- Komentari -
  1. mogao je Olimpijakos da dobije kao i 2010 protiv Partizana . Teodosic/childres i gotovo!
    (genije, 25. maj 2023 22:19)

    # Link komentara

  2. Da li je najluđa (titula) svih vremena ne znam, ali da je najnepravednija to sam siguran.
    (Ledolomac, 22. maj 2023 14:57)

    # Link komentara

  3. Panter je samo stegao saku. Nikoga nije pipnuo. Dek, Jabusele, Musa su se zaleteli da udaraju i pesnice, guraju i obaraju na pod. I? Panter dve utakmice?!! Aha vazi. Ljulj je napravio podlost. Ostalo su zavrsili Peres i Glikman. I to je sva prica. Zato u svakoj recenici o ovom trofeju ide rec Partizan.
    (Deksa, 22. maj 2023 11:11) # Link komentara

    "Panter je samo stegao saku...", pa druze naravno da su igraci reala samo cekali povod da nasrnu, a Panter im je dao povod... a zasto i koji je epilog svega ? I nije tacno da nije nikoga pipnuo, saketao se posle i sa Musom i sa ostalima a Ljulj koji je sve zakuvao zapravo nikoga nije pipnuo...i napravio je budale od svih !!! I takvi kao ti sto sada to nece da priznaju i sto brane Pantera ce biti razlog sto ce nam se ovo ponovo dogoditi, ne ucimo na svojim greskama. Pantera treba apostrofirati kao glavnog krivca sto partizan nije otisao na final four. Ne igra on ispred zgrade basket u svoje ime, nego prestavlja klub koji ga DEBELO placa i jos je plus kapiten, mora postojati neka odgovornost! Ja sam zvezdas i navijao sam za partizan i pravo mi je krivo sto je Real nepravedno prvo izbacio Partizan pa onda isto tako osvojio EL.
    (srbin, 22. maj 2023 12:58)

    # Link komentara

  4. Real bez Tavaresa nesrecno izgubio prvu utakmicu, u drugoj kosarkasi Partizana izazvali opstu tucu koja je rezultirala izbacivanjem nekih od kljucnih Realovih igraca, u 3 utakmici Partizan bio raspolozen za kosarku, igrao sjajno, vodio 17 razlike ali ih Real ponizio, u 4 ponovo ponizenje Partizana u sred Beograda, a u 5 utakmici Real se poigravao s Partizanom, iako je Partizan bio u najjacem sastavu, cak su ih pustili da steknu prednost, kako bi ih opet stigli i rutinski pobedili.
    Da se Tavares nije povredio u 1 utakmici, Real bi ih zgazio 3-0, ipak, ovako je sladje.
    (., 22. maj 2023 12:47)

    # Link komentara

  5. Alek - Istini za volju, Tavarez je prvu utakmicu igrao 22 minuta. Da je igrao 36 bilo bi isto kao u utakmicama broj 3, 4 i 5.
    (Bocko, 22. maj 2023 11:26)

    # Link komentara

  6. (ortak
    Barem su igrali SVI iz Evrope+ Makabi,dok su "onomad"91` pola Evrope odsustvovali...+zreb onakav-nikakav,kriza kod Reala Barse....jedino ste imali Bajern....ostale bi i Partizan glatko prosao,a i taj Bajern je bio zreo da vas prodje,ali je pitanje koliko ste platili nesrecnog golmana,tu bi lloptu i tetka iz 3ceg sprata poslala u korner,ne golman minhenskog tima.Sumnjivo?/Ma jok.
    (Šumska jesetra, 22. maj 2023 11:11)

    # Link komentara

  7. A sto bruci druze, Ljulj se koristio dozvoljenim sredstvima, napravio je jaci faul nad Panterom, nije uzeo bejzbol palicu sa klupe i udario ga u glavu... To sto je Panter posle toga ispao GLUPAN i zavio svoj klub u crno to je druga prica. Pogledaj Kanjgin faul nad Veselim, uzeo ga i bacio na zemlju, gori faul nego sto je Ljulj napravio, pa se ne secam da je Veseli podivljao...
    Slazem se da je Partizan bio bolji od Reala i da je trebalo da pobedi ali glupost Pantera je presudila seriju. Cak i sada posle svega niko nije ustao i apostrofirao Pantera kao glavnog krivca zasto Partizan nije otisao na final four, nego se pljuje po Realu...
    (srbin, 22. maj 2023 10:27)
    Panter je samo stegao saku. Nikoga nije pipnuo. Dek, Jabusele, Musa su se zaleteli da udaraju i pesnice, guraju i obaraju na pod. I? Panter dve utakmice?!! Aha vazi. Ljulj je napravio podlost. Ostalo su zavrsili Peres i Glikman. I to je sva prica. Zato u svakoj recenici o ovom trofeju ide rec Partizan.
    (Deksa, 22. maj 2023 11:11)

    # Link komentara

  8. Tavares je kolabirao na prvoj u Madridu jer ga Cus nije izvodio 36 minuta iz igre. Totalno ga je upropastio.Jer bez njega nije mogao ni izbliza da parira Partizanu (sto se videlo u drugoj) Dok se igrala kosaraka PArtizan je bio (ubedljivo) najbolji. Kad su pocele da se igraju druge igre tu PArtizan nije imao sanse. I to je sva prica. Nije ovo najludja titula. Ovo je najsramnija. I posle nje svi pricaju o bruzi u Madridu, a ne o nekakvom velikom klubu koji je osvojio trofej. Eno ti svi glavni portali koji prate evro kosarku pa citaj.U svakoj recenici o trofeju Partizan i druga utakmica. Fleka koju nikakav pehar ne pere.
    (Alek, 22. maj 2023 10:14)
    O čemu ti pričaš. Tavares nije igrao u Madridu uopšte drugo poluvreme a drugu nije uopšte ni igrao. Da je igrao obe cele Tavares Partizan ne bi ni stigao do 2:0.
    Činjenica je da je Partizan bio gotov jer ne igra košarku i čim je zonu odigrao Ćus ovi se pogubili. Može neki tim imati najbolje šutere za 3 ali to ne može da bude konstantno celu utakmicu i Ćus se pokazao na svom debiju u EL kao izvanredan strateg. Ne zaboravi da je igrao protiv Partizana i final4 bez dvojice najboljih igrača posle Tavaresa.
    Kapa dole Kraljevima
    (Ćaćo, 22. maj 2023 11:05)

    # Link komentara

  9. Zamislite da u finalu dobijete 29 poena od Saše Vezenkova, koji je imao i 9 skokova i 4 asistencije. Ispratio ga je Ajzea Kenan sa 21 poenom uz po 2 skoka i 2 asistencije, dok je 14 imao Mekisik, a po 6 Papanikolau i Slukas i da opet IZGUBITE. (treba da piše ipak POBEDITE)
    (naterati bogate da troše, 22. maj 2023 10:51)

    # Link komentara

  10. Zasto Partizan nije opet povedio? Zato sto je bio tu Tavares.
    (Ivan, 22. maj 2023 09:50)
    Seti se Tavares je bio na poslednjoj utakmici ligaškoj utakmici u Areni i izgubio sa primljenih 100 i nešto koševa. Jednostavno, tad i prvo poluvreme treće su se navikavali na Groblje i kad su Nas navijače premostili i uz pomoć neigranja 2 ključna igrača u trećoj, a bez kapitena u četvrtoj imali su šansu i iskoristili je.
    (naterati bogate da troše, 22. maj 2023 10:42)

    # Link komentara

  11. Ljudi, pisite vi ovde sta hocete i verujte u to sto pisete ali ostace upamceno da je Real osvojio titulu. Ko jos pamti proslogodisnje cetvrtfinale u kom je igrao Efes. Niko. Atek preproslogodisnje ili ono pre njega? Pamte se trofeji. Cak ni drigi finalista nije bitan.
    (Pavle, 22. maj 2023 10:41)

    # Link komentara

  12. Vreme je za plej Off ovako ispada smešno. Ne prolazi najbolji tim u finale.
    (Kraljević Marko, 22. maj 2023 10:39)

    # Link komentara

  13. Tavares je kolabirao na prvoj u Madridu jer ga Cus nije izvodio 36 minuta iz igre. Totalno ga je upropastio.Jer bez njega nije mogao ni izbliza da parira Partizanu (sto se videlo u drugoj) Dok se igrala kosaraka PArtizan je bio (ubedljivo) najbolji. Kad su pocele da se igraju druge igre tu PArtizan nije imao sanse. I to je sva prica. Nije ovo najludja titula. Ovo je najsramnija. I posle nje svi pricaju o bruzi u Madridu, a ne o nekakvom velikom klubu koji je osvojio trofej. Eno ti svi glavni portali koji prate evro kosarku pa citaj.U svakoj recenici o trofeju Partizan i druga utakmica. Fleka koju nikakav pehar ne pere.
    (Alek, 22. maj 2023 10:14) # Link komentara

    A sto bruci druze, Ljulj se koristio dozvoljenim sredstvima, napravio je jaci faul nad Panterom, nije uzeo bejzbol palicu sa klupe i udario ga u glavu... To sto je Panter posle toga ispao GLUPAN i zavio svoj klub u crno to je druga prica. Pogledaj Kanjgin faul nad Veselim, uzeo ga i bacio na zemlju, gori faul nego sto je Ljulj napravio, pa se ne secam da je Veseli podivljao...
    Slazem se da je Partizan bio bolji od Reala i da je trebalo da pobedi ali glupost Pantera je presudila seriju. Cak i sada posle svega niko nije ustao i apostrofirao Pantera kao glavnog krivca zasto Partizan nije otisao na final four, nego se pljuje po Realu...
    (srbin, 22. maj 2023 10:27)

    # Link komentara

  14. Dajte ljudi jeste najbezobrazniji, najprljaviji i kako god osvojena titula, ali nije kosarka balet bas.
    Ali iz neutralnog i objektivnog ugla Real je osvojio 11. titulu.
    (sls, 22. maj 2023 10:24)

    # Link komentara

  15. Veliki broj vas je sklon da veruje da je kljucni trenutak cetvrtfinalne serije izmedju Reala i Partizana bila ona tuca. Nikom ne pada na pamet da se upita da li bi Partizan poveo sa 2:0 da se Tavares nije povredio na prvoj utakmici. U petoj utakmici su na terenu bili i Panter i Lesor. Zasto Partizan nije opet povedio? Zato sto je bio tu Tavares.
    (Ivan, 22. maj 2023 09:50)
    Tavares je kolabirao na prvoj u Madridu jer ga Cus nije izvodio 36 minuta iz igre. Totalno ga je upropastio.Jer bez njega nije mogao ni izbliza da parira Partizanu (sto se videlo u drugoj) Dok se igrala kosaraka PArtizan je bio (ubedljivo) najbolji. Kad su pocele da se igraju druge igre tu PArtizan nije imao sanse. I to je sva prica. Nije ovo najludja titula. Ovo je najsramnija. I posle nje svi pricaju o bruzi u Madridu, a ne o nekakvom velikom klubu koji je osvojio trofej. Eno ti svi glavni portali koji prate evro kosarku pa citaj.U svakoj recenici o trofeju Partizan i druga utakmica. Fleka koju nikakav pehar ne pere.
    (Alek, 22. maj 2023 10:14)

    # Link komentara

  16. Ranije, pre vise od 20 godina, kad su domace lige bile jake, F4 u zavrsnici EL je imao smisao. Tada je EL imala isti prioritet kao domaca liga, mozda cak i manji. Sada kada domace lige sluze kao uigravanje za utakmice EL, F4 apsolutno nema smisla. Pod hitno uvesti da se igraju serije do kraja, na 3 ili 4 dobijene. Igras celu sezonu i onda u 2 utakmice sve odlucujes, slabiji dan i pada cela sezona u vodu.
    (Mile, 22. maj 2023 10:11)

    # Link komentara

  17. ljulj i kevin panter...real spomenik da im digne.
    (borivoje surdilovic, 22. maj 2023 10:09)

    # Link komentara

  18. Ljulj, koji je sve poceo namernim faulom nad Panterom i jos ga udario ramenom, ne dobije nijednu suspenziju a Panter 2 utakmice za stegnutu pesnicu u odgovor na njihovo premlacivanje iz apsolutne nemoci nad Partizanom u tom trenutku, tu vidis svu "velicinu" njega i njegovog kluba. Dakle ima snimak, pogledajte sta je to Panter uradio, da je dobio takvu kaznu, a sta je Ljulj uradio da je dobio takvu nagradu?
    Ova titula je toliko cista, kao i EL komisija koja je odredila takve kazne.
    (neko tamo, 22. maj 2023 10:07)

    # Link komentara

  19. Da rezimiramo, za eliminaciju partizana krivi su:

    1. Nesportski faul Ljulja
    2. Nesreća u OŠ "Vladislav Ribnikar"
    3. Linija koju je gazio Hezonja prilikom šuta za tri poena
    4. Povreda Egzuma zbog koje nije mogao da igra preostala tri meča
    5. Evroliga koja je na pravdi Boga kaznila Pantera i Lesora, koji inače baš nisu osobe koje prave ekscese (Lesor naročito)
    6. Ona dva srpska košarkaša koja su u seriji ulazili u igru ali nisu mogli/uspeli da isprate igru Partizanove legije stranaca jer su njihovih nekoliko poena po meču bili nedovoljni.
    (PeraQ, 22. maj 2023 09:59)

    # Link komentara

  20. Uz duzno postovanje majstorima kosarke, ovo nikako ne moze biti najludja. Nijedna titula u EL ne moze da se poredi sa Partizanovom, koji je celu sezonu igrao u Spaniji kao domacin, sa gomilom golobradih momaka i trenerom od 30 godina. Na kraju svih krajeva ona luda trojka Djordjevica u poslednjoj sekundi. Real ce imati ozbiljnu mrlju zbog onoga sa Partizanom, mada u fudbalu imaju 50 mrlja pa nastavljaju da osvajaju sve zivo.
    (Rade, 22. maj 2023 08:52) # Link komentara

    Nazalost, ovoga cemo se samo mi secati, nikog vise ne interesuje pravda za Partizan i Srbe generalno.
    (samo jako, 22. maj 2023 09:52)

    # Link komentara

  21. Veliki broj vas je sklon da veruje da je kljucni trenutak cetvrtfinalne serije izmedju Reala i Partizana bila ona tuca. Nikom ne pada na pamet da se upita da li bi Partizan poveo sa 2:0 da se Tavares nije povredio na prvoj utakmici. U petoj utakmici su na terenu bili i Panter i Lesor. Zasto Partizan nije opet povedio? Zato sto je bio tu Tavares.
    (Ivan, 22. maj 2023 09:50)

    # Link komentara

  22. Mislim da nije uporediva sa Partizanom iz 1992. Bespotrebno je i objašnjavati šta se sve tada događalo.
    (Randy Marsh, 22. maj 2023 08:30)

    Da, stvarno nije uporedivo i ne treba nista objasnjavati.
    Real je sinoc osvojio EL, a partizan 92' Fiba LS.
    (ortak, 22. maj 2023 09:46)

    # Link komentara

  23. Na kraju ispada da se Partizan jedini igrao sa ovakvim Realom, plus Jabusele i Dek.
    Zoc je pokazao da je doktor kosarke jedino nismo imali srece, ali sve u svemu odlicna Partizanova sezona u Evroligi.
    Dogodine korak dalje a onda je sve moguce.
    Samo kad bi ostali svi stranci,
    Zdrav Aleksa i Smajli, Tristan ce valjda napredovati.
    I da dodju Veseli, Lucic i Jaramaz.
    (svi drugari moji grobari, 22. maj 2023 08:47)

    I tri na karte...
    (vule vu, 22. maj 2023 09:43)

    # Link komentara

  24. Aristokratski? Gipsy Kings i aristokratija? Neko ko ne poznaje Špance i njihov mentalitet može i da misli koliko su nobles i aristokratija.
    (Avanturista, 22. maj 2023 09:38)

    # Link komentara

  25. Pa dobro jesu osvojili ali zbog imena su im progledali kroz prste. Jer da se onaj incident dogodio bilo kom drugom klubu oštrije bi ga kaznili. Jos kad sam juce video Babarogu da sedi pored Peteza jedan pored drugog sve coveku bude jasno na kraju. Miljenici su sreće gurani od sudija i EL uprave i tako se završilo kako se završilo. Inace realno i Partizan i Barselona i Olimpijakos su bolje ekipe od Reala. Ali ne pobeđuje uvek bolji. To je sport desava se. Meni najsugaviji tim u Evropi uvek bio i ostao.
    (Del Boj, 22. maj 2023 09:36)

    # Link komentara

  26. Đorđević je dao trojku u poslednjoj sekundi.
    (Lion, 22. maj 2023 09:33)

    # Link komentara

  27. Реал - реално - незаслужено. Направили су намеран фаул против Партизана, намерно ударање и сад испада да је онај ко је ударен буде више кажњен од онога који бије.
    И ако је требао да буде неко кажњен то су требала 2 најбоља играча Реала и 2 резервна играча Партизана. Тако испада да ти можеш да удариш шамар најбољем играчу противничке екипе, изнервираш га, он не може да прећути - и тако га избациш из игре :)
    Евролига треба да мења правила баш због неспортског потеза Реала који је намерно изазвао прекид.
    (sitno, 22. maj 2023 09:17)

    # Link komentara

  28. Olimpijakos i Barselona će i narednih godina imati šansu. Nažalost, za Partizan je šansa otišla u nepovrat, ovako jak tim i trenera nikad više neće imati.
    (expert, 22. maj 2023 09:15)

    # Link komentara

  29. I jos svasta nesto NAJ. Nikada nece EL biti ni blizu NCAA a o NBA da ne govorimo. Ne sponzori velike pare da gledaju predstavu.
    (Cuyoshi, 22. maj 2023 08:57)

    # Link komentara

  30. I najludja prica svih vremena, da je jedan nesportski faul nesto promenio.

    Posto je normalno da se na svaki nesportski faul reaguje zaletanjem i podizanjem pesnice?!
    (GM, 22. maj 2023 08:57)

    # Link komentara

  31. pa kad je zeljku bitnija kosarka od tragedije sa decom koja se desila dan pre utakmice. mogao je da odlozi, niko rec ne bi rekao. karma je cudo
    (Marko, 22. maj 2023 08:54)

    # Link komentara

  32. Užas !!
    Da se mogu vratiti one 80e i 90e godine kada Reala ni u fudbalu ni u košarci nije bilo nigde po 30 godina. Bilo bi divno.
    (dakiliz, 22. maj 2023 08:54)

    # Link komentara

  33. Najbezobraznija, najprljavija i najpokvarenija titula svih vremena...
    (Ivan Smederevac, 22. maj 2023 08:54)

    # Link komentara

  34. Uz duzno postovanje majstorima kosarke, ovo nikako ne moze biti najludja. Nijedna titula u EL ne moze da se poredi sa Partizanovom, koji je celu sezonu igrao u Spaniji kao domacin, sa gomilom golobradih momaka i trenerom od 30 godina. Na kraju svih krajeva ona luda trojka Djordjevica u poslednjoj sekundi. Real ce imati ozbiljnu mrlju zbog onoga sa Partizanom, mada u fudbalu imaju 50 mrlja pa nastavljaju da osvajaju sve zivo.
    (Rade, 22. maj 2023 08:52)

    # Link komentara

  35. Ne može biti "luđa" od one Dudinog Olimpijakosa protiv CSKA u finalu. Imali su -4 na minut do kraja, može se reći da su završnice bile u istom rangu. ;)
    (Rale, 22. maj 2023 08:51)

    # Link komentara

  36. Dosta fosta je slabiji kvalitet evrolige uopšte nego ranije. Sve ekipe su neki prosek. Igrači ili matori i crnci koji su igrali za 15 ekipa u evroligi. Jako slabo pravog talenta koji može npr. u NBA. Deluje mi kao da je i koledž košarka fosta hača od evrolige trenutno.
    (Dex, 22. maj 2023 08:50)

    # Link komentara

  37. Treba da pozovu Pantera na proslavu koji im je omogucio svojim naivnim potezom osvajanje titule.
    (Mn, 22. maj 2023 08:48)

    # Link komentara

  38. Na kraju ispada da se Partizan jedini igrao sa ovakvim Realom, plus Jabusele i Dek.
    Zoc je pokazao da je doktor kosarke jedino nismo imali srece, ali sve u svemu odlicna Partizanova sezona u Evroligi.
    Dogodine korak dalje a onda je sve moguce.
    Samo kad bi ostali svi stranci,
    Zdrav Aleksa i Smajli, Tristan ce valjda napredovati.
    I da dodju Veseli, Lucic i Jaramaz.
    (svi drugari moji grobari, 22. maj 2023 08:47)

    # Link komentara

  39. Није се Дек сам повредио, него га је Ледеј повредио
    (GIFs, 22. maj 2023 08:44)

    # Link komentara

  40. Real je bio odlican u prvoj polovini ligaskog dela Eurolige, a onda su se povredili: Ljulj, Rodrigez, Rudi, Poarje, Alocen, Gos i Dek. U jednom trenutku su svi plejevi bili povredjeni. Igrace su iz povreda izvukli za Partizan, a onda se povredio i Tavares. Protiv Partizana 6-7 igraca van takmucarske forme, dizalindu je iz utakmice u utakmicu. A onda se ponovo povredio i Dek.
    Na sve to i trener koji realno veze nema. Igrali su na suv kvalitet pojedinaca. Juce Musa, nije igrao poslednjih 15 minuta, a statisticki je najbolji igrac Reala i jako dobro je igrao do preseljenja na klupu.
    Nema nijedne ekipe u Euroligi koja bi prezivela ovoliki broj povreda. Na kraju je Hezonja lepo rekao, na pocetku sezone nas je bilo previse a na kraju nismo imali dovoljno igraca za utakmicu.
    Navijao sam za Olimpijakos i kodam priznati da su sudije na kraju zesto navlacile za njih i opet nisu umali da pobede. Vratilo im se za onaj final 4 gde su dobili utakmice u poslednjij sekundi.
    (Lane, 22. maj 2023 08:43)

    # Link komentara

  41. Bili pametniji, isprovocirali, a posle toga bili bolji i pobedili. Nema tu nista cudno. Tuzno za nas, ispali smo glupi, ali nista cudno.
    (Pajazzo, 22. maj 2023 08:42)

    # Link komentara

  42. Moj omiljeni kolumnista
    (Beast Mode, 22. maj 2023 08:41)

    # Link komentara

  43. Eeeee Panteru, tačka.
    (S.M.Kuća, 22. maj 2023 08:40)

    # Link komentara

  44. Mislim da nije uporediva sa Partizanom iz 1992. Bespotrebno je i objašnjavati šta se sve tada događalo.
    (Randy Marsh, 22. maj 2023 08:30)

    # Link komentara