- Komentari -

Mirotićeva "rampa" Partizanu – šta dalje?

Umesto da Nikola Mirotić napravi Partizan mnogo jačim, učinio mu je "medveđu uslugu" i značajno ga usporio u kompletiranju rostera za narednu sezonu.

SS Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Sa Žocom imate 1/6 trofeja za dve sezone, ali bitno da ste nam pokazali gde nam je mesto hahahaha
    (Nemanja, 23. jul 2023 08:56)

    Nemus, Nemus, Nemus...
    Imate 1/10 doigravanja Evrolige. Kanta koju je lupao ko je stigao. U Srbiji ste bili i ostali siledžije koje su 10 godina imale dve ekipe u jednom takmicenju, krali i uništavali sve talente, a sada od nemoći pretite evroligaškim igračima koji ne žele da imaju posla sa vama.
    Dobro je što vam Kup Srbije vadi sezonu.
    (Gmizavac, 24. jul 2023 14:10)

    # Link komentara

  2. Pozicija 4: Bruno Caboclo iz Ulma, sjajan igrac sa nekoliko NBA sezona, u najboljoj sezoni imao 10p 5r. Visok 206, 28 godina.
    Pozicija 1 : Yogi Ferrel iz Olimpije Ljubljana. Iskusan NBA igrac , igrao u krš ekipi prolse sezone u Partizanu bi sigurno digao nivo.
    Sa peticama je teško, NBA kupi sve mlade igrače 210+ koji nešto znaju. Mogu da krenu na nekog borbenog i limitiranog tipa Lesora ili da razvijaju nekog mladog. Ne znam u kakvom je statusu Ristić u ACB ligi, igra za raspale Tenerife.
    (Gmizavac, 24. jul 2023 13:59)

    # Link komentara

  3. Sta ostane od ceveka kad pogazi pravoslavnu rec?
    (Milan, 24. jul 2023 05:21)

    # Link komentara

  4. Pa ni Mirotic nije u cvetu mladosti 32 godine, vi svrstali ove kao da su penzioneri a covek samo godinu dana mladji od njih. Umesto sto stalno kukate bolje se zapitajte i ko je kriv zasto Lucic nece da se vrati u Partizan. Njemu niko nikada nije pretio a dete je Partizana i jedan od najboljih na njegovoj poziciji, to se zapitajte sta je razlog zasto se kapiten ne bi vratio kuci.
    (Obilić, 23. jul 2023 15:20)

    # Link komentara

  5. @Oplakah! Lesor i Egzum došli da ozive karijeru i napravili kompromis oko plate...
    Lesor dolazi kao najbolji centar evrokupa, egzum najbolji 6 igrač spanske lige.
    Cirkus!
    (ivko svemirko, 23. jul 2023 08:26)

    Ima legenda koja kaze da Ivko svemirko place i dalje i ponavlja kroz plac rec:"Cirkus". Nikome nije jasno da li zeli u taj cirkus ili place zbog nekog cirkusa ili nekog "klovana"... Elem, Lesor je dobio otkaz u Makabiju pa potpisao za Partizan. Niko od evroligaskih klubova nije mislio da je on kalibar centra koji ima kapacitet da igra u Evroligi. Onda je dosao u Partizan i trudio se kao niko da odigra sto bolje i da dokaze da moze jer mu se ukazala konacno prilika da igra Evroligu ove sezone. Egzum je bio visoko kotiran na NBA draftu ali se nije snasao u NBA. Imas dosta klipova gde ljudi analiziraju zasto se nije snasao, a dobar je igrac. Posle NBA dolazi u Barselonu gde je odigrao jednu polusezonu korektno ali se nije bio zadovoljan jer nije igrao poziciju koju zeli. Stavljali su ga na nisko krilo uporno i na kraju nisu bili zadovoljni ni on ni Barsa pa je dobio dozvolu da ide. Partizan mu daje sansu i Obradovic obecava poziciju koju on zeli. Otkinuo je kako je igrao dobro i zasluzeno se vratio u NBA. Ovo za "sestog igraca spanske lige" ne postoji, tako da si to izmislio. To postoji u NBA, ali u evropskim takmicenjima ne. Kao sto u Evropi nema vaznost izraz "prva petorka", a u NBA je to jako bitno. Izvini sto sam te prekinuo, sada nastavi da places.
    (Black, 23. jul 2023 12:51)

    # Link komentara

  6. Bejkon?
    (Nikšić, 23. jul 2023 12:50)

    # Link komentara

  7. Mirotic je odličan igrac ,i drago mi je sto nije potpisao za Partizan.Mnogo para,i nikakva garancija za osvajanje trofeja.
    (Orka, 23. jul 2023 10:26)

    # Link komentara

  8. Tako panteru u pravu si. 30 miliona budžet za Ponitku i Jaramaza. Sa druge strane nikad slabiji socijalni fmp sa 9 evroligaskih pojačanja.
    (Luke Babbit gravedigger, 23. jul 2023 02:07

    hahahahaha,sa vama uvek komedija...pa kako bre ,zaboravljaš pantera,lideja ,nanelija,aleksu...i to su pojačanja,svaki ugovor 2godine x 1milka po godini min za svakog,osim alekse ,on ima manju platu
    (joker, 23. jul 2023 10:07)

    # Link komentara

  9. šta je tu je.. sa dobrom peticom i plejmejkerom opet ćemo uzeti Abu i biti u top 8.
    (alan, 22. jul 2023 22:03)

    Ispravka… dobićete trofej za top 8
    (Bane, 23. jul 2023 07:24)

    Kao što ste ga vi za top 17 jel?

    Nismo ništa dobili za top 17,ali stvarno ste sekta koja je top 8 proglasila za interplanetarni uspeh.
    (Djole, 23. jul 2023 09:40)

    # Link komentara

  10. Crnogorci su rijetko pošten i hrabar narod.
    (vrlo rijetak, 22. jul 2023 19:59)

    E, sram te bilo za ovu ironičnu rečenicu, u kojoj cijeli jedan narod posmatraš kroz prizmu postupka jednog čovjeka. I to čovjeka koji između CG i Španije izabrao reprezentaciju Španiju, koji je tekst u kojem odbija Partizan napisao na ekavici. O sebi si najviše napisao ovakvim ružnim komentarom.
    (Laki2, 23. jul 2023 09:39)

    # Link komentara

  11. Da li neko zna zasto na svaku vest na ovom portalu u sekciji evroliga moze da se ostavi komentar, osim na jednu?
    (banjica, 23. jul 2023 09:30)

    # Link komentara

  12. Sledeći logičan korak bi bio sud. Po hitnom postupku tužiti Mirotića zbog gaženja časne reči.
    (bobo mk, 22. jul 2023 23:08)

    Sta si hteo da kazes bugarine?
    (from Kevin with love, 23. jul 2023 09:27)

    # Link komentara

  13. Jel potpisao Mirota?
    Kad će pravoslavno predstavljanje?
    (OtacHaralampije, 23. jul 2023 09:18)

    # Link komentara

  14. Mene sad uopšte ne bi čudilo da dođe u CZBgd.
    (patriJotski čin, 23. jul 2023 09:13)

    # Link komentara

  15. šta je tu je.. sa dobrom peticom i plejmejkerom opet ćemo uzeti Abu i biti u top 8.
    (alan, 22. jul 2023 22:03)

    Ispravka… dobićete trofej za top 8
    (Bane, 23. jul 2023 07:24)

    Kao što ste ga vi za top 17 jel?
    (Rade74, 23. jul 2023 09:06)

    # Link komentara

  16. Neiskusan je Partizan u EL pa se nada kasnoj kupovini. Mi smo godinama tako ispastali čekajući NBA cut. To je loš recept, prava stvar je kao Real da se godinama unapred čvrsto vezu igrači i napravi Tim.
    (Severnjača, 23. jul 2023 08:58)

    # Link komentara

  17. Imamo mi Žoca i kladim se da ovi iz predgrađa rade sve,da i njega oteraju kao Duleta.Nemogu svariti jer smo im pokazali gde im je mesto prošle sezone,pa ćim im je prijatelj dao malo više para zaleteli se u kupovinu kao mutavi na telefon i to samo iz jednog razloga,da nama naude samo da mi ne bi nešto kupili i odmah inoni da igraju u Areni a kleli se u Pionir,da je to njihova sveta kuća.Ponovo su se zeznuli sa skautingom!Da se kladimo?Ima zube da polomi mali.
    (Rade74, 23. jul 2023 08:03)

    Sa Žocom imate 1/6 trofeja za dve sezone, ali bitno da ste nam pokazali gde nam je mesto hahahaha
    (Nemanja, 23. jul 2023 08:56)

    # Link komentara

  18. Joj kad se setim kako je do ro bilo juče.
    Smeha u se zbog Mirote godinama.
    Mirota Mirota Kralju jači si od Covketa i Jabuselea.
    (Severnjača, 23. jul 2023 08:53)

    # Link komentara

  19. Hahahahhaha a gde je onaj strucnjak sto je povezao Jadrana Vujacica i dolazak Mirotica u Partizan?
    (Kukatilo, 23. jul 2023 08:50)

    # Link komentara

  20. Sledeći logičan korak bi bio sud. Po hitnom postupku tužiti Mirotića zbog gaženja časne reči.
    (bobo mk, 22. jul 2023 23:08)

    Gaženja časne reči,
    koju niko nikada ne može da posvedoči,
    osim tri apostola istine:
    Žoca, Ostoje i Savića.
    (komeNdija, 23. jul 2023 08:34)

    # Link komentara

  21. Nista od Mirotica ... Veseli i / ili Lucic sasvim OK !... usput da priupitam , gde je i u kakvom zdravstvenom stanju Lovernj ? jel i on u igri za povratak ...
    (zrenjaninac, 23. jul 2023 08:32)

    # Link komentara

  22. šta dalje? ništa, malo sad da plaču partizai
    (milan, 23. jul 2023 08:26)

    # Link komentara

  23. Ove istrosene igrace zaobici u sirokom luku. Trebaju nam momci koji imaju sta da dokazu sebi i drugima. Lesor i Egzum su pravi primeri. U najboljim godinama su dosli u Partizan. Napravili kompromis oko novca i oziveli svoje karijere i sada obezbedili mnogo bolje ugovore. Luka Bozic nije krilni centar nego nisko krilo. To je jedina pozicija na kojoj smo popunjeni. Bolje Vukcevic da dobije sansu jer ce iduce sezone bas napredovati ako bude imao prostora da igra. Ako on ode, onda ce nam trebati jos jedan domaci igrac na toj poziciji, pored ova 3 koja moraju da se dovedu. Znaci Dragic, Kalates i slicni ipak ne. Lepo od njih ako imaju neke zelje da dodju, ali niko nece imati toliko motiv kao ovi mladji. Publika od tih mladih napravi jos bolje igrace pa pod naletom adrenalina igraju kao u transu. To im je motivacija da jos jace rade. Dovedite igrace koji imaju dobar karakter i inteligenciju. Mirotic je otpao i to je to. Zavrsena prica, idemo dalje.
    (Black, 22. jul 2023 19:13)

    Oplakah! Lesor i Egzum došli da ozive karijeru i napravili kompromis oko plate...
    Lesor dolazi kao najbolji centar evrokupa, egzum najbolji 6 igrač spanske lige.
    Cirkus!
    (ivko svemirko, 23. jul 2023 08:26)

    # Link komentara

  24. Kada je Zvezda poslala ponudu Miroticu ja kao navijac zvezde odmah sam rekao da od toga nema nista jer Mirotic nece da se valja u Srpsom blatu. Tada stize ponuda iz Partizana za Mirotica i Kampaca.Kampaco ih je odmah odjavio iako su mu ponudili duplo vise para nego sto je imao u Zvezdi. A sa Miroticem pocinje spanska serija. Rucak, data ruka, sveto obecanje, ljubav, Zoc itd. I na kraju Mirotic nece da se valja u Srpskom blatu. I za konacnu odluku se ne pita samo Mirotic vec i njegova porodica. I ko bi radije ziveo u Beogradu sa puno manje novca u dzepu ili u Atini, Milanu ili Monaku sa puno vise novca u dzepu. Sve ostalo su prazne price.
    (ISTINA, 22. jul 2023 23:21)

    Osim sto si izneo gomilu lazi koje ti je servirao vlasnik vaseg privatizovanog kluba,najsimpatičnije od svega mi je ubedjenje da Partizan “mora da duplira” svaku vasu ponudu nekom igraču da bi ga doveo:))))))Prosto se utrkuju da dodju u giganta razigravanja od 14-17 mesta evrolige:)))))
    (from Kevin with love, 23. jul 2023 08:13)

    # Link komentara

  25. Verujte mi moji Grobari,ovom odlukom Mirotića je naše najveće pojaćanje za sledeću sezonu.Onaj koji je ikada trenirao košarku znaće o ćemu pišem.Išćekivanja navijaća bi bila prevelika,a on je daleko od toga što je bio.Lider je samo jedan a to je Punter i sve kreće od njega i gotova stvar.Primer su samo komšije,pogledajte kako ih je stojadin 91.godište uništio,pogotovo Nemanju i Vildosu,kladim se da bi Zvezda ušla u f8,da nije bilo njega!Zato naša nabavka tek dolazi ibza te pare možemo dovesti dva krštena igraća.Samo smireno i polako!
    (Rade74, 23. jul 2023 08:12)

    # Link komentara

  26. Sledeći logičan korak bi bio sud. Po hitnom postupku tužiti Mirotića zbog gaženja časne reči.
    (bobo mk, 22. jul 2023 23:08)

    Pa nismo mi vi,da trćimo u policiju.
    (Rade74, 23. jul 2023 08:06)

    # Link komentara

  27. Imamo mi Žoca i kladim se da ovi iz predgrađa rade sve,da i njega oteraju kao Duleta.Nemogu svariti jer smo im pokazali gde im je mesto prošle sezone,pa ćim im je prijatelj dao malo više para zaleteli se u kupovinu kao mutavi na telefon i to samo iz jednog razloga,da nama naude samo da mi ne bi nešto kupili i odmah inoni da igraju u Areni a kleli se u Pionir,da je to njihova sveta kuća.Ponovo su se zeznuli sa skautingom!Da se kladimo?Ima zube da polomi mali.
    (Rade74, 23. jul 2023 08:03)

    # Link komentara

  28. Mi smo odavno već bili na krovu Evrope a vama je krov u podrumu bio i biće!
    (Rade74, 23. jul 2023 07:58)

    # Link komentara

  29. Legenda , ljudina, vernik, humanista.., veliki NIKOLA MIROTIC.
    (dnevna doza (normalnih) navijaca, 22. jul 2023 23:20)

    Druze, to se zove marketing. Do cepanja zastave nisi ni znao ko je to, posle cepanja, svakih mesec dana neka vest kako je dao neke pare....
    (Milija, 23. jul 2023 07:58)

    # Link komentara

  30. Veliki si Mirota, posle ovoga ces kod onih normalnih navijaca biti samo jos veci! Nastavi ljudino da pomazes srpskom, i svim ostalim narodima. Ne treba ti ovaj cirkus.
    (Mirko, 22. jul 2023 23:42

    Daleko ste vi od normalnih!!!
    (Rade74, 23. jul 2023 07:57)

    # Link komentara

  31. I jel' sad kk partizani osvaja evroligu ili ne?
    (Radar, 22. jul 2023 23:35)

    Da. Spremi suze.
    (Keynes, 23. jul 2023 07:38)

    # Link komentara

  32. Najbolji su mi ovi licemeri što ga napadaju jer igra za Španiju a ne za Crnu Goru, ali im je ok kad Ameri igraju za Crnu Goru.
    (Marko, 22. jul 2023 23:52)

    Koje poredjenje. Pa ti Ameri nikad ne bi igrali za CG da mogu da igraju za svoju Ameriku. Zbog nedostatka kvaliteta igraju tu. Mirota je mogao i prirodno bi bilo da je igrao za CG ili za SRB, ali izgleda da ni po ovom pitanju nije hteo da deli narod, pa izabrao Španiju.
    (Keynes, 23. jul 2023 07:36)

    # Link komentara

  33. šta je tu je.. sa dobrom peticom i plejmejkerom opet ćemo uzeti Abu i biti u top 8.
    (alan, 22. jul 2023 22:03)

    Ispravka… dobićete trofej za top 8
    (Bane, 23. jul 2023 07:24)

    # Link komentara

  34. Šta je gobari , ne gledate više fudbal ??? Metalac izveo prvi tim za generalku, ili Kralj i pripremne piči za kladionice ?1:1 !!! Sram vas bilo !
    (VUK, 23. jul 2023 07:10)

    # Link komentara

  35. Veliki si Mirota, posle ovoga ces kod onih normalnih navijaca biti samo jos veci! Nastavi ljudino da pomazes srpskom, i svim ostalim narodima. Ne treba ti ovaj cirkus.
    (Mirko, 22. jul 2023 23:42)

    Ti "Normalni" navijači mu juče pretili, iako pomaže srpskom narodu.
    (Samo kažem, 23. jul 2023 07:03)

    # Link komentara

  36. Nikola ,zar si morao da pogaziš datu reč?
    Zar se tako ide pred Gospoda?
    Da li je strah,novac?
    Nema opravdanja brate
    Neka ti dragi Gospod podari snagu i da se molitvama i iskrenim pokajanjem vratiš na put Božiji
    Svako dobro od Gospoda brate
    (Napo Leon, 23. jul 2023 06:34)

    # Link komentara

  37. u stvari kad sam malo pročitao o Mirotiću mislim da nam i ne treba. neka mu lepa kuća tamo gde su mu i pare. na fajnal foru truba, a u partizan i kad je bio klinac nije zbog para došao.
    (španac, 23. jul 2023 03:29)

    # Link komentara

  38. Samo polakice ljudi biće Partizan opet moćan
    (Luke Babbit gravedigger, 23. jul 2023 02:09)

    # Link komentara

  39. Uozbiljite se sa naslovima. Nije Mirotić lupio rampu Partizanu, već onaj što se o svemu pita u ovoj našoj jadnoj zemlji.
    (davor, 22. jul 2023 20:02)

    I rešio je da vas uništi dajući vam 30 miliona budžeta.
    (Lajavi krelac, 22. jul 2023 20:56)

    Tako panteru u pravu si. 30 miliona budžet za Ponitku i Jaramaza. Sa druge strane nikad slabiji socijalni fmp sa 9 evroligaskih pojačanja.
    (Luke Babbit gravedigger, 23. jul 2023 02:07)

    # Link komentara

  40. Mirotićeva porodica jednoglasno nije želela da živi u mafijaškoj državi Srbiji i to je jedina istina. I ne treba ih kriviti, ko bi posle Barselone i Španije hteo da se preseli u Beograd?!

    Priče o pretnjama su izgovor i priče za malu decu. Zašto bi mu bilo ko pretio?! Pa ne prelazi iz Zvezde u Partizan, kao u Grčkoj što je bio slučaj sa Spanulisom i sada sa Slukasom. Zaboravlja se i da su Panter i Lesor prvo ranije igrali za Zvezdu, pa im niko nije pretio kad su dolazili u Partizan.
    (MilosNS, 23. jul 2023 02:03)

    # Link komentara

  41. ovo vise prosto nije sport,dzaba sve,dajte im titule u svim sportovima u prvenstvima i kupovima,ali u evropi nikad nista nece napraviti jer su jaki samo u lokalu,bili i bice...
    (mrki, 22. jul 2023 20:28)


    Apsolutno, neprikosnoveno, nadmocno, ubedljivo najveci, najvredniji, najznacajniji trofej u svetu evropskog klupskog sporta nalazi se u vitrinama slavnog kluba.
    (One night in May, 23. jul 2023 01:47)

    # Link komentara

  42. cela ova saga zvana slučaj Mirotić zapravo najbolje oslikava kakvo je društvo na ovim prostorima i da ćemo mi biti indijanci večito i da nam nema pomoći. Izvinjavam se Indijancima ali tako se kaže za one koji su kao mi.
    Mada možda za nas treba uvesti nov pojam, jer smo mi, iskreno, prevazišli i ono "indijanci".
    (Baćko, 23. jul 2023 01:40)

    # Link komentara

  43. Branile vam pare, a doveli ste duplo skuplju ekipu nego prošle sezone. Dva najbolja igrača tj Argentince niste mogli da zadržite iz prostog razloga jer ljudi jednostavno nisu želeli da ostanu u nezdravoj atmosferi. Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Stvarno ste za posmatranje.
    (iskreno, 22. jul 2023 22:38)

    gde tebe posmatraju?
    i što ti daju pristup internetu?
    (Di je bate Madar, 23. jul 2023 01:34)

    # Link komentara

  44. ove godine će trebati duplo više para za svakog igrača.
    vidi se po panteru,ledeju i naneliju.
    svi imaju duplo.
    Mirotić je jasno rekao da su mu pretili iz partizana ako ne potpiše.
    samo budale to ne vide.
    a nakon ovakvog Savićevog napada na igrača ,pitanje je ko će doći.
    (Di je bate Madar, 23. jul 2023 01:29)

    # Link komentara

  45. Ocekivati od srbina da govori istinu 😄😄😄😄
    (Mudzahid, 23. jul 2023 01:27)

    # Link komentara

  46. Panter dao reč i sve dogovorio da pređe u Barselonu. Dan kasnije, Panter se predomislio i ostaje u Partizanu (nakon što je Partizan ponudi više novca).

    EPILOG: Grobari ushićeni: bravo kapitenu, legendo naša, ljudino, tako se to radi.

    Mirotić sve dogovorio sa Partizanom (samo ne znamo kada im je dao reč kako sami spinuju, da li prvi, drugi ili treći put kada su povećavali ugovor). Nekoliko dana kasnije, Mirotić neće u Partizan (verovatno i njemu neko više nova ponudio).

    EPILOG: Grobari o njemu - đubre jedno, sram te bilo, nikakav čovek, pogazio svoju reč (koju niko nikada nije čuo da je dao), klub kaže da mu niko nije pretio jer mu je predsednik lično garantovao bezbednost a Panter kapiten i dalje moralna gromada.
    (Grobari Železnik, 23. jul 2023 00:33)

    # Link komentara

  47. mirotić nikad nije rekao da se išta dogovorio sa partizanom...
    (zuba, 22. jul 2023 23:17)

    Koji igrac ide okolo i govori to? Pogotovo sto on nije smeo jer je bio pod ugovorom sa Barselonom. Ajde sada samo logicki razmisli. Partizan je ocigledno sve bio dogovorio sa Miroticem i cekao ga da oko njega i Pantera zida ekipu. Zato nije bio uopste aktivan na trzistu. Sada je vecina dostupnih igraca nasla klubove i Partizan se nasao u nebranom grozdju i jako, jako losoj situaciji. Svaka cast Miroticu na tome. Potpuno je ukanalio Partizan. Opet ja verujem da ce se Partizan izvuci iz ove situacije i cak biti jaci nego prosle godine. Morace igrace direktno iz NBA da dovede, nema druge. O Miroticu vise nikada ni rec necu reci, jer to ne zasluzuje. Zelim mu dugu sportsku karijeru bez ijedne povrede. Karijera prodje a "samo cast i bruka zive dovijeka".
    (Djed Miro, 23. jul 2023 00:32)

    # Link komentara

  48. Ma četiri derbija dobijena ne nadoknadjuju ovu sreću sada.
    Svaka čast Mirota dokazao si da si Srbin.
    (Severnjača, 23. jul 2023 00:30)

    # Link komentara

  49. @srpski seljaci

    Partizan nije tražio da se zvezda izbaci iz Aba lige, to je spin bio, informiši se malo pre nego što počneš da "ispaljuješ" bisere.
    (ugansko-uptarsko licemerje, 23. jul 2023 00:29)

    # Link komentara

  50. Grobari jadni ste vi a ne Mirotić! Do juče ste ga dizali u nebesa kako je najveći čovek i igrač a danas je najgori! To više govori o vama, vašem licemerju i dvoličnosti. Pogodila vas je KARMA, Mirotić je samo odgledao vaše sramno vredjanje porodica, zena i dece Borjanu, Nedoviću, Čoviću itd. i smučilo mu se da dodje i da igra za takve divljake! Sami ste upropastili vašim primitivizmom a košarkaški klub uskoro čeka sudbina fudbalskog sa praznim JNA lavorom!
    (Dragan - Sava, 23. jul 2023 00:27)

    # Link komentara

  51. Laž!! Sve je to laaaaž!! Nikola nas ne bi lagaoooo!!!
    (Žene u crnom, 23. jul 2023 00:23)

    # Link komentara

  52. Kada je Zvezda poslala ponudu Miroticu ja kao navijac zvezde odmah sam rekao da od toga nema nista jer Mirotic nece da se valja u Srpsom blatu. Tada stize ponuda iz Partizana za Mirotica i Kampaca.Kampaco ih je odmah odjavio iako su mu ponudili duplo vise para nego sto je imao u Zvezdi. A sa Miroticem pocinje spanska serija. Rucak, data ruka, sveto obecanje, ljubav, Zoc itd. I na kraju Mirotic nece da se valja u Srpskom blatu. I za konacnu odluku se ne pita samo Mirotic vec i njegova porodica. I ko bi radije ziveo u Beogradu sa puno manje novca u dzepu ili u Atini, Milanu ili Monaku sa puno vise novca u dzepu. Sve ostalo su prazne price.
    (ISTINA, 22. jul 2023 23:21)

    Source:trust me bro

    Kampaco nigde nije imao love kao u Zvezdi.
    (PredragDrobnjak, 23. jul 2023 00:22)

    # Link komentara

  53. Mirotic se nije obazirao ni na kakve pretnje sve dok nije stigla ona vezana za prestanak vazenja gradjevinske dozvole na Staroj planini.
    (Bbc, 23. jul 2023 00:19)

    # Link komentara

  54. A ja mislio igrači dolaze zato što vole Partizan i ne mogu da odbiju Obradovića ?
    (Dragan - Sava, 23. jul 2023 00:14)

    # Link komentara

  55. Idi kod Atamana, i mani me patriotizma i pretnji i slicnih gluposti, Partizan samo izgubio vreme cekajuci ga
    (Ivan, 23. jul 2023 00:01)

    # Link komentara

  56. Najbolji su mi ovi licemeri što ga napadaju jer igra za Španiju a ne za Crnu Goru, ali im je ok kad Ameri igraju za Crnu Goru.
    (Marko, 22. jul 2023 23:52)

    # Link komentara

  57. Veliki si Mirota, posle ovoga ces kod onih normalnih navijaca biti samo jos veci! Nastavi ljudino da pomazes srpskom, i svim ostalim narodima. Ne treba ti ovaj cirkus.
    (Mirko, 22. jul 2023 23:42)

    # Link komentara

  58. Човек се веже за реч,а во за рогове.
    (Пера, 22. jul 2023 23:39)

    # Link komentara

  59. I jel' sad kk partizani osvaja evroligu ili ne?
    (Radar, 22. jul 2023 23:35)

    # Link komentara

  60. DOK JE OBRAD U PARTIZANU JA SE NE BOJIM.
    NACE ON MIROTICAA KOLIKO ON HOCE.
    A PRAVI MIROTIC CEPA ZASTAVU SRBIJE.
    (admbet, 22. jul 2023 23:33)

    # Link komentara

  61. I dok se javnost "zabavlja"???Nista ovde nije "zabavno".
    (Bojan, 22. jul 2023 23:29)

    # Link komentara

  62. Nije Mirotićeva već Firerova rampa Partizanu, na šta smo navikli u fudbalu i ostalim sportovima već 10 godina.U sve se meša kao majonez.
    (Nikola, 22. jul 2023 23:03)

    Ja se samo nadam da jednostavno ne znaš da čitaš i da nije u pitanju nemogućnost razumevanja napisanog pošto su dole navedeno napisali vaši apostoli istine Ostoja i Savić, kojima očito slepo verujete ma koliko god vas varali i lagali:

    "Ovom prilikom, KK Partizan Mozzart Bet se zahvaljuje predsedniku Republike Srbije, Aleksandru Vučiću koji je lično uputio poziv igraču i potvrdio da je bezbednost njega i njegove porodice garantovana u Srbiji i da su oni dobrodošli."
    (Wllaxy, 22. jul 2023 23:24)

    # Link komentara

  63. Znas kako, pokusas da zeznes Zvezdu da ispadne is ABA lige, oni ti oteraju Mirotica! Ja sam sretan zbog toga, nisam ponosan ali jesam sretan
    (srpski seljaci, 22. jul 2023 23:21)

    # Link komentara

  64. Kada je Zvezda poslala ponudu Miroticu ja kao navijac zvezde odmah sam rekao da od toga nema nista jer Mirotic nece da se valja u Srpsom blatu. Tada stize ponuda iz Partizana za Mirotica i Kampaca.Kampaco ih je odmah odjavio iako su mu ponudili duplo vise para nego sto je imao u Zvezdi. A sa Miroticem pocinje spanska serija. Rucak, data ruka, sveto obecanje, ljubav, Zoc itd. I na kraju Mirotic nece da se valja u Srpskom blatu. I za konacnu odluku se ne pita samo Mirotic vec i njegova porodica. I ko bi radije ziveo u Beogradu sa puno manje novca u dzepu ili u Atini, Milanu ili Monaku sa puno vise novca u dzepu. Sve ostalo su prazne price.
    (ISTINA, 22. jul 2023 23:21)

    # Link komentara

  65. U pravu su bili navijaci Zvezde, Mirotic je obican lazov koji manipulise ljudima. Dao rec da potpise na 3 godine pa izmislio uvrede na kontu vece love. Nije taj uzalud cepao srpsku zastavu i ginuo za sveti spanski dres.
    (dnevna doza navijaca, 22. jul 2023 21:52)

    Citajuci danima unazad komentare o divnom coveku Nikoli Miroticu, a znajuci za njegov minuli rad, potrudih se da iznad smislim nagluplji komentar prepun bolesnih lazi, sve iz glave prosenog ovdasnjeg navijaca. I opet - dobio sam oko 65% pluseva, sto je priznacete porazavajuce. I pitate se zasto covek nije hteo da dodje u Srbiju ? Doneo je najispravniju mogucu odluku! Legenda , ljudina, vernik, humanista.., veliki NIKOLA MIROTIC.
    (dnevna doza (normalnih) navijaca, 22. jul 2023 23:20)

    # Link komentara

  66. Posle tuce u Madridu, prokomentarisao je kako ce se Real od ove bruke oprati? Kako ce njemu biti sada?
    (Dali, 22. jul 2023 23:20)

    # Link komentara

  67. mirotić nikad nije rekao da se išta dogovorio sa partizanom...
    (zuba, 22. jul 2023 23:17)

    # Link komentara

  68. Sledeći logičan korak bi bio sud. Po hitnom postupku tužiti Mirotića zbog gaženja časne reči.
    (bobo mk, 22. jul 2023 23:08)

    # Link komentara

  69. Nije Mirotićeva već Firerova rampa Partizanu, na šta smo navikli u fudbalu i ostalim sportovima već 10 godina.U sve se meša kao majonez.Na žalost kod Mirotića nije reč zakon i pokazao je kakav je čovek.Ovu ljagu neće oprati čitav život.Džaba svi milioni...
    (Nikola, 22. jul 2023 23:03)

    # Link komentara

  70. Izdao je Crnu Goru igrajuci za Spaniju
    Izdao je Partizan sada
    Sve govori o njemu kao covjeku
    To sto on pomaze neke ljude i humanitarac je ok SVAK CAST
    AL NEK IDE U SPANIJU NEK IGRA ZA KOGA HOCE
    (Danilo Perovic, 22. jul 2023 23:02)

    # Link komentara

  71. Ma dobio bolju ponudu iz Panateikosa, ionako je prevara od igraca isto kao Pekovic, dao trojku Zvezdi iz auta, pa sa pravi lud, kao nije znao. Ovo je sreca za Partizan.
    (Djole, 22. jul 2023 23:01)

    # Link komentara

  72. Branile vam pare, a doveli ste duplo skuplju ekipu nego prošle sezone. Dva najbolja igrača tj Argentince niste mogli da zadržite iz prostog razloga jer ljudi jednostavno nisu želeli da ostanu u nezdravoj atmosferi. Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Stvarno ste za posmatranje.
    (iskreno, 22. jul 2023 22:38)
    Jeste i Kampaco i Vildoza lošu reč nisu rekli, pogledaj pod rubriku Madar
    (Samo kažem, 22. jul 2023 23:00)

    # Link komentara

  73. partizan je cekao Mirotica..nije srljao da puca kintu na druge igrace vec je hteo da gradi tim oko Mirotica i pantera..ostali da im budu ispomoc..a on je ispao ..bip..zato sto ih je 20 dana zavlacio...neka mu je srecno dalje u zivotu.al nemoj te price..volim zemju...nikad za nju igrao nisam..volim klubove...al vise volim Atamana....
    (marko, 22. jul 2023 22:56)

    # Link komentara

  74. "Nije bilo pretnji", pogazio je rec", " polakomio se za parama"...Spinovi iz Zelenika, da bi se ocrnio Mirotic i skrenula pažnja sa pretnji.
    (ko vas ne zna, 22. jul 2023 22:56)

    # Link komentara

  75. Kada Nikola potpisuje za KKP?
    (Mirota atinjanin, 22. jul 2023 22:55)

    # Link komentara

  76. Kako god ovo je sramota prvo za sport u Srbiji a i za drzavu jer je su izgleda ovi što su pretili jači od sistema.
    (robby, 22. jul 2023 22:54)

    # Link komentara

  77. pravoslavna reč,hoće to iz barse u partizan
    (pozovi m, 22. jul 2023 22:53)

    # Link komentara

  78. Знам да ће многи рећи: Ма не лупај сада, али пријатељи и познаници са којима сам разговарао знају да сам рекао да Миротић неће доћи. И то сам рекао одавно (једном дам и овде то детаљније написао). Разлог? По мом мишљењу Зоран Савић. Како? Е па овако: једно време се најављивало да је Миротић најближи Звезди. Било је то до пре само 15ак дана, да вас подсетим. Тада као гром из ведра неба на једном порталу излази као главна вест бомбастичан наслов да је Миротић на вечери у Подгорици обећао да ће доћи у Партизан! Тада се све окреће и пумпају се наслови на неколико портала да Миротић сигурно долази, дао реч, пружио руку… У том првом тексту се навело да је на вечери био са Жоцом и Савићем, да је био одушевљен оним што је чуо, све се договорили за 10 мин… Ко је могао да зна за ту вечеру (испоставило се да је била у Тивту). Па Жоц, Миротић и Савић. Ко је ПРОДАО (за добре паре) ту вест новинару тог портала (и дневног листа). Па погађајте ко једини то може бити од ове тројице! Да је био паметнији, да је читао и радио, да није продавао вест, правио притисак на Миротића и стварао хајп - гарантовано би човек дошао! Звезда мудро радила: само се појави вест ДОБРОДОШАО тај и тај. Без помпе, нагађања, хајпа… Мајсторски. А Партизан са својим новинарима направио шпанску серију: те потписује, те потписао, дао реч, дао руку, реч светиња… А иза леђа мували Кампаца! Миротић је видео са ким има посла, пресело му због толике помпе, није желео да се то сазна и да се месец дана новинари и сви остали баве тиме. Вечера је требало да остане тајна али су га изиграли. Зато је он стално и тражио нове услове, очигледно тражио све више пара (сигурно неће да игра из љубави, причали смо вам да не верујете у БАЈКЕ), распитивао се кога ће да доведу (а Кампацо и остали отпали), само да би некако откачио Партизан. Ове приче о претњама су стварно смешне, одлично Миротић зна колико га Звездини навијачи поштују.
    (veliki strumf, 22. jul 2023 21:22)
    Sve si lepo objasnio,samo si trebao da dodas da su gospoda iz Partizana to objavila sve sa nadom da ce to ,da je navodno on usmeno pristao da potpise ,biti dovoljno da on to zaista i uradi.
    (Mirota atinjanin, 22. jul 2023 22:53)

    # Link komentara

  79. Davno vecu glupost nisam procitao
    (pavle, 22. jul 2023 21:39) Добро, твоје мишљење. Ја изнео своје, тачније своју теорију. Јер пази, шта је то спречавало Миротића да потпише све ово време? Добро прочитај саопштење Партизана! Они ОПТУЖУЈУ Миротића - кажу да дао руку, обећао, а онда стално постављао нове и нове услове. Нарочито од када је рашчистио са Барсом. Ако се све договорили, што није потписао? Гарантована му безбедност и све. И одједном хоп - није се чак ни јавио никоме из Партизана већ на инстаграму написао да не долази! И то након што су му све жеље око уговора испоштоване (бар тако кажу у Партизану, а склон сам да им то баш и не верујем) и након што му је уговор послат на потписивање! Партизан га је ставио под невиђени притисак, ангажовали су новинаре да пишу како сигурно долази, ево само што није, сутра ће, гробари у трансу, јавила се Ивана Максимовић Анђушић и потучила да се још мало стрпе и још милион будалаштина… И све то у задње две недеље! Зашти су све то радили ако су били СИГУРНИ да долази? А Звезда само хоп: дошао Ханга, хоп Тео, Боломбој, Тоби… Без икакве помпе. Партизан је зезнуо саме себе јер су страховито притисли Миротића, а он човек верник, Србин, није из те приче…
    (veliki strumf, 22. jul 2023 22:52)

    # Link komentara

  80. Iz saopštenja Partizana se vidi da najviše krive samog Mirotića, lepo kažu da je nekoliko puta menjao uslove, da su mu svaki put izašli u susret... Jednostavno dobio je izdašniju ponudu od nekoga i pokajao se što se obećao Partizanu, (ako se obećao jer smo to tako čitali) i sad se vadi na ovu foru pretnji i gluposti. Mada mi ni jednog trenutka nismo imali lično njegovu izjavu i potvrdu da dolazi, on je sve vreme mudro ćutao, čak i izbacivao neke slike sa boranijom i slično i niko nije kriv navijačima što su se pecali na svaku objavu o njemu iz "proverenih izvora"???
    (Džoni, 22. jul 2023 22:43)

    # Link komentara

  81. A ko je to vama branio da ostavite prošlosezonsku ekipu na okupu?
    (iskreno

    "Branile" nam pare. Za razliku od vas, mi nismo mogli napa dva najbolja igrača da zadržimo jer nismo mogli da ispratimo ponude koje su dobili od drugih ekipa. Opet, za razliku od vas koji sta bez problema poklopili pinude za vaša dva najbolja igrača!!!
    (zvezdaš, 22. jul 2023 21:20)

    Branile vam pare, a doveli ste duplo skuplju ekipu nego prošle sezone. Dva najbolja igrača tj Argentince niste mogli da zadržite iz prostog razloga jer ljudi jednostavno nisu želeli da ostanu u nezdravoj atmosferi. Da vas nema, trebalo bi vas izmisliti. Stvarno ste za posmatranje.
    (iskreno, 22. jul 2023 22:38)

    # Link komentara

  82. Ma kakve pretnje Laže taj.Pa kako je bilo Spanulisu a sada Slukasu?Kako je bilo Panteru i Lesoru?Lupetanje.Najviše me nerviraju ova saopštenja našeg kluba.Ma kakav bre Madar i Mirotić bre!!!Ko ih.... Partizan je institucija i ne treba nikom dizati cenu ovakvim saopštenjima.Imamo Žoca i okosnicu tima.Sve ostalo če doći.
    (TzarDusan, 22. jul 2023 22:32)

    # Link komentara

  83. Dok je Zeljko na klupi i beton liga mi je prihvatljiva. Za klub se navija i kad je lepo i kad su ovakvi momenti. Sta je bilo, ne vracamo se na to. Glava gore.
    (abc, 22. jul 2023 22:30)

    # Link komentara

  84. Ja kao navijac Partizana sam zadovoljan sto nije Mirotic dosao KKP. Jeste on top igrac ali razbio bi svlacionicu. Bozic bi bio sigurno dobra opcija uz jednog odlicnog centra i dobrog pleja. Dobra 5 i Smajli na 4, ili pak laznu laganu 5 kao Mozli koji hvata loptu na 4m visine i eto resenja.
    Mi vec imamo dobru 4, Ledej je odlican igrac, pouzdan, dobar sut, specificna tehnika. Smajli moze na 4.
    Generalno nije mnogo izgubljeno, pitanje bi bilo sta bi dobili. Negativan publicitet, pritisak da moramo da osvojimo EL, nekoliko autoriteta...
    (anti Rola, 22. jul 2023 22:28)

    # Link komentara

  85. Samo Zek bratina! 35 minuta po mecu!
    (Baby don't hurt me, 22. jul 2023 22:24)

    # Link komentara

  86. Ništa moraće Žoc da gađsa max još jedno top 8 pa na doboš. Pa nek se pale navijači da je to nešto spec opet.
    (4k4.Dex, 22. jul 2023 22:21)

    # Link komentara

  87. Vladimir Lučić!
    (Sale, 22. jul 2023 22:18)

    # Link komentara

  88. Mirotic treba da dođe u Zvezdu, pa da odere Paertizan za inat
    (STRUČNJAK ZA SAKSIJE, 22. jul 2023 22:16)

    # Link komentara

  89. Božić bi bio odličan igrač za male pare!
    (Nikša, 22. jul 2023 22:16)

    # Link komentara

  90. Tako je, nije dest, već jedanaest:
    Raduljica-valjda penzija
    Markovic-penzija
    Petrusev-NBA
    Bentil-Japan
    Martin-Japan
    Dobric-Virtus
    Kampaco-Real
    Vildosa-Pao
    Holand-?
    Ilić-pozajmica
    Ivanovic- neka EK ekipa. Tako da je jedanest otišlo devet igrača i još dvojca koja treba da dodju bi bilo bas, gle čuda, opet jedanaest.
    (pixi iz kornera, 22. jul 2023 21:28)

    U prevodu od te ekipe nista. Dok proigra zajedno trebace 5 meseci. U Evroligi kraj, u ABA ce Partizan svakako biti kvalitetniji.
    (Beg, 22. jul 2023 22:) Tacno tako. Mi nismo mogli da zadrzimo igrace, vama je omoguceno da zadrzite okosnicu tima. I jos kukate i nezadovoljni ste. Neverovatno!
    (Bogi, 22. jul 2023 22:15)

    # Link komentara

  91. Najveci uspeh Zvezde, Mirotic nije dosao u Partizan. E jad i beda Bolivuda. Partizan je svakako cekao rasplet, nije doveo Mirotica, nije smak sveta, daleko bilo. Sad se tek ocekuju igraci 1-4-5 pa napad na zacrtani cilj.
    (Xyz, 22. jul 2023 22:09)

    # Link komentara

  92. Tako je, nije dest, već jedanaest:
    Raduljica-valjda penzija
    Markovic-penzija
    Petrusev-NBA
    Bentil-Japan
    Martin-Japan
    Dobric-Virtus
    Kampaco-Real
    Vildosa-Pao
    Holand-?
    Ilić-pozajmica
    Ivanovic- neka EK ekipa. Tako da je jedanest otišlo devet igrača i još dvojca koja treba da dodju bi bilo bas, gle čuda, opet jedanaest.
    (pixi iz kornera, 22. jul 2023 21:28)

    U prevodu od te ekipe nista. Dok proigra zajedno trebace 5 meseci. U Evroligi kraj, u ABA ce Partizan svakako biti kvalitetniji.
    (Beg, 22. jul 2023 22:05)

    # Link komentara

  93. šta je tu je.. sa dobrom peticom i plejmejkerom opet ćemo uzeti Abu i biti u top 8.
    (alan, 22. jul 2023 22:03)

    # Link komentara

  94. e zbog ove sabotaze, nadam se da ce Partizan dovesti i boljeg igraca od Mirotica!
    (2CRAZY, 22. jul 2023 21:59)

    # Link komentara

  95. Alo, prijetili su čovjeku da ne smije da dodje u suprotni tabor?
    Čime se vi bavite?
    Dokle smo dogurali?
    (Lord, 22. jul 2023 21:59)

    # Link komentara

  96. Ništa čovjek!
    (chiefOfjustice, 22. jul 2023 21:58)

    # Link komentara

  97. U pravu su bili navijaci Zvezde, Mirotic je obican lazov koji manipulise ljudima. Dao rec da potpise na 3 godine pa izmislio uvrede na kontu vece love. Nije taj uzalud cepao srpsku zastavu i ginuo za sveti spanski dres.
    (dnevna doza navijaca, 22. jul 2023 21:52)

    # Link komentara

  98. Sta dalje? Ko moze nega brise ko mora neka cuti i trpi.
    (Paja, 22. jul 2023 21:50)

    # Link komentara

  99. @veliki strumf - nikada necemo saznati (mozda za par godina) ali to je najblize nekom racionalnom objasnjenju.. bravo decko.. veliki je covek Mirotic, nece u nas mulj i svaka cast na izboru i odluci. Do sledeceg derbija - sportski pozdrav svima
    (Jataganac, 22. jul 2023 21:49)

    # Link komentara

  100. @Vrlo naivno su se oslonili na Mirotu. Od obećanja nema hleba ni u braku, a kamo li u nekom biznisu. A oni su zbog tog obećanja sve drugo pustili.

    Ljudi se drže za reč ...
    (Predrag, 22. jul 2023 21:42)

    # Link komentara

  101. Знам да ће многи рећи: Ма не лупај сада, али пријатељи и познаници са којима сам разговарао знају да сам рекао да Миротић неће доћи. И то сам рекао одавно (једном дам и овде то детаљније написао). Разлог? По мом мишљењу Зоран Савић. Како? Е па овако: једно време се најављивало да је Миротић најближи Звезди. Било је то до пре само 15ак дана, да вас подсетим. Тада као гром из ведра неба на једном порталу излази као главна вест бомбастичан наслов да је Миротић на вечери у Подгорици обећао да ће доћи у Партизан! Тада се све окреће и пумпају се наслови на неколико портала да Миротић сигурно долази, дао реч, пружио руку… У том првом тексту се навело да је на вечери био са Жоцом и Савићем, да је био одушевљен оним што је чуо, све се договорили за 10 мин… Ко је могао да зна за ту вечеру (испоставило се да је била у Тивту). Па Жоц, Миротић и Савић. Ко је ПРОДАО (за добре паре) ту вест новинару тог портала (и дневног листа). Па погађајте ко једини то може бити од ове тројице! Да је био паметнији, да је читао и радио, да није продавао вест, правио притисак на Миротића и стварао хајп - гарантовано би човек дошао! Звезда мудро радила: само се појави вест ДОБРОДОШАО тај и тај. Без помпе, нагађања, хајпа… Мајсторски. А Партизан са својим новинарима направио шпанску серију: те потписује, те потписао, дао реч, дао руку, реч светиња… А иза леђа мували Кампаца! Миротић је видео са ким има посла, пресело му због толике помпе, није желео да се то сазна и да се месец дана новинари и сви остали баве тиме. Вечера је требало да остане тајна али су га изиграли. Зато је он стално и тражио нове услове, очигледно тражио све више пара (сигурно неће да игра из љубави, причали смо вам да не верујете у БАЈКЕ), распитивао се кога ће да доведу (а Кампацо и остали отпали), само да би некако откачио Партизан. Ове приче о претњама су стварно смешне, одлично Миротић зна колико га Звездини навијачи поштују.
    (veliki strumf, 22. jul 2023 21:22)

    Davno vecu glupost nisam procitao
    (pavle, 22. jul 2023 21:39)

    # Link komentara

  102. Sad je odjednom dobro što nije potpisao?! Da vas nema...
    (nemesis, 22. jul 2023 21:35)

    # Link komentara

  103. Preostali jedino Musa i Hezonja. Ipak je to regionalni, a ne srpski tim :-D
    (Sash, 22. jul 2023 21:34)

    # Link komentara

  104. panter trazi radkid ugovora.
    najnovija bomba
    (kali the greek, 22. jul 2023 21:33)

    # Link komentara

  105. Mirota u fazonu: “Dolazim sigurno, nema frke. Časna pionrska reč.”

    Biće da je ipak dolazio samo zbog Pirota.
    (Nicci, 22. jul 2023 21:31)

    # Link komentara

  106. "Mirotić iz auta!" - ne tako davno beše veoma popularan slogan.
    (XoXoXo, 22. jul 2023 21:29)

    # Link komentara

  107. Nije ni vama otislo toliko, a doveli ste devetoricu i planirate jos dvojicu.
    (Dezurni smarac, 22. jul 2023 19:25)
    Tako je, nije dest, već jedanaest:
    Raduljica-valjda penzija
    Markovic-penzija
    Petrusev-NBA
    Bentil-Japan
    Martin-Japan
    Dobric-Virtus
    Kampaco-Real
    Vildosa-Pao
    Holand-?
    Ilić-pozajmica
    Ivanovic- neka EK ekipa. Tako da je jedanest otišlo devet igrača i još dvojca koja treba da dodju bi bilo bas, gle čuda, opet jedanaest.
    (pixi iz kornera, 22. jul 2023 21:28)

    # Link komentara

  108. Malo ste mu para ponudili i to je jedina istina.
    (nemesis, 22. jul 2023 21:28)

    # Link komentara

  109. Španci ga napenalili
    (4k4.Dex, 22. jul 2023 21:27)

    # Link komentara

  110. Знам да ће многи рећи: Ма не лупај сада, али пријатељи и познаници са којима сам разговарао знају да сам рекао да Миротић неће доћи. И то сам рекао одавно (једном дам и овде то детаљније написао). Разлог? По мом мишљењу Зоран Савић. Како? Е па овако: једно време се најављивало да је Миротић најближи Звезди. Било је то до пре само 15ак дана, да вас подсетим. Тада као гром из ведра неба на једном порталу излази као главна вест бомбастичан наслов да је Миротић на вечери у Подгорици обећао да ће доћи у Партизан! Тада се све окреће и пумпају се наслови на неколико портала да Миротић сигурно долази, дао реч, пружио руку… У том првом тексту се навело да је на вечери био са Жоцом и Савићем, да је био одушевљен оним што је чуо, све се договорили за 10 мин… Ко је могао да зна за ту вечеру (испоставило се да је била у Тивту). Па Жоц, Миротић и Савић. Ко је ПРОДАО (за добре паре) ту вест новинару тог портала (и дневног листа). Па погађајте ко једини то може бити од ове тројице! Да је био паметнији, да је читао и радио, да није продавао вест, правио притисак на Миротића и стварао хајп - гарантовано би човек дошао! Звезда мудро радила: само се појави вест ДОБРОДОШАО тај и тај. Без помпе, нагађања, хајпа… Мајсторски. А Партизан са својим новинарима направио шпанску серију: те потписује, те потписао, дао реч, дао руку, реч светиња… А иза леђа мували Кампаца! Миротић је видео са ким има посла, пресело му због толике помпе, није желео да се то сазна и да се месец дана новинари и сви остали баве тиме. Вечера је требало да остане тајна али су га изиграли. Зато је он стално и тражио нове услове, очигледно тражио све више пара (сигурно неће да игра из љубави, причали смо вам да не верујете у БАЈКЕ), распитивао се кога ће да доведу (а Кампацо и остали отпали), само да би некако откачио Партизан. Ове приче о претњама су стварно смешне, одлично Миротић зна колико га Звездини навијачи поштују.
    (veliki strumf, 22. jul 2023 21:22)

    # Link komentara

  111. Kad ih ugase sledeći put, biće trajno
    (I to je to

    Ma neće biti ništa opet. Postaćete neka nova Igokea....
    (zvezdaš, 22. jul 2023 21:21)

    # Link komentara

  112. A ko je to vama branio da ostavite prošlosezonsku ekipu na okupu?
    (iskreno

    "Branile" nam pare. Za razliku od vas, mi nismo mogli napa dva najbolja igrača da zadržimo jer nismo mogli da ispratimo ponude koje su dobili od drugih ekipa. Opet, za razliku od vas koji sta bez problema poklopili pinude za vaša dva najbolja igrača!!!
    (zvezdaš, 22. jul 2023 21:20)

    # Link komentara

  113. Koliko se secam vi napisaste da je u partizanu.
    (Goga, 22. jul 2023 21:19)

    # Link komentara

  114. mosa a? hahha
    (Bane, 22. jul 2023 20:58)

    Ma jos bolje, dati toliko para na Mirotica je bilo suludo.
    (Sonsi Get, 22. jul 2023 21:18)

    # Link komentara

  115. Jasno ko dan da su pretnje došle od ciganski struktura. Mirotic je pre povezivanja sa Partizanom bio najavljivan kao neko ko bi posle neuspešne sezone bio marketinški pun pogodak za Crvenu Zvezdu. Ovako bi Partizan i to pokupio. Zvezda sa novim timom nebi ni narednu sezonu ništa uradila. Verovatno ni nece, ali bi Partizan mnogo odskocio.
    (Nenad, 22. jul 2023 21:13)

    # Link komentara

  116. Uozbiljite se sa naslovima. Nije Mirotić lupio rampu Partizanu, već onaj što se o svemu pita u ovoj našoj jadnoj zemlji.
    (davor, 22. jul 2023 20:02)

    I rešio je da vas uništi dajući vam 30 miliona budžeta.
    (Lajavi krelac, 22. jul 2023 20:56)

    S obzirom da je vama za proslu godinu dao 90 miliona evra, jasno je koga vise voli.
    (Gale, 22. jul 2023 21:07)

    # Link komentara

  117. Dajte da država unistava svaki tim kao jsd, da bude u trci sa najskupljim igracem evrolige
    (Trancer, 22. jul 2023 21:07)

    # Link komentara

  118. Nervirate obican narod sa laznim milionima....
    (Kaziragi, 22. jul 2023 21:06)

    # Link komentara

  119. Ajde sad, kao da su nam svi otisli a nikoga nismo doveli. Bitno da su ostali Panter i Lidej, jedino za Dantea velika steta sto je otisao. Lesor mislim da nema sanse da sledece sezone ponovi prvi deo ove zavrsene sezone bez obzira dal je u PAO ili da je ostao kod nas. Ocekujem da Smajli pokida, jer mi lici na igraca koji ce najvise raditi na sebi ovog leta. Ocekujem i od Balse poprilican doprinos, bar da nemamo velikih problem sa skokom u odbrani. Meni je bilo bitnije da dovedemo dobrog pleja nego Mirotica, nadam se da ce pogoditi sa nekim Amerom, za Kalatesa nisam bas siguran iako bi Zoc znao kako da ga uklopi. To je sto se tice tog nekog igackog kadra, ali ostaje ono sto je jos vaznije a to je da je lestvica u patoloskom odnosu dva kluba podignuta na visi nivo. I pretnje igracima koji prelaze iz tabora u tabor su bolesne ali pretiti Miroticu koji se nikada nije izjasnjavao kao Zvezdas niti je igrao za CZ je malo visi stepen nenormalnosti.
    (aca, 22. jul 2023 21:03)

    # Link komentara

  120. mosa a? hahha
    (Bane, 22. jul 2023 20:58)

    # Link komentara

  121. Smoriste ga. Kao da je sam Lebron trebao da dodje.
    Izgleda da je sportski sektor KKP prespavao prelazni rok, pa su onda spinovali, upregli sve novinare koje znaju, na kraju i kukali.
    Jel moguce da su sve karte bacili na Mirotica? Covek ima 32 godine, ne 22, bio je povredjen na pocetku sezone, F4 odigrao jako lose i na kraju, ili pocetku, Barsa je ocajnicki zelela da ga se otarasi, pa makar ga i placala dve godine a da ne igra.
    (Srecko, 22. jul 2023 20:58)

    # Link komentara

  122. Uozbiljite se sa naslovima. Nije Mirotić lupio rampu Partizanu, već onaj što se o svemu pita u ovoj našoj jadnoj zemlji.
    (davor, 22. jul 2023 20:02)

    I rešio je da vas uništi dajući vam 30 miliona budžeta.
    (Lajavi krelac, 22. jul 2023 20:56)

    # Link komentara

  123. Teska noc za navijace Igokeje
    (pefa, 22. jul 2023 20:54)

    # Link komentara

  124. Hajde sto su cekali sa Miroticem ali sta smo cekali za pozicije 1 i 5?

    Meni sve ovo implicira kao da smo naprasno postali limitirani u dovodjenju igraca, tj. da su sredstva redukovana. Samim tim nije iskljuceno i da je Mirotic bas zbog toga dao odrecan odgovor jer nije imao garancije da ce tim biti u dovoljnoj meri kompetentan.

    Naravno da postoji opcija pretnji (mada ne verujem) ili da je Mirotic do te mere podizao cenu da smo odustali ali gde su ostala pojacanja? Svi aplaudiraju nekom budzetu koji je "nikad visi", a mi doveli B klasu Evrolige i to samo dva igraca, dok nas napustise tri odlicna + Papapetru.

    Ako dovedemo dva do tri igraca u rangu Jaramaza ili Ponitke to ce biti potvrda da je neko ipak odlucio da zatvori ventil i da ce se ovaj tim do kraja sezone raspasti.
    (Nikola, 22. jul 2023 19:13)

    Ne verujem, ne bismo nudili ugovor Miroticu na 3 godine ako ce se tim raspasti sledece godine. Mirotic je morao da zna u sta se upusta, ako nije hteo uvrede i pretnje, nije uopste trebalo ni da pregovara. Celnici iz Partizana su ispali naivni sto su verovali na rec coveku koji je malo spanac, malo srbin, malo crnogorac. Malo navija za Partizan, malo za Zvezdu, malo za Real, malo za Barselonu…
    (Sonsi Get, 22. jul 2023 20:50)

    # Link komentara

  125. Prepošteni Saviću koliko ste nudili Kanpacu pre par dana govori se o ogromnoj sumi???
    (super, 22. jul 2023 20:46)

    # Link komentara

  126. Dolazi hezonja i Božić domaci igraci ...
    (opusteno, 22. jul 2023 20:46)

    # Link komentara

  127. Nije "rampa', čovek jednostavno ne sme da potpiše za Partizan, nazovite stvari pravim imenom
    (Aco, 22. jul 2023 20:44)

    # Link komentara

  128. Na stranu okolnosti, ali toliko o datoj reči jakoj kao stena. Šta onda ima da daješ reč i obećanja ako nisu stameni da se odupru izazovima.
    U ovakvim prilikama se jačina nečije reči i dokazuje, a ovde se dokazalo samo da ne znači ništa.
    (Goxy, 22. jul 2023 20:44)

    # Link komentara

  129. Ovi iz Partizana nemaju grama obraza! Duzni za porez a otimaju se o najskuplje igrace u Evropi i jos im drugi krivi!
    (kaokakao, 22. jul 2023 20:43)

    # Link komentara

  130. Dovesti Luku Božića i Entoni Rendolfa.Sigurno su zajedno jeftiniji od Mirotića.
    Sportski pozdrav!
    (Marko Kraljevic, 22. jul 2023 19:11)



    I boriti se za 7 mesto u ABA ligi….
    (Goran Loznica, 22. jul 2023 19:22)

    Za 7. mjesto se sigurno nećemo boriti , taman da nikoga ne dovedu.
    (Marko Kraljevic, 22. jul 2023 20:43)

    # Link komentara

  131. Luka Bozic umesto Nikole Mirotica!? Najbolji opis sledece sezone u jednoj recenici.
    (aca_bg, 22. jul 2023 19:30)

    Komentar ti govori koliko se razumes u kosarku.
    Naravno da Luka nije kvalitet Mirotica.
    Ali Partizan nije jurio Mirotica zato sto nema kvalitetnu cetvorku,ima je to je Ledej.
    Partizan je hteo Mirotica da ne bi dovodio klasicnu peticu.
    Poziciju 5 bi mogao da pokrije Mirotic,Smajlagic,Balsa a i Ledej po potrebi.
    Otpadanjem Mirotica Partizan mora da menja tu koncepciju.
    Mora da dovede peticu,cetvorka je sigurna za Ledeja,Smajlija i zato se pominje Luka Bozic koji bi bio tek druga,treca opcija za poziciju 3 i 4.
    (tik tok, 22. jul 2023 20:41)

    # Link komentara

  132. nije ni bio za partizan sem mediske paznje nista narocito vise ga pamte po gazenju linije protiv fmp-a nego po nekum dobrim igrama
    (cira, 22. jul 2023 20:33)

    # Link komentara

  133. 14k botova opalilo iz železnika vikendom
    (cirkus, 22. jul 2023 20:33)

    # Link komentara

  134. Druže, pišeš da ne treba dovoditi starije igrače nego mlade pune želje za dokazivanjem, a onda navodiš Kalatesa i Dragića kao pojačanja.
    (JJ, 22. jul 2023 19:51)

    Dragic bi dosao ali prete ovi iz Mure kao sto su iz Borca Miroticu.
    (tik tok, 22. jul 2023 20:29)

    # Link komentara

  135. ovo vise prosto nije sport,dzaba sve,dajte im titule u svim sportovima u prvenstvima i kupovima,ali u evropi nikad nista nece napraviti jer su jaki samo u lokalu,bili i bice...
    (mrki, 22. jul 2023 20:28)

    # Link komentara

  136. Kao navijacu Zvezde iskreno mi je drago sto nije dosao u Partizan. Sa njim, Panterom i Obradovićem na klupi bili bi sigurno daleko jaci od nas, obzirom da je nama tim kompletno nov i da treba vremena da se uigramo. I ne samo to, bili bi mozda cak u prva dva tri favorita za EL. E sad ako cemo iskreno, nije ispao korektan covek posto im je obećao i dao rec da dolazi sigurno. Na konto njega su pravili roster sigurno. Cuj pretili mu, nece da deli boje klubova itd. Pa sad gde god da ode moze imati isto pretnje od suparnickog tima. Ta prica je za malu decu. Glupo mu je bilo da kaze da mu neko nudi 3 puta vece pare pa sad kao prete mi i onda odes u Grcku gde su jos ludji navijaci od nas i tu nemas problem. Pa naravno da nema, 11M je opasna cifra. Razocarao me je kao covek, bez sto se radujem sto nije dosao u Partizan.
    (Sax, 22. jul 2023 20:28)

    # Link komentara

  137. Nikola Mirotic je za Partizan bio igrac koji mora da se potpise ako se ima ta prilika.
    Samo zbog kvaliteta Nikolinog.
    Preka potreba nije bio jer na toj poziciji ima Ledeja koji moze biti prva cetvorka.
    Takodje je problem za Partizan jer sa Miroticom verovatno ne bi dovodili klasicnog centra.
    Mirotic je trebao ranije reci Partizanu da je odustao.
    To bi bilo fer od njega.
    Resenje ce se naci sigurno,verovatno ce se dovesti slabija cetvorka i jaci plej i centar.
    (tik tok, 22. jul 2023 20:26)

    # Link komentara

  138. Sta dalje? Vas problem je Jaramaz i Ponitka. Ne u kvalitetu pojacanja nego je malo. Cekajuci Godoa, Godo dao rec pa porekao, vas sledeci problem je koga kvalitetnog dovesti jer se trziste polako zatvara sto se tice kvalitetnih igraca. I onda posle sprdate Zvezdu kako je dovodila. Vidimo se sledece sezone. Sportski pozdrav.
    (Black Mamba, 22. jul 2023 20:25)

    # Link komentara

  139. Ovde sve puca,a zašto...pa zato što je Mirotić bio i mamac za ostala pojačanja koja su planirana,a koji sad ne da neće doći nego beže glavom bez obzira.Na to su ti koji su mu pretilo i računali!!!
    (Tuti frutti, 22. jul 2023 20:25)

    # Link komentara

  140. Dug zvezda kk 17 miliona
    Dug zvezde fk 67 miliona

    Doveli igraca dug nesto.
    Menjali ime.
    (admbet, 22. jul 2023 20:23)

    # Link komentara

  141. Navijac sam Partizana, i bas mi je drago sto ovaj nije potpisao...Toliko dizanja u nebesa, kao da je dzordan, a na zadnjem f4 nula...Potrositi toliko para na njega, a sklon je povredama ravno je ludilu..
    Drugo ne pije mi vodu prica za pretnje, pa kako su ga razapinjali i koliko mu pretili navijaci Reala, pa je dosao u Barsu...Dosao za veliku lovu...Kao drugo covek nije zeleo da igra za zemlju u kojoj je rodjen, otrcao opet u Spaniju za lovom...
    Predovori sa Partizanom, tri puta je podizao dogovorenu sumu, ovi iz kluba pristali...I na kraju odjavio...A izgleda da su u putanju dve enormne ponude...Pao i poslednja astronomska od Monaka..
    Kako god, daleko mu lepa kuca...
    (Cika Velja, 22. jul 2023 20:21)

    # Link komentara

  142. "Dok je najveći rival već potpisao devet novajlija, u Partizanu su jedina nova lica Ognjen Jaramaz i Mateuš Ponitka, što nije dovoljno i nova tura pojačanja je neophodna."

    Mozda zato što partizanu nisu otišli 10 igraca , zadrzali su najbolje strance, dok zvezdi su otišli?
    (bas cudno, 22. jul 2023 19:08)

    A ko je to vama branio da ostavite prošlosezonsku ekipu na okupu?
    (iskreno, 22. jul 2023 20:20)

    # Link komentara

  143. ništa, za železnik smo i dalje sparta.
    (hehe, 22. jul 2023 19:09
    Kad ih ugase sledeći put, biće trajno
    (I to je to, 22. jul 2023 20:19)

    # Link komentara

  144. pa sta ce biti ...potpisati Klajburna, Higinsa, Kalatesa i peticu.. sačekati cut u NBA i videti
    (Tedy, 22. jul 2023 20:19)

    # Link komentara

  145. 81
    Rendolf je odličan igrac koji je pre povrede bio jedan od najboljih u Evropi na njegovoj poziciji, mislim da moze da igra opet kvalitetno...Nadam se da ćemo se pojačati do kraja prelaznog roka ,za sad je ovo vrlo tanak roster za Evroligu..
    (Mihajlo, 22. jul 2023 19:51)
    Koštao nas Ep 2017 u Sloveniji!
    (zulu iz kulu, 22. jul 2023 20:18)

    # Link komentara

  146. Laže!
    (kognitivna disonanca, 22. jul 2023 20:18)

    # Link komentara

  147. Ne znam da li Abusele slobodan
    (aleksandar, 22. jul 2023 20:17)

    # Link komentara

  148. Probali na muljažu i nije prošlo, samo da prikriju da neće niko kod njih. MORA se imati baza domaćih igrača i na to dodati 4-6 kvalitetnih stranaca. Tako rade Real, Barselona, Zvezda, Žalgiris, Alba, Bajern, CSKA, Olimpijakos itd. Na drugoj strani imate Makabi, Asvel, Monako, Panatinaikos, Zenit, Uniks, Milano itd. koji te nedostatke nadoknađuju ogromnim budžetima. Tu Partizan nema šta da traži i pored ogromnog budžeta za naše prilike. Tako da, trajalo je samo jedno leto....
    (Mustra, 22. jul 2023 20:15)

    # Link komentara

  149. Grobarija da vas nema trebalo bi vas izmisliti. Tolika euforija tolike tenzije ovih dana toliko hvalisanje toliki egocentrizam nije vidjen kod nije navijačke grupe sirom Evrope i sveta i pucnji u prazno kao bo običaju. Ali to su grobari takav im je karakter da se uzdižu da se hvale niko kao oni. Smesno je biti navijac Partizan Zagreb zna to i Mirotic samo ste se palili u prazno.
    (Del Boj, 22. jul 2023 20:14)

    # Link komentara

  150. Ja bi doveo malog Mazalina. Opasan igrač, nadomestio bi odlazak onog izdajice Madara.

    Trebamo najzad dati šansu našim mladim igračima, da ih Željko razigra za reprezentaciju.

    Jer mi smo JSD i ponosni smo na to.
    (Grobari Železnik, 22. jul 2023 20:12)

    # Link komentara

  151. Mozda zato što partizanu nisu otišli 10 igraca , zadrzali su najbolje strance, dok zvezdi su otišli?
    (bas cudno, 22. jul 2023 19:08)

    Zvezda je dovela 10 skupih , prekaljenih evroligaških igrača, a osim Vildoze i Kampaca nisu izgubili nikog vrednog.

    partizanu je otišao zvanično najbolji mladi igrač Evrope(Madar), Egzum(jedan od najboljih igrača u Evroligi, Lesor(drugi najbolji centar Evrope), Papapetru(izuzetno važan igrač u rotaciji).

    Nije za poređenje.
    (Baron fon Burg, 22. jul 2023 20:09)

    # Link komentara

  152. Ma koje pretnje.
    Predomislio se čovek i kraj. Verovatno je dobio veće pare negde a i što bi se valjao u ovom mulju kod nas. Inače Mirotić je veliki čovek i dobrotvor a Zvezda i Partizan su sporedne stvari i ne treba mu uzeti za zlo ovu ispalu KKP. Snaći će se Partizan. Imaju kintu i biće tu dobrih igrača, ne sumnjam.
    (Max, 22. jul 2023 19:33)

    Citao si izjavu Mirotica, dakeko je on od velikog coveka. Pa lik obraza nema, daleko mu lepa kuca. Sam tvoj teks implicira koliko je Mirotic " veliki covek"!
    (Dzeronimo, 22. jul 2023 20:08)

    # Link komentara

  153. Sta sta dalje.Pa njim nije ni trebao to je rumeni namerno trazio da ga dovedu da ne bi dosao u Zvezdu.
    (As, 22. jul 2023 20:07)

    # Link komentara

  154. Obećali Punteru, Ledayu i Nanelyu Mirotića i još jači roster. Zato su i potpisali nove ugovore.
    Svakom igraču je mnogo lakše igrati uz još bolje igrače, jer im se pos oslobađa pritiska, protivnička odbrana se usresređuje na više igrača, odgovornost i teret se raspoređuje tako da imaju prostora za mnogo bolje igre, pa naravnona osnovu njih ibolje ugovore. Sada se teret igre svaljuje na njih tojicu. Mnogo rizično i naporno.
    Kalina je u Zvezdi morao sam da nosi ekipu i naravno da se preforsirao. Trebala mu je cela sezona u Barci da se oporavi.
    Sad su ovi igrači sigurno razočarani, i očekuju neka nova extra pojačanja. Plastikan će to morati obezbediti, po možda i većoj ceni, jer je sada izbor igrača već sužen. Cena više nije bitna, jer se entuzijazam u ekipi mora zadržati. Bez toga nema ni rezultata.
    (SrbEUin, 22. jul 2023 20:07)

    # Link komentara

  155. Jadni jsd sa 9 miliona duga za porez... smrc
    (tugica, 22. jul 2023 20:05)

    # Link komentara

  156. Stize Lebron Dzejms
    (Lakers, 22. jul 2023 20:03)

    # Link komentara

  157. Uozbiljite se sa naslovima. Nije Mirotić lupio rampu Partizanu, već onaj što se o svemu pita u ovoj našoj jadnoj zemlji. Postali smo totalna sprdnja od države. Zvezdašima se to očigledno sviđa.
    (davor, 22. jul 2023 20:02)

    # Link komentara

  158. @Panter 7M, Ledej 4,2M, dug za porez 9M Nije Iistina za Mirotica je nudjeno 25 miliona, još da se otplati Barsi 22 miliona. Ukupno 47 miliona! Sad će te pare da se daju LBJ da dodje na jednu sezonu iz Lejkersa (može da igra četvorku). Tako to je istina!
    (Tipičan navijač FMPDivaKKBeograd, 22. jul 2023 20:00)

    # Link komentara

  159. Crnogorci su rijetko pošten i hrabar narod.
    (vrlo rijetak, 22. jul 2023 19:59)

    # Link komentara

  160. Partizan treba da arhivira Mirotića kao što je i Madara.I umesto da se bavimo njim,okrenimo se drugim dostupnim solucijama!
    (Pionir, 22. jul 2023 19:55)

    # Link komentara

  161. "No passaran" - "Oni nece proci". Kakvu to simboliku ima, moj Savicu? Cuo si za tu izreku, pa kao da je upotrebis, a ne kapiras koliko si masio. Bolje salji poruke na maternjem jeziku, nece ispasti ovako deplasirane. Ovako si samo ispao neznalica, a hteo da budes dzek.
    (Transferissimo, 22. jul 2023 19:54)

    # Link komentara

  162. ad sam siguran da nijedan klub nece potpisati Mirotica. Sledeca stanica za njega je Kina ili tako nesto. Niko nece napravili istu gresku kao Partizan pa da mesec dana posveti dovodjenju jednog igraca. Plus mu niko nece platiti toliko koliko on hoce.
    (Veljko, 22. jul 2023 19:14)

    Mundo Deportivo još pre 11 dana pisao da se dogovorio sa Armanijem!
    (Veliki brat, 22. jul 2023 19:51)

    # Link komentara

  163. Rendolf je odličan igrac koji je pre povrede bio jedan od najboljih u Evropi na njegovoj poziciji, mislim da moze da igra opet kvalitetno...Nadam se da ćemo se pojačati do kraja prelaznog roka ,za sad je ovo vrlo tanak roster za Evroligu..
    (Mihajlo, 22. jul 2023 19:51)

    # Link komentara

  164. Zavrnuta slavina o oslabljena na drugu stranu da tece. Pozdrav
    (Yogurt, 22. jul 2023 19:51)

    # Link komentara

  165. Druže, pišeš da ne treba dovoditi starije igrače nego mlade pune želje za dokazivanjem, a onda navodiš Kalatesa i Dragića kao pojačanja.
    (JJ, 22. jul 2023 19:51)

    # Link komentara

  166. Hoćemo domaće igrače.

    Hezonju, Božića, Roko Leki Ukića..
    (crno-bela boja mila, 22. jul 2023 19:50)

    # Link komentara

  167. Jadni partizan, kako ce sad potrositi tih 11M evra koliko su planirali da daju Miroticu
    (Panter 7M, Ledej 4,2M, dug za porez 9M, 22. jul 2023 19:50)

    # Link komentara

  168. Uf teska prica, nisu uspeli da dovedu najskupljeg u evropi, teški aperthejd, morace da dovedu nekog od 2 miliona kao zamenu miroticu
    (tuzno za gledati, 22. jul 2023 19:48)

    # Link komentara

  169. Šta se čekalo ??? Ništa. Savić Zoran je najnesposobiji čovek na svetu. Nisam siguran da može da nabroji 30 igrača Eurolige. Način na koji je otišao Madar i kako ih je ovaj ni Srbin ni Crnogorac izradio, govori o totalnom amaterizmu. Dovešće neke bezveznjakoviće, jer su dobri igrači već potpisali. Ako izvuku Kalatesa iz rukava, prestaću da navijam za Partizan.
    (Goks, 22. jul 2023 19:48)

    # Link komentara

  170. Samo da dodje Salo Pavlović i pali se mašina haha
    (UltraBoy, 22. jul 2023 19:48)

    # Link komentara

  171. Ako dovedemo dva do tri igraca u rangu Jaramaza ili Ponitke to ce biti potvrda da je neko ipak odlucio da zatvori ventil i da ce se ovaj tim do kraja sezone raspasti.
    (Nikola, 22. jul 2023 19:13)

    Sam priznaješ da vam je ventil otvoren. Mirotić bio u planu, znači pare obezbeđene. Iz Zvezde prošle godine otišli skoro svi igrači, vama skoro niko, ove godine slična priča, sačuvali ste kostur. Ali, vi ste pod aparthejdom.
    (Aca, 22. jul 2023 19:47)

    # Link komentara

  172. Nije mi zaista jasno otkud nekome Pokusevski u glavi, ajde da prvo to probam da objasnim u brojkama. Dobio je skoro produzetak od Oklahome tj ugovor 2+1+1 od cega ce ove godine inkasirati oko 3.8m, naredne i svake sledece po 5m. Imao je solidnu minutazu prosle godine i ona moze samo da se povecava. Cak i da ode iz Oklahome sigurno ce potpisati za neki drugi NBA tim na osnovu svog talenta jer jos ima prostora za napredak. Nije mu uopste ista situacija kao Simonovicu u Zvezdi jer Simonovic nije igrao. Partizan sada da bi ga doveo morao bi da mu da preko 1.5m neto a za taj novac moze da potpise nekog vrhunskog iskusnijeg igraca na istoj poziciji.
    (LFC91, 22. jul 2023 19:47)

    # Link komentara

  173. Posle ovoga je praktično Partizan unazađen. Ne vidim da će sklopiti respektabilan tim posle odlaska najboljih igrača Lesora i Egzuma koji su bili neverovatno važni. Ponitka nije taj kalibar, a očekivati od Avramovića nešto više je nerealno. Vrlo teška situacija, očigledno su gradili tim oko Mirotića. Sada to sve pada u vodu.
    (srle, 22. jul 2023 19:15)

    Glupost, vise bi to bio kao meki hajp za sponzore navijace od samog kvaliteta. Tteba nam vrhunska petica, na etvorci imamo Ledeja i Smajlija. Uopste ne sumnjam da ce nam tim biti jaci nego prosle sezone, za ABA ligu sigurno dovoljno jak da je osvoji, za EL - videcemo.
    (Dzeronimo, 22. jul 2023 19:43)

    # Link komentara

  174. E moj Kampaco, šta im učini!!!!
    (zvezdaš, 22. jul 2023 19:39)

    # Link komentara

  175. Nema bre veze, doći će neko još skuplji i bolji za Partizan je najvažnije što i dalje ne mora da plaća porez.
    (vladimir, 22. jul 2023 19:36)

    # Link komentara

  176. Pa sto ne potpisa pre 20 dana kada je odlucio nego se pravi Spanska serija!
    (dragan, 22. jul 2023 19:35)

    # Link komentara

  177. Ma koje pretnje.
    Predomislio se čovek i kraj. Verovatno je dobio veće pare negde a i što bi se valjao u ovom mulju kod nas. Inače Mirotić je veliki čovek i dobrotvor a Zvezda i Partizan su sporedne stvari i ne treba mu uzeti za zlo ovu ispalu KKP. Snaći će se Partizan. Imaju kintu i biće tu dobrih igrača, ne sumnjam.
    (Max, 22. jul 2023 19:33)

    # Link komentara

  178. Ovo je, što se kvaliteta tima tiče, bolja opcija za Partizan ma kako to čudno zvučalo. Ostaje para za više igrača umesto njega jednog (plus je dobro imajući u vidu njegovu sklonost povredama).
    Mirotić je bio dobra opcija kao stvar inspiracije. Takav polet i navijačima i timu ne mogu da daju ni tri odlična Amera.
    Tako je kako je. Snaći će se Partizan. Jeste manje dobrih igrača na tržištu ali daleko od toga da ih je nedovoljno. Nisu Obradović i Savić od juče.
    Ružno je što su izgubili toliko vreme (Zvezda već praktično sastavila tim, a i dosta drugih). Ružno je i što su sigurno navukli Pantera, Ledeja i Nanelija da ostanu verovatno obećavajući Mirotića. Ružno je i što se Mirotić poneo kao da je tek juče dobio pretnje i kao da nije mogao da očekuje da će zatalasati javnost. Mogao je i pre 20 dana da kaže da ništa nije sigurno oko dolaska. Ovako je ružno. Sve je ružno
    (Neumorni ispravljač krive Drine, 22. jul 2023 19:31)

    # Link komentara

  179. Без бриге, комплетираће Партизан ростер за наредну сезону...
    (Миша, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  180. Mislim, nije bas da nemaju igrace. Potpisali su novi ugovor sa Ledejom, jednim od najtrazenijih cetvorki u Evropi. Makabi im nije mogao nista. Kao sto ni Barselona nije mogla da parira za Pantera i Nanelija. Potrosice vec te preostale milione nekako
    (Bogi, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  181. Šta će nam Mirotić kad imamo Zach LeDay! Dovesti:
    Luka Božić
    Karlo Matković
    Hunter Hale
    (kk partizan, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  182. Partizan realno treba 5-6 novih igrača,a C.Z. je možda i 10 malo s obzirim koliko ih je otišlo! Zato dizanje frke oko Mirotića nije umesno,jer 3-4 igrača uvek mogu naći u narednih 2 meseca!
    Njih treba samo uklopiti u sistem,a C.Z. mora ispočetka!
    (Aleksa22, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  183. Pa za 11M, koliko je nudjeno Miroticu, mogu da dovedu koga hoce. Inace Zvezdin ukupan budzet je 12M
    (Panter 7M, Ledej 4,2M, dug za porez 9M, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  184. Luka Bozic umesto Nikole Mirotica!? Najbolji opis sledece sezone u jednoj recenici.
    (aca_bg, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  185. @Nikola

    Nisam siguran da su novci...Kampaco vas odbio... nisu svi Ponitka da može fora sa više para...Nibo, Pojtres takođe...

    Dobrić, Kalinić, Bjelica, Jović... takođe nisu hteli onomad. O da, trudili ste se itekako.

    Evo i Raul Neto neće...

    Kemba Voker otišao u Monako...

    Veseli i slični ne pada im na pamet da menjaju agenciju Beobasket zbog Vas.

    Ne brinem ja za vas jer imaćete sigurno 15 miliona i više...doćiće neko ali čisto je zanimljivo da vam se pokaže da ste mali i da se ne preskaču razredi.
    (Iznogud, 22. jul 2023 19:30)

    # Link komentara

  186. Mir nema cenu
    (Ra, 22. jul 2023 19:29)

    # Link komentara

  187. Ako nema u evropi, moze se i u americi potraziti pojacanje.
    (2CRAZY, 22. jul 2023 19:28)

    # Link komentara

  188. Kada ce da se prestane sa finansiranjem sportskih klubova od strane države?
    (Gradjanin opasnih namera, 22. jul 2023 19:27)

    # Link komentara

  189. Pisete sad ovako sad onako, vama verovati je suludo.Pre par dana pisali ste dolazi u Partizan, a sada....
    (miljas, 22. jul 2023 19:27)

    # Link komentara

  190. Sta ovi pijani milioneri sad glume zrtve? Svi sad znaju da ne znaju sta ce s parama, i da ce ih umesto na Mirotica sad potrositi na druge igrace. Mislim, je l treba da ih zalimo sad sto nisu kupili jednog Lamburdzinija, nego ce drugog?!
    (Mile, 22. jul 2023 19:27)

    # Link komentara

  191. Партизан треба да остави Вукчевића и да му да прилику да на позицијама 3 и 4 покаже шта зна. Смајли треба да добије бар једно 10 минута више у просеку на позицијама 4 и 5. Треба довести једну искусну петицу, која може да игра од 15 до 20 минута јер и Копривици треба дати шансу. (Де Маркус Казнс). И главно, довести Николу Ђуришића и дати му шансу, и то је то.
    (Зоки, 22. jul 2023 19:26)

    # Link komentara

  192. ma za njega je rec svetinja....inace i bolje sto nije dosao....ogromna plata, koja bi samo stvarala nemir u ekipi....ovako dovesti dva igraca koji fale, i teraj...kako god da bude....ziveo partizan...
    (borivoje surdilovic, 22. jul 2023 19:26)

    # Link komentara

  193. Mozda zato što partizanu nisu otišli 10 igraca , zadrzali su najbolje strance, dok zvezdi su otišli?
    (bas cudno, 22. jul 2023 19:08)

    Nije ni vama otislo toliko, a doveli ste devetoricu i planirate jos dvojicu.
    (Dezurni smarac, 22. jul 2023 19:25)

    # Link komentara

  194. Rebraca je slobodan.
    (yoyoy, 22. jul 2023 19:25)

    # Link komentara

  195. - Posle višednevnog ubeđivanja, igrač je prihvatio produženje i tražio sam od kluba, porukom u petak, 7. jula u 9:12 povećanje od 75.000 USD u prvoj godini. Takođe legitimno i veoma skromno i nikako dvostruko više. Od kluba sam dobio odgovor u 9.15 da je u pitanju Jamov veliki bezobrazluk i da principijelno nema povećanja - rekao je Ražnatović, pa nastavio:

    - U narednim danima se veoma ružno komuniciralo, provlačile su se i blage pretnje i povratka više nije bilo. Epilog priče je da je Jam Madar potpisao ugovor sa novim klubom za neuporedivo veći iznos od onoga za koji je bio spreman da ostane u Partizanu, da je bilo kulturnijeg ponašanja i dobre volje od strane kluba - jasan je Ražnatović



    Povucite paralelu sa ovim slucajem
    (samo lagano, 22. jul 2023 19:25)

    # Link komentara

  196. "Dok je najveći rival već potpisao devet novajlija, u Partizanu su jedina nova lica Ognjen Jaramaz i Mateuš Ponitka, što nije dovoljno i nova tura pojačanja je neophodna."

    Mozda zato što partizanu nisu otišli 10 igraca , zadrzali su najbolje strance, dok zvezdi su otišli?
    (bas cudno, 22. jul 2023 19:08)

    Nije nista cudno, Partizan je u ovoj sezoni potpisao 7 novih ugovora, 5 sa igracima koji su vec bili u ekipi i dva sa igracima koji su dosli …
    U Zvezdi su svim igracima, osim Dalibora Ilica istekli ugovori, neke su produzili poput Lazica, Lazarevica, Mitrovica a ostale igrace su doveli … pozitivno je da skoro svi imaju visegodisnje ugovore …
    (Slobodan, 22. jul 2023 19:23)

    # Link komentara

  197. Nema mirote nema ni trofeja.
    (Palestinac, 22. jul 2023 19:23)

    # Link komentara

  198. Ništa se epohalno nije desilo osim što su mediji napravili budale i paljevine od naroda. Kao što obično i rade.

    Ispade po hajpu da je Mirotić garant titule prvaka i da je Partizan šta, izgubio celu EL? To su obične gluposti i dečije priče. Koliko god bio dobar, nijedan igrač u Evropi ne garantuje ništa. Naprotiv možda bi Mirotić u Partizanu bio apsolutni debakl i poremetio ceo tim. Mirotić ni u Barseloni nije osvojio titulu sa najskupljim rosterom, gde piše da bi sa Partizanom otišao i na F4? Nema toga.

    Ovom timu treba startni centar, plej i još jedan igrač po izboru za rotaciju. I ništa više. Četvorku imamo. Partizan i dalje ima jako kvalitetan tim i produžava skupe igrače i treću sezonu, što je do skoro bilo nestvarno. Mnogo su se mase razmazile, umesto da se uživa u košarci širi se neka panika i teorije zavere. Klasična dokona raja.
    (Jan Veseli, 22. jul 2023 19:23)

    # Link komentara

  199. Oo vidimo stigla direktiva. Kako se lepo kroz ceo tekst provlaci da je Mirotic nekako zeznuo KKP i unazadio ih. Vidim da ga polako svuda napadaju posle onog Ostojinog saopstenja i da su ocigledno kivni na njega.
    (bvb, 22. jul 2023 19:07)

    Ne nego će da budu srecni sto ih je razvlačio mesec dana . Sklapali tim na osnovu njega . A on pogazio rec i preko Instagrama objavio da neće doći . Da zeznuo je žestoko , digao sebi cenu i sve je uradio zbog novca . A da bi ispao poštenjačina nije došao zbog pretnji . Svi znamo a i ti znaš da je ovo istina .
    (Sasa, 22. jul 2023 19:22)

    # Link komentara

  200. ne znam koja je to pozicija cetvorka ali verovatno pozicija tu gde su ledej,smajli i ponitka...sta ce nam cetvorka,nama treba samo jedan plej,jedan pravi centar i mozda neki pouzdan suter-sve to moze za miroticeve pare
    (nesa80, 22. jul 2023 19:22)

    # Link komentara

  201. Dovesti Luku Božića i Entoni Rendolfa.Sigurno su zajedno jeftiniji od Mirotića.
    Sportski pozdrav!
    (Marko Kraljevic, 22. jul 2023 19:11)



    I boriti se za 7 mesto u ABA ligi….
    (Goran Loznica, 22. jul 2023 19:22)

    # Link komentara

  202. Pare koji im je ostao od Mirotica, da uplate za porez?
    (tako nekako, 22. jul 2023 19:19)

    # Link komentara

  203. Znaci smucilo mi se prezime Mirotic zadnje 2 nedelje !!!
    (i to vam je tako, 22. jul 2023 19:18)

    # Link komentara

  204. Secate se izjave Miska kako su se ponasali oko slucaja Madar, kako su se ponasali prema njemu, Da li vam ovo malo ne lici na taj slučaj? mislite o tome
    (Zvezdas., 22. jul 2023 19:17)

    # Link komentara

  205. Otkud vi znate da je ranije dogovoren bilo kakav ugovor? Zato što je to Ostoja rekao? Ko da bi bio prvi put da nešto slaže... Ili zato što ste se sve vreme blamirali paleći određene navijače kako je sve gotova stvar?
    (Wllaxy, 22. jul 2023 19:17)

    # Link komentara

  206. Posle ovoga je praktično Partizan unazađen. Ne vidim da će sklopiti respektabilan tim posle odlaska najboljih igrača Lesora i Egzuma koji su bili neverovatno važni. Ponitka nije taj kalibar, a očekivati od Avramovića nešto više je nerealno. Vrlo teška situacija, očigledno su gradili tim oko Mirotića. Sada to sve pada u vodu.
    (srle, 22. jul 2023 19:15)

    # Link komentara

  207. Sad sam siguran da nijedan klub nece potpisati Mirotica. Sledeca stanica za njega je Kina ili tako nesto. Niko nece napravili istu gresku kao Partizan pa da mesec dana posveti dovodjenju jednog igraca. Plus mu niko nece platiti toliko koliko on hoce.
    (Veljko, 22. jul 2023 19:14)

    # Link komentara

  208. Nauk da se krije od javnosti i time nece biti pretnje ozloglasenog kluba. Sportski pozdrav.
    (Ivan, 22. jul 2023 19:10)

    Kakve pretnje kada tvoj klub rece da pretnje nisu imali nikakav uticaj da su dobili j garancije od drzave, Mirotic takodje demantovao, da nisu mozda pretnje od vaših, kao u slučaju Madar o kome je pričao Misko.
    (Dexim, 22. jul 2023 19:13)

    # Link komentara

  209. Ove istrosene igrace zaobici u sirokom luku. Trebaju nam momci koji imaju sta da dokazu sebi i drugima. Lesor i Egzum su pravi primeri. U najboljim godinama su dosli u Partizan. Napravili kompromis oko novca i oziveli svoje karijere i sada obezbedili mnogo bolje ugovore. Luka Bozic nije krilni centar nego nisko krilo. To je jedina pozicija na kojoj smo popunjeni. Bolje Vukcevic da dobije sansu jer ce iduce sezone bas napredovati ako bude imao prostora da igra. Ako on ode, onda ce nam trebati jos jedan domaci igrac na toj poziciji, pored ova 3 koja moraju da se dovedu. Znaci Dragic, Kalates i slicni ipak ne. Lepo od njih ako imaju neke zelje da dodju, ali niko nece imati toliko motiv kao ovi mladji. Publika od tih mladih napravi jos bolje igrace pa pod naletom adrenalina igraju kao u transu. To im je motivacija da jos jace rade. Dovedite igrace koji imaju dobar karakter i inteligenciju. Mirotic je otpao i to je to. Zavrsena prica, idemo dalje.
    (Black, 22. jul 2023 19:13)

    # Link komentara

  210. Hajde sto su cekali sa Miroticem ali sta smo cekali za pozicije 1 i 5?

    Meni sve ovo implicira kao da smo naprasno postali limitirani u dovodjenju igraca, tj. da su sredstva redukovana. Samim tim nije iskljuceno i da je Mirotic bas zbog toga dao odrecan odgovor jer nije imao garancije da ce tim biti u dovoljnoj meri kompetentan.

    Naravno da postoji opcija pretnji (mada ne verujem) ili da je Mirotic do te mere podizao cenu da smo odustali ali gde su ostala pojacanja? Svi aplaudiraju nekom budzetu koji je "nikad visi", a mi doveli B klasu Evrolige i to samo dva igraca, dok nas napustise tri odlicna + Papapetru.

    Ako dovedemo dva do tri igraca u rangu Jaramaza ili Ponitke to ce biti potvrda da je neko ipak odlucio da zatvori ventil i da ce se ovaj tim do kraja sezone raspasti.
    (Nikola, 22. jul 2023 19:13)

    # Link komentara

  211. Ako nije Partizan pretio ko je???
    (paradox, 22. jul 2023 19:12)

    # Link komentara

  212. Dovesti Luku Božića i Entoni Rendolfa.Sigurno su zajedno jeftiniji od Mirotića.
    Sportski pozdrav!
    (Marko Kraljevic, 22. jul 2023 19:11)

    # Link komentara

  213. Vrlo naivno su se oslonili na Mirotu. Od obećanja nema hleba ni u braku, a kamo li u nekom biznisu. A oni su zbog tog obećanja sve drugo pustili.
    (Masariko, 22. jul 2023 19:11)

    # Link komentara

  214. Nauk da se krije od javnosti i time nece biti pretnje ozloglasenog kluba. Sportski pozdrav.
    (Ivan, 22. jul 2023 19:10)

    # Link komentara

  215. ništa, za železnik smo i dalje sparta.
    (hehe, 22. jul 2023 19:09)

    # Link komentara

  216. "Dok je najveći rival već potpisao devet novajlija, u Partizanu su jedina nova lica Ognjen Jaramaz i Mateuš Ponitka, što nije dovoljno i nova tura pojačanja je neophodna."

    Mozda zato što partizanu nisu otišli 10 igraca , zadrzali su najbolje strance, dok zvezdi su otišli?
    (bas cudno, 22. jul 2023 19:08)

    # Link komentara

  217. Oo vidimo stigla direktiva. Kako se lepo kroz ceo tekst provlaci da je Mirotic nekako zeznuo KKP i unazadio ih. Vidim da ga polako svuda napadaju posle onog Ostojinog saopstenja i da su ocigledno kivni na njega.
    (bvb, 22. jul 2023 19:07)

    # Link komentara

  218. Cemu tolika briga za partizan? Produzili su sa strancima ugovor, imaju para, ne placaju porez...
    (bas cudno, 22. jul 2023 19:07)

    # Link komentara