kakve vi to rezultate do sada imate za sebe i, kada svake godine krecete u besomucno lozenje o nekim visokim ciljevima i F4?

    Nista tu nije strasno, sve je totalno na mestu i u skladu sa vasim mogucnostima i renomeom.
    (bajo moj, 2. mart 2024 09:11)

    # Link komentara

  31. Onda kk limarija ne bi izbijala iz Evrokupa a oni kazu da redovno igraju f4 EL
    ahahaha
    (986390, 02. mart 2024 08:14)

    Svakom grobaru je ispod casti da sa ciganom polemise o kosarci.
    (pavle, 2. mart 2024 09:07)

    # Link komentara

  32. (Branko, 02. mart 2024 08:10)

    Branko nikakav ti navijač nisi i dobro je da se takvi sklone i otpadnu, takvi takozvani navijači i simpatizeri nam i ne trebaju. Ako nisi znao za klub se najviše navija kad je u problemima i kad mu ne ide i to su pravi navijači. A pozeri koji dolaze samo kad se pobedjuje klubu nisu ni potrebni!! „U dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci“! E moj Branko a i tebi slični nikad nećete naučiti šta je odanost, privrzenost i ljubav samo znate šta je interes i sebičnost. Ovo vazi za sve navijače i pozere i za sve klubove!
    (Dragan - Sava, 2. mart 2024 09:02)

    # Link komentara

  33. Ja predlažem nekadašnjim navijačima KK Crvene Zvezde koji od 2011. god. navijaju za Fmp da se manu ćoravog posla i pronadju neki drugi klub za koji će navijati. Dr Nebojša vas laże godinama i obećava uspeh u EL i neke nerealne ciljeve a vi se upecate kao klen. U zavisnosti gde se nalazite navijajte za lokalni klub. Za Vojvodinu, Radnički, Hemofarm itd i ako vam je baš Železnik geografska odrednica onda navijajte za onaj drugi Fmp. Uostalom caš problem pa navijajte i dalje.
    (fenomen, 2. mart 2024 08:58)

    # Link komentara

  34. Zar je moguce da vas vode ljudi i u fudbalu i u kosarci, koji su visili po insajderima, u tim emisijama. Znaci ljudi od 90 tih, uzas
    (Partizan Evropski Sampion, 2. mart 2024 08:58)

    # Link komentara

  35. Ja ne znam što se Grobari nešto nasladjiju! Zvezda ima 16 budzet i na 16 je mestu u EL. Partizan ima 11 budzet i na 11 je mestu. Znači i jedni i drugi su dzabe krečili sto se EL tice. A opet i sa tako manjim budzetom u domaćim takmičenjima i medjusobnim susretima Zvezda je bolja. Znači da Partizan nije opravdao ulaganja a Zvezda je na nivou ulozenog, koliko para toliko i muzike!
    (Dragan - Sava, 2. mart 2024 08:53)

    # Link komentara

  36. jedno je Covic bio u pravu, ovo je najjača zvezda, ali i dalje evropsko dno
    (ANALiticar, 2. mart 2024 08:50)

    # Link komentara

  37. Uzeli smo kup jos da uzmemo KLS protiv fmp2 i to je to. A vi grobari jurite EL ako ste dokoni.
    Pa nismo mi dzaba drzavna mezimica, opravdavamo 30 mil narodnih para. I to evo vec 10 god. Za ponos ove drzave.
    (covicev delija, 2. mart 2024 08:39)

    # Link komentara

  38. Pa kad imaju tesu grupu od Partizana.
    (srbija, 2. mart 2024 08:38)

    # Link komentara

  39.  zamisli kako je tek partizanu koji nema ni taj "nebitni" trofej, u EL je na veoma visokom 11 mestu koje mu garantuje f4 ali nikako da ga igraju, trofej EL osvajaju samo u svojim glavama?
    Nista se ti ne brini za zvezdinu A licencu, mnogo vece brige muce limariju kada im se od sledece sezone zavrne finansijska slavina....
    (uvuviv, 02. mart 2024 08:12)

    kakva Zvezda i licenca?
    pa vi ni Evrokup ne zaslužujete da igrate.. blamirate se 10 godina!
    (boban, 2. mart 2024 08:37)

    # Link komentara

  40. Dve stvari : OBRAZA nema niko ko navija na klub koji vode TERZIC I COVIC (takav tip ljudi)
    I
    Mislim da ce te razocarati : SAOPSTENJA CE BITI! PROSTO TO RADE PO AUTOMATIZMU!!! VOLE I TO TI JE TO
    (Branko, 2. mart 2024 08:10) # Link komentara

    Dobro je da vi imate obraza dok navijate za Vazuru i Ostoju.
    (urke, 2. mart 2024 08:36)

    # Link komentara

  41. Ovo je strašno!!!
    (nemesis, 2. mart 2024 08:29)

    # Link komentara

  42. A sada gostovanje na jutarnjem da se lepo objasni da EL nije prioritet već kup u Nišu i Nacionalno prvenstvo.
    (ja nisam kockar, ali gubim, 2. mart 2024 08:26)

    # Link komentara

  43. mi smo najlosija ekipau evroligi ali zelimo kalinu jovica..mazemo oci sve ok tu smo oko 16 mesta prvi smo u aba..aman ljudi osvetite se..UPRAVA NAPOLJE
    (kinzi, 01. mart 2024 22:34)

    :)))
    Kako to misliš?
    Da vlasnik kluba podnese ostavku?
    Ne ide to tako mili moj.Bilo je daj dinar da udjes u kolo,sad ce biti dva da izadjes..
    (pedja, 2. mart 2024 08:23)

    # Link komentara

  44. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 01. mart 2024 23:47)

    Kakva logika. Pa koji je onda smisao ucestvovanja ako nemas ambiciju za sto bolji rezultat i ako ti je svejedno da li ekipa igra u Plej ofu ili je poslednja na tabeli
    (Admiral, 2. mart 2024 08:21)

    # Link komentara

  45. Kroz Zvezdu je ove sezone prošlo 20 igrača: Nejpir, Yago, Smart, Teo, Hanga, Nedovic, Lazić, Lazarević, Gedraitis, Davidovac, Mitrović, Bolomboj, Gilespi, Tobi, Ilić, Tompkins, Bjelica, Simonović, Kuzmić i Topić. Plus dva trenera, Ivanović i Sferopulos. Prvo odlasci, Nejpir, Simonović, Kuzmić, pa se Topić za koga nije bilo mesta vraća, pa se dovode Smart, Gilespi i Tompkins (?)...teško je sve to uklopiti. Bolje roster od 14 igrača nego 20 poluigrača. Kod Partizana isto loša doselekcija Smita, koji baš ništa nije pokazao...
    (PAR, 2. mart 2024 08:16)

    # Link komentara

  46. Ово је звезда ишла лично да изгуби. Дали је кладионица одиграла незнам али лично ишло се на пораз.Евро лига мора да мења систем два групе по дест клубова онда после двокружног прве четри из а фруле и прве четри из бе групе да иду у четврт финале и онда то оправити двокружног а ови што испадну да се придруже у четврт финалу евро купа.Овакав систем не иде има доста чудни резултата и много намештени утакмица јер вако само губи се гледаност и све мање интересовање за кошарку и Евролигу.
    (zdravko, 01. mart 2024 23:13)

    Onda kk limarija ne bi izbijala iz Evrokupa a oni kazu da redovno igraju f4 EL
    ahahaha
    (986390, 2. mart 2024 08:14)

    # Link komentara

  47. Bolje da Teo nije igrao kup povređen, i da je zalečio povredu. A verovatno ju je tako pogoršao. Koja je svrha kupa, osim jednog trofeja koji više nažalost nema nikakav značaj. Verovatno bi sad mogao da igra u evroligi, da se više ne brukamo ovako. Ko će da nam da A licencu kad za 10 godina jednom uđemo u playof.
    (Ivan, 01. mart 2024 23:15)

    A zamisli kako je tek partizanu koji nema ni taj "nebitni" trofej, u EL je na veoma visokom 11 mestu koje mu garantuje f4 ali nikako da ga igraju, trofej EL osvajaju samo u svojim glavama?
    Nista se ti ne brini za zvezdinu A licencu, mnogo vece brige muce limariju kada im se od sledece sezone zavrne finansijska slavina....
    (uvuviv, 2. mart 2024 08:12)

    # Link komentara

  48. Uvazene dame i gospodo iz KK CZ,

    "Igraci", clanovi uprave kluba i ostali.... .

    Kao neko ko je celog zivota podrzavao sve sto ima bilo kakav predznak sa CZ-om samo kratko...

    Obraza, zelje, energije, casti, postenja nemate...

    Niste dostojni dresa koji nosite i tacka!

    Mene, decu moju, sa sve gospodjom videti vise necete.... 600 km-a je za vas izgubljen vreme, novac, energije....


    Staviti celu sezonu u par utakmica protiv KKP, a istovremeno biti sprdnja Nr, 1 u Evroligi... je dragi moji KATASTROFA!!!!

    I da..... ni jedno saopstenje, jutarnji programi, gostovanja..... vasi sramotu oprati nece!!!!!
    (matori zvezdas, 01. mart 2024 23:39)

    Dve stvari : OBRAZA nema niko ko navija na klub koji vode TERZIC I COVIC (takav tip ljudi)
    I
    Mislim da ce te razocarati : SAOPSTENJA CE BITI! PROSTO TO RADE PO AUTOMATIZMU!!! VOLE I TO TI JE TO
    (Branko, 2. mart 2024 08:10)

    # Link komentara

  49. Čoviću je jedini cilj da pobedi Partizan i piše saopštenja .
    (Milan, 2. mart 2024 08:10)

    # Link komentara

  50. Шта се десило са Давидовцем и Лазаревићем? Они као да никад нису играли кошарку.
    (Милош, 01. mart 2024 23:59)

    Glupog li pitanja
    (нероји сервер, 2. mart 2024 08:09)

    # Link komentara

  51. Cigani se šepure a još nije ni došao bitan deo sezone. Partizan podiže formu i biće najbolji kad treba. U finalu Aba lige ćemo ih dobiti 1 od prve dve i onda rešavamo kod kuće sa 3-1. E onda pocinje plakanje
    (Simo, 2. mart 2024 07:47)

    # Link komentara

  52. Hvala poreskim obveznicima na razumevanju!
    (Boro iz Pobede, 2. mart 2024 07:46)

    # Link komentara

  53. OBRADOVIC ZELJKO
    (Srbin, 2. mart 2024 07:43)

    # Link komentara

  54. Vas zaludjuju ljudi koji su manipulatori po profesiji.Vi kao da ste profil ljudi koji je idealan za njih.Neverovatno!Teo 37 godina,bio vrhunski kosarkas ali bio,Bolomboj,Gedraitis druge opcije u svim klubovima gde su igrali.Lazic,Lazarevic,Jago,Davidovac,Ilic,Gilespi...zar stvarno mislite da su to evroligaski igraci???Solidni ali solidni igraci Hanga,Nedovic,Mitrovic!
    (Marko, 2. mart 2024 07:42)

    # Link komentara

  55. Vi,izgleda,samo Partizan možete dobiti.
    (taras murga BCP, 2. mart 2024 07:41)

    # Link komentara

  56. Ova uprava je imala bezgranično poverenje i veliku podršku drzave više od 19 godina, dosta je bilo smena Čovića i ostalih pa da se pokuša sa novom upravom, jedino ako nije privatizovan klub, tu ne možemo ništa, ali bar da se ne ložimo
    (Dj..., 2. mart 2024 07:41)

    # Link komentara

  57. Nije sramota izgubiti od Bayerna kad i jedan Partizan izgubi.
    (Miloš, 2. mart 2024 07:38)

    # Link komentara

  58. Jadni!
    (Op op, 2. mart 2024 07:24)

    # Link komentara

  59. Dajte lakse malo, vidi se da se veceras igralo reda radi, zato je Teodosic i postedjen.
    (Antimitoman, 01. mart 2024 23:59)

    Sta bi sa onom najavom vase legende iz zeleznika o napadu na F4 ?
    (нероји сервер, 2. mart 2024 07:21)

    # Link komentara

  60. Najjača zvezda u istoriji! Zar nije tako rečeno?
    (sone, 2. mart 2024 07:19)

    # Link komentara

  61. Najbolji tim Zvezde ikada??? Cccccc.
    (Auuu, 2. mart 2024 07:15)

    # Link komentara

  62. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 1. mart 2024 23:47)

    I večiti fenjerasi se pamte!
    (Realno, 2. mart 2024 07:14)

    # Link komentara

  63. Od Zeljkovog dolaska sekta 60 miliona, Zvezda 40.
    (urke, 1. mart 2024 20:57) # Link komentara

    Od Vucicevog dolaska tz zvezda 160 mil
    (Sah mat, 2. mart 2024 07:06)

    # Link komentara

  64. Bezvoljna i bezidejna Zvezda ostaje na svom uobičajenom mestu u Evroligi.
    Za nešto više nema ni igrače ni igru.
    (Boris, 2. mart 2024 07:00)

    # Link komentara

  65. Za početak svi koji navijamo za Zvezdu obavezno pravac prva crkva i da upalimo ne jednu već 10? sveća za zdravlje Miloša Teodosića ! Ja bih od srca zamolio sve koji pročitaju ovaj komentar da to rade svakog jutra do kraja sezone a kada ste već u crkvi setite se i Topića jer on treba i mora da prvo gleda, uči, prihvata i primenjuje znanje koje mu nesebično prenosi Teo. To nam je jedina nada i spas. Nema potrebe da se komentariše utakmica protiv Bajerna jer je sve ovo već viđeno evo 17-ti put. Gilespi, Tobi, Smart treba da promene sport ili možda čak i zanimanje i moj predlog im je obzirom na strast, energiju i srčanost na terenu pređu na heklanje, domine ili šah sa penzionerima na Kalemegdanu.Hanga i Lazarević i plašim se Jago nemaju ni približno potreban kvalitet za EL Nedović sebi iz samo njemu znanih razloga igra kako zna i može svaku 5-tu utakmicu, Lazića, kome veliko hvala za sve, polako stižu godine. Šta igra Davidovac nikome nije jasno a ja sam ubeđen da ni on sam nema pojma šta mu se dešava i šta radi od kada se vratio iz Rusije. Bolomboj i Mitrović uz pomoć Gedraitisa nas drže od početka sezone i ja verujem da će im se pridružiti Topić i Tomkins jako brzo. Vredi li komentarisati Tea osim : hvala ti velemajstore do neba ! Posebna priča je Milan Dozet koji je više puta ponovio da je on najodgovorniji za ovakav sastav Zvezde uz saglasnost Duška Ivanovića. Kada je Dozet u pitanju, a obzirom da je Duško pobegao glavom bez obzira kada je shvatio kakav anti-tim ima i kakve anti-igrače trenira, glavna reč je ODGOVORNOST za sve naše pokidane živce uz utakmice EL. Za Kup Milan Dozet treba da poljubi u donji deo leđa Tea. Sada će sa njegove strane krenuti priča da je za sve kriv onaj buđavi Nejpir što nije daleko od istine ali broj totalno promašenih "pojačanja" u protekle 2-3 sezone bi svakog čoveka naterao da dobrano razmisli šta i kako dalje i da li je on za taj posao. Ja sam 10? ubeđen da nije a tako bih voleo da grešim...Ma ko god je gledao Gilespija i posle viđenog i prikazanog klimnuo glavom i aminovao njegov dolazak treba istog sekunda da nas oslobodi svog prisustva u klubu. Sledeće sezone se najavljuju Kalinić i Plavšić iz Mege, što priznajem zvuči dobro, spominje se tiho i mogući povratak Jovića "starijeg", Dobrića ili Gudurića (msm da su šanse da se on vrati 20% max) a tu negde je i Đurišić dok su Jović "mlađi" i Vasa Micić puste želje i snovi. Očekuje nas užasno teško finale Aba lige gde nam je najveći adut domaći teren a još bitnije je da Teo bude zdrav i zato "braćo Cigani" ne zaboravite da se svako jutro prošetate do crkve i zapalite sveću za zdravlje Miloša Teodosića i Zvezdu.
    PS Što se tiče Partizana ja im najiskrenije želim svu sreću u EL da kao i prošle godine doguraju do 1/4 i da ih onda ometla Real a da se grobari pri tome opet istraumiranju i fizički dobrano potroše pa da ih mi, kako red nalaže, lagano počistimo sa 3-1
    (arhitekt, 2. mart 2024 06:56)

    # Link komentara

  66. Trebalo grk da ubaci 2 gorostasa čokija i FILIPA al bi bilo zakucavanja,ali sl.god kad dovedu novih 15 igrača biće bolje.
    (miroljub, 2. mart 2024 06:51)

    # Link komentara

  67. Ово је звезда ишла лично да изгуби. Дали је кладионица одиграла незнам али лично ишло се на пораз.Евро лига мора да мења систем два групе по дест клубова онда после двокружног прве четри из а фруле и прве четри из бе групе да иду у четврт финале и онда то оправити двокружног а ови што испадну да се придруже у четврт финалу евро купа.Овакав систем не иде има доста чудни резултата и много намештени утакмица јер вако само губи се гледаност и све мање интересовање за кошарку и Евролигу.
    (zdravko, 01. mart 2024 23:13)
    Ma kakvi.
    Da se uvede zlatna licenca za fmp dva da ima zagarantovano mesto u f4
    (nesa, 2. mart 2024 06:45)

    # Link komentara

  68. Jos postoji realna nada za top 16
    to bi bio uspeh jer tu je i cipi ripi pehar
    (nesa, 2. mart 2024 06:41)

    # Link komentara

  69. Mučno za gledanje, brukate sebe, dres i nas. Čoviću odlazi!
    (95tica, 2. mart 2024 06:38)

    # Link komentara

  70. Javore!!! Šta uradi državnom projektu-ljubimici sistema ? Zar si zaboravio; to se njima nikako nesme da radi !!!
    (BG 1958, 2. mart 2024 06:32)

    # Link komentara

  71. Javore!!! Šta uradi državnom projektu-ljubimici sistema ? Zar si zaboravio; to se njima nikako nesme da radi !!!
    (BG 1958, 2. mart 2024 06:32)

    # Link komentara

  72. Rekreativo.
    (Miloš, 2. mart 2024 06:32)

    # Link komentara

  73. Javore!!! Šta uradi državnom projektu-ljubimici sistema ? Zar si zaboravio; to se njima nikako nesme da radi !!!
    (BG 1958, 2. mart 2024 06:31)

    # Link komentara

  74. Javore!!! Šta uradi državnom projektu-ljubimici sistema ? Zar si zaboravio; to se njima nikako nesme da radi !!!
    (BG 1958, 2. mart 2024 06:30)

    # Link komentara

  75. Ово је звезда ишла лично да изгуби. Дали је кладионица одиграла незнам али лично ишло се на пораз.Евро лига мора да мења систем два групе по дест клубова онда после двокружног прве четри из а фруле и прве четри из бе групе да иду у четврт финале и онда то оправити двокружног а ови што испадну да се придруже у четврт финалу евро купа.Овакав систем не иде има доста чудни резултата и много намештени утакмица јер вако само губи се гледаност и све мање интересовање за кошарку и Евролигу.
    (zdravko, 1. mart 2024 23:13)
    Licno,uvek me oraspolozi tvoj komentar ,cak i kad i kad sam u najvecem bedaku.Sve mislim da si ti u stvari Zeka .
    (Zufer, 2. mart 2024 06:28)

    # Link komentara

  76. Bravo
    (Milos, 2. mart 2024 06:20)

    # Link komentara

  77. Bravo
    (Milos, 2. mart 2024 06:19)

    # Link komentara

  78. zasto im je Bayern ugasio nadu? I dalje imaju 4 pobede vise od Albe u borbi za top 16, zar nije to cilj evo vec 10 godina.
    (montoya, 2. mart 2024 06:18)

    # Link komentara

  79. Kao i godinama unazad...
    (Mrki, 2. mart 2024 06:14)

    # Link komentara

  80. KARMA
    (DILEJE SEVER =TURCI KONJANICI, 2. mart 2024 06:10)

    # Link komentara

  81. Top 17 zagarantovan
    (Milos, 2. mart 2024 06:08)

    # Link komentara

  82. Opet ima da frknu trenera i ništa neće promeniti.
    (Miljadin, 2. mart 2024 06:07)

    # Link komentara

  83. Grobari!!!!
    Netreba se radovati tuđoj muci.
    Nije im lako,preživljavaju tešku sezonu u EL.
    (Orka, 2. mart 2024 06:01)

    # Link komentara

  84. Mogla sam ja ali nisam. Treba se ići dalje i skoncentrisati se na ABA ligu i domaće prvenstvo a Evroligu igrati za dokazivanje da je Zvezdi mesto tamo.
    (Bogdan, 2. mart 2024 05:55)

    # Link komentara

  85. zdravko...
    Gledanost nikada veća u EL,pa i vi posle deset g punite arenu.
    Za koji si sport dao komentar??
    (Orka, 2. mart 2024 05:53)

    # Link komentara

  86. Jedan je Teo, cak i jednom Pesicu tesko prastam...
    (Realno, 01. mart 2024 22:40
    a ti si?
    (u jee, 2. mart 2024 05:49)

    # Link komentara

  87. Koliko vidim jedno 5 timova sa manjim budgetom je trenutno ispred zvezde na tabeli....kakvo bacanje para godinama.....za sta? poslednje ili pretposlednje mesto? Mene bi bas bas bilo sramota...
    (RAF, 1. mart 2024 23:09)

    Kojih 5 timova?
    Juce je objavljena lista po kojoj samo 2 tima imaju manji budzet od Zvezde u EL. Alba i Zalgiris.
    Zvezda je 16-ta po budzetu i 16-ta na tabeli.
    Sasvim realno.
    Milan ima vise nego duplo veci budzet, a jednu pobedu vise od Zvezde. Sta oni da kazu.
    Zvezda je mogla bolje, ali promasaji sa Shabazom, Bjelicom i Simonovicem nisu mogli da se nadoknade u toku sezone.
    Sve ono nije opravdanje za kilavu i musavu igru kad ne igra Teo.
    Ali budimo realni u komentarima u vezi budzeta.
    (koki, 2. mart 2024 05:49)

    # Link komentara

  88. 915

    Nama Lion preti,takva nam je igra trenutno.
    (bre, 01. mart 2024 22:53)
    nije zvezda bolja od liona
    (jkig, 2. mart 2024 05:48)

    # Link komentara

  89. Ljudi moji iz aviona se vidi da je pušten gas i da se ovo igra radi reda. Verovatno će kući malo zapeti pred navijačima, ako ih i bude i sve se već usmerava na ABA. Igrao bi Teo večeras da je procena da se može u top 8, ali je realno sve izgubljeno još odavno i zato se i štedi, ne žuri se ni sa Topićem ni sa Tompkinsom sa priključivanjem ekipi. Na žalost još jedna sezona u EL je bačena niz vetar, jednostavno nije kliknulo, Nejpir je sve poremetio, povrede, Bjelica, odlazak trenera... Zvezda je ove sezone u EL samo dva puta bila kompletna i ta dva meča je pobedila???
    (Džoni, 01. mart 2024 23:02)
    samo polako.. ovom ističe ugovor za koji dan, a nije ni dres obukao..
    (jk, 2. mart 2024 05:47)

    # Link komentara

  90. Ово је звезда ишла лично да изгуби. Дали је кладионица одиграла незнам али лично ишло се на пораз.Евро лига мора да мења систем два групе по дест клубова онда после двокружног прве четри из а фруле и прве четри из бе групе да иду у четврт финале и онда то оправити двокружног а ови што испадну да се придруже у четврт финалу евро купа.Овакав систем не иде има доста чудни резултата и много намештени утакмица јер вако само губи се гледаност и све мање интересовање за кошарку и Евролигу.
    (zdravko, 01. mart 2024 23:13)
    deco, poštujte ovakve nepismene drugare koji pišu ćirilicom. to su rukovodioci za naredni period
    (jk, 2. mart 2024 05:45)

    # Link komentara

  91. mi smo najlosija ekipau evroligi ali zelimo kalinu jovica..mazemo oci sve ok tu smo oko 16 mesta prvi smo u aba..aman ljudi osvetite se..UPRAVA NAPOLJE
    (kinzi, 01. mart 2024 22:34)

    Najjaci ste mi vi koji se folirate da kao ne znate da navijate za privatni klub. Sta bre uprava napolje? Ajde oterajte vlasnika kluba, ako mozete?
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:43)

    # Link komentara

  92. Ako Zvezda dobije sve do kraja može do 10 mesta.
    (Darko, 01. mart 2024 22:34)

    A sto tako brate?
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:40)

    # Link komentara

  93. Sta radi Zvezda kad ne ide sut za tri (kad nemaju bar 50 %)? Pa izgubi.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:39)

    # Link komentara

  94. CZ je promasila ove godine sa rosterom i ovo je samo posledica...
    (C i n i k, 01. mart 2024 23:04)

    Kaze i Covic to. Mora drzava da pomogne finansijski jos vise za bokhe igrace. Prosta stvar, kaze. Prica se za veci budzet za 4 miliona (znaci ukupno 15).
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:32)

    # Link komentara

  95. Zasto ovoliko faulova sude Zvezdi? Kako u kupu nije svirano ovoliko, a isto agresivno je igrana odbrana. EL mora da usaglasi kriterijume sa ovim ovde takmicenjima. Bez daljnjeg.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:31)

    # Link komentara

  96. kaže milutin treba jedan brejk i raketa..
    mora jedino da bude hrabra
    (jk, 2. mart 2024 05:29)

    # Link komentara

  97. Ujutru u 7 na TV PRVA Covic najavio gostovanje. Poranite i gledajte. Stosta pamentnog se moze cuti tu.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:21)

    # Link komentara

  98. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 01. mart 2024 23:47)

    Evo ti minus.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:17)

    # Link komentara

  99. Ne mogli, marali smo bolje! 10+ godina u EL, sa, bacenih u vodu cca 200 mio EU, daleko od F8!
    (sin lovca na medvede, 2. mart 2024 05:16)

    # Link komentara

  100. Шта се десило са Давидовцем и Лазаревићем? Они као да никад нису играли кошарку.
    (Милош, 01. mart 2024 23:59)

    Pritisak vaznosti utakmice.
    (PRSKAJ POLIVAJ !!!, 2. mart 2024 05:16)

    # Link komentara

  101. Nekada su na ovim prostorima basket igrali Moka, Duci, Kića, Praja...Danas Lazovic, Jago, Jaramaz, Smit....Eeeee...
    (Zoran, 01. mart 2024 23:50)

    Pa igraju i danas vrhunski kosarkasi na ovim prostorima- Kaminski, Panter, Exum, Dozer, Lesor, Madar, Naneli, Ledej, Avramovic, prije par godina na ovim prostorima su igrali Jokic, Bogdanovic...tako da relax.
    (av, 2. mart 2024 05:05)

    # Link komentara

  102. Gledam tabelu: Zvezda i Partizan u gostima 3:11. Kod kuce Zvezda 7:6, Partizan 10:3. Tabela u totalu sve govori. Partizan mozda udje u plej in ili verovatno, Zvezda - ma tisina bre, klanje za trece mesto otpozadi, nema pravo glasa, bre. Na stranu "nesrecni" porazi i jednih i drugih. Uz "malo" srece Partizan bi sada opusteno bio u plej ofu, Zvezda u plej inu. To je to, srpska realnost projekata oba kluba - neinteligentno je izdvojiti jedan klub od drugog, a raja neka se pali i zari sto bi rekao Antonije Pusic.
    (hah, 2. mart 2024 04:37)

    # Link komentara

  103. Bruke drzave .
    (Zuca, 2. mart 2024 04:34)

    # Link komentara

  104. Smeši vam se kup Liliane Roketi. Uzgred, oće Lazić da igra i sledeću godinu ?
    (Boba, 2. mart 2024 04:02)

    # Link komentara

  105. Cekamo saopstenje.
    (Realan, 2. mart 2024 04:01)

    # Link komentara

  106. Aaaaahhhhaaaa Bukeru sto cinis to?
    (Partizan Evropski Sampion, 2. mart 2024 03:00)

    # Link komentara

  107. Saša na 4. mestu, Duje u top 8, Sfero 16. Čik i njega oterajte, moraće da se potrude da prošire Evroligu :D
    (Života, 2. mart 2024 02:13)

    # Link komentara

  108. (profesor, 01. mart 2024 22:33)

    Profesore.. vas gazimo redovno..
    (mili, 2. mart 2024 01:44)

    # Link komentara

  109. Za kojeg igraca mozete da kazete da je extra klasa,bili nekada Teo i Hanga,ostali prosek,solidni ali prosek. Kod kuce nesto i pokazu ali u gostima bojazljivi.Realno su tu gde su. Partizan nesto bolji ali ni oni nisu za vrh.
    (Zemunski kej, 2. mart 2024 01:14)

    # Link komentara

  110. Kaze komentator na SK ako se Lucic uklapa u planove selektoru ici ce na OI.
    Ne brate... Uklopice se Davidovac.
    (BURGUNDINAC, 2. mart 2024 01:08)

    # Link komentara

  111. Uvazene dame i gospodo iz KK CZ,

    "Igraci", clanovi uprave kluba i ostali.... .

    Kao neko ko je celog zivota podrzavao sve sto ima bilo kakav predznak sa CZ-om samo kratko...

    Obraza, zelje, energije, casti, postenja nemate...

    Niste dostojni dresa koji nosite i tacka!

    Mene, decu moju, sa sve gospodjom videti vise necete.... 600 km-a je za vas izgubljen vreme, novac, energije....


    Staviti celu sezonu u par utakmica protiv KKP, a istovremeno biti sprdnja Nr, 1 u Evroligi... je dragi moji KATASTROFA!!!!

    I da..... ni jedno saopstenje, jutarnji programi, gostovanja..... vasi sramotu oprati nece!!!!!
    (matori zvezdas, 01. mart 2024 23:39)

    Ja samo da dodam i mojih 1000km i sve ostale troškove. Da li vi amateri iz Zvezde znate koliko je naših ljudi iz Nemačke, Austrije i iz okolnih zemalja, kao i iz Srbije večeras došlo da gromkim navijanjem podrži naš klub. Trebali ste danas da prođete kroz Minhen i da vidite naše navijače koji su puni nade i ljubavi prema klubu došli da vas podrže. A zbog čega? Da bi gledali ovu sprdnju od igre? Tražite podršku i imate je gde god da igrate a šta vi dajete od sebe i šta mi dobijamo to je sramota. Stidite se svi ako imalo obraza imate. A te priče i nismo bili tako loši i bilo je i dobrih stvari batalite više, sramota je. Recite to onima večeras koji su razočarani vašom sramotnom igrom tužni napustili halu. Niste vi dostojni ni dresa koji nosite ni ovih navijača.
    (Petar P, 2. mart 2024 01:07)

    # Link komentara

  112. Uh, strasno... kako cu da zaspim sad ako zvezda ili partizan izgube...
    (Vukodlak, 2. mart 2024 01:05)

    # Link komentara

  113. Zašto te priče? Ako pobede sve do kraja, a ostali rezultati se poklope, mogu i do trećeg mesta.
    (Anonimno, 2. mart 2024 01:02)

    # Link komentara

  114. Lazic kod vas, a Trifunovic kod nas, mrtva trka…?
    (kide, 01. mart 2024 22:52)

    Jel se zezas?! Lazic ne ume dvokorak da napravi. To sto ponekad ubaci trojku...i ne ubacio nesto sto ceo zivot vezbas. Trifunovic je za njega Dzordan licno.
    (Deda, 2. mart 2024 00:58)

    # Link komentara

  115. Šta kaže Čovic.
    Partizan mu kriv za poraz?
    (Suzana Trajkovic, 2. mart 2024 00:57)

    # Link komentara

  116. Najlepse je pantersko kmecanje. .
    (Baby don't hurt me, 2. mart 2024 00:56)

    # Link komentara

  117. Da se uprava zvezde makar malo razumije u kosarku ostao bi Dusko Ivanovic nekoliko god i on selektirao ekipu i rezultati bi bili mnogo bolji ovako....
    sledece sezone....
    (zekson, 1. mart 2024 22:37)

    Cinjenica da je na celu KK CZ jedini covek na cije se izjave ne moze komentarisati (moze i na Ostoju, Zeljka, Piksija, Brnabicku, Vucica, Bajdena, Putina, na sve zive) govori mnogo o njegovom karakteru i svemu drugom oko kluba... meni takvo ponasanje na izgleda u redu (da ne iskoristim neku goru rec), tako da Ivanovic, drcan kakav jeste, nije imao sanse u takvom okruzenju.... ako mene pitas, kao partizanovca, najveca grecka KK CZ u poslednjih 20 godina je otpustanje Sase Obradovica - to sam tada pisao ovde, a covek je uveliko pokazao da sam bio u pravu.
    Siguran sam da i u Partizanu ima mnogo igara, ali, realno, Ostoja se nekako normalnije ponasa od predsednika KK CZ. Kada su u pitanju strucni stabovi, mislim da je i Zvezdin sada vrlo korektan, bas kao i Partizanov - normalni ljudi...
    (nezdravo, 2. mart 2024 00:54)

    # Link komentara

  118. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 01. mart 2024 23:47)

    Kakav glupi alibi komentar. Ne, nije isto, niti ce ikada biti isto. Mali klubovi se zadovoljavaju ovakvim stvarima koje si upravo izgovorio. Veliki uvek zele vise. To je ta razlika u mentalitetu.
    (Snikers, 2. mart 2024 00:53)

    # Link komentara

  119. matori zvezdas
    crni, prepoznali smo te.
    (origi, 2. mart 2024 00:52)

    # Link komentara

  120. lepo je što je fmp uopšte izašao na međunarodnu scenu.
    (Stojko moj, 2. mart 2024 00:52)

    # Link komentara

  121. Dokle da nas fmp bruka po Evropi?
    (Baby don't hurt me, 2. mart 2024 00:50)

    # Link komentara

  122. Ma ok, to je to. Partizan negde na, ili za dlaku ispod crte za play in, CZ ne bas nas samom dnu, al blizu. Realno stanje nase kosarke, to ne vide samo fanatici koji FIBA Mundobasket turnir smatraju nekakvim svetskim prvenstvom, a i za nas i za Njemce bi ogroman uspeh i krajnji domet bio plasman u prvih 8 na OI. Svi danas igraju kosarku, mi smo bili sila dok se to van Amerike ozbiljno igralo u malom broju zemalja. Davno je to bilo, sad zentamo od nekakve Belgike
    (Budo, 1. mart 2024 23:34)

    Razumem da su Ameri normalno jaci na OI nego na svetskom. Ali ko su ostalih sest koji su toliko jaci od Nemaca i nas, narocito kada uzmemo u obzir da nama nisu igrali Jokic i Vasa, dva MVPja dva najjaca kosarkaska klupska takmicenja?
    (nije jasno..., 2. mart 2024 00:48)

    # Link komentara

  123. Bravo .bar nismo drzavni projeat.
    (Misa, 2. mart 2024 00:47)

    # Link komentara

  124. 11 < 5
    (alex, 2. mart 2024 00:46)

    # Link komentara

  125. Plakaće sledeće godine ako ne budu u El, a sa ovakvim stavom i igrom nisu zasluzili ni evrokup. Sve u stilu, ni nemamo šanse,pa da odmorimo igrače, ne umorimo se i svezi idemo kući. Trener kao da nije gledao utakmicu, priča besmislice, svi loši, jedino Bolomboju niko nije rekao da su dogovorili sa Bajernom rekreativnu utakmicu.
    (Djole, 2. mart 2024 00:46)

    # Link komentara

  126. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 1. mart 2024 23:47)

    Pamti se, pamti jos ponesto... pamte drugi klubovi, treneri, igraci, Evroliga... narocito kada se povede prica o licencama Evrolige.
    (hmmm, 2. mart 2024 00:45)

    # Link komentara

  127. Ekipa pravljena da igra samo protiv Partizana i nista vise ! Ali i to im dzaba jer nece izeti aba ligu. Teodosic kukavac kukavi leci se cele godine samo da bi igrao lrotiv nas, ali dzaba ni on im nece pomoci! Smeh bih da se kladim da ga nece pustati da igra do nasem duela u plej ofu aba lige. P.s. Doktor grk dosao na skoru 1-3 a sada je na 10-17. Retko dobar trener :)
    (beack, 01. mart 2024 23:44)

    Zato vas odvajamo od trofeja...a to je priznaćeš mnogo sladje! I ako nas pobedite povremeno, zna se da ekipa u sivom/cnom/narandžastom odelu radi za vas. Prema tome, ložite se i dalje, pobednici nebitnih mečeva.
    (Drnda, 2. mart 2024 00:37)

    # Link komentara

  128. Kao prvo taj ko je imao nadu za plej in ste vi novinari zbog naslova.Svako normalan je znao da je gotovo bilo jos za novu godinu.Kao drugo,hocemo saopstenje sada ali samo o zvezdi.Da ne spominjite Partizan,budzet,ko je drzavni projekat,Zeljka...Odgovornost Bato prema onima koji vole ovaj klub bez obzira kako se zove i ko ga vodi.Odgovornost...A da toga tamo nema.
    (sale, 2. mart 2024 00:34)

    # Link komentara

  129. Još jedna veličanstvena sezona za G17+!
    (Mile Grobar, 2. mart 2024 00:30)

    # Link komentara

  130. nemoj da padate..! nemoj da padatee!!
    (građanin opasnih namera, 2. mart 2024 00:26)

    # Link komentara

  131. Lečimo komplekse sa Grobarima. Osvrnite se ljudi da smo njih odavno prevazišli. Oni su sada na veštačkoj državnoj sisi. Pući će i taj njihov balon, a gde ćemo i mi biti. Sa njima da se ganjamo u nekoj Aba ligi. Izbaciće nas oboje iz Evroliga.
    (Petar, 2. mart 2024 00:24)

    # Link komentara

  132. Dajte lakse malo, vidi se da se veceras igralo reda radi, zato je Teodosic i postedjen.
    (Antimitoman, 1. mart 2024 23:59)



    Sa kojim ciljem? Spremate se za KLS? Polufinale sa FMP?
    (ccc, 2. mart 2024 00:18)

    # Link komentara

  133. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 1. mart 2024 23:47)

    Tako je care! Sto onda igrate LS u fidbalu, da osvojite? I zasto u kosarci igrate EL?
    (Maradona, 2. mart 2024 00:16)

    # Link komentara

  134. Motaj kablove...
    (I tako to..., 2. mart 2024 00:15)

    # Link komentara

  135. Pljuje se NBA zbog lose odbrane, a u stvari trba da se pljuje Euroliga zbog loseg napada. Za jednu četvrtinu dvije ekipe postignu 20 poena, pa da se skupi 5 budala iz kafane i da frljakaju lopte na kos postigli bi više od toga.
    (jojufff, 2. mart 2024 00:08)

    # Link komentara

  136. Има ли шансе ако се победи све до краја?
    (Сале, 1. mart 2024 22:27)

    Боље питање је има ли шансе да добијемо било коју утакмицу до краја. Али нема везе, битно је да ми имамо Бранка Лазића, јунака утакмице против Чачка 94, ФМП-а, Црнокосе и сличних противника. Људи купе 12 хиљада сезонских због Евролиге и онда дође Човић и каже да је циљ некаква АБА лига - првенство ничега, сећање на СФРЈ, хеј Словени, плави, плави, и тако те глупости. Један тренер селектоира тим на почетку сезоне, а онда после месец дана дође други. Сваке године се промени 80% тима. Е у таквом брлогу могу да обитавају десет година једино шкарт играчи попут Бранка Лазића, Стефана Лазаревића и да се шлепују старци попут Радуљи е и Кузмића. Само будала може да купи сезонску да гледа тај циркус.
    (Марко, 2. mart 2024 00:08)

    # Link komentara

  137. Samo da vam Nedi krene šut za 3 poena. Biće pakao za protivničke timove. Ovo vam je najbolji tim u istoriji. Ja verujem njegovim izjavama letos…
    (Goran Loznica, 2. mart 2024 00:07)

    # Link komentara

  138. Koliko para toliko i muzike! Real ima najveći budzet i ubedljivo vodi i dominira EL. Partizan jedanaesti budzet a Zvezda šesnaesti i tačno na tim mestima se klubovi i nalaze. Nema neke bitne razlike izmedju 11og i 16og u EL!
    (Dragan - Sava, 2. mart 2024 00:05)

    # Link komentara

  139. a sta kaze slabovidi doktor iz predgradja? jel gostuje na jutarnjem
    (milos, 2. mart 2024 00:04)

    # Link komentara

  140. kletva shabana nejpira je mnogo jaka
    (patrijota, 2. mart 2024 00:03)

    # Link komentara

  141. Браво.) Немој ти нама паметовати. Гледај ти шта ради твој Партизан и ваш све моћни тренер партизана од девет трофеја само један. Па ви сте Ефес добили са срећом пре остале утакмице ће те губити. можда за једно место ће те бити бољи од звезде а десто место нећете видити. Што се тиче трофеја па и ове године освојиће ваш жоћо голи ништа. Нормално да се чувамо за вас јер волимо да вам узимамо трофеје испред носа. Што се тиче финала Аба лиге ви нећете доћи јер ће вас избацити будућност зато џабе се надаш.
    (zdravko, 2. mart 2024 00:01)

    # Link komentara

  142. Шта се десило са Давидовцем и Лазаревићем? Они као да никад нису играли кошарку.
    (Милош, 1. mart 2024 23:59)

    # Link komentara

  143. Dajte lakse malo, vidi se da se veceras igralo reda radi, zato je Teodosic i postedjen.
    (Antimitoman, 1. mart 2024 23:59)

    # Link komentara

  144. Nekada su na ovim prostorima basket igrali Moka, Duci, Kića, Praja...Danas Lazovic, Jago, Jaramaz, Smit....Eeeee...
    (Zoran, 1. mart 2024 23:50)

    # Link komentara

  145. izgubili u finalu Ili bili poslednji na tabeli isti je vrag samo se pobednici pamte Tako da nemamo cemu kukati.napred zvezda
    (pele, 1. mart 2024 23:47)

    # Link komentara

  146. Ekipa pravljena da igra samo protiv Partizana i nista vise ! Ali i to im dzaba jer nece izeti aba ligu. Teodosic kukavac kukavi leci se cele godine samo da bi igrao lrotiv nas, ali dzaba ni on im nece pomoci! Smeh bih da se kladim da ga nece pustati da igra do nasem duela u plej ofu aba lige. P.s. Doktor grk dosao na skoru 1-3 a sada je na 10-17. Retko dobar trener :)
    (beack, 1. mart 2024 23:44)

    # Link komentara

  147. Uvazene dame i gospodo iz KK CZ,

    "Igraci", clanovi uprave kluba i ostali.... .

    Kao neko ko je celog zivota podrzavao sve sto ima bilo kakav predznak sa CZ-om samo kratko...

    Obraza, zelje, energije, casti, postenja nemate...

    Niste dostojni dresa koji nosite i tacka!

    Mene, decu moju, sa sve gospodjom videti vise necete.... 600 km-a je za vas izgubljen vreme, novac, energije....


    Staviti celu sezonu u par utakmica protiv KKP, a istovremeno biti sprdnja Nr, 1 u Evroligi... je dragi moji KATASTROFA!!!!

    I da..... ni jedno saopstenje, jutarnji programi, gostovanja..... vasi sramotu oprati nece!!!!!
    (matori zvezdas, 1. mart 2024 23:39)

    # Link komentara

  148. Ma ok, to je to. Partizan negde na, ili za dlaku ispod crte za play in, CZ ne bas nas samom dnu, al blizu. Realno stanje nase kosarke, to ne vide samo fanatici koji FIBA Mundobasket turnir smatraju nekakvim svetskim prvenstvom, a i za nas i za Njemce bi ogroman uspeh i krajnji domet bio plasman u prvih 8 na OI. Svi danas igraju kosarku, mi smo bili sila dok se to van Amerike ozbiljno igralo u malom broju zemalja. Davno je to bilo, sad zentamo od nekakve Belgike
    (Budo, 1. mart 2024 23:34)

    # Link komentara

  149. Šta je moglo da se očekuje, nikada se neće napraviti dobra selekcija igrača, doveli su većinu matorih igrača koji više ne igraju zbog povreda nego što igraju, trener Sferopulos nije dorastao ozbiljnom timu, Duško Ivanovic mu je to i dokazao...zvezda je katastrofalna od početka sezone...biće bolje sledeće godine kada se ovi oporave, valjda se neće povredjivati
    (dax, 1. mart 2024 23:32)

    # Link komentara

  150. Hanga i Jago losi.
    (Edo, 1. mart 2024 23:22)

    # Link komentara

  151. Jedan je Branko,Jedan je kapiten.Legenda kluba.
    (Micko, 1. mart 2024 23:22)

    # Link komentara

  152. Bolje da Teo nije igrao kup povređen, i da je zalečio povredu. A verovatno ju je tako pogoršao. Koja je svrha kupa, osim jednog trofeja koji više nažalost nema nikakav značaj. Verovatno bi sad mogao da igra u evroligi, da se više ne brukamo ovako. Ko će da nam da A licencu kad za 10 godina jednom uđemo u playof.
    (Ivan, 1. mart 2024 23:15)

    # Link komentara

  153. Ово је звезда ишла лично да изгуби. Дали је кладионица одиграла незнам али лично ишло се на пораз.Евро лига мора да мења систем два групе по дест клубова онда после двокружног прве четри из а фруле и прве четри из бе групе да иду у четврт финале и онда то оправити двокружног а ови што испадну да се придруже у четврт финалу евро купа.Овакав систем не иде има доста чудни резултата и много намештени утакмица јер вако само губи се гледаност и све мање интересовање за кошарку и Евролигу.
    (zdravko, 1. mart 2024 23:13)

    # Link komentara

  154. Šta je ovo, kako bre ne može rukometna odbrana da se igra, nama gazda rekao da to imamo pravo.
    (Laki, 1. mart 2024 23:10)

    # Link komentara

  155. Koliko vidim jedno 5 timova sa manjim budgetom je trenutno ispred zvezde na tabeli....kakvo bacanje para godinama.....za sta? poslednje ili pretposlednje mesto? Mene bi bas bas bilo sramota...
    (RAF, 1. mart 2024 23:09)

    # Link komentara

  156. Rutinski poraz...Da je igrao Francisko bilo bi 25-30 razlike...
    (Milan, 1. mart 2024 23:07)

    # Link komentara

  157. CZ je promasila ove godine sa rosterom i ovo je samo posledica...
    (C i n i k, 1. mart 2024 23:04)

    # Link komentara

  158. Ljudi moji iz aviona se vidi da je pušten gas i da se ovo igra radi reda. Verovatno će kući malo zapeti pred navijačima, ako ih i bude i sve se već usmerava na ABA. Igrao bi Teo večeras da je procena da se može u top 8, ali je realno sve izgubljeno još odavno i zato se i štedi, ne žuri se ni sa Topićem ni sa Tompkinsom sa priključivanjem ekipi. Na žalost još jedna sezona u EL je bačena niz vetar, jednostavno nije kliknulo, Nejpir je sve poremetio, povrede, Bjelica, odlazak trenera... Zvezda je ove sezone u EL samo dva puta bila kompletna i ta dva meča je pobedila???
    (Džoni, 1. mart 2024 23:02)

    # Link komentara

  159. samo hrabro!!!
    (?, 1. mart 2024 22:59)

    # Link komentara

  160. Nema Tea, Hangi se ne igra. Ostali ne mogu da organizuju igru, i nisu vredni pomena. Individualno smo tanki, kolektivno tragični. Skupina profesionalno plaćenih amatera.
    (Djorgo (zvezdaš), 1. mart 2024 22:58)

    # Link komentara

  161. A ne valja Ivanovic, a? E tek nece da valja! Gore ne bi igrali, to potpisujem i bili bi u borbi za paly off. Ovako se borimo da nas Lion ne pretekne.
    (haujesnou, 1. mart 2024 22:58)

    # Link komentara

  162. Neverovatno, Grk kaze da je ovo bila dobra utakmica. Onaj ko je zadovoljan ovakvom igrom ili je bezobrazan ili veze nema sa kosarkom.
    (Pera, 1. mart 2024 22:54)

    # Link komentara

  163. Nama Lion preti,takva nam je igra trenutno.
    (bre, 1. mart 2024 22:53)

    # Link komentara

  164. Lazic kod vas, a Trifunovic kod nas, mrtva trka…?
    (kide, 1. mart 2024 22:52)

    # Link komentara

  165. Ovo nista ne valja. Mucno za gledanje.
    (bleja, 1. mart 2024 22:46)

    # Link komentara

  166. Najlepše bih zamolio igrače kao i stručni štab Zvezde da do kraja Evrolige učine sve napore kako bi se zadržalo to treće mesto - od pozadi.
    (Vlada, 1. mart 2024 22:44)

    # Link komentara

  167. Zali boze za prosute pare.
    (Kole, 1. mart 2024 22:40)

    # Link komentara

  168. Jedan je Teo, cak i jednom Pesicu tesko prastam...
    (Realno, 1. mart 2024 22:40)

    # Link komentara

  169. Sramota. Počeli smo sezonu sa najavom da je ovo najbolji tim u istoriji Zvezde. Najava da se napada F4. U EL se brukamo godinama.
    (Hugo, 1. mart 2024 22:40)

    # Link komentara

  170. Operacija "Nejpir" je došla glave Zvezdi u sezoni 2023/2024....
    (Dusanovo carstvo!, 1. mart 2024 22:39)

    # Link komentara

  171. Zvezdu pratim od vremena Moke ,Ducija ...
    Prvi put me je sramota što sam njen navijač ..dno dna !
    (Navijač, 1. mart 2024 22:39)

    # Link komentara

  172. Da li je nekad smešnija ekipa igrala evroligu?Može ozbiljno da se diskutuje o tome.
    (metalstorm, 1. mart 2024 22:38)

    # Link komentara

  173. Sledeće sezone, ako bude EL, samo Bolomboj. Svi ostali ĆAO. Od Čovića do ovog momka što dodaje vodu i peškire.
    Bruka i sramota. Zalaganje nula, igra nula, šut nula...
    (neki sedi lik, 1. mart 2024 22:38)

    # Link komentara

  174. Da se uprava zvezde makar malo razumije u kosarku ostao bi Dusko Ivanovic nekoliko god i on selektirao ekipu i rezultati bi bili mnogo bolji ovako....
    sledece sezone....
    (zekson, 1. mart 2024 22:37)

    # Link komentara

  175. Pogledao sam raspored do kraja mislim da je Zvezda sigurna na 16 mestu tesko je Lion moze prestici mada u kosarci je sve moguce,ovo da nije tuzno bilo bi zalosno.
    (Boban, 1. mart 2024 22:37)

    # Link komentara

  176. Sferopulosa nije sramota da kaže da jw bila dobra utakmica za obe ekipe... Šta ja gledam majko mila...
    (Tako je kako je, 1. mart 2024 22:36)

    # Link komentara

  177. nadam se da obradovic vidi kako treba igrati odbranu protiv zvezde-covek na coveka,centar na centra,plej na pleja i krljacina....a ne mi protiv njih igramo neka udvajanja,iskakanja,centar izlece na trojku da cuva teodosica.kad bi to obradovic ukapirao nebi oni postigli ni 60 poena a on im bukvalno poklanja pobedu sa tom odbranom,samo jednom odigraj ovako videces da bi ih dobio i u gostima
    (nesa80, 1. mart 2024 22:36)

    # Link komentara

  178. Teo ss jednom nogom je bolji od svih ovih zajedno, kad ne ide sut kao da si uzeo klince iz blokova da igraju
    (Azerot, 1. mart 2024 22:36)

    # Link komentara

  179. Indijanska košarka od početka do kraja.
    (YUGO TEMPO 1.1, 1. mart 2024 22:36)

    # Link komentara

  180. Ako Zvezda dobije sve do kraja može do 10 mesta.
    (Darko, 1. mart 2024 22:34)

    # Link komentara

  181. Ma bitno je ucestvovati!
    (Ciganin, 1. mart 2024 22:34)

    # Link komentara

  182. mi smo najlosija ekipau evroligi ali zelimo kalinu jovica..mazemo oci sve ok tu smo oko 16 mesta prvi smo u aba..aman ljudi osvetite se..UPRAVA NAPOLJE
    (kinzi, 1. mart 2024 22:34)

    # Link komentara

  183. Stvara se pakleni krug Lyon,Alba,Zvezda...
    sve je otvoreno do kraja.
    (bugiber, 1. mart 2024 22:34)

    # Link komentara

  184. nemojte vise da igrate EL, prestanite vise da brukate klub, prijavite se za fibinu LS, niste za vise. kakva je ovo selekcija igraca strašno, jago basketas plej, nedovic bezvezan kao i uvek svaki peti mec odigra dobro, hanga deda penzioner bolje da se povuce, tobi moze mozda evrokup da igra sa mitrovicem, smart potpuni promasaj, gidraitis evrokup igrac, teo svaka cast ali ne moze igrati polu-invalid u ozbiljnom takmicenju, lazic se gura godinama a lik je za fibinu LS, jedino bolomboj nesto vredi u timu!
    (profesor, 1. mart 2024 22:33)

    # Link komentara

  185. Brine me što je Asvel dobio večeras, TOP16 više nije siguran.
    (Darko, 1. mart 2024 22:33)

    # Link komentara

  186. koja crna nada, izgubimo od Asvela i Albe?
    (hmmmm, 1. mart 2024 22:32)

    # Link komentara

  187. Dobro je tu smo gde nam je realno i mesto, sto neko pametan rece "Idemo tamo gde treba da zavrsimo" znaci dno tabele, a mi se bavimo drugim ljudima i klubovima kao da zelimo da prekrijemo da smo poslednji i najgori u Euro Ligi.
    (Lale89, 1. mart 2024 22:31)

    # Link komentara

  188. Crvena zvezda nikad nece igrati f4 u svojoj istoriji dzaba sve mali su klub nivo mzt skoplje i buducnost, cedevita i oni imaju domaca prvenstva vise i od olimpiakos i reala svake godine uzimaju kupove i lige domace alu ih niko ne smatra za veliki klub. U evropi su statisticka greska tako i cz ako je zvezda veliki klub onda su to i oni. Bruka je i sramota da ih uporedjuju sa Partizanom.
    (neko, 1. mart 2024 22:31)

    # Link komentara

  189. Voleo bih da upoznao onoga ko je selektirao ovaj najbolji sastav Zvezde ikad. Lazarević, Darko Lazić (kapiten!), Ilić, Tobi, Gilespi, Nedović, Mitrović, Hanga...Koji je ovo sport? Jadžent?
    (miško taksista, 1. mart 2024 22:31)

    # Link komentara

  190. Tuga,čemer i jad.
    (Jevdja, 1. mart 2024 22:30)

    # Link komentara

  191. Zvezda je jedna velika, pregolema tuga i sramota.....
    (Pera, 1. mart 2024 22:30)

    # Link komentara

  192. Yago je vrlo prljav igrač, ako ne u ovoj u nekoj narednoj će ozbiljno povrediti nekog igrača.
    (Kramer, 1. mart 2024 22:30)

    # Link komentara

  193. Očajna Zvezda, ovo nije ni EuroCup nivo... Osim Tea i Bolomboja ovde niko nema ni kvalitet a ni talenat potreban za ovo takmičenje, šut za 3. poena nam je večeras bio 8/30 tj. 26.7%. Sve u svemu, horor!
    (Pera Peric, 1. mart 2024 22:29)

    # Link komentara

  194. Тим у коме годинама игра Бранко Лазић, и при том се још тзв. навијачи поносе њим, нема шта да тражи у Евролиги. Може да буде само канта за пуњење. Бранко Лазић је доказ НЕквалитета. Пошто му је учинак нула, онда он као игра неку одбрану. Маше рукама као страшило.
    (Марко, 1. mart 2024 22:29)

    # Link komentara

  195. Има ли шансе ако се победи све до краја?
    (Сале, 1. mart 2024 22:27)

    # Link komentara

  196. Idi i ne vracaj se vise!
    (Ognjen, 1. mart 2024 22:26)

    # Link komentara

  197. Otkači se vagon.
    (mkg, 1. mart 2024 22:25)

    # Link komentara

  198. 12 igraca u prvih 10 dana prelaznog roka i svi dosli sa igraju bez para!
    (mare, 1. mart 2024 22:25)

    # Link komentara

  199. Ovakva Zvezda je Bogu plakati, otkako Zvezda igra EL gori sastav nije imala, ovde nema dvojice košarkaški pismenih igrača, ko je pravio ovaj tim stvarno nema veze sa mozgom!
    (Cinik, 1. mart 2024 22:25)

    # Link komentara

  200. Od Nedovica nikad kosarkas. Idemo dalje,nadam se da mu istice ugovor na kraju sezone.
    (UncleBumbela, 1. mart 2024 22:25)

    # Link komentara

  201. Ne moze bez jasnog plana igre da se dobije organizovana ekipa sjajnog trenera Lasa. Pokusalo se na jurnjavu sa Jagom i prodorima, ali zbog godina ostalih igraca tim ne moze da izdrzi duze u tom ritmu od jedne 1/4. Bez Tea koji zna da stane na loptu ne moze se mnogo u EL, ali zbog njegovih godina nema kontinuiteta.
    (Demar Derozan, 1. mart 2024 22:24)

    # Link komentara

  202. Lacika i Deda izvadili stvar!
    (bb, 1. mart 2024 22:23)

    # Link komentara

  203. Ha,ha,ha,kako se kolju sa Bajernom za koš razliku...
    (juče, 1. mart 2024 22:23)

    # Link komentara

  204. Bez Tea nema ništa.
    (kako god, 1. mart 2024 22:22)

    # Link komentara

  205. Antikosarka Zvezde.
    (Edo, 1. mart 2024 22:22)

    # Link komentara

  206. Sramna igra Nedovića
    (Giga Moravac, 1. mart 2024 22:21)

    # Link komentara

  207. Zali boze zaludno ulupanih para u tim koji je vec tradicionalno zakovan za dno evroligarske tabele.
    (Vlado, 1. mart 2024 22:20)

    # Link komentara

  208. zvezda je boolja
    (hehe, 1. mart 2024 22:19)

    # Link komentara

  209. Da nema Albe bili bi zadnji
    (dzo, 1. mart 2024 22:18)

    # Link komentara

  210. 11 miliona za ovooo???
    (srbija, 1. mart 2024 22:18)

    # Link komentara

  211. Bruka!
    (Mile Kontraš, 1. mart 2024 22:18)

    # Link komentara

  212. Kakva igra... Samo mazohisti mogu ovo da gledaju( kao što sam i sam).
    (Max, 1. mart 2024 22:17)

    # Link komentara

  213. Sem F4 svaki uspeh u EL je besmislen. Mnogo miliona za ništa.
    Nije EL takmičenje za srpske klubove. Najgore sportsko takmičenje, gore i od EP i SP u stonom tenisu gde više i nema domaćih takmičara.
    Izeš ti takmičenje u kom su trećina lige ameri. Naravno, ima onih koji se lože na takve uspehe.
    (2 na 2, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  214. Da li neko moze da mi pojasni kojom magijom je ovaj Lazic zaradio preko milion od kosarke ???Ne verujem da se Bagzi i Dozet puno pitaju oko selekcije igraca,zna se ko sve odlucije.
    (Ocekivano, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  215. bajern je stvarno tanka ekipa a zvezda izgleda kao grupa momaka iz kraja koja je dosla na basket
    (sale mega, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  216. Cekaj bre, jel neko odgovara za ove bacene pare na ove luzere ??
    Pa dosta vise godinama nista, oce li neko dati ostavku u klubu za ovu sramotu, samo Alba i Asvel su pod nama godinama a svi ostali iznad, uprava napolje bre
    (Cz, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  217. Ladno sam večeras zaboravio da igramo i pogledam b92 kad ono kao Zvezda se vraća. Krenem da gledam na 6 minuta do kraja i pitam se šta mi je to trebalo. Postava koja nema veze sa mozgom, kad se lomi rezultat Hanga igra pleja i mi četri napada mašimo i to bi bilo to. Sve u svemu još jedna katastrofalno loša godina u EL.
    (Vlada, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  218. Zaista cudne odkuke Sferopulosa - Bajern nam se nudio na tacni. Zasto toliko ptistora davati onom indijancu Smartu??? Pritom kapiten Darko Lazic potpuno zanemaren (mozda je jos nedovoljno oporavljen?). Gde je Ilic Dalibor? Steta, mogli smo uhvatiti prikljucak...
    (legenda lipovij, 1. mart 2024 22:16)

    # Link komentara

  219. Stize vas Lyon ili Asvel....
    (Piter Markoni, 1. mart 2024 22:15)

    # Link komentara

  220. OK. I sta ima da kaze sportski direktor?
    Sram vas bilo.
    (Predah, 1. mart 2024 22:14)

    # Link komentara

  221. Na ovoj utakmici deluje kao da je Bajern smanjen na podešavanjima na jedno 60%, a Zvezda na 30%. Meni tako ova utakmica izgleda.
    (Džoni, 1. mart 2024 22:14)

    # Link komentara

  222. Zvezda nema ni trenera ni igrace za EL,koja su pojacanja stigla dovoljno govori o znanju tehnickog dela uprave,Smart,Gilepsi,a tek Lazarevic,Davidovac,da su doveli onog Plavsica bilo bi im bolje,Bolomboj,Litvanac,Lazic i Teo moze i Mitrovic kao neki dzoker mogu ostati,svi ostali pedala,vratiti Dobrica i Kalinica,a trener bilo ko da dode taman i sablona Radonjic od Grka ne mogu biti gori
    (celinc, 1. mart 2024 22:14)

    # Link komentara

  223. Davidovac jedna obična 0
    (Pozdrav, 1. mart 2024 22:12)

    # Link komentara

  224. ovo je realnost bez teodosica
    (prosto, 1. mart 2024 22:12)

    # Link komentara

  225. bitan je kup bitan je domaci trofej bitan je ali ajde bre vise bez zanošenja ljudi receno je top 4 napada se ....., okej to je tesko naravno pa top 8 podrazumeva se a top 10 to jest plej in milion posto e pa dragi publikume , ne da nema top in-a ili 10 tog mesta nego nema ni 15 mesta - zivi bili i videli a kad bude klub 3ci otpozadi onda se treba tesiti rokaj grobare i ne prozivati upravu i odgovornost traziti za 16 poziciju ej ???? Ps , taj partizan koji je 3puta za redom puko od zvezde ide ako ista barem u taj top in iliti 10 mesto a zvezda 3 otpozadi uz poraze poslednje ekipe i preposlednje 20tak razlike toliko.....
    Nastavite sa prepucavanjem sa partizanom lecite frustraciju tu niko ne brani ali to nece pomoci da se kaze najgora sezona evrolige za poslednjih 10 godina - toliko
    (tricikl, 1. mart 2024 22:10)

    # Link komentara

  226. Tužna igra i jednih i drugih, ali mi dominiramo u ovom hororu od igre. Najlošija utakmica ove sezone. Čak, sramna.
    (Džoni, 1. mart 2024 22:10)

    # Link komentara

  227. Kakva smesna selekcija igraca! svaka cast upravi! sledece godine idemo isto, samo jos starije igrace, tipa 40 godina i isto ovake "sutere"...
    (vukan, 1. mart 2024 22:10)

    # Link komentara

  228. Ovaj Jago ce nekog ozbiljno da povredi , da je krupniji vec bi povredio brdo igraca.Srecom pa je malen pa nema snage dosta ..
    (expomogal, 1. mart 2024 22:09)

    # Link komentara

  229. 10/10.
    (Sinisa, 1. mart 2024 22:08)

    # Link komentara

  230. Sve to prepoznaje i EL.
    Neko će sledeće 3 godine sa licencom a neko će da se kolje po Abi.

    Mi vec 20+ godina slusamo te vase bajke o licencama i nikako to da se desi
    (Penaltik, 1. mart 2024 22:08)

    # Link komentara

  231. Možemo do sutra da igramo i nećemo pobediti, toliko smo loši.
    (Džoni, 1. mart 2024 22:07)

    # Link komentara

  232. Zvezda igra najlosiju utakmicu u sezoni.... Bezidejno i samo sut za 3 poena. Strasno
    (Piter Markoni, 1. mart 2024 22:06)

    # Link komentara

  233. Ovo je kriminal i bezobrazluk kako igraju ovi rekreativci, kakav jadan odnos prema klubu i navijačima ! Nedović zlo koje traje ,kakva prevara od igrača, ostali ništa bolji od njega sem Bolomboja, teraj sve ove večeras iz Zvezde više
    (Ana, 1. mart 2024 22:06)

    # Link komentara

  234. Pojima nemaju da igraju, katastrofa od igre
    (Pozdrav, 1. mart 2024 22:05)

    # Link komentara

  235. Kako je ovaj Jago napravio karijeru u kosarci, to je misterija.
    (zgfuh, 1. mart 2024 22:04)

    # Link komentara

  236. Bajern je loš tim a Zvezda još gori .
    Katastrofalna igra !
    Svelolopulos loše ovo vodi,ok ima problem sa povređenim igračima .
    -nadam se brzom kraju sezone da se pola igrača otera . pojedini igrači ništa ne pruzaju samo štete .
    - Hanga mnogo loše za igrača koji je došao iz Reala ,jako razočarao .
    -Smart tanko od njega
    -Davidovac je profesionalni sportista ,decko nas kanali sve vreme . čovek nit šuta,nit skoka,spor ko puž,tanan a nije skočan .
    Davidovac je možda i najgori igrač Zvezde .
    zasto najgori imao je ogromne minute a ništa . Davidovac je i od Gilespija gori .
    -Gilespi mislio sam najgori igrač Zvezde ali ipak je to Davidovac .Gilespi je bar čvrst,moze uhvatiti loptu .
    -Lazarević dosta je od njega veze on s vezom nema .
    -Ilić nije ni dobijao mint .
    (zoran, 1. mart 2024 22:02)

    # Link komentara

  237. Sve to prepoznaje i EL.
    Neko će sledeće 3 godine sa licencom a neko će da se kolje po Abi.
    (juče, 01. mart 2024 21:53)

    vazi važi...
    (ma sigurno, 1. mart 2024 22:00)

    # Link komentara

  238. Tobey je centar ili bek šuter?
    (Magic55, 1. mart 2024 21:59)

    # Link komentara

  239. Hanga definitivno nema sta traziti u EL vise...
    (gagi, 1. mart 2024 21:58)

    # Link komentara

  240. Bruka drzave .
    (Zuca, 1. mart 2024 21:58)

    # Link komentara

  241. Protiv Lovćena na Cetinju je Zvezda imala negativni rekord , dala je 49 poena , večeras će biti više , jedino to je utešno . Mnogo promena treba u ovom timu , nadam se da će Grk napraviti ozbiljnu selekciju igrača za sledeću sezonu .
    (Školobocna, 1. mart 2024 21:57)

    # Link komentara

  242. Sumnjam da igraci sem Tea, Nedovica, Bolomboja,Gidrautisa i Hange primaju cele olate verovatno 70% svijih primanja im uzimaju u ,,humanitarne,, svrhe a nagrada im je sto ugraju evro ligu
    (strelac, 1. mart 2024 21:56)

    # Link komentara

  243. "Takođe, jednoglasno je od strane Skupštine usvojen i izveštaj o svim naknadama za igrače, trenere i menadžment u prethodnoj i narednoj sezoni, ali i ciljevima prvog tima u sledećoj takmičarskoj sezoni koji su najveći. Jednoglasno su usvojeni ciljevi prvog tima, a to je osvajanje trofeje u sva četiri takmičenja u sezoni 2023/2024. Zbog toga, očekuje se maksimalna podrška celokupne zvezdaške javnosti", stoji u saopštenju.

    Kako vas je samo lozio doktor...
    (Epson, 1. mart 2024 21:55)

    # Link komentara

  244. Nije ovo uopste lose sobzirom da jedan Lucic vredi kao cela Zvezda
    (Johny Grobar, 1. mart 2024 21:54)

    # Link komentara

  245. ne možete partizan da pobedite 3x nemate šanse
    (ende, 1. mart 2024 21:54)

    # Link komentara

  246. Ali to je tako. Nekome je san jos jedna EL, a nekome samo da srusi Zeljka i Partizan. Sve je to normalno.
    (Nidza, 01. mart 2024 21:32
    Jednima ide od ruke a drugima to osvajanje EL bas i ne hehe
    (krajisnik, 01. mart 2024 21:42)

    Sve to prepoznaje i EL.
    Neko će sledeće 3 godine sa licencom a neko će da se kolje po Abi.
    (juče, 1. mart 2024 21:53)

    # Link komentara

  247. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 01. mart 2024 19:57)
    Nista vazno, svaka cast, ali najvaznije tek predstoji. Taj penzos je jedan od najboljih igraca EL svih vremena, zao mi je sto ga ovako vredjas. Od takvog majstora nikada nije sramota izgubiti. Nego, pitas li ti upravu dokle vise ovako?
    (Petar, 1. mart 2024 21:52)

    # Link komentara

  248. Mi moramo da budemo svesni da igramo bez prvog pleja (Nejpira, pa ni njegove verovatno neadekvatne zamene u ovom trenutku Topića), bez drugog pleja Teodosića a igramo sa trećim projektovanim plejom Jagom??? Teško je tako nešto nadoknaditi u utakmicama EL pogotovo što nam se igra sticajem okolnosti bazira na Teovoj organizaciji.
    (Džoni, 1. mart 2024 21:52)

    # Link komentara

  249. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 01. mart 2024 19:57)

    To je batane zbog toga jer se mi lozimo na EL, a vi ocigledno samo na nas.
    Ali to je tako. Nekome je san jos jedna EL, a nekome samo da srusi Zeljka i Partizan. Sve je to normalno.
    (Nidza, 01. mart 2024 21:32)

    Vi se lozite na EL i ona vam je san, jer je nikada niste ni osvajali. Mi ne sanjamo da rusimo partizan, jer to u stvarnosti i radimo. Ajde limari na spavanje, dosta vam je fantazija za danas. Presisacete.
    (wea, 1. mart 2024 21:51)

    # Link komentara

  250. ovi su dobili 11 miliona evra za godinu dana ???
    Ovo da gledamo ???
    (Epson, 1. mart 2024 21:28) # Link komentara

    Ko te tera da gledas?
    (urke, 1. mart 2024 21:51)

    # Link komentara

  251. Ni ne gledam a znam da smo jadni do bola,nisam sigurno 2 godine pogledo zvezdinu utakmicu u evroligi,a ni ne planiram skoro
    (Penaltik, 1. mart 2024 21:51)

    # Link komentara

  252. Šou sa njima,da nisu iz Srbije ne bi se ni čulo za kk.zeleznik.
    (Drug Crni, 1. mart 2024 21:50)

    # Link komentara

  253. Kakva ste vi boranija, sramot sto EL dozvoljava takve timove da ucestvuju
    (Partizan Evropski Sampion, 1. mart 2024 21:50)

    # Link komentara

  254. Da se hoce vise zavrsiti ova sezona da ne gledam ove mucenike
    (Padaju mi kapci, 1. mart 2024 21:50)

    # Link komentara

  255. 40 poena za 30 minuta... Katastrofa.
    (Vitez Lukic od Lamburginija, 1. mart 2024 21:49)

    # Link komentara

  256. Znam da ima zasluga... Ali čemu nama Lazić služi.. Totalno pogubljen
    (Mič, 1. mart 2024 21:49)

    # Link komentara

  257. To je batane zbog toga jer se mi lozimo na EL, a vi ocigledno samo na nas. Vi vaseg najboljeg igraca zrtvujete kako biste pobedili Partizan i potom ga nema nedeljama. Protiv nas sutirate za 3 preko 40 posto, a potom vas nema protiv drugih rivala ni na 20 procenata.

    Ali to je tako. Nekome je san jos jedna EL, a nekome samo da srusi Zeljka i Partizan. Sve je to normalno.
    (Nidza, 01. mart 2024 21:32)

    lupetas gluposti, Teodosić je sam tražio da igra a u EL smo izgubili šanse odavno
    (lupasss, 1. mart 2024 21:48)

    # Link komentara

  258. Ljudi onom ko je doveo ove igrace i selektirao ovaj tim dozivotno treba zabraniti bilo kakvu vezu sa kosarkom ovo je PAKAO !!!
    (Strasno, 1. mart 2024 21:48)

    # Link komentara

  259. Agonija svakog segmenta igre ne samo ofanzive.Ja ne razumem sta je Ivanovic zamisljao sa ovim igracima a jos manje razumem upravu koja je to sve placala.
    Hocemo li ikad imati krstenu petorku u ekipi bar jednu sezonu da uzivamo.
    (Pokondirena Tikvica, 1. mart 2024 21:47)

    # Link komentara

  260. Jadan ovaj Sferopulos sa ovakvim diletantima.
    (Flop, 1. mart 2024 21:46)

    # Link komentara

  261. Ostaviti Bolomboja, Tea, Mitrovica i Gedraitisa i to je to ostali svi paljba
    (Padaju mi kapci, 1. mart 2024 21:46)

    # Link komentara

  262. Pitati Žoca koji igrači iz Zvezde bi mogli da igraju za Partizan, te zadržati ostalima otkaz, bojim se da bi rekao nijedan
    (g, 1. mart 2024 21:46)

    # Link komentara

  263. Horor!
    (Strava u ulici brestova, 1. mart 2024 21:45)

    # Link komentara

  264. Igra CZV liči na običnu splačinu....
    (Cook, 1. mart 2024 21:44)

    # Link komentara

  265. Naravno da je ofanzivna agonija kad imas u ekipi igrace koji su zalutali u ovom sportu. Nisu ni za ABA 2 ligi jer ni tamo ne bi pravili razliku a ne da igraju EL. Lazic Lazarevic Davidovac Smart Gilepsi su operisani od napada. Sami da su u sali do sutra ne bi zabili za tri poena. Da ne kažem da su smesni igraci. Zvezda ima 4-5 igrača ( Bolomboj Teo Rokas i ponekad Mitrovic i Nedovic) ovo drugo je sve katastrifalno.
    (Darko, 1. mart 2024 21:44)

    # Link komentara

  266. Mučno za gledati. Utakmica u rangu Mega Igokea.
    (Džoni, 1. mart 2024 21:44)

    # Link komentara

  267. Igra se 28. minut. Zvezda ima 5 asistencija ukupno i svih 5 Jago. Toliko o tome na šta nam liči igra.
    (trolle, 1. mart 2024 21:42)

    # Link komentara

  268. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 01. mart 2024 19:57)

    To je batane zbog toga jer se mi lozimo na EL, a vi ocigledno samo na nas. Vi vaseg najboljeg igraca zrtvujete kako biste pobedili Partizan i potom ga nema nedeljama. Protiv nas sutirate za 3 preko 40 posto, a potom vas nema protiv drugih rivala ni na 20 procenata.

    Ali to je tako. Nekome je san jos jedna EL, a nekome samo da srusi Zeljka i Partizan. Sve je to normalno.
    (Nidza, 01. mart 2024 21:32
    Jednima ide od ruke a drugima to osvajanje EL bas i ne hehe
    (krajisnik, 1. mart 2024 21:42)

    # Link komentara

  269. Sta kazu, ima li jos nade?!?
    (Kapetan Pikard i Anti Romulani, 1. mart 2024 21:42)

    # Link komentara

  270. Iako nemam neko mišljenje o treneru,ali definitivno nije on kriv za los izbor (polu)igrača.
    (Magic55, 1. mart 2024 21:39)

    # Link komentara

  271. I sta kaze Shone sledece godine F4.
    (Bunjuel, 1. mart 2024 21:39)

    # Link komentara

  272. Ne igra Zvezda ruznu kosarku nego bez Teodosica to nije tim vec skup solists.
    (glupi zmaj, 1. mart 2024 21:38)

    # Link komentara

  273. Nije mi jasno kako nisu bolje ulozenih 11 miliona eura od drzave dok partizan sa 5 miliona igra duplo bolje u EL od zvezde? Otkaz svima! Ko zeli mogu da mu poklonim sezonsku koju sam dobio od telekoma!
    (Nikola, 1. mart 2024 21:38)

    # Link komentara

  274. Kako Zvezda lagano gubi ove meceve u EL gde bi trebalo da se vadi!
    (dragan, 1. mart 2024 21:36)

    # Link komentara

  275. Gledam više od šest meseci Hangu i Tobija ja još uvek ne znam koje pozicije ljudi igraju...Ko je ove doveo i zašto prava je misterija??
    (Kornjača Rade, 01. mart 2024 21:17)

    A reprezentacije ne gledaš? Mogao si recimo da vidiš koju poziciju igra Tobi i sta ume kad igra za Sloveniju
    (radijator, 1. mart 2024 21:35)

    # Link komentara

  276. ajmo limarijo odigrajte za veliki evropski crno beli tim
    (hehe, 1. mart 2024 21:35)

    # Link komentara

  277. Za 23 minuta igre oba tima su postigla citavih 70 poena, neko bi rekao da se igra jaka i agresivna odbrana, onda pogledas statistiku i vidis da su za to vreme izvedena samo dva slobodna bacanja i shvatis da nije do odbrane nego do kvaliteta ove dve grupe gradjana (glupo je ovo nazvati kosarkasima)...
    (sofronije, 1. mart 2024 21:34)

    # Link komentara

  278. Bože, kako jadno ovo izgleda.
    (lili, 1. mart 2024 21:33)

    # Link komentara

  279. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 01. mart 2024 19:57)

    To je batane zbog toga jer se mi lozimo na EL, a vi ocigledno samo na nas. Vi vaseg najboljeg igraca zrtvujete kako biste pobedili Partizan i potom ga nema nedeljama. Protiv nas sutirate za 3 preko 40 posto, a potom vas nema protiv drugih rivala ni na 20 procenata.

    Ali to je tako. Nekome je san jos jedna EL, a nekome samo da srusi Zeljka i Partizan. Sve je to normalno.
    (Nidza, 1. mart 2024 21:32)

    # Link komentara

  280. Za 24 min 29 poena.Ne moze nize
    (Sale, 1. mart 2024 21:32)

    # Link komentara

  281. Dati u 21.veku na kosarkaskoj utakmici za 20 minuta 28 poena je za krivičnu odgovornost.
    (pedja, 1. mart 2024 21:29)

    # Link komentara

  282. Ajde Zvezdo za čast, za obraz!
    (Bogdan, 1. mart 2024 21:29)

    # Link komentara

  283. Nemamo kvalitet.
    Sami igrači na sutu, promašuju redovno.
    A bez Teodosića , kao bez glave.
    (krajisnik, 1. mart 2024 21:29)

    # Link komentara

  284. Teodosić je ključ zvezde i bez njega se sve raspada... a to sto smo pali da zavisimo od čoveka pred penzijom .
    (prosto, 1. mart 2024 21:28)

    # Link komentara

  285. I ovi su dobili 11 miliona evra za godinu dana ???
    Ovo da gledamo ???
    (Epson, 1. mart 2024 21:28)

    # Link komentara

  286. Za dva i po minuta 11 poena, a za ostalih sedamnest i po minuta 16 poena. To moze samo Zvezda
    (djurexx, 1. mart 2024 21:26)

    # Link komentara

  287. Koliko ruznu kosarku igra Zvezda.
    (Alex81, 1. mart 2024 21:24)

    # Link komentara

  288. ...al bitno je pobijediti partizan,na to se svodi svaka sezona...
    (goran..., 1. mart 2024 21:24)

    # Link komentara

  289. Sta igraju ? Rukomet ?
    (Vujke, 1. mart 2024 21:24)

    # Link komentara

  290. Kakva divljacka kosarka
    (Partizan Evropski Sampion, 1. mart 2024 21:23)

    # Link komentara

  291. Sferopulos nije za ovo ništa kriv....ovu ekipu nije hteo niko da preuzme...samo on i možda Limeni....za aledeću sezonu sve otpustit ostaviti samo Bolomboja i Gedraitisa.
    (Kornjača Rade, 1. mart 2024 21:22)

    # Link komentara

  292. Невероватно да нема плеја пикенрол да игра па из наше лиге доведите него ово ово нормалан човек не може да гледа.
    (Србија, 1. mart 2024 21:21)

    # Link komentara

  293. zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 1. mart 2024 19:57)

    Isto tako ste prosle godine posle kupa pricali.. znamo svi kako se sezona zavrsila
    (Prlence, 1. mart 2024 21:20)

    # Link komentara

  294. Je l hrabra?
    (King, 1. mart 2024 21:19)

    # Link komentara

  295. Zvezdi je ovo biti ili ne biti.
    (žiivim u sloveniji po horoskopu sam lav, 01. mart 2024 21:16)

    Slažem se .Biti je 16 pozicija,ne biti je 17.
    (pedja, 1. mart 2024 21:18)

    # Link komentara

  296. 20% za tri
    33% sut iz igre
    Kakvi antitalenti
    (Kali the greek, 1. mart 2024 21:18)

    # Link komentara

  297. Rapsodija Zvezdinog napada. 27 poena za 20 minuta.
    (Cenzurisan bez razloga, 1. mart 2024 21:18)

    # Link komentara

  298. Tuzno je to kakav nam je tim uprava sastavila ove sezone.
    Ono kad zavisimo od Jaga, a od njega ne zavisi nista.
    Lazarevicevo urucenje protivniku za kontru?
    Tobi kao nezna i uspavana devojcica iz nekog crtanog?
    Davidovac kao nemi posmatrac, ne dizem ruke u odbrani ali sam zato spor?
    Siroti Gilespi?
    Nedovic koji ne gradi ni sopstveni kos, protivnik iza njega mu uzima loptu pa ovaj resava faulom.
    Gedraitis - suterska masina koja masi najcistiji sut sa poludistance? Valjda je kalibrirao ruku samo za tri...
    Za sve njih Bolomboj je cist rock n roll!
    Tuzno bas, sve i da dobijemo ovu nevaznu utakmicu.
    (Predah, 1. mart 2024 21:18)

    # Link komentara

  299. 19 poena za 6 minuta i onda 8 za 14 minuta. Prava nindža-košarka.
    (BR, 1. mart 2024 21:17)

    # Link komentara

  300. Gledam više od šest meseci Hangu i Tobija ja još uvek ne znam koje pozicije ljudi igraju...Ko je ove doveo i zašto prava je misterija??
    (Kornjača Rade, 1. mart 2024 21:17)

    # Link komentara

  301. Zvezdi je ovo biti ili ne biti.
    (žiivim u sloveniji po horoskopu sam lav, 1. mart 2024 21:16)

    # Link komentara

  302. Bez Tea ovo je antikosarka...
    (plej, 1. mart 2024 21:16)

    # Link komentara

  303. Dajte vise pedalirajte tog Lazarevica...TO vise ne moze da se gleda...ogadi mi kosarku svaki put kad udje u igru. A ovaj Grk napravi petorku gde NIKO ne moze dati kos...Tobi, Gilespi, Lazarevic, Davidovac...strasno...
    (Fenomen, 1. mart 2024 21:14)

    # Link komentara

  304. ahahaha...
    limarija pomno prati utakmicu pa se raspomamila sa komentarima.
    Da to cita neko ko ih ne zna, pomislio bi da se radi o klubu koji redovno osvaja titule gde god da ucestvuje, koji je prvi na tabeli EL i ABA lige, a ne o klubu koji zivi u bujnim fantazijama.
    (riqelme, 01. mart 2024 20:49)

    U stvari.. Sta si ti hteo da kazes? Mislim koja je poenta tvog komentara?
    (ALO POŽEGA, 1. mart 2024 21:14)

    # Link komentara

  305. Kod nas se stvari veoma brzo zaboravljaju. Sreca postoji arhiva na netu, koja, ipak ne zaboravlja…

    Oktobar 2023:
    “Ono što je za nas najvažnije je pokušaj da napravimo iskorak u Evroligi i da se plasiramo na Fajnal-for.”, najavio je tada prvi covek crveno-belih.

    Da nije tuzno, bilo bi veoma smesno.
    (Pedantni statisticar, 1. mart 2024 21:14)

    # Link komentara

  306. Nije ovde toliko problem kod igrača koliko je Grk očajan celu sezonu, nije uspio ni jednog igrača da razigra, svi igrači stagniraju sa njegovim sistemom. Ovo je više nego žalosno, menjajte Grka ,pa makar za drugog.
    (Apis, 1. mart 2024 21:13)

    # Link komentara

  307. Teško za gledanje... Kako ovakav tim nabuška Partizan, nije mi jasno...
    (Rokabili, 01. mart 2024 21:01)
    мислиш како овакви тимови кара.. Партизан
    (Партизан-Лимож 661, 1. mart 2024 21:11)

    # Link komentara

  308. Gde mi nalazimo ove pacijente, poput Jaga, da mi je znati....
    (..., 01. mart 2024 21:01)

    Ja se pitam ko vama uopšte valja???
    (crni, 1. mart 2024 21:11)

    # Link komentara

  309. Tugo nasa golema ???
    (zuks, 1. mart 2024 21:10)

    # Link komentara

  310. Na sta lici ova igra obe ekipe u 2/4...kao da je Avgust i pripremna utakmica, a ne vrhunac sezone maltene...
    (pejton, 1. mart 2024 21:10)

    # Link komentara

  311. Da Zvezdi posteno sude ona bi sad osvojila Evroligu.
    (žiivim u sloveniji po horoskopu sam lav, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  312. Misl8m da se kosarka t3sko moze igrati gore od ovoga...
    (radanko, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  313. Prilika za bržu igru Zvezde a lopta kod Davidovca! Brža igra i Davidovac ne idu u istu rečenicu.
    (cukce, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  314. OČAJ!! Jedva čekam da se završi ova sezona....Zašto davati prostor Hangi i Tobiju a ne Iliću i Lazareviću....kvalitet je podjednak
    (Kornjača Rade, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  315. Nazalost, bice ovo pobeda Bayern-a, kako sada stvari stoje…
    (aleksandar stevanovic, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  316. Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 01. mart 2024 20:17)

    Kakva Laz, evo Izraelci kažu 20 miliona vi, mu oko 15 miliona
    (lupetas, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  317. Predsjednikov klub jedino može pobijediti Partizan. Kakva očajna igra.
    (magic55, 1. mart 2024 21:08)

    # Link komentara

  318. Najgori osecaj je kada u napred znas da Zvezda gubi. Sem toga mi smo najpovredjeniji tim na svetu, nema igraca koji nije bio povredjen ove sezone.
    (Uncle Dutch, 1. mart 2024 21:05)

    # Link komentara

  319. Muka mi od Tobija i Nedovica 2 igraca sa velikim minusom u igri cim je izasao Jago usao Nedovic oni preokrenu.
    (slavisa, 1. mart 2024 21:04)

    # Link komentara

  320. Hajde sto Lazic sa tri ne pogodi obruc,
    vec i ovaj na polaganju, zbog koga se nerviram
    (sta je ovo, 1. mart 2024 21:04)

    # Link komentara

  321. Teško za gledanje... Kako ovakav tim nabuška Partizan, nije mi jasno...
    (Rokabili, 01. mart 2024 21:01)

    Nije ovakav tim nego potpuno drugačiji, sa Teom. To nije isti tim
    (NEOSTRAŠĆENI POSMATRAČ ZBIVANJA, 1. mart 2024 21:03)

    # Link komentara

  322. prosto ovaj tim bez Teodosica je prosek, nema tu neke mudrosti... Jago je Evrokup igrač odatle je i dosao
    (prosto, 1. mart 2024 21:03)

    # Link komentara

  323. Gde mi nalazimo ove pacijente, poput Jaga, da mi je znati....
    (..., 1. mart 2024 21:01)

    # Link komentara

  324. Teško za gledanje... Kako ovakav tim nabuška Partizan, nije mi jasno...
    (Rokabili, 1. mart 2024 21:01)

    # Link komentara

  325. Rastura Grk,od 6 min prve deonice do 6 min druge Zvezda ubacila 4 poena,da nije zalosno bilo bi smesno,koje petorke Grk miksa,to nije ni u najvecim komedijama
    (celinc, 1. mart 2024 21:00)

    # Link komentara

  326. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 01. mart 2024 19:57)

    To je sto ste platili sudije
    (Partizan Evropski Sampion, 01. mart 2024 20:32)

    Pa nisu vas sudije punile nego Zvezda.
    A i niste nikada osvajali EL...
    (qantas, 1. mart 2024 20:58)

    # Link komentara

  327. Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 01. mart 2024 20:17)

    Od Zeljkovog dolaska sekta 60 miliona, Zvezda 40.
    (urke, 1. mart 2024 20:57)

    # Link komentara

  328. Katastrofa
    (Nebojsa, 1. mart 2024 20:57)

    # Link komentara

  329. sta radi ovaj Jago ja ne verujem
    (auuu bre, 1. mart 2024 20:57)

    # Link komentara

  330. Ovo je hrkljuš više nego košarka.
    (bfbfd, 1. mart 2024 20:56)

    # Link komentara

  331. idemo Bajern :)))
    (MS, 1. mart 2024 20:56)

    # Link komentara

  332. Kakvo mučenje je ovo gledati.
    (Pozdrav svim normalnim ljudima, 1. mart 2024 20:56)

    # Link komentara

  333. Nedović i Lazić živa magija !! U transu !
    (Karakondžula, 1. mart 2024 20:56)

    # Link komentara

  334. Koliko ljudi nemaju pojma.Zvezda je promenila 11 igrača.Nema tog trenera koji bi napravio ekipu.Plus do sada ni jednom barem dve utakmice da vežu u kompletnom sastavu.Jedan tim iz istog grada koji je zadržao gotovo ceo kostur tima i ima najskupljeg trenera bori se da bude deseti.I na kraju koliko oscilacija u toku jedne utakmice.A taj tim tri puta ove sezone dobije instalaciju
    (Simke, 1. mart 2024 20:55)

    # Link komentara

  335. Nedović kada ga ne ide šut je što bi rekao pokojni Čkalja beskorisna masa, tutu mrak
    (Delija Vukovar, 1. mart 2024 20:55)

    # Link komentara

  336. Kao što je protekla prva četvrtina u večernjem meču, takva je cijela dosadašnja sezona košarkaša Crvene Zvezde u Evroligi - bez konkretne završnice, uz ogromnu rezultatsku nekonstantnost! Jago ne može da igra prvog pleja u ekipi, iako je veoma borben i zanimljiv košarkaš.
    Inače, zaista je veoma lijepa podrška naših navijača u Minhenu.
    (Mladen CG, 1. mart 2024 20:53)

    # Link komentara

  337. Bar 3 utakmice smo izgubili samo zato što nije igrao Teodosić....
    (sta reci, 1. mart 2024 20:52)

    # Link komentara

  338. Sest napada u nizu bez poena,Jago troka sa 8 metara,pa prodata lopta u kontri,zatim silovanje Hange na dva ulaza,pa cigle Nedovica i Tobija na trojkama,Bajern serija od 10-0,a Grk bez ijednog tajm auta da im razbije ritam,nije covek ni za Aba ligu po taktici
    (celinc, 1. mart 2024 20:49)

    # Link komentara

  339. Vidi se, odmah, ne mozemo, nema tima nema igre
    (dejavu, 1. mart 2024 20:49)

    # Link komentara

  340. ahahaha...
    limarija pomno prati utakmicu pa se raspomamila sa komentarima.
    Da to cita neko ko ih ne zna, pomislio bi da se radi o klubu koji redovno osvaja titule gde god da ucestvuje, koji je prvi na tabeli EL i ABA lige, a ne o klubu koji zivi u bujnim fantazijama.
    (riqelme, 1. mart 2024 20:49)

    # Link komentara

  341. Sramota...povedes 9 razlike i krenes da se ispucavas trojkama bespotrebno,plus dva puta Hanga na prodorima gresi i prodaje 2-3 lopte.Dok je Jago bio na parketu,dobro je funkcionisalo,cim su usli Hanga i Nedovic,nismo poen postigli a oni seriju 10:0.
    (Zapazanje, 1. mart 2024 20:49)

    # Link komentara

  342. gde je vest o budzetima timova u el? partizan 20m
    Zvezda 15m
    (Kp, 1. mart 2024 20:49)

    # Link komentara

  343. Meni nije jasno, Tobi kao centar umesto da gradi poziciju pod kosem, stoji na liniji za tri i sutira i promasuje, a niko na skoku...
    (nidzerland, 1. mart 2024 20:48)

    # Link komentara

  344. Nedovic, Hanga i Tobi se bukvalno raspadaju po terenu...metla place za njima...
    (RDF, 1. mart 2024 20:48)

    # Link komentara

  345. Uđu Hanga i Nedović i od 19:10 na kraju 1. dela igre 19:20..... baš poenterske izmene....
    (Bogićević, 1. mart 2024 20:48)

    # Link komentara

  346. Vodimo 9razlike ,ulaze Nedovic i Hanga i na kraju gubimo prvu četvrtinu...
    (gagi, 1. mart 2024 20:47)

    # Link komentara

  347. Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 01. mart 2024 20:17)

    Ko je dokazao? Tegi, Ostoja ili Zex?
    (Oglo, 1. mart 2024 20:47)

    # Link komentara

  348. Baš su siloviti, vode 10 razlike 4 minuta pred kraj četvrtine - izgube četvrtinu.
    (neko, 1. mart 2024 20:47)

    # Link komentara

  349. Kako jadnu odbranu Nedović igra malo je i 20 poena kad ubaci
    (veverac, 1. mart 2024 20:45)

    # Link komentara

  350. Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 01. mart 2024 20:17)

    u kom univerzumu?
    (ejjj, 1. mart 2024 20:40)

    # Link komentara

  351. Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 01. mart 2024 20:17)

    ahahahahaha sta sam sad procitao
    (ijaooo, 1. mart 2024 20:39)

    # Link komentara

  352. Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 01. mart 2024 20:17)

    čuj dva ipo veći budžet sta sam sad procitao
    (komedija, 1. mart 2024 20:38)

    # Link komentara

  353. Derbi zacelja aaaaaa
    (Partizan Evropski Sampion, 1. mart 2024 20:32)

    # Link komentara

  354. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 01. mart 2024 19:57)

    To je sto ste platili sudije
    (Partizan Evropski Sampion, 1. mart 2024 20:32)

    # Link komentara

  355. I kod nas i kod Nemaca po jedan Srbin :-)
    (NSTulip, 1. mart 2024 20:32)

    # Link komentara

  356. Napred Bajern,
    (Partizan Evropski Sampion, 1. mart 2024 20:32)

    # Link komentara

  357. Само једна сугестија у вези са насловом. Написано је: „Може ли Звезда да слави". Треба да пише: „Може ли Звезда да победи". Шта да слави? Може да победи али нема ту шта да се слави. Да ли ће на крају бити 14. или 16, уопште није важно.
    (Iks, 1. mart 2024 20:25)

    # Link komentara

  358. Шта год да буде нема фрке. Битно да се освајају трофеји то се памти. Који си био у евро лиги нико не памти приоритет је Аба лига и првенство Србије. шта ћемо и да будемо осми и ударимо на Реал па то је само умарање и губљење времена.
    (zdravko, 1. mart 2024 20:20)

    # Link komentara

  359. Stara izreka kaze: u svetu ćoravih, onaj sa jednim okom je car.
    (čiča, 1. mart 2024 20:18)

    # Link komentara

  360. pre 9 godina

    ZVEZDA: Rebić 11 (3/5 za tri), Tompson 4 (0/3), Lazić 2, Simanić, Tejić, Simonović 15 (3/4 za tri), Gudurić, Jović 4 (5 sk, 19 as), Miler 22 (3/8 za tri, 6 sk, 3 bl 4 izg), Cirbes 14, Štimac 18 (5 sk)

    Sto bi se reklo plivali smo u parama...
    ("mezimica", 01. mart 2024 19:41)

    Dok je u to vreme Partizan sipao milijarde...
    Matori, dokazano, jasno, glasno, precizno, da imate dva i po puta veći budžet od Parrizana. Tačka.
    (čiča, 1. mart 2024 20:17)

    # Link komentara

  361. Ne.
    (alex, 1. mart 2024 20:13)

    # Link komentara

  362. Odigrajte za Partizan, pobedite Bajern!
    (kibo, 1. mart 2024 20:05)

    # Link komentara

  363. Ako Bajern odigra kao protiv Partizana bice laganih 20 razlike!

    Ajmooo Bajern!
    (Grobar, 1. mart 2024 19:58)

    # Link komentara

  364. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 01. mart 2024 19:40)

    zamisli kada vas KK rekreativo sa povredjenim penzionerom dobije 3x za redom...teska Prica
    (Ajme, 1. mart 2024 19:57)

    # Link komentara

  365. Sve ispod 20 razlike je mrka kapa ...
    (Fredi Kruger, 1. mart 2024 19:52)

    # Link komentara

  366. Zvezda bez Tea ni protiv FMP-a ne moze da slavi
    (Sub013, 1. mart 2024 19:50)

    # Link komentara

  367. pre 9 godina

    ZVEZDA: Rebić 11 (3/5 za tri), Tompson 4 (0/3), Lazić 2, Simanić, Tejić, Simonović 15 (3/4 za tri), Gudurić, Jović 4 (5 sk, 19 as), Miler 22 (3/8 za tri, 6 sk, 3 bl 4 izg), Cirbes 14, Štimac 18 (5 sk)

    Sto bi se reklo plivali smo u parama...
    ("mezimica", 1. mart 2024 19:41)

    # Link komentara

  368. Ne moze! KK Rekreativo samo ucestvuje.
    (zooom, 1. mart 2024 19:40)

    # Link komentara

  369. Verujem Sferi vise nego majci
    (lol, 1. mart 2024 19:39)

    # Link komentara

  370. Nisam verovao da je Teodosić toliko bitan
    (Zvezdas, 1. mart 2024 19:38)

    # Link komentara