- Komentari -
  1. Rade,a kako to Teodosic sklonjen zbog Avramovica?
    (Hogar!, 8. april 2023 11:25)

    # Link komentara

  2. Partizanovci se ponašaju kao da su izmislili košarku, I Zvezda je osvojila Kup šampiona u fudbalu i da li iko normalan može da pomisli da po toj logici Zvezdaši na nivou Evrope treba da se postavljaju kao da su tate svima,ajte molim Vas
    (Rade, 2. april 2023 10:29

    E pa ovako:

    1. Ti uporedjujes FK Zvezdu koje je jednom osvojila kup - i to godine gad engleski klubovi nisu ni igrali - u kojem posle toga nijednom nije primirisala finalu ili polufinalu sa Partizanom koji ima nekih 4 Final 4, ko zna koliko Top 8, itd.

    2. Vi Zvezdasi pricate o Bariju vec 30 godina ko da ga osvajate svake godine.

    Brate stvarno oladi malo, smirite se.
    (djole, 3. april 2023 22:36)

    # Link komentara

  3. ...a najviše ovi iz predgrađa.
    (iskreno, 2. april 2023 21:31)

    # Link komentara

  4. Partizanovci se ponašaju kao da su izmislili košarku, I Zvezda je osvojila Kup šampiona u fudbalu i da li iko normalan može da pomisli da po toj logici Zvezdaši na nivou Evrope treba da se postavljaju kao da su tate svima,ajte molim Vas
    (Rade, 2. april 2023 10:29)

    # Link komentara

  5. Partizan je klasična euroligaška ekipa sastavljena od stranaca, i odatle uspeh, ne iz rada klupskih mlađih kategorija i trenera. Igrica basketball manager, a ne tamo neki veliki rad. Avramović prvi plejmejker zbog kog je Teodosić sklonjen, sedi na klupi u klubu, kao i ostali srpski igrači i vodu nosi, tako da ne kritikujte posle Jokića i ostale.Avramović bolje da igra u Cedeviti
    (Rade, 2. april 2023 10:11)

    # Link komentara

  6. Поента није у томе који је спорт најгледанији већ је у питању ремек дело Жоца и играча које је селектовао (наравно и пратње у клубу). Кад неко тако влада материјом, као Жоц, онда је то револуција јер оволико анимираних људи, спектакли у Арени, јесу најмање спортски догађај. Вансеријски квалитет једног човека, Жељка Обрадовића и играча који га прате с великом љубављу је нешто најлепше што свет данас гледа. Играча који га прате, момака који су приметили да су постали бољи људи и квалитетнији спортисти. Такву рецептуру не нуди нико и то ни за какав новац не можете купити. Оплеменити људе, унапредити их у људском (пре свега моралном), емотивном и стручном смислу може само неко ко је педагог највишег ранга. Жоц није само Партизанов, Жоц је планетарни. А такви људи, једноставно, недостају. Жоц истовремено, примером, поставља ред ствари: људскост, квалитет, љубав. Ниједан декрет ово не може да замени. Феномен Партизан је најмање спортски. Он је револуција за посусталу свест!
    (обс, 1. april 2023 23:54)

    # Link komentara

  7. (iz prve ruke, 1. april 2023 18:17)
    A kakve veze ima sve ovo što ti pričaš sa temom kojom se bavi ova vest? Koji su razlozi pravi pa si ostavio ovakav tekst i dao info iz "prve ruke" da tamo neka Evropa ne gleda košarku? Aha, verovatno da je Zvezda u pitanju onda bi ova tema bila "aktuelna, validna i opravdana" a pošto je Partizan onda frustracija i kompleksi u fazonu" šta se bre vi tamo ložite na basket". Recimo u Češkoj boli uvo ljude što se u Srbiji, Grćkoj, Belgiji, Engleskoj, Francuskoj... ne prati Hokej ali oni žive za taj sport. Kakve veze to ima sa ovim što pišeš? Svako poređenje bilo kog sporta sa fudbalom na globalnom nivou je apsurd jer je fudbal iznad svega toga i to je jasno ali ipak postoje i drugi sportovi. To što ti živiš preko nisi ništa kompetentniji da daš mišljenje jer sad u ovo vreme telekomunikacija, interneta, satelita... se može gledati bilo koji kanal u bilo kojoj zemlji tako da i ja dobro znam ko sve prenosi Evroligu a ne živim preko. Pošto nemam Sport Klub onda sve utakmice Partizana gledam na nemačkoj Magenta TV, francuskoj Skweek tv, grčkoj Nova tv, skandinavskim Viasat kanalima, britanskim Freesports kanalima, ukrajinskim Setanta sport kanalima, turskim NTV Sport kanalima, španskim DAZN kanalima...U bre zaista NIKO ne prenosi Evroligu. Čim Zvezde nema - onda stara priča: "A Bari? Ipak je fudbal nr. 1 sport, ko još gleda košarku?!" Koliko god da je košarka popularna, Partizan je fenomen onoliko koliko je košarka popularna u toj zemlji! A Zvezda?
    (noj,glava i pesak, 1. april 2023 21:31)

    # Link komentara

  8. “ Veruj mi da danas cela Evropa prica o utakmicama Mancester Siti-Liverpul i Bajern Minhen-Borusija Dortmund, a ne o Evroligi u kosarci!!! Dokaz da Evropu nije briga za kosarku kao Srbiju je broj gledalaca na tribinama. Dok vi napunite Arenu, u Evropi poluprazne tribine na skoro svim utakmicama. Uzivajte u kosarci ali se manite tih prica "Cela Evropa prica o Partizanu.”
    Verovatno je članak trebalo da glasi kako cela košarkaška Evropa priča o jednom od naših blizanaca kako vi ograničeni i nenaviknuti na novinarski senzacionalizam ne bi pogrešno shvatili. Usput, fudbal je taj kome opada popularnost, zato se i spominje promena pravila. Nove generacije pričaju o Siti-Liverpul, ali na osnovu vesti i probranih najzanimljivijih trenutaka serviranih na netu.
    (Iz leve ruke, 1. april 2023 21:24)

    # Link komentara

  9. Ma košarku niko ne prati u Evropi. Samo ovu našu fudbalsku ligu, otimaju se za otkup prava.
    (View, 1. april 2023 20:58)

    # Link komentara

  10. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 01. april 2023 16:06)

    Nemci, a pogotovo Englezi, uopšte nisu relevantni kad je u pitanju kkšarka...
    (Aleksandar, 1. april 2023 20:58)

    # Link komentara

  11. Kosarka se prati u Spaniji, Grckoj, Turskoj, Srbiji, Rusiji, Italiji, Litvaniji, Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Crnoj Gori, Makedoniji.
    Iz ovi zemalja dolaze prvaci Evrope iz svih najbitnih sportova, dakle vodece sportske nacije.
    Neko spomenu da se rukomet u Fra vise prati od kosarke, evo ja kao neko ko prati fudbal, kosarku, tenis, formulu 1, reprezentativni rukomet, odbojku, zna za 2 rukometna kluba iz Fra, PSG i Monpelje i sta cemo sad?
    Mi kao konkurente imamo Real i Barselonu koji spadaju u sami krem sportskih drustava, tu su Fenerbahce,Olimpijakos, Monako,
    koji imaju poznate fudbalske selekcije.
    Sta mene briga za skandinaviju, ili za engleze koji znaju samo za jedan sport i tu ne mogu nista da osvoje 50 godina.
    (Lord, 1. april 2023 20:28)

    # Link komentara

  12. I ja živim preko 20 godina u Francuskoj ,mogu da kažem da je isto i ovde ,košarka je dosta daleko u odnosu na fudbal. Na prvom mestu je fudbal pa rukomet pa možda bi se reklo košarka.
    (Isto i ovde, 1. april 2023 19:27)

    E ako toliko zivis u Francuskoj onda nisi smeo da zaboravis ragbi koji je popularan skoro kao i fudbal. U koliko drugih zemalja se prati ragbi?

    Kosarka je sport broj dva u Evropi, kad se sve sabere i oduzme
    (Šumadija, 1. april 2023 20:28)

    # Link komentara

  13. I ja živim preko 20 godina u Francuskoj ,mogu da kažem da je isto i ovde ,košarka je dosta daleko u odnosu na fudbal. Na prvom mestu je fudbal pa rukomet pa možda bi se reklo košarka.
    (Isto i ovde, 1. april 2023 19:27)
    Nemojte da im kvarite sevdah, vidite da im mediji pune glave da su najbitniji i najbolji na svetu.
    (Nenad, 1. april 2023 19:45)

    # Link komentara

  14. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 01. april 2023 16:06)
    Ja zivim dvadeset godina u Nemackoj i potvrdjujem sve sto si napisao.Kada sam 2003 dosao ovamo,nisi mogao kos nigde da nadjes da ubacujes malo.Sada je dosta drugacije, pre svega zbog Novickog mada je sve to daleko od popularnosti koa kod nas u Srbiji,Litvaniji ,Grckoj...Kada sam nedavno kolegi koji je iz Banja Luke rekao da je veceras kosarka,ostale kolege iz kancelarije su vrtele glavom kada su culi da se radi o EL.U Nemackoj su od kosarke popularniji zimski sportovi,skijanje,bijatlon i skokovi,biciklizam takodje ali moram reci i da je zadnjih godina njihova Basket Bundesliga solidna liga najvise zahvaljujuci finansijski stabilnim timovima u kojima se za nase trziste i povoljno mogu naci stvarno dobri igraci
    (deki27, 1. april 2023 19:02) # Link komentara

    I ja živim preko 20 godina u Francuskoj ,mogu da kažem da je isto i ovde ,košarka je dosta daleko u odnosu na fudbal. Na prvom mestu je fudbal pa rukomet pa možda bi se reklo košarka.
    (Isto i ovde, 1. april 2023 19:27)

    # Link komentara

  15. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 01. april 2023 16:06)
    Ja zivim dvadeset godina u Nemackoj i potvrdjujem sve sto si napisao.Kada sam 2003 dosao ovamo,nisi mogao kos nigde da nadjes da ubacujes malo.Sada je dosta drugacije, pre svega zbog Novickog mada je sve to daleko od popularnosti koa kod nas u Srbiji,Litvaniji ,Grckoj...Kada sam nedavno kolegi koji je iz Banja Luke rekao da je veceras kosarka,ostale kolege iz kancelarije su vrtele glavom kada su culi da se radi o EL.U Nemackoj su od kosarke popularniji zimski sportovi,skijanje,bijatlon i skokovi,biciklizam takodje ali moram reci i da je zadnjih godina njihova Basket Bundesliga solidna liga najvise zahvaljujuci finansijski stabilnim timovima u kojima se za nase trziste i povoljno mogu naci stvarno dobri igraci
    (deki27, 1. april 2023 19:02)

    Sta nas briga za njih. Ni vaterpoli niko ne gleda pa sta? Ljudi koji vole i gledaju se dive ovome. Kraj rasprave
    (Pera85, 1. april 2023 19:25)

    # Link komentara

  16. Tako je. OKK Beograd (nisam siguran da je to tačno da je 3 puta igrao polufinale jer se u to vrijeme koliko se sjećam igralo samo finale) znači ima 3 f4. Jer f4 ništa drugo nije nego polufinale. U polufinale idu 4 najbolja. Razna izmišljanja drugih naziva za nešto što je jednostavno.
    Inače na istoj smo strani ali ne potcjenjujte KEŠ. Nije bilo lakše osvojiti KEŠ bilo u košarci bilo u fudbalu, nego EL. U KEŠ se nije smjelo kiksati ni u jednoj utakmici.
    (Nbc, 1. april 2023 18:46)

    Nije igrano samo finale, OKK je '59 u polufinalu ispao od bugarskog Akademika (titulu osvojila ASK Riga), '64 od Spartaka iz Brna (za jedan kos su bili bolji Cesi/Cehoslovaci, a titulu je osvojio Real), '65 od Reala koji je i osvojio titulu (i) te sezone. Samo neznalice mogu da potcenjuju KES, ali, mogao si da kiksnes u jednoj utakmici jer su igrana dva meca, nije bio smak sveta i ako izgubis, pogledaj Partizanov put do finala u sezoni 65/66.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 19:20)

    # Link komentara

  17. Ipak mislim da se ti nista ne pitas, kao sto se stvarno ne pitas. Partizan je siguran ucesnik Evrolige, verovatno sa visegodisnjom licencon, za Zvezdu je sve na dugackom stapu i da se nada Partizanovoj licenci jer ce ABA imati to jos jedno mesto. U svakom slucaju, Partizan igra mnogo bolje, sto i tabele Evrolige i ABA pokazuju, ako kojim slucajem ne ode na F4 imace mnogo vremena za pripremu svake utakmice, jer bukvalno nijednu do sada nije odigrao rekreativno, nego u punom gasu. I igra mu ne zavisi od raspolozenja 2-3 igraca, nego uvek iskoci neko ko iz potaje razbije protivnika.
    (Deda, 1. april 2023 18:36) # Link komentara
    Prijatelju da li si svestan da svim strancima isticu ugovori i kad krene jurnjava bogatih ekipa za Lesorom,Panterom ,Egzumom,nece ostati kamen na kamenu.Isto vazi i za Zvezdu gde Kampaco verovarno ide a Vildoza i Nedovic imaju jos godinu dana ugovora ali za bogate ekipe nije problem da plate obestecenje.Plus vas jedan covek svakoga dana opominje da platite porez a on moze sve
    (deki27, 1. april 2023 19:14)

    # Link komentara

  18. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 01. april 2023 16:06)
    Ja zivim dvadeset godina u Nemackoj i potvrdjujem sve sto si napisao.Kada sam 2003 dosao ovamo,nisi mogao kos nigde da nadjes da ubacujes malo.Sada je dosta drugacije, pre svega zbog Novickog mada je sve to daleko od popularnosti koa kod nas u Srbiji,Litvaniji ,Grckoj...Kada sam nedavno kolegi koji je iz Banja Luke rekao da je veceras kosarka,ostale kolege iz kancelarije su vrtele glavom kada su culi da se radi o EL.U Nemackoj su od kosarke popularniji zimski sportovi,skijanje,bijatlon i skokovi,biciklizam takodje ali moram reci i da je zadnjih godina njihova Basket Bundesliga solidna liga najvise zahvaljujuci finansijski stabilnim timovima u kojima se za nase trziste i povoljno mogu naci stvarno dobri igraci
    (deki27, 1. april 2023 19:02)

    # Link komentara

  19. sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 01. april 2023 10:48)

    Ima, ima. I stizu Dzordan i Medzik u najboljim danima, za plej of. Sve to Zvezda ima. I onda se probudis.
    (DrrrMrrr, 1. april 2023 19:00)

    # Link komentara

  20. @duledudule

    Kićanović, Dalipagić, Grbović, Đorđević, Obradović, Danilović, Divac, Paspalj, Rebrača, Pecarski, Lončar...ima ih još, statističar si pa slobodno nastavi niz...svi oni imaju zejedničko jedno: u Partizan su dolazili ili kao tinejdžeri ili u ranim dvadesetim, tu postajali reprezentativci, osvajali međunarodne trofeje sa Partizanom i donosili svetska, evropska i olimpijska reprezentativna odličja. Imaš tu još i neke koji su sa reprezentacijom uzimali medalje, a sa Partizanom igrali samo final-four ili su prerano odlazili u inostranstvo kao Bogdanović,Krstić, Rašić, Berić, Drobnjak, Perović, Tepić, Kecman.... Kad već pominješ Radonjića, imamo i mi naše Crnogorce kao što je Peković i Pavlović. Proceni značaj u svetu košarke pa javi relativnu i apsolutnu težinu između njih. Još nismo u top 8, ako uđemo biće to ko zna koji, ne brojimo jer imamo samo jedan. A da uživamo - uživamo! Uživaj i ti! Znam tačno i koliko uživaš i zbog toga mi je, što reče jednom Nenad Trajković, izuzetno drago. Kad beše on to rekao?

    Objavite mi komentar. Ne psujem i nikoga ne vređam.
    (Moji drugari, 1. april 2023 18:56)

    # Link komentara

  21. Dobro bre svaka cast osvojili ste top
    8. Inace na danasnji dan je Zvezda obezbedila top 8 15/16 sa rosterom:
    Rebic 21god
    Micic 22god
    Jovic 26god
    Lazic 27god
    Guduric 21god
    Kinzi 32god Usa
    Dangubic 23 god
    Simonovic 29god
    Simanic 19god
    Mitrovic 23 god
    Tejic 20 god
    Miler 23 god Usa
    Cirbes 26 god Ger
    Stimac 28 god
    trener Radonja.
    Uporedite ekipe alo rodjaci, uzivajte u top 8.
    (duledudule, 01. april 2023 17:47
    92 partizan na krovu evrope u ovo doba...i sta je tvoj komentar hteo reci
    (zile, 1. april 2023 18:51)

    # Link komentara

  22. @duledudule
    Druze, Vujosevic Dule odveo na Final 4 ekipu Mekejleb, Bozic, Rasic, Kecman, Sinovec, Milosevic, Veseli, Mitrovic, Djekic, Roberts, Vranes, Maric - tako da - ne blamiraj se. Takodje je voljim nekih ljudi rasturen tim koji je Dule sastavio a koji bi igrao barem jos jedan Final 4- ako ne i vise: Vesterman, Gordic, Milosavljevic, Andjusic, Bogdanovic, Lucic, Bertrans, Lovernj, Cakarevic, Milutinov, Musli, Gagic
    (zilijen, 1. april 2023 18:49)

    # Link komentara

  23. Zna se dobro na sta se misli kad se kaze F4, prvi F4 je bio u Ganu '88. Kad bismo racunali tako kao ti, onda bi OKK Beograd imao tri F4 jer je tri puta igrao u polufinalu.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 17:40)
    Tako je. OKK Beograd (nisam siguran da je to tačno da je 3 puta igrao polufinale jer se u to vrijeme koliko se sjećam igralo samo finale) znači ima 3 f4. Jer f4 ništa drugo nije nego polufinale. U polufinale idu 4 najbolja. Razna izmišljanja drugih naziva za nešto što je jednostavno.
    Inače na istoj smo strani ali ne potcjenjujte KEŠ. Nije bilo lakše osvojiti KEŠ bilo u košarci bilo u fudbalu, nego EL. U KEŠ se nije smjelo kiksati ni u jednoj utakmici.
    (Nbc, 1. april 2023 18:46)

    # Link komentara

  24. Mi u svemu prvi. Igrali smo prvi F4, prvi osvojili Evroligu, nas trener ce prvi doci do 10 titula Evrolige, prvih 10 top poseta na vecitoj listi Evrolige su nase. Koji rekord sledeci treba obarati?

    E sta je Bartomeu uradio evropskoj kosarci, pa je umesto najvecih klubova uzimao pare i ubacivao smesne klubove. Jos da se vrate Cibona, Split, da se sklone neki koji su zalutali, pa da Evroliga stvarno bude ono najbolje sto je Evropa ikad imala.
    (Sale, 1. april 2023 18:28)


    Real, Barselona, Huventud, Limoz, Armani, Virtus, Cibona, Jugoplastika, Partizan, Panatinaikos, Olimpijakos, Fenerbahce, Efes, CSKA, Zalgiris, Makabi. Ipak, ne vidim kako bi hrvatska mogla i do jednog predstavnika, kamoli dva, moralo bi nesto ozbiljno (na nekoliko nivoa) da se promeni.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 18:45)

    # Link komentara

  25. Revolucija iz drzavnog budzeta...
    Sva naklapanja oko prohodnosti i licencama su obična gluparija.EL ce igrati oni koje drzava bude finansirala i obezbedjivala mu budzet,bez toga i jedni i drugi mogu da pevaju samo a sad adio...
    (Dejan CZ, 1. april 2023 18:45)

    # Link komentara

  26. Dakle, sve se svodi na finale ABA i po tome ce se gledati ko je imao uspesnu sezonu
    (deki27, 01. april 2023 14:18)

    Druze dobri. Titula u ABA- i ne donosi de fakto nista do pukog prestiza.

    Partizan sa ovom igrom, timom, trenerom i atmosferom te TOP 8 ima zacementirano mesto i naredne godine pa makar sad batalio Jadransku ligu.

    Uostalom - deo odgovora se krije i u vasem dvoristu - odlozili ste mec sa Baranima zbog desetkovanog tima i bolesti, da biste potom pregazili dva tima uz briljantnu igru.

    To implicira da bolesnih nema niti da je akcenat na ABA- i nego upravo na EL - CZ pokusava da pobedi sve do kraja kako bi "ubedila" Evroligu da i ona zasluzuje pozivnicu (pre mozda te Valencie koja nije ni u TOP 4 u Spaniji) bas kao i Partizan.

    Drugi razlog odlaganja meca sa Mornarom ne vidim. Kako god - srecno vam bilo!
    (Copavi, 1. april 2023 16:31) # Link koment
    Svakako da je top 8 uspeh i da je puna Arena lepas slika kada se uporede pozorisne atmosfere u Monte Karlu ili Lionu ali ne dam ti za pravo da ce top 8 imati prednost nad pobednikom ABA lige ,makar ona nemala sigurno mesto.Ako je za tebe uspeh top 8 a nisu osvojili ni kup ni ABA onda OK.Ne kazem da ce to da se desi ali nije nemoguce.Kako sada stvari stoje,obe ekipe ce igrati i dalje EL,jedna kroz ABA a druga na pozivnicu,mada meni stvarno nije jasno zbog cega zadnji ne ispada.Cini se da je i Toniju Parkeru dosta svega i ne vidim razlog da Asvel igra EL
    (deki27, 01. april 2023 17:37)

    Ipak mislim da se ti nista ne pitas, kao sto se stvarno ne pitas. Partizan je siguran ucesnik Evrolige, verovatno sa visegodisnjom licencon, za Zvezdu je sve na dugackom stapu i da se nada Partizanovoj licenci jer ce ABA imati to jos jedno mesto. U svakom slucaju, Partizan igra mnogo bolje, sto i tabele Evrolige i ABA pokazuju, ako kojim slucajem ne ode na F4 imace mnogo vremena za pripremu svake utakmice, jer bukvalno nijednu do sada nije odigrao rekreativno, nego u punom gasu. I igra mu ne zavisi od raspolozenja 2-3 igraca, nego uvek iskoci neko ko iz potaje razbije protivnika.
    (Deda, 1. april 2023 18:36)

    # Link komentara

  27. Zna se dobro na sta se misli kad se kaze F4, prvi F4 je bio u Ganu '88. Kad bismo racunali tako kao ti, onda bi OKK Beograd imao tri F4 jer je tri puta igrao u polufinalu.
    (Zeljko Tomic, 01. april 2023 17:40)

    Mi u svemu prvi. Igrali smo prvi F4, prvi osvojili Evroligu, nas trener ce prvi doci do 10 titula Evrolige, prvih 10 top poseta na vecitoj listi Evrolige su nase. Koji rekord sledeci treba obarati?

    E sta je Bartomeu uradio evropskoj kosarci, pa je umesto najvecih klubova uzimao pare i ubacivao smesne klubove. Jos da se vrate Cibona, Split, da se sklone neki koji su zalutali, pa da Evroliga stvarno bude ono najbolje sto je Evropa ikad imala.
    (Sale, 1. april 2023 18:28)

    # Link komentara

  28. Stvari se polako vraćaju u normalu, Partizan dolazi tamo gde mu je zaista i mesto - sam vrh evropske košarke. Na razočarenje mnogih, "crno beli svet" koji je trebao biti uništen po rečima vlasn. ups predsednika Zvezde pre 10tak godina(ne samo njega već i još neki bitni su to javno izjavljivali) se diže ka Feniks iz pepela i prkosno raširenih krila preleće privremenopovremeni instant klub koji je enormnim budžetom dominirao u lokalnim uslovima, dok u Evropi imao nezapažene rezultate, a može se reći i katastrofalne ako se uzme u obzir budžet i kakva su sve imena dovođena, od Bejbi Šeka pa do Kampaca sada koji igra za 1.8m za polusezonu. Kažu stručni kompetentni ljudi da su snovi u boji nezdravi i da je to loše a da su pravi snovi, zdravi snovi zapravo crnobeli! Ja sam u svojim komentarima, koji su objavljeni a malo ih je bilo, pisao da niko ne može biti favorit protiv Partizana u Areni, pa makar oni bili i Olimpijakos, Barsa i Real i bio u pravu: Olimpijakos i Real su pregaženi a po meni i ne samo meni, samo zahvaljujući 7-8 minuta ragbi odbrane tolerisane od strane sudija i uz "nije svaki dan Božić" procentom šuta, Barsa je prelomila utakmicu i nezasluženo dobila. Mediji su kod nas i tada smatrali da je sasvim izvesno pa i sasvim moguće i verovatnije da Zvezda dobije sve do kraja a njeni konkurenti izgube sve do kraja, nego što Partizan može da preživi te tri utakmice u roku od nedelju dana. Da li nepoznavanje sporta i situacije ili pak proizvod želja, snova - nebitno!
    (noj,glava i pesak, 1. april 2023 18:25)

    # Link komentara

  29. Revolucija partizana...Prosle sezone doveli lesora, pantera i ledeja iz milana koji je igrao final four. Nije bilo doovljno. Ove sezone doveli nanelija, egzuma, papapetrua. Revolucija bajo
    (Kiwu, 1. april 2023 18:22)

    # Link komentara

  30. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 01. april 2023 16:06)

    I dalje ne vidim svrhu ovog komentara.
    (H8, 1. april 2023 16:18)

    Svrha mog komentara je odgovor na svakodnevne pretenciozne, preuvelicane komentare u nasim medijima tipa "internet gori"..."ceo svet prica o partizanu" itd
    Dokle vise takvi naslovi i klikbejt??? Istina ziva je da je kosarka u Litvaniji i Srbiji sport broj jedan samo zato sto se nema uspeha u fudbalu. Veruj mi da danas cela Evropa prica o utakmicama Mancester Siti-Liverpul i Bajern Minhen-Borusija Dortmund, a ne o Evroligi u kosarci!!! Dokaz da Evropu nije briga za kosarku kao Srbiju je broj gledalaca na tribinama. Dok vi napunite Arenu, u Evropi poluprazne tribine na skoro svim utakmicama. Uzivajte u kosarci ali se manite tih prica "Cela Evropa prica o Partizanu"!
    (iz prve ruke, 1. april 2023 18:17)

    # Link komentara

  31. Hoće li pasti neko izvinjenje Žocu za sve uvrede na početku sezone, za teranje iz kluba, za zastarelu košarku, da je zaboravio trenerski posao, da su mu samo bitni milioni, da ne zna jednu krštenu akciju da nauči košarkaše, da ga ..bo Panter i kad ga je doveo, šta će mu Lesor koji ne zna košarku ...?
    Red bi bio!
    (Miskec, 1. april 2023 18:15)

    # Link komentara

  32. @deki27
    Ne komšija. Vama se sve svodi na finale ABA jer dobro znate da samo u lokalnim takmičenjma ne morate da igrate ako vam baš i ne ide nego ćete kad vam bude odgovaralo, samo tu možete da igrate u istim takmičenjima sa razvojnim timom, samo tu Lesoru može da se poništi koš, zakucavanje posle promašenog slobodnog, pa se posle utakmice kaže "E bio je, ali eto grešimo jer...eto grešimo...", samo tu mogu da se ne vide 3x4 koraka u poslednjih minut i po i to jednom timu i to sve u utakmici na jedan posed, samo tu Lazić može da čuva Pantera, ili bilo koga, 26 minuta bez faula, samo tu jedan tim, ali samo taj, može da juri -18 i da za to vreme ima 7 faulova manje i 13 slobodnih bacanja više od tima koji je na +18, i još mnogo toga.
    U evrotakmičenjima, gde se greši, ali ravnomerno, gde ne možeš da ne igraš ako ti ne ide, gde lokalni moćnici nemaju uticaj ni na bord ni ni sudije, vi ste izgubili, Partizan je ispred, dakle pobedio vas je. I sva gorepomenuta takmičenja koja osvajate su ispod ovoga što je Partizan uradio ove godine u EL, taman da ne uđe u top 8. I dobro vi to znate. A šta o tome misle oni koji nisu ni partizanovci ni zvezdaši, dakle emotivno dalje i samim tim objektivniji od nas...pa, ovaj tekst, tj. više njih, je upravo o tome. Dobro ga prouči i seti se činjenice da je KKP ove sezone do sada pobedio dve utakmice više nego što je bilo koji dosadašnji predstavnik ABA u ovom formatu EL, A ima još dve tekme do kraja.Objavite mi komentar.Ne psujem i nikoga ne vređam!
    (Moji drugari, 1. april 2023 18:14)

    # Link komentara

  33. Dobro bre svaka cast osvojili ste top
    8. Inace na danasnji dan je Zvezda obezbedila top 8 15/16 sa rosterom:
    Rebic 21god
    Micic 22god
    Jovic 26god
    Lazic 27god
    Guduric 21god
    Kinzi 32god Usa
    Dangubic 23 god
    Simonovic 29god
    Simanic 19god
    Mitrovic 23 god
    Tejic 20 god
    Miler 23 god Usa
    Cirbes 26 god Ger
    Stimac 28 god
    trener Radonja.
    Uporedite ekipe alo rodjaci, uzivajte u top 8.
    (duledudule, 1. april 2023 17:47)

    # Link komentara

  34. mozete voljeti ili ne voljeti Partizan ali jedno se mora uociti, tacka preokreta za Partizan u EL ove sezone je bila pobjeda nad Zvezdom, od tada forma i samopouzdanje ide gore, a Zvezda gubi dobijene utakmice. uglavnom kako god, cestitke od Zvjezdasa. Zelim vam da osvojite EL, a mi da vas pobijedimo u sljedecim susretima (kao onomad vi nas u fudbalj poslije osvajanja KES
    (sef raje, 1. april 2023 15:59)
    Ne, rekao bih Efes kod kuće.
    Trebao nam je jedan veliki skalp, prvak evrope, odatle je sve krenulo!
    (Lord, 1. april 2023 17:46)

    # Link komentara

  35. Nemamo JOS cetiri nego cetiri ukupno, dakle, titulu '92 i jos tri F4.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 17:00)
    Vi kao da je sve počelo 1988. Partizan je sa Dalipagićem bio treći u Kupu šampiona, čini mi se 1981. A to je ravno f4. Zbog jednog koša primljenog u Beogradu (Inoćenti, ko ga se sjeća) izgubio je u posljednjoj utakmici šansu za finale (zbog koš razlike u međusobnom duelu sa italijanima).
    (Nbc, 1. april 2023 17:14)

    Zna se dobro na sta se misli kad se kaze F4, prvi F4 je bio u Ganu '88. Kad bismo racunali tako kao ti, onda bi OKK Beograd imao tri F4 jer je tri puta igrao u polufinalu.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 17:40)

    # Link komentara

  36. Dakle, sve se svodi na finale ABA i po tome ce se gledati ko je imao uspesnu sezonu
    (deki27, 01. april 2023 14:18)

    Druze dobri. Titula u ABA- i ne donosi de fakto nista do pukog prestiza.

    Partizan sa ovom igrom, timom, trenerom i atmosferom te TOP 8 ima zacementirano mesto i naredne godine pa makar sad batalio Jadransku ligu.

    Uostalom - deo odgovora se krije i u vasem dvoristu - odlozili ste mec sa Baranima zbog desetkovanog tima i bolesti, da biste potom pregazili dva tima uz briljantnu igru.

    To implicira da bolesnih nema niti da je akcenat na ABA- i nego upravo na EL - CZ pokusava da pobedi sve do kraja kako bi "ubedila" Evroligu da i ona zasluzuje pozivnicu (pre mozda te Valencie koja nije ni u TOP 4 u Spaniji) bas kao i Partizan.

    Drugi razlog odlaganja meca sa Mornarom ne vidim. Kako god - srecno vam bilo!
    (Copavi, 1. april 2023 16:31) # Link koment
    Svakako da je top 8 uspeh i da je puna Arena lepas slika kada se uporede pozorisne atmosfere u Monte Karlu ili Lionu ali ne dam ti za pravo da ce top 8 imati prednost nad pobednikom ABA lige ,makar ona nemala sigurno mesto.Ako je za tebe uspeh top 8 a nisu osvojili ni kup ni ABA onda OK.Ne kazem da ce to da se desi ali nije nemoguce.Kako sada stvari stoje,obe ekipe ce igrati i dalje EL,jedna kroz ABA a druga na pozivnicu,mada meni stvarno nije jasno zbog cega zadnji ne ispada.Cini se da je i Toniju Parkeru dosta svega i ne vidim razlog da Asvel igra EL
    (deki27, 1. april 2023 17:37)

    # Link komentara

  37. u 3 reči: poraz, Realu, Naneli :)))
    (Veliki brat, 1. april 2023 17:26)

    # Link komentara

  38. Nemamo JOS cetiri nego cetiri ukupno, dakle, titulu '92 i jos tri F4.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 17:00)
    Vi kao da je sve počelo 1988. Partizan je sa Dalipagićem bio treći u Kupu šampiona, čini mi se 1981. A to je ravno f4. Zbog jednog koša primljenog u Beogradu (Inoćenti, ko ga se sjeća) izgubio je u posljednjoj utakmici šansu za finale (zbog koš razlike u međusobnom duelu sa italijanima).
    (Nbc, 1. april 2023 17:14)

    # Link komentara

  39. Iskreno Partizan je top4 ekipa po rezultatima.

    Krenuli smo malo sporije...malo neuigranost malo povrede...ali kada je sve došlo na svoje idemo samo napred.

    Ne bih se slozio da Partizan igra lošu odbranu, već je igra onoliko koliko treba da ne ugrozi napad. Mi smo top4 po koš razlici.

    Videcemo sta ce biti do kraja...ali mi trenutno mozemo sa bilo kime egal...ako nam bude dan...protivnik nema sanse.
    (Logs, 1. april 2023 17:13)

    # Link komentara

  40. Okle novci?!
    (Aca, 1. april 2023 17:08)

    # Link komentara

  41. Kaze Panter iz Zeleznika da nije Rusa nebi igrali El.
    Evo necu ici unazad mnogo al pitacu za ono najsvezije.
    Prosla El po cemu ste igrali El ? Sta ste osvojili ?
    Ja koliko znam Partizan je uzeo Aba superkup,nacionalni kup,bio prvi u Aba ...Po cemu ste zaigrali opet u El ?Aaaaaa jes jes da njje Korone da se prekine sez .Da da.Necu unazad znate vi vrlo dobro
    (Olee, 1. april 2023 15:06)
    Nismo samo mi igrali tada Evroligu, vec su je igrali svi koji su ucestvovali te sezone kada je ista prekinuta zbog korone. To je bila odluka same Evrolige.
    (Nenad, 1. april 2023 17:02)

    # Link komentara

  42. Recept je jednostavan, samo zabraniš Rusima da se takmiče, i onda nezasluženo postaneš član Evrolige.
    (Mali Alek, 1. april 2023 12:57)

    I opet se budes u Top16?
    (Gazda, 01. april 2023 14:45)
    Ili jos jednostavnije i bez rata.
    Ugasiš se pa upališ ponovo(prekidač klub)pa za godinu dana ratosiljan dugova koji su dovwli do gašenja igraš ponovo evroligu!?Šta to beše stid i sram kad si “stub srpstva”!?

    To ceka vas,majstore.
    Od cega cete da platite porez, kako da dovodite nove, preskupe igrace?
    (urke, 1. april 2023 17:01)

    # Link komentara

  43. Уз судијску наклоност, партизан је потпуно непобедив!
    (Bajo moj, 01. april 2023 10:58)

    А без ње се бори за плеј оф.
    (Јабучило, 1. april 2023 17:00)

    # Link komentara

  44. Pa i OLI, BARSA i REAL imaju samo tri pobede više od KKP , pa šta onda?
    Šta to dokazuje ? Bitno je ići dalje u top8 i to je ogromna razlika. KKP ima u svojoj istoriji jednu titulu prvaka Evrope i još 4 fajnl fora . A koliko ima Zvezda , samo pitam?
    (Laki je malo nervozan, 1. april 2023 16:40)

    Nemamo JOS cetiri nego cetiri ukupno, dakle, titulu '92 i jos tri F4.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 17:00)

    # Link komentara

  45. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 1. april 2023 10:42)

    Да си написао Жоц, па да неком неупућеном делујеш упућен. Овако ниси ни за смех.
    (Јабучило, 1. april 2023 16:57)

    # Link komentara

  46. A, pričaju li šta za porez?
    Kada će da plate državi??
    ?
    (nn, 01. april 2023 13:01)
    Plaćanje poreza ili osnivanje novog kluba sa reset dugovima?
    Hmmmm bas se pitam šta drzavu više košta..
    (veoma zanimljivo, 1. april 2023 16:51)

    # Link komentara

  47. A sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 01. april 2023 10:48)
    Šta ima? Tajbrejker?
    (jg, 1. april 2023 16:48)

    # Link komentara

  48. Recept je jednostavan, samo zabraniš Rusima da se takmiče, i onda nezasluženo postaneš član Evrolige.
    (Mali Alek, 1. april 2023 12:57)

    I opet se budes u Top16?
    (Gazda, 01. april 2023 14:45)
    Ili jos jednostavnije i bez rata.
    Ugasiš se pa upališ ponovo(prekidač klub)pa za godinu dana ratosiljan dugova koji su dovwli do gašenja igraš ponovo evroligu!?Šta to beše stid i sram kad si “stub srpstva”!?
    (veoma zanimljivo, 1. april 2023 16:48)

    # Link komentara

  49. @Mile,
    Pa i OLI, BARSA i REAL imaju samo tri pobede više od KKP , pa šta onda?
    Šta to dokazuje ? Bitno je ići dalje u top8 i to je ogromna razlika. KKP ima u svojoj istoriji jednu titulu prvaka Evrope i još 4 fajnl fora . A koliko ima Zvezda , samo pitam?
    (Laki je malo nervozan, 1. april 2023 16:40)

    # Link komentara

  50. Pobegulje i tužibabe! Obraza bez!
    (nemesis, 1. april 2023 16:17)

    Pobegulje? Buducnost i Mornar znaju zasto. Tuzibabe? Lesor zna zasto.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 16:32)

    # Link komentara

  51. Dakle, sve se svodi na finale ABA i po tome ce se gledati ko je imao uspesnu sezonu
    (deki27, 01. april 2023 14:18)

    Druze dobri. Titula u ABA- i ne donosi de fakto nista do pukog prestiza.

    Partizan sa ovom igrom, timom, trenerom i atmosferom te TOP 8 ima zacementirano mesto i naredne godine pa makar sad batalio Jadransku ligu.

    Uostalom - deo odgovora se krije i u vasem dvoristu - odlozili ste mec sa Baranima zbog desetkovanog tima i bolesti, da biste potom pregazili dva tima uz briljantnu igru.

    To implicira da bolesnih nema niti da je akcenat na ABA- i nego upravo na EL - CZ pokusava da pobedi sve do kraja kako bi "ubedila" Evroligu da i ona zasluzuje pozivnicu (pre mozda te Valencie koja nije ni u TOP 4 u Spaniji) bas kao i Partizan.

    Drugi razlog odlaganja meca sa Mornarom ne vidim. Kako god - srecno vam bilo!
    (Copavi, 1. april 2023 16:31)

    # Link komentara

  52. drukare, platite porez malo...
    (kakao, 1. april 2023 16:24)

    # Link komentara

  53. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 1. april 2023 16:06)

    Pise se i u Rusiji, Italiji i turskoj, a budi ubedjen da i u Francuskoj i nemackoj odlicno znaju sta je kosarka i narocito dobro znaju ko smo i sta smo u kosarci, za vas vec nisam siguran.
    (Zeljko Tomic, 1. april 2023 16:23)

    # Link komentara

  54. Partizanov uspeh je ogroman i ocigledan. Navijaci Zvezde ga dozivljavaju bolno...
    Sve normalno
    (Zeljko, 1. april 2023 16:20)

    # Link komentara

  55. @ iz prve ruke Evo I mi u Srbiji zivimo u Evropi I mogu da ti garantujem da svi gledamo kosarku jer smo kosarkaska nacija :)
    (Ena, 1. april 2023 16:20)

    # Link komentara

  56. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 01. april 2023 16:06)

    I dalje ne vidim svrhu ovog komentara.

    Jos veci deo Evrope nema blage veze o nordijskom skijanju ili hokeju i sta cemo sad? Pate li Skandinavci sto je to tako? Potom Bejzbol. Americki fudbal. Kriket. Golf.
    95 posto ljudi u Evropi ne umeju da navedu makar jedno ime koje je krem gorenavedenih sportova (osim Tajgera) ali koga pa i briga?
    (H8, 1. april 2023 16:18)

    # Link komentara

  57. Pobegulje i tužibabe! Obraza bez!
    (nemesis, 1. april 2023 16:17)

    # Link komentara

  58. iz prve ruke@
    pa verovatno živiš negde gde nema struje...
    (građanin opasnih namera, 1. april 2023 16:15)

    # Link komentara

  59. Zivim 30 godina u Evropi, gledam sportske kanale redovno, pa da vam javim iz prve ruke: Evropa ne gleda kosarku kao vi u Srbiji. Ljudi ne znaju ni sta je Evroliga a kamoli Partizan! Jedino se u Spaniji, Grckoj i Srbiji malo vise pise o kosarci, dok Nemacka, Britanija, Skandinavija pojma nema ni da Evroliga postoji, a kamoli Partizan.
    (iz prve ruke, 1. april 2023 16:06)

    # Link komentara

  60. KK duguje skoro 8 miliona evra... FK duguje oko 18 miliona evra... I država vas već godinama spašava i plaća "penale"... Da bi ste vi igrali Evropu... Plus što u košarci, i da nemate nikakvih dugova, ne biste još dugo dočekali da igrate Evroligu da nije ovog rata... Neko mora da gine da biste vi igrali... Od 2013 niste osvojili titulu u košarci, od 2017 niste osvojili titulu u fudbalu, u zadnje tri sezone kad se saberu svi trofeji u fudbalu i košarci, Zvezda ih je osvojila 12, a kompleksaši duplo golo... 0....od kako je poštovani gospodin Obradović došao u Partizan nije osvojio ni jedan jedini trofej, za to vreme Zvezda ih je osvojila 4.... Ove sezone smo vas već 3 puta pobedili... Tako da vas razumem...
    (Nebojša R., 1. april 2023 15:20)

    Tesko je izdvojiti sta je jace izrazeno u tvom glasu. tuga ili strah...

    Ne brini se bice bolje.
    (Gdin, 1. april 2023 16:05)

    # Link komentara

  61. "Dakle, sve se svodi na finale ABA i po tome ce se gledati ko je imao uspesnu sezonu"
    (deki27, 1. april 2023 14:18)
    Neće. Ako bi mi neko na početku sezone rekao da biram, da Partizan osvoji ABA ligu ili da uđe u top 8,veruj mi da bih radije ovo drugo. A mislim i većina Grobara.
    (Koš, 1. april 2023 16:03)

    # Link komentara

  62. mozete voljeti ili ne voljeti Partizan ali jedno se mora uociti, tacka preokreta za Partizan u EL ove sezone je bila pobjeda nad Zvezdom, od tada forma i samopouzdanje ide gore, a Zvezda gubi dobijene utakmice. uglavnom kako god, cestitke od Zvjezdasa. Zelim vam da osvojite EL, a mi da vas pobijedimo u sljedecim susretima (kao onomad vi nas u fudbalj poslije osvajanja KES
    (sef raje, 1. april 2023 15:59)

    # Link komentara

  63. KK duguje skoro 8 miliona evra... FK duguje oko 18 miliona evra... I država vas već godinama spašava i plaća "penale"... Da bi ste vi igrali Evropu... Plus što u košarci, i da nemate nikakvih dugova, ne biste još dugo dočekali da igrate Evroligu da nije ovog rata... Neko mora da gine da biste vi igrali... Od 2013 niste osvojili titulu u košarci, od 2017 niste osvojili titulu u fudbalu, u zadnje tri sezone kad se saberu svi trofeji u fudbalu i košarci, Zvezda ih je osvojila 12, a kompleksaši duplo golo... 0....od kako je poštovani gospodin Obradović došao u Partizan nije osvojio ni jedan jedini trofej, za to vreme Zvezda ih je osvojila 4.... Ove sezone smo vas već 3 puta pobedili... Tako da vas razumem...
    (Nebojša R., 1. april 2023 15:20)

    # Link komentara

  64. Poruka FC Partizanu: Imali bi i viu ovih 20.000 najboljih navijača u Evropi kada bi to zaslužili.
    (Danilo, 1. april 2023 15:18)

    # Link komentara

  65. Menjali biste vi zvedasi sve ove protekle godine aba lige, kupova i prvensava Srbije za ovaj jzdan f8 i to ispred Partizana al necete da to priznate...
    (Radoslav, 1. april 2023 15:12)

    # Link komentara

  66. Kaze Panter iz Zeleznika da nije Rusa nebi igrali El.
    Evo necu ici unazad mnogo al pitacu za ono najsvezije.
    Prosla El po cemu ste igrali El ? Sta ste osvojili ?
    Ja koliko znam Partizan je uzeo Aba superkup,nacionalni kup,bio prvi u Aba ...Po cemu ste zaigrali opet u El ?Aaaaaa jes jes da njje Korone da se prekine sez .Da da.Necu unazad znate vi vrlo dobro
    (Olee, 1. april 2023 15:06)

    # Link komentara

  67. Recept je jednostavan, samo zabraniš Rusima da se takmiče, i onda nezasluženo postaneš član Evrolige.
    (Mali Alek, 1. april 2023 12:57)

    I opet se budes u Top16?
    (Gazda, 1. april 2023 14:45)

    # Link komentara

  68. Kad ti Glikman i Bodiroga sede u prvim redovima, verovatno za tepsiju bureka onda samo slepac ne vidi ko cuva ledja "najuspesnijem treneru" koga u domacoj Ligi lupaju Radonjic i pomocni treneri. Sa skupim igracima EL su osvajali i Laso i Itudis i Barcokas i Ataman...i sta sad ? Kolko para tolko muzike,Zocu plus Glikaman i Bodiroga.Bas da vidimo dal ce najuspesniji trener koji radi sta hoce na utakmici osvojiti makar ove sezone jedan mali, mali peharcic ?!
    (BG, 1. april 2023 14:28)

    # Link komentara

  69. Partizan igra dobro, to je cinjenica a da li to znaci da ce nesto da osvoji, pokazace vreme. Meni nije problem da cestitam kao sto sam juce, i posle Olimpijakosa uradio ali kad drugarski, kao normalan covek kazes " polako ljudi, racuni se svode na kraju ", dozivis uvrede i nipodastavanja, da ti je krivo....Moje je misljenje da ce Partizan igrati u top 8 ali dalje ne moze jer ni Real ni Oli to bi bili uz Barsu potencijalni protivnici, nece onako lose igrati ( Olimpijakos je sutirao 3-22 za 3) .Ako se to desi a Zvezda odbrani ABA ligu, to je jos jedna neuspesna sezona i bacen veliki novac. Dakle, sve se svodi na finale ABA i po tome ce se gledati ko je imao uspesnu sezonu
    (deki27, 1. april 2023 14:18)

    # Link komentara

  70. Jel prošla zvezda u top8, zna li se šta? :D
    (Republika Srpska, 01. april 2023 13:18)

    Pitaš za druga?
    (No1e, 1. april 2023 14:14)

    # Link komentara

  71. Najbolje potrošenih 6€ u životu, eurolagua TV!!!
    (zi, 1. april 2023 14:02)

    # Link komentara

  72. Naravno da svi pričaju o Partizanu
    (Sotir Milivojević, 01. april 2023 10:02)

    Jel si i ti u cudu oko skandiranja Hezonji? Ja i moji u kraju ne mozemo da verujemo!!!!
    (Sou Bisnis, 01. april 2023 12:02

    Zasto da se ne skandira Hezonji ?
    Covek je grobar do koske , voli Partizan , vole i navijaci njega .
    Sa druge strane Vildosa i sam priznaje da nije hteo da igra i trenira jer ga je verenica napusila .
    I to za 1.150.000 po sezoni .
    (OptiCh, 1. april 2023 13:58)

    # Link komentara

  73. Institucija bila i ostaje ...Za vjek vjekova ...sve drugo je kopija..
    (Zoran, 1. april 2023 13:54)

    # Link komentara

  74. I ponovo neće uzeti titulu
    (Banerm, 1. april 2023 13:48)

    # Link komentara

  75. Ovo je samo da razuman čovek iskreno čestita. Isto sam ja uradio one sezone kada je Zvezda ušla u top 8 i naredne kada je bila na granici sa 16 pobeda i 14 poraza. Igrali su zaista dobru košarku i samo ljubomorna budala je mogla nešto negativno da piše. Isto sada čitam komentare određenih osoba koje umanjuju ovaj da kažem neki uspeh i pobede Partizana. Da li je moguće da postoje toliko mizerni i ljubomorni ljudi da uvek gledaju samo da omalovažavaju tuđi uspeh. Čestitajte, nije teško biti fin i objektivan. Bar pokušajte, ili ako ne, bar prećuti i ostavi za sebe to negativno razmišljanje.
    (davor, 1. april 2023 13:47)

    # Link komentara

  76. hvala ti Bože što postoji Partizan! Ponos i sreća do neba!
    (pop, 1. april 2023 13:44)

    # Link komentara

  77. ma kakva Evropa, o Partizanu prica cela Galaksija mlecni put..
    (шта би, 1. april 2023 12:49


    Evo i ti isto!
    (Bata, 1. april 2023 13:41)

    # Link komentara

  78. A, pričaju li šta za porez?
    Kada će da plate državi??
    ?
    (nn, 01. april 2023 13:01)

    svi moraju da ga plate
    a bilo ti je po novinama ko je u ime vase i kako je platio
    pa se zapitaj srbine
    (nesa, 1. april 2023 13:36)

    # Link komentara

  79. Alo bre pa imate samo tri pobede vise od zvezde cime se vi palite, zvezda treba da stavi prst na celo nema ni jedne ekipe ispod nje da nije izgubila a vi grobari letite ej tri pobede razlika.
    (Mile, 01. april 2023 10:06)

    reci ko smo ti i ja,
    ko je obala, ko je nebo?
    ko je tužna pučina...

    bila jednom jedna pesma kad sam ja bio klinac, tamo nekih devedesetih.. izgleda da znaš poslednji stih :)
    (UnrealEngine, 1. april 2023 13:19)

    # Link komentara

  80. Jel prošla zvezda u top8, zna li se šta? :D
    (Republika Srpska, 1. april 2023 13:18)

    # Link komentara

  81. Ne znam kako za druge. Fudbal i košarka su za mene ne uporedljivi. Ko nije osetio atmosferu u hali ne zna sta je navijanje i emocije od Hale sportova, preko Pionira pa sada Arene. Duboko sam zasao u petu deceniju zivota i tako je od prve utakmice koju sam gledao uživo protiv Sibenke negde sredinom osamdesetih. Bilo je mnogo radosti, bilo je i suza. Bili su i normalni derbiji gde je bilo normalno da su navijači i jednog i drugog kluba u hali. Mi sa one strane prema Fontani, a Zvezdasi prema Tosinom bunaru. Prosto ZA DRUGE SE NAVIJA, PARTIZAN SE VOLI!!!
    (hill, 1. april 2023 13:08)

    # Link komentara

  82. Dosadni ste vise….
    (Pazarc, 1. april 2023 13:01)

    # Link komentara

  83. A, pričaju li šta za porez?
    Kada će da plate državi??
    ?
    (nn, 1. april 2023 13:01)

    # Link komentara

  84. ceka se neka titula ili kup
    (dovla, 1. april 2023 12:59)

    # Link komentara

  85. Recept je jednostavan, samo zabraniš Rusima da se takmiče, i onda nezasluženo postaneš član Evrolige.
    (Mali Alek, 1. april 2023 12:57)

    # Link komentara

  86. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 01. april 2023 10:42)

    Za sve koji ne znaju:
    - Željko
    - Obradović
    - Cepač (mrežice)
    (pfff, 1. april 2023 12:56)

    # Link komentara

  87. Rece
    (Mali Alek, 1. april 2023 12:56)

    # Link komentara

  88. Auuu ljudi koja je ovo sreća. Hvala ti Željko.
    (zoom, 1. april 2023 12:55)

    # Link komentara

  89. Za ove koji uporno govore o budzetima, samo jedan podatak - Real Madrid je uvek imao ogroman budzet, to nije sporno. Kako onda objasniti cinjenicu da Real 15 godina pre Zeljka i 20 godina nakon njega, nije osvojio Evroligu? Ja bih rekao da mnogo zavisi od trenera, ali nisam siguran.
    (Slobodan, 1. april 2023 12:55)

    # Link komentara

  90. ma kakva Evropa, o Partizanu prica cela Galaksija mlecni put..
    (шта би, 1. april 2023 12:49)

    # Link komentara

  91. Partizan kao klub uspio uci u top 8,nema sta ,super.
    Zeljko dobar trener ,isto se nema sta reci,medjutim treba pogledati malo i brojeve:
    Zeljko stvara ekipu vec drugu godinu,rezultat :18-14
    Ivanovic ,ne pravi ekipu,dolazi nakon 1-6 i sa ovakvom istumbanom zvezdom (Kampaco i td.) i da ne racunamo Barcelonu (gazenje linije) rezultat 14-11.
    PRIMITEKZNANJU
    (PRIMITEKZNANJU, 1. april 2023 12:48)

    # Link komentara

  92. пише ли се колико дуго нису платили порез
    (DžejAr65, 1. april 2023 12:47)

    # Link komentara

  93. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 1. april 2023 10:42)

    Redakciji B92 sam uputio zahtev za tvoje podatke.
    Pokrecem krivicnu protiv Partizana i EL?
    Sa tvojim dokazima ima da iskljuce Partizan iz EL i da Zvezdi daju A licencu.
    Nemoj samo da nemas dokaze.
    Ja cu puci pare, ali cu zato traziti zatvor za tebe.
    (ultrasrbin, 1. april 2023 12:47)

    # Link komentara

  94. ma da imaju para više od lejkersa i sada revolucija, sprdnja
    (marko, 1. april 2023 12:03) … . … . …
    Vi u Crvenoj Zvezdi imate jos vise para pa niste uspeli uraditi ono sto Partizan jeste. Jos nesto nejasno ?
    (Mutimir, 1. april 2023 12:42)

    # Link komentara

  95. Planiraju li se prijateljske s NBA ekipama?

    Mislim da bi bilo lepo odigrati po jedan meč u Beču i Beogradu.
    (the next step, 1. april 2023 12:35)

    # Link komentara

  96. Tolko je Zeljko jak da je i trener Reala dobijo tehnicku
    (sportdetective, 1. april 2023 12:35)

    # Link komentara

  97. Ја сам ватрени навијач Звезде, и јако ме сморило то што смо остали без икаквих шанси, али треба бити објективан и честитати Партизану, који заиста ради феноменалан посао, имају сјајног тренера, и тренутно им јако завидим, не разумем препуцавања и вређања по коментарима, па Звезда, као и Партизан представљају Срб, пре свега, и ако дођу до неког већег успеха, сви ће знати да је то направио један београдски клуб, а онда сви ми, на неки начин можемо бити поносни. Дакле, немојте се вређати, мрзети, нема потребе, све је то само спорт, игра, вид забаве, у животу има много већих проблема, увек треба бити фер и честитати противнику. Након коментара које сам овде ишчитао морао сам оставити своје лични осврт, поздрав за све нормалне навијаче.
    (Malimis, 1. april 2023 12:34)

    # Link komentara

  98. Razlika je za one iz KKCZ koji ne barataju cinjenicama, ta , da nama pred utakmicu u prve redove sedaju Dalipagic,Vujosevic, Paspalj,Sinisa Kovacevic, Bodiroga,Glikman,Aca Petrovic,Svanstajger...., a vama Sinan Sakic, Keba, Dzej, Bajaga !
    Toliko gde je ko i sta je ko u evropskoj kosarci!
    (FQ20, 1. april 2023 12:33)

    # Link komentara

  99. Odličan Žoc, odličan Partizan ove sezone, samo još da ovi momčići izbore plasman na F4 pa da profitira i reprezentacija Srbije od toga. Hvala Žoc!
    (IRONemke, 1. april 2023 10:04)

    Bitno da je reprezentacija profitirala od Nedovica - umoran sam i povredje za kvalifikacije, Petruseva-igranje za reprezentaciju je gubljenje vremena, Dobrica-mozda nekad nesto i pogodim.
    (ultrasrbin, 1. april 2023 12:30)

    # Link komentara

  100. crni partizan ccccc
    (mile, 1. april 2023 12:29)

    # Link komentara

  101. будеш поносан што се део навијачке скупине која има тих 10 првих посета у историји евролиге :)

    са друге стране, ако звезда и ми будемо следеће сезоне опет у такмичењу, а и они закупе арени, биће трке, ко ће имати веће посете

    и, мада баш не волим звезду, радујем се том надметању. ако је изводљиво, волео бих да оборимо њихов број каспера из еврокупа, ако је могуће добити дозволу од евролиге да се у арену пусти 25.000
    (key and peele, 1. april 2023 12:28)

    # Link komentara

  102. Hvala Predsedniku koji nam je oprostio porez i dao da kupimo odlicne igrace , znacemo to da postujemo na sledecim izborima !
    (grobarcina iskrena, 1. april 2023 12:26)

    # Link komentara

  103. Hehehehehehe, prava prvoaprilska fora. Čestitke sajtu B92.
    (Lajavi krelac, 1. april 2023 12:24)

    # Link komentara

  104. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 01. april 2023 10:42)

    Hahahhahahahahahahahah aaauuuuu druzeee
    (Ja sam ovde turista, 01. april 2023 11:43)

    Za tebe i ostale sa jeftinijim ulaznicama, izguglajte pojam SARKAZAM.
    (divousn, 1. april 2023 12:19)

    # Link komentara

  105. Sve mogu da razumem, i da Partizan ima pare, i da je institucija, i da igraju samo stranci, i sve... ali to koliko navijaci kluba iz predgradja nemaju samopostovanja, to ne mogu da razumem. Dolaze ovde, cvile u komentarima, ponizavaju se... brate blam je izraziti. Da je situacija obrnuta, i da su oni u top8 sa svim strancima, tada bi se jos vise ponizavali objasnjavajuci nam kako je to legenda vrhunski tim sastvio i kako je njihov klub ponos Srbije. ..ganska posla..
    (Vlajzi, 1. april 2023 12:17)

    # Link komentara

  106. O Partizanu prica cela Evropa, a o Zvezdi pricaju saopstenja.
    (Igor za, 1. april 2023 12:08)

    # Link komentara

  107. ma da imaju para više od lejkersa i sada revolucija, sprdnja
    (marko, 1. april 2023 12:03)

    # Link komentara

  108. Naravno da svi pričaju o Partizanu
    (Sotir Milivojević, 01. april 2023 10:02)

    Jel si i ti u cudu oko skandiranja Hezonji? Ja i moji u kraju ne mozemo da verujemo!!!!
    (Sou Bisnis, 1. april 2023 12:02)

    # Link komentara

  109. Уопште ми се није свиђало ово што Жоц ради са страним играчима, плаћеницима итд... међутим, како време пролази и кад видим колико су ти људи стали испод заставе Партизана, кад видим како се хладни НБА професионалци бацају по паркету, скачу међу навијаче, кад видим сву ту еуфорију, пожртвованост, напредак сваког играча изнад својих могућности... шта рећи него само " Узми Жељко евро титулу"!!!
    (Невен, 01. april 2023 10:31)
    Treba da kažeš i izvini Željko što sam sumnjao u tebe kao svaki prosečni srbenda i to kažem sa dobrom namerom. Prvi put mi je bilo muka od grobara koji su terali Željka kao matorog i izlapelog ali nam je kratka pamet. Sada treba pominjati sve one koji su ga pljuvali jer će sutra isti ti opet to raditi. U pobedi se ne uznesi u porazu se ne ponizi. Inače igrač Partizana je igrač Partizana nema tu stranih igrača, meni je svaki grobar draži od srbina to mi je iznad nacionalnosti. Smrt fašizmu živeo Partizan!
    (Liga šampiona, 1. april 2023 12:00)

    # Link komentara

  110. Досадни сте до зла Бога о партизановој кошарци.
    А фудбал осто у запећку. Срам вас било.
    (Луле, 1. april 2023 12:00)

    # Link komentara

  111. A i ona je htjela!
    (vuk, 01. april 2023 10:52)

    Ja sam cuo da se ona ne lozi na te stvari :)
    (Mileeeee, 1. april 2023 11:59)

    # Link komentara

  112. Primati
    (Kk, 1. april 2023 11:56)

    # Link komentara

  113. Sve je namesteno!!! Dolazak Obradovica, ulazak Partizana u EL, pobeda sinoc... Znalo se da će Partizan obarati rekorde sa navijacima u EL... Sve je sarena laz. Ali ipak lepo je imati klub iz Srbije u Top 8.
    (Hhaah, 1. april 2023 11:54)

    # Link komentara

  114. metalstorm, 01. april 2023 11:44)

    Ako
    (Mile, 1. april 2023 11:53)

    # Link komentara

  115. Partizan je zapravo Jugoslavija. Nesvrstani, bratstvo i jedinstvo, to je to.
    (Jc, 1. april 2023 11:47)

    # Link komentara

  116. I sada cemo do kraja EL citati terapijske komentare iz predgradja. Razumite ih. Nije im lako. Voza ih drmr legenda ko seljaka na ringispilu. Pa kad se voznja surovo zavrsi, gube orijentaciju. Budzet, Bodiroga, Glikman, raspored, sudije, porez... Sva saopstenja im se smuckaju u neku kasastu masu u glavi. Surova realnost se zamagli... Teska su to stanja.
    (Gazda, 1. april 2023 11:47)

    # Link komentara

  117. auuuu kako se vi ložite..
    (rale, 1. april 2023 11:46)

    # Link komentara

  118. Mnoogo letite opet i to je neverovatno, obiće vam se o glavu. Ne kazem da ćemo da vas dobijemo u Abi jer ja nemam filing kao nas blesavi trener i nismo u situaciji da pretimo, ali AKO vas dobijemo biće to epski muk u areni.
    (metalstorm, 1. april 2023 11:44)

    # Link komentara

  119. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 01. april 2023 10:42)

    ----------

    Hahahhahahahahahahahah aaauuuuu druzeee
    (Ja sam ovde turista, 1. april 2023 11:43)

    # Link komentara

  120. Pre samo par meseci:Zeljko da se ne ljubimo...Pregazilo te vreme...Kakvi ste vi navijaci.Sacekajte samo malo,bice kao u fudbalskom klubu.Katanac
    (Goksi, 1. april 2023 11:40)

    # Link komentara

  121. A sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 01. april 2023 10:48)

    Jel umeš ti da sabiraš? Jedino ako daju Zvezdi da igra bonus meč...
    (Aleksandar, 1. april 2023 11:06)

    Mogu da im daju i one dve protiv Cedevite i Mornara, opet malo kume :-P
    (Darko, 1. april 2023 11:38)

    # Link komentara

  122. Za ove što pričaju kako su najskuplji igrači u Partizanu, tamnoputi i sl. Podsetiću vas samo na vaše komentare u decembru i sprdnju sa istim tim igračima: Naneli hahah, brko iz Pefkohorija, Egzum ne zna ni da trči i sl. Ajde saberite se i zauzmite stav! Ili možda nemate košarkašku kulturu, ipak se ono decenijama stiče
    (zorz, 1. april 2023 11:37)

    # Link komentara

  123. kad pogledam ko igra za partizan i zvezdu ,jasnp je da to nema veze sa srpskom košarkom
    (dr, 1. april 2023 11:34)

    # Link komentara

  124. U Zelezniku dani zalosti.
    (magija, 1. april 2023 11:34)

    # Link komentara

  125. Dobili smo od masona, od hazara Zvezdu i Partizan, "večiti derbi".

    Odrekli se Večne borbe dobra i zla!

    Dobili smo Zvezdu i Partizan, a uzete su nam teritorije koje su nekada na tri mora izlazile!!!

    Živela (zombilend)Srbija!!!
    (Anestezija deluje, operacija uspela - pacijent je mrtav!, 1. april 2023 11:32)

    # Link komentara

  126. Bilo bi dobro da ova ekipa ostane par godina (bar 3) zajedno. Onda ni trofej nije daleko. Mada ko zna. Ovo vam pise neostrasceni Zvezdas.Jer mi je muka vise od ovog prepucavanje klincadije sa jedne i druge strane. Neko ko pamti i Jugoplastikine pobede u Kupu sampiona '80-ih sa Kukocem i Radjom. I vreme kada je SFRJ kosarkaska liga bila najjaca u Evropi.
    Sportski pozdrav i samo napred.
    (Zuba, 1. april 2023 11:30)

    # Link komentara

  127. Alo bre ,Batalite ljudi ne znaju koji je sport-To im je posao.Radujte se i pustite druge stvari!!!
    (Srrks, 1. april 2023 11:28)

    # Link komentara

  128. zaista mi je smesno da citam ove komentare navijaca pantera iz Zeleznika,kao dzaba sve zna se kome ide titula......pa rodjaci koga vise interesuje to blato od lige gde pola ekipa su vase filijale gde odlazetevi zakazujete utakmice kada vi zelite.....izadjite rodjaci iz ovog blata i dokazite se gde se igra prava postena kosarka,u evropi sa najboljima da li mislite da je navijacima partizana bilo draze da zavrse 14 u evroligi i osvoje aba ligu naravno da ne zna se sta svaki navijac partizana zeli i ceni....i ako osvojite aba ligu zoc ce cestitati a mi dati njemu jos jacu podrsku a vi se valjajte u blatu vaseg gazde i ssmo ga slepo pratite dogodine istice ugovor irvingu u dalasu obavestite gazdu mozda dogurate do dedetog mesta....
    (marko15, 1. april 2023 11:28)

    # Link komentara

  129. Sve sam belac do belca i Srbin do Srbina.

    Pravi srpski tim.
    Sramota za celu naciju.
    (Bazooka, 1. april 2023 10:46)


    Mislio si na Real? Ti si Spanac? I njih je sramota?
    (321, 1. april 2023 11:21)

    # Link komentara

  130. Us...u se od ovih tekstova... Kada oogledate sportsku sekciju ovog portala nista drugo sem vesti o pijanim milionerima jbt. Ok ok. kapiramo. jako je in biti navijac KKP u kosarci ovih dana. Gledam po drustvenim mrezama i kurta i murta se setili basketa odjednom.
    (bvb, 1. april 2023 11:17)

    # Link komentara

  131. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 01. april 2023 10:42)

    Hahahahahaha....pa vi ste bolesniji nego što sam mislio! O Bože....ala če biti gužve po apotekama.
    (Dali, 1. april 2023 11:16)

    # Link komentara

  132. A sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 1. april 2023 10:48)
    Da li je realno da vi i dalje sebe lozite na nesto sto je nemoguce? Dve je utakmice do kraja. Vi mozete u Top 8 samo ako se Svemir prepolovi na pola pa 16 postane vece od 18 i naravno kod vas u saopstenju, tu smo citali svasta poslednjih godina. Bas svasta.
    (Jela, 1. april 2023 11:14)

    # Link komentara

  133. Paja, ime ti samo govori nastavak recenice
    (strucnjak za ugradjivanje plina u auto i analiticar za ugradjivanje plina u auto, 1. april 2023 11:14)

    # Link komentara

  134. Najvažnija stvar u Srbiji kako igra legija stranaca u srpskom KK PARTIZAN, plaćenih parama naroda Srbije. Stvarno ulažemo u omladinu i razvoj sporta.
    (Željko, 01. april 2023 10:52)

    Martin,BEN,Holand,Kampaco,Vildoza,Ben,Kanga,Kangva,Sanogo,Bukari,Vigo..
    Sve sami potomci Obilića i Sindjelica..
    (veoma zanimljivo, 1. april 2023 11:13)

    # Link komentara

  135. Opet euforija opet trans i onda bolno treznjenjebi nula trofeja dokle vise ?
    (Paja, 01. april 2023 10:02)

    Није еуфорија. Радост повратка тамо где припадамо. Али смо у игри и за Абу и за Евролигу. Да ли ћемо узети неки трофеј, то ћемо видети. Можемо да останемо и на нули, наравно, чак и без четвртфинала Евролиге. Сви смо тога свесни. Али се надамо најбољем и верујемо у Партизан, као што смо одувек, и у добру и у злу.
    (Јабучило, 1. april 2023 11:11)

    # Link komentara

  136. Alo bre pa imate samo tri pobede vise od zvezde cime se vi palite, zvezda treba da stavi prst na celo nema ni jedne ekipe ispod nje da nije izgubila a vi grobari letite ej tri pobede razlika.
    (Mile, 01. april 2023 10:06)

    Tako blizu, a tako daleko...
    (ČIČA, 1. april 2023 11:10)

    # Link komentara

  137. Уз судијску наклоност, партизан је потпуно непобедив!
    (Bajo moj, 01. april 2023 10:58)
    I to se stiče imenom i renomeom šećeru!
    Ne može ništa za deset godina..
    (veoma zanimljivo, 1. april 2023 11:09)

    # Link komentara

  138. @Bazooka


    Biti grobar je uvek iznad nacionalne ili bilo kakve druge pripadnosti, zato je Partizan veci od Zvezde. To je nas identitet, druge klasifikacije su nepotrebne, cak neumesne. Partizan, kao identitet, pripadnost, alfa i omega kosmosa.Ne kontate vi to jer ste mali. Hezonja nije Hrvat, on je Grobar, vama je to neshvatljivo, Ledej nije Amerikanac, Lesor nije Francuz, Madar Jevrej. Oni su braca grobari. Zasto? Jer su tako birali svojom voljom i srcetom. Ti si svojom voljom izabrao samo jednu stvar i to si uradio pogresno ( da navijas za Zvezdu) I sad te mnogo boli. Razmisli malo o tome! Ovo nije najbolji tim Partizana ikada ali meni jeste najmiliji a ja imam malo vise godina od tebe
    (xo, 1. april 2023 11:09)

    # Link komentara

  139. Ovo je pobeda u rangu vezes ruke protivniku i bijes ga. To sto je Bodiroga uradio ove sezone van terena za Partizan nisu imali ni Barsa i Real. Gostujuci tim igra utakmicu u sredu pa u petak gostuje, a domacin igra u utorak pa u petak. Naravno da pola tima Reala ne igra jer nije vredno ozbiljnih povreda. Ovakvih mahinacija sa rasporedom u korist Parizana bilo je vise puta ove sezone. Zasto mislim da je namesteno, prosto zato sto je totalno suprotno napravljen raspored Zvezdi tokom citave sezone, a dve slucajnosti ne bivaju. Gde to ima da i da li se ikada desavalo u Evroligi da u duplom kolu jedan tim ima pauzu za dan duzu od protivnika i jos ne putuje.
    (Lopuze, 1. april 2023 11:08)

    # Link komentara

  140. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    “Žoć” ti je od mozga napravio očigledno “Toć”:)))
    (veoma zanimljivo, 1. april 2023 11:07)

    # Link komentara

  141. Zeljko Obradovic drzavni projekat.
    (Aleksej, 01. april 2023 10:24)

    Slažem se, i to multinacionalni.
    Koprodukcija SR Jugoslavije, Španije, Grčke i Turske. Priča se da se i Srbija priključuje.
    (ČIČA, 1. april 2023 11:07)

    # Link komentara

  142. A sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 01. april 2023 10:48)

    Jel umeš ti da sabiraš? Jedino ako daju Zvezdi da igra bonus meč...
    (Aleksandar, 1. april 2023 11:06)

    # Link komentara

  143. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 1. april 2023 10:42)
    jeste ti znas iz pouzdanog izvora,rekla ti komsinica baba stana,ako je u pitanju Žoć poverovacemo ti,pratis ti kosarku ali tamo neku lokalnu mesne zajednice,idi prijavi tog Žoća za to potplacivanje sudija
    (nesa80, 1. april 2023 11:06)

    # Link komentara

  144. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 01. april 2023 10:42)

    Opasan je taj Žoć, ima više para od Rotšilda. Treba platiti 9 titula...
    (ČIČA, 1. april 2023 11:04)

    # Link komentara

  145. A sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 01. april 2023 10:48)

    Zato sto, ako bi to napisali, bili bi na nivou deteta od 6 godina, kao ti.
    (ČIČA, 1. april 2023 11:02)

    # Link komentara

  146. Na Top 10 listi više nema Panatinaikosa, Crvene zvezde, Olimpijakosa... Samo je Partizan tu.

    Немам шта додати
    (Јабучило, 1. april 2023 11:00)

    # Link komentara

  147. "Donato"-kažeš Partizan "zatvorio" sudije u El.. zanimljivo.... izgleda ni mi Grobari nismo svesni koliko je Partizan veliki u svetu košarke.. Buahahahahahhahah
    (dure, 1. april 2023 11:00)

    # Link komentara

  148. Ako Želimir uđe na "Fajnal Dejt" sa sigurošću mogu reći da će uzeti desetu,jubilarnu "Salataru"...
    (Goško, 1. april 2023 10:59)

    # Link komentara

  149. Уз судијску наклоност, партизан је потпуно непобедив!
    (Bajo moj, 1. april 2023 10:58)

    # Link komentara

  150. Opet euforija opet trans i onda bolno treznjenjebi nula trofeja dokle vise ?
    (Paja, 01. april 2023 10:02)

    Sinko, ja razumem da košarka za vas počinje od pre deset godina kada ste osnovani, ali u današnje vreme gugla samo treba ukucati KK Partizan.
    Iznenadićeš se da se košarka igrala i pre KK crvena zvezda Beograd, a da je Partizan jedno od najvećih imena te igre u svetu, sa ponekim trofejem...
    (ČIČA, 01. april 2023 10:46)

    Hahahhahahaha
    (majstor, 1. april 2023 10:57)

    # Link komentara

  151. 30 miliona budzet.. Bravo zoc
    (HQ, 1. april 2023 10:57)

    # Link komentara

  152. Dosadni ste vise.
    (Jevdja, 1. april 2023 10:55)

    # Link komentara

  153. Partizan ce i ove sezone ostati bez trofeja, kako prolazi vreme sve sam sigurniji u to. Osecaj me nikada nije prevario. Tako sam npr bio siguran da ce Italija osvojiti EP u fudbalu, gotovo niko nije verovao u to, a Italija je osvojila EP.
    (Nenad, 1. april 2023 10:53)

    # Link komentara

  154. A i ona je htjela!
    (vuk, 1. april 2023 10:52)

    # Link komentara

  155. Najvažnija stvar u Srbiji kako igra legija stranaca u srpskom KK PARTIZAN, plaćenih parama naroda Srbije. Stvarno ulažemo u omladinu i razvoj sporta.
    (Željko, 1. april 2023 10:52)

    # Link komentara

  156. kk Partizan je brend,kk Partizan je sigurno nešto najveće i najlepše što Srbija a i Balkan imaju! Mnogo su crno-beli nedostajali košarkaškoj Evropi i to svi priznaju.. kk Partizan bi trebao da dobije A licencu i da se više nikada ne desi da je ne igra.. Šta više reći,pa pogledajte samo ono sinoć,to stvarno nema nigde na svetu!
    (Šomi, 1. april 2023 10:50)

    # Link komentara

  157. A sto ne pisete da Zvezda ima tajbrejker sa Partizanom, Makabijem i Valensijom i ako budu izjednaceni idu u top 8
    (Nije jos gotovo, 1. april 2023 10:48)

    # Link komentara

  158. Ako hala na Novom Beogradu nosi ime legendarnog Ranka Žeravice, bivši "Pionir", ime tvorca Jugoslovenske škole košarke-profesora Ace Nikolića, onda je jasno da Arena mora dobiti ime najvećeg i najuspešnijeg trenera Evrope - Željka Obradovića i to za života!
    (Gluperda, 01. april 2023 10:33)

    Odgovara ti nick !
    (Anunnaki, 1. april 2023 10:47)

    # Link komentara

  159. Opet euforija opet trans i onda bolno treznjenjebi nula trofeja dokle vise ?
    (Paja, 01. april 2023 10:02)

    Sinko, ja razumem da košarka za vas počinje od pre deset godina kada ste osnovani, ali u današnje vreme gugla samo treba ukucati KK Partizan.
    Iznenadićeš se da se košarka igrala i pre KK crvena zvezda Beograd, a da je Partizan jedno od najvećih imena te igre u svetu, sa ponekim trofejem...
    (ČIČA, 1. april 2023 10:46)

    # Link komentara

  160. Sve sam belac do belca i Srbin do Srbina.

    Pravi srpski tim.
    Sramota za celu naciju.
    (Bazooka, 1. april 2023 10:46)

    # Link komentara

  161. Koje patetisanje, doveo je najbolje igrace od 1 do 4 na svakoj poziciji... papapetru je rezerva njemu...
    (jadni jsd, 01. april 2023 09:59)
    33
    Kako ide ona od Bore Drljače?
    Plači mala,plači..
    (veoma zanimljivo, 1. april 2023 10:45)

    # Link komentara

  162. zvezda u top 8





    Aprililili
    (polusvet, 01. april 2023 10:03)

    Za mesec dana....kuc kuc, ko je?
    Nastavak znate
    see ya' :-)))
    (MJ23, 1. april 2023 10:43)

    # Link komentara

  163. Nema šta Partizan je zatvorio sudije i sve. To znam iz pouzdanih izvora. Jedan od vodrćih ljudi iz Parrizana je prijatelj sa funkcionerom evrolige. Šta više reći. Navlači im se dosta. Pritom svako ko malo bolje prati košarku zna da je Žoć godinama potplaćivao sudije u Evroligi.
    (donato, 1. april 2023 10:42)

    # Link komentara

  164. Prvo cestitke komsijama. Drugo, kad se sjetim Djodjeviceog Partizana(titula prvaka Evrope)i Duletovog Partizana (F4) ne moga a da ne kazem kako ovo sto Partizan radii ostvaruje u evroligi nije nista u poredjenju sa bivsim dostignuciam. I to sve bez stranaca ili sa 1 do 2 takva. Osjecaj je sasvim drugaciji jer slika Parizan koja ide u svijet su Ledey, Punter, Nunnally, Lesor, papapetu i slicno. Nista absolutno protiv njih kao ljudi i igraca (sve super) ali osvoiti evroligu sa domacim igracima (Sale) i odvesti Partizan na F4 (Dule) sa zanemarljivim brojem stranaca je 10 puta veca stvar nego sto to Partizan radi ove godine. Cestitke jos jednom na F8 ove godine. Sportski pozdrav
    (vasavlada, 1. april 2023 10:42)

    # Link komentara

  165. Koje patetisanje, doveo je najbolje igrace od 1 do 4 na svakoj poziciji... papapetru je rezerva njemu...
    (jadni jsd, 01. april 2023 09:59)




    Zašto plačeš?!
    (Goran Loznica, 1. april 2023 10:41)

    # Link komentara

  166. Ovi sto pominju budzet su u najmanju ruku smešni. Velika većina ovih igrača je imala epizodne uloge pre Partizana. Čak i najbolji Exum i Lesor. Jasno je da Partizan posle ove sezone ne može zadržati ove igrače (toliko u budžetu). Ja bih licno zeleo da Exum ostane, ako je ikako moguće. Opet ne sumnjam da će se naći dostojne zamene. Zeljko je od ovih momaka izvukao maksimum (toliko o tome da ga je pregazilo vreme). A komšije, rodjaci, prijatelji iz rivalskog kluba ko vam je kriv sto vam skautira tim ko zna ko? Doveli Kampaca napravili ujdurmu sa Free Kampazzo, kosta ko pola igraca Zvezde ili Partizana, a narusio hemiju u ekipi. Da vredi toliko ne bi bio epizodista u NBA, i ne bi odlazio. Bliza mu je i kuca i veći su ugovori.Ugusio Nedovica. Najveća zrtva tog transfera. Vildoza neprepoznatljiv (ako su razlozi licne prirode kako se prica je razumljivo, ali mu se smanji minutaža). Nemate kvalitetnog centra. Kuzmica vozaju od FMP-a do Zvezde, i on je za EL? Luka je dobar, ali to nije taj nivo.
    (fenix, 1. april 2023 10:37)

    # Link komentara

  167. Opet euforija opet trans i onda bolno treznjenjebi nula trofeja dokle vise ?
    (Paja, 01. april 2023 10:02)
    Meni draži top8 nego vas kup preko lopova i na krađu. Nismo isti o nama bruji Evropa a o vama kriminalci.
    (Liga šampiona, 1. april 2023 10:33)

    # Link komentara

  168. Ako hala na Novom Beogradu nosi ime legendarnog Ranka Žeravice, bivši "Pionir", ime tvorca Jugoslovenske škole košarke-profesora Ace Nikolića, onda je jasno da Arena mora dobiti ime najvećeg i najuspešnijeg trenera Evrope - Željka Obradovića i to za života!
    (Gluperda, 1. april 2023 10:33)

    # Link komentara

  169. Preko 200 poena strpali Realu u dvomeču.
    Preko 300,000 Grobara za regularni deo Evrolige.

    Oboren rekord u broju pobeda za jednu evroligašku sezonu.
    (TRUMP WON, PASS IT ON!, 1. april 2023 10:33)

    # Link komentara

  170. Kad vidite da i Danteov otac drzi sal i peva pesmu pre pocetka utakmice, sve vam je jasno.
    (Dezurni smarac, 1. april 2023 10:32)

    # Link komentara

  171. Уопште ми се није свиђало ово што Жоц ради са страним играчима, плаћеницима итд... међутим, како време пролази и кад видим колико су ти људи стали испод заставе Партизана, кад видим како се хладни НБА професионалци бацају по паркету, скачу међу навијаче, кад видим сву ту еуфорију, пожртвованост, напредак сваког играча изнад својих могућности... шта рећи него само " Узми Жељко евро титулу"!!!
    (Невен, 1. april 2023 10:31)

    # Link komentara

  172. Svaka čast. Zvezdaš sam, ali ovakvu atmosveru navijanja, bez vređanja protivnika, da vidim na svim sledećim utakmicama kako u košarci, tako i u fudbalu na utakmicama Crvene Zvezde i Partizana, kao i u ostalim sportovima. To se odnosi i na reprezentativne nastupe u svim sportovima. S poštovanjem
    (Mito, 1. april 2023 10:30)

    # Link komentara

  173. To je ta sezona, zapamtite moje riječi!

    Kada smo dobili Žalgiris u Kaunasu, znao sam da ćemo u top8.

    Na sav glas sam trubio da ćemo dobiti 2 od ova 3 derbija.

    Sada vam kažem da ćemo na f4, i da tamo potpuno, ali potpuno ravnopravno konkurišemo za trofej.

    Bravo ŽOC, bravo igrači, bravo za hemiju ali bravo i za nas, neka grmi do trofeja!
    (Lord, 1. april 2023 10:30)

    # Link komentara

  174. Da znamo eno i marka u Spaniji pise kako ste pobedili.
    (As, 1. april 2023 10:29)

    # Link komentara

  175. ZOC efekat! Gde jos mozete da vidite ovako nesto, iskreno? Stvarno ne znam o cemu pisu svi oni, mi smo "samozvana" institucija ako pitate komsije, zar ne? Inace, i Aco Petrovic je bio u publici.
    (Pirotehnicar, 1. april 2023 10:29)

    # Link komentara

  176. Hoće li Petrušev ponovo u miliciju? Sad zbog španske Marke, koja je napisala na naslovnoj strani da je Željko Obradović “don” i “kralj Evrope” kao 9-ki prvak Evrope?!
    (Goran Loznica, 1. april 2023 10:29)

    # Link komentara

  177. Bravo Partizan, stvarno impresivno ???
    Nije bitno koliko će da traje, bitno je da se ovako nešto dešava i da imamo prelepe trenutke!
    Bravo momci
    (zivot je lep, 1. april 2023 10:27)

    # Link komentara

  178. Koje patetisanje, doveo je najbolje igrace od 1 do 4 na svakoj poziciji... papapetru je rezerva njemu...
    (jadni jsd, 01. april 2023 09:59)




    Patetisanje je kada ti dovedu Kampaca za 300 hiljada evra mesečnih primanja a ti se vadiš na filing…
    (Goran Loznica, 1. april 2023 10:27)

    # Link komentara

  179. Zeljko Obradovic je najbolji kosarkaski trener planete, svidelo se to nekome ili ne.
    (., 1. april 2023 10:26)

    # Link komentara

  180. Partizan je podigao standarde EL i trasirao nove vrednosti ovog takmčenja.
    (View, 1. april 2023 10:26)

    # Link komentara

  181. Zeljko Obradovic drzavni projekat.
    (Aleksej, 1. april 2023 10:24)

    # Link komentara

  182. ne mora ništa više da urade, ovo što su nam priredili, ovo svaki navijač sanja.
    da se vrati najtrofejniji trener evrope u klub u kome je počeo i da ga izvuče iz kanala... o ovome i onoj epopeji iz 92 bi holivud napravio, oskarima ovenčane, blokbastere.
    ovaj osećaj, ovo iskustvo, niko nam ovo ne može oduzeti.
    (ende, 1. april 2023 10:23)

    # Link komentara

  183. Igrala bi i CZ top 8 ali se oni na to ne pale. Haha
    (Goran Loznica, 1. april 2023 10:22)

    # Link komentara

  184. Pricaju, nego sta. A tek bi pricali da nam je budzet 38 miliona evra kao komsinici, jer bismo tada imali mozda 2-3 poraza. Ovako sa 11 miliiona cemo da izborimo top 8 tek u poslednjem kolu dok ce komsinica ostvariti istorijski uspeh u top 14.
    (divousn, 1. april 2023 10:20)

    # Link komentara

  185. O cemu tacno prica cela evropa? Dobio je igrace koje zeli i pravi tim drugu godinu za redom, dajte mu sve sto zeli i napravice fener. A kada je dolazio prica je bila vratio se srpskoj kosarci, igrace mladi igraci, promovisace domace. Realnost je takva da osim avramovica,koji je ukraden zvezdi, sve ostalo su stranci. Svako ko moze da gleda tim koji igra sa jednocifrenim brojem asistencija po utakmici, gde su sve crnci i ni sa kim ne mozes da se povezes, bolje da gleda nba gde ljudi rade to isto samo na mnogo visem nivou.
    (srb, 1. april 2023 10:20)

    # Link komentara

  186. Rezultat ove godine iznad očekivanja. Niko u klubu nije očekivao ovakav uzlet ove godine. Blizu 20 pobeda u EL!!! Jako lepu košarku igraju. Stvarno je uživanje gledati ih!
    Prvih deset najgledanijih utakmica EL su utakmice Partizana, a igraće se bar još dve u Areni. Partizan samo od ulaznica ove sezone ima prihod oko 7 miliona! I da, platiće porez, mada se možemo oprobati starom metodom promene imene i PIBa pa da ništa nedugujemo.
    Uživajmo u ovim trenutcima videćemo šta će biti od jeseni. U klubu su nešto veliko planirali za sledeću sezonu, ne za ovu, a ispalo je... :)
    (TIGER, 1. april 2023 10:18)

    # Link komentara

  187. Zvezdi treba još jedna pobeda za Top 8
    Aprilililililiiiiiii
    (Sarkazam ulgy, 1. april 2023 10:18)

    # Link komentara

  188. Bravo za Zeljka i Partizan iako sam ja Zvezdas. Doduse ja sam normalan navijac. Nisam huligan.
    (Rusohejter i Srbin, 1. april 2023 10:18)

    # Link komentara

  189. Ja ne vidim nikakavu rezoluciju.
    (Panter, 1. april 2023 10:18)

    # Link komentara

  190. Nemojte više da ih maltretirate ovakvim naslovima i tekstovima.Em ih je sinoć Vanja ispratio iz Evrolige em im je naša pobeda stavila so na ranu. Nemojte da se iznenadite da Petrušev podnese prijavu i protiv vas zbog podstrekivanja!
    (matori, 1. april 2023 10:18)

    # Link komentara

  191. Sećem se ekskurzije 1987.Muvali smo neke devojke iz Sarajeva i da bismo jednom drugaru olakšali pustili smo foru da je on mlađi brat Gorana Grbovića,jer su inače neverovatno ličili.Sve devojke su se nakačile na njega,bio je atrakcija.Eto koliko je Partizan bio popularan još 80tih,a to traje do danas.
    Što bi rekao Mirko,Kašikin drug,Zvezda je murija,a za Partizan navijaju šmekeri.
    (+41, 1. april 2023 10:17)

    # Link komentara

  192. Koje patetisanje, doveo je najbolje igrace od 1 do 4 na svakoj poziciji... papapetru je rezerva njemu...
    (jadni jsd, 01. april 2023 09:59)


    Cudno, vi niste nikoga doveli. Recimo lika iz NBA koga placate 1.6 miliona.
    (Saopstenje, 1. april 2023 10:11)

    # Link komentara

  193. A i NBA. drhti.
    (Paja, 01. april 2023 10:01)


    Igrali smo i tamo ako pratis kosarku malo duze a ne od fuzije tvoja dva kluba.
    (Saopstenje, 1. april 2023 10:10)

    # Link komentara

  194. Tako je to kad si državni projekat.
    (SkankHunt42, 1. april 2023 10:09)

    # Link komentara

  195. Opet euforija opet trans i onda bolno treznjenjebi nula trofeja dokle vise ?
    (Paja, 01. april 2023 10:02)


    Zaboravio si poslednji derbi? Kome ja pricam, onima koji se ne loze na F8
    (ja, 1. april 2023 10:08)

    # Link komentara

  196. Nemojte to da im radite.... nije im dobro kolektivno.
    (Randy Marsh, 1. april 2023 10:08)

    # Link komentara

  197. prica se i u Zelezniku
    (ja, 1. april 2023 10:07)

    # Link komentara

  198. Ulažite u Partizan, izuzetna promocija Srbije, utakmice u Areni i rezultat su spektakl . Ali ništa manje nisu posećene utakmice Partizana i u inostranstvu...To i naš Predsednik države ume da prepozna a sa njim i Vlada Srbije. Zato se i ulaže u KK Partizan , stvarno velika reklama za Srbiju.....Još jedan izvandredan projekat .
    (Petar, 1. april 2023 10:06)

    # Link komentara

  199. Alo bre pa imate samo tri pobede vise od zvezde cime se vi palite, zvezda treba da stavi prst na celo nema ni jedne ekipe ispod nje da nije izgubila a vi grobari letite ej tri pobede razlika.
    (Mile, 1. april 2023 10:06)

    # Link komentara

  200. Odličan Žoc, odličan Partizan ove sezone, samo još da ovi momčići izbore plasman na F4 pa da profitira i reprezentacija Srbije od toga. Hvala Žoc!
    (IRONemke, 1. april 2023 10:04)

    # Link komentara

  201. zvezda u top 8





    Aprililili
    (polusvet, 1. april 2023 10:03)

    # Link komentara

  202. Opet euforija opet trans i onda bolno treznjenjebi nula trofeja dokle vise ?
    (Paja, 1. april 2023 10:02)

    # Link komentara

  203. Naravno da svi pričaju o Partizanu
    (Sotir Milivojević, 1. april 2023 10:02)

    # Link komentara

  204. Jedan je Brogradski Patrtizan Kk,Niko to ma svetu nema ,takve navijace ,trenera i igrace,Top Top ...???zauvek u srcu
    (petra, 1. april 2023 10:02)

    # Link komentara

  205. A i NBA. drhti.
    (Paja, 1. april 2023 10:01)

    # Link komentara

  206. Ko bi rekao da je Aco Petrovic došao.
    Bas ovih dana, posle ko zna koliko...
    (ГМ, 1. april 2023 10:00)

    # Link komentara

  207. Koje patetisanje, doveo je najbolje igrace od 1 do 4 na svakoj poziciji... papapetru je rezerva njemu...
    (jadni jsd, 1. april 2023 09:59)

    # Link komentara