- Komentari -
  1. Kakva mutljaza hahahaha
    (Dex, 10. decembar 2023 22:35)

    # Link komentara

  2. Ma daj, utakmica trebala da bude rešena u regularnom, namešteno da budu produžeci, mulja se u evroligi, sve utakmice uzbudljive, prave marketing, sreća pa se ne kladim
    (Djordje, 10. decembar 2023 09:55)

    # Link komentara

  3. Мени није јасно како је то преношење лопте трајало од 20,3 до 11 секунди, ако је прекршај над Смаилагићем био на 11,2 секунде?! Дечко је лопту ухватио на 11,5 секунди најкасније. Што значи да је грешка 0,8 највише, а судије броје у тим ситуацијама. Погледајте снимак, лопта је код Смаилагића на 11,5. Спортски поздрав.
    (Крејзи Република Српска, 8. decembar 2023 13:01)
    Ne racuna se vreme kad je lopta kod Smailagica vec kad je PJ izbacio.Da je drigacije ne bi se priznavali poeni posle sirene ako je lopta izbacena pre.Sve je tu cisto
    (Zufer, 9. decembar 2023 12:16)

    # Link komentara

  4. Pričao je u intervjuu naš čuveni režiser Dejan Mijač, inače dete iz svešteničke porodice, i kaže..."U jednom periodu osnovana su u gradu dva kluba i ljudi su počeli da se opredeljuju ko će za koji da navija. Kada je moj otac video kakav je sve talog i bašibozluk izabrao Zvezdu, rekao mi je, sine mi biramo Partizan".
    Verujem da ima još porodica kao što je moja u kojoj ni u užoj ni u široj familiji nema ama baš nijednog navijača Zvezde.
    (Zoki, 8. decembar 2023 13:31)

    Prijatelju, malo verovatno. Veoma dobro znam za koga je navijala stara građanska klasa u Srbiji, a to je Zvezda. Jeste da je svima bila muka na pridev crvena, ali su iz principa navijali za Zvezdu kao što su iz principa čitali Politiku a Borbu koristili kao toalet papir. Iako je u suštini to sve bilo isto (crveno) sranje, pristojan svet je odabrao zbog predratne istorije Zvezdu i Politiku. Jedan moj deda je bio sveštenik, drugi bogati predratni trgovac. Ni u jednoj familiji ikome nije palo na pamet da navija za klub “oslobodilaca” Pekoa, Tempoa i Čočoa, kasnije DB-Zečevićoa i Duloa. Poznajem podosta potomaka predratne građanske klase. Iako generalno ne baš preterano zainteresovani za sport, po pitanju relacije Zvezda-Partizan su svi redom za Zvezdu. Pitanje principa. Prvobitne generacije navijača Partizana su činili prevashodno “oslobodioci” iz raznih šestih, sedmih i inih brigada iz posnih krševitih krajeva.

    Na kraju, sve to nije ni bitno, ali čisto da malo korigujemo tu bljuvotinu o talogu i bazibozluku.
    (Putnik, 9. decembar 2023 00:02)

    # Link komentara

  5. Douzer je na vreme poslao pas prema Alenu. Na satu je bilo 12,6s. Lopta je preneta za tacno 7, 7s.
    (em, 8. decembar 2023 23:23)

    # Link komentara

  6. I sta cemo sad...
    (Mrgud, 8. decembar 2023 20:05)

    # Link komentara

  7. Da su sudije svirale ne prenošenje lopte preko pola, lopta bi bila u posedu Monaca, pa ne bi ni postajale kasnije ostale greške (na Ledayu) kojim je navodno oštećen KKP.

    Onaj "faul" PAO na šutu za 3 na Ledayu, je trebalo suditi kao flop, a ne...
    Ukradena min 4 poena za PAO. Do produžetaka ne bi ni došlo.
    (SrbEUin, 8. decembar 2023 19:51)

    # Link komentara

  8. Ja stvarno ne volim da pricam o sudjenju generalno,ali je cinjenica da Partizan ima odlicno sudjenje u EL. I to je samo njihova stvar, nema nikave veze sa nasom Zvezdom. Ljudi su se borili da imaju dobro sudjnje, imaju ga i to je to. Pitanja koja svi mi koji volimo, zivimo za Zvezdu, idemo na utakmice, placamo sezonske su sledeca: Zasto Zvezda nema dobro sudjenje? 8 godina smo u EL, a nismo izgradili kontakte i pozicije da imamo dobro sudjenje. Zasto nam je sportski direktor Dozet? Uz duzno postovanje, niko i nista u Evropskoj kosarci. Zasto ne recimo Igor Rakocevic? Zasto imamo toliko promasaja sa igracima, trenerima a pazite, budzet za plate nam je 12m evra. Mislim da moramo HITNO da krenemo da se bavimo nama i nasim klubom. Vreme je za promene u Zvezdi, ako zelimo iskorak u EL.
    (Gossa placa Zeljko 89, 08. decembar

    Bravo za komentar, iskreno to sam od tebe i ocekivao.
    Druga je stvar sto ovaj komentar nista nece doneti u smislu prihvatanja njegove sustine, oni koji danima ovde kukumavce i dalje ce nastaviti.
    Zastrasujece je koliko ima navijaca koji vise mrze protivnicki nego sto vole svoj klub.
    U svoje ime mogu reci da ja skoro nikada ne ulazim na Zvezdine vesti, pogotovo ne ako izgubi. Retki su slucajevi kada komentarisem pojedine vase igrace, kao sto je primer Nejpira za koga sam predvidjao od prvkg dana da ce biti promasaj. Upravo kolega iz protivnickog tabora zbog koga i pisem ovaj komentar bi se toga trebao secati.
    Pokusajmo svi biti ljudi iako smo navijaci Part./Zvez..
    (Dzeronimo, 8. decembar 2023 19:30)

    # Link komentara

  9. (Gossa placa Zeljko 89, 8. decembar 2023 18:05)

    Bas ga pretera. Lobisti za sudije? U neprofitabilnom takmicenju? Objasni mi motiv da neko daje pare na "lobiranje sudija" u takmicenju gde je najveca novcana nagrada manja od godisnje plate nekog malo boljeg igraca.
    Ti ipak zivis u nekom svom Diznilendu, iako tvrdis suprotno.
    (Gazda, 8. decembar 2023 19:25)

    # Link komentara

  10. Boltauzer, Pukl, Javor naši. Šef parade Sreten Radović, hrvatski sudac lepog imena i prezimena. Logistika. I Real Madrid to ima decenijama u Evropi. Samo moraš biti Real Madrid ili Partizan Beograd u košarci. Tako život funkcioniše
    (Goks, 8. decembar 2023 19:19)

    # Link komentara

  11. zašto ljudi i to više njih pominje Armani Milano, a ne Monako? Sudije su sve vreme navlačile za Monako, preispitivali već donošene odluke u korist Partizana, tako da je Monako imao 4 chelendza. iz nekog razloga Monako je morao da pobedi, ali osim sudija i Monako i Partizan se pitao. I zašto navijače malog kluba iz predgrađa toliko interesuje Partizan? ja njihove mečeve ni ne gledam, a kamoli da pišem komentare. niti igraju lepo, niti su konkurentni za play off
    (arizona, 8. decembar 2023 19:13)

    # Link komentara

  12. @Dovla
    Idi pa pogledaj kako smo dobili upozorenje...i ne pričaj o pravilima jer za vas ista ne vaze...a kukate na sudije...ako vec sve komentarises...pogledaj kako panter baca loptu pored sudije i reci mi da li je neko tu prosao bez tehničke...od sabonisa pa naovamo..ili nama protiv istog momaka ne sviraju 12 koraka motijunasa na pola metra od sudije...
    Bolji ste ....svaka čast...ali ne kukajte na sudije jer imate top sudjenje...
    (Nije el neko takmicenje, 8. decembar 2023 19:09)

    # Link komentara

  13. Roki, ja pratim sport od kada znam za sebe, 40 godine zivota i toliko sam se nagledao sudijskih nepravdi, da stvarno ne mogu da zamisljam da zivim u Diznilendu kada ne zivim. U realnosti, postoje lobi grupe i timovi koji lobiraju sudije. Znaci, pricamo o realnosti a ne ruzicastom svetu. Partizan se izborio kako god i na koji god nacin da ima dobro sudjenje. Mi nismo. Nije problem u Partizanu, vec u nama zasto nismo. To je posao uprave naseg kluba da se bori za sto bolje rezultate i sudjenje. Umesto kukanja na pravdu i nepravdu, koja ne postoji na ovom svetu, gledanja u tudje dvoriste, ajde da lepo priznamo da sami negde gresimo i da vidimo kako to da popravimo. Sta mene uopste interesuje da li je Monako ostecen ili nije? Mene interesuje zasto je Zvezda ostecena u Kaunasu, Bolonji, Pireju i kako to da promenimo. O tome pricam.
    (Gossa placa Zeljko 89, 8. decembar 2023 18:05)

    # Link komentara

  14. Гробари имају свога Бога а зове се Бодирога.
    И то ће проћи ничија није до зоре горела.
    (Реалан, 8. decembar 2023 17:38)

    # Link komentara

  15. Partizan oštećen više??? Kako?? Možda jedan faul u napadu nije bio sasvim čist i to je sve. Ono što je iznerviralo svakog ljubitelja košarke i navijače i igrače Armanija je to što je u napadu koji se pominje napravljena ne jedna, nego tri greške igrača Partizana od kojih nijedna nije dosuđena. Počev od faula Nanelija nad MoTeijunasom ( dovoljno je čuti američkog voditelja koji ne može da veruje da ono nije bio faul ), preko skoro deset sekundi za prelazak preko pola, pa do koraka Smailagića po prijemu lopte i pre nego što ga je Moteijunas dotakao. I, povrh svega, dosuđuje se namerna lična za nešto što nije ni N od namerne. Bukvalno četiri neopisiva navlačenja za Partizan u manje od 20 sekundi.

    I onda kažu da je Partizan više oštećen??? Da li ste vi ljudi normalni??
    (Lajavi krelac, 8. decembar 2023 17:26)

    # Link komentara

  16. Ma realno bilo lose sudjenje i na jednoj i na drugoj strani nikom nista nisu dali ni oduzeli.
    (DM, 8. decembar 2023 17:26)

    # Link komentara

  17. Ja stvarno ne volim da pricam o sudjenju generalno,ali je cinjenica da Partizan ima odlicno sudjenje u EL. I to je samo njihova stvar, nema nikave veze sa nasom Zvezdom. Ljudi su se borili da imaju dobro sudjnje, imaju ga i to je to. Pitanja koja svi mi koji volimo, zivimo za Zvezdu, idemo na utakmice, placamo sezonske su sledeca: Zasto Zvezda nema dobro sudjenje? 8 godina smo u EL, a nismo izgradili kontakte i pozicije da imamo dobro sudjenje. Zasto nam je sportski direktor Dozet? Uz duzno postovanje, niko i nista u Evropskoj kosarci. Zasto ne recimo Igor Rakocevic? Zasto imamo toliko promasaja sa igracima, trenerima a pazite, budzet za plate nam je 12m evra. Mislim da moramo HITNO da krenemo da se bavimo nama i nasim klubom. Vreme je za promene u Zvezdi, ako zelimo iskorak u EL.
    (Gossa placa Zeljko 89, 08. decembar

    Svaka čast na komentaru!
    Kamo sreće da nas je više takvih sa obe strane brda!
    (pejton, 8. decembar 2023 17:16)

    # Link komentara

  18. Cekajte, meni nista sad nije jasno. Jel radjena ekspertiza sudjenja cele utakmice, ili samo poslednjih 30 sekundi? Ako je radjena cele utakmice, zasto ne prenesete i ostatk izvestaja i sta je uradjenu Kaboklu. Decku su ni krivom ni duznom svirali tri izmisljena faula ranoj fazi utakmice i onemogucili ga da igra. Da je igrao uopste ne bi ni bilo neizvesne zavrsnice, Partizan bi verovatno bio na +10-15 poena.
    (Goldeneye, 8. decembar 2023 17:15)

    # Link komentara

  19. Ниси у праву, у том тренутку Партизан је водио 2 разлике, све после је ШББ-КББ, ипак је Партизан био ближи победи! Али се ниси јављао после очигледне судијске грешке у Пиреју! Буди доследан, не само када теби одговара.
    (Papa

    Ne znam ko je u pravu a ko nije, ali valjda si svestan šta si napisao. partizan je vodio 2 razlike pa pominješ ŠBB-KBB, i to upotpunjuješ sa partizan je bio bliže pobedi?!! Da su sudije presudile kako treba i vratile loptu njima, postojala je mogućnost da oni izjednače ili čak povedu. Ovako, sudije su posle toga i namernom ličnom ustvari i potvrdili pobedu partizana jer je svaka mogućnost da se Milano eventualno varti i izjednači ili povede svedena na nulu!!!
    (Aster Blistok, 8. decembar 2023 17:14)

    # Link komentara

  20. Vas nikad krivi trener ima OGROMAN AUTORITET!!!!
    i za to svaka cast!!!
    Aman ne kukajte više ..ko vas bre ojadio...imate bre top sudjenje...da niste tako omadjijani slavili bi svakog sudiju posle naših tekmi!!!
    Vama bre panter baca loptu pred sudijom on okreće glavu...
    Nama sviraju tehničke na gazenje linije..
    Prenosite loptu 15 sekundi i neko vas osakatio...AMAN!!!
    (Nije el neko takmicenje, 08. decembar 2023 17:01)

    Po pravilima za gazenje linije pri izvodjenju lopte, sudija prvo daje upozorenje, pa pisle tehnicku. Medjutim u poslednja dva minuta pravila igre zvana kosarka kazu, da se za gazenje linije pri izvodjenju odmah dodeljuje tehnicka greska. Ako ne mozes da naucis pravila zasto uopste pratis kosarku? Ovo te najozbiljnije pitam. I ne samo to. Kako uopste mozes da pratis kosarku, ili bilo koji drugi sport, ako im ne znas pravila?! Kako?!
    (Dovla, 8. decembar 2023 17:10)

    # Link komentara

  21. Uglavnom se javljaju likovi čiji je igrač svojevremeno napravio četvorokorak i tvrdili da je sve regularno..
    (Bruks

    Uglavnom LAŽETE kao i uvek. Nikada mi nismo tvrdili da je sve bilo regularno....Nasuprot, mi i jesmo govorili da je bio četvorokorak.
    (Aster Blistok, 8. decembar 2023 17:07)

    # Link komentara

  22. Vas nikad krivi trener ima OGROMAN AUTORITET!!!!
    i za to svaka cast!!!
    Aman ne kukajte više ..ko vas bre ojadio...imate bre top sudjenje...da niste tako omadjijani slavili bi svakog sudiju posle naših tekmi!!!
    Vama bre panter baca loptu pred sudijom on okreće glavu...
    Nama sviraju tehničke na gazenje linije..
    Prenosite loptu 15 sekundi i neko vas osakatio...AMAN!!!
    (Nije el neko takmicenje, 8. decembar 2023 17:01)

    # Link komentara

  23. Za grobljanske se često navija u basketu......neko to i plaća.
    (Istina, 8. decembar 2023 16:57)

    # Link komentara

  24. Ovo više nema veze sa navijanjem.
    Konstantno podgrevanje podela, afirmacija najnižih strasti kod ljudi, koske koje se bacaju ljudima, uništavanje ugleda istaknutih sportskih radnika i razne druge manipulacije, vode ka jednoj velikoj tragediji.
    Pitanje je zašto se to radi.Neko namerno ćuti, dok se negde ljudi melju u mašinama za meso.
    Kad padne krv sa tribina u ime ovog ili onog, tražiće se krivci.
    Rešenje će biti radikalno.
    Kontrolisanje mase uz alibi u najavi.
    (Neca, 8. decembar 2023 16:55)

    # Link komentara

  25. Interesantno da tvom dedi nije smetao osnivac zvezde, Krcun, najveci krvolok srpskog naroda. Takodje mu nije smetao Bugarcic upravnik Golog otoka - osnivaci zvezde. Pa mu nije smetalo otimanje tudjeg stadiona, a ni UDBA mu nije smetala. Mnogo toga, tvom dedi, nije smetalo.
    (Zoran, 08. decembar 2023 13:28)
    можеш ли да наведеш документ који потврђује твоју тврдње
    (Партизан-Лимож 661, 8. decembar 2023 16:51)

    # Link komentara

  26. Znači od 3 sporne odluke na kraju je samo jedna bila na štetu Monaka.

    Ovde se to predstavljalo kao da je tendenciozna krađa u korist Partizana.
    (marko, 8. decembar 2023 10:53)

    Vama jedino da se crta. Napisu ti lepo sve i ti opet sve kontra, a sudeci po broju pluseva mnogo vas je takvih.
    (bvb, 8. decembar 2023 16:45)

    # Link komentara

  27. KKP ima zadnje dve godine najbolje sudjenje u EL i to je to...protivnike ekipe moraju da se spreme za tako nesto..tesko je da ce i pored slabije igre od bilo kog protivnika,KKP da izgubi bilo koju utakmicu kuci a na strani verovatno nece izgubiti vise od 5 utakmice...znaci od 1. do 4. mesta pre doigravanja
    (smoki, 8. decembar 2023 16:44)

    # Link komentara

  28. to su samo greske u zadnjih 50 sekundi, zbog gresaka se uslo u produzetke, inace bi Partizan do bez problema dobio.
    (mio, 08. decembar 2023 14:19)

    Poenta svega, da su sudili fer odavno bi utakmica bila resena.
    (Dzeronimo, 8. decembar 2023 16:30)

    # Link komentara

  29. a video pocinje sa komentatorom koji kaze da Motejunas ne moze da veruje da mu nije sudjen faul, "a iskreno, ne mogu ni ja"... :)

    To nije ni spomenuto... dakle, jedno 3-4 greske na stetu Monaka samo u ovom snimku...
    (mimi, 8. decembar 2023 16:27)

    # Link komentara

  30. Sunce ti božije, vi pravila ne znate.

    Pokrali ste Monako najstrašnije, PAO pre toga, a sve čega se sećate je ono u Atini i nikada zaboravljen Bili Beron.

    U fudbalu, penal protiv Inđije iz pre Var ere, a vamo sa sve varom vam sviraju svako kolo neko ludilo.
    (Nenad, 8. decembar 2023 12:11) # Link komentara

    Ahaaa, ti samo vidis ono sto zelis da vidis. Kaboklo je dobio 3 licne iz kategorije smehotresnih. Da nije bilo tako, uslo bi se u poslednja 2 minuta sa opustenih +10.

    Ne mozemo zaboraviti Berona i 4 koraka. Nisu sudije gledale, ali nisu ni vratile vreme pa da se proba sutnuti za to malo. To ti je iz dioptrija kuhinje.

    Jesi li pomenuo fk? Nemoj o tome samo da pricamo. Vi u tom sportu birate dimenzije terena. Moze metar kada fali centarsutu za gol, moze metar duze.

    Nego sve ‘ocu da te pitam koji vam je skor u el?
    (Jugguja, 8. decembar 2023 16:25)

    # Link komentara

  31. Mahom se javljaju navijaci kluba ciji je igrac dao trojku iz auta i odlucio samoiona.
    (urke, 8. decembar 2023 16:00)

    # Link komentara

  32. Gdje je ova analiza bila kad je Partizan pokraden u Pireju? Niko o tome nije pisao..
    (bl, 8. decembar 2023 15:54)

    # Link komentara

  33. Uglavnom se javljaju likovi čiji je igrač svojevremeno napravio četvorokorak i tvrdili da je sve regularno..
    (Bruks 021, 8. decembar 2023 15:45)

    # Link komentara

  34. otkriti ko potplacuje sudije i izbaciti groblje... i vratiti ponovo u blato
    (gugi, 08. decembar 2023 13:58)
    Gugi, sedneš mi na dugi... Koja si ti dalabu.
    (čikavelja, 8. decembar 2023 14:36)


    prvo htedoh da napišem kako se iskreno nadam da čikavalja ne vaspitava nekog, a onda rekoh sebi - ma, trne mi nježnik za kajkavce...
    (beli zagreb grad, 8. decembar 2023 15:32)

    # Link komentara

  35. Pa poništite utakmicu, bednici.
    (Rodeo, 8. decembar 2023 15:18)

    # Link komentara

  36. 149 komentara????? 80% zvezdinih a ne igraju. Sta nije u redu sa vama?
    (Svetsko a ne mundobasket, 8. decembar 2023 15:16)

    # Link komentara

  37. Bilo je gresaka na obe strane,ali vise na stetu Partizana..
    (zicers, 8. decembar 2023 14:49)

    # Link komentara

  38. Krade ko može.Nema ljutiš.
    (Efendija, 8. decembar 2023 14:48)

    # Link komentara

  39. Nemamo mi nista od izvinjenja! Ponistite obe utakmice, i protiv Monaka i protiv Pao i sa drugim sudijama da se sudi!
    (Gospodin Prilepak, 08. decembar 2023 12:33)


    Ko ste to vi? Hahahahaha
    (cisto kao, 08. decembar 2023 13:19)

    Kad bi znali ko su oni uopšte ...
    (Top, 8. decembar 2023 14:38)

    # Link komentara

  40. otkriti ko potplacuje sudije i izbaciti groblje... i vratiti ponovo u blato
    (gugi, 08. decembar 2023 13:58)
    Gugi, sedneš mi na dugi... Koja si ti dalabu.
    (čikavelja, 8. decembar 2023 14:36)

    # Link komentara

  41. Pazi naslova, 'ostecen Monako..' a u tekst navode da je utvrdjena i greska na stetu Partizana i to u zadnjim sekundama meca....
    (I tako to.., 8. decembar 2023 11:33)

    Irelevantno posto je lopta trebala da bude za Monaco ali zbog prethodne greške je bila za Partizan, dakle ova poslednja se ne bi ni desila da su sudili kako treba

    (goga, 8. decembar 2023 13:17)

    Ниси у праву, у том тренутку Партизан је водио 2 разлике, све после је ШББ-КББ, ипак је Партизан био ближи победи! Али се ниси јављао после очигледне судијске грешке у Пиреју! Буди доследан, не само када теби одговара.
    (Papa, 8. decembar 2023 14:36)

    # Link komentara

  42. Meni draže ovako nego da je sve bilo čisto. Ostecen Monako, ostecen Patizan...koga boli uvo! Bitno da sad uzivam citajuci cviljenje i zapomaganje mladih momcica iz železnika. To je muzika za moje usi
    .. 🙂🙂🙂
    (Trajko, 8. decembar 2023 14:35)

    # Link komentara

  43. Ti zaista smatras da je ovo sto si napisao normalno? Sta znaci borili su se za dobro sudjenje? Dobro sudjenje je nesto sto mora biti garantovano, inace je takmicenje neregularno. Dobro sudjenje je kad ne utice na rezultat, a gresaka ce naravno uvek biti jer smo svi ljudi. Ali Partizan je dve od posledenje tri pobede ostvario uz materijalnu povredu pravila i ociglednu naklonost. To se ne zasluzuje, niti je normalno da se zasluzuje.
    (Roki, 08. decembar 2023 13:40)

    Itekako se zaslužuje, autoritetom i respektom. Čine ste vi zaslužili četvorokorak berona u finalu za pobedu? I da sudije nisu ni htele da pogledaju situaciju?! Licemeru
    (bil DE, 8. decembar 2023 14:33)

    # Link komentara

  44. Nisam imao pojma da u Srbiji ima toliko navijača Monaka.
    (haha, 8. decembar 2023 14:32)

    # Link komentara

  45. to su samo greske u zadnjih 50 sekundi, zbog gresaka se uslo u produzetke, inace bi Partizan do bez problema dobio.
    (mio, 8. decembar 2023 14:19)

    # Link komentara

  46. A nisu analizirali izmieljene faulove Kobokla, zbog kojih je morao manje da igra- a videli smo njegov uticaj, narocito sada kada je Kaminski povredjen!?
    (zilijen, 8. decembar 2023 14:18)

    # Link komentara

  47. Najpravilnije, poništiti utakmicu ovu, a i par drugih po izboru MG-a, da se odigra ponovo u predgrađu, da sudi moralni gmizavac.
    (View, 8. decembar 2023 14:17)

    # Link komentara

  48. otkriti ko potplacuje sudije i izbaciti groblje... i vratiti ponovo u blato
    (gugi, 8. decembar 2023 13:58)

    # Link komentara

  49. Na sta smo mi SRBI spali...
    (SRB, 8. decembar 2023 13:55)

    # Link komentara

  50. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 8. decembar 2023 11:27)
    Za tvoju informaciju postoje i pravoslavne katedrale!!
    (Msi, 8. decembar 2023 13:47)

    # Link komentara

  51. gossa placa zeljko 89

    Ti zaista smatras da je ovo sto si napisao normalno? Sta znaci borili su se za dobro sudjenje? Dobro sudjenje je nesto sto mora biti garantovano, inace je takmicenje neregularno. Dobro sudjenje je kad ne utice na rezultat, a gresaka ce naravno uvek biti jer smo svi ljudi. Ali Partizan je dve od posledenje tri pobede ostvario uz materijalnu povredu pravila i ociglednu naklonost. To se ne zasluzuje, niti je normalno da se zasluzuje.
    (Roki, 8. decembar 2023 13:40)

    # Link komentara

  52. "Ti si samo jedan od onih koji daju svom klubu milostinju da plate porez, jer nemaju para. I igraci igraju verovatno iz ljubavi, jer nema para.
    (Nikola, 8. decembar 2023 11:34)"

    Zaboravio si,ili si jako mlad,da ste ne bas tako davno gajili pečurke u tunelu i skupljali pare da kupite igračima(fk sekcija) sampon da imaju da se istusiraju posle treninga.A onda vam odjednom dug od vise od 50 miliona čudom nestao.
    (Gavra, 8. decembar 2023 13:33)

    # Link komentara

  53. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 8. decembar 2023 11:27)

    Коментар деценије, право у центар!

    Да додам:
    Мој деда Милош је био на првом дербију 1947.
    Када је видео да су у једном тиму момци који се зову Фрањо Глазер, Фрањо Рупник, Бела Палфи, Стјепан Бобек, Силвестер Шереш, Мирослав Брозовић, а да их тренира Иљеш Шпиц...
    А да у другом тиму играју Љубомир Ловрић, Бранко Станковић, Рајко Митић, Коста Томашевић, Миомир Петровић, Љубиша Спајић, а да их тренира Светислав Глишовић...
    Одлучио је да навија за наше 🇷🇸
    (Милан, 8. decembar 2023 13:08)


    Pričao je u intervjuu naš čuveni režiser Dejan Mijač, inače dete iz svešteničke porodice, i kaže..."U jednom periodu osnovana su u gradu dva kluba i ljudi su počeli da se opredeljuju ko će za koji da navija. Kada je moj otac video kakav je sve talog i bašibozluk izabrao Zvezdu, rekao mi je, sine mi biramo Partizan".

    Verujem da ima još porodica kao što je moja u kojoj ni u užoj ni u široj familiji nema ama baš nijednog navijača Zvezde.

    Ja vaše utakmice ne pratim, čitam da večito kukate na sudjenje, da su svi protiv vas, i protiv tog Monaka ste kukali, pa da vas pitam, šta vi tačno imate sa utakmicom Partizan-Monako? Šta se ona vas tiče? Kako niste stali u odbranu Partizana nakon one brutalne pljacke u Pireju? Jedini odgovor je da ste žestoki licemeri.
    (Zoki, 8. decembar 2023 13:31)

    # Link komentara

  54. @Milan

    Interesantno da tvom dedi nije smetao osnivac zvezde, Krcun, najveci krvolok srpskog naroda. Takodje mu nije smetao Bugarcic upravnik Golog otoka - osnivaci zvezde. Pa mu nije smetalo otimanje tudjeg stadiona, a ni UDBA mu nije smetala. Mnogo toga, tvom dedi, nije smetalo.
    (Zoran, 8. decembar 2023 13:28)

    # Link komentara

  55. Veliki..
    E da su ti sudija,ali nisi .Sedi u fotelju jedi parizer itrosi caletivu penziju.I zali se na lose sudjenje.
    (Baron, 8. decembar 2023 13:22)

    # Link komentara

  56. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 8. decembar 2023 11:27)

    Коментар деценије, право у центар!

    Да додам:
    Мој деда Милош је био на првом дербију 1947.
    Када је видео да су у једном тиму момци који се зову Фрањо Глазер, Фрањо Рупник, Бела Палфи, Стјепан Бобек, Силвестер Шереш, Мирослав Брозовић, а да их тренира Иљеш Шпиц...
    А да у другом тиму играју Љубомир Ловрић, Бранко Станковић, Рајко Митић, Коста Томашевић, Миомир Петровић, Љубиша Спајић, а да их тренира Светислав Глишовић...
    Одлучио је да навија за наше ??
    (Милан, 08. decembar 2023 13:08)
    2

    Evo pokušavam da “proniknem” u srž i neslućenu dubinu ova dva komentara i ne uspevam.Može li pomoć,a da odgovor nije zaostala praistorijska floskula o uninacionalnoj drzavi koja je životarila pre 2 stoleca u postturskoj drzavi Srbiji?
    (Pedja, 8. decembar 2023 13:20)

    # Link komentara

  57. Nemamo mi nista od izvinjenja! Ponistite obe utakmice, i protiv Monaka i protiv Pao i sa drugim sudijama da se sudi!
    (Gospodin Prilepak, 08. decembar 2023 12:33)


    Ko ste to vi? Hahahahaha
    (cisto kao, 8. decembar 2023 13:19)

    # Link komentara

  58. Milan..
    Tvoj deda je isto kao i ti majm.n.
    A ti si navijao za Sabanadzovica,Jurica,Prosineckog,Musemica,...a da ,to su Vasi.
    Kad covek samog sebe ukanali.
    (Orka, 8. decembar 2023 13:17)

    # Link komentara

  59. Pazi naslova, 'ostecen Monako..' a u tekst navode da je utvrdjena i greska na stetu Partizana i to u zadnjim sekundama meca....
    (I tako to.., 8. decembar 2023 11:33)
    Irelevantno posto je lopta trebala da bude za Monaco ali zbog prethodne greške je bila za Partizan, dakle ova poslednja se ne bi ni desila da su sudili kako treba
    (goga, 8. decembar 2023 13:17)

    # Link komentara

  60. Oni nisu uzeli u obzir licnost Le Deja kada su komentarisali pomenuti prekrsaj . Znaci tu je ispravna odluka namerna licna i bacanje za Partizan i iskljucijuca licna za Le Deja , jer je namerno laktom udario u glavu protivnika . Sve u svemu gubljenje je vremena analizirati kakvo sudjenje ima Partizan , jer je najbolje od svih ucesnika EL i tu se stavlja tacka .
    (Andrea Djani, 8. decembar 2023 13:12)

    # Link komentara

  61. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 8. decembar 2023 11:27)

    Коментар деценије, право у центар!

    Да додам:
    Мој деда Милош је био на првом дербију 1947.
    Када је видео да су у једном тиму момци који се зову Фрањо Глазер, Фрањо Рупник, Бела Палфи, Стјепан Бобек, Силвестер Шереш, Мирослав Брозовић, а да их тренира Иљеш Шпиц...
    А да у другом тиму играју Љубомир Ловрић, Бранко Станковић, Рајко Митић, Коста Томашевић, Миомир Петровић, Љубиша Спајић, а да их тренира Светислав Глишовић...
    Одлучио је да навија за наше 🇷🇸
    (Милан, 8. decembar 2023 13:09)

    # Link komentara

  62. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 8. decembar 2023 11:27)

    Коментар деценије, право у центар!

    Да додам:
    Мој деда Милош је био на првом дербију 1947.
    Када је видео да су у једном тиму момци који се зову Фрањо Глазер, Фрањо Рупник, Бела Палфи, Стјепан Бобек, Силвестер Шереш, Мирослав Брозовић, а да их тренира Иљеш Шпиц...
    А да у другом тиму играју Љубомир Ловрић, Бранко Станковић, Рајко Митић, Коста Томашевић, Миомир Петровић, Љубиша Спајић, а да их тренира Светислав Глишовић...
    Одлучио је да навија за наше 🇷🇸
    (Милан, 8. decembar 2023 13:08)

    # Link komentara

  63. Ma pojma vi nemate!

    Gledajte sutra Jovanu i jutarnji pa kad dođe apostol istine Nebojša da vam objasni kako ste vi slepi i kako nemate pojma o košarci i kako je Zoran Savić zvao onog,a onaj ovog,pa oni one ali neće on o tome...
    (Vazura veprina, 8. decembar 2023 13:06)

    # Link komentara

  64. jeste jedna ali nisu gledali koraci Smajlija a ono licna-tehnicka Dzejmsu...Ledejov zahvat je za nesportsku i to sve tro u zadnjim dve minute...kao sto su Srbiju pokrali protiv Turkske ili Mirotic iz auta....
    sta imas od greska sudija treba ih kazniti zestoko pa posle nek gledaju bolje!!!
    (super, 8. decembar 2023 13:03)

    # Link komentara

  65. Мени није јасно како је то преношење лопте трајало од 20,3 до 11 секунди, ако је прекршај над Смаилагићем био на 11,2 секунде?! Дечко је лопту ухватио на 11,5 секунди најкасније. Што значи да је грешка 0,8 највише, а судије броје у тим ситуацијама. Погледајте снимак, лопта је код Смаилагића на 11,5. Спортски поздрав.
    (Крејзи Република Српска, 8. decembar 2023 13:01)

    # Link komentara

  66. i sta sad vredi...bezveze je ovo ponavljati iz kola u kolo,sudije su uzas na svim utakmicama!!!
    zalio se Monako,Fener,Pao...ali pobede se racunaju???
    (super, 8. decembar 2023 12:55)

    # Link komentara

  67. Evo da ne delimo društvo, pošto je zvezdašima više stalo do ovih bodova nego nama i Monaku, da njima prebacimo ta dva boda. Nama neće puno značiti, a oni do kraja možda još Albu pobede. Pa da ne budu baš na samom dnu...čisto zbog ugleda srpske košarke.
    (Maza, 8. decembar 2023 12:47)

    # Link komentara

  68. Pa za koga će, naopako?!?
    Neće valjda za vas, muljavine??? Blatite EL na sav glas!!!
    A da, zaboravili ste da čestitate Bodirogi rođendan!!!!
    (Loznica, 8. decembar 2023 12:45)

    # Link komentara

  69. I šta bi sad?
    Od “silnih navlačenja za Partizan” dve greske od čega po jedna na obe strane?Nego ona stara “što je babi milo,to joj se o snilo”..pa utehu od jada i čemera u svojoj kuci lečih na drugoj strani.Uglavnom stvar za medicinsku struku,specijalizacija psihijatrija i duševne bolesti.
    (Pedja, 8. decembar 2023 12:43)

    # Link komentara

  70. Indijanci citate li tekst. Monako ostecen ali i Partizan.
    Sta ste zapenili moroni glupi.
    (Duka, 8. decembar 2023 12:37)

    # Link komentara

  71. Nemamo mi nista od izvinjenja! Ponistite obe utakmice, i protiv Monaka i protiv Pao i sa drugim sudijama da se sudi!
    (Gospodin Prilepak, 8. decembar 2023 12:33)

    # Link komentara

  72. Ja stvarno ne volim da pricam o sudjenju generalno,ali je cinjenica da Partizan ima odlicno sudjenje u EL. I to je samo njihova stvar, nema nikave veze sa nasom Zvezdom. Ljudi su se borili da imaju dobro sudjnje, imaju ga i to je to. Pitanja koja svi mi koji volimo, zivimo za Zvezdu, idemo na utakmice, placamo sezonske su sledeca: Zasto Zvezda nema dobro sudjenje? 8 godina smo u EL, a nismo izgradili kontakte i pozicije da imamo dobro sudjenje. Zasto nam je sportski direktor Dozet? Uz duzno postovanje, niko i nista u Evropskoj kosarci. Zasto ne recimo Igor Rakocevic? Zasto imamo toliko promasaja sa igracima, trenerima a pazite, budzet za plate nam je 12m evra. Mislim da moramo HITNO da krenemo da se bavimo nama i nasim klubom. Vreme je za promene u Zvezdi, ako zelimo iskorak u EL.
    (Gossa placa Zeljko 89, 8. decembar 2023 12:31)

    # Link komentara

  73. Jel grobari objasnili kako je ustvari partizan taj koji je oštećen!?!
    (Aster Blistok, 8. decembar 2023 12:31)

    # Link komentara

  74. Partizan ima pomoc sudija ali zasluzeno, igraju lepu kosarku i ja kao neko ko je zaludjen sa Zvezdom to priznajem... U Zvezdi nece biti promena dok se ne smeni onaj koji nam vec godinama maze oci i postavi neko ko ne gleda korist kroz funkciju u klubu i da stavrno poznaje kosarku! Kao i da se otpusti cela skauting sluzba... Ova sezona je propala, sto ce veceras poraz od Baskonije da potvrdi, nazalost...
    (vukan, 8. decembar 2023 12:30)

    # Link komentara

  75. Kakvo licemerje EL, sto se nisu oglasili posle gostovanja Olimpijakosu kada je Partizan brutalno pokraden, kada je na kraju svirano preko pola Panteru a oni ga izuli iz patika kakav je faul bio i uz to covek na vreme izbacio loptu i nike bilo preko pola. Tada su gani seirili, pobedila njihova braca a sada prozivaju, sramno. Zato ih svi gaze u EL jel su zli, veceras ce Ivanovic da im vrati, zatrpace ih 20 razlike jer su raspad od ekipe!
    (Admiral, 8. decembar 2023 12:28)

    # Link komentara

  76. Da je samo ova pokradena, na svakoj utakmici pokradu protivnika Partizana, to nisu greške već tendencija koja se ponavlja. Sad i da osvoje EL ljaga se ne može skinuti
    (g, 8. decembar 2023 12:27)

    # Link komentara

  77. A proslosezonske silne greske u play offu na stetu crno-belih..?
    (Zagor, 08. decembar 2023 11:06). Загорац, наведи једну! ЈЕДНУ! И то у Мадриду су вам досудили неспортску, а то што ке Пантер млатарао рукама кога је стигао - због тога је прекинута утакмица и ВАМА ДОДЕЉЕНА ПОБЕДА! Судије су и тада одрадиле своје на паркету, ви сте утакмицу победили и не знам шта хоћете од судија више! И у наредне 3 утакмице, као и у те прве две су све судиле у вашу корист, као да сте ви Реал а они тамо неки Партизан. А знамо и зашто - Бодирога и онај Американац кога сте дворили овде а који забранио играње Кампацу! Има нас који се свега сећамо и немамо колективну амнезију.
    (veliki, 8. decembar 2023 12:23)

    # Link komentara

  78. U pravu su navijaci zvezde EL MAFIJA.Protiv Olimpijakosa se nisu oglasavali a pokradeni smo.Razlika je sto je Partizan gospodski klub i nije se zalio.Verovatno se na svakoj utakmici desi da se ne prenese lopta za 8 sek.Ali EL cuti,mrss bre.
    (Orka, 8. decembar 2023 12:18)

    # Link komentara

  79. Znači od 3 sporne odluke na kraju je samo jedna bila na štetu Monaka.

    Ovde se to predstavljalo kao da je tendenciozna krađa u korist Partizana.
    (marko, 08. decembar 2023 10:53). Дечко, ти не разумеш: да није било прве погрешне одлуке - НЕ БИ БИЛО НИ ДРУГЕ ДВЕ! Лопта би на -2 припала Монаку који би имао задњи напад! Плус су били чисти кораци Смајлија. То је ПРЕСУДНА ОДЛУКА а ви гробари можете на овом сајту да спинујете и лажете до миле воље. Занимљиво да су гледали само задњих 50 секунди. Нека погледају мало шта је све судио а шта није судио Болтаузер! Такође, нека погледају шта је синоћ судио Радовић у пар наврата (избијање чисте лопте с леђа суди као фаул, пре тога избијену чисту лопту Ледеју суди се као фаул, и све то у 3/4 у периоду када се Партизан борио за живот - е то су одлуке које те одрже у животу кад ти ништа не иде).
    (veliki, 8. decembar 2023 12:18)

    # Link komentara

  80. S obzirom da je KK Partizan prošle sezone bio najgledaniji tim u Evroligi i ABA ligi, a i putem TV-a 2. najgledaniji u EL sa preko 345 miliona gledalaca, bilo bi dobro da se za sponzore dovedu neke svetski poznate kompanije koje će Partizanu doneti desetine miliona €, pa da se vrate Bogdan i Bertans, redovno igraju prijateljske s NBA ekipama (recimo u Parizu, Beču i Beogradu) i značajno unaprede mlađe kategorije.
    (Vreme svetske slave, 8. decembar 2023 12:17)

    # Link komentara

  81. Moje je pitanje zašto se pregledavao samo period od poslednjih 50 sekundi meča? Zašto nije od starta gde je Partizan bio mnogo više oštećen. Ja u životu nisam video utakmicu da je nekoj ekipi više puta oduzeta lopta na nepostojeće greške. Da nije bilo grešaka na štetu Partizana, ne bi Monako bio ni blizu da pobedi, prve 3 četvrtine Partizan je bio masakriran nepostojećim faulovoma u napadu.
    Dakle rezime, u poslednjih 50 sekundi, Monako je jednom oštećen i Partizan jednom. Čisto da ovima iz predgrađa malo bude jasnije, ali džaba. Oni vide samo tekst gde piše da je Monako oštećen. Tupadžije.
    (iskreno, 8. decembar 2023 12:16)

    # Link komentara

  82. Bodiroga i Obradovic....samo napred...svima nam je jasno
    (Djordje Delic, 8. decembar 2023 12:12)

    # Link komentara

  83. Ja ne znam da li ljudi sto komentarisu meč citaju tekst.
    Partizanu samo nije sudjeno preko pola.
    To su napisali da je jedina greska.
    Faul u napadu Douzera nepostojeci, faul pre izvodjenja nije sviran nad Ledejom oznaceno kao greska protiv partizana.
    (Nije nego, 8. decembar 2023 12:11)

    # Link komentara

  84. Sunce ti božije, vi pravila ne znate.

    Pokrali ste Monako najstrašnije, PAO pre toga, a sve čega se sećate je ono u Atini i nikada zaboravljen Bili Beron.

    U fudbalu, penal protiv Inđije iz pre Var ere, a vamo sa sve varom vam sviraju svako kolo neko ludilo.
    (Nenad, 8. decembar 2023 12:11)

    # Link komentara

  85. Ma joook mi svi ne vidimo sta se desavaa u Evroligi i kakvo je sudjenje. Ne znaju ljudi koji gledaju utakmicu. Dve pobede na prevaru. Indijanci
    (MIlunka Malina, 8. decembar 2023 11:59)

    # Link komentara

  86. Kakav je vragolan ovaj Bodiroga.
    (Boban, 8. decembar 2023 11:58)

    # Link komentara

  87. Kakav je vragolan ovaj Bodiroga.
    (Boban, 8. decembar 2023 11:58)

    # Link komentara

  88. Kakav je vragolan ovaj Bodiroga.
    (Boban, 8. decembar 2023 11:58)

    # Link komentara

  89. A posle OLY-a, jesu li se oglasili iz EL... Partizan zaslužuje više respekta.
    (marela, 8. decembar 2023 11:57)

    # Link komentara

  90. sudije greše baš kao i igrači..e sad greška zbog 8 sekundi.. sat je isključen.. Partizan je zbog sudijskih grešaka izgubio u Atini npr..
    (pop, 8. decembar 2023 11:57)

    # Link komentara

  91. Pitanje u kom trenutku je merilac 24" kucao novih 24sec.Po meni malo ranije a ovaj propust niko nije video.Cinjenica da je Partizan kilavio sa prenosm lopte u prednje polje.Ovih spornih 1,3 mislim da nisu toliko sporne.Inace sudije nisu bile na nivou.
    (jovica, 8. decembar 2023 11:56)

    # Link komentara

  92. Ko se i zašto bavi suđenjem na utakmici koja je davno arhivirana? Jeste li se tako pažljivo bavili suđenjem u Pireju ili Istanbulu? Sudije greše, ta trojka je bila katastrofalna za obe ekipe, ali da se od toga prave nekakve analize - bolesno je i asocira na predgrađe. Partizan mora da ide dalje, a vi kako te bate?
    (Domagoj, 8. decembar 2023 11:53)

    # Link komentara

  93. EUFORIJA u zelezniku posle saopstenja!!!! Veceras se vracate u misije rupe i u "top" 16!!! A budzet NIKAD veci
    (SALE, 8. decembar 2023 11:51)

    # Link komentara

  94. A ne bi uticalo na rezultat sto su svirali faul u napadu Pj sto je bio 8 u napadu za celu utakmicu.Pa je Zeljko ulozio celendz I morali su promeniti odluku
    (Realno, 8. decembar 2023 11:48)

    # Link komentara

  95. Србија је видела ко шири мржњу, ко буквално пљује српску православну цркву, прети Миротићу да ће га чак јурити по Милану. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 08. decembar 2023 11:27)

    Pojedi sendvic botino.
    A kad crkva intervenise da jedan običan košarkaš ne predje u neki klub, to je bas za pohvalu?
    (Radijator, 8. decembar 2023 11:48)

    # Link komentara

  96. Oce li ovom odlukom pomoci zvazdani da udu u top 15??
    (Dragan, 8. decembar 2023 11:48)

    # Link komentara

  97. Čika Duško, molim te da večeras stvoriš još veće frustracije!

    Unaprijed hvala!
    (PIKENROL, 8. decembar 2023 11:47)

    # Link komentara

  98. Лицимури. Морали су да се умиле инвеститорима из Монака. Бруна су покидали са непостојећим фауловима. Зато је преседео целу утакмицу. Критеријум свирања фаулова под кошем, потпуно различит. Као да је Монако измислио кошарку. На срећу, завршило се праведно, мада је Партизам требао да победи још у регуларном делу са 10+ кошева разлике. Генерално, суђење на свим утакмицама, па и јучерашњој против Милана је ужасно и на штету Партизана. Ваљда је у ЕЛ још остало од утицаја завидног, пакосног човечуљка, чији следбеници окупирају тексове о Партизану.
    (Партизан је империја, 8. decembar 2023 11:46)

    # Link komentara

  99. zaboravite to sve, pogledajte tabelu. ko bi rekao da će zvezdi takmaci biti asvel i alba... za najgoru ekipu
    ([], 8. decembar 2023 11:46)

    # Link komentara

  100. Ne može pet na osam.
    (Nervozni Prosvetar, 08. decembar 2023 10:57)

    Pet na osam? Znaš ti, znaš hehehe
    (Đura, 8. decembar 2023 11:46)

    # Link komentara

  101. Čudo kolko Italijana govori I piše Srpskim jezikom. Molim redakciju da napravi statistiku.
    (koma, 8. decembar 2023 11:45)

    # Link komentara

  102. A u tekstu piše da je i Partizan oštećen .
    (Realan ., 8. decembar 2023 11:44)

    # Link komentara

  103. Koliko razumem jedna greska na stetu Monaka ostalo sve na stetu Partizana.Dva puta sudije ispravile gresku ostalo samo faul nad Ledejem.Kakva je kuknjava iz Zeleznika ja mislio bilo drmanje koseva bacanje kesa sa urinom paljenje pp aparata itd
    (Neko treci, 8. decembar 2023 11:43)

    # Link komentara

  104. Partizan je bio ostecen 3 cetvrtine, izbacili su Kabokla nepostojecim faulima..molim da se sakriju u rupe, i da ne brukaju Delije..
    (pobednik, 8. decembar 2023 11:43)

    # Link komentara

  105. Koliko su podelili ovaj narod najbolje se vidi po komentarima Beogradskih blizanaca!Više vole da komšija propadne od bilo čega drugog!To vam je osnovni pokazatelj zašto smo tu gde jesmo!
    (Vrle, 8. decembar 2023 11:43)

    # Link komentara

  106. Da li se euroleagule oglasila kada je Partizan ostecen protiv Olimpijakosa?
    (ivan, 8. decembar 2023 11:42)

    # Link komentara

  107. Paetizan igra na 60-70% i gazi to je ono sto ih sve boli.
    Protiv Olimpijakosa 2 kljucne greske u poslednjem napadu, izuvanje Pantera i dosudjeno preko pola iako je izbacio loptu na vrijeme.
    Ukradena pobjeda.
    Dobro ste zapazili za Kabokla, decko stane u blok najnormalnine, ne pomjera se, non stop dobija licne u napadu zbog toga, i sinoc je bila ista situacija.
    (Lord, 8. decembar 2023 11:41)

    # Link komentara

  108. I šta sada? Poništiće pobedu? Presudne greške protiv Fenera, Panate i Monaka, tri pobede zahvaljujući presudnim odlukama sudijske troke u ključnim momentima. Evroliga je postala cirkus! Ovo što njima sude, nemaju ni Real ni Barca. Uporedite samo ovo sa onim uništavanjem Zvezde i sviranjem tehničke za gažeje linije u poslednjem minutu utakmica... Boltaurzer i Radović ispunili kvotu, sad kratak predah na Bahame!
    (Stefan, 8. decembar 2023 11:00) Sine odakle ti ideja da poredis Partizan i zvezdu.. Sudije su uvek navlacile za Real i Barsu, nikad za hetafe i djironu.. Opusti se malo, mali ste i nebitni i sta da radis, to ti je sto ti je
    (KKP, 8. decembar 2023 11:40)

    # Link komentara

  109. Ovo je u dosadašnjoj sezoni EL najveća pobeda Zvezde i njenih navijača. Koliko je trajala utakmica, 45 minuta, skoro 3h, koliko je bilo ukupno napada po 90 za svaku ekipu grubo, po 3 kontakta sa loptom minimum u napadima, 540 potencijalnih grešaka sudija na meču, čelendži trenera, gledanje snimaka, 3 sudije i jedna od najboljih utakmcia u dosadašnjem delu sezone se svela na verovanje da je Partizan povlašćen od lige i sudija.

    Ne možete naći rešenje problema dok ga ne definišete da postoji. Valjda je lakše jahati na verovanju da je Partizan kupio ceo Uleb nego da su onolika pojačanja i treći trener za godinu dana nedovoljni da klub bude relevantan faktor i bar jedan od favorita za plejof. Evo braćo iz komšiluka rešenja pa ako vam se svidela atmosfera i pobeda sinoć, znate kako i šta vam je činiti.
    (Zorz Vea, 8. decembar 2023 11:38)

    # Link komentara

  110. Bilo kako bilo, sudije nisu krive. Oni su gledali da li je faul nad Smailagićem nameran ili ne, a niko iz Olimpije nije im ukazao na grešku sa 8 sekundi. Očigledno su svi verovali satu...
    (insajder, 8. decembar 2023 11:05)

    Zaista? Niko nije ukazivao?
    (Pera, 8. decembar 2023 11:37)

    # Link komentara

  111. Crno-beli medvedi...
    (VR46, 8. decembar 2023 11:36)

    # Link komentara

  112. 9,5 sekundi. Bravo sudije. Mnogo Monaku sad znaci ovo priznanje.
    (Nikola, 08. decembar 2023 11:06)

    Ne znači ni vama.. večeras će čika Duško da zakuca ekser!!
    (Top, 8. decembar 2023 11:12)

    Kome "nama"? Ako vec komentarises moje reci, onda da ti kazem da Monako ne igra protiv cika Duska veceras. Ali ne sumnjam da ces pratiti Zvezdinu utakmicu danas i biti prvi koji ce ostaviti komentar. Kompleksas kao i vecina na tim vasim tribinama. Ne volite vi Partizan, koliko mrzite Zvezdu. Ti si od onih sto pisu: "Mi smo pobedili"? Ne igras ti. Ti si samo jedan od onih koji daju svom klubu milostinju da plate porez, jer nemaju para. I igraci igraju verovatno iz ljubavi, jer nema para.
    (Nikola, 8. decembar 2023 11:34)

    # Link komentara

  113. To nije greška sudija, već zapisničkog stola. A možda nije bila ni greška zapisničkog stola, već softvera koji kontroliše sirenu. Naime, kad se započne napad sirena se oglašava kad istekne 8 sekundi (ako lopta ne stigne do igrača, koji je na suprotnoj strani) ili 24 (ili 14) sekundi, ako lopta ne udari u obruč ili prođe kroz koš.
    (insajder, 08. decembar 2023 11:05)

    Ne postoji alarm za 8 sekundi, 3 sekunde u raketu, 5 sekundi za ubacivanje lopte iz auta u slično.

    Sve sudija meri rukom, i ne treba ga kriviti sto je sekundu merio 0,8 ili 1,2.

    3 sekunde u raketu je teško meriti, ali za sve ostalo je ok imati alarm.

    Takodje čelendz se može tražiti samo protiv odluke sudija. Ne donošenje odluke je isto odluka, i meni je ok da se omogući čelendz ako sudije nisu ništa svirale a trebale su. Parodija da je Smajli u toj situaciji napravio korake, ali sudije ne mogu to da sude jer je odluka na terenu bila faul...znaci promena ne može biti koraci su.

    Generalno na toj utakmici je bila masa greška na obe strane.
    (Logs, 8. decembar 2023 11:34)

    # Link komentara

  114. Da li se neko seća neke sudijske krađe u Evroligi u zadnjih 10god u korist Zvezde?
    (Objektivan, 8. decembar 2023 11:33)

    # Link komentara

  115. 9,5 sekundi. Bravo sudije. Mnogo Monaku sad znaci ovo priznanje.
    (Nikola, 08. decembar 2023 11:06)

    Jesi procitao tekst ili si procitao samo ono sto ti odgovara?
    (dzonz, 8. decembar 2023 11:33)

    # Link komentara

  116. Pazi naslova, 'ostecen Monako..' a u tekst navode da je utvrdjena i greska na stetu Partizana i to u zadnjim sekundama meca....
    (I tako to.., 8. decembar 2023 11:33)

    # Link komentara

  117. Ja ne znam zasto navijacima krivo kada se spominje da im sudija pomaze skoro na svakoj utakmici.Pa to imaju samo Real i Barsa znaci da ste u dobrom drustvu.Ekipe koje imaju veliki budzet uvek ce se njima dobro suditi.
    (B, 8. decembar 2023 11:31)

    # Link komentara

  118. I šta sada? Poništiće pobedu? Presudne greške protiv Fenera, Panate i Monaka, tri pobede zahvaljujući presudnim odlukama sudijske troke u ključnim momentima. Evroliga je postala cirkus! Ovo što njima sude, nemaju ni Real ni Barca. Uporedite samo ovo sa onim uništavanjem Zvezde i sviranjem tehničke za gažeje linije u poslednjem minutu utakmica... Boltaurzer i Radović ispunili kvotu, sad kratak predah na Bahame!
    (Stefan, 8. decembar 2023 11:00

    Istupite časno!
    (igor, 8. decembar 2023 11:31)

    # Link komentara

  119. Pa da, kao sto su priznali da je Mirotic gazio liniju protiv Zvezde pri odlucujucem sutu, a sta Zvezda i Monako imaju od tog priznanja? I to sto priznaju samo ono sto moze da se izbroji tj sto ne moze da se sakrije, a gde su jos desetinu situacija koje nisu ocigledno dokazive? Priznaju samo ono sto moraju. Steta sto Vucic nije platio ucesce u EL Borcu iz Cacka umesto Partizanu i da oni imaju ovakvo sudjenje, garant bi igrali top 8
    (Sub013, 8. decembar 2023 11:30)

    # Link komentara

  120. sta sad mi imamo od toga kad su oni na tri pobede ispred nas
    (KVAKA Kotez, 8. decembar 2023 11:28)

    # Link komentara

  121. Partizan је у ове две утакмице много изгубио, у сваком смислу. Тзв. прескупе победе. Раскринкане судије, повреда Аврамовића и најважније од свега- цела Србија је видела ко шири мржњу, ко буквално пљује српску православну цркву, прети Миротићу да ће га чак јурити по Милану. Арена је постала jsd katedrala.
    (Милутин, 8. decembar 2023 11:27)

    # Link komentara

  122. Nije mi za moj Armani, nego sto te vase "cigane" razocarase...
    (Milanez, 8. decembar 2023 11:25)

    # Link komentara

  123. 9,5 sekundi. Bravo sudije. Mnogo Monaku sad znaci ovo priznanje.
    (Nikola, 08. decembar 2023 11:06)

    Ne znači ni vama.. večeras će čika Duško da zakuca ekser!!
    (Top, 08. decembar 2023 11:12)

    Sudije su ljudi koji greške ko svi mi.

    Nama su sudije uzele pobedu u Atini protiv Oly, jer su umesto faula na Panterom svirali preko pola i direktno uticali na rezultat. Nama izvinjenje nista nije značilo takodje.

    Sam Željko je to lepo opisao, "nije bitno dal je sudija pogrešio ili nije, bitno je zasto smo došli u situaciju da zavisimo od sudijske odluke".

    8 sekundi, 3 sekunde u raketu, 5 sekundi prilikom ubacivanja ne meri semafor nego sudija rukom. Sad dal ce sekunda biti 0,8 ili 1,2 je relativno...neka EL uvede digitalno merenje i resen problem. Ovako krivicu prebacujete na ljude koji ne broje istim tempom kao mašina.
    (Logs, 8. decembar 2023 11:25)

    # Link komentara

  124. Jer nam se može imamo Žoca i našeg boga on se zove Bodiroga.
    (Milan, 8. decembar 2023 11:25)

    # Link komentara

  125. Hahah pa Partizan je vise ostecen ovde !! Jedna greska na stetu Monaka, a tri na stetu Partuzana. Jos nesto nejasno ?
    (noonoslav, 8. decembar 2023 11:25)

    # Link komentara

  126. Hahahahahahqqhahahahahahha placiiiiii!
    (Ivan V., 8. decembar 2023 11:24)

    # Link komentara

  127. Znači od 3 sporne odluke na kraju je samo jedna bila na štetu Monaka.

    Ovde se to predstavljalo kao da je tendenciozna krađa u korist Partizana.
    (marko, 08. decembar 2023 10:53)

    Samo jedna, ali ključna. Na kraju utakmice, koja je i odlučila pobednika. Da je suđeno neprenošenje lopte nakon 8 sekundi, KKP ne bi mogao da dođe u situaciju za pobedu, jer bi je imao Monako.

    Svakako je očigledno da KKP ima izuzetno suđenje u EL do sada. Uzevši sve u obzir, sudije su u 90% Partizanovih utakmica, bile naklonjene KKP. Da li je to zbog Željka, ili Bodiroge, nije ni bitno. To je činjenica. Drugačiji bi skor na tabeli bio da toga nema, no dobro.
    (Seneka, 8. decembar 2023 11:24)

    # Link komentara

  128. Jel su priznale grešku kada je u Pireju bio čist faul na Panteru, kada mi je Vokap “čisto” izuzo patiku u poslednjim sekundama produžetka, a posle nam svirali loptu preko pola koja takođe nije bila, što se jasno vidi na snimku? Da su seli da izanaliziraju ceo meč sa Monakom, našli bi još bar 10 odluka na štetu Partizana.
    (zašto su tad ćutali?, 8. decembar 2023 11:24)

    # Link komentara

  129. 1:1 u greškama idemo dalje , nastavite da kukate.
    (Milan, 8. decembar 2023 11:23)

    # Link komentara

  130. Jel priznaju greske kad drugi kradu partizan ili zvezdu? Ili samo kad se pogresi u korist nas onda se oglasavaju? A i ja nasao da se cudim, kao da ih ne znam posle onog haosa sa Realom kako smo mi izvukli deblji kraj sa suspenzijama, a Ljulj nista :)
    (samopartizan, 8. decembar 2023 11:17)

    # Link komentara

  131. E koliko ih je bilo,à tek koliko će ih biti kad je partizan u pitanju.
    (Pick-n-rool, 8. decembar 2023 11:16)

    # Link komentara

  132. Bilo grešaka a ključna greška na štetu Monaka pred kraj utakmice
    (Tane, 8. decembar 2023 11:15)

    # Link komentara

  133. ma jel moguce? dajte Zeljku odmah F4 da igra da se ne muci...
    (ЦЗБГ, 8. decembar 2023 11:13)

    # Link komentara

  134. A pravilo nikad gluplje...koga briga za koliko sekundi ce neko da predje svoju polovinu? Kao da im to ide u neku korist..mos misliti.

    A ovamo ljudi kampuju po reketu, nigde 3 sekunde, nose loptu kao da igraju ragbi, nikom nista, ajde bezi bre.
    (Marko, 8. decembar 2023 11:13)

    # Link komentara

  135. 9,5 sekundi. Bravo sudije. Mnogo Monaku sad znaci ovo priznanje.
    (Nikola, 08. decembar 2023 11:06)

    Ne znači ni vama.. večeras će čika Duško da zakuca ekser!!
    (Top, 8. decembar 2023 11:12)

    # Link komentara

  136. Tresla se gora rodio se miš. Od toliko pritužbi jedina neispravna odluka je što nisu uspeli da prenesu loptu za 8 sekundi, a što ne može da se zameri sudijama pošto kad se isključi semafor sekunde broje u sebi. Bila je slična situacija u NBA kada je Milvokiju oduzeta lopta jer nisu preneli za 8 sekundi, a zapravo sudija je brojao brže nego što je trebalo pa im je oduzeo loptu u sedmoj sekundi. Jedino što je kod njih to moglo da se proveri pa je odluka promenjena.

    Naravno provera je rađena samo za poslednji minut, a niko ne pominje situacije pre toga u kojima je Partizan bio oštećen.
    (Globtroter, 8. decembar 2023 11:12)

    # Link komentara

  137. Tresla se gora rodio se miš. Od toliko pritužbi jedina neispravna odluka je što nisu uspeli da prenesu loptu za 8 sekundi, a što ne može da se zameri sudijama pošto kad se isključi semafor sekunde broje u sebi. Bila je slična situacija u NBA kada je Milvokiju oduzeta lopta jer nisu preneli za 8 sekundi, a zapravo sudija je brojao brže nego što je trebalo pa im je oduzeo loptu u sedmoj sekundi. Jedino što je kod njih to moglo da se proveri pa je odluka promenjena.

    Naravno provera je rađena samo za poslednji minut, a niko ne pominje situacije pre toga u kojima je Partizan bio oštećen.
    (Globtroter, 8. decembar 2023 11:10)

    # Link komentara

  138. Mozemo da se dogovorimo, naka nam vrate deset gresaka nad nama i mi odmah vracamo tu jednu! Pa kome moze na pamet da padne da ovako nesto napise! U tri utakmice nam pokidali misic Trifunu, slomili rebro Kaminskom i slomili nogu Avramovicu i sada jedna greska odlucuje!Pa da li se utakmica igra samo jedan napad ili mozda 40minuta! Kolika bi bila razlika za nas da nas nisu barem deset puta ostetili na istoj utakmici! Ko bi ovo pisao da je bilo kao sto je i trebalo 10-15 za nas! Sta ta jedna greska menja!
    (FQ20, 8. decembar 2023 11:07)

    # Link komentara

  139. Hahahahaha ma nemoguce
    (Sub013, 8. decembar 2023 11:07)

    # Link komentara

  140. Jel' priznala protiv Olimpijakosa?
    (Realan ., 8. decembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  141. 9,5 sekundi. Bravo sudije. Mnogo Monaku sad znaci ovo priznanje.
    (Nikola, 8. decembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  142. A proslosezonske silne greske u play offu na stetu crno-belih..?
    (Zagor, 8. decembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  143. Kako niko nije video desetak grešaka u prvih 35 min na štetu Partizana gde nas je onaj sudija italijan osakatio..... Kako niko nije video sramno sudjenje u Pireju, kako niko nije video sramno sudjenje u Istanbulu..... Ja bi preporučio Obradoviću da posle svake utakmice krene na konferencijama da pritiska sudije jer ovo ne vodi ničemu,sad će tek da nas kradu
    (zzzzzzzzzzz, 8. decembar 2023 11:06)

    # Link komentara

  144. Interesantno da posle pljačke u Atini nisu saopštavali sudijske "greške"...u stvari i nisu bile greške, samo tendenciozno suđenje u korist Olimpijakosa.
    (ugansko-uptarsko licemerje, 8. decembar 2023 11:05)

    # Link komentara

  145. To nije greška sudija, već zapisničkog stola. A možda nije bila ni greška zapisničkog stola, već softvera koji kontroliše sirenu. Naime, kad se započne napad sirena se oglašava kad istekne 8 sekundi (ako lopta ne stigne do igrača, koji je na suprotnoj strani) ili 24 (ili 14) sekundi, ako lopta ne udari u obruč ili prođe kroz koš. Taj se signal automatski isključuje kad započne napad kad do kraja četvrtine ima manje od 24 sekunde. S obzirom da je napad Partizana započeo na nekih 20 sekundi pre kraja, trebao je ostati uključen alarm za 8 sekundi, a alarm za 24 ne. Sad, da li je to greška nekog od zapisničara koji ručno uključuju/isključuju te alarme, ili je greška do softvera, to ne znam.
    Bilo kako bilo, sudije nisu krive. Oni su gledali da li je faul nad Smailagićem nameran ili ne, a niko iz Olimpije nije im ukazao na grešku sa 8 sekundi. Očigledno su svi verovali satu...
    (insajder, 8. decembar 2023 11:05)

    # Link komentara

  146. Судије суде за Партизан? Ма нема шансе…

    Добро али то је само једна утакмица, или је исто било са фенером, панатеникосом, Олимпиом..?
    (jala, 8. decembar 2023 11:04)

    # Link komentara

  147. Ma nije moguće. Kako smeju da priznaju grešku kad vojska grobarskih stručnjaka može lako da im dokaže da greše i objasne da zakoni fizike i košarkaška pravila ponekad ne važe.
    (Lajavi krelac, 8. decembar 2023 11:04)

    # Link komentara

  148. I šta če sada da bude? Da neće možda da ponište pobedu partizana!? Šta imaju od toga u Monaku!?!! Ništa. Mrtvo slovo na papiru. I ne samo oni, već i svi oni koji su se žalili da su pokradjeni u duelima sa partizanom?
    (neko, 8. decembar 2023 11:03)

    # Link komentara

  149. Jel su priznali i greske iz meca sa Olimpijakosom? Samo pitam..
    (naravno, 8. decembar 2023 11:03)

    # Link komentara

  150. a nisu nista rekli za 10+ dosudjenih faulova Partizanu u napadu, Kaboklo stane u blok ne pomera se igrac Monaka se zabije u njega i padne i faul u napadu Kabokla i tako 2 puta kada nam je to jedini centar, Smajliju isto to, ti faulovi nisu uticali na krajnji rezultat jel??? Ili ona utakmica protiv Olipijakosa u Pireju kada je Olimpijakos od svojih poslednjih 22 poena 18 postigao sa linije za slobodna to je takodje bilo cisto. Ovde se pobunilo par jazavaca iz Monaka na Twiteru pa onda mora reakcija EL, da ne spominjemo proslu godinu i onu sramnu kradju protiv Reala koju je cela Evropa videla.
    (Misko, 8. decembar 2023 11:02)

    # Link komentara

  151. E sada mi je pobeda još slađa!
    (dragiša, 8. decembar 2023 11:02)

    # Link komentara

  152. Evroligi treba ova prica, najbolji trener se vratio kuci. Mali budzet (kao), bar tako misli prosecni navijac iz neke druge zemlje, publika, haos, a pobedjuju najbolje.
    (PeraKojot, 8. decembar 2023 11:02)

    # Link komentara

  153. A je l' priznavao iko išta nakon meča Olimpijakos - Partizan?
    (otimačina, 8. decembar 2023 11:02)

    # Link komentara

  154. A Panter u Pireju što nije bilo preko pola, tad se nisu setili da priznaju grešku???
    (Marko, 8. decembar 2023 11:00)

    # Link komentara

  155. Kako je ovo moguće!?! Kako je moguće da se samo kod ovih najpoštenijih u univerzumu(a i šire) dešavaju greške sudija isključivo u njihovu korist!?!
    (Aster Blistok, 8. decembar 2023 11:00)

    # Link komentara

  156. Partizan je ostecen!
    (Goel, 8. decembar 2023 11:00)

    # Link komentara

  157. I šta sada? Poništiće pobedu? Presudne greške protiv Fenera, Panate i Monaka, tri pobede zahvaljujući presudnim odlukama sudijske troke u ključnim momentima. Evroliga je postala cirkus! Ovo što njima sude, nemaju ni Real ni Barca. Uporedite samo ovo sa onim uništavanjem Zvezde i sviranjem tehničke za gažeje linije u poslednjem minutu utakmica... Boltaurzer i Radović ispunili kvotu, sad kratak predah na Bahame!
    (Stefan, 8. decembar 2023 11:00)

    # Link komentara

  158. ma kakvi.
    (Ayala, 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  159. Slusam ovog komentatora u situaciji kada Moteijunas sutira kako ne veruje da nije sviran faul, a ovaj lakta nanelija desnom i sutira levom, ne znam sta je Naneli trebalo da mu se skloni i pokloni kos... Greska sudija ovde je jedino u tome sto nisu svirali Smajliju korake kad je proklizao, ali bilo ih je dosta u toku utakmice i na stetu Partizana...
    (ntibazonkiza, 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  160. Ja mislim da se u Francuskoj ne govori o ovome koliko u Srbiji. Srbin je srbinu vuk...
    (Daki, 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  161. Kako da ne.
    (Željko....., 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  162. Vratilo se za Pirej i za onu kradju.
    (Mogli, 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  163. Nekima bas tesko padaju pobede Partizana
    (miloske, 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  164. Jesu li gledali samo tu grešku ili i sve ostale na štetu Partizana. U svakom slučaju da se oduzmu bodovi i dodele Zvezdi, za spas Srpske košarke.
    (Darko, 8. decembar 2023 10:59)

    # Link komentara

  165. Tu su bili i Smajlijevi koraci...
    (kickers, 8. decembar 2023 10:58)

    # Link komentara

  166. Jesu li gledali samo tu grešku ili i sve ostale na štetu Partizana. U svakom slučaju da se oduzmu bodovi i dodele Zvezdi, za spas Srpske košarke.
    (Darko, 8. decembar 2023 10:58)

    # Link komentara

  167. ma nije moguce
    (snajper, 8. decembar 2023 10:58)

    # Link komentara

  168. A rumeni rekao nikad bolje sudjenje, nakon što je prekinuo vredjanje Sase i Mirotica kao što je obećao najveći Srbin u timu puno Srba kao što je rekao da želi sa 10 srpskih igrača...
    (Rumeni, 8. decembar 2023 10:58)

    # Link komentara

  169. haha bukvalno nije uticalo na rezultat
    (cirkus, 8. decembar 2023 10:58)

    # Link komentara

  170. Ne može pet na osam.
    (Nervozni Prosvetar, 8. decembar 2023 10:57)

    # Link komentara

  171. Da li su priznate greske Partizan Real?

    Pitanje je vise konstatacija.
    (Dušan R., 8. decembar 2023 10:57)

    # Link komentara

  172. To je samo jedna greška a bilo ih je koliko hoćete.Treba biti pošten i realan i priznati da su sudije pogurale grobare u tri utakmice uzastopno protiv Fenera Panate Monaka.Sve su dobili zahvaljujući sudijama. Treba čestitati za preokret protiv Armani sve čisto i korektno ali one tri utakmice pre ove su nezasluzene. Tu je Bodiroga sa sudijama odigrao glavnu rolu nema sumnje.
    (Ko to tamo peva, 8. decembar 2023 10:56)

    # Link komentara

  173. Ah stvarno, ma nevereujem!
    (Nije nego, 8. decembar 2023 10:55)

    # Link komentara

  174. Da, s tim što je pre tih 8 sekundi bio i faul na Panteru koji nije dosuđen. Greška za greškom, ali daleko od toga da jesamo Monako oštećen.
    (Ogorčeni, 8. decembar 2023 10:55)

    # Link komentara

  175. Ajde nije u nekom krucijanom momentu ili pri tesnom rezultatu.. Dešava se
    (Mali strumf, 8. decembar 2023 10:54)

    # Link komentara

  176. Ма није могуће, баш ме чуди што то нису досудили.
    (Милош Вш, 8. decembar 2023 10:54)

    # Link komentara

  177. Znači od 3 sporne odluke na kraju je samo jedna bila na štetu Monaka.

    Ovde se to predstavljalo kao da je tendenciozna krađa u korist Partizana.
    (marko, 8. decembar 2023 10:53)

    # Link komentara

  178. Ajde
    (Slavisa, 8. decembar 2023 10:53)

    # Link komentara

  179. Pa i Partizan je debelo oštećen protiv Olimpijakosa u Grčkoj i niko nije priznao grešku?
    (Goran Loznica, 8. decembar 2023 10:52)

    # Link komentara

  180. A Obradović aplaudirao tako jer bravo sudije
    (ijuu, 8. decembar 2023 10:52)

    # Link komentara

  181. Ma nemoguće. Navijače se ubiše na sve strane objašnjavajući da nije bilo greske… Sad će opet da dece u faulovima u napadu, a izveli u poslednjih 12 minuta igre 25 bacanja.
    (bvb, 8. decembar 2023 10:51)

    # Link komentara

  182. Jel priznala i Olimpijakos i otetu pobedu u Pireju?
    (Nemanja, 8. decembar 2023 10:51)

    # Link komentara

  183. Nije greska vec namera teška!
    (J.A., 8. decembar 2023 10:49)

    # Link komentara

  184. ko bi rekao...
    (to je to postenje, 8. decembar 2023 10:48)

    # Link komentara